[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.170 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
die van ronaldo: "kalm aan/geen paniek, ik heb het onder controle" tikkeltje arrogant ja, maar ik vind em niet vervelend. hij deed deze celebration sinds 2de helft van het seizoen ergens vorig jaar, toen ie een paar wedstrijden niet had gescoord. maar goed, wat is minder als je iets van honderd goals maakt per seizoen :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Ik weet niet waar jullie allemaal op letten, maar ik kijk gewoon voetbal :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:27
chim0 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:39:
[video]
Triest figuur, eerst een waardeloze panenka en daarna Ronaldo nadoen met z'n vingertjes naar beneden wijzen (vanaf 00:20) :')
Naja, je ken ook mieren neuken he.. We kunnen dan over bijna iedereen gaan klagen die juicht als de ander. Dit lijkt er trouwens ook helemaal niet op.
Deze manier van vingertjes laten zien, valt nog mee in tegenstelling tot Ronaldo. Hij kan nog heerlijk zo'n arrogant koppie erbij trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:07

Rhapsody

In Metal We Trust

chim0 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:39:
[video]
Triest figuur, eerst een waardeloze panenka en daarna Ronaldo nadoen met z'n vingertjes naar beneden wijzen (vanaf 00:20) :')
Volgens mij heb jij een hekel aan Ibrahimovic ;)

Van Maher vond ik het juist een beetje treurig. Ga gewoon eens voetballen. Ronaldo laat wekelijks zijn klasse zien. (En Ibrahimovic ook)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:00
Zag vanmorgen op een Fifa forum nog een naam voorbij komen, toen bedacht ik me dit.

Jovetić, kennen jullie hem nog? Vorig jaar zon super gewilde hot speler. Dikke transfer naar City gekregen. En sinds die transfer heb ik er niks meer van vernomen. Nog even gekeken naar de stats, slechts 3 wedstrijden in de PL maar.

Iemand enig idee hoe het met deze speler gesteld is? Geblesseerd geweest of gewoon lager in de pikorde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hij was eerst geblesseerd, daarna weinig kansen gehad. ligt ook aan het systeem wat ze spelen. Volgens mij speelt pellegrini altijd met 2 spitsen voorin, dat Aguero als eerste wordt opgesteld is niet zo raar, met naast hem Negredo/Dzeko en dan pas Jovetic, die geen spits is maar een nummer 10 eigenlijk. en voor die plek hebben ze David Silva al lopen. Dus je zou zeggen dat Jovetic eigenlijk overbodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Duidelijk verkeerde keus gemaakt dus, waarschijnlijk om de oliedollars.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 03-12-2013 09:28 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Terryb47 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:27:
Hij was eerst geblesseerd, daarna weinig kansen gehad. ligt ook aan het systeem wat ze spelen. Volgens mij speelt pellegrini altijd met 2 spitsen voorin, dat Aguero als eerste wordt opgesteld is niet zo raar, met naast hem Negredo/Dzeko en dan pas Jovetic, die geen spits is maar een nummer 10 eigenlijk. en voor die plek hebben ze David Silva al lopen. Dus je zou zeggen dat Jovetic eigenlijk overbodig is ;)
Nou ja overbodig, gewoon 2de keus voor de CAM dus.
Gunner schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:28:
Als hij akkoord is gegaan dat hij in principe 2de keus is maar toch de strijd aan wou, dan is dat zijn keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Beetje makkelijk om keuzes achteraf als verkeerd te beoordelen. Het zou beter zijn om de keuze te beoordeling in het licht van de situatie van toen. Kom je dan tot dezelfde conclusies? Zo ja, op welke gronden?

Overigens wordt altijd erg vies gedaan over een keuze voor geld, maar voor een professional is dat toch niet zo gek? Ik vermoed dat jij en ik hetzelfde zouden doen. De beste man strijkt per jaar ruim 6 miljoen pond op. Lijkt mij een uitstekende keuze. Ik vermoed dat hij het zonder twijfel weer zo zou doen.

Jovetic denkt zelf trouwens wat minder negatief over zijn keuze: http://www.voetbalprimeur...-betreurt-city-keuze-niet

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Vreemde prijs gecreëerd in Spanje bij uitreiking prijzen voor beste spelers en coaches:
Messi troeft Ronaldo af en plots ook andersom

Het lijkt een beetje op niet durven kiezen: Lionel Messi is op het gala van de Liga de Fútbol Profesional (LFP) uitgeroepen tot Beste Aanvaller en Beste Speler, maar Cristiano Ronaldo gaat ervandoor met de prijs van Meest Waardevolle Speler.

Die MVP-award reikte de LFP voor het eerst uit, waardoor het vermoeden bestaat dat Ronaldo een doekje voor het bloeden krijgt en toch nog wat overhoudt aan zijn prijsloze seizoen 2012/13 bij Real Madrid. CR7 maakte 34 doelpunten, tegenover 46 voor Messi, die bovendien kampioen werd met Barcelona.

Messi ontbrak op het gala omdat hij in Argentinië verder werkt aan zijn herstel van een hamstringblessure. Via een video-verbinding sprak Messi het publiek in Madrid toe: 'Dit is een erkenning voor het werk dat de hele groep het hele seizoen heeft verricht. Zonder mijn medespelers had ik nooit zoveel goals kunnen maken.'

Messi overtreft zijn Portugese rivaal de laatste jaren vrijwel constant. De Argentijn van Barcelona won al vier keer op rij de Gouden Bal voor Beste Speler ter Wereld. Ronaldo ging hem in 2008 voor, maar kijkt vanaf dat jaar gefrustreerd toe hoe La Pulga hem telkens aftroeft.

Overzicht van alle prijzen en winnaars:

Prijs Winnaar Club
MVP Cristiano Ronaldo Real Madrid
Beste Speler Lionel Messi Barcelona
Beste Aanvaller Lionel Messi Barcelona
Beste Aanvallende Middenvelder Andrés Iniesta Barcelona
Beste Controlerende Middenvelder Asier Illaramendi Real Sociedad
Beste Verdediger Sergio Ramos Real Madrid
Beste Doelman Thibaut Courtois Atlético Madrid
Beste Coach Diego Simeone Atlético Madrid
Grootste Revelatie Asier Illaramendi Real Sociedad
Fair Play Award Iker Casillas/Athletic
http://www.sport1.nl/nieu...n-plots-ook-andersom.html

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

argro schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:27:
Het zou beter zijn om de keuze te beoordeling in het licht van de situatie van toen.
Feit is dat je bij zo'n club, die veelal koopt om vooral concurrenten zwakker te maken, nooit zeker ben van welke pikorde dan ook.
Ik vermoed dat jij en ik hetzelfde zouden doen.
Dat argument zie ik altijd aangedragen worden, maar de verhoudingen tussen onze salarissen en die van een profvoetballer liggen wel even wat anders.

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 03-12-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoor je nog iets van Nasri na al die jaren? Alleen dat hij recent een paar goals heeft gescoord.. Hij casht wel lekker nu, maar hij zal de boeken ingaan als toptalent die nooit de wereldtop heeft gehaald.
argro schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:27:
[...]
Jovetic denkt zelf trouwens wat minder negatief over zijn keuze: http://www.voetbalprimeur...-betreurt-city-keuze-niet
Zou ik ook zeggen, niemand geeft zomaar zijn fouten toe. Zelfs Nasri zou er vandaag de dag geen spijt van hebben, als de media het zou vragen, want hij heeft zijn ene trofee gekregen waar hij zelf een ene moer voor heeft gedaan. Niemand geeft zomaar iets toe.
Wenger ontkent dat hij gesproken heeft over een eventuele deal voor Morata btw.

[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 03-12-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sowieso, waarom zou je Morata willen huren :? Koop gewoon een spits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

iPodKiller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:48:
Wenger ontkent dat hij gesproken heeft over een eventuele deal voor Morata btw.
Heb je hem ooit iets horen bekennen dan? ;)
Zelfs twee dagen voor de deal met Arteta in 2011 ontkende hij het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 02:14
Rhapsody schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:12:
[...]
Volgens mij heb jij een hekel aan Ibrahimovic ;)
Helemaal niet, maar ik weet precies wat ie hier bedoelt. Hij moet zich niet zo laten kennen, maar gewoon lekker z'n ding doen en ons laten genieten van zijn voetbal/ninja-stijl spel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vanavond veel PL voetbal! *O*

Kompany waarschijnlijk weer terug in de basis vanavond tegen Westbrom na 2 maanden blessureleed. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
http://video.sport1.nl/ma...rt-heerlijk-la-air-jordan

Heerlijk! A la Kluivert zou ik het ook wel willen noemen, die had ook altijd zo'n mooie hangtime. Die knalde de bal er vaak harder in bij het koppen, dat dan wel. Maar deze mag er zeker zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Catorce schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:40:
http://video.sport1.nl/ma...rt-heerlijk-la-air-jordan

Heerlijk! A la Kluivert zou ik het ook wel willen noemen, die had ook altijd zo'n mooie hangtime. Die knalde de bal er vaak harder in bij het koppen, dat dan wel. Maar deze mag er zeker zijn _/-\o_
Prachtige goal! Vooral in slow motion. :9~

Vanavond Duits bekervoetbal. Wel gaar dat ARD wél Bayern uitzendt om 20:15, maar niet Wolfsburg (mijn cluppie) om 19:00 uur. Nou ja, dan wordt het om 19:00 uur Wolfsburg en daarna om 21:00 uur City.

Als ik mag van het vrouwtje. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
iPodKiller schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:48:
[...]

Hoor je nog iets van Nasri na al die jaren? Alleen dat hij recent een paar goals heeft gescoord.. Hij casht wel lekker nu, maar hij zal de boeken ingaan als toptalent die nooit de wereldtop heeft gehaald.

[...]

Zou ik ook zeggen, niemand geeft zomaar zijn fouten toe. Zelfs Nasri zou er vandaag de dag geen spijt van hebben, als de media het zou vragen, want hij heeft zijn ene trofee gekregen waar hij zelf een ene moer voor heeft gedaan. Niemand geeft zomaar iets toe.
Wat had Nasri anders moeten doen? Bij Arsenal blijven? Hij speelt nu minstens zo veel / vaak (gemiddeld in de eerste twee seizoenen MC evenveel wedstrijden als in de laatste 4 seizoenen Arsenal), wint prijzen (los van zijn bijdrage daaraan) en verdient meer. Lijkt mij uitstekend. Je doet nu alsof Nasri hét voorbeeld is van een speler die een desastreuze keuze gemaakt heeft. Dat valt volgens mij reuze mee.
Gunner schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:34:
[...]

Feit is dat je bij zo'n club, die veelal koopt om vooral concurrenten zwakker te maken, nooit zeker ben van welke pikorde dan ook.
Jovetic kwam van Fiorentina en had, naast MC, Juventus als andere keuze. Lijkt mij geen aankoop van MC met als primair doel de concurrentie te verzwakken, of MC moet iets weten van een fusie tussen PL en Serie A...
[...]

Dat argument zie ik altijd aangedragen worden, maar de verhoudingen tussen onze salarissen en die van een profvoetballer liggen wel even wat anders.
En omdat wij qua ordegrootte andere salarissen hebben is het prima om maar wat te roepen over oliedollars en domme keuzes, maar moeten we ver weg blijven van enige wel onderbouwde nuancering daarvan?

[ Voor 29% gewijzigd door argro op 04-12-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ben benieuwd hoe lang Villas Boas het nog uithoudt bij Tottenham. Na 60 minuten 1-0 achter tegen Fulham en de Spurs spelen met zo'n 7 a 8 verdedigend ingestelde spelers. Gek dat je dan nooit scoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Robben hard geraakt vanavond. Keeper kreeg geel volgens mij....

Weet iemand er iets meer van? Hij staat buitenspel volgens mij.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 04-12-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Suarez rekent persoonlijk af met Norwich City, en dat is een aardig succesje, maar zolang ze wedstrijden tegen Hull City blijven verliezen is het niet meer dan dat.
Vos schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:27:
ManU 1-0 achter tegen Everton :).
Dat zijn de betere berichten.

[ Voor 35% gewijzigd door Gunner op 04-12-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En eindstand. Moyes onderuit thuis tegen zijn oude ploeg. Voor het eerst sinds 1992 winst op Old Trafford.

[ Voor 71% gewijzigd door Vos op 04-12-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wellicht kunnen Moyes en Villas Boas van baan wisselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:04
Fuck wat een goals

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/HauntingDigitalGerenuk.gif
Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/FailingShyCopperhead.gifAfbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/ScarceCornyImperialeagle.gifAfbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/EnchantingImmaculateHumpbackwhale.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Blijft een geweldige voetballer, wat voor etter het ook is ;).

De scheids bij Bayern blundert aardig. Geeft keeper geen rood en onthoudt BM een penalty.

[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 04-12-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
City man... bijna een 3 - 0 voorsprong weggeven in de laatste minuut. Uiteindelijk 3 - 2 gewonnen, maar was wel billenknijpen op het eind. Zonde want goals waren totaal onnodig. :(

Mooie goals van Suarez! Je kan zeggen wat je wilt, maar hij kan wel voetballen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:51

En eindstand. Moyes onderuit thuis tegen zijn oude ploeg. Voor het eerst sinds 1992 winst op Old Trafford.
om te janken als fan zijnde. Ik ben al blij met een (voorronde) Champions Leagie plekkie aan het eind van het seizoen. Laat staan enige kampioenschapaspiraties. Die zijn in 3 weken compleet weggevaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:02
Wat vind je als fan van Moyes? Ik heb het idee dat hij tekort komt als trainer in de absolute top. Hoe het met transfers ging deze zomer was erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48
toolkist schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:22:
Ben benieuwd hoe lang Villas Boas het nog uithoudt bij Tottenham. Na 60 minuten 1-0 achter tegen Fulham en de Spurs spelen met zo'n 7 a 8 verdedigend ingestelde spelers. Gek dat je dan nooit scoort
Gelukkig hebben ze uiteindelijk nog wel de 3 punten gepakt, maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat je met 2 prachtige schoten en uitstekend keeperswerk de wedstrijd wint. Er wordt niet gescoord vanuit de 16 en alle spitsen bakken er weinig van. Ik denk ook eigenlijk niet dat dit de fout van de aanvallers is, maar meer van de middenvelders. Er komen gewoon bijster weinig goede voorzetten in de 16 en dan kan je als spits ook weinig. Als AVB zijn wingers eens traditioneel laat spelen denk ik dat er een stuk meer kwalitatief goede voorzetten komen. Neem nou Townsend, die speelt continu aan de rechterkant, dus wat doet hij als linkspoot? Naar binnen trekken en schieten. Veel conversie heeft ie hier nou ook niet, dus zet hem op links en laat hem goede voorzetten de 16 in geven, hij is snel zat om te passeren en heeft een goed genoeg schot om voor te zetten.

Afgezien van wat frustraties die zo rustig aan toch bij mij naar boven komen hoop ik dat AVB op zijn minst het seizoen mag afmaken. Hij heeft de kans gekregen om een flinke vinger in de pap te hebben bij de aankopen in de zomer en ik hoop ook dat hij hier meer mee gaat doen dan er tot nu is gebeurd. Het lijkt me niet erg verstandig om hem nu te ontslaan en een half seizoen met een vervanger te moeten doorgaan.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
Dit was pas al bij Match of the Day. Het trekt bij de Spurs allemaal naar binnen. Lamela gaat naar binnen, Lennon houdt het veld ook niet breed. Dan staat voorin Soldado, een spits die het vooral moet hebben van de aanvoer maar die wordt compleet overlopen door buitenspelers die het veld niet breed houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
D-e-n schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:12:
Wat vind je als fan van Moyes? Ik heb het idee dat hij tekort komt als trainer in de absolute top. Hoe het met transfers ging deze zomer was erg vreemd.
Hij mist in ieder geval ervaring om een topclub op te pakken en de boel vlekkeloos te laten over lopen (laat staan beter maken). Ik durf geen uitspraken te doen voor de lange termijn, misschien komt het ooit goed.

Wat betreft de transfers, hij is daar niet de enige schuldige. Het vertrek van David Gill als chief executive heeft ook niet geholpen. De nieuwe chief Ed Woodward wordt in Engeland als hoofdschuldige bestempeld voor het debacle van de zomerse transferperiode.

In ieder geval is met het vertrek van Ferguson een groot gat ontstaan. Moyes is tot nu toe niet staat geweest om het te dichten. Het is natuurlijk het vervangen van niet zomaar iemand. Al heeft Ferguson hem wel een enorm zwak middenveld achtergelaten.

Ik ben persoonlijk noch voorstander noch tegenstander van Moyes. Ik gun hem wel de tijd, aan het eind van het seizoen valt er wel een voorlopige conclusie te trekken. Een eindranking buiten de Champions League plaatsen gaat hem denk ik wel de kop kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Klopt, ik ben ook niet zo'n fan van Moyes. Zowiezo denken veel coaches te makkelijk over het leiden van een topclub als Man Utd, dat is maar voor weinigen weggelegd. Villas Boas gaat het ook niet redden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
tweaker2010 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:09:
Klopt, ik ben ook niet zo'n fan van Moyes. Zowiezo denken veel coaches te makkelijk over het leiden van een topclub als Man Utd, dat is maar voor weinigen weggelegd. Villas Boas gaat het ook niet redden denk ik.
Denken de coaches daar te makkelijk over of degene die hen aanstelt? Je mag toch niet van Moyes of Villas Boas vragen dat zij een aanbod van ManU respectievelijk TH weigeren omdat de klus hen te ingewikkeld lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 14:52
Inderdaad.
Nu had Utd gisteren die match ook gewoon met 3-0 kunnen winnen. Met de hoeveelheid goede kansen die ze bij mekaar hebben gespeeld had dat makkelijk gekund, en dan had Everton weinig reden tot klagen gehad.
De selectie is momenteel erg dun, zeker op het middenveld. Je ziet dat ze Carrick en VPersie niet kunnen vervangen. Als Carrick gisteren had gespeeld, had Utd nooit verloren.
Maar ik heb wel vertrouwen in Moyes. Geef hem tijd. Ferguson heeft de eerste jaren ook niks gepresteerd bij Utd.
Ik vermoed wel dat ze in januari een aantal grote namen zullen binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wat een rampzalige sukkel die keeper van Augsburg.. :F
Kan me niet voorstellen, dat iemand het logisch vind om zo in te komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Mosin op 05-12-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wilibrord schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:43:
Geef hem tijd. Ferguson heeft de eerste jaren ook niks gepresteerd bij Utd.
Verwachtingen liggen wel een stuk hoger dan toen Ferguson begon; tijd is iets wat je bijna niet meer krijgt in het moderne top-voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:09:
Zijn eerste fout was al tijdens de transfermarkt, Fellaini halen voor een absurd bedrag en verder niks bijzonders gehaald. Fellaini is max 15m waard,wat was die slecht gisteren. Als die in de winter geen versterkingen gaat halen, dan gaat man utd het niet ver schoppen in de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wilibrord schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:43:
Inderdaad.
Nu had Utd gisteren die match ook gewoon met 3-0 kunnen winnen. Met de hoeveelheid goede kansen die ze bij mekaar hebben gespeeld had dat makkelijk gekund, en dan had Everton weinig reden tot klagen gehad.
De selectie is momenteel erg dun, zeker op het middenveld. Je ziet dat ze Carrick en VPersie niet kunnen vervangen. Als Carrick gisteren had gespeeld, had Utd nooit verloren.
Maar ik heb wel vertrouwen in Moyes. Geef hem tijd. Ferguson heeft de eerste jaren ook niks gepresteerd bij Utd.
Ik vermoed wel dat ze in januari een aantal grote namen zullen binnenhalen.
Vergeet de kansen van Everton niet ;). Kan zijn dat ManU er meer had, maar zag er voor Everton ook een paar. Heeft Utd met Carrick nooit verloren? RvP missen ze zeker...zie vorig jaar.

De selectie vind ik nog heel sterk, echter loopt het niet. Op Scholes na is er niemand vertrokken. En dan o.a. Fellaini gehaald en Zaha. Een Fellaini die ik graag bij Arsenal zou zien na zijn spel van de voorgaande jaren. Echter nu vind ik het niet zo erg dat hij bij ManU speelt ;).

Drogba doet Robben na ;)

Afbeeldingslocatie: http://media.dumpert.nl/foto/811a67c3_drogba_2013_08_23_13_02_26_middle.gif

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 05-12-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:29:
[...]
Zijn eerste fout was al tijdens de transfermarkt, Fellaini halen voor een absurd bedrag en verder niks bijzonders gehaald. Fellaini is max 15m waard,wat was die slecht gisteren. Als die in de winter geen versterkingen gaat halen, dan gaat man utd het niet ver schoppen in de competitie.
Klopt, en zonder van Persie is Man Utd gewoon een matig elftal. Rooney kan het nu ook niet alleen.
Aan de andere kant zie je vaker belachelijk hoge bedragen in de PL. Kent iemand Andy Carroll nog? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Vos schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:57:
[...]

De selectie vind ik nog heel sterk, echter loopt het niet. Op Scholes na is er niemand vertrokken. En dan o.a. Fellaini gehaald en Zaha. Een Fellaini die ik graag bij Arsenal zou zien na zijn spel van de voorgaande jaren. Echter nu vind ik het niet zo erg dat hij bij ManU speelt ;).
Met de aanval en de verdediging is niks mis. Ook de flanken zijn redelijk maar het centrale middenveld is echt een probleem. Carrick vind ik nog van een goed niveau halen al mag die wat meer scorend vermogen hebben. Cleverley staat ook stil qua ontwikkeling. De afgelopen 2 jaar is hij niet veel beter geworden. Veel potentie maar in praktijk komt het er nooit uit. Idem voor Anderson, hij is eigenlijk een miskoop. Fellaini haalt zijn Everton-niveau niet en Fletcher ligt er al jaren uit wegens chronische darmproblemen :'(

[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 05-12-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 11:22

StrongArmLance

Endless flow

Terryb47 schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:07:
Hartje vind ik ook maar niets, maar dat duimpje was toch vanwege het kindje.
Dat wijzen naar je eigen naam zoals Kezman dat deed, of het embleem kussen om je liefde voor de club te tonen vind ik pas irritant. Ik ben meer van het dansen bij de cornervlag, salto/schroef/backflip of machinegeweer/pistolen gebaar. maar dat zie je tegenwoordig steeds minder ;)
Machinegeweer leent zich perfect voor edits :) [YouTube: http://youtu.be/toySonSA_VM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 17:58
Robin van Persie heeft afgelopen week een transferverzoek ingediend bij Manchester United. Dat vertelt althans BBC-analist Mark Lawrenson zaterdag. De voormalig voetballer van Liverpool zegt het nieuws uit betrouwbare bron te hebben vernomen.

Volgens de analist is Van Persie ontevreden over de samenwerking met manager David Moyes. De Schotse opvolger van Sir Alex Ferguson staat sinds afgelopen zomer voor de groep op Old Trafford, inmiddels zou de onvrede bij Van Persie zo hoog zijn opgelopen dat hij de club dinsdag een transferverzoek heeft doen toekomen. De Nederlandse aanvaller staat momenteel langs de kant met een liesblessure. Mogelijk keert hij dit weekend terug op het veld.

Van Persie, die United afgelopen seizoen in zijn eerste jaar bij de club aan de landstitel hielp, scoorde dit seizoen zeven keer in de Premier League. Sinds eind november moet Van Persie wegens een blessure vanaf de zijlijn toekijken. Eerder staken geruchten in Engeland de kop op dat de spelers van United – tot hun eigen onvrede – zouden worden 'afgebeuld' door Moyes.
Mocht het waar zijn, dan zou dit toch wel een verassende wending zijn.. Maar waar zou hij dan heen moeten. Ik zie hem niet echt in Spanje of Italie spelen, en bij een andere Engelse club, terug naar Arsenal?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Denk dat er maar weinig arsenal supporters hem zullen verwelkomen.
de enige clubs in engeland die zijn salaris willen/kunnen betalen zijn chelsea en city?

saaie eerste helft van manunited vs newcastle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Geloof er weinig van. Hoef hem ook niet meer terug te zien in een Arsenal-shirt.
Terryb47 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:45:
saaie eerste helft van manunited vs newcastle
Schakel bij de 90e minuut in; 0-1 achter :o

Moyes mag al voor z'n baan gaan vrezen denk ik.

[ Voor 62% gewijzigd door Gunner op 07-12-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Man Utd wéér onderuit, het spel is ook armoe troef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Vos schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:38:
Man Utd wéér onderuit, het spel is ook armoe troef.
het leek inderdaad weer nergens op :F ik heb er geen woorden meer voor maar Moyes gaat het zo niet lang volhouden. Geen kampioen is nog te begrijpen maar nu is een top 4 plek ook ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat Fox is ook ruk vaak he! Gewoon Leyton - Walsall op het 2e buitenlandse kanaal 8)7 |:( . Terwijl er een mooie pot als Southampton - Manchester City op is. Of desnoods Chelsea...

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:14:
Dat Fox is ook ruk vaak he! Gewoon Leyton - Walsall op het 2e buitenlandse kanaal 8)7 |:( . Terwijl er een mooie pot als Southampton - Manchester City op is. Of desnoods Chelsea...

/rant
Ligt volgens mij niet aan Fox, maar aan het contract wat de Premier League afgesloten heeft. Denk je nou echt dat Fox liever Leyton laat zien dan Man City?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Heerlijk na 45 minuten 0-3 voorsprong vs Werder. Götze was de eerste 10 minuten weer leip bezig :D Helaas nog geen goal gemaakt.
Goals van: Ribery en van Buyten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:21:
[...]

Ligt volgens mij niet aan Fox, maar aan het contract wat de Premier League afgesloten heeft. Denk je nou echt dat Fox liever Leyton laat zien dan Man City?
Mag ik niet hopen, maar waar betaal je nou voor dan? Ik vind dat je voor het geld weinig krijgt, i.t.t. Sport1 voorgaande jaren. Maar misschien waren we verwend daar mee?

City en Chelsea beide 1-1 met rust. In beide wedstrijden de 0-1 in minuut 10 en de 1-1 in minuut 42. Belchinezen? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 07-12-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:52:
City en Chelsea beide 1-1 met rust. In beide wedstrijden de 0-1 in minuut 10 en de 1-1 in minuut 42. Belchinezen? ;)
Als belchinezen wel in staat zijn om Stoke City te laten scoren, dan kunnen ze die beter als coach aanstellen daar ;)

Intussen 2-2 daar.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gynnad schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:45:
[...]

Mocht het waar zijn, dan zou dit toch wel een verassende wending zijn.. Maar waar zou hij dan heen moeten. Ik zie hem niet echt in Spanje of Italie spelen, en bij een andere Engelse club, terug naar Arsenal?
Ik pis in mijn broek van het lachen als dit waar is >:)

Oh enne +1 ongewenst

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-12-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zijn zaakwaarnemer noemde het complete onzin.

Oussama Assaidi 3-2 voor Stoke :)

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 07-12-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou, nu Arsenal nog winnen morgen en het verschil is 7 ptn :)

We moeten onze vriend Assaidi wel bedanken daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Everton moeilijke tegenstander, vraag maar aan United...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat een dag vandaag. Chelsea verliest, Man City gelijk, ManU verliest, en Norwich City overleeft zware druk en wint 0-2 bij WBA :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:55:
Everton moeilijke tegenstander, vraag maar aan United...
ach, laten we nu niet doen alsof Everton zo goed is, maar meer Manutd zo slecht, dat zag je vanmiddag ook wel..

Arsenal in deze vorm is toch wel wat andere koek.
Vos schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:52:
[...]

Mag ik niet hopen, maar waar betaal je nou voor dan? Ik vind dat je voor het geld weinig krijgt, i.t.t. Sport1 voorgaande jaren. Maar misschien waren we verwend daar mee?
Helaas wel idd contract issue.... Fox wil echt wel meer dan dit.

[ Voor 43% gewijzigd door Gunner op 07-12-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Fellaini..die besliste vorig jaar in z'n eentje nog wedstrijden voor Everton. maar ja, die zit nu mooi bij United, op de bank. Dat Moyes gokte op een net herstelde Van Persie zegt genoeg over de armoede bij United. Die Rooney had minimaal 2x rood moeten krijgen dit seizoen, dat ie telkens maar geel krijgt is echt schandalig. (en nu pas geschorst) Je zag vandaag duidelijk dat de rest gewoon heel middelmatig is. Zo'n Nani bijv. speelt volgens mij amper 1 uit 5 een goede wedstrijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Terryb47 op 07-12-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ba5lpf1CcAANqCr.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha ^^

Mag toch aannemen dat dit geen gewoongoed is, mobieltjes op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hij zat niet eens bij de selectie, kagawa was ziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:36:
[...]

ach, laten we nu niet doen alsof Everton zo goed is, maar meer Manutd zo slecht, dat zag je vanmiddag ook wel..

Arsenal in deze vorm is toch wel wat andere koek.
40 minuten onderweg, u zei? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48
Lekkere loting voor de FA cup. Arsenal - Spurs...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spannende wedstrijd tussen Arsenal en Everton. Arsenal verdiend op voorsprong, maar wat een goal van Delofeue :D . Giroud's schot had meer verdiend, maar voor de neutrale toeschouwer een mooie partij om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Poeh wat een wedstrijd! Helaas geen winst voor Arsenal. Everton toonde heel veel strijd en passie. Maar al met al wel terecht denk ik.

Het middenveld van Arsenal vond ik hun normale niveau niet halen. En wat Gibbs doet bij die 1-1 :? Laat hem lekker schieten joh.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 08-12-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Pfff als dat schot van giroud nou erin was gegaan .... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Positiespel van Arsenal was ruk. Stonden nooit goed en altijd te laat.

1-1 was volledig aan Gibbs te wijten. Ik zag hem weglopen van zijn man, kijkt nog om, loopt toch door, ik zeg waarom laat je die man vrij en ja hoor. Domme drol |:(

En ja, we missen nog steeds een spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
gatverdamme, die machinegeweer.... :'(

eerste helft was voor everton, 2de helft voor arsenal. was uiteindelijk toch een leuke wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
1-1 is wel een terechte uitslag. Eerste 40 minuten waren echt geweldig vanuit Everton, tweede helft was Arsenal wel een stuk beter. Maar ik heb wel genoten zeg _O_

En dat einde, dat schot van Giroud _O_ Vooral die herhaling van achter de goal, die curve :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik vond de wissels eigenlijk gewoon terecht. Cazorla geeft de laatste weken niet thuis en zorgt voor 0,0 breedte. Wilshere en Ramsey hadden een offday, te veel balverlies ook. Al had Ramsey nog meer dreiging voor de goal. Maar Rosicky viel eigenlijk nog belabberder in :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Vind dat Arsenal weer met vleugelspelers moet spelen, die Santi trekt alleen maar naar binnen veel te voorspelbaar. Als Gibbs eroverheen gaat ligt het helemaal open aan de linkerkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ze moeten wel naar binnen, de goals komen meer van de 3 aanvallende middenvelders. Giroud is geen scorende spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Arsenal verdedigde wel héél diep zeg. Vrijwel geen druk op de bal. Zelfs tot net voor de middenlijn lieten ze Everton hun eigen spel spelen. Zelf gokten ze eigenlijk volledig op de counter. Alle kansen van Arsenal kwamen voort uit de omschakeling. Waren wel de beste kansen, maar toch... je neemt wel risico als je zo speelt. Waarom zette Arsenal thuis niet gewoon wat meer druk naar voren? Eerste helft had Everton dik 62% balbezit. Of zijn ze bang dat Mertesacker dan finaal voorbij gelopen wordt? Maar zelfs dan hadden ze wel iets meer druk mogen zetten wat mij betreft..

Ik neem aan dat ze niet altijd zo reactief spelen thuis? Ik kijk normaal geen hele wedstrijden van Arsenal, maar dit vond ik wel een mooi affiche :) Lekkere goal van Deulofeu hoor! Zijn machinegeweer is ook vet :p

Ben blij dat dat schot van Giroud er niet in ging, maar anders was het echt een pareltje geweest! :9~ Goal van de maand waarschijnlijk dan...

[ Voor 13% gewijzigd door Benotti op 08-12-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zeg Benotti, lang niet zien posten hier, wat heeft Chelsea trouwens gedaan dit weekend >:)
Ik loop maar te dollen joh :+

Omdat je zon uitgebreide post maakte over Arsenal, maar ik je nog niet had zien posten over Chelsea dit weekend ;)

[ Voor 65% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-12-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verloren, hoezo?

[ Voor 63% gewijzigd door Benotti op 09-12-2013 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Arsenal verdedigd normaal niet zo diep nee en spelen thuis niet reactief. En in de 1e helft heeft Everton eigenlijk geen noemenswaardige kans gecreeërd, wat dat betreft werkte het goed. Het verbaasde me echter wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Voor al het balbezit was Everton idd weinig effectief, maar risicovol blijft het wel. Terwijl Arsenal genoeg kwaliteit heeft om het Everton, zeker thuis, gewoon flink moeilijk te maken door zelf het initiatief te nemen. Of regeert de angst op een tegengoal uit de counter dan?

Mind you, Chelsea doet het ook vaak zat. Aan de ene kant te begrijpen met een Terry en Cech (en Mikel) die langzaam zijn maar een stuk beter in de lucht. Aan de andere kant roep je op die manier de problemen wel op je af. Fijn als het goed uitpakt, maar de deksel kun je ook zomaar op je neus krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:35
In Belgie zijn de regels ook zo dat geel geen rood meer kan worden, of wel?

http://www.nusport.nl/voe...enstander-neer-video.html

Hoewel het natuurlijk echt totaal niet kan, kan ik me die klap in 't gezicht prima voorstellen en eigenlijk zou een club gewoon punten in mindering moeten krijgen als er zulke grove overtredingen gemaakt worden. De 1e tackel is al een semi-aanslag, maar die 2e zou wat mij betreft een seizoen schorsing op moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Welke commentator is dit? Wat een idioot is dat! Die heeft het over "debiel" in relatie tot degene die de klap geeft. Terwijl ik eigenlijk dacht "waarom slaat hij hem niet harder".

ps.
Hetgeen de boel nog extra escaleert is het lachje van degene die de aanslag pleegt

[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 09-12-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik had die gast waarschijnlijk zijn gezicht voorzien van een afdruk van mijn noppen vanwege het lachje op zijn tronie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De scheidsrechter had daar inderdaad beter rood kunnen geven, de tackle was duidelijk een wraakactie vanwege de eerdere rode kaart. En dan krijg je helaas de escalatie.

En nu zal de trainer van die andere club wel zeggen "er zat geen kwade bedoeling achter" etc. Helaas kunnen we de regels niet aanpassen aan dergelijke delinquenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
"er zat geen kwade bedoeling achter"

Dat hoor je inderdaad wel vaker. Met de noppen vooruit, van achter, je voet met kracht op iemands enkel plaatsen, twee benen: bij dit soort zaken wéét je dat je iemand kunt blesseren. Daar zijn geen smoezen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Roma 2 - 1 gewonnen van Fiorentina, ik verbaas me telkens weer over het feit dat Gervinho kan voetballen. Al trapte hij gister een keer weer langs de bal heen. Maar ja, hij denkt teveel, maar kan zo ongelofelijk goed dribbelen, in essentie 2 assists.

Die klap was redelijk terecht, dom, maar terecht.

[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 09-12-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Wat een mafkees is die commentator ook ''hij doet alsof hij pijn heeft''. Je ziet die gast in de slow mo toch zijn hele enkel over trappen?

Team van de ''dader'' had als 1 man van het veld moeten stappen en weigeren door te spelen, wat een laag gedrag van de speler in het witte shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

kristan schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:26:
Roma 2 - 1 gewonnen van Fiorentina, ik verbaas me telkens weer over het feit dat Gervinho kan voetballen. Al trapte hij gister een keer weer langs de bal heen. Maar ja, hij denkt teveel, maar kan zo ongelofelijk goed dribbelen, in essentie 2 assists.
Ja viel me ook op.. Heel veel dreiging in zijn dribbels, en hij passt ook opeens veel beter, in tegenstelling tot zijn tijd bij Arsenal. Misschien heeft het met zijn oude trainer te maken. Nu zie je waarom Wenger hem destijds gekocht had in zijn tijd bij Lille.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

iPodKiller schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:35:
[...]

Ja viel me ook op.. Heel veel dreiging in zijn dribbels, en hij passt ook opeens veel beter, in tegenstelling tot zijn tijd bij Arsenal. Misschien heeft het met zijn oude trainer te maken. Nu zie je waarom Wenger hem destijds gekocht had in zijn tijd bij Lille.
Ja, al krijgt hij in de Serie A wel genoeg ruimte, vooral door zijn snelheid. Zeker als je kijkt naar de verdedigers in de Serie A, veel kunnen goed verdedigen maar zijn niet zo heel snel. Met Gervinho maakt het me niet zoveel meer uit of hij rendement heeft of niet, hij zorgt voor zoveel dreiging en onzekerheid bij de verdediging van de tegenstander dat ik alles wel oké vindt. Zeker nu we eindelijk weer een spits hebben (Destro). Borriello is een harde werker, maar echt te matig.

Al blijft Gervinho, hoe goed hij ook is, altijd ook nog deze speler. :) [YouTube: http://youtu.be/-MHgrbnLluI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Au, gaat zoveel om in dat kleine hoofdje ook :), gister probeerde hij te wachten tot de keeper dook en dan te schieten, hij kwam van rechts, maar toen hij wilde schieten tikte hij per ongeluk de bal met links voor zijn eigen voeten weg, schoot mis, en viel.

Zolang hij de rest van de wedstrijd goed speelt, en de wedstrijd gewonnen wordt kan ik er om lachen, vooral omdat hij veel ook goed doet.

Waar ik me inmiddels aan stoor is de verheerlijking van Strootman, kijk hij is goed, absoluut, maar laatst in de wedstrijd tegen Atalanta. "Strootman redt punt" Hij heeft die wedstrijd ruk gespeeld en liep in de 90e minuut per ongeluk tegen de bal aan. Desalniettemin ben ik blij met hem in het team.

Gister trouwens Arsenal gekeken, eindelijk een oké centraal duo, koscielny is een goede verdediger en Per gebruikt zijn lompheid prima :>

[ Voor 41% gewijzigd door StrongArmLance op 09-12-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik ben benieuwd of het ze lukt om kampioen te worden, het seizoen is nog lang... En Arsenal zit nog in de CL

Ik stoor me meer aan de vele spontane Roma en Arsenal fans (als het goed gaat, zijn ze er opeens). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

tweaker2010 schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:08:
Ik ben benieuwd of het ze lukt om kampioen te worden, het seizoen is nog lang... En Arsenal zit nog in de CL

Ik stoor me meer aan de spontane Roma en Arsenal fans (als het goed gaat, zijn ze er opeens). :+
Ik zie geen spontane Roma fans, als je mij bedoelt zoek even dit topic maar dan de 2012/2013 en typ roma in de zoekbox en gij zult mijn irritante gespam vinden, ik lijk daarin best op een jehova getuige.

Howard speelde echt lekker trouwens, of het lag aan Giroud zijn onkunde.

Daarnaast zul je altijd hebben dat clubs meer fans krijgen als ze succesvol worden/zijn, kijk naar Real Madrid en Barcelona... (of man city, psg)

[ Voor 25% gewijzigd door StrongArmLance op 09-12-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik vind het gewoon opvallend dat dit topic ineens vol staat met Arsenal en Roma fans terwijl dat vorig seizoen niet zo was. ;) Strootman is idd een beetje teveel opgehemeld in het begin, het blijft een modale voetballer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

tweaker2010 schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:18:
Ik vind het gewoon opvallend dat dit topic ineens vol staat met Arsenal en Roma fans terwijl dat vorig seizoen niet zo was. ;) Strootman is idd een beetje teveel opgehemeld in het begin, het blijft een modale voetballer.
Wat Arsenal betreft is dat pertinent onjuist. Er lopen hier al jaren een flink aantal Gooners rond, zelfs tot onvrede van de rest dat dat onderwerp de boventoon voerde.

Zie bijvoorbeeld dit topic; [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2007/2008

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 09-12-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Gunner schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:21:
[...]

Wat Arsenal betreft is dat pertinent onjuist. Er lopen hier al jaren een flink aantal Gooners rond, zelfs tot onvrede van de rest dat dat onderwerp de boventoon voerde.
En qua Roma zie ik nog alleen mezelf heel veel praten.

En of Strootman een modale voetballer is weet ik niet, hij past zich aan aan elk niveau, hij zou zomaar voor 40 miljoen kunnen worden aan Real Madrid, die krijgen toch geen genoeg van dure middenvelders. Sahin, Altintop.

Overigens: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=202594

Lijkt me een stuk beter dan Gibbs, die kwam gister een beetje over als een Gervinho achterin... Hersenloos.

[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 09-12-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:08:

Ik stoor me meer aan de vele spontane Roma en Arsenal fans (als het goed gaat, zijn ze er opeens). :+
Beetje rare opmerking hoor tweaker2010.. Ook al ging het slecht met Arsenal, de 'gooners' hier reageerden ook gewoon hier, verloren of gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:18:
Ik vind het gewoon opvallend dat dit topic ineens vol staat met Arsenal en Roma fans terwijl dat vorig seizoen niet zo was. ;)
Ik denk dat het jou opvalt omdat je hier zelf voornamelijk pas sinds dit seizoen actiever meepost. Gunner, Vos, Ipodkiller, Slasher en ik posten hier alweer paar seizoen mee hoor. En als je me een beetje kent weet je ook dat ik prima mijn eigen club afzeik als ze het slecht doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Successful troll }:| is successful, maar nu weer ontopic graag...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als Wenger ooit stopt en z'n slaapzak aan de wilgen hangt zou ik overigens best graag Martinez het zien overnemen. Goede jonge trainer is dat. Zeker complimenten voor zijn Everton van gister d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:43:
Als Wenger ooit stopt en z'n slaapzak aan de wilgen hangt zou ik overigens best graag Martinez het zien overnemen. Goede jonge trainer is dat. Zeker complimenten voor zijn Everton van gister d:)b
Ze hebben zelfs zijn naam gebruikt... http://www.amazon.com/Wen.../ref=cm_cr_pr_product_top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Wordt weer een heerlijk dagje!

13:45 Manchester City - Arsenal
16:00 Osasuna - Real Madrid
18:30 Wolfsburg - Stuttgart
20:00 Barcelona - Villareal
Pagina: 1 ... 18 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.