Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wat een clown.
Ik heb de herhaling van de evt tweede kaart van Boateng gemist, wel of geen geel?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Koscielny nam veel risico eerder. Bayern moet eens kappen met proberen de bal het doel in te lopen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inderdaad, da's Arsenals spelletje.gambieter schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:22:Bayern moet eens kappen met proberen de bal het doel in te lopen.
Oef, schitterend weer gedaan!
[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 19-02-2014 22:32 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 78% gewijzigd door Arjan90 op 19-02-2014 22:33 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Bayern en Barca door, laat daar geen twijfel over bestaan. Hard voor City want dat is een koopclub, triest voor Arsenal want die moeten al zo lang op een houtje bijten.
En bijna 3-0 nog ook...
[ Voor 5% gewijzigd door Vlassie1980 op 19-02-2014 22:35 ]
Nou nee hoor, ze zijn al ingegraven voor de 16, dus kracht kost het niet echt en zolang ze van links naar rechts blijven gaan zal dat Arsenal niet boeien.Vlassie1980 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:13:
Als speler van Arsenal wordt je echt compleet gestoord als Bayern zo maar die bal blijft rondtikken. Barca 2.0 met Guardiola als architect.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Arsenal heeft geld zat hoor, als je dat bedoeld..Vlassie1980 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:33:
Nu is het al helemaal een formaliteit
Bayern en Barca door, laat daar geen twijfel over bestaan. Hard voor City want dat is een koopclub, triest voor Arsenal want die moeten al zo lang op een houtje bijten.
En bijna 3-0 nog ook...
Ze weten alleen bijna niemand te strikken, op Ozil en Sanogo en wat kleinere namen na.
City heeft dat geld uit CL-inkomsten niet nodig, die moeten het puur doen om die miljardair die gisteren voor het eerst in het stadion zat tevreden te houden. Die hebben ook geen versterkingen nodig; met alleen kopen haal je de finale ook niet, zo blijkt maar weer.
Wat bedoel je precies? Arsenal heeft het zelf verprutst, kansen genoeg, maar zelfs die penalty ging er niet in.Mosin schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:44:
Bah bah, vreselijke wedstrijd, maar goed, dat is mijn mening.
Euh deze wedstrijd wordt beslist door 2 momenten imo, de penalty missen en de rode kaart. Verder structureel CL zonder met bakken met geld te smijten. Is dat geen deuk in pakje boter schoppen? En betreffende portemonnee trekken klopt, wil je écht meedoen om de prijzen dan zal dat moeten. En sinds 1/2 jaar kan het nu ook, daarvoor niet. Maar dat wist je vast wel?Miki schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:41:
Zo frustrerend om te zien dat ook dit jaar Arsenal weer geen deuk in een pakje boter weet te schoppen. Er is altijd wel iets aan de hand en daarbij wordt het echt eens tijd dat ze portemonnee wat vaker opentrekken. Je kunt je net zo goed afmelden zoals de Noren deden.
En je laatste zin slaat natuurlijk nergens op...
Of willen ze niemand strikken...Wenger is krent eerste klasdutchgio schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:44:
[...]
Arsenal heeft geld zat hoor, als je dat bedoeld..
Ze weten alleen bijna niemand te strikken, op Ozil en Sanogo en wat kleinere namen na.
....
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 19-02-2014 23:49 ]
Gelukkig! Ik mag toch hopen dat de rechten bij de NOS blijven.
SBS lijkt me helemaal een drama, zeker qua wedstrijd commentaar.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lekker makkelijk als je 45 minuten met 1 man meer speeltVlassie1980 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:13:
Als speler van Arsenal wordt je echt compleet gestoord als Bayern zo maar die bal blijft rondtikken. Barca 2.0 met Guardiola als architect.
Als Pelligrini het mag, waarom Wenger nietgambieter schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 03:27:
Wenger geeft Robben de schuld. Wat een verrassing: volgens Wenger was het Robben die Sczczesny rood aansmeerde. Zou die man echt weigeren TV-beelden te bekijken?
Precies degene die jij nu quote stelt nog geen dag geleden dat Pelegrini dat ook 'niet mag'. Beetje flauw dus om, als er (terecht) op het kinderachtige gedrag van Wenger gewezen wordt, Pellegrini er met de haren bij te slepen. Een beetje 'ja maar hij deed het ook', als je als kind betrapt werd op het uithalen van rottigheid.Kaap schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 06:21:
[...]
Als Pelligrini het mag, waarom Wenger niet
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
onzin, in de eerste helft was Arsenal minimaal gelijkwaardig aan Bayern. Maar na een rode kaart is het uitermate lastig tegen clubs als Bayern/Barca. ik kan geen enkele team bedenken die overeind zou blijven. chelsea misschien, die zijn natuurlijk meester in het bus parkeren...Miki schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:41:
Zo frustrerend om te zien dat ook dit jaar Arsenal weer geen deuk in een pakje boter weet te schoppen.
Kroos schoot em fantastisch binnen hoor, goal van Muller heb ik niet meer gezien omdat ik een stukje Milan - Atletico ben gaan kijken, ben in slaap gevallen zo saai
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik vraag me toch ook af, doe je daar je team nu een plezier mee? Door de schuld buiten jezelf te zoeken, geef je eigenlijk aan dat je goed genoeg was om Bayern te pakken, maar door een externe factor lukte dat niet. Terwijl je zelf een penalty mist (was dat geen buitenspel van Özil trouwens?) en de tweede helft heb je met 10 man in het doel gestaan.gambieter schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 03:27:
Wenger geeft Robben de schuld. Wat een verrassing: volgens Wenger was het Robben die Sczczesny rood aansmeerde. Zou die man echt weigeren TV-beelden te bekijken?
Kun je dan niet beter zeggen dat je simpelweg niet goed genoeg was om dit Bayern te pakken en vervolgens je spelers te motiveren om meer uit zichzelf te halen en degene die dat niet kunnen te vervangen door spelers die dat wel kunnen? Met achteraf zeiken op de scheids en Robben word je eigen team zeker niet beter.
Het lijkt wel of Engelse ploegen op een of andere manier afhaken als het op CL aankomt. Er is wel enige Engelse CL geschiedenis, maar volgens mij leeft de competitie en FA Cup daar toch meer.
Op hoop van goede zege een mooie pot van Ajax dan maar!
Ach, ik vind City gewoon een ranzige koopclub geworden. Net als PSG en Chelsea natuurlijk. Arsenal is een mooie traditie club.dutchgio schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:44:
[...]
Arsenal heeft geld zat hoor, als je dat bedoeld..
City heeft dat geld uit CL-inkomsten niet nodig, die moeten het puur doen om die miljardair die gisteren voor het eerst in het stadion zat tevreden te houden. Die hebben ook geen versterkingen nodig; met alleen kopen haal je de finale ook niet, zo blijkt maar weer.
Bij City is het een kwestie van tijd voordat ze wel een keer de CL winnen, dat zag je bij Chelski ook.
http://www.nusport.nl/ove...evenaart-record-ajax.html
Vergane glorie....toen we nog meededen/meetelden Europees
Toch weer de favoriet voor de CL.
Arsenal is een mooie traditie club die ook vrolijk 50 miljoen neertelt voor Ozil hoor.Vlassie1980 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:24:
[...]
Ach, ik vind City gewoon een ranzige koopclub geworden. Net als PSG en Chelsea natuurlijk. Arsenal is een mooie traditie club.
Bij City is het een kwestie van tijd voordat ze wel een keer de CL winnen, dat zag je bij Chelski ook.
Misschien post je van een mobile device dat je deargro schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:15:
[...]
Precies degene die jij nu quote stelt nog geen dag geleden dat Pelegrini dat ook 'niet mag'. Beetje flauw dus om, als er (terecht) op het kinderachtige gedrag van Wenger gewezen wordt, Pellegrini er met de haren bij te slepen. Een beetje 'ja maar hij deed het ook', als je als kind betrapt werd op het uithalen van rottigheid.
Gambieter kom er maar inVlassie1980 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:24:
[...]
Ach, ik vind City gewoon een ranzige koopclub geworden. Net als PSG en Chelsea natuurlijk. Arsenal is een mooie traditie club.
Er zijn momenteel maar twee coaches die weg kunnen komen met dergelijke rants, een zit bij de Blues en de ander is met pensioenKaap schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:44:
Misschien post je van een mobile device dat je desmiley niet kon zien?
We hebben tegenwoordig een frustri-rant-antiManCity-meter naast de usernaam staan, en die van hem staat nog niet in het rood. Maakt het niet beter maar hij kan nog evenGambieter kom er maar in
Ik dacht dat wij altijd van die fanatieke supporters hadden, dat er veel Chilenen zullen zijn is natuurlijk logisch want het is veel minder ver reizen voor ze maar dat er zo veel animo uit Australië is wist ik niet.Legioen Oranje verliest van Australië en Chili op WK
Legioen Oranje verliest van Australië en Chili op WK
De KNVB verwacht dat het Nederlands elftal in Brazilië tijdens het WK wordt gevolgd door ongeveer vijfduizend fans. Vooralsnog gaat het om een bescheiden legioen dat vooral tegen Chili en Australië op de tribunes ruim in de minderheid zal zijn.
Deze week is een zware delegatie van de KNVB op pad in Brazilië om de laatste voorbereidingen te treffen voor het WK. Bij het vertrek werd bekendgemaakt dat alle Oranje-fans die via de bond een kaart hebben aangevraagd voor het toernooi in tegenstelling tot veel andere eindtoernooien straks ook daadwerkelijk naar de eindronde kunnen gaan.
In Nederland werden tweeduizend tickets besteld. Maar ook via de FIFA en de sponsors van het toernooi zullen heel wat landgenoten aan kaartjes komen. De wereldvoetbalbond verkocht tot nu toe elfhonderd tickets aan Nederlanders, eenzelfde aantal zal waarschijnlijk via sponsors bij de duels aanwezig zijn.
Al met al een niet al te groot legioen. 'We gaan daarom uit van ongeveer dezelfde aantallen fans als die ons vier jaar geleden in Zuid-Afrika begeleidden', zegt projectmanager Gijs de Jong. 'Dat zou neerkomen op zo’n vijfduizend fans per wedstrijd.'
Bondscoach Louis van Gaal en zijn spelers weten in elk geval nu al dat het laatste groepsduel (met Chili) als een uitwedstrijd zal voelen. Vanuit dat land is een ware run op WK-kaarten op gang gekomen. Ook de tweede tegenstander Australië noteerde bij de FIFA drie keer zoveel aanvragen voor kaarten als Nederland.
Bron: http://www.vi.nl/nieuws/l...ralie-en-chili-op-wk-.htm
Ik vond Bayern niet zo agrresief en aanvallend spelen, zoals ze normaal doen, maar dat kan ook aan de aardige verdediging van Arsenal hebben gelegen.tweaker2010 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:42:
[...]
Wat bedoel je precies? Arsenal heeft het zelf verprutst, kansen genoeg, maar zelfs die penalty ging er niet in.
Hopelijk wordt de wedstrijd in München beter!
[ Voor 43% gewijzigd door Mosin op 20-02-2014 15:09 ]
Bayern hoefde niet perse, puntverlies voorkomen was het belangrijkste doel. Thuis kunnen ze vol aanvallen.Mosin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:08:
[...]
Ik vond Bayern niet zo agrresief en aanvallend spelen, zoals ze normaal doen, maar dat kan ook aan de aardige verdediging van Arsenal hebben gelegen.
Hopelijk wordt de wedstrijd in München beter!
Ik doe niet aan emoticons. Een knipoog begrijp ik nog, maar met een albino-clown kan ik niet zoveel, vandaar.Kaap schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:44:
[...]
Misschien post je van een mobile device dat je desmiley niet kon zien?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ja, dat is natuurlijk waar, maar uit doelpunten tellen toch voor 2 of hoe is dat nu geregeld ?tweaker2010 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:13:
[...]
Bayern hoefde niet perse, puntverlies voorkomen was het belangrijkste doel. Thuis kunnen ze vol aanvallen.
Als Arsenal in München nu met 1-3 wint is Arsenal door op basis van dat ene extra uit doelpunt.Mosin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:44:
[...]
Ja, dat is natuurlijk waar, maar uit doelpunten tellen toch voor 2 of hoe is dat nu geregeld ?
Ooohw, nu snap ik hemNiku schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:46:
[...]
Als Arsenal in München nu met 1-3 wint is Arsenal door op basis van dat ene extra uit doelpunt.
Bayern moet wel gewoon zijn spel blijven spelen en niet arrogant gaan worden, maar dat zei meneer rummenigge al bij het banket na de wedstrijd tegen de spelers. Thuis moeten ze inderdaad er gewoon weer 100% voor gaan.
Trouwens, toen ik die penaltie van Özil zag meende ik even, dat meneer omgekocht is. Zo slecht schiet je toch geen penaltie in of ligt, dat nu aan mij ?
Verwijderd
tis niet de eerste penalty die hij mist voor arsenal, tegen Marseille schoot ie em ook al zo slap in. van mij mag ie nooit meer een penalty nemen. Een penalty moet je gewoon altijd ver in de hoek knallen, gokt de keeper raak dan heb je pech, of als je em op de paal mikt: kan gebeuren. Maar zo'n inhoudende aanloop is vragen om problemen als de keeper blijft staanMosin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:52:
[...]
Trouwens, toen ik die penaltie van Özil zag meende ik even, dat meneer omgekocht is. Zo slecht schiet je toch geen penaltie in of ligt, dat nu aan mij ?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ja, precies.Terryb47 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:27:
[...]
tis niet de eerste penalty die hij mist voor arsenal, tegen Marseille schoot ie em ook al zo slap in. van mij mag ie nooit meer een penalty nemen. Een penalty moet je gewoon altijd ver in de hoek knallen, gokt de keeper raak dan heb je pech, of als je em op de paal mikt: kan gebeuren. Maar zo'n inhoudende aanloop is vragen om problemen als de keeper blijft staan
Ik had het er toevallig met mijn gym leraar over en die zegt: Als Neuer de andere kant op springt, dan is hij goed ingeschoten.. naar mijn mening is dat totale bulsh*t. Als hij hem echt met vertrouwen neemt, dan leg je hem gewoon in de hoek neer. Vooral een voetballer zoals Özil doet zichzelf echt tekort met zo'n schotje.
Maar goed, niet om Özil af te zeiken, want wat Alaba deed gaat ook nergens over.
Hij schoot m inderdaad niet echt goed in.Mosin schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:52:
[...]
Ooohw, nu snap ik hem
Bayern moet wel gewoon zijn spel blijven spelen en niet arrogant gaan worden, maar dat zei meneer rummenigge al bij het banket na de wedstrijd tegen de spelers. Thuis moeten ze inderdaad er gewoon weer 100% voor gaan.
Was ook niet zo slim om Ozil de penalty te laten nemen;
Speelde in een ver verleden al samen met Neuer
Los van het verleden, ze spelen en trainen nu ook samen bij het Duitse elftal:dutchgio schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:13:
[...]
Hij schoot m inderdaad niet echt goed in.
Was ook niet zo slim om Ozil de penalty te laten nemen;
Speelde in een ver verleden al samen met Neuer
Als de bal strak door het midden was ipv van binnenkant voet dan was er niets aan de hand geweest.
We zien over twee weken wel weer hoe dit afloopt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat ook nog eens jatweaker2010 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:23:
[...]
Los van het verleden, ze spelen en trainen nu ook samen bij het Duitse elftal:![]()
[afbeelding]
Als Ajax vanavond ook een penalty krijgt is wel duidelijk wie m mag nemen; de man van de hattrick in de vorige wedstrijd, Waarvan er 2 penalties waren
Het is jammer dat City tegenwoordig inderdaad meedoet aan de moderne malaise, maar de traditie van die club vind ik persoonlijk veel mooier dan die van Arsenal. City is de volksclub van Manchester, misschien niet met de rijke sportieve palmares als stadgenoot United, maar wel met een mooie historie.Vlassie1980 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:24:
[...]
Arsenal spreekt mij maar weinig aan, altijd een oersaaie club geweest. Met de komst van Bergkamp (en Wenger en later Henry en Van Persie) is het voetbal wel aantrekkelijker geworden, maar ik vind de club er weinig interessanter op geworden. In Londen hebben clubs als West Ham of Fulham naar mijn idee ook een veel mooiere historie dan Arsenal.
Het is naar mijn idee ook helemaal niet mogelijk om zowel een topclub te zijn als rijke, historische tradities in stand te houden. Topclubs worden zonder uitzondering gedomineerd door geld en voor tradities is nog weinig ruimte. Het voetbal van Arsenal is aantrekkelijk, dat is een plus, maar de club wordt ook gewoon bepaald door geld en daarin worden niet altijd de juiste keuzes gemaakt, waardoor sportief succes uitblijft…
pff, verschrikkelijk inderdaadDeadsy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:45:
Eindelijk een goal, was een vrij saaie pot.
Dat zit er helaas niet in…dutchgio schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:46:
[...]
Als Ajax vanavond ook een penalty krijgt is wel duidelijk wie m mag nemen; de man van de hattrick in de vorige wedstrijd, Waarvan er 2 penalties waren
Senegalees en Braziliaan in de spits, altijd gevaarlijk.
En ze hebben een uitgoal, Ajax kan nu flink aan de bak. Kom op man, je kan toch wel van een Oostenrijks ploegje winnen man
[ Voor 46% gewijzigd door Vlassie1980 op 20-02-2014 21:23 ]
XXXVI
Verwijderd
Of je overschat het niveau van je eigen club? Die gasten spelen, net zoals Ajax, niet voor niets EL.ephymerous schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:22:
Beschamend dat je het zo moeilijk hebt tegen een vreemdelingen legioen uit Oostenrijk
1995 is long gone hoor...
Sanctie van de UEFA vanwege dat gedoe met Celtic d8 ikNiku schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:26:
Waarom was aan het begin dat ene vak in de Arena leeg vraag ik me af?
Straf van de UEFA voor de ongeregeldheden rondom het duel met Celtic.Niku schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:26:
Waarom was aan het begin dat ene vak in de Arena leeg vraag ik me af?
Onzin, ik heb Ajax dit seizoen tegen betere tegenstanders veel beter zien voetballen. Wat heeft 95 hier mee te maken?Kaap schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:24:
[...]
Of je overschat het niveau van je eigen club? Die gasten spelen, net zoals Ajax, niet voor niets EL.
1995 is long gone hoor...
XXXVI
De keren dat iemand aanspeelbaar is durven ze niet. Vervolgens bal terug naar Cilessen, die net zo lang wacht totdat degene die ie aanspeelt al half in de dekking staat... wat weer resulteert in een roei naar vorenVerwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:24:
Ajax kan nog geen 3x combineren. Pass terug, pass breed en bal kwijt. Dat terugspelen op Cillesen is ook gewoon irritant maar helaas moet het wel want voorin is niemand aanspeelbaar.
Vraag me af hoelang ze dat kunnen volhouden.
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 21:30 ]
Riedewald had je daar ook niet neer moeten zetten..toolkist schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:30:
en weer klasse verdedigd, maar ja wat wil je als je Europees speelt met een aanvallende middenvelder als back
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Salzburg speelt gewoon goed, heel gretig en staan nu met 0-2 voor, minachtend doen omdat ze voor je gevoel uit een mindere competitie komen zegt meer over hoe je denkt over het niveai van je eigen club. Credit where credit is due...ephymerous schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:27:
[...]
Onzin, ik heb Ajax dit seizoen tegen betere tegenstanders veel beter zien voetballen. Wat heeft 95 hier mee te maken?
Niet op reageren, deze zeer gefrustreerde Arsenal-aanhanger komt hier, zoals al vele malen eerder, enkel om op Ajax te zeiken .ephymerous schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:27:
[...]
Onzin, ik heb Ajax dit seizoen tegen betere tegenstanders veel beter zien voetballen. Wat heeft 95 hier mee te maken?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Inderdaad, gewoon terecht dit. Slappe hap in het kwadraat.PWM schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:33:
Los van die back: RBS is gewoon veel feller en fitter. Hebben er echt zin in. Dat had Blind niet voorkomen
Tomorrow is not today!
Kaap schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:33:
[...]
Salzburg speelt gewoon goed, heel gretig en staan nu met 0-2 voor, minachtend doen omdat ze voor je gevoel uit een mindere competitie komen zegt meer over hoe je denkt over het niveai van je eigen club. Credit where credit is due...
Ik doe niet minachtend. Het niveau van Ajax is erg laag deze wedstrijd.
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 20-02-2014 21:36 ]
XXXVI
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door PWM op 20-02-2014 21:40 ]
Het verschil zonder Schone laat zich wel voelen zeg, en de Jong op het middenveld is ook niets.
Ja het had wel wat weg van natrappen.... en vervolgens krijgt hij geel en gaat hij nog een wegwerp gebaar maken ook.... heel dom.toolkist schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:36:
Daar komt De Jong nog goed weg met geel, de frustratie droop er vanaf
Ze spelen ook wel heel dramatisch...
Hoe kun je in de CL van menig topteam winnen en hier nog geen schot op doel hebben..
Wat voor een groot deel ook gewoon door de tegenstander komt...ephymerous schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:35:
[...]
Allemaal frustratie, ze hebben niks in te brengen op dit moment.schwarzenegger schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:38:
[...]
Ja het had wel wat weg van natrappen.... en vervolgens krijgt hij geel en gaat hij nog een wegwerp gebaar maken ook.... heel dom.
En Salzburg speelt gewoon prima, lekker fel en gretig. Dat is alles wat ik probeer duidelijk te maken.ephymerous schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:35:
[...]
Ik vind dat bij De Jong de laatste tijd erg vaak. Steeds van die rotte overtredingen, steeds mekkeren.Vlassie1980 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:39:
[...]
Allemaal frustratie, ze hebben niks in te brengen op dit moment.
En altijd dan ook nog de onschuld zelve gaan spelen. Daar kan ik zo slecht tegen.
Misschien omdat de tegenstander gewoon goed is? Hebben in de winterstop Bayern München ook met 3-0 naar huis gestuurd....is geen kattepisdutchgio schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:38:
Ajax had nog een goede spits nodig, dus misschien kan men die van RBS in de zomer overnemen![]()
Ze spelen ook wel heel dramatisch...
Hoe kun je in de CL van menig topteam winnen en hier nog geen schot op doel hebben..
XXXVI
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum