Ik ga straks even deze en andere Tweakers-topics lezen over ervaringen en wellicht goede tips aangaande de nieuwe Nexus 7. Echter over één ding moet ik even mijn hart luchten.
Fabrikanten en Google/Android: Maak root-toegang op één of andere manier eenvoudiger bijv. als ingebouwde optie!!! Met Supersu of Superuser kan er toch (zo goed als) niets misgaan.
Het apparaat werkt fantastisch. Super hardware. Geen bugs ervaren. Goede accuduur, etc. Maar zonder root functioneert Android voor mij helemaal niet goed genoeg. Namelijk geen Ad Away, Greenify, (Cifs)Mount-manager, Eds (on the fly), Titanium en ga zo maar door. Niet te vergeten het eruit kunnen slopen van ongebruikte voor mij b*llsh*t apps, die energie vreten als bijna alle Google apps.
Maak root een optie, zodat er niet geflashed hoeft te worden en theoretisch (!) de garantie niet verval! En er officiële updates via OTA kunnen worden blijven ontvangen.
G*DVËRD*MME x 1000!
Zo, dat lucht even op. En dan nu onder het genot van een kopje koffie op xda de topics over het rooten van de nieuwe Nexus 7 verder doorlezen...
[
Voor 1% gewijzigd door
Verwijderd op 09-09-2013 12:02
. Reden: typo ]