[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.175 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De vlam is goed in de pan geslagen bij Newcastle - Man City. City 0-1 voor, Tiote schiet heel mooi in voor de 1-1 bij een bal na een corner, scheids keurt hem eerst goed en daarna af wegens buitenspel. Maar de Newcastle spelers die buitenspel stonden, deden niets. Onterechte beslissing, en het leek even of Newcastle het collectieve hoofd ging verliezen.

Foute beslissing van de scheidsrechter, maar Newcastle nam wel het heft in handen, in de laatste 10 minuten 80% balbezit :D

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:12
100% zuivere goal. Lucky Citeh tot dusver... En lucky Newcastle dat ze geen 2 rode kaarten hebben gehad :+

[ Voor 55% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-01-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pff, maar Newcastle mag niet klagen want de scheidsrechter is ze ook genadig. Cabaye had al meerdere keren zijn tweede geel moeten hebben, en Yanga-Mbiwa schopt Nasri uit de wedstrijd, door meerdere keren tijdens het gevecht om de bal alleen maar Nasri te schoppen, en krijgt alleen maar geel. Dat verdiende donkerrood en een flink aantal wedstrijden schorsing, echt vies.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wordt tijd dat ze de buitenspelregel eens een stuk duidelijker gaan maken.
Wat mij betreft maakt het niks uit of degene die aangespeeld wordt buitenspel staat of niet, gewoon affluiten als er iemand buitenspel staat.
Ik vond dit bijvoorbeeld wel een duidelijk geval van buitenspel. Hij kon niet veel meer in de baan van het schot staan en de keeper kan daardoor twijfelen in z'n actie.
Uiteindelijk mag Newcastle zeker niet klagen, maar Pardew zal de 2 niet gegeven rode kaarten ongetwijfeld niet gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

gambieter schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:44:
en Yanga-Mbiwa schopt Nasri uit de wedstrijd, door meerdere keren tijdens het gevecht om de bal alleen maar Nasri te schoppen, en krijgt alleen maar geel. Dat verdiende donkerrood en een flink aantal wedstrijden schorsing, echt vies.
Hij moest donkerrood krijgen, smerige tackle van Mbiwa, dat hij nog geel ervoor krijgt zo te zien.

Maar stiekem verdient Nasri het ook wel een beetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:26

Vos

AFCA

Haha Stoke staat ook een potje te verdedigen. Wat slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leuk foutenfestival, intussen 1-2. Suarez blijft een hardwerkende speler en zijn goal was mooi afgewerkt na zijn horzelactiviteit in de Stoke verdediging.

Edit: en 2-2. Beide goals van Stoke gescoord door ex-Liverpool spelers (Crouch & Adam). De 2-2 is een mooie goal, en laat ook zien hoe slecht Skrtel aan het worden is. Je kan bijna bij elke corner een pingel tegen hem geven...

[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 12-01-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-10 13:15
toolkist schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:48:
Wordt tijd dat ze de buitenspelregel eens een stuk duidelijker gaan maken.
Wat mij betreft maakt het niks uit of degene die aangespeeld wordt buitenspel staat of niet, gewoon affluiten als er iemand buitenspel staat.
Ik vond dit bijvoorbeeld wel een duidelijk geval van buitenspel. Hij kon niet veel meer in de baan van het schot staan en de keeper kan daardoor twijfelen in z'n actie.
Uiteindelijk mag Newcastle zeker niet klagen, maar Pardew zal de 2 niet gegeven rode kaarten ongetwijfeld niet gezien hebben.
Inderdaad, de huidige buitenspel regel vind ik gewoon in het nadeel van de verdedigende partij.
Iemand staat buitenspel maar omdat hij de bal niet aanraakt telt het niet als buitenspel en word er dus niet afgefloten. Maar de betreffende speler leid wel de doelman of verdediger van de andere ploeg af.
Een verdediger/doelman kan een tegenstander niet gewoon ignoreren alleen omdat hij buitenspel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:50:
Leuk foutenfestival, intussen 1-2. Suarez blijft een hardwerkende speler en zijn goal was mooi afgewerkt na zijn horzelactiviteit in de Stoke verdediging.

Edit: en 2-2. Beide goals van Stoke gescoord door ex-Liverpool spelers (Crouch & Adam). De 2-2 is een mooie goal, en laat ook zien hoe slecht Skrtel aan het worden is. Je kan bijna bij elke corner een pingel tegen hem geven...
Ik denk zap weg, vond het niet bepaald een vermakelijke pot..staat het 2-2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oh, het is wel vermakelijk, alleen niet erg goed ;)

Pff, die pingel die Liverpool krijgt is ook wel een kadootje, dat had eerder geel voor schwalbe moeten zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door gambieter op 12-01-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De scheids volgt het foutenfestijn inderdaad. De arbitrage laat zich vandaag weer van haar beste kant zien. En ze waren de laatste tijd al niet positief in het nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heheh wat krijgen we nou, ik tune net in op fox sports, die Berardi verkracht even Milan eventjes met 4 goals, terwijl milan 2 -0 voorstond! Nu snap ik waarom die in de top 5 van FM 2014 wonderkids staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tijd voor de manager-BIS-bingo:
However, Newcastle manager Alan Pardew defended Yanga-Mbiwa's challenge on his fellow Frenchman. He said: "I think he made a decision that he was not going to get away, but he wouldn't have wanted to hurt Nasri. "He is not like that and I hope Nasri is OK."
Elke keer als een manager weer zoiets doms zegt, gaat er elders een puppy dood. En mogen ze deze managers £100k boete geven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:50

StrongArmLance

Endless flow

Roma, Napoli en Juve alle drie gewonnen. Ik denk dat de stand zou blijven zoals hij nu is, maar hopen dat Juve en Roma het stokje wisselen, zoals Roma gister speelde kunnen ze Juve wél aan, genot om te zien.

Mega aanvallend, en toch niet eens een schot op goal tegen gehad (al was Genoa best matig).

Hopen dat meerdere spelers van Roma leren dat kalm blijven tijdens een wedstrijd noodzakelijk is, en dat 2 rode kaarten in 1 wedstrijd onacceptabel is.

Mooiste goal van die wedstrijd:

[YouTube: http://youtu.be/71uoutVGxGg]
iPodKiller schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:11:
Heheh wat krijgen we nou, ik tune net in op fox sports, die Berardi verkracht even Milan eventjes met 4 goals, terwijl milan 2 -0 voorstond! Nu snap ik waarom die in de top 5 van FM 2014 wonderkids staat :)
Juve heeft veel geluk met die Berardi...

[ Voor 26% gewijzigd door StrongArmLance op 13-01-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/seedorf-per-direct-aan-de-slag-als-trainer-van-ac-milan.htm
Nou, ik ben benieuwd. Een ervaren speler, maar geen enkele ervaring als hoofdtrainer.
Aan de andere kant kan het bij Milan nu haast niet slechter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:31:
http://www.vi.nl/nieuws/seedorf-per-direct-aan-de-slag-als-trainer-van-ac-milan.htm
Nou, ik ben benieuwd. Een ervaren speler, maar geen enkele ervaring als hoofdtrainer.
Aan de andere kant kan het bij Milan nu haast niet slechter gaan.
Er word altijd gezegd dat het een slimme jongen is en dat hij niet vies is van werk.
Dus ik neem aan dat hij slim genoeg is om de juiste mensen in zijn technische staf op te nemen. Dus niet alleen ja-knikkers en ook mensen met ervaring.

Daarnaast zal hij bij de aanhang veel krediet hebben maar ik hoop wel dat hij weet waar hij aan begint want ik vind de selectie van Milan absoluut niet goed genoeg om mee te doen in de top van Italie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:06

Quad

Doof

Jupp Heynckes is zoals verwacht coach van het jaar 2013.
Benieuwd of Ronaldo de Balon 'd Or wint straks, gun het hem wel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ronaldo wint de gouden bal. Eindelijk is geen Messi zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hehe, het zou eens een keer tijd worden... Hij heeft het verdiend. :)

[ Voor 52% gewijzigd door tweaker2010 op 13-01-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
0-1 en meteen 0-2! *O*

Baker na 15 minuten nog niet terug bij bewustzijn...

Edit: na minuut of 20 weer bij bewustzijn

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-01-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-10 01:37
Villa wordt behoorlijk kleurenblind getikt. :D

Heb het incident met Baker niet gezien, maar aardig wat blessuretijd 8 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hij kreeg het schot vol tegen het hoofd en knockout was die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kaap schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:37:
Ronaldo wint de gouden bal. Eindelijk is geen Messi zeg!
Dit jaar heeft Messi hem ook gewoon niet verdient. Het afgelopen jaar was Messi toch wel een stuk minder dan de jaren ervoor en Ronaldo heeft de lijn gewoon door gezet.
Ja Messi heeft veel goals gemaakt maar hij had dit jaar toch een vrij zwakke periode.

Ben zelf blij dat Ribery hem niet gewonnen heeft. Vond het gewoon te ziek voor woorden hoe hij in de media zat te lobbyen.
Bayern won alles maar dit is geen prijs voor het team maar voor het individu en Ribery was geeneens de beste speler van Bayern dus hoe kan hij dan deze prijs winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:01:
[...]
Ben zelf blij dat Ribery hem niet gewonnen heeft. Vond het gewoon te ziek voor woorden hoe hij in de media zat te lobbyen.
Bayern won alles maar dit is geen prijs voor het team maar voor het individu en Ribery was geeneens de beste speler van Bayern dus hoe kan hij dan deze prijs winnen.
Omdat Ribery een Fransman is misschien? Die hebben meestal een streepje voor bij de FIFA (zie de loting bij het WK) en de voorzitter van de UEFA is heel 'toevallig' ook een Fransman. Ronaldo heeft zowiezo de gunfactor niet, anders had ie hem al veel vaker gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Genoeg ballon dor, tijd voor wat anders:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/689eac3dea6437b4dd80518ed0396337.png

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:35

Rhapsody

In Metal We Trust

tweaker2010 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:12:
[...]

Omdat Ribery een Fransman is misschien? Die hebben meestal een streepje voor bij de FIFA (zie de loting bij het WK) en de voorzitter van de UEFA is heel 'toevallig' ook een Fransman. Ronaldo heeft zowiezo de gunfactor niet, anders had ie hem al veel vaker gewonnen.
Zie hier: http://www.nusport.nl/voe...ouden-bal-verkiezing.html 8)7

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:16
Deadsy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:01:
[...]

Dit jaar heeft Messi hem ook gewoon niet verdient. Het afgelopen jaar was Messi toch wel een stuk minder dan de jaren ervoor en Ronaldo heeft de lijn gewoon door gezet.
Ja Messi heeft veel goals gemaakt maar hij had dit jaar toch een vrij zwakke periode.

Ik moet zeggen, dat Ronaldo hem wel verdiend heeft. Dat Ribery niet won vind ik niet erg, hij is niet de beste bij Bayern, maar goed, die discussie hoeft niet overnieuw gevoerd te worden. Ik vind het ergens wel leuk, dat Ronaldo heeft gewonnen, al blijf ik wel het idee hebben, dat hij een atleet is en Messi gewoon een natuurlijk wonder.

Moet wel zeggen, dat ik kon huilen van team van het jaar en dan voornamelijk dat de Barca naam hoog wordt gehouden. Het is niet dat ik ze niks gun, maar op het middenveld had Iniesta of Xavi rustig plaats mogen maken voor Reus ofzo en in de verdediging Ramos voor Hummels. Die doet volgens mij echt niet onder aan Ramos, maar z,n gedrag is wel 10.000x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:01:
[...]

Ik moet zeggen, dat Ronaldo hem wel verdiend heeft. Dat Ribery niet won vind ik niet erg, hij is niet de beste bij Bayern, maar goed, die discussie hoeft niet overnieuw gevoerd te worden. Ik vind het ergens wel leuk, dat Ronaldo heeft gewonnen, al blijf ik wel het idee hebben, dat hij een atleet is en Messi gewoon een natuurlijk wonder.

Moet wel zeggen, dat ik kon huilen van team van het jaar en dan voornamelijk dat de Barca naam hoog wordt gehouden. Het is niet dat ik ze niks gun, maar op het middenveld had Iniesta of Xavi rustig plaats mogen maken voor Reus ofzo en in de verdediging Ramos voor Hummels. Die doet volgens mij echt niet onder aan Ramos, maar z,n gedrag is wel 10.000x beter.
Ah neem die hele FIFA met een korreltje zout joh, zo gaan die discussies nooit ophouden. Dit jaar heeft Ronaldo hem gewonnen omdat ze niet anders konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

iPodKiller schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:13:
Genoeg ballon dor, tijd voor wat anders:

[afbeelding]

_/-\o_
Zegt genoeg ja :). En iedereen altijd maar zeuren over die Mertesacker. Doordat hij zo lang is oogt het allemaal maar zozo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.fifa.com/mm/do...menplayer2013_neutral.pdf

Hier het complete overzicht wie op wie gestemd heeft. Van Persie heeft Robben de meeste punten gegeven en van Gaal zijn top 3 is helemaal belachelijk. Allemaal Bayern spelers (Ribéry, Müller en Robben) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 16:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
tweaker2010 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:59:

Hier het complete overzicht wie op wie gestemd heeft. Van Persie heeft Robben de meeste punten gegeven en van Gaal zijn top 3 is helemaal belachelijk. Allemaal Bayern spelers (Ribéry, Müller en Robben) :z
Is dat zo raar als Bayern alles wint? :?

Ik blijf het vreemd vinden dat een speler die helemaal niets gewonnen heeft wel deze titel wint.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Angeloonie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:07:
[...]

Ik blijf het vreemd vinden dat een speler die helemaal niets gewonnen heeft wel deze titel wint.
Ik blijf het eerder vreemd vinden waarom zulke individuele prijzen nog uitgedeeld worden, het blijft vooralsnog de meningen van andere mensen.

Nadat Sneijder in 09/10 geen ballon dor kreeg, wist ik al eigenlijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Angeloonie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:07:
[...]

Als het deze titel puur op prijzen gebaseerd zou zijn dan had Messi hem de afgelopen jaren ook niet moeten winnen. Laatste CL titel van Barca is van 2011. Verder stelt een landstitel niet zoveel voor als je zo'n sterk team rond je heen hebt en de concurrentie matig is als in Spanje, maar goed da's mijn bescheiden mening.

Die titel is vooral gebaseerd op persoonlijke voorkeur. Als alle Duitsers op Duitse of Bayern spelers stemmen (ongeachte de kwaliteiten van de rest) is dat natuurlijk wel erg triest. Hetzelfde met Messi die als aanvoerder van Argentinie op allemaal Barca spelers stemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:59:

Met kanttekening de volgorde ;) :
  1. Ribéry
  2. Müller
  3. Robben
Coach van Mexico had overigens Ribéry, Robben en Müller ..., Lahm als aanvoerder van DLD: Ribéry, Ronaldo en Messi.

Zat t gister ook door te nemen en viel me op dat bij de media veel stemmen naar Ribéry gingen (oude Ballon d'Or werd door journalisten bepaald) en in het algemeen zat t vast dicht bij elkaar allemaal maar er is vast wel ergens een mooie pie chart te vinden ...
En inderdaad is het grotendeels persoonlijke voorkeur, zeker bij de spelers kan ik me nauwlijks voorstellen dat ze (en coaches) in verwegistan de competities (kunnen) volgen.
Overigens vind ik de keus voor Ronaldo terecht puur op speler basis maar het argument dat ie Portugal persoonlijk naar de WK heeft geschoten ... na playoffs pas ja :+ (niet rechtstreeks).

Mooie afsluiter:
But more than Ronaldo's goals, Ribery's trophies or Messi's injuries, this Ballon D'Or will be the one that almost ate itself. Blatter's 'Commander' impression, the voting change, the public lobbying, teammates voting for their man: this prize used to be about football, but is now about politics. France Football admitted as much: "Since FIFA's association [in 2010], it has become a sort of Holy Grail, whose quest is as fundamental as the prestige that accompanies it." I guess that's what happens when you get into bed with FIFA.
Read More: http://sportsillustrated....d-portugal/#ixzz2qNR77Qpx

[ Voor 44% gewijzigd door apis29 op 14-01-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Die Ibrahimovic blijft ook gewoon een held! http://www.fcupdate.nl/vi...opp-ik-kom-naar-dortmund/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Over weggegooid geld gesproken:
Nemanja Matic set for medical at Chelsea ahead of £21m return

Nemanja Matic will undergo a medical with Chelsea ahead of a proposed £21m return to the club.

The 25-year-old Benfica midfielder arrived in London from Lisbon on Tuesday night.

He is close to completing a move back to the club he left three years ago.

The Serb was valued at less than £5m in January 2011 when he left Stamford Bridge as a makeweight in the deal that saw defender David Luiz join Chelsea from Benfica.
Een speler die ze 3 jaar geleden lieten gaan in een ruil met David Luiz, en waardeerden op 5 miljoen GBP, kopen ze nu terug voor 21 miljoen GBP

bron: bbc.co.uk/football

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Drie jaar geleden was 'ie ook niet zo goed als nu. En als hij was gebleven was hij ook nooit zo goed geworden.

Dat hij drie jaar geleden is verkocht voor 5m is nu 0,0 relevant. Het is een speler die nu nodig is en waarvoor 21M een redelijke deal is. Goede koop imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

@Benotti
Is Matic de ontbrekende schakel op middenveld? WIllen ze met de verkoop van De Bruyne Matic bekostigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ja en ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Leg 1 uit?
En 2, is De Bruyne niet talentvoller, wordt die dan ook niet over 3 jaar voor 25 miljoen teruggekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
De Bruyne was zesde keus voor drie posities achter de spits en kwam nooit aan spelen toe. Het middenveld was ongebalanceerd met alleen Mikel eigenlijk als verdediger. Dus een positie die onderbezet was wordt versterkt ten koste van een positie die overbezet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Of het beleid van Chelsea is gewoon 10x niks, die alleen directe versterkingen de kans geeft, dat kan ook. Dan zou ik als ik Kevin was ook per direct vertrekken uit Chelsea.

Eigenlijk had Matic niet eens moeten komen, de club die hem eerst geen kans wou geven, koopt hem weer terug. Ik hoop dat Matic faalt voor Chelsea, ik begrijp zijn transfer, maar ik gun het Chelsea niet, schandalig hoe ze daar met spelers omgaan.

Geef het gewoon toe ipv moeite nemen om beide transfers te verdedigen, De Bruyne laten gaan en Matic halen die Chelsea ooit geen kans gaf is gewoon hilarisch. :') *knip* troll Hoop dat Mata ook gaat verkassen.

[ Voor 14% gewijzigd door argro op 20-01-2014 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
iPodKiller schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:30:
Of het beleid van Chelsea is gewoon 10x niks, die alleen directe versterkingen de kans geeft, dat kan ook.
Laatste keer dat ik checkte heeft Chelsea de laatste 10 jaar meer titels gewonnen dan Arsenal. Slecht beleid hoor :p
Geef het gewoon toe ipv moeite nemen om beide transfers te verdedigen, De Bruyne laten gaan en Matic halen die Chelsea ooit geen kans gaf is gewoon hilarisch. :')
Wat moet ik toegeven? Dat de Bruyne overbodig was en we Matic goed kunnen gebruiken? Beide bekleden een compleet andere functie en positie. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat Arsenal zelden directe versterkingen koopt die ze hoog nodig hebben. Kan me genoeg geklaag herinneren afgelopen jaren op het transferbeleid van Wenger :p

[ Voor 8% gewijzigd door Benotti op 15-01-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Direct aanvallen een vergelijken met andere clubs en statistieken, rustig aan eens kerel, ik heb het hier over Chelsea, :') niet over Arsenal of welke andere club dan ook.

Als 'fan' *kuch* moet jij ook toegeven dat Chelsea hier gewoon dik verkeerd bezig is als club zijnde. Als we puur kijken naar deze twee transfers, wat Chelsea met spelers doet en nogmaals, (laten we andere clubs erbuiten houden) dan is het beleid daar slecht. Want je gooit talenten zomaar weg, en koop hem vervolgens terug nadat hij zijn potentieel heeft bereikt elders, waarom kan Chelsea dat niet? Waarom laat Chelsea Mata niet spelen? Waarom kopen ze talenten, om ze vervolgens gelijk aan Vitesse te verhuren en niet eens een kans te geven in het 1e elftal.

Het heeft niks met jaloezie te maken, als voetballiefhebber is dit gewoon om te janken, zo ga je niet met je spelers om.

Anyway, als je geen fouten van je club wilt toegeven, dan neem ik jouw uitspraken ook niet eens serieus meer. *knip* Trollen en op de man spelen mag achterwege gelaten worden.

[ Voor 6% gewijzigd door argro op 20-01-2014 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Tjah als je niet zo erg op de centjes hoeft te letten ziet je beleid er ook anders uit. Als de pot leeg is komt er weer een nieuwe zak geld ;).

[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 15-01-2014 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Laat je niet zo kennen joh :p
Als we puur kijken naar deze twee transfers, wat Chelsea met spelers doet en nogmaals, (laten we andere clubs erbuiten houden) dan is het beleid daar slecht.
Als je beleid is om winst te maken wel ja. Als je beleid is om prijzen te winnen niet. Prijzenkast van afgelopen 10 jaar is het daar roerend mee eens. Haal dat maar onderuit.
Want je gooit talenten zomaar weg, en koop hem vervolgens terug nadat hij zijn potentieel heeft bereikt elders, waarom kan Chelsea dat niet?
Omdat Chelsea's beleid is om elk seizoen alles te willen winnen. Winnaarsmentaliteit noemen we dat. Dat sommige andere clubs ervoor kiezen niet structureel om de prijzen mee te spelen en in plaats daarvan liever dikke winst te maken (terwijl ze de duurste seizoenskaarten hebben) heeft toch geen zak met Chelsea's beleid te maken?
Waarom laat Chelsea Mata niet spelen?
Omdat Hazard, Oscar en Willian beter presteren in de tactiek van Mourinho? Geef me één goede reden waarom hij dan in de basis zou moeten staan? Voetbal is geen liefdadigheidssport.
Waarom kopen ze talenten, om ze vervolgens gelijk aan Vitesse te verhuren en niet eens een kans te geven in het 1e elftal.
Omdat die talenten nog lang niet goed genoeg zijn voor het eerste maar hopelijk wel goed genoeg voor de Eredivisie, wat toch een flinke stap omlaag is.
Het heeft niks met jaloezie te maken, als voetballiefhebber is dit gewoon om te janken, zo ga je niet met je spelers om.
Pff, je doet net alsof het allemaal kleine puppies zijn die geen idee hebben wat ze overkomt en daar niks aan kunnen doen. Hun bankrekening is het ook niet met je eens.

Feel free to react. Anders ga ik ervan uit dat deze case vrij duidelijk closed is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Mata was dan wel verreweg de beste chelsea speler van de afgelopen 2 seizoenen? Als de trainer het niet in je ziet zitten, dan is het mooi afgelopen met je. Heeft niets met taktiek te maken. Hazard, Oscar en WIllian zijn echt geen betere voetballers (en verdedigen echt niet beter mee)

Het is gewoon doodzonde om Mata op de bank te zetten, die verdient beter. Oh wacht, spelers gaan natuurlijk naar Chelsea ten eerste om een dikke salaris te verdienen en niet om het voetbal.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vos schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:19:
Tjah als je niet zo erg op de centjes hoeft te letten ziet je beleid er ook anders uit. Als de pot leeg is komt er weer een nieuwe zak geld ;).
Precies dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Benotti schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:01:
De Bruyne was zesde keus voor drie posities achter de spits en kwam nooit aan spelen toe. Het middenveld was ongebalanceerd met alleen Mikel eigenlijk als verdediger. Dus een positie die onderbezet was wordt versterkt ten koste van een positie die overbezet was.
En daarom laten ze Essien naar Milan gaan? Bij Chelsea weten ze niet echt wat ze willen met hun spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11
Essien heeft een handjevol wedstrijden gespeeld dit seizoen, staat niet op de CL lijst en mag dus vertrekken. Hoe bedoel je nou niet weten wat ze willen met hun spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Terryb47 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 02:36:
Mata was dan wel verreweg de beste chelsea speler van de afgelopen 2 seizoenen? Als de trainer het niet in je ziet zitten, dan is het mooi afgelopen met je. Heeft niets met taktiek te maken. Hazard, Oscar en WIllian zijn echt geen betere voetballers (en verdedigen echt niet beter mee)
Hazard, Oscar en Willian zijn allen een stuk sneller dan Mata en ja, ze verdedigen alledrie een stuk beter mee.

Tot zover jouw inzicht in de tactiek van Chelsea en hoe spelers presteren :w Ik raad je aan volgende keer eerst te weten waar je over praat voordat je je bevooroordeelde mening deelt. En ga niet zeggen dat je voldoende hele wedstrijden van Chelsea bekijkt want dat is ten eerste ongeloofwaardig en ten tweede maak je je mening dan alleen maar belachelijker.
tweaker2010 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:09:
[...]

En daarom laten ze Essien naar Milan gaan? Bij Chelsea weten ze niet echt wat ze willen met hun spelers.
Ten eerste is Essien van nature een rennende speler en geen verdediger. Ten tweede is hij geen schim meer van wat hij ooit was. Is nu gewoon niet meer goed genoeg voor dit niveau en dat wordt steeds pijnlijk duidelijk wanneer hij op het veld staat. Volgens mij weet Chelsea dan prima wat ze willen als ze hem willen laten gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Benotti schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:05:
[...]

Tot zover jouw inzicht in de tactiek van Chelsea en hoe spelers presteren :w Ik raad je aan volgende keer eerst te weten waar je over praat voordat je je bevooroordeelde mening deelt. En ga niet zeggen dat je voldoende hele wedstrijden van Chelsea bekijkt want dat is ten eerste ongeloofwaardig en ten tweede maak je je mening dan alleen maar belachelijker.
[...]
wat loop je te kletsen man? waar ben ik biased? de enigste die zich belachelijk maakt dat ben jij hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
*knip* Zie argro in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014"

[ Voor 92% gewijzigd door argro op 20-01-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
*knip* Zie argro in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014"

[ Voor 90% gewijzigd door argro op 20-01-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:06

Quad

Doof

Kunnen we kappen met het fitten op elkaars mening? Als je er niet mee eens ben reageer dan inhoudelijk ipv op de man te gaan, zo blijft het voor bijvoorbeeld voor mij ook leuk om mee te lezen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met Fiber. Kleutergedrag over "club waar wel prijzen worden gewonnen" tegenover "spelers gaan alleen naar club X voor het geld" is hopelijk niet het beste waar men mee kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

*knip* Op de man spelen mag achterwege gelaten worden.

Zouma wilt ook gaan cashen:

http://www.footmercato.ne...ue-ses-preferences_122314

[ Voor 32% gewijzigd door argro op 20-01-2014 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cashen of gewoon een stap hoger, is natuurlijk niet zijn fout dat het een markt is van vraag en aanbod. Je kan ook doorschieten. Saint Etienne is nou ook niet het toppunt.

Als hij naar manchester gaat of chelsea of arsenal of zenit, ja dan krijgt ie vast meer betaald dan dat ie nu krijgt. Dat is helemaal niet gek.

Of zou hij eerst een tussenstop moeten maken? want er zitten hier een heleboel carrière adviseurs, die vast weten hoe dat moet met die voetballers. Inderdaad, laat hem eerst maar naar Ajax PSV of Vitesse gaan. Zou hem goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zouma naar de eredivsie? Nah die is zo klaar voor het grote werk denk ik. Wie weet, we gaan het zien. Iig zijn er clubs genoeg die hem willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 16:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:41:
Cashen of gewoon een stap hoger, is natuurlijk niet zijn fout dat het een markt is van vraag en aanbod. Je kan ook doorschieten. Saint Etienne is nou ook niet het toppunt.

Als hij naar manchester gaat of chelsea of arsenal of zenit, ja dan krijgt ie vast meer betaald dan dat ie nu krijgt. Dat is helemaal niet gek.

Of zou hij eerst een tussenstop moeten maken? want er zitten hier een heleboel carrière adviseurs, die vast weten hoe dat moet met die voetballers. Inderdaad, laat hem eerst maar naar Ajax PSV of Vitesse gaan. Zou hem goed doen.
Nou ik denk echt niet dat AS Saint-Étienne nou een lager niveau dan Ajax, PSV of Vitesse is, dat zou echt een volstrekt onlogische stap zijn en mogelijk zelfs nog een stap omlaag.
Een tussenstop zou nergens op slaan eigenlijk.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Sarcasmemeter kapot jongens? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:57:
Zouma naar de eredivsie? Nah die is zo klaar voor het grote werk denk ik. Wie weet, we gaan het zien. Iig zijn er clubs genoeg die hem willen kopen.
Kurt Zouma? Is dat niet dat toptalent uit FIFA? :9
19 jaar is nog wel erg jong om naar Chelsea te vertrekken. Monaco of PSG zou een goede stap zijn voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:22:
[...]

Kurt Zouma? Is dat niet dat toptalent uit FIFA? :9
19 jaar is nog wel erg jong om naar Chelsea te vertrekken. Monaco of PSG zou een goede stap zijn voor hem.
En uit Football Manager :D.

Vind het wel een ziekelijk bedrag wat Wolfsburg voor de Bruyne betaald, 21.5mln voor iemand die niet nodig is bij Chelsea.
Mja het is niet zo alsof Wolfsburg dat geld zelf betaald en ze staan toch al niet bekend als een club die goed met geld om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat Chelsea hem niet nodig heeft zegt mij niet zoveel, Een topspeler als Eto'o krijgt daar ook amper een kans.
De Bruyne is best een goede speler en bij Wolfsburg wordt hij de man. Voor Luiz Gustavo hebben ze trouwens ook 16 miljoen betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Benotti schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:28:Omdat Chelsea's beleid is om elk seizoen alles te willen winnen. Winnaarsmentaliteit noemen we dat. Dat sommige andere clubs ervoor kiezen niet structureel om de prijzen mee te spelen en in plaats daarvan liever dikke winst te maken (terwijl ze de duurste seizoenskaarten hebben) heeft toch geen zak met Chelsea's beleid te maken?
Hoeveel geld heeft Abramovich ook alweer geïnvesteerd? 1 miljard? 2 miljard? Mag hopen dat je dan prijzen wint ja. Overigens zal het mij benieuwen of Chelsea aan de voorwaarden voor financial fair play gaat voldoen. Zonder trucs gaat dat volgens mij nooit lukken.
tweaker2010 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:35:
Dat Chelsea hem niet nodig heeft zegt mij niet zoveel, Een topspeler als Eto'o krijgt daar ook amper een kans.
De Bruyne is best een goede speler en bij Wolfsburg wordt hij de man. Voor Luiz Gustavo hebben ze trouwens ook 16 miljoen betaald.
Zo top is Eto'o volgens mij niet meer. Die tijd in Rusland heeft hem weinig goeds gedaan (naja, behalve z'n bankrekening natuurlijk)

[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 16-01-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Snap nog steeds niet, dat Eto'o naar Chelsea is gegaan(buiten dat hij idd kan cashen), als je Ba, Lukaku en Torres(is geen afmakertje meer maar oke) ter beschikking hebt. Nogmaals, Chelsea is raar bezig, zelfs City doet het beter qua transfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Hij kende Mourinho nog van Inter toch dus die zal hem wel overgehaald hebben. In vorm is ie niet iig nee :+ , vlgns mij is Torres nog niet eens zo ver weggezakt geweest en die is imo toch wel weer wat scherper aan het worden. Dat ze Ba ooit hebben gehaald vind ik zelf nog een stuk raadselachtiger ;) ... Mischien wat voor Arsenal?

Matic erin en De Bruyne eruit (degene die hem gehaald heeft naar Wolfsburg had hem ook gehuurd toen deze persoon bij HSV werkzaam was) is ook allemaal wel logisch, zeker als je rekening houdt met het Financial Fair Play gebeuren. Volgens mij gelezen dat Chelsea er nog niet aan kon voldoen voor dit jaar?

[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 16-01-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Ba was en is gewoon een uitstekende spits, alleen niet een topper die Chelsea nodig heeft. Bij Newcastle genoot ik wekelijks van die man. Ik vind het jammer dat Chelsea Lukaku nog niet echt een kans heeft gegeven. Zoveel minder is hij niet dan Ba, Eto'o en Torres in huidige vorm. Die gozer gaat bovendien nog minstens 10 jaar mee. Nu investeren is over een jaar een geweldige spits in huis hebben.

[ Voor 48% gewijzigd door CR1691 op 16-01-2014 22:25 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

apis29 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:30: Dat ze Ba ooit hebben gehaald vind ik zelf nog een stuk raadselachtiger ;) ... Mischien wat voor Arsenal?
Arsenal wou hem ook huren v/d zomer, alleen Mourinho deed weer raar om hem niet te laten gaan, mede omdat Arsenal Ozil had gehaald, denk dat hij uit angst Ba niet weg wou doen naar Arsenal, Ba had ook destijds wel oren naar een verhuur @ Arsenal.

[ Voor 14% gewijzigd door iPodKiller op 16-01-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

John wordt verhuurd aan HSV, ben benieuwd hoeveel ie daar aan spelen toe komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

tweaker2010 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:45:
John wordt verhuurd aan HSV, ben benieuwd hoeveel ie daar aan spelen toe komt.
Lijkt mij gezien de spelers van HSV wel. Rudnevs is op huurbasis vertrokken en een andere winger aan zijn knie geblesseerd. Hopelijk doet hij het goed daar want in Oranje kunnen we wel wat goede wingers gebruiken.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
CR1691 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:49:
[...]

Lijkt mij gezien de spelers van HSV wel. Rudnevs is op huurbasis vertrokken en een andere winger aan zijn knie geblesseerd. Hopelijk doet hij het goed daar want in Oranje kunnen we wel wat goede wingers gebruiken.
Inderdaad, als hij zijn niveau van Twente haalt zal hij bij HSV wel speeltijd krijgen aangezien HSV nu niet echt top materiaal heeft.

Er werd gezegd dat Benfica tijdens de onderhandelingen plots meer geld wilde van Ajax.
Misschien dat ze toen ook bezig waren met HSV en HSV wilde gewoon meer betalen dan Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Neymar lijkt er voorlopig uit te liggen met een enkelblessure, zou me niets verbazen als de knie ook niet helemaal heel meer is...

Afbeeldingslocatie: http://metrouk2.files.wordpress.com/2014/01/neymar.jpg

Messi scoorde weer als vanouds een leuke dribbel, als het goed is poort hij die laatste verdediger ook nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Catorce schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:08:

Messi scoorde weer als vanouds een leuke dribbel, als het goed is poort hij die laatste verdediger ook nog :9

[video]
Mja, het is dat Messi 'm scoort. Doet Lurling zoiets dan komt het 3 seconden aan bod bij Voetbal International. Nette goal hoor, maar ik vind 'm niet speciaal of spectaculair.

Maar goed, dat zit 'm ook een beetje in de speelstijl van Messi. Dat cleane en beheerste... Geef mij maar een streep van 30-40 meter strak in de kruising. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Klopt, nu Messi weer fit is gaat iedereen weer op hem lopen letten. Aardige goal maar meer niet.
Als Neymar hem had gemaakt lees je er niets over. Eens kijken of Messi dit ook op het WK kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Allemachtig, ik zei 'leuke dribbel', niet 'goal van het jaar'. 'Eens kijken of hij dit op het WK kan' is ook al zo'n dooddoener, daarmee bagetalliseer je meteen de eventuele prestaties bij Barcelona de rest van het seizoen. Maar ach, ik heb er van genoten, blijkbaar niet iedereen hier. Ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ziet er niet goed uit voor hem.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BeLY32kCcAIkRJZ.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door iPodKiller op 17-01-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Eerste verwachting is een week of 3-4 er uit, dat zou betekenen net op tijd 'fit' voor Manchester City. Ben benieuwd wat de tests de komende dagen gaan uitwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Catorce schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:39:
Allemachtig, ik zei 'leuke dribbel', niet 'goal van het jaar'. 'Eens kijken of hij dit op het WK kan' is ook al zo'n dooddoener, daarmee bagetalliseer je meteen de eventuele prestaties bij Barcelona de rest van het seizoen. Maar ach, ik heb er van genoten, blijkbaar niet iedereen hier. Ook goed :)
Ik vond het een leuke dribbel, maar ik word wel moe van die verdedigers die niet op messi in durven stappen (behalve die eerste...) Maar ik vind dribbels sowieso nooit spectaculair, behalve als het echt om dollen gaat, wat messi goed kan is de bal dicht bij zich houden, wat handig is als je de ruimte bekijkt die de verdediging hem geeft.
Maar ik hou meer van volleys, omhalen, etc. zoals die wereldgoal van florenzi die ik eerder postte :), maar he dat ben ik, misschien is dat omdat ik toen ik op voetbal zat totaal geen techniek had he, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Salzburg - Bayern. De eerste staat met 3-0 voor, ze spelen totaal hun spel niet en ze zijn zooo nonchalant als de klere. Dan krijg je ze inderdaad over je koppie van zo'n midden team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 21:45

Satom

Verzamel ervaringen

Gaius schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:54:
[...]

Mja, het is dat Messi 'm scoort. Doet Lurling zoiets dan komt het 3 seconden aan bod bij Voetbal International. Nette goal hoor, maar ik vind 'm niet speciaal of spectaculair.

Maar goed, dat zit 'm ook een beetje in de speelstijl van Messi. Dat cleane en beheerste... Geef mij maar een streep van 30-40 meter strak in de kruising. :P
Ik ben het niet eens met het feit dat als Lurling het zou doen dat ze er maar 3 seconden aan besteden.. Die ene met z'n bril (van der Gijp? Vind het een programma van niets, ken de namen niet zo goed.) die lacht zich een uur lang in het rond :9 haha! Maar goed, ik ieder z'n eigen smaak. Als de hooligans er ook zo over gingen denken, was de politie ook overbodig geweest bij wedstrijd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:50:
Salzburg - Bayern. De eerste staat met 3-0 voor, ze spelen totaal hun spel niet en ze zijn zooo nonchalant als de klere. Dan krijg je ze inderdaad over je koppie van zo'n midden team.
Het had ook zomaar 4-0 kunnen zijn als Neuer die penalty niet gestopt had. Overigens speelde Bayern wel met een B-elftal dus dit zegt me niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zegt het resultaat van een vriendschappelijke wedstrijd überhaupt wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:14:
[...]

Het had ook zomaar 4-0 kunnen zijn als Neuer die penalty niet gestopt had. Overigens speelde Bayern wel met een B-elftal dus dit zegt me niet zoveel.
Ik heb de wedstrijd afgezet, als me zoiets niet aan staat, dan ben ik er snel klaar mee. Geld voor elke wedstrijd die ik kijk.
Ja, ook als je met een B- elftal speelt zijn er toch speler die zich moeten bewijzen, maarja het zegt gelukkig niet al te veel. Als er belangrijke wedstrijden komen, dan zijn ze toch gemotiveerder.

Zijn er trouwens nog leuke wedstrijden te zien vandaag in Europa ?

[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 19-01-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelsea met een van richting veranderd schot op 1-0 tegen ManU in een zenuwachtige en nog niet erg goede wedstrijd. Maar wat is die David Luiz een idioot, heeft al geel en maakt domme fouten en springt tegen ManU spelers op zonder de bal te willen spelen. Ik zie die nog wel een tweede geel pakken, als de scheidsrechter durft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:16
gambieter schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:23:
Chelsea met een van richting veranderd schot op 1-0 tegen ManU in een zenuwachtige en nog niet erg goede wedstrijd. Maar wat is die David Luiz een idioot, heeft al geel en maakt domme fouten en springt tegen ManU spelers op zonder de bal te willen spelen. Ik zie die nog wel een tweede geel pakken, als de scheidsrechter durft.
Zag net verbaast dat op vi.nl dat het 3-0 staat, wat gebeurt daar allemaal?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hattrick van Eto'o, die vandaag als spits op de juiste plek staat. ManU is gewoon zwak, er zit gewoon heel weinig in die ploeg en er is geen leider. Zonder RvP en Rooney is het allemaal maar middelmaat.

De 3-0 is gewoon verdiend imo.

Verder mooie commentaren op de BBC website:
Chelsea want to bring on John Obi Mikel - I have no idea why
Ferguson's worst signing: David Moyes
Die laatste is van een teleurgestelde twitteraar ;)

Intusse maakt Hernandez de 3-1, meer omdat Chelsea in slaap gesukkeld is.

[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 19-01-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zo, het is 3-1 geworden. Vidic krijgt rood vanwege een late tackle, kon met geel worden afgedaan, terwijl de gefrustreerde Rafael ontsnapt aan rood na een tackle met twee benen, noppen vooruit. Die Rafael is trouwens uberhaupt nog erger dan Luiz, zodra het niet lekker loopt is die zo dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Die Rafael had rood moeten krijgen en dan een schorsing voor 10 wedstrijden. Wat een idioot. Valt mee dat ie niet gewoon een tik op zijn muil had gekregen, de idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik vond die van Vidic ook terecht. Die van Rafael was natuurlijk belachelijk, daar ging de scheids de fout in. Misschien vond hij het al zielig genoeg voor ManU ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Interview met John Terry en Eto'o, blijkt Eto'o geen Engels te willen/kunnen te praten, en hebben ze geen vertaler erbij. Gaat Terry maar een beetje beunen ;)

Die van Vidic kon je inderdaad geven, die van Rafael moet je geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Echt, wat een dra-ma-ti-sche wedstrijd van Barcelona. Levante speelde zo walgelijk defensief, maar het levert ze mooi een punt op. Krijgen ze toch hun gelijk, jammer. Het zag er weer uit als vanouds, als Messi het niet kan oplossen wordt het niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Atletico kan de kop overnemen, wel mooi spannend daar :).

Het debuut van Seedorf. Eens kijken of zijn hand al zichtbaar is ;).

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 19-01-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb het laatste half uur gekeken, en vond dat defensieve wel meevallen. Maar het is simpel, waarom zou een team uitverkoop houden door Barca de ruimte te geven?

Het was allemaal wat steriel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
gambieter schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:53:
Ik heb het laatste half uur gekeken, en vond dat defensieve wel meevallen. Maar het is simpel, waarom zou een team uitverkoop houden door Barca de ruimte te geven?

Het was allemaal wat steriel.
Och, die vraag is natuurlijk lekker retorisch. Geen enkel team gaat expres open huis houden om zo 0-4 te verliezen oid. Er waren er een hoop die door de ondergrens zakten, het tempo zat er totaal niet in ook vandaag. Tello viel slecht in, Alexis had ook een slechte dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

het is frustrerend hoor, teams die zich ingraven, in Italië zijn er nu 3 ploegen die het structureel doen, de rest maakt er steeds meer van.

Gelukkig weten ze in Italie ondertussen heel goed hoe je een ultraverdedigend team kapot kan spelen.

Moeilijke wedstrijd voor Seedorf, Hellas is (vaak) een leuk voetballende ploeg, al is Jorginho weggekocht. Luca Toni in de spits :)

[ Voor 21% gewijzigd door StrongArmLance op 19-01-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

toolkist schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:57:
[...]
Zo top is Eto'o volgens mij niet meer. Die tijd in Rusland heeft hem weinig goeds gedaan (naja, behalve z'n bankrekening natuurlijk)
U zei? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
1e goal was puur mazzel (want belabberd ingeschoten), andere twee niet gezien. Maar is scoren tegen Man Utd zo bijzonder dan tegenwoordig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Is idd niet heel bijzonder, maar je moet ze wel maken. Laatste 2 goals waren intikkers, een echte spits dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Modbreak:Ondanks allerlei mooie wedstrijden regent het hier weer TR's vanwege allerlei trolls et cetera. Bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek om de neiging om kinderachtig op de man te gaan spelen en gezellig te gaan trollen te onderdrukken.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Pagina: 1 ... 23 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum