Zwak, zwak, zwak. Dit is het resultaat van jarenlang falend beleid aan de top, waarbij er ontzettend vee gemaskeerd is de afgelopen jaren door Messi en Iniesta, in mindere mate Busquets, Valdes en Xavi. Als dit er niet voor zorgt dat het huidige bestuur weg gaat dan heb ik alle vertrouwen verloren in de socios.
Gelukkig genieten er nog mensen van
Wat een ongelooflijke onzin.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:07:
Messi heeft sowieso weinig met het nationale team. Heeft nog nooit wat laten zien daar dus verwacht er ook helemaal niets van. Sowieso rammelt het nationale team aan alle kanten. Is verdedigend zwak, middenveld matig en voorin geweldig.
Misschien moet je hoofdprijzen winnen met de nationale elftal om 'iets te laten zien' in jouw gedachten, anders kan ik het niet begrijpen. Het nationale elftal van Argentinië is veelal middelmaat met een aantal zeer goede spelers die de kar trekken. Dat is al jaren zo, tel daar ook nog eens een periode met Maradona als 'coach' bij op. Toch doet hij het de afgelopen jaren meer dan verdienstelijk. Zeker sinds Sabella coach is doet Messi het erg goed daar, maar misschien ben ik de enige die dat vindt.
Je bent niet de enige, het blijft onbegrijpelijk beleid daar in Madrid hoe ze met zo'n topkeeper omgaan. Diego López is kwalitatief echt niet beter dan hem. Casillas heeft zich al jaren bewezen, ook bij het spaanse elftal.Mosin schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:50:
Ik kijk, dus een deel van El classico, maar ik snap niet waarom Cassilas er in de competitie op de bank zit (toch!?), want het is me toch ook een rete goede keeper zeg.
Zeker. Ondanks dat hij niet van mijn club is vind ik het bijzonder triest dat een icoon van Real madrid en het internationale topvoetbal in het algemeen zo gedegradeerd wordt ten faveure van Diego Lopez. Onbegrijpelijk.tweaker2010 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:01:
[...]
Je bent niet de enige, het blijft onbegrijpelijk beleid daar in Madrid hoe ze met zo'n topkeeper omgaan. Diego López is kwalitatief echt niet beter dan hem. Casillas heeft zich al jaren bewezen, ook bij het spaanse elftal.
Het Argentijse elftal is zeker geen middelmaat. De aanval is zelfs overkill aan talent wat er rondloopt. De meeste spelers spelen allemaal in de Europese top. Icm Messi moeten ze makkelijk de halve finale halen, maar dat is zelfs lastig voor hem met al die ego's rond zich heen. Messi kan zich nooit onderscheiden daar.Catorce schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:58:
[...]
Wat een ongelooflijke onzin.
Misschien moet je hoofdprijzen winnen met de nationale elftal om 'iets te laten zien' in jouw gedachten, anders kan ik het niet begrijpen. Het nationale elftal van Argentinië is veelal middelmaat met een aantal zeer goede spelers die de kar trekken. Dat is al jaren zo, tel daar ook nog eens een periode met Maradona als 'coach' bij op. Toch doet hij het de afgelopen jaren meer dan verdienstelijk. Zeker sinds Sabella coach is doet Messi het erg goed daar, maar misschien ben ik de enige die dat vindt.
Zijn moyenne is ook erg laag met 0,4 goals per wedstrijd, Batistuta haalde bijvoorbeeld 0,7 per wedstrijd.
Verwijderd
Overkill in de voorhoede met Messi, Lavezzi, Aguero, Higuain en Di Maria. Maar de keeper en verdediging zijn voornamelijk middelmaat en het middenveld is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven. Het 'makkelijk de finale halen' ben ik het ook absoluut niet mee eens, al verwacht ik ze wel in de finale. Bij de eerste elf en selectiebreed hebben ze gewoon een stuk minder kwaliteit dan Spanje, Duitsland en Brazilië. Ik blijf daarom ook zeker bij mijn mening dat Messi het met het redelijk ongebalanceerde team van Argentinië goed heeft gedaan de afgelopen jaren.tweaker2010 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:07:
[...]
Het Argentijse elftal is zeker geen middelmaat. De aanval is zelfs overkill aan talent wat er rondloopt. De meeste spelers spelen allemaal in de Europese top. Icm Messi moeten ze makkelijk de halve finale halen, maar dat is zelfs lastig voor hem met al die ego's rond zich heen. Messi kan zich nooit onderscheiden daar.
Zijn moyenne is ook erg laag met 0,4 goals per wedstrijd, Batistuta haalde bijvoorbeeld 0,7 per wedstrijd.
EDIT: Messi kan het gewoon niet waar maken. Hou op...
Verwijderd
Omdat D. Lopez ook een rete goede keeper is. Casillas werd onder Mourinho naar de bank gedegradeerd omdat hij niet geweldig in vorm was en soms zelfs laks overkwam. Niet veel later raakte hij geblesseerd en werd D. Lopez aangetrokken om de concurrentie aan te gaan met Adan en bleek Lopez qua niveau een Casillas in vorm te zijn. Toen Casillas weer terugkwam van zijn blessure was er dus geen reden om Lopez naar de bank te sturen aangezien hij wekelijks de sterren uit de hemel keepte. Onder Ancelotti begonnen beide met een schone lei en koos hij voor deze verdeling. Doordat ze nu concurrenten zijn houden ze elkaar scherp en keepen ze allebei erg goed nu. Afgelopen weken ging Lopez niet altijd vrijuit terwijl Casillas goede reddingen maakt, maar wel risico's neemt met zijn hoge ballen: die worden de laatste tijd steeds bijna onderschept doordat ze te weinig hoogte winnen.Mosin schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:50:
Ik kijk, dus een deel van El classico, maar ik snap niet waarom Cassilas er in de competitie op de bank zit (toch!?), want het is me toch ook een rete goede keeper zeg.
In de competitie blijft het natuurlijk raar om Ramos met de aanvoerdersband te zien met Lopez daarachter, maar Lopez deed het zo goed dat je hem zijn basisplek niet kan ontnemen. De huidige constructie met Casillas in de beker & CL is dus Ancelotti's oplossing aangezien je Iker niet niet kan laten spelen als hij goed keept op de trainingen, maar een basisplek in alle competities wordt erg moeilijk.
Waar Mourinho's argumenten om Casillas op de bank te houden in het begin erg valide waren, werd het maanden later (toen Casillas weer fit was) een machtsspelletje. Zo werd Casillas o.a. in de laatste wedstrijd van het seizoen buiten de selectie gelaten ondanks dat Lopez afwezig was door een operatie. Mourinho verdacht Casillas er namelijk van dat hij informatie uit de kleedkamer doorspeelde aan zijn vriendin, een bekende Spaanse journaliste / presentatrice. Ook was Mou er niet blij mee dat Iker de relatie tussen de Spaanse spelers bij Real en Barca goed probeerde te houden, wat natuurlijk het tegenovergestelde was van wat Mourinho’s PR campagne probeerde te bereiken.
Wie weet dat een goed WK van Casillas iets aan de situatie kan veranderen, maar zolang beide keepers zo goed blijven keepen zal Ancelotti waarschijnlijk de verdeling hetzelfde houden.
Onder Mourinho dachten we nog vanwege een conflict, maar het feit dat hij nu nog steeds op de bank zit doet me denken dat er binnen club politiek niveau iets speelt. Ik neem aan dat hij aan uitkijken is naar een andere club.tweaker2010 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:01:
[...]
Je bent niet de enige, het blijft onbegrijpelijk beleid daar in Madrid hoe ze met zo'n topkeeper omgaan. Diego López is kwalitatief echt niet beter dan hem. Casillas heeft zich al jaren bewezen, ook bij het spaanse elftal.
Dat bedoelde ik, sluit goed aan bij je kruistocht tegen enkele van de Arsenal fans in dit topic.gambieter schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:19:
[...]
al zal ik eventueel leedvermaak in dit topic niet ontkennen![]()
[ Voor 49% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-04-2014 07:36 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Messi zijn stats van 2012 en 2013:tweaker2010 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:07:
[...]
Het Argentijse elftal is zeker geen middelmaat. De aanval is zelfs overkill aan talent wat er rondloopt. De meeste spelers spelen allemaal in de Europese top. Icm Messi moeten ze makkelijk de halve finale halen, maar dat is zelfs lastig voor hem met al die ego's rond zich heen. Messi kan zich nooit onderscheiden daar.
2012 Argentijns elftal wedstrijden: 9 doelpunten: 12 assists: 1
2013 Argentijns elftal wedstrijden: 7 doelpunten: 6 assists: ?
Hoezo doet Messi het middelmatig bij Argentinië 18 goals in 16 wedstrijden?
Float like a butterfly, sting like a bee.
En zijn stats op de afgelopen WK's dan? Daar wordt het kaf van het koren gescheiden en presteert hij erg matig. Oranje scoorde ook aan de lopende band in aanloop naar het EK 2012, die cijfers zeggen me niets.martinusz schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:18:
[...]
Messi zijn stats van 2012 en 2013:
2012 Argentijns elftal wedstrijden: 9 doelpunten: 12 assists: 1
2013 Argentijns elftal wedstrijden: 7 doelpunten: 6 assists: ?
Hoezo doet Messi het middelmatig bij Argentinië 18 goals in 16 wedstrijden?
Die cijfers geven aan dat het team inclusief Messi waarschijnlijk toch wel beter is gaan draaien de afgelopen 2 jaar. Alleen baseren op stats van het vorige wk is natuurlijk ook vreemd, andere spelers, andere tegenstanders, ander continent etc.tweaker2010 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:25:
[...]
En zijn stats op de afgelopen WK's dan? Daar wordt het kaf van het koren gescheiden en presteert hij erg matig. Oranje scoorde ook aan de lopende band in aanloop naar het EK 2012, die cijfers zeggen me niets.
We kunnen sowieso niet voorspellen hoe elk team het gaat doen, maar volgens mij is Argentinie wel beter op dreef o.a. in de kwalificatie reeks dan het WK van 4 jaar geleden.
Enige probleem dat ze hebben is wellicht de keeper, daar zit geen bekende naam bij. Achterhoede valt ook nog wel mee als je spelers van New Castle, Man City, Napoli, Inter, Benfica etc. hebt. De wissels zijn daarentegen wat minder, maar ik denk dat Argentinie toch weleens een outsider gaat zijn op het WK.
En dan hebben ze ook Di Maria, Mascherano en Maxi Rodriguez nog rondlopen.
Geen verkeerd team, alleen de verdediging is matig, maar dat is bij zoveel grote landen een probleem.

Hier nogmaals de run van Bale. Het verbaast me hoe goed hij kan meekomen op het allerhoogste niveau.
Alsnog mooie goal hoor, dat zeker.
Ja, want op z'n eentje Inter oprollen in de Champions League 3j geleden, dat was niet het allerhoogste niveau? Iemand die de beste speler is in de Premier League, kan in elke competitie mee. Verbazend? Allerminst. Hij's zowat hetzelfde type als Ronaldo, alleen verdedigend sterker, en volgens mij gaat hij nog een stuk beter dan Ronaldo worden.FiXeR.nl schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:12:
Hier nogmaals de run van Bale. Het verbaast me hoe goed hij kan meekomen op het allerhoogste niveau.
[ Voor 13% gewijzigd door Wilibrord op 17-04-2014 14:57 ]
Die verdeling prima, want dat is wel zo netjes van de trainer. Hij geeft beide tenminste en goede kans omdat ze inderdaad zoals je zelf al zegt goed keepen.andries.t.net schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:37:
[...]
Omdat D. Lopez ook een rete goede keeper is. Casillas werd onder Mourinho naar de bank gedegradeerd omdat hij niet geweldig in vorm was en soms zelfs laks overkwam. Niet veel later raakte hij geblesseerd en werd D. Lopez aangetrokken om de concurrentie aan te gaan met Adan en bleek Lopez qua niveau een Casillas in vorm te zijn. Toen Casillas weer terugkwam van zijn blessure was er dus geen reden om Lopez naar de bank te sturen aangezien hij wekelijks de sterren uit de hemel keepte. Onder Ancelotti begonnen beide met een schone lei en koos hij voor deze verdeling. Doordat ze nu concurrenten zijn houden ze elkaar scherp en keepen ze allebei erg goed nu. Afgelopen weken ging Lopez niet altijd vrijuit terwijl Casillas goede reddingen maakt, maar wel risico's neemt met zijn hoge ballen: die worden de laatste tijd steeds bijna onderschept doordat ze te weinig hoogte winnen.
In de competitie blijft het natuurlijk raar om Ramos met de aanvoerdersband te zien met Lopez daarachter, maar Lopez deed het zo goed dat je hem zijn basisplek niet kan ontnemen. De huidige constructie met Casillas in de beker & CL is dus Ancelotti's oplossing aangezien je Iker niet niet kan laten spelen als hij goed keept op de trainingen, maar een basisplek in alle competities wordt erg moeilijk.
Waar Mourinho's argumenten om Casillas op de bank te houden in het begin erg valide waren, werd het maanden later (toen Casillas weer fit was) een machtsspelletje. Zo werd Casillas o.a. in de laatste wedstrijd van het seizoen buiten de selectie gelaten ondanks dat Lopez afwezig was door een operatie. Mourinho verdacht Casillas er namelijk van dat hij informatie uit de kleedkamer doorspeelde aan zijn vriendin, een bekende Spaanse journaliste / presentatrice. Ook was Mou er niet blij mee dat Iker de relatie tussen de Spaanse spelers bij Real en Barca goed probeerde te houden, wat natuurlijk het tegenovergestelde was van wat Mourinho’s PR campagne probeerde te bereiken.
Wie weet dat een goed WK van Casillas iets aan de situatie kan veranderen, maar zolang beide keepers zo goed blijven keepen zal Ancelotti waarschijnlijk de verdeling hetzelfde houden.
Dat van Mourinho vind ik dan weer zo treurig als de klere, maar goed. Gelukkig zitten daar nu mensen met meer verstand.
De vraag of Lopez net zo goed als Cassilas is vind ik een erg moeilijke. Voor mijn gevoel kan Cassilas net wat meer, maar dat is dan wanneer ik ze zie spelen.
Volgens mij is Bale voornamelijk snelheid en kracht. Hij laat ook regelmatig zien dat zijn balcontrole / techniek toch sterk voor verbetering vatbaar zijn.Wilibrord schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:55:
[...]
Ja, want op z'n eentje Inter oprollen in de Champions League 3j geleden, dat was niet het allerhoogste niveau? Iemand die de beste speler is in de Premier League, kan in elke competitie mee. Verbazend? Allerminst. Hij's zowat hetzelfde type als Ronaldo, alleen verdedigend sterker, en volgens mij gaat hij nog een stuk beter dan Ronaldo worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gaat lekker bij Barca zo. Neymar en Jordi Alba 3 tot 4 weken eruit. Dat kan er ook nog wel bij.
Bartra was ook niet fit en heeft de volledige wedstrijd gespeeld, heeft daar ook last van. Busquets is geschorst na de ?de gele kaart, dus die is er ook niet bij. En wat heb je dan op de bank? Adriano, Tello, Cuenca, Song, Dos Santos, Sergi Robertotweaker2010 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:20:
http://www.nu.nl/sport/3754920/neymar-ongeveer-vier-weken-kant-kneuzing.html
Gaat lekker bij Barca zo. Neymar en Jordi Alba 3 tot 4 weken eruit. Dat kan er ook nog wel bij.
Idd gaat het de laatste tijd juist goed met Messi icm Argentinie (en had hij vlgns mij makkelijk voor Spanje kunnen uitkomen). Toevallig las ik vandaag of van de week op de BBC site een artikeltje waarom Tevez niet naar het WK mee zou moeten genomen worden. Het systeem werkt een stuk beter zonder Tevez, echter was en is hij zo'n beetje de meest populaire speler in Argentinie (opgegroeid in arme buurt en groot geworden bij de grootste club Boca) dus werd er altijd een plekje ingeruimd voor hem. Sinds dat voorbij is onder de huidige coach draait Messi een stuk beter/ is het makkelijker geworden om hem heen te bouwen.Catorce schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:58:
Real heeft verdiend gewonnen, laat me dat voorop stellen. Desalniettemin heeft Barcelona het voor de zoveelste keer over zichzelf afgeroepen. Alves speelde weer eens een hoofdrol in beide goals, is ook niet de eerste keer de afgelopen jaren. Ondanks dat hij verder een prima wedstrijd speelde had Bartra simpelweg een gele kaart moeten pakken door Bale onderuit te halen, zeker als er nog een paar minuten te spelen is.
Zwak, zwak, zwak. Dit is het resultaat van jarenlang falend beleid aan de top, waarbij er ontzettend vee gemaskeerd is de afgelopen jaren door Messi en Iniesta, in mindere mate Busquets, Valdes en Xavi. Als dit er niet voor zorgt dat het huidige bestuur weg gaat dan heb ik alle vertrouwen verloren in de socios.
[...]
Gelukkig genieten er nog mensen van![]()
![]()
[...]
Wat een ongelooflijke onzin.
http://www.bbc.com/sport/0/football/27010925
Die beide goals van Real hadden er overigens nooit in gemogen
Nog over die grote clubs in Argentinie: daar hebben ze een (traditionele) "grote vijf" (ipv hier de "grote drie) en dat zijn Boca Juniors, River Plate, Racing Club, Independiente en San Lorenzo. Gezien de laatste jaren vind ik dat je Velez Sarsfield ondertussen ook wel een grote club mag noemen
[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 17-04-2014 22:24 ]
Mourinho zal wel weer een spetterende dramaqueen persconferentie hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-04-2014 20:27 ]
Ze missen Cech wel; de goal was niet echt lekker van Schwarzer en het ging wel vaker niet soepel vandaag. Aan de ene kant vind ik het leuk dat de underdog wint, maar Sunderland is nou net een concurrent van Norwich
Ik vind het wel verdiend voor Sunderland: zij vochten ervoor, Chelsea was nogal impotent.
[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 19-04-2014 20:25 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
City zit er nog bijzonder dicht bij, ik ben er absoluut nog niet zeker van dat Liverpool hem gaat pakken. Wel fijn dat Mourinho en Chelsea verliezenJanW schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:27:
En mooi ook voor Liverpool, die titel komt nu wel heel dicht bij door dit verlies van Chelsea.
Tsja Sunderland was ook niet veel meer dan vechtlust. Man, wat waren zij traag en onbeholpen. Wel een heerlijk spannende pot voor de neutrale toeschouwer.gambieter schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:18:
Ik weet dat Webb een zwakke scheidsrechter is, maar dit is echt Webb niet, het is Mike Dean. Het was trouwens de grensrechter die er voor vlagde.
Ze missen Cech wel; de goal was niet echt lekker van Schwarzer en het ging wel vaker niet soepel vandaag. Aan de ene kant vind ik het leuk dat de underdog wint, maar Sunderland is nou net een concurrent van Norwich
Ik vind het wel verdiend voor Sunderland: zij vochten ervoor, Chelsea was nogal impotent.
Liverpool mag Sunderland wel erg dankbaar zijn. Eerst City twee verliespunten bezorgen, en nu Chelsea zelfs drie. Zo zijn ze in twee weken tijd in een erg comfortabele positie terechtgekomen. Kijk nu al uit naar de wedstrijd van volgende week
Ik weet niet of het filmpje in NL werkt: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/27091889Kaap schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:09:
Mourinho zal wel weer een spetterende dramaqueen persconferentie hebben.
Hij feliciteert a) de spelers, b) Sunderland, c) de scheidsrechter en d) de baas van de scheidsrechters, allemaal met het fantastische werk dat ze hebben gedaan. Mijn sarcasme-meter is intussen al doorgeslagen
Hier tijdelijk op Youtube: (mourinho...gambieter schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:30:
[...]
Ik weet niet of het filmpje in NL werkt: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/27091889
Hij feliciteert a) de spelers, b) Sunderland, c) de scheidsrechter en d) de baas van de scheidsrechters, allemaal met het fantastische werk dat ze hebben gedaan. Mijn sarcasme-meter is intussen al doorgeslagen
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8DDF89lVpBA]
Edit: Suarez met de 2-0!
[ Voor 15% gewijzigd door Sydney08 op 20-04-2014 13:10 ]
Tomorrow is not today!
Ben echt benieuwd of zowel Liverpool als Atletico het vol kunnen houden om a) de landstitel te pakken dit seizoen en b) door te gaan en de komende jaren bij de titelkandidaten te horen en mooie prestaties in de CL neer te zetten.
Maar om daar nu meteen aan te gaan denken als Liverpool kampioen wordt. Chelsea en City bijv. zullen er alles aan doen om volgend jaar nog sterker voor de dag te komen.
[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 20-04-2014 13:38 ]

Verder geeft Norwich ondanks de 2-0 goed partij. Het is nog niet afgelopen.
Ik denk dat Liverpool nog wel wat sympathie zal houden, ze zijn daar intussen een stuk bescheidener geworden dan de clubs die dachten "recht" te hebben op CL-kwalificatie. En Rodgers laat ze echt voetballen.
En terwijl ik dit tik valt de 1-3, beetje mazzelgoaltje...
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 20-04-2014 14:20 ]
[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 20-04-2014 14:20 ]
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris
Verwijderd
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
1-0 , lekkere aanval en rambo scoort weer
Ik zag een overtreding van Snodgrass... De 2e helft heb ik niet geziengambieter schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:50:
De scheidsrechter is Liverpool (die Sakbo) zeker niet ongunstig gezind, hij heeft al meerdere overtredingen van hem onbestraft gelaten. Ook het tijdrekken van Minoulet had allang geel moeten zijn.
Dat was een zeer vervelende, had best rood kunnen zijn imo.Vos schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:02:
[...]
Ik zag een overtreding van Snodgrass... De 2e helft heb ik niet gezien.

Dat dacht ik zelf in eerste instantie ook. Maar in de herhaling is er niks aan de hand volgens mij, verslaggever benadrukte dit ook nog eens. Goede beslissing van de scheidsrechter dus.gambieter schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:01:
Ik kan me de boosheid van Hull wel voorstellen bij die tweede goal, dat was een duidelijke overtreding van Arteta.
Je kunt hem geven of niet, hij besloot hem niet te geven, blijft geen excuus imo voor die tegentreffer, zegt meer over Hull dan over de scheidsrechter.gambieter schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:01:
Ik kan me de boosheid van Hull wel voorstellen bij die tweede goal, dat was een duidelijke overtreding van Arteta. Maar daarna wel mooi afgemaakt.
De Britse verslaggevers zijn het dan zeker niet eens met die NL verslaggever, het was gewoon een overtreding. Fout van de scheidsrechter, Arteta tikt hem gewoon aan.Kaap schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:04:
Dat dacht ik zelf in eerste instantie ook. Maar in de herhaling is er niks aan de hand volgens mij, verslaggever benadrukte dit ook nog eens. Goede beslissing van de scheidsrechter dus.
Wellus nietus wellus nietusgambieter schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:11:
[...]
De Britse verslaggevers zijn het dan zeker niet eens met die NL verslaggever, het was gewoon een overtreding. Fout van de scheidsrechter, Arteta tikt hem gewoon aan.

Maar zeg eens eerlijk gambieter, overtreding of niet, Hull zou er toch niet beter door spelen.gambieter schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:11:
[...]
De Britse verslaggevers zijn het dan zeker niet eens met die NL verslaggever, het was gewoon een overtreding. Fout van de scheidsrechter, Arteta tikt hem gewoon aan.
Hier alweer Hull bijna afgestraft door Giroud, wat een klungelactie die keeper..
Dat heeft toch niets met elkaar te makeniPodKiller schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:30:
Maar zeg eens eerlijk gambieter, overtreding of niet, Hull zou er toch niet beter door spelen.
Ik hoor je niets zeggen over de potentiële pingel van zo even zeggen. Is dat gewoon selectief of?
Ik zal het fanboy-filter weer aanzetten, en dan staat er opeens niets. Da's een nuttig filterKaap schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:52:
*fanboy speak*
Nee, ik ben wat zinvollers gaan doen. Saaie wedstrijd, hopelijk is Everton-ManU wel de moeite waard.Ik hoor je niets zeggen over de potentiële pingel van zo even zeggen. Is dat gewoon selectief of?
Waarom zit je op een forum als je niet accepteert dat mensen een andere mening hebben? Ik vind het bijvoorbeeld prima dat jij het een overtreding vind. Mag ik het toch wel niet mee eens zijn lijkt me. Monoloog kun je gewoon offline doengambieter schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:54:
[...]
Ik zal het fanboy-filter weer aanzetten, en dan staat er opeens niets. Da's een nuttig filter

Je Anti-Arsenal Everton shirt al aan?gambieter schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:54:
[...]
Nee, ik ben wat zinvollers gaan doen. Saaie wedstrijd, hopelijk is Everton-ManU wel de moeite waard.
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-04-2014 17:00 ]
Verbaast me straks niks als je achter Everton staat.gambieter schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:54:
[...]
Nee, ik ben wat zinvollers gaan doen. Saaie wedstrijd, hopelijk is Everton-ManU wel de moeite waard.
Eh, Kaap in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014" doet alsof het een feit is dat het geen overtreding was, en komt dan met "er zijn andere mensen die het ook geen overtreding vonden", en gaat dan op de man spelen. Ik zou zeggen: spiegeltje spiegeltje aan de wand. Dit soort kleutergedrag "weeeh, hij begon" is nu precies het vreselijk irritante aan de fanboys.Kaap schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:59:
Waarom zit je op een forum als je niet accepteert dat mensen een andere mening hebben?
Zielig. En dan het maar vreemd vinden als jullie niets "gegund" wordt. Het is juist dit soort onhebbelijke gedrag dat fanboys zo vervelend maakt. En juist daarom heb ik liever dat Everton CL haalt, minder onhebbelijke en verwende fans. Grappig dat jullie zo vaak Mourinho aanvallen, qua mokken doen jullie niet voor hem onderJe Anti-Arsenal Everton shirt al aan?
En nu gaat het fanboyfilter weer aan en zie ik voorlopig dus geen posts meer van bepaalde mensen.
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 20-04-2014 17:21 ]
Er staat zelfs duidelijk dat ik zelf eerst ook dacht dat het een overtreding was, en vervolgens vond ik, na het zien van de herhaling, het niet meer. Daar is helemaal niks fanboys aan. De woorden "volgens mij" geven ook duidelijk aan dat ik het denk, maar betekent echt niet dat ik perse gelijk heb en zeker niet dat jij het niet oneens mag zijn.gambieter schreef op zondag 20 april 2014 @ 17:11:
[...]
Eh, Kaap in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014" doet alsof het een feit is dat het geen overtreding was , en komt dan met "er zijn andere mensen die het ook geen overtreding vonden", en gaat dan op de man spelen. Ik zou zeggen: spiegeltje spiegeltje aan de wand. Dit soort kleutergedrag "weeeh, hij begon" is nu precies het vreselijk irritante aan de fanboys.
Kijk zelf eens in de spiegel naar je eigen postgedrag de laatste 2 maandengambieter schreef op zondag 20 april 2014 @ 17:11:
[...]
Zielig. En dan het maar vreemd vinden als jullie niets "gegund" wordt. Het is juist dit soort onhebbelijke gedrag dat fanboys zo vervelend maakt. En juist daarom heb ik liever dat Everton CL haalt, minder onhebbelijke en verwende fans.
Edit: de derde was wel heel duidelijk, wat een domme actie van Phil Jones. De Gea had die bal makkelijk gehad.
Pingel en 1-0.
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 20-04-2014 17:39 ]
Ironisch trouwens, Fellaini verliet Everton voor 32 miljoen, en vandaag zit de voormalige grote man van Everton op de bank tegen zijn oude club.

Tja, bij Everton was ie echt wel goed, maar zeker geen 32 miljoen waard. Ik denk dat dat ene seizoen gewoon een uitschieter was en op zijn plek is bij een goede middenmoter, heel misschien een subtopper. Oh wacht...United is momenteel subtop/middenmootmartinusz schreef op zondag 20 april 2014 @ 17:52:
Welke gek betaald er dan ook 32 miljoen voor Fellaini
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-04-2014 17:55 ]
Ben benieuwd wat er van waar is...
hoe dan ook gaat het United flink wat geld kosten om hem te ontslaan, kan het nog steeds niet begrijpen dat hij (of wie dan ook) een contract van 6 aangeboden kreeg.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
http://www1.skysports.com...manchester-united-manager
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Van Gaal schijnt de voornaamste kandidaat te zijn om het over te nemen. De fans willen Klopp maar die zie ik niet komen i.v.m. contract die loopt tot 2018.
En ontslagen, hoor het net op de radio.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 22-04-2014 10:03 ]
Ben wel benieuwd waarom juist Louis van Gaal hem zou moeten opvolgen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum