[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.172 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ach ja, logisch dat de Duitse media een Duitse speler de voorkeur geeft toch? Sahin doet het aardig als een elftal lekker draait, maar bij Real kon hij zich niet onderscheiden. Zo worden er wel meer spelers gehyped.

Even wat anders: http://www.nu.nl/sport/3668988/walcott-scheurt-kruisband-af-en-mist-wk.html
Ben benieuwd wie ze als vervanger gaan halen. Echt balen dit...

[ Voor 37% gewijzigd door tweaker2010 op 06-01-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:28
Je hebt de afgelopen pagina gemist? ;)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sorry, mijn laatste pagina liet dat nog niet zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:44:
Ach ja, logisch dat de Duitse media een Duitse speler de voorkeur geeft toch? Sahin doet het aardig als een elftal lekker draait, maar bij Real kon hij zich niet onderscheiden. Zo worden er wel meer spelers gehyped.
Het opvallende voor mij was meer/vooral dat hij op de lijst defensieve middenvelders stond. Dit omdat hij doorbrak/bij mij bekend stond als de aanvallende middenvelder bij Dortmund. Maar met de blessures die ze hebben zal ie vast die positie opgevuld hebben. Kan me niet voorstellen dat als Gundogan weer fit is hij op die plek ernaast komt ipv Bender. Maar zo te lezen is ie meer op nr.4 terecht gekomen voor z'n opbouwende spel van daaruit dan enige verdedigende kwaliteiten (tactische keus voor de trainer dan), mischien gaat t daarom ook wel zo goed nu ;) . Opvallen doet ie iig niet als ik Dortmund een keer zie spelen dus mischien maar eens beter opletten O-) (blijkbaar toevallig één van z'n zwakste optredens die laatste wedstrijd tegen Hertha http://www.whoscored.com/Players/14176/Fixtures/Nuri-Sahin een een Duitse 5 in Der Kicker)

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 06-01-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:37
Slaapje schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:57:

Toen ie het veld af ging had ik niet verwacht dat het zo ernstig zou zijn.
Blijkbaar was het ook niet zo ernstig, want hij kon wel grapjes en gebaartjes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Blijkbaar wel als hij 6 maanden aan de kant staat.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:26

Vos

AFCA

chim0 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:00:
[...]

Blijkbaar was voelde het ook niet zo ernstig, want hij kon wel grapjes en gebaartjes maken.
Correctie. Je kan niet altijd gelijk voelen hoe ernstig een blessure is.

Jij weet waarom hij dat 2-0 gebaar maakte? Nee? Reageer dan niet zo ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 07-01-2014 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

chim0 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:00:
[...]

Blijkbaar was het ook niet zo ernstig, want hij kon wel grapjes en gebaartjes maken.
Dokter Chim0 stelt even een blessure vast aan de hand van zijn reactie :')

Nou dan zijn aanstellers zoals zoals Villa destijds en etc. blijkbaar in levensgevaar geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

iPodKiller schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:08:
[...]

Dokter Chim0 stelt even een blessure vast aan de hand van zijn reactie :')

Nou dan zijn aanstellers zoals zoals Villa destijds en etc. blijkbaar in levensgevaar geweest :+
Wel typisch voor El Clásico's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

En Man Utd gaat weer kopen om de boel te redden. Reus zie ik eerlijk gezegd niet in dat team passen.
http://www.dailymail.co.uk/football/article-2534925/David-Moyes-handed-200m-rebuild-Manchester-United.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11
Weer?

En hoezo zou Reus niet passen, uitstekende voetballer met heel veel kwaliteit. Die kan in ieder elftal wel mee. Zeker bij Man Utd, daar kunnen ze wel wat kwaliteit gebruiken. Valencia is geen topper, Nani is ontzettend wisselvallig en Young lijkt het niveau ook niet aan te kunnen.

[ Voor 96% gewijzigd door JanW op 07-01-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vergeet Reus maar, die gaat nergens heen, en vooral niet in de winter.

Als Moyes trouwens al zoveel heeft betaald voor Fellaini, denk maar niet dat clubs hun speler voor een koopje laten vertrekken.

En zat Man utd niet in de schulden? Dan denk ik dat 200m eventjes doodleuk uitgeven niet bepaald slim is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:28
Ik zie het nut van een spits (al is het Costa) ook niet. Met Rooney en van Persie hebben ze daar toch in principe goede spelers lopen? Het is juist de aanvoer die niet goed is. En volgens mij is het het goedkoopste eerst de hele technische leiding eruit te gooien. Want er zit totaal geen logica in het beleid nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:49:
[...]

Jij weet waarom hij dat 2-0 gebaar maakte? Nee? Reageer dan niet zo ;).
Maakt me niet uit waarom, vind het gewoon kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

D-e-n schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:06:
Ik zie het nut van een spits (al is het Costa) ook niet. Met Rooney en van Persie hebben ze daar toch in principe goede spelers lopen? Het is juist de aanvoer die niet goed is. En volgens mij is het het goedkoopste eerst de hele technische leiding eruit te gooien. Want er zit totaal geen logica in het beleid nu.
RvP en Rooney zijn momenteel nogal blessuregevoelig, en Chicarito is te wisselvallig (al krijgt hij ook weinig speeltijd). Maar het zal ook bedoeld zijn als steun voor de manager (en een stok achter de deur als het toch niet gaat lopen).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:41:
Weer?

En hoezo zou Reus niet passen, uitstekende voetballer met heel veel kwaliteit. Die kan in ieder elftal wel mee. Zeker bij Man Utd, daar kunnen ze wel wat kwaliteit gebruiken. Valencia is geen topper, Nani is ontzettend wisselvallig en Young lijkt het niveau ook niet aan te kunnen.
Een Duitse voetballer in de PL zie je toch bijna nooit? Schürrle heeft ook moeite met de fysiek daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:28
gambieter schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:10:
[...]

RvP en Rooney zijn momenteel nogal blessuregevoelig, en Chicarito is te wisselvallig (al krijgt hij ook weinig speeltijd). Maar het zal ook bedoeld zijn als steun voor de manager (en een stok achter de deur als het toch niet gaat lopen).
Eén van de twee kun je meestal toch wel opstellen? En Rooney (of een ander) op de bank als iedereen fit is is ook niet bevorderlijk lijkt me. Wat dat betreft is een speler kopen die op meer posities kan spelen zoals Reus wat logischer dan een typische spits halen.

Sowieso is het raar om concurrentie voorin te halen als je elftal op vele andere plaatsen nog rammelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:11:
[...]

Een Duitse voetballer in de PL zie je toch bijna nooit? Schürrle heeft ook moeite met de fysiek daar.
Wikipedia: List of foreign Premier League players

Dan kijk jij te weinig BPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:12
[...]

Mertesacker, Ozil en Podolski disagree...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Ik weet niet wat je er mee wilt zeggen? Dat ze fysiek te kort komen?

Naar mijn weten staat de Duitse competitie juist bekend om de fysieke inspanning. Vooral qua trainingen e.d. Dat zou dus niet echt een probleem moeten zijn in de BPL.

En Schürrle ≠ Duitsland
Kaap schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:09:
[...]

Mertesacker, Ozil en Podolski disagree...
BALLACK! :+

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 07-01-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Volgens die wiki pagina, zijn er 11 Duitsers officieel bij een Engelse club op dit moment, en dan gaan we niet kijken naar de Duitsers die er voorheen hebben gespeeld.

Marin bijv. is uitgeleend, maar het meerendeel speelt gewoon actief mee in de BPL. Holtby is ook een Duitser voor wie het bijna vergeten is.

Dus tweaker2010, je hebt het dik fout, doe je research :+

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 07-01-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hmm, tja Ozil was ik inderdaad vergeten. Maar Ballack is al weer een tijdje terug. ;)

Ik bedoelde eigenlijk dat maar weinigen echt succesvol zijn geweest daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:17:
Hmm, tja Ozil was ik inderdaad vergeten. Maar Ballack is al weer een tijdje terug. ;)

Ik bedoelde eigenlijk dat maar weinigen echt succesvol zijn geweest daar.
Je vergeet Jens Lehmann ook als we het toch over oude spelers hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 07-01-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Komt ook omdat maar weinig Duitse voetballers naar het buitenland gaan. Degene die dat doen zijn in de afgelopen 5 jaar op twee handen te tellen volgens mij. 't Is dus maar net wat je wil zien, maar volgens mij zijn er gewoon maar weinig Duitsers actief buiten de landsgrenzen in topcompetities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, er gaat ook veel geld en prestige om in de Bundesliga. Ze hoeven ook wat minder snel weg als je het vergelijkt met de kleinere competities :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
tweaker2010 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:40:
[...]

Lewandowski mag zich eerst bewijzen bij Bayern. Het zou niet de eerste speler zijn die daar de druk niet aan kan. Makkelijk om te roepen dat Mandzukic nu gelijk op de bank moet. Hij heeft dit seizoen al 10x gescoord.
Naja druk, als hij gewoon een echte top speler is, dan zal hij daar niet aan bezwijken. Mentaal moet je ook in orde zijn als top speler, anders heb je niet veel te zoeken bij top clubs. De mentaliteit van Dortmund zal niet super veel schelen met dat van Bayern.
Ja, maar ik denk dat Lewandowski met Bayern nog meer kan scoren, dan Mandzukic doet. Elke positie is bij ons perfect bezet, alleen in de spits vind ik, dat ze wat steekjes hebben laten vallen, omdat ze niet de aller beste spitsen hebben (niet, dat het nodig is, het gaat nu al goed, maar een Lewandowski in top vorm is altijd welkom!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons? Heb je aandelen of zit je in het bestuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BamBoomBots is fan van Bayern, dus vandaar... Gelukkig voor Mandzukic is ie geen trainer ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:45:
Bij ons? Heb je aandelen of zit je in het bestuur?
Ja, wat dacht je zelf. Tuurlijk.. :')
tweaker2010 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:13:
BamBoomBots is fan van Bayern, dus vandaar... Gelukkig voor Mandzukic is ie geen trainer ;) :+
Haha, dan had hij pech gehad :+ :P
Nee, maar Lewandowski is wel wat beter, dan Mandzukic. Hij zal dan wel in de mindere wedstrijden komen te spelen of ze gaan misschien iets met 2 spitsen doen, maar ik weet niet of dat in Guardiola's plaatje past.

[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 07-01-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:59

Quad

Doof

United blijft morren, staat nu 2-1 achter bij Sunderland.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Manchester United heeft het heel moeilijk bij Sunderland. Een enigzins discutable penalty tegen, al ging Cleverly dat duel heel dom in. En Rafael die aan 2e geel ontsnapt vlak daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
iPodKiller schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:22:
[...]

Je vergeet Jens Lehmann ook als we het toch over oude spelers hebben.
Klinsmann :+ (en Hamann). Maar idd, geld genoeg in de Bundesliga en PL is mischien niet de logische keus voor een Duitser ;). En de laatste en komende jaren zijn de vooruitzichten alleen maar goed te noemen voor de Bundesliga. Nu was voorheen het laatste wat ze nodig hadden in de PL hardwerkende spelers met loopvermogen dus dat verklaarde ook al een hoop. De huidige lichtingen echter kunnen ze best gebruiken en nu ze in DLD ook een beetje engels kunnen praten ( ;) ) zal een move zoals die van Schürrle wellicht geen uitzondering meer zijn. Of mischien was ie van jongs af aan al PL fan en gewoon een uitzondering. Blijkbaar Bayern en Ballack fan ...

Vandaag in L'Equipe weer eens een tabelletje dat ze de meeste toeschouwers trekken van alle competities in Europa (gem. 43.000 oid; iirc Premier League iets van 39.000?) alleen zijn de ticketprijzen natuurlijk een stuk lager dan in Engeland ...
Kwam nog andere grafiek tegen een tijdje terug over de grootverdieners onder de clubs (met o.a. het aandeel van de recettes t.o.v. de totale omzet, met Arsenal als uitschieter naar boven gezien hun capaciteit)

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails110.imagebam.com/29962/50b1a3299610138.jpg

Wat betreft Man U: Kagawa weer ruilen voor Reus? O-) .

[ Voor 92% gewijzigd door apis29 op 07-01-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
chim0 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:35:
[...]

Alleen Barca heeft woensdag eerst Getafe thuis, dus daar verwacht ik gewoon de 3 punten voor Barca, maar Atletico moet morgen eerst naar Valencia en dat lijkt me toch wat lastiger.
Om hier even op terug te komen, ik zie nu pas dat deze twee wedstrijden voor de beker zijn, dus tellen niet mee voor de competitie. Het wordt dus alsnog spannend aankomende zaterdag!

Grappig detail, ik hoorde in een trainingsvideo van Barca dat Aguero en Messi ergens familie zijn.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8nZkufmnxgY&feature=share]
Vanaf minuut 34:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-10 20:51
Vos schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:20:
Manchester United heeft het heel moeilijk bij Sunderland. Een enigzins discutable penalty tegen, al ging Cleverly dat duel heel dom in. En Rafael die aan 2e geel ontsnapt vlak daarna.
dieptepunt is hopelijk bereikt :( overwinning van Sunderland was niet eens onterecht. Echt ongelovelijk hoe slecht sommige spelers waren. Cleverley was dramatisch en Valencia weet niet dat hij een linkervoet heeft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
We zitten trouwens op de helft. Wat zijn jullie voorspelling trouwens voor wat betreft de top 5 PL?

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-01-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

(1) Manchester City
(2) Arsenal
(3) Chelsea
(4) Liverpool
(5) Tottenham Hotspur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:52:
We zitten trouwens op de helft. Wat zijn jullie voorspelling trouwens voor wat betreft de top 5 PL?
Ik denk dat het een gevecht gaat worden tussen City en Arsenal om de 1e plek. Ik vrees voor City, mede door hun consistentie, de spitsen kunnen elkaar afwisselen zonder grote kwaliteit in te leveren.

Spurs zie ik wegzakken tussen de 7 en de 8e plek, zelfde met man utd als er niet wordt ingegrepen.

Liverpool kan zeker 3e worden als Suarez zijn one man show blijft voortzetten, al denk ik van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Geef (helaas ;)) City en Chelsea de meeste kans, dit gezien hun brede selecties. Dan Arsenal op 3 en Liverpool op 4.

Als Arsenal zijnde zijn de maanden februari en maart superzwaar. Dat kan het seizoen imo maken of breken. Kom je die goed door dan kan je ook zo meedoen om de titel.

[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 08-01-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
iPodKiller schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:28:
[...]
Ik denk dat het een gevecht gaat worden tussen City en Arsenal om de 1e plek. Ik vrees voor City, mede door hun consistentie, de spitsen kunnen elkaar afwisselen zonder grote kwaliteit in te leveren.
Ja, ik vrees dat dat het breekpunt gaat worden. Wenger zelf zal deze transferwindow besluiten of we mee blijven doen of opgeven.. Koopt hij geen echt spits die minimaal 1 op 1 loopt, dan gooit hij daarmee nu al de handoek in de ring. Dan mag hij wat mij betreft ook alvast meteen vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wenger weet vast en zeker, vooral nu Walcott weg is, dat ze iig iets moeten huren/kopen om consistentie te bewaren. Maar Wenger zij zelf ook al, nu in januari een speciale speler kopen gaat geen grapje worden, want niemand wilt zomaar zijn leven midden in het seizoen omgooien, en je zult uiteraard de hoofdprijs ervoor moeten betalen.

Wenger gelooft in zijn team, zie bijv. de afgekraakte Ramsey van vorig jaar, en nu. Een normale trainer had hem gelijk verkocht of gelijk verhuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik denk city/arsenal/chelsea, maar het zal wel dicht bij elkaar liggen. city en chelsea hebben gewoon zulke brede selecties, die zullen veel makkelijker deze periode doorkomen. waar arsenal sowieso met een hele dunne selectie het seizoen is begonnen, daarnaast ook nog chronish geblesseerde spelers heeft, is het eigenlijk een wonder dat ze zolang bovenaan staan. een bewezen spits halen zal een hoop goed maken en misschien een vervanger voor Walcott.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:28:
[...]
Spurs zie ik wegzakken tussen de 7 en de 8e plek, zelfde met man utd als er niet wordt ingegrepen.
Spurs draait de laatste paar weken weer lekker toch?
http://www.vi.nl/nieuws/opgeleefde-adebayor-blijkt-de-sleutel-tot-succes-voor-spurs.htm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
tweaker2010 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:41:
[...]

Spurs draait de laatste paar weken weer lekker toch?
Laatste 11 wedstrijden:

3 November 2013 10 Everton – Tottenham 0:0

10 November 2013 11 Tottenham – Newcastle 0:1

24 November 2013 12 Manchester City – Tottenham 6:0

1 December 2013 13 Tottenham – Manchester Utd 2:2

4 December 2013 14 Fulham – Tottenham 1:2

7 December 2013 15 Sunderland – Tottenham 1:2

15 December 2013 16 Tottenham – Liverpool 0:5

22 December 2013 17 Southampton – Tottenham 2:3

26 December 2013 18 Tottenham – West Brom 1:1

29 December 2013 19 Tottenham – Stoke City 3:0

1 January 2014 20 Manchester Utd – Tottenham 1:2

3x verlies, waarvan 2x slachtpartij
3x gelijk
5x winst

Dus ja, behoorlijk wisselvallig.

Ter vergelijking met City:

2 November 2013 10 Manchester City – Norwich 7:0

10 November 2013 11 Sunderland – Manchester City 1:0

24 November 2013 12 Manchester City – Tottenham 6:0

1 December 2013 13 Manchester City – Swansea 3:0

4 December 2013 14 West Brom – Manchester City 2:3

7 December 2013 15 Southampton – Manchester City 1:1

14 December 2013 16 Manchester City – Arsenal 6:3

21 December 2013 17 Fulham – Manchester City 2:4

26 December 2013 18 Manchester City – Liverpool 2:1

28 December 2013 19 Manchester City – Crystal Palace 1:0

1 January 2014 20 Swansea – Manchester City 2:3

1x verlies
1x gelijk
9x winst, waarvan 3x slachtpartij

<knip> Houd eens op met trollen.

2 November 2013 10 Arsenal – Liverpool 2:0

10 November 2013 11 Manchester Utd – Arsenal 1:0

23 November 2013 12 Arsenal – Southampton 2:0

30 November 2013 13 Cardiff – Arsenal 0:3

4 December 2013 14 Arsenal – Hull 2:0

8 December 2013 15 Arsenal – Everton 1:1

14 December 2013 16 Manchester City – Arsenal 6:3

23 December 2013 17 Arsenal – Chelsea 0:0

26 December 2013 18 West Ham – Arsenal 1:3

29 December 2013 19 Newcastle – Arsenal 0:1

1 January 2014 20 Arsenal – Cardiff 2:0

2x verlies, waarvan 1x slachtpartij
2x gelijk
7x winst

[ Voor 47% gewijzigd door Ramzzz op 09-01-2014 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:00
"Laatste weken" en jij hebt het over 10 weken?
Als je de wedstrijden in november er af laat, ziet het er al een stuk beter uit bij Tottenham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
chim0 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 06:13:
[...]

Om hier even op terug te komen, ik zie nu pas dat deze twee wedstrijden voor de beker zijn, dus tellen niet mee voor de competitie. Het wordt dus alsnog spannend aankomende zaterdag!

Grappig detail, ik hoorde in een trainingsvideo van Barca dat Aguero en Messi ergens familie zijn.

[video]
Vanaf minuut 34:30
Atletico had 'm bijna, maar Helder Postiga maakte in de 93e minuut nog even de 1-1. Zullen ze thuis wel af maken, maar kan nog lastig worden. Vanavond Neymar niet bij Barcelona, heeft buikgriepje...

Wb Messi en Aguero; goede vrienden en zijn peetvader van elkaars kinderen. Geen officiele familiebanden als ik het goed heb. Aguero was met de dochter van Maradona (inmiddels niet meer dacht ik), dat zoontje heeft ook een kleine druk om voetballer te worden: Aguero vader, Maradona opa en Messi peetvader 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

chim0 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:08:
[...]

Arsenal ook erbij, anders zijn sommigen op hun pik getrapt.
Vrij logisch dat je ze erbij zet, Arsenal is gewoon de koploper 8).

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 08-01-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dcell schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:32:
dieptepunt is hopelijk bereikt :( overwinning van Sunderland was niet eens onterecht. Echt ongelovelijk hoe slecht sommige spelers waren. Cleverley was dramatisch en Valencia weet niet dat hij een linkervoet heeft |:(
Moyes staat toch duidelijk onder druk, hij begint nu al a la Mourinho te claimen dat iedereen tegen ManU is: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/25647570. Klaagt over het niet krijgen van een pingel, maar vergeet dat Rafael gematst werd, enzovoort.

Hij herinnert zich zeker Fergie-time niet en alle cadeautjes die scheidsrechters over de jaren aan ManU uitdeelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Die howard webb speelt tegenwoordig bij chelsea toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:59:
[...]

Moyes staat toch duidelijk onder druk, hij begint nu al a la Mourinho te claimen dat iedereen tegen ManU is: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/25647570. Klaagt over het niet krijgen van een pingel, maar vergeet dat Rafael gematst werd, enzovoort.

Hij herinnert zich zeker Fergie-time niet en alle cadeautjes die scheidsrechters over de jaren aan ManU uitdeelden ;)
Sjah, hij kan beter Cleverley aanspreken op zijn manier van inkomen. Je kan hem geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:05:
Sjah, hij kan beter Cleverley aanspreken op zijn manier van inkomen. Je kan hem geven.
Yep, eensch. En Rafael had gewoon zijn tweede geel moeten krijgen. Ach ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:21
Lees op meerdere sites dat Xabi Alonso heeft verlengd bij RM, echter is er nog geen officiele bevestiging geweest :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bospa01 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:29:
Lees op meerdere sites dat Xabi Alonso heeft verlengd bij RM, echter is er nog geen officiele bevestiging geweest :)
Inmiddels is het officieel: https://twitter.com/XabiAlonso/status/420998728666071041/photo/1 ;)

[ Voor 29% gewijzigd door tweaker2010 op 08-01-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Kunnen we spreken van een comeback? Messi wist vanavond 2x te scoren tegen Getafe voor de Copa! En Atlético speelt (verrassend) gelijk tegen Valencia! Dit belooft nog wat te worden aankomend weekend (Atlético - Barça) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tja, Barca stond al met 2-0 voor en Getafe liet het lopen, dus makkelijk om er dan nog een paar in te tikken.
Eens kijken of hij dat ook tegen Atletico kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:20:
Tja, Barca stond al met 2-0 voor en Getafe liet het lopen, dus makkelijk om er dan nog een paar in te tikken.
Eens kijken of hij dat ook tegen Atletico kan.
De eerste was een intikker, maar de tweede was erg mooi. Tevens liet hij wel meer zien dan wat intikken, dus ik ben optimistisch. Echter heeft Atletico de beste defensie en beste keeper in La Liga dit seizoen (imo), dat gaat nog lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bale is echt niks. Dat ze die gehaald hebben, zal ik nooit begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
en waar basseer je dat op vraag ik me af? op links (en niet op rechts in een team waar eigenlijk geen plek voor hem is) in vorm beslist ie zo de wedstrijd voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Terryb47 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 05:49:
[...]

en waar basseer je dat op vraag ik me af?
Wedstrijd van gisteren. Alleen maar balverlies, draaicirkel van een Scania, hij valt elke keer als ie een pass geeft. Maar gewoon totaal niet geschikt voor Real Madrid, hij voegt niks toe en al helemaal niet voor dat bedrag. Kan er gewoon nog steeds niet bij, zo'n bedrag voor zo'n speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Dat ie geen 100m waard is (dan praat je categorie ronaldo/messi) daar ben ik het mee eens hoor, ook dat ie niet bij Madrid past (en door Ancelotti gedwongen op rechts ingepast moet worden)

Maar dat maakt hem geen slechte voetballer zoals hij dat schetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Terryb47 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 06:09:

Maar dat maakt hem geen slechte voetballer zoals hij dat schetst.
Dat mag je vinden, maar ik vind het gewoon niks. Sowieso niet Real Madrid waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Bale beoordelen op die ene wedstrijd van gisteren is een beetje blind vind je niet? 8)

Snap sowieso niet dat spelers worden gehaald, uit positie worden gespeeld en dan een flop worden genoemd (zie Kagawa bijv.) als je daarnaast ook nog de duurste voetballer ooit bent zien de mensen je graag falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Terryb47 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:13:

Bale beoordelen op die ene wedstrijd van gisteren is een beetje blind vind je niet? 8)
Heb het nooit wat gevonden en gisteren heeft ie dat nog eens bevestigd. Maar goed, iedereen kijkt naar andere dingen voor zichzelf en dat mag. Toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:00
Lijkt me dat er niet al te veel spelers "Real Madrid waardig" zijn dan in jouw ogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Wilibrord schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:03:
Lijkt me dat er niet al te veel spelers "Real Madrid waardig" zijn dan in jouw ogen...
Oh jawel hoor, maar Bale niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet wel, die speler die 11 wedstrijden speelde dit jaargang en in dat aantal wedstrijden er 7 in legde. Ik denk dat ze er heel ontevreden mee zijn ja.Welk lijstje maak je dan waardoor Bale er slecht op komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

chim0 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:24:
[...]

Oh jawel hoor, maar Bale niet. :)
Weer zo'n kinderachtige welles of nietes discussie, laat die Bale gewoon, geef hem tijd om zich aan te passen aan Spaans voetbal. Hij is geen 100m waard, maar who cares, wat is geld nou tegenwoordig. Ik vind hem zelf een 'aardige' speler die soms echt een werkpaard kan zijn, als hij in vorm is, wil je hem niet tegen je krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door iPodKiller op 10-01-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:46:
Je weet wel, die speler die 11 wedstrijden speelde dit jaargang en in dat aantal wedstrijden er 7 in legde. Ik denk dat ze er heel ontevreden mee zijn ja.Welk lijstje maak je dan waardoor Bale er slecht op komt?
En vergeet de 7 assists niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zou Bendtner niet wat voor Real zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:53:
[...]
Weer zo'n kinderachtige welles of nietes discussie, laat die Bale gewoon, geef hem tijd om zich aan te passen aan Spaans voetbal. Hij is geen 100m waard, maar who cares, wat is geld nou tegenwoordig. Ik vind hem zelf een 'aardige' speler die soms echt een werkpaard kan zijn, als hij in vorm is, wil je hem niet tegen je krijgen.
Inderdaad. Bale kampt gewoon met het 'Sulejmani syndroom', er is veel te veel geld voor hem betaald. Hetzelfde verhaal met Hazard, aardige voetballer, maar ook geen 60 miljoen waard als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Hazard laat anders wekelijks bij Chelsea zien dat het een echte topspeler is, getuige ook zijn statistieken.

100M is natuurlijk absurd veel, maar de hype was natuurlijk ook groot. Je moet gewoon niet naar dat idiote bedrag kijken maar naar wat hij presteert op het veld, en dat is best goed voor een speler in a) een nieuwe competitie in b) een heel ander team c) na een blessure aan het begin van het seizoen en d) ook nog eens niet op zijn vaste positie staat.

Er zijn spelers veel beroerder gestart dan Bale bij hun nieuwe club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Idd, ik vind Hazard imo geen aardige voetballer maar juist een erg talentvolle speler met een hele hoge potentieel, misschien is er teveel voor een talent betaald, maar hij heeft het gewoon in zich om een wereldspeler te worden.

Vergeet Torres niet ook niet he,het kan altijd erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
OK, weet je wat? Ik zal hem het voordeel van de twijfel geven. Ronaldo was ook niks toen ie bij Real kwam en heeft zijn draai ook later gevonden. Kijken of Bale dat ook kan.

Hazard vind ik wel een topspeler en Real Madrid waardig.

[ Voor 105% gewijzigd door chim0 op 11-01-2014 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:24
chim0 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:55:
Ronaldo was ook niks toen ie bij Real kwam en heeft zijn draai ook later gevonden.
Nu weet ik niet helemaal zeker of je dit serieus bedoelt, maar Ronaldo had voordat hij naar Real kwam al een aantal prijzen gewonnen.

Individueel
FIFPro World Player of the Year: 2007-08
UEFA Club Forward of the Year: 2007-08
UEFA Club Footballer of the Year: 2007-08
European Golden Shoe: 2007-08
Barclays Golden Boot: 2007-08

Barclays Merit Award: 2007-08
Barclays Player of the Season: 2006-07, 2007-08
FWA Footballer of the Year: 2006-07, 2007-08
PFA Premier League Team of the Year: 2005-06, 2006-07, 2007-08
Bravo Award: 2004
UEFA Euro 2004 Team of the Tournament
FIFPro Special Young Player of the Year: 2004-05, 2005-06
Portuguese Footballer of the Year: 2006-07
UEFA Team of the Year: 2003-2004, 2006-07
FIFPro World XI: 2006-07, 2007-08
PFA Young Player of the Year: 2006-07
PFA Players' Player of the Year: 2006-07, 2007-08
PFA Fans' Player of the Year: 2006-07, 2007-08

Club
FA Cup: 2004
League Cup: 2006, 2009
Premier League: 2007, 2008, 2009
Engelse Supercup: 2007, 2008
UEFA Champions League: 2008
WK clubteams: 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Randy schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Nu weet ik niet helemaal zeker of je dit serieus bedoelt, maar Ronaldo had voordat hij naar Real kwam al een aantal prijzen gewonnen.
Ik bedoel meer dat ie bij United "the man" was en toen ie naar Real ging, was ie "één van de". Het is van de laatste jaren dat ie daar "the man" is geworden.

Maar goed, lekker weer competitievoetbal dit weekend! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Vanavond 20.00 Atletico - Barcelona, spannend! Ben echt benieuwd wat deze wedstrijd gaat brengen en vooral wie er bij Barcelona gaan spelen. Welke drie middenvelders; Xavi, Iniesta, Busquets, Fabregas? En voorin; Neymar, Messi, Alexis, Pedro, Fabregas? Gaat Mascherano weer spelen of geeft Martino de voorkeur aan Bartra? Of speelt Puyol samen met Pique?

Gelukkig is Valdes weer fit, dat scheelt al een hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ik las dat Affelay in de basis staat, dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
chim0 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:04:
Ik las dat Affelay in de basis staat, dus ben benieuwd!
Bij de selectie is wat ik heb gelezen. Werd ook wel weer een keer tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De wedstrijdselectie inderdaad, oftewel tribune ;) (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Wedstrijdselectie ja, Tata Martino is best te spreken over de trainingsarbeid van Afellay. Misschien gaan ze hem nog proberen te brengen in een wedstrijd puur om hem wat beter in de markt te kunnen zetten, een verkoop of verhuur lijkt me nog steeds de meest voor de hand liggende optie. De tweede wedstrijd tegen Getafe voor de Copa del Rey lijkt me zeker geschikt, de eerste is immers al met 4-0 gewonnen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Affelay moet gewoon stoppen met voetbal, dat meen ik serieus. Die kerel heeft dankzij blessures nooit potten kunnen breken en ik verwacht ook niet dat hij het ooit nog gaat laten zien.

Mjah wellicht paar stappen terug doen en op het niveau Eredivisie gaan voetballen, daar zal die wel mee kunnen komen en uiteindelijk met pensioen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kaap schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:39:
Affelay moet gewoon stoppen met voetbal, dat meen ik serieus. Die kerel heeft dankzij blessures nooit potten kunnen breken en ik verwacht ook niet dat hij het ooit nog gaat laten zien.

Mjah wellicht paar stappen terug doen en op het niveau Eredivisie gaan voetballen, daar zal die wel mee kunnen komen en uiteindelijk met pensioen gaan.
Onzin, maar uiteraard heeft eenieder recht op een eigen mening ;) Afellay moet inzien dat het niet meer gaat lukken op het absolute topniveau. Een leuke middenmoter in een grote competitie of een topper in Nederland, Belgie, Schotland, Griekenland, Oekraiene etc zou nog prima kunnen. Het zou leuk zijn als hij over een jaar of anderhalf lekker terug komt naar PSV en niet pas op zijn 33e, als hij al in gedachten had terug te gaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Als ik hem was zou ik mooi een niveau lager spelen idd, hij word dit jaar inmiddels al 28. proberen bij Barcelona nog aan de bak te komen is zonde van z'n tijd/carrière.

jeetje wat speelt Spurs slecht zeg, totaal geen creativiteit vanaf het middenveld. ze hebben echt mazzel dat ze niet met een paar doelpunten achterstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
De eerste helft was het echt tergend, alsof ze de avond hiervoor eens flink hebben gezopen. Sinds de tweede helft vind ik het een stuk beter gaan. Palace heeft ook weinig meer in te brengen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Zojuist sport1 besteld voor de TV ipv de sport1 Go die ik altijd had. Iemand ervaring mee hoe lang het duurt voordat het abbo actief is icm UPC ?

(ga ik barca - athletico zijn of nie :) )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slaapje schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:19:
De eerste helft was het echt tergend, alsof ze de avond hiervoor eens flink hebben gezopen. Sinds de tweede helft vind ik het een stuk beter gaan. Palace heeft ook weinig meer in te brengen.
Waar ik wel beetje moe van wordt zijn die 2 krotenkokers in de Fox Sport studio. Waar Sierd de Vos orgasmes krijgt van Messi lijken die 2 een harde plasser te krijgen van Eriksen. Niet alleen deze uitzending, maar dat gaat echt elke uitzending zo.

Maar ja, die studio is ook erg Ajax minded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Bospa01 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:35:
Zojuist sport1 besteld voor de TV ipv de sport1 Go die ik altijd had. Iemand ervaring mee hoe lang het duurt voordat het abbo actief is icm UPC ?

(ga ik barca - athletico zijn of nie :) )
Normaal gesproken na maximaal 4 uur. Decoder/TV moeten dan wel aan blijven staan na de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Feihcretsam schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:58:
[...]

Normaal gesproken na maximaal 4 uur. Decoder/TV moeten dan wel aan blijven staan na de bestelling.
We gaan het zien, anders word het een sport1 Go wedstrijdje i guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Strakjes es kijken of Swansea de gifbeker van Manu nog eens kan bijvullen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Kaap schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:52:
[...]

Waar ik wel beetje moe van wordt zijn die 2 krotenkokers in de Fox Sport studio. Waar Sierd de Vos orgasmes krijgt van Messi lijken die 2 een harde plasser te krijgen van Eriksen. Niet alleen deze uitzending, maar dat gaat echt elke uitzending zo.

Maar ja, die studio is ook erg Ajax minded.
Klopt, ben sowieso niet te spreken over de analisten en vaak ook niet over t commentaar. Aan de andere kant te ben ik vandaag zelf ook erg te spreken over Eriksen :D

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 22:28
Had toch wel een doelpunt verwacht vnv. Al zijn twee kansvolle aanvallen van AM onterecht afgefloten voor buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Klopt helemaal, raarste vond ik dat de commentator (Engels -> bwin) zei dat het geen buitenspel was :9 Desondanks heb ik wel met klotsende oksel naar dit spektakel gekeken.. Ergens in mijn achterhoofd hoorde ik een stem voor de wedstrijd zeggen dat Atlético de beste papier had, maar beide elftallen hebben goed gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Prima pot, grote spelers kwamen er weinig in voor. Ik vond zelf Jordi Alba en Valdes erg goed bij Barcelona, bij Atletico vond ik Filipe Luis en Arda Turan zeer verdienstelijk spelen.

Real Madrid wordt de winnaar van het duel genoemd, maar dat zie ik zo net nog niet. Ze staan as we speak 6 punten achter en kunnen dat gat verkleinen, maar moeten dat eerst nog even doen. Voor Barcelona is tevens een 0-0 uit tegen een titelconcurrent een relatief goed resultaat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Zeker was het een prima pot! Vond zelf Piqué ook lekker :) En als ik het even goed gok, speelt Real morgen uit tegen Espanyol, die tevens ook Atlètico wisten te verslaan.. Zou in interessant kunnen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Pique vond ik ook wel prima, maar ik blijf vinden dat hij wat klunzig aan de bal is. Zag je ook op dat moment met - dacht ik - Diego Costa, met de bal bijna direct onder hem weet hij hem lastig te controleren. Wat dat betreft werkt zijn lengte wellicht tegen hem, hoog zwaartepunt en daardoor wat minder stabiel dan een Puyol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vraag me echt af wat er door z'n hoofd gaat op dat moment. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Catorce schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:06:
Pique vond ik ook wel prima, maar ik blijf vinden dat hij wat klunzig aan de bal is. Zag je ook op dat moment met - dacht ik - Diego Costa, met de bal bijna direct onder hem weet hij hem lastig te controleren. Wat dat betreft werkt zijn lengte wellicht tegen hem, hoog zwaartepunt en daardoor wat minder stabiel dan een Puyol.
Bij sommige spelers ziet het er niet allemaal zo makkelijk uit als bij anderen, bij Pique zal het idd wel zijn lengte zijn.

Het issue bij Barcelona is dat versterkingen voor de CB positie zelfs voor hun onbetaalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Catorce schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:06:
Misschien wel ja, ik zat de laatste tijd nogal met frustratie te kijken als Piqué moest verdedigen en dat had ik gisteravond vrijwel niet.. Behalve het moment dat je noemde :+
Bospa01 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:09:
[...]

Bij sommige spelers ziet het er niet allemaal zo makkelijk uit als bij anderen, bij Pique zal het idd wel zijn lengte zijn.

Het issue bij Barcelona is dat versterkingen voor de CB positie zelfs voor hun onbetaalbaar zijn.
Dat is inderdaad dé positie waar ze een speler voor nodig zijn! Ik geloof dat ik ook iets gehoord had over het halen van een CB aankomende transferperiode, maar goed, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe dan ook, ze moeten een CB halen en snel ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Als ze nou gewoon Song verkopen, Mascherano als stand-in voor CB en CDM behouden kun je een nieuwe CB kopen. Puyol gaat het niet lang meer vol houden denk ik, hooguit hierna nog 1 seizoen. Dan hou je over Bartra en Pique, lijkt me duidelijk dat daar wel een CB bij mag. Bagnack en Ie lijken me nog niet ver genoeg om het over te nemen van Puyol, dus een aankoop is broodnodig.

Ik denk ook niet dat het is dat ze onbetaalbaar zijn, maar dat ze het vervelend vinden dat ze als grote club extra moeten betalen. Voor een Neymar doen ze dat graag, die is immers goed te marketen. Hadden ze nou maar Vertonghen gehaald, voor minder geld dan Song en je had een talentvolle multifunctionele speler er bij die nu wel aan het niveau gewend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Satom schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:14:

[...]
Dat is inderdaad dé positie waar ze een speler voor nodig zijn! Ik geloof dat ik ook iets gehoord had over het halen van een CB aankomende transferperiode, maar goed, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe dan ook, ze moeten een CB halen en snel ook :X
Proberen ze al een paar jaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Tja, men had een obsessie met Thiago Silva maar weigerde daar 40M voor te betalen. Gezien de prijsstijging die door de oliesjeiks is ingezet had dat geen slechte deal geweest en had je nu - mijns inziens - vrijwel de beste CB ter wereld voor een jaar of 4 in je selectie gehad. Mascherano naar CDM en Song lekker bij Arsenal laten, had een stuk beter geweest...
Pagina: 1 ... 22 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum