My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik voor de 32 GB versie 233 plus 60,77. Totaal dus 293 euro ongeveer.
Zo'n beetje het meest van iedereen hier volgens mij. :-)
Wel een erg mooi ding. Ik heb hem vandaag pas gekregen maar ben behoorlijk onder de indruk.
De kleuren van de Ipad Mini zijn ontzettend overgesatureerd, daar wen je aan en schermen waarvan de kleuren dan meer natuurgetrouw zijn lijken dan flets.Donstil schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:45:
Natuurlijk is een Nexus 7 2013 scherm veel scherper (wat geweldig is) maar de kleuren zijn toch wel wat flets, na een paar uurtjes klooien met de nexus merk je dit niet meer maar zodra je dan een iPad pakt zie je dit gelijk weer en dat is toch jammer.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
www.casarodriguillo.com
Ja oke dat ben ik wel met je eens maar voor een Tablet is dat niet erg en kan ik het wel waarderen.Xanion schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:35:
[...]
De kleuren van de Ipad Mini zijn ontzettend overgesatureerd, daar wen je aan en schermen waarvan de kleuren dan meer natuurgetrouw zijn lijken dan flets.
(Inmiddels zijn we 2 dagen verder en ben ik er prima aan gewend trouwens)
Voor andere producten vind ik dit ook niet fraai hoor (Ik heb niet voor niets een Panasonic PlasmaTV ipv een LCD TV)
Een vriend met een hypersamsungledtv.... na 5 minuten ben ik echt op wat is dat een partij belastend en lelijk qua kleuren, net een tekenfilm
www.casarodriguillo.com
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Gps nog niet echt veel gebruikt maar die paar keer ging het prima.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Wifi lijkt iets beter dan op mijn iPad Mini.Kees_frl schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:33:
Hoe ervaren jullie GPS en WIFI ontvangst?
Ook lijkt hij iets beter om te springen met de RangeExtender die ik gebruik voor het Wifi netwerk.
De iPadMini had nog al eens moeite Plex te bereiken zodra hij verboden was met de Extender. Met de Nexus heb ik dit nog niet gehad.
http://www.slashgear.com/...Feed:slashgear(SlashGear)
For I am grey, between the darkness and the light
Eerder hier gepost dat de N7 lader waarschijnlijk 2A zou zijn, maar die blijkt nu 1.35. Dus veel verschil met een telefoonlader van 1A kan het nooit zijn.
Op XDA zelfs gelezen dat er maar 1.1A uit getrokken wordt
Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro
De front cam zit niet centraal, maar rechts en de bezels zijn net anders, dus nee, zou het niet doenRHTizzy schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:36:
Kun je zomaar de screenprotector van de eerste ook op deze plaatsen?
Yep ik heb ook problemen met mn GPS. Na een reboot doet die het wel weer een tijdje. Ik verwacht dat google dit binnenkort oplost.GreyGhost schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:02:
Hebben jullie importeurs hier al wat van gemerkt? Mogelijk gps probleem?
http://www.slashgear.com/...Feed:slashgear(SlashGear)
Linkje: http://www.androidplanet.nl/68851/nexus-7-bouwkwaliteit-asus/
Heh, dat zal wel meevallen maar het is bij de vorige nexus 7 gebleken dat de 2e generatie (toen de 32gb uitkwam) de kwaliteit een stuk beter was (batterij beter vast, zelfs beter kwaliteit scherm). Wel vreemd dat Google/Asus dit nu zo zouden laten gebeuren.
www.casarodriguillo.com
http://www.asus.com/Table...m_Cover_for_Nexus_7_2013/
Ja. Ik had mijn Nexus uitgeschakeld. Bij aanzetten(12 uur later( wou ie niet meer opstarten. Bleef hangen in het kleuren logo.BlackCBR schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:42:
Heeft iemand van jullie last van de problemen die in onderstaand artikel vermeld worden?
Linkje: http://www.androidplanet.nl/68851/nexus-7-bouwkwaliteit-asus/
Opladen hielp niks
Via deze link weer werkend gekregen. Post van terich22 bijna onderaan.
Helaas complete wipe.
http://forums.androidcent...ont-boot-past-x-logo.html
Verder heb ik tot nu toe een keer last gehad van een crash. Maar voor de rest is de N7 heel erg snel. De happeringen die ik ken van mijn gnex zijn hier helemaal verleden tijd. Het enige nadeel met betrekking op de software is dat niet alles beschikbaar is via Google Play. Games zoals bijvooorbeeld NSF Most Wanted, en must-haves zoals SiMi Folder zijn niet beschikbaar. Dit heeft te maken met de geweldige hoge resolutie van het scherm.
Gelukkig is het altijd mogelijk om een app te installeren buiten de Google Play om.
Wat ik zelf al vaak heb gedaan, is de tablet ondersteboven gebruiken. Dit gebeurt dan vooral wanneer ik de 3.5mm jack gebruik. (want die zit aan de bovenkant).
Ik heb tot nu toe een keer een random reboot gehad, maar die had verder geen gevolgen. Alles was nog intact, en het was ook een beetje mij eigen fout.
Nexus 7 FHD | OnePlus One | Asus N56VZ (i7-3630M, GT650M
Yippie kayak, other buckets!
Ik ben zelf niet zo van het importeren, vooral teveel gedoe voor mij. Maar als de tablet in Nederland beschikbaar komt zal ik me door de verhalen niet tegen houden.
-= Its dry in the dessert =- So what??
nieuws: Nieuwe Nexus 7 verschijnt op 30 augustus in Duitsland voor 259 euro
Jammer dat hij niet een weekje eerder uit is in Duitsland. Zou mooi uit zijn gekomen met mijn bezoek aan Keulen.
Als dit waar is, dan betekent het meer zekerheid dat de N7-2 naar Nederland komt.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Bron?Beempje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:25:
Volgens mij is er nooit onzekerheid geweest over of de N7-2 naar Nederland komt.
Geen specifieke bron, maar gezien het feit dat de N7-1 gewoon in de winkel ligt, hebben we geen reden om aan te nemen dat de nieuwe versie niet naar Nederland komt, toch?
Dat er een N7 te koop is, is op zich geen garantie voor de N7-2/HD/New
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ja, maar dat duurde toch wel redelijk lang...Beempje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:29:
[...]
Geen specifieke bron, maar gezien het feit dat de N7-1 gewoon in de winkel ligt, hebben we geen reden om aan te nemen dat de nieuwe versie niet naar Nederland komt, toch?
Nee maar ook geen bericht/bevestiging dat de N7 hier komt. Eigenlijk weten we dus nog niets.Beempje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:29:
[...]
Na een weekje gebruiken ben ik toch wel erg positief geworden met dan als kanttekening dat het scherm niet altijd goed lijkt te reageren op aanrakingen. Nu zag ik alleen wel dat dit probleem inmiddels bekend is en waarschijnlijk opgelost zal worden via een update.
Ook vind ik het scherm in landscape een beetje een brievenbusje en daardoor niet zo fijn voor internet of social media.
Verder alles prima, accu goed, bouwkwaliteit bijna iPad waardig, Wifi sterker dan iPad mini en snelheid prima in orde.
Ook lijkt de Nexus7 2013 wat fijner om te springen met het wifi netwerk thuis. Op de iPad had ik nog al eens slecht bereik of bereik zonder internet maar dit heb ik op de Nexus nog niet gezien.
RHTizzy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:16:
Niets mis hier met bouw kwaliteit, GPS fix binnen 5 sec met GPS test en iets langer met GPS status app. Verder reageert alles flitsend snel en het scherm is echt prachtig mooi, kleuren zijn op geen enkele manier flets te noemen wat mij betreft. Scherm is nu zonder screen protector wel erg erg glad en soms glij ik weg ipv te selecteren maar dat zal binnen kort heus anders zijn. Perfect formaat al is browsen niet weggelegd voor verzienden... Verder is het geluid subliem, mooi vol en toch kraak helder ook op vol volume. Moest wel 2x de google keyboard app installeren voordat de nl spel checker pakte maar verder inmiddels zo'n 130 apps geïnstalleerd en alles draait zo soepel als wat. Ook de accu lijkt wel niet leeg te krijgen, nu 48u zonder charger met redelijk intensief gebruik en nog maar op 37%. Top ding!!
Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro
Mm mijn collega ook al niet, online ook niet veel mensen die dit hebben.Ener103 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:19:
Reboot: Nee, nergens last.
Wifi is bij mij op de nexus ook sneller dan op ipad2
Ik heb hem wel geroot, misschien dat het hier iets mee vandoen heeft.
1 spontane reboot gezien sinds maandag maar die ging zo snel dat ik even niet eens doorhad...Ener103 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:19:
Reboot: Nee, nergens last.
Wifi is bij mij op de nexus ook sneller dan op ipad2
Ook hier super goed gebruik van wifi, de archosG9 liet het soms achterwege om uit slaap op te pakken maar met deze nog niet 1 keer gebeurd
Maar na reviews: De nieuwe Nexus 7: de beste kleine tablet gelezen te hebben, moet ik 'm hebben
Simpele vraag (ik zie nog geen roottopic) maar met rootacces is een AOSP-browser zo geïnstalleerd toch?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ja hoor, moet ook prima werken, op mijn GN gebruik ik ook nog de AOSP browser op een 4.3 custom rom.CLB schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:18:
Had nog niet zoveel gelezen over de Nexus 7, geen zin om te importeren dus vond 't wel best...
Maar na reviews: De nieuwe Nexus 7: de beste kleine tablet gelezen te hebben, moet ik 'm hebben![]()
Simpele vraag (ik zie nog geen roottopic) maar met rootacces is een AOSP-browser zo geïnstalleerd toch?
en rooten bij een nexus device
Zijn (op eigenlijk alle android apparaten) 2 veel voorkomende redenen voor:Donstil schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:00:
Meer mensen waar de Pad zo nu en dan (ongeveer 1x per dag) reboot tijdens gebruik?
1) Een app update automatisch, en forceert een reboot om de installatie af te maken.
2) Een app crasht (vaak tijdens de installatie van een slechte update) en neemt android mee.
nou... 1 heb ik nog nooit meegemaakt en al zeker niet zonder een popup of je hier als gebruiker mee akkoord gaat, en 2 eigenlijk ook niet.. wel heb ik het vaak genoeg gezien met custom kernels, custom roms, overklokken en undervolten. Waarbij vooral de laatste de meeste problemen geeft (undervolten dus). Het kan dus goed zijn dat je soc/cpu toch enigzins gaar is en het niet helemaal trekt. en ondanks stock firmware / kernel meer juice nodig heeft om stabiel te draaien.RocketKoen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:00:
[...]
Zijn (op eigenlijk alle android apparaten) 2 veel voorkomende redenen voor:
1) Een app update automatisch, en forceert een reboot om de installatie af te maken.
2) Een app crasht (vaak tijdens de installatie van een slechte update) en neemt android mee.
kortom, als je het probleem blijft houden (ook na een factory reset en om helemaal zeker te zijn weinig/geen apps) moet ie terug voor garantie
Ligt eraan hoe groot het bestand is, mijn Nexus 7 (oud) trekt keurig 1080p mkv's, mits ze niet boven de 14 GB uitkomen. Dus boven een bepaalde bitrate.partyondude schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:28:
Iemand enige idee of er met de Nexus 7 ook 1080P formaat film (.mkv) gekeken kan worden? Mijn huidige (2012) Nexus 7 trekt dat helaas niet.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
nee, exact hetzelfde. De amerikaanse zijn op de adapter na zelfs gelijkChillPascal schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:14:
Zit er verschil tussen de Nexus 7 die in Nederland komt en die uitkomt in Duitsland. Ik woon namelijk zo'n 5km van de Duitse grens en zit te twijfelen om de Nexus 7 daar te halen i.v.m. de eerste releasedate.
... flauw... Nee, geen verschil. Misschien tekst op sticker doos ofzo, maar tablet zelf is identiek.
Ik woon zelf nog dichter op de duitse grens (300 meter) dus ik kom ook geregeld bij de duitse electronicazaken, de Nexus 7 2012 die ze daar hebben is op de doos na, 1 op 1 hetzelfde met de Nexus 7 2012 die we in Nederland hebben. Ik ga er voorzichtig van uit dat dat bij het 2013 model niet anders wordt.ChillPascal schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:14:
Zit er verschil tussen de Nexus 7 die in Nederland komt en die uitkomt in Duitsland. Ik woon namelijk zo'n 5km van de Duitse grens en zit te twijfelen om de Nexus 7 daar te halen i.v.m. de eerste releasedate.
Als je op de factory images pagina gaat kijken dan zie je 1 versie van de software voor de 2013 N7
De N7 2012 staat er in 2 versies op 3g en wifi only
De N4 staat er in 1 versie op
De GN heeft meerdere versies, maar dat heeft te maken met operator specifiek versies en het wel of niet uitsluiten van google wallet.
liggen?
de gemakheid neer leggen en je kan gewoon weglopen, bij een oplader moet je eerst een stekkertje erin proppen.hans180 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:21:
En wat is de toegevoegde waarde van zo'n oplader als de tablet/telefoon toch de hele tijd op dat ding moet
liggen?
En dus stekkertjes en connectortjes dan ook niet meer stuk kunnen bij gebrek eraandarkmushy1995 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:26:
... een stekkertje erin proppen.
[ Voor 88% gewijzigd door kristo op 16-08-2013 17:36 . Reden: herverwoording ]
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Verwijderd
In de VS regent het klachten over het niet functioneren van de GPS. (alle fora staan er vol van)
Daarnaast ontkent Google/ASUS het probleem en weigert een goede geld terug regeling.
Citaat uit Google Product Forum:
” The new Nexus 7 has a major defect out of the box: the GPS sensor which allows the tablet to be used for satellite navigation does NOT work. Almost everyone who has purchased the Nexus 7 and tried to use GPS for navigating has found the tablet cannot lock onto a signal. Google acknowledged this problem after release, but has yet to provide an update whether they think it can be patched (software) or not (hardware).
Many early adopters including myself have been mistakenly fed the same line by Google AND Asus tech support that”GPS does not work without wifi”. This is in stark contrast to the first generation Nexus 7, all Samsung Galaxy Tabs, and most recent smart phones which can access GPS for navigation WITHOUT any kind of wi-fi or cellular data connection.
If you are looking to buy this tablet, please be aware that the GPS will NOT work out of the box. More importantly, there is a strong possibility Google/Asus will deny the problem and not do anything about it. ”
einde citaat
Maar wel mooi zuur. Hopelijk valt er iets te identificeren qua serienummers, wat goede batch is geweest en wat niet. Want kennelijk zijn er ook mensen die er geen last van hebben met een 2013 N7.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Volgens mij heb ik op XDA gelezen dat deze problemen pas zijn ontstaan na een bepaalde update, wat zou betekenen dat het een softwarematig probleem is. Daarnaast zijn er kennelijk ook best veel mensen die het probleem niet hebben. Ik ben er persoonlijk niet zo bang voor dat het probleem niet wordt opgelost.Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:59:
Ik zou nog maar even wachten met aanschaf.
In de VS regent het klachten over het niet functioneren van de GPS. (alle fora staan er vol van)
Daarnaast ontkent Google/ASUS het probleem en weigert een goede geld terug regeling.
Citaat uit Google Product Forum:
” The new Nexus 7 has a major defect out of the box: the GPS sensor which allows the tablet to be used for satellite navigation does NOT work. Almost everyone who has purchased the Nexus 7 and tried to use GPS for navigating has found the tablet cannot lock onto a signal. Google acknowledged this problem after release, but has yet to provide an update whether they think it can be patched (software) or not (hardware).
Many early adopters including myself have been mistakenly fed the same line by Google AND Asus tech support that”GPS does not work without wifi”. This is in stark contrast to the first generation Nexus 7, all Samsung Galaxy Tabs, and most recent smart phones which can access GPS for navigation WITHOUT any kind of wi-fi or cellular data connection.
If you are looking to buy this tablet, please be aware that the GPS will NOT work out of the box. More importantly, there is a strong possibility Google/Asus will deny the problem and not do anything about it. ”
einde citaat
steveman schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:07:
Ergens hoop ik dat mensen die zo slecht zien dat ze een tabletformaat navigatieunit nodig hebben, niet gaan autorijden...
Ik zie liever dat mensen een 7" tablet aan hun dashboard hangen dan een 4" navigatietoestel -midden- in het zicht op de voorruit
Verwijderd
Navigatie heb je ook meer nodig tijdens wandelen e.d. Rijkswaterstaat heeft met de ANWB gezorgd voor veel borden langs de weg die je de richting aangeven zodat navigatie apparatuur in de auto daar toch overdone is.steveman schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:07:
Ergens hoop ik dat mensen die zo slecht zien dat ze een tabletformaat navigatieunit nodig hebben, niet gaan autorijden...
Maar wel mooi zuur. Hopelijk valt er iets te identificeren qua serienummers, wat goede batch is geweest en wat niet. Want kennelijk zijn er ook mensen die er geen last van hebben met een 2013 N7.
Daarnaast schijnt eer een groot probleem te zijn met het touchscreen.
Verwijderd
Kennelijk is er meer aan de hand. Het lijkt er meer op dat het een hardware probleem is dat ontstaat na enig intensief gebruik waarbij de temperatuur oploopt en de chip fouten gaat genereren.UTwizard schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:13:
Volgens mij heb ik op XDA gelezen dat deze problemen pas zijn ontstaan na een bepaalde update, wat zou betekenen dat het een softwarematig probleem is. Daarnaast zijn er kennelijk ook best veel mensen die het probleem niet hebben. Ik ben er persoonlijk niet zo bang voor dat het probleem niet wordt opgelost.
En oplossing hiervoor kan lang duren.
Niet allemaal in ieder geval. De mijne doet het prima zonder wifi..Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:59:
Ik zou nog maar even wachten met aanschaf.
Klik
Dat laatste had ik echt niet verwacht.
Geschatte kosten: €112,50
Eerst nog maar is vragen of ze 't echt vergoeden voordat ik 'm ga versturen ..
[ Voor 21% gewijzigd door Creadion op 19-08-2013 21:20 ]
De oude oplader (2A) heeft een hoger Ampère dan die van de nieuwe oplader (<1?A)
Ik heb de originele adapter die bij de nieuwe N7 zat nog niet gebruikt omdat het een Amerikaanse is maar de oude oplader doet het prima.jmk schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:53:
Zou het opladen van je nieuwe N7 met de oplader van je oude N7 kwaad kunnen? Ik heb daar namelijk een extra van en zou het zonde vinden die niet te kunnen gebruiken dan.
De oude oplader (2A) heeft een hoger Ampère dan die van de nieuwe oplader (<1?A)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Kan geen kwaadjmk schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:53:
Zou het opladen van je nieuwe N7 met de oplader van je oude N7 kwaad kunnen? Ik heb daar namelijk een extra van en zou het zonde vinden die niet te kunnen gebruiken dan.
Wanneer wordt hij nu verwacht in Nederland?
(woon iets te ver bij Duitsland vandaan maar wil wel eind september naar Das Drag Day in Bitburg)
Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopichjs schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:15:
Nu de ipad het huis uit is, is dit misschien wel een heel mooi apparaat om even snel te surfen, tv te kijken via de ziggo app of een simpel spelletje.
Wanneer wordt hij nu verwacht in Nederland?
(woon iets te ver bij Duitsland vandaan maar wil wel eind september naar Das Drag Day in Bitburg)
Verwijderd
Nou dan wist ik het ook niet maar kijk eens op:horizon1978 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:00:
Wel vreemd dat het GPS probleem in (volgens mij) geen enkele review (van een bekende site) naar voren komt.
-tablets magazine:
http://www.tabletsmagazin...exus-7-zitten-zonder-gps/
-androidcentral meer dan 200 meldingen:
http://forums.androidcent...blems-nexus-7-2013-a.html
-xda-developers meer dan 150 meldingen:
http://forum.xda-develope...p?t=2382355&highlight=gps
-op google zelf meer dan 750 meldingen:
http://productforums.goog.../prfUDZA7M2s/J-PQHn9SK0kJ
-op de site van BestBuy.com bij de reviews:
http://www.bestbuy.com/si...1219052238174#tab=reviews
-en verder:
http://www.androidplanet....n-door-gebruikers-gemeld/
http://www.pcmweb.nl/nieu...pt-met-gps-problemen.html
http://www.itworld.com/36...-problems-gps-multi-touch
Het ergste is dat meerdere zeggen in het begin in het geheel geen problemen te hebben maar dat het na enige tijd gebruik optreed. Het lijkt steeds meer op een hardware/temperatuur probleem.
Ook reageert ASUS en Google niet op de problemen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 13:37 ]
GPS forum: http://productforums.goog.../prfUDZA7M2s/pwtJ5j3OT-cJ
Touchscreen forum: http://productforums.goog.../W0Hfkq8hf-c/nPrh5USCO4QJ
Ik ben benieuwd of het ook daadwerkelijk alle problemen oplost.
Dat ik dat eventueel verlies maakt me verder niet uit.
Ik denk niet dat iedereen direct de update krijgt ongeacht root of niet. Vaak gaat dit soort updates in golven waarbij at random wordt bepaald of je wel of niet al aan de beurt bent.Donstil schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:32:
Ik krijg die update zeker niet als ik hem unlocked en rooted heb (originele recovery)?
Dat ik dat eventueel verlies maakt me verder niet uit.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
http://www.anandtech.com/show/7231/the-nexus-7-2013-review
Zoals altijd een uitgebreider dan gebruikelijke review. Ik zat hier al een tijdje op te wachten iig.
dat kan die zeker weten aan. zojuist Transformers: Dark Side of the Moon bekeken met MXPlayer via netwerk. het ergste is nog dat die film vloeiender loopt dan op mijn ASRock ION HT330partyondude schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:28:
Iemand enige idee of er met de Nexus 7 ook 1080P formaat film (.mkv) gekeken kan worden? Mijn huidige (2012) Nexus 7 trekt dat helaas niet.
ik heb helaas ook de multitouch issues, GPS heb ik nog niet echt gebruikt.
draai momenteel een custom rom van PA. wacht even totdat zij de multitouch gaan cherrypicken, hopelijk lost dit het op.
[ Voor 18% gewijzigd door PhoDB op 23-08-2013 09:00 ]
Dat zou al gefikst moeten zijn: http://www.anandtech.com/...nss-and-multitouch-issues[b][message=40750627,noline]ik heb helaas ook de multitouch issues, GPS heb ik nog niet echt gebruikt.
Heb zelf trouwens geen problemen ondervonden qua GPS/touchscreen, wel 2x dode pixel dus kon daar weer terug lopen.
Meest opvallende verschil met de eerste versie is toch wel het scherm en de snelheid, beetje zelfde soort upgrade van Galaxy Nexus -> Nexus 4.
[ Voor 44% gewijzigd door ex87 op 25-08-2013 16:41 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopicmakkie88 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:29:
Weet iemand hoe het zit met de garantie op een amerikaanse Nexus 7?kan ik de garantie hier direct met ASUS NL regelen (indien nodig)
ja dat kan
[ Voor 100% gewijzigd door Carfanatic op 26-08-2013 12:00 . Reden: verkeerde topic ]
Deze tablet heeft geen micro-sd kaart slot, ik zou dan m'n camera aan moeten sluiten op de micro USB poort, dan de foto's overzetten naar de tablet en deze uploaden/ergens online opslaan zodra ik WiFi heb aangezien het geheugen van deze tablet ook niet overlaat. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik neem liever geen losse cardreader o.i.d. mee, is deze tablet dan wel de beste keuze? In de pricewatch kom ik op een Samsung Galaxy Tab 2/3 of een Asus Memo Pad HD 7, maar deze zijn toch weer wat minder qua specificaties.
Alvast bedankt!
Als je camera mass storage ondersteunt heb je dus geen cardreader nodig en kan je dus je camera op de OTG kabel hangen:
http://www.ebay.com/itm/U...pters&hash=item2a299b8102
uiteraard kan je op deze usb OTG kabel ook een cardreader aansluiten, dat werkt altijd.
Schiet je trouwens je foto's op een micro sd (of mirco sd in sd converter??) anders heb je ook niks aan een tablet met micro sd, een gewone SD gaat ook daar niet inpassen.....
Als je micro sd gebruikt is dit ook nog een hele compacte oplossing:
http://www.meenova.com/
Wat je uiteindelijk gaat doen, moet je echt zelf beslissen, iedereen zijn eigen ding, veel mensen klagen over het gebrek aan een sd slot, ik vind het ook jammer, maar geen dealbreaker, voor normaal gebruik ga ik het niet missen, en voor de uitzonderingen (bv veel films mee op vakantie) zijn er workarounds
Als je dagelijks een micro sd slot nodig hebt dan zou ik verder kijken, maar als dit af en toe is...
[ Voor 18% gewijzigd door Prulleman op 26-08-2013 16:01 ]
Dan zou je via WIFI-LAN ze over kunnen zetten naar je N7, en vervolgens uploaden naar je cloud service als je internet hebt.
Edit: dit kan misschien beter hier: Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013)
[ Voor 25% gewijzigd door jmk op 26-08-2013 16:23 ]
Las dat die 9 uur mee ging met film kijken!! dat is wel heel erg relaxed aangezien ik een vlucht van 10 uur heb binnenkort!
Op Xda loopt er een heel topic over en zelf heb ik er behoorlijk last van. Soms dagen niet, soms 3x per uur.
Echt een reden lijkt er niet voor te zijn. Wel is de Pad tergend langzaam voor een reboot.
Ik draag al de nieuwste versie, probleem doet zich voor zowel met als zonder costom rom.
Iemand?
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen hoort in het Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic.
Discussie over accessoires hoort in Prulleman in "Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013)".
Voor garantiedingetjes kun je terecht in Nexus 7 (2013) Garantie en Afhandelings-topic.
Het topic over het voormalige model Nexus 7 staat: -> Google Nexus 7 - model 2012.