Terechte winnaar wat mij betreft. Barcelona kon niet genoeg brengen.
Fantastisch resultaat van Atletico. Spelen iedere week als leeuwen en gooien ziel en zaligheid in hun spel. Dat kan ik wel waarderen. Hopelijk kunnen ze volgende week nog 1 keer vlammen.
PSN: Finally_Chris
Jammer van de bus weer laatste half uur voor goal van atletico. Maar mooi voor ze dat ze kamioen zijn. Maar had barca als nog 1 ingeprikt was het voor deze wedstrijd niet onverdiend.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Huh? Heb jij een andere wedstrijd gekeken?v8power67 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:58:
Jammer van de bus weer laatste half uur voor goal van atletico. Maar mooi voor ze dat ze kamioen zijn. Maar had barca als nog 1 ingeprikt was het voor deze wedstrijd niet onverdiend.
Barcelona had veel balbezit maar was erg steriel, en creerde bijna geen kansen. Atletico had zeker zoveel kansen met de counter. Ploegen als Atletico hebben voorlopig het antwoord op het tikitaka voetbal, de wapenwedloop kan verder gaan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Naja 2e deel van 2e helft had het niet gek geweest als barca er 1 inprikte. Was zoveel druk van barca. Maar idd was ook counter dreiging idd. Maar dat komt vooral door de bus voor de goal van atletico. Maar nogmaals over seizoen gezien terecht maar echt op wedstrikd gekeken had het niet gek geweest als barca won.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Volgens Teletekst is Cristiano Ronaldo nog steeds geblesseerd en is Benzema geblesseerd uitgevallen. Krijgen we straks twee B-teams in de CL-finale?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toch nog een prijs voor Arsenal
3-2 door Ramsey.
Gaat toch niet al te vroeg juichen.......
Gaat toch niet al te vroeg juichen.......
[ Voor 37% gewijzigd door chengbondkwok op 17-05-2014 20:22 ]
Heerlijk doelpunt zeg, wel jammer dat mij nu m'n strafschoppenserie afgenomen is.
Mooie goal en voorbereiding. Wel jammer, ik heb altijd een zwak voor de underdog, en die underdog heeft echt gebeten in de eerste 15 minuten.
Kaap, nu blijft Wenger zeker nog een seizoen. Is het je dat waard?
Kaap, nu blijft Wenger zeker nog een seizoen. Is het je dat waard?
Die verdediger van Arsenal ging ook lekker in de fout. Liep echt maar net goed af zeg..
Zou Fabianski op 3-3 hebben gewed?
Pffff ik gun die Sanogo toch zo een goal he... Wat werkt ie toch hard die knul
*knip* troll
[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 17-05-2014 20:33 ]
Afgelopen. Eindelijk weer een prijs voor Arsenal. Het is Wegner en vooral de fans heel erg gegund. Na de 2-0 had ik er weinig vertrouwen meer in maar gelukkig konden de spelers het nu wel opbrengen om door te drukken. Hopelijk spelen ze volgend seizoen tot het einde mee om de titel.
Dat is gelijk het antwoord op mijn vraag
Het was een prachtige FA cup finale
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Martino betaalt de prijs voor een succesloos seizoen bij Barca en is foetsie volgens het Barcelona Twitter account: https://twitter.com/FCBarcelona/status/467746128192995328 (via de BBC).
[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 17-05-2014 21:37 ]
Verlenging bij Dortmund - Bayern. Zonde want Dortmund is een 100% zuiver doelpunt onthouden.
"100" %: eerst buitenspel en daarna moet ik het nog zien of ie helemaal over de lijn was ... [elke replay was minder dan wat de grens gezien moet hebben]
Martinez wel lekker bezig in de rol die ie tegen Real had moeten krijgen ...
edit: in de nabeschouwing zijn ze overtuigd van geen buitenspel maar de lijn die ze tijdens de wedstrijd trokken deed anders lijken. Ook zegt iedereen (van de spelers, trainers, commentatoren dat het zeker een goal was ... waar is IJzeren Rinus als je hem nodig hebt
?

Zoals ik het zag zou de uiterste rand van de bal best nog boven de doellijn kunnen zitten(?) ...
edit: in de nabeschouwing zijn ze overtuigd van geen buitenspel maar de lijn die ze tijdens de wedstrijd trokken deed anders lijken. Ook zegt iedereen (van de spelers, trainers, commentatoren dat het zeker een goal was ... waar is IJzeren Rinus als je hem nodig hebt

Zoals ik het zag zou de uiterste rand van de bal best nog boven de doellijn kunnen zitten(?) ...
[ Voor 91% gewijzigd door apis29 op 17-05-2014 23:34 ]
Pff wat was dat billenknijpen met Arsenal. Het was niet eens dat Hull zo goed was. Arsenal ook niet
. Maar ze troefden Arsenal in het begin wel af op felheid en inzet. Twee standaardsituaties verder en het staat 2-0, bijna 3-0 zelfs.
De scheids hielp ook niet echt mee, twee zekere penalties niet gegeven. En dan uit een onterechte corner de 2-2
.
Verder Atletico
Robben
Nederland, niet gezien
.
De scheids hielp ook niet echt mee, twee zekere penalties niet gegeven. En dan uit een onterechte corner de 2-2
Verder Atletico
Robben
Nederland, niet gezien
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 17-05-2014 22:29 ]
Was een gek avondje voetbal! Heeft iemand de uitslag van Nederland voor me?
1-1Kaap schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 22:43:
Was een gek avondje voetbal! Heeft iemand de uitslag van Nederland voor me?
Sorry, kon het toch niet laten... Op twitter is hij na vanavond een hot item.

nvm...
[ Voor 117% gewijzigd door Terranova op 18-05-2014 00:48 ]
Mourinho is gewoon een topcoach, dat kan Wenger niet zeggen met zijn ene prijs in 9 jaar. Vind het een beetje goedkoop dat al die mensen Mourinho lopen af te kraken vanwege zijn speelstijl.Kaap schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 23:01:
Sorry, kon het toch niet laten... Op twitter is hij na vanavond een hot item.
[afbeelding]
You're missing the point...tweaker2010 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 00:30:
[...]
Mourinho is gewoon een topcoach, dat kan Wenger niet zeggen met zijn ene prijs in 9 jaar. Vind het een beetje goedkoop dat al die mensen Mourinho lopen af te kraken vanwege zijn speelstijl.
Ik heb niet de volledige wedstrijd gezien. Ik ben ook zeer blij, dat we de double hebben, maar die foto maakt het wel wat anders, ik hoop dat het buitenspel was.apis29 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 22:15:
"100" %: eerst buitenspel en daarna moet ik het nog zien of ie helemaal over de lijn was ... [elke replay was minder dan wat de grens gezien moet hebben]
edit: in de nabeschouwing zijn ze overtuigd van geen buitenspel maar de lijn die ze tijdens de wedstrijd trokken deed anders lijken. Ook zegt iedereen (van de spelers, trainers, commentatoren dat het zeker een goal was ... waar is IJzeren Rinus als je hem nodig hebt?
[afbeelding]
Müller toch in de spits en volgens mij liep het allemaal ook wel goed. Trouwens complimenten voor Hojbjerg, sjeuzes, nooit verwacht, dat hij zo goed kon voetballen met z,n 18 jaar en al helemaal, dat hij ongeveer iets van 110 minuten gespeeld heeft.
Gelukkig heeft Robben weer zijn aandeel gehad. Blijft toch een apart, maar geniaal mannetje!
[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 18-05-2014 01:59 ]
Een aandeel? Het winnende doelpunt en vervolgens aan de basis staan van de definitieve 0-2 vind ik meer dan een aandeel ;p wat een held!
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Ja, dat zeker haha. Af en toe mag hij zich ook wel schamen voor welke kansen hij mist. Hij had zelf de 2-0 kunnen maken, maar dan had hij wel even de keeper moeten omspelen, maar soms lijkt het erop, dat hij daar te lui voor is 
Maar goed, hij staat er wel iedere keer!
Maar goed, hij staat er wel iedere keer!
als Mourinho niet zo'n grote bek had gehad, dan zouden mensen niet zo'n hekel aan hem hebben. Telkens het openlijk bekritiseren van andere teams/coaches. Die vent ken geen enkel fatsoen. Wanneer het goed gaat is het zijn verdienste, maar als het fout gaat dan ligt het aan de spelers. Het ligt nooit aan hem. Als hij dan ook nog dat laffe antivoetbal gaat spelen, dan kan je op weinig sympathie rekenen. Vooral omdat ie altijd beschikt over hele goede spelersmateriaal.tweaker2010 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 00:30:
[...]
Mourinho is gewoon een topcoach, dat kan Wenger niet zeggen met zijn ene prijs in 9 jaar. Vind het een beetje goedkoop dat al die mensen Mourinho lopen af te kraken vanwege zijn speelstijl.
Hooiberg is wel het grootste talent van Denemarken blijkbaar en komt ook zeker op een van de nieuwe Deense shirtjesMosin schreef op zondag 18 mei 2014 @ 01:12:
[...]
Ik heb niet de volledige wedstrijd gezien. Ik ben ook zeer blij, dat we de double hebben, maar die foto maakt het wel wat anders, ik hoop dat het buitenspel was.
Müller toch in de spits en volgens mij liep het allemaal ook wel goed. Trouwens complimenten voor Hojbjerg, sjeuzes, nooit verwacht, dat hij zo goed kon voetballen met z,n 18 jaar en al helemaal, dat hij ongeveer iets van 110 minuten gespeeld heeft.
Gelukkig heeft Robben weer zijn aandeel gehad. Blijft toch een apart, maar geniaal mannetje!
Vorige keer leek ie groter en lomper maar dat valt dus nog best mee ...
En Robben had idd een soortgelijke kans als die waaruit Muller wel de 2-0 scoorde. Gotze wel redelijk onzichtbaar deze wedstrijd ...
CIjfertjes: http://www.whoscored.com/...ia-Dortmund-Bayern-Munich 14 "clearances" voor Martinez, veruit het meest van allen, en veel ervan die counters in de kiem smoorden ...
[ Voor 74% gewijzigd door apis29 op 18-05-2014 11:48 ]
Nog even over de 100% goal van Dortmund gisteren.. de grensrechter zag het dus ook, om onbegrijpelijke redenen nam de scheidsrechter het advies niet over.

Robben is nu al zo lang in absolute topvorm, ben benieuwd of hij het nog door kan trekken naar het WK
kan het in de gif niet goed zien maar staat die dortmund speler niet buitenspel?
en betekent dat gebaar van de grensrechter niet juist "doorspelen"?
ff opgezocht op knvbsite:
Wanneer een doelpunt is gescoord terwijl de bal nog in het spel lijkt te zijn,
dan moet de assistent-scheidsrechter eerst zijn vlag in de lucht steken om de
aandacht van de scheidsrechter te trekken en daarna vervolgen met de normale
procedure bij een doelpunt door 25 – 30 meter langs de zijlijn richting middenlijn
rennen.
en betekent dat gebaar van de grensrechter niet juist "doorspelen"?
ff opgezocht op knvbsite:
Wanneer een doelpunt is gescoord terwijl de bal nog in het spel lijkt te zijn,
dan moet de assistent-scheidsrechter eerst zijn vlag in de lucht steken om de
aandacht van de scheidsrechter te trekken en daarna vervolgen met de normale
procedure bij een doelpunt door 25 – 30 meter langs de zijlijn richting middenlijn
rennen.
[ Voor 85% gewijzigd door P.O. Box op 18-05-2014 15:09 ]
Volgens mij op het moment van spelen staat ie net niet buitenspel, maar zeker weten doe ik het niet.
HSV 1-0 voor met de rust tegen SpVgg Greuther Fürth, met een assist van vd Vaart vanuit een corner.Der HSV drückt gandenlos. Vier Abschlüsse in vier Sekunden, doch die Fürther klären zur Ecke. Diese tritt Rafael van der Vaart und wer steigt in der Mitte am höchsten und drückt den Ball über die Linie? Klar, Pierre-Michel Lasogga, baby!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mm. Ergens had ik het wel terecht gevonden als HSV zou degraderen, wat een chaos heerst er bij die club.
[ Voor 13% gewijzigd door Niku op 18-05-2014 18:04 ]
Yup, als ze niet degraderen lopen ze het gevaar dat er geen conclusies getrokken worden en ze gewoon op dezelfde manier door zullen gaan en de schulden berg blijft doorgroeien.Niku schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:03:
Mm. Ergens had ik het wel terecht gevonden als HSV zou degraderen, wat een chaos is die club.
Bij degradatie zouden ze tenminste gedwongen zijn actie te ondernemen.
Dortmund en Bayern waren voor.Miki schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:56:
Toch wel ironisch dat juist in Duitsland de top ploegen tegen het camera systeem hebben gestemd
Ongelofelijk dit, je zal maar voor het eerst in jaren kampioen worden... heb je nog geen beker om het te vierenAtlético Madrid heeft nog geen trofee overhandigd gekregen. Om de merkwaardige reden dat het hoofd van de Spaanse bond momenteel op reis is.
Edit: lees net trouwens dat Wenger zijn contract met 3 jaar gaat verlengen bij Arsenal. Ben benieuwd naar het komende seizoen, hopelijk kunnen ze nu wel een goede slag slaan op de transfermarkt.
[ Voor 27% gewijzigd door tweaker2010 op 19-05-2014 10:07 ]
Strootman 'gewoon' in het Italiaans elftal van het jaar: http://www.vi.nl/nieuws/s...lftal-van-het-seizoen.htm
Contractaanbod lag er al een tijdje, hij hield het zelf nog af.tweaker2010 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:24:
[...]
Edit: lees net trouwens dat Wenger zijn contract met 3 jaar gaat verlengen bij Arsenal. Ben benieuwd naar het komende seizoen, hopelijk kunnen ze nu wel een goede slag slaan op de transfermarkt.
Verder is het niet een kwestie van slag kunnen slaan, maar slag willen slaan. Arsenal heeft zat geld, maar de manager wil het niet uitgeven.
Net toch wel de meest bizarre quote van Sierd de Vos ooit gehoord bij de samenvatting van Barca - Atletico. 'In het jaar dat Oostenrijk het songfestival wint, al is het met een vrouw met een piemel'.

Bizar eigenlijk dat Wenger zoveel te zeggen heeft over de financien. Ze zijn veel te passief door te wachten en dan halen ze opeens voor 50 miljoen Ozil op de laatste dag... echt wanbeleid wordt er gevoerd daar.Kaap schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:37:
[...]
Verder is het niet een kwestie van slag kunnen slaan, maar slag willen slaan. Arsenal heeft zat geld, maar de manager wil het niet uitgeven.
Daarom had ik eerlijk gezegd Wenger graag zien gaan - want hij heeft teveel macht en bepaald bijna alles, zijn filosofie (jonge talentjes halen en opleiden) werkt in het huidige voetbal niet meer. Wil je structureel om het kampioenschap meedoen dan moet je geld durven investeren. Doe je het niet dan word je links en rechts ingehaald, zie chelsea en city. Maar goed, het is niet makkelijk als je jaren met de hand op de knip hebt moeten leven, nu je opeens wel geld hebt moet je het wel uitvechten met clubs die met gemak het dubbele of meer salaris aan zo'n speler bieden.
Weet je wat het ergste is van het feit dat Wenger bijtekent?tweaker2010 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:41:
[...]
Bizar eigenlijk dat Wenger zoveel te zeggen heeft over de financien. Ze zijn veel te passief door te wachten en dan halen ze opeens voor 50 miljoen Ozil op de laatste dag... echt wanbeleid wordt er gevoerd daar.
Dat rivaliserende fans er blij mee zijn, dat zegt genoeg.
Van Gaal officieel benoemd bij United: http://www.bbc.com/sport/0/football/27243233
[ Voor 97% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-05-2014 15:19 ]
Misschien moet je eens op de site van Bayern zelf kijken ? Betaal je wel de hoofd prijsapis29 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:32:
[...]
Hooiberg is wel het grootste talent van Denemarken blijkbaar en komt ook zeker op een van de nieuwe Deense shirtjes. Kon z'n naam nog niet eens kiezen bij Adidas voor Bayern (of Denemarken)!
Vorige keer leek ie groter en lomper maar dat valt dus nog best mee ...
En Robben had idd een soortgelijke kans als die waaruit Muller wel de 2-0 scoorde. Gotze wel redelijk onzichtbaar deze wedstrijd ...
CIjfertjes: http://www.whoscored.com/...ia-Dortmund-Bayern-Munich 14 "clearances" voor Martinez, veruit het meest van allen, en veel ervan die counters in de kiem smoorden ...
Ja, hij speelde de vorige wedstrijden ook niet echt heel speciaal, maar nu was hij toch echt super goed. Heel bewegelijk en trok zich geen zak ervan aan, dat hij tegen Dortmund speelde. Hij deed gewoon z,n ding
Robben heeft 10 kansen nodig om 2x te scoren, maar het punt dat hij doorgaat tot het eind, maakt het voor mij een super speler. Niet opgeven, maar gewoon een tandje snelheid erbij. Naja Götze heeft zijn seizoen niet, misschien brengt Lewandowski daar een beetje verandering in. Ik zie wat aan hem, want hij is niet veel van wat hij bij Dortmund was.
Ik hoorde dat Guardiola toe had gegeven, dat zijn tactiek niet echt de beste was.. Komt hij ook laat mee
Maarja komend seizoen hopelijk beter!
Ik verheug me al op zijn persconferentie: "Today is the cirkel really round"Kaap schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:10:
[...]
Van Gaal officieel benoemd bij United: http://www.bbc.com/sport/0/football/27243233
Yes, and if anyone niet luisters to the coach. Uncle Louitje is going to be very boos.tweaker2010 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:51:
[...]
Ik verheug me al op zijn persconferentie: "Today is the cirkel really round"
Of zou ie nog naar de nonnen gaan?
You are going over the line now.
Nope, die kunnen het juist heel goed met elkaar vinden. Mourinho is bij Barcelona de assistent van Van Gaal geweest, altijd een goede relatie gehouden.
Als van Gaal vroegtijdig op moet stappen hebben ze altijd Giggs nog op de bank zitten om het af te maken.
Wel slimme strategie van Man Utd. Ben benieuwd of hij de 3 jaar vol maakt...
Wel slimme strategie van Man Utd. Ben benieuwd of hij de 3 jaar vol maakt...
De meeste mensen kunnen het goed vinden met Mourinho, alleen de aanhangers van bepaalde clubs kunnen zijn bloed wel drinken
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:16:
Drie jaar maar liefst? Moet van Gaal dan niet tot zijn 67-ste?
Verwijderd
Met welke speler uit de selectie van Man United zal van Gaal als eerste overhoop komen te liggen? Lijkt me een mooi iets voor de wedkantoren in Engeland.gambieter schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:17:
De meeste mensen kunnen het goed vinden met Mourinho, alleen de aanhangers van bepaalde clubs kunnen zijn bloed wel drinken
Er lopen op mijn werk verschillende ManU fans rond, en die zeggen allemaal dat er eerst opruiming moet worden gehouden, omdat nogal veel spelers die Ferguson heeft achtergelaten gewoon niet goed genoeg zijn voor ManU (zoals Buttner). Dus zo erg zullen ze het niet vinden als Van Gaal de knuppel in het hoenderhok gooit en flink opruiming gaat houden.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:22:
Met welke speler uit de selectie van Man United zal van Gaal als eerste overhoop komen te liggen? Lijkt me een mooi iets voor de wedkantoren in Engeland.
Daar de meeste mensen Mourinho niet persoonlijk kennen en dus nooit zullen weten of Mourinho en die persoon het goed met elkaar kunnen vinden, bestempel ik je bewering met de bullshit-stempel.gambieter schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:17:
De meeste mensen kunnen het goed vinden met Mourinho
Verder weer een slechte troll poging in je anti-Arsenal fans campagne
Het probleem zal eerder zijn dat van Gaal waarschijnlijk een lading aan Nederlandse spelers (Depay werd ook al genoemd) naar MU wil halen. Daar zal de engelse pers wel bovenop springen verwacht ik en dat zal mogelijk tot tweedeling in de kleedkamer leiden... of denk ik nu heel negatief?Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:22:
[...]
Met welke speler uit de selectie van Man United zal van Gaal als eerste overhoop komen te liggen? Lijkt me een mooi iets voor de wedkantoren in Engeland.
Kaap schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:31:
Verder weer een slechte troll poging in je anti-Arsenal fans campagne
offtopic:
Nope, de anti-"vervelende fanboys die denken dat zij alles mogen roepen en trollen, maar ultralange tenen en een gebrek aan humor hebben als ze een spiegel krijgen voorgehouden". Ik hoop dat de gemiddelde Arsenal-fan daar niet onder valt. Kaap in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizo..." en
Kaap in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizo..." zijn een goed voorbeeld van de spiegel.
Het is jammer dat sommige Arsenal-fans die zich hier vertonen zo onhebbelijk zijn, ik ken er hier gelukkig meerdere die wel normaal doen. Dat zijn de echte fans
Nope, de anti-"vervelende fanboys die denken dat zij alles mogen roepen en trollen, maar ultralange tenen en een gebrek aan humor hebben als ze een spiegel krijgen voorgehouden". Ik hoop dat de gemiddelde Arsenal-fan daar niet onder valt. Kaap in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizo..." en
Kaap in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizo..." zijn een goed voorbeeld van de spiegel.
Het is jammer dat sommige Arsenal-fans die zich hier vertonen zo onhebbelijk zijn, ik ken er hier gelukkig meerdere die wel normaal doen. Dat zijn de echte fans
Dat is inderdaad een risico, maar je mag hopen dat ze hem daar geen carte blanche qua aankopen hebben gegeven. Ik kan me niet meer herinneren wat hij bij Bayern Munchen aan aankopen deed, zat daar veel Nederlands spul bij?tweaker2010 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:33:
Het probleem zal eerder zijn dat van Gaal waarschijnlijk een lading aan Nederlandse spelers (Depay werd ook al genoemd) naar MU wil halen. Daar zal de engelse pers wel bovenop springen verwacht ik en dat zal mogelijk tot tweedeling in de kleedkamer leiden... of denk ik nu heel negatief?
[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 19-05-2014 20:00 ]
Verwijderd
Vernam laatst dat hij €200,- miljoen(?) zou mogen uitgeven aan nieuwe spelers.tweaker2010 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:33:
[...]
Het probleem zal eerder zijn dat van Gaal waarschijnlijk een lading aan Nederlandse spelers (Depay werd ook al genoemd) naar MU wil halen. Daar zal de engelse pers wel bovenop springen verwacht ik en dat zal mogelijk tot tweedeling in de kleedkamer leiden... of denk ik nu heel negatief?
Van Gaal kennende zal hij inderdaad wel afscheid willen nemen van enkele spelers maar tegelijkertijd spelers uit de jeugd van Man. United bij het eerste gaan halen.
En welke spelers hij naar Man. United zal halen? Geen flauw idee. Misschien wel eerder spelers uit de Bundesliga dan uit de eredivisie.
Bij Bayern zat de clubleiding er meer bovenop om te voorkomen dat hij gekke dingen deed qua transfers, bij Man Utd verwacht ik een stuk meer vrijheid voor hem. Als je ziet hoe makkelijk die Fellaini daar gehaald is...
Bij Man United ging vorig seizoen niet alleen Ferguson weg, maar ook de bestuurder die samen met hem de aankopen en onderhandelingen deed. Het effect was dat er twee onervaren mensen daarmee bezig waren (Moyes en de nieuweling), met de aankoop van een Fellaini en verder falen als gevolg; ze wilden ook niet de beschuldiging krijgen dat Moyes geen kans kreeg om zijn eigen stempel op de ploeg te drukken. Je mag hopen dat ze daar van geleerd hebben en een seizoen wijzer zijn geworden.tweaker2010 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:47:
Bij Bayern zat de clubleiding er meer bovenop om te voorkomen dat hij gekke dingen deed qua transfers, bij Man Utd verwacht ik een stuk meer vrijheid voor hem. Als je ziet hoe makkelijk die Fellaini daar gehaald is...
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 19-05-2014 19:50 ]
Hij zal eerder Duitsers dan Nederlanders gaan halen, in Nederland is er niemand van man united niveau, Duitsland kent hij uiteraard nog erg goed qua spelers.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Tja, ik moet het nog zien. Ze hebben weliswaar Giggs als een soort cultuurbewaarder weten te behouden.
Ik weet niet wie van Gaal verder nog allemaal meeneemt. 200 miljoen budget is sowieso een erg slecht idee.
Ik weet niet wie van Gaal verder nog allemaal meeneemt. 200 miljoen budget is sowieso een erg slecht idee.
Verwijderd
Jammer dat Nasri niet bij United voetbalt!
Al zou het mij niet verbazen wanneer van Gaal het bijvoorbeeld aan de stok zal gaan krijgen met Nani.
Sinds de geruchten op gang kwamen dat Van Gaal bij Man Utd zou tekenen, zijn ook de geruchten gestart dat ie Robben mee wil nemen. Zou me niks verbazen en gezien de bezetting bij Utd rechtsvoor ook nog logisch zijn.martinusz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:49:
Hij zal eerder Duitsers dan Nederlanders gaan halen, in Nederland is er niemand van man united niveau, Duitsland kent hij uiteraard nog erg goed qua spelers.
Verwijderd
Niet mee gekregen hoe zijn vriendin reageerde op de Franse bondscoach die hem niet geselecteerd heeft omdat hij een problemenmaker zou zijn in de selectie?
Nee, niet gezien nee. LinkVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:16:
[...]
Niet mee gekregen hoe zijn vriendin reageerde op de Franse bondscoach die hem niet geselecteerd heeft omdat hij een problemenmaker zou zijn in de selectie?
Ik vond het overigens wel vreemd dat hij niet geselecteerd is. Nasri is gewoon een hele goede voetballer. Een goede coach zou eventuele troublemakers juist onder de duim moeten houden.
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-05-2014 20:19 ]
Verwijderd
Zijn tig links te vinden de laatste dagen: https://www.google.com/se...0CC4QkSU&biw=946&bih=1095
Heb altijd gehoopt dat het niet Van Gaal zou worden, maar als hij ook nog Robben zou meebrengen, stort ik me helemaal in een depressie.toolkist schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:14:
[...]Sinds de geruchten op gang kwamen dat Van Gaal bij Man Utd zou tekenen, zijn ook de geruchten gestart dat ie Robben mee wil nemen. Zou me niks verbazen en gezien de bezetting bij Utd rechtsvoor ook nog logisch zijn.
Gezien de ervaring van de Fransen bij het WK2010 in Zuid-Afrika (waar ze door onderlinge ruzies compleet implodeerden) kan ik me wel voorstellen dat ze liever een hechte groep hebben dan een groep met onderlinge problemen of problemen met de coach. Ze hebben tenslotte een team nodig, niet 11 goede spelers.
Oranje 1990 is ook een goed voorbeeld van wat je beter kunt ontwijken. Het is jammer dat Nasri en de coach elkaar niet liggen. Maar Oranje had toch ook zoiets tijdens de periode Van Basten en Van Bommel?
Oranje 1990 is ook een goed voorbeeld van wat je beter kunt ontwijken. Het is jammer dat Nasri en de coach elkaar niet liggen. Maar Oranje had toch ook zoiets tijdens de periode Van Basten en Van Bommel?
Want?Wilibrord schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:22:
[...]
Heb altijd gehoopt dat het niet Van Gaal zou worden, maar als hij ook nog Robben zou meebrengen, stort ik me helemaal in een depressie.
Als je United fan bent zou ik feest vieren als Robben komt. Niet dat ie komt, die dient lekker zijn contract uit en pakt nog wat prijzen bij Bayern.
Het enige wat Nani doet is de bank warm houden, die zal wel vertrekken deze zomer.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:57:
Jammer dat Nasri niet bij United voetbalt!Al zou het mij niet verbazen wanneer van Gaal het bijvoorbeeld aan de stok zal gaan krijgen met Nani.
Ik ben benieuwd of Hernandez blijft. Toch zeker wel een goede spits, maar altijd pas de keuze na RvP en Rooney. Die zal toch ook wel eens ergens een vaste basisplaats willen krijgen.
Jammer voor Koeman en De Boer; Barcelona stelt Luis Enrique aan als nieuwe coach: http://www.nusport.nl/voe...rainer-bij-barcelona.html
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
En dan lopen er nog Welbeck en Wilson rond...Kaap schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:32:
Ik ben benieuwd of Hernandez blijft. Toch zeker wel een goede spits, maar altijd pas de keuze na RvP en Rooney. Die zal toch ook wel eens ergens een vaste basisplaats willen krijgen.
Ik ben absoluut geen fan van Robben. Veel te arrogant, wat hem -naar mijn mening- niet bij United doet passen. Zal er wel mee te maken hebben dat ik als Belg een natuurlijke afkeer heb van Nederlandse voetballersNiku schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:29:
[...]Want?
Als je United fan bent zou ik feest vieren als Robben komt. Niet dat ie komt, die dient lekker zijn contract uit en pakt nog wat prijzen bij Bayern.[...]
En op de flank heeft United net niet iemand nodig die steeds naar binnen trekt, daar staat al volk genoeg. Het is niet dat ik hem elke week opvolg, maar telkens ik hem zie spelen, doet hij elke keer weer opnieuw diezelfde beweging naar binnen, om dan met z'n linker te trappen.
Spurs zoekt ook nog steeds een trainer dus wie weet voor F. de Boer
Het blijkt dat je Robben niet wekelijks volgt, want hij beslist wekelijks wedstrijden voor Bayern. Zaterdag was hij nog geniaal goed tegen Dortmund en wederom beslissend, top 5 speler van de wereld momenteel.Wilibrord schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:51:
[...]
Ik ben absoluut geen fan van Robben. Veel te arrogant, wat hem -naar mijn mening- niet bij United doet passen. Zal er wel mee te maken hebben dat ik als Belg een natuurlijke afkeer heb van Nederlandse voetballers![]()
![]()
En op de flank heeft United net niet iemand nodig die steeds naar binnen trekt, daar staat al volk genoeg. Het is niet dat ik hem elke week opvolg, maar telkens ik hem zie spelen, doet hij elke keer weer opnieuw diezelfde beweging naar binnen, om dan met z'n linker te trappen.
Een collega denkt dat Rooney snel weg gaat zijn, die zal snel met Van Gaal botsen (en hij gaf aan dat ze een vertrek van Rooney ook niet zo erg zouden vinden). Hernandez is meer een balletjeswachter en afmaker, daar moet je een ander soort spel voor spelen dan United de afgelopen seizoenen deed.Kaap schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:32:
Wilson is toch net nieuw? Die heeft nog wel wat te groeien. Welbeck is onduidelijk voor mij, in het Engelse team doet hij het goed maar bij United lijkt hij hetzelfde probleem te hebben als Hernandez, in de pikorde lager dan Rooney/Van Persie?Wilibrord schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:51:
En dan lopen er nog Welbeck en Wilson rond...
Maar de aanval is niet echt het probleem bij United, de verdediging en middenveld heeft niet veel dat bovengemiddeld is.
Hij wordt nog druk.
Naam Positie
Amos Doelman
De Gea Doelman
Johnstone Doelman
Lindegaard Doelman -> weg
Buttner Verdediger -> weg
Evans Verdediger
Evra Verdediger -> weg
Ferdinand Verdediger -> weg
Jones Verdediger
Keane Verdediger
Rafael Verdediger -> weg
Smalling Verdediger
Varela Verdediger
Vidic Verdediger -> weg
Wootton Verdediger
Nani Middenvelder -> weg
Carrick Middenvelder -> weg
Cleverley Middenvelder
Fellaini Middenvelder -> weg
Fletcher Middenvelder
Giggs Middenvelder -> stopt
Januzaj Middenvelder
Kagawa Middenvelder
Lingard Middenvelder
Anderson Middenvelder -> weg
Valencia Middenvelder
Wilson Middenvelder
Young Middenvelder
Bebe Aanvaller -> weg
Henriquez Aanvaller
Chicharito Aanvaller -> weg
Lawrence Aanvaller
Macheda Aanvaller -> weg
Mata Aanvaller
Van Persie Aanvaller
Powell Aanvaller -> weg
Rooney Aanvaller
Welbeck Aanvaller
Naam Positie
Amos Doelman
De Gea Doelman
Johnstone Doelman
Evans Verdediger
Evra Verdediger -> weg
Jones Verdediger
Keane Verdediger
Rafael Verdediger -> weg
Smalling Verdediger
Varela Verdediger
Vidic Verdediger -> weg
Wootton Verdediger
Nani Middenvelder -> weg
Cleverley Middenvelder
Fletcher Middenvelder
Januzaj Middenvelder
Kagawa Middenvelder
Lingard Middenvelder
Valencia Middenvelder
Wilson Middenvelder
Young Middenvelder
Bebe Aanvaller -> weg
Henriquez Aanvaller
Lawrence Aanvaller
Macheda Aanvaller -> weg
Mata Aanvaller
Van Persie Aanvaller
Powell Aanvaller -> weg
Rooney Aanvaller
Welbeck Aanvaller
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Ik mag toch hopen dat hij zo verstandig is om dat niet te doen. Ze willen alleen korte termijn resultaten daar.Kaap schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:52:
Pochettino lijkt de nr 1 kandidaat te zijn bij de Spurs, dus laat De Boer maar mooi nog even blijven
welke dan? zelfs eigen chelsea supporters schamen zich voor Mou (en dat heeft ie alleen maar aan zichzelf te danken) Ik vond Fergie vroeger de "klootzak" onder de trainers maar Mourinho is echt 10 keer erger sinds ie terug is.. Jammer dat hij de pupil van Van Gaal is geweest, anders gingen we hele mooie confrontaties ziengambieter schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:17:
De meeste mensen kunnen het goed vinden met Mourinho...
Arrogantie past juist bij topspelers en topclubs. In het geval van Manchester United, zie Cantona. Heerlijk dat soort types, geven het voetbal een beetje kleur juist. Stel je voor, een sport waarbij het volledig draait en de entertainment moet vervolgens komen van ideale schoonzonen zoals Siem de Jong, of als je betere voetballers prefereert Messi. Bleg. Gooi er alsjeblieft ook een paar Cantona's en Zlatans tussen.Wilibrord schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:51:
[...]
Ik ben absoluut geen fan van Robben. Veel te arrogant, wat hem -naar mijn mening- niet bij United doet passen. Zal er wel mee te maken hebben dat ik als Belg een natuurlijke afkeer heb van Nederlandse voetballers![]()
Dan kan De Boer net zo goed gelijk een sabbatical nemen, scheelt 'm toch twee maanden gezaag aan z'n stoelpoten voordat z'n vrije tijd begint. En voor het geld hoeft De Boer het niet te doen. Tenminste, dat hoop ik voor 'm.Kaap schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:52:
Wat bedoel je met weg? Als in 'moet weg' of 'gaat weg'?kevin33 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:10:
Hij wordt nog druk.
Naam Positie
Amos Doelman
De Gea Doelman
Johnstone Doelman
Evans Verdediger
Evra Verdediger -> weg
Jones Verdediger
Keane Verdediger
Rafael Verdediger -> weg
Smalling Verdediger
Varela Verdediger
Vidic Verdediger -> weg
Wootton Verdediger
Nani Middenvelder -> weg
Cleverley Middenvelder
Fletcher Middenvelder
Januzaj Middenvelder
Kagawa Middenvelder
Lingard Middenvelder
Valencia Middenvelder
Wilson Middenvelder
Young Middenvelder
Bebe Aanvaller -> weg
Henriquez Aanvaller
Lawrence Aanvaller
Macheda Aanvaller -> weg
Mata Aanvaller
Van Persie Aanvaller
Powell Aanvaller -> weg
Rooney Aanvaller
Welbeck Aanvaller
Ter Stegen definitief naar Barca:
Benieuwd wat Valdes hierna gaat doen, die zou naar verwachting tot Augustus/September nog geblesseerd zijn.Marc-Andre Ter Stegen: Barcelona sign Germany goalkeeper
Barcelona have signed Borussia Monchengladbach goalkeeper Marc-Andre Ter Stegen for an undisclosed fee. The 22-year-old Germany international is likely to be the club's number one next season with Victor Valdes and Jose Manuel Pinto both out of contract and leaving the Nou Camp. The signing comes on the same day as the appointment of Luis Enrique as boss and Lionel Messi signing a new deal.
It was made possible after the club appealed against a transfer ban.
Ja, waar slaat dat ManU lijstje op?
Als ik mag kiezen, doe mij maar een type Scholes. Of als je het iets exotischer wil, een Pirlo, Raul of Del Piero. Gewoon oprechte, stille, bescheiden spelers, maar niettemin geniale voetballers. Zal ook wel geen toeval zijn dat ik geen Zlatan fan ben danGaius schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:25:
[...]Arrogantie past juist bij topspelers en topclubs. In het geval van Manchester United, zie Cantona. Heerlijk dat soort types, geven het voetbal een beetje kleur juist. Stel je voor, een sport waarbij het volledig draait en de entertainment moet vervolgens komen van ideale schoonzonen zoals Siem de Jong, of als je betere voetballers prefereert Messi. Bleg. Gooi er alsjeblieft ook een paar Cantona's en Zlatans tussen.[...]
Geniaal goed? Is dat niet wat overdreven? Hij was dreigend en belangrijk maar viel in mijn ogen voornamelijk op omdat hij gewoon nog fitter was dan de rest, bij bleef maar gaan.Niku schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:55:
Het blijkt dat je Robben niet wekelijks volgt, want hij beslist wekelijks wedstrijden voor Bayern. Zaterdag was hij nog geniaal goed tegen Dortmund en wederom beslissend, top 5 speler van de wereld momenteel.
Robben is een fantastische speler, maar ik heb zelf ook wel de negatieve gedachten die velen uiten. Hij doet vaak dezelfde beweging, ook al lukt het ook vaak. Dan worden er al snel minimaal twee man op hem gezet en wacht hij even om te kijken wat hij kan en speelt weer terug. Daardoor lijkt het al snel voorspelbaar, ook al komt hij er een flink aantal keer toch gevaarlijk langs en is het gelijk dreigend. Je krijgt af en toe het gevoel dat het de ene wedstrijd heel goed gaat en de ander er totaal niet uit komt, net alsof er weinig tussen in zit.
Maar goed, het blijft een speler die je gewoon in je selectie wilt hebben als trainer. Wellicht past de Engelse stijl juist wel heel goed bij hem, lekker veel rushes en balverlies is volstrekt normaal. Al kon 'ie wel eens een tikje links of rechts gaan krijgen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wel een goede keeper, ben benieuwd of hij de druk bij een echte topclub aankan.Kaap schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:50:
Ter Stegen definitief naar Barca:
[...]
Benieuwd wat Valdes hierna gaat doen, die zou naar verwachting tot Augustus/September nog geblesseerd zijn.
Verder lees ik verschillende verhalen over Valdes, eerst zouden ze hem nog een jaarcontract gegeven hebben om bij de club te kunnen herstellen van zijn blessure en nu heeft hij opeens afscheid genomen via een brief:
http://www.demorgen.be/2014/05/14/Victor-Valdes-zwaait-Barcelona-uit-met-open-brief.dhtml
En nog even iets anders:
Helft van zijn vermogen is nu weg, en die zal dikke alimentatie moeten gaan betalen. Misschien nadelige gevolgen voor Monaco?De rijke Rus Dmitri Rybolovlev moet van de rechter in Zwitserland bij de scheiding van zijn vrouw Elena meer dan 4 miljard Zwitserse frank, de helft van zijn vermogen, afstaan. Het bedrag dat Rybolovlev moet uitkeren aan zijn ex stelde de rechter in Genève maandagavond vast op 4.020.555.987 frank en 20 centimes (3.286.444.124 euro en 38 cent).
Rybolovlev, momenteel onder meer eigenaar van de voetbalclub AS Monaco, was 23 jaar met Elena getrouwd. De twee voeren al 6 jaar strijd over de scheiding. De rechter bepaalde ook dat de in Genève woonachtige Elena de voogdij krijgt over hun jongste dochter, de 13-jarige Anna.
Ach die één à tweehonderd miljoen is toch evengoed peanuts op die vijf miljard die hij nog in zijn kontzak heeft? Daarbij verwacht ik dat hij nog genoeg middelen heeft waar hij geld uit kan trekken wat niet zo direct als bezit gezien wordt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als veel van zijn kapitaal in vastgoed zit, staat er misschien helemaal niet zo veel op de bank als dat hij waard is. Hij zal nu al een deel daarvan moeten omzetten naar geld. Dat zou de financiële kracht van Monaco behoorlijk kunnen aantasten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum