Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:
  • 239.994 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-11-2024
Verhaal van Spartacus wordt helemaal afgemaakt en prima afgesloten in het laatste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Spartacus heeft één nadeel, of in ieder geval iets waar je even aan moet wennen: Later in de serie wordt Spartacus zelf vervangen door een andere acteur omdat de originele helaas gestorven is aan kanker. De nieuwe is ook goed, maar wel even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb me altijd prima vermaakt met Spartacus, het acteren is niet altijd even geweldig maar de tieten, het bloed en overmatige geweld, de setting en natuurlijk de tieten (of had ik dat al gezegd 8)7 )maakte alles goed.

je moet wel tegen home eritische sex scenes kunnen trouwens, die komen er verder in het verhaal ook bij namelijk.

vergeet ook niet in de juiste volgorde te kijken, toen Andy Whitfield ziek werd en herstel er nog in leek te zitten hebben ze een seizoen gemaakt zonder Spartacus en daarom dus met een andere krijger.
Toen Andy overleed zijn ze alsnlg door gegaan met Spartacus zelf en hebben ze hem vervangen.

De krijger (Gannicus) uit Gods of the Arena krijgt een grote rol in de andere Spartacus seizoenen dus het is wek handig om te weten wie hij is.

je kijkt het als volgt (althans zo is het op tv geweest):

Spartacus: Blood in the sand seizoen 1
Spartacus: Gods of the Arena seizoen 1 (is er maar 1)
Spartacus: Blood in the sand seizoen 2 > 3

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 25-06-2014 23:48 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:59
Bedankt :D Volgens mij is dit een serie die mij wel genoeg vermaak gaat leveren de komende paar weken :-)

Maar 2 keer een seizoen 1? Ik volg het overigens via Netflix, en ik hoop dat de volgorde die daar aangehouden wordt wel gewoon klopt.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Donstil zegt het verkeerd, Seizoen 3 en 4 heten niet Blood and Sand seizoen 2 en 3.

Er zijn gewoon 4 seizoenen alleen speelt seizoen 2 (Gods of the Arena) zich af vóór de gebeurtenissen in het eerste seizoen, Blood and Sand. Dit hebben ze gedaan omdat Andy Whitfield herstellende was van kanker. Helaas is hij toen toch onverwachts overleden en hebben ze een nieuwe acteur voor hem in de plaats gecast. Seizoen 3 (Vengeance) gaat verder waar ze aan het einde van seizoen 1 gebleven waren, met nieuwe acteur, en seizoen 4 (War of the Damned) is weer een vervolg van seizoen 3.

Dus:

S1 Spartacus: Blood and Sand
S2 Spartacus: Gods of the Arena
S3 Spartacus: Vengeance
S4 Spartacus: War of the Damned

Het klinkt gecompliceerd maar is het eigenlijk helemaal niet. Gewoon in bovenstaande volgorde kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Hierboven.

Ooh ik haal mijn info eigenlijk altijd van Epguides.com.
Die maken onderscheid, net zoals IMDB, tvRage en Trakts.tv trouwens.

Check: Spartacus, 3 seizoenen Spartacus Gods of the Arena, 1 seizoen.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 26-06-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10-2024
Magic schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:26:
Kan iemand me zonder spoilers vertellen of believe een normaal einde heeft, of in een cliffhanger eindigt? Ik wil de 12 afleveringen wel kijken, maar dan moet het wel fatsoenlijk eindigen :)

Als ik google op de ending dan ben ik bang spoilers tegen te komen :P
Edit: zie nu dat je liever geen spoilers tegenkomt. Beter niet deze post lezen dan.

Wat een verschrikkelijk verhaal en slecht en voorspelbaar einde.

Vond het vermakelijk hoor, maar het meisje dat niet de oogappel was, daarom op een rampage tour ging en vervolgens last minute wordt overgehaald door Beau om weer goed te worden. He forgives you.

Zucht.

[ Voor 6% gewijzigd door Matthijs op 26-06-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Twylight schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:07:
Donstil zegt het verkeerd, Seizoen 3 en 4 heten niet Blood and Sand seizoen 2 en 3.

Er zijn gewoon 4 seizoenen alleen speelt seizoen 2 (Gods of the Arena) zich af vóór de gebeurtenissen in het eerste seizoen, Blood and Sand. Dit hebben ze gedaan omdat Andy Whitfield herstellende was van kanker. Helaas is hij toen toch onverwachts overleden en hebben ze een nieuwe acteur voor hem in de plaats gecast. Seizoen 3 (Vengeance) gaat verder waar ze aan het einde van seizoen 1 gebleven waren, met nieuwe acteur, en seizoen 4 (War of the Damned) is weer een vervolg van seizoen 3.

Dus:

S1 Spartacus: Blood and Sand
S2 Spartacus: Gods of the Arena
S3 Spartacus: Vengeance
S4 Spartacus: War of the Damned

Het klinkt gecompliceerd maar is het eigenlijk helemaal niet. Gewoon in bovenstaande volgorde kijken :)
thetvdb komt maar tot 3 seizoenen. Of moet ik de 6 specials zien als het 4e seizoen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
tvdb en trakt hebben het verkeerd, die 3 seizoenen zijn seizoen 1 3 en 4. Spartacus: Gods of the Arena is seizoen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het is allemaal erg onduidelijk.

De afleveringen van seizoen 1 zijn genummerd 101/102/enz. Van seizoen 3 201/202/enz en van het laatste seizoen 301/302/enz.

Gods of the arena is ep1/ep2/enz.

Info van de officiële Starz site. Ze weten het zelf dus ook niet echt :)
Om een lang verhaal kort te houden. Als je mijn volgorde kijkt zit je goed, zo is het ook uitgezonden.
De namen van de seizoenen had ik misschien fout de nummering in de scène loopt gelijk met wat ik hierboven beschreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zo staat het ook bij de download boer, wat raar is want het is gewoon verkeerd. Maar goed. Als hij de correcte volgorde aanhoudt zoals hierboven staat moet het goedkomen.

Seizoen 1, dan Gods of the Arena en dan "seizoen 2" en "3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:59
Op netflix staan maar 3 seizoenen, dan moet ik Gods of the Arena downloaden gok ik.
Nouja, eerst maar seizoen 1 afkijken. :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ach ja, zo zijn meer series wel lastig om compleet te kunnen volgen. SAF3 mist een stuk of 9 afleveringen die nergens te zien zijn, van Believe zou er ook een 13e aflevering zijn volgens thetvdb, Spartacus is dus enigszins onduidelijk en er zullen vast nog wel meer voorbeelden hiervan te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
Spartacus en Gannicus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ben erg laat ingestapt, maar vind Perception ook wel aardig. Doet me een beetje denken aan Endgame (die helaas na 1 seizoen al is gestopt): ook weer een wat excentrieke gast die wel de cases op zijn manier opgelost krijgt :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 20:30
Endgame vond ik idd ook heel goed ... jammer dat het maar bij 1 seizoen gebleven is :(
Perception heb ik na een paar afleveringen gelaten voor wat het is ... alhoewel Rachael Leigh Cook wel een stimulans is om de serie misschien toch weer opnieuw op te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02 10:41
Matthijs schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:52:
[...]

Edit: zie nu dat je liever geen spoilers tegenkomt. Beter niet deze post lezen dan.

Wat een verschrikkelijk verhaal en slecht en voorspelbaar einde.

Vond het vermakelijk hoor, maar het meisje dat niet de oogappel was, daarom op een rampage tour ging en vervolgens last minute wordt overgehaald door Beau om weer goed te worden. He forgives you.

Zucht.
believe is toch gestopt ? had er meer van verwacht tbh. this leuk allemaal maar de serie lijkt geen echte rode draad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Huishoudelijke mededeling: :+ Witches of East End is een Zomerserie geworden, begon op 6-7-2014 met het 2e seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 12:10

EektheMan

DPC

Vanavond eens extant kijken. De trailer vond ik wel interessant. Hoop wel dat het geen Spielberg sausje wordt. Maar Halle Berry is altijd leuk om naar te kijken :9

edit: Gezien. Wel een Spielberg sausje, maar niet zoals je die in Falling Skies naar je toe gesmeten krijgt. Daar is het vaak echt storend.
Het is een beetje Thriller, Drama en Sc-FI in 1. Deze eerste aflevering legt behoorlijk wat twijfels neer over wie er nu goed(bij zijn hoofd) of slecht is. Daarbovenop nog een mysterie over wat er met Halle Berry gebeurd is. En dan heb ik het niet alleen over de plots veel grotere boezem die ze heeft in de ruimte. Of is dat gewoon een Push-up effect van gewichtloosheid?

De eerste aflevering smaakt naar meer. Hopen dat Spielberg het niet alsnog verpest.

[ Voor 57% gewijzigd door EektheMan op 11-07-2014 23:24 ]

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat is volgens jou een Spielbergsausje?
Ik moet de aflevering trouwens nog zien en kijk ook naar Falling Skies, dus ik ben benieuwd wat je met die opmerking bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Beauty and the Beast seizoen 2 is toch erg leuk, wij hoeven alleen de finale nog te kijken.
Ben benieuwd naar seizoen 3.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik ben sinds gisteren begonnen met Dominion

Mening dusver: nog te kort om er echt helemaal in te kunnen zijn maar het schijnt gebaseerd te zijn op de film 'Legion'

Jammere van die film was met name de uitwerking, howel ik het idee wel kon waarderen:
Dominion is an epic supernatural drama set in the near future. Specifically, 25 years after "The Extinction War," when an army of lower angels, assembled by the archangel Gabriel, waged war against mankind. The archangel Michael, turning against his own kind, chose to side with humanity. Rising out of the ashes of this long battle are newly fortified cities which protect human survivors. At the center of the series is the city of Vega, a glistening empire that has formed from the ruins of what was once Las Vegas.
Even verder kijken dus alvorens een verdict te geven. Tot nu toe is het redelijk te noemen met een enorm low budget CGI. Maargoed; je moet wat :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 22:16
Gisterenavond de pilot van A Gifted Man gezien. Als deze serie zich zo door gaat zetten hebben we er een toppertje bij!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:38
On May 10, 2012, A Gifted Man was canceled by CBS
Of bedoel je een andere 'a gifted man'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 22:16
Jasper schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:29:
[...]

Of bedoel je een andere 'a gifted man'?
Nopes die bedoel ik! Echt een hele vette pilot! Als de serie zich zo door gaat zetten dan ga ik er zoiezo van genieten.
Ik heb dus enkel de pilot nog maar gezien hoor. als de rest van het eerste (en enige) seizoen zich zo voortzet dan snap ik niet waarom die gecancelled is.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 20:30
Ik heb dus enkel de pilot nog maar gezien hoor. als de rest van het eerste (en enige) seizoen zich zo voortzet dan snap ik niet waarom die gecancelled is.
Kijkcijfers :)
Je kan dan nog een geweldige serie hebben, met fantastische acteerprestaties ... als het grote publiek het maar niets vindt, dan wordt de serie gecancelled.
Daarom was ik bijvb. zo verbaasd dat er een 2de seizoen (en blijkbaar binnenkort nog een 3de seizoen) van de Newsroom is. Zeker als je bijvb. ziet dat een serie als Revolution met gemiddeld meer dan 2x zoveel US kijkers gecancelled werd. Maar dat was bij NBC. Gelukkig houdt HBO er voorlopig nog een andere strategie op na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

A Gifted Man heb ik heel snel weer weggegooid. Wat was dat een draak van een serie. Het wilde te graag een kopie zijn van House M.D. naar mijn idee. Destijds waren vele Amerikanen dat blijkbaar met mij eens, waardoor het is gecanceld.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-05 23:08
wiemelen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:47:
[...]

Kijkcijfers :)
Je kan dan nog een geweldige serie hebben, met fantastische acteerprestaties ... als het grote publiek het maar niets vindt, dan wordt de serie gecancelled.
Daarom was ik bijvb. zo verbaasd dat er een 2de seizoen (en blijkbaar binnenkort nog een 3de seizoen) van de Newsroom is. Zeker als je bijvb. ziet dat een serie als Revolution met gemiddeld meer dan 2x zoveel US kijkers gecancelled werd. Maar dat was bij NBC. Gelukkig houdt HBO er voorlopig nog een andere strategie op na.
Voor HBO boeien kijkcijfers niet zo heel erg. Aangezien zij betaald krijgen per aansluiting en niet per reclameblok.

Fox, NBC en ABC zijn "publieke" zenders en moeten het doen met reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

HBO boeit kijkcijfers net zo veel. Immers als klanten jouw series niet meer willen zien zeggen ze hun abonnementen op.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Anthirian schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:20:
A Gifted Man heb ik heel snel weer weggegooid. Wat was dat een draak van een serie. Het wilde te graag een kopie zijn van House M.D. naar mijn idee. Destijds waren vele Amerikanen dat blijkbaar met mij eens, waardoor het is gecanceld.
Dat idee heb ik ook, meen ook dat ik de pilot wel goed vond, maar daarna ging het snel bergafwaarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Iemand The Strain al gezien? Vond het wel dikke prima :Y)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-05 10:48
lj_tree schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:42:
Gisterenavond de pilot van A Gifted Man gezien. Als deze serie zich zo door gaat zetten hebben we er een toppertje bij!
Ik vond hem ook wel aardig. Niet een Serie van de bovenste plank. Maar een leuke weg kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
sig69 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 00:04:
Lees wel een hoop positieve reacties, moet eens tijd maken ervoor. Heb paar afleveringen in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:29

jmk

Voor de muziekliefhebbers: Foo Fighters frontman Dave Grohl gaat een documentaire maken van 8 afleveringen over de Amerikaanse muziekcultuur. Die serie heet Sonic Highways en komt in november uit. Een maand later zal het nieuwe album van de Foo Fighters uit gaan komen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

-schopje-
Las net dat Perception wordt stopgezet..hebben nog wel wat eps in feb..en dat was het.
Jammer, vond het wel een geinige serie :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 13-03 14:26
Niet echt een 2013-2014 serie.
Maar gisteren begonnen aan chicago fire. Leuke brandweer serie :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Laatst online: 14:07

Sebazzz

3dp

sig69 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 00:04:
Super serie inderdaad :D

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:01

Goner

What can I do you for ?

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.