Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Net de OTA update binnengekregen, ben benieuwd want ik had (nog) nergens last van.
(off topic,mijn nexus 4 is na de update nog steeds dat hij de sim code vraagt...)
Beide zijn overigens stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 12:55
Donstil schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:47:
Zijn er hier ook mensen die last hebben van Random reboots?

Op Xda loopt er een heel topic over en zelf heb ik er behoorlijk last van. Soms dagen niet, soms 3x per uur.
Echt een reden lijkt er niet voor te zijn. Wel is de Pad tergend langzaam voor een reboot.

Ik draag al de nieuwste versie, probleem doet zich voor zowel met als zonder costom rom.

Iemand?
Vermoedelijk de ingebouwde memory manager die je device een reboot geeft omdat er kennelijk iets mis gaat met het geheugen ("Wel is de Pad tergend langzaam voor een reboot"). Zelf op dit device nog nooit last van gehad maar herken het probleem van andere devices (die veelal een custom rom draaiden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
tobitronics schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:34:
[...]

Vermoedelijk de ingebouwde memory manager die je device een reboot geeft omdat er kennelijk iets mis gaat met het geheugen ("Wel is de Pad tergend langzaam voor een reboot"). Zelf op dit device nog nooit last van gehad maar herken het probleem van andere devices (die veelal een custom rom draaiden).
Ja zoiets moet het zijn idd.

Hopelijk wordt dit nog opgelost met een Firmware update.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, wat ziet dit ding er goed uit op papier. Ik kan niet wachten hem eens in het echt te mogen bepotelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 14:15
Donstil schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:47:
Zijn er hier ook mensen die last hebben van Random reboots?

Op Xda loopt er een heel topic over en zelf heb ik er behoorlijk last van. Soms dagen niet, soms 3x per uur.
Echt een reden lijkt er niet voor te zijn. Wel is de Pad tergend langzaam voor een reboot.

Ik draag al de nieuwste versie, probleem doet zich voor zowel met als zonder costom rom.

Iemand?
Bedoel je met een reboot echt dat hij gewoon herstart (lijkt me wel)? Ik had namelijk wel dat hij ineens uit stond maandag ochtend.. Kon hem zo weer aanzetten, geen lege accu. Verder nog geen random reboot mogen ervaren maar goed, ik heb hem pas 1,5 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ex87 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:06:
[...]

Bedoel je met een reboot echt dat hij gewoon herstart (lijkt me wel)? Ik had namelijk wel dat hij ineens uit stond maandag ochtend.. Kon hem zo weer aanzetten, geen lege accu. Verder nog geen random reboot mogen ervaren maar goed, ik heb hem pas 1,5 week.
Nou bij mij start hij dan ook weer direct opnieuw op. Ook bij de meeste op XDA doet hij dit.

Soms zie ik hem ook rebooten als hij niet gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dit wel op mijn galaxy nexus gezien met custom kernels en te zware undervolting.
Het kan dus te maken hebben met het feit dat je cpu net te weinig prik krijgt voor de frequentie waar ie op dat moment op draait

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Ik heb men N7 geoverclockt (lekker woord :P) tot 1620MHZ en geundervolted (nog één) naar 800 volt/watt/shizzle. Nog nooit een auto reboot gehad.

offtopic:
Er is geen N7 root topic toch?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heb je een goede CPU, helaas is dat geen garantie voor de rest :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zit nu op een costom ROM. De komende dagen maar eens kijken of het weg blijft.

Op XDA las ik dat bij sommige dit wel wil helpen, net zoals een andere Kernel (Of combinatie van deze twee). Mocht dit ook bij mij zo zijn dan zou het dus een Software bug kunnen zijn. Mocht het nu terug komen dan meld ik hem RMA aan zodra hij hier te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 20:08
Net een update op binnen gehad (JSS15Q).

Had heel af en toe last van reboot.
Verder geen problemen ervaren.

Hoop dat die reboots nu weg blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:03
Liev schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:51:

Nope die fixt dat helaas niet lees ik van gebruikers die die fix al geforceerd hebben geïnstalleerd een paar dagen geleden...

Wellicht dat ik nog maar even wacht met halen morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Zo te zien is de tablet bij de duitse mediamarkt alvast uitverkocht. De duitse saturn heeft m wel nog in de webshop en indien je een winkel kiest staat er ook daadwerkelijk dat het vanaf 28-8 verkrijgbaar is.

jammer, mijn idee was om morgen vroeg even snel langs de mediamarkt te fietsen en eentje op te halen. :(

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05:50

ChillPascal

In the end...

LyP0 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:26:
Zo te zien is de tablet bij de duitse mediamarkt alvast uitverkocht. De duitse saturn heeft m wel nog in de webshop en indien je een winkel kiest staat er ook daadwerkelijk dat het vanaf 28-8 verkrijgbaar is.

jammer, mijn idee was om morgen vroeg even snel langs de mediamarkt te fietsen en eentje op te halen. :(
Ik heb 'm gepreorderd bij de MM. Of nja, ben er naartoe geweest en ze hebben mijn naam, nummer en voorkeur (32GB geen LTE) opgeschreven. Benieuwd of ik vandaag iets te horen krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Discussie over o.a. kopen bij de mm duitsland hier:
Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Liev schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:51:

Helpt niet helaas. Had de update redelijk snel maar probleem blijft.

Er is ook niet echt een oorzaak aan te wijzen. Vaak met Chrome dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
Tot nu toe ervaar ik die reboots nog niet heel erg storend. na de update is het inderdaad nog 1 keer voorgekomen. Ik ga er vanuit dat er wel en Fix komt. En anders heb ik nog een jaar de tijd om hem te ruilen.

Blijft echt en top ding verder. Werkt echt gelijk soepel. En is ook heel prettig als ereader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Ik heb de nieuwe nexus 7 en een nokia lumia 820. Kan ik beide laders gebruiken voor beide producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:13:
Vraagje. Ik heb de nieuwe nexus 7 en een nokia lumia 820. Kan ik beide laders gebruiken voor beide producten?
Ja hoor

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
zit er standaard geen file explorer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
timmert26 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:00:
zit er standaard geen file explorer op?
Volgens mij heeft een kale Android dat inderdaad niet. Er zijn genoeg te vinden in de Play Store (ES File Explorer kan ik aanbevelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Yep, ES is en goed applicatie met veel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:19
Ik heb net de nieuwe nexus binnen en ben de boel aan het installeren.
Twee dingen die me tot dusver opvallen:
-hardware decoding van MX player werkt niet meer. Ik kan geen HD van de schotel meer streamen.
-het geluid is echt veel slechter dan dat van de oude nexus. Het klinkt erg dof, niet helder. Stemgeluid is echt veel beter en beter te verstaan op de oude 7.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:01
ASW1 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:21:
Ik heb net de nieuwe nexus binnen en ben de boel aan het installeren.
Twee dingen die me tot dusver opvallen:
-hardware decoding van MX player werkt niet meer. Ik kan geen HD van de schotel meer streamen.
-het geluid is echt veel slechter dan dat van de oude nexus. Het klinkt erg dof, niet helder. Stemgeluid is echt veel beter en beter te verstaan op de oude 7.
Meer mensen hier last van?
MX player geeft zelf aan dat het op enkele android 4.3 devices inclusief de 2nd generatie nexus 7 niet goed werkt. Kijk maar in de app in de playstore

dus het zal binnenkort wel gefixt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Als ik goed gelezen heb ondersteund de nIeuwe Nexus7 op 4.3 ook miracast. Heeft iemand dat al geprobeerd / gecontroleerd?
Zo ja, werkt dit met alle spellen? Lijkt me gaaf om Real Racing 3 gewoon full screen op mijn grote TV te kunnen zien en de Nexus alleen te gebruiken om te besturen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
prekz schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:34:
[...]

MX player geeft zelf aan dat het op enkele android 4.3 devices inclusief de 2nd generatie nexus 7 niet goed werkt. Kijk maar in de app in de playstore

dus het zal binnenkort wel gefixt worden
MX Player heeft gister een update gehad waarin ondersteuning vopr de 2nd generation Nexus 7 is toegevoegd.

''Fixed not supporting some Android 4.3 devices including Nexus 7 2nd generation.''

Google Play: MX Speler

Hier werkt MX player dan ook perfect maar dat dat het eerlijk gezegd ook al voor de update van gisteren.

[ Voor 7% gewijzigd door JKratos op 31-08-2013 20:04 ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Het gaat me ook niet om MX player zelf, die draait op zich wel.
Het gaat me om HD kanalen van de satellietschotel naar m'n tablet te streamen.
Op de oude Nexus gaat dat perfect met hardware decoding in MX player.
Op de nieuwe Nexus krijg ik de melding "cannot play this video with H/W+ decoder."
Met de software decoder kan hij de HD stream niet aan.

Anyway, op termijn zal het wel weer goed komen met MX player verwacht ik.
Waar ik me meer zorgen over maak is het geluid, dat valt me vies tegen.
Ik verwacht er echt niet veel van, maar het is in mijn oren een stuk slechter dan het geluid van de oude.
Het klinkt vooral dof en niet geprononceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASW1 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:36:
Op de nieuwe Nexus krijg ik de melding "cannot play this video with H/W+ decoder."

Ik verwacht er echt niet veel van, maar het is in mijn oren een stuk slechter dan het geluid van de oude.
Vreemd... Heb geen oude N7 voor een vergelijking, maar de meeste reviews zeggen dat het geluid erop vooruit is gegaan..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Heb je dat ook met bijvoorbeeld een stream van de app radio.nl? Of als je een MP3 afspeelt in een andere player? Misschien doet MX player wel funky. Jouw probleem lijkt ook op een 5.1 conversieprobleem.

Als MP3's ook niet goed klinken, is er misschien iets niet goed aan je speakers.

Nieuws: Some Nexus 7 (2013) units still have touchscreen issues after the JSS15Q update

[ Voor 10% gewijzigd door jmk op 01-09-2013 00:35 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 12:03

The Wizard

Moderator Mobile
laat maar, niet goed gelezen...

[ Voor 94% gewijzigd door The Wizard op 01-09-2013 16:10 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 12:55
jmk schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:28:
[...]

Heb je dat ook met bijvoorbeeld een stream van de app radio.nl? Of als je een MP3 afspeelt in een andere player? Misschien doet MX player wel funky. Jouw probleem lijkt ook op een 5.1 conversieprobleem.

Als MP3's ook niet goed klinken, is er misschien iets niet goed aan je speakers.

Nieuws: Some Nexus 7 (2013) units still have touchscreen issues after the JSS15Q update
[video]
Nooit ergens last van gehad, zowel voor als na de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
Prulleman schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:11:
[...]

Vreemd... Heb geen oude N7 voor een vergelijking, maar de meeste reviews zeggen dat het geluid erop vooruit is gegaan..
Inderdaad ik heb de 2012 nexus 7 nog hier liggen en de nieuwe 7 is qua geluid fenomenaal...veel harder en zuiverder.

Klinkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26

Als ik 720p series kijk met de h/w decoder heb ik geen audio met s/w wel. ligt dit aam mx player of aan de serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is moeilijk te zeggen... zelf heb ik gemerkt dat bs player bij sommige mkv´s geen audio heeft en archos wel. Mx gebruik ik niet

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Met BS player heb ik ook geen audio met h/w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zeg ik dus ook.... archos doet het dan wel, bv met 720p mkv van dexter

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
destro9704 schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:24:
[...]Inderdaad ik heb de 2012 nexus 7 nog hier liggen en de nieuwe 7 is qua geluid fenomenaal...veel harder en zuiverder.

Klinkt uitstekend.
Misschien met muziek, maar ik gebruikte hem en wil hem gebruiken om veel televisie te streamen.
Ik kan stemmen vaak nauwelijks verstaan op de nieuwe, die klinken zompig. Het geluid van de oude is niet geweldig, maar wel duidelijk verstaanbaar.
Ik moet op de nieuwe het geluid een stuk harder zetten om het te kunnen verstaan en ervaar dat als onprettig.
Jammer maar ik verkoop hem weer. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
timmert26 schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:09:
Met BS player heb ik ook geen audio met h/w
Ik heb met H/W decoding met BS player prima geluid met alles wat ik getest heb.

Welke rom/kernel draaien jullie? Stock?

Ik draai een gemodifiiceerde CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik draai stock.
Dat geluidsverhaal staat verder los van de H/W decoding, het geluid is gewoon niet naar mijn smaak.
Op de oude kan ik ook op laag volume stemmen uitstekend verstaan, op de nieuwe moet ik daarvoor het volume aanmerkelijk hoger zetten (wat ik als onprettig ervaar, ik heb geluid altijd het liefst zo zachtjes mogelijk staan, ik heb beter gehoor dan de meeste mensen)

De H/W decoding werkt niet wanneer ik HD streams van de schotel (via DVBlink die op de synology draait) af wil spelen. De tablet loopt vast op S/W decoding, dat trekt hij niet.
Opgenomen HD van de schotel speelt hij ook niet af met H/W decoding, maar wel met S/W, geen idee waarom dat dan wel werkt. Ik speel het af met bubble upnp via MX player.
Op de oude nexus 7 draait dat wel goed met H/W decoding.
Geen idee waardoor dat komt, ik weet er weinig vanaf.
Misschien een bepaalde combinatie van hardware en codec die niet werkt?
Want bepaalde films uit andere bron kan ik wel met H/W bekijken op de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer anders gewoon eens wat verschillende software combinaties.... gelijk verkopen is wat drastisch..
Het kan inderdaad zo zijn dat de mx player de kantjes er van af loopt met dit type audio. Probeer eerst eens video van gebruikelijke bronnen, inc hq YouTube bv. Als dat ook slecht is, dan is je device stuk, of je hebt een aparte smaak

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Zoals gezegd, het audioverhaal staat los van de H/W decoding.
Ik heb inderdaad verschillenden geluidsbronnen gebruikt zoals ook youtube en het geluid is consistent ongeacht de bron, en niet naar mijn zin. Ik moet het veel harder zetten om te kunnen verstaan op de nieuwe.

Die H/W codering kan ik overigens wel mee leven dat dat (nog) niet werkt, dat zal op termijn wel gefikst worden. Ik kan bijna alle HD zenders ook in SD bekijken zolang dat nodig is.

Het is echt dat geluid dat me dwars zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nexus 7 2013. Het is mijn eerste tablet en de eerste keer dat ik android heb. Man o man, jullie willen niet weten hoe vaak ik de melding krijg: Unfortunately, 'naam app' had stopped working.

Ook vind ik het wel heel erg dom dat ze Amsterdam GMT +02:00 als time zone geven.

Ik heb een vraag. Hoe kan ik de autospell uitzetten. Als ik bijvoorbeeld 'hoe' wil intypen dan wordt dat automatisch gecorrigeerd naar 'how'. Mijn system language is Engels maar de spell checker staat uit. Ik wil gewoon dat het helemaal niks doet. Laat maar, heb het gevonden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2013 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:48

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 01:44:
Ook vind ik het wel heel erg dom dat ze Amsterdam GMT +02:00 als time zone geven.
Wat is hier dom aan? Amsterdam is momenteel in zomertijd en dus inderdaad GMT +2 Of wil je dat er per se CET staat ofzo?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Laat me raden, je denkt dat Amsterdam GMT +01:00 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de nexus 7 2013. Het is mijn eerste tablet en de eerste keer dat ik android heb. Man o man, jullie willen niet weten hoe vaak ik de melding krijg: Unfortunately, 'naam app' had stopped working.

Ik heb een vraag. Hoe kan ik de autospell uitzetten. Als ik bijvoorbeeld 'hoe' wil intypen dan wordt dat automatisch gecorrigeerd naar 'how'. Mijn system language is Engels maar de spell checker staat uit. Ik wil gewoon dat het helemaal niks doet. Laat maar, heb het gevonden :)
Dan is er iets mis... Heb nog geen enkele forced close gehad... gebeurd dit bij(een) specifieke app(s)? Je zou ook een factory reset kunnen overwegen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik had wat HD series en films overgezet, gaat prima dus je hebt support voor grote bestanden. Was daar een beetje bang voor, is weer extra werk om alles om te zetten. Alleen je hebt standaard geen support voor het geluid, heb nu MX Player geinstalleerd en deze draait alles netjes met hardware support.

Heb wel nog een vraagje, ik heb op mijn HTC One X verschillende spellen. Kan ik die savegames eraf halen en op mijn tablet zetten zodat ik kan verder spelen waar ik gebleven ben of is daar een andere manier voor. Heb dezelfde gmail account gebruikt om mee in te loggen maar begon weer vanaf het begin?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:42

steveman

Comfortabel ten onder

NeoMe schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:40:
Ik had wat HD series en films overgezet, gaat prima dus je hebt support voor grote bestanden. Was daar een beetje bang voor, is weer extra werk om alles om te zetten. Alleen je hebt standaard geen support voor het geluid, heb nu MX Player geinstalleerd en deze draait alles netjes met hardware support.

Heb wel nog een vraagje, ik heb op mijn HTC One X verschillende spellen. Kan ik die savegames eraf halen en op mijn tablet zetten zodat ik kan verder spelen waar ik gebleven ben of is daar een andere manier voor. Heb dezelfde gmail account gebruikt om mee in te loggen maar begon weer vanaf het begin?
Hmm, dan heeft de ontwikkelaar de progressie niet in de google cloud opgeslagen, of wel in de cloud maar niet alleen ovv loginnaam.

In het eerste geval zou je kunnen proberen of er een savegame file te vinden is op de device, en die te migreren, handmatig.

Misschien dat een zoektocht op spelnaam + move savegame oid wat lotgenoten oplevert (met mss een oplossing!)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
met root is dat wel makkelijk te doen, zonder voor zover ik weet niet

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
NeoMe schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:40:
Met Google Play: Helium - App Sync and Backup de app data backuppen van alle games/apps die je wilt overzetten. Op je tablet Helium ook installeren en de backup terug zetten.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Bedankt, ga er meteen werk van maken! Verder bevalt die prima :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickvandermey
  • Laatst online: 08-06 21:58
Net binnen. Plex en XBMC staan er al op. Nu lekker in de instellingen lopen klooien en ik kan films overal waar wifi is bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Hij is bij mij ook binnen gekomen! Heerlijke tablet moet ik zeggen. Was van de eerste Nexus 7 overgestapt op een iPad mini, maar blij nu weer bij Android te zijn.

Wel een klein minpuntje, helaas heeft het scherm een dode/luie pixel!

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
Even voor de mensen die last hebben van spontane reboots:

Nadat ik een factory reset heb gedaan heb ik geen reboots meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat een accu duur zeg.. vanochtend 7 uur van de lader, in de trein half uur film (hoge helderheid, bijna max), verder op kantoor exchange push sync en paar x mail gechecked. totaal 5% eraf na bijna 6 uur!!
:) :) love it

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 13:14
rickvandermey schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:00:
Net binnen. Plex en XBMC staan er al op. Nu lekker in de instellingen lopen klooien en ik kan films overal waar wifi is bekijken :)
Oeh, ondersteund xbmc ook plugins onder android? Is zeker ideaal op zo'n tablet dan :D
Ik wacht nog steeds op het moment dat hij in NL beschikbaar komt, heb niet zulke goede ervaring met first adopter zijn dus wil wel garantie in de buurt. Wil de n7 gaan gebruiken waarvoor ik thuis nu mijn mobiel gebruik. Dus op de bank met een handzaam ding ipv een 17"laptop.
Mooi dat al zoveel mensen een positieve ervaring hebben :)

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleXbox
  • Laatst online: 01-09 08:43
Net binnen, zijn er enkele dingen die ik als eerste moet doen?
Must-download-apps?

Dat gaan we hier niet bespreken, we hebben het Google Play store en Apps topic waar we de diverse software pareltjes mogen bespreken

[ Voor 47% gewijzigd door Bullet NL op 03-09-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Prulleman schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:53:
met root is dat wel makkelijk te doen, zonder voor zover ik weet niet
Even gauw wat op mijn telefoon rondgekeken, bij de Dune2 app kan ik zonder problemen (en zonder root) zo bij de save games. Idem voor (wellicht relevanter) GTA3.

Gewoon schrijfrechten in die folders :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net een Systeemupdate binnen.. Benieuwd wat dat is...

Build: JLS36C. blijkbaar verbeterde radio en iets voor de camera... (LTE versie)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik kan wel janken... Zit dus alweer een miniscuul krasje op mijn scherm. Altijd in een hoesje nooit op het scherm gelegd.... Snik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Da's minder. M'n Nexus 2012 heeft gelukkig nog krasvrij scherm maar wel wat lakbeschadigingen aan zilveren rand dat is wat vallen op stenen vloer doet zonder bescherming... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:14
Iemand al een case specifiek voor nexus 7 2nd gen die goed bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
SCIxX schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:36:
Ik heb via dx dit besteld:
1. High Quality AC Charging Adapter Charger w/ USB Cable for Google Nexus 7 / Nexus 7 II - Black
Quantity: x 1
2. Protective PU Leather Case Cover Stand for Google Nexus 7 II - White
3. USB Female to Male Charging/Data OTG Cable for Samsung i9100 Galaxy S2 (5CM)
4. Simple Universal Pen Style Capacitive Screen Stylus w/ Stylish Imprinted Flower Pattern - Silver
5. KANEN KM92 Noise Isolation In-Ear Earphone (3.5mm Jack/120cm Cable)

En dat voor 17 euro. Incl. Verzend kosten.

Hoop dat ik het snel binnen krijg, zal je dan updaten of die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Graag verder in het accessoire topic :)

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 04-09-2013 19:56 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-09 16:05
Liev schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:54:
[...]

Ik heb via dx dit besteld:
1. High Quality AC Charging Adapter Charger w/ USB Cable for Google Nexus 7 / Nexus 7 II - Black
2. Protective PU Leather Case Cover Stand for Google Nexus 7 II - White
3. USB Female to Male Charging/Data OTG Cable for Samsung i9100 Galaxy S2 (5CM)
4. Simple Universal Pen Style Capacitive Screen Stylus w/ Stylish Imprinted Flower Pattern - Silver
5. KANEN KM92 Noise Isolation In-Ear Earphone (3.5mm Jack/120cm Cable)

En dat voor 17 euro. Incl. Verzend kosten.

Hoop dat ik het snel binnen krijg, zal je dan updaten of die bevalt.
welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:36:
Gecko Cover. Perfecte cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Dit is het algemene Nexus 7 (2013) discussie topic, voor accessoires hebben we een eigen topic; Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013)

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 04-09-2013 21:34 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• horizon1978
Voor deze discussie hebben we Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 05-09-2013 17:35 ]

Verwijderd

*knip* zie hierboven.

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 05-09-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Ik ben op zoek naar een tablet/e-reader die ik primair wil gebruiken om te lezen. Nu is het zo dat ik meer lees dan alleen e-books, en bijvoorbeeld regelmatig artikelen/PDFjes/wikipedia etc. op het web lees. Ik heb lang zitten twijfelen tussen een e-reader en een tablet, en de voor en nadelen voor mijzelf tegen elkaar afgezet. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en besloten voor een tablet te kiezen omdat deze toch 'breder' inzetbaar is.

Met dit in het achterhoofd vroeg ik mij of hoe de Nexus 7 jullie bevalt om op te lezen ? Dus niet perse e-books (want dan wint een e-reader in mijn ogen), maar ook websites, PDFjes (kleur) etc. En is hoe het bijvoorbeeld met de backlight als ik buiten wil lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38
kattapult schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:05:
Ik ben op zoek naar een tablet/e-reader die ik primair wil gebruiken om te lezen. Nu is het zo dat ik meer lees dan alleen e-books, en bijvoorbeeld regelmatig artikelen/PDFjes/wikipedia etc. op het web lees. Ik heb lang zitten twijfelen tussen een e-reader en een tablet, en de voor en nadelen voor mijzelf tegen elkaar afgezet. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en besloten voor een tablet te kiezen omdat deze toch 'breder' inzetbaar is.

Met dit in het achterhoofd vroeg ik mij of hoe de Nexus 7 jullie bevalt om op te lezen ? Dus niet perse e-books (want dan wint een e-reader in mijn ogen), maar ook websites, PDFjes (kleur) etc. En is hoe het bijvoorbeeld met de backlight als ik buiten wil lezen?
In de volle zon zie je niks. En voor PDFs die geen reflow hebben is het scherm eigenlijk te klein om te lezen.
Verder is het een geweldig ding, helemaal voor de prijs.

Dus niet meenemen naar het strand (sowieso geen goed idee om dure spullen mee te nemen).
En hij PDF zul je waarschijnlijk moeten zoomen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PDF in landscape (met veel verticaal scrollen dus) gaat nog wel zonder reflow.
verder heb je met de nieuwe N7 wel gelijk het meeste heldere scherm, dus al je keuze toch op een tablet valt kan je niet beter krijgen dan deze. Een 10"zou ik niet doen voor lezen, krijg je hele lamme armen van.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Is het jullie gelukt om snel grote bestanden(MKV's) op de N7v2 te zetten? Gaat bij mij tergend langzaam. Ook is de transfer onderbroken wegens "apparaat reageert niet meer" melding in Windows.

Je zou dit apparaat toch gewoon moeten kunnen gebruiken als een snelle USB2 thumbdrive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:37
Ik heb het idee dat het 7" scherm met 16:9 verhouding ook al minder geschikt is voor ebooks/pdf's en browsen, en meer gericht is op multimedia. Een iPad Mini heeft om te beginnen al een groter scherm, en daarnaast ook nog een 4:3 verhouding, ook nog zonder menubalken die ruimte wegsnoepen.

In China worden tablets verkocht die geïnspireerd zijn op de Mini qua hardware, maar dan met Android OS: ideale combi vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmmm, verhouding is 16:10 (lijkt langwerpiger dan hij werkelijk is door de grote bezels aan de boven en onderkant (in portrait)).

Verder kan je een china tablet echt niet vergelijken met de N7. Wellicht voldoet het prima, maar ook al zijn ze quadcore, de gebruikte hardware is verre van high end.

een iPad mini kan ook een prima keus zijn, maar dan zou ik wel wachten op de volgende.. de resolutie van de huidige kan eigenlijk niet in dit (prijs)segment.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Cyclonist schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:56:
Ik heb het idee dat het 7" scherm met 16:9 verhouding ook al minder geschikt is voor ebooks/pdf's en browsen, en meer gericht is op multimedia. Een iPad Mini heeft om te beginnen al een groter scherm, en daarnaast ook nog een 4:3 verhouding, ook nog zonder menubalken die ruimte wegsnoepen.

In China worden tablets verkocht die geïnspireerd zijn op de Mini qua hardware, maar dan met Android OS: ideale combi vind ik persoonlijk.
Gelukkig is de verhouding 1920*1200 = 16:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vind dit zo apart. Op mijn oude Transformer TF101 kan je in de zon prima lezen, zolang de brightness maximaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 12:21
Vanmorgen ook 3 uur lang met de Nexus 7 2013 in de zon gezeten, helderheid op max en gewoon super goed leesbaar
Artcore schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:41:
[...]

Ik vind dit zo apart. Op mijn oude Transformer TF101 kan je in de zon prima lezen, zolang de brightness maximaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Laatst online: 21-08 22:05
Smultie schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:37:
[...]

Gelukkig is de verhouding 1920*1200 = 16:10
Maar die extra 120 pixels worden volgens mij in beslag genomen door de virtuele android knoppen, waardoor je effectief een 16:9 beeldverhouding hebt bij het bekijken van films en het lezen van boeken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 15:18
Helaas het touchscreen van mijn Nexus 7 vertoont een "deadspot". Gekocht via cybernet. Zijn er geen andere tweakers met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
Sander-dvh schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:14:
Helaas het touchscreen van mijn Nexus 7 vertoont een "deadspot". Gekocht via cybernet. Zijn er geen andere tweakers met dit probleem?
Geen probleem mee, maar heb al wel gelezen dat de laatste updates dit verbeterd hebben en een reboot ook soms helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
michaelscott schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:01:
[...]

Maar die extra 120 pixels worden volgens mij in beslag genomen door de virtuele android knoppen, waardoor je effectief een 16:9 beeldverhouding hebt bij het bekijken van films en het lezen van boeken! :)
Nee hoor. Bij een full HD film zie ik nog balken onder en boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 23-09 14:37
Vraag over de 3G/4G variant: Deze werkt neem ik aan volledig met de Nederlandse netwerken? Ik wil er vanavond eentje in Duitsland ophalen, maar dan moet ik dat natuurlijk wel zeker weten!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
Jassy schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:49:
Vraag over de 3G/4G variant: Deze werkt neem ik aan volledig met de Nederlandse netwerken? Ik wil er vanavond eentje in Duitsland ophalen, maar dan moet ik dat natuurlijk wel zeker weten!
Geprobeerd met een hi, tmobile en Vodafone sim en werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 13:43
jmk schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:51:
Is het jullie gelukt om snel grote bestanden(MKV's) op de N7v2 te zetten? Gaat bij mij tergend langzaam. Ook is de transfer onderbroken wegens "apparaat reageert niet meer" melding in Windows.

Je zou dit apparaat toch gewoon moeten kunnen gebruiken als een snelle USB2 thumbdrive?
Zet hem eens op camera modus. Die MTP modus is echt ruk qua snelheid, maar die kan als enige wel overal bij itt PTP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 23-09 14:37
krotwijk schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:03:
[...]

Geprobeerd met een hi, tmobile en Vodafone sim en werkt prima
Dank je wel! Ik zit me nog even af te vragen of het zin heeft (Ivm smartphone met onbeperkt data) en of de batterijduur er niet onder gaat lijden.. En natuurlijk is hij 80 euro goedkoper, en dat is ook niet niks.

Even over nadenken..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:04
Ik ga zelf morgen gewoon voor de Wifi versie (Mocht hem nog niet meenemen bij de BCC :P)
Voornamelijk gebruik ik hem thuis, waar gewoon wifi is. Mocht ik on-the-go internet willen, dan maak ik wel een hotspot met mijn mobiel.

Ik zit nog te twijfelen om van die NFC stickers te bestellen, zodat mijn telefoon bij het instappen van de auto meteen de hotspot aanzet, en ik mijn Nexus 7 als navigatie kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Ik vond al dat mijn batterij redelijk snel leeg ging, nu heb ik even bij accu gekeken en daar staat dat: 'mediaserver' ongeveer 49% van de accu heeft lopen slurpen. Ik kan niks terugvinden van deze app of een proces iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Sypher schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:06:
[...]

Zet hem eens op camera modus. Die MTP modus is echt ruk qua snelheid, maar die kan als enige wel overal bij itt PTP.
Bedankt, ga ik eens proberen!Heb trouwens een cardreader besteld om van dit gedoe af te zijn, maar zou fijn zijn als t werkt snel.
michaelscott schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:01:
[...]

Heel veel comic/boeken/video apps hebben features dat ze navigatie balk verdwijnt, je kan dan met gestures(die je uit je hoofd moet leren) navigeren in, en uit de app. Dit werkt heel fijn.

Daarnaast heb je ook een custom ROM die fullscreen mode heeft, en werkt met PIE en HALO. Die ROM heet Paranoid Android. Heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
krotwijk schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:22:
[...]

Geen probleem mee, maar heb al wel gelezen dat de laatste updates dit verbeterd hebben en een reboot ook soms helpt
Tablet was volledig up to date en ook meerdere malen gereboot :(. Mijn Nexus gaat dus RMA naar Asus...

[ Voor 16% gewijzigd door Sander-dvh op 07-09-2013 00:31 . Reden: Link naar vorige Nexus 7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Sander-dvh schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:23:
[...]

Tablet was volledig up to date en ook meerdere malen gereboot :(. Op het forum van XDA klik een heel topic over dit probleem. Mijn Nexus gaat dus RMA naar Asus...
Hey, dat gaat over de vorige generatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38
timmert26 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:57:
Ik vond al dat mijn batterij redelijk snel leeg ging, nu heb ik even bij accu gekeken en daar staat dat: 'mediaserver' ongeveer 49% van de accu heeft lopen slurpen. Ik kan niks terugvinden van deze app of een proces iemand enig idee?
Dat is de interface tussen apps en film/video bestanden.
Toevallig muziek geluisterd of een film gekeken?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
RocketKoen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:45:
[...]

Dat is de interface tussen apps en film/video bestanden.
Toevallig muziek geluisterd of een film gekeken?
Een film maar 40% in standby is wel heel veel! Het verbruikt het dubbele van het beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
MediaServer is volgens mij oa de fotogallerij die ergens op blijft vastzitten met het indexeren hoor...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
steveman schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:29:
[...]

Hey, dat gaat over de vorige generatie...
Je hebt helemaal gelijk ;) Aangepast om verwarring te voorkomen. Op youtube voorbeeld 1 en voorbeeld 2 staan voorbeelden van het probleem wat zich ook bij mij voordoet.

[ Voor 18% gewijzigd door Sander-dvh op 07-09-2013 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:33:
MediaServer is volgens mij oa de fotogalerij die ergens op blijft vastzitten met het indexeren hoor...
Inderdaad, dit is voor het indexeren van plaatjes, muziek en film.

Als er zoveel accu gebruikt wordt blijft er iets hangen, een reboot helpt vaak, maar het kan ook zijn dat er een bestand staat die het veroorzaakt.

Ik had laatst 7% drop in 24 uur, dat vind ik wel netjes(met 2 push accounts)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hmm ik wilde eerst voor de nieuwe iPad Mini gaan (zodra deze uitkomt), maar de nieuwe Nexus 7 blijkt ook wel erg goed.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 23:56
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 08:59:
Hmm ik wilde eerst voor de nieuwe iPad Mini gaan (zodra deze uitkomt), maar de nieuwe Nexus 7 blijkt ook wel erg goed.
Ik dacht hetzelfde.
Maar ik vind het games aanbod wat beter op iOS.
Denk dat ik dit apparaat eens ga checken vandaag bij Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Stark schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:47:
[...]

Ik dacht hetzelfde.
Maar ik vind het games aanbod wat beter op iOS.
Denk dat ik dit apparaat eens ga checken vandaag bij Mediamarkt.
Nou dat vind ik dus ook.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
Cyclonist schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:56:

Heb eerder een 10 inch tablet gehad. Maar dat vond ik met ebooks juist niet fijn. Met mijn nieuwe Nexus 7 is lezen echt super. Kan hem met een hand vasthouden, lichter dan boek en met moonreader kun je zelfs je boek afspelen en de snelheid wijzigingen. Werkt super. Je hebt juist met dit formaat en deze verhouding de maat van een fysiek boek. (1 pagina dan, maar je leest er toch niet twee tegelijk)
Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen hoort in het Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic.

Discussie over accessoires hoort in Prulleman in "Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013)".

Voor garantiedingetjes kun je terecht in Nexus 7 (2013) Garantie en Afhandelings-topic.

Het topic over het voormalige model Nexus 7 staat: -> Google Nexus 7 - model 2012.