[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.451 views

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:06

Quad

Doof

Bayern speelt anders als Barcelona gisteren, ze proberen voornamelijk de bal breed te leggen via de flank en de bal voorgeven of vanaf tweede lijn schieten.
Dat Bayern nu zo rondtikt komt omdat Arsenal ook niks anders kan dan afwachten en een verdediging opwerpen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo'n Wenger zal toch in de rust ook wel hebben doorgekregen dat het geen duik was van Robben. Als ik Robben was was ik na dat gebaar na Wenger gelopen en had hem recht in zijn gezicht uitgelachen. Goed dat Robben volwassener is dan ik ;)

Wat een clown.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:46
Anders gaat die presentator van de NOS de naam van Müller even goed uitspreken! Wel goed hoe Arsenal weet stand te houden hoewel ik Bayern niet heel flitsend en geölied vind spelen.

Ik heb de herhaling van de evt tweede kaart van Boateng gemist, wel of geen geel?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Quad

Quad

Doof

Wenger had gewoon een vooruitziende blik. :+

nggyu nglyd

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat Ozil er nog steeds staat :D . Zoals de Sky verslaggevers zeggen: Ozil is de laatste 25 minuten heel consequent, hij laat zijn mannetje elke keer lopen.

Koscielny nam veel risico eerder. Bayern moet eens kappen met proberen de bal het doel in te lopen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 00:03

Koppensneller

winterrrrrr

gambieter schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:22:Bayern moet eens kappen met proberen de bal het doel in te lopen.
Inderdaad, da's Arsenals spelletje.

• Quad

Quad

Doof

Rosicky nam wel veel risico..

Oef, schitterend weer gedaan!

[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 19-02-2014 22:32 ]

nggyu nglyd

• Arjan90
Verdorie :( nu kan Arsenal best nog twee keer scoren in München maar dat verwacht ik niet...

[ Voor 78% gewijzigd door Arjan90 op 19-02-2014 22:33 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tot nu toe zal geen enkele return spannend worden :/ (ik weet overigens niet hoe het bij Milan - Atletico staat)

• Arjan90
0-1 daar dus dat biedt genoeg perspectief!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:19
Nu is het al helemaal een formaliteit :')

Bayern en Barca door, laat daar geen twijfel over bestaan. Hard voor City want dat is een koopclub, triest voor Arsenal want die moeten al zo lang op een houtje bijten.

En bijna 3-0 nog ook...

[ Voor 5% gewijzigd door Vlassie1980 op 19-02-2014 22:35 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:54
Vlassie1980 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:13:
Als speler van Arsenal wordt je echt compleet gestoord als Bayern zo maar die bal blijft rondtikken. Barca 2.0 met Guardiola als architect.
Nou nee hoor, ze zijn al ingegraven voor de 16, dus kracht kost het niet echt en zolang ze van links naar rechts blijven gaan zal dat Arsenal niet boeien.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:31
Zo frustrerend om te zien dat ook dit jaar Arsenal weer geen deuk in een pakje boter weet te schoppen. Er is altijd wel iets aan de hand en daarbij wordt het echt eens tijd dat ze portemonnee wat vaker opentrekken. Je kunt je net zo goed afmelden zoals de Noren deden.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:33:
Nu is het al helemaal een formaliteit :')

Bayern en Barca door, laat daar geen twijfel over bestaan. Hard voor City want dat is een koopclub, triest voor Arsenal want die moeten al zo lang op een houtje bijten.

En bijna 3-0 nog ook...
Arsenal heeft geld zat hoor, als je dat bedoeld..
Ze weten alleen bijna niemand te strikken, op Ozil en Sanogo en wat kleinere namen na.
City heeft dat geld uit CL-inkomsten niet nodig, die moeten het puur doen om die miljardair die gisteren voor het eerst in het stadion zat tevreden te houden. Die hebben ook geen versterkingen nodig; met alleen kopen haal je de finale ook niet, zo blijkt maar weer.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:16
Bah bah, vreselijke wedstrijd, maar goed, dat is mijn mening.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-01 20:26

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:44:
Bah bah, vreselijke wedstrijd, maar goed, dat is mijn mening.
Wat bedoel je precies? Arsenal heeft het zelf verprutst, kansen genoeg, maar zelfs die penalty ging er niet in.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:18

Vos

AFCA

Miki schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:41:
Zo frustrerend om te zien dat ook dit jaar Arsenal weer geen deuk in een pakje boter weet te schoppen. Er is altijd wel iets aan de hand en daarbij wordt het echt eens tijd dat ze portemonnee wat vaker opentrekken. Je kunt je net zo goed afmelden zoals de Noren deden.
Euh deze wedstrijd wordt beslist door 2 momenten imo, de penalty missen en de rode kaart. Verder structureel CL zonder met bakken met geld te smijten. Is dat geen deuk in pakje boter schoppen? En betreffende portemonnee trekken klopt, wil je écht meedoen om de prijzen dan zal dat moeten. En sinds 1/2 jaar kan het nu ook, daarvoor niet. Maar dat wist je vast wel?

En je laatste zin slaat natuurlijk nergens op...
dutchgio schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:44:
[...]

Ze weten alleen bijna niemand te strikken, op Ozil en Sanogo en wat kleinere namen na.
....
Of willen ze niemand strikken...Wenger is krent eerste klas ;).

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 19-02-2014 23:49 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/media/3707051/rtl-haakt-af-voor-samenvattingen-eredivisie.html

Gelukkig! Ik mag toch hopen dat de rechten bij de NOS blijven.
SBS lijkt me helemaal een drama, zeker qua wedstrijd commentaar.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wenger geeft Robben de schuld. Wat een verrassing: volgens Wenger was het Robben die Sczczesny rood aansmeerde. Zou die man echt weigeren TV-beelden te bekijken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:03
Vlassie1980 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:13:
Als speler van Arsenal wordt je echt compleet gestoord als Bayern zo maar die bal blijft rondtikken. Barca 2.0 met Guardiola als architect.
Lekker makkelijk als je 45 minuten met 1 man meer speelt ;)
gambieter schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 03:27:
Wenger geeft Robben de schuld. Wat een verrassing: volgens Wenger was het Robben die Sczczesny rood aansmeerde. Zou die man echt weigeren TV-beelden te bekijken?
Als Pelligrini het mag, waarom Wenger niet :+

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11-2025
Kaap schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 06:21:

[...]

Als Pelligrini het mag, waarom Wenger niet :+
Precies degene die jij nu quote stelt nog geen dag geleden dat Pelegrini dat ook 'niet mag'. Beetje flauw dus om, als er (terecht) op het kinderachtige gedrag van Wenger gewezen wordt, Pellegrini er met de haren bij te slepen. Een beetje 'ja maar hij deed het ook', als je als kind betrapt werd op het uithalen van rottigheid.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Miki schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:41:
Zo frustrerend om te zien dat ook dit jaar Arsenal weer geen deuk in een pakje boter weet te schoppen.
onzin, in de eerste helft was Arsenal minimaal gelijkwaardig aan Bayern. Maar na een rode kaart is het uitermate lastig tegen clubs als Bayern/Barca. ik kan geen enkele team bedenken die overeind zou blijven. chelsea misschien, die zijn natuurlijk meester in het bus parkeren...

Kroos schoot em fantastisch binnen hoor, goal van Muller heb ik niet meer gezien omdat ik een stukje Milan - Atletico ben gaan kijken, ben in slaap gevallen zo saai

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 03:27:
Ik vraag me toch ook af, doe je daar je team nu een plezier mee? Door de schuld buiten jezelf te zoeken, geef je eigenlijk aan dat je goed genoeg was om Bayern te pakken, maar door een externe factor lukte dat niet. Terwijl je zelf een penalty mist (was dat geen buitenspel van Özil trouwens?) en de tweede helft heb je met 10 man in het doel gestaan.

Kun je dan niet beter zeggen dat je simpelweg niet goed genoeg was om dit Bayern te pakken en vervolgens je spelers te motiveren om meer uit zichzelf te halen en degene die dat niet kunnen te vervangen door spelers die dat wel kunnen? Met achteraf zeiken op de scheids en Robben word je eigen team zeker niet beter.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:24
Mijn conclusie is dat we de afgelopen dagen twee zaadpartijen hebben gezien, waarvan iedereen op voorhand dacht dat het twee wereldpartijen zouden worden (inclusief moi) en de twee andere wedstrijden de betere wedstrijden waren, dus ze hadden beter die kunnen uitzenden.

Het lijkt wel of Engelse ploegen op een of andere manier afhaken als het op CL aankomt. Er is wel enige Engelse CL geschiedenis, maar volgens mij leeft de competitie en FA Cup daar toch meer.

Op hoop van goede zege een mooie pot van Ajax dan maar!

• Vos

Vos

AFCA

Ik zag anders 2 mooie wedstrijden tot de rode kaart.

• Vlassie1980
dutchgio schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:44:
[...]

City heeft dat geld uit CL-inkomsten niet nodig, die moeten het puur doen om die miljardair die gisteren voor het eerst in het stadion zat tevreden te houden. Die hebben ook geen versterkingen nodig; met alleen kopen haal je de finale ook niet, zo blijkt maar weer.
Ach, ik vind City gewoon een ranzige koopclub geworden. Net als PSG en Chelsea natuurlijk. Arsenal is een mooie traditie club.

Bij City is het een kwestie van tijd voordat ze wel een keer de CL winnen, dat zag je bij Chelski ook.

• Martinusz
We raken uit de boeken:
http://www.nusport.nl/ove...evenaart-record-ajax.html

Vergane glorie....toen we nog meededen/meetelden Europees :+

• Vlassie1980
Doen ze hun bijnaam "Rekordmeister" nog meer eer aan :)
Toch weer de favoriet voor de CL.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:24:
[...]

Ach, ik vind City gewoon een ranzige koopclub geworden. Net als PSG en Chelsea natuurlijk. Arsenal is een mooie traditie club.

Bij City is het een kwestie van tijd voordat ze wel een keer de CL winnen, dat zag je bij Chelski ook.
Arsenal is een mooie traditie club die ook vrolijk 50 miljoen neertelt voor Ozil hoor. :z

• JeroenNietDoen
argro schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:15:
[...]
Precies degene die jij nu quote stelt nog geen dag geleden dat Pelegrini dat ook 'niet mag'. Beetje flauw dus om, als er (terecht) op het kinderachtige gedrag van Wenger gewezen wordt, Pellegrini er met de haren bij te slepen. Een beetje 'ja maar hij deed het ook', als je als kind betrapt werd op het uithalen van rottigheid.
Misschien post je van een mobile device dat je de :+ smiley niet kon zien?
[...]

Gambieter kom er maar in :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:44:
Er zijn momenteel maar twee coaches die weg kunnen komen met dergelijke rants, een zit bij de Blues en de ander is met pensioen :p . De rest zijn gewoon slechte verliezers :+
Gambieter kom er maar in :+
We hebben tegenwoordig een frustri-rant-antiManCity-meter naast de usernaam staan, en die van hem staat nog niet in het rood. Maakt het niet beter maar hij kan nog even :+

• Vlassie1980
Legioen Oranje verliest van Australië en Chili op WK
Legioen Oranje verliest van Australië en Chili op WK
De KNVB verwacht dat het Nederlands elftal in Brazilië tijdens het WK wordt gevolgd door ongeveer vijfduizend fans. Vooralsnog gaat het om een bescheiden legioen dat vooral tegen Chili en Australië op de tribunes ruim in de minderheid zal zijn.

Deze week is een zware delegatie van de KNVB op pad in Brazilië om de laatste voorbereidingen te treffen voor het WK. Bij het vertrek werd bekendgemaakt dat alle Oranje-fans die via de bond een kaart hebben aangevraagd voor het toernooi in tegenstelling tot veel andere eindtoernooien straks ook daadwerkelijk naar de eindronde kunnen gaan.

In Nederland werden tweeduizend tickets besteld. Maar ook via de FIFA en de sponsors van het toernooi zullen heel wat landgenoten aan kaartjes komen. De wereldvoetbalbond verkocht tot nu toe elfhonderd tickets aan Nederlanders, eenzelfde aantal zal waarschijnlijk via sponsors bij de duels aanwezig zijn.

Al met al een niet al te groot legioen. 'We gaan daarom uit van ongeveer dezelfde aantallen fans als die ons vier jaar geleden in Zuid-Afrika begeleidden', zegt projectmanager Gijs de Jong. 'Dat zou neerkomen op zo’n vijfduizend fans per wedstrijd.'

Bondscoach Louis van Gaal en zijn spelers weten in elk geval nu al dat het laatste groepsduel (met Chili) als een uitwedstrijd zal voelen. Vanuit dat land is een ware run op WK-kaarten op gang gekomen. Ook de tweede tegenstander Australië noteerde bij de FIFA drie keer zoveel aanvragen voor kaarten als Nederland.

Bron: http://www.vi.nl/nieuws/l...ralie-en-chili-op-wk-.htm
Ik dacht dat wij altijd van die fanatieke supporters hadden, dat er veel Chilenen zullen zijn is natuurlijk logisch want het is veel minder ver reizen voor ze maar dat er zo veel animo uit Australië is wist ik niet.

• Mosin
tweaker2010 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:42:
[...]

Wat bedoel je precies? Arsenal heeft het zelf verprutst, kansen genoeg, maar zelfs die penalty ging er niet in.
Ik vond Bayern niet zo agrresief en aanvallend spelen, zoals ze normaal doen, maar dat kan ook aan de aardige verdediging van Arsenal hebben gelegen.
Hopelijk wordt de wedstrijd in München beter!

[ Voor 43% gewijzigd door Mosin op 20-02-2014 15:09 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:08:
[...]
Ik vond Bayern niet zo agrresief en aanvallend spelen, zoals ze normaal doen, maar dat kan ook aan de aardige verdediging van Arsenal hebben gelegen.
Hopelijk wordt de wedstrijd in München beter!
Bayern hoefde niet perse, puntverlies voorkomen was het belangrijkste doel. Thuis kunnen ze vol aanvallen.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11-2025
Kaap schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:44:
[...]

Ik doe niet aan emoticons. Een knipoog begrijp ik nog, maar met een albino-clown kan ik niet zoveel, vandaar.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Mosin
tweaker2010 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:13:
[...]

Bayern hoefde niet perse, puntverlies voorkomen was het belangrijkste doel. Thuis kunnen ze vol aanvallen.
Ja, dat is natuurlijk waar, maar uit doelpunten tellen toch voor 2 of hoe is dat nu geregeld ?

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:31

Niku

Alagaesii

Mosin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:44:
[...]

Ja, dat is natuurlijk waar, maar uit doelpunten tellen toch voor 2 of hoe is dat nu geregeld ?
Als Arsenal in München nu met 1-3 wint is Arsenal door op basis van dat ene extra uit doelpunt.

• Mosin
Niku schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:46:
[...]

Als Arsenal in München nu met 1-3 wint is Arsenal door op basis van dat ene extra uit doelpunt.
Ooohw, nu snap ik hem :P
Bayern moet wel gewoon zijn spel blijven spelen en niet arrogant gaan worden, maar dat zei meneer rummenigge al bij het banket na de wedstrijd tegen de spelers. Thuis moeten ze inderdaad er gewoon weer 100% voor gaan.

Trouwens, toen ik die penaltie van Özil zag meende ik even, dat meneer omgekocht is. Zo slecht schiet je toch geen penaltie in of ligt, dat nu aan mij ?

Verwijderd

Hoog tijd dat Feyenoord, Ajax en PSV weer eens dat toernooi gaan winnen. Is al een heel poosje geleden weer onderhand.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Mosin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:52:
[...]

Trouwens, toen ik die penaltie van Özil zag meende ik even, dat meneer omgekocht is. Zo slecht schiet je toch geen penaltie in of ligt, dat nu aan mij ?
tis niet de eerste penalty die hij mist voor arsenal, tegen Marseille schoot ie em ook al zo slap in. van mij mag ie nooit meer een penalty nemen. Een penalty moet je gewoon altijd ver in de hoek knallen, gokt de keeper raak dan heb je pech, of als je em op de paal mikt: kan gebeuren. Maar zo'n inhoudende aanloop is vragen om problemen als de keeper blijft staan :(

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Mosin
Terryb47 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:27:
[...]

tis niet de eerste penalty die hij mist voor arsenal, tegen Marseille schoot ie em ook al zo slap in. van mij mag ie nooit meer een penalty nemen. Een penalty moet je gewoon altijd ver in de hoek knallen, gokt de keeper raak dan heb je pech, of als je em op de paal mikt: kan gebeuren. Maar zo'n inhoudende aanloop is vragen om problemen als de keeper blijft staan :(
Ja, precies.
Ik had het er toevallig met mijn gym leraar over en die zegt: Als Neuer de andere kant op springt, dan is hij goed ingeschoten.. naar mijn mening is dat totale bulsh*t. Als hij hem echt met vertrouwen neemt, dan leg je hem gewoon in de hoek neer. Vooral een voetballer zoals Özil doet zichzelf echt tekort met zo'n schotje.
Maar goed, niet om Özil af te zeiken, want wat Alaba deed gaat ook nergens over.

• dutchgio
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:52:
[...]

Ooohw, nu snap ik hem :P
Bayern moet wel gewoon zijn spel blijven spelen en niet arrogant gaan worden, maar dat zei meneer rummenigge al bij het banket na de wedstrijd tegen de spelers. Thuis moeten ze inderdaad er gewoon weer 100% voor gaan.

Hij schoot m inderdaad niet echt goed in.
Was ook niet zo slim om Ozil de penalty te laten nemen;
Speelde in een ver verleden al samen met Neuer :+
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/z91lhvvcd/image.jpg

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dutchgio schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:13:
[...]
Hij schoot m inderdaad niet echt goed in.
Was ook niet zo slim om Ozil de penalty te laten nemen;
Speelde in een ver verleden al samen met Neuer :+
Los van het verleden, ze spelen en trainen nu ook samen bij het Duitse elftal: ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.torwart.de/typo3temp/pics/a143c8c1f7.jpg

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Het was idd geen goede penalty, maar Neuer heeft ook een enorme reach :)
Als de bal strak door het midden was ipv van binnenkant voet dan was er niets aan de hand geweest.

We zien over twee weken wel weer hoe dit afloopt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dutchgio
  • Niet online
tweaker2010 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:23:
[...]

Los van het verleden, ze spelen en trainen nu ook samen bij het Duitse elftal: ;)

[afbeelding]
Dat ook nog eens ja :o
Als Ajax vanavond ook een penalty krijgt is wel duidelijk wie m mag nemen; de man van de hattrick in de vorige wedstrijd, Waarvan er 2 penalties waren :+

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
[...]

Het is jammer dat City tegenwoordig inderdaad meedoet aan de moderne malaise, maar de traditie van die club vind ik persoonlijk veel mooier dan die van Arsenal. City is de volksclub van Manchester, misschien niet met de rijke sportieve palmares als stadgenoot United, maar wel met een mooie historie.

Arsenal spreekt mij maar weinig aan, altijd een oersaaie club geweest. Met de komst van Bergkamp (en Wenger en later Henry en Van Persie) is het voetbal wel aantrekkelijker geworden, maar ik vind de club er weinig interessanter op geworden. In Londen hebben clubs als West Ham of Fulham naar mijn idee ook een veel mooiere historie dan Arsenal.

Het is naar mijn idee ook helemaal niet mogelijk om zowel een topclub te zijn als rijke, historische tradities in stand te houden. Topclubs worden zonder uitzondering gedomineerd door geld en voor tradities is nog weinig ruimte. Het voetbal van Arsenal is aantrekkelijk, dat is een plus, maar de club wordt ook gewoon bepaald door geld en daarin worden niet altijd de juiste keuzes gemaakt, waardoor sportief succes uitblijft…

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:46
Eindelijk een goal, was een vrij saaie pot.

• lateef
Deadsy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:45:
Eindelijk een goal, was een vrij saaie pot.
pff, verschrikkelijk inderdaad :'(

Verwijderd

Schone geblesseerd, hopelijk Kishna er in!

• Deadsy
Lekker, Schone heeft zich tijdens de warming up geblesseerd. Hoop dat het niet te erg is en dat hij er in de competitie weer gewoon bij is.

• lateef
dutchgio schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:46:
[...]

Als Ajax vanavond ook een penalty krijgt is wel duidelijk wie m mag nemen; de man van de hattrick in de vorige wedstrijd, Waarvan er 2 penalties waren :+
Dat zit er helaas niet in… :|

• dutchgio
  • Niet online
lateef schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:51:
[...]

Dat zit er helaas niet in… :|
Jammer inderdaad, want Schone voegt toch wel meer toe dan een Sigthorson.

• Vlassie1980
Leuk ingestudeerde vrije trap van RBS

Verwijderd

Spelen sowieso lekker fris aanvallend voetbal. Kan Ajax wat van leren ;)

• Quad

Quad

Doof

Wat een lekkere actie! :D

nggyu nglyd

• dutchgio
  • Niet online
Mooie actie van De Jong, jammer dat Duarte de bal niet aflegde op rechts...

• Vlassie1980
Red Bull Salzburg scoort gemiddeld 3,28 goals per duel dit seizoen dus aanvallen kunnen ze wel :)
Senegalees en Braziliaan in de spits, altijd gevaarlijk.

Verwijderd

Wat een kneuzen zeg. Je ziet het al 10 minuten aankomen.

• Vlassie1980
Pingel, deja vu met wedstrijden van voorgaande avonden. Gelukkig geen rood.

En ze hebben een uitgoal, Ajax kan nu flink aan de bak. Kom op man, je kan toch wel van een Oostenrijks ploegje winnen man :P

[ Voor 46% gewijzigd door Vlassie1980 op 20-02-2014 21:23 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:11
Beschamend dat je het zo moeilijk hebt tegen een vreemdelingen legioen uit Oostenrijk :/

XXXVI

Verwijderd

Ajax kan nog geen 3x combineren. Pass terug, pass breed en bal kwijt. Dat terugspelen op Cillesen is ook gewoon irritant maar helaas moet het wel want voorin is niemand aanspeelbaar.

• JeroenNietDoen
ephymerous schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:22:
Beschamend dat je het zo moeilijk hebt tegen een vreemdelingen legioen uit Oostenrijk :/
Of je overschat het niveau van je eigen club? Die gasten spelen, net zoals Ajax, niet voor niets EL.

1995 is long gone hoor...

• Vlassie1980
Tikkie terug, tikkie terug, en vervolgens weer de bal naar voren rossen en inleveren :z |:(

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:31

Niku

Alagaesii

Waarom was aan het begin dat ene vak in de Arena leeg vraag ik me af?

Verwijderd

Vanwege wangedrag tegen Celtic.

• Vlassie1980
Niku schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:26:
Sanctie van de UEFA vanwege dat gedoe met Celtic d8 ik

• Deadsy
Niku schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:26:
Straf van de UEFA voor de ongeregeldheden rondom het duel met Celtic.

• ephymerous
Kaap schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:24:
[...]

Of je overschat het niveau van je eigen club? Die gasten spelen, net zoals Ajax, niet voor niets EL.

1995 is long gone hoor...
Onzin, ik heb Ajax dit seizoen tegen betere tegenstanders veel beter zien voetballen. Wat heeft 95 hier mee te maken?

XXXVI

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:24:
Ajax kan nog geen 3x combineren. Pass terug, pass breed en bal kwijt. Dat terugspelen op Cillesen is ook gewoon irritant maar helaas moet het wel want voorin is niemand aanspeelbaar.
De keren dat iemand aanspeelbaar is durven ze niet. Vervolgens bal terug naar Cilessen, die net zo lang wacht totdat degene die ie aanspeelt al half in de dekking staat... wat weer resulteert in een roei naar voren

• Deadsy
Denk zelf dat ze teveel moeite hebben met het hoge tempo en de felheid waarmee RBS begint.
Vraag me af hoelang ze dat kunnen volhouden.

Verwijderd

lol man, hopelijk worden ze een keer goed afgemaakt. Misschien dat dat helpt want dit is wel zo gruwelijk kansloos. Kwartiertje de beuk erin tegen Ajax en je bent zo ongeveer wel door naar de volgende ronde. Nu lekker de wedstrijden uittikken :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 21:30 ]

• Vlassie1980
Dag Ajax....

• ephymerous
Afgelopen door gebrek aan linksback.

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
en weer klasse verdedigd, maar ja wat wil je als je Europees speelt met een aanvallende middenvelder als back

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:55
toolkist schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:30:
en weer klasse verdedigd, maar ja wat wil je als je Europees speelt met een aanvallende middenvelder als back
Riedewald had je daar ook niet neer moeten zetten..

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• toolkist
  • Niet online
Nee, dus gewoon Blind...

• PWM
  • Niet online

PWM

Los van die back: RBS is gewoon veel feller en fitter. Hebben er echt zin in. Dat had Blind niet voorkomen

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gelukkig ligt Ajax nu hopelijk ook uit die nutteloze EL. Scheelt weer wat wedstrijden doordeweeks, kunnen ze zich op de eredivisie gaan richten. Hoog nodig ook, wat een gatenkaas achterin... ;w

• JeroenNietDoen
ephymerous schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:27:
[...]
Onzin, ik heb Ajax dit seizoen tegen betere tegenstanders veel beter zien voetballen. Wat heeft 95 hier mee te maken?
Salzburg speelt gewoon goed, heel gretig en staan nu met 0-2 voor, minachtend doen omdat ze voor je gevoel uit een mindere competitie komen zegt meer over hoe je denkt over het niveai van je eigen club. Credit where credit is due...

• Vlassie1980
Laat ze bij Ajax in de rust maar even per man een liter Red Bull drinken, misschien helpt dat :P

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:27:
[...]
Niet op reageren, deze zeer gefrustreerde Arsenal-aanhanger komt hier, zoals al vele malen eerder, enkel om op Ajax te zeiken .

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:33:
Los van die back: RBS is gewoon veel feller en fitter. Hebben er echt zin in. Dat had Blind niet voorkomen
Inderdaad, gewoon terecht dit. Slappe hap in het kwadraat.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat een drama speler is die van Rhijn toch ook... geen een pass komt aan :(

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Mooi ploegje dat Salzburg. Spelen op dit moment gewoon beter. Niet erg als Ajax de EL uit vliegt, maar wel jammer als je thuis dik verliest zo.

Tomorrow is not today!

• ephymerous
Kaap schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:33:
[...]

Salzburg speelt gewoon goed, heel gretig en staan nu met 0-2 voor, minachtend doen omdat ze voor je gevoel uit een mindere competitie komen zegt meer over hoe je denkt over het niveai van je eigen club. Credit where credit is due...
:z

Ik doe niet minachtend. Het niveau van Ajax is erg laag deze wedstrijd.

[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 20-02-2014 21:36 ]

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Daar komt De Jong nog goed weg met geel, de frustratie droop er vanaf

• PWM
  • Niet online

PWM

Ach, iedereen weet wat een per ongeluke 1-2 voor rust nog kan teweegbrengen.

Verwijderd

Wat me op valt is dat Ajax nog geen 1 kans gehad heeft na 30 minuten. Dat is wel heel dramatisch.

• PWM
  • Niet online

PWM

Edit : rare dubbel :?

[ Voor 87% gewijzigd door PWM op 20-02-2014 21:40 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dit gaat nog een lange zit worden zo, kan de Boer niet een aantal spelers wisselen in de rust?
Het verschil zonder Schone laat zich wel voelen zeg, en de Jong op het middenveld is ook niets.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 15:38
toolkist schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:36:
Daar komt De Jong nog goed weg met geel, de frustratie droop er vanaf
Ja het had wel wat weg van natrappen.... en vervolgens krijgt hij geel en gaat hij nog een wegwerp gebaar maken ook.... heel dom.

• dutchgio
  • Niet online
Ajax had nog een goede spits nodig, dus misschien kan men die van RBS in de zomer overnemen :(

Ze spelen ook wel heel dramatisch...
Hoe kun je in de CL van menig topteam winnen en hier nog geen schot op doel hebben..

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:35:
[...]

Wat voor een groot deel ook gewoon door de tegenstander komt...

• Vlassie1980
schwarzenegger schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:38:
[...]

Ja het had wel wat weg van natrappen.... en vervolgens krijgt hij geel en gaat hij nog een wegwerp gebaar maken ook.... heel dom.
Allemaal frustratie, ze hebben niks in te brengen op dit moment.

• JeroenNietDoen
ephymerous schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:35:
[...]

En Salzburg speelt gewoon prima, lekker fel en gretig. Dat is alles wat ik probeer duidelijk te maken.

• schwarzenegger
Vlassie1980 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:39:
[...]

Allemaal frustratie, ze hebben niks in te brengen op dit moment.
Ik vind dat bij De Jong de laatste tijd erg vaak. Steeds van die rotte overtredingen, steeds mekkeren.
En altijd dan ook nog de onschuld zelve gaan spelen. Daar kan ik zo slecht tegen.

• Martinusz
dutchgio schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:38:
Ajax had nog een goede spits nodig, dus misschien kan men die van RBS in de zomer overnemen :(

Ze spelen ook wel heel dramatisch...
Hoe kun je in de CL van menig topteam winnen en hier nog geen schot op doel hebben..
Misschien omdat de tegenstander gewoon goed is? Hebben in de winterstop Bayern München ook met 3-0 naar huis gestuurd....is geen kattepis

• schwarzenegger
Sodemieter, die zit er mooi in zeg. :F

• Vlassie1980
OMG....

• ephymerous
Achterlijk bal verlies prachtig afgemaakt.

XXXVI

Pagina: 1 ... 138 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum