[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.170 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nee want vastgoed werd losstaand verdeeld, dat zit nog buiten de claim van 4,5 M die z'n ex heeft neergelegd. :D

Maar volgens teh interwebs denkt zijn advocaat dat er nog wel een beroepje in zit. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wat ik gelezen heb heeft ie genoeg weggesluisd naar Cyprus ;)
Gonadan schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:29:
[...]Wellicht past de Engelse stijl juist wel heel goed bij hem, lekker veel rushes en balverlies is volstrekt normaal. Al kon 'ie wel eens een tikje links of rechts gaan krijgen. :P
Hij heeft bij Chelsea gespeeld you know ;) (en goed ook, als ie niet geblesseerd was tenminste). En wat ik me herinner is het daar begonnen dat ie (uiteindelijk) vanaf de rechterflank kwam te spelen; alleen stond ie toen helemaal te boek als duikelaar ...

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 20-05-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dat was ik alweer vergeten inderdaad. :D
Maar mijn punt blijft staan, voor de rushes denk ik dat hij goed past, net zo'n Bale wat dat betreft. Nu weten ze waar zijn kracht ligt dus als hij op de been blijft zal hij goed kunnen renderen. Het duidelaar imago zal hij niet van af komen, hij valt nu eenmaal snel om en in Engeland doen ze niet zo moeilijk over lichamelijk contact.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 20:47

kevin33

Welkom in Utopia.

Vos schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:29:
[...]

Wat bedoel je met weg? Als in 'moet weg' of 'gaat weg'?
Als in mag weg, geen toegevoegde waarde.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Yaya Toure boos op eigenaren Man City, zegt zijn agent.

Spelersmakelaar die provisie wil opstrijken? Yaya Toure zou boos zijn omdat (de eigenaren van) Man City hem alleen een verjaardagstaart en tweetfelicitatie gaven voor zijn 31 verjaardag, maar de eigenaren hem niet de hand zijn gaan schudden, en niet zoals Roberto Carlos ooit een Bugatti hadden gegeven :X .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:44

Quad

Doof

Zozo, van Gaal zit wel gebakken zeg als die het drie jaar volhoudt, 25 miljoen in 3 jaar tijd.
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/522f2fbeafd51/522f2fbeada2d-Gaaljuichen.gif

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Best een intimiderende kop als je dit gifje zo ziet!

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-10 18:25

Vos

AFCA

gambieter schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:35:

Spelersmakelaar die provisie wil opstrijken? Yaya Toure zou boos zijn omdat (de eigenaren van) Man City hem alleen een verjaardagstaart en tweetfelicitatie gaven voor zijn 31 verjaardag, maar de eigenaren hem niet de hand zijn gaan schudden, en niet zoals Roberto Carlos ooit een Bugatti hadden gegeven :X .
Ik heb echt te doen met hem! Misschien moet hij een feestje geven, dan krijgt hij vast wel een kadootje van iedere aanwezige ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Yaya Toure heeft wel enig recht van spreken vind ik, zonder hem was City waarschijnlijk geen kampioen geworden. Hij is hun beste speler (Barca zal spijt hebben nu). Dan verdien je ook wel een extraatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:35:

Dat is volgens mij niet het punt wat die zaakwaarnemer maakt.
The agent also claimed Toure was unhappy in March 2013, shortly before he signed a new four-year contract, but insisted this latest row is about "respect", not money.
"He got a cake but when it was Roberto Carlos's birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti," Seluk added.
"I don't expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said 'we congratulate you'. It is the minimum they must do when it is his birthday and the squad is all together.
"I hear one newspaper has written that City congratulated him from Twitter but this is a joke. It is better they don't put anything on Twitter if they are not saying anything to him.
"The club's owners ate a 100kg cake after winning the Premier League this season but when they and the players were all together, none of them shook his hand on his birthday. It shows they don't care about him.
"Of course Yaya is upset about this. If this happened to you as a journalist in the BBC and nobody shakes your hand, you will say bye-bye and go to work for somebody else. It is normal."
The agent of Carlos, Paulo Teixeira, told BBC World Service he did not know why Seluk had chosen to refer to the £800,000 Bugatti Veyron that the former Brazil defender received as a gift for his 38th birthday in 2011.
"I don't see why this is coming out," Teixeira said. "It's nothing to do with the contract of the player. Toure has got enough money to buy 10 or 20 Bugattis. This is about egos.
"If Yaya's agent comes out with this, it's because he understands his player, what his player needs and maybe he's trying to make the management of the club do something for the player. But I don't know why they're picking up on this, it's almost to the limit of being ridiculous."
Seluk is adamant he is not looking to negotiate an improved contract for Toure, saying: "No. Money is not important. He has enough money.
Ik heb er wel begrip voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die Texeira heeft gelijk: zoals zo vaak heeft een sportwagen meer te maken met de lengte van een onderdeel van de klager, nu dus het ego van Toure.

Ik zal mijn directeur er aan herinneren dat ik opstap als hij me niet speciaal komt feliciteren op mijn verjaardag. Aan de andere kant, voor je het weet houd hij me er aan.

Dit soort klachten in de pers gooien is gewoon tactiek voor financien. Anders had hij gewoon wel even wat laten weten aan de club ipv zich publiekelijk aan te stellen.

Oh, dit is de vreselijke behandeling: een taart in het vliegtuig. Ik weet niet of het filmpje in Nederland bekeken kan worden? http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/27484049

[ Voor 45% gewijzigd door gambieter op 21-05-2014 01:26 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:14
Dan vraag ik me af hoe het de voorgaande jaren is geweest, want dit is natuurlijk niet de eerste keer dat Yaya jarig is. Hoe lang speelt ie nou al bij City?

Aan de andere kant vind ik dat Yaya ook niet moet zeuren om zoiets. Als ik zijn salaris had en ik zie elke dag weer die 6 nullen op mijn bankrekening, zou ik me weinig druk maken om een clubeigenaar die mijn handje niet wil schudden op mijn verjaardag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:12
Misschien is het een tactiek om een breuk te gaan forceren :? Yaya is nu 31, als die nog 1 keer elders wil ballen, dan moet ie deze zomer eigenlijk gaan vertrekken. Hij is nu juist op zijn piek.

Dan rest de vraag, waar wil die dan heen? Bayern, Real, terug naar Barca of PSG. Die laatste vind ik niet echt een optie eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Yaya Toure naar Man Utd, dat zou de ultieme wraak zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lazio Roma schijnt vaart achter de overname van de Vrij te willen zetten nu berichten her en der sterker worden dat van Gaal de Vrij wel eens mee zou willen nemen naar Man. United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:22
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:30:
Lazio Roma schijnt vaart achter de overname van de Vrij te willen zetten nu berichten her en der sterker worden dat van Gaal de Vrij wel eens mee zou willen nemen naar Man. United.
Wie heeft dat verhaal in de wereld geholpen zijn makelaar of is v. Gaal op zijn hoofd gevallen?

Ik vind het een leuke verdediger maar voor United komt hij vind ik toch nog wel te kort vooral vanwege zijn gebrekige Europese ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:30:
Lazio wil hem en Feyenoord wil geld. Maar dat betekent nog niet automatisch dat de Vrij naar Lazio wil.
Ik mag toch hopen dat die jongen zijn verstand gebruikt en en niet zijn carriere weggooit in de Serie A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Die uitspraak komt mij enigszins bekend voor van de afgelopen jaren. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:49:
[...]

Lazio wil hem en Feyenoord wil geld. Maar dat betekent nog niet automatisch dat de Vrij naar Lazio wil.
Ik mag toch hopen dat die jongen zijn verstand gebruikt en en niet zijn carriere weggooit in de Serie A.
Nou ja, als ie ergens kan leren verdedigen op topniveau is het daar wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

toolkist schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:20:
[...]
Nou ja, als ie ergens kan leren verdedigen op topniveau is het daar wel...
Lazio is geen topteam (slechts 9e) en de Serie A heeft de laatste jaren ook flink aan niveau ingeleverd.
Naast Juventus hobbelt de rest er maar een beetje achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De Vrij moet ook niet naar een Europees topteam. Verder zou hij persoonlijk al rond zijn, dus dan zal hij er wel heen willen ;).

Verder mooi dat jij wederom de toekomst voorspelt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Van Gaal laat er geen gras over groeien... in comes Toni Kroos.
http://www.dailymail.co.u...-sights-Arjen-Robben.html
Uitstekende aankoop lijkt me, zeker voor 20M£.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:22

Niku

Alagaesii

Wilibrord schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:20:
Dat gerucht ging natuurlijk al wel erg lang rond, maar inderdaad, prima aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Daily Mail, Mirror, Sun en Goal.com moet je allemaal een bizar grote korrel zout bij innemen hoor. Die sites verzinnen zelfs nieuws, en beweren dat dat het exclusive is. Vooral de verhalen van goal.com zijn hilarisch soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wilibrord schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:20:
VI zegt precies het tegenovergestelde:
'Van Gaal haalt streep door transfer Kroos'

Hoewel hij er officieel pas ná het WK gaat werken, drukt Louis van Gaal nu al zijn stempel op het transferbeleid van Manchester United. De al voorbereide transfer van Toni Kroos is op voorspraak van de manager geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:21
En ook de Guardian meldt het tweede bericht. Dus sensatiekrant vs Guardian... ;)

http://www.theguardian.co...-toni-kroos-bayern-munich

[ Voor 47% gewijzigd door JanW op 22-05-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Mja, 't verhaal werd ook overgenomen door football.co.uk, en die zijn doorgaans iets betrouwbaarder... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

"De al voorbereide transfer van Toni Kroos is op voorspraak van de manager geannuleerd."
En waarom dan precies? Daar ben ik wel benieuwd naar... of zou hij sowieso geen spelers willen die een ander al voor hem geregeld heeft? Aan de andere kant is het maar afwachten of Kroos in de PL zou passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ozil heeft nu de nieuwe Google+ functie gevonden:
https://plus.google.com/+...1?authkey=CObn7Zf______wE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ziet er wel cool uit :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:14
Sagna naar City voor 140.000 euro per week en 3-jarig contract. De insteek is om Zabaleta te ontlasten, maar kom op zeg, je heb toch wel een rechtsbackje lopen in de jeugd, die beter is dan Sagna? 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door chim0 op 23-05-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
chim0 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:24:
Sagna naar City voor 140.000 euro per week en 3-jarig contract. De insteek is om Zabaleta te ontlasten, maar kom op zeg, je heb toch wel een rechtsbackje lopen in de jeugd, die beter is dan Sagna? 8)7
Dat is de reden waarom ik het niet begrijp wanneer jeugdige talenten naar City gaan.
Je moet dan toch wel gigantische stappen in je ontwikkeling maken wil je een kans krijgen. Want bij City (en sommige andere clubs) willen ze spelers die er direct staan en een bepaald niveau halen.

Nja aan de andere kant kan ik het een beetje wel begrijpen, de centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wij zoeken ook een nieuwe rechtsback. Onze huidige back, Jenkinson, voldoet niet. Ik begreep dat er vergaande interesse is in Aurier, die jongen schijnt zelf ook graag naar Arsenal te willen komen.

Anders zie ik graag Richards komen. Die zal weinig zin hebben om straks 3de keus te zijn.

EDIT:
Luiz naar PSG
Chelsea Football Club and Paris Saint-Germain have agreed terms for the transfer of David Luiz to the French club.

The move is now subject to David Luiz agreeing personal terms with PSG and passing a medical examination.
Volgens BBC en Sky gaat het om 40 miljoen pond.

[ Voor 41% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-05-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Evra blijft dus waarschijnlijk bij United. Wat doen ze dan met Shaw, waar het al zo lang over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Wat ben ik blij dat hij niet naar Barcelona gaat, zeg... Wel een idioot bedrag voor Luiz, om eerlijk te zijn. 50M euro, dat is echt niet normaal meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wel een duidelijke middelvinger van PSG naar de UEFA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:26:
Wel een duidelijke middelvinger van PSG naar de UEFA ;)
Is dat niet hun limiet meteen wat ze uit mogen geven ;) .
Manchester City have reluctantly accepted a conditional £49m fine and restrictions on their European squad and incoming transfers under Uefa's new financial fair play regime.

But the club said their summer transfer plans would be unaffected by restrictions they said would limit them to a maximum £49m net outlay in the upcoming transfer window.

The Premier League champions joined Paris St-Germain, who were given a similar penalty, and seven other clubs in accepting the first wave of FFP sanctions.
http://www.theguardian.co...ine-transfer-cap-uefa-ffp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:21:
Wat ben ik blij dat hij niet naar Barcelona gaat, zeg... Wel een idioot bedrag voor Luiz, om eerlijk te zijn. 50M euro, dat is echt niet normaal meer...
Inderdaad. Die interesse van Bayern klopte dus niet of diende alleen om de prijs wat extra op te drijven :)

Chelsea gaat hem wel missen, het was een van hun belangrijke spelers achterin. Terry is ook al op leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
In totaal 22 matchen gespeeld dit seizoen, waarvan slechts 12 achterin... Chelsea kan hem wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bah. Finale Championship Play-offs QPR-Derby County. Derby is een stuk sterker, dan ook nog eens een professionele overtreding van QPR + rood, meer kansen voor Derby met goede reddingen van Rob Green. En dan in de 89e minuut een foutje van een verdediger en Zamora scoort de 1-0 voor QPR.

Als mensen een hekel hebben aan Man City of Chelsea als koop club, QPR is een wat ranziger versie. En de PL weigert de club te dwingen de boetes te betalen die bij FFP horen op dat niveau.

Erg jammer dat we QPR weer in de PL krijgen.

(en dus ook Joey Barton)

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 24-05-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 17:53:
Bah. Finale Championship Play-offs QPR-Derby County. Derby is een stuk sterker, dan ook nog eens een professionele overtreding van QPR + rood, meer kansen voor Derby met goede reddingen van Rob Green. En dan in de 89e minuut een foutje van een verdediger en Zamora scoort de 1-0 voor QPR.

Als mensen een hekel hebben aan Man City of Chelsea als koop club, QPR is een wat ranziger versie. En de PL weigert de club te dwingen de boetes te betalen die bij FFP horen op dat niveau.

(en dus ook Joey Barton)
Tja. Derby voetbalde leuk tot aan de 16, maar je hebt wel iemand nodig die ze er dan ook in schopt. Die keeper van QPR heeft misschien 2-3 echt goede reddingen verricht, verder waren het zwakke inzetten van Derby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

gambieter schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 17:53:

(en dus ook Joey Barton)
Joey Barton :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:41:
Tja. Derby voetbalde leuk tot aan de 16, maar je hebt wel iemand nodig die ze er dan ook in schopt. Die keeper van QPR heeft misschien 2-3 echt goede reddingen verricht, verder waren het zwakke inzetten van Derby.
Klopt, het was geen beste wedstrijd. De goal was het enige schot tussen de palen van QPR. Het ging me meer om dat die club eigenlijk niet thuishoort in de PL (of juist wel...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wilibrord schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 01:26:
In totaal 22 matchen gespeeld dit seizoen, waarvan slechts 12 achterin... Chelsea kan hem wel missen.
Jij kijkt zeker geen CL? Van Persie heeft ook lang niet alle wedstrijden gespeeld (vanwege blessures), maakt hem dat minder belangrijk? Denk het niet, hetzelfde geld voor Luiz, hij is niet voor niets 50 miljoen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Iemand die 12 wedstrijden op een heel seizoen achterin staat, kan je toch niet onmisbaar noemen achterin? Als hij op die positie onmisbaar was, had hij er op z'n minst 22 keer gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Iemand zijn positie kan toch gedurende een seizoen veranderen? Vergelijk het met Blind die van LB een prima verdedigende middenvelder wordt. Dat maakt hem voor het elftal niet minder onmisbaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zo teleurstellend als de play-off tussen Derby en QPR was, zo hilarisch en leuk is de League One playoff tussen Leyton Orient en Rotherham United. Mooie goals, controverse, en een gevecht. 1-0, 2-0, rust, 2-1, 2-2.

De 1-0 was een prachtige volley, de 2-2 was een prachtige lob/volley van ruim 35 meter. De coach van Rotherham helemaal door het dolle heen. Is ook een erg dikke man, en zijn broek begon af te zakken door zijn gehuppel _o- . Zou de riem het hebben opgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

In Spanje...
SD Eibar zorgde zondag voor een opmerkelijke prestatie, door voor het eerst in de geschiedenis van de club te promoveren naar de Primera División. Het is echter nog niet helemaal zeker of de bescheiden Baskische vereniging volgend seizoen op het hoogste niveau mag uitkomen: de club zal meer inkomsten moeten genereren om toegelaten te worden door de Spaanse bond.

De RFEF heeft een bepaalde grens verplicht gesteld en Eibar, dat een begroting van slechts 3,5 miljoen euro heeft, moet voor 6 augustus nog 1,7 miljoen euro zien te vinden

Eibar is een van de weinige clubs in Spanje die zonder schulden zit, maar moet zich nu mogelijk in de schulden gaan steken om in de Primera División te komen. De club is verreweg de kleinste club uit de Segunda División, maar heeft vriend en vijand verrast door twee jaar op rij te promoveren.
Is er een keer een Spaanse club zonder schulden, krijg je dit weer ;).

Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=215377

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Je kunt nu aandelen kopen voor 50 euro per stuk om ze aan die 1.7M begroting te helpen. Zit er aan te denken, had het ook bij Real Oviedo moeten doen een jaar geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 00:38:
Iemand zijn positie kan toch gedurende een seizoen veranderen? Vergelijk het met Blind die van LB een prima verdedigende middenvelder wordt. Dat maakt hem voor het elftal niet minder onmisbaar hoor.
Bij Chelsea was hij meer een DM geworden ja en werd op die positie nog de hemel in geprezen een jaar of twee jaar geleden. Maar vlgns is het gewoon geen Mourinho speler en daarom zo weinig aan spelen toegekomen; zal wel teveel z'n instinct volgen dan de opdrachten ofzoiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/tottenham-kiest-voor-pochettino-als-nieuwe-manager.htm
Een contract voor 5 jaar... ze zijn helemaal de weg kwijt bij de spurs. Echt ongelofelijk dit. 8)7
Waarom niet gewoon beginnen met een contract voor 1 a 2 jaar en bij succes bijtekenen?
Nu kunnen ze weer de hoofdprijs betalen als hij niet bevalt. Ben benieuwd of hij de kerst haalt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:53:
http://www.vi.nl/nieuws/tottenham-kiest-voor-pochettino-als-nieuwe-manager.htm
Een contract voor 5 jaar... ze zijn helemaal de weg kwijt bij de spurs. Echt ongelofelijk dit. 8)7
Waarom niet gewoon beginnen met een contract voor 1 a 2 jaar en bij succes bijtekenen?
Nu kunnen ze weer de hoofdprijs betalen als hij niet bevalt. Ben benieuwd of hij de kerst haalt daar.
Aye, de laatste paar trainers daar hebben het niet lang volgehouden. Dan zou je toch denken dat ze wat meer met clausules zouden werken. Bijvoorbeeld 2 jaar en dan clausules om met 1 of 2 jaar te verlengen.

Ik neem aan dat men in Engeland al kan wedden hoe lang hij het volhoud tot ze hem eruit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:58:
[...]
Ik neem aan dat men in Engeland al kan wedden hoe lang hij het volhoud tot ze hem eruit gooien.
Dat kan al inderdaad: "Pochettino is 3.75 to guide Spurs into the top four next season." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hij mag hier ook wel, Joey Barton is tenslotte een favoriet hier:
gambieter schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:30:
Ik moet hier wel om lachen: http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-27633347

Joey Barton, zeg maar de Hans Kraay jr / enfant terrible van het Engelse voetbal, was vorige week op BBC Question Time en werd gevraagd naar zijn mening over de UKIP winst. De vergelijking die hij maakte is ongeveer te vertalen als "je komt binnen en er staan vier foeilelijke vrouwen. Stemmen voor UKIP is als de minst lelijke kiezen" :+

Nu heeft Joey Barton een keer niet geheel ongelijk en is men weer boos op hem :p
_o-

*knip* troll

[ Voor 9% gewijzigd door argro op 05-06-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Het is een waanzinnige idioot maar wel een uitstekende voetballer. Afgezien van zijn acties op het veld kan ik wel vaak genieten van zijn uitspraken. Dit is er weer één van.

Afbeeldingslocatie: http://ct.fra.bz/ol/fz/sw/i50/5/5/13/frabz-Joey-Barton-What-my-Friends-Think-I-do-What-The-Fans-Think-I-do--949023.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door CR1691 op 30-05-2014 13:43 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Transfer van Rickie Lambert naar Liverpool lijkt zo goed als rond te zijn... spijtig. Lijkt me geen verstandige keuze van hem. Zal wat hetzelfde verhaal als Robbie Keane worden vrees ik. Hij zal er zeker niet elke week spelen, en op zijn leeftijd zal hij gewoon wegdeemsteren en volgend jaar of binnen 2 jaar verkocht worden aan een ploeg in de First Division. Al zal hij er financieel niet slechter van worden natuurlijk, ook iets waar hij op zijn leeftijd moet aan denken.
Zag hem graag bezig met Southampton, toch een ploeg die zijn speelstijl beter ligt. Zijn penalty record zal ook niet veel meer verbeteren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Filipe Luis misschien naar Chelsea..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 05-10 21:03
Eehm.. Hebben we geen WK topic hier op Tweakers. Geen idee waar ik moet posten daarover O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Check Themaforum: WK Voetbal 2014
Zie rode vlak boven het reageerinvoerveld.

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 02-06-2014 10:22 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:49:
Filipe Luis misschien naar Chelsea..
Waarschijnlijk vertrekt hij samen met Diego Costa. Zou goed kunnen omdat David Luiz bij Chelsea vertrekt.
Wel jammer van Atletico, dat elftal wordt in rap tempo afgebroken. Koke en Arda Turan mogelijk ook nog weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Eventueel halen ze Rakitic terug, die vind ik persoonlijk nog een stuk beter dan Turan. Fantastische voetballer. Tevens hebben ze voor een schijntje één van de grootste Zuid-Amerikaanse talenten op weten te halen: Angel Correa. Als Koke zou blijven zou dat wel erg goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Rakitić terughalen? Heeft die ooit voor Atletico gespeeld dan? Hij heeft een geweldig seizoen achter de rug bij Sevilla, dus ik vermoed dat ze hem niet voor een prikkie (20 miljoen?) naar de concurrent laten gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:25:
Rakitić terughalen? Heeft die ooit voor Atletico gespeeld dan? Hij heeft een geweldig seizoen achter de rug bij Sevilla, dus ik vermoed dat ze hem niet voor een prikkie (20 miljoen?) naar de concurrent laten gaan. ;)
Idd, Ivan heeft nooit voor Atletico gespeeld :)

Wel grappig, eind 2012 was die nog maar 7M waard nu anderhalf jaar later bijna 18M. Zo hard kan het gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Cesc Fabregas mag vertrekken bij Barca. Wat vind jij daarvan Catorce :?

Veel speculaties nu dat ie naar Arsenal gaat, maar men lijkt te vergeten dat in een AM rol dit ten kostte zal gaan van Ramsey, Ozil of Cazorla, nergens voor nodig. Die transfer lijkt me alleen zinvol als Fabregas samen met Wilshere een blok centraal op het middenveld vormt. Wilshere de CDM en Fabregas de CM, naast elkaar. Daar Mertesacker in Cesc's rug staat is daar wel een potentieel gat wat Per niet altijd kan belopen op snelheid. Fabregas in die rol zou dus betekenen dat je eigenlijk ook een andere, meer mobiele, verdediger haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Cesc is in mijn ogen toch vooral een net-niet speler. Veel talent maar het kwam er bij Barca nooit uit (misschien ook niet de beste positie voor hem, werd vaak opgesteld in de spits ook bij het spaanse elftal).
Terug naar Arsenal lijkt me een slecht idee, hij wordt niet meer de man daar maar gewoon 1 van de velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Eén van de velen, wat bedoel je daar mee?

Gezien de altijd vele geblesseerden zou Cesc wel kunnen komen ;). Geeft je wel een heel sterke bank als de middenvelders fit zijn, maar je belemmert misschien wel bepaalde spelers.

Tegen een mindere tegenstander (of thuis) zou je dan inderdaad zonder een echte verdedigende middenvelder kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als Fabregas een net-niet speler is, maakt dat van 99% van de prof voetballers op deze wereld amateurs. Fabregas zit gewoon in de top 100 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:14:
Cesc is in mijn ogen toch vooral een net-niet speler. Veel talent maar het kwam er bij Barca nooit uit (misschien ook niet de beste positie voor hem, werd vaak opgesteld in de spits ook bij het spaanse elftal).
Terug naar Arsenal lijkt me een slecht idee, hij wordt niet meer de man daar maar gewoon 1 van de velen.
Net-niet speler? Kijk jij wel voetbal joh? Omdat hij bij Barca niet naar behoren speelt, wilt niet zeggen dat Cesc een net-niet speler is, integendeel, in de BPL was hij een van de beste middenvelders destijds met Arsenal, als hij in Arsenal weer het vertrouwen krijgt, kan hij zijn oude vorm weer terugkrijgen. Zijn potentieel is er zeker uitgekomen, zeker bij Arsenal.

Cesc is niet nodig bij Arsenal, Arsenal moet eerst hun team 'stabiel' maken met de zo vaak besproken posities, RB, CVM en Spits. Dan pas mag er gekeken worden naar eventuele versterkingen in de breedte, want zoals iedereen weet kan Ramsey/Wilshere of een andere middenvelder een blessure oplopen..

Hij hoeft niet de 'man' te zijn bij Arsenal, dat willen we ook niet, zij moeten juist meerdere steunpilaren hebben, anders kom je er nooit. Concurrentie is goed, nu heeft Giroud lekker zijn eigen ding kunnen doen, maar als er nou een topspits komt, dan moet hij zich ook gaan bewijzen, als dat hem niet bevalt, dan mag hij maar weg, zo niet, dan gaat hij zich bewijzen en automatisch beter spelen of iig zijn uiterste best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

David Villa verlaat Atletico ook, leegloop (of leegkoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:12
tweaker2010 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:14:
Cesc een net-niet speler noemen, held _/-\o_

Hij heeft bij Barca in 3 jaar meer dan 90 wedstrijden gevoetbald, hoezo kwam het er niet uit bij Barca? Is ook voor Barca in wedstrijden vaak genoeg belangrijk geweest. Laat staan bij Arsenal....dus waar doel je nu precies op met net-niet?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:30:
Als Fabregas een net-niet speler is, maakt dat van 99% van de prof voetballers op deze wereld amateurs. Fabregas zit gewoon in de top 100 spelers.
Is hij beter dan Ozil dan op dit moment? Denk het niet. En top 100 dat soort lijstjes kan ik niet zoveel mee.
Voor mij is hij zeker geen top 10 speler. Bij Barca zou ik hem niet missen in ieder geval, dat hij weg mag zegt genoeg. Hoeveel wedstrijden is hij precies beslissend geweest?

[ Voor 9% gewijzigd door tweaker2010 op 02-06-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Dus alles buiten de Top-10 is een net-niet speler? Ik denk dat alle clubs onder de absolute Europese top (op dit moment grofweg Bayern, Real, Atletico, Barca, Chelsea, PSG) blij met hem zouden zijn.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Cesc in de competitie dit jaar:

28( 8 ) wedstrijden, 8 goals, 13 assists. En dan speelt hij gemiddeld bijna 71 minuten, en beste cijfers kreeg hij op de positie CM.

Iniesta: 27 ( 8 ) wedstrijden, 3 goals, 7 assists
Xavi: 26 (4) wedstrijden, 3 goals, 2 assists

Die zijn slecht zeg :+

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 02-06-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 05-10 21:03
Quad schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:22:
Check Themaforum: WK Voetbal 2014
Zie rode vlak boven het reageerinvoerveld.
Bedankt nog! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:25:
Terug als in 'ter vervanging van...', maar letterlijk klopt het idd niet. Hij zal een miljoen of 35 moeten kosten zijn de huidige schattingen.

Cesc weg is wat mij betreft het beste voor beide partijen. Barcelona is er niet bepaald beter door gaan spelen, Cesc lijkt ook niet echt gelukkig. Hij mag dan goede statistieken op de mat leggen, hij is consistent afwezig in grote wedstrijden. In de tweede helft van het seizoen onzichtbaar, 3 jaar op rij nu al. Het zegt genoeg dat hij in de KO fase van de CL voor Barcelona 0 goals en 3 assists heeft gemaakt, waarvan alle 3 de assists kwamen in de 2 wedstrijden tegen Leverkussen die in 10-2 werden gewonnen...

Ik hoop dat hij een goede club vindt, ik geloof echt nog in hem als speler. Maar bij Barcelona, nee. Na 3 jaar is het tijd om conclusies te trekken en voor mij zijn die dat het beter is voor zowel club als speler dat de wegen scheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:23:

28( 8 ) wedstrijden, 8 goals, 13 assists. En dan speelt hij gemiddeld bijna 71 minuten, en beste cijfers kreeg hij op de positie CM.

Precies dit... Jaja wat is die vent net-niet zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kaap schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:55:
[...]

Precies dit... Jaja wat is die vent net-niet zeg :+
Cesc is bij uitstek een speler voor statistieken-fetisjisten. Ga me nu niet zeggen dat je hem echt bijzonder intens gevolgd hebt de afgelopen jaren, want iedereen die beweert dat Barcelona gek is om hem weg te doen kan ik daar in niet geloven.

Zoals ik al zei, ik geloof nog steeds dat hij ontzettend belangrijk kan zijn bij een team en richting een CL finale kan voetballen. Echter heeft hij het in drie jaar tijd niet laten zien bij Barcelona toen het er om ging, dus zouden ze er goed aan doen hem te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:23:

Enig idee wat het doelsaldo van Barca was? En hoeveel van die goals waren beslissend? En in de CL?

Verder ben ik het helemaal eens met Catorce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Allemaal leuk en aardig, dus omdat een speler bij de godenzonen van Catalonië niet boven de groep uit weet te stijgen is het een net-niet speler. Zoals ik zei, volgens jouw redenering is zo ongeveer elke speler het dan net-niet.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-06-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:05:
[...]

Enig idee wat het doelsaldo van Barca was? En hoeveel van die goals waren beslissend? En in de CL?

Verder ben ik het helemaal eens met Catorce.
Nee, maar zoek jij dat even uit? Jij komt er mee... Cijfers zeggen niet alles.

Dat een speler bij een club niet op zijn max rendeert, wat Catorce zegt, hoeft niks over een speler te zeggen. Jij komt met de term net-niet speler, terwijl hij toch vaak genoeg heeft bewezen in ook grote wedstrijden.

Op de goede plek is hij gewoon een topkandidaat bij iedere club. Of zitten Chelsea, Utd, City allemaal achter een net-niet speler aan?

[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 02-06-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dus iedere speler die bij Barca speelt is een topspeler? Ze willen van Cesc af net zoals ze ook van Afellay afwillen, het zegt genoeg dat hij moet vertrekken.
City, Utd en Chelsea zetten hem blijkbaar liever op de bank dan dat ze hem terug naar Arsenal laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nee, jij stelt dat hij geen topspeler is omdat hij bij Barca niet goed functioneert en daar weg moet.

Ik pak even een voorbeeld van een identieke situatie. Yaya Toure moest ook weg bij Barca. Dat is dus ook een net-niet speler volgens jou, want ja, die moest weg bij Barca, niet voor niets toch. De rest van de wereld zal het niet met je eens zijn...

Moet ik anders Zlatan er nog even bij halen?

[ Voor 61% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-06-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
tweaker2010 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:21:
Dus iedere speler die bij Barca speelt is een topspeler? Ze willen van Cesc af net zoals ze ook van Afellay afwillen, het zegt genoeg dat hij moet vertrekken.
Feilloze logica. Zlatan is ook zo'n net niet speler waar ze van af wilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

andries.t.net schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:40:
[...]
Feilloze logica. Zlatan is ook zo'n net niet speler waar ze van af wilden.
Zlaten wilde zelf weg bij Barca, hij lag overhoop met Guardiola. Wel een iets andere situatie dan nu. ;)
http://www.nu.nl/sport/2320020/ibrahimovic-stuurt-aan-op-vertrek-bij-barcelona.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:05:
[...]

Zlaten wilde zelf ook weg bij Barca, hij lag overhoop met Guardiola. Wel een iets andere situatie dan nu. ;)
http://www.nu.nl/sport/2320020/ibrahimovic-stuurt-aan-op-vertrek-bij-barcelona.html
Fixed. Ook Barca wou hem kwijt. Desalniettemin, Zlatan is een topspeler die bij Barca niet goed kon aarden. Daar was hij dan...een net-nietje.

Ik mis overigens nog je commentaar op net-niet Yaya ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tja, Yaya. Ik denk dat ze daar nu wel spijt van hebben. Het transferbeleid van Barca gaat soms nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:26
Lampard weg bij Chelsea, ben benieuwd of hij ook naar new york gaat.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat is wel de verwachting inderdaad. Villa is daar ook vandaag gepresenteerd.

Afbeeldingslocatie: http://content.mcfc.co.uk/~/media/Images/Home/NYCFC%20images/David%20Villa%20signing%20gallery/15%20David%20Villa%20on%20the%20NYCFC%20backdrop%20holding%20named%20shirt4.ashx?h=450&w=800

Villa is nog maar 32, wel erg vroeg om nu al af te gaan bouwen. Of zou hij daar zoveel meer gaan verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:26
Denk t laatste, is toch een soort van dochteronderneming van ManC? Zal wel voldoende geld zitten.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geheel nieuwe club welke is opgezet door de eigenaar van Manchester City. Nieuw speeltje dus.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:13:
Tja, Yaya. Ik denk dat ze daar nu wel spijt van hebben. Het transferbeleid van Barca gaat soms nergens over.
Dat laatste ben ik het zeker mee eens. Dat krijg je er van als politiek en interne strijd de boventoon gaat voeren. Zubizaretta is een poppetje dat danst naar de pijpen van de mannen er boven, de transfers worden dus over gelaten aan iemand die totaal niet geschikt is voor die positie bij één van de grootste clubs in de wereld.

Wb Yaya: Guardiola wilde Busquets als enige verdedigende middenvelder en had Xavi samen met Iniesta er voor. Yaya wilde spelen, Barcelona kon 30M cashen (4 jaar geleden was dat een stuk meer dan nu, met de prijzen die nergens meer op slaan) en wilde best meewerken aan een vertrek. Ik vond het jammer, fantastische speler. Maar opzich was die transfer best begrijpelijk voor beide partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Busquets was idd in de ogen van 'Pep' degene die het best in zijn plaatje pastte. Toure moest niet weg maar kon zeker niet op een basisplek gaan rekenen en wilde daarom zelf ...
martinusz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:03:
[...]

Cesc een net-niet speler noemen, held _/-\o_

Hij heeft bij Barca in 3 jaar meer dan 90 wedstrijden gevoetbald, hoezo kwam het er niet uit bij Barca? Is ook voor Barca in wedstrijden vaak genoeg belangrijk geweest. Laat staan bij Arsenal....dus waar doel je nu precies op met net-niet?
"Het" kwam er ook niet uit bij Barcelona: Xavi loopt nog steeds in de weg :+ (en om een of andere reden ziet het er zo sloom uit bij Fabregas) ... Thiago weg, Fabregas weg, benieuwd wie hem dan op moet gaan volgen?? Al had je liever Thiago als de nieuwe Xavi hebben gehad en Fabregas als de nieuwe Iniesta (qua positie dan, wel 'ietsjes' ander niveau :D en speelstijl)...

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 02-06-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Diego Costa volgens Sky Sports bronnen door medische keuring van Chelsea. Dit wisten we eigenlijk al dat dit eraan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Benieuwd of hij het niveau van dit seizoen door kan trekken. Want dit seizoen is wel echt een uitschieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat overigens boeiender is, is dat Torres niet in de ruil betrokken is. Benieuwd naar welke clubs Ba, Eto en Torres vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En Lukaku...zal hij (n)ooit een kans krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Moet Wenger niet een gooi naar Lukaku doen? Kan bij Arsenal echt tot een sensatie uitgroeien.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik zou Lukaku wel toejuichen hoor, maar of beide partijen willen is een ander verhaal.

Ook een leuk stukje:
http://justarsenal.com/st...-tight-on-transfers/33076

Waarom Arsene niet met geld aan het smijten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:37:
Wat overigens boeiender is, is dat Torres niet in de ruil betrokken is. Benieuwd naar welke clubs Ba, Eto en Torres vertrekken.
Vlgns mij las ik dat Torres met Valencia in verband gebracht werd. En Balotelli -> Arsenal? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Voorlopig ga ik er vanuit dat de transferperiode dezelfde dramazomer wordt als elk jaar nu die lamlul nog 3 jaar blijft.
Pagina: 1 ... 41 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum