Ik vond de seizoensfinale niet zo'n goeie aflevering. Ze zetten Sam wel echt neer als een dom karakter. Zijn broer opsluiten in die kamer met alle middelen om Crowley te roepen tot zijn beschikking....the first blade in het eerste de beste doosje stoppen in de eerst volgende kamer.....
Ik vind het wel erg cool dat dean nu een demon is...maar het is ongelooflijk deus-ex-machina: in de laatste 2 minuten vertelt Crowley eventjes dat the mark of Cain niet echt wilt loslaten en je dus niet sterft, maar een demon wordt.....Erg convenient voor het verhaal, nietwaar?
En dan Metatron....echt wat een aanfluiting is dat karakter....Ze hebben Abaddon in 1 klap doodgemaakt, en Tessa de reaper ook al....Nee, gaan ze van Metatron een bad guy maken. Ik kan die vent van de buis schieten echt waar. Misselijke kop

En leuk hoe Angels, the most powerful beings, nu neergezet worden als kleuters die van de ene juffrouw naar de andere hobbelen....
Daarnaast....heel erg handig dat Sam nu weet hoe hij een demon moet curen (einde seizoen

en dus de trials alsnog af kan maken waarmee Dean genezen wordt en de gates of hell alsnog gesloten kunnen worden. Maar ja, Sam zal daarbij dan wel dood gaan. Niet dat ik wil dat Sam dood gaat, maar zelfs als Supernatural-fan vind ik wel dat seizoen 10 het laatste moet zijn. Je merkt al 4 seizoenen lang dat ze uitgekauwd zijn.
Laten we hopen dat ze met deze storyline (Dean=demon) nog behoorlijk wat cools kunnen maken.
Wel een leuk feitje dat er in seizoen 3 een aflevering is (S03E10:
YouTube: Dean Vs Dean - nightmare) waarbij Dean droomt over Lisa en Ben en dat hij zichzelf dan ook als demon ziet waarbij hij zegt: "You can't escape me, Dean. You're gonna die. And this. This is what you are going to become!", en dat is nu ook uitgekomen
[
Voor 11% gewijzigd door
Deathchant op 22-05-2014 16:45
]