[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.171 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
bah, dat zijn weer van die rot tijden zaterdagmiddag.

denk dat een lastige pot gaat worden bij City, hoop op een leuke open wedstrijd.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:00
Zal erg moeilijk worden, hopen op veel geluk of anders een gelijkspelletje.

Verliezen van zon miljard selectie is overigens geen schande ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 16:27
chim0 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 06:37:
Wordt weer een heerlijk dagje!

13:45 Manchester City - Arsenal
16:00 Osasuna - Real Madrid
18:30 Wolfsburg - Stuttgart
20:00 Barcelona - Villareal
Eehm en Bayern - HSV dan ? of heb je zoiets van, dat wordt waarschijnlijk weer een acht nulletje voor Bayern :P
Nee, maar ik ben eens benieuwd hoe ze het doen na een verlies. Müller zag er in een interview niet kwaad uit, dus waarschijnlijk boeide het verlies hun niet zo. (al is het wel eens goed..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:37
Mosin schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:45:
[...]

Eehm en Bayern - HSV dan ? of heb je zoiets van, dat wordt waarschijnlijk weer een acht nulletje voor Bayern :P
Nord-Süd derby? Historisch gezien een geweldige wedstrijd, maar volgens mij is HSV nu niet veel meer. Bovendien zijn het niet mijn clubs.

Maar ik ga niks kijken want ik ga zelf voetballen. Was eerder klaar met werken en we hebben mensen te kort (last-minute afmelding), dus helaas! :'(
Nee, maar ik ben eens benieuwd hoe ze het doen na een verlies. Müller zag er in een interview niet kwaad uit, dus waarschijnlijk boeide het verlies hun niet zo. (al is het wel eens goed..)
Veel plezier dan, als je gaat kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zonder iets over de pingel en de niet gegeven pingel te zeggen zijn we gewoon afgedroogd in Manchester. Wederom een lesje waarom Arsenal niet mee kan doen aan de top, tegen zon portomonee is het lastig opboksen.

Wenger zal toch echt eens een topspits moeten gaan aantrekken die kansen kan creëren en afmaken. Dat ontbreekt er echt aan.

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-12-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Komen te kort ja, verdiende nederlaag. Foutjes worden keihard afgestraft en lopen paar hele goede voetballers bij City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:40:
Wenger zal toch echt eens een topspits moeten gaan aantrekken die kansen kan creëren en afmaken. Dat ontbreekt er echt aan.
Dit idd, er moeten maatregelen genomen worden, Bendtner op de bank kan gewoon niet meer, daar moet Giroud komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zit Osasuna-Real Madrid te kijken (de PL-wedstrijd is Stoke-Hull, veel saaier kan het niet), en Osasuna is verrassend lekker bezig. Eerst 2-0 voor, dan krijgt Ramos al zijn tweede geel en rood, en dan verrast Real met een mooie 2-1. En dat alles in de eerste helft :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:11

Quad

Doof

gambieter schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:03:
dan krijgt Ramos al zijn tweede geel en rood,
Zijn 18e rood in zijn carriere.. :X 8)7

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ah, ik zie nou pas dat het niet live is, het is 2-2 geeindigd :D

Ja, 18e rood. Daar zou Hans Kraaij jr trots op zijn :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
Blijkbaar ziet de Franse politiek ervan af om AS Monaco te dwingen hetzelfde belasting percentage te betalen als alle andere clubs in de Franse competitie.
De reden is omdat men bang is dat het toch niet lukt omdat men er vanuit gaat dat het tegen de grondwet ingaat ofzo.

Nu is het maar wachten tot de andere clubs een staking aankodigen om zo een iets af te dwingen bij de bond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En WBA heeft coach Steve Clarke ontslagen. Eigenlijk belachelijk als je ziet dat hij ze een erg gevaarlijk team heeft gemaakt, maar ja, paniekvoetbal van het bestuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
tegen zon portomonee is het lastig opboksen.
Serieus, ga dit blijven roepen? Is het dan echt zo moeilijk om gewoon je verlies te pakken zonder dit soort onzin uit te kramen? Want het slaat nergens op. Ik heb Navas voorzetten a la Manolev zien geven, Toure ballen zien inleveren, Fernandinho ballen zien inleveren etc. etc. Nou, wat een portemonnee!

Als "mijn cluppie" slecht speelt (zoals Real gisteren) zeg ik dat ook gewoon. Doe jij dat dan ook en kom niet steeds met die geld onzin, want geld is geen garantie voor prestaties. Mensen zijn garantie voor prestaties.
Juist, hou het daarbij dan.

En afgedroogd wil ik ook weer niet zeggen, want Arsenal kwam steeds terug met een goal. De goals kwamen, zoals Wenger ook aangaf, veelal door persoonlijke fouten. Tottenham van een paar weken terug, dat was een afdroging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
chim0 schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:03:
[...]
kom niet steeds met die geld onzin, want geld is geen garantie voor prestaties. Mensen zijn garantie voor prestaties.
Als dat waar zou zijn, zou Messi bij Norwich kunnen spelen.

Presterende mensen kosten geld. Hoe hoger de prestaties, hoe hoger de prijs die zon speler kost. Als je genoeg geld hebt, kun je veel kwalitatief goede spelers kopen. Stukje kwantiteit op een vrij hoog niveau. Dus tot op zekere hoogte kun je met veel geld wel degelijk prestaties inkopen.
Goh, welke van de 5 trouwens? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Kaap schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:30:
[...]

Als dat waar zou zijn, zou Messi bij Norwich kunnen spelen.
Nah, dan zou ie eerst een tussenstap moeten maken naar Crystal Palace of zo. :+
Presterende mensen kosten geld. Hoe hoger de prestaties, hoe hoger de prijs die zon speler kost. Als je genoeg geld hebt, kun je potentieel veel prestaties kopen. Stukje kwantiteit op een vrij hoog niveau. Dus tot op zekere hoogte kun je met veel geld wel degelijk prestaties inkopen.
Als het robots waren, had je gelijk gehad, maar het zijn mensen, dus prestaties zijn variabel, ongeacht de prijs. Ajax - Barca 2 - 1 hoe verklaar je dat? Begroting van Barca is 10 keer zo groot. Ajax domineerde de eerste helft, Barca had gewoon een off-day. Real staat gisteren met 2 - 0 achter bij Osasuna. Met pijn en moeite uiteindelijk 2 - 2, maar ze hebben het gewoon moeilijk in uitwedstrijden, ondanks dat hun begroting 10 keer zo groot is als dat van Osasuna.

Maar het is gewoon makkelijk om het steeds op geld te gooien, want dat is gewoon niet zo. Want dan wil ik elke wedstrijd met 10 - 0 winnen. Natuurlijk kan je kwaliteit kopen als je veel geld hebt, maar dat is nog steeds geen garantie dat je elke keer met 6 - 3 wint. Misschien winnen jullie volgende keer weer met 6 - 3 en dan zijn jullie weer beter en zo gaat dat. Maar ik moet inderdaad toegeven dat er in de ploeg van City ontzettend veel kwaliteit en variatie zit, maar bij Arsenal net zo en bij Barca en bij Real en bij Bayern etc etc.
[...]

Goh, welke van de 5 trouwens? :+
Wat dat betreft ben ik nog een klein jochie, weet je toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zeg ook niet dat je garantie hebt elke wedstrijd te winnen maar kom kom Chim0, selectie van City is wel wreed hoor, en duur. Negredo, Aguero, Navas, Fernandinho, Nasri, Toure, Kompany, en noem alles maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Topkwaliteit, dat zonder meer. Maar je had een off-day, je hebt verloren, dat gebeurt eens in de zoveel tijd. Maar je moet je niet zo laten kennen door dingen te gaan roepen als "tegen zo'n portemonnee valt niet op te boksen" want dat zijn gewoon frustraties en gal spuwen want je baalt, omdat je hebt verloren. Dat siert je niet als Arsenal supporter, hou het gewoon bij het spelletje. Je kan beter zeggen "tegen zulke kwaliteit valt niet op te boksen" ;)

Vanmiddag om 17:00 uur ook een toppertje trouwens: Tottenham - Liverpool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 11:22

StrongArmLance

Endless flow

Dat zijn incidenten, Ajax wint de CL niet. Daar is het geld niet voor, hoe goed je ook opleid, op een gegeven moment moet je een stap maken, dan betreed je een semi vicieuze cirkel, als je in de CL knockout fase zit heb je geld en status, voor spelers, die je in de CL houden. (behalve bij wanbeleid)

Maar Ajax kan zonder geld die stap niet maken om structureel in de CL te spelen en dus zullen spelers vertrekken.

Arsenal heeft daar in zekere mate ook last van trouwens met RVP, Clichy, Nasri, Fabregas... Maar Arsenal heeft geld, ze geven het alleen niet lekker uit.

Dus geld valt zeker samen met kwaliteit.

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 15-12-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

kristan schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:53:

Arsenal heeft daar in zekere mate ook last van trouwens met RVP, Clichy, Nasri, Fabregas... Maar Arsenal heeft geld, ze geven het alleen niet lekker uit.

Dus geld valt zeker samen met kwaliteit.
Fabregas valt toch niet helemaal in dat rijtje, bij hem was er zeker sprake van een transfer die hem gegund was. Bij de rest valt dat zeker te betwijfelen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Fabregas wordt minder gezien als traitor, denk ik dan, maar dat had ook met zijn Barca verleden te maken, maar als hij een lekker contractje had gehad en prijzen had gepakt had ik getwijfeld aan het feit of hij Arsenal verlaten zou hebben.

Bij Roma hebben we gelukkig Totti en De Rossi :) Al hebben die niets te klagen over hun salaris...

En ik gunde RVP echt wel een kampioenschap, maar niet bij Man U

[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 15-12-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
kristan schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:58:

Bij Roma hebben we gelukkig Totti en De Rossi :) Al hebben die niets te klagen over hun salaris...
Morgen de topper tegen Milan! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

chim0 schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:08:
[...]

Morgen de topper tegen Milan! :9~
Topper? Ik zie maar 1 topploeg >:) , Milan kan dat onmogelijk winnen, gelukkig, maar dat is mijn indruk nu. (Milan verliest al een paar jaar kansloos keer op keer van Roma :) ) ( In ieder geval in mijn geheugen: standen als 4-2, waar Bojan er trouwens toen een scoorde, tegen Roma)

Even nagekeken, thuis is het vaker feest dan uit bij Milan. Uit is de laatste winst 3 jaar geleden ;(.

De topwedstrijden die 'we' tot nu toe hebben gespeeld hebben we allemaal gewonnen, alleen tegen de mindere ploegen 4x gelijk.

Als je Lazio als topploeg wil zien (4 punten boven rode streep)
Roma Lazio 2 - 0
Inter - Roma 0 - 3
Roma - Napoli 2 - 0
Udinese - Roma 0 - 1 (Udinese was al heel lang ongeslagen thuis)
Roma - Fiorentina 2 - 1

De wedstrijd tegen Fiorentina was het mooist en denk ik ook het moeilijkst.

Milan - Roma zal wel een lelijke wedstrijd worden met een zeer verdedigend MIlan, maar ja dat moeten we maar zien uit te spelen, we hebben in ieder geval weer een goede spits. En Gervinho kan het die langzame centrum verdedigers wel lastig maken :)

[ Voor 22% gewijzigd door StrongArmLance op 15-12-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kristan schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:58:
De Rossi naar Arsenal plox! BAAS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
chim0 schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:53:
.. Je kan beter zeggen "tegen zulke kwaliteit valt niet op te boksen" ;)
die kwaliteit is dan anders gewoon met heel veel geld gekocht. Dan moet jij niet lullig doen over die dikke vette portomonnee, vind ik. (bijna iedere jaar voor 100m nieuwe spelers binnenhalen...)

Terugkijkend op de wedstrijd ben ik het eens, ondanks een nederlaag met grote cijfers. waren de doelpunten bijna allemaal het resultaat van persoonlijke fouten. dat zie je echt zelden, ik had niet het gevoel dat City veel beter was. 2 buitenspel goals afgekeurd en een penalty niet toegekend aan arsenal. had net zo goed 5-5 kunnen eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wellbeck van ManU laat even wat efficientie zien: twee kansen, twee goals en zo is Aston Villa - ManU al bijna een formaliteit na 20 minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU is uiteindelijk een simpele 0-3 geworden. Heb een stuk van Norwich-Swansea gekeken (1-1 eindstand), en het valt op hoe slecht Bony bij de speelstijl van Swansea past. Vloeiende passes, tikitaki voetbal, tot de bal bij Bony komt en er eigenlijk bijna nooit een echte pass volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha Suarez.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fIIkDHK0zfc]

@hieronder, wie anders ;) Suarez scoort alleen meer dan Spurs samen.

[ Voor 75% gewijzigd door Vos op 15-12-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Maar Suarez breekt wel weer de wedstrijd open met de 0-1 ;)

En het is een slachting aan het worden. Intussen 0-4 en een rode kaart voor Paulinho van Spurs. 2x Suarez + assist. Zal AVB binnenkort werkeloos worden?

[ Voor 59% gewijzigd door gambieter op 15-12-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En 0-5! Wat een baas die Suarez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En die 0-5 is niets aan af te dingen, Liverpool was oppermachtig en Spurs behoorlijk impotent; geen enkele doelpoging "on target".

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 15-12-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Speelde Lamela?

Net gekeken, niet dus , maar Chadli wel...
Met dit materiaal moet meer kunnen,

[ Voor 73% gewijzigd door StrongArmLance op 15-12-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 05:10
Ryan Donk geeft verdedigen in Turkije een heel nieuwe betekenis. De Nederlander van Kasimpasa raapt een bal op en besluit 'm maar tegen de andere aan te gooien.

Tijdens de competitiewedstrijd tussen Besiktas en Kasimpasa gooide ballenjongen per ongeluk een bal in het veld, terwijl het spel gewoon aan de gang was. Donk wilde de bal teruggooien, maar toen een gevaarlijke ontstond koos hij voor een onorthodoxe oplossing.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=W09dkJ1YvLo]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Waarom legt de scheids het spel niet stil omdat er 2 ballen in het veld zijn?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
MeNTaL_TO schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:04:
Waarom legt de scheids het spel niet stil omdat er 2 ballen in het veld zijn?
Vraag ik me ook af... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48
Was weer een vreselijke wedstrijd om te kijken, thuis verliezen van Liverpool is tot daar aan toe, maar geen kansen creëeren en met 0-5 het veld afstappen is wel een uiterste... Man man man

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slaapje schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:51:
Was weer een vreselijke wedstrijd om te kijken, thuis verliezen van Liverpool is tot daar aan toe, maar geen kansen creëeren en met 0-5 het veld afstappen is wel een uiterste... Man man man
Wordt tijd voor een nieuwe manager daar.. Als je met zulke grote uitgaven je team eigenlijk al 2 seizoen lang niet aan het spelen krijgt (vorig seizoen was de tactiek 'Alle ballen op Bale'), dan denk ik niet dat het ooit nog wel gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

toolkist schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:59:
[...]
Wordt tijd voor een nieuwe manager daar.. Als je met zulke grote uitgaven je team eigenlijk al 2 seizoen lang niet aan het spelen krijgt (vorig seizoen was de tactiek 'Alle ballen op Bale'), dan denk ik niet dat het ooit nog wel gaat lukken.
Idd. Villas Boas heeft ook te vroeg de stap naar de top gezet. Porto is geen PL, leuk dat hij bij Porto het goed deed, maar dat is geen garantie. Bij Chelsea bakte hij er niets van en nu gaat het ook erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slaapje schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:51:
Was weer een vreselijke wedstrijd om te kijken
Ik vond hem eigenlijk erg vermakelijk om naar te kijken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23

ja idd want het had eigenlijk 7-6 moeten worden ipv 3-6. Ze missen hier inderdaad een topspits....

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Kaap schreef op maandag 16 december 2013 @ 06:57:
[...]

Ik vond hem eigenlijk erg vermakelijk om naar te kijken :Y
Daar kan ik me iets bij voorstellen ;)

Ik ben niet snel voor het ontslaan van een manager, maar het is wel duidelijk dat het zo gewoon niet gaat. Wedstrijden die wel gewonnen worden zijn steeds met kleine marges, er is minder gescoord dan het aantal wedstrijden gespeeld in de pl en de motivatie lijkt ook steeds verder weg te zakken.

Als je dan naar Arsenal kijkt dan kan je, ook als Spurs supporter, niet anders dan toegeven dat het simpelweg aantrekkelijk is om naar te kijken. OK, ze verliezen ook met 6 tegendoelpunten van City, maar het grote verschil is dat ze er wel voor gaan en er zelf ook 3 in leggen. Spurs spelen als een stel makke schapen in zo'n wedstrijd en dat staat me tegen. Verliezen is niet erg, de manier waarop wel. Time for a change.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Tottenham sack manager Andre Villas-Boas
Tottenham have sacked manager Andre Villas-Boas in the wake of the club's 5-0 thrashing by Liverpool.

The defeat by the Reds on Sunday was the club's worst at White Hart Lane in 16 years and left Spurs seventh in the Premier League.

Villas-Boas, 36, took over at Tottenham in July 2012.

"The club can announce that agreement has been reached with head coach Andre Villas-Boas for the termination of his services," said a Spurs statement.

"The decision was by mutual consent and in the interests of all parties

[ Voor 73% gewijzigd door Slasher op 16-12-2013 12:21 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kon niet echt uitblijven, te beschamende nederlagen. En zó weinig goals maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
Vos schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:22:
Kon niet echt uitblijven, te beschamende nederlagen. En zó weinig goals maken.
Al helemaal als je ziet hoeveel geld er uitgegeven is.
Dat het begin wat moeilijk gaat met zoveel nieuwe spelers valt te begrijpen maar niet met dit soort uitslagen.

Alhoewel ik toch graag had gezien dat hij wat meer tijd had gekregen.

Vraag me af wie de nieuwe manager word.
Zal wel een gast worden die al bijna overal gewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ruud Brood? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 14:52
Early signs coming out of White Hart Lane have indicated that chairman Daniel Levy will attempt to recruit Swansea City boss Michael Laudrup or Southampton manager Mauricio Pochettino
Toch 2 namen die ik niet meteen verwachtte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

gambieter schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:23:
Zal AVB binnenkort werkeloos worden?
Voorspellende blik, toch maar eens naar een wedkantoor gaan hier :+
Wilibrord schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:58:
Toch 2 namen die ik niet meteen verwachtte...
Spurs heeft wel iets van Ajax weg: winnen alleen is niet genoeg, het moet er ook mooi uitzien. Laudrup's team speelt mooi voetbal (met de uitzondering van Bony), en Pochettini heeft Southampton getransformeerd sinds zijn aanstelling. Jol is ook beschikbaar ;)

Probleem is dat ze zullen moeten werken met wat AVB achter heeft gelaten.

[ Voor 53% gewijzigd door gambieter op 16-12-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als het aan mijn vriendin ligt komt AVB bij mij thuis wonen/werken als huishouder. Nee serieus, niets zo erg voor een Arsenal supporter als een vriendin hebben die voor Spurs is vanwege de trainer. Gelukkig is vanaf vandaag dus in ieder geval niet meer Spurs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:09:
Als het aan mijn vriendin ligt komt AVB bij mij thuis wonen/werken als huishouder. Nee serieus, niets zo erg voor een Arsenal supporter als een vriendin hebben die voor Spurs is vanwege de trainer. Gelukkig is vanaf vandaag dus in ieder geval niet meer Spurs :+
_o-

Vergeleken met de rest van de trainerkoppen (op Laudrup na?) kan ik me er wel wat bij voorstellen :p

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 16-12-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Kaap schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:09:
Nee serieus, niets zo erg voor een Arsenal supporter als een vriendin hebben die voor Spurs is vanwege de trainer.
Mwa, het was erger geweest als ze voor Chelsea was. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

chim0 schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:12:
[...]

Of nog erger, voor City :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ja, maar ja Arsenal - Chelsea aartsrivalen he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
chim0 schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:12:
[...]
Nee, Spurs is de geografische aartsrivaal van Arsenal. De North London Derby eej :Y Chelsea heb ik niet echt iets tegen. Volgens mij staan die voor veel fans zelfs lager op de rivalrylist dan United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

chim0 schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:15:
[...]

Ja, maar ja Arsenal - Chelsea aartsrivalen he! ;)
Ja, nadat Sugar daddy het overnam werd het pas weer een waardige rivaal ;)

Spurs is pas de echte aartsrivaal van Arsenal idd, Noord londen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Sorry, ben in de war, Spurs inderdaad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Laudrup, hopelijk krijgt die Erik weer aan het voetballen, de enige reden dat ik af en toe is een wedstrijd meepak van Spurs. Om hem dan 3 ballen aan zien te raken omdat bij de aftrap van Spurs de bal naar achter gaat, en nooit meer terugkomt... Pas bij de volgende aftrap weer. :+

Overigens, Spurs transferbeleid :')
Baldini aangesteld als TD, haalt al Roma haar targets + Lamela en wat andere hoog aangeschreven eigenlijk matige spelers, gooit ze samen in een nieuw team en duimen maar. En ja, AVB is de schuldige.

Een van de enige reden dat Lamela zo heerlijk speelde in de Serie A was door Totti, en het ultra aanvallende voetbal wat ze speelden onder die debiel Zeman. Maar nu is Lamela dus samen met AVB de zondebok, terwijl ze een paar maanden geleden nog ja, redelijk heftig werden toegejuicht. Heerlijk opportunistisch toch _/-\o_

overigens is arsenal ook bezig aan een slechte reeks

1-1 everton (al is dat dit seizoen niet zo gek)
2-0 verloren napoli
en dan city

een beetje druk en het wordt allemaal lastig, ozil is onzichtbaar en aanvallen zonder eindpunt.
Al zijn de aanvallen soms :9 :9 :9 :9 :9

Gelukkig nog 1e he

[ Voor 66% gewijzigd door StrongArmLance op 16-12-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Tijd om ballen te tonen en tegen Chelsea wat te laten zien. Een ploeg die nog niet top presteert dit seizoen, maar tegen Arsenal presteren ze eigenlijk altijd goed...

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 16-12-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Het is niet zozeer druk, (kijk maar tegen voetballende ploegen als dortmund of barca) maar zodra het een beetje fysiek wordt, dan heeft Arsenal het toch lastig. Daarom wint Chelsea vaak van Arsenal. en het afgelopen weekend werd city alle vrijheid gegeven op het middenveld. Die Flamini zou de DM moeten zijn maar was vaker voorin te vinden (beetje het Alex Song syndroom) dan dat ie z'n verdediging bescherming gaf. Tegen Napoli ging er ook de meeste dreiging van hem uit, dan moet je hem eigenlijk niet opstellen. Maar een Rosicky of Cazorla.

Ozil oogt een beetje lui/nonchalant inderdaad maar dat is zijn stijl ben ik bang, voorheen had ie ronaldo/benzema/di maria voor zich. Nu heeft ie alleen Giroud voor zich. nu is gelukkig Walcott weer terug, heeft ie eindelijk een extra afspeelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Zo, wat een wedstrijd man, Milan - Roma! Zat echt alles in! _/-\o_

Uiteindelijk 2 - 2 geworden. 1 - 2 penalty weggegeven door een domme overtreding van de keeper, maar ja jong ventje en onervaren. Op het laatst nog een kans voor Balotelli om de 3 - 2 te maken, maar helaas! Maar heb echt zitten genieten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Hm, zucht ja, Roma had het veel eerder moeten afmaken. Balotelli was weer irritant met constant vragen om overtredingen, scheids mag daar best geel voor geven aan Mario, al snap ik dat dat fijn kan zijn als Milan fan.

Strootman speelde goed, iedereen wel. Gervinho is minder, Ljajic matig, Bradley heel erg kut. Stomme yank, die zit er alleen in omdat de eigenaar een halve Amerikaan is en graag Amerikaanse fans wil trekken (vandaar ook elk jaar de Disneyland tours van AS Roma.. :/ )
Gelukkig speelt hij alleen als er iemand anders echt moet afhaken.
Soort Immers, maar dan zondere toegevoegde waarden.

Nou in ieder geval 2-2. Zonde, zeker omdat ik aan het laatst dacht, oef met die kans van Balotelli mooi weggekomen, maar nee, dat hoort niet, Bradley had die 100% kans moeten scoren en dan was het 3-1 geweest en klaar.

Milan in leven houden is het domste wat je kan doen.

En @chim0, wedstrijden van Roma zijn altijd heel erg open, Roma speelt mooi, en aanvallend, omdat ze een goede verdediging hebben (behalve die Dodo op links, die echt Dodo heet) Maar Castan raakte geblesseerd, en dan komt Burdisso, dan is het al voorbij voor Roma. De selectie is nog te smal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha de schoenen van Balotelli gisteravond.

Bron en wat meer informatie: http://www.dailymail.co.u...boots-headlines-them.html

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/12/16/article-2524869-1A2633D300000578-942_634x408.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Zonder figuren als Balotelli zou voetbal een stuk saaier zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Guangzhou (gecoached door Lippi en met een blik import) tegen Bayern Munchen voor de wereldbeker; halve finale op Eurosport 2 en ARD ...

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 17-12-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 08-10 16:27
Tjonge jonge zeg. Die goal van Götze was me toch een lekkere zeg. De bal werd wel nog lichtelijk aangeraakt, maar hij ging er goed in :D
Ik heb een stuk van de eerste en tweede helft gezien, maar hoe langer ze in hun spel kwamen hoe beter het ging. De tegenpartij deed zich wel aardig verzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mourinho heeft toch niet de magic touch. Uitgeschakeld door Sunderland na verlenging voor de League Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou, Sunderland gewonnen van Chelsea :)

edit:

Sunderland found the Ki to Chelsea's defense!

_O-

[ Voor 48% gewijzigd door iPodKiller op 17-12-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
En ook west ham in de league cup is te sterk voor ons....

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
StrongArmLance schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:46:

Soort Immers, maar dan zondere toegevoegde waarden.
Nou, dan wordt het wel heel karig, want Immers heeft standaard al geen toegevoegde waarde, behalve het missen van kansen. :D
En @chim0, wedstrijden van Roma zijn altijd heel erg open, Roma speelt mooi, en aanvallend, omdat ze een goede verdediging hebben (behalve die Dodo op links, die echt Dodo heet) Maar Castan raakte geblesseerd, en dan komt Burdisso, dan is het al voorbij voor Roma. De selectie is nog te smal.
Niet alleen dat, maar Milan voetbalde ook echt mee en ze zaten er ook bovenop. Had totaal niks te maken met dat achterlijke verdedigen als tegen Ajax. :X

Maar idd, Roma goeie ploeg met veel kwaliteit! Op het eind nog Totti in de spits, maar het was te kort tijd om wat te doen. Bovendien is ie ook al op leeftijd (wordt een soort Pierlo). Ik dacht, als ie Balotelli maar niet weer een schop uitdeelt, zoals bij Inter toen. :D

Zondag dus Inter - Milan! _/-\o_

Lekker dan, zondag twee toppers op dezelfde tijd. :/

20:45 Inter - Milan
21:00 Valencia - Real Madrid

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 20-12-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3659722/seedorf-volgt-allegri-op-als-trainer-ac-milan.html
Dit is toch wel redelijk opvallend te noemen vind ik, eerst naar Brazilie en dan straks weer terug naar Italie.
Who's next? Seedorf als bondscoach in de toekomst misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik vind het wel leuk voor hem, goeie kerel. Hopelijk bakt ie er wat van, maar het respect bij Milan heeft ie natuurlijk sowieso wel. Ben benieuwd.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Inter - Milan...
Hmm dat beloofd wat gezien de vorm van beide partijen :) Eredivisie waardig :+
Inter heeft die Football Manager ster, Ishak Belfodil ;) Arsenal de andere met Sanogo.

Je kan in principe kiezen tussen ongelofelijk bizar voetbal en een onvoorspelbare wedstrijd, of Valencia - Real Madrid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Allemachtig suarez, weer twee goals en een assist erbij. _O_

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Quad schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:48:
Allemachtig suarez, weer twee goals en een assist erbij. _O_
Grappig wat vorm met mensen kan doen, niet lang geleden werd hij nog door zijn eigen fans uitgefloten, nu scoort hij sublieme goals, alles is vergeten blijkbaar. De vraag is, voor hoe lang kan hij deze vorm aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je vergeet dat juist dat Suarez beter maakt he.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Volgens Teletekst wil Spurs Van Gaal als coach, mag hij ook nog bondscoach van Oranje blijven. Dan kan die Baldini vast zijn spullen gaan inpakken, want Van Gaal zal nooit zo'n nobody als technisch directeur dulden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Roma 3 - 0 Catania :)

Oh god Gervinho, open goal zonder keeper, schiet op de paal. Toch nog een goal meegepakt voor mr forehead :) 4-0 dribbelen kan hij wel

Veel doelpunten deze speelronde, Roma dus
Hellas Verona 4 - 1 Lazio
Juve 4-1

Laatste 2-3 seizoen sowieso steeds meer open voetbal, nu wachten op erkenning wanneer Fiorentina, Roma en Juve de CL op zijn kop zetten volgend seizoen, Napoli's verdediging is helaas te zwak om indruk te maken, en Milan, ja... Al vergeten we dan dat die de afgelopen seizoenen Barca altijd in de problemen brachten.

[ Voor 149% gewijzigd door StrongArmLance op 22-12-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
StrongArmLance schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:23:nu wachten op erkenning wanneer Fiorentina, Roma en Juve de CL op zijn kop zetten volgend seizoen,
Wat zong Marco Borsato daar ook alweer over? Iets met dromen zijn bedrog? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Leforhead saves the day :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WudGidYpGdM]

[ Voor 8% gewijzigd door iPodKiller op 22-12-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

toolkist schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:11:
[...]

Wat zong Marco Borsato daar ook alweer over? Iets met dromen zijn bedrog? ;)
Zou toch mooi zijn :)
Die Rossi is in geweldige vorm, heel Roma speelt goed, ik zie ze best ver komen in de CL, zeker als je ziet waar Milan is, door alleen degelijk te verdedigen.

@ipodkiller ja die bedoelde ik :) De echte gervinho is er gelukkig nog haha

[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 22-12-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tsja, kijk hoe ver Juve komt terwijl die toch ook als relatief aanvallend bekend staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ja, Juve had wat pech, speelden erg goed tegen Real Madrid.
Ach ik kijk in ieder geval uit naar Roma in de CL :) Al moet Roma dan wel flink investeren in de breedte...

[ Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 22-12-2013 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat ik trouwens wel humor vind, Arsenal staat 10 weken bovenaan, enige wat je leest is dat het kwestie van tijd is, slechte performance van City en ManU.

Liverpool staat 1 dag bovenaan en de pers heeft het over de potentiele kampioen.

Heerlijk die haters :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op maandag 23 december 2013 @ 07:37:
Wat ik trouwens wel humor vind, Arsenal staat 10 weken bovenaan, enige wat je leest is dat het kwestie van tijd is, slechte performance van City en ManU.

Liverpool staat 1 dag bovenaan en de pers heeft het over de potentiele kampioen.

Heerlijk die haters :')
Feit blijft is dat Arsenal ook steken heeft laten vallen de laatste wedstrijden (gelijkspel en verlies). Liverpool is goed bezig dankzij Suarez die in topvorm is (19 goals in 12 wedstrijden!) en heeft de laatste 4 wedstrijden gewonnen. Het lijkt mij dat Liverpool een goede kans heeft om kampioen te worden als ze zo doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Daar gaat het nu niet om tweaker2010. Wel lezen he ;). Toen Arsenal op 1 stond en ook heel goed speelde had iedereen het er over dat ze toch te kort komen voor de titel. En Liverpool staat op 1, eigenlijk dankzij maar 1 persoon, en ze zijn wel een geschikte titel kandidaat?

Het is wat mij betreft allemaal koffiedik kijken. Er zijn meerdere kandidaten voor de titel. Arsenal is er ook één van, maar niet de nummer 1. Qua selectie steken er teams bovenuit en een brede selectie is gewoon zeer belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Geen idee waar je op baseert dat iedereen vind/vond dat Arsenal tekort komt voor de titel. Ze zijn misschien te afhankelijk van Ozil, maar ik gun Arsenal de titel net zoveel als Liverpool, het gaat spannend worden dat staat vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:51
De pers in Engeland doet wel vaker rare uitspraken. Die hadden aan het begin van het seizoen ook de Spurs aangemerkt als potentiele titelkandidaat puur om hun indrukwekkende zomeraankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Eerlijk gezegd, Ozil was niet eens zo heel erg nodig. of iig de prioriteit om hem te halen was niet aanwezig, los van dat het een sublieme aankoop is van Wenger, was het niet echt nodig, Cazorla voldoet gewoon prima, nu heeft hij ook minder motivatie lijkt het nu Ozil de hoofdrol krijgt bij Arsenal. Nu zitten ze daar met teveel middenvelders imo. Maar ik denk dat de aankoop van Ozil de selectie een positieve boost heeft gegeven.

Wenger had juist stabiliteit nodig een een nieuwe rechtsback,spits en een CVM moeten kopen, Flamini doet het prima nu, al helemaal als je denkt dat hij gratis is, maar wij hebben juist die Vieira type nodig, Diaby zou dat nu moeten zijn, maar die komt zo nooit meer aan voetballen toe. Als Sagna weer een blessure oploopt, met Jenkinson ga je het echt niet redden, hetzelfde met Giroud, mocht hij eruit gaan, Podolski is nog lang niet in vorm en met Bendtner win je ook geen prijzen.

Over Liverpool gesproken, als Suarez nu ook een blessure oploopt, die gaan het ook niet meer redden dan hoor. Daarom ben ik juist zo bang voor City en Chelsea, die hebben een heerlijke brede selectie vol kwaliteit om spelers op te vangen. Die kunnen juist consistent blijven spelen en winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
toolkist schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:07:
Tsja, kijk hoe ver Juve komt terwijl die toch ook als relatief aanvallend bekend staan ;)
Komt ook alleen maar door die wedstrijd tegen Galatasaray op dat baggerveld. Het was gewoon gokken aan we welke kant ie zou vallen. Nou ja, toevallig valt ie er bij Juventus in, want ik denk dat op elke andere dag Juventus 9 van de 10 keer wint van Galatasaray, gezien de kwaliteitsverschillen. Is net zoiets als Ajax - Barca paar weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Arsenal is helemaal niet afhankelijk van Ozil, voordat hij tekende, won arsenal alle wedstrijden(uitgezonderd die belabberde openingswedstrijd) in de competitie en CL.

Ondanks dat Ozil het team een boost heeft gegeven, is ie vaak gewoon onopvallend en ook niet bepalend. Het is de man van de mooie pass en helemaal geen killer. En dat is juist wat er bij Arsenal ontbreekt, we hebben juist killers nodig. Daarom ben ik het mee eens dat Ozil meer een luxe aankoop was dan dat ie echt noodzakelijk was. Ik had liever een scorende nummer 10 gezien die de spits kan bedienen en zelf ook graag scoort. Ozil speelt de bal liever af dan dat ie zelf(zuchtig) schiet, maar dat zit gewoon in zijn karakter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:39:
[...]

Komt ook alleen maar door die wedstrijd tegen Galatasaray op dat baggerveld. Het was gewoon gokken aan we welke kant ie zou vallen. Nou ja, toevallig valt ie er bij Juventus in, want ik denk dat op elke andere dag Juventus 9 van de 10 keer wint van Galatasaray, gezien de kwaliteitsverschillen. Is net zoiets als Ajax - Barca paar weken terug.
Als Juve zoveel beter zou zijn dan Galatasaray, dan zouden ze toch zeker wel meer dan 1 van de 6 poule wedstrijden gewonnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:22
Terryb47 schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:11:
Arsenal is helemaal niet afhankelijk van Ozil, voordat hij tekende, won arsenal alle wedstrijden(uitgezonderd die belabberde openingswedstrijd) in de competitie en CL.

Ondanks dat Ozil het team een boost heeft gegeven, is ie vaak gewoon onopvallend en ook niet bepalend. Het is de man van de mooie pass en helemaal geen killer. En dat is juist wat er bij Arsenal ontbreekt, we hebben juist killers nodig. Daarom ben ik het mee eens dat Ozil meer een luxe aankoop was dan dat ie echt noodzakelijk was. Ik had liever een scorende nummer 10 gezien die de spits kan bedienen en zelf ook graag scoort. Ozil speelt de bal liever af dan dat ie zelf(zuchtig) schiet, maar dat zit gewoon in zijn karakter..
Is Ozil toevallig nog te zien vanavond zonder FOX?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pff, wat een saaie wedstrijd vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelsea wil niet + Arsenal kan niet = :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Slechte pot inderdaad. Arsenal kan niet, de vorm van het middenveld is ver te zoeken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, gaat Arsenal nog wisselen of willen ze niet winnen? Die Giroud blijft maar kansen missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Welke kansen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat een zaadwedstrijd... 2 ploegen die beide niet lijken te willen winnen.

Oh, enne...Wenger die zijn subs vergeet :')

Giroud :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Heeft Giroud een open kans gemist? Dan heb ik wat gemist. Die voorzet van links vlak voor tijd? Die was heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nee, ik ben gewoon klaar met onze spits. Ik durf het eigenlijk niet eens een spits te noemen zo weinig goals maakt ie.

Deze winter asap vervangen aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:53:
Heeft Giroud een open kans gemist? Dan heb ik wat gemist. Die voorzet van links vlak voor tijd? Die was heel moeilijk.
Die kans waarbij ie met links de bal niet eens tussen de palen krijgt van ruim binnen de 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:56:
Nee, ik ben gewoon klaar met onze spits. Ik durf het eigenlijk niet eens een spits te noemen zo weinig goals maakt ie.

Deze winter asap vervangen aub!
Idd, ben wel min of meer klaar met Giroud, teveel kansen gekregen om zich te bewijzen. Hij moet stevige concurrentie krijgen waardoor hij extra gemotiveerd raakt en voor zijn plek moet strijden.
Pagina: 1 ... 19 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum