[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 201 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.600 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Afbeeldingslocatie: http://oi47.tinypic.com/1zaxon.jpg

Enfin we dwalen af :P

Real gaat denk ik wel de CL winnen, spelen bijzonder effectief. Chelsea - Real zou wel een interessante finale zijn en ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren. Mourinho tegen zijn oude werkgever die weer betonvoetbal gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:03
Ik hoop toch op Madrid-Madrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:39

Fiber

Beaches are for storming.

Deed een beetje denken aan de mannier waarop het AC Milan van Fabio Capello ooit het Barcelona van Johan Cruijff met 4-0 vernederde... O-)

Wikipedia: 1994 UEFA Champions League Final

[ Voor 33% gewijzigd door Fiber op 29-04-2014 22:54 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:34
Ik neem Co Adriaanse al een tijdje niet serieus en zijn opmerking (net in de uitzending op Ned 3) dat Ribery linksbenig is helpt daar niet bij 8)7

@Fiber
In beide selecties samen slechts 5 buitenlanders. Ook wel interessant om te zien.

Over Oranje:
Voor elke positie zijn er 5+ landen die voor die positie een betere speler hebben. Als ik Benzema zie meevoetballen. Dan is Benzema in deze vorm toch wel een stuk beter dan van Persie.
Alleen voor de positie Robben zijn er misschien maar 2 zeker beter. Ronaldo en Messi. Maar dan kun je nog over Bale, Di Maria e.a. twisten.
Op een WK heb je wel soms dat een speler (lees: Sneijder O-)) opeens in vorm kan zijn. Van Gaal, maak er maar een team van.

Over wedstrijd:
Ik vond Robben echt een meevaller vanavond bij Bayern, alleen kwam die wel steeds tegen 2 man. Daarom moet Lahm er overheen komen, maar die deed dat te weinig en niet goed. Iets wat Rafinha wel altijd en misschien ook wel beter doet.
Ribery, en het middenveld, waren echt slecht. Met name Müller, wat een slechte verliezer met z'n chagrijnkop. Mandžukić neem ik niks kwalijk tussen Pepe en Ramos.
Robben reageerde overigens heel volwassen na de wedstrijd voor de camera en ziet er scherp uit.

[ Voor 83% gewijzigd door Fleximex op 29-04-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ik verwacht ook dat Chelsea morgen gaat winnen, dus dat zal wel niet gebeuren. Iets om naar uit te kijken in ieder geval :Y Nou 'trusten allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Fleximex schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:54:
[...]

@Fiber
In beide selecties samen slechts 5 buitenlanders. Ook wel interessant op te zien...
Dat was toen een regel. Je mocht er maar maximaal drie tegelijk in je ploeg hebben...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fleximex schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:54:
Ik neem Co Adriaanse al een tijdje niet serieus en zijn opmerking (net in de uitzending op Ned 3) dat Ribery linksbenig is helpt daar niet bij 8)7
Gelukkig dat iemand anders het ook opmerkte. Ik dacht in eerste instantie dat hij het verkeerd zag en dacht dat het Robben was die daar de bal had, maar daarna hield onze Co doodleuk vol dat toch echt Ribery linksbenig is en dat het daarom zo moeilijk was om vanaf rechts met zijn slechte been op goal te schieten. Echt ongelofelijk dat zo'n man dik betaald wordt om zulke onzin live op televisie te mogen verkondigen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ook zijn reactie in Studio Voetbal (wat ik overigens amper meer kijk, VI daarentegen elke maandag en vrijdag) over een foto die Depay op twitter had geplaatst waar zijn lippen rood op uitvielen: "Het lijkt wel een Shemale" vond ik zeer ongepast. En dan kun je zeggen dat ze zulke 'grapjes' ook in VI maken, maar daar wordt het ook meer als grap gebracht.
Studio Voetbal stelt zich op als de serieus tegenover VI dat zich opstelt als entertainment. Probleem in Studio Voetbal is dat het vaak zeer opportunistisch geneuzel is. Bij VI nemen ze geen blad voor de mond en zegt René van der Gijp gewoon dat die Bruma en Rekik slecht vindt. Daar ben ik het niet mee eens, maar hij geeft gewoon zijn mening. Bij VI zijn ze naast onserieus wel gewoon realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

VI wel realistisch? Dat zijn 2 dingen die niet matchen met elkaar. Heel dat programma is een grote grap.
Er wordt amper inhoudelijk over voetbal gepraat, SV heeft trouwens ook een aantal zelfingenomen tafelgasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Fleximex schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:33:
Ook zijn reactie in Studio Voetbal (wat ik overigens amper meer kijk, VI daarentegen elke maandag en vrijdag) over een foto die Depay op twitter had geplaatst waar zijn lippen rood op uitvielen: "Het lijkt wel een Shemale" vond ik zeer ongepast. En dan kun je zeggen dat ze zulke 'grapjes' ook in VI maken, maar daar wordt het ook meer als grap gebracht.
Studio Voetbal stelt zich op als de serieus tegenover VI dat zich opstelt als entertainment. Probleem in Studio Voetbal is dat het vaak zeer opportunistisch geneuzel is. Bij VI nemen ze geen blad voor de mond en zegt René van der Gijp gewoon dat die Bruma en Rekik slecht vindt. Daar ben ik het niet mee eens, maar hij geeft gewoon zijn mening. Bij VI zijn ze naast onserieus wel gewoon realistisch.
Ik denk dat Co niet 100% in orde is.
Toen hij bij Twente zat waren er toch ook genoeg verhalen dat hij niet helemaal in orde was, dat hij de namen van zijn eigen spelers niet wist en dingen door elkaar haalde.
Je mening betreffende Studio Voetbal en VI deel ik.
Studio Voetbal doet alsof het een serieus programma is maar is gewoon een samenraapsel van fanboys en mensen die vrij zelden een echte mening hebben en maar wat praten.
Bij VI is het ook niet altijd perfect maar hun pretenderen ook niet een serieus programma te zijn en de mensen daar spreken hun mening tenminste uit of je het nu met deze mening eens bent of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
tweaker2010 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:44:
VI wel realistisch? Dat zijn 2 dingen die niet matchen met elkaar. Heel dat programma is een grote grap.
Er wordt amper inhoudelijk over voetbal gepraat, SV heeft trouwens ook een aantal zelfingenomen tafelgasten.
Er wordt voor mij zeker wel genoeg over voetbal gepraat hoor. Ze dwalen vaak af. Maar er zit wel een structuur in. De nieuwsitems van Derksen, de laatste 2 minuten met nieuwtjes en altijd iets over Ajax, PSV en Feyenoord. En ook de relevante wedstrijden van die week of die gaan komen worden besproken. Alles gaat wel in een stuk hoger tempo dan bij SV en nogmaals ze dwalen af. Maar dat is niet erg. Bij Studio Voetbal praten ze soms nog wel eens 90% van de uitzending over één onderwerp. Dat is niet echt niet leuk.
VI heeft dat ook een paar weken gedaan over Cruijf en het bestuur van Ajax dat zeker de helft van de uitzending in beslag nam. En dat was enorm saai.
En VI heeft ook nog wel eens primeurs qua nieuws, want het blad VI zit er achter met goede journalisten.

[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 30-04-2014 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

VI is voor voetbal wat Top Gear voor auto's is...

En Johan Derksen is de Jeremy Clarkson van de voetbalwereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:45
Nee gewoon niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:44:
Niet alleen de gasten bij SV en VI maar ook de presentatoren. Bij SV wordt de schaal van AFC van de kampioen van amateurvoetbal Zondag meegenomen terwijl ze het nooit over amateurvoetbal hebben en bij VI zit hij enkel irritant er tussendoor te kleppen over radijsjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Het grote probleem van VI is momenteel gewoon dat ze geen beelden hebben. Dat zou het programma weer een stuk interessanter maken. Kijk het nu ook met plezier, maar dat is gewoon voor de humor, niet voor de nuttige voetbal discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Het ligt er ook vaak aan wie er aan tafel zit. De afleveringen met Wim Kief vind ik persoonlijk vaak inhoudelijk het beste.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind het vreemd Studio Voetbal een verzameling "fanboys" te noemen terwijl juist de heren bij VI ook hun stokpaardjes hebben. Barcelona-fan Vd Gijp die Pelle verheerlijkt en tegelijk doet alsof de rest er niks van kan, Kraay met zijn belachelijke opstellingen en het gehak van Derksen op v Gaal: leuk om naar te kijken maar met journalistiek heeft het niks van doen.

Beide programma's zijn wat mij betreft soms leuk en soms niet. Hangt van de gasten en onderwerpen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik vermaak me (als Belg) kostelijk met VI. :)
Geweldig programma, zo lang je maar in het achterhoofd houdt dat het allemaal niet zo serieus te nemen is. Met name de typetjes die ze spelen vind ik humor.

Wat wel mist in hun format, zijn de (rechten op?) de beelden waar ze commentaar op leveren dan wel mee spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:19:
[...]

Gelukkig dat iemand anders het ook opmerkte. Ik dacht in eerste instantie dat hij het verkeerd zag en dacht dat het Robben was die daar de bal had, maar daarna hield onze Co doodleuk vol dat toch echt Ribery linksbenig is en dat het daarom zo moeilijk was om vanaf rechts met zijn slechte been op goal te schieten. Echt ongelofelijk dat zo'n man dik betaald wordt om zulke onzin live op televisie te mogen verkondigen. :/
Wat dacht je anders van de opmerking van mister Neus van Gelder om Lahm te vergelijken met Daley Blind voordat de wedstrijd begon...

Al met al een terechte winnaar trouwens. De gunfactor voor vanavond ligt bij Athletico maar ik ben toch wel bang dat Chelsea dat ene doelpunt gaat maken en daarna weer met zijn allen in het eigen doel gaat positioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
VI vindt ik gewoon heerlijke tv, die Gijp is gewoon zo gestoord als wat. Boskamp die af en toe een paar okkies uitdeelt aan Gijp en die altijd gepest wordt met die Nissan Juke van hem. Derksen die op alles af loopt te zeiken en Genee zit daar ook prima op zijn plek.

Heeft het iets met voetbal te maken? Een beetje, maar het is wel leuke tv :+

In dit fragment zitten Van den Heerik en Van Marwijk erbij en je ziet ze denken van:
"Waar zijn we nou in godsnaam beland?" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:00
Ik vind VI wel aardig, maar het heeft inderdaad weinig met voetbal te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:24
Kaap schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:15:
Ik vind VI wel aardig, maar het heeft inderdaad weinig met voetbal te maken.
Voetbalpraat is bij mij voornamelijk in de kantine, kroeg of bij het koffieapparaat op het werk.
VI haakt probleemloos op dat niveau in en daarom is het juist leuk :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/.../2014/04/30/Ajax-Feyenoord-en-FC-Twente-azen-op-Ziyech
Wat denken jullie dat een goede club voor hem is als volgende stap? Feyenoord of toch Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:52
Hangt er vanaf. Bij Ajax kan hij waarschijnlijk meer verdienen en als hij snel doorbreekt speelt hij CL, maar bij Feyenoord en Twente is er minder concurrentie en krijgt hij waarschijnlijk eerder het vertrouwen. Bij Ajax komt hij binnen als een goedkoop gokje terwijl hij bij Feyenoord en Twente een grote aankoop is. Daarnaast lijkt hij mij niet erg goed in het systeem van Ajax te passen (hij heeft ruimte nodig) en bij Feyenoord is hij ook niet bepaald een vervanger voor Pelle, hij past beter in het systeem van Twente.

Maar ik denk niet dat de speler die keuze hoeft te maken. Als Ajax hem echt wil hebben betalen ze met gemak meer dan Feyenoord en Twente en maakt Heerenveen de keuze voor hem.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

In Rotterdam en Enschede is men al een stapje verder gegaan dan alleen geïnteresseerd zijn.

Het management van Ziyech heeft al gesproken met Feyenoord en FC Twente, stelt het weekblad.
Naar verluidt verlangt sc Heerenveen een afkoopsom van circa 5 miljoen euro voor de 21-jarige Ziyech.
Vrij veel geld voor een 1-jarig contract.

Van wat ik van hem gezien heb mag hij wel naar Ajax komen. Als vervanger van Siem de Jong misschien? Maar als het 5 miljoen zou zijn dan weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vragen kunnen ze het altijd, maar 5 miljoen gaan ze er nooit voor hem krijgen.
Feyenoord en Twente kunnen hem waarschijnlijk toch niet betalen als zijn salariseisen hoog zijn.

Of Tadic moet vertekken bij Twente, maar zij staan onder toezicht van de KNVB vanwege wanbeleid.

[ Voor 22% gewijzigd door tweaker2010 op 30-04-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nusport.nl/voetbal/3762730/hoesen-verwacht-in-zomer-vertrekken-bij-ajax.html
Toch vreemd dat Hoesen weg moet bij Ajax. Hij is geen topper, maar best bruikbaar voor de breedte lijkt mij.
Sigthorsson en de Jong zijn vaak geblesseerd en presteren ook vrij matig als spits. En Bojan zal ook wel vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
tweaker2010 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:41:
http://www.nusport.nl/voetbal/3762730/hoesen-verwacht-in-zomer-vertrekken-bij-ajax.html
Toch vreemd dat Hoesen weg moet bij Ajax. Hij is geen topper, maar best bruikbaar voor de breedte lijkt mij.
Sigthorsson en de Jong zijn vaak geblesseerd en presteren ook vrij matig als spits. En Bojan zal ook wel vertrekken.
Er staat toch nergens dat Hoesen weg moet? Hoesen geeft slechts aan dat hij verwacht in de zomer te vertrekken omdat hij denkt dat dat beter is voor hemzelf.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:05
Eens, maar we hebben Siem, Kishna, Siggy, Fischer, die andere deen (kleine jongen ook al een tijdje geblesseerd), Klaassen, ze dragen niet allemaal het label 'spits' maar ze zijn allen aanwezig in de voorhoede.

En als iedereen topfit is, zit Hoesen ondanks enkele nuttige bijdrages afgelopen seizoen gewoon op de bank omdat er kwalitatief betere spelers zijn dan hem. Ik vind dat ook jammer, zeker omdat het een gewone normale jongen is afkomstig van oa. Fortuna Sittard en ik als Zuid-Limburger daar sympathie voor heb, maar met sympathie win je niets.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Siem gaat waarschijnlijk weg, en Siggy zie ik ook wel een transfer maken. Wat je dan overhoudt? Zivkovic ;)
Of dat nou de 'killerspits' van Ajax gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:31
Waarom schrijft iedereen Hoessen al af? Laat hem eerst eens 30 wedstrijden spelen en dan oordelen.

Zivkovic heeft bij Groningen al laten zien dat hij kan scoren, hopelijk kan hij dat doortrekken, hij is natuurlijk nog erg jong!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
loewie1984 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:10:
[...]

Eens, maar we hebben Siem, Kishna, Siggy, Fischer, die andere deen (kleine jongen ook al een tijdje geblesseerd), Klaassen, ze dragen niet allemaal het label 'spits' maar ze zijn allen aanwezig in de voorhoede.
We? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Waar willen die spelers dan allemaal heen? Ondanks dat ze kampioen zijn geworden straalt de matigheid er toch wel een beetje vanaf. Wat heeft Siem de Jong nog gebracht dit seizoen dat er een club op hem zit te wachten? Sightorsson heeft nou ook niet bepaald een goed seizoen achter de rug. Sana?? meegedaan dit jaar?? Bojan is de grootste tegenvaller van allemaal op 2 of 3 wedstrijden na.

De rest blijft gewoon gok ik. Klaassen, Fischer, Kischna (miss voor de basis komend seizoen) zijn te jong en ook te nuchter om te vertrekken. Die zien in dat ze nog veel beter moeten worden en zoals ik nu kan inschatten gaan ze dat ook zeker worden. Daarbij komt Zivkovic nog over van groningen. Een spits en buitenspeler zijn toch wel nodig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De grootste tegenvaller is Fischer. Blijkt na een mooi eerste jaar een gehypte speler te zijn die absoluut niet met de druk en zijn ego om kan gaan. Bij Kishna verwacht ik volgend seizoen hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:37
tweaker2010 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:57:
De grootste tegenvaller is Fischer. Blijkt na een mooi eerste jaar een gehypte speler te zijn die absoluut niet met de druk en zijn ego om kan gaan. Bij Kishna verwacht ik volgend seizoen hetzelfde probleem.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 21:21
Prins Azijn _O-

Eriksen viel na 1 seizoen ook vies tegen zeker?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gelukkig is tweaker zijn glazenbol nog van voor de oorlog, weinig komt uit van wat hij zegt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gelukkig wel ja, misschien ben ik wat kritsch, maar feit is dat Fischer afgelopen seizoen flink door het ijs gezakt is, dat kan niemand ontkennen. Er mankeert gewoon wat aan de mentaliteit van bepaalde spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 06-10 22:44
martinusz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:38:

Zivkovic heeft bij Groningen al laten zien dat hij kan scoren, hopelijk kan hij dat doortrekken, hij is natuurlijk nog erg jong!
Als Zivkovic de goedkeuring van het publiek in de Arena wil, dan moet hij wel een hoger rendement gaan halen. Gemiddeld 6 kansen voor 1 goal ofzo.

Daarbij ben ik bang dat hij nog wel wat tijd nodig heeft om überhaupt aan het niveau te kunnen aanhaken, aangezien hij op zijn best is bij veel ruimte en gelanceerd op snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:48
tweaker2010 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:13:
Gelukkig wel ja, misschien ben ik wat kritsch, maar feit is dat Fischer afgelopen seizoen flink door het ijs gezakt is, dat kan niemand ontkennen. Er mankeert gewoon wat aan de mentaliteit van bepaalde spelers.
Dat klopt, maar het jaar ervoor is wel erg duidelijk geworden dat er veel meer inzit dan er afgelopen seizoen uitkwam.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Afgezien van wie blijft of niet, denk ik dat elke eredivisie club zich volgend seizoen prima kan wapenen en voorbereiden tegen het collectief van Ajax. Schöne en Blind (als ie niet vertrekt) een beetje onder druk zetten en je staat zo met 5-1 voor kijk maar naar PEC ;)

Dat komt omdat van Rhijn maar 1 keer per seizoen een rush maakt en een goede voorzet geeft. Moisander idem (als ie blijft, want ook daar had Frank al van gezegd dat ie een stap moet en wil maken)

En van de rest van de spelers komt bar weinig uit.

uiteraard is dit met een vleugje /sensatie en /scorebordjournalistiek

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Door Fischer en Kishna hetzelfde toe te dichten impliceer je dat er iets mankeert aan de mentaliteit van Kishna. Hoe kun je dat in godsnaam nu al veronderstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:01

Superkiwi

Hoi doei

Wat is daar raar aan?
Ik praat altijd over de wij-vorm als ik over Ajax praat.
Ja, ook als we verliezen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoe wil je Kishna nou in hemelsnaam beoordelen? Op die paar optredens in het eerste? Dat terwijl hij daarvoor gewoon nog in de A1 speelde. Vergeet niet dat het een behoorlijke stap is, helemaal halverwege het seizoen of zelfs later. Laat Kishna maar gewoon de voorbereiding mee draaien en nog een jaartje speelminuten maken. Je kan en mag hem gewoon nog niet beoordelen op datgene wat hij tot nu toe heeft laten zien. Dat zelfde geldt voor Zivkovic, daar mag je niet direct hoge verwachtingen van hebben, de stap van Groningen naar Ajax is gewoon groot.

En voor Fischer geldt dat hij dit seizoen vanaf de eerste wedstrijd met een blessure heeft gespeeld. Laat hem maar eerst fit worden en rustig in dribbelen gedurende het eerste helft van het nieuwe seizoen. Ik geloof er niet in dat iemand zo'n verval maakt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajax wordt volgend seizoen gewoon weer kampioen
Frankie blijft en maakt ons weer kampioen!
Fischer die wordt topscoorder en wij krijgen de minste doelpunten tegen en maken de meeste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 21:21
loewie1984 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:41:
Afgezien van wie blijft of niet, denk ik dat elke eredivisie club zich volgend seizoen prima kan wapenen en voorbereiden tegen het collectief van Ajax. Schöne en Blind (als ie niet vertrekt) een beetje onder druk zetten en je staat zo met 5-1 voor kijk maar naar PEC ;)

Dat komt omdat van Rhijn maar 1 keer per seizoen een rush maakt en een goede voorzet geeft. Moisander idem (als ie blijft, want ook daar had Frank al van gezegd dat ie een stap moet en wil maken)

En van de rest van de spelers komt bar weinig uit.

uiteraard is dit met een vleugje /sensatie en /scorebordjournalistiek
Nou ja, je hebt wel een punt. Zodra je Blind uit kan schakelen en compact blijft staan komt Ajax totaal niet aan voetballen toe. Voeg daarbij toe dat Sigthorsson een erg slechte 1e aanname hebt en je verdedigers hoeven zich niet overdreven in te spannen. :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:05:
http://www.ad.nl/.../2014/04/30/Ajax-Feyenoord-en-FC-Twente-azen-op-Ziyech
Wat denken jullie dat een goede club voor hem is als volgende stap? Feyenoord of toch Ajax?
Marokkanen gedijen niet zo goed bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mounrinho onderwerpt de bus nog aan een laatste inspectie! :p

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BmeSeC2IMAABfFH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deed het niet onverdienstelijk bij Ajax. Sterker nog, vind hem voetballend niet voor Sightorsson onder doen. Toch heeft laatstgenoemde meer speelminuten gekregen onder de Boer. Misschien heeft dat echter wel te maken met de aanwezigheid van Bojan. Sightorsson en Bojan zijn andere spelers. Hoesen zit daar tussen in qua spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:12:
Fischer die wordt topscoorder en wij krijgen de minste doelpunten tegen en maken de meeste :)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Geboortedatum 17 augustus 1997. Hij leert het nog wel. ;)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door argro op 30-04-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
*knip*

[ Voor 101% gewijzigd door argro op 30-04-2014 22:31 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:12:
Als Feyenoorder mag ik hopen van niet, maar ik vind het een mooie post! Chapeau! d:)b

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:42
*knip*

[ Voor 107% gewijzigd door argro op 30-04-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij mogen we blij zijn als er clubs tot de groepsfase van de Europese toernooien weten door te dringen. Maakt die toernooien wel zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Han schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:02:
Hoe wil je Kishna nou in hemelsnaam beoordelen? Op die paar optredens in het eerste? Dat terwijl hij daarvoor gewoon nog in de A1 speelde. Vergeet niet dat het een behoorlijke stap is, helemaal halverwege het seizoen of zelfs later. Laat Kishna maar gewoon de voorbereiding mee draaien en nog een jaartje speelminuten maken. Je kan en mag hem gewoon nog niet beoordelen op datgene wat hij tot nu toe heeft laten zien. Dat zelfde geldt voor Zivkovic, daar mag je niet direct hoge verwachtingen van hebben, de stap van Groningen naar Ajax is gewoon groot.

En voor Fischer geldt dat hij dit seizoen vanaf de eerste wedstrijd met een blessure heeft gespeeld. Laat hem maar eerst fit worden en rustig in dribbelen gedurende het eerste helft van het nieuwe seizoen. Ik geloof er niet in dat iemand zo'n verval maakt.
Kishna heeft het (net als Fischer) erg hoog in zijn bol. Hij denkt zelf dat ie helemaal de man is terwijl hij net komt kijken. Die druk leggen deze spelers zichzelf op, dan moeten ze ook niet zeuren als ze het niet kunnen waarmaken. En wat is nu 1 seizoen? Na 1 seizoen kon je ook niets over Fischer zeggen, maar nu wel. Nu hij het 2e seizoen bar slecht presteert zou het opeens komen omdat ie geblesseerd was etc, wat een onzin.
Van der Hoorn wordt toch ook gelijk door iedereen afgebrand? Die krijgt nooit geen eerlijke kans meer. Waarom de ene speler dan wel de hand boven zijn hoofd houden en de ander niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Van der Hoorn heeft aanzienlijke en aantoonbare fouten gemaakt op het veld. Het enige wat Kishna verkeerd gedaan heeft in jouw ogen is zijn uitstraling? Het is geen kwestie van hand boven het hoofd houden, maar puur en alleen kijken naar prestaties. VdH heeft al een paar keer gefaald, Kishna niet. Nu zegt dat inderdaad niets over of Kishna een grote gaat worden, maar jij vind het tegenovergestelde, gebaseerd op.. niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ondanks Ajax policy om geen absurde bedragen meer uit te geven voor spelers zijn ze met vd Hoorn en Siggy dan toch een beetje de mist in gegaan. Toegegeven Siggy was een doelpunten machine ten tijde van AZ en ook nu heeft ie er in een collectief spelend team er 10 in liggen, en zo vaak wordt ie niet aangespeeld.

Maar al met al zijn ook dat zo'n 9 miljoen tezamen die Ajax beter had kunnen besteden. Nou heeft de aanschaf van Schöne (3 ton geloof ik, net als Sana ook 3 ton) veel goed gemaakt en meer rendement opgeleverd (Sana dan weer niet). Maar toch... mooi is het allemaal niet.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra-Jo schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:51:
[...]

Geboortedatum 17 augustus 1997. Hij leert het nog wel. ;)
Op mijn 10e begon ik het te snappen, toen maakte ik de overstap van Feyenoord naar Ajax :3

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 16:37 . Reden: Wat netter verwoord. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

d:)b
:w

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:36:
[...]

Op mijn 10e begon ik het te snappen, toen maakte ik de overstap van Feyenoord naar Ajax :3
Overloper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:30:
Van der Hoorn heeft aanzienlijke en aantoonbare fouten gemaakt op het veld. Het enige wat Kishna verkeerd gedaan heeft in jouw ogen is zijn uitstraling? Het is geen kwestie van hand boven het hoofd houden, maar puur en alleen kijken naar prestaties. VdH heeft al een paar keer gefaald, Kishna niet. Nu zegt dat inderdaad niets over of Kishna een grote gaat worden, maar jij vind het tegenovergestelde, gebaseerd op.. niets.
Ronald de Boer ziet de mentaliteit van Kishna als grootste bedreiging voor zijn carriere, dat heeft hij al wel eens in Studio Voetbal gezegd. Dus ik neem aan dat hij hem wel eens vaker bezig heeft gezien, ook in de A1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
*knip*

[ Voor 100% gewijzigd door argro op 30-04-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mentaliteit was nou juist 1 van de weinige dingen die hij wel toonde afgelopen seizoen. Bijna niks lukte, maar werklust was er wel bij Fischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door argro op 30-04-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Kaap schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:43:
RBS natuurlijk :Y Maar interessant dat je spreekt over negatieve uitschieter. Wellicht waren die gewonnen wedstrijden juist positieve uitschieters. Maar dat komt niet in jouw boekje voor zeker?
Je oordeelt erg snel. Ik ben de laatste die aangeeft dat dat geen positieve uitschieters zijn. Persoonlijk bekijk ik zaken liever vanuit het glas is half vol principe. Dat betekend dat ik veel liever naar positieve uitschieters kijk en daarvan geniet dan dat ik iedere keer negatieve uitschieters eruit pik en die blijf benoemen. Maar wellicht ligt daar een verband met hoe ik in het leven sta :)

En als we wegblijven van positief of negatief en kijken naar resultaat dan is het helemaal geen schande dat Ajax 3e wordt in poules met teams die een veelvoud van het budget hebben. De doelstelling is dan inderfdad niet gehaald, maar ambitie hebben mag toch?

Overigens lees ik vaak van je dat de Eredivisie inclusief de clubs van amateur niveau zijn en het lijkt erop dat het je eigenlijk niet interesseert. Mijn suggestie voor je zou dan ook zijn om dit topic links te laten liggen.

[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 30-04-2014 17:04 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 06-10 22:44
ephymerous schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:05:
[...]

Daar is Kaap weeeer :w

Hoe bedoel je? De winst thuis tegen Barca? Twee keer gelijk tegen Milan? Of de winst thuis tegen Manchester City? Of bedoel je de negatieve uitschieters tegen RBS? :) En op welke plek wordt Ajax dan gezet? :)
Prima dat je City noemt, knappe overwinning, maar dan moet je Steaua Boekarest ook noemen. 8)
Verder stelt Milan dit seizoen natuurlijk geen flikker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die keus zou jij ook eens moeten maken! :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ephymerous schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:02:
[...]
Overigens lees ik vaak van je dat de Eredivisie inclusief de clubs van amateur niveau zijn en het lijkt erop dat het je eigenlijk niet interesseert. Mijn suggestie voor je zou dan ook zijn om dit topic links te laten liggen.
Champions League wordt in dit topic besproken :Y Het klopt inderdaad dat de Eredivisie me niet kan boeien. Glansloze competitie als je het mij vraagt. Echter, als Ajax Europees speelt volg ik ze altijd gewoon hoor ;) Ik heb alleen een gruwelijke hekel aan de arrogantie en grootheidswaanzin van heel veel Ajacieden, daar reageer ik dus juist op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:14:
[...]

Ja, die keus zou jij ook eens moeten maken! :3
Die ga je echt niet maken als je als kind het grote Feyenoord van begin jaren 70 hebt mee gemaakt hoor. Dat was de tijd dat er in Pendrecht nog de bakker, de melkboer, de groenteboer en de schillenboer aan huis kwamen, met ansichtkaarten van alle Feyenoord-spelers.

Nooit je afkomst verloochenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:35:
[...]

Die ga je echt niet maken als je als kind het grote Feyenoord van begin jaren 70 hebt mee gemaakt hoor. Dat was de tijd dat er in Pendrecht nog de bakker, de melkboer, de groenteboer en de schillenboer aan huis kwamen, met ansichtkaarten van alle Feyenoord-spelers.

Nooit je afkomst verloochenen!
Het 'grote' feyenoord vanaf 1970,

Welke ploeg won de 3 jaren er na het kampioenschap + europa cups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:03:
[...]

Het gaat toch niet om de vergelijking :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:03:
[...]

De meest indrukwekkende zijn natuurlijk altijd de eerste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:18:
[...]

De meest indrukwekkende zijn natuurlijk altijd de eerste :P
De meest indrukwekkende zijn natuurlijk altijd de meeste prijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dames, dames. Voetbal is een mannensport en niet bedoeld voor een dergelijk handtasjesgevecht.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Heren, wie heeft de grootste?

Anyway, ik weet niet of ik zo'n zin heb in de pot van vanavond. Hopelijk wordt het niet wederom een bloedeloze wedstrijd waarin beide teams als de dood zijn voor een tegentreffer.

[ Voor 75% gewijzigd door Niku op 30-04-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:46

Sargan

Filmfreak...

Het is hopen op een snelle treffer van Atletico dan moet Chelsea wel.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chelsea gaat thuis heus wel aanvallen hoor, maar ze weten ook dat een tegentreffer dodelijk kan zijn dus ze zullen inderdaad voorzichtig zijn denk ik. Ik verwacht dat Chelsea met 2-0 wint en Atletico zijn tanden stukbijt. Zelfde scenario als tegen Liverpool dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

tweaker2010 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:52:
Chelsea gaat thuis heus wel aanvallen hoor, maar ze weten ook dat een tegentreffer dodelijk kan zijn dus ze zullen inderdaad voorzichtig zijn denk ik. Ik verwacht dat Chelsea met 2-0 wint en Atletico zijn tanden stukbijt. Zelfde scenario als tegen Liverpool dus.
Zou je best gelijk in kunnen hebben hoor, maar ergens hoop ik toch dat Atletico het redt. Die spelen toch mooier voetbal volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:53:
[...]

Zou je best gelijk in kunnen hebben hoor, maar ergens hoop ik toch dat Atletico het redt. Die spelen toch mooier voetbal volgens mij.
Spaans voetbal is sws mooier, spaanse finale, heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
tweaker2010 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:52:
Ik lees net dat Mourinho 6 verdedigers heeft opgesteld. Ik denk dat ik toch maar eens ga kijken, kan best een interessante pot worden om Atletico tegen die muur aan te zien beuken

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gewoon 120 minuten niet aanvallen, dan heb je als atletico nog de meeste kans. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Het is te schandalig voor woorden dat Chelski zelfs in eigen huis betonvoetbal gaat spelen :+

Ik hoop in ieder geval op een Spaanse finale, maar het zal wel weer Chelsea worden. Als Atletico scoort gaat het een leuke wedstrijd worden omdat Chelsea dan echt moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
De opstelling van vanavond:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/10255555_697564973637643_3119502396805143896_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Atletico moet gewoon zelf ook geen risico nemen. Het is niet zo dat het een ploeg is als Bayern of Barca die perse moet aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De bus is gearriveerd zo te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vooral de bus met oud-spelers als Mata, Drogba, Meireles & Bosingwa... ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:57

Quad

Doof

6 verdedigers inderdaad..

Opstelling:

Mark Schwarzer
Branislav Ivanovic
Ashley Cole
David Luiz
Gary Cahill
John Terry
César Azpilicueta
Ramires
Eden Hazard
Willian
Fernando Torres

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:21:
Vooral de bus met oud-spelers als Mata, Drogba, Meireles & Bosingwa... ;)
Details details!
Quad schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:25:
6 verdedigers inderdaad..

Opstelling:

Mark Schwarzer
Branislav Ivanovic
Ashley Cole
David Luiz
Gary Cahill
John Terry
César Azpilicueta
Ramires
Eden Hazard
Willian
Fernando Torres
Jezus, schande voor het voetbal. En die Mourinho lag in januari nog te janken over busparking Allerdice.

Geniet je nou echt van je club op deze manier Benotti :?

[ Voor 54% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-04-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Resultaat maakt een hoop goed, je went eraan, net als een suikeroom.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Cech was toch weer fit? Waarom speelt hij dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:34:
Resultaat maakt een hoop goed, je went eraan, net als een suikeroom.
Sorry, ik zou niet op die manier prijzen willen pakken. Mijn liefde voor voetbal wint het dan toch wel van clubliefde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Kaap schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:37:
Sorry, ik zou niet op die manier prijzen willen pakken. Mijn liefde voor voetbal wint het dan toch wel van clubliefde.
Dat zeg ik nu zelf ook, maar als mijn clubje al tijden afgezakt is en zo ineens wel resultaten weet te boeken ga ik het misschien toch meer waarderen dan ik nu leuk zou vinden. Denk je dat ik nu retetrots op het kampioenschap van Ajax ben? Dat had ik ook graag anders gezien hoor. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:40:
[...]
maar als mijn clubje al tijden afgezakt is en zo ineens wel resultaten weet te boeken ga ik het misschien toch meer waarderen dan ik nu leuk zou vinden.
Chelsea afgezakt :? CL en UEFA gewonnen in de afgelopen seizoenen, uitstekende voetballende selectie. Chelsea heeft dit gewoon niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:20:
[...]

De bus is gearriveerd zo te zien :D
Zei iemand bus? :+

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-X656GqaK9W8/T-NFoBqWHtI/AAAAAAAAAeQ/E9WGtUO7wZU/s1600/Bus.png

Blijft repostwaardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Afbeeldingslocatie: https://31.media.tumblr.com/ca4b3cd255f7a0996f049a029d027877/tumblr_n4jsj9G3vi1rq7z94o1_400.gif

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/10273943_859726050707965_2229531757427231054_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Kaap schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:41:
Chelsea afgezakt :? CL en UEFA gewonnen in de afgelopen seizoenen, uitstekende voetballende selectie. Chelsea heeft dit gewoon niet nodig.
Jawel, want anders winnen ze echt niet van Atletico of Liverpool ben ik bang. Misschien ook wel maar dit is effectiever.

Met afgezakt doelde ik niet specifiek op de recente historie van chelsea maar meer in het algemeen. Chelsea langer geleden, city. Als Arsenal de lijn doorzet en echt niet meer kan bijbenen ga ook jij blij worden van een financiële injectie.

Overigens is altijd maar voor het voetbal gaan ook niet alles. Leuk dat Ajax blijft voetballen tegen een club die eigenlijk een maat te groot is, maar dan krijg je ruim ros. Dat terwijl de behoudende concurrent in de poule er wellicht een punt uit sleept of in ieder geval een beter doelsaldo. Voetballende misschien minder aantrekkelijk, maar niet minder verstandig als je iets wilt bereiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Gonadan op 30-04-2014 20:50 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Gonadan op 30-04-2014 20:50 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 201 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum