[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 200 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.601 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:59:
[...]

Spanje is lang niet meer zo sterk. Ben eerder bang van Duitsland en Brazilie dan van Spanje.
Daar zitten ze niet mee in de poule :> En het zou al een behoorlijk resultaat zijn als ze daar voorbij weten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee joh hou toch op. Spanje verloor van Zwitserland op WK en verloor laatst nog van Zuid Afrika dacht ik? Verdedigend erg zwak, want Puyol is weg en Pique is een houten klaas ( ze hebben niks fatsoenlijks achter Puyol van dezelfde klasse). Spanje moet je gewoon kunnen hebben, zoals we ze ook in de hoek drukte in de finale toen Robben die kans miste. Daarna overheerste Spanje weer, maar die pot had je net zo goed met 2-0 kunnen en mogen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:59:
[...]

Spanje is lang niet meer zo sterk. Ben eerder bang van Duitsland en Brazilie dan van Spanje.
Duitsland :Y Met alleen middenvelders zouden ze nog een goede kans maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andries.t.net schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:03:
[...]

Duitsland :Y Met alleen middenvelders zouden ze nog een goede kans maken.
Onderschat Uruguay opnieuw niet. Hebben een zeer verdienstelijk elftal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:02
Een verdienstelijke voorhoede vooral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:04:
Een verdienstelijke voorhoede vooral
Paar slagers achterin ook + middenveld is redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar niet echt een bijzonder elftal verder. Niet voor niks hadden ze een omweg nodig om zich te plaatsen

[ Voor 41% gewijzigd door D-e-n op 29-04-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:03:
Nee joh hou toch op. Spanje verloor van Zwitserland op WK en verloor laatst nog van Zuid Afrika dacht ik? Verdedigend erg zwak, want Puyol is weg en Pique is een houten klaas ( ze hebben niks fatsoenlijks achter Puyol van dezelfde klasse). Spanje moet je gewoon kunnen hebben, zoals we ze ook in de hoek drukte in de finale toen Robben die kans miste. Daarna overheerste Spanje weer, maar die pot had je net zo goed met 2-0 kunnen en mogen winnen.
Moet Nederland die bal wel überhaupt voorin zien te houden. Baseer kansen ook alsjeblieft niet op oefenpotjes, dan kun je ook naar de pot tegen Frankrijk kijken.

Een beetje realistischer over de kansen van dit Oranje mag wel hoor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fid3lity op 29-04-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:05:
Maar niet echt een bijzonder elftal verder.
Mwa denk dat je je daar sterk in vergist. Haalde niet voor niets halve finale in 2010 en elftal is zowat hetzelfde, maar verder en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Tis net alsof ik barca zie voetballen in het rood...
Even machteloos en altijd maar veotballend willen oplossen ipv gewoon eens lekker schieten.
En real vind hellemaal prima zo. Lekker halve wedstrijd uitrusten voor ze dit :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:03:
Volgens mij ben je wel de enige die de WK kansen van Nederland groot inschat O-)
Ach, dromen moet je hebben he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fid3lity schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:06:
[...]

Moet Nederland die bal wel überhaupt voorin zien te houden. Baseer kansen ook alsjeblieft niet op oefenpotjes, dan kun je ook naar de pot tegen Frankrijk kijken.
Nederland doet het 9 vd 10 keer altijd goed op een eindronde. Hoe vaak hebben we al niet zogenaamd een kut selectie gehad en haalde we gewoontjes de kwart/halve finale? Best vaak idd. Geluk is ook een grote factor tijdens zo'n toernooi. En een leuk weetje; Brazilie vind Nederland de kutste tegenstander om tegen te spelen, daarom hebben ze ook al een aantal keer van ons verloren (98 was gelijk na verlenging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar Uruguay is toch niet meer dan een outsider, in de categorie Portugal. Geen favoriet als Brazilië, Spanje of Argentinië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:06:
[...]

Volgens mij ben je wel de enige die de WK kansen van Nederland groot inschat O-)
Ach, dromen moet je hebben he ;)
Groot niet. Net zo groot als een Argentinie, wat ook een redelijk team is, maar met een redelijk team kun je de cup ook winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:07:
Maar Uruguay is toch niet meer dan een outsider, in de categorie Portugal. Geen favoriet als Brazilië, Spanje of Argentinië
Argentinie is geen favoriet. Duitsland, Brazilie, daaronder Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Mensen, Griekenland won ook het EK in 2004 en Denemarken het EK in 1992 dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Brazilie is topfavoriet maar ik denk dat ze de druk niet aan kunnen. Spanje is over the hill maar desondanks een serieuze tegenstander voor ons. Duitsland vind ik een favoriet. Messi kan niet in zijn eentje Argentinie dragen. Uruguay is altijd wel een ploeg om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Argentinië heeft Messi.

Het EK winnen is wel wat anders dan het WK. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een echte outsider het WK ook wint. Meestal strandt zo'n ploeg in de halve finale.

[ Voor 78% gewijzigd door D-e-n op 29-04-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schitterend. Portugal heeft CR7 en nu? Die kunnen het niet alleen. Argentinie is verdedigend misschien nog zwakker dan ons (Romero als keeper lol) en het middenveld is ook om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:10:
Mensen, Griekenland won ook het EK in 2004 en Denemarken het EK in 1992 dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Brazilie is topfavoriet maar ik denk dat ze de druk niet aan kunnen. Spanje is over the hill maar desondanks een serieuze tegenstander voor ons. Duitsland vind ik een favoriet. Messi kan niet in zijn eentje Argentinie dragen. Uruguay is altijd wel een ploeg om rekening mee te houden.
Vlak Ghana ook niet uit overigens. Kwamen laatste keer ook ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:11:
[...]

Schitterend. Portugal heeft CR7 en nu? Die kunnen het niet alleen. Argentinie is verdedigend misschien nog zwakker dan ons (Romero als keeper lol) en het middenveld is ook om te janken.
Om te janken? Heb je ons middenveld wel gezien? :D Ik wil heel graag Mascherano en Di Maria hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 29-04-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ghana? Kunnen altijd voor een verrassing zorgen maar dat kan België ook, en wij ook dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:12:
[...]

Om te janken? Heb je ons middenveld wel gezien? :D
Sneijder, Strootman is gewoon Europese top? Strootman doet niet onder voor een Carrick of Martinez van Bayern hoor. Als ze beiden spelen dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:07

Rhapsody

In Metal We Trust

Chili maakte laatst ook indruk tegen Duitsland. Spanje mag dan wellicht 'minder' zijn, maar dat is Nederland ook geloof ik :P

@Hierboven: Strootman doet sowieso niet mee.

[ Voor 16% gewijzigd door Rhapsody op 29-04-2014 22:13 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:12:
Ghana? Kunnen altijd voor een verrassing zorgen maar dat kan België ook, en wij ook dan
Ghana haalde gewoon even kwartfinale he ;) Gingen er met pech uit, hadden halve finale verdient eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:13:
[...]

Sneijder, Strootman is gewoon Europese top? Strootman doet niet onder voor een Carrick of Martinez van Bayern hoor. Als ze beiden spelen dan he.
Strootman gaat niet spelen vriend, die is geblesseerd en gaat het WK niet redden ;)
Dus we hebben inderdaad een bagger middenveld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhapsody schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:13:
Chili maakte laatst ook indruk tegen Duitsland. Spanje mag dan wellicht 'minder' zijn, maar dat is Nederland ook geloof ik :P
Wij zijn altijd goed op eindrondes als we ONS spelletje spelen en met V Gaal moet dat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het is een knock-out systeem. Kwartfinale zegt niet zoveel over favoriet zijn. Favoriet zijn een stuk of vijf landen, daaronder zit een bak met landen die met een leuke loting ver kunnen komen.

@xbox2go
We moeten ons spelletje juist NIET spelen. Colombia thuis: beviel me wel.

[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 29-04-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Dan ben je de laatste eindronde vergeten denk ik. En de laatste keer onder van Gaal waren we niet gekwalificeerd :P
(Maar ik hoop het natuurlijk ook!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:13:
[...]

Je zegt het al, als ze spelen. En Strootman speelt dus niet, dat is een domper voor NL. Sneijder is over de top, dat weten we allemaal. Maar natuurlijk hoop ik dat hij nog 1x kan vlammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:14:
Het is een knock-out systeem. Kwartfinale zegt niet zoveel over favoriet zijn. Favoriet zijn een stuk of vijf landen, daaronder zit een bak met landen die met een leuke loting ver kunnen komen.
Nederland is ook altijd een favoriet volgens de toplanden en ik vind ons helemaal niet zo'n slecht elftal hebben. Verdedigers hoeven niet werelds te zijn. Er zijn maar weinig landen met echt goede verdedigers. Bal vooruit spelen en je hoeft niet te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:15:
[...]

Je zegt het al, als ze spelen. En Strootman speelt dus niet, dat is een domper voor NL. Sneijder is over de top, dat weten we allemaal. Maar natuurlijk hoop ik dat hij nog 1x kan vlammen.
Sneijder over de top? Kijk je zijn potjes wel? Man speelt als een baas juist nu. Die goal vandeweek ook weer _/-\o_ Overigens is Vd Vaart ook gewoon een topper (type Pirlo rol dan wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Nederland is geen favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

En dan? Messi is nu niet bepaald in topvorm en in het nationale elftal is hij minder beslissend dan bij Barca.
Bovendien is hij geen echte leider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederland is altijd favoriet. Bekijk maar eens wat interviews met de topspelers van de favoriete landen. Neymar noemde ons vandeweek nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:18

Fiber

Beaches are for storming.

En Messi heeft z'n beste jaren ook al weer gehad... :Y

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Messi spaart zich gewoon. :) Het hoeft maar net eens te passen in dat elftal en ze kunnen nog verrassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:16:
[...]

Sneijder over de top? Kijk je zijn potjes wel? Man speelt als een baas juist nu. Die goal vandeweek ook weer _/-\o_ Overigens is Vd Vaart ook gewoon een topper (type Pirlo rol dan wel)
Nee, maar ik lees wel over hem. Sneijder is over zijn top ja. Maar dat wil niet zeggen dat hij geen goede wedstrijden kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:07:
[...]

Nederland doet het 9 vd 10 keer altijd goed op een eindronde. Hoe vaak hebben we al niet zogenaamd een kut selectie gehad en haalde we gewoontjes de kwart/halve finale? Best vaak idd. Geluk is ook een grote factor tijdens zo'n toernooi. En een leuk weetje; Brazilie vind Nederland de kutste tegenstander om tegen te spelen, daarom hebben ze ook al een aantal keer van ons verloren (98 was gelijk na verlenging).
Statistieken zijn leuk maar "resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst". Je optimisme is prima maar m.i. misplaatst. Ik hoop natuurlijk dat het tegendeel bewezen wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 29-04-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:18:
[...]

Nee, maar ik lees wel over hem. Sneijder is over zijn top ja. Maar dat wil niet zeggen dat hij niet goede wedstrijden kan spelen.
Kijk zijn wedstrijden. De beste man speelt erg goed. Overigens zou ik zelf altijd Vd Vaart op 10 zetten, veel betere 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fid3lity schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:19:
[...]

Statistieken zijn leuk maar "resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst". Je optimisme is prima maar m.i. misplaatst.
Riepen we in 2010 ook voorafgaande aan de partij tegen Brazilie. In 98 ook etc etc maar steeds bewijst het team het tegendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik zou vd Vaart niet eens meenemen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ingeschakeld, zie ik dat Bayern 0-3 achter staat? Wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:19:
Ik zou vd Vaart niet eens meenemen denk ik
Technischere voetballer dan hij vind je niet in NL + een echte teamspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het waren 20 mooie minuten....

Vd Vaart is over zijn top. Ik zou OF Sneijder OF vd Vaart meenemen. Twee spelers die geen negentig minuten kunnen volmaken in die hitte wil je niet in de selectie.

[ Voor 73% gewijzigd door D-e-n op 29-04-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:20:
[...]

Technischere voetballer dan hij vind je niet in NL + een echte teamspeler.
En hij houdt het nog geen 70 minuten vol. Snijder kan leuk spelen in Turkije, maar dat is geen topcompetitie. En Galatasaray speelde erg matig in de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag overigens wel hopen dat Krul gaat keepen. Wat keepte die weer werelds vandeweek tegen Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhapsody schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:21:
[...]

En hij houdt het nog geen 70 minuten vol. Snijder kan leuk spelen in Turkije, maar dat is geen topcompetitie. En Galatasaray speelde erg matig in de CL.
Pirlo ook niet ;) Overigens is dat 70 minuten ook gelul, want hij speelt vaak zat gewoon de volle 90. Gebruik hem ala Pirlo en je hebt een topper op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:19:
[...]

Kijk zijn wedstrijden. De beste man speelt erg goed. Overigens zou ik zelf altijd Vd Vaart op 10 zetten, veel betere 10.
Ik heb geen schotel ;). En VDV kampt naar mijn weten geregeld met lichamelijke ongemakken dit seizoen.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 29-04-2014 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vd Vaart heeft nog nooit op die plek gespeeld. Van Basten heeft ooit Sneijder daar gezet. Vonden we met zijn allen niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:23:
Vd Vaart heeft nog nooit op die plek gespeeld. Van Basten heeft ooit Sneijder daar gezet. Vonden we met zijn allen niet leuk
Vaak zat daar gespeelt in oefenpotten en bij Ajax ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:19:
[...]

Riepen we in 2010 ook voorafgaande aan de partij tegen Brazilie. In 98 ook etc etc maar steeds bewijst het team het tegendeel.
Ik meen me te herinneren dat Nederland tegen Brazilië heel vroeg in de wedstrijd al goed wegkwam. Dat had echt niet alleen te maken met de kwaliteit van Oranje.

Nee, dit Oranje zal veelal op de counter moeten gaan spelen denk ik zo. Vraag is of ze daar secuur genoeg voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Pirlo speelt veel verder terug, vd Vaart stond altijd linkshalf of achter de spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fid3lity schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:23:
[...]

Ik meen me te herinneren dat Nederland tegen Brazilië heel vroeg in de wedstrijd al goed wegkwam. Dat had echt niet alleen te maken met de kwaliteit van Oranje.

Nee, dit Oranje zal veelal op de counter moeten gaan spelen denk ik zo. Vraag is of ze daar secuur genoeg voor zijn.
Kun je andersom ook zeggen. Brazilie had ook geluk in 98 vs ons etc etc. Dat is de factor geluk die ontzettend belangrijk is tijdens zo'n toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:22
Rhapsody schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:21:
[...]

Zucht, alsof Ajax, Feyenoord en PSV zo goed waren in de CL. Op basis van prestaties europees zou je bij AZ dan ook moeten gaan selecteren ;)

We gaan het zien deze zomer, ook met een sterker oranje zou deze poule overleven een uitdaging zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:22:
[...]

Pirlo ook niet ;) Overigens is dat 70 minuten ook gelul, want hij speelt vaak zat gewoon de volle 90. Gebruik hem ala Pirlo en je hebt een topper op het middenveld.
Van de laatste 5 wedstrijden die hij speelde is hij 3 keer voortijdig gewisseld. En dat beeld was daarvoor zeker niet anders.

@Bospa; dat zeg ik toch nergens? Ik zeg juist dat Nederland geen favoriet is. En dat er een deel van de selectie uit de eredivisie komt, bevestigd dat in mijn ogen.

[ Voor 17% gewijzigd door Rhapsody op 29-04-2014 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:24:
[...]

Kun je andersom ook zeggen. Brazilie had ook geluk in 98 vs ons etc etc. Dat is de factor geluk die ontzettend belangrijk is tijdens zo'n toernooi.
Dan denk ik dat Nederland in de finale tegenover Australië komt te staan. Als dat kan, uiteraard.

[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 29-04-2014 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhapsody schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:25:
[...]
Van de laatste 5 wedstrijden die hij speelde is hij 3 keer voortijdig gewisseld. En dat beeld was daarvoor zeker niet anders.
Is ook prima om hem 75 minuten te gebruiken, maar gebruik hem dan wel goed ;) Dan heb je er een prima speler bij. Ik ben voorstander van dit middenveld:

Sloper >>> Fer
Architect >>> Sneijder
Passer >>> Vd Vaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:27:
[...]

Is ook prima om hem 75 minuten te gebruiken, maar gebruik hem dan wel goed ;) Dan heb je er een prima speler bij. Ik ben voorstander van dit middenveld:

Sloper >>> Fer
Architect >>> Sneijder
Passer >>> Vd Vaart
Oef, dan wordt je dus echt compleet overlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Met dat middenveld word je gesloopt. Vd Vaart en Sneijder op één middenveld kan gewoon niet meer, en met Fer erbij al helemaal niet. Want dat is een loper, geen verdedigende middenvelder

[ Voor 67% gewijzigd door D-e-n op 29-04-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:27:
[...]

Oef, dan wordt je dus echt compleet overlopen.
Werden we dat in 2010 ook? Speelde we met hetzelfde middenveld qua speelstijl van de spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om mee te kunnen komen heb je een middenveld met grote kerels nodig die goed van 'box to box' kunnen spelen. Types als Fer inderdaad. Of een de Guzman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ik vind dat ze Van Bommel en Van Nistelrooy dan ook maar weer mee moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:28:
[...]

Werden we dat in 2010 ook? Speelde we met hetzelfde middenveld qua speelstijl van de spelers
We leven in 2014, wakker worden! Zelfde middenveld qua speelstijl van de spelers :? Dat dacht ik niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 29-04-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:28:
[...]

We leven in 2014, wakker worden!
Spelers zijn exact hetzelfde, waarom zou je veranderen? Wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Vos schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:28:
[...]

We leven in 2014, wakker worden!
Dus? Voetballers worden niet ouder joh :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fid3lity schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:29:
[...]

Geld voor de tegenstanders toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
In 2010 speelden we helemaal niet zo. Het middenveld was Sneijder, de Jong, v Bommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Fid3lity schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:19:
[...]

Statistieken zijn leuk...
Leuk. Maar je koopt er geen brood voor...: Bayern 64 procent balbezit. :Y

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Fid3lity schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:29:
[...]

Ow, vandaar dat ik zo goddelijk blijf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:30:
In 2010 speelden we helemaal niet zo. Het middenveld was Sneijder, de Jong, v Bommel
Sneijder de Architect
V Bommel de sloper
De Jong de passer alhoewel die dat ook weer vaak aan Sneijder overliet. Wel breedtepassjes voornamelijk maargoed. Systeem is dus gewoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Ja, ja, een wasbordje zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
De Jong een passer? 8)7 De Jong is een sloper, meer nog dan Fer en v Bommel.

Bovendien: met de huidige Sneijder heb je een extra middenvelder nodig. Anders redt hij het ook met twee slopers niet.

[ Voor 48% gewijzigd door D-e-n op 29-04-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:31:
De Jong een passer? De Jong is een sloper, meer nog dan Fer en v Bommel
Mja je zou De Jong en V Bommel om kunnen draaien idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Vos schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:30:
[...]

Ow, vandaar dat ik zo goddelijk blijf :D
Joe nose it :Y

Dit Bayern kan mooi RMA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick dat die Modric bijna in de Eredivisie had gespeeld (Ajax) :( Als we 3-4 ton meer wilde betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zo zie je vanavond dat het Guardiola-systeem van veel balbezit wel werkt tegen zwakkere ploegen (dwz in de eigen competitie), maar verder erg steriel is als de tegenstander niet meewerkt en de topspelers niet thuisgeven. Real is eigenlijk niet in de problemen geweest, ondanks de 64-36 balbezit verdeling.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Fid3lity schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:32:
[...]

Joe nose it :Y

Dit Bayern kan mooi RMA...
Eerder DOA, vanaf t begin was t al snel bekeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:31:
De Jong een passer? 8)7 De Jong is een sloper...
Jan Wouters was ooit allebei tegelijk. Van Hanegem ook. Zijn die types er nou echt niet meer...?

Ronaldo voor de 0-4...

[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 29-04-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiber schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:34:
[...]

Jan Wouters was ooit allebei tegelijk. Van Hanegem ook. Zijn die types er nou echt niet meer...?
Strootman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

0-4...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

JAAAAAAA NUMMER 16 RONALDOOOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
gambieter schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:34:
Zo zie je vanavond dat het Guardiola-systeem van veel balbezit wel werkt tegen zwakkere ploegen (dwz in de eigen competitie), maar verder erg steriel is als de tegenstander niet meewerkt en de topspelers niet thuisgeven. Real is eigenlijk niet in de problemen geweest, ondanks de 64-36 balbezit verdeling.
Ach, met Barcelona won hij er toch prijzen mee.

Maar met die Mandzukic mis je finesse en Ribery was uit vorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:35:
[...]

Tuurlijk won die er prijzen mee (niemand had nog een middel ertegen). Inmiddels wel en het werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

En het tempo ligt echt veel te laag.

Heerlijke vrije trap, een Ronaldinhootje :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Toen had er nog niemand een antwoord blijkbaar. Al verkeerd Bayern ook al enkele weken in een mindere vorm sinds ze die Bundesliga titel op zak hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker gekeken naar de bal door de mensen in de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR7 komt straks thuis en dan ligt dat vrouwtje weer lekker op de bank op hem te wachten, lekker man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Spelen op balbezit lijkt soms de scherpte eruit te halen, alles gaat in een gematigd tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met een Messi en een generatie Spaanse toppers als Iniesta, Xavi etc ;) . Heynckes kan glimlachend naar bed, Guardiola is toch niet de alleskunner :p
Het is niet alleen Bayern dat zwak is, maar ook Real die het spelletje perfect speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:35:
[...]
Tuurlijk won die er prijzen mee (niemand had nog een middel ertegen). Inmiddels wel en het werkt niet meer.
Onzin. Het wordt gewoon niet goed uitgevoerd. Het is niet zo dat verdedigen nu ineens heilig is. Het zijn gewoon golfbewegingen. Na Ajax in de jaren 90 kreeg je ook weer ander soort ploegen
gambieter schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:38:
[...]

Met een Messi en een generatie Spaanse toppers als Iniesta, Xavi etc ;) . Heynckes kan glimlachend naar bed, Guardiola is toch niet de alleskunner :p
Dat is dus de uitvoering. Duitsers zijn ook geen Spanjaarden

[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 29-04-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:38:
[...]

Onzin. Het wordt gewoon niet goed uitgevoerd. Het is niet zo dat verdedigen nu ineens heilig is. Het zijn gewoon golfbewegingen. Na Ajax in de jaren 90 kreeg je ook weer ander soort ploegen
Het werkt niet meer en dat is geen onzin. Zie Red Bull, zie Ajax vs Barca enz enz. Natuurlijk zijn er golfbewegingen, maar dit speltype wordt vaker doorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:37:
CR7 komt straks thuis en dan ligt dat vrouwtje weer lekker op de bank op hem te wachten, lekker man
Wel eerst even terugvliegen naar Madrid :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Barcelona was gewoon slecht tegen Ajax. Ajax was gewoon superslecht tegen Red Bull. Goed dominant voetbal kan nog prima.

Begin jaren 90 dachten we ook dat het niet meer kon. Toen kwam v Gaal

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 29-04-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:40:
Barcelona was gewoon slecht tegen Ajax. Ajax was gewoon superslecht tegen Red Bull. Goed dominant voetbal kan nog prima.

Begin jaren 90 dachten we ook dat het niet meer kon. Toen kwam v Gaal
Zo kun je alles afdoen als slecht. Nee de tegenstander doorzag het spelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:27
Ik had al verwacht, dat Bayern hier niet door ging komen. Wat mij nog het meeste kwaad maakt is dat er opeens gaten op de tribunes waren zonder mensen, lekker thuis blijven als je succes fan bent ;w

Als ze nu de beker van Dortmund verliezen, dan weet ik niet wat er gaat gebeuren.

[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 29-04-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:41:
[...]
Zo kun je alles afdoen als slecht. Nee de tegenstander doorzag het spelletje ;)
Dat spelletje is al jaren en jaren hetzelfde. Ajax onder v Gaal speelde het ook al zo. Tegenstanders zijn echt niet zo dom dat ze vijf jaar hebben moeten broeden op een antwoord.

Nogmaals: ik kijk al lang genoeg voetbal om te weten dat die discussie van "het kan niet meer" van alle tijden is

[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 29-04-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:37:
Beetje Gijpie nadoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:39:
[...]

Het werkt niet meer en dat is geen onzin. Zie Red Bull, zie Ajax vs Barca enz enz. Natuurlijk zijn er golfbewegingen, maar dit speltype wordt vaker doorzien.
Als je het goed uitvoert kan het prima. Maar Bayern speelt behoorlijk onder haar kunnen de laatste tijd.

En Real is echt een ploeg die eigenlijk alles kan. Hun snelheid is ook zo dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 200 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum