Dit is gewoon VI napraten. Ben het wel eens met hetgeen wat boven me gezegd wordt ^Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:12:
Een verdediger moet ook niet kunnen voetballen. Gewoon die bal een ros geven of geven aan iemand met hetzelfde shirt aan. Als een verdediger een goede voetballer was dan had hij niet in de verdediging gespeeld, maar ergens op het middenveld of voorin.
Verwijderd
Daar zijn er inderdaad niet veel van, want als ze er wel waren dan waren ze geen verdediger. Dat is gewoon zo en dat heeft verder niets met VI te maken. De betere voetballers spelen voorin en zeker niet achterin. Ik heb het dan over de centrale verdedigers, want een back ala Alves kan natuurlijk ontzettend goed voetballen.
Sakho levert nu ballen in omdat hij degene is die wordt vrijgelaten om op te bouwen en dat niet kan.Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:12:
Een verdediger moet ook niet kunnen voetballen. Gewoon die bal een ros geven of geven aan iemand met hetzelfde shirt aan. Als een verdediger een goede voetballer was dan had hij niet in de verdediging gespeeld, maar ergens op het middenveld of voorin.
Wil Liverpool echt meedoen in de top dan moeten de verdedigers naast top verdedigen ook kunnen voetballen. Zeker met de spelopvatting van Rodgers.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Ze zullen nooit zo technisch begaafd zijn als Bergkamp of Messi nee. Maar daarom kunnen het wel goede voetballers zijn. Zoals ik al zei...wat is je definitie van 'goede voetballer'.Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:52:
Daar zijn er inderdaad niet veel van, want als ze er wel waren dan waren ze geen verdediger. Dat is gewoon zo en dat heeft verder niets met VI te maken. De betere voetballers spelen voorin en zeker niet achterin. Ik heb het dan over de centrale verdedigers, want een back ala Alves kan natuurlijk ontzettend goed voetballen.
Je kan niet alle talenten hebben hé. Zo kan ik ook zeggen: Messi kan niet verdedigen, daarom staat hij ook voorin.
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 06-05-2014 16:58 ]
Verwijderd
Een bal blind naar voren rammen of aan een teamgenoot geven is geen kwaliteit of talent en dat is wat een aanvaller wel heeft in de zin van beslissend zijn, actie maken etc, dat kan niet iedereen.
Wat een onzin. Verdedigen is zeker wel een kwaliteit. Teams worden enorm vaak kampioen op basis van minst aantal geincasseerde tegendoelpunten, of kijk naar Chelsea in de CL. Met verdedigen kun je prijzen winnen. Geen garantie, maar dat is het net zo min als dat je aanvallend prijzen wint (kijk aantal doelpunten van PSV vorig jaar bijvoorbeeld).Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:06:
Een bal blind naar voren rammen of aan een teamgenoot geven is geen kwaliteit of talent en dat is wat een aanvaller wel heeft in de zin van beslissend zijn, actie maken etc, dat kan niet iedereen.
Verwijderd
Dat je weinig tegendoelpunten krijgt is vaak het onderdeel van de tactiek als TEAM en tuurlijk is het handig om grote jongens achterin te hebben lopen, maar het is vaak de speelstijl die ervoor zorgt dat men weinig doelpunten tegen krijgt.
Verdedigen is dus geen talent of kwaliteit? Tackelen, anticiperen, positioneren, communiceren, koppen. Toch vrij belangrijke zaken voor een verdediger.
Maar je lijkt niet echt goed te lezen...
Het spel van Chelsea is niet enkel de verdienste van de verdediging, dat is een team verdienste.
Het spel van Chelsea is niet enkel de verdienste van de verdediging, dat is een team verdienste.
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 06-05-2014 18:05 ]
Inderdaad. Maar als Chelsea de boel achterin dicht houdt is het saai en heeft het niets met voetbal te maken volgens de meesten hier. Feit is wel dat Liverpool dat niet kan en juist het gebrek hieraan ze nu de titel kost.Vos schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:59:
Verdedigen is dus geen talent of kwaliteit? Tackelen, anticiperen, positioneren, communiceren, koppen. Toch vrij belangrijke zaken voor een verdediger.
http://www.nusport.nl/voe...is-afkopen-in-belgie.html
Heeft iemand nog wat meer info betreffende dit artikel of is de zaak inderdaad vrij simpel?
Dit zou dus de doodsteek betekenen voor het Belgische voetbal.
Heeft iemand nog wat meer info betreffende dit artikel of is de zaak inderdaad vrij simpel?
Dit zou dus de doodsteek betekenen voor het Belgische voetbal.
Als t op basis van een Europese richtlijn is geldt dit mogelijk voor de hele EU, dat zou interessante consequenties kunnen hebben
dat zou de boel echt op z'n kop zetten, want dan stelt een (langdurig)contract helemaal niets meer voor.rik86 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:37:
.... dat zou interessante consequenties kunnen hebben
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Pfft, je krijgt dan situaties als dit:
Club A wil speler X kopen van club B, deze vraagt 20 miljoen. Salaris van speler X is 5 miljoen totaal tot einde van zijn contract. Club A geeft speler X 5 miljoen en neemt deze in dienst, kosten van Club A = 5 miljoen ipv 20 miljoen wat club B wilde hebben.
Club A wil speler X kopen van club B, deze vraagt 20 miljoen. Salaris van speler X is 5 miljoen totaal tot einde van zijn contract. Club A geeft speler X 5 miljoen en neemt deze in dienst, kosten van Club A = 5 miljoen ipv 20 miljoen wat club B wilde hebben.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat zou inderdaad kunnen, en geen club die ooit meer 100m meer zal neertellen voor een speler (tis toch van de zotte welke bedragen er tegenwoordig worden betaald, de opgedreven prijzen mede dankzij het "ongelimiteerde" geld van de oliesjeiks.
terugkomend op de straffen vanwege FFP: een geldboete zal echt weinig uithalen. en wow, 4 spelers minder op de lijst? van die 21 kan je er nog steeds maar 11 van opstellen. Ze moeten gewoon de clubs die hun zaakjes niet op orde hebben gewoon uit de CL verbannen. Mede doordat zij teveel geld hebben uitgegeven aan spelers spelen zij mooi in de CL. Dan zou het ook logisch zijn om daarop te straffen? Terwijl vele clubs juist wel netjes aan de regels houden. Tis net die 3% norm in Europa, terwijl we in nederland kapot bezuinigd worden, hebben andere landen er gewoon lak aan - en komen ermee weg
terugkomend op de straffen vanwege FFP: een geldboete zal echt weinig uithalen. en wow, 4 spelers minder op de lijst? van die 21 kan je er nog steeds maar 11 van opstellen. Ze moeten gewoon de clubs die hun zaakjes niet op orde hebben gewoon uit de CL verbannen. Mede doordat zij teveel geld hebben uitgegeven aan spelers spelen zij mooi in de CL. Dan zou het ook logisch zijn om daarop te straffen? Terwijl vele clubs juist wel netjes aan de regels houden. Tis net die 3% norm in Europa, terwijl we in nederland kapot bezuinigd worden, hebben andere landen er gewoon lak aan - en komen ermee weg
Maar welke regels overtreden clubs als city / psg / chelsea dan?Terryb47 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:33:
Dat zou inderdaad kunnen, en geen club die ooit meer 100m meer zal neertellen voor een speler (tis toch van de zotte welke bedragen er tegenwoordig worden betaald, de opgedreven prijzen mede dankzij het "ongelimiteerde" geld van de oliesjeiks.
Je kan een club toch niet straffen omdat ze meer koopkracht hebben dan andere clubs
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Koopkracht is 1 ding, maar de regels zijn zo dat je niet meer dan een x-bedrag verlies mag maken, je kan dus niet onbeperkt geld in een club (meer) steken. Van een geldboete zullen die clubs niet wakker liggen... UEFA steekt dat geld natuurlijk graag in hun zak.
Er zijn wel degelijk zeer specifieke regels die door die clubs overtreden worden.Bospa01 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:47:
[...]Maar welke regels overtreden clubs als city / psg / chelsea dan?
Je kan een club toch niet straffen omdat ze meer koopkracht hebben dan andere clubs
Wikipedia: UEFA Financial Fair Play Regulations
http://www.uefa.com/Multi...9/12/1500912_DOWNLOAD.pdf
Van wat ik mee krijg via de tracker van Marca lijkt Real niet in de wedstrijd te zitten en stapte Ronaldo binnen 10 minuten van het veld af. Kan nog wel eens heel spannende ontknoping gaan worden
Hij leek op de knie terecht te komen waaraan hij een paar weken geleden al geblesseerd was. Zou zomaar gevolgen kunnen hebben voor titelstrijd.Sjah schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:25:
Hoe erg zou die blessure zijn...
Dacht meer aan de Wk...
Hmmm, gaat Sneijder eindelijk voetballen, een maand voor de Wk? Neemt wel de winnende vanavond voor z'n rekening. tJa ik was er niet zo een voorstanders van deze man af te serveren, hij bezorgde ons 4 jaar terug 1 van onze 3 Wk-finales.
Hmmm, gaat Sneijder eindelijk voetballen, een maand voor de Wk? Neemt wel de winnende vanavond voor z'n rekening. tJa ik was er niet zo een voorstanders van deze man af te serveren, hij bezorgde ons 4 jaar terug 1 van onze 3 Wk-finales.
City kan het kampioenschap wel gaan vieren nu. Dzeko slacht Aston Villa, het is 4-0 geworden.
En Madrid op 1-1 in de 89e minuut... spannend dit
En Madrid op 1-1 in de 89e minuut... spannend dit
[ Voor 23% gewijzigd door tweaker2010 op 07-05-2014 22:46 ]
Zo
Dat maakt de laatste wedstrijd tussen Atletico en Barcelona erg spannend
Wat een ontknoping in Spanje zeg. Zo 'saai' als het in Duitsland en Italië was, zo spannend is het in Engeland en, vooral in, Spanje.
Vergeet de blessure van Ronaldo niet, dat heeft ook impact gehad. Mogelijk is hij er in de CL finale niet bij.
Real Madrid haakt af in de strijd om het kampioenschap: 1-1 tegen Valladolid. Bale en Carvajal haakten al voor de wedstrijd af en na 5 minuten ook Ronaldo terwijl ook Modric niet 100% was. Weinig kansen gecreëerd en de paar die er wel waren professioneel om zeep geholpen door een Morata die wel omgekocht leek, 0-1 scoorde Ramos uit een vrije trap. Met nog 5 minuten te spelen, 0 wissels over en een voorhoede met o.a. Morata en Marcelo valt de 1-1 en is het gedaan. Nu richten op de CL en hopen dat Atlético kampioen wordt en Real in ieder geval de tweede plek pakt. Jammer, maar wel spannend, zeker de laatste wedstrijd die waarschijnlijk om het kampioenschap zal gaan. Nu maar hopen dat er snel weer een goede fitte basiself staat zodat Atlético niet twee keer op rij een prijs pakt.
OF Atleti wint thuis gewoon van Malaga, en Barca gelijk tegen en bij Elche. Dan zijn ze in Vicente Calderon kampioen al zondag.RoD schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:54:
Zo![]()
Als Atletico de volgende wedstrijd wint is Real sowieso uitgeschakeld voor de titel, die kunnen dan in de laatste wedstrijd een B-elftal opstellen.
Barcelona verdient het in mijn ogen dit jaar niet, maar hoe vaak kun je uitgeschakeld zijn voor de titel en een paar dagen later weer volop in de race zijn? Knotsgekke ontknoping in de Primera Division... Hoplijk wint Barcelona iig bij Elche, dan wordt de titel op de laatste dag in een onderling duel vergeven, zou erg mooi zijn denk ik. Zelf zou ik het wel gaaf vinden als Atletico de CL en de titel pakt, maar Atletico de CL en Barcelona de titel zou ik voor tekenen
Barcelona verdient het in mijn ogen dit jaar niet, maar hoe vaak kun je uitgeschakeld zijn voor de titel en een paar dagen later weer volop in de race zijn? Knotsgekke ontknoping in de Primera Division... Hoplijk wint Barcelona iig bij Elche, dan wordt de titel op de laatste dag in een onderling duel vergeven, zou erg mooi zijn denk ik. Zelf zou ik het wel gaaf vinden als Atletico de CL en de titel pakt, maar Atletico de CL en Barcelona de titel zou ik voor tekenen

Ik denk dat Barcelona de titel gaat pakken. Ik zie het zomaar gebeuren dat Messi het nog twee keer echt op zijn heupen krijgt, en dan is de titel al binnen.
Sorry jongens, maar ik ben echt zo boos op Real over het gelijkspel bij Valladolid afgelopen woensdag. 
Ze hebben gewoon een mogelijk kampioenschap weggegooid door een domme verdedigingsfout. Zie filmpje hieronder vanaf minuut 1:00 ongeveer.
[YouTube: http://youtu.be/jdfnF5nU0Oo]
Daar moet gewoon iemand bij die tweede paal staan. Er staat alleen iemand bij de eerste paal. Als daar iemand had gestaan en die bal had tegengehouden of weggekopt, was er niks aan de hand geweest en had je nog 5 minuten om de wedstrijd uit te spelen en ga je gewoon met de 3 punten naar huis en sta je gewoon tweede met 86 punten. Ik weet niet of dat zo afgesproken is bij corners of dat het een stukje arrogantie is zo van "wij zijn Real en doen niet aan tweede paal" maar het is voor mij onbegrijpelijk. Ik vraag me echt af of ze er zelf ook zo over denken en of Ancelotti er ook zo over denkt.
Sorry, moest er even uit!
Ze hebben gewoon een mogelijk kampioenschap weggegooid door een domme verdedigingsfout. Zie filmpje hieronder vanaf minuut 1:00 ongeveer.
[YouTube: http://youtu.be/jdfnF5nU0Oo]
Daar moet gewoon iemand bij die tweede paal staan. Er staat alleen iemand bij de eerste paal. Als daar iemand had gestaan en die bal had tegengehouden of weggekopt, was er niks aan de hand geweest en had je nog 5 minuten om de wedstrijd uit te spelen en ga je gewoon met de 3 punten naar huis en sta je gewoon tweede met 86 punten. Ik weet niet of dat zo afgesproken is bij corners of dat het een stukje arrogantie is zo van "wij zijn Real en doen niet aan tweede paal" maar het is voor mij onbegrijpelijk. Ik vraag me echt af of ze er zelf ook zo over denken en of Ancelotti er ook zo over denkt.
Sorry, moest er even uit!
@ Chimo,
Ik heb ook met een half oog naar deze wedstrijd gekeken, maar het spel van RM was de wedstrijd daarvoor ook al niet om aan te zien.
Geen idee wat daar aan de hand is, maar ze hebben in twee wedstijden hun kans simpelweg weggeven
Ik heb ook met een half oog naar deze wedstrijd gekeken, maar het spel van RM was de wedstrijd daarvoor ook al niet om aan te zien.
Geen idee wat daar aan de hand is, maar ze hebben in twee wedstijden hun kans simpelweg weggeven
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nou ja, ik vind het op zich niet erg dat je aan het eind van de competitie met 1 - 0 wint in een lelijke uitwedstrijd tegen Valladolid (is net zoiets als Ajax 1 - 0 bij Go Ahead, zag er ook niet uit en was ook een lucky goal van Schöne), maar die gelijkmaker is, als je het mij vraagt, gewoon puur 2 punten weggeven. Totaal onnodig! Als daar gewoon iemand had gestaan bij die tweede paal en die bal had weggehaald, was er niks aan de hand de geweest. Althans, dan was het nu makkelijker geweest.Bospa01 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:42:
@ Chimo,
Nou, ik heb er een hard hoofd in. Ik zie Barca er gewoon weer met de titel vandoor gaan. Maar ja, ze hebben in ieder geval de Koningsbeker en hopelijk straks ook de beker met de grote oren."Winning La Liga will be very difficult, but it's still mathematically possible," said Ancelotti.
Maar ja, als je het zo stelt, heeft Liverpool het eigenlijk ook weggeven en Feyenoord ook. En over Vitesse maar te zwijgen, die hebben het helemaal weggegeven. Iedereen was aan het begin helemaal Hosanna over Feyenoord en Vitesse.
Ach ja.. voetbal. Can't live with it, can't live without it!
Zo, vanmiddag de ontknoping van de BPL
Ik vrees dat city helaas de titel gaat pakken.
Alle wedstrijden worden door FOX uitgezonden trouwens. Ik neem aan dat als je enkel FOX International hebt, je de wedstrijden op de gewone FOX kanalen niet kunt kijken?

Alle wedstrijden worden door FOX uitgezonden trouwens. Ik neem aan dat als je enkel FOX International hebt, je de wedstrijden op de gewone FOX kanalen niet kunt kijken?
Ik denk eigenlijk dat ze ze vandaag allemaal openstellen. Ik kan het niet voor je checken, want ik heb ze beide. Hoop echt dat Liverpool miraculeus nog op 1 komt, maar denk inderdaad dat City wint.
To dare is to do
Op Sky zenden ze City, Liverpool en Spurs uit. Waarom Spurs? Ach ja, maakt de keuze makkelijker
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Benieuwd of Norwich kan winnen van Arsenal, met 17-0 ofzo?
We hadden liever een sterkere en meer aansprekende tegenstander gehad voor die laatste rondeKaap schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:59:
Benieuwd of Norwich kan winnen van Arsenal, met 17-0 ofzo?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volgend seizoen meer Championship talks hier misschien
Maakt de keuze inderdaad erg makkelijkgambieter schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:51:
Op Sky zenden ze City, Liverpool en Spurs uit. Waarom Spurs? Ach ja, maakt de keuze makkelijker
[ Voor 9% gewijzigd door Slaapje op 11-05-2014 13:18 ]
To dare is to do
Ja hoor. Waarschijnlijk meer kans om een wedstrijd van Norwich City te zienSlaapje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:17:
Maakt de keuze inderdaad erg makkelijk, zend Sky ook de Championship uit volgend jaar?
Volgend seizoen mijn oude woonplaats Leicester maar aanmoedigen in de PL
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 11-05-2014 13:23 ]
Ik hoop dat ze volgend jaar ook wat Championship gaan uitzenden op Fox, dit jaar maar 1 of 2 Blackburn wedstrijden kunnen zien...gambieter schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:21:
[...]
Ja hoor. Waarschijnlijk meer kans om een wedstrijd van Norwich City te zien
Volgend seizoen mijn oude woonplaats Leicester maar aanmoedigen in de PL
Ze zenden net zoveel Championship als BPL uit hoor. Ze mogen echter maar 1 wedstrijd per league per tijdstip uitzenden. Op het ene kanaal had je dan een BPL wedstrijd en een championship op de andere. Ja, ze zoeken de populairste wedstrijden, dus nee, ze kunnen niet alles uitzenden.triesvan schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:25:
[...]
Ik hoop dat ze volgend jaar ook wat Championship gaan uitzenden op Fox, dit jaar maar 1 of 2 Blackburn wedstrijden kunnen zien...Mocht dit meer worden dan neem ik een Fox Go account.
[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-05-2014 13:50 ]
Jammer inderdaad want de strijd en onvoorspelbaarheid in de championship is echt top notch.Kaap schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:42:
[...]
Ze zenden net zoveel Championship als BPL uit hoor. Ze mogen echter maar 1 wedstrijd per league per tijdstip uitzenden. Op het ene kanaal had je dan een BPL wedstrijd en een championship op de andere. Ja, ze zoeken de populairste wedstrijden, dus nee, ze kunnen niet alles uitzenden.
Denk dat de championship beter voetbal bevat dan de eredivise
Ah, ik zie net dat Sky vanavond het Spaanse trio uitzend: Atletico op het hoofdkanaal, Real/Barca achter de rode knop, net zoals ze bij de CL doen
En ze zijn van start, come on Hammers!

Pfff, Skrtel in eigen doel... Dat was het dan wel.
City ook voor, lijkt me gespeeld. Wel blij om te zien dat Spurs in ieder geval Europa in gaat
To dare is to do
Southamption - United is een saaie wedstrijd so far, enige reden dat ik kijk is om te zien of Van Persie ons gaat redden op het WK
Hij is het grootste gedeelte van het seizoen geblesseerd geweest en blijft blessuregevoelig.Niku schreef op zondag 11 mei 2014 @ 16:46:
enige reden dat ik kijk is om te zien of Van Persie ons gaat redden op het WK
Zijn 4e dit seizoen... En dat doet hij volgens mij elk seizoen. 50 tegengoals dit jaar, dat is toch niet normaal man. Dat is een aantal tegengoals voor een degradatiekandidaat.gambieter schreef op zondag 11 mei 2014 @ 16:21:
Pfff, Skrtel in eigen doel... Dat was het dan wel.
En wat is die Johnson weer ongelofelijk slecht zeg. Dat die nog speelt is echt te absurd voor woorden. Iedere bal die hij krijgt is balverlies.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
hij heeft in ieder geval genoeg rust gehad en niet uitgeblust wanneer het WK van start gaatKaap schreef op zondag 11 mei 2014 @ 16:48:
[...]
Hij is het grootste gedeelte van het seizoen geblesseerd geweest en blijft blessuregevoelig.
Jammer van Liverpool, ze hebben het in de afgelopen wedstrijden het wel erg laten liggen. Vandaag is het over en uit en moeten ze genoegen nemen met de tweede stek.
⏩ PVOutput☀️
Liverpool binnen een paar minuten van 0-1 naar 2-1, en Ameobi laat zich even gaan en krijgt binnen een minuut 2x geel wegens commentaar over de 2-1. Dom dom.
En nog een tweede rode kaart voor Newcastle, voor een speler die pas net op het veld stond (Dummett). Alleen liet de scheidsrechter zich daar een beetje foppen door de driedubbele axel met bodyflip van Suarez, dat leek me geel, geen rood.
En nog een tweede rode kaart voor Newcastle, voor een speler die pas net op het veld stond (Dummett). Alleen liet de scheidsrechter zich daar een beetje foppen door de driedubbele axel met bodyflip van Suarez, dat leek me geel, geen rood.
[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 11-05-2014 17:46 ]
Krul ging bij die tweede vrije trap ook lekker eronder door zeg. Dat zou dan onze eerste keeper moeten worden?

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 11-05-2014 18:12 ]
Speel je met een B-elftal is het alsnog een routinier die een fout maakt.... Celta 1 - Madrid 0
Speel je met een B-elftal is het weer een routinier die een fout maakt.... Celta 2 - Madrid 0
Ook Atlético staat inmiddels achter
Speel je met een B-elftal is het weer een routinier die een fout maakt.... Celta 2 - Madrid 0
Ook Atlético staat inmiddels achter
[ Voor 41% gewijzigd door andries.t.net op 11-05-2014 20:22 ]
Poeh, hij ziet er daar niet goed uit inderdaad.JanW schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:12:
Krul ging bij die tweede vrije trap ook lekker eronder door zeg. Dat zou dan onze eerste keeper moeten worden?
Bizar weer dit. Vooralsnog is Barcelona degene die het het minst slecht doet qua resultaat.
Inderdaad, snap heel die hype rond Krul niet zo eerlijk gezegd. De rest van onze keepers is niet minder dan hem.JanW schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:12:
Zeker daar Atletico zichzelf in de voet schiet, wat een geklungel in de verdediging (en netjes afgemaakt). Maar zo krijgt Barca het straks wel op een presenteerblaadje.
Edit: Alderweireld zat fout bij de 0-1 maar scoort de gelijkmaker.
Edit: Alderweireld zat fout bij de 0-1 maar scoort de gelijkmaker.
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 11-05-2014 20:30 ]
Barça straks kampioen, zegt het bestuur: 'er is toch niets mis met onze selectie, we zijn kampioen'

Barcelona ook nog altijd op 0-0, Real Madrid 2-0 achter wordt een leuke laatste ronde.
⏩ PVOutput☀️
Real ligt eruit, de laatste wedstrijd zal het kampioenschap beslissen, Barça - Atleti
Dus...
-Real Madrid: wanprestatie
-Barcelona: troosteloze 0-0
-Atletico Madrid: een beetje lullige 1-1
Voordeel is dat we volgende week een spannende pot voorgeschoteld krijgen, maar dit was nogal treurig...
-Real Madrid: wanprestatie
-Barcelona: troosteloze 0-0
-Atletico Madrid: een beetje lullige 1-1
Voordeel is dat we volgende week een spannende pot voorgeschoteld krijgen, maar dit was nogal treurig...
Die keeper van Malaga heeft de competitie spannend gehouden, knappe redding op het einde. Wat een competitie dit jaar
Hoeveel voorsprong heeft Atetico nu nog op Barca qua punten en doelsaldo? Is een gelijkspel genoeg?
3 punten voorsprong met een slechter doelsaldo: Barcelona moet dus winnen om kampioen te worden.tweaker2010 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:54:
Hoeveel voorsprong heeft Atetico nu nog op Barca qua punten en doelsaldo? Is een gelijkspel genoeg?
Atletico staat 3 punten voor, dus gelijkspel is voldoende. Verliezen betekent geen kampioenschap, maar gezien het spel van Barça de laatste tijd zou ik mijn geld inzetten op Atletico

Het gaat niet om doelsaldo maar om onderling resultaat, alhoewel dat in dit geval niet uitmaakt. Bij winst is Barcelona kampioen.
Wat gambieter zegt. Is anders geregeld dan in (bijvoorbeeld) Nederland.
Nou ik geef geen stuiver voor Atletico in de laatste 2 finales, ze blijven met legen handen, kunnen nu al de druk van het AFmaken niet aan.
Nee Barca speelt de laatste weken goedSjah schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:19:
Nou ik geef geen stuiver voor Atletico in de laatste 2 finales, ze blijven met legen handen, kunnen nu al de druk van het AFmaken niet aan.
Barca speelt thuis, dat scheelt een hoop. Denk dat Atletico nog vol aan de bak moet. En Real kan nu alles op de CL finale richten. Ben benieuwd
Sneijder weer twee keer gescoord vanavond, Van Gaal kan intussen toch niet om hem heen lijkt me.
Als ze 5-3-2 gaan spelen, wat je de laatste tijd hoort, dan zou ik Sneijder zeker op 10 zetten. Heb het gevoel dat hij ook wil laten zien dat hij daar hoort en nog 1x wil vlammen.
Meer een discussie voor het andere voetbaltopic eigenlijk
.
Meer een discussie voor het andere voetbaltopic eigenlijk
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 12-05-2014 11:02 ]
Even nog die fantastische goal van Ramsey gisteren:
[YouTube: http://youtu.be/cRPDJoPWPMQ]
alsof het geen moeite kost
[YouTube: http://youtu.be/cRPDJoPWPMQ]
alsof het geen moeite kost
Mooie bal zeg! Toch lekker als je zo de tijd krijgt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pff kijk hem Ronaldo nadoen daarna 
Real gisteren verdient verloren door twee persoonlijke fouten van twee routiniers. Dan maar hopen op de CL!
Real gisteren verdient verloren door twee persoonlijke fouten van twee routiniers. Dan maar hopen op de CL!
Ronaldo nadoen? Je bedoelt vanwege de manier van juichen? Ja dat heeft Ronaldo natuurlijk als enige helemaal zelf bedacht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij krijgt inderdaad wel erg veel tijd en ruimte. Dat maakt zo'n goal toch een stuk minder mooi vind ik.
Zie je? Je weet meteen wat ik bedoel.Gonadan schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:00:
Ronaldo nadoen? Je bedoelt vanwege de manier van juichen? Ja dat heeft Ronaldo natuurlijk als enige helemaal zelf bedacht.
Wat zou het anders zijn? Ik dacht dat hij van Persie na deed.
⏩ PVOutput☀️
Nou als je nog even rustig een stapje terug kunt doen om positie te kiezen en de verdediger blijft keurig op afstand dan noem ik dat wel de tijd krijgen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van Persie juicht anders. Maar dan is er dus maar eentje die dat doet, toch? Ik heb in ieder geval niemand anders zo zien juichen.Quad schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:00:
Wat zou het anders zijn? Ik dacht dat hij van Persie na deed.
Ik wil Ronaldo niet ophemelen of zo, maar ook dat "Pelle kapsel" wat iedereen tegenwoordig heeft, had Ronaldo al. Hij had zijn haar toen op twee manieren: of een beetje stekelig door de war of netjes in een scheiding en toen kwam iedereen er opeens mee in allerlei varianten. Blijkbaar is die jongen toch wel een trendsetter en een idool voor veel mensen, waaronder dus ook gewoon andere profs. Verder bedoel ik er niks mee, vind het alleen typisch. Die jongen maakt blijkbaar toch veel los of zo. En ergens misschien ook terecht, want je kan zeggen wat je wilt, maar het blijft een fenomeen.
Trouwens, zat gisteren met m'n pa Elche - Barca te kijken, maar ook m'n pa ergerde zich aan Messi. Die jongen straalt helemaal niks meer uit. Alsof ie daar tegen zijn zin in staat of zo. Hij liep er maar een beetje bij als een dood vogeltje. Wat zou er aan de hand zijn? Misschien dat Real en Bayern nu wat meer in de picture zijn en dat vindt ie niet leuk of zo? Of misschien wil ie weg? Want dat sprankelende voetbal van Barca, zie je ook al een tijdje niet meer.
Ik noem dat ruimte. Tijd zie ik meer als kunnen aannemen en dan iets doen. Maar dat is interpretatieGonadan schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:03:
Nou als je nog even rustig een stapje terug kunt doen om positie te kiezen en de verdediger blijft keurig op afstand dan noem ik dat wel de tijd krijgen.
Meen RvP ook wel eens zo te hebben zien juichen. Maar who careschim0 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:14:
[...]
Van Persie juicht anders. Maar dan is er dus maar eentje die dat doet, toch? Ik heb in ieder geval niemand anders zo zien juichen.
Ik wil Ronaldo niet ophemelen of zo, maar ook dat "Pelle kapsel" wat iedereen tegenwoordig heeft, had Ronaldo al. Hij had zijn haar toen op twee manieren: of een beetje stekelig door de war of netjes in een scheiding en toen kwam iedereen er opeens mee in allerlei varianten. Blijkbaar is die jongen toch wel een trendsetter en een idool voor veel mensen, waaronder dus ook gewoon andere profs. Verder bedoel ik er niks mee, vind het alleen typisch. Die jongen maakt blijkbaar toch veel los of zo. En ergens misschien ook terecht, want je kan zeggen wat je wilt, maar het blijft een fenomeen.
Trouwens, zat gisteren met m'n pa Elche - Barca te kijken, maar ook m'n pa ergerde zich aan Messi. Die jongen straalt helemaal niks meer uit. Alsof ie daar tegen zijn zin in staat of zo. Hij liep er maar een beetje bij als een dood vogeltje. Wat zou er aan de hand zijn? Misschien dat Real en Bayern nu wat meer in de picture zijn en dat vindt ie niet leuk of zo? Of misschien wil ie weg? Want dat sprankelende voetbal van Barca, zie je ook al een tijdje niet meer.
Net zoals het kapsel. Jij houdt bij wie wanneer een bepaald kapsel heeft?
Messi is inderdaad al een vrij lange tijd zeer matig. Had een hele korte opleving, maar daar bleef het ook bij.
[ Voor 69% gewijzigd door Vos op 12-05-2014 17:20 ]
chim0 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:14:
[...]
Van Persie juicht anders. Maar dan is er dus maar eentje die dat doet, toch? Ik heb in ieder geval niemand anders zo zien juichen.

I know, alleen ik.Vos schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:16:
[...]
Meen RvP ook wel eens zo te hebben zien juichen. Maar who cares

Vanochtend trouwens een interview gezien met Van Persie bij BT Sports. Op zich wel een aardige gozer, maar dat komt echt wel door Arsenal. Die heeft hem tot bedaren gebracht, want bij Feyenoord was ie niet te houden. Maar volgens mij gelooft ie nog in het WK.
Nou, ik houd het niet bij, maar ik kijk gewoon veel voetbal en dat soort dingen vallen me gewoon op. Ik denk dat nog heel veel spelers een poster van Messi of Ronaldo boven hun bed hebben hangen.Net zoals het kapsel. Jij houdt bij wie wanneer een bepaald kapsel heeft?Verder zal CR ongetwijfeld een trendsetter zijn, is vaker zo bij bekende mensen
.
Ik denk dat ie gewoon weg wil of toe is aan iets anders, maar dan komt ie terecht in de zandbak, City, Chelsea, PSG etc.Messi is inderdaad al een vrij lange tijd zeer matig. Had een hele korte opleving, maar daar bleef het ook bij.
Zou het overigens niet erg vinden als Messi naar Manchester komt, hoor!
Ik noem het tijd én ruimte, volgens mij had hij ook makkelijk kunnen aannemen en schieten.Vos schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:16:
[...]
Ik noem dat ruimte. Tijd zie ik meer als kunnen aannemen en dan iets doen. Maar dat is interpretatie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Inderdaad, maar schrijf hem niet te vroeg af. Wie weet scoort ie tegen Atletico en maakt hij Barca nog kampioen. Ben benieuwd of hij op het WK wat bijzonders kan laten zien. Verder heeft ie alles al zo'n beetje gewonnen en is duidelijk verzadigd.Vos schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:16:
[...]
Messi is inderdaad al een vrij lange tijd zeer matig. Had een hele korte opleving, maar daar bleef het ook bij.
En dan op bezoek bij Stoke City met Shawcross in de basischim0 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:37:
[...]
Zou het overigens niet erg vinden als Messi naar Manchester komt, hoor!
Ik zie hem overigens liever niet komen naar Engeland, want als die komt zal het inderdaad naar City zijn, en jullie weten mijn mening over het koopgedrag van City
http://m.ad.nl/2014/05/12/Diego-Costa-voor-40-miljoen-naar-Chelsea
De volgende topspits die zijn carrière bij Chelsea om zeep helpt of verwachten jullie dat hij het wel redt? De PL lijkt me totaal niet bij hem passen, net als Torres.
De volgende topspits die zijn carrière bij Chelsea om zeep helpt of verwachten jullie dat hij het wel redt? De PL lijkt me totaal niet bij hem passen, net als Torres.
Torres deed het anders prima bij Liverpool (voor z'n blessure)? anders hadden ze nooit 50m pond voor hem betaald. het is toch vooral het systeem wat de spitsen nekt lijkt mij, kan toch gewoon niet anders?
Vind het wel grappig dat Chelsea iedere jaar weer spelers haalt die in de CL tegen hun heeft gespeeld/gescoord.
Vind het wel grappig dat Chelsea iedere jaar weer spelers haalt die in de CL tegen hun heeft gespeeld/gescoord.
Alleen maar in de NFL al jaren voordat Ronaldo Cristinao het een keer gezien had en over ging nemenchim0 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:14:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 13-05-2014 04:23 ]
Tjongejonge. "If you can't beat them, buy them."tweaker2010 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:34:
http://m.ad.nl/2014/05/12/Diego-Costa-voor-40-miljoen-naar-Chelsea
Zeiss Distagon 21 f/2.8
+1Gonadan schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:50:
[...]
Tjongejonge. "If you can't beat them, buy them."
Gonadan schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:50:
[...]
Tjongejonge. "If you can't beat them, buy them."

Ben benieuwd welke top spits Atletico nu weer weet aan te trekken. Die gasten hebben echt een zeer indrukwekkend lijstje spitsen afgeleverd, afgelopen seizoenen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum