Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:
  • 239.998 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:02

mrsar

waar een sar is,is een wodka

wontcachme schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:45:
Laatst kwam het hier ergens langs meen ik, maar de Kickstarter campaign voor een Blue Mountain Statie film heeft het gehaald (https://www.kickstarter.c...-mountain-state-the-movie)

Heb net een week geleden de serie van mijn NAS gegooid |:(
kan niet wachten :P ik heb hier dus ook aan meegedaan ;) kon de serie zeker waarderen (ben dan ook Eggball fan :P )

serie staat trouwens ook op netflix :)

[ Voor 4% gewijzigd door mrsar op 15-05-2014 11:14 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
CW Schema
MONDAY
8 pm The Originals
9 pm JANE THE VIRGIN

TUESDAY
8 pm THE FLASH
9 pm Supernatural

WEDNESDAY
8 pm Arrow
9 pm The 100

THURSDAY
8 pm The Vampire Diaries
9 pm Reign

FRIDAY
8 pm Whose Line Is It Anyway?
8:30 pm Whose Line Is It Anyway?
9 pm America’s Next Top Model

Hart of Dixie and Beauty and the Beast are being held for midseason
En een compleet plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://pmctvline2.files.wordpress.com/2014/05/falltvgrid2014r5.jpg
FOR MIDSEASON: ABC’s American Crime, The Astronauts Wives Club, The Club, Fresh Off the Boat, Galavant, Marvel’s Agent Carter, Secrets and Lies, The Taste and The Whispers…. CBS’ Battle Creek, The Mentalist, Mike & Molly, The Odd Couple and Undercover Boss… NBC’s A.D., Allegiance, Aquarius, Emerald City, Hannibal, Heroes Reborn, Odyssey, Mission Control, Mr. Robinson, One Big Happy, Parks and Recreation (final season) and Unbreakable Kimmy Schmidt…. FOX’s American Idol, Backstrom, Bordertown, Empire, The Following, Glee, Hieroglyph, Last Man on Earth, Wayward Pines and Weird Loners…. The CW’s Beauty and the Beast, Hart of Dixie, iZombie and The Messengers

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Nou dat gaat dus een rustig seizoen worden :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05 22:47
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:17:
Nou dat gaat dus een rustig seizoen worden :D *O*
Rustig?

Ik krijg 4 series op woensdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dus 0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:56

Martinspire

Awesomeness

Gotham moet het dus opnemen tegen The Big Bang Theory en The Voice. Nou succes, zeker bij Fox!
Verder zit er inderdaad minder boeiends tussen dit najaar, maar we gaan het zien. Mijn favo series gaan in ieder geval gewoon door en lijken ook geen hele zware concurrentie te hebben in dat tijdslot.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ohh jezus big bang naar woensdag. Dan heb ik 5 series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 22:07

LFA

HamburgerHenk schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:57:
Die blijft toch gewoon op donderdag in het overzicht? (en maandag :? ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HamburgerHenk schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:57:
Nope, vanaf 30 oktober zenden ze op de donderdag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ik kijk scheel ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:19
Dean becoming a demon? Weet niet wat ik moet verwachten van supernatural volgend seizoen. Het is al een tijdje een en al cliché, maar toch blijf ik t kijken

[ Voor 28% gewijzigd door Musta op 21-05-2014 12:09 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-05 23:03

Deathchant

Don't intend. Do!

Tja, ik vind het wel een erg interessant concept. Laten we hopen dat dit de relatie tussen de broers weer een beetje doet ontwikkelen, want dat staat al zo lang stil...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22
Musta schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:08:
Dean becoming a demon? Weet niet wat ik moet verwachten van supernatural volgend seizoen. Het is al een tijdje een en al cliché, maar toch blijf ik t kijken
Mja, ze moesten toch wat hé, aangezien Dean en Sam allebei al een keer dood zijn geweest, en weer tot leven zijn gewekt :P
Had eigenlijk wel iets meer van de finale verwacht (gelukkig had ik ep 22 en 23 achterelkaar kunnen kijken, wat het iets boeiender maakte)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 23:59

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik vind het toch heel erg jammer dat de 2 broers alleen nog maar ruzie hebben. De eerste seizoenen waren briljant vanwege de chemie tussen de 2 broers, de humor, de serie nam zichzelf niet al te serieus. Maar dat is er helaas al een aantal seizoenen uit.

En als Dean een demon is nu, dan wordt het of Sam vs Dean, of Sam die Dean wil redden terwijl Dean dat niet wil. Kortom, meer van hetzelfde.

Voor Cas zullen ze vast ook wel iets lams verzinnen om hem te redden, nu zijn gestolen grace bijna opgebrand is.

Maarja. Na zoveel seizoenen, je blijft toch kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik vond de seizoensfinale niet zo'n goeie aflevering. Ze zetten Sam wel echt neer als een dom karakter. Zijn broer opsluiten in die kamer met alle middelen om Crowley te roepen tot zijn beschikking....the first blade in het eerste de beste doosje stoppen in de eerst volgende kamer.....

Ik vind het wel erg cool dat dean nu een demon is...maar het is ongelooflijk deus-ex-machina: in de laatste 2 minuten vertelt Crowley eventjes dat the mark of Cain niet echt wilt loslaten en je dus niet sterft, maar een demon wordt.....Erg convenient voor het verhaal, nietwaar?
En dan Metatron....echt wat een aanfluiting is dat karakter....Ze hebben Abaddon in 1 klap doodgemaakt, en Tessa de reaper ook al....Nee, gaan ze van Metatron een bad guy maken. Ik kan die vent van de buis schieten echt waar. Misselijke kop ;)
En leuk hoe Angels, the most powerful beings, nu neergezet worden als kleuters die van de ene juffrouw naar de andere hobbelen....
Daarnaast....heel erg handig dat Sam nu weet hoe hij een demon moet curen (einde seizoen 8) en dus de trials alsnog af kan maken waarmee Dean genezen wordt en de gates of hell alsnog gesloten kunnen worden. Maar ja, Sam zal daarbij dan wel dood gaan. Niet dat ik wil dat Sam dood gaat, maar zelfs als Supernatural-fan vind ik wel dat seizoen 10 het laatste moet zijn. Je merkt al 4 seizoenen lang dat ze uitgekauwd zijn.

Laten we hopen dat ze met deze storyline (Dean=demon) nog behoorlijk wat cools kunnen maken.
Wel een leuk feitje dat er in seizoen 3 een aflevering is (S03E10: YouTube: Dean Vs Dean - nightmare) waarbij Dean droomt over Lisa en Ben en dat hij zichzelf dan ook als demon ziet waarbij hij zegt: "You can't escape me, Dean. You're gonna die. And this. This is what you are going to become!", en dat is nu ook uitgekomen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Deathchant op 22-05-2014 16:45 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-05 10:49
Deathchant schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:39:
Ik vond de seizoensfinale niet zo'n goeie aflevering. Ze zetten Sam wel echt neer als een dom karakter. Zijn broer opsluiten in die kamer met alle middelen om Crowley te roepen tot zijn beschikking....the first blade in het eerste de beste doosje stoppen in de eerst volgende kamer.....

Ik vind het wel erg cool dat dean nu een demon is...maar het is ongelooflijk deus-ex-machina: in de laatste 2 minuten vertelt Crowley eventjes dat the mark of Cain niet echt wilt loslaten en je dus niet sterft, maar een demon wordt.....Erg convenient voor het verhaal, nietwaar?
En dan Metatron....echt wat een aanfluiting is dat karakter....Ze hebben Abaddon in 1 klap doodgemaakt, en Tessa de reaper ook al....Nee, gaan ze van Metatron een bad guy maken. Ik kan die vent van de buis schieten echt waar. Misselijke kop ;)
En leuk hoe Angels, the most powerful beings, nu neergezet worden als kleuters die van de ene juffrouw naar de andere hobbelen....
Daarnaast....heel erg handig dat Sam nu weet hoe hij een demon moet curen (einde seizoen 8) en dus de trials alsnog af kan maken waarmee Dean genezen wordt en de gates of hell alsnog gesloten kunnen worden. Maar ja, Sam zal daarbij dan wel dood gaan. Niet dat ik wil dat Sam dood gaat, maar zelfs als Supernatural-fan vind ik wel dat seizoen 10 het laatste moet zijn. Je merkt al 4 seizoenen lang dat ze uitgekauwd zijn.

Laten we hopen dat ze met deze storyline (Dean=demon) nog behoorlijk wat cools kunnen maken.
Wel een leuk feitje dat er in seizoen 3 een aflevering is waarbij Dean droomt over Lisa en Ben en dat hij zichzelf dan ook als demon ziet waarbij hij zegt: this is what you're gonna become, en dat is nu ook uitgekomen ;)
Hij zou er wel eerst voor moeten zorgen dat de Mark of Cain weg is anders zal Dean telkens een demon worden. Maar inderdaad ik hoop ook dat dit het laatste seizoen word.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Denk je niet dat als de mark of Cain weggehaald wordt dat de bron van zijn kracht om in leven te blijven daarmee weggehaald wordt?
Ik voorspel dat Castiel zijn grace terug krijgt en dan Dean weer tot leven wekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-05 10:49
Deathchant schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:46:
Denk je niet dat als de mark of Cain weggehaald wordt dat de bron van zijn kracht om in leven te blijven daarmee weggehaald wordt?
Ik voorspel dat Castiel zijn grace terug krijgt en dan Dean weer tot leven wekt :)
Maar met de mark zal hij altijd weer demon worden. Ik ben zeer benieuwd naar hoe ze het gaan afwikkelen en zal zeker ook het 10e seizoen kijken. Ik mis alleen wel de idiote filler episodes die ze soms hadden.

Bijvoorbeeld deze:
YouTube: Supernatural - Suicidal Teddy Bear

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:36

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Rachel Bilson Is Pregnant! Actress Expecting First Child With Boyfriend Hayden Christensen

Oh oh, nu gaan ze in Hart of Dixie creatief doen om de buik van Rachel te verstoppen :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe moeilijk is dat, zo groot is ze toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Alvanosa schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:48:
[...]

Maar met de mark zal hij altijd weer demon worden. Ik ben zeer benieuwd naar hoe ze het gaan afwikkelen en zal zeker ook het 10e seizoen kijken. Ik mis alleen wel de idiote filler episodes die ze soms hadden.

Bijvoorbeeld deze:
YouTube: Supernatural - Suicidal Teddy Bear
Precies! Fillers is niet erg, zolang ze maar cool of absurd zijn zoals idd deze. Of fillers die karakters verder uitdiepen zoals Bobby of Castiel. Maar ja, ze hebben sowieso de neiging om alle vrouwelijke bijkarakters die niet Felicia Day zijn uit de serie te werken.

Ik denk echt wel dat het een goed idee is als ze seizoen 10 zo opzetten dat het erom gaat dat die mark of Cain weg moet, dat Dean gecured moet worden door Sam, zodat Sam de gates of hell kan sluiten (uiteraard nadat Dean genezen is) om alles mooi af te ronden, en dat Dean eindelijk snapt dat het zich er niet om moet gaan dat hij niet alleen achter wilt blijven, maar dat het Sams keuze zal zijn om daarvoor te sterven. Tevens zou dat dan een geschikte "straf" zijn waar Dean mee zal moeten leren leven door alles wat ie heeft meegemaakt. Een tweede verhaallijn zou dan zijn dat Castiel zijn grace terug gaat krijgen en heaven op orde gaat krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 22-05-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:36

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:05:
Hoe moeilijk is dat, zo groot is ze toch niet :+
Ze moeten wel andere tafels, bloemen en karren regelen dan de gene die ze voor Jaime gebruikt hebben, Anders zien we alleen haar ogen nog :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat ze maar mooi bardiensten draaien in de Rammer Jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ach, er kan nog heel wat opgenomen worden voordat het goed zichtbaar is. En anders weten ze vast wel weer een leuke manier om het te verbergen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:39
Zo... heb iets van 20 trailers gekeken en me NZBDrone weer aangevuld met series die gaan komen :) Meest leuke serie lijkt me nog wel Scorpion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
holy fucking shit fuck die hannibal finale

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9M25nzR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Er is een nieuw frame vrijgegeven van het volgende Dcotor Who-seizoen:

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-04 17:39
Knipper met je ogen en je mist het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:26

Sméagol

Master of Mayhem

Als er iets is wat Doctor Who ons geleerd heeft is dat we niet met onze ogen moeten knipperen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 21:04
omg, ik zit veel te weinig op GoT tegenwoordig en nog minder in dit topic. Gewoon compleet gemist dat alle renewals/cancellations zijn geweest.
ff snel checken hoe het er voor mij voor staat :P

eehm, er is een "once upon a time in wonderland" en een "once upon a time", beide van ABC. Welke is dat nou met die ex-dokter uit house? :P

[ Voor 26% gewijzigd door Raymond op 25-05-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 23:59

DizzyWeb

Ondertiteld

Dat is Once Upon A Time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 09-05 16:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Once Upon a Time in Wonderland is alweer gecanceld. Ik heb daar twee afleveringen van gezien maar ik vond er niet veel aan. Once Upon a Time is dan wel weer de moeite waard en erg vermakelijk.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
OUaTiW is los te kijken van OUaT en is na het ene seizoen ook netjes afgesloten. Zie het als een verlengde op Alice in Wonderland.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:38
Helaas zitten we nu in een periode dat het qua series weer redelijk is afgelopen, althans degene die ik keek. Vandaar mijn vraag weet iemand nog een leuke serie die in het rijtje erbij past?

How I Met Your Mother
Breaking Bad
Friends
Modern Family
Game of Thrones
Suits
The Big Bang Theory
Prison Break

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:47:
Helaas zitten we nu in een periode dat het qua series weer redelijk is afgelopen, althans degene die ik keek. Vandaar mijn vraag weet iemand nog een leuke serie die in het rijtje erbij past?

How I Met Your Mother
Breaking Bad
Friends
Modern Family
Game of Thrones
Suits
The Big Bang Theory
Prison Break
- Shameless US
- Person of Interest
- Scandal 2012
- Vikings
- Orphan Black

[ Voor 7% gewijzigd door BigWillem89 op 27-05-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

sjaool schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:54:
Once Upon a Time in Wonderland is alweer gecanceld. Ik heb daar twee afleveringen van gezien maar ik vond er niet veel aan. Once Upon a Time is dan wel weer de moeite waard en erg vermakelijk.
Alice in Wonderland vond ik ook vermakelijk hoor, even door kijken, het wordt ook netjes afgesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 13:01

Goner

What can I do you for ?

Vandaar mijn vraag weet iemand nog een leuke serie die in het rijtje erbij past?
Crossbones (a.s. weekend)
Falling Skies (juni)
Under the dome (juli)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Crisis 1x09 was wel heel toepasselijk met de Chinese / Amerikaanse hack perikelen van de laatste week. Ik ben erg benieuwd hoe ze het verhaal afronden nu de serie gecancelled is.

Net ook de 1e episode van Gang Related gekeken. Is een beetje "meh", het verhaal is in principe een soort van Infernal Affairs / Rogue, etc. Ben benieuwd of episode 2 wat wordt.

Iemand een tip voor een goede police-procedural / drama, op het niveau van Law & Order CI, South LAnd of Flashpoint ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Kenzi schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:24:
Iemand een tip voor een goede police-procedural / drama, op het niveau van Law & Order CI, South LAnd of Flashpoint ?
- Blue Bloods
- Hawaii 5-0
- Chicago PD

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:02

Arethusa

Niet die server

De acteur die de Daredevil gaat spelen is bekend gemaakt http://www.serietotaal.nl...ox-is-de-nieuwe-daredevil

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Phyxion schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:22:
[...]

Alice in Wonderland vond ik ook vermakelijk hoor, even door kijken, het wordt ook netjes afgesloten :)
Ik vond em na de midseason break ook een heel stuk beter. maar 1 seizoen vond ik dan ook wel weer genoeg, inderdaad wordt het netjes afgesloten, als je OUAT leuk vind dan kun je deze ook wel waarderen. (als je even door de eerste afleveringen en CGI heenprikt).

Zojuist de laatste 6 afleveringen van Warehouse 13 afgekeken. Wat eeuwig zonde dat ze niet met een mooi verhaal eindigen. Het waren volgens mij meer restjes die ze nog ergens op de band hadden staan. Ze hadden wat mij betreft na de eerste aflevering van het seizoen op kunnen houden.

Weet iemand of er al bekend is of Believe een redelijk einde krijgt? Ik wil hem wel gaan kijken, maar hij moet dan niet met een cliffhanger eindigen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024

How I Met Your Mother
Breaking Bad
Friends
Modern Family
Game of Thrones
Suits
The Big Bang Theory
Prison Break
Veel van de series die jij gezien hebt, vond ik ook erg tof. Arrow en Chuck zijn series die ik daarnaast erg leuk vond. Op dit moment sta ik ook even droog, zeker met het naderende einde van het vierde seizoen van GoT |:(

Misschien dat ik aan Suits ga beginnen, wordt volgens mij redelijk veel gekeken in mijn omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Op dit moment zitten we wat in een hiatus van de series die we volgen, of ze zijn in afwachting van de nieuwe seizoenen...
Afgelopen:
- Once Upon a Tima
- The Blacklist
- The Big Bang Theory
- Bones
- Almost Human

Daarnaast hebben we nog Hemlock Grove gevolgd en ben ik Mad Men aan het verzamelen om in één ruk te kunnen zien, maar dat is ook het laatste seizoen. Penny Dreadful is ook een toffe serie :)

Straks begint weer:
- Under The Dome
- Pretty Little Liars (vind ik niet boeiend, maar de vrouw wel)
- Hemlock Grove
- Doctor Who (Ok, augustus, maar het is zomaar weer zover)
- The Strain

En ik ben ook reuze benieuwd naar Constantine :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Voor mensen die nog een kwaliteitsserie zoeken moeten ook eens kijken naar Fargo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:26:
[...]

- Blue Bloods
- Hawaii 5-0
- Chicago PD
Als je echt voor kwaliteit wilt gaan zou ik zelf eerder Blue Bloods kijken dan Hawaii Five-O. Chicago PD ken ik verder niet.
Magic schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:53:
[...]

Ik vond em na de midseason break ook een heel stuk beter. maar 1 seizoen vond ik dan ook wel weer genoeg, inderdaad wordt het netjes afgesloten, als je OUAT leuk vind dan kun je deze ook wel waarderen. (als je even door de eerste afleveringen en CGI heenprikt).

Zojuist de laatste 6 afleveringen van Warehouse 13 afgekeken. Wat eeuwig zonde dat ze niet met een mooi verhaal eindigen. Het waren volgens mij meer restjes die ze nog ergens op de band hadden staan. Ze hadden wat mij betreft na de eerste aflevering van het seizoen op kunnen houden.

Weet iemand of er al bekend is of Believe een redelijk einde krijgt? Ik wil hem wel gaan kijken, maar hij moet dan niet met een cliffhanger eindigen.
Niet heel bijzonder einde inderdaad. Ach, leuk dat ze het nog enigsinds hebben af kunnen sluiten, de meeste series krijgen die kans niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 20:37

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

How I Met Your Mother
Breaking Bad
Friends
Modern Family
Game of Thrones
Suits
The Big Bang Theory
Prison Break
Rogue, gaat ook binnenkort weer beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Bij deze een linkje naar wat daar ooit voor aangemaakt is: "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:45

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand die weet wat er met de laatste 9 afleveringen van SAF3 is gebeurd? Ze zouden uitgezonden moeten zijn, maar zijn nergens te zien.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Coenen schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:20:
Rogue, gaat ook binnenkort weer beginnen.
Daarop zit ik te wachten, naast Banshee. Rogue vind ik erg erg leuk. Wat harder en ruiger dan de gemiddelde politie serie en mooie rode draad en geen case of the week, een leuk meisje erin, een bad ass crimineel die zo in Banshee zou kunnen spelen, heerlijk. Echt mooi kijkvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik zit nog steeds op de eerste aflevering te wachten. De 28e uitgezonden. Nog nergens te vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:05

shinchan03

Niels

Ik heb Rogue inderdaad ook nog niet kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik vraag mij af of die überhaupt wel is uitgezonden.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-05 09:16

Nitai

Live the life you love.

Ja het is wel uitgezonden, familielid in het NY heeft het gewoon kunnen zien via de kabel / directv (geen idee wat dat is).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rogue komt 6 juni voor ons beschikbaar vermoed ik. 5 Juni wordt hij uitgezonden in Canada en op 2 Amerikaanse stations (althans, ik denk dat ze Amerikaans zijn, iets met Movie Network en nog een andere, ken ze beiden niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Was het vorig jaar ook niet elke keer een week te laat? Staat mij nog wat van mij namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Heeft iemand deze sci-fi serie wel eens gezien?

Metal Hurlant Chronicles

Het schijnt een serie te zijn waarbij elke aflevering een op zich staand verhaal is. De reviews lopen nogal uiteen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

kbloem schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:17:
Heeft iemand deze sci-fi serie wel eens gezien?

Metal Hurlant Chronicles

Het schijnt een serie te zijn waarbij elke aflevering een op zich staand verhaal is. De reviews lopen nogal uiteen....
Ik heb van de eerste aflevering een stukje gezien, mijn rating is toch wel MEH/10.

[ Voor 3% gewijzigd door Phyxion op 02-06-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Anoniem: 32279 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:54:
Rogue komt 6 juni voor ons beschikbaar vermoed ik. 5 Juni wordt hij uitgezonden in Canada en op 2 Amerikaanse stations (althans, ik denk dat ze Amerikaans zijn, iets met Movie Network en nog een andere, ken ze beiden niet).
Nog even wachten dan maar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coenen schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:07:
[...]

Nog even wachten dan maar. :/
Laten we hopen dat het alleen maar bij wachten blijft, ik heb weleens vaker gehad dat een serie opeens niet meer geupload werd. Nu waren dat vage series die misschien ik wel alleen keek (man vs food en the biggest loser), maar bij the biggest loser had ik serieus problemen om de laatste 3 episodes te krijgen. En na 5 maand post iemand ze in sd kwaliteit (250MB voor een uur video :X ), maar beter dan niks. Rete rete irritant. Vooral omdat ik het einde net gezien had en dus ook geen enkele website in Amerika kon gaan bekijken omdat ik dan de uitslag las.

Rogue is naast Banshee mijn lievelingsserie, dus ik hoop echt dat hij er over een paar dagen wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Voor mij is het voor het eerst dat een serie niet beschikbaar is.
Anyway, vanavond eerst 24, dan Longmire en als er nog tijd over is Californication. :)
Ik kan nog wel even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Net Orange is the new black afgekeken. Heftig einde inderdaad. Heb ook na het zien van de trailer het idee dat Seizoen 2 een stuk grover/zwarter is dan seizoen 1.

De eerste 2 afleveringen van S01 had ik nog het idee naar een comedy te kijken. Daar is in ieder geval weinig van over :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-05 12:24

garriej

Ik las ondertieten.

PWM schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:27:
Net Orange is the new black afgekeken. Heftig einde inderdaad. Heb ook na het zien van de trailer het idee dat Seizoen 2 een stuk grover/zwarter is dan seizoen 1.

De eerste 2 afleveringen van S01 had ik nog het idee naar een comedy te kijken. Daar is in ieder geval weinig van over :p
Ik heb dat maar 3-4 afleveringen vol gehouden, ligt dat aan mij of wordt het daarna beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als je het na 3-4 niets vind, zal het je later niet bevallen denk ik. Gedurende het seizoen word het allemaal wat minder gezellig. Relaties staan onder druk, mensen blijken anders te zijn dan gedacht en wat meer ellende. Ik vond het interessant om te kijken, maar echt wezenlijk anders dan de eerste afleveringen, nee.

EDIT: Oh, en sinds that 70s show wilde ik graag de borsten van Laura Prepon wel zien. Dat is gelukt :p

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 03-06-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PWM schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:53:
Als je het na 3-4 niets vind, zal het je later niet bevallen denk ik. Gedurende het seizoen word het allemaal wat minder gezellig. Relaties staan onder druk, mensen blijken anders te zijn dan gedacht en wat meer ellende. Ik vond het interessant om te kijken, maar echt wezenlijk anders dan de eerste afleveringen, nee.

EDIT: Oh, en sinds that 70s show wilde ik graag de borsten van Laura Prepon wel zien. Dat is gelukt :p
Daar heeft men ook gewoon een zoekmachine voor :+
garriej schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:33:
[...]

Ik heb dat maar 3-4 afleveringen vol gehouden, ligt dat aan mij of wordt het daarna beter?
Ik had hetzelfde en ben ook afgehaakt. Ik zie mij er niet zo snel weer aan beginnen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

PWM schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:27:

Oh goeie, ff de laatste paar afleveringeen van S01 downloaden, S02 begint* over 3 dagen.

*Begint = wordt in één keer gedumpt door Netflix. O+

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bra-Jo schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:25:
[...]

Oh goeie, ff de laatste paar afleveringeen van S01 downloaden, S02 begint* over 3 dagen.

*Begint = wordt in één keer gedumpt door Netflix. O+
Dat word weer in een weekendje kijken :P

Maar goed dat mag weer in Buitenlandse TV series zomer 2014 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Lastig hoor, al die verschillende topics... :/
Kan het niet gewoon óf per TV-seizoen (zomer 2013, winter 2013-2014, zomer 2014) of gewoon per jaar? Dit is niet handig, veel te veel overlap.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Bra-Jo schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:04:
Lastig hoor, al die verschillende topics... :/
Kan het niet gewoon óf per TV-seizoen (zomer 2013, winter 2013-2014, zomer 2014) of gewoon per jaar? Dit is niet handig, veel te veel overlap.
Zo lastig is het niet

Series gestart tussen 1 september en 31 maart --> Winter topic
Series gestart tussen 1 april en 31 augustus --> Zomer topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Dan moet de seizoensnaam er maar bij gemod worden hoor.
* Bra-Jo is te lui om na te denken

[ Voor 4% gewijzigd door Bra-Jo op 03-06-2014 16:23 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bij gebrek aan beter topic:
BtM909 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:28:
Kickerdekickerdekick

Na 10 jaar komen de schrijvers terug op Lost met nieuwe inzichten: THE LOST CREATORS COME CLEAN

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:52
Wauw! Wat is The Americans een goede serie! Boeiend vanaf de 1e aflevering. Lang wachten tot seizoen 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jorgen schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 18:19:
Iemand die weet wat er met de laatste 9 afleveringen van SAF3 is gebeurd? Ze zouden uitgezonden moeten zijn, maar zijn nergens te zien.
Evenzo voor Growing up Fisher: ook hier missen 2 afleveringen.

Gebeurt dat vaker dat een show ineens compleet verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Jorgen schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:20:
Evenzo voor Growing up Fisher: ook hier missen 2 afleveringen.
Volgens MyEpisodes worden E12 en 13 deze week uitgezonden.
Gebeurt dat vaker dat een show ineens compleet verdwijnt?
Cancelation kan soms de serie per direct uit het uitzendschema halen en vervangen worden door iets 'beters'/anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

OK, thanks. Volgens Wiki en thetvdb.com zijn er van SAF3 20 episodes gemaakt en zijn deze ondertussen ook uitgezonden. Toch nergens te zien, blijkbaar. Kan jij bij MyEpisodes kijken wat daar staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Ramzzz schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:15:
Is er al iemand aan The 100 en Salem begonnen?

Na de synopsis van The 100 te hebben gelezen dacht ik, waarom nu al weer een low-budget (want kleinere cast) remake van The 4400? :+

Ik heb wat afleveringen klaar staan, eens kijken wat het is.
Ik heb net de eerste 11 afleveringen van The 100 achter de rug. Op zich een leuke setting en begint leuk, maar op een gegeven moment wordt er m.i. veel drama geforceerd om het verhaal te maken. Ik heb me regelmatig geërgerd aan gebrek aan common sense waardoor het verhaal een hele debiele wending krijgt.

Edit; Oh, en tenzij ik me The 4400 verkeerd herinner, lijkt The 100 totaal niet op The 4400 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Apie! op 10-06-2014 20:34 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nee, The 100 lijkt inderdaad in de verste verte niet op The 4400.

De eerste is inderdaad gewoon weer een tienerdrama met een zogenaamde apocalyptische setting als achtergrond. Al blijft er weinig van die achtergrond over, want je ziet alleen maar bossen en 2 keer heel vaag even een paard of rendier met 2 hoofden. De rest van de tijd is het 101% tienerdrama waar je alleen maar naar kijkt omdat je hoopt "Octavia" een keer naakt door het beeld heen te zien rennen.

Helaas gebeurt ook dat nergens, dus dat maakt deze verspilde moeite een nog groter drama.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:56

Martinspire

Awesomeness

Mwoah ik vind het op zich nog wel leuk uitgewerkt. Sure er zit wat drame in voor de drama, maar de popjes zijn leuk om naar te kijken en het globale verhaal vind ik nog wel interessant. Verder is de kans groot dat we volgend seizoen ofzo wel meer gaan zien van de backstory op aarde
spoiler:
Als ze eenmaal die ruimtestations naar de aarde hebben laten storten. Zal er meer budget zijn om wat dingen op aarde uit te werken

Al met al vind ik het best een leuke serie. Zeker als je in een zomer-dip komt te zitten kun je hem best even proberen imo.

Ben trouwens zelf twee weken geleden begonnen met Chicago Fire. Had die serie eigenlijk geen eerlijke start gegeven waardoor ik hem al snel over had geslagen, maar tijdje terug toch begonnen en is nu 1 van mijn favoriete series. Prima verhaal, hele mooie setting en weet zo nu en dan nog wel te verrassen. Denk je aan een rustige aflevering te zitten omdat er wat drama binnen de crew is, krijg je te maken met een grote ramp met alle actie van dien.
Sure er zal vast wat op te merken zijn dat het realistischer kan, maar vind het allemaal nog best goed te doen. Ik snap ook wel dat ze het vuur beheersbaar moeten maken om te kunnen filmen, maar ziet er gaaf uit. Ook de andere dingen die de brandweer doet komen prima in beeld. Er zijn al aardig wat series voor politie en ambulance/ziekenhuis maar eigenlijk niet echt iets van de brandweer dus deze vult het gat prima op. En met Dick Wolf weet je wel dat je een solide serie met prima acteurs kunt verwachten.

De spinoff Chicago PD volg ik nu ook. Zonder Chicago Fire te kijken is die wat minder interessant want je krijgt dan een heel stuk van de backstory niet mee, zoals van Voight (schitterende rol trouwens). Ik had al gehoord dat er een spinoff was en toen ik Chicago Fire zat te kijken zat ik me al af te vragen hoe ze dat in hemelsnaam voor elkaar gaan krijgen, maar is ze toch prima gelukt en uiteindelijk ook een leuke serie.

Het feit dat ik beide series nu in rap tempo aan het afwerken ben omdat ik wil weten wat er gebeurd is imo een goed teken. Me want moar!!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
The 4400 is 100 44x beter dan The 100, dat is ongeveer het enige :P

[ Voor 6% gewijzigd door Teckna op 13-06-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:58:
maar de popjes zijn leuk om naar te kijken
Point made :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Teckna schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:08:
The 4400 is 100x beter dan The 100, dat is ongeveer het enige :P
Niet 44x?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Vanacht begint Duck Dynasty weer! Lekker fout.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed om te weten dat ik niet de enige ben die dat denkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:19:
[...]

Goed om te weten dat ik niet de enige ben die dat denkt :P
En dat was ook meteen mijn eerste gedachte. :D

[ Voor 25% gewijzigd door Jorgen op 11-06-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Phyxion schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:14:
[...]

Daar heeft men ook gewoon een zoekmachine voor :+

[...]

Ik had hetzelfde en ben ook afgehaakt. Ik zie mij er niet zo snel weer aan beginnen in ieder geval.
Oke, ik ben erop teruggekomen, ik heb de rest van S01 uitgekeken en net de laatste minuut van S02 uit (leuk einde). Het wordt toch echt beter verderop in de serie en S02 is naar mijn mening veel interessanter (meer variatie in het verhaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zozo, The 100 zou weliswaar nog kunnen transformeren in een interessante serie... :Y

Dat einde was wel een beetje Lost-ig. Desmond Meneer Kane die uit een "hatch" naar buiten komt, het einde zelf..

Laat s2 maar komen. Misschien wordt het nog wel wat!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Goed punt, heb het even aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Koekje voor jou :P

[ Voor 81% gewijzigd door Anthirian op 13-06-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moby schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:05:
Vanacht begint Duck Dynasty weer! Lekker fout.
Ik kom hem ook weer tegen opeens, had je bericht gemist. Mooi even zien in de rust bij het voetballen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Hij viel tegen. Net als de eerste van het vorige seizoen als ik het me goed herinner. Maar toch blijven kijken natuurlijk.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Kan iemand me zonder spoilers vertellen of believe een normaal einde heeft, of in een cliffhanger eindigt? Ik wil de 12 afleveringen wel kijken, maar dan moet het wel fatsoenlijk eindigen :)

Als ik google op de ending dan ben ik bang spoilers tegen te komen :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben halverwege e12 gestopt om het maar te rekken, maar daar heb je niks aan denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Open einde dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Geen idee of er al gewerkt wordt aan een nieuw winterseriestopic, maar ik zag net dat Better Call Saul al vóór de pilot een tweede seizoen heeft gekregen. Verder is de pilot doorgeschoven naar het begin van 2015. Al met al zijn er nu 23 afleveringen bevestigd.

http://tvbythenumbers.zap...-better-call-saul/275154/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anthirian schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:22:
Geen idee of er al gewerkt wordt aan een nieuw winterseriestopic, maar ik zag net dat Better Call Saul al vóór de pilot een tweede seizoen heeft gekregen. Verder is de pilot doorgeschoven naar het begin van 2015. Al met al zijn er nu 23 afleveringen bevestigd.

http://tvbythenumbers.zap...-better-call-saul/275154/
Kijk er wel naar uit. Bob Odenkirk is ook al zo goed in Fargo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:02

Arethusa

Niet die server

De pilot van The Flash is gelekt zijn er al mensen die het gezien hebben? Ik vond hem wel tof en blijf het zeker volgen.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 in "Buitenlandse TV series zomer 2014"

Bij gebrek aan een wintertopic heb ik daar maar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:03
Ik heb een nieuwe serie ontdekt. Spartacus.
In de eerste aflevering al meer tieten dan in een heel Game of thrones seizoen.. :D

//edit
Er is zelfs al een topic van hier op het forum. Die had ik helemaal gemist.

[ Voor 18% gewijzigd door WernerL op 25-06-2014 21:22 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-05 11:37
Dan volgen er nog wel meer, veel plezier. Heerlijke serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 11:52
_O- Je loopt iets achter.... Serie is zelfs ondertussen al gestopt. Ik vond het zelf altijd wel een goede serie. Wel onnodig veel bloot maar goed. Daar had mijn vriend dan weer weinig problemen mee ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:03
Gestopt als in canceled, of wordt het verhaal nog wel goed afgesloten?

[ Voor 7% gewijzigd door WernerL op 25-06-2014 22:47 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.