Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
18:30 bij Eurosport 2, dat is een Bundesliga kanaal, waar over het algemeen die beste wedstrijden worden uitgezonden, dus S04 - BVB09, zal worden uitgezonden ipv FCBayern - Braunschweig. Vandaag kun je FCBayern - BVB09 kijken.Bospa01 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:12:
Bayern - Dortmund is niet op sport1?, zie daar toch regelmatig duits voetbal langskomen...
En nu aan de gang Herta Berlin tegen Bayer Leverkusen, ook geen verkeerde wedstrijden. Bayer staat 1-0 voor volkomen tegen de verhoudingen in!Mosin schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:19:
[...]
18:30 bij Eurosport 2, dat is een Bundesliga kanaal, waar over het algemeen die beste wedstrijden worden uitgezonden, dus S04 - BVB09, zal worden uitgezonden ipv FCBayern - Braunschweig. Vandaag kun je FCBayern - BVB09 kijken.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik ga eens kijken als het nog bezig isGynnad schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:24:
[...]
En nu aan de gang Herta Berlin tegen Bayer Leverkusen, ook geen verkeerde wedstrijden. Bayer staat 1-0 voor volkomen tegen de verhoudingen in!
De verdediging van Dortmund is zwaar verzwakt. Ik hoop, dat Bayern dat gelijk even duidelijk maakt. Het moet geen probleem voor Bayern zijn om te winnen daar.
Stel dat je dit nu wilt zien van, hij probeerde de bal te spelen, dan kan dat zelfs niet, want als Suarez er niet tussen zat was hij volledig over de bal heen gegaan. Zeer slechte beslissing dat dit geen rode kaart was!

http://i.imgur.com/rQZ0zxX.gif
[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 23-11-2013 18:50 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Oef, er stond op de BBC pagina al dat het een kadootje van Boruc was, maar dit is wel heel domGunner schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:43:
Zo. Die Boruc zal slecht slapen vannacht denk ik
http://i.imgur.com/rQZ0zxX.gif
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die grosskreutz had dat na trappen bij Mandzukic niet moeten doen. Als Mandzukic zijn hoofd omhoog doet, stampt hij hem zowat dood. Tenminste zo leek het, hoe ik het kon zien en daarna wordt die gozer ook nog zelf kwaad

Als ik met elk scheldwoord, dat erbij mij net uit kwam een kind in Afrika kon redden, dan zaten we de komende 500 jaar goed

[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 23-11-2013 19:28 ]
Ik kan er ook wel van genieten. Helemaal omdat ze hem keihard uitfloten haha. Een soort van Persie momentje dit
Edit: 0-3 Bayern
[ Voor 3% gewijzigd door Sydney08 op 23-11-2013 20:18 ]
Tomorrow is not today!
Uiteindelijk 0-3 geworden verdiend, maar de eerste helft was echt om te janken. Zodra Thiago erbij komt merk je gelijk een dikke improvement in het spel. Eerlijk gezegd meer dan iedereen. Prachtige voetballer die Thiago! Slecht van Barca, dat ze hem hebben laten gaan.
Toen Robben scoorde geloofde ik niet hoe perfect hij hem plaatste, hulde aan hem
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 23-11-2013 20:31 ]
En zo intens was het fluitconcert toch ook weer niet als Goetze aan de bal was. Kan ook aan het geluid op Eurosport 2 liggen maar leek net meer voor de vorm omdat het onderhand "traditie" is geworden om een plagend enigszins respectvol fluitconcert te houden voor een (belangrijke) ex-speler. Het is geen niveau anti-Evra, anti-Torres, anti-Terry, anti-Suarez, etc. fluitconcert
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 23-11-2013 21:03 ]
Ja, precies. Het was zeker een goede opvolger geweest, hij houd z,n hoofd koel en kan met zijn techniek ruimte maken, dat deed hij trouwens ook net tegen Dortmund.apis29 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:02:
Ik zat het net ook te denken: hoe kan Barcelona ooit Thiago hebben laten lopen?!? Echt tailor made opvolger voor Xavi.
En zo intens was het fluitconcert toch ook weer niet als Goetze aan de bal was. Kan ook aan het geluid op Eurosport 2 liggen maar leek net meer voor de vorm omdat het onderhand "traditie" is geworden om een plagend enigszins respectvol fluitconcert te houden voor een (belangrijke) ex-speler. Het is geen niveau anti-Evra, anti-Torres, anti-Terry, anti-Suarez, etc. fluitconcert. Mischien als de wedstrijd aan het begin van het seizoen op het schema had gestaan nog wel ...
Ja, het was niet super erg, maar zodra hij aan de bal kwam, hoorde je het natuurlijk wel. Hij is mentaal gewoon super sterk en daarom, zal het voor hem ook niet zo'n groot probleem zijn.
Thiago en Götze moesten wel in de spelerstunnel warmlopen en ik snap wel waarom.
Robben zij ook nog in een interview: We hebben wel respect voor Dortmund. Het lijkt net alsof ze de ''haat'' willen verminderen. Boateng wenste Subotic veel sterkte met zijn terugkeer terwijl hij Subotic in de gewonnen finale nog afsnauwde (en terecht).
Dortmund speelde het wel een paar keer verschrikkelijk slecht uit, maarja, das ist fussball.
[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 24-11-2013 14:34 ]
Maak daar maar 13 seconden van.... Wat een ongelofelijk geklungel door lloris, niet normaal.chim0 schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:34:
Hoppa, City op 1 - 0 voorsprong binnen 40 seconden!
To dare is to do
Zou niet de eerste zijn dit weekend. Heb je Boruc gezien bij Southampton?Slaapje schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:35:
[...]
Wat een ongelofelijk geklungel door lloris, niet normaal.

To dare is to do
Tottenham is wel echt heel slecht..
City maakt hun kansen gewoon af.
[ Voor 64% gewijzigd door chim0 op 24-11-2013 15:47 ]
Beide, maar Spurs speelt echt zo tergend slecht, niet te geloven. Totaal verdient dit.Vos schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:27:
Is City zo sterk of Spurs zo slecht?
[ Voor 46% gewijzigd door Slaapje op 24-11-2013 15:47 ]
To dare is to do
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Hadden ze ook wel nodig. Nu hopen op een stunt van Cardiff.BeefHazard schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:24:
Six and the City, da's een beste uitslag.
Over walkovers gesproken, Atletico - Getafe 7 - 0! Real stond even tweede, maar nu weer derde.
[ Voor 28% gewijzigd door chim0 op 24-11-2013 16:29 ]
De PL-scheidsen zijn weer zwak bezig dit weekend. Mirailles geen rood, Wes Brown een onbegrijpelijke rode kaart bij Sunderland, en nu Rooney weer niet.
Edit: mooi
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 24-11-2013 18:53 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Waarom niet?chim0 schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:46:
dit is niet leuk meer.
[ Voor 76% gewijzigd door Gunner op 24-11-2013 19:04 ]
Niet alleen schop, hij sloeg ook nog. Had eraf gemoeten, overduidelijk.gambieter schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:46:
Rooney weer triest bezig. Schopt een tegenstander zonder de bal, scheidsrechter ziet het maar is te laf om Rooney de verdiende rode kaart te geven.
Mejor así
Ik zit ook te kijken, maar het stadion is niet helemaal vol. Is dat geen grote wedstrijd daar of is een andere club aartsrivaal?Resteleiro schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:08:
Sevilla al op 1-0 in de derbi tegen Betis! Mooie steekbal van Reyes en goed afgemaakt door Bacca.
Mja, ga wat anders doen want dit is niet om aan te gluren. De bal wordt continue blindelings weggerost en om de 5 seconden overtreding. Ze zijn al 35 minuten bezig, maar ik heb nog geen voetbal gezien.

[ Voor 23% gewijzigd door chim0 op 24-11-2013 21:37 ]
Man Utd is hopeloos uit vorm, ik vraag me af hoeveel krediet Moyes nog heeft. Fellaini is trouwens ook een miskoop zeg.gambieter schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:46:
Edit: mooi. Cardiff scoort de 2-2 een paar minuten voor tijd, en Rooney mist gelijk daarna de kans voor de winnende goal. Dat noem ik gerechtigheid.
Hoog niveau vind ik weer wat te sterk, kan mooie dingen en wisselt ze af met grote stommiteiten en grove overtredingen.Vos schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:03:
De stempel miskoop kan je hem zo snel nog niet geven vind ik. Kan aanpassingsproblemen hebben, bij Everton toonde hij wel aan dat hij van hoog niveau is.
Dat doet een Sergio Ramos bijvoorbeeld ook, is die dan ook maar niet van hoog niveau?gambieter schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:17:
[...]
Hoog niveau vind ik weer wat te sterk, kan mooie dingen en wisselt ze af met grote stommiteiten en grove overtredingen.
Inderdaadtoolkist schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:31:
Dat doet een Sergio Ramos bijvoorbeeld ook, is die dan ook maar niet van hoog niveau?
Inderdaad, ik vindt hem ook totaal niet bij Man Utd passen. Bovendien een veel te dure speler (32 miljoen)
Ik vind Fellaini een mooie speler, maar het is altijd de vraag of ie wel bij je team/systeem past. Het kromme is dat Moyes vorig jaar notabene hem nog trainde bij Everton. Dus hij had beter moeten weten?
Wat is de definitie van hoog niveau? Hij was naar mijn weten de beste speler (samen met Baines) bij Everton. En die ploeg draait leuk mee de laatste jaren. De interesse van ManU en Arsenal in hem zegt dus wel wat. Het is een dynamische middenvelder, fysiek heel sterk. Heeft echter wel zijn nukken. Hij kan absoluut beter dan wat hij nu laat zien.gambieter schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:17:
[...]
Hoog niveau vind ik weer wat te sterk, kan mooie dingen en wisselt ze af met grote stommiteiten en grove overtredingen.
Ramos vind ik zeker wel van hoog niveau. Meerdere coaches zetten hem basis, zien die het dan allemaal niet?
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 25-11-2013 09:44 ]
Denk met name de crisis in Spanje hè, normaal gesproken is het stadion tot de nok toe vol gevuld aangezien deze 2 inderdaad clubs aartsrivalen zijn.chim0 schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:14:
[...]
Ik zit ook te kijken, maar het stadion is niet helemaal vol. Is dat geen grote wedstrijd daar of is een andere club aartsrivaal?
Mja, ga wat anders doen want dit is niet om aan te gluren. De bal wordt continue blindelings weggerost en om de 5 seconden overtreding. Ze zijn al 35 minuten bezig, maar ik heb nog geen voetbal gezien.
Wedstrijd was erg slecht, ben ik met je eens. Hoop theater en om de haverklap een overtreding waardoor er geen tempo in de wedstrijd zat. Ben bij de rust ook maar gestopt met kijken.
Mejor así
Klopt, daar heb je ook gelijk in, maar vaak zorgt zo'n hoog prijskaartje voor veel druk waaraan zo'n speler niet kan voldoen. Ik vindt zowiezo dat Moyes teveel macht heeft dat hij zelf zijn eigen spelers en staf mee kon nemen naar Man Utd, heel dat team(gevoel) wordt zo om zeep geholpen.Terryb47 schreef op maandag 25 november 2013 @ 07:07:
Zoals eerder gezegd, moet er vaak flink (teveel) betaald worden voor een speler binnen de eigen PL. (ik hoef de miskopen van Liverpool niet eens bij naam te noemen...)
Ik vind Fellaini een mooie speler, maar het is altijd de vraag of ie wel bij je team/systeem past. Het kromme is dat Moyes vorig jaar notabene hem nog trainde bij Everton. Dus hij had beter moeten weten?
En ook de tweede goal was van Long en perfect afgemaakt. WBA onder Steve Clarke is echt leuk om te zien.
Welk probleem? Ferguson werd met dezelfde selectie (op 1 speler na) kampioen en nu staan ze 6e.Terryb47 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 06:38:
Da's eigenlijk niet zo raar? Vrijwel alle nieuwe trainers brengen hun eigen assistent mee. (plus andere stafleden) de mogelijkheid/vrijheid om dat te doen heeft ie van United zelf gekregen. Nu ze een slecht seizoensstart doormaken is het wel erg makkelijk om alleen Moyes de schuld te geven. Tuurlijk is hij verantwoordelijk, maar het probleem bijv. op het middenveld speelt al jaren, ook onder Ferguson.
Die hele stafwissel was een erg slecht idee, zeker bij een doorgaans behoudende club als Man Utd.
Van de topclubs doet alleen Tottenham het nog slechter.
Het eerste seizoen van Ferguson werd United 11de, 2 jaar later dreigde hij zelfs ontslagen te worden.
Op het moment dat Van Persie weer fit is en het team begint te lopen komen de resultaten vanzelf wel.
Fergie wist verder wel die middelmatige spelers te motiveren, Moyes blijkbaar niet. Ook als de oude stafleden er nog waren had het weinig uitgemaakt denk ik.
Sowieso begrijp ik er niets van dat ze Moyes, die nog nooit een grote club heeft getraind en nog nooit een prijs heeft gepakt, manager maken bij een van de grootste clubs ter wereld.
Dat Spurs meer problemen heeft is nog enigzins te begrijpen, die hebben hun halve elftal vervangen.
Even realistisch, wie hadden ze dan moeten benaderen die wel aan die eisen voldoetTerryb47 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:05:
Sowieso begrijp ik er niets van dat ze Moyes, die nog nooit een grote club heeft getraind en nog nooit een prijs heeft gepakt, manager maken bij een van de grootste clubs ter wereld.
Wat betreft dat middenveld ga ik akkoord dat je die "fout" Ferguson mag aanwrijven. Maar zeg eens eerlijk, welke middenvelders hadden ze dan moeten kopen? Diegene die ze nu hebben zijn goed, maar geen wereldtop. Maar als je nieuwe spelers koopt, moeten ze beter zijn dan wat je hebt. En dan zit je in een heel klein vijvertje te vissen hoor. Moyes heeft zijn best gedaan en een hoop middenvelders van dat kaliber (Modric, Fabregas, ..) proberen aan te trekken, maar niemand heeft blijkbaar die sprong durven wagen om mee te gaan in het post-Ferguson tijdperk. Als Ferguson er nog was geweest, was er zeker 1 van die grote namen naar Utd gekomen.
Moeilijk om betere spelers te halen dan carrick/cleverly/anderson? We hebben het wel over het grote ManUnited hè, er zijn meer dan genoeg middelen om betere spelers te halen. Dan wilden of spelers niet voor Ferguson spelen, of deed Ferguson niet echt z'n best om ze te halen. (ik denk toch vooral het laatste) Dat Moyes er nu niet in slaagt om spelers als Modric, Thiago, Fabregas weet aan te trekken kan je hem niet echt kwalijk nemen. Hij heeft immers niet die uitstraling, of naam in het buitenland. Mijn punt is, de clubleiding is net zo goed verantwoorlijk voor het functioneren van Moyes, want zij wisten precies wat ze wel of niet binnen haalden toen ze hem als manager aanstelden.
Iemand anders met de uitstraling van SAF is er niet. En van de kleine schare trainers die echt grote clubs hebben getrained zijn er niet al te veel beschikbaar. Mocht het echt helemaal mislopen met Moyes, denk ik dat er 3 kandidaten zijn om over te nemen: Solskjaer, Laudrup, Giggs, al is de vraag of ze opnieuw zouden gaan voor iemand die geen ervaring heeft bij een topclub. Ik vermoed echter wel dat Moyes de nodige tijd zal krijgen van het bestuur. Het zou mij verwonderen mochten ze hem voor het einde van dit seizoen al aan de deur zetten.
Inderdaad, als Arsenal doodleuk Ozil binnenhengelt en je kan zelf als Man Utd zulke grote namen niet halen, dan doe je toch wat verkeert denk ik. Zeker als je weet dat er wel budget beschikbaar is. Of is Man Utd buiten vPersie en Rooney helemaal niets meer dan een modale PL club? Verder is er bij Man Utd toch wel meer druk dan bij Everton, ik vermoed dat Moyes daar ook niet mee om kan gaan. We gaan het zien...Terryb47 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:34:
Ik draai de vraag om, waarom is David Moyes de enige logische keuze dan? Omdat hij door Fergie zelf is aanbevolen? Dat hij toevallig ook een schot is? Hij heeft jarenlang bij Everton met beperkte middelen aardig gepresteerd, maar dan zie ik niet waarom hij opeens geschikt is om als trainer bij een topclub aan de slag te gaan. Ik vind het een aardige vent hoor die Moyes, totaal het tegenovergestelde van een SAF. Maar daarmee heeft United ook meteen die uitstraling van dat arrogante en onoverwinnelijkheid verloren.
Moeilijk om betere spelers te halen dan carrick/cleverly/anderson? We hebben het wel over het grote ManUnited hè, er zijn meer dan genoeg middelen om betere spelers te halen. Dan wilden of spelers niet voor Ferguson spelen, of deed Ferguson niet echt z'n best om ze te halen. (ik denk toch vooral het laatste) Dat Moyes er nu niet in slaagt om spelers als Modric, Thiago, Fabregas weet aan te trekken kan je hem niet echt kwalijk nemen. Hij heeft immers niet die uitstraling, of naam in het buitenland. Mijn punt is, de clubleiding is net zo goed verantwoorlijk voor het functioneren van Moyes, want zij wisten precies wat ze wel of niet binnen haalden toen ze hem als manager aanstelden.
PSN: Finally_Chris

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En hij blijft het ook maar doen he..
Waren ze vergeten het veld te sproeien? Maar hopen dat z'n knieschijven er nog aanzitten! Maar ziet er inderdaad een beetje klunzig uit.
Over doelpunten vieren gesproken, ik zag van de week Arbeloa en Di Maria weer hun duim in hun mond stoppen bij de wedstrijd tegen Galatasaray. Daar heb ik zo'n hekel aan en vind het een beetje kinderachtig. Dat moet je gewoon niet doen en zeker niet als je bij de grootste club van de wereld speelt. Net zoals Bale met z'n hartjes elke keer, vind ik ook zo blij. Ronaldo ook met z'n gebaar van "I'm here to stay", is ook iets van de laatste tijd, dat deed ie daarvoor nooit. Moet ie niet doen. Je mag best een doelpunt vieren, maar doe gewoon normaal.
Anyway, vandaag weer een paar toppers!
13:00 Tottenham - Manchester Utd
14:30 Feyenoord - PSV (weliswaar geen buitenland maar er is niks anders tussendoor)
17:00 Manchester City - Swansea
19:00 Studio Sport (weer niks tussendoor)
21:00 Athletic Club - Barcelona

Verwijderd
Ik bepaal niks, maar duim in mond is een gebaar dat je scoort alsof het niks is. Ik vind dat een beetje minachtend en onsportief (en zelfs een tikje arrogant) naar je tegenstander toe. Blijf gewoon sportief en professioneel.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:42:
Ik heb een hekel aan mensen die vinden dat iets best mag, maar dan zelf bepalen wat "normaal" is. Wat mij betreft hoort het tegenwoordig bij het spelletje, zowel de vieringen die je leuk vindt als de mindere.
Net zoals niet juichen als je tegen je oude club scoort, dat vind ik ook zo'n onzin. Je bent prof, dit is je beroep, je nieuwe club betaalt je salaris, dan mag je best wel juichen. Dat vind ik weer minachting naar je nieuwe supporters toe.
Ik zag het weer bij MOTD bij Cardiff - Arsenal. Ramsey scoort twee keer en juicht niet. Hij krijgt zelfs een staande ovatie van het thuispubliek. Maar het publiek moet ook begrijpen dat voetbalclubs tegenwoordig gewoon commerciële bedrijven zijn en de spelers zijn gewoon werknemers en die komen en gaan wanneer ze willen, dus ze moeten niet zoveel waarde hechten aan die spelers. Vind het allemaal een beetje sentimenteel.
En natuurlijk zie ik ook het liefst dat een speler bij één club blijft, maar de tijden van "clubliefde" zijn allang vervlogen, dus ik kan best begrijpen dat een speler naar een andere club gaat als hij daar meer kan verdienen. Tuurlijk is het klote als je supporter bent, maar ik hecht er niet veel waarde meer aan.
En waarom mag je in godsnaam geen hartje maken?
Wat moet je dan doen...
Alleen ingestudeerde dansjes vind ik af en toe een beetje irritant.
[ Voor 13% gewijzigd door StrongArmLance op 01-12-2013 12:48 ]
Spelers moeten gewoon juichen, zoals ze zelf willen. Tuurlijk moet je grenzen hebben, maar hoe vaak maak je in amateur voetbal mee, dat je tegenstander je voor popie jopie zet door te scoren ? Het mag, dan wel professioneel zijn, maar laat hun ook gewoon lekker hun ding doen.chim0 schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:11:
[...]
Ik bepaal niks, maar duim in mond is een gebaar dat je scoort alsof het niks is. Ik vind dat een beetje minachtend en onsportief (en zelfs een tikje arrogant) naar je tegenstander toe. Blijf gewoon sportief en professioneel.
Net zoals niet juichen als je tegen je oude club scoort, dat vind ik ook zo'n onzin. Je bent prof, dit is je beroep, je nieuwe club betaalt je salaris, dan mag je best wel juichen. Dat vind ik weer minachting naar je nieuwe supporters toe.
Ik zag het weer bij MOTD bij Cardiff - Arsenal. Ramsey scoort twee keer en juicht niet. Hij krijgt zelfs een staande ovatie van het thuispubliek. Maar het publiek moet ook begrijpen dat voetbalclubs tegenwoordig gewoon commerciële bedrijven zijn en de spelers zijn gewoon werknemers en die komen en gaan wanneer ze willen, dus ze moeten niet zoveel waarde hechten aan die spelers. Vind het allemaal een beetje sentimenteel.
En natuurlijk zie ik ook het liefst dat een speler bij één club blijft, maar de tijden van "clubliefde" zijn allang vervlogen, dus ik kan best begrijpen dat een speler naar een andere club gaat als hij daar meer kan verdienen. Tuurlijk is het klote als je supporter bent, maar ik hecht er niet veel waarde meer aan.
Over je tweede stukje: Als Götze had gejuicht, dan was er een atoombom effect geweest, want dat had niemand goed gekeurd in Duitsland en misschien de rest.. Ik kan het ook wel begrijpen hoor, Götze is daar opgegroeid en heeft alle respect van iedereen binnen de club gehad en daarbuiten. Door Dortmund is hij ook prof geworden, dus misschien wou hij helemaal niet juichen. We kunnen tenslotte niet in de koppies van die gasten kijken.
Ik hecht veel waarde aan bijv. Götze, maar ik hou daarbij ook in m,n achterhoofd, dat hij altijd weg kan gaan, dus ik geniet van hem zolang hij in een Bayern shirt rond loopt. Dat er bijna niemand meer iets geeft om club liefde.. tja, maar veel mensen vergeten, dat het niet altijd om geld hoeft te gaan. Er kunnen nog meer redenen zijn, die mee spelen en minstens net zo groot als de reden om het geld zijn.
En dat hartje, ach, zo'n voetballer mag toch ook best verliefd zijn?
[ Voor 29% gewijzigd door MailMan op 01-12-2013 12:45 ]
Dat wijzen naar je eigen naam zoals Kezman dat deed, of het embleem kussen om je liefde voor de club te tonen vind ik pas irritant. Ik ben meer van het dansen bij de cornervlag, salto/schroef/backflip of machinegeweer/pistolen gebaar. maar dat zie je tegenwoordig steeds minder
Haha die laatste ken ik nog wel van Andy van der MeijdeTerryb47 schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:07:
Hartje vind ik ook maar niets, maar dat duimpje was toch vanwege het kindje.
Dat wijzen naar je eigen naam zoals Kezman dat deed, of het embleem kussen om je liefde voor de club te tonen vind ik pas irritant. Ik ben meer van het dansen bij de cornervlag, salto/schroef/backflip of machinegeweer/pistolen gebaar. maar dat zie je tegenwoordig steeds minder
Als het zoveel voor hem betekent, had ie bij Dortmund moeten blijven, maar hij is gewoon ordinair voor het geld gegaan (net zoals de meesten).Mosin schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:32:
[...]
Over je tweede stukje: Als Götze had gejuicht, dan was er een atoombom effect geweest, want dat had niemand goed gekeurd in Duitsland en misschien de rest.. Ik kan het ook wel begrijpen hoor, Götze is daar opgegroeid en heeft alle respect van iedereen binnen de club gehad en daarbuiten. Door Dortmund is hij ook prof geworden, dus misschien wou hij helemaal niet juichen. We kunnen tenslotte niet in de koppies van die gasten kijken.
Nee, het gaat zogenaamd ook om sportieve dingen zoals kampioen worden of Champions League spelen. Nou, dat vind ik ook onzin want die garantie heb je ook niet altijd. Bovendien moeten dit soort spelers juist blijven, om hun club naar een hoger niveau te tillen. Als de besten maar weg blijven gaan, wordt het nooit beter natuurlijk en word je nooit kampioen of win je de Champions League. Het gaat gewoon om harde pegels.Ik hecht veel waarde aan bijv. Götze, maar ik hou daarbij ook in m,n achterhoofd, dat hij altijd weg kan gaan, dus ik geniet van hem zolang hij in een Bayern shirt rond loopt. Dat er bijna niemand meer iets geeft om club liefde.. tja, maar veel mensen vergeten, dat het niet altijd om geld hoeft te gaan. Er kunnen nog meer redenen zijn, die mee spelen en minstens net zo groot als de reden om het geld zijn.
Ik neem het ze niet kwalijk, maar wees dan gewoon eerlijk en zeg gewoon dat je voor het geld gaat.
Deulofeu bij Everton gisteren.

prachtige goal van Sandro net, maar geven ze binnen een minuut de voorsprong middels een penalty weer weg...
chim0 schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:11:
[...]
....
chim0 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:04:
[...]
Als het zoveel voor hem betekent, had ie bij Dortmund moeten blijven, maar hij is gewoon ordinair voor het geld gegaan (net zoals de meesten).
[...]
Je kan toch gewoon respect hebben voor je club waar je bent opgeleid en waardoor je nu op een hoog niveau voetbal kan spelen. Als ik me al druk moet gaan maken over de manier van juichen
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 01-12-2013 14:27 ]
Dat zeg ik toch ook? Maar geef het dan gewoon toe en kom niet met bullshit redenen.
Wat zegt hij dan of heeft hij gezegd? Bayern is ook gewoon een stap omhoog.chim0 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:27:
[...]
Dat zeg ik toch ook? Maar geef het dan gewoon toen en kom niet met bullshit redenen.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 01-12-2013 14:28 ]
Wie Götze? Dat weet ik niet, maar in het algemeen. Je weet best wat ik bedoel.
Kom op, we weten allemaal dat het tegenwoordig om harde pegels draait. Iedereen die maar naar Rusland of Saudi-Arabië en zo gaat. Of wou je zeggen dat ze het voor het sportieve deden?
In dit geval wel, maar het is vaker voor de centen.
[ Voor 19% gewijzigd door chim0 op 01-12-2013 14:32 ]
Ik vind die van Andy juist een van de betereTerryb47 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:21:
haha coolen lol@ andy van der meyde, die van hem bedoelde ik zeker niet
ik kan me wel die pijl en boog van hem herinneren.
prachtige goal van Sandro net, maar geven ze binnen een minuut de voorsprong middels een penalty weer weg...

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-12-2013 17:07 ]
Yup en Meulensteen neemt het over, kijken wat hij ervan kan maken.Gynnad schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:25:
Martin Jol zojuist ontslagen bij Fulham..
Vind Jol toch wel een beetje overschat. Leuk begin van zijn carriere gehad maar bij de laatste paar clubs waar hij zat heeft hij toch niets laten zien alhoewel hij daar vaak de volledige macht had.
Hij zal wel weer in Duitsland terecht komen en daar bij een club flink geld uitgeven dat er niet is.

Het zal me niets verbazen als ie straks nog bondscoach van oranje wordt ook.Deadsy schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:33:
[...]
Yup en Meulensteen neemt het over, kijken wat hij ervan kan maken.
Vind Jol toch wel een beetje overschat. Leuk begin van zijn carriere gehad maar bij de laatste paar clubs waar hij zat heeft hij toch niets laten zien alhoewel hij daar vaak de volledige macht had.
Hij zal wel weer in Duitsland terecht komen en daar bij een club flink geld uitgeven dat er niet is.
Triest figuur, eerst een waardeloze panenka en daarna Ronaldo nadoen met z'n vingertjes naar beneden wijzen (vanaf 00:20)
Ik zie 'm niet juichen als Ronaldo deed hoor, Maher daarentegen..chim0 schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:39:
[video]
Triest figuur, eerst een waardeloze panenka en daarna Ronaldo nadoen met z'n vingertjes naar beneden wijzen (vanaf 00:20)
Omdat ie het ook maar half half doet. Hij wijst eerst niet naar zichzelf.Exocet schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:44:
[...]
Ik zie 'm niet juichen als Ronaldo deed hoor
Kom op, ik weet dondersgoed wat ie bedoelt met die vingertjes, dit heeft ie nog nooit gedaan. Het gaat gewoon om die achterlijke Gouden Bal-strijd met Ronaldo of die wedstrijd met Portugal zit hem nog steeds dwars, omdat Ronaldo daar een hatrick maakte en alle roem kreeg. Maar Ibra moet gewoon een grote jongen zijn en zich niet zo laten kennen.
Dat vind ik dan weer grappig, omdat Maher nog een schattig jochie is en waarschijnlijk z'n hele kamer nog vol heeft hangen met Ronaldo posters., Maher daarentegen...
Geen idee, bij mezelf dacht ik altijd iets van "I'm here to stay" of zo, maar ook hij moet een grote jongen zijn en dat niet doen (wat het ook moge betekenen).Wat bedoelt Ronaldo daar eigenlijk mee.
Dit topic is gesloten.
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum