[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.170 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:37
Vroeg? Veel te laat. Je zag na een half jaar al dat het niet goed ging komen. De man toont geen visie, maakt rare keuzes en het transferbeleid gaat nergens over. Ze kopen kracht (Fellaini) wanneer ze techniek nodig hebben en kopen een centrale aanvallende middenvelder om hem op de vleugel weg te stoppen. Vervolgens maken ze Rooney heel belangrijk terwijl van Persie vorig jaar je belangrijkste man was.

Oerstom om hem dat lange contract te geven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:44

Quad

Doof

Vroeg als in, seizoen is bijna voorbij, laat dan de rest van de wedstrijden nog even uitzingen en zet hem dan op straat.

Maar ben met je eens dat ze eigenlijk al in, zo niet voor de winterstop hadden moeten ingrijpen.

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 22-04-2014 11:06 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 00:37
Oké, ik ben het met je eens dat het niks meer uitmaakt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
Schijnt dat de Gazers zelf achter deze beslissing zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59

beuker19

Killerbeuker is so OP

Kaap schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:17:
Schijnt dat de Gazers zelf achter deze beslissing zitten.
Logisch want er moet deze zomer i.t.t. vorige zomer wel slagvaardig worden gehandeld op de transfer markt.
Daarom word Moyes ook nu ontslagen om met de nieuwe manager wel de nodige aankopen worden gedaan zonder het probleem wat je nu bijv. bij Tottenham hebt dat er spelers worden gekocht waar de manager het niet mee eens is of niet in het tactische plan passen.
D-e-n schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:01:
Vroeg? Veel te laat. Je zag na een half jaar al dat het niet goed ging komen. De man toont geen visie, maakt rare keuzes en het transferbeleid gaat nergens over. Ze kopen kracht (Fellaini) wanneer ze techniek nodig hebben en kopen een centrale aanvallende middenvelder om hem op de vleugel weg te stoppen. Vervolgens maken ze Rooney heel belangrijk terwijl van Persie vorig jaar je belangrijkste man was.

Er schijnt een clausule in zijn contract te staan wanneer Man. Utd geen CL haalt Moyes maar 1 jaar salaris meer krijgt á 4,5 miljoen pond.

[ Voor 40% gewijzigd door beuker19 op 22-04-2014 11:36 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:01:
Vervolgens maken ze Rooney heel belangrijk terwijl van Persie vorig jaar je belangrijkste man was.

Hoezo? Van Persie was/is geblesseerd en haalt zijn niveau van vorig seizoen niet meer. Dus logisch dat Rooney dan belangrijker wordt toch? Ik begrijp het wel hoor, Rooney is een icoon en van Persie een passant.

Edit:
Door een clausule in zijn contract zou United Moyes 'slechts' één jaarsalaris hoeven meegeven omdat de ploeg dit seizoen naast Champions League-voetbal grijpt. In een kort statement op de clubsite wordt de manager bedankt voor ''zijn harde werk, eerlijkheid en integriteit''.
Dus de financiele schade valt wel mee bij Man Utd. Ze zullen blij zijn dat ze op deze manier van hem af zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door tweaker2010 op 22-04-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:52
Mja..
Klopp heeft ondertussen al bedankt voor de eer, jammer.
De naam Van Gaal lijkt overal naar voren te worden geschoven, en in mindere mate ook Simeone. Ik zou met geen van beide echt blij zijn. Van Gaal lijkt me maar een tussenoplossing, tot een andere / jongere kandidaat genre Klopp, Solskjaer, Giggs klaar is om over te nemen.
Ik ben alleszins benieuwd of Giggs in deze laatste wedstrijden nog zal proberen zijn stempel te drukken. Interesting times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/abbe0346c0ddd6402debea4ab2d078cd.png
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wilibrord schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:26:
Mja..
Klopp heeft ondertussen al bedankt voor de eer, jammer.
De naam Van Gaal lijkt overal naar voren te worden geschoven, en in mindere mate ook Simeone. Ik zou met geen van beide echt blij zijn. Van Gaal lijkt me maar een tussenoplossing, tot een andere / jongere kandidaat genre Klopp, Solskjaer, Giggs klaar is om over te nemen.
Ik ben alleszins benieuwd of Giggs in deze laatste wedstrijden nog zal proberen zijn stempel te drukken. Interesting times.
Tja, als ik Klopp was zou ik mijn handen daar ook niet aan branden. Qua niveau is Man Utd ook een stap terug, zo slecht is Dormund niet. Het domste wat Moyes gedaan heeft is de complete technische staf aan de kant schuiven. Daar zat zoveel ervaring, kennis en feeling met de spelers op het veld. Dat is nu totaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:11

Barbas

Gallego!

Ik kan op zich wel begrijpen waarom Van Gaal naar voren wordt geschoven. Heeft aangetoond met jonge spelers te kunnen werken en doorstroming is wat United, in mijn ogen, nodig heeft.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 02:14
Genee vanmorgen op de radio dat Van Gaal definitief is bij United.

"We're going to CHEER!!!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Haha, ik zie Van Gaal inderdaad wel JUICHEN!!

ipv spurs toch zomaar even naar United? Wie had dat ooit gedacht... denk dat United wel iemand met gezag kan gebruiken na die lapzwans van een Moyes.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Afbeeldingslocatie: http://img.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fimages0.tcdn.nl%2Ftelesport%2Farticle22534962.ece%2FBINARY%2Foriginal%2FLouis%2Bvan%2BGaal%2BThe%2BSun.JPG&md5val=3aad4052a19f31f0f1fbe16582b0176f&key=7a7550186672d3ee547f2b0d8f77189199f3f181&method=fit&size=1920x1200

Mooie kop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:33
Terryb47 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:19:
Haha, ik zie Van Gaal inderdaad wel JUICHEN!!
Haha, inderdaad. Dat zou prachtig zijn als trainer van Man United. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3758325/nurnberg-ontslaat-trainer-verbeek.html
Dat zat er al wel aan te komen. Dat was een kort buitenlands avontuurtje, nu weer terug naar Heerenveen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Vos

AFCA

Als het aan Mourinho ligt speelt Chelsea de topper tegen Liverpool met een B-team. Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=212523

Maffia daar... damn. wat heeft die straf dan voor enig nut gehad?

[ Voor 24% gewijzigd door iPodKiller op 23-04-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:38
iPodKiller schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:42:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=212523

Maffia daar... damn. wat heeft die straf dan voor enig nut gehad?
Heb ik toch gezegd O-)
Miki schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:22:
En dan zul je net zien dat als zij protest aantekenen het toevallig over de transferperiode wordt getild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:56

Niku

Alagaesii

Dan heeft dat dineetje met Blatter toch geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Stel je voor dat het lievelingetje van de Fifa aangepakt zou worden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:06

BM

Moderator Spielerij
Vos schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:10:
Als het aan Mourinho ligt speelt Chelsea de topper tegen Liverpool met een B-team. Beetje jammer...
Eens kijken of de FA dan ook de ballen heeft om Chelsea te straffen zoals ze met Wolverhampton gedaan hebben :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:44

Quad

Doof

Kaap schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:15:
Stel je voor dat het lievelingetje van de Fifa aangepakt zou worden :')
En dan de FFP regels overtreden maar wordt waarschijnlijk toch wel door de vingers gezien.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 17:49
BM schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:25:
[...]

Eens kijken of de FA dan ook de ballen heeft om Chelsea te straffen zoals ze met Wolverhampton gedaan hebben :)
Staat het dan ergens in de regels dat je niet je B-team mag opstellen, lees de reservespelers?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Het is niets meer dan dan normaal dat je wat spelers rust geeft voor een grote wedstrijd, het is alleen dat Mourinho het weer op zo'n arrogante wijze in de media moet aankondigen - dan is het meteen competitievervalsing ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Gynnad schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:33:
[...]

Staat het dan ergens in de regels dat je niet je B-team mag opstellen, lees de reservespelers?
Kort gezegd: Ja.
Je moet competitie levereren, en met een selectie van spelers die normaal niet spelen geef je in feite aan dat je dat niet wil. En dat is in strijd met de regels van de PL.

Maar goed, een boete van £25.000 ligt Chelsea ook niet wakker van: http://www.telegraph.co.u...-against-Aston-Villa.html

[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 23-04-2014 12:55 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:06

BM

Moderator Spielerij
Terryb47 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:50:
Het is niets meer dan dan normaal dat je wat spelers rust geeft voor een grote wedstrijd, het is alleen dat Mourinho het weer op zo'n arrogante wijze in de media moet aankondigen - dan is het meteen competitievervalsing ja :+
Persoonlijk zal het me worst wezen welk team hij opstelt, al stuurt ie de B1 het veld op :+ Ben vooral benieuwd of ze het lef hebben om een grote club ook gewoon 'aan te pakken'. Aanpakken tussen quotes omdat 25K idd wisselgeld is voor Chelsea, maar gaat me meer om het idee :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Miki schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:51:
[...]
Heb ik toch gezegd O-)
[...]
Inderdaad, het verbaast mij ook niets. Het zou pas nieuws zijn als Barca wel gestraft zou worden.
En ze gaan gewoon door alsof er niets aan de hand is... wat een 'opleidings'club is het toch ook. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Die straf kan er alsnog komen hoor (hoewel ik verwacht dat die uiteindelijk veel milder zal uitvallen)
maar het komt natuurlijk wel erg mooi uit dat het nu uitgesteld is - daarom alleen al zou je in beroep gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Wat wordt er toch meer sneu gereageerd door mensen, 'lievelingetje Barcelona', 'opleidingsclub'. :')

Het is niet meer dan normaal dat er uitstel is bij beroep, of ben ik de enige die er zo over denkt? De straf kan alsnog in stand worden gehouden al dan niet verzwaard of verminderd. Echter zolang een beroep loopt lijkt het me meer dan logisch dat de straf niet uitgevoerd wordt. Het zou wat zijn bij een celstraf of doodstraf, tijdens het beroep geen uitstel. Wie weet wordt Barcelona alsnog gestraft (en gezien ze de regels overtreden lijken te hebben is dat niet meer dan normaal), wacht het gewoon rustig af.

En als je dat blijkbaar niet kan, spuw lekker je gal maar uit over Barcelona. Lekker makkelijk nu :)

[ Voor 4% gewijzigd door Catorce op 23-04-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Catorce schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:41:
Wat wordt er toch meer sneu gereageerd door mensen, 'lievelingetje Barcelona', 'opleidingsclub'. :')

En als je dat blijkbaar niet kan, spuw lekker je gal maar uit over Barcelona. Lekker makkelijk nu :)
Uiteraard vind jij dat, er wordt immers gesproken over jouw favoriete club :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Laatst online: 27-08 22:26
Kaap schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:44:
[...]

Uiteraard vind jij dat, er wordt immers gesproken over jouw favoriete club :Y
En natuurlijk vind jij dat niet, want Barcelona is niet jouw favoriete club :Y ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Och god, niet weer dat gezever.

Als Barça echt iets fout gedaan heeft, komt dat hopelijk wel boven tafel. Verder is hetgeen wat nu gebeurd in principe hetzelfde als dat een schorsing van een speler aangevochten kan worden en zo over het weekend heen getild wordt.

Heb er verder wel een hard hoofd in dat er daadwerkelijk iets boven tafel komt, bij de Fifa hebben ze een heel groot tapijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:41:
Het is niet meer dan normaal dat er uitstel is bij beroep, of ben ik de enige die er zo over denkt? De straf kan alsnog in stand worden gehouden al dan niet verzwaard of verminderd. Echter zolang een beroep loopt lijkt het me meer dan logisch dat de straf niet uitgevoerd wordt. Het zou wat zijn bij een celstraf of doodstraf, tijdens het beroep geen uitstel. Wie weet wordt Barcelona alsnog gestraft (en gezien ze de regels overtreden lijken te hebben is dat niet meer dan normaal), wacht het gewoon rustig af.
Uitstel is afstel in dit geval. De FIFA heeft hoog ingezet en krabbelt nu al weer terug. Het is een uiterst slecht signaal dat ze niet wat harder worden aangepakt. En dat geldt zeker niet alleen voor Barca (ook Chelsea).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
tweaker2010 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:36:
[...]

Uitstel is afstel in dit geval. De FIFA heeft hoog ingezet en krabbelt nu al weer terug. Het is een uiterst slecht signaal dat ze niet wat harder worden aangepakt. En dat geldt zeker niet alleen voor Barca (ook Chelsea).
Er krabbelt helemaal niemand terug. Het is volstrekt normaal dat een beroep schorsend werkt, dat is in het normale leven zo en ook al jaren zo in de voetballerij, op enkele uitzonderingen na. Iedere club die in beroep gaat tegen een sanctie wordt op die manier behandeld en zeker niet ieder beroep draait uit op afstel van de sanctie.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
argro schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:41:
[...]
Er krabbelt helemaal niemand terug. Het is volstrekt normaal dat een beroep schorsend werkt, dat is in het normale leven zo en ook al jaren zo in de voetballerij, op enkele uitzonderingen na. Iedere club die in beroep gaat tegen een sanctie wordt op die manier behandeld en zeker niet ieder beroep draait uit op afstel van de sanctie.
Ik heb zeer weinig kennis over de rechtsgang, dus verbeter me alsjeblieft, maar als je hoger beroep aantekent dan blijf je toch gewoon in voorlopige hechtenis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
andries.t.net schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:52:
[...]

Ik heb zeer weinig kennis over de rechtsgang, dus verbeter me alsjeblieft, maar als je hoger beroep aantekent dan blijf je toch gewoon in voorlopige hechtenis?
Nee, slechts indien een rechter-commissaris, op verzoek van het OM, dat beslist. Daaraan zijn vrij strikte eisen verbonden en gebeurt vaker niet dan wel. Wel is er een wetsvoorstel in de maak om de voor zwaardere delicten veroordeelden niet op vrije voet te stellen in afwachting van het hoger beroep. Onderdeel van dat wetsvoorstel is wel een schadevergoeding als na hoger beroep alsnog vrijspraak / ontslag van rechtsvervolging volgt.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
We zullen het na de zomer zien of er afstel plaatsvind. Ik persoonlijk verwacht van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:41:
[...]
Dat kan wel zijn, maar ik ben benieuwd of ze dan as winterstop en zomer van 2015 dan geen spelers mogen halen. De FIFA zal het bij een waarschuwing + kleine geldboete laten verwacht ik. We gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op zich is het terecht dat de straf wordt opgeschort door het beroep; als ze vrijgesproken zouden worden in hoger beroep, dan zouden ze toch gestraft zijn als de straf gewoon door zou gaan.

Echter, ik ben wel een fan van het systeem dat de Engelse voetbalbond hanteert bij schorsingen. Men heeft de optie om de straf te verzwaren als het beroep als "frivool/kansloos" wordt gezien of alleen bedoeld was om de straf te vertragen. Dan loopt men door het beroep ook extra risico, en zal men hopelijk eerder een terechte straf accepteren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 23:15

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Op zich is uitstel nietgek, maar ik ben wel erg sceptisch of dergelijke clubs überhaupt echt aangepakt gaan worden. In dit geval vind ik het wel wat vreemd dat nu al gesteld wordt dat uitspraak voor 1 juli niet mogelijk is. Als je écht die fairplay regels graag wilt handhaven neem ik aan dat je op zijn minst probeert op tijd te zijn. Nu zie ik het al gebeuren dat de straf voor de winterstop geldt of iets dergelijks.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Barca had geloof ik 90 dagen om wat aan dit 'beleid' te doen en dan zit je al op half juli, dus vandaar dat de FIFA dan zegt dat het niet mogelijk is om eerder een uitspraak te doen. Echt een farce dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
tweaker2010 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:38:
Barca had geloof ik 90 dagen om wat aan dit 'beleid' te doen en dan zit je al op half juli, dus vandaar dat de FIFA dan zegt dat het niet mogelijk is om eerder een uitspraak te doen. Echt een farce dit.
Volgens mij stond de uitspraak daar los van: ze krijgen sowieso de transferban (hoger beroep daargelaten) en moeten het beleid binnen 90 dagen aantoonbaar aanpassen, indien ze daar niet aan voldoen volgen er verdere sancties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Laatst online: 06-10 17:02
Even voor de belgen hier, Januzaj kiest voor België! :-) Was steeds een hot topic in de kranten voor welke ploeg hij uiteindelijk ging kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:57
Gonadan schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:22:
Op zich is uitstel nietgek, maar ik ben wel erg sceptisch of dergelijke clubs überhaupt echt aangepakt gaan worden. In dit geval vind ik het wel wat vreemd dat nu al gesteld wordt dat uitspraak voor 1 juli niet mogelijk is. Als je écht die fairplay regels graag wilt handhaven neem ik aan dat je op zijn minst probeert op tijd te zijn. Nu zie ik het al gebeuren dat de straf voor de winterstop geldt of iets dergelijks.
De straf is als ik het goed heb sowieso voor 2 transferperiodes, dus op zich veranderd er niks, dan kunnen ze deze winterstop en de volgende zomerstop dus geen transfers doen bijvoorbeeld.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
coase schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:06:
Even voor de belgen hier, Januzaj kiest voor België! :-) Was steeds een hot topic in de kranten voor welke ploeg hij uiteindelijk ging kiezen
Geweldig nieuws, Belgische selectie is gewoon super. Daar ben ik als Nederlander alleen maar jaloers op. Mocht willen dat Nederland zon goede selectie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
Kaap schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:23:
[...]

Geweldig nieuws, Belgische selectie is gewoon super. Daar ben ik als Nederlander alleen maar jaloers op. Mocht willen dat Nederland zon goede selectie heeft.
Wij hebben geen slechte selectie, echter kunnen we jaloers zijn op het materiaal van onze buren.
Niets mis mee, zolang we ze maar kunnen ontwijken. De oefenwedstrijden tegen Belgie en Duitsland waren nogal pijnlijk :'(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:23:
[...]
Belgie heeft een aantal goede spelers, maar toch moeten ze uitkijken dat ze niet ten onder gaan aan de druk. In aanloop naar het WK werden ze helemaal gehyped, maar de laatste wedstrijden was het spel niet best.
15 oktober 2013 België 1 - 1 Wales
14 november 2013 België 0 - 2 Colombia
19 november 2013 België 2 - 3 Japan
5 maart 2014 België 2 - 2 Ivoorkust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:52
Je hebt het helemaal omgekeerd. Die wedstrijden kwamen toen alle druk was weggevallen. We waren gekwalificeerd, en het waren maar oefenwedstrijden.Vroeger waren we de wereldkampioen van de oefenwedstrijden, nu is het gewoon omgekeerd. Onder druk presteert deze generatie beter. En Wilmots houdt ze met de voetjes op de grond.
Vraag me af of Januzaj wel zal geselecteerd worden voor het WK. De competitie op die positie is moordend, en spelers die toch al wat bewezen hebben zullen toch voorrang krijgen. Hazard, Mertens, De Bruyne, Mirallas. Allemaal flankspelers met meer ervaring en meer opbrengst in een wedstrijd dan Januzaj...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
Het enige wat we (België) missen, is echt een spits die het verschil kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

coase schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:30:
Het enige wat we (België) missen, is echt een spits die het verschil kan maken.
Met Benteke en Lukaku heb je twee mega beesten die elkaar kunnen afwisselen, die kunnen zeker het verschil maken, met name Lukaku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
iPodKiller schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:40:
[...]

Met Benteke en Lukaku heb je twee mega beesten die elkaar kunnen afwisselen, die kunnen zeker het verschil maken, met name Lukaku.
Benteke is out door blessure, en ik raak maar niet overtuigd van Lukaku :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wilibrord schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:26:
Vraag me af of Januzaj wel zal geselecteerd worden voor het WK. De competitie op die positie is moordend, en spelers die toch al wat bewezen hebben zullen toch voorrang krijgen. Hazard, Mertens, De Bruyne, Mirallas. Allemaal flankspelers met meer ervaring en meer opbrengst in een wedstrijd dan Januzaj...
Als hij het al wil; dacht dat ie voor Engeland wilde gaan? Whoops, lees net een paar posten terug :) . Wat betreft Belgie zou het wel de enige linkspoot van deze vijf namen zijn ...

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 24-04-2014 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
tweaker2010 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:38:
Als er al een 90 dagen termijn was dan zal deze net als de straf opgeschort worden.

Wanneer men in beroep gaat dan is het meestal zo alsof de oorspronkelijke uitspraak nooit gedaan is.

Als men tegen een uitspraak in beroep gaat dan kan men niet gewoon de oorspronkelijke uitspraak erbij pakken en deze dan hergebruiken om dan direct uitspraak te doen.
Dat is niet alleen bij de UEFA zo maar ook hier in Nederland.
Ik heb bij diverse instellingen op de bezwaar afdeling gewerkt en bij een beroep was men verplicht de zaak opnieuw af te gaan.

Meestal veranderde de uitspraak niet maar daar gaat het de persoon meestal ook niet om. Het gaat ze meestal puur om de vertraging.

Bij de tuchtcommissie is het toch ook zo. Een voetballer krijgt een straf, hij gaat er tegen in beroep en mocht er een wedstrijd zijn voordat men uitspraak doet dan mag de speler deze meestal gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mh, opvallend (en triest) nieuws: Voormalig Barcelona coach Vilanova overleden. De trainer van vorig seizoen, maar 45 geworden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
http://www1.skysports.com...ts-to-remain-arsenal-boss
Arsene Wenger maintains that he wants to remain at Arsenal and is keen to extend his stay at the Emirates Stadium.

The 64-year-old confirmed on Friday that he would be happy to continue as Gunners' boss beyond the end of the season when his current contract comes to an end.

Wenger said: "Look, I have said many times already, I have given my word to this club and that I want to continue where I am. That means to stay."

The Frenchman joined Arsenal in 1996 and, during his 18 seasons at the club, has led the team to three Premier League titles - the last of these in 2004.

During his time in north London, Wenger has been linked with managerial jobs at many top European clubs, most recently Monaco.

According to the Daily Mail, Monaco are prepared to offer Wenger a £12.4m-a-year deal - after tax - to take over from current manager Claudio Ranieri.

Wenger is a former Monaco boss, having already spent seven years at the club before being sacked in 1994 - the year they reached the semi-finals of the European Cup.
Crap ;(

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-04-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:D , dacht dat ie aan PSG gelinkt werd ...

Vilanova idd RIP; las in de ochtend nog alleen dat ie opgenomen was ...

[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 26-04-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Southhampton bedankt!

Jammer van Fulham trouwens, ze hadden met winst uit degradatie kunnen komen. Puntje achter op Norwich, mits United zometeen daar wel van wint.

Giggs zet Fellaini op de tribune en Mata op de bank. Klassieke 4-4-2 opstelling. Ben benieuwd...

[ Voor 42% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-04-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Aardige goal Shelvey!

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.vox-cdn.com/assets/4361381/Shelvey1b.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, wat een goal :D _o_ . Vooral die curve, waardoor de keeper helemaal kansloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heerlijke curve idd, beetje geluk gehad dat die hem perfect raakte, maar o wat zit die lekker :P Die maakt die nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Giggs pakt zijn 1ste win. 4-0, mooie uitslag voor het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Norwich City had liever gehad dat Moyes nog een weekje was blijven zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011

Satom

Verzamel ervaringen

gambieter schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:23:
Mh, opvallend (en triest) nieuws: Voormalig Barcelona coach Vilanova overleden. De trainer van vorig seizoen, maar 45 geworden.
Dat was wel even een kippenvel momentje.. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan ;(
Wauw.. Volgens mij de andere hoek de bedoeling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Liverpool - Chelsea :Y Supporters doen massaal een sfeeractie, geweldig mooi, kippevel. Kunnen de amateurs van vak 410 een voorbeeld aan nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:47
Kaap schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:10:
Liverpool - Chelsea :Y Supporters doen massaal een sfeeractie, geweldig mooi, kippevel. Kunnen de amateurs van vak 410 een voorbeeld aan nemen :+
Want? Je kan veel van ze zeggen maar dat kunnen ze wel hoor. Het is niet nodig om alles dat in Nederland gebeurt op voetbal gebied af te zeiken ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ephymerous schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:31:
[...]
Want? Je kan veel van ze zeggen maar dat kunnen ze wel hoor. Het is niet nodig om alles dat in Nederland gebeurt op voetbal gebied af te zeiken ;)
Hebben we gezien afgelopen zondag :+ Dat was ook waar ik, grappig bedoeld, naar verwees.

Doe je voorzichtig met je lange tenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Kaap schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:33:
[...]

Hebben we gezien afgelopen zondag :+ Dat was ook waar ik, grappig bedoeld, naar verwees.

Doe je voorzichtig met je lange tenen?
Geen lange tenen hoor, ik vind ook vanalles van ze, vooral negatief. Maar het valt me op dat je je vaak negatief uit laat over Nederlands voetbal. Dat vind ik vervelend.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ephymerous schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:31:
[...]

Geen rare opmerking van Kaap gezien vorige week hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:43
Chelsea staat weer lekker te "voetballen". Pff, dat tijdrekken van Schwarzer in de eerste helft, om je kapot voor te schamen als Chelsea-fan zijnde. Bah, wat een waardeloos voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anti-Voetbal :Y Ze hebben gescoord, Mourinho zal in de 2de helft wel meteen wisselen, komt Bus erin.

[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-04-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

*knip* troll

[ Voor 103% gewijzigd door argro op 27-04-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
*knip* reageren op een troll graag slechts per TR

[ Voor 87% gewijzigd door argro op 27-04-2014 17:03 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vreselijk dat tijdrekken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Tactische wissel, aanvaller eruit, verdediger erin. Ik maar denken dat Chelsea al 10 verdedigers had opgesteld :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JanW schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:42:
Tactische wissel, aanvaller eruit, verdediger erin. Ik maar denken dat Chelsea al 10 verdedigers had opgesteld :z
Soort transformers, transformeren in een bus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Daar moet toch een gif van zijn te vinden! :D

Maar jammer dat het kampioenschap nu weer open ligt, als de stand zo blijft :( Hopelijk staat Liverpool na 38 wedstrijden nog wel op die eerste plek. Nog twee wedstrijden winnen, Crystal Palace uit en Newcastle thuis. Dat mag je toch niet weg geven, ondanks dit verlies.

[ Voor 17% gewijzigd door JanW op 27-04-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: https://31.media.tumblr.com/ca4b3cd255f7a0996f049a029d027877/tumblr_n4jsj9G3vi1rq7z94o1_400.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zwarte dag in het voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelsea met 2-0 voor, zonde zeg, totaal onverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Wat een ongelofelijke rot club is dat Chelsea, anti-voetbal :r

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Gadverdamme. Wat een ongelofelijke kutpot voetbal. Verliezen door een fout van Gerrard, hoe dramatisch wil je het hebben.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52
Ik was er al bang voor dat Liverpool vandaag onderuit zou gaan, ik gun het ze heel erg namelijk maar Chelsea speelt effectie betonvoetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tettie schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:00:
Gadverdamme. Wat een ongelofelijke kutpot voetbal. Verliezen door een fout van Gerrard, hoe dramatisch wil je het hebben.
Chelsea was dus beter. Ik gun Liverpool de titel, maar deze wedstrijden zijn cruciaal en moet je winnen. Voetballen is ook verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
*O* Jeej *O*

Gevochten als leeuwen en 90 minuten lang zeer geconcentreerd gespeeld. Erg knap! Dikverdiend gewonnen want Liverpool heeft bijna geen fatsoenlijke kans weten te creeëren en Chelsea heeft 2x gescoord *O* En dat op Anfield waar de rest van de top 7 allemaal onderuit is gegaan. Vind ik netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Benotti schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:38:
Gevochten als leeuwen en 90 minuten lang zeer geconcentreerd gespeeld. Erg knap! Dikverdiend gewonnen
Ik dacht eerst van ik wil ook wat van dat spul dat Benotti gerookt heeft, maar kan niet anders dan sarcastisch zijn natuurlijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Kaap schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:45:
[...]

Ik dacht eerst van ik wil ook wat van dat spul dat Benotti gerookt heeft, maar kan niet anders dan sarcastisch zijn natuurlijk :Y
Nee hoor, volgens mij klopt alles namelijk wat ik zei *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:38:
*O* Jeej *O*

Gestaan als een bus en 90 minuten lang zeer geconcentreerd gespeeld. Erg muurvast! Muurverdiend gewonnen want Liverpool heeft bijna geen fatsoenlijke kans weten te creeëren en Chelbus heeft 2x gescoord *O* En dat op Anfield waar de rest van de top 7 allemaal onderuit is gegaan. Vind ik netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Recht zo die gaat! Liverpool verloren, City staat voor en hopelijk verliest Arsenal morgen ook, dan laten ze Arsenal achter zich en zijn ze alleen nog afhankelijk van Liverpool en Chelsea. Voordeel (of nadeel) is dat ze één wedstrijd meer hebben, maar dan moeten ze wel alles winnen. Dan zou het na morgen qua punten worden 80/78/77/70 met nog 2 wedstrijden te gaan voor Liverpool, Chelsea en Arsenal en 3 voor City.

Hoe bedoel je spannend! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mooi dat je Arsenal nog als concurrent ziet :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:24:
Alleen qua stand, hoor. Don't get your hopes up. ;)

Wil gewoon niet vierde eindigen en voorrondes spelen, maar uiteraard ga ik voor het kampioenschap, al wordt het wel erg lastig. Denk niet dat Liverpool en Chelsea die laatste twee wedstrijden zomaar gaan weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik vraag me af waarom ze toendertijd Di Matteo hebben ontslagen? Die had het bus parkeren uitgevonden, (respect daarvoor) Maar nu 2 jaar later, 200m aan nieuwe spelers hebben uitgegeven, speelt Mourinho hetzelfde laffe anti-voetbal. Ik zou me als supporter (of als Abramovich) zijnde kapot schamen voor m'n club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Het is nu wel extreem inderdaad. Bij Real was het niet zo extreem. Het lijkt ook wel of ie ergens mee zit of zo. Oogt niet echt lekker in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het spel van Real vind ik dit seizoen toch wel een heel stuk prettiger om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Tuurlijk, maar je had niet het "parking the bus" idee wat je nu bij Chelsea wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Benotti schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:57:
[...]

Nee hoor, volgens mij klopt alles namelijk wat ik zei *O*
Haha grappemaker :+
chim0 schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:21:
Recht zo die gaat! Liverpool verloren, City staat voor en hopelijk verliest Arsenal morgen ook, dan laten ze Arsenal achter zich en zijn ze alleen nog afhankelijk van Liverpool en Chelsea. Voordeel (of nadeel) is dat ze één wedstrijd meer hebben, maar dan moeten ze wel alles winnen. Dan zou het na morgen qua punten worden 80/78/77/70 met nog 2 wedstrijden te gaan voor Liverpool, Chelsea en Arsenal en 3 voor City.

Hoe bedoel je spannend! :P
Mits Everton nog 1 of 2 keer verliest kan ik daar mee leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

chim0 schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:52:
Tuurlijk, maar je had niet het "parking the bus" idee wat je nu bij Chelsea wel hebt.
Nee dat zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Las dit trouwens net, Chelsea scoort twee keer in de blessuretijd die ze zelf creëeren :') Wat dat betreft natuurlijk helemaal briljant gedaan door Mourinho _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door JanW op 27-04-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Vos schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:24:
Hehe ik dacht ook al: heeft ie het over Everton??

1 nederlaag had ik wel ingecalculeerd van deze twee wedstrijden (ManC of Chelsea) alleen toen hoopte ik nog op plek 2 weken geleden :+ . Was gewoon slecht gespeeld in de tweede helft :/ ...

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 27-04-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 23:15

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
City heeft nu helaas verreweg de beste papieren, doelsaldo is veel beter. :'(

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

City heeft nog 1 lastige, Everton uit. Maar dan zal Everton wel stukken beter moeten spelen dan als tegen Southampton.

[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 27-04-2014 20:52 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum