Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvraemdo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 15:48
tobitronics schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:56:
[...]

Waarom niet? Je downloadt gewoon de ota zip van androidpolice.com en je installeert m met behulp van adb sideload. Is letterlijk 100% hetzelfde als dat je device het voor je doet, je behoudt gewoon al je gegevens etc.
Wel, om eerlijk te zijn ben ik niet zo thuis in die dingen. Heb wel al de Android SDK op PC staan, maar daar is het tot nu toe gestopt. Heb al gelezen dat het inderdaad niet zo moeilijk is, en veilig, maar 'k moet me er de tijd eens voor nemen.

En zoals Chris89 hierboven ook al schrijft: het wachten op zich kan ook wel leuk zijn. Mijn vorige tablet was een Tomtec met brakke WiFi, dus op zich is de overstap naar een juweeltje als de Nexus 7 al een hele verademing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:40

SebasFM

BOFH

Ok, ik wist niet dat IPv6 toen ook al werkte. Nog eens op mijn oude Nexus 7 2012 model met Android 4.3 gecheckt, maar daar zie ik bij Settings > About Tablet > Status geen IPv6 info staan. Netjes dat KitKat die info nu wel weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Hmm, toch de stoute schoenen aangetrokken en de ADB SideLoad geprobeerd. Kom helaas niet verder, want zodra ik in de Recovery mode zit, herkent mijn laptop de Nexus niet meer... Drivers opnieuw installeren werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:31
en de driver install via de wugfresh toolkit? daarmee moet het wel lukken, zijn zelfs meerdere opties als de standaard niet werkt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 14:58
VAnTurenhout schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:30:
Hmm, toch de stoute schoenen aangetrokken en de ADB SideLoad geprobeerd. Kom helaas niet verder, want zodra ik in de Recovery mode zit, herkent mijn laptop de Nexus niet meer... Drivers opnieuw installeren werkt niet.
Bij mij werkte het om via device manager te kiezen voor driver update->browse->kiezen uit een lijst->iets met adb (even proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
Stfnlln schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:01:
[...]

Bij mij werkte het om via device manager te kiezen voor driver update->browse->kiezen uit een lijst->iets met adb (even proberen)
Jep, die had ik ook geprobeerd.. Helaas werkte die optie bij mij dus niet :-) Nu met WUG dinges bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:58
VAnTurenhout schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:30:
Had precies hetzelfde probleem.Uren gespeeld met drivers, maar mocht niet baten. Uiteindelijk bleek de oplossing erg simpel: een andere USB poort gebruiken. Twee van de drie werkte niet, de derde werkte wel zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalboy
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 21:55
Voor mensen aar de drivers niet lukken instaleer pdanet werkt super gewoon je tablet in die boot mode zetten en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
Bij mij heeft de WUG ook gewerkt, uiteindelijk. Veel verwijderen herinstalleren etc, reboot, ook niet onbelangrijk. Ik heb dus nu de 2013 Nexus met 4.4 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalboy
Heb jij de werkende .APK nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
wie en welke?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalboy
Ik ging er ook van uit dat hij de launcher goed had gekregen... Dat is mijn probleem die krijg ik niet goed werkent. ( die problemen dan.) ik heb wel al verder 4.4 op mijn Nexus 7. 2013

Sorry voor de vergissing was even in me hooft met dit topic :O pascalboy in "Nexus 7 kitkat"

Naja mooi dat het ook gelukt is met wug ;)

[ Voor 33% gewijzigd door pascalboy op 19-11-2013 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Heb de OTA van 4.4 nog steeds niet binnen. Iemand enig idee wat de voortgang is van de uitrol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
StephanVierkant schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:04:
Heb de OTA van 4.4 nog steeds niet binnen. Iemand enig idee wat de voortgang is van de uitrol?
gaat meestal verspreid over een paar weken, maar zoals al eerder aangegeven adb sideload kan locked, unrooted, zonder wipe, via toolkit.

zelfde resultaat, geen wachttijd.

(meest lastige in het process is dat je soms moet kloten om de drivers te installeren, soms gaat het ineens, soms gaat het lastig, maar het risico is niet anders dan bij een echte OTA)

[ Voor 19% gewijzigd door Prulleman op 19-11-2013 11:33 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
Voor mensen met driver install problemen - ik heb het zo opgelost:
  1. download de Google USB driver ( http://developer.android.com/sdk/win-usb.html ). Unzip ergens.
  2. reboot je tablet naar recovery mode (hoeft niet eens via ADB, kan je ook gewoon door tablet uit te zetten, vervolgens power on + vol down, vervolgens voor "recovery" kiezen in menu)
  3. eens in recovery mode, koppel je tablet via USB aan PC
  4. ga naar device manager/apparaatbeheer. Je zal waarschijnlijk "Nexus 7" zien staan met een uitroepteken
  5. rechterklik op Nexus 7 > Properties/Eigenschappen > "Details" tab > kies "hardware ID's". Hier zie je de hardware ID's van je N7. Deze moeten herkend worden in de driver .inf opdat je systeem de driver zou willen installeren voor je device. Copy beide waarden en paste ze in een textbestand.
  6. Ga naar de locatie waar je je USB driver hebt geunzipped.
  7. Open "android_winusb.inf".
  8. Onder de kop "[Google.NTamd64]", voeg volgende toe (uiteraard met de juiste hardware ID's):
    code:
    1
    2
    3

;Google Nexus 7 2013 (2)
    %SingleBootLoaderInterface% = USB_Install, USB\VID_18D1&PID_D001
    %CompositeAdbInterface%     = USB_Install, USB\VID_18D1&PID_D001&REV_0228
  9. Bewaar het bestand.
  10. Rechterklik nu terug op je Nexus 7 in device manager/apparaatbeheer, kies driver installeren, kies dat je zelf de locatie wil aangeven, en duid de root map aan van de google USB driver (niet de onderliggende amd64/i386 map!).
  11. Normaal gezien wil Windows nu wel de driver installeren en kan je vervolgens het ADB sideload commando uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalboy
http://pdanet.co/ dit instaleerde auto drivers voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:18

M0nkeymen

Monkeystyle!

Prulleman schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:32:
[...]

gaat meestal verspreid over een paar weken, maar zoals al eerder aangegeven adb sideload kan locked, unrooted, zonder wipe, via toolkit.

(meest lastige in het process is dat je soms moet kloten om de drivers te installeren, soms gaat het ineens, soms gaat het lastig, maar het risico is niet anders dan bij een echte OTA)
andere optie is om eerst de "google zoeken" te updaten, en vervolgens de "Google experience launcher" te downloaden van android police. Je hebt dan de nieuwe launcher maar geen 4.4, Je hebt dus ook nog niet de transparante back, home en apps knop, omdat dit in de 4.4 API zit.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/10x7i42.png

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/23ma800.png

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
M0nkeymen schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:56:
[...]

andere optie is om eerst de "google zoeken" te updaten, en vervolgens de "Google experience launcher" te downloaden van android police. Je hebt dan de nieuwe launcher maar geen 4.4, Je hebt dus ook nog niet de transparante back, home en apps knop, omdat dit in de 4.4 API zit.

[afbeelding]

[afbeelding]
ja... maar dan heb je geen 4.4... dan draai je gewoon 4.3 met een andere launcher.. (niet dat de verschillen tussen 4.3 en 4.4 nou zo groot zijn, maar dit geen manier om kit kat te draaien)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalboy
die launcher moet je ook nog apart installeren op kitkat hoor... niet dat hij hier goed werkt maar het moet wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
Prulleman schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:32:
[...]

Dat weet ik, dat is al meerdere keren gemeld. :)

Ik vroeg me gewoon af hoe lang de gehele uitrol eigenlijk duurt. Mijn ouders hebben bijv. de Nexus 10 en die vinden het aansluiten van een USB-kabel al ingewikkeld genoeg. Als Google verwacht de uitrol binnen enkele dagen afgerond te hebben, ga ik er natuurlijk ook niet mee kloten. Hoe gemakkelijk en veilig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvraemdo
Grmbl.., mijn N7 heeft vandaag al twee maal een spontane reboot gedaan. Heb 'm nu een weekje, en zou kunnen dat ie het ook al eerder gedaan heeft, maar dan onopgemerkt. Het is zo te lezen een heel gekend issue, dat hardware gerelateerd is? Of valt er toch zelf iets aan te verhelpen? Anders moet ik maar eens overwegen om 'm terug te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
factory reset en even gebruiken zonder extra apps, als ie het dan nog steeds doet terug sturen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
dvraemdo schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:49:
Grmbl.., mijn N7 heeft vandaag al twee maal een spontane reboot gedaan. Heb 'm nu een weekje, en zou kunnen dat ie het ook al eerder gedaan heeft, maar dan onopgemerkt. Het is zo te lezen een heel gekend issue, dat hardware gerelateerd is? Of valt er toch zelf iets aan te verhelpen? Anders moet ik maar eens overwegen om 'm terug te sturen...
Dat is geen hardware issue, maar een bug in Android 4.3 die door sommige apps getriggerd wordt.
Chrome Beta was een bekende die dit deed , maar Clash of Clans heeft er af en toe ook last van.

Zou opgelost moeten zijn in 4.4 dus even update afwachten.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvraemdo
Xanion schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:35:
[...]

Dat is geen hardware issue, maar een bug in Android 4.3 die door sommige apps getriggerd wordt.
Chrome Beta was een bekende die dit deed , maar Clash of Clans heeft er af en toe ook last van.

Zou opgelost moeten zijn in 4.4 dus even update afwachten.
Ha, ok, ben nu toch dan ook maar net zelf begonnen met updaten (er zijn nu eenmaal limieten aan iemands geduld ;) ).

Ik hoop dat ik dan van die spontane reboots af geraak, en dat apps als 'Nexus Media Importer' nu ook gaan werken zonder eerst de taal naar 'US English' te moeten zetten bij het booten (Android 4.3 bug).

Intussen update geïnstalleerd, tablet is gereboot (ging tegen mijn verwachting in vrij vlot), en Apps zijn nu aan het optimaliseren. Ben benieuwd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exact
  • Laatst online: 14-09 20:55
Zojuist de update van 4.4 binnengekregen. Heb nog geen verandering gevonden. Volgens xda zal het waarschijnlijk alleen bugfixes zijn. Build number is nu KRT16S.

na de update drukte ik wel of show log via cuatom recovery en daar zag ik wel dat de media en nog een driver (.so) waren geüpdatet maar ik weet niet of dat juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalboy
zojuist ook de 4.4 update binnengehad op de krt160 verzie :D gelijk instaleren met die hap, lekker makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik denk dat er nog één achterop komt
Vannacht weer een update online gekomen

http://forum.xda-develope...p?p=47637892#post47637892
KRT160S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FreshMaker schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:00:
Ik denk dat er nog één achterop komt
Vannacht weer een update online gekomen

http://forum.xda-develope...p?p=47637892#post47637892
KRT160S
Daar hebben we 't net over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Dus wie 4.4 sideload krijgt een extra OTA update binnen, en wie met 4.3 wacht op de OTA die wacht nog?
- edit, ja dus -
Niet helemaal het updatebeleid wat ik verwacht had bij de aanschaf van een Nexus toestel. Vraag me af waarom de update nog niet naar 4.3 gepushed wordt, google heeft bandbreedte en servers genoeg lijkt me.

[ Voor 52% gewijzigd door Chris.nl op 20-11-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 09:52
Snap sowieso die hele 4.4 poeha niet. Ben van 4.4 weer terug naar AOSP 4.3.1. Zag de meerwaarde niet. Wacht wel tot er een leuke custom Rom is gebaseerd op 4.4. Stock is enorm kaal en biedt, imho, weinig.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:12:
Snap sowieso die hele 4.4 poeha niet. Ben van 4.4 weer terug naar AOSP 4.3.1. Zag de meerwaarde niet. Wacht wel tot er een leuke custom Rom is gebaseerd op 4.4. Stock is enorm kaal en biedt, imho, weinig.
Snap sowieso de hele 4.3.1 poeha niet. Ben van 4.3.1 teruggegaan naar AOSP 4.3. Zag de meerwaarde niet.
Snap sowieso de hele 4.3 poeha niet. Ben van 4.3 teruggegaan naar AOSP 4.2.2. Zag de meerwaarde niet.
....
..
...
..
..
.
.
Snap sowieso de hele 1.6 poeha niet. Ben van 1.6 teruggegaan naar AOSP 1.5. Zag de meerwaarde niet.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zonde van m'n tijd om überhaupt te reageren maar vertel mij dan even wáár dat euforische IK WIL 4.4 HEBBEN vandaan komt? Wat is er zo anders aan dat men het zoooo graag wil draaien?

Ja het is nieuw(er). Ja je hebt (minder duidelijke (geen verschil tussen Google-connected of niet)) witte icoontjes. Ja je hebt een transparante nav bar. Meeste van die dingen kunnen al lang, op andere Roms.

Just wondering. Indien er echter wederom een nietszeggend antwoord op komt: reageer dan liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Brad Pitt schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:43:
[...]

Zonde van m'n tijd om überhaupt te reageren maar vertel mij dan even wáár dat euforische IK WIL 4.4 HEBBEN vandaan komt? Wat is er zo anders aan dat men het zoooo graag wil draaien?

Ja het is nieuw(er). Ja je hebt (minder duidelijke (geen verschil tussen Google-connected of niet)) witte icoontjes. Ja je hebt een transparante nav bar. Meeste van die dingen kunnen al lang, op andere Roms.

Just wondering. Indien er echter wederom een nietszeggend antwoord op komt: reageer dan liever niet.
Hoewel het een ietwat knullige reactie was heeft hij wel gelijk. Een update naar 4.4 zou ervoor moeten zorgen dat Android een beter geheugenbeheer heeft, ofwel, hij doet hetzelfde maar verbruikt minder resources wat onderaan de streep zou moeten betekenen dat je apparaat wat snappier aanvoelt...

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
batumulia schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:52:
Hoewel het een ietwat knullige reactie was heeft hij wel gelijk.
Want?
Een update naar 4.4 zou ervoor moeten zorgen dat Android een beter geheugenbeheer heeft, ofwel, hij doet hetzelfde maar verbruikt minder resources wat onderaan de streep zou moeten betekenen dat je apparaat wat snappier aanvoelt...
Hetgeen op een Nexus7 relatief een moot point is. Het is geen 2009 device met 512MB geheugen. Merk geen noemenswaardig verschil tussen AOSP, 4.4, 4.4 met ART. Is allemaal gewoon smooth snel stabiel, alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Brad, elke update is minimaal als je het op jouw manier uitlegt (vandaar mijn post die jij als nietszeggend antwoord neerzet.)

4.4 biedt een aantal (zeer) grote voordelen:
- de mogelijkheid om ART compiler te draaien wat een stuk sneller kan zijn en betere batterijduur biedt dan Dalvik.
- printen vanuit een heleboel applicaties
- batterijpercentage zonder de hoeven pielen met roms (http://www.androidpolice....o-enable-it-without-root/)
- immersive mode waardoor apps écht fullscreen kunnen worden
- de reden dat ik altijd Nexus-devices koop is juist altijd de laatste versie
- etc etc

Prima als jij daar anders over denkt trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Smultie op 20-11-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Smultie schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:59:
- de mogelijkheid om ART compiler te draaien wat een stuk sneller kan zijn en betere batterijduur biedt dan Dalvik.
Zonder (voorlopig) Titanium Backup, vond ik een "klein" nadeel. Indien niet rooted: inderdaad geen issue. Plus m'n weather widget werkte niet meer. Zal allemaal wel aangepast worden in de nabije toekomst echter.
- printen vanuit een heleboel applicaties
Dat kan handig zijn maar echt werken of nuttige dingen doe ik niet op een Nexus7, way te klein imho.
- batterijpercentage zonder de hoeven pielen met roms (http://www.androidpolice....o-enable-it-without-root/)
Batterijduur van het ding is zo goed dat dat geen echte dealbreaker zou zijn (voor mij). Maar wel handig ja.
- immersive mode waardoor apps écht fullscreen kunnen worden
Da's inderdaad heel cool en ga dat wel erg missen 8)
- de reden dat ik altijd Nexus-devices koop is juist altijd de laatste versie
Daarom snap ik niet dat men hem niet even handmatig voorziet van de laatste versie. Ook dáár koop je een Nexus voor imho. Makkelijk te unlocken, makkelijk te rooten, makkelijk te rommelen. Zonder root is een Android device imho sowieso geen foek aan. Geloof dat men vaak bang er voor is. Niet echt nodig.
- etc etc
Snap het :) Meeste voordelen heb je uiteraard als je ervoor een unrooted stock Rom draaide.
Prima als jij daar anders over denkt trouwens.
Ieder zijn ding uiteraard ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Begrijp me niet verkeerd, het eerste wat ik doe is een telefoon of tablet unlocken en rooten. Ik merk alleen aan mezelf dat ik er (in tegenstelling tot 5 jaar geleden) geen zin meer in heb om eindeloos te flashen, kernels testen etc. Heb daar ook minder tijd voor dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Smultie schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:13:
Begrijp me niet verkeerd, het eerste wat ik doe is een telefoon of tablet unlocken en rooten. Ik merk alleen aan mezelf dat ik er (in tegenstelling tot 5 jaar geleden) geen zin meer in heb om eindeloos te flashen, kernels testen etc. Heb daar ook minder tijd voor dan voorheen.
Snap ik wel, was ook niet tegen jou bedoelt hoor :)

Vond het al een klein wonder dat ElementalX gewoon werkte op 4.4. Die powerknop van de Nexus is wel zó brak je een kernel "moet" draaien met DT2W/S2W imho. Als Titanium Backup zou draaien met Art zou ik het wel even langer een kans hebben gegeven hoor maar da's echt een must-have app. Keeps one busy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
Poll: Heb jij de OTA update?
Ja, hij is binnen!
Nee, nog niet binnen :(.
Ik heb inmiddels handmatig geüpdatet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=388389&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:15:
[...]

Snap ik wel, was ook niet tegen jou bedoelt hoor :)

Vond het al een klein wonder dat ElementalX gewoon werkte op 4.4. Die powerknop van de Nexus is wel zó brak je een kernel "moet" draaien met DT2W/S2W imho. Als Titanium Backup zou draaien met Art zou ik het wel even langer een kans hebben gegeven hoor maar da's echt een must-have app. Keeps one busy ;)
I'm with you ...
Sta nu op de cleanrom met elemental, de 4.4 een paar dagen erop gehad, maar had ook nog niet zo'n wow gevoel.

Als Scrossler ( maker cleanrom ) een versie uitbrengt van de nieuwe 4.4, dan ga ik wel mee ;)
Zo'n update-woede heb ik ook niet, al wil ik het altijd wel zo snel mogelijk eens proberen :+
( De N7000 is ondertussen wel 100'en keren "gecustomed" en ge-re-flashed. )

( clean Wife en reboob zijn blindelingse handelingen geworden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
FreshMaker schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:21:
Als Scrossler ( maker cleanrom ) een versie uitbrengt van de nieuwe 4.4, dan ga ik wel mee ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2534816 ?
( clean Wife en reboob zijn blindelingse handelingen geworden )
Hahaha bij Wife dacht ik meteen typooo maar het was dus bewust XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:30:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2534816 ?

[...]

Hahaha bij Wife dacht ik meteen typooo maar het was dus bewust XD
Ja die rom had ik ook, maar was 'nog' kaal - wel prima btw.

wife ca$h en reboob : Vrij naar AA1973

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
FreshMaker schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:40:
Ja die rom had ik ook, maar was 'nog' kaal - wel prima btw.
Voorlopig is elke stock 4.4 Rom nog kaal en niet leuk voor de tinkeraars. Geen TB, geen Xposed, niets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keuze D) Ik hoef hem niet want ik ben dik tevreden zo. Ik heb updates sowieso bevroren, wil ik niet mee lastig gevallen worden tot ik er zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:04:
Keuze D) Ik hoef hem niet want ik ben dik tevreden zo. Ik heb updates sowieso bevroren, wil ik niet mee lastig gevallen worden tot ik er zin in heb.

[...]
Mag ik dan E toevoegen ..... val me niet lastig met polls ;)
de update komt vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 08:33
Ik vind het eigenlijk zo raar dat het zo lang duurt met die update naar 4.4.... Wil hem zo graag hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 12:55
Hier inmiddels al een 2e 4.4 OTA binnengekregen, nadat ik de originele via adb had geinstalleerd. Update is maar 3MB groot en zal wel alleen wat bugs fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Idd, die kreeg ik vanochtend ook binnen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 11:56
Is de ruis bij lage geluidsvolume's bij 4.4 weg? Dat zou wel een welkome fix zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
gabberjoost schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:16:
Is de ruis bij lage geluidsvolume's bij 4.4 weg? Dat zou wel een welkome fix zijn :)
Er is niets veranderd qua geluid. Je hoort nog steeds een soort van static op lage volumes. Lijkt er sterk op dat dit een hardwarefout is, anders was het nu toch wel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Hmmm, mijn Nexus 7 wil niet updaten. Hij meldt dat de laatste controle 19 november was, en wanneer ik klik op 'Nu controleren' doet hij niets.
Raar...

Heb hem al een keer gereboot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
epias schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:39:
[...]
Er is niets veranderd qua geluid. Je hoort nog steeds een soort van static op lage volumes. Lijkt er sterk op dat dit een hardwarefout is, anders was het nu toch wel opgelost.
Is hardware issue. Op XDA hele threads over, komt door goedkope D/A chip in de N7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Tunestwo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:51:
[...]
Ik vind het eigenlijk zo raar dat het zo lang duurt met die update naar 4.4.... Wil hem zo graag hebben!
Mensen zoals jij die smachten naar de update maar m dan vervolgens niet zelf handmatig willen installeren :') 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
weid1374 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:07:
Hmmm, mijn Nexus 7 wil niet updaten. Hij meldt dat de laatste controle 19 november was, en wanneer ik klik op 'Nu controleren' doet hij niets.
Raar...

Heb hem al een keer gereboot...
De uitrol wordt altijd gefaseerd gedaan. Als ik de poll zo bekijk, zitten we redelijk aan het begin van de uitrol.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

StephanVierkant schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:07:
[...]

De uitrol wordt altijd gefaseerd gedaan. Als ik de poll zo bekijk, zitten we redelijk aan het begin van de uitrol.
De vertraging heeft waarschijnlijk eerder te maken vanwege een critical bug fix in KitKat.

...The fix (e41ab11) was submitted 5 days ago, only 2 days after the first OTAs began rolling out to both Nexus 7s and the Nexus 10. This issue prompted a halt to the rollout of KRT16O, explaining why many people were left waiting longer than expected for KitKat. ...

• Chris89
  • Laatst online: 23-09 13:16
Zo het is aangetoont dat Google Service Framework geen zin heeft om te stoppen en de data te wipen.
Ook op de update knop rammen heeft geen zin.

Gewoon lekker wachten tot de update er komt ;) I'm still waiting.
Source: http://www.androidpolice....e-service-framework-data/

• FreshMaker
  • Niet online
tobitronics schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:45:
[...]

Mensen zoals jij die smachten naar de update maar m dan vervolgens niet zelf handmatig willen installeren :') 8)7
En met behoud van alle functionaliteit -
http://www.wugfresh.com/nrt/

Doet bijna alles voor je, van drivers, tot de laatste download ( KTR16S )
Hierna nog een kleine OTA die de nexus zelf vindt, en klaar is Klara

• Brad Pitt
FreshMaker schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:14:
Hierna nog een kleine OTA die de nexus zelf vindt, en klaar is Klara
Wachten is veel fijner joh ;) Waarom zou je een makkelijk te unlocken/rooten Nexus zélf updaten! :9

• FreshMaker
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:25:
[...]

Wachten is veel fijner joh ;) Waarom zou je een makkelijk te unlocken/rooten Nexus zélf updaten! :9
Ondertussen spelen wij wel verder

Cleanrom 2.0

Omschrijving + directe link naar eigen aankondiging
http://www.scottsroms.com/downloads.php?do=file&id=478

[ Voor 13% gewijzigd door FreshMaker op 21-11-2013 15:52 ]

• Brad Pitt
Mja maar dan mis je alsnog dingen als listinterpolator en allerlei dingen kunnen aanpassen zoals bij andere custom Roms. Vind dat persoonlijk toch leuker dan principieel een (imho kale) nieuwe(re) Rom draaien :)

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Brad Pitt schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:08:
[...]

Mja maar dan mis je alsnog dingen als listinterpolator en allerlei dingen kunnen aanpassen zoals bij andere custom Roms. Vind dat persoonlijk toch leuker dan principieel een (imho kale) nieuwe(re) Rom draaien :)
Helemaal met je eens, 4.4 verveelt me inmiddels! Wat is listinterpolator?

• FreshMaker
  • Niet online
Nu is het nog even wachten op de xposed + modules
Daar valt nog wel wat in te halen ;)

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 09:26
Ik heb op mijn Nexus 7 zojuist de OTA update van Android 4.4 ontvangen. Build-nummer is KRT16S.

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
Hier ook zojuist ota binnen gekomen!
Hey, ik heb geen doorzichtige statusbalk en knoppenbalk.….. Ik dacht dat dat standaard in 4.4 zat?

[ Voor 59% gewijzigd door Dagobert op 21-11-2013 22:12 ]

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:18

M0nkeymen

Monkeystyle!

Dagobert schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:08:
Hier ook zojuist ota binnen gekomen!
Hey, ik heb geen doorzichtige statusbalk en knoppenbalk.….. Ik dacht dat dat standaard in 4.4 zat?
Zit er niet standaard in , alleen in de API van 4.4 dus devs kunnen het vanaf dan gebruiken. Het zit in de GEL apk die ze geextract hebben van de Nexus 5. Of de nova launcher e.d.

Hier trouwens nog geen ota

[ Voor 3% gewijzigd door M0nkeymen op 21-11-2013 22:24 ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:19

DjVe

Hatsaflats!

Ik heb hem ook net ontvangen. Vlotte machine is het nu hoor!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
M0nkeymen schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:23:
[...]

Zit er niet standaard in , alleen in de API van 4.4 dus devs kunnen het vanaf dan gebruiken. Het zit in de GEL apk die ze geextract hebben van de Nexus 5. Of de nova launcher e.d.

Hier trouwens nog geen ota
Ik begin bijna te twijfelen of de gehele update wel heeft plaatsgevonden bij mij. Mijn widgets zitten namelijk ook nog op hun oude plek ipv onder een lange druk op je homescreen. Kan dat? Dat het update bestand onvolledig is gedownload? Is dat te checken?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 10:56
Zojuist ook de 4.4 update geïnstalleerd.
In de reviews lees ik dat het beeld (apps, achtergrond enz) over de notificatie en status balk gaat, maar dat gebeurt bij mij niet. (Immersive modus)
Een instelling?

[ Voor 4% gewijzigd door mannetje19 op 21-11-2013 22:48 ]

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
mannetje19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:44:
Zojuist ook de 4.4 update geïnstalleerd.
In de reviews lees ik dat het beeld (apps, achtergrond enz) over de notificatie en status balk gaat, maar dat gebeurt bij mij niet. (Immersive modus)
Een instelling?
Dat is een feature die ontwikkelaars dus nu in hun app kunnen toepassen, tot op heden alleen het volgende lijstje apps tegengekomen die er gebruik van schijnen te maken:

Comixology
Dayframe
Diceplayer
Google Play Books
Google Search (kan ik zelf niets "immersive" aan ontdekken)
Hangouts (when viewing images)
Manga Plus Reader
Moon+ Reader
MX Player
Perfect Pixel Checker V2
QuickPic
Train Crisis

Wat mij betreft een must have voor elke app op de N7, hoop dat chrome ook snel ondersteund wordt!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Je hoeft hier niet te melden of je de update wel/niet binnen hebt gekregen. Post liever iets inhoudelijks waar anderen ook wat aan hebben. Het is bekend dat niet iedereen tegelijkertijd de update krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 10:56
En het homescreen dan? Had et zelf wel mooi gevonden als deze nu wel doorliep.
edzon schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:41:
[...]

Dat is een feature die ontwikkelaars dus nu in hun app kunnen toepassen, tot op heden alleen het volgende lijstje apps tegengekomen die er gebruik van schijnen te maken:

Comixology
Dayframe
Diceplayer
Google Play Books
Google Search (kan ik zelf niets "immersive" aan ontdekken)
Hangouts (when viewing images)
Manga Plus Reader
Moon+ Reader
MX Player
Perfect Pixel Checker V2
QuickPic
Train Crisis

Wat mij betreft een must have voor elke app op de N7, hoop dat chrome ook snel ondersteund wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 12:03

The Wizard

Moderator Mobile
Zie eerdere opmerking, zit alleen op de Nexus 5. Het zit in de launcher, die is bij de Nexus 7 (nog) niet geupdate.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
edzon schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:37:
Helemaal met je eens, 4.4 verveelt me inmiddels!
Je kan er werkelijk niks mee gewoon, vooralsnog. Maar ja, wél 4.4 :)
Wat is listinterpolator?
Hier een videootje geüpload. Een ander zal het vréselijk vinden hoor, ik kick op dit soort dingen. Kan je ook met Xposed voor elkaar krijgen maar ook dat werkt, uiteraard (nog) niet op 4.4.
mannetje19 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 07:15:
En het homescreen dan? Had et zelf wel mooi gevonden als deze nu wel doorliep.
Custom Rom, Nova, hoppa, alles loopt netjes helemaal door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
stock en nova loopt ook netjes door, stock en GEL los installeren werkt ook, maar deze is nog niet optimaal voor tablets

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Prulleman schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:25:
stock en nova loopt ook netjes door
Status balk én navigatiebalk helemaal transparant ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Prulleman schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:25:
stock en nova loopt ook netjes door, stock en GEL los installeren werkt ook, maar deze is nog niet optimaal voor tablets
GEL werkt prima op mijn nexus 7 hier hoor, geen idee waarom je het niet optimaal noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
tobitronics schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:12:
GEL werkt prima op mijn nexus 7 hier hoor, geen idee waarom je het niet optimaal noemt.
Vanwege dit soort gedoe en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:10:
[...]

Status balk én navigatiebalk helemaal transparant ja?
ja hoor, alleen niet op het lockscreen, maar die heb ik helemaal uitstaan, lang leve auto wake met een smartcover.
tobitronics schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:12:
[...]

zie post hierboven, als jij geen overlap hebt, graag hier en in dat andere topic vermelden hoe, ik krijg het namelijk ook niet voor elkaar.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Prulleman schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:33:
ja hoor, alleen niet op het lockscreen, maar die heb ik helemaal uitstaan, lang leve auto wake met een smartcover.
Oh ok, netjes! Lockscreen ook uit staan hoor, is op tablet useless imho. Lang leve DoubleTap2Wake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 18:56
Laatste versies installeren:

Eerst de nieuwste Google Search
Daarna de nieuwste Google Experience Launcher

Werkt zonder bugs op mijn 4.4 Nexus 7 (2013) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Hier ook idd. Sinds die officiële updates uit zijn (2 weken terug ofzo..) werkt alles perfect.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
redah schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:28:
[...]

Laatste versies installeren:

Eerst de nieuwste Google Search
Daarna de nieuwste Google Experience Launcher

Werkt zonder bugs op mijn 4.4 Nexus 7 (2013) :)
dus jij heb geen last van overlapping met de zoekbalk en de bovenste rij iconen? post eens een screenshot landscape met 6 rijen en een zoekbalk

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:01
Zijn er al veel mensen die de ota ontvangen hebben? Ik heb hem namelijk bog steeds niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Prulleman schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:51:
[...]

dus jij heb geen last van overlapping met de zoekbalk en de bovenste rij iconen? post eens een screenshot landscape met 6 rijen en een zoekbalk
Hoe bedoel je dat ?
6 rijen icons ?
Op home screen ?

en volledig met icons dan ?

( buiten het waarom - je homescreen vol met icons :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
*weg* lees aub het topic door.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 22-11-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Even het trucje gedaan met de "service" te herstarten en vervolgens een reboot.
Toen pauze gaan houden en na me pauze de melding dat er een update was.

Zit hier dus ook nog 4.4 (KRT16S)
2e update nog niet binnen gehad helaas.

Wat me trouwens op viel was dat er niet zo gek veel is veranderd aan het uiterlijk.
Nu is alleen je status balk met witte pictogrammen en zijn der wat tegels bij gekomen bij je menu.
Bijvoorbeeld "Positie"

Nu ik als tweaker gaat toch opzoek naar nieuwe opties. Nu zag ik in het develper menu de optie APT en Dalvik. Heb nu de APT aangezet, dit is toch weer sneller ofzo? Wat is hier het voordeel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
FreshMaker schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:29:
[...]

Hoe bedoel je dat ?
6 rijen icons ?
Op home screen ?

en volledig met icons dan ?

( buiten het waarom - je homescreen vol met icons :+ )
nou... het gaat erom dat GEL niet goed in landscape gaat, wat op een tablet toch wel essentieel is, je hoeft je homescreen niet vol te gooien, maar de bovenste rij (direct onder de zoekbalk) overlapt met de zoekbalk in landscape), zie hier:
pascalboy in "Nexus 7 kitkat"

volgens mij hoort de balk naar de zijkant te gaan.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
Zijn er Dockingstation/Cases met een qwerty toetsenbord en trackpad/trackball beschikbaar? of moet je naast een toetsenbord dan ook een muis aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Chris89 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:40:

Wat me trouwens op viel was dat er niet zo gek veel is veranderd aan het uiterlijk.
Nu is alleen je status balk met witte pictogrammen en zijn der wat tegels bij gekomen bij je menu.
Bijvoorbeeld "Positie"

Nu ik als tweaker gaat toch opzoek naar nieuwe opties. Nu zag ik in het develper menu de optie APT en Dalvik. Heb nu de APT aangezet, dit is toch weer sneller ofzo? Wat is hier het voordeel van?
S is de laatste volgens mij (de eerste 4.4 was 0)
en ART (geen APT) is een andere runtime voor apps niet alles is compatible, maar theoretisch zou dit sneller moeten zijn dan dalvik

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
brend5 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:41:
Zijn er Dockingstation/Cases met een qwerty toetsenbord en trackpad/trackball beschikbaar? of moet je naast een toetsenbord dan ook een muis aansluiten?
Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013)

ongetwijfeld op ebay, dx, amazon etc

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Prulleman schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:42:
[...]

S is de laatste volgens mij (de eerste 4.4 was 0)
en ART (geen APT) is een andere runtime voor apps niet alles is compatible, maar theoretisch zou dit sneller moeten zijn dan dalvik
Okee we gaan gewoon eens de "art" van APT testen :)
Zie wel als het werkt, anders weer terug naar Dalvik.

Even lekker testen :) Je bent een Tweaker of niet he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Prulleman schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:40:
[...]

nou... het gaat erom dat GEL niet goed in landscape gaat, wat op een tablet toch wel essentieel is, je hoeft je homescreen niet vol te gooien, maar de bovenste rij (direct onder de zoekbalk) overlapt met de zoekbalk in landscape), zie hier:
pascalboy in "Nexus 7 kitkat"

volgens mij hoort de balk naar de zijkant te gaan.
Ah, ok.
Ik gebruik Apex / Nova en haal de searchbar altijd weg ;)

op home staat meestal alleen de klok, en een enkele widget.

< Apex, ziet er btw best wel gelikt uit op de Nexus >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Chris89 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:40:

Bijvoorbeeld "Positie"

Dus service stoppen dan direct rebooten? Of eerst nog de gegevens verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
Mensen, service stoppen is GEEN goed idee.

Lees eerst wat over de rollout strategie van Google, uitgelegd door een medewerker: http://www.reddit.com/r/A...ing_out_on_the_n4/cdiwt6f

En waarom rommelen met de service geen goed idee is:
http://www.reddit.com/r/A...service_framework/cdiymrp

edit: dit was blijkbaar al eerder gepost... Maar kan blijkbaar geen kwaad dat het herhaald wordt :)

[ Voor 11% gewijzigd door MatthiasDS op 22-11-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Die strategie ken ik, des te vreemder dat iedereen voor het 2013 model de update al lijkt te hebben. En ik nog niet eerder deze actie heb uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
prekz schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:29:
[...]

Dus service stoppen dan direct rebooten? Of eerst nog de gegevens verwijderd?
Stoppen wissen reboot. Het is niet aan te raden maar als je hem wilt hebben dan moet je soms wel eens buiten het boekje treden.

Edit: om zeker van te zijn dat je nexus 7 niet voor fustraties zorgt raad ik wel aan om een factory of een hard reset te doen om alles goed te laten werken. *Zelf niet gedaan, zie vanzelf wel als hij niet meer functioneerd :+

[ Voor 26% gewijzigd door Chris89 op 22-11-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Chris89 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:44:
[...]
Even lekker testen :) Je bent een Tweaker of niet he :+
Ehhmm, dan had je 4.4 al láng kunnen draaien, als je een échte Tweaker was. Met alle respect of course O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
:'(
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:25:
[...]

Ehhmm, dan had je 4.4 al láng kunnen draaien, als je een échte Tweaker was. Met alle respect of course O-)
Off: Klopt klopt maar werk nogal veel en dan het makkelijker om even de ota mee te pakken dan site loaden en divers te installeren enzovoorts. Heel erg druk met me werk de laatste tijd...

Zijn er mensen die met de trein reizen en met kit kat al geprobeerd hebben te verbinden met de t Mobile hotspots? Het is me namelijk nog niet gelukt. Nu op me telefoon een hotspot gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Lars-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Brr, na 2 maanden genieten van de Nexus heb ik 'm helaas laten vallen. Ondanks een aantal mooie barsten in het scherm is de tablet nog niet volledig FUBAR. Blijven de barsten waarschijnlijk zoals ze nu zijn of wordt dit een progressief probleem?

'Eigen schuld, dikke bult', dus ik denk zo dat ik er qua verzekeringen/garantie/etc. niets mee kan...
Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.

Alles over levertijden en prijzen hoort in het Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic.

Discussie over accessoires hoort in Prulleman in "Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013)".

Voor garantiedingetjes kun je terecht in Nexus 7 (2013) Garantie en Afhandelings-topic.

Het topic over het voormalige model Nexus 7 staat: -> Google Nexus 7 - model 2012.