[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.172 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

toolkist schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:58:
[...]

Die kans waarbij ie met links de bal niet eens tussen de palen krijgt van ruim binnen de 16
Welke minuut ongeveer? Heb niet de hele pot gezien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:21
Wat een drama pot vanavond zeg... Ben blij dat ik hem op de ipad heb gekeken met een half oog en ondertussen een serie kon kijken.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:04:
[...]
Welke minuut ongeveer? Heb niet de hele pot gezien :).
85'
Nog een grote kans voor Giroud. Na een flitsende aanval glijdt de spits de bal via Cech over het doel van Chelsea. Arsenal is een klasse beter in deze fase.
77'
Giroud helpt de beste kans voor Arsenal tot nu toe om zeep. Na eindelijk een glimp te hebben gezien van het beroemde positiespel van de Gunners, schiet de Franse spits op aangeven van Ramsey naast. [AD]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Die van 85 was gewoon heel moeilijk, die andere heb ik gemist. Ik heb wel een zwak voor Giroud, maar het komt er niet echt uit. Zijn goede fase is al weer wat weken terug. In dit systeem is een wereldspits als Lewandowski eigenlijk wel nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 23-12-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lewandowski een wereldspits? De vraag is of hij er in de PL ook >20 per seizoen inschiet, ik denk van niet...

Trouwens triest dat Torres werd gewisseld door een verdediger (David Luiz). Chelsea was blij met een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dan zijn de meningen daarover verdeeld ;). Lewandowski is volgens mij toch zeker wel een wereldspits. En heel allround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vos schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:53:
Die van 85 was gewoon heel moeilijk, die andere heb ik gemist. Ik heb wel een zwak voor Giroud, maar het komt er niet echt uit. Zijn goede fase is al weer wat weken terug. In dit systeem is een wereldspits als Lewandowski eigenlijk wel nodig.
Giroud kan het wel, maar het komt er niet uit, teveel druk misschien? Hij begon zijn seizoen veelbelovend, maar maar met hem ga je uiteindelijk geen prijzen winnen, mocht Podolski in vorm komen, wat ik betwijfel de komende maanden, dan is het nog steeds onzeker voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sherwood mag seizoen afmaken als Spurs-coach.

Ik vermoed dat Spurs op een Di Matteo effect hoopt, hij heeft Adebayor in ieder geval aan het scoren gekregen. En als het seizoen mislukt, dan is het de schuld van AVB...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:37
toolkist schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:17:
[...]

Als Juve zoveel beter zou zijn dan Galatasaray, dan zouden ze toch zeker wel meer dan 1 van de 6 poule wedstrijden gewonnen hebben?
Is ook zo, maar ik heb het puur over de wedstrijd tegen Galatasaray. Op dat veld kon je de bal gewoon niet rondspelen, dus het was alleen maar lange halen en hopen dat ie goed valt. Al moet ik toegeven dat, ondanks de omstandigheden, het wel een fraaie goal was van Galatasaray. Maar ik denk ook niet dat Galatasaray het ver gaat schoppen in de CL.

Tweede kerstdag worden we getrakteerd op een mooie affiche: Man City - Liverpool! :9~
Vos schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:05:

Lewandowski is volgens mij toch zeker wel een wereldspits. En heel allround.
Mwa, ik denk net daaronder. Beetje zoals Benzema.

[ Voor 14% gewijzigd door chim0 op 24-12-2013 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ramsey speelde wel weer een bagger partij zeg :(

ik blijf erbij, zonder zijn goals stonden we waarschijnlijk niet bovenaan. maar nu zit ie in een dip, wint geen bal meer tegenwoordig. erger nog al die foute passes in de eerste helft? had hem in de rust al gewisseld.

ozil? wederom onzichtbaar. heel begrijpbaar dat Wenger Santi niet opstelt op links, want hij laat telkens een gapend gat achter als gibbs erover heen gaat. Maar hij kon makkelijk het laatste kwartier voor Ozil erin komen dan hoeft ie ook niet mee te verdedigen. Of vanaf rechts, dan krijg je tenminste nog een goede voorzet.

een gelijkspel was uiteindelijk wel een terechte uitslag, maar ik zou een 50m kostende Ozil, zo inruilen voor een 60m kostende superspits.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 05:57:
[...]

Mwa, ik denk net daaronder. Beetje zoals Benzema.
En wél een wereldspits is ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

apis29 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:30:
[...]

En wél een wereldspits is ... ?
Inderdaad... Dat wordt weer een wereldtop van 3 namen zeker. Vraag het aan 90 van de 100 man en die noemen Lewandowski gewoon een wereldspits. Heeft zich bewezen in een van de beste competities ter wereld en ook op CL niveau.

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 24-12-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:44
Het is ook maar net wanneer je iemand "wereldspits" noemt. Lewandowski is een geweldige doelpuntenmaker maar het niveau van bijvoorbeeld Zlatan heeft hij niet. Die is meer allround en kan het ook in zijn uppie. Maar daar zijn er ook niet zoveel van.

[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 24-12-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:50:
[...]
Inderdaad... Dat wordt weer een wereldtop van 3 namen zeker. Vraag het aan 90 van de 100 man en die noemen Lewandowski gewoon een wereldspits. Heeft zich bewezen in een van de beste competities ter wereld en ook op CL niveau.
Sorry hoor, maar 1 seizoen top presteren betekent imho niet zoveel. Echte topspitsen zoals Ibrahimovic laten het jaar op jaar zien bij clubs in verschillende competities. En een topspits maakt de winnende in de CL finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
tweaker2010 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:22:
[...]

Sorry hoor, maar 1 seizoen top presteren betekent imho niet zoveel. Echte topspitsen zoals Ibrahimovic laten het jaar op jaar zien bij clubs in verschillende competities. En een topspits maakt de winnende in de CL finale.
Heeft Zlatan uberhaupt de CL gewonnen? ;)

Beetje rare definitie dat laatste :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nee, maar wel de wereldbeker voor clubs en de supercup met Barca.
Lewandowski heeft in de finale gestaan en verloren. Je snapt mn punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 21:00
De gemoederen liepen maandagavond hoog op tijdens het doelpuntloze gelijkspel tussen Arsenal en Chelsea. Diverse forse tackles van Chelsea werden door de fans en staf van de thuisploeg met afkeuring gadegeslagen. Die uitingen van onvrede stuitten weer op kritiek van José Mourinho en consorten. De wederzijdse onvrede culmineerde in een grove charge van John Obi Mikel en grote ophef om Theo Walcott, die een strafschop claimde.

Volgens Mourinho zijn de vele buitenlandse spelers van Arsenal de dissonant in het Engelse voetbal. Zij zouden het theater uit buitenlandse competities invoeren in de Premier League. "Ze huilen graag. Dat is inmiddels traditie", sprak de Portugese oefenmeester na afloop duidelijke taal ten overstaan van de verzamelde media. "In mijn ogen zouden Engelse spelers - als voorbeeld noem ik Frank Lampard - zulke situaties nooit uitlokken."

"Spelers uit andere landen, bepaalde landen in het bijzonder, hebben dat in hun bloed", ging de zelfbenoemde El Único verder. "Buitenlandse spelers brengen veel goeds naar de Premier League, maar ik geef de voorkeur aan Engels bloed in het voetbal. En Engels bloed in deze situaties zou zijn 'come on, let's go'."

Dankzij de remise van maandagavond hield Mourinho zijn ongeslagen reeks tegen Arsenal intact. Inmiddels heeft hij al tien wedstrijden niet van The Gunners verloren. De fans van de thuisploeg reageerden met spreekkoren waarin Mourinho beschuldigd werd van saai voetbal.

"Ik ben het eens met de spreekkoren", reageerde de in de zomer teruggekeerde trainer koeltjes. "Ik heb nu tien wedstrijden tegen ze gespeeld en nog nooit verloren. Tien keer, en zij winnen niet één keer. Dan mag je me noemen hoe je wil."
Blijft een trieste troll ook :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
tweaker2010 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:20:
Ja, dat Lewandowski tenminste in de finale heeft gestaan door er in de halve finale 4 in te knallen tegen Madrid :p

Wat stellen een wereldbeker voor clubs en de super cup nu voor? ;)
Kaap schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:41:
[...]

Blijft een trieste troll ook :')
Tsjaa, ik vind voetballers allemaal mietjes. Maar als er één volk is dat idd zoiets heeft van gewoon lekker doorgaan en niet janken, dan zijn het de Britten wel. Rooney, Lampard, Terry etc.

Dus tuurlijk loopt Mourinho heerlijk te trollen, is nu gewoon te makkelijk. Maar dat betekent niet dat het inhoudelijk nergens op slaat :)

[ Voor 73% gewijzigd door Benotti op 24-12-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Benotti schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:42:
Dus tuurlijk loopt Mourinho heerlijk te trollen, is nu gewoon te makkelijk. Maar dat betekent niet dat het inhoudelijk nergens op slaat :)
Tot voor de zomer had hij die jankerds juist verdedigd :') Daarnaast staat meneer Mourinho voornamelijk altijd zelf te janken langs de lijn en in de pers. En nog maar niet te spreken over supertalentje Hazard die toch aardig van wanten weet als het gaat om rollen, zuigen en zeuren...

En ik vraag me trouwens af welke jankerds die het nou over heeft. Toen de gemoederen gister opliepen was dat Ivanovic die opeens aggressief gaat lopen doen tegen Ozil. De overtreding op Arteta was daarnaast terecht.

Dus de inhoud kan dan misschien wel ergens op slaan, maar amper over de wedstrijd van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 23:06
De Portugezen zijn kampioen huilen, zeuren, zeiken, janken en anti-voetbal spelen. Misselijk volk. En dan gaat Mourinho zeggen dat "Bepaalde volken dat in hun bloed hebben"

Hij heeft de Champions League met Inter in 2010 gewonnen door met zijn 11'en in de goal te gaan staan en bij elk tikje te gaan liggen.

Die man is ook alle contact met de realiteit verloren.

[ Voor 23% gewijzigd door FrankoNL op 24-12-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:07:
[...]

Tot voor de zomer had hij die jankerds juist verdedigd :') Daarnaast staat meneer Mourinho voornamelijk altijd zelf te janken langs de lijn en in de pers. En nog maar niet te spreken over supertalentje Hazard die toch aardig van wanten weet als het gaat om rollen, zuigen en zeuren...

En ik vraag me trouwens af welke jankerds die het nou over heeft. Toen de gemoederen gister opliepen was dat Ivanovic die opeens aggressief gaat lopen doen tegen Ozil. De overtreding op Arteta was daarnaast terecht.

Dus de inhoud kan dan misschien wel ergens op slaan, maar amper over de wedstrijd van gisteren.
Arteta z'n been was net zo gestrekt als die van Mikel, alleen was ie net een fractie van een seconde eerder bij de bal. Kan me dus goed in de mening van de scheids vinden dat dit een duel om de bal was.
Wat betreft Mourinho, het is toch al jaren lang bekend dat hij provoceert om het provoceren. Negeer hem dan ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
God, wat laten sommigen zich toch nog steeds makkelijk opjutten door Mourinho. En dan afvragen waarom hij ermee door blijft gaan :p

Ik zeg absoluut niet dat hij niet hypocriet doet, maar zien hoe er altijd wel weer mensen zijn die hem serieus nemen en er op moeten blijven reageren blijft vermakelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mourinho heeft het nu wel over Arteta die steeds de bal breed legt, maar wat deden ze bij Real Madrid dan de hele tijd in grote wedstijden? Met name Alonso? Die zag ik ook alleen maar balletjes openen van links naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:20:
Dat Barcelona een stuk sterker team heeft? ;)

Spaanse SuperCup 2009 1e wedstrijd: niet gespeeld; 2e wedstrijd gespeeld, niet gescoord, gewisseld voor Bojan die 2 minuten later scoort ...
UEFA SuperCup 2009: gespeeld, niet gescoord, gewisseld voor Pedro die de winnende scoort
Club Wereldbeker 2009: halve & finale gespeeld, niet gescoord ...

Zlatan stond erom bekend, al dan niet terecht, dat ie er juist niet stond als het er om ging; dat is ook pas sinds een seizoen of twee een ander verhaal net als dat hij echt veel goals scoort ...
Klose scoort ook zeer weinig goals voor clubs om maar een andere naam te noemen waar je aan gedacht zou kunnen hebben een tijdje terug ...
Maar Zlatan is idd wel iemand waar je aan denkt bij wereldspits en daar houdt het ook bijna meteen weer op (aangezien Eto'o bijv. al geen schim meer is van vroeger). Hij is ook bijna de enige die om de twee seizoenen ergens anders speelt, al dan niet in een andere competitie ,dus om dat nou als graadmeter te nemen ... dan kom je op een heel kort lijstje uit ja. Veel succes met de zoektocht mr. Wenger :+ ); ik lees overigens net pas dat er geruchten omtrend Lewandowski en Arsenal zijn? (een artikel/verhaaltje van 16 uur geleden)

Mischien is Balotelli wel wat betaalbaarder (dan Zlatan) O-). Lewandowski vind ik wel veel goede kansen missen dit seizoen overigens maar blijkbaar is ie alsnog topscoorder in de Bundesliga. Qua aantal goals zou het al z'n derde goede seizoen op rij zijn ... Gelukkig is ie het er zelf ook mee eens: Lewandowski frustrated with lack of goals for Borussia Dortmund

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 24-12-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:01
iPodKiller schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:58:
Mourinho heeft het nu wel over Arteta die steeds de bal breed legt, maar wat deden ze bij Real Madrid dan de hele tijd in grote wedstijden? Met name Alonso? Die zag ik ook alleen maar balletjes openen van links naar rechts.
Alonso blijft wel een held :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bospa01 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:10:
[...]

Alonso blijft wel een held :)
Held of niet, hij (en vele spelers van Real) deed gewoon wat Arteta ook zo vaak doet, de bal breed leggen. Dat hij dan Arteta vervolgens daarop aanspreekt vind ik dan een beetje raar, we hebben het wel over een van de beste passers ter wereld en van de BPL, vorig jaar had hij de meeste percentage van succesvolle passes.

Om maar even de tabel erbij te pakken van 12/13:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/9d2797e077facd26c0a1a0b0fe72ac29.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Wat zei Mourinho dan eigenlijk over Arteta? Wat ik heb gelezen is dat Chelsea tactisch goed stond waardoor Arsenal niet veel verder kwam dan Arteta-> Sagna-> Arteta-> Gibbs en weer Arteta en dat Arteta daardoor niet de ballen kon spelen die hij normaal speelt.

Overigens zie ik wel iets tegenstrijdigs in je bericht, want is het niet juist zonde als een goede passer als Arteta alleen maar voor balletjes breed zou kiezen? Als iemand verticaal zou moeten passen is hij het juist zou ik dan denken. Die kan het tenminste. Met alleen maar ballen breed kan ik ook veel passes maken en aan laten komen :p Dat zegt niks over hoe goed iemand kan passen.

Carrick bijvoorbeeld speelt volgens die tabel meer verticale ballen en creeert meer kansen. Op basis daarvan vind ik hem een betere passer dan Arteta. Centrale verdedigers hebben ook vaak zat meer dan 90% van hun passes die aankomen.

[ Voor 58% gewijzigd door Benotti op 24-12-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Één seizoen? Haha. En rare definitie van topspits heb jij.

Kom zelf eens met meer namen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

En een topspits maakt de winnende in de CL finale.
Oh, dus Henry o.a. is geen topspits destijds omdat hij in de CL finale tegen Barca niet de winnende goal kon maken tegen een Barca die Henry helemaal kapot heeft gemaakt met vies spel (toen kwamen ze al met aan met acteerwerk om Henry een rode kaart aan te smeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:50:
[...]

Als ie dat was, had ie nu wel bij een topclub gespeeld.

Van het kaliber Van Basten hebben we ze nu niet, dus ik zou niet weten wie zich op dit moment "wereldspits" mag noemen. Ibrahimovic, Falcao, Diego Costa, Drogba, Van Persie, Negredo bijvoorbeeld zijn wel toppers, al loopt Drogba tegen het einde van zijn carrière.

Maar het voetbal is ook veranderd, niet veel ploegen spelen meer met vleugelspelers en een diepe spits. Het is meer tikkie-takkie voetbal geworden, iedereen loopt overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dortmund geen topclub? :D Ik moet hier soms echt lachen.

Ow nee wacht, alleen City, Real, Barca en Bayern zijn topclubs. Was ik even vergeten.

[ Voor 80% gewijzigd door Vos op 25-12-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:44:
Niet van het kaliber Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Bayern München etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 08-10 16:27
Vos schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:44:

Ow nee wacht, alleen City, Real, Barca en Bayern zijn topclubs. Was ik even vergeten.
Dortmund zeker wel. Kwa kansen om een prijs te winnen verschilt het per club natuurlijk. De een zal sneller iets winnen dan de ander.

Wanneer begint de transfer periode ? Ik hoop, dat we Lewandowksi kunnen aantrekken. Ik denk dat de voorhoede bij Bayern nog dodelijker wordt. Ik vind het nog steeds schandalig, dat ze Gomez hebben laten gaan. Mandzukic vind ik zelf nu niet echt een top spits in vergelijking met de andere grote jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:45:
[...]

Niet van het kaliber Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Bayern München etc.
Nou, als we de geschiedenis weg laten, dan wel. Ik denk dat Dortmund minimaal van 1 of 2 van de boven genoemde clubs kan winnen.
Op het moment zitten ze gewoon in de zeik met hun verdediging, wat gewoon hartstikke ongelukkig is.

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 25-12-2013 22:30 ]

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:42:
[...]

Als ie dat was, had ie nu wel bij een topclub gespeeld.
Dus als ie in de zomer naar Bayern is overgestapt, dan kan ie ineens wel een topspits worden?

• chim0
toolkist schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:01:
[...]

Dus als ie in de zomer naar Bayern is overgestapt, dan kan ie ineens wel een topspits worden?
Ben je nog dronken van gisteren of zo? Ten eerste klopt je zin totaal niet en ten tweede was de discussie dat Lewandowski een wereldspits zou zijn, waarop ik zei dat dat niet zo is, omdat als ie dat wel was, ie nu wel bij een topclub had gespeeld. Dortmund is een grote club, maar geen topclub in het rijtje van degene die ik al opgenoemd heb. Overigens "word" je geen topspeler, maar ben je het of je bent het niet.

Maar zo zijn er wel meer transfers, die ik niet begrijp. Mandzukic bijvoorbeeld, is absoluut geen wereldspits, maar toch naar Bayern gehaald. De Jong, de duurste speler van Gladbach, mocht vorige week 3 seconden (!!!) invallen. De uitdrukking op zijn gezicht, nadat er afgefloten werd, sprak boekdelen. Nou, ik had lekker tegen die trainer gezegd dat ie mijn kont mag kussen en mijn spullen gepakt. Zulke wissels slaan nergens op en zijn totaal respectloos naar je spelers toe. Snap echt niet spelers dat accepteren.

Het is gewoon waanzin met die transfers tegenwoordig. Iedereen doet maar wat en het kan ook allemaal zomaar. Moet jij eens proberen bij een amateurclub een overschrijving naar een andere club te regelen. Lukt je niet! Deels vind ik het de schuld van de clubs, die bij twee keer dat iemand een scheet laat, het meteen een wereldtalent vinden en moeten hebben, waarna later blijkt dat ie het niveau totaal niet aankan en deels vind ik het de schuld van de spelers zelf, die zichzelf overschatten en allemaal denken dat ze Messi of Ronaldo zijn en klaar zijn voor de grote clubs en het grote geld, maar keer op keer faliekant mislukken.

Nou, als ik Luuk de Jong was, zou ik lekker eieren voor mijn geld kiezen en lekker bij Ajax spelen. Weet je tenminste dat je elke week in de basis staat. Wat maakt het uit? Mooiste club van Nederland met een prachtige geschiedenis en een prima salaris. Met 6 of 8 ton kan je ook prima rondkomen, hoor! 8)7

• Mosin
chim0 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:29:
[...]

Ben je nog dronken van gisteren of zo? Ten eerste klopt je zin totaal niet en ten tweede was de discussie dat Lewandowski een wereldspits zou zijn, waarop ik zei dat dat niet zo is, omdat als ie dat wel was, ie nu wel bij een topclub had gespeeld. Dortmund is een grote club, maar geen topclub in het rijtje van degene die ik al opgenoemd heb. Overigens "word" je geen topspeler, maar ben je het of je bent het niet.

Maar zo zijn er wel meer transfers, die ik niet begrijp. Mandzukic bijvoorbeeld, is absoluut geen wereldspits, maar toch naar Bayern gehaald. De Jong, de duurste speler van Gladbach, mocht vorige week 3 seconden (!!!) invallen. De uitdrukking op zijn gezicht, nadat er afgefloten werd, sprak boekdelen. Nou, ik had lekker tegen die trainer gezegd dat ie mijn kont mag kussen en mijn spullen gepakt. Zulke wissels slaan nergens op en zijn totaal respectloos naar je spelers toe. Snap echt niet spelers dat accepteren.

Het is gewoon waanzin met die transfers tegenwoordig. Iedereen doet maar wat en het kan ook allemaal zomaar. Moet jij eens proberen bij een amateurclub een overschrijving naar een andere club te regelen. Lukt je niet! Deels vind ik het de schuld van de clubs, die bij twee keer dat iemand een scheet laat, het meteen een wereldtalent vinden en moeten hebben, waarna later blijkt dat ie het niveau totaal niet aankan en deels vind ik het de schuld van de spelers zelf, die zichzelf overschatten en allemaal denken dat ze Messi of Ronaldo zijn en klaar zijn voor de grote clubs en het grote geld, maar keer op keer faliekant mislukken.

Nou, als ik Luuk de Jong was, zou ik lekker eieren voor mijn geld kiezen en lekker bij Ajax spelen. Weet je tenminste dat je elke week in de basis staat. Wat maakt het uit? Mooiste club van Nederland met een prachtige geschiedenis en een prima salaris. Met 6 of 8 ton kan je ook prima rondkomen, hoor! 8)7
Ze hadden toendertijd al Lewandowski moeten halen. Natuurlijk zat er dan een groter risico aan, maar het feit dat Mandzukic aangetrokken werd, snap ik deels niet en deels wel. Ze wouden hem, omdat Gomez geblesseerd was en waarschijnlijk om een selecte verbreding, maar toch is Gomez voor mijn gevoel van iets hoger niveau. Veel dodelijker in de 16, alleen hij is niet echt een technisch wonder, maar wel een perfecte afmaker.

Je merkt het wel overal, dat spelers zich helemaal geweldig vinden, dat gebeurd al bij de amateurs.

Ik weet niet of je het hebt gezien, maar tegen Wolfsburg kwam de Jong erin en hij trekt een sprintje en toen floot de scheids af. Ik vond het echt zwaar lullig richting hem.
Hij moet inderdaad terug naar Nederland en Ajax lijkt me wel een goede, hij speelt, dan gewoon voor het meeste mee. CL enzo, maar ik weet niet of zij nog super spitsen in de A of jeugd hebben zitten.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:09

Quad

Doof

Manchester United inmiddels al 2-0 achter tegen Hull City.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• chim0
Mosin schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:40:
[...]

Ik weet niet of je het hebt gezien, maar tegen Wolfsburg kwam de Jong erin en hij trekt een sprintje en toen floot de scheids af. Ik vond het echt zwaar lullig richting hem.
Die wedstrijd bedoelde ik ook. Slaat gewoon nergens op en ik zou zoiets ook niet accepteren als speler. Je staat gewoon voor lul.
Hij moet inderdaad terug naar Nederland en Ajax lijkt me wel een goede, hij speelt, dan gewoon voor het meeste mee. CL enzo, maar ik weet niet of zij nog super spitsen in de A of jeugd hebben zitten.
Tja, Sigthorsson kan het niveau totaal niet aan (en speelt met tegenzin lijkt het wel) en ze hebben nu Hoesen, maar ook die is jong en eigenlijk ook een beetje te licht. Het zou wel leuk zijn als de twee broertjes De Jong bij elkaar zouden spelen. Luuk heeft toch wel leuke dingen laten zien bij Twente, vind ik, dus in die zin is het altijd een versterking voor Ajax.

Overigens staat United 2 - 0 achter bij Hull na 12 minuten. Twee prutsdoelpunten, maar ze zitten wel. Ik denk ook dat het Hull weinig kan schelen hoe die goals tot stand komen tegen United, als ze maar komen. :D

En 2 - 1 na 19 minuten.

Heel de dag Premier League, woohoo! *O* :+

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:06:Tja, Sigthorsson kan het totaal niet aan (en speelt met tegenzin lijkt het wel) en ze hebben nu Hoesen, maar ook die is jong en eigenlijk ook een beetje te licht. Het zou wel leuk zijn als de twee broertjes De Jong bij elkaar zouden spelen. Luuk heeft toch wel leuke dingen laten zien bij Twente, vind ik, dus in die zin is het altijd een versterking voor Ajax.
De vraag is dan alleen, ten koste van wie moet Luuk spelen? Als Siem weer fit is staat hij normaliter in de spits. Zet je hem naar het middenveld, dan zal dat toch snel ten koste van Klaassen gaan.

Wat meer on topic, las net het volgende bericht op nu.nl:
Standard en slaande speler Carcela stappen naar rechter
Standard Luik en de speler Mehdi Carcela spannen bij de rechtbank een zaak aan tegen Bjorn Ruytinx en zijn club Oud-Heverlee Leuven.

Ruytink maakte eerder deze maand een zware overtreding op Carcela.
''Een agressieve daad met voorbedachten rade. Wij willen een vergoeding voor de geleden schade", aldus Standard op de website.
Carcela is enkele maanden uitgeschakeld als gevolg van de overtreding. Omdat 'een dergelijke blessure altijd een waardevermindering van de speler' veroorzaakt, vindt Standard het terecht dat er een schadevergoeding wordt uitgekeerd. Over de hoogte van het bedrag rept de club niet.
Bij de actie op 8 december zijn de enkelbanden van Carcela gescheurd. Hij werd ook voor vier duels geschorst, omdat hij na de overtreding een klap aan Ruytinx gaf. Laatstgenoemde kreeg eerst ook vier duels schorsing, maar die straf werd in beroep teruggebracht naar één wedstrijd.
Hoop dat ze dit voor elkaar krijgen aangezien die Ruytink hem gewoon bewust de wedstrijd uit trapt, maar ik denk dat Carcela eerder zelf een probleem gaat krijgen aangezien ie Ruytink sloeg. Dus of dit nou zo verstandig is?

• chim0
toolkist schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:11:
[...]

De vraag is dan alleen, ten koste van wie moet Luuk spelen? Als Siem weer fit is staat hij normaliter in de spits. Zet je hem naar het middenveld, dan zal dat toch snel ten koste van Klaassen gaan.
Luuk in de spits, Siem erachter en Klaassen op de bank? :+

Tja, Klaassen moeten we nog maar even afwachten. Heeft goeie dingen laten zien, maar je weet hoe het gaat in de Nederlandse competitie: twee keer een scheet laten en je bent meteen "de nieuwe Bergkamp" :z

• Mosin
chim0 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:06:
[...]

Die wedstrijd bedoelde ik ook. Slaat gewoon nergens op en ik zou zoiets ook niet accepteren als speler. Je staat gewoon voor lul.

[...]

Tja, Sigthorsson kan het niveau totaal niet aan (en speelt met tegenzin lijkt het wel) en ze hebben nu Hoesen, maar ook die is jong en eigenlijk ook een beetje te licht. Het zou wel leuk zijn als de twee broertjes De Jong bij elkaar zouden spelen. Luuk heeft toch wel leuke dingen laten zien bij Twente, vind ik, dus in die zin is het altijd een versterking voor Ajax.
En wat dacht je van concurentie. Je gaat toch wat beter je best doen als je een degelijke concurent hebt.
In ieder geval zou ik hem daar wel graag zien. PSV heeft in mijn ogen geen probleem, maar heeft andere dingen te weinig, zoals iets met hun gedrag en denkwijze ?
Maar goed dit gaat een beetje offtopic.

Ik zie Reus echt niet naar United gaan en ik hoop dat hij daar ook niet naar toe gaat. Als hij het wel doet, dan vind ik hem een werkelijke idioot, die het waarschijnlijk meer voor het geld doet, dan Götze (even de vijandigheid van clubs er buiten laten). Ik ga liever van United naar Dortmund, dan andersom. Man U is ook niet meer wat het was deze dagen, toch ?

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-10 20:51
en weer door het oog van de naald voor Man United. Sta je 3-2 voor met veel meer balbezit ga je ipv voor de 2-4, achteruit voetballen en de voorsprong verdedigen terwijl de tegenstander te pakken is |:( maar goed 3 punten zijn weer binnen en aansluiting met de top 4 is er nog.

Arsenal momenteel 1-0 achter uit bij West Ham 1-3 voor, Spurs hebben het moeilijk thuis tegen West Brom met een 1-1 tussenstand en Chelsea staat 1-0 voor. Er kan nog veel gebeuren vandaag in de Premier League.

[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 26-12-2013 17:38 ]

• toolkist
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:26:
[...]

En wat dacht je van concurentie. Je gaat toch wat beter je best doen als je een degelijke concurent hebt.
In ieder geval zou ik hem daar wel graag zien. PSV heeft in mijn ogen geen probleem, maar heeft andere dingen te weinig, zoals iets met hun gedrag en denkwijze ?
Maar goed dit gaat een beetje offtopic.

Ik zie Reus echt niet naar United gaan en ik hoop dat hij daar ook niet naar toe gaat. Als hij het wel doet, dan vind ik hem een werkelijke idioot, die het waarschijnlijk meer voor het geld doet, dan Götze (even de vijandigheid van clubs er buiten laten). Ik ga liever van United naar Dortmund, dan andersom. Man U is ook niet meer wat het was deze dagen, toch ?
Als Man Utd een stuk of 3 versterkingen haalt (centrale verdediger, creatieve middenvelder, vleugelspeler), dan draaien ze zonder problemen weer mee in de top. Man Utd blijft sowieso altijd wel een grotere club dan Dortmund, net als Bayern dat is. Gotze naar Bayern blijft dan toch echt 'vreemder', aangezien ie ook nog eens naar de aartsvijand gaat terwijl ie zelf claimt fan te zijn van Dortmund.

• chim0
dcell schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:17:
en weer door het oog van de naald voor Man United. Sta je 3-2 voor met veel meer balbezit ga je ipv voor de 2-4, achteruit voetballen en de voorsprong verdedigen terwijl de tegenstander te pakken is |:( maar goed 3 punten zijn weer binnen en aansluiting met de top 4 is er nog.
Wel jammer, Hull had op het eind nog een paar kansen op de gelijkmaker. Maar verder vond ik het maar een saaie wedstrijd met een laag tempo en veel balverlies.

Nog een half uur en dan knallen! Hoop in ieder geval op een mooie wedstrijd. Suarez is in bloedvorm, kijken hoe ze hem gaan afstoppen. >:)

• JeroenNietDoen
* JeroenNietDoen hoopt op een gelijkspelletje strakjes >:)

5-5 ofzo zou mooi zijn ;)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pff, de degradatiekandidaten winnen allemaal: Palace, Fulham & Sunderland. Het wordt dringen onderaan :D

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Terryb47
Kaap schreef op donderdag 26 december 2013 @ 18:04:
* Terryb47 hoopt op een gelijkspelletje strakjes >:)
dit :Y

tis wel een heerlijke wedstrijd zeg, eindelijk een echte topper

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kijk, en nu mag het wel zo tot het eindsignaal blijven :)

• chim0
Inderdaad een heerlijke wedstrijd, maar Liverpool is wel een doelpunt door de neus geboord. Die steekbal van Suarez op Sterling, die afgefloten werd voor buitenspel, was een zuiver doelpunt want hij kwam er minstens een meter achter vandaan, dus wat dat betreft hebben ze wel geluk gehad. En die goal van Negredo was ook een beetje een gelukje, dat de keeper hem half pakt. Liverpool had daarvoor ook een paar kansen. Afgezien daarvan een heerlijk open wedstrijd en Suarez gedraagt zich normaal. :)

• toolkist
  • Niet online
Wat een bizar slechte scheidsrechter is dit zeg (laat staan hoe die grens vlagde in de 1e helft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Bizarre wedstrijd tussen West Ham en Wes Brom. Heerlijk middagje Engels voetbal :)

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Heerlijke wedstrijd inderdaad, zoals je ze eigenlijk altijd wel wilt zien.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Straks Norwich - United, zal ook een spannende pot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Crystal "parking the bus" Palace :')

Respectloos van Tony Pulis trouwens. Aan het begin van de wedstrijd ging iedereen klappen voor mensen die overleden waren en die zoutzak stond gewoon met z'n armen over elkaar. :S

[ Voor 77% gewijzigd door chim0 op 28-12-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat een gek inderdaad, uit bij City ga je toch vol op de aanval! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 16:17:
Wat een gek inderdaad, uit bij City ga je toch vol op de aanval! :?
Ze hebben toch niks te verliezen, kan je net zo goed vrijuit spelen. :+

Kijk dit, gewoon doorlopen op de keeper. Moet je toch gewoon rood voor geven? :X

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/at4QWuZjcQ1l6aspZ0nA2qVx/full.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door chim0 op 28-12-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:10
Wat was de actie? Uit dit plaatje kan ik niet opmaken dat er iemand een rode kaart heeft verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
CR1691 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:44:
Straks Norwich - United, zal ook een spannende pot worden.
Wat was United weer bar slecht zeg. Heb geen fatsoenlijke aanval gezien en die goal was ook puur geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is eigenlijk te zot voor woorden: Anelka beschuldigd van antisemitische doelpuntviering:
Nicolas Anelka: West Brom striker 'surprised by celebration criticism'
France's sports minister has accused Nicolas Anelka of a "disgusting anti-Semitic" goal celebration during West Brom's 3-3 draw at West Ham. Anelka, 34, made the 'quenelle' - described as an inverted Nazi salute. Albion said it was not an anti-Semitic act, but Sport Minister Valerie Fourneyron criticised Anelka, who is also being investigated by the FA.

Fourneyron wrote : "Anelka's gesture is a shocking provocation, disgusting. There's no place for anti-Semitism on the football field." But Anelka defended his action, saying: "This gesture was a special dedication to my friend Dieudonne." Albion caretaker manager Keith Downing said Anelka was "totally surprised" by the furore, despite the French government announcing on Friday that it was studying legal options to ban performances by Dieudonne.

"It has got nothing to do with what is being said," Downing said. "It is absolute rubbish." Jewish groups had complained to French president Francois Hollande about Dieudonne's trademark gesture, which they described as a "Nazi salute in reverse". They linked it to increasing anti-Semitic remarks and acts in France.

In return Dieudonne has threatened to sue the groups for calling it a Nazi salute. He calls it "la quenelle" - a word for a fish dumpling - and says it stands for his anti-Zionist and anti-establishment views, rather than anti-Semitism. Anti-discrimination body Kick It Out said it was in contact with partners in England and France over the Anelka incident and offered support to the Football Association in its inquiries.

Former France international Anelka scored his first two goals for the club in Saturday's draw with the Hammers. He had not played since the 4-1 defeat by former club Liverpool on 26 October.
Politici en de Franse CIDI in de bocht. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
JanW schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:46:
Wat was de actie? Uit dit plaatje kan ik niet opmaken dat er iemand een rode kaart heeft verdiend.
Ik bedoel maar te zeggen, doorlopen op de keeper, terwijl je weet dat je te laat bent, is gewoon niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja. Anti-zionistisch en antisemitisch zijn niet hetzelfde. Dat men hem in Frankrijk als antisemiet ziet, betekent nog niet dat hij het is, en ook niet dat het gebaar dat is. Het CIDI roept ook bij het minste of geringste "antisemitisme" en devalueert het begrip daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Een volgeladen ST James Park. Ik heb er zin in! Na een matig seizoen is Newcastle ijzersterk, gaat voor Arsenal een hele lastige klus worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Zeer vermakelijke eerste helft! Gaat een beetje gelijk op, Newcastle voetbalt lekker mee en gaat niet naar achteren hangen. Mijn hoop voor vandaag is winst Newcastle en winst Liverpool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Newcastle speelt lekker mee? Vermakelijke eerste helft? Waar heb jij in hemelsnaam naar zitten kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Dat vraag ik me ook af, tot nu toe weinig vermaak gezien...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nou de ban is in ieder geval gebroken. Hopelijk is ook Newcastle nu een beetje los want spanning kan deze wedstrijd wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hehe eindelijk weer eens Giroud....

zat me net af te vragen waarom hij nog niet gewisseld was.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Remy zit ook totaal niet in de wedstrijd, is toch een hele behoorlijke spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Die scheids fluit wel als een flapdrol trouwens. Vrij inconsequent, hoe kan Tiote nou nog niks hebben dan!?

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 29-12-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Scheids is inderdaad echt belabberd en heeft de wedstrijd nu ook niet echt meer onder controle.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Aan de andere kant, de wedstrijd ligt niet vaak stil. Dan heb ik liever een paar opstootjes dan een wedstrijd waarin iedere kleine overtreding afgefloten wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik ben voor de Engelse manier van fluiten, maar hij heeft gewoon weinig controle en gezag. Als neutrale toeschouwer vind ik opstootjes dan ook vaak wel weer leuk, maar toch.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

CR1691 schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:12:
Aan de andere kant, de wedstrijd ligt niet vaak stil. Dan heb ik liever een paar opstootjes dan een wedstrijd waarin iedere kleine overtreding afgefloten wordt..
Overtreding is overtreding. Hij floot vrij willekeurig, dan weer voor kleine overtredingen wel en echte overtredingen liet hij door gaan.

Heel blij met deze 3 punten! Slechte pot, maar nu pakken we deze punten wel itt eerdere jaren :).

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 29-12-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Moeilijk, maar wel 3 punten en dus Winterkampioen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13
Die mignolet zeg, wat een kneus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelsea - Liverpool is een echte Engelse wedstrijd, hoog tempo. Mignolet zag er niet echt goed uit bij de tweede goal, maar de bal was ook een vreemde stuiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Je doelt op de 2e goal? Kon hij vrij weinig aan doen volgens mij. Was raar balletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is in ieder geval een leuke wedstrijd om te zien.

Wel laat Howard Webb weer zien een waardeloze, laffe scheidsrechter te zijn. Dat die nog topwedstrijden krijgt snap ik niet, hij kijkt notabene naar Eto'o als die Suarez onderuit haalt in het strafschopgebied en durft toch geen pingel te geven. We klagen wel over Nederlandse scheidsrechters, maar Webb geeft toch wel vaak brevetten van onvermogen af.

[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 29-12-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13
Ik zou me toch redelijk genaaid voelen als Liverpool fan over de 2 top wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die scheids, wat een kneus ;)
Hoe dat ie voor die actie van Eto'o geen penalty geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

toolkist schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:44:
Die scheids, wat een kneus ;)
Hoe dat ie voor die actie van Eto'o geen penalty geeft...
Sterker nog, Eto'o zou allang rood moeten hebben in de 1e helft met die doodschop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Webb 2 - 1 Liverpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En die snoeiharde tackle van Cahill, ik vind zulke tackles rood.

Webb faalt behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ha, en daar fluit die wel voor, die duw tegen Azpiliqueta.

[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 29-12-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:52
HamburgerHenk schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:44:
Ik zou me toch redelijk genaaid voelen als Liverpool fan over de 2 top wedstrijden
^^ Dit dus. Hoewel Chelsea vooral de eerste helft gewoon beter was, maar dit is wel erg zuur voor Liverpool. In 2 wedstrijden tegen directe concurrenten grote blunders van de scheidsrechter tegen :X

Ook jammer dat het grote en enigszins dubieuze geld het nu gaat winnen over 2 wedstrijden van de mooie historie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hoeveel zou Webb van Mourinho gekregen hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:50:
Hoeveel zou Webb van Mourinho Abramovich gekregen hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wow Oscar :X Knalrood was dat! Lucas had em vol op zijn muil moeten slaan, dat had terecht geweest. Smerige overtreding :r

En theaterkneus Mourinho is ook alweer bezig. Wuift de overtreding van zijn speler gewoon weg, misselijk mannetje. :')

[ Voor 44% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-12-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Oscar mag gewoon met 2 benen inkomen, Wat een grap die Webb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hahah, wat een waanzin... Te smerig voor woorden dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dan vergeet je die overtreding op Suarez nog in het penaltygebied door Etoo bijna alweer. Suarez heeft z'n reputatie niet mee maar zelfs dit was overduidelijk.

En die maniertjes van Mourinho :')
kan altijd nog op Broadway terecht.

[ Voor 34% gewijzigd door Gunner op 29-12-2013 19:04 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heb helaas Eto'o niet kunnen maken als gif:

http://gyazo.com/1bfb031dd45f2dea430fe9aa0ad4a319.gif

http://gyazo.com/5d33cd08f4520d15f064239cdf728886.gif

[ Voor 10% gewijzigd door iPodKiller op 29-12-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
bah, ben geen liverpool fan, maar netals tegen city verdienden ze vandaag minstens een gelijkspel. ze zijn gewoon bestolen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mourinho vind dat Suarez geel had moeten krijgen voor een schwalbe.

Zie http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204046

Hij vergeet de dive van Hazard in dezelfde wedstrijd. Die man maakt zichzelf echt zó belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:56:
Die man maakt zichzelf echt zó belachelijk.
Vergeet niet: hij doet dit expres ;) . Gewoon niet happen en lekker negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:05:
[...]

Weet ik, vind het leuk om te provoceren. Wellicht kan de pers hem ook eens gaan negeren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:05:
[...]

Dat gedrag is gewoon ongewenst en de FA zou er best tegen op mogen treden, onder het mom van onsportiviteit ofzo. Dat zulk zielig gedrag in Spanje mag, prima, daar zie je op het veld ook veel meer theater, maar laat het lekker buiten de geweldige BPL. Het was al die jaren zonder Mourinho lekker rustig, niemand zit op dit gejank te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Terryb47 schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:56:
bah, ben geen liverpool fan, maar netals tegen city verdienden ze vandaag minstens een gelijkspel. ze zijn gewoon bestolen :(
Klopt, maar goed er komen nog genoeg kansen voor Liverpool. Feit is wel dat dit voor de 2e keer op rij duur puntverlies is tov de concurrentie. Het valt me toch wel een beetje tegen dat Suarez in de topwedstrijden niet scoort.
Pagina: 1 ... 20 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum