[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.170 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

Vos

AFCA

De naam Leandro Damião circuleert rond, bij spelers van FM (Football Manager) vast wel bekend ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 22:12
Vos schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:41:
De naam Leandro Damião circuleert rond, bij spelers van FM (Football Manager) vast wel bekend ;).
Hmm scoort tot nu toe nog niet echt denderend, maar wie weet....

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:56
Miki schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:28:
Ben benieuwd welke top spits Atletico nu weer weet aan te trekken. Die gasten hebben echt een zeer indrukwekkend lijstje spitsen afgeleverd, afgelopen seizoenen.
Pelle? :+

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ben benieuwd welke top spits Atletico nu weer weet aan te trekken. Die gasten hebben echt een zeer indrukwekkend lijstje spitsen afgeleverd, afgelopen seizoenen.
Torres? Ik zie die wel vertrekken deze zomer. Chelsea heeft dan ook Lukaku weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:41:
Damiao is nu al 24. Het stadium van talent is hij al voorbij, dan hadden ze hem eerder moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:46
Ik denk dat Torres in die deal betrokken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:44:
[...]

Damiao is nu al 24. Het stadium van talent is hij al voorbij, dan hadden ze hem eerder moeten halen.
Diego Costa is 25 en dit is zijn eerste echt goede seizoen. En pas zijn 2e seizoen bij Atletico. Vorig jaar 10 goals in 32 wedstrijden. Volgens wiki in totaal 227 wedstrijden en 82 goals, joepie ;)

Verder zegt niemand dat hij een talent is. En sommige spelers worden pas op wat latere leeftijd echt goed. Van Nistelrooij ging ook rond zijn 25e naar ManU.

Leicester City werd kampioen in de Championship en zal volgend seizoen dus in de Premier League uitkomen. The Foxes zijn zeker niet van plan om tegen degradatie te gaan vechten: de steenrijke eigenaar Vichai Srivaddhanaprabha wil fors gaan investeren en zijn club binnen drie jaar naar de top vijf van de Premier League loodsen, zo heeft hij dinsdag aangegeven.

Srivaddhanaprabha, die sinds 2010 de eigenaar van Leicester is, maakte op een persconferentie bekend dat hij zijn speeltje de komende tijd wil versterken met een slordige 225 miljoen euro. In de aankomende weken zal de promovendus dan ook met de nodige grote namen in verband gebracht worden. Nigel Pearson is de manager van Leicester.
Nog meer €€€€€ £££££ ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 13-05-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Yippie, meer plastic clubs en meer gloryhunters :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-10 17:02
En hierzie, de belgische selectie voor WK :
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140513_027

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:13:
[...]
Diego Costa is 25 en dit is zijn eerste echt goede seizoen. En pas zijn 2e seizoen bij Atletico. Vorig jaar 10 goals in 32 wedstrijden. Volgens wiki in totaal 227 wedstrijden en 82 goals, joepie ;)

Verder zegt niemand dat hij een talent is. En sommige spelers worden pas op wat latere leeftijd echt goed. Van Nistelrooij ging ook rond zijn 25e naar ManU.

[...]
De meeste brazilianen pieken vroeg en wil je zo'n speler met veel winst verkopen (zoals handelshuis Atletico meestal doet) moet je ze wel jong kopen. Zo'n topjaar als dit jaar gaat Diego Costa natuurlijk nooit meer evenaren. Qua goals kan het alleen maar minder worden. En van Nistelrooy was altijd al een talent, in april 2000 wilde Man Utd hem al hebben en toen was hij nog maar 23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:25
Kaap schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:43:
Yippie, meer plastic clubs en meer gloryhunters :/
Ook al zo'n grote fan van zulke apen, die voor succes fan worden.. :(

Kom er een halve week te laat mee, maar die laatste kans van Atletico had er rustig in gemogen. Zat in de pizzeria, met die gasten te kijken die daar werkte, maar sprong bijna een gat in het plafond toen die keeper er hem eruit hield :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-10 19:13
Mosin schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:50:
[...]

Ook al zo'n grote fan van zulke apen, die voor succes fan worden.. :(
Hoezo? Daarom hebben Ajax, PSV en Feyenoord toch ook de meeste fans hebben in Nederland? (al kan je dat gezien de prestaties van Feyenoord nog betwisten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Marmar schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:42:
[...]
Hoezo? Daarom hebben Ajax, PSV en Feyenoord toch ook de meeste fans hebben in Nederland? (al kan je dat gezien de prestaties van Feyenoord nog betwisten ;) )
Met plastic wordt iets anders bedoeld dan de populariteit van een club ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-05-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Laatst online: 27-08 22:26
Ze zijn met Dortmund in gevecht om de handtekening van Immobile vernam ik van een aantal journalisten. Ben benieuwd! Verder zouden Manduzkic, Lukaku en Jackson Martinez me ook geen verkeerde lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-10 19:13
Kaap schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:07:
[...]

Met plastic wordt iets anders bedoeld dan de populariteit van een club ;)
Ik reageerde op de opmerking over successupporters, in mijn ogen is het wel logisch dat er mensen afkomen op een club met succes.

'Plastic' clubs vind ik ook niets, stralen helemaal niets uit. Maar als ze succesvol zijn, zal het stadion dus wel gewoon vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Nee, maarja. Het is van de ene kant wel logisch, dat mensen zoiets doen, maar soms is het ook wel sneu en komt het een beetje droevig over vind ik zelf. Succes supporter zijn lijkt me geen leuk en duur baantje. Elk jaar een nieuw shirt en gevoelloos fan zijn van en club.

Trouwens ik zag laatst iets waanzinnigs. Schalke04, Wolfsburg en het raarste Bayern zouden jagen op Mario Gomez. Eerste reactie was goed, maar als je erover nadenkt, dan gaat het dus ook nergens over natuurlijk als je ziet dat Bayern hem terug zou willen.

Is het niet zo met plastic clubs, dat ze 9/10x redelijk overschatte spelers aan kopen en dan nog niks winnen ? Clubs die gerichte aankopen doen hebben meestal meer kans van slagen. Volgens mij doet Ajax dat wel meestal goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 14-05-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:43

Niku

Alagaesii

Gomez, nog steeds ongelofelijk raar dat Bayern die heeft ingeruild voor Manzukic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:14
Pizzaro dan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik zie dat Barcelona - Atletico zaterdag om 18:00 uur is. Zelfde aanvangsttijd als de FA cup finale :(.

Eens kijken of we Barca op kunnen nemen, al is integraal kijken wel irritant imo :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:04:
Gomez, nog steeds ongelofelijk raar dat Bayern die heeft ingeruild voor Manzukic.
Inderdaad, en dan te bedenken dat hij niet mee mag naar het WK. Net als Ter Stegen trouwens... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:14
Vos schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:19:
Ik zie dat Barcelona - Atletico zaterdag om 18:00 uur is. Zelfde aanvangsttijd als de FA cup finale :(.

Eens kijken of we Barca op kunnen nemen, al is integraal kijken wel irritant imo :p.
Met aansluitend om 20:00 uur finale DFB Pokal Dortmund - Bayern, live op ARD. :9~

Maar jij kijkt liever Arsenal - Hull dan Barca - Atletico? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:53:
[...]

Inderdaad, en dan te bedenken dat hij niet mee mag naar het WK. Net als Ter Stegen trouwens... :?
Apart dat ter Stegen niet mee mag, was volgens Whoscored de hoogst beoordeelde keeper van de Bundesliga dit seizoen. Zal waarschijnlijk aan het feit liggen dat hij nog behoorlijk jong is, wat ikzelf geen goede reden vind. Löw wel, zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Niku schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:04:
Tja, dat vraag ik me ook nog steeds af..

Vreselijk dat Gomez niet mee gaat en inderdaad Ter Stegen ook. Toekomstige keeper van Barca en dan niet mee nemen.. Beetje low van Löw.

Geen idee wat ik van de DFB-Pokal moet verwachten. Het gaat wel een lastige klus worden, maar om nog enigzins van een goed seizoen te praten, vind ik wel, dat ze deze prijs ook moeten pakken.

[ Voor 52% gewijzigd door Mosin op 14-05-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

chim0 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:37:
[...]

Met aansluitend om 20:00 uur finale DFB Pokal Dortmund - Bayern, live op ARD. :9~

Maar jij kijkt liever Arsenal - Hull dan Barca - Atletico? :o
Ook nog ja, leuke voetbalavond ;).

Ja, ik kijk liever Arsenal ja. Daar ben je supporter voor toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
_O-

Inderdaad zaterdag lekker finale FA Cup Arsenal - Hull City en dan aansluiten Dortmund - Bayern oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Hmm, HSV gaat zo toch wel zonder enige glorie ten onder..... Erg jammer voor een club met zo'n naamsbekendheid die ooit zo groot was.....
Thuis 0-0 tegen Greuther Fürth bied niet veel hoop voor de return helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/2014/05/16/Bayern-en-Chelsea-ruilen-Mandzukic-en-Luiz
Wat een bizarre ruil... waarom zou Chelsea haar beste topverdediger zomaar laten vertrekken?
Mandzukic vind ik weinig bijzonders gepresteerd hebben, snap wel dat Bayern van hem af wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik moet zeggen, ik zou graag Madzukic bij barcelona zien. Fijne spits die ook prima in de combinatie kan spelen, tevens zal hij niet graag met Lewandowski willen concurreren. Die komt geheid als eerste spits, net als Gomez zal dan Mandzukic meteen weggaan of nog een jaar blijven.

En Luiz, alsjeblieft zeg. Ik hoop dat hij ver weg blijft van de verdediging van Barcelona, wat een draak van een verdediger is dat. Stuk beter als CDM en hij gaat nooit van zijn leven Busquets voorbij op die positie. Bayern mag hem nemen, graag zelfs.

[ Voor 31% gewijzigd door Catorce op 16-05-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik dacht dat Chelsea Diego Costa ook al ging halen :? Ach ja, kopuh kopuh kopuh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

@Catorce: Puyol stopt en verder heeft Barca naast Pique weinig bijzonders achterin. Macherano is eigenlijk ook een midddenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waar wil je die benodigde spits vandaan halen waar je al zo lang om roept? Kopuh kopuh kopuh! :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:54:
[...]
Waar wil je die benodigde spits vandaan halen waar je al zo lang om roept? Kopuh kopuh kopuh! :p
Ik ga niet eens de moeite nemen om het verschil uit te leggen, dat wil je toch niet zien ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-05-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/ad/nl/10...vrij-voor-Barcelona.dhtml
Luis Enrique waarschijnlijk nieuwe trainer Barca, Nu maar duimen dat de Boer niet naar Tottenham gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:22
In Duitsland zijn ze bezig de potentiele toekomstige concurrentie een kopje kleiner te maken.

RB Leipzig (de Duitse club van Red Bull) is 2e geworden in de 3e liga en zou dus volgend seizoen in de 2e liga spelen.

Maar je moet een licentie hebben om in de 1e of 2e liga te spelen de DFL doet nu moeilijk over het geven van deze licentie aan RB Leipzig.
Er zijn 3 punten waarop RB Leipzig op het moment afgekeurd word en 2 er van zijn pure onzin aangezien andere clubs deze ook niet nakomen.
1: Een bedrijf heeft de macht bij RB Leipzig (dat mag volgens de Duitse regels niet)
2: Het logo van de club lijkt teveel op het logo van Red Bull.

Een simpel voorbeeld van een andere club die dezelfde regels breekt is Bayer Leverkusen.
Bijvoorbeeld, Bayer Leverkusen is eigendom van het bedrijf Bayer. Een vrij groot onderdeel van het Bayer Leverkusen logo is het bedrijfs logo van Bayer.
Daarnaast gebruikt Bayer de club om hun winst weg te sluizen wat weer een teken is dat het bedrijf de macht heeft bij de club en de club dus niet onafhankelijk werkt.

Het gerucht is nu dat het niet echt de DFL is welke RB Leipzig er buiten wil houden maar dat het de huidige top clubs zijn en dat deze druk lobbyen bij de DFL officials.
Deze zijn bang dat met het geld van Red Bull ze binnen een paar jaar meedraaien in de top van de Bundesliga.

edit:
Belangrijk punt vergeten: RB Leipzig is dus nu juridische stappen aan het nemen om wel een licentie te krijgen zonder dat ze de 2 genoemde punten hoeven na te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 16-05-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zo Mandzukic niet mee genomen met de selecte voor de DFB Pokal.. Pep zal dus voor Götze of Müller in de spits gaan, alhoewel ik Götze geen spits vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:43:
Zo Mandzukic niet mee genomen met de selecte voor de DFB Pokal.. Pep zal dus voor Götze of Müller in de spits gaan, alhoewel ik Götze geen spits vind.
Hier het nieuwsbericht:
Bayern München-coach Pep Guardiola laat Mario Mandzukic buiten de selectie voor de Duitse bekerfinale. Bastian Schweinsteiger is er ook niet bij in de wedstrijd tegen Borussia Dortmund. "Schweinsteiger is geblesseerd. Dat Mandzukic er niet bij is, is mijn beslissing", zei Guardiola vrijdag op een persconferentie.

Schweinsteiger liep zaterdag in de wedstrijd tegen VfB Stuttgart een blessure op aan zijn linkerknie. Guardiola verwacht wel dat de Duitser op tijd hersteld is voor het WK.

Dat Mandzukic niet bij de selectie zit, versterkt de geruchten dat de Kroaat Bayern aan het einde van het seizoen verlaat. Volgens de Duitse krant Bild is de spits al naar Kroatië gevlogen. Voor volgend seizoen heeft Bayern zich al versterkt met Robert Lewandowski. De Pool staat zaterdag nog gewoon bij Dortmund aan de start.
Die vertrekt dus 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:43:
Muller is toch eigenlijk ook geen spits maar een middenvelder? Een echt breekijzer hebben ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tja, dat moet je maar aan Pep vragen waarom die liever zonder spits speelt. Als je geen spits hebt, dan ok...maar hij stelt het liefst zoveel mogelijk middenvelders op. Als het aan Pep had gelegen had Lewandowski helemaal niet hoeven komen volgens mij :P

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:14:
[...]

Hier het nieuwsbericht:

[...]

Die vertrekt dus 100%
Ik dacht, laat ik maar niet over het vertrek van hem beginnen :+
Nee, maar dat is denk ik ook wel bijna zeker.
tweaker2010 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:18:
[...]

Muller is toch eigenlijk ook geen spits maar een middenvelder? Een echt breekijzer hebben ze niet meer.
Ja, ik vind hem bij hem moeilijk. Hij maakt er toch nog wat van. Hij kan scoren op elke positie waar hij neer gezet word. Hij past zich wel goed aan.
Terryb47 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:32:
Tja, dat moet je maar aan Pep vragen waarom die liever zonder spits speelt. Als je geen spits hebt, dan ok...maar hij stelt het liefst zoveel mogelijk middenvelders op. Als het aan Pep had gelegen had Lewandowski helemaal niet hoeven komen volgens mij :P
Mandzukic is voor zijn spel echt niet de beste spits.. daar durf ik voor te wedden.
Zelf denk ik, dat je naar een ibrahimovic of Ronaldo moet kijken, vooral die laatste. Technisch sterk, harde werker en ook nog eens een flink scorend vermogen. Lewandowski kan dat ook allemaal beter dan Mandzukic, maar is ook weer een klasse minder dan Ronaldo, aan de andere kant wel goed genoeg voor Bayern.
Lewy heeft zich bewezen tegen Real wat hij kan op een goede dag, dus dan kun je daar flink wat aan hebben.

Ik zag trouwens op Facebook een fan iets zeggen dat op dit leek: ''Het is onbeschoft om Mandzukic niet mee te nemen, als je ziet wat hij gedaan heeft''
het eerste wat ik dacht is, Gomez zorgt, dat je de triple wint en had die goal in de finale tegen Dortmund ook wel kunnen maken.. beetje onbeschoft om hem weg te sturen :F
Ja, ik kan het nog steeds niet hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Terryb47 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:32:
Dus ze gaan hetzelfde soort systeem als Barca hanteren (met een type Fabregas in de spits)? Lijkt me niet echt een succes. Gotze is een goede speler, maar in de spits komt hij duidelijk te kort, ook qua lengte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Daarom begrijp ik ook niet waarom Spanje dat laatst op het EK dat ook deed. Maar dat kan natuurlijk ook aan Torres liggen... Hoe zou je je als spitszijnde op de bank voelen, dat de trainer liever zonder spits (jou) speelt dan met? Dan is het toch duidelijk dat de trainer vindt dat je er niks van kan? Vind je het gek dat Torres helemaal geen zelfvertrouwen meer heeft. Mag je lekker de laatste 10min invallen als het nergens meer omgaat en toch de gouden plak ophalen..Nee, ik had allang de voetbalbond bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, als Spanje echt zo goed is hoeven ze ook geen angsthazenvoetbal te spelen. Maar gelukkig is nu Diego Costa erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Zou wat zijn als ze zelfs met Diego Costa erbij, zonder spits spelen. Dan breekt echt de hel los haha.

http://www.vi.nl/nieuws/m...eren-megaboetes-uefa-.htm

60m boete, waarvan ze 40m weer terug kunnen krijgen?! 7(8)7 echt schandalig licht gestraft als je het mij vraagt. ik blijf erbij, ze moeten gewoon de clubs die in overtreding zijn gewoon uitsluiten van europees voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Daarnaast mogen ze komende zomer dus maar 49,- miljoen uitgeven aan transfers en mogen de salarissen niet stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De twee clubs mogen voor volgend seizoen 21 spelers inschrijven voor de Champions League in plaats van 25 en niet meer uitgeven aan salarissen als het dit seizoen heeft gedaan. Bovendien is het transferbudget beperkt tot zestig miljoen euro.
Voor 60 miljoen kun je heel wat goede spelers halen hoor. 2 van 30 miljoen of 3 van 20 miljoen bijvoorbeeld.
Bovendien zullen de transfersommen + salarissen van nieuwe spelers wel gaan dalen nu het budget wat minder wordt. Het is ook een kwestie van vraag en aanbod. Een club die minder heeft kan minder uitgeven.
En met 'slechts' 21 spelers blijft het een giller natuurlijk deze straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ach ja, het is in ieder geval een begin om dit groepje clubs te straffen, dat kan ik alleen maar toejuichen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kaap schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:37:
Ach ja, het is in ieder geval een begin om dit groepje clubs te straffen, dat kan ik alleen maar toejuichen d:)b
Eensch, het begin is gemaakt. Beginnetje wellicht, maar enfin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:59
Niku schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 00:52:
[...]

Eensch, het begin is gemaakt. Beginnetje wellicht, maar enfin.
Idd, als het doel is om met FPP de uitgaven / inkomsten in de balans te houden dan is een boete van 60M een goede oplossing ( voornamelijk voor de balans van de UEFA).

Wat een aanfluiting :O

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:40:
[...]

Dus ze gaan hetzelfde soort systeem als Barca hanteren (met een type Fabregas in de spits)? Lijkt me niet echt een succes. Gotze is een goede speler, maar in de spits komt hij duidelijk te kort, ook qua lengte.
Precies, dan krijg je dus zoiets als Giovinco. Goede speler, maar kwa lengte niet de meest ideale speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:33:
[...]

Voor 60 miljoen kun je heel wat goede spelers halen hoor. 2 van 30 miljoen of 3 van 20 miljoen bijvoorbeeld.
Bovendien zullen de transfersommen + salarissen van nieuwe spelers wel gaan dalen nu het budget wat minder wordt. Het is ook een kwestie van vraag en aanbod. Een club die minder heeft kan minder uitgeven.
En met 'slechts' 21 spelers blijft het een giller natuurlijk deze straf.
Zoveel is 60 miljoen tegenwoordig niet meer hoor. En City koopt vaak spelers die direct iets moeten toevoegen. Dan zit je al snel op 40m per speler ;).

Goed dat ze dit soort zaken nu aanpakken, maar ze moeten wel doorpakken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:49
Gister zie Gijp nog dat je voor 100 miljoen niks meer koopt, het begint voor een grote club pas als je 200+ hebt te verbranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:52:
@Catorce: Puyol stopt en verder heeft Barca naast Pique weinig bijzonders achterin. Macherano is eigenlijk ook een midddenvelder.
Dat weet ik zelf ook wel. Alleen vind ik Luiz geen goede CB, zeker niet in combinatie met Pique en Bartra. Barcelona heeft veel meer aan een harde stopper, en als ik zie hoe Benatia zich ontwikkeld heeft zou ik die graag zien naast Pique of Bartra. Aan een CDM die op CB staat heeft Barcelona op het moment niets, de andere CBs zijn al prima in de opbouw. Kortom: Luiz kan lekker weg blijven, maar mocht hij komen hoop ik van harte dat hij het goed gaat doen. Geen slechte speler, maar liever niet op CB en hij lijkt mij gewoon niet te passen bij de rest van de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Die boetes waren toch al bekend?? En bij de VI vonden ze het nog een schande dat ze 60.000 euro boete kregen ergens van de week :+

Die 100/200 van Gijp ging over v.Gaal en Manchester als je op zoveel plekken moet "renoveren" maar met 50/60 miljoen kom je niet ver meer nee (1 topper of 2 talenten misschien; als je voor namen gaat iig)

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 17-05-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Die boetes waren al bekend, maar gisteren zijn ze ook echt uitgedeeld aan de betreffende clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Mandzukic willen ze ruilen voor David Luiz + 30 miljoen. Volgens mij een koopje en in mijn ogen een goede keuze, maar wat moet Chelsea met Mandzukic als je Torres, Ba en Eto'o hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik vind 30 miljoen alleen al veel geld voor een verdediger. Maar goed, als je daarmee gelijk van je topscorer af bent is het niet echt een koopje. Het blijft afwachten hoe Lewandowski het bij Bayern gaat doen. Een spits als Klose kon het daar ook niet waarmaken.

PS: Chelsea heeft Lukaku toch ook nog?

[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 17-05-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:22
tweaker2010 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:35:
Ik vind 30 miljoen alleen al veel geld voor een verdediger. Maar goed, als je daarmee gelijk van je topscorer af bent is het niet echt een koopje. Het blijft afwachten hoe Lewandowski het bij Bayern gaat doen. Een spits als Klose kon het daar ook niet waarmaken.

Zo slecht deed Klose het niet bij Bayern. Hij maakte minder goals maar dat was omdat hij bij Bayern meer in dienst van anderen speelde.
Bij het nationale team doet hij dat ook vrij vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:35:

Ja, ik bedoelde meer, dat het een koopje voor Bayern is, dat het duur is voor een verdediger, dan kan best wel eens kloppen.
Hmm nou ja, met de juiste spits valt er meer te behalen en Lewandowski is een van de goede kans hebbers.
Om nu gelijk van het negatieve uit te gaan vind ik voor zulke spelers maar niks en al helemaal niet voor iemand als Lewandowski. De overstap is anders, maar niet een wereld van verschil.

Ja, inderdaad, dan hebben ze dus 4 spitsen, maar volgens mij is Mourinho met niemand blij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Je vergeet dat Eto'o een aflopend contract heeft, dus die is weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Oke, nou ja. Je hebt dan toch een aantal goede spelers ernaast staan voor 1 positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 14:53:
Mandzukic willen ze ruilen voor David Luiz + 30 miljoen. Volgens mij een koopje en in mijn ogen een goede keuze, maar wat moet Chelsea met Mandzukic als je Torres, Ba en Eto'o hebt..
belachelijk dat je zoiets durft te stellen.... uiteraard zijn de bedragen voor spelers aan inflatie onderheving, maar volgens mij gaat het de laatste paar jaar wel erg belachelijke vormen aannemen.... alles boven de 25 miljoen zou volgens mij om exceptionele spelers a la suarez, ronaldo en messi moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
P.O. Box schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 17:35:
[...]

belachelijk dat je zoiets durft te stellen.... uiteraard zijn de bedragen voor spelers aan inflatie onderheving, maar volgens mij gaat het de laatste paar jaar wel erg belachelijke vormen aannemen.... alles boven de 25 miljoen zou volgens mij om exceptionele spelers a la suarez, ronaldo en messi moeten gaan...
Bedragen die voor spelers betaald worden zijn proportioneel aan de omzet van een voetbalclub. Kijkend naar de sterk stijgende omzet van topclubs de afgelopen jaren zijn het helemaal geen gekke bedragen die nu neergelegd worden. Ik vraag me dan ook af wat voor argument je hebt voor die 25 miljoen, het komt namelijk een beetje over als onrealistisch / wereldvreemd / kinderlijk (ik kom even niet op het woord dat ik zoek, bij beter moet je het maar met de vorige 3 doen ;) )

Daar gaan we dan! De Spaanse titelfinale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Nee, de FA cup finale ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hull staat met 2-0 voor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

WTF. Ik was net te laat met inschakelen voor de 1-0 en heb de 2-0 gezien. Wow, wat zat er in de waterflessen van de Hull-spelers?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Heeft Hull een tactisch meesterplan of speelt Arsenal weer op zijn arsenals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Le tering Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En Sagna wil naar Man City?

De ITV-verslaggevers geven aan dat Hull 7 meter gesmokkeld had bij de vrije trap, maar dan nog moet er beter verdedigd worden. Hull is echter bereid voor elke meter te vechten.

Edit: goede vrije trap van Cazorla, maar die had de keeper toch echt horen te hebben. 2-1.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 17-05-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Diego Costa gaat er geblesseerd uit. Grote klap voor Atlético, nu maar hopen dat het minstens voor een week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09
andries.t.net schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:19:
Diego Costa gaat er geblesseerd uit. Grote klap voor Atlético, nu maar hopen dat het minstens voor een week is.
Zuur voor die jongen. Aan z'n reactie te zien is het serieus en kan ie de CL finale uit z'n hoofd zetten. Erg jammer aangezien ik die cup graag gewonnen zie worden door Atlético ipv Real, maar uiteraard kan het nog steeds.

Voorop gesteld is het natuurlijk een persoonlijk drama voor die jongen, dus hopen dat het voor minstens een week is vind ik wat hard gezegd...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:48
Jeetje turan ook van het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Holy shit wat een goal van sanchez.... zag dit echt niet gebeuren.... amazing
Dit is denk wel goal van het jaar. Vanuit die hoek echt prachtig.
Zag barca niet scoren vandaag maar wonderen zijn de wereld.nog niet uit blijkbaar.

[ Voor 49% gewijzigd door v8power67 op 17-05-2014 18:38 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, het eerste stukje van die wedstrijd dat om aan te zien is, en gelijk ook erg mooi. De rest was oersaai.

Maar het zal toch niet dat dit matige Barcelona nog kampioen gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
1-0 Alexis Sanchez, Barcelona staat nu op 1. Zo onverdiend als maar kan, maar het is nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik zou het wel een stunt van jewelste vinden als barca het nog voor elkaar bokst om kampioen te worden. Tof :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Naja vind atletico ook niet bijzonder spelen. Veel bus parkeren. En soms effe bij doeltrap druk erop.
Maar die speelde ook meer op de 0-0 dit is beste wat deze wedstrijd had kunnen gebeuren. Want nu moet atletico en dat gaat aan beide kanten kansen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
P.O. Box schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 17:35:
[...]

Prima joh, van zoiets hoef je mij niet de schuld te geven, dat het niet normaal is, oke, maar het begint ondertussen ook wel vrij normaal te worden.
Daarnaast bedoelde ik, dat het een koopje is voor een club als Bayern, die zullen hiervan niet veel last hebben. Het komt wel misschien een beetje verkeerd over, maar ik wil niet zeggen, dat David Luiz een koopje is. Misschien is het wel veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Barcelona speelt weer vrij matig, vaak slordig bij balbezit. Je ziet toch ook wel dat ze een gebrek aan kracht in de ploeg hadden. Na die 1-0 werd Atletico veel dominanter. Ze hebben constant de tweede bal.

Wel fijn dat het 1-0 staat, goed voor de wedstrijd. Dan is het tijdrekken tenminste afgelopen en moet Atletico komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Jammer. Was mooi geweest als uitgerekend Villa gescoord had. Goede kans.

EDIT: Geweldige kopbal van Godin. Die goal zag je al van mijlenver aankomen.

[ Voor 35% gewijzigd door CR1691 op 17-05-2014 19:10 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zo, de 1-1 zit er in. Mooie kopbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 14:51
twee keer villa dichtbij al.

MOOOOI GOAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Snoeiharde kopbal van Diego Godin maakt het 1-1. Ben benieuwd of Atlético zich weer in zal graven of dat ze door zullen drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

andries.t.net schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:11:
Snoeiharde kopbal van Diego Godin maakt het 1-1. Ben benieuwd of Atlético zich weer in zal graven of dat ze door zullen drukken.
Tot nu toe lijkt het erop dat ze doorvoetballen. Lijkt me ook wel verstandig. Je moet Barcelona nu niet meer in hun spel laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor wie is de echte Real Madid fan nu :?

Matige pot tot nu toe. Ik draag Barca in principe een warm hart toe, maar gun het Atletico ook van harte. Matig, wel spannend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hoe kan het toch dat barca zo knullig verdedigd. Zon club zo groot en dan zulke kneuzen. Niets afgedaan bte aan de 1-1 damn die ging haast door het net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

PWM schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:14:
Voor wie is de echte Real Madid fan nu :?

Matige pot tot nu toe. Ik draag Barca in principe een warm hart toe, maar gun het Atletico ook van harte. Matig, wel spannend ;)
Ik kijk normaal ook graag naar Barcelona, maar dit jaar was het te vaak matig. Laat Atletico het nu maar eens winnen, imo :) Is wat mij betreft dit jaar, gemiddeld genomen, ook de beste ploeg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09
RoD schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:16:
[...]

Ik kijk normaal ook graag naar Barcelona, maar dit jaar was het te vaak matig. Laat Atletico het nu maar eens winnen, imo :) Is wat mij betreft dit jaar, gemiddeld genomen, ook de beste ploeg geweest.
Ik sluit me hierbij aan. Ik vind Barcelona een fantastisch mooie club en kijk er graag naar, maar ik gun het Atlético na dit seizoen misschien net iets meer.

Maar ik zou met beide mogelijkheden kunnen leven denk ik ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:49
Barca overloopt Atl. wel enigszins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

vreemde carambole-goal van Koscielny, maar mooi afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:32:
vreemde carambole-goal van Koscielny, maar mooi afgewerkt.
Vind het vreemd dat die keeper geen geel krijgt. Komt met 2 benen naar voren in op Koscielny zijn benen. Maar goed, die handsbal in de 16 en het onderuitschoffelen van Cazorla in de 16 zag die scheids ook allemaal niet.

[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-05-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij een keeper die zich breedmaakt in zijn doelgebied? Nou nee.

Neymar aan de andere kant, dat die geen geel kreeg (of meer), geen enkele bedoeling de bal te spelen. Ik zie net een herhaling van iets met Cazorla (duwtje?), maar die ging te overdreven liggen om gegeven te worden. De handsbal heb ik niet gezien (zap regelmatig naar Barca-Atletico ;) ), maar de verslaggevers hadden het er wel over.

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 17-05-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Je zou maar 'gewoon' nog even een Xavi in kunnen brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:59
andries.t.net schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:40:
Je zou maar 'gewoon' nog even een Xavi in kunnen brengen...
Je zou ook met Xavi kunnen starten :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:39:
Bij een keeper die zich breedmaakt in zijn doelgebied? Nou nee.

Neymar aan de andere kant, dat die geen geel kreeg (of meer), geen enkele bedoeling de bal te spelen.
Breedmaken :? Hij komt met 2 benen naar voren in op de benen van de ander. Breedmaken doe je met je bovenlichaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nog een minuut of 13. Dat gaat Atletico niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

PWM schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:42:
Nog een minuut of 13. Dat gaat Atletico niet redden.
Mwa, hebben we echt kansen gezien voor Barcelona? Ze houden het tot de 16 redelijk dicht. Barcelona speelt nog steeds erg slordig en Atletico komt er nu en dan gevaarlijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Zo gevaarlijk is Barcelona anders niet.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Arsenal - Hull is ook vrij stroperig geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mooi. Sportief publiek, Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat een gevecht, maar Atletico heeft het gered. Spelers als David Villa konden gewoon niet meer lopen aan het einde, maar moesten door omdat er al 3x gewisseld was met de blessures.
PWM schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:55:
Mooi. Sportief publiek, Top.
Eerst wel, nu is er toch veel gefluit ;)

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 17-05-2014 19:56 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum