Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.664 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
jmk schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:11:
Ja alleen jammer dat Tea Bag alweer kassie wijle is...
t-bag? Van Prison Break? :9~

Eigenlijk hengel ik op the walking dead na de huidige series die worden uitgezonden alleen maar binnen, en kijk de wat oudere, al dan niet gestopte series. Maar dan wordt the blacklist wel interessant om te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Uit prison break inderdaad, hij speelde nu the courier die geen pijn kon voelen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
wontcachme schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:48:
[...]

Chicago Fire, SVU en Community. Maar ik krijg het idee wel tot een minderheid te gaan behoren :+

Schaamteloos gekopieerd van een andere site, maar hier de tussenstand tot nu toe voor dit jaar:
[afbeelding]
Wow, dat The Good Wife nog steeds bezig is. Eerste seizoen vond ik aardig, tweede seizoen ben ik afgehaakt. Te veel herhaling in episodes, te weinig ontwikkeling in het verhaal.

Ik krijg wel weer tijd om nieuwe series te gaan volgen, Breaking Bad is klaar, CSI NY is afgelopen en ook Nikita gaat er (gelukkig maar) aan. Die laatste werd per seizoen al minder, en ben blij dat ze daar een einde aan gaan maken. Under the Dome ga ik zelf schrappen, heb het einde van het boek al meegekregen toen ik het met iemand over de serie had die het boek ook had gelezen...

Nu nog wat nieuws zoeken, voorlopig staan deze op m'n nominatie-lijstje om gekeken te worden:
- House of Cards
- Orange is the new Black

Iemand anders nog tips?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

XyritZz schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:31:
[...]

Wow, dat The Good Wife nog steeds bezig is. Eerste seizoen vond ik aardig, tweede seizoen ben ik afgehaakt. Te veel herhaling in episodes, te weinig ontwikkeling in het verhaal.

Ik krijg wel weer tijd om nieuwe series te gaan volgen, Breaking Bad is klaar, CSI NY is afgelopen en ook Nikita gaat er (gelukkig maar) aan. Die laatste werd per seizoen al minder, en ben blij dat ze daar een einde aan gaan maken. Under the Dome ga ik zelf schrappen, heb het einde van het boek al meegekregen toen ik het met iemand over de serie had die het boek ook had gelezen...

Nu nog wat nieuws zoeken, voorlopig staan deze op m'n nominatie-lijstje om gekeken te worden:
- House of Cards
- Orange is the new Black

Iemand anders nog tips?
Van vorig seizoen (als je ze nog niet gezien hebt) vond ik The Americans en Orphan Black erg goed.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Prison Break ;)

edit: :X

[ Voor 28% gewijzigd door Config op 23-10-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Tomba schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:58:
[...]

Van vorig seizoen (als je ze nog niet gezien hebt) vond ik The Americans en Orphan Black erg goed.
Ik vond van vorig seizoen vooral Orphan Black verrassend.
Volg ik samen met m'n vriendin, net als Arrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Nog meer mensen voor wie het derde seizoen van Homeland vooralsnog heel dik tegenvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 11-09 05:35
Hoppa! schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:30:
Nog meer mensen voor wie het derde seizoen van Homeland vooralsnog heel dik tegenvalt?
Tot nu toe nog wel, spanning is er nog niet echt. Maar ik heb een vermoeden dat ze het eerst op moeten bouwen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hoppa! schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:30:
Ik vond het ook niet denderend, vooral de Brody ep van vorige week vond ik slaapverwekkend...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Cyrus The Virus schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Tot nu toe nog wel, spanning is er nog niet echt. Maar ik heb een vermoeden dat ze het eerst op moeten bouwen.
Ik hoop het ja. Op zich leende het einde van seizoen 1 zich ook beter voor een spectaculaire start van seizoen 2 dan nu het geval is.

Ik vind de combinatie van Brody die opgesloten zit, het zelfmoord relaas van een puber en Carrie die in de rechtszaal zit niet echt een garantie voor spektakel. Laten we hopen dat het beter wordt, maar ik heb de lichte angst dat de formule wel eens op zijn einde zou kunnen zijn. Ik denk sowieso dat er een aantal echt goede karakters bij moeten komen om het verlies van o.a. Estes op te kunnen vangen.

Overigens, episode 4 heet 'Game On'. Laten we hopen dat het dan ook echt start....?

[ Voor 5% gewijzigd door Hoppa! op 23-10-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ach ja Homeland. Ik geloof nog steeds in het verhaal, er wordt goed geacteerd maar ik wordt zo langzamerhand wel een beetje moe van Claire Danes (Carrie) die errug over de top is. Storend zelfs.

Heel erg slecht en bij mij al gecancelled zijn o.a.;
The Originals. hoeveel van die zwakke teenage weerwolven/vampieren kunnnen we aan?
The Tomorrow People. Kom op jongens we hebben Heroes gehad. Die was steen goed maar dit slaat nergens op..!!
Je kent het; beter goed gejat....maar helaas zijn er zo 10 meer op te noemen waarvan het idee gejat maar slecht uitgewerkt is.

Witches of East End gaat ook sneuvelen denk ik.
Betrayal is ook gejat, schijnt van een Nederlandse serie te zijn maar die heb ik nooit gezien. Echter vind ik die tot nu toe wel de moeite waard.

Wat ik momenteel wel de moeitte waard vind;
American Horror Story. Erg leuk origineel verhaal en erg goed geacteerd.
White Collar. Gewoon leuk. Is tegelijkertijd zwak maar ook origineel.
The Walking Dead. Misschien ook de zoveelste met het zombie thema maar ik heb vanaf serie 1 al zitten kijken en vind het gewoon leuk.
Person of Interest. Ook altijd hetzelfde liedje maar ik vind het gewoon leuk.
Breaking Bad. Is gewoon goed; goed origineel en geloofwaardig verhaal, goed geacteerd.
Modern family. Ik lig elke aflevering helemaal in een deuk. Alleen van die homo's al lig ik te gillen van het lachen.

Over gillen van het lachen gesproken. The IT Crowd. Geniale en scherpe humor waarvan je niet meer bijkomt.
Ik neem aan dat jullie ze allemaal hebben gezien. Er zou een 5e seizoen komen maar helaas is afgelopen september de last-ever episode uitgezonden op de BBC.

Ook zo'n goede BBC serie is The Guilty.
Is hier helaas niemand opgevallen terwijl de BBC elke keer weer zulke goede korte series heeft.
Maar ik denk dat het Engelse tempo weinigen bevalt. The Guilty is ook weer zo'n korte serie van drie delen waarin heel goed wordt geacteerd en een verhaal dat samen met de acteerprestaties zowat uit het leven gegrepen is.

Ben benieuwd naar;
Believe. Maar we hebben Touch toch al gehad?
Crisis. Met Ubermilf Gillian Anderson en Rachael Taylor vanwege wie ik naast 666 Park Avenue zelfs dat tenenkrommend slechte Charlie's Angels heb zitten kijken.
Ik moet hierbij meteen toegeven dat ik ook de eerste 2 afleveringen heb zitten kijken van The Blacklist vanwege Megan Boone maar het verhaal vind ik zo onwaarschijnlijk slecht en is nog tenenkrommender dan Charlie's Angels dat ik het echt niet trek om het vervolg te bekijken.
Crossbones. Schijnt met John Malkovich te zijn. Reden genoeg om te kijken lijkt me.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar Dracula

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 11-09 05:35
Hoppa! schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:46:
[...]

Ik hoop het ja. Op zich leende het einde van seizoen 1 zich ook beter voor een spectaculaire start van seizoen 2 dan nu het geval is.

Ik vind de combinatie van Brody die opgesloten zit, het zelfmoord relaas van een puber en Carrie die in de rechtszaal zit niet echt een garantie voor spektakel. Laten we hopen dat het beter wordt, maar ik heb de lichte angst dat de formule wel eens op zijn einde zou kunnen zijn. Ik denk sowieso dat er een aantal echt goede karakters bij moeten komen om het verlies van o.a. Estes op te kunnen vangen.

Overigens, episode 4 heet 'Game On'. Laten we hopen dat het dan ook echt start....?
Laten we het hopen, aflevering 4 moet ik nog kijken misschien vanavond als ik er aan toe kom.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
mowa schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:58:
The Originals. hoeveel van die zwakke teenage weerwolven/vampieren kunnnen we aan?
Heb je het überhaupt gekeken of verzin je dit gewoon? Zwakke vampieren......
The Walking Dead. Misschien ook de zoveelste met het zombie thema maar ik heb vanaf serie 1 al zitten kijken en vind het gewoon leuk.
Ik vind deze serie ook erg leuk, maar ik snap je redenatie niet helemaal. De duizendste serie over vampieren is opeens niet meer origineel, maar de duizendste zombie serie is prima.

Sorry hoor maar als je series loopt af te kraken zorg dan in ieder geval dat je een goede reden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
The Walking Dead heeft bijzonder goede production values :). Echt een leuke opvolger voor Breaking Bad. Het wordt vaak pas echt leuk als de Amerikaanse budgetten worden gebruikt voor series waarbij niet alles direct duidelijk wordt gemaakt, waarin daadwerkelijk spanning wordt opgebouwd en waar de characters niet eendimensionaal (=stereotypes) zijn. Eindelijk kwaliteit die mijn tijd waard is :).

Kwam deze quote tegen die goed beschrijft wat ik voel bij iets als Fallen Skies:
The characters are thinly drawn and somewhat stereotypical. Grizzled War Vet, knowledgeable Professor, Lady Doctor, Annoying teen brats etc, etc. Of course, they all display the typical TV show lack of intelligence when it comes to dealing with their situation. So, for instance, a discussion in which they wonder why the "Skitters" have six limbs and the mechs are bipedal, doesn't end with any kind of speculation on the nature of the invading force, just a shrug.
IMDB: "Falling Skies" Reviews & Ratings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Durandal_
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 12:36
Ik ben het met je eens dat Falling Skies veel te wensen over laat. Toch blijft het vermakelijk om naar te kijken, bovendien zijn er weinig andere series van goed niveau rond die tijd van het jaar die mijn tijd waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Oh maar ik kijk Falling Skies wel, ik kan het maar niet uitzetten. Het is echt een love/hate situatie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Config schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:02:
The Walking Dead heeft bijzonder goede production values :). Echt een leuke opvolger voor Breaking Bad. Het wordt vaak pas echt leuk als de Amerikaanse budgetten worden gebruikt voor series waarbij niet alles direct duidelijk wordt gemaakt, waarin daadwerkelijk spanning wordt opgebouwd en waar de characters niet eendimensionaal (=stereotypes) zijn. Eindelijk kwaliteit die mijn tijd waard is :).

Kwam deze quote tegen die goed beschrijft wat ik voel bij iets als Fallen Skies:

[...]

IMDB: "Falling Skies" Reviews & Ratings
TWD heeft helemaal geen hoge production value. Niet dat het niet vermakelijk is, dat is het zeker, maar "kwaliteit" vind ik niet het goede woord. De CGI is verschrikkelijk slecht op momenten en ze blijven nu ook alsmaar op één locatie omdat dat goedkoper is. The Walking Dead heeft maar een heel laag budget per aflevering. Daarnaast vind ik persoonlijk dat het acteertalent van sommige van de castleden nog wat te wensen over laat.

Als je het over series hebt met hoge production value dan moet ik eerder denken aan Game of Thrones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem hier, toevallig vanochtend nog eens gekeken of hij er al was op mijn harde schrijf, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:49:
[...]

Idem hier, toevallig vanochtend nog eens gekeken of hij er al was op mijn harde schrijf, maar helaas...
Ik hoop niet dat het zo'n gepolijste serie gaat worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Mithrildor schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:50:
[...]

Heb je het überhaupt gekeken of verzin je dit gewoon? Zwakke vampieren......

[...]

Ik vind deze serie ook erg leuk, maar ik snap je redenatie niet helemaal. De duizendste serie over vampieren is opeens niet meer origineel, maar de duizendste zombie serie is prima.

Sorry hoor maar als je series loopt af te kraken zorg dan in ieder geval dat je een goede reden hebt.
Nou nou. Je verontwaardiging is wel heel selectief. Te meer daar ik wel meer noemde wat ik niet goed vind. Kan jij je waarschijnlijk daarvan ook afvragen of ik die wel of niet heb gezien. _O-

Een goede reden..? Ik vind ze niet goed..!! Lijkt me een plausibele reden.

Als jij een dergelijke serie als The Originals of TWD wel of niet goed vind is toch helemaal niets mis mee? Moet je ook vooral lekker gaan kijken.
Twylight schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:16:
[...]
TWD heeft helemaal geen hoge production value. Niet dat het niet vermakelijk is, dat is het zeker, maar "kwaliteit" vind ik niet het goede woord. De CGI is verschrikkelijk slecht op momenten en ze blijven nu ook alsmaar op één locatie omdat dat goedkoper is. The Walking Dead heeft maar een heel laag budget per aflevering. Daarnaast vind ik persoonlijk dat het acteertalent van sommige van de castleden nog wat te wensen over laat.

Als je het over series hebt met hoge production value dan moet ik eerder denken aan Game of Thrones.
Helemaal mee eens. TWD is gewoon een vermakelijke serie maar vooral niet 1 waar de kwaliteit van af spat.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c6lpbZo5Ybj1A9Ffl9NfTM3s/full.jpg
NCIS: L.A.

_O- Dude, really, aan haar gaan ruiken?? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
mowa schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:23:
Nou nou. Je verontwaardiging is wel heel selectief. Te meer daar ik wel meer noemde wat ik niet goed vind. Kan jij je waarschijnlijk daarvan ook afvragen of ik die wel of niet heb gezien. _O-

Een goede reden..? Ik vind ze niet goed..!! Lijkt me een plausibele reden.

Als jij een dergelijke serie als The Originals of TWD wel of niet goed vind is toch helemaal niets mis mee? Moet je ook vooral lekker gaan kijken.
Ik vind het helemaal niet erg dat jij de serie niet leuk vindt. Het is puur subjectief en ik heb er ook geen last van. Wat ik wel vervelend vind is dat jij zegt dat het weer een 13 in 1 dozijn serie over zwakke vampieren is en je nog net niet de vergelijking met Twilight er in gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Maat, we gaan ons toch niet druk maken om wat we van elkaars series vinden?
Het betreft mijn mening en een mening is per definitie subjectief.

Maar nu we het toch over vampieren hebben. Vergeet ik er 1 uit de 13 in 'n dozijn reeks die ik weer wel de moeite waard vind; True Blood waarvan ik alle seizoenen trouw heb gevolgd en ik kan niet wachten tot seizoen 7 begint. 8)

Vergeet ik bijna te zeggen dat ik van de week de tip kreeg over Agents of S.H.I.E.L.D.. Een Sci-Fi serie.
Gisteren de eerste 5 afleveringen gedownd en ben de rest van de week vrij dus ga ik morgen eerst de 1e aflevering bekijken of 't wat is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
mowa schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:22:
Vergeet ik bijna te zeggen dat ik van de week de tip kreeg over Agents of S.H.I.E.L.D.. Een Sci-Fi serie.
Gisteren de eerste 5 afleveringen gedownd en ben de rest van de week vrij dus ga ik morgen eerst de 1e aflevering bekijken of 't wat is.
4 afleveringen voor niks gedownload O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Het word wel steeds leuker :Y :Y

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis net een dieseltrein :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De laatste aflevering van Whedon-series is het beste :P
Maar ik hoop niet dat die snel komt ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Stukfruit schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:54:
De laatste aflevering van Whedon-series is het beste :P
Maar ik hoop niet dat die snel komt ;(
Hahaha :D
Misschien maar alvast een petitie starten 'Bring SHIELD back!' :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Tot nu toe sta ik wat ambivalent tov Agents of S.H.I.E.L.D.
De verhaaltjes zijn wel leuk en de uitwerking daarvan ook (en niet meer dan dat) maar het is zo'n beetje alles wat we al hebben gezien.
Het thema is terug te vinden in oa The Avengers maar in eerste instantie dacht ik aan Torchwood en Dr.Who. De bordkartonnen karakters in AOS zijn echter een beetje stereotiep terwijl ze in Torchwood en Dr.Who heerlijk Engels. Die hebben iets naiefs en argeloos. In AOS hebben de acteurs dat ook een beetje maar dan ongeloofwaardig.

Maar is het nou goed of slecht?
Twylight heeft gelijk, 4 afleveringen te veel en voor niets gedownd want eigenlijk is het heel slecht.
Maar dan ook heel slecht zoals Primeval en Primeval: New World. Dus echt heel slecht.
Echter was de Primeval serie mijn guilty pleasure en ik ben bang dat AOS dat ook wordt.

O ja, ik haast me er bij te vermelden dat dit mijn eigen, uiterst subjectieve mening is. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

UK Aanraders voor iedereen die door het USA aanbod heen is:

- Whitechapel. UK police serie over een opsporingsteam in de wijk Whitechapel waar het wel heel onguur toeven is. Wordt met het seizoen steeds zenuwslopender.
- The Shadow Line. Miniserie van 8 afleveringen over de uitwassen van de moord op een drugsbaron

En dan vergeet ik nog Broadchurch en uiteraard Luthor.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:02:
[...]

Ik hoop niet dat het zo'n gepolijste serie gaat worden :X
Ik meen van niet, althans niet dat ik me kan herinneren van de trailer die ik een tijd terug zag. Meestal ben ik wel wat voorzichtig met vampierzaken omdat het vaak voor jonge meisjes gemaakt is en dat betekend meestal geen half naakte vrouwen, sex en geweld en ik heb liever een serie als Banshee dan een vampierfilm voor 13 jarige meisjes met koetjes en kalfjes romantiek.

Maar deze serie zag er meer uit als voor de mannen onder ons.

Al moet ik wel bekennen dat ik die andere vampierdingen ook meeneem, ben er nog niet aan toegekomen om ze te kijken (zit nu the tudors te kijken en ben net bij seizoen 2), maar voor in de wintermaanden zijn ze vast wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:58
True Blood is meer van het sex en geweld. Maar in The Vampire Diaries en tegenwoordig The Originals is het inderdaad het romantische geneuzel. Toch zijn het allemaal mooie mensen, dus kijkt het alsnog wel lekker weg - vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

true blood staat nog steeds op mijn kijklijst, maarja, die is inmiddels zo lang dat ik jaren vooruit kan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Bij mij ook. Als het internet explodeert kan ik nog wel een aantal jaartjes vooruit. Nou ja, beter te veel dan te weinig toch.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
True Bloods ga ik wel kijken als ze het een keer Engels nasynchroniseren. Dat iemand dat accent kan volhouden, brrr ;)
mowa schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:12:
Twylight heeft gelijk, 4 afleveringen te veel en voor niets gedownd want eigenlijk is het heel slecht.
Maar dan ook heel slecht zoals Primeval en Primeval: New World. Dus echt heel slecht.
Echter was de Primeval serie mijn guilty pleasure en ik ben bang dat AOS dat ook wordt.

O ja, ik haast me er bij te vermelden dat dit mijn eigen, uiterst subjectieve mening is. :+
Ik denk dat ik dan gewoon 'slechte' series goed vind. Vind SHIELD een mooie serie waarvan ik verwacht dat ik hem tot het einde zal kijken. Primeval vond ik ook best goed. Oké wel wat minpunten, maar kan erger. Fallen Skies, Terra Nova, prima series imo.

Tegelijkertijd een Arrow die volgens mij algemeen wel redelijk bevonden wordt vind ik echt 3x niks met de hypocrisie en onrealisme (ja ja diegene die ik opnoem zijn ook niet echt, maar ik heb er bij Arrow meer last van). Walking Death keek ik naar uit, maar als ik zoveel drama wil download ik wel 90210 (en ook weer zo onrealistisch binnen de verhaallijn). Game of Thrones heeft dat niet, maar kan ik verder ook niet warm van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik vindt Agents of S.H.I.E.L.D. (AOS) heel leuk. Kijk er iedere week naar uit en kijk het met veel plezier. Ik kijk het ook meteen zodra het klaar staat vanuit mijn PVR. Ik leef mee met de karakters, en het heeft een interessant universum. De karakters ontwikkelen zich, en ik ben daar benieuwd naar. Helemaal mijn serie

Ik geloof gewoon de karakters. Dat maakt dat ik het leuk vind. Hopelijk houden ze dit niveau vast.

300ste aflevering van CSI was ook goed zeg! Ook een no-brainer voor mij: gewoon meteen opzetten en genieten. Je kan zeggen wat ze wil, maar ze schoteten je altijd een compleet verhaal voor. Of een to-be-continued ;)

[ Voor 20% gewijzigd door jmk op 24-10-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

300e ep van CSI was gewoon een feest van wat ooit eens was met mensen die er niet meer in spelen :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Eijkb schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:11:
UK Aanraders voor iedereen die door het USA aanbod heen is:

- Whitechapel. UK police serie over een opsporingsteam in de wijk Whitechapel waar het wel heel onguur toeven is. Wordt met het seizoen steeds zenuwslopender.
- The Shadow Line. Miniserie van 8 afleveringen over de uitwassen van de moord op een drugsbaron

En dan vergeet ik nog Broadchurch en uiteraard Luthor.
Kijk je dan ook Sherlock? In mijn ogen een van de betere Engelse series. Broadchurch heb ik klaar staan, dit weekend maar eens aan beginnen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
ChuckyDevil schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:23:
True Blood is meer van het sex en geweld. Maar in The Vampire Diaries en tegenwoordig The Originals is het inderdaad het romantische geneuzel. Toch zijn het allemaal mooie mensen, dus kijkt het alsnog wel lekker weg - vind ik.
Seks en geweld _/-\o_ Ben net terug begonnen met season 2 van Strike Back en zowel Spartacus als Game of Thrones zijn ook terug op tv, al kunnen die laatste 2 me wel wat minder smaken de laatste tijd.
Overigens ook bezig met Elementary, The Mentalist, Castle, de romantischere politie series zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Sissors schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:35:

Ik denk dat ik dan gewoon 'slechte' series goed vind. Vind SHIELD een mooie serie waarvan ik verwacht dat ik hem tot het einde zal kijken. Primeval vond ik ook best goed. Oké wel wat minpunten, maar kan erger. Fallen Skies, Terra Nova, prima series imo.

Tegelijkertijd een Arrow die volgens mij algemeen wel redelijk bevonden wordt vind ik echt 3x niks met de hypocrisie en onrealisme (ja ja diegene die ik opnoem zijn ook niet echt, maar ik heb er bij Arrow meer last van). Walking Death keek ik naar uit, maar als ik zoveel drama wil download ik wel 90210 (en ook weer zo onrealistisch binnen de verhaallijn). Game of Thrones heeft dat niet, maar kan ik verder ook niet warm van worden.
Lekker toch die slechte series.!? O-)
Ik sluit me geheel aan wb Arrow.
Bashee, ook zo'n gedrocht. Dat heb ik het dacht ik nog geen 2 afleveringen volgehouden.
JimDB schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:38:
Seks en geweld
de romantischere politie series zeg maar :)
Betreffende scenes in True Blood vind ik hooguit licht erotisch of zelfs maar suggestief maar dat terzijde.
Ken je Blue Bloods? Ook zo'n guilty pleasure van mij. Lekker braaf en EO correct, zonder de religie opdringerigheid.
Het 4e seizoen is net bezig maar ik heb lang niet alles gezien, af en toe pak ik een afleveringetje mee want je wordt het ook wel snel zat.
Overigens ben ik bijv. Castle en Rizzoli en Isles ook zat, The Mentalist volg ik nog wel maar Elementary vind ik weer nix.

Wat wel weer goed is;
Van Contiuum had ik nog de laatste 5 afleveringen staan.
En Scandal is met het 3e seizoen begonnen. Ook zo'n heerlijke serie die je lekker op non-actief kan kijken.
Ook ben ik bij Covert Affairs pas bij S04E04.

Lekker hoor om doordeweeks vrij te zijn. Lekker ongestoord en ongegeneerd allerlei crap te kijken waar je normaal geen tijd voor hebt. En ik heb nog zoveel vakantie- en compensatie-uren staan dat ik alleen de 1e week in november en de 1e van december hoef te werken.
Nee..van werken wordt ik dit jaar niet meer moe. 8)

Misschien wordt ik wel moe van een paar series die ik nog niet gezien heb;
Orange is the new black, Peaky Blinders, Ray Donovan, Hostages, The Fosters, Trophy Wife.
Als dat allemaal niets is ga ik nog 'n stapel boeken lezen die ik nog heb liggen want nu wissel ik dat 'n beetje af.

Zo nu eerst ff Suits af kijken want ik ben pas bij S03E06. Ja, ik weet het, de zoveelste rechtbank crap maar ik heb een goed alibi; Sarah Rafferty :Y

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 29-08 11:46
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:07:
true blood staat nog steeds op mijn kijklijst, maarja, die is inmiddels zo lang dat ik jaren vooruit kan :X
Na seizoen 1 kun je al wel weer stoppen hoor. Het begint leuk met vampiers die soort van geaccepteerd zijn in de samenleving maar in de loop van de seizoenen komen er steeds vreemdere wezens bij, weerwolven, weerpanters, gedaanteverwisselaars, feeën, en nog veel meer van dat geneuzel.

Was stiekemweg benieuwd hoe de serie af zou gaan lopen, dus ben blijven kijken maar wel vaak tegelijk nog andere dingen aan het doen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:38:
en zowel Spartacus als Game of Thrones zijn ook terug op tv,
Game of thrones komt toch pas maart 2014? Of is er een episode gelekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
mowa schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:44:
[...]
*knip*
Overigens ben ik bijv. Castle en Rizzoli en Isles ook zat, The Mentalist volg ik nog wel maar Elementary vind ik weer nix.

Wat wel weer goed is;
Van Contiuum had ik nog de laatste 5 afleveringen staan.
En Scandal is met het 3e seizoen begonnen. Ook zo'n heerlijke serie die je lekker op non-actief kan kijken.
Ook ben ik bij Covert Affairs pas bij S04E04.

Lekker hoor om doordeweeks vrij te zijn. Lekker ongestoord en ongegeneerd allerlei crap te kijken waar je normaal geen tijd voor hebt. En ik heb nog zoveel vakantie- en compensatie-uren staan dat ik alleen de 1e week in november en de 1e van december hoef te werken.
Nee..van werken wordt ik dit jaar niet meer moe. 8)
*knip*
Elementary heeft soms gewoon wat mindere afleveringen, maar kan me in het algemeen wel plezieren zo op een zondagavondje, hetzelfde geldt voor Castle en Rizzoli & Isles, zulke dingen moet je niet in één ruk uitkijken, anders heb je er meteen genoeg van :) Iedere week gewoon 1 a 2 afleveringen en het zit oké.

Goh Continuum, moet ik ook nog steeds verderkijken. Geloof dat ik enkel aflevering 1 & 2 heb gezien, vond het wel goed beginnen, maar gewoon door tijdsgebrek,.. je kent het wel (of niet :+)

Zo veel series die ik nog eens terug moet oppakken :o
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:10:
Game of thrones komt toch pas maart 2014? Of is er een episode gelekt?
Ik had het wel degelijk over "op TV" maw op 2BE in België, dus no worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Slaapje schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:19:
[...]
Kijk je dan ook Sherlock? In mijn ogen een van de betere Engelse series. Broadchurch heb ik klaar staan, dit weekend maar eens aan beginnen.
Uiteraard kijk ik ook Sherlock! Hele fijne serie. Het is belangrijk hier af en toe een lans te breken voor UK series gezien 9 op 10 posts hier USA series betreft. Niets mis mee, kijk ik ook graag. Maar hoe breder het blikveld hoe beter.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Dracula is..... bijzonder. Het is compleet niet wat je van het standaard Dracula verhaal verwacht, Van Helsing die samen met Dracula tegen de rijke 1% vecht die een oude secret society of evil zijn is een aparte twist. Het ziet er allemaal in ieder geval geweldig uit, zo te zien filmen ze in Budapest voor mooie oude gebouwen en massa's extra's in fraaie kostuums. De vijanden van Dracula zijn wel een beetje een club generieke Britse upper class twits, alleen Lady Jane Weatherby is me bijgebleven als prachtige femme fatale.

Even kijken of het genoeg boeit en die Jonathan Rhys Meyers me niet teveel de keel gaat uithangen zoals bij de Tudors.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

JimDB schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:46:
Goh Continuum, moet ik ook nog steeds verderkijken. Geloof dat ik enkel aflevering 1 & 2 heb gezien, vond het wel goed beginnen, maar gewoon door tijdsgebrek,.. je kent het wel (of niet :+)
Momenteel herken ik me daar niet in O-)
IJzerlijm schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:48:
Dracula is..... bijzonder.

Even kijken of het genoeg boeit en die Jonathan Rhys Meyers me niet teveel de keel gaat uithangen zoals bij de Tudors.
Ik was er bang voor om weer 't zelfde uitgemolken liedje aan te moeten zien maar ik kreeg gisteravond 'n tip dat 't er goed uit zag.
Zelfs mijn vrouw is er over te spreken maar dat is ook vanwege de Tudors, Downton Abbey vanwaar uit ze bekenden ziet.
Deze dracula komt toch aardig klassiek uit de vernieuwende verf. En omdat het een redelijk klassieke dracula (met een twist) is worden we niet verveeld door weerwolven of dergelijke onzin.
spoiler:
Het enige moment dat ik vreesde dat het de verkeerde kant op ging was de 2e moord voor dat huis; een standaard schreeuw met rondspattend bloed.

Ondanks dat kenmerkt althans deze aflevering zich door subtiliteit en eens 'n keer geen opzichtig en obligaat geweld.
Heel leuk gevonden was de muziek in het begin tijdens die bal en in de opera horen we een fragmentje uit de 2e acte van Die Walküre van Richard Wagner.
Ik ben bij voorbaat hooked.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sodeknetter, Dracula kwam wel even binnen, hier ga ik erg van genieten. Mooie achtergrondmuziek ook, dat geeft het net dat zetje zodat het geen saai kostuumdrama wordt. Leuke twists ook, en die dikke vette knipoog naar Interview With A Vampire kreeg ik wel een dikke grijns van op mijn gezicht :D

Alleen die lelijke lensflares mogen wel wegblijven :P

Een dikke 8 voor de pilot en ik kijk uit naar de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:46:
Ik had het wel degelijk over "op TV" maw op 2BE in België, dus no worries :)
Mwa worries, het zouden eerder vreugdekreten zijn als hij weer begonnen was in Amerika :P

Maar ik zie dat Dracula goed bevalt, ga ik morgen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witches of East End is ook alleraardigst, maar dat valt meer in het hokje "Guilty Pleasures" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:38:
[...]

Mwa worries, het zouden eerder vreugdekreten zijn als hij weer begonnen was in Amerika :P

Gezien je vorige bericht: alsof ze een gelekte episode van Game of Thrones op TV zouden uitzenden.
En de wereldwijde premiere in België op TV. Juist. :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomvdG
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-08 16:45
Top 5 series [voor mij]:

1. Breaking Bad
2. Walking Dead
3. Game of Thrones
4. Homeland
5. The Killing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:04:
Gezien je vorige bericht: alsof ze een gelekte episode van Game of Thrones op TV zouden uitzenden.
En de wereldwijde premiere in België op TV. Juist. :o :+
ik kijk nergens meer van op nadat ze 15 jaar geleden op RTL4 een divx 3.11 versie van Ally Mcbeal uitzonden en met divx 3.11 doe ik eigenlijk die codec nog niet eens goed recht. Wat was dat bagger zeg, onkijkbaar, alsof je tv zat te kijken met een bril met jampotglazen terwijl je ogen goed zijn.

Uit de krochten van het internet:
https://groups.google.com.../lmCRVdqdoHM/V-br1umWSfMJ

Dus als de Nederlandse tv dit op haar geweten heeft, dan verbaasd me niks meer.

Maar nu voel ik me wel oud, zit ik hier tv series aan te halen die ik in het jaar 2000 aan het kijken was 8)7
Maar door deze tv serie heb ik wel mijn vrouw ontmoet en we zijn al jaren gelukkig getrouwd, loont het toch om af en toe een vrouwenserie te kijken, zeker als je single bent O-)

Laat wel duidelijk zien wat er gebeurd is de afgelopen jaren op dit gebied. Bizar dat het 13 jaar geleden zo nog ging en nu hebben we allemaal een paar uur na uitzending de aflevering in perfecte hd op onze pc / nas staan.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:35:
[...]
...

Maar nu voel ik me wel oud, zit ik hier tv series aan te halen die ik in het jaar 2000 aan het kijken was 8)7...
2000? Dat is pas 13 jaar terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:35:
[...]

Maar nu voel ik me wel oud, zit ik hier tv series aan te halen die ik in het jaar 2000 aan het kijken was 8)7
Maar door deze tv serie heb ik wel mijn vrouw ontmoet en we zijn al jaren gelukkig getrouwd, loont het toch om af en toe een vrouwenserie te kijken, zeker als je single bent O-)

Laat wel duidelijk zien wat er gebeurd is de afgelopen jaren op dit gebied. Bizar dat het 13 jaar geleden zo nog ging en nu hebben we allemaal een paar uur na uitzending de aflevering in perfecte hd op onze pc / nas staan.
Hm,, vandaar.

Misschien moet ik dan ook maar eens vrouwenseries gaan kijken :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:45:
[...]

2000? Dat is pas 13 jaar terug :P
Eigenlijk best lang hoor. Het is dus al 10 jaar terug dat we de eerste afleveringen van Las Vegas (dingdingdingdingding! :+ ) zagen :o

Haven was trouwens wel geinig deze week. De troubled person heette vast niet toevallig "Freddy" :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:25:
[...]

Eigenlijk best lang hoor. Het is dus al 10 jaar terug dat we de eerste afleveringen van Las Vegas (dingdingdingdingding! :+ ) zagen :o...
Buffy is ouder (en de eerste tv serie ik downloadde) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:38:
[...]

Hah, hier in België zenden ze nu seizoen 2 pas uit, dus we zitten hier wel een heel pak achter :) Deze ochtend nog 2 afleveringen gekeken, en je merkt echt dat het wel een kwaliteitsserie is. Gewoon hoe het verhaal in elkaar zit en die landschappen :o Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Stukfruit schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:25:
Eigenlijk best lang hoor. Het is dus al 10 jaar terug dat we de eerste afleveringen van Las Vegas (dingdingdingdingding! :+ ) zagen :o
Jongens... LAS VEGAS is genoemd en niemand gaat er op in !! Ik ben diep teleurgesteld :N

:+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
nero355 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 04:26:
[...]

Jongens... LAS VEGAS is genoemd en niemand gaat er op in !! Ik ben diep teleurgesteld :N

Ik wilde wel, maar ben nog te geshockt.

Dat einde :X :X :'( :'(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
nero355 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 04:26:
[...]

Omdat we het proberen te vergeten natuurlijk. Maar nu rakel jij weer alles op ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 18:02
wontcachme schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 08:37:
[...]

Ik wilde wel, maar ben nog te geshockt.

Dat einde :X :X :'( :'(

Welk einde? :'(
Leuke serie, alleen jammer dat Mary te lang bleef en Nessa er te vroeg uit ging.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Deze week geen Sleepy Hollow, Big Bang Theory en geen S.H.E.I.L.D.

Kan ik weer werken aan mijn Dexter. Voor de rest eens flink de bezem door mijn series gehaald. Een paar pilots gekeken en meteen gewist, Ga dus geen Tomorrow People kijken, te tienerserie achtig, en geen Rugue, te veel drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

White Collar die beveiligingscamera's was wel heel erg nep :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hele serie is nep, maar daarom niet minder vermakelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik hoop wel dat Supernatural nu weer eens wat beter wordt. De eerste 3 eps waren weer goed! Erg cool seizoenslogo ook dat ze gebruiken, van die verbrande angel wings.

Maar ik hou er niet van als ze 10 episodes wachten eer dat Dean een geheim vertelt aan Sam of andersom.
Ik vraag me af hoe lang nu nog geheim blijft dat Ezekiel in Sam zit.
4e Episode is weer met Charly :) Dus so far, so good.

Wat ze niet zo goed doen in Supernatural, zijn verhaallijnen aanstippen en meteen diezelfde episodes beeindigen terwijl er enorm veel uit gehaald kan worden. Wat ze ook slecht doen zijn verhaallijnen met love-interests voor de broers uit te zetten en die of abrupt te laten eindigen of gewoon niet fatsoenlijk afmaken.

- Meg & Castiël samen (Megstiël) zou een erg interessante ontwikkeling geweest kunnen zijn. Ze hebben de chemistry tussen Meg en Castiël best goed opgebouwd vanaf dé kus in seizoen 6 en ze waren echt opweg met iets. En einde seizoen 8, bam, ineens dood...dat was het dan....

- Slechte love interests neerzetten of uit de serie laten gaan (Lisa voor Dean, Madison, Amelia e.d. voor Sam). Het is totaal niet geloofwaardig dat de broers nooit behoefte hebben aan een liefdesrelatie. Dean wordt sowieso al als een stereotyp rokkenjager neergezet, maar voor Sam is het al helemaal ongeloofwaardig dat hij geen enkele interesse lijkt te hebben. Bad writing if you ask me....

- Crowley....tja, tis een goeie acteur, maar ik ben zijn aanwezigheid wel zat aan het worden. Straalt totaal geen dreiging meer uit en blijft voor mij "slechts" een crossroads demon. De dreiging die een "King of Hell" zou moeten hebben is er wat mij betreft totaal niet.

- Abaddon....de zoveelste überdemon....ik hoop dat ze daar echt iets meer mee gaan doen, want de dreiging die je voelde met Yellow eyes, Alistair en Lilith, die voel ik nu niet meer. Gelukkig is Alina Huffman wel de juiste persoon om deze te spelen, want ik vind haar erg goed.

- Het nephilim concept; een angel-human offspring hybrid....Heel erg handig geintroduceerd einde seizoen 8 als plot device voor Metatron, maar in die ene aflevering ook weer meteen van de baan. Mijn god wat een missers zeg....Hier hadden ze ook veel meer uit kunnen halen.

- Is Castiël nou echt de ENIGE angel-good-guy? En nu is ie mens...Ik vind het mooi om te zien hoe hij zijn menselijke kant forcibly aan het ontdekken is, maar ik hoop dat het ergens naartoe gaat....

- Nu is heaven in shutdown, wat gaat er nu gebeuren? Gaat God eindelijk eens zijn intrede maken? Wordt Castiël nu eens eindelijk geupgrade tot Archangel? Allemaal die "losse" angels als Naomi en andere heaven soldiers....ze zijn stuurloos en toch lijken ze allemaal slecht en kan geen enkele angel the good fight doen. Metatron die slecht is was wel weer te verwachten...

- Lucifer en Michael zitten nog in de cage.....waarbij Michael dé vessel heeft (van de winchester bloodline) en Lucifer heeft geen vessel meer, of in ieder geval niet dé vessel voor hem, dus Michael moet sterker zijn. Wat gebeurt daar nou mee?

Laten we hopen dat er in 9 iets meer diepgang komt en we antwoorden krijgen op alles en geen lose ends achterlaten en niet alleen maar "filler" eps die niks met de rode draad te maken hebben. ALS je al fillers gebruikt, gebruik ze dan om andere storylines zoals hierboven omschreven uit te werken.

[ Voor 14% gewijzigd door Deathchant op 29-10-2013 09:36 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
webbier schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:55:
Hmm, eerste aflevering van Beauty and the Beast is me een beetje tegengevallen. Seizoen 1 had mij namelijk ook aangenaam verrast. Hopelijk wordt de verhaallijn nog wat uitgebreider.
Ik vind het juist erg sterk, nu 3 afleveringen gezien _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Supernatural was weer tof!

Charlie!
The Wicked Witch!
Flying monkeys!
Dorothy!
Leuke grappen.

Ding dong, bitches.

Charley afleveringen zijn altijd leuk, en deze was geen uitzondering :)
Maar dat einde! Ik zeg SPINOFF!! :D

Wel een beetje creepy dat Dorothy het hoofd van een dode vriend bewaart. Ook als dat hoofd van metaal is :X

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Charley afleveringen zijn ook altijd leuk. Tenminste leuke "fillers". Er komt toch ook een spin off van Supernatural had ik vernomen? Alleen heb ik geen idee waar die spin off over zou moeten gaan....Als ze gaan over de angelic war, dan zou ik dat een interessant concept vinden, alhoewel dat ook minder leuk is zonder de Winchesters....

Ik vraag me af of er nog een seizoen 10 komt, want ik heb er een hard hoofd in dat dat season 9 beter geschreven gaat worden (dus dat de loose ends ook eens goed geschreven gaan worden).

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Supernatural keek ik echt altijd naar uit... Vanaf s05 niet meer. Zonde, ik haal het wel in als het klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb niet echt achter de schermen gezocht naar wat er aan de hand is, maar idd vanaf het einde van seizoen 5 vond ik het bergafwaarts gaan, met seizoen 7 als dieptepunt. 8 krikte een beetje op, maar zit ook vrij veel bad-writing in. Dus ik heb er een hard hoofd in met seizoen 9. Ze maakten de fans al gek met beloftes dat Bobby zou terugkomen op een manier dat niemand had gedacht.....Mij verbaast het niks dat het al geweest is in S09E01: bobby die "terugkomt" als een onderdeel van sam wanneer hij in zijn hoofd zit of zoiets.
In seizoen 8 stond hij vast bij een poort van de hel, maar dat was gewoon een of andere gang en kamer, maar niks spectaculairs aan. Heel slecht gedaan als je het mij vraagt. Nu zit ie in de hemel, en ja, ze kunnen iedereen terughalen, maar ik heb er echt geen vertrouwen meer in. 3 seizoenen slecht geschreven waarbij seizoen 8 nog enigszins het voordeel van de twijfel krijgt, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat de schrijvers het nu beter gaan doen. Kep het gevoel dat ze nu doorblijven gaan voor de die-hard fans. Ik geloof dat ze wel wat meer viewers hebben, maar toch....

Er zijn zo ontzettend veel onuitgewerkte dingen, loose ends en bad-writings, dat je al een 10e seizoen nodig hebt om de "schade" van 6 en 7 te doen vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChuckyDevil schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:56:
Supernatural keek ik echt altijd naar uit... Vanaf s05 niet meer. Zonde, ik haal het wel in als het klaar is.
Mjah, ik kijk alleen nog de Charlie episodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:44
Ik kijk nog steeds naar Supernatural, al vind ik t wel minder dan vroeger. Vooral tijdens de eerste 2 seizoenen keek ik telkens uit naar de volgende aflevering en nu is t minder. Ik bleef wel doorkijken, hoewel de kwaliteit is verminderd. Heb seizoen 8 ook pas laat afgekeken, maar het is net als bij Smallville. Heb een zwak voor bovennatuurlijke dingen en superhelden :Y)
So van mij mag die nog wel 1/2 seizoenen doorgaan en hopelijk doen ze nog eens een keertje wat met al die potentiële verhaallijnen. Misschien maakt God zelfs wel zn intrede en komt de oude spanning weer terug. Ik blijf hopen

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
Ik meende gelezen te hebben dat er voor Supernatural t/m seizoen 10 al een verhaallijn klaar ligt. Niet voor elke aflevering apart maar wat ze willen doen in dat seizoen en waar ze naar toe willen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Is het misschien een idee om een nieuw deeltje van [Serie] Supernatural in FTM op te zetten? O-)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Misschien als ik een keer tijd heb dat ik er eentje op poten zet.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Deathchant schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:00:
Er komt toch ook een spin off van Supernatural had ik vernomen? Alleen heb ik geen idee waar die spin off over zou moeten gaan...
Er waren geruchten dat er een serie over Samuel Colt zou komen ...
AmonTobin schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:07:
The Wrong Mans....heerlijke serie!
Ja, maar dat einde ... :?

Hopelijk is dit waar : http://www.digitalspy.co....es-of-the-wrong-mans.html

[ Voor 34% gewijzigd door Goner op 01-11-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die kleine "in jokes" in The Crazy Ones zijn toch wel vermakelijk. Deze keer liepen pa en dochter over straat en hadden ze het over de tv serie Bones, los van het feit dat David natuurlijk een oude bekende is van Sarah, liepen ze op de veel gebruikte set voor de café/restaurant set langs die in Bones elke aflevering meertalig gebruikt wordt (The Founding Fathers in Bones) _O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Meer mensen die uitkijken naar volgende seizoen "Real Humans" (Äkta människor) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Nooit van The Crazy Ones gehoord, maar dit is wel mijn humor :). Ff checken dus!

Oh, en by the way. Entourage gets a movie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 16:24

duderuud

Sliden is koel

Ah top! Super leuke serie, heb altijd in een deuk gelegen bij de rants van Jeremy Piven :)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Spike_wolf schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:57:
Die kleine "in jokes" in The Crazy Ones zijn toch wel vermakelijk.
Helemaal eens. Had deze nog niet gezien maar kan hier nu naar uitkijken! Moet zeggen dat dit ondanks de hulp van lead-persona wel een van de betere nieuwe shows is.
Config schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:54:
Nooit van The Crazy Ones gehoord, maar dit is wel mijn humor :). Ff checken dus!
zeker een aanrader! Robin Wiliams is en blijft gewoon een held

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:35
Hmm balen, hoor net dat Strike Back is gerenewed en dat dit meteen het laatste seizoen gaat worden. Dat was zo'n machtige serie, heel "rauw". Maar ja, anderzijds stopt het dan wel weer op een hoogtepunt (niet letterlijk nemen :-))

[ Voor 3% gewijzigd door Sypher op 01-11-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:57:
Die kleine "in jokes" in The Crazy Ones zijn toch wel vermakelijk....
Kleine stakes ook :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BSzC6I2ywWJLJHadqOSsGqBf/full.png

Zucht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Met de hak van een schoen had Buff heel wat schade kunnen aanrichten. En de schoonmaakster een stel stofzuigzakken laten vullen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die outtakes waren briljant trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik ben wel benieuwd naar de outtakes van de opnames met de Victoria's Secret Angels :P
De Globe Trotters kunnen ook wel voor wat leuke outtakes gezorgd hebben denk ik :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De VSA's? :D

Kom maar op met die 4k opname :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WJr413ErdSmDGhOhyEN6sR0d/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IzHJ93aC47Gjx2loA3TeJS2o/full.jpg

Maar ik heb voor die VSA inderdaad liever 4K opnames dan die phone cam opnames :X

[Edit]
Met Adriana Lima :9
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CU7rF4KTsUx6X13MrN1l2bGy/full.jpg
Duckface is dan weer jammer :X

[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 01-11-2013 22:20 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ die phone pics, damn, het lijken net van die kartonnen cut-outs :X

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat was ook mijn reactie bij het zien van de eerste foto :P Maar bij de 2e stonden ze ineens in een andere positie :P
Kan natuurlijk wel dat ze gewoon alleen Adriana daar hadden en minimaal 2 cut outs van elk van de andere :+

Ik moet wel zeggen dat ik het heel verfrissend en tof vindt dat er zo ontzettend veel 'echte' dingen voorbij komen in de serie, echte mensen en merken en dergelijke. Geen gezeik met van die lame nep merken enzo :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De serie begint op mij te groeien (hehe eindelijk :P)

Alleen waarom moesten ze nou dat Bangles liedje laten horen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sypher schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:45:
Hmm balen, hoor net dat Strike Back is gerenewed en dat dit meteen het laatste seizoen gaat worden. Dat was zo'n machtige serie, heel "rauw". Maar ja, anderzijds stopt het dan wel weer op een hoogtepunt (niet letterlijk nemen :-))
Haha, mooie woordspeling :) Deze ochtend (1 November is een nationale verlofdag in België) nog naar 2 afleveringen gekeken van Strike Back. Zit wel nog maar aan seizoen 3 (als ik me niet vergis), maar vond de eerste 2 seizoenen echt cool en ook het derde seizoen is tot nu toe episch, best jammer dat er dus binnenkort een einde aankomt, vond deze serie wel iets aparts hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iQHcoYw8qQ0r8xFJijdKemct/full.png
*proest* _O-

(Pawn Stars :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Nog meer mensen die hier naar The Tunnel kijken? The Bridge, maar dan Engels/Frans, kijkt prima weg!

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Is vast een heel goede serie / verhaallijn met zoveel versies... heb er nog geen een van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Wiethoofd schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:02:
Nog meer mensen die hier naar The Tunnel kijken? The Bridge, maar dan Engels/Frans, kijkt prima weg!
Zoals ik het lees is het inderdaad exact hetzelfde als Bron, dan hou ik het toch maar alleen bij het origineel.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

De nieuwe Supernatural was weer erg vermakelijk. Deze past prima in het straatje van die "Looney Tunes" aflevering.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

De schrijvers van Supernatural zijn wel Game of Thrones fans geloof ik, vorige week ook al een hele duidelijke vermelding met de dvd's, nu de GoT Taxidermy :P

Humankind… be both.

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.