Ik vind Bojan een zeer aardige wedstrijd spelen. Wie zou jij dan in de Spits willen zien bij Ajax?tweaker2010 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:25:
Met een echt goede spits zou Ajax wel kans hebben, Sigthorsson en Bojan lopen er weer kansloos bij
Nou zo kansloos vind ik Bojan niet, die heeft nu al meer laten zien dan de afgelopen 3 wedstrijden dat ie speelde...
Ik bedoel meer dat ze het laatste zetje niet geven, daar ontbreekt het net aan. En fysiek is ie ook niet best
En Sigthorsson is toch geen rechtsbuiten? Vind hem daar veel te traag voor, zet dan Serero daar neer ofzo
En Sigthorsson is toch geen rechtsbuiten? Vind hem daar veel te traag voor, zet dan Serero daar neer ofzo
[ Voor 33% gewijzigd door tweaker2010 op 18-09-2013 21:28 ]
Ik zou graag fisher zien ipv sightorson en dan samen met bojan er snel uitkomen.
Siggie is verdedigend ook niet zo sterk en speelt nu wat te ver aan de buitenkant om hem goed uit de verf te laten komen.
Btw van mij mogen ze het best 442 noemen het systeem dat ze spelen
Siggie is verdedigend ook niet zo sterk en speelt nu wat te ver aan de buitenkant om hem goed uit de verf te laten komen.
Btw van mij mogen ze het best 442 noemen het systeem dat ze spelen
[ Voor 14% gewijzigd door Crysania op 18-09-2013 21:30 ]
Als de Jong er de 2e helft uitgaat loopt Barca er zo overheen vermoed ik, zeker als Barca even gas geeft
Het is zuur dat juist door een vrije trap Ajax achter staat, echt geweldig was Barcelona ook weer niet.
Lol, mijn glazen bol zegt, 1-0 voor rust, 8-2 na rust
(Real - Galatasary)
[ Voor 11% gewijzigd door loewie1984 op 18-09-2013 21:38 ]
Ik vind dat Ajax niet onverdienstelijk speelt. De Jong gaat er straks nog uit, die kan nog geen hele wedstrijd spelen. Ik denk dat Schone erin komt, al hoop ik dat Hoesen erin komt. Dan kan Siggy als middenvelder spelen en Hoesen in de spits.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Kijkend naar gisteren, true! Ik was bij vrienden en ging vlak naar het begin van de tweede helft naar huis. Toen ik thuiskwam was het 4-0 
Desondanks, slechte eerste helft, Messi en Neymar hebben niet op scherp geschoten.. Op de vrije trap na!
Desondanks, slechte eerste helft, Messi en Neymar hebben niet op scherp geschoten.. Op de vrije trap na!
Napoli staat met 1-0 voor tegen Dortmund, ook wel een spannende pot
Edit: Weidenfeller moet er met rood vanaf, Dortmund met zn tienen verder
Edit: Weidenfeller moet er met rood vanaf, Dortmund met zn tienen verder
[ Voor 37% gewijzigd door tweaker2010 op 18-09-2013 21:47 ]
Opzich vind ik dat nederlandse clubs het als je naar geld te besteden kijkt het redelijk doen. Maar ze missen allemaal een speler met scorend vermogen op europees niveau. Kijk naar de kansen die ajax had net zet daar een dodelijke spits neer en je maakt ze mischien wel. Maja jammere is heb je een keer zon speler is ie ook meteen weer verkocht.... zo jammer altijd maja dat is de rol van het nederlandse voetbal in deze miljarden business.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ben benieuwd naar de tweede helft. Vond beide teams niet erg hard ervoor werken, denk dat er nog wel flink wat energie over is.
Bij de titel van het artikel dacht ik even dat Blatter iets had gezegd over de interne machts- en geldspelletjes bij de FIFA, maar hij wijst toch maar lekker naar anderen. Hoog tijd voor nieuwe gezichten bij de FIFA.
Daar is al zo veel over te doen geweest, dat zaakje stinkt gewoon echt aan alle kanten. Wekelijks in het nieuws terwijl het pas over 9 wordt gespeeld daar in die snikhete zandbak.
Gewoon verplaatsen naar de VS / Australië!
En Poulsen laat het vallen. Bij een man minder toch rustig geef durven lopen. Wissel!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Wat Ajax daar deed leek nergens op, 4 tegen 3 situatie.
Tjonge wat sukkelt die Poulsen erachter aan zeg... dat kan toch niet...
Tsja, balverlies? Oh wij sjokken wel eventjes terug. Erger ik mij constant aan dat er niet gerend wordt ipv dat sjokken wat ze telkens doen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Netjes, zal het nu hard gaan, nu Messi net naast mikt, op aangeven van Neymar?
Die Poulsen is dramatisch, slechte passing en doet geen eens moeite om iets te belopen.
Controleerde Messi die bal nou met zijn scheenbeen/knie? (bij de goal bedoel ik, niet bij die bal naast daarna)
[ Voor 32% gewijzigd door BreadFan op 18-09-2013 22:00 ]
Meer mensen die dus zien dat Poulsen het af laat weten... Geef die gozer een schop, wedstrijd is nu gezien. Bedankt Poulsen!
Daar leek het wel opBreadFan schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:57:
Controleerde Messi die bal nou met zijn scheenbeen/knie?
Edit: met zijn knie zelfs(?)
[ Voor 7% gewijzigd door Satom op 18-09-2013 21:59 ]
Moisander heb ik toch wel respect voor, Bijna alle Ajax spelers ( Minus Bojan ) gedragen en spelen als schooljongetjes die tegen het 'grote' Barcelona mogen spelen maar Moisander blijft toch steenkoud. 
Geen topverdediger maar toch een goede speler.
[ Voor 3% gewijzigd door Tweaking Art op 18-09-2013 22:04 ]
zou me verbazen als hij aan het einde van de wedstrijd nog op het veld staat. die pakt zeker nog een 2e gele kaart.. net ook al bijna. hij is niet bang maar soms wel nog wat domTweaking Art schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:02:
Moisander heb ik toch wel respect voor, Bijna alle Ajax spelers ( Minus Bojan ) gedragen en spelen als schooljongetjes die tegen het 'grote' Barcelona mogen spelen maar Moisander blijft toch steenkoud.
Ajax speelde sowieso redelijk, totdat Poulsen mee terug sjokte
Gooi die Poulsen eruit man, het enige dat hij goed deed is die bal van de lijn halen zonet!
Neymar geeft een prachtige voorzet op Piqué
Man, kan iemand tegen die clown zeggen dat hij de keeper is?
Zo krijgen die Amsterdammers volgens mij wel vaker goals tegen
*Uche* Martens *uche*
*Uche* Martens *uche*
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
En zo wordt het dus toch een formaliteit voor Barca...
Sorry hoor die Piqué leunt en drukt Denswil naar beneden. Maar ja, de scheidsrechters zijn wel vaker voor Barca. Vermeer zat er wel goed bij :-P
Goal had afgekeurd moeten worden maar ach ajax is leeg
Goal had afgekeurd moeten worden maar ach ajax is leeg
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 18-09-2013 22:13 ]
Poulsen is inderdaad niets, net als de rest overigens. Vermeer zag er bij de kopbal niet goed uit.
XXXVI
En weer Vermeer die de bal zo maar over de zijlijn speelt.
Hey AzBeefHazard schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:11:
Zo krijgen die Amsterdammers volgens mij wel vaker goals tegen
*Uche* Martens *uche*

Wanneer komen de aanvallende wissels?
Niet altijd, kijk maar naar Bayern München.. zelfde situatie, werd Alves toen niet gebruikt om te lanceren?Harribo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:12:
Sorry hoor die Piqué leunt en drukt Denswil naar beneden. Maar ja, de scheidsrechters zijn wel vaker voor Barca. Vermeer zat er wel goed bij :-P
Gewoon...niet.Outerspace schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:14:
[...]
Hey :WOuterspace schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:14:
[...]
Hey Az
Morgen komt een fatsoenlijke voetbalwedstrijd
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Omg hoe kan het dat Messi zo veel ruimte daar heeft! om gek van te worden.
Poeh hee, wat een aanval weer. Weinig tegen te beginnen... oh en daar is de 4-0
[ Voor 17% gewijzigd door BreadFan op 18-09-2013 22:16 ]
Prachtig commentaar van bij deze goal
. Toe maar.
Messi Messi Messi Messi, gaat toch rap.. Trouwens Poeh hee doet me denken aan Tommie van Sesamstraat
Messi blijft echt een fenomeen. Wat zou Barcelona zonder hem moeten denk ik wel eens
Glazen bol 8-2, het wordt in ieder geval 4-1
Nou hopelijk een ere treffer
[ Voor 6% gewijzigd door Tweaking Art op 18-09-2013 22:17 ]
Lol, penalty. Ik denk dat Camp Nou een te grote indruk gaat maken op Sighthorsson.
De helftloewie1984 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:16:
Glazen bol 8-2, het wordt in ieder geval 4-1
Jaja, het is echt vechten tegen de bierkaai en dweilen met de kraan open.
Wat een brakke penalty.... Hij stuitert gewoon een paar keer voordat die eindleijk bij de goal komt..
Toch niet de helft! Valdes is bezig met een goed seizoen, tot nu toe
Die bal stuitert echt 3x op het gras voordat hij de doellijn nadert. Lekker schot.
Ook zijn laatste bij Barça.Satom schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:18:
[...]
Toch niet de helft! Valdes is bezig met een goed seizoen, tot nu toe
Schone erin, ik ben benieuwd.
Ik begin me overigens toch wel af te vragen waarom we in NL eigenlijk nog mee (willen) doen in de CL. Keer op keer afgedroogd worden door teams waarvan 1 speler net zo veel heeft gekost als het hele elftal van Ajax/PSV etc. Er is toch eigenlijk helemaal geen lol te beleven aan dit soort wedstrijden?
Je krijgt er toch flink wat geld voor om mee te doen.Aghanim schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:21:
Ik begin me overigens toch wel af te vragen waarom we in NL eigenlijk nog mee (willen) doen in de CL. Keer op keer afgedroogd worden door teams waarvan 1 speler net zo veel heeft gekost als het hele elftal van Ajax/PSV etc. Er is toch eigenlijk helemaal geen lol te beleven aan dit soort wedstrijden?
Volgens wiki:
Base fee for group stage: €8,600,000
Group match victory: €1,000,000
Group match draw: €500,000
[ Voor 10% gewijzigd door Goron op 18-09-2013 22:24 ]
Na nog een keer de herhaling van de 3-0 gezien te hebben denk ik toch.. wat doet Vermeer daar in godsnaam.
Ach, je kunt het ook zien zoals Van der Gijp maandag zei: Je kunt op deze manier wel spelers van dit niveau in Nederland in actie zien.Aghanim schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:21:
www.steamloco.info
Het begint nu ook gewoon vervelend te worden. Je weet van tevoren dat je niks hebt in te brengen en de verhoudingen zijn compleet weg. Vroeger was het nog een leuk affiche Barca - Ajax maar tegenwoordig is Ajax net zo goed als een degradatiekandidaat uit de Primera Division en dus gewoon kanonnenvoer.Aghanim schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:21:
En het zure is dat een Shakthar Donetsk, Rubin Kazan hier wel gewoon wonnen, wel met betonvoetbal natuurlijk maar ze flikken het wel. Ik zie Ajax in 10 wedstrijden geen 1 keer winnen. Nederlandse ploegen zakken steeds verder weg en we worden ingehaald door Rusland, Turkije, Oekraine en Portugal is ons ook al lang voorbij.
[ Voor 18% gewijzigd door Vlassie1980 op 18-09-2013 22:28 ]
Dat Poulsen nog niet gewisseld is komt met dank dat Ajax achter staat en een blamage wil voorkomen, anders was hij denk ik de eerste die gewisseld zou worden. ( al zou je kunnen zeggen dat het misschien beter was om hem toch te wisselen. )
[ Voor 23% gewijzigd door Tweaking Art op 18-09-2013 22:26 ]
Dat commentaar ook
De 'tere' plek in dit Ajax. Ga toch weg man, qua transferprijzen van spelers is dit alsof je een Ferrari tegen een Lada laat rijden,
Bam! 0-2! 
Oh wacht, voor Arsenal natuurlijk, anders krijg je weer zon modbreak dat niemand doorheeft over welke wedstrijd het gaat. Voor die andere wedstrijd hoeft dat niet vermeld te worden uiteraard
Oh wacht, voor Arsenal natuurlijk, anders krijg je weer zon modbreak dat niemand doorheeft over welke wedstrijd het gaat. Voor die andere wedstrijd hoeft dat niet vermeld te worden uiteraard

[ Voor 86% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-09-2013 22:28 ]
Verrassend.....
Basel staat 1-2 voor uit bij Chelsea...
Aaron Ramsey maakt de 0-2 voor Arsenal uit bij Marseille...
Basel staat 1-2 voor uit bij Chelsea...
Aaron Ramsey maakt de 0-2 voor Arsenal uit bij Marseille...
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit dus.Aghanim schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:26:
Dat commentaar ookDe 'tere' plek in dit Ajax. Ga toch weg man, qua transferprijzen van spelers is dit alsof je een Ferrari tegen een Lada laat rijden,
4 - 0 is geen monsterscore? waar heeft die commentator het over?
Dit inderdaad. Wat is dat gelul van "Het lukt Ajax niet het spel van de eerste helft te kopieren"? Toen stonden ze ook al 1-0 achter, en waren ze net zo kansloos als in de tweede helft.Aghanim schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:26:
Dat commentaar ookDe 'tere' plek in dit Ajax. Ga toch weg man, qua transferprijzen van spelers is dit alsof je een Ferrari tegen een Lada laat rijden,
Eigenlijk is dat commentaar nog vernederender dan het verlies an sich: alsof we al heel blij moeten zijn met het huidige vertoonde spel van Ajax. Gaat echt helemaal nergens over.
Tja, snap het ook niet echt, ben allang blij dat het 4-0 is.. Gezien het feit hoe zwak er gespeeld word op het momentTweaking Art schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:31:
4 - 0 is geen monsterscore? waar heeft die commentator het over?

Chelsea 1-2 achter tegen Basel 
Vind ik fantastisch als Mourinho en Abradinges hater zijnde.
Dat je geen liefhebber bent, kun je ook anders bekendmaken.
Vind ik fantastisch als Mourinho en Abradinges hater zijnde.
Dat je geen liefhebber bent, kun je ook anders bekendmaken.
[ Voor 79% gewijzigd door Ramzzz op 19-09-2013 08:40 ]
Wat nog genanter is dat Barcelona helemaal niet goed speelt maar dat Ajax toch met 4 tegengoals naar huis wordt gestuurd.
In de analyses na de wedstrijd verwacht ik ook realistisch commentaar: "We hadden geen schijn van kans en werden weggepoetst als een overrijpe strontvlek".
Zal wel weer "We begonnen goed, maar gaandeweg werden we toch wat overklast" worden.
Zal wel weer "We begonnen goed, maar gaandeweg werden we toch wat overklast" worden.

De eerste twintig minuten ging het ook goed, maar toen was Barça ook zoekendeStoffa schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:34:
In de analyses na de wedstrijd verwacht ik ook realistisch commentaar: "We hadden geen schijn van kans en werden weggepoetst als een overrijpe strontvlek".
WTF @ die muur bij ACM
Nou die commentator bij sport1 kon er ook goed wat van vandaag. Hele tijd de vergelijking als een tandartsbehandeling... en hij vond het een behandeling die wel meeviel met af en toe wat tandsteen verwijderen.....
Ik zag het toch wat anders..
Zo, de eerste wedstrijd zit erop, even statistieken op de website bijwerken en slapen
Hopelijk neemt Dortmund nog een puntje mee uit Italie..
nou die gozer van Napoli die maakte net een eigen doelpunt en wel op zo'n manier dat verzin je niet....iChaos schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:37:
Hopelijk neemt Dortmund nog een puntje mee uit Italie..
Ik begrijp er echt helemaal niets van dat Ajax, maar ook bijv. Nos commentaar na iedere afslachting door Real/Barca/Younameit een beetje loopt te doen alsof het allemaal wel meevalt. Alsof ze het wel best vinden, en ook in de toekomst niet denken iets te kunnen verbeteren. En dan hebben we nota bene net die hele Johan Cruijff "fluwelen revolutie" gehad om Ajax terug naar de top te brengen.Outerspace schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:36:
[...]
De eerste twintig minuten ging het ook goed, maar toen was Barça ook zoekende
Echt niet om aan te zien dit, ik denk dat ik stop met kijken naar dit soort wedstrijden.
[ Voor 17% gewijzigd door Stoffa op 18-09-2013 22:40 ]
Er zaten in elk geval wat gaatjes in de verdedigingschwarzenegger schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:36:
Nou die commentator bij sport1 kon er ook goed wat van vandaag. Hele tijd de vergelijking als een tandartsbehandeling... en hij vond het een behandeling die wel meeviel met af en toe wat tandsteen verwijderen.....
Efficient heet dat, maar als je als Ajax ook een penalty krijgt en die niet benut... tjaTweaking Art schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:34:
Wat nog genanter is dat Barcelona helemaal niet goed speelt maar dat Ajax toch met 4 tegengoals naar huis wordt gestuurd.

Wat kun je in de toekomst verbeteren als clubs met torenhoge schulden door mogen gaan met je beste spelers op jonge leeftijd weg te kopen om op de bank/tribune te plaatsen? Het is dat je er geld mee verdient maar anders hoeven we als NL echt niet meer mee te doen. Het gaat alleen maar om het geld en dat zit nu eenmaal niet in NL.Stoffa schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:39:
[...]
Ik begrijp er echt helemaal niets van dat Ajax, maar ook bijv. Nos commentaar na iedere afslachting door Real/Barca/Younameit een beetje loopt te doen alsof het allemaal wel meevalt. Alsof ze het wel best vinden, en ook in de toekomst niet denken iets te kunnen verbeteren.
Echt niet om aan te zien dit, ik denk dat ik stop met kijken naar dit soort wedstrijden.
En dan die analyses achteraf, alsof je ook maar een kleine kans zou hebben gehad op een punt

[ Voor 9% gewijzigd door Aghanim op 18-09-2013 22:42 ]
Maar hoe die gozer die penalty ook inschiet he: zonder ENIGE bezieling gewoon. Echt tenenkrommend om naar te kijken.tweaker2010 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:41:
[...]
Efficient heet dat, maar als je als Ajax ook een penalty krijgt en die niet benut... tja
Dat begrijp ik uiteraard ook wel, maar kom daar dan gewoon eerlijk voor uit. Hou dan op met de hele "fluwelen revolutie" bullshit en geef gewoon toe dat het, in dit systeem, gewoon niet mogelijk is topclubs zoals Barca ooit van enige tegenstand te voorzien.Aghanim schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:41:
[...]
Wat kun je in de toekomst verbeteren als clubs met torenhoge schulden door mogen gaan met je beste spelers op jonge leeftijd weg te kopen om op de bank/tribune te plaatsen? Het is dat je er geld mee verdient maar anders hoeven we als NL echt niet meer mee te doen. Het gaat alleen maar om het geld en dat zit nu eenmaal niet in NL.
En dan die analyses achteraf, alsof je ook maar een kleine kans zou hebben gehad op een punt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum