De naam Leandro Damião circuleert rond, bij spelers van FM (Football Manager) vast wel bekend
.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hmm scoort tot nu toe nog niet echt denderend, maar wie weet....Vos schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:41:
De naam Leandro Damião circuleert rond, bij spelers van FM (Football Manager) vast wel bekend.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Pelle?Miki schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:28:
Ben benieuwd welke top spits Atletico nu weer weet aan te trekken. Die gasten hebben echt een zeer indrukwekkend lijstje spitsen afgeleverd, afgelopen seizoenen.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Torres? Ik zie die wel vertrekken deze zomer. Chelsea heeft dan ook Lukaku weer terug.Miki schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:28:
Ben benieuwd welke top spits Atletico nu weer weet aan te trekken. Die gasten hebben echt een zeer indrukwekkend lijstje spitsen afgeleverd, afgelopen seizoenen.
Damiao is nu al 24. Het stadium van talent is hij al voorbij, dan hadden ze hem eerder moeten halen.Vos schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:41:
De naam Leandro Damião circuleert rond, bij spelers van FM (Football Manager) vast wel bekend.
Diego Costa is 25 en dit is zijn eerste echt goede seizoen. En pas zijn 2e seizoen bij Atletico. Vorig jaar 10 goals in 32 wedstrijden. Volgens wiki in totaal 227 wedstrijden en 82 goals, joepietweaker2010 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:44:
[...]
Damiao is nu al 24. Het stadium van talent is hij al voorbij, dan hadden ze hem eerder moeten halen.
Nog meer €€€€€ £££££Leicester City werd kampioen in de Championship en zal volgend seizoen dus in de Premier League uitkomen. The Foxes zijn zeker niet van plan om tegen degradatie te gaan vechten: de steenrijke eigenaar Vichai Srivaddhanaprabha wil fors gaan investeren en zijn club binnen drie jaar naar de top vijf van de Premier League loodsen, zo heeft hij dinsdag aangegeven.
Srivaddhanaprabha, die sinds 2010 de eigenaar van Leicester is, maakte op een persconferentie bekend dat hij zijn speeltje de komende tijd wil versterken met een slordige 225 miljoen euro. In de aankomende weken zal de promovendus dan ook met de nodige grote namen in verband gebracht worden. Nigel Pearson is de manager van Leicester.
[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 13-05-2014 14:37 ]
De meeste brazilianen pieken vroeg en wil je zo'n speler met veel winst verkopen (zoals handelshuis Atletico meestal doet) moet je ze wel jong kopen. Zo'n topjaar als dit jaar gaat Diego Costa natuurlijk nooit meer evenaren. Qua goals kan het alleen maar minder worden. En van Nistelrooy was altijd al een talent, in april 2000 wilde Man Utd hem al hebben en toen was hij nog maar 23.Vos schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:13:
[...]
Diego Costa is 25 en dit is zijn eerste echt goede seizoen. En pas zijn 2e seizoen bij Atletico. Vorig jaar 10 goals in 32 wedstrijden. Volgens wiki in totaal 227 wedstrijden en 82 goals, joepie
Verder zegt niemand dat hij een talent is. En sommige spelers worden pas op wat latere leeftijd echt goed. Van Nistelrooij ging ook rond zijn 25e naar ManU.
[...]
Ook al zo'n grote fan van zulke apen, die voor succes fan worden..
Hoezo? Daarom hebben Ajax, PSV en Feyenoord toch ook de meeste fans hebben in Nederland? (al kan je dat gezien de prestaties van Feyenoord nog betwistenMosin schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:50:
[...]
Ook al zo'n grote fan van zulke apen, die voor succes fan worden..
Met plastic wordt iets anders bedoeld dan de populariteit van een clubMarmar schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:42:
[...]
Hoezo? Daarom hebben Ajax, PSV en Feyenoord toch ook de meeste fans hebben in Nederland? (al kan je dat gezien de prestaties van Feyenoord nog betwisten)
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-05-2014 09:09 ]
Ze zijn met Dortmund in gevecht om de handtekening van Immobile vernam ik van een aantal journalisten. Ben benieuwd! Verder zouden Manduzkic, Lukaku en Jackson Martinez me ook geen verkeerde lijken.Miki schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:28:
Ik reageerde op de opmerking over successupporters, in mijn ogen is het wel logisch dat er mensen afkomen op een club met succes.Kaap schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:07:
[...]
Met plastic wordt iets anders bedoeld dan de populariteit van een club
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 14-05-2014 13:39 ]
Inderdaad, en dan te bedenken dat hij niet mee mag naar het WK. Net als Ter Stegen trouwens...Niku schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:04:
Gomez, nog steeds ongelofelijk raar dat Bayern die heeft ingeruild voor Manzukic.
Met aansluitend om 20:00 uur finale DFB Pokal Dortmund - Bayern, live op ARD.Vos schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:19:
Ik zie dat Barcelona - Atletico zaterdag om 18:00 uur is. Zelfde aanvangsttijd als de FA cup finale.
Eens kijken of we Barca op kunnen nemen, al is integraal kijken wel irritant imo.
Apart dat ter Stegen niet mee mag, was volgens Whoscored de hoogst beoordeelde keeper van de Bundesliga dit seizoen. Zal waarschijnlijk aan het feit liggen dat hij nog behoorlijk jong is, wat ikzelf geen goede reden vind. Löw wel, zo lijkt het.tweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:53:
[...]
Inderdaad, en dan te bedenken dat hij niet mee mag naar het WK. Net als Ter Stegen trouwens...
Tja, dat vraag ik me ook nog steeds af..Niku schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:04:
Gomez, nog steeds ongelofelijk raar dat Bayern die heeft ingeruild voor Manzukic.
[ Voor 52% gewijzigd door Mosin op 14-05-2014 18:45 ]
Ook nog ja, leuke voetbalavondchim0 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:37:
[...]
Met aansluitend om 20:00 uur finale DFB Pokal Dortmund - Bayern, live op ARD.![]()
Maar jij kijkt liever Arsenal - Hull dan Barca - Atletico?
[ Voor 31% gewijzigd door Catorce op 16-05-2014 13:24 ]
Waar wil je die benodigde spits vandaan halen waar je al zo lang om roept? Kopuh kopuh kopuh!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik ga niet eens de moeite nemen om het verschil uit te leggen, dat wil je toch niet ziengambieter schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:54:
[...]
Waar wil je die benodigde spits vandaan halen waar je al zo lang om roept? Kopuh kopuh kopuh!
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-05-2014 14:10 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 16-05-2014 18:11 ]
Hier het nieuwsbericht:Mosin schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:43:
Zo Mandzukic niet mee genomen met de selecte voor de DFB Pokal.. Pep zal dus voor Götze of Müller in de spits gaan, alhoewel ik Götze geen spits vind.
Die vertrekt dus 100%Bayern München-coach Pep Guardiola laat Mario Mandzukic buiten de selectie voor de Duitse bekerfinale. Bastian Schweinsteiger is er ook niet bij in de wedstrijd tegen Borussia Dortmund. "Schweinsteiger is geblesseerd. Dat Mandzukic er niet bij is, is mijn beslissing", zei Guardiola vrijdag op een persconferentie.
Schweinsteiger liep zaterdag in de wedstrijd tegen VfB Stuttgart een blessure op aan zijn linkerknie. Guardiola verwacht wel dat de Duitser op tijd hersteld is voor het WK.
Dat Mandzukic niet bij de selectie zit, versterkt de geruchten dat de Kroaat Bayern aan het einde van het seizoen verlaat. Volgens de Duitse krant Bild is de spits al naar Kroatië gevlogen. Voor volgend seizoen heeft Bayern zich al versterkt met Robert Lewandowski. De Pool staat zaterdag nog gewoon bij Dortmund aan de start.
Muller is toch eigenlijk ook geen spits maar een middenvelder? Een echt breekijzer hebben ze niet meer.Mosin schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:43:
Zo Mandzukic niet mee genomen met de selecte voor de DFB Pokal.. Pep zal dus voor Götze of Müller in de spits gaan, alhoewel ik Götze geen spits vind.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik dacht, laat ik maar niet over het vertrek van hem beginnenKaap schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:14:
[...]
Hier het nieuwsbericht:
[...]
Die vertrekt dus 100%
Ja, ik vind hem bij hem moeilijk. Hij maakt er toch nog wat van. Hij kan scoren op elke positie waar hij neer gezet word. Hij past zich wel goed aan.tweaker2010 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:18:
[...]
Muller is toch eigenlijk ook geen spits maar een middenvelder? Een echt breekijzer hebben ze niet meer.
Mandzukic is voor zijn spel echt niet de beste spits.. daar durf ik voor te wedden.Terryb47 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:32:
Tja, dat moet je maar aan Pep vragen waarom die liever zonder spits speelt. Als je geen spits hebt, dan ok...maar hij stelt het liefst zoveel mogelijk middenvelders op. Als het aan Pep had gelegen had Lewandowski helemaal niet hoeven komen volgens mij
Dus ze gaan hetzelfde soort systeem als Barca hanteren (met een type Fabregas in de spits)? Lijkt me niet echt een succes. Gotze is een goede speler, maar in de spits komt hij duidelijk te kort, ook qua lengte.Terryb47 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:32:
Tja, dat moet je maar aan Pep vragen waarom die liever zonder spits speelt. Als je geen spits hebt, dan ok...maar hij stelt het liefst zoveel mogelijk middenvelders op. Als het aan Pep had gelegen had Lewandowski helemaal niet hoeven komen volgens mij
Voor 60 miljoen kun je heel wat goede spelers halen hoor. 2 van 30 miljoen of 3 van 20 miljoen bijvoorbeeld.De twee clubs mogen voor volgend seizoen 21 spelers inschrijven voor de Champions League in plaats van 25 en niet meer uitgeven aan salarissen als het dit seizoen heeft gedaan. Bovendien is het transferbudget beperkt tot zestig miljoen euro.
Eensch, het begin is gemaakt. Beginnetje wellicht, maar enfin.Kaap schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:37:
Ach ja, het is in ieder geval een begin om dit groepje clubs te straffen, dat kan ik alleen maar toejuichen
Idd, als het doel is om met FPP de uitgaven / inkomsten in de balans te houden dan is een boete van 60M een goede oplossing ( voornamelijk voor de balans van de UEFA).Niku schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 00:52:
[...]
Eensch, het begin is gemaakt. Beginnetje wellicht, maar enfin.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Precies, dan krijg je dus zoiets als Giovinco. Goede speler, maar kwa lengte niet de meest ideale speler.tweaker2010 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:40:
[...]
Dus ze gaan hetzelfde soort systeem als Barca hanteren (met een type Fabregas in de spits)? Lijkt me niet echt een succes. Gotze is een goede speler, maar in de spits komt hij duidelijk te kort, ook qua lengte.
Zoveel is 60 miljoen tegenwoordig niet meer hoor. En City koopt vaak spelers die direct iets moeten toevoegen. Dan zit je al snel op 40m per spelertweaker2010 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:33:
[...]
Voor 60 miljoen kun je heel wat goede spelers halen hoor. 2 van 30 miljoen of 3 van 20 miljoen bijvoorbeeld.
Bovendien zullen de transfersommen + salarissen van nieuwe spelers wel gaan dalen nu het budget wat minder wordt. Het is ook een kwestie van vraag en aanbod. Een club die minder heeft kan minder uitgeven.
En met 'slechts' 21 spelers blijft het een giller natuurlijk deze straf.
Dat weet ik zelf ook wel. Alleen vind ik Luiz geen goede CB, zeker niet in combinatie met Pique en Bartra. Barcelona heeft veel meer aan een harde stopper, en als ik zie hoe Benatia zich ontwikkeld heeft zou ik die graag zien naast Pique of Bartra. Aan een CDM die op CB staat heeft Barcelona op het moment niets, de andere CBs zijn al prima in de opbouw. Kortom: Luiz kan lekker weg blijven, maar mocht hij komen hoop ik van harte dat hij het goed gaat doen. Geen slechte speler, maar liever niet op CB en hij lijkt mij gewoon niet te passen bij de rest van de verdediging.tweaker2010 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:52:
@Catorce: Puyol stopt en verder heeft Barca naast Pique weinig bijzonders achterin. Macherano is eigenlijk ook een midddenvelder.
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 17-05-2014 13:05 ]
[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 17-05-2014 15:36 ]
Zo slecht deed Klose het niet bij Bayern. Hij maakte minder goals maar dat was omdat hij bij Bayern meer in dienst van anderen speelde.tweaker2010 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:35:
Ik vind 30 miljoen alleen al veel geld voor een verdediger. Maar goed, als je daarmee gelijk van je topscorer af bent is het niet echt een koopje. Het blijft afwachten hoe Lewandowski het bij Bayern gaat doen. Een spits als Klose kon het daar ook niet waarmaken.
PS: Chelsea heeft Lukaku toch ook nog?
Ja, ik bedoelde meer, dat het een koopje voor Bayern is, dat het duur is voor een verdediger, dan kan best wel eens kloppen.tweaker2010 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:35:
Ik vind 30 miljoen alleen al veel geld voor een verdediger. Maar goed, als je daarmee gelijk van je topscorer af bent is het niet echt een koopje. Het blijft afwachten hoe Lewandowski het bij Bayern gaat doen. Een spits als Klose kon het daar ook niet waarmaken.
PS: Chelsea heeft Lukaku toch ook nog?
belachelijk dat je zoiets durft te stellen.... uiteraard zijn de bedragen voor spelers aan inflatie onderheving, maar volgens mij gaat het de laatste paar jaar wel erg belachelijke vormen aannemen.... alles boven de 25 miljoen zou volgens mij om exceptionele spelers a la suarez, ronaldo en messi moeten gaan...Mosin schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 14:53:
Mandzukic willen ze ruilen voor David Luiz + 30 miljoen. Volgens mij een koopje en in mijn ogen een goede keuze, maar wat moet Chelsea met Mandzukic als je Torres, Ba en Eto'o hebt..
Bedragen die voor spelers betaald worden zijn proportioneel aan de omzet van een voetbalclub. Kijkend naar de sterk stijgende omzet van topclubs de afgelopen jaren zijn het helemaal geen gekke bedragen die nu neergelegd worden. Ik vraag me dan ook af wat voor argument je hebt voor die 25 miljoen, het komt namelijk een beetje over als onrealistisch / wereldvreemd / kinderlijk (ik kom even niet op het woord dat ik zoek, bij beter moet je het maar met de vorige 3 doenP.O. Box schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 17:35:
[...]
belachelijk dat je zoiets durft te stellen.... uiteraard zijn de bedragen voor spelers aan inflatie onderheving, maar volgens mij gaat het de laatste paar jaar wel erg belachelijke vormen aannemen.... alles boven de 25 miljoen zou volgens mij om exceptionele spelers a la suarez, ronaldo en messi moeten gaan...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heeft Hull een tactisch meesterplan of speelt Arsenal weer op zijn arsenals?
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 17-05-2014 18:18 ]
Zuur voor die jongen. Aan z'n reactie te zien is het serieus en kan ie de CL finale uit z'n hoofd zetten. Erg jammer aangezien ik die cup graag gewonnen zie worden door Atlético ipv Real, maar uiteraard kan het nog steeds.andries.t.net schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:19:
Diego Costa gaat er geblesseerd uit. Grote klap voor Atlético, nu maar hopen dat het minstens voor een week is.
[ Voor 49% gewijzigd door v8power67 op 17-05-2014 18:38 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Prima joh, van zoiets hoef je mij niet de schuld te geven, dat het niet normaal is, oke, maar het begint ondertussen ook wel vrij normaal te worden.P.O. Box schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 17:35:
[...]
belachelijk dat je zoiets durft te stellen.... uiteraard zijn de bedragen voor spelers aan inflatie onderheving, maar volgens mij gaat het de laatste paar jaar wel erg belachelijke vormen aannemen.... alles boven de 25 miljoen zou volgens mij om exceptionele spelers a la suarez, ronaldo en messi moeten gaan...
[ Voor 35% gewijzigd door CR1691 op 17-05-2014 19:10 ]
PSN: Finally_Chris
Tot nu toe lijkt het erop dat ze doorvoetballen. Lijkt me ook wel verstandig. Je moet Barcelona nu niet meer in hun spel laten komen.andries.t.net schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:11:
Snoeiharde kopbal van Diego Godin maakt het 1-1. Ben benieuwd of Atlético zich weer in zal graven of dat ze door zullen drukken.
Ik kijk normaal ook graag naar Barcelona, maar dit jaar was het te vaak matig. Laat Atletico het nu maar eens winnen, imoPWM schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:14:
Voor wie is de echte Real Madid fan nu
Matige pot tot nu toe. Ik draag Barca in principe een warm hart toe, maar gun het Atletico ook van harte. Matig, wel spannend
Ik sluit me hierbij aan. Ik vind Barcelona een fantastisch mooie club en kijk er graag naar, maar ik gun het Atlético na dit seizoen misschien net iets meer.RoD schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:16:
[...]
Ik kijk normaal ook graag naar Barcelona, maar dit jaar was het te vaak matig. Laat Atletico het nu maar eens winnen, imoIs wat mij betreft dit jaar, gemiddeld genomen, ook de beste ploeg geweest.
Vind het vreemd dat die keeper geen geel krijgt. Komt met 2 benen naar voren in op Koscielny zijn benen. Maar goed, die handsbal in de 16 en het onderuitschoffelen van Cazorla in de 16 zag die scheids ook allemaal niet.gambieter schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:32:
vreemde carambole-goal van Koscielny, maar mooi afgewerkt.
[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-05-2014 19:35 ]
[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 17-05-2014 19:42 ]
Je zou ook met Xavi kunnen startenandries.t.net schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:40:
Je zou maar 'gewoon' nog even een Xavi in kunnen brengen...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Breedmakengambieter schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:39:
Bij een keeper die zich breedmaakt in zijn doelgebied? Nou nee.
Neymar aan de andere kant, dat die geen geel kreeg (of meer), geen enkele bedoeling de bal te spelen.
Mwa, hebben we echt kansen gezien voor Barcelona? Ze houden het tot de 16 redelijk dicht. Barcelona speelt nog steeds erg slordig en Atletico komt er nu en dan gevaarlijk uit.PWM schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:42:
Nog een minuut of 13. Dat gaat Atletico niet redden.
PSN: Finally_Chris
Eerst wel, nu is er toch veel gefluitPWM schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:55:
Mooi. Sportief publiek, Top.
[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 17-05-2014 19:56 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq