Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lukaku is al een sensatie alleen krijgt hij geen eerlijke kans bij Chelsea. Chelsea is nu net de club waar je als spits niet naartoe moet gaan. Hoeveel topspitsen zijn daar al kapot gemaakt? Sheva, Torres etc.CR1691 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:39:
Moet Wenger niet een gooi naar Lukaku doen? Kan bij Arsenal echt tot een sensatie uitgroeien.
Arsenal zou ik niet heengaan als ik hem was, te weinig kans op prijzen. Waarom gaat ie niet naar Man Utd?
Ik ben trouwens benieuwd hoe Chelsea met Courtois om gaat, ze kunnen moeilijk Cech op de bank zetten.
tweaker2010 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:49:
[...]
Arsenal zou ik niet heengaan als ik hem was, te weinig kans op prijzen. Waarom gaat ie niet naar Man Utd?

Wake up call, FC Ferguson is weg, dit United is geen schim meer van het United van de afgelopen seizoenen. Verwacht niet meteen wonderen van Van Gaal, BPL is ook wat anders dan de Duitse Bayern Liga.
Daarnaast spelen Rooney, Hernandez en Van Persie daar ook al. Als hij voor de breedte is kan die net zo goed bij Chelsea blijven.
Als het iets is waar United geen nood aan heeft, is het een extra spits.
Bovendien moet hij nu uitkijken naar een ploeg die Champions League speelt, vind ik.
Anoniem: 581393
Volgens mij moet hij juist naar Arsenal gaan. Strijd aan gaan met Giroud. Wenger heeft de kwaliteit om spelers beter te maken. En Arsenal speelt altijd CL. Man utd daarentegentweaker2010 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:49:
[...]
Lukaku is al een sensatie alleen krijgt hij geen eerlijke kans bij Chelsea. Chelsea is nu net de club waar je als spits niet naartoe moet gaan. Hoeveel topspitsen zijn daar al kapot gemaakt? Sheva, Torres etc.
Kijk naar Demba 'Ba bij Chelsea, goede speler maar komt totaal niet uit de verf bij Chelsea onder Mourinho.
United heeft voorin geen versterking nodig nee, maar moet van achteren opnieuw opgebouwd worden eigenlijk, middenveld ook - dat doe je niet zomaar. nieuwe spelers moet je inpassen.
Kijk maar naar spurs, die hebben zowat het hele elftal vervangen vorig jaar. best leuke spelers gehaald, maar bakken er niets van (mede door het gebrek aan visie, om de haverklap je trainer ontslaan werkt gewoon niet...)
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Lol! Arsenal eindigt voor het eerst sinds 2004/2005 weer eens boven ManUtd en meteen is ManUtd geen topclub meer?Kaap schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:40:
[...]
Want United heeft een geweldig seizoen achter de rug natuurlijk.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Arsenal speelt al 16 jaar op rij CL, maar is ook geen topclubRailgunner schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:58:
[...]
Lol! Arsenal eindigt voor het eerst sinds 2004/2005 weer eens boven ManUtd en meteen is ManUtd geen topclub meer?
ManU is natuurlijk wel een topclub, maar een spits hebben ze niet echt nodig lijkt me.
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 05-06-2014 17:10 ]
Hernandez gaat weg en van Persie is steeds vaker geblesseerd. Dan blijft alleen Rooney nog maar over.Kaap schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:40:
[...]
Want United heeft een geweldig seizoen achter de rug natuurlijk.
Wake up call, FC Ferguson is weg, dit United is geen schim meer van het United van de afgelopen seizoenen. Verwacht niet meteen wonderen van Van Gaal, BPL is ook wat anders dan de Duitse Bayern Liga.
Daarnaast spelen Rooney, Hernandez en Van Persie daar ook al. Als hij voor de breedte is kan die net zo goed bij Chelsea blijven.
Lukaku zou evt ook naar Liverpool kunnen als Suarez naar Real vertrekt.
Dat heb ik nergens gezegd. Misschien eens beter lezen?Railgunner schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:58:
[...]
Lol! Arsenal eindigt voor het eerst sinds 2004/2005 weer eens boven ManUtd en meteen is ManUtd geen topclub meer?
Trouwens ook een mooie. Wou weg om prijzen te winnen. Won 1 prijs en is steeds vaker geblesseerd. Maar daar hadden wij Arsenal fans al voor gewaarschuwd, RvP was in al die jaren bij Arsenal bizar vaak geblesseerd, maar iedereen beoordeelde hem op die ene uitschietertweaker2010 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:24:
[...]
van Persie is steeds vaker geblesseerd.

[ Voor 42% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-06-2014 19:30 ]
Atletico Madrid wordt genoemd als nieuwe club voor hem. Er komt geld en plaats vrij als Diego Costa vertrekt.Vos schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:27:
Waar gaat Hernandez heen dan?
ctrl+h "goal.com" 0 resultaten
Emre Can naar Liverpool = score
edit: oud nieuws dus, staat hier vast al ergens in van rond januari (clausule: kon weg voor 2.5 miljoen

[ Voor 84% gewijzigd door apis29 op 05-06-2014 22:39 ]
Bayern LigaKaap schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:40:
[...] Verwacht niet meteen wonderen van Van Gaal, BPL is ook wat anders dan de Duitse Bayern Liga.

Ik vind het wel grappig
Noemde ze toendertijd bij Ajax, het ook de AjaxDivisie of wat het toendertijd ook mocht heten. Die werden ooit een keer ongeslagen kampioen volgens mij..
[ Voor 33% gewijzigd door Mosin op 05-06-2014 22:22 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
PSN: Finally_Chris
Zo mogen dan op een andere manier niet voldaan hebben aan het FFP, maar het overtreden ervan zou gewoon altijd op dezelfde wijze bestraft moeten worden.
Inderdaad, maar op een of andere manier komen de grote clubs er altijd vanaf met een geldboete of uitstel..andries.t.net schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 19:38:
''Wij gaan geen clubs uitsluiten uit de Champions League, zolang ze maar een suikeroom hebben die ons gerust kan stellen met een Bentley of twee.''
Zo mogen dan op een andere manier niet voldaan hebben aan het FFP, maar het overtreden ervan zou gewoon altijd op dezelfde wijze bestraft moeten worden.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zag hem voor het eerst bij het EK onder 17 met Spanje die in 2007 vlgns dit artikel. Hij was echt ongelofelijk zo goed dat ik er meteen een (2007-08) Barca shirtje voor vrij hield. Kijken of het nog wat wordt onder Luis Enrique

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 07-06-2014 16:27 ]
Die gaat niet spelen, ook niet onder Luis Enrique.apis29 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:18:
Voor als je niks te doen hebt(eigenlijk gewoon een r*k artikel/column met een rare timing, maar om je geheugen weer eens op te frissen ...):
[...]
Zag hem voor het eerst bij het EK onder 17 met Spanje die in 2007 vlgns dit artikel. Hij was echt ongelofelijk zo goed dat ik er meteen een (2007-08) Barca shirtje voor vrij hield. Kijken of het nog wat wordt onder Luis Enrique... (eerder een Dani denk ik zo
)
Toch wel bizar, de allergrootste talenten van Barcelona (behalve Messi) in La Masia waren Giovani Dos Santos en Bojan Krkic. Bojan scoorde in een jaar of 8 ook ongeveer 800 goals in de jeugdteams, werd vroeg gebracht en is bezweken onder de druk en het niveauverschil tov de Juvenil en Barca B. Dos Santos heeft wat omzwervingen gemaakt via Mallorca bijvoorbeeld, maar is nu een van de grote mannen bij Villareal. Echt fantastisch om te zien, erg blij dat het bij hem wel gelukt is uiteindelijk.
en de lachende derde is Chelsea, die blijven nu helemaal buiten schot want die hebben inmiddels hun zaakjes al lang op orde gesteld voordat de regels in werking zijn getreden (vergeet niet, zonder chelsea/abramovich zou FFP waarschijnlijk niet eens hebben bestaan) beetje jammer, want dat is NADAT ze reeds een miljard(!) aan transfers alleen al hebben uitgegeven, om maar over de salarissen te zwijgen...Gynnad schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 19:49:
[...]
Inderdaad, maar op een of andere manier komen de grote clubs er altijd vanaf met een geldboete of uitstel..
ik blijf erbij, een rijke club een geldboete opleggen zal niks helpen. je moet ze gewoon uitsluiten van CL voetbal. Bij de rijke clubs die hun roem/succes bijelkaar hebben gekocht zijn intussen de inkomsten zodanig gegroeid (door vele lucratieve sponsor deals, tv gelden etc) dat dmv creatief boekhouden de boel uiteindelijk weer rechtgetrokken wordt... ik zie daarom chelsea dit seizoen weer gewoon 100m uitgeven aan nieuwe transfers.
Toch kan ik me niet voorstellen dat een club, ook clubs met sjeiks of wat voor eigenaren dan ook, voor de lol 50 miljoen weg willen geven. Dus wat dat betreft gewoon hopen dat die FFP rules doorgezet worden en er naar behoren gestraft wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-06-2014 20:32 ]
Laat geld nou net dat zijn waar geen gebrek aan is bij dat soort clubs. Natuurlijk vinden ze het niet fijn zo'n boete, maar echt pijn doet het niet. Het zal er waarschijnlijk alleen maar voor zorgen dat er meer geld in de club gestopt zal worden door middel van allemaal 'prachtige deals' als compensatie van de boete. Uiteindelijk willen dit soort clubs de CL winnen, enige manier om er voor te zorgen dat ze zich aan FFP houden is dan ook uitsluiting, dat was ook het plan voor zover ik weet, maar daar is het dan ook bij gebleven. Overigens was het een voorwaardelijke boete waarvan maar zo'n 20 miljoen onvoorwaardelijk.Kaap schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:42:
FFP is nog niet zolang actief. De tijd zal het uitwijzen. Voorlopig zijn de geldboetes voor City en PSG behoorlijk. Rijke sjeik of niet, ook die geven niet voor de lol zomaar 50 miljoen weg.
De PL met de exorbitante gelden is ook zoiets. Degradanten krijgen zgn "parachute-payments", bedoeld om de klap op te vangen en te voorkomen dat clubs die PL speelden (en daarvoor geinvesteerd hebben) niet opeens failliet gaan als ze geen PL-TV inkomsten meer krijgen. Maar daarmee hebben die clubs wel een flinke financiele voorsprong op de andere clubs in de Championship. Het zou me niet verbazen als in Spanje iets vergelijkbaars aan de hand is, bij de Bundesliga schijnt dit minder makkelijk te kunnen gebeuren.
[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 07-06-2014 21:01 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is in Spanje niet het geval, de onderste paar krijgen vaak nauwelijks geld. En al zeker geen parachute payments zoals in de PL, die daar best uniek in is.gambieter schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:52:
Het blijft een beetje hypocriet, dat geroep om straffen, omdat suikeroompje UEFA/Champions League ook meegenomen zou moeten worden. Even los van het onzinnige dat nrs 3 en 4 (en ook wel nr 2) uit bepaalde competities aan de CL mee mogen doen, is het CL-geld ook een competitievervalser.
De PL met de exorbitante gelden is ook zoiets. Degradanten krijgen zgn "parachute-payments", bedoeld om de klap op te vangen en te voorkomen dat clubs die PL speelden (en daarvoor geinvesteerd hebben) niet opeens failliet gaan als ze geen PL-TV inkomsten meer krijgen. Maar daarmee hebben die clubs wel een flinke financiele voorsprong op de andere clubs in de Championship. Het zou me niet verbazen als in Spanje iets vergelijkbaars aan de hand is, bij de Bundesliga schijnt dit minder makkelijk te kunnen gebeuren.
Natuurlijk is het wel een beetje scheef dat je in je nationale competitie voordeel hebt door financiële vergoedingen die verdiend zijn in internationale competities, maar daar staat wel weer tegenover dat je daarvoor een drukker schema doorloopt. Ditzelfde zou je overigens ook kunnen zeggen voor de nationale bekertoernooien. Het is daarentegen wel zo dat je hierbij financiële vergoedingen krijgt door je prestaties, niet omdat meneer Sheikh (of oliemagnaat) de openingszin 'Wil je mee naar mijn voetbalclub? 8)' wel wat vond.gambieter schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:52:
Het blijft een beetje hypocriet, dat geroep om straffen, omdat suikeroompje UEFA/Champions League ook meegenomen zou moeten worden. Even los van het onzinnige dat nrs 3 en 4 (en ook wel nr 2) uit bepaalde competities aan de CL mee mogen doen, is het CL-geld ook een competitievervalser.
Speaking of the devil.
Overigens vind ik het niet zo onzinnig dat nrs. 234 mee doen aan de CL. Het is gewoon niet meer de competitie voor Europese landskampioenen, maar voor de beste clubs uit Europa. Mooi voor de grotere voetballanden, slecht voor de kleinere (zowel letterlijk als figuurlijk.). Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk.
Over die parachute-payments: In Spanje is het eerder omgekeerd, wil je naar het hoogste niveau promoveren moet je minstens een bepaald percentage (25 dacht ik) van de omzet (volgens mij) van de ploegen op het hoogste niveau hebben, waarbij de hoogste en laagste 2 (qua omzet of plek ranglijst, vergeten welke) niet meegenomen worden. Iets waar Eibar nu tegen aan is gelopen.
[ Voor 12% gewijzigd door andries.t.net op 07-06-2014 22:35 ]
Het heeft echter ook weer te maken met aantrekkingskracht. Als je CL speelt ben je aantrekkelijker voor spelers om naar toe te gaan, als je geen CL speelt zul je dieper in de buidel moeten tasten. Waar het me om gaat is dat het nooit een gelijk speelveld is, of het nu door suikeroom UEFA/CL komt, door suikeroom PL of door suikeroom uit het Midden-Oosten of Rusland of de VS. Om dan maar een van de ongelijkheid veroorzakende krachten aan te willen pakken (meestal omdat men die zelf niet heeft) is dan ook niet terecht. Ik zou het veel beter vinden als de CL-gelden gelijk over alle clubs uit een competitie zouden worden verdeeld, dan krijg je veel minder het effect dat de "rijken" alleen maar rijker worden, en andersom.andries.t.net schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 22:26:
Natuurlijk is het wel een beetje scheef dat je in je nationale competitie voordeel hebt door financiële vergoedingen die verdiend zijn in internationale competities, maar daar staat wel weer tegenover dat je daarvoor een drukker schema doorloopt. Ditzelfde zou je overigens ook kunnen zeggen voor de nationale bekertoernooien. Het is daarentegen wel zo dat je hierbij financiële vergoedingen krijgt door je prestaties, niet omdat meneer Sheikh (of oliemagnaat) de openingszin 'Wil je mee naar mijn voetbalclub? 8)' wel wat vond.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
http://www.skoften.net/vi..._benefietwedstrijd_unicef
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zie de reactie van Stam ook, dat zegt ook wel wat hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 09-06-2014 13:58 ]
Seedorf nu echt ontslagen bij Milan. Puur wanbeleid wordt daar gevoerd. En wat de denken van de nieuwe spelers (Oa die keeper) die de afgelopen weken nog zijn aangetrokken? Wat denkt de nieuwe trainer daarvan?
Ik las ergens dat hij 10mln mee gaat krijgen.tweaker2010 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:54:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10...an-Clarence-Seedorf.dhtml
Seedorf nu echt ontslagen bij Milan. Puur wanbeleid wordt daar gevoerd. En wat de denken van de nieuwe spelers (Oa die keeper) die de afgelopen weken nog zijn aangetrokken? Wat denkt de nieuwe trainer daarvan?
Las dat hij op een virtuele ranglijst van resultaten op basis van begin aanstelling vierde staat, dit seizoen. Vraag ik me af wat hij met het beperkte spelersmateriaal precies verkeerd gedaan heeft. Ze zijn knettergek daar.tweaker2010 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:54:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10...an-Clarence-Seedorf.dhtml
Er word gezegd dat hij zich onmogelijk gemaakt heeft bij de spelersgroep. Maar de spelersgroep is grotendeels te slecht voor de top.RoD schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:14:
[...]
Las dat hij op een virtuele ranglijst van resultaten op basis van begin aanstelling vierde staat, dit seizoen. Vraag ik me af wat hij met het beperkte spelersmateriaal precies verkeerd gedaan heeft. Ze zijn knettergek daar.
Ik denk dat het echte probleem is dat Seedorf grote veranderingen wilde in de spelersgroep maar dat Galliani die daarover gaat dit niet wilde en dat het ontslag van Seedorf vooral te maken heeft met Galliani die geen macht wil kwijtraken.
AC Milan is hem netto 2.5M per seizoen verschuldigd, contract loopt nog twee jaar. Dat kost Milan 10M, na belastingen houdt Seedorf er netto 5M aan over.
Ben wel benieuwd wie Bayern gaat aantrekken. Ik denk sowieso dat Boateng weg gaat (moet..) en dat er wat snellere betere verdedigers komen te staan.
Ik heb ook echt niet het idee, dat die Guardiola iets toevoegd aan het team, in tegen deel wil ik zelfs zeggen, dat hij misschien spelers zeer ongemakkelijk kan laten voelen.
Kijk naar Mandzukic en Ibrahimovic, dat Mandzukic er niet in stond, is totaal iets anders dan die onzin reden van: ik wil hem niet mee nemen.
Ik blijf het een aparte kerel vinden, geen idee waarom..
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 10-06-2014 01:17 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Betreffende Guardiola heb ik wel het gevoel dat het een goede people manager is zolang je maar niet te koppig bent.Mosin schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 01:16:
Trouwens dat van Seedorf. Dikke bullshit volgens mij. Ik heb die man helaas nooit live mogen zien voetballen, maar als er iemand waarschijnlijk wel zoiets kan dan is hij het wel en de spelers groep is inderdaad een beetje niks waard volgens mij..
Ben wel benieuwd wie Bayern gaat aantrekken. Ik denk sowieso dat Boateng weg gaat (moet..) en dat er wat snellere betere verdedigers komen te staan.
Ik heb ook echt niet het idee, dat die Guardiola iets toevoegd aan het team, in tegen deel wil ik zelfs zeggen, dat hij misschien spelers zeer ongemakkelijk kan laten voelen.
Kijk naar Mandzukic en Ibrahimovic, dat Mandzukic er niet in stond, is totaal iets anders dan die onzin reden van: ik wil hem niet mee nemen.
Ik blijf het een aparte kerel vinden, geen idee waarom..
Maar dat hele verhaal dat het een geniale tacticus is is vind ik zwaar overdreven.
Mosin schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 01:16:
- Kampioen Bundesliga
- DFB-Pokal
- UEFA Super Cup
- Winnaar WK voor Clubs
- Halve finale Champions League
- Verliezend finalist DFB-Super Cup.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-06-2014 08:46 ]
Inderdaad. Zo lang je wint heb je vrienden zo lijkt het tenminste.Kaap schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:40:
[...]Je klaagt al het hele seizoen over hem, maar de resultaten onder Guardiola zijn uitstekend. En daar wordt ie op afgerekend. Wat zeur je nou eigenlijk
- Kampioen Bundesliga
- DFB-Pokal
- UEFA Super Cup
- Winnaar WK voor Clubs
- Halve finale Champions League
- Verliezend finalist DFB-Super Cup.
Voor Bayern heeft het seizoen gewoon iets te lang geduurd, niets meer en niets minder.
Ze waren de vroegste kampioen ooit, die Guardiola kan echt wel wat hoor. Ik begrijp al die kritiek niet zo eerlijk gezegd. De spelers moeten zelf eens in de spiegel kijken. De fans van Bayern zijn verwend zo lijkt het.
Niemand die meer dan 12/13 voor die man gaat betalen. Die heeft met afgelopen seizoen zijn carrière en marktwaarde echt een grote deuk opgelopen.De komst van Louis van Gaal naar Manchester United pakt slecht uit voor Marouane Fellaini. Volgens de Britse krant The Times wil de Engelse topclub na een seizoen alweer af van de Belgische middenvelder. Fellaini kwam vorig seizoen in het kielzog van trainer David Moyes voor meer dan dertig miljoen euro over van Everton.
De lange middenvelder kende echter een bijzonder matig debuutseizoen op Old Trafford. Naar verluidt zou United met een bod van iets onder de twintig miljoen euro al genoegen nemen. De Red Devils eindigden afgelopen seizoen als zevende. Van Gaal, nu nog bondscoach van Oranje, zou een grote schoonmaak hebben gepland.
Als Fellaini het goed doet op het WK, dan kan die reputatie weer een beetje herstellen. Maar ze hebben toen veel te veel voor hem betaald, dus dit gaat inderdaad een hele grote verliespost opleveren voor ManU.Kaap schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:52:
Niemand die meer dan 12/13 voor die man gaat betalen. Die heeft met afgelopen seizoen zijn carrière en marktwaarde echt een grote deuk opgelopen.
Eigenlijk moet je nieuwe coaches verbieden om bij hun vorige club te shoppen
@ gambieter:
Goed idee, het lijkt me prima dat van Gaal geen Nederlanders en geen spelers van Bayern mag halen om enige vorm van vriendjespolitiek uit te sluiten. Helaas heeft hij al een vracht assistenten meegenomen...
Ik moet het nog zien of, en hoeveel, grote aankopen ze gaan doen. Ik denk dat het wel mee zal vallen.
Ik las elders dat Southampton Luke Shaw alleen aan ManU wil verkopen als er Hernandez de andere kant op komt.
Muller wordt nu in ieder geval een lastig verhaal om te halen. Wel een duidelijk signaal dit.
@ BamBoomBots: wat vind jij hiervan?
Lijkt me een goede aankoop voor ze, hopelijk levert het meer attractief voetbal opChelsea have signed former Arsenal midfielder Cesc Fabregas from Barcelona on a five-year deal.
The Spaniard, 27, spent three years at Barca and joins the Blues after Arsenal turned down a first option to buy him. Fabregas, on World Cup duty with Spain, said Chelsea matched his football ambitions, adding he had "unfinished business" in the Premier League.
"I considered all the other offers very carefully and I firmly believe that Chelsea is the best choice," he said. "They have an amazing squad of players and an incredible manager," he added. "I am fully committed to this team and I can't wait to start playing."
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 12-06-2014 17:27 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 12-06-2014 18:01 ]
PSN: Finally_Chris
Ik zie niet staan hoeveel Chelsea voor hem moet betalen? Ik neem aan dat het meer is dan de clausule voor Arsenal.Vos schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:48:
Hopelijk niet. Wel een koopje imo. Dat Wenger hem niet haalt... Met jaarlijks zoveel blessures maakt hij nog zat minuten. En thuis of tegen een mindere ploeg heb je een wereld middenveld. Maar Wenger wil wachten tot de talenten doorbreken.
Rond de 30 miljoen pond zou het zijn. Naar mijn weten had Arsenal een 50% optie bedwongen, dus de helft van de transfersom.gambieter schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 18:25:
[...]
Ik zie niet staan hoeveel Chelsea voor hem moet betalen? Ik neem aan dat het meer is dan de clausule voor Arsenal.
[ Voor 82% gewijzigd door Vos op 12-06-2014 18:34 ]
Vos schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 18:27:
Was een enorme boost geweest voor de club. Nu mag Wenger laten zien dat hij het allemaal beter ziet en een paar leuke versterkingen uit de hoed toveren.

Park, Gervinho, Squillaci, Diaby, Kallstrom, Jenkinson, en noem zijn paniek transfers maar op.
[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-06-2014 18:29 ]
Er zijn geen mededelingen over een transfersom gedaan, dus je weet niet wat Chelsea heeft betaald.Vos schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:48:
Hopelijk niet. Wel een koopje imo. Dat Wenger hem niet haalt... Met jaarlijks zoveel blessures maakt hij nog zat minuten. En thuis of tegen een mindere ploeg heb je een wereld middenveld. Maar Wenger wil wachten tot de talenten doorbreken.
Misschien speelde het salaris wat hij kon gaan verdienen ook een rol. Wederom een faal van Arsenal dit.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 12-06-2014 19:50 ]
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Volgens mij is het 50% van de winst van een transfer.Vos schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 18:27:
Was een enorme boost geweest voor de club. Nu mag Wenger laten zien dat hij het allemaal beter ziet. Rechtsback, verdedigende middenvelder, spits en extra keeper zijn een must.
[...]
Rond de 30 miljoen pond zou het zijn. Naar mijn weten had Arsenal een 50% optie bedwongen, dus de helft van de transfersom.
En owja, best een nuttige speler om naast Matic te hebben. Twee duidelijke bazen op de as
Daarvoor dan Hazard, Oscar en Willian met in de spits hopelijk Diego Costa. Aardig elftal en aardig transferbeleid afgelopen jaar. In een jaar tijd alle pijnpunten aangepakt. Kudos aan Mourinho.
Weer eens wat anders dan Man U of Arsenal waar ze al jaren lopen te schreeuwen om respectievelijk een creatieve middenvelder en spits. Mind you, ook precies waar we bij Chelsea al jaren om liepen te schreeuwen, dus dat Mourinho dat binnen een jaar allemaal aanpakt ben ik blij mee

Heb je weer ergens last van?

Ik ben blij dat hij weg is, zat alleen maar in de weg. Heeft het drie seizoenen keihard af laten weten wanneer het om de knikker ging, zijn statistieken verhullen de keiharde waarheid dat het nooit wat is geworden bij Barcelona. Ik geloof nog steeds dat hij tot veel in staat is, echter is het de afgelopen jaren nooit een gelukkig huwelijk geweest an dat leek het ook nooit te gaan worden. De transfersom is aan de lage kant, zeker als je ziet wat er betaald is voor spelers als Fellaini, Carroll, Luiz en consorten. Gelukkig wordt daar nu Rakitic voor terug gehaald voor de helft van de prijs, die mag mooi met Rafinha uit gaan maken wie het over gaat nemen van Xavi.
In tegendeel. Ik negeer juist zelfs 2 flamebaits, goed toch
Ben je erg onder de indruk van Rakitic? Ik moet zeggen dat ik nog te weinig van hem gezien heb om overtuigd te zijn. Ik moet zelfs bekennen tot voor kort nog nooit van hem gehoord te hebbenCatorce schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:19:
[...]
Gelukkig wordt daar nu Rakitic voor terug gehaald voor de helft van de prijs
Speelt al een jaar of 3-4 bij Sevilla, vond hem absoluut top om te zien afgelopen seizoen. Speelde tegen Real Madrid en Barcelona erg goed en was belangrijk in de winst om de Europa League. 17 assists en 15 goals is ook niet slecht als je bij Sevilla speelt. Nu zeggen statistieken niet alles, zie Cesc bij Barcelona, maar voor een miljoen of 15 heb ik er wel vertrouwen in. Dan gaat als het goed is voor twee jaar Denis Suarez van Barcelona B naar Sevilla, zal erg goed zijn voor zijn ontwikkeling. Daarmee slaat Barcelona meerdere vliegen in een klap: Cesc weg, goede vervanger goedkoper binnen gehaald, toptalent naar een zeer degelijke club (in de Primera en Europa).Kaap schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:33:
Ben je erg onder de indruk van Rakitic? Ik moet zeggen dat ik nog te weinig van hem gezien heb om overtuigd te zijn. Ik moet zelfs bekennen tot voor kort nog nooit van hem gehoord te hebben
Maar om dan naar Moskou te gaan
Die reden is dat 'ie niet goed genoeg is en was voor ManU? Dat lijkt me een goede redenKaap schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:42:
Buttner naar Moskou. Die zag de bui al hangen met Van Gaal naar United. Die ziet om 1 of andere reden niets in Buttner.
Hoe had van Gaal hem nu met goed fatsoen kunnen selecteren? Op basis waarvan heeft die jongen laten zien in aanmerking te komen? Hij was twee jaar lang tweede keus bij zijn club en heeft enkel gespeeld als Evra geblesseerd was of werd gespaard. Daarvoor heeft hij een goed seizoen gehad bij Vitesse maar dat is toch geen basis voor een selectie bij Oranje twee jaar later?Kaap schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:42:
Buttner naar Moskou. Die zag de bui al hangen met Van Gaal naar United. Die ziet om 1 of andere reden niets in Buttner.
Lol, hij heeft 14x meegedaan zeker? Voor Man Utd komt hij kwaliteit te kort dat wist hij vantevoren.De bondscoach heeft mij bij Oranje nooit de kans gegeven, terwijl ik bij United liefst veertien keer tot 'Man Of The Match' ben uitgeroepen.
Buttner is een geldwolf, anders heb je als Nederlandse prof niets in Rusland te zoeken.
Ik schiet nietKaap schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:01:
Euhm, dont shoot the messenger...
Maar ik ben het dus niet eens met de stelling dat v Gaal het niet in hem ziet zitten. Ik zie het zitten in Vilhena en Kongolo maar als die twee zo handig zijn om volgend jaar de bank bij een buitenlandse topclub warm te gaan houden zou ik ze dus ook niet selecteren.
Arrogante opmerking. De Russische competitie staat hoger aangeschreven dan de Eredivisie, 7de competitie in Europa. In Rusland ga je echt niet alleen voetballen voor het geld, voetballers zien dat ook, alleen denken wij nog steeds dat we beter zijn dan dat gedoe in 't oostblok.tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:03:
[...]
Lol, hij heeft 14x meegedaan zeker? Voor Man Utd komt hij kwaliteit te kort dat wist hij vantevoren.
Buttner is een geldwolf, anders heb je als Nederlandse prof niets in Rusland te zoeken.
Hoog aangeschreven? Oekraine staat ook hoger aangeschreven, maar dat zegt meer over de eredivisie.JanW schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:19:
[...]
Arrogante opmerking. De Russische competitie staat hoger aangeschreven dan de Eredivisie, 7de competitie in Europa. In Rusland ga je echt niet alleen voetballen voor het geld, voetballers zien dat ook, alleen denken wij nog steeds dat we beter zijn dan dat gedoe in 't oostblok.
Iemand die van Man Utd komt kan makkelijk naar een subtopper in Engeland hoor, maar nee meneer kiest liever voor Moskou. Daar ga je niet heen om te voetballen, dat weten we allemaal.
Nee. Je moet eens ophouden met jouw (extreme zwart-wit) mening als feit te poneren. Er spelen veel goede spelers in de Russische competitie, inclusief Witsel van Belgie, Hulk van Brazilie, etc.tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:57:
dat weten we allemaal.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Even aangepast vanuit Russisch oogpunt, en Russisch kun je overigens wel vervangen door vele andere landen.Gonadan schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:40:
De Russische Nederlandse competitie krijgen de Russen niet veel van mee, tenzij je het bewust volgt, dus het is voor de gemiddelde Nederlander Rus totaal niet aansprekend. Het enige argument wat dan over blijft is geld, ook al is dat niet helemaal terecht, en geld hebben ze in Nederland ook al niet. Maar laten we wel eerlijk zijn, de Russische Nederlandse competitie is door <gebrek aan> geld ook sportief <minder> aantrekkelijker geworden, dat was vroegâh wel anders.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je noemt nu net de enige 2 toppers op. De rest van de brazilianen is toch vooral B-garnituur dat daar speelt.gambieter schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:00:
[...]
Nee. Je moet eens ophouden met jouw (extreme zwart-wit) mening als feit te poneren. Er spelen veel goede spelers in de Russische competitie, inclusief Witsel van Belgie, Hulk van Brazilie, etc.
Puur voor het geld want het klimaat en de cultuur past niet bij hen. Buttner zn pa kreeg ook een zak geld van Man Utd, zoiets zal nu ook wel geregeld worden. Als je lekker wilt ballen maak je andere keuzes in je carriere.
de vraag is ook, heeft hij wel andere keuzes ? ik volg Man United en deze jongen is na zijn overstap nagenoeg aan geen enkele andere club gelinkt. Tenminste, niet dat ik me kan herinneren.tweaker2010 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:37:
[...]
Je noemt nu net de enige 2 toppers op. De rest van de brazilianen is toch vooral B-garnituur dat daar speelt.
Puur voor het geld want het klimaat en de cultuur past niet bij hen. Buttner zn pa kreeg ook een zak geld van Man Utd, zoiets zal nu ook wel geregeld worden. Als je lekker wilt ballen maak je andere keuzes in je carriere.
Als je dan een zak met geld krijgt en zicht op vaker voetbal, ga je dan nee zeggen en wachten op een club uit een "aantrekkelijke" competitie ? Wat als die voorlopig niet komt ?
Onzin, en hou toch eens op met die onzin en verdiep je eerst ergens in. Je gaat tegenwoordig niet meer naar Rusland om ff lekker je zakken te vullen. In Moskou en St. Petersburg voetballen veel goede voetballers (ook Russen) en die spelen daar wekelijks op een goed niveau.tweaker2010 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:37:
[...]
Je noemt nu net de enige 2 toppers op. De rest van de brazilianen is toch vooral B-garnituur dat daar speelt.
Even nog een lijstje goede voetballers in Rusland:
- Yann M'Villa
- Lassana Diarra
- Dzudzsak
- Criscito
- Bocchetti
- Ahmed Musa
- Danny
- Tosic
- Rasmus Elm
- Granqvist
- Tymoschuk
En dat zijn enkel de spelers die er nu actief zijn. Dus om te stellen dat het allemaal B-garnituur is, is klinklare onzin, zoals wel meer van je ontzettende zwart-wit stellingen.
Je aannames beginnen toch steeds ergerlijker te worden...
[ Voor 20% gewijzigd door JanW op 19-06-2014 13:11 ]
Volgens mij afgelopen winter aan een Turkse club, dus ook niet echt aansprekend.dcell schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:43:
[...]
de vraag is ook, heeft hij wel andere keuzes ? ik volg Man United en deze jongen is na zijn overstap nagenoeg aan geen enkele andere club gelinkt. Tenminste, niet dat ik me kan herinneren.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
De Engelse cultuur past vast betertweaker2010 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:37:
[...]
Rustig maar. Ik wist niet dat je boos werd... Heb je soms aandelen Gazprom ofzo?JanW schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:00:
[...]
Onzin, en hou toch eens op met die onzin en verdiep je eerst ergens in. Je gaat tegenwoordig niet meer naar Rusland om ff lekker je zakken te vullen. In Moskou en St. Petersburg voetballen veel goede voetballers (ook Russen) en die spelen daar wekelijks op een goed niveau.
Misschien zie ik het verkeerd, maar Kuyt en Sneijder voetballen toch ook niet 'voor het hoge niveau' in Turkije? Dat is precies dezelfde discussie. Je gaat als Braziliaan toch niet voor je lol naar Dagestan?
Schaar je al deze namen echt allemaal onder A-garnituur?JanW schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:00:
Even nog een lijstje goede voetballers in Rusland:
- Yann M'Villa
- Lassana Diarra
- Dzudzsak
- Criscito
- Bocchetti
- Ahmed Musa
- Danny
- Tosic
- Rasmus Elm
- Granqvist
- Tymoschuk

Float like a butterfly, sting like a bee.
maar uiteindelijk is een club niets meer dan een werkgever, als niemand anders je wil dan is het niet zo raar dat je bij een club in een minder aansprekende competitie belandt (dan heb ik het niet over gasten die gaan afbouwen in het midden oosten) soms moet je als speler geluk hebben, loopt je contract af en er komt een rijke club uit verwegistan die een leuk bod doet, dan doen ze gelijk een strik om je heen en zit je op het vliegtuig.

volgens mij hebben die brazilianen grotendeels weinig te vertellen waar ze naar toe gaan, die worden als een stuk vlees verhandeld. als er maar geld wordt verdiend

Maar het is mooi om te weten dat bepaalde mensen een kristallen bol hebben en absoluut 100% zeker weten wat de motivatie is van een speler om naar Rusland te gaan. Dergelijke waarzeggers kunnen hun gave toch wel inzetten voor betere dingen?
Het is wel makkelijk om te roepen dat het niveau daar beter is dan hier, maar dat is wat kort door de bocht.
Vitesse -> bankzitter Man Utd -> Rusland (op je 25e) = joepie bankrekening, weg (interland)carriere.
Die conclusie kan ik nu wel trekken.
Speelt dan wel in Ukraine, maar vind ik vergelijkbaar. De competitie is zowaar minder sterk.
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 19-06-2014 17:34 ]
martinusz schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:57:
[...]
Schaar je al deze namen echt allemaal onder A-garnituur?
De oorspronkelijke discussie begon met deze opmerking.Terryb47 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:16:
Dat is toch een lijstje vol met afdankers en b-garnituur als je het mij vraagt
maar uiteindelijk is een club niets meer dan een werkgever, als niemand anders je wil dan is het niet zo raar dat je bij een club in een minder aansprekende competitie belandt (dan heb ik het niet over gasten die gaan afbouwen in het midden oosten) soms moet je als speler geluk hebben, loopt je contract af en er komt een rijke club uit verwegistan die een leuk bod doet, dan doen ze gelijk een strik om je heen en zit je op het vliegtuig.![]()
volgens mij hebben die brazilianen grotendeels weinig te vertellen waar ze naar toe gaan, die worden als een stuk vlees verhandeld. als er maar geld wordt verdiend
Uiteindelijk is het zo verdraaid dat we het nu over B-garnituur hebben...tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:03:
[...]
Lol, hij heeft 14x meegedaan zeker? Voor Man Utd komt hij kwaliteit te kort dat wist hij vantevoren.
Nee, als topper ga je niet naar Rusland, maar een stelling als hierboven, dat je ahet alleen voor het geld doet, gaat ook al enkele jaren niet meer op. Rusland is wel groot geworden door het geld, maar veel clubs houden zich daar ook prime staande zonder 90M uit te geven aan een Hulk en Witsel. En die clubs kunnen ook Europees uitstekend mee en doen het beter dan clubs uit menig ander Europees land.
@Tweaker2010, sorry, dat was een overdreven reactie mijn kant. Wat wel al meerdere keren is aangegeven, soms druipen de aannames van je reacties af. Zonder feitelijke kennis heeft dat weinig zin en is imo niet wenselijk in een discussie.
[ Voor 6% gewijzigd door JanW op 19-06-2014 17:57 ]
No hard feelings. Mijn reacties zijn geen feiten ook al zijn ze soms nogal stellig gebracht. Ieder mag zijn mening hebben toch? Zonder meningen zou er weinig van dit topic over blijven denk ik.JanW schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:43:
[...]
@Tweaker2010, sorry, dat was een overdreven reactie mijn kant. Wat wel al meerdere keren is aangegeven, soms druipen de aannames van je reacties af. Zonder feitelijke kennis heeft dat weinig zin en is imo niet wenselijk in een discussie.
Chelsea :
Costa
Fabregas
Zouma
MANU:
Herrara
Shaw
Liverpool:
Lambert,
Can
City:
Fernando
Sagna
Arsenal:
Arsenal:
Campbell

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 27-06-2014 16:52 ]
Herrera is al tijden een geweldenaar bij Athletic, die vind je niet zo snel bij andere PL clubs. Tenzij je bij de concurrenten wilt shoppen, maar dan betaal je waarschijnlijk een stuk meer en maak je concurrentie financieel sterker. Volgens mij onderschat je Herrera.tweaker2010 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:46:
Herrara naar Man Utd voor 35 miljoen begrijp ik eerlijk gezegd niet zo. Is zo'n speler niet in de PL te vinden?
Dit topic is gesloten.
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum