[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.172 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:42:
Dat gedrag is gewoon ongewenst en de FA zou er best tegen op mogen treden, onder het mom van onsportiviteit ofzo. Dat zulk zielig gedrag in Spanje mag, prima, daar zie je op het veld ook veel meer theater, maar laat het lekker buiten de geweldige BPL. Het was al die jaren zonder Mourinho lekker rustig, niemand zit op dit gejank te wachten.
Kom kom, Ferguson nu al vergeten? Ook Wenger, Mancini, Redknapp, AVB etc weten van tijd tot tijd de grootste onzin te verkopen als het om hun eigen spelers/teams gaat. Mourinho doet het hoogstens nog iets beter/belachelijker.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wenger? Nee die doet zoiets toch niet? :+

Winterkampioen *O*

Is daar ook een trofee voor? :P

[ Voor 41% gewijzigd door Gunner op 29-12-2013 22:13 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ach ja. Die zuid europiaantjes van chelski :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:45:
[...]

Klopt, maar goed er komen nog genoeg kansen voor Liverpool. Feit is wel dat dit voor de 2e keer op rij duur puntverlies is tov de concurrentie. Het valt me toch wel een beetje tegen dat Suarez in de topwedstrijden niet scoort.
Hij heeft geen fatsoenlijke bal gehad he ;)
Tegen middelmatige verdedigers kan ie er dan nog wel wat van maken, tegen de teams die wel goed kunnen verdedigen is dat een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 05:10
Van der Wiel in Ligue 1-elftal van het jaar

Gregory van der Wiel heeft zich na een moeizaam eerste jaar bewezen in het kampioenselftal van Paris Saint-Germain. De rechtsback is door l'Equipe zelfs opgenomen in het sterrenteam van 2013.

De kenners van de Franse krant hebben in het Ligue 1-elftal van het jaar maar liefst acht spelers van Paris Saint-Germain opgenomen. Naast Van der Wiel - die dit jaar 22 keer in competitieverband in de basis startte en daarnaast indruk maakte in de Champions League - zijn dat Thiago Silva, Alex, Maxwell, Thiago Motta, Blaise Matuidi, Edinson Cavani en Zlatan Ibrahimovic.

De overige plekken in het elftal worden ingevuld door doelman Victor Enyeama (Lille) en de middenvelders Florian Thauvin en Mathieu Valbuena van Olympique Marseille. Van der Wiel maakte ook indruk op de vele Franse voetballiefhebbers, want hij is tevens opgenomen in het elftal dat is gebaseerd op de stemmen van 80.000 Ligue 1-fans.
Nou moet ik zeggen dat ik de Franse competitie eigenlijk totaal niet volg, maar toch mooi om te horen dat van der Wiel het zo goed doet daar!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hahah, Raiola zegt dat Balotelli nu weggaat bij Milan. Zou hij het zoeken om terug te gaan naar Engeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 21:00
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BcuSsToIQAAVVjo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Gynnad schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:48:
[...]

Nou moet ik zeggen dat ik de Franse competitie eigenlijk totaal niet volg, maar toch mooi om te horen dat van der Wiel het zo goed doet daar!
Idd, hopelijk ziet van Gaal dat ook. Goede backs zijn schaars in Oranje :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:25:
Hahah, Raiola zegt dat Balotelli nu weggaat bij Milan. Zou hij het zoeken om terug te gaan naar Engeland?
Kunnen ze hem niet ruilen met Toivonen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Vos schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:30:
[...]

Weet ik, vind het leuk om te provoceren. Wellicht kan de pers hem ook eens gaan negeren ;).
Ik gok dat Mourinho dan pas echt gekke dingen gaat doen, ziek mannetje.. Bah!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:37
Messi is bijna hersteld van zijn hemstringblessure en zal waarschijnlijk meedoen met de topper tegen Atletico volgende week. Is er toch behoorlijk lang uit geweest. Zou zonde zijn van zo'n speler als blijkt dat ie toch wel erg blessuregevoelig is en het vanaf nu alleen maar erger gaat worden. Maar gezien de stand, een erg spannende wedstrijd dus. Heerlijk dat de Spaanse competitie weer begint dit weekend! _/-\o_

1 Barcelona 17 15 1 1 49 / 12 46
2 Atletico Madrid 17 15 1 1 46 / 11 46

Maar eerst lekker Premier League morgen. :)

Nou, dat wordt nog wat vandaag. Ik lees dat iedereen kampt met blessures Man U, Tottenham en Arsenal. :/

[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 01-01-2014 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
chim0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 06:51:
Messi is bijna hersteld van zijn hemstringblessure en zal waarschijnlijk meedoen met de topper tegen Atletico volgende week. Is er toch behoorlijk lang uit geweest. Zou zonde zijn van zo'n speler als blijkt dat ie toch wel erg blessuregevoelig is en het vanaf nu alleen maar erger gaat worden. Maar gezien de stand, een erg spannende wedstrijd dus. Heerlijk dat de Spaanse competitie weer begint dit weekend! _/-\o_

1 Barcelona 17 15 1 1 49 / 12 46
2 Atletico Madrid 17 15 1 1 46 / 11 46

Maar eerst lekker Premier League morgen. :)

Nou, dat wordt nog wat vandaag. Ik lees dat iedereen kampt met blessures Man U, Tottenham en Arsenal. :/
Goede hoop dat Messi er weer bij is, evenals Valdes die fantastisch heeft staan keepen in de eerste helft van dit seizoen. Gaat een absolute kraker worden, zegt mijns inziens ook best veel dat geen van beiden van de ander wist te winnen in de Supercopa, twee maal een gelijkspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:00
Bospa01 schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:52:
[...]

Idd, hopelijk ziet van Gaal dat ook. Goede backs zijn schaars in Oranje :)
Van Gaal heeft hem toch al weer geselecteerd? En we hebben nu dus juist twee prima rechtsbacks. Een luxe probleem achterin: ook wel eens leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En vanmiddag gewoon weer ballen in de PL *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:13
Perfecte besteding van 1 januari :)

En met zo'n resultaat het jaar starten is natuurlijk helemaal top! *O*

[ Voor 51% gewijzigd door Slaapje op 01-01-2014 20:35 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 16:27
Lewandowski gaat hoogst waarschijnlijk vandaag bij Bayern tekenen voor komend seizoen, maar beter leggen we 30mil (of welk bedrag het ook was) neer voor hem nu te hebben. Die zorgt er wel voor dat Mandzukic bank verwarmer wordt :+
Ik snap het eigenlijk nog steeds niet waarom Ribery als een van de beste spelers ter wereld wordt gezien. Uit het team van Bayern zet ik hem als laatste op nummer 1.

Ik vond het wel een lachertje toen ik las, dat de directeur van Dortmund tegen Klopp zou hebben gezegd, dat hij niet als vierde mag eindigen en wat dan, hem ontslaan ? Dank zij hem bakken ze er tenminste wat van, ik geloof niet dat iemand anders dat maar effe overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Deze is ook grappig. :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mlbEoeOxcioALeFY6LteMolA/full.jpg

Voor degenen die tijd en zin hebben, vanmiddag om 15:45 uur spelen PSG - Real Madrid een vriendschappelijk potje in Doha, Qatar. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 23:06
Blijft belachelijk zulke friendlys. Ronaldo zal zijn been maar breken. Dag seizoen Real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
FrankoNL schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:10:
Blijft belachelijk zulke friendlys. Ronaldo zal zijn been maar breken. Dag seizoen Real.
Ik neem aan dat Real Madrid niet gedwongen wordt een dergelijke wedstrijd te spelen en daar (dus) vrijwillig voor kiest. Het risico dat Ronaldo iets overkomt in die wedstrijd zal dus wel meegenomen zijn in de afweging. Blijkbaar zijn de voordelen voor Real Madrid (waarschijnlijk in de vorm van Euro's) aanzienlijk groter dan dat (mogelijke) nadeel. Op zich ook logisch, want de kans dat Ronaldo een been breekt of iets dergelijks is niet zo heel groot. Speel ieder seizoen zo'n lucratieve wedstrijd en het gaat misschien eens in de 50 jaar fout. Ik kan mij voorstellen dat de kosten-batenanalyse dan positief uitvalt.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:44:
Lewandowski gaat hoogst waarschijnlijk vandaag bij Bayern tekenen voor komend seizoen, maar beter leggen we 30mil (of welk bedrag het ook was) neer voor hem nu te hebben. Die zorgt er wel voor dat Mandzukic bank verwarmer wordt :+
Ik snap niet waarom Bayern perse Lewandowski wil hebben. Zonder hem draait het nu toch ook prima?
Of is het puur het bekende trucje om de beste spelers bij de concurrent weg te halen (net als met Klose bijv).
Ik snap het eigenlijk nog steeds niet waarom Ribery als een van de beste spelers ter wereld wordt gezien. Uit het team van Bayern zet ik hem als laatste op nummer 1.
Meen je dat nou serieus? Hij is misschien niet de beste speler van Bayern, maar de slechtste? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
FrankoNL schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:10:
Dat zal allemaal wel meevallen. Het is een vriendschappelijke wedstrijd, dus spelers gaan anders de duels in. Dat is allemaal van tevoren al besproken of dat weten ze zelf al. Tenzij het een ongeluk is of hij zelf zijn been breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, hier hebben de clubs tenminste wat aan (financieel meestal). Het is een stuk minder overbodig dan vriendschappelijke wedstrijden van Oranje, zoals tegen Indonesie. Wel het risico van blessures, geen enkel sportief nut en ook nog de reden dat Oranje niet geplaatst was voor de WK-loting.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

argro schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:20:
[...]
Ik neem aan dat Real Madrid niet gedwongen wordt een dergelijke wedstrijd te spelen en daar (dus) vrijwillig voor kiest.
Ze hebben wel beide dezelfde sponsor, dus tel maar 1 + 1 op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

Grote kans dat het in het contract staat, maar die hebben ze zelf getekend ;). Maar zoals gezegd, het (in dit geval grote) geld telt zwaarder dan het risico op blessures.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 02-01-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Opvallend dat deze nog niet voorbij gekomen is:

Oscar deserved booking - Jose Mourinho

Mourinho blijft zichzelf maar belachelijk maken. Zit hij wéér te vertellen hoe iemand duikelde om een penalty te winnen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tsja. Als iemand 99 domme uitspraken doet, maakt hij dat niet goed met een normale 100ste uitspraak na een makkelijke 3-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Benotti schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:00:
Opvallend dat deze nog niet voorbij gekomen is:

Oscar deserved booking - Jose Mourinho

Mourinho blijft zichzelf maar belachelijk maken. Zit hij wéér te vertellen hoe iemand duikelde om een penalty te winnen _O-
Da's niks nieuws. Mourinho is een echte winnaar en heeft daar alles voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:04:
Tsja. Als iemand 99 domme uitspraken doet, maakt hij dat niet goed met een normale 100ste uitspraak na een makkelijke 3-0.
Inderdaad. Bij 0-0 had hij weer een hele andere uitspraak van stal gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:30:
[...]

Ik snap niet waarom Bayern perse Lewandowski wil hebben. Zonder hem draait het nu toch ook prima?
Of is het puur het bekende trucje om de beste spelers bij de concurrent weg te halen (net als met Klose bijv).

[...]

Meen je dat nou serieus? Hij is misschien niet de beste speler van Bayern, maar de slechtste? 8)7
Voor mij is Lewandowski wel degelijk een versterking.
Nou, dat zou ik eigenlijk best wel raar vinden. We kunnen Dortmund nu al aan. Bij Götze was het deels wel zo, want als Götze nu nog bij Dortmund had gespeeld, dan hadden we makkelijker kunnen verliezen. Hij is namelijk een erg beslissende speler bij Dortmund geweest.

Nou ja, voor mij heeft Ribery het minste betekent. Misschien niet de laatste, maar ik zet Robben, Schweinsteiger en Lahm toch echt wel voor hem. Misschien was m,n reactie een beetje overdreven, maar ik probeerde te zeggen, dat ik hem niet echt de goede keuze vind. Het viel me vooral de laatste tijd op, dat Robben meer het verschil maakt, dan Ribery doet (misschien door Ribery z,n blessure).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Robben is simpelweg te vaak geblesseerd om een serieuze kans op die gouden bal te maken. 30 competitiewedstrijden haalt ie al jaren niet. En als hij fit is, presteert hij meestal wel top maar dat wordt snel vergeten denk ik. Bij oranje is ie er ook vaak niet bij.

Ribery is misschien meer een stille kracht, net als Xavi bij Barca bijvoorbeeld, maar niet minder waardevol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mosin schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:15:
[...]

Voor mij is Lewandowski wel degelijk een versterking.
Nou, dat zou ik eigenlijk best wel raar vinden. We kunnen Dortmund nu al aan. Bij Götze was het deels wel zo, want als Götze nu nog bij Dortmund had gespeeld, dan hadden we makkelijker kunnen verliezen. Hij is namelijk een erg beslissende speler bij Dortmund geweest.

Nou ja, voor mij heeft Ribery het minste betekent. Misschien niet de laatste, maar ik zet Robben, Schweinsteiger en Lahm toch echt wel voor hem. Misschien was m,n reactie een beetje overdreven, maar ik probeerde te zeggen, dat ik hem niet echt de goede keuze vind. Het viel me vooral de laatste tijd op, dat Robben meer het verschil maakt, dan Ribery doet (misschien door Ribery z,n blessure).
Dat is toch echt al tientallen jaren bij Bayern dé manier om zich te verzekeren positiebehoud. Tevens kan niemand er om heen dat Lewandowski een betere spits is dan Mandzukic, dus je directe concurrent verzwakken en je eigen team versterken; wie wilt dat nou niet?

Wb Robben vs Ribery; ondanks dat het beide klasbakken zijn, vind ik dat Ribery wel erg overgewaardeerd wordt tov Robben. Ik had hem dan ook niet genomineerd voor de Ballon d'Or, daar waren anderen bij Bayern belangrijker afgelopen tijd in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:24:
Robben is simpelweg te vaak geblesseerd om een serieuze kans op die gouden bal te maken. 30 competitiewedstrijden haalt ie al jaren niet. En als hij fit is, presteert hij meestal wel top maar dat wordt snel vergeten denk ik. Bij oranje is ie er ook vaak niet bij.

Ribery is misschien meer een stille kracht, net als Xavi bij Barca bijvoorbeeld, maar niet minder waardevol.
Ja, dat zal het dan wel zijn. Neemt niet weg, dat het een klasse voetballer is, maar ja, toch net allemaal te mooi.
Ik denk, dat de ballon dor naar Ronaldo gaat ondanks, dat hij niks gewonnen heeft met Real.

Ik zag hem trouwens net spelen tegen PSG, maar die kan er toch wel wat van zeg. Het is, dat ik geen spaans voetbal meer kan kijken sinds die fox sports/ sport1 onzin :(
Catorce schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:36:
[...]

Dat is toch echt al tientallen jaren bij Bayern dé manier om zich te verzekeren positiebehoud. Tevens kan niemand er om heen dat Lewandowski een betere spits is dan Mandzukic, dus je directe concurrent verzwakken en je eigen team versterken; wie wilt dat nou niet?

Wb Robben vs Ribery; ondanks dat het beide klasbakken zijn, vind ik dat Ribery wel erg overgewaardeerd wordt tov Robben. Ik had hem dan ook niet genomineerd voor de Ballon d'Or, daar waren anderen bij Bayern belangrijker afgelopen tijd in mijn ogen.
Zolang ben ik nog niet bekend met Bayern om daar een oordeel over te geven. In ieder geval in deze gevallen is dat wel zo, maar eigenlijk vind ik het slim. Je wordt er niet alleen sterker op, maar ook in de CL ga je dat merken. In ieder geval zit er wel die gedachte achter.

Precies, dat wil ik daarmee zeggen! Ribery is een top speler, maar het is allemaal veels te mooi. Robben heeft een super comeback gemaakt. Hij heeft Dortmund 2x terug gepakt + hij snoert iedereen de mond met z,n CL goal en assist. Volgens mij is Ribery niet zo beslissend geweest.
Maar goed, misschien dat het inderdaad is wat Tweaker2010 zegt. Een stille kracht voor het team. Ik denk, dat dat nog de beste benaming voor hem is.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 02-01-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:24:

Juist het afgelopen jaar heeft Robben heel veel gespeeld en is hij heel bepalend geweest bij het pakken van de prijzen, bij de CL-winst zelfs superbepalend.

Stille krachten winnen overigens zelden de Gouden Bal. Het gaat toch meestal om de smaakmakers, de spelers met dat kleine beetje extra wat de wedstrijd beslist. En dan zeg ik weer: bij Bayern is dat Robben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En toch had Ribery schijnbaar betere statistieken dan Robben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Over welke statistieken heb je het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij, maar ik kan het mis hebben, had Robben een betere (G+A)/90 dan Ribery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:15
Catorce schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:36:
[...]

Ribery liet het voor mij vooral in de belangrijke wedstrijden afweten.
In de toppers was hij regelmatig zelfs onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Catorce schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:29:
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij, maar ik kan het mis hebben, had Robben een betere (G+A)/90 dan Ribery.
Kan de sheet niet meer vinden, maar was er 1 inclusief dribbels en nog allerlei andere stats, dus niet alleen goals en assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Het is dat ik er laatst aan zat te denken en eigenlijk tot de conclusie kwam, dat Ribery die prijs nooit gaat winnen en dat het onzin is, dat hij het moet zijn. Hoe wil hij het nu van Ronaldo winnen ? Robben zou dat wel doen dankzij z,n goals, maar Ribery, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
toolkist schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:38:
[...]

Kan de sheet niet meer vinden, maar was er 1 inclusief dribbels en nog allerlei andere stats, dus niet alleen goals en assists.
En wat is een dribbel als zodanig waard? Leuk als het een goal oplevert, maar een dribbel om een dribbel zou m.i. in de stats niet tot hogere scores moeten leiden. Dan krijg je van die postbodevoetballers die een bal halen en brengen zonder te passen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:02:
[...]
Stille krachten winnen overigens zelden de Gouden Bal. Het gaat toch meestal om de smaakmakers, de spelers met dat kleine beetje extra wat de wedstrijd beslist. En dan zeg ik weer: bij Bayern is dat Robben.
Voor ons Nederlanders misschien ja, Robben of van Persie gaat echt nooit die Gouden Bal winnen daar moet je realistisch in zijn. En de Duitsers zullen de voorkeur geven aan een Duitse speler, zo werkt dat.

Bovendien zijn cijfertjes niet leidend, het gaat uiteindelijk om de gunfactor. Het zal Messi wel weer worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Nou ja, ik gun het ook wel een Duitse speler, alleen die hebben dan weer niet zoveel betekent als Robben. Ik denk wel dat Schweinsteiger en Lahm een groot aandeel in het team verband hebben, maar daar win je natuurlijk ook geen prijs mee :P

Als Messi het wordt, dan lach ik me een ongeluk. Hoe wil iemand de Fifa dan nog serieus nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:28

Rhapsody

In Metal We Trust

Mosin schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:06:Als Messi het wordt, dan lach ik me een ongeluk. Hoe wil iemand de Fifa dan nog serieus nemen ?
Echt?! Je neemt ze nu nog serieus? 8)7 ;)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Catorce schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:29:
Ribery krijgt hogere beoordelingen en heeft meer Man of the Match awards. "Dribbels" zijn succesvolle paseer acties, geen bal ophalen bij de verdediging en een stukje lopen. In "dribbels" is Ribery een meester waarmee hij de bal voorin vasthoudt en de rest kan laten aansluiten bijv. (CL 2011/12 vs Madrid bijv. iirc)
Imo scoorde/t Müller net zo vaak beslissende goals voor Bayern als Robben, zo niet meer, alleen zijn ze nooit zo spectaculair (en is hij vast de minst geliefde oosterbuur in NL) :D
Robben goals + assists komt niet eens in de buurt van dat van Ribery en zonder Ribery zou Robben weer driedubbele dekking krijgen waar ie zich altijd op vastliep en dan weer beticht werd van egotripperij en kansloosheid ;) .
Wel heeft Robben natuurlijk die unieke gave om solo een wedstrijd te beslissen of "golazo" te scoren en dat is wat er eerder blijft hangen in je geheugen ... (ook al heeft ie zelfs in 2013 in totaal nauwlijks een half seizoen gespeeld)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zVFPnoXW_h4]

Vind wel dat ie nu een beetje overgewaardeerd wordt opeens sinds ie die UEFA prijs heeft gewonnen ... MVP van de FIFA WK voor Clubs bijv? :+

Hier nog twee (+1) artikeltjes vol met cijfers:

[ Voor 37% gewijzigd door apis29 op 03-01-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
chim0 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:42:
[...]

Als ie dat was, had ie nu wel bij een topclub gespeeld.

Van het kaliber Van Basten hebben we ze nu niet, dus ik zou niet weten wie zich op dit moment "wereldspits" mag noemen. Ibrahimovic, Falcao, Diego Costa, Drogba, Van Persie, Negredo bijvoorbeeld zijn wel toppers, al loopt Drogba tegen het einde van zijn carrière.

Maar het voetbal is ook veranderd, niet veel ploegen spelen meer met vleugelspelers en een diepe spits. Het is meer tikkie-takkie voetbal geworden, iedereen loopt overal.
Alfredus has spoken ;)
Alfred Finnbogason vindt Robin van Persie samen met Robert Lewandowski spitsen van wereldklasse. "Lewandowski is krachtig, daarom speelt hij ook bij Borussia Dortmund, maar wel het type waarvan ik veel kan leren. Samen met Robin van Persie is hij de meest complete nummer negen van de wereld", zegt de spits van sc Heerenveen tegenover Telesport.
http://www.telegraaf.nl/t...ie_meest_compleet___.html

Over Mandzukic overigens: vlgns mij was die gehaald als type Olic (maar dan beter), een hardwerkende spits die verdedigend niet verzaakt (wel handig om te hebben als je voorin al druk wilt zetten). Wel grappig dat Arsenal ermee in verband gebracht wordt :+ ...

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 04-01-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Iedereen komt nu met cijfertjes over Ribery. Maar draait het puur om cijfertjes dan? Dan moeten ze gewoon een klassement met cijfertjes opstellen. Dan wint waarschijnlijk niet Ronaldo, Messi of Ribery maar een degelijke middenvelder die weinig balverlies heeft.

Volgens mij zijn dit soort verkiezingen juist verkiezingen die niet om de cijfers draaien maar om spelers met dat kleine beetje extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha even wat ander nieuws, zal het echt waar zijn?

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204400
Lewandowski ondergaat een medische keuring bij de dokter van Bayern.
Afbeeldingslocatie: http://www.calciomercatonews.com/wp-content/uploads/2014/01/foootoo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat is daar bijzonder aan :? Iedereen wist toch al dat hij komende zomer naar Bayern zou vertrekken? Omdat hij een aflopend contract heeft mag hij nu al met Bayern, of welke andere club, om de tafel voor komende zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Er is/was nog niets zeker ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo, Spurs maar weer eens hun plaats gewezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:45:
Zo, Spurs maar weer eens hun plaats gewezen >:)
:Y

Gnabry speelde echt heerlijk, bijna iedereen wel eigenlijk, Santi weer zijn goaltje meegepikt, wat hij verdiende, zelfde met Rosicky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Atletico won gisteren, slaat een gaatje van 3 met Barcelona en 8 met Real, die beiden nog een wedstrijd tegoed hebben. Mooi om te zien dat Atletico blijft winnen en er echt voor lijkt te kunnen gaan dit seizoen!

Vanmiddag om 16.00 Barcelona, met waarschijnlijk Cesc als spits. Dat wordt weer afzien... Ik zie liever een 3-4-3 met Busquets, Inesta, Cesc en Xavi waarbij Cesc als aanvallende middenvelder of schaduwspits speelt dan een 4-3-3 met hem in de punt van de aanval. Neymar, Alexis en zelfs Pedro zou ik dan graag in de spits hebben. Gelukkig is Messi vrijwel helemaal terug en kan hij weer zijn plekje innemen voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
De vleugelspelers bij Barca gaan allemaal naar binnen en de backs gaan eroverheen, dus een diepe spits heb je niks aan want ze staan opeens met 8 man voor de goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

West Ham United is in de FA cup geslacht door Nottingham Forest: 5-0. Wel speelden er meerdere reserve-spelers (de FA cup is niet zo belangrijk, tenminste niet vergeleken met de PL), maar de manier waarop was vrij ontluisterend voor het team van Sam Allardyce. Ze waren echt kansloos en het had nog meer dan 5 kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat was inderdaad beschamend. Ik hoop dat de spelers de kosten van de meegereisde fans gaan vergoeden. Ik zag beelden van een zeer beteuterde jonge fan, dat is toch sneu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ai ai ai, Wilfried Bony heeft Man Utd eventjes het leven zuur gemaakt _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BdPGbPjCEAAkAEd.jpg:large
_/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door iPodKiller op 05-01-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

United is dan ook een hele matige ploeg zonder Rooney en die andere.

En Fabio... Wat was hij denkende? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bedroevend hoor van Man utd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees het hier dus ik klik bbc sport even open.
Swansea won for the first time in their history at Old Trafford as Wilfried Bony's 90th minute winner knocked 10-man Manchester United out of the FA Cup.

The Dutch striker, who had caused anxiety in the United defence for most of the game, headed in Wayne Routledge's cross to book a fourth-round spot against Birmingham, Bristol Rovers or Crawley Town.
BBC noemt Bony een "Dutch striker". Ik denk een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha, Nederland zou wel zo'n beest willen ja in hun selectie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:00
Die heeft anders nog niet te veel potten gebroken in een half seizoen PL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
chim0 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:03:
De vleugelspelers bij Barca gaan allemaal naar binnen en de backs gaan eroverheen, dus een diepe spits heb je niks aan want ze staan opeens met 8 man voor de goal.
Leuk, dat gebeurde gisteren dus ook eindelijk eens. Cesc speelde praktisch vanuit het middenveld, in plaats van voorin te blijven hangen en een halve spits proberen te zijn. Alexis Sanchez met een mooie hattrick, heerlijke vrije trap ook! Metertje of 20-23, strak er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Catorce schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:43:
[...]

Alexis Sanchez met een mooie hattrick, heerlijke vrije trap ook! Metertje of 20-23, strak er in.
Ik heb alleen die vrije trap gezien, verder heb ik niks gezien. Atletico ook (magertjes) gewonnen, dus het zal er om hangen a.s. zaterdag. Alleen Barca heeft woensdag eerst Getafe thuis, dus daar verwacht ik gewoon de 3 punten voor Barca, maar Atletico moet morgen eerst naar Valencia en dat lijkt me toch wat lastiger. Dus er kan nog van alles gebeuren voor de grote clash aankomende zaterdag!

Vanavond Real - Celta, ze moeten nu echt punten gaan pakken! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
chim0 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:35:
[...]

Ik heb alleen die vrije trap gezien, verder heb ik niks gezien. Atletico ook (magertjes) gewonnen, dus het zal er om hangen a.s. zaterdag. Alleen Barca heeft woensdag eerst Getafe thuis, dus daar verwacht ik gewoon de 3 punten voor Barca, maar Atletico moet morgen eerst naar Valencia en dat lijkt me toch wat lastiger. Dus er kan nog van alles gebeuren voor de grote clash aankomende zaterdag!

Vanavond Real - Celta, ze moeten nu echt punten gaan pakken! :(
Real pakt de punten wel, alleen de achterstand blijft constant schommelen tussen de 8 en 5 punten elk weekend, puur omdat Atletico en Barcelona ook blijven winnen. Ik zie Real later in het seizoen nog wel van Barcelona winnen, als ze een reeks neerzetten als in 2011-2012 kunnen ze ook zeker nog kampioen worden. Komend weekend gaat erg belangrijk worden ja, ben benieuwd wie het gaat winnen. Ik zie Atletico eerder winnen dan Barcelona, het ligt er voornamelijk aan of Messi echt weer in goede doen is. Atletico thuis is nu wel behoorlijk lastig, uitverkocht stadion. Kraker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Catorce schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:15:
[...]

Real pakt de punten wel, alleen de achterstand blijft constant schommelen tussen de 8 en 5 punten elk weekend, puur omdat Atletico en Barcelona ook blijven winnen. Ik zie Real later in het seizoen nog wel van Barcelona winnen, als ze een reeks neerzetten als in 2011-2012 kunnen ze ook zeker nog kampioen worden. Komend weekend gaat erg belangrijk worden ja, ben benieuwd wie het gaat winnen. Ik zie Atletico eerder winnen dan Barcelona, het ligt er voornamelijk aan of Messi echt weer in goede doen is. Atletico thuis is nu wel behoorlijk lastig, uitverkocht stadion. Kraker!
Volgens Barca zal Messi zeer waarschijnlijk meedoen tegen Atletico. Hij is zo goed als hersteld van zijn hamstringblessure en heeft al meegetraind met de groep. Maar ook zonder Messi hebben ze genoeg kwaliteit om wedstrijden te winnen.

Een kraker wordt het zeker en al zeg ik niet graag als Madridista zijnde, maar voor 1 keer ben ik voor Atletico! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
chim0 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:24:
[...]

Volgens Barca zal Messi zeer waarschijnlijk meedoen tegen Atletico. Hij is zo goed als hersteld van zijn hamstringblessure en heeft al meegetraind met de groep. Maar ook zonder Messi hebben ze genoeg kwaliteit om wedstrijden te winnen.

Een kraker wordt het zeker en al zeg ik niet graag als Madridista zijnde, maar voor 1 keer ben ik voor Atletico! :P
Dat is denk ik wel het positieve dat men uit de blessure van Messi kan halen. Nu zijn spelers het wat meer gewend zonder Messi te spelen, waar het vaker maar een wedstrijdje of 1-2 was. Spelers hebben dus nu ook de tijd gehad zich in te spelen in een systeem zonder Messi en scoren nu ook daadwerkelijk als hij niet mee doet. Dat wad de afgelopen twee seizoenen een groot euvel; geen gevaar kunnen stichten als Messi niet mee deed. Wat dat betreft ben ik ook enorm blij dat Pedro weer is gaan scoren en Alexis ook in goede vorm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De laatste tijd draait Barca idd prima zonder Messi. Hij zit spelers als Neymar en Sanchez juist in de weg als hij weer fit is verwacht ik. Maar goed, concurrentie houdt ze scherp zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Lewandowski aan trekken en vervolgens Mandzukic een langer contract geven :') .. Hij wordt gewoon bank verwamer als het aan mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Oh? Honda op de tribune bij Milan - Atalanta. Dat wist ik niet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Was toch al tijdje bekend dat hij naar Milan vertrok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:55:
Lewandowski aan trekken en vervolgens Mandzukic een langer contract geven :') .. Hij wordt gewoon bank verwamer als het aan mij ligt.
Lewandowski mag zich eerst bewijzen bij Bayern. Het zou niet de eerste speler zijn die daar de druk niet aan kan. Makkelijk om te roepen dat Mandzukic nu gelijk op de bank moet. Hij heeft dit seizoen al 10x gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kaap schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:09:
Was toch al tijdje bekend dat hij naar Milan vertrok?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik vind het een mooie speler die Honda - beste japanse voetballer ooit? al die andere gasten (behalve Nakata) zijn min of meer geflopt in europa...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:27
En Nakamura bij Celtic was ook wel een succes. Geweldige vrije trap had hij in zijn benen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Terryb47 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:38:
Ik vind het een mooie speler die Honda - beste japanse voetballer ooit? al die andere gasten (behalve Nakata) zijn min of meer geflopt in europa...
Idd, snap niet wat hij daar zo lang te zoeken had bij CSKA, met alle respect voor de club.

Heerlijke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:52:
[...]
Idd, snap niet wat hij daar zo lang te zoeken had bij CSKA, met alle respect voor de club.

Heerlijke speler.
Geld, zoals de meeste spelers daar. Dacht je dat die Brazilianen voor de lol in dat koude Rusland zitten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:40

Quad

Doof

Theo Walcott mist het WK vanwege een gescheurde kruisband..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Quad schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:37:
Theo Walcott mist het WK rest van de competitie vanwege een gescheurde kruisband..
There. I fixed it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Arsenal meldt dat hij 6 maanden out is, dus mist hij ook het WK.
Theo will have surgery in London in the near future and is expected to be out for at least six months, therefore missing the remainder of the season and the World Cup in Brazil in the summer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik geef niets om dat WK. En aangezien Walcott niet zijn salaris van de FA krijgt....

vul zelf maar in.

[ Voor 64% gewijzigd door Gunner op 06-01-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Idem op BBC, 6 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat jij er niets om geeft betekend niet dat hij het WK niet mist. Domme reactie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vind jouw reactie dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hij mist het WK, punt. Of hij krijgt zo'n wonderdokter die Robben ook heeft gefixt in afzienbare tijd in 2010.
Dat jij dan bij mijn reactie het WK doorstreept is alleen maar zielig, dat is voor bijna alle voetballers de ultieme plek om zich te laten zien aan de rest van de wereld.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Gunner, waar heb je last van. Beetje kinderachtig...

Ben nu Real Madrid - Celta aan het kijken, ondanks wat kansen (kwam wat later binnen vallen, scheen een grote kans voor Celta te zijn geweest in het begin) vind ik het maar een matige wedstrijd. Meer mensen die kijken?

Wat me tevens tegenvalt is de gebrekkige stream bij Sport1. Ik zit hier met een 60mbit connectie, niets aan het downloaden oid en bij auto schakelt hij vaak terug naar de slechtste beeldkwaliteit. Als ik het handmatig op de hoogste of op een na hoogste zet, hapert ie aan alle kanten. In mijn herinnering was Sport1 online altijd dikke prima (kijk inmiddels anderhalf jaar op tv Sport1), maar wellicht niet meer zo goed als dat het was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tja euh ik geef ook geen reet om ek en wk. Club gaat voor wat mij betreft. Wat is er mis met die mening hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het zit Arsenal ook wel mee altijd :(.

Overigens 2e WK dat hij mist door blessure.

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 06-01-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:13
Gaat niet om de mening, maar eerder op de manier waarop het wordt geschreven imo. Desalniettemin is het klote voor Walcott en Arsenal. Toen ie het veld af ging had ik niet verwacht dat het zo ernstig zou zijn.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kaap schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:55:
Tja euh ik geef ook geen reet om ek en wk. Club gaat voor wat mij betreft. Wat is er mis met die mening hebben?
Inderdaad we zitten toch in een clubvoetbal topic? Dat hij het WK mist is jammer, maar niet meer dan dat.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Je had het anders kunnen formuleren ;). Mist rest van de competitie en en het WK.

Voor Arsenal fans telt dat eerste natuurlijk stukken zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Catorce schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:52:
Gunner, waar heb je last van. Beetje kinderachtig...
Shit he. Moet ik dat echt gaan uitleggen? Ik kom hier toch niet voor het eerst? Jij toch ook niet? Ik geef alleen aan dat ik het WK ondergeschikt vind aan zijn club (die ik toevalligerwijs ook nog eens supporter) maar blijkbaar mag ik die mening niet hebben?

* Gunner "Zijn jullie nu zo dom of ben ik nu zo slim?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nee, want het kwam behoorlijk aanvallend en zuur over. Hij mist het WK, dat is een feit. Dat jij het ondergeschikt vindt aan clubvoetbal heb ik geen oren naar, dat is een mening.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nee hoor, in het geheel niet zuur. Het gemis van Walcott is vervelend, maar gaat het seizoen niet maken of breken.
Quad schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:06:
Dat jij het ondergeschikt vindt aan clubvoetbal heb ik geen oren naar, dat is een mening.
Blijkbaar telt alleen jouw mening? :?

[ Voor 51% gewijzigd door Gunner op 06-01-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Gunner schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:04:
[...]

Shit he. Moet ik dat echt gaan uitleggen? Ik kom hier toch niet voor het eerst? Jij toch ook niet? Ik geef alleen aan dat ik het WK ondergeschikt vind aan zijn club (die ik toevalligerwijs ook nog eens supporter) maar blijkbaar mag ik die mening niet hebben?

* Catorce "Zijn jullie nu zo dom of ben ik nu zo slim?"
Ga zo door, ga je veel vrienden mee maken in het leven :r

Er stond uiteindelijk 'dus hij mist ook het WK', dat was volgens mij niet het hoofdpunt dat gemaakt werd. Dat jij zo idioot reageert is nergens voor nodig.

Ontopic: Allemachtig, Celta mist enorme kansen en dan scoort uiteraard Real Madrid. Zwakke wedstrijd verder, wellicht gaat de goal nog zorgen voor wat meer spektakel :)

[ Voor 11% gewijzigd door Catorce op 06-01-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Catorce schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:20:
[...]

Ga zo door, ga je veel vrienden mee maken in het leven :r
In het 'echte' leven ben ik een stuk gezelliger :+
maar het hoeft niet zo te zijn dat er maar 1 mening mag gelden

Overigens is dit slechts een discussieforum, je hoeft het dus niet zo op de man te spelen, dus laten we het niet overdrijven ;)

De punten zijn wederzijds gemaakt, laten we gezellig doorgaan ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 06-01-2014 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Gunner schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:25:
[...]

In het 'echte' leven ben ik een stuk gezelliger :+
maar het hoeft niet zo te zijn dat er maar 1 mening mag gelden

Overigens is dit slechts een discussieforum, je hoeft het dus niet zo op de man te spelen, dus laten we het niet overdrijven ;)

De punten zijn wederzijds gemaakt, laten we gezellig doorgaan ;)
Tot slot dan even: het was zeker niet je mening die me tegen stond, immers is voor een supporter de rest van de competitie een speler missen erger dan dat die speler het WK mist. Het ging op de nogal verbeten manier waarop.

Anyhow: Real Madrid maakt dan, na een inschuiver van Ronaldo, de 2-0 en de wedstrijd is nu wel gespeeld. Wat zal die Charles zich nog even achter de oren krabben vwb de gemiste kansen. Ze hadden zeker 0-2 voor kunnen staan, waar ze nu zonder punten uit Madrid vertrekken. Zonde, maar dat is ook gewoon gebrek aan kwaliteit.

Valt me op dat Modric, na een behoorlijk zwakke start, nu echt zijn draai gevonden lijkt te hebben en een heel goed seizoen draait. Een van de weinigen die ik echt leuk vind om naar te kijken bij Real, heerlijke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Het Duitse voetbalblad "Kicker" heeft (zelf/redactioneel) een ranglijst opgesteld van besten en daarnaast onder 238 Bundesliga spelers hun mening gevraagd over de algemeen beste speler van de eerste seizoenshelft:

Hier de lijst van besten (slideshow):
Beste defensieve middenvelder (lijst)
Beste vleugelspeler (lijst)
Beste keeper (lijst)
Beste centrale verdediger (lijst)
Beste vleugelverdediger (lijst)
Beste spitsen (topscoorders?)
Beste spitsen (lijst)
Beste offensieve middenvelders (lijst)

Wat betreft de beste speler in het algemeen meldt de Telegraaf
Franck Ribéry heeft tijdens de eerste seizoenshelft in de Bundesliga veel meer indruk gemaakt op zijn collega´s dan zijn ploeggenoot bij Bayern München, Arjen Robben. Dat bleek uit een rondvraag van Der Kicker.

Er werden 238 spelers uit de Duitse competitie gevraagd wie zij de beste vonden. Ribéry kreeg 56,4 procent van de stemmen. Robben, die moment herstelt van een knieblessure, werd door 11.4 van zijn collega´s de gekozen. Marco Reus van Borussia Dortmund kreeg 6,8 procent van de stemmen.
http://www.telegraaf.nl/t..._beter_dan_Robben___.html

Verder opvallend aan de Kicker ranglijsten: Lewandowski geklasseerd als 'internationale klasse' ipv 'wereldklasse' wat puur gebaseerd op deze eerste helft van het seizoen imo geheel terecht is (toch wat minder in vorm dan vorige jaren). En op het duitse discussieforum (gelinkt als "lijst") gaan veel stemmen op voor Robben als beste vleugelspeler maar op de redaktie zelf was het ook bijna om het even (klik op "thread ansicht" voor de gehele discussie). Die Sidney Sam van Leverkusen op nr.5 vind ik trouwens wel een aardig spelertje 8) .
Verder nog een duikeling van Weltklasse naar Blickfeld van Javi Martinez als verdedigende middenvelder, wat zo goed als geheel aan z'n blessure te wijten valt (en zou er eigenlijk gewoon helemaal niet tussen moeten staan).
Op hetzelfde lijstje een, voor mij, opvallende naam nl. Nuri Sahin van Dortmund. Mischien dat ie er als noodoplossing gespeeld heeft maar ik herinner hem als de Goetze van Dortmund vóór Goetze er was ...

Ongetwijfeld nog meer voer voor discussie, zie bijv. dat Schweinsteiger op nr.3 offensieve mv staat :+ ; ook vrij weinig gespeeld iirc. Dus ... as you were ...

Beste Japanse speler (ooit): Honda is toch wel iets getalenteerder dan Nakata imo maar wie weet praten we over 10-15 jaar over Takefusa Kubo en Takuhiro Nakai
Die spelers zitten in het Oostblok omdat die clubs wel kunnen investeren/het risico willen nemen. Iirc kocht CSKA hem voor 10 9 miljoen euro. Bod van Ajax: 6 miljoen; PSV: 2,5 miljoen :+
Apart is nu wel dat ie transfervrij overstapt; normaal gesproken is het 'business model' om weer door te verkopen aan de grote competities/zakken met geld ...

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 06-01-2014 22:25 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum