GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Ik vond em na de midseason break ook een heel stuk beter. maar 1 seizoen vond ik dan ook wel weer genoeg, inderdaad wordt het netjes afgesloten, als je OUAT leuk vind dan kun je deze ook wel waarderen. (als je even door de eerste afleveringen en CGI heenprikt).Phyxion schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:22:
[...]
Alice in Wonderland vond ik ook vermakelijk hoor, even door kijken, het wordt ook netjes afgesloten
Zojuist de laatste 6 afleveringen van Warehouse 13 afgekeken. Wat eeuwig zonde dat ze niet met een mooi verhaal eindigen. Het waren volgens mij meer restjes die ze nog ergens op de band hadden staan. Ze hadden wat mij betreft na de eerste aflevering van het seizoen op kunnen houden.
Weet iemand of er al bekend is of Believe een redelijk einde krijgt? Ik wil hem wel gaan kijken, maar hij moet dan niet met een cliffhanger eindigen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Veel van de series die jij gezien hebt, vond ik ook erg tof. Arrow en Chuck zijn series die ik daarnaast erg leuk vond. Op dit moment sta ik ook even droog, zeker met het naderende einde van het vierde seizoen van GoTGynnad schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:47:
Helaas zitten we nu in een periode dat het qua series weer redelijk is afgelopen, althans degene die ik keek. Vandaar mijn vraag weet iemand nog een leuke serie die in het rijtje erbij past?
How I Met Your Mother
Breaking Bad
Friends
Modern Family
Game of Thrones
Suits
The Big Bang Theory
Prison Break

Misschien dat ik aan Suits ga beginnen, wordt volgens mij redelijk veel gekeken in mijn omgeving.
Afgelopen:
- Once Upon a Tima
- The Blacklist
- The Big Bang Theory
- Bones
- Almost Human
Daarnaast hebben we nog Hemlock Grove gevolgd en ben ik Mad Men aan het verzamelen om in één ruk te kunnen zien, maar dat is ook het laatste seizoen. Penny Dreadful is ook een toffe serie
Straks begint weer:
- Under The Dome
- Pretty Little Liars (vind ik niet boeiend, maar de vrouw wel)
- Hemlock Grove
- Doctor Who (Ok, augustus, maar het is zomaar weer zover)
- The Strain
En ik ben ook reuze benieuwd naar Constantine
The ramblings of an idiot
Als je echt voor kwaliteit wilt gaan zou ik zelf eerder Blue Bloods kijken dan Hawaii Five-O. Chicago PD ken ik verder niet.
Niet heel bijzonder einde inderdaad. Ach, leuk dat ze het nog enigsinds hebben af kunnen sluiten, de meeste series krijgen die kans nietMagic schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:53:
[...]
Ik vond em na de midseason break ook een heel stuk beter. maar 1 seizoen vond ik dan ook wel weer genoeg, inderdaad wordt het netjes afgesloten, als je OUAT leuk vind dan kun je deze ook wel waarderen. (als je even door de eerste afleveringen en CGI heenprikt).
Zojuist de laatste 6 afleveringen van Warehouse 13 afgekeken. Wat eeuwig zonde dat ze niet met een mooi verhaal eindigen. Het waren volgens mij meer restjes die ze nog ergens op de band hadden staan. Ze hadden wat mij betreft na de eerste aflevering van het seizoen op kunnen houden.
Weet iemand of er al bekend is of Believe een redelijk einde krijgt? Ik wil hem wel gaan kijken, maar hij moet dan niet met een cliffhanger eindigen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Rogue, gaat ook binnenkort weer beginnen.Gynnad schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:47:
Helaas zitten we nu in een periode dat het qua series weer redelijk is afgelopen, althans degene die ik keek. Vandaar mijn vraag weet iemand nog een leuke serie die in het rijtje erbij past?
How I Met Your Mother
Breaking Bad
Friends
Modern Family
Game of Thrones
Suits
The Big Bang Theory
Prison Break
Your Friendly Neighborhood Moderator
Anoniem: 32279
Daarop zit ik te wachten, naast Banshee. Rogue vind ik erg erg leuk. Wat harder en ruiger dan de gemiddelde politie serie en mooie rode draad en geen case of the week, een leuk meisje erin, een bad ass crimineel die zo in Banshee zou kunnen spelen, heerlijk. Echt mooi kijkvoer.Coenen schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:20:
Rogue, gaat ook binnenkort weer beginnen.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Metal Hurlant Chronicles
Het schijnt een serie te zijn waarbij elke aflevering een op zich staand verhaal is. De reviews lopen nogal uiteen....
Ik heb van de eerste aflevering een stukje gezien, mijn rating is toch wel MEH/10.kbloem schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:17:
Heeft iemand deze sci-fi serie wel eens gezien?
Metal Hurlant Chronicles
Het schijnt een serie te zijn waarbij elke aflevering een op zich staand verhaal is. De reviews lopen nogal uiteen....
[ Voor 3% gewijzigd door Phyxion op 02-06-2014 18:57 ]
Nog even wachten dan maar.Anoniem: 32279 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:54:
Rogue komt 6 juni voor ons beschikbaar vermoed ik. 5 Juni wordt hij uitgezonden in Canada en op 2 Amerikaanse stations (althans, ik denk dat ze Amerikaans zijn, iets met Movie Network en nog een andere, ken ze beiden niet).

Laten we hopen dat het alleen maar bij wachten blijft, ik heb weleens vaker gehad dat een serie opeens niet meer geupload werd. Nu waren dat vage series die misschien ik wel alleen keek (man vs food en the biggest loser), maar bij the biggest loser had ik serieus problemen om de laatste 3 episodes te krijgen. En na 5 maand post iemand ze in sd kwaliteit (250MB voor een uur video

Rogue is naast Banshee mijn lievelingsserie, dus ik hoop echt dat hij er over een paar dagen wel is.
Anyway, vanavond eerst 24, dan Longmire en als er nog tijd over is Californication.
Ik kan nog wel even wachten.
De eerste 2 afleveringen van S01 had ik nog het idee naar een comedy te kijken. Daar is in ieder geval weinig van over
Ik heb dat maar 3-4 afleveringen vol gehouden, ligt dat aan mij of wordt het daarna beter?PWM schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:27:
Net Orange is the new black afgekeken. Heftig einde inderdaad. Heb ook na het zien van de trailer het idee dat Seizoen 2 een stuk grover/zwarter is dan seizoen 1.
De eerste 2 afleveringen van S01 had ik nog het idee naar een comedy te kijken. Daar is in ieder geval weinig van over
EDIT: Oh, en sinds that 70s show wilde ik graag de borsten van Laura Prepon wel zien. Dat is gelukt
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 03-06-2014 14:54 ]
Daar heeft men ook gewoon een zoekmachine voorPWM schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:53:
Als je het na 3-4 niets vind, zal het je later niet bevallen denk ik. Gedurende het seizoen word het allemaal wat minder gezellig. Relaties staan onder druk, mensen blijken anders te zijn dan gedacht en wat meer ellende. Ik vond het interessant om te kijken, maar echt wezenlijk anders dan de eerste afleveringen, nee.
EDIT: Oh, en sinds that 70s show wilde ik graag de borsten van Laura Prepon wel zien. Dat is gelukt
Ik had hetzelfde en ben ook afgehaakt. Ik zie mij er niet zo snel weer aan beginnen in ieder geval.garriej schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:33:
[...]
Ik heb dat maar 3-4 afleveringen vol gehouden, ligt dat aan mij of wordt het daarna beter?
Oh goeie, ff de laatste paar afleveringeen van S01 downloaden, S02 begint* over 3 dagen.PWM schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:27:
Net Orange is the new black afgekeken. Heftig einde inderdaad. Heb ook na het zien van de trailer het idee dat Seizoen 2 een stuk grover/zwarter is dan seizoen 1.
*Begint = wordt in één keer gedumpt door Netflix.
Nomen nescio
Anoniem: 19894
Dat word weer in een weekendje kijkenBra-Jo schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:25:
[...]
Oh goeie, ff de laatste paar afleveringeen van S01 downloaden, S02 begint* over 3 dagen.
*Begint = wordt in één keer gedumpt door Netflix.
Maar goed dat mag weer in Buitenlandse TV series zomer 2014

Kan het niet gewoon óf per TV-seizoen (zomer 2013, winter 2013-2014, zomer 2014) of gewoon per jaar? Dit is niet handig, veel te veel overlap.
Nomen nescio
Zo lastig is het nietBra-Jo schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:04:
Lastig hoor, al die verschillende topics...![]()
Kan het niet gewoon óf per TV-seizoen (zomer 2013, winter 2013-2014, zomer 2014) of gewoon per jaar? Dit is niet handig, veel te veel overlap.
Series gestart tussen 1 september en 31 maart --> Winter topic
Series gestart tussen 1 april en 31 augustus --> Zomer topic
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
* Bra-Jo is te lui om na te denken
[ Voor 4% gewijzigd door Bra-Jo op 03-06-2014 16:23 ]
Nomen nescio
BtM909 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:28:
Kickerdekickerdekick
Na 10 jaar komen de schrijvers terug op Lost met nieuwe inzichten: THE LOST CREATORS COME CLEAN
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Evenzo voor Growing up Fisher: ook hier missen 2 afleveringen.Jorgen schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 18:19:
Iemand die weet wat er met de laatste 9 afleveringen van SAF3 is gebeurd? Ze zouden uitgezonden moeten zijn, maar zijn nergens te zien.
Gebeurt dat vaker dat een show ineens compleet verdwijnt?
Volgens MyEpisodes worden E12 en 13 deze week uitgezonden.Jorgen schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:20:
Evenzo voor Growing up Fisher: ook hier missen 2 afleveringen.
Cancelation kan soms de serie per direct uit het uitzendschema halen en vervangen worden door iets 'beters'/anders.Gebeurt dat vaker dat een show ineens compleet verdwijnt?
Ik heb net de eerste 11 afleveringen van The 100 achter de rug. Op zich een leuke setting en begint leuk, maar op een gegeven moment wordt er m.i. veel drama geforceerd om het verhaal te maken. Ik heb me regelmatig geërgerd aan gebrek aan common sense waardoor het verhaal een hele debiele wending krijgt.Ramzzz schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:15:
Is er al iemand aan The 100 en Salem begonnen?
Na de synopsis van The 100 te hebben gelezen dacht ik, waarom nu al weer een low-budget (want kleinere cast) remake van The 4400?
Ik heb wat afleveringen klaar staan, eens kijken wat het is.
Edit; Oh, en tenzij ik me The 4400 verkeerd herinner, lijkt The 100 totaal niet op The 4400
[ Voor 5% gewijzigd door Apie! op 10-06-2014 20:34 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
De eerste is inderdaad gewoon weer een tienerdrama met een zogenaamde apocalyptische setting als achtergrond. Al blijft er weinig van die achtergrond over, want je ziet alleen maar bossen en 2 keer heel vaag even een paard of rendier met 2 hoofden. De rest van de tijd is het 101% tienerdrama waar je alleen maar naar kijkt omdat je hoopt "Octavia" een keer naakt door het beeld heen te zien rennen.
Helaas gebeurt ook dat nergens, dus dat maakt deze verspilde moeite een nog groter drama.
Dat zit wel Schnorr.
Al met al vind ik het best een leuke serie. Zeker als je in een zomer-dip komt te zitten kun je hem best even proberen imo.
Ben trouwens zelf twee weken geleden begonnen met Chicago Fire. Had die serie eigenlijk geen eerlijke start gegeven waardoor ik hem al snel over had geslagen, maar tijdje terug toch begonnen en is nu 1 van mijn favoriete series. Prima verhaal, hele mooie setting en weet zo nu en dan nog wel te verrassen. Denk je aan een rustige aflevering te zitten omdat er wat drama binnen de crew is, krijg je te maken met een grote ramp met alle actie van dien.
Sure er zal vast wat op te merken zijn dat het realistischer kan, maar vind het allemaal nog best goed te doen. Ik snap ook wel dat ze het vuur beheersbaar moeten maken om te kunnen filmen, maar ziet er gaaf uit. Ook de andere dingen die de brandweer doet komen prima in beeld. Er zijn al aardig wat series voor politie en ambulance/ziekenhuis maar eigenlijk niet echt iets van de brandweer dus deze vult het gat prima op. En met Dick Wolf weet je wel dat je een solide serie met prima acteurs kunt verwachten.
De spinoff Chicago PD volg ik nu ook. Zonder Chicago Fire te kijken is die wat minder interessant want je krijgt dan een heel stuk van de backstory niet mee, zoals van Voight (schitterende rol trouwens). Ik had al gehoord dat er een spinoff was en toen ik Chicago Fire zat te kijken zat ik me al af te vragen hoe ze dat in hemelsnaam voor elkaar gaan krijgen, maar is ze toch prima gelukt en uiteindelijk ook een leuke serie.
Het feit dat ik beide series nu in rap tempo aan het afwerken ben omdat ik wil weten wat er gebeurd is imo een goed teken. Me want moar!!
[ Voor 6% gewijzigd door Teckna op 13-06-2014 11:59 ]
Point madeMartinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:58:
maar de popjes zijn leuk om naar te kijken
Dat zit wel Schnorr.
Niet 44x?Teckna schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:08:
The 4400 is 100x beter dan The 100, dat is ongeveer het enige
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
En dat was ook meteen mijn eerste gedachte.Anoniem: 19894 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:19:
[...]
Goed om te weten dat ik niet de enige ben die dat denkt
[ Voor 25% gewijzigd door Jorgen op 11-06-2014 11:39 ]
Oke, ik ben erop teruggekomen, ik heb de rest van S01 uitgekeken en net de laatste minuut van S02 uit (leuk einde). Het wordt toch echt beter verderop in de serie en S02 is naar mijn mening veel interessanter (meer variatie in het verhaal).Phyxion schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:14:
[...]
Daar heeft men ook gewoon een zoekmachine voor
[...]
Ik had hetzelfde en ben ook afgehaakt. Ik zie mij er niet zo snel weer aan beginnen in ieder geval.

Dat einde was wel een beetje Lost-ig. Desmond Meneer Kane die uit een "hatch" naar buiten komt, het einde zelf..
Laat s2 maar komen. Misschien wordt het nog wel wat!
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 81% gewijzigd door Anthirian op 13-06-2014 14:49 ]
Ik kom hem ook weer tegen opeens, had je bericht gemist. Mooi even zien in de rust bij het voetballen straks.Moby schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:05:
Vanacht begint Duck Dynasty weer! Lekker fout.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Als ik google op de ending dan ben ik bang spoilers tegen te komen
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
http://tvbythenumbers.zap...-better-call-saul/275154/
Kijk er wel naar uit. Bob Odenkirk is ook al zo goed in Fargo.Anthirian schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:22:
Geen idee of er al gewerkt wordt aan een nieuw winterseriestopic, maar ik zag net dat Better Call Saul al vóór de pilot een tweede seizoen heeft gekregen. Verder is de pilot doorgeschoven naar het begin van 2015. Al met al zijn er nu 23 afleveringen bevestigd.
http://tvbythenumbers.zap...-better-call-saul/275154/
Bij gebrek aan een wintertopic heb ik daar maar gedaan.
In de eerste aflevering al meer tieten dan in een heel Game of thrones seizoen..
//edit
Er is zelfs al een topic van hier op het forum. Die had ik helemaal gemist.
[ Voor 18% gewijzigd door WernerL op 25-06-2014 21:22 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

[ Voor 7% gewijzigd door WernerL op 25-06-2014 22:47 ]

je moet wel tegen home eritische sex scenes kunnen trouwens, die komen er verder in het verhaal ook bij namelijk.
vergeet ook niet in de juiste volgorde te kijken, toen Andy Whitfield ziek werd en herstel er nog in leek te zitten hebben ze een seizoen gemaakt zonder Spartacus en daarom dus met een andere krijger.
Toen Andy overleed zijn ze alsnlg door gegaan met Spartacus zelf en hebben ze hem vervangen.
De krijger (Gannicus) uit Gods of the Arena krijgt een grote rol in de andere Spartacus seizoenen dus het is wek handig om te weten wie hij is.
je kijkt het als volgt (althans zo is het op tv geweest):
Spartacus: Blood in the sand seizoen 1
Spartacus: Gods of the Arena seizoen 1 (is er maar 1)
Spartacus: Blood in the sand seizoen 2 > 3
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 25-06-2014 23:48 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Maar 2 keer een seizoen 1? Ik volg het overigens via Netflix, en ik hoop dat de volgorde die daar aangehouden wordt wel gewoon klopt.
Er zijn gewoon 4 seizoenen alleen speelt seizoen 2 (Gods of the Arena) zich af vóór de gebeurtenissen in het eerste seizoen, Blood and Sand. Dit hebben ze gedaan omdat Andy Whitfield herstellende was van kanker. Helaas is hij toen toch onverwachts overleden en hebben ze een nieuwe acteur voor hem in de plaats gecast. Seizoen 3 (Vengeance) gaat verder waar ze aan het einde van seizoen 1 gebleven waren, met nieuwe acteur, en seizoen 4 (War of the Damned) is weer een vervolg van seizoen 3.
Dus:
S1 Spartacus: Blood and Sand
S2 Spartacus: Gods of the Arena
S3 Spartacus: Vengeance
S4 Spartacus: War of the Damned
Het klinkt gecompliceerd maar is het eigenlijk helemaal niet. Gewoon in bovenstaande volgorde kijken
Ooh ik haal mijn info eigenlijk altijd van Epguides.com.
Die maken onderscheid, net zoals IMDB, tvRage en Trakts.tv trouwens.
Check: Spartacus, 3 seizoenen Spartacus Gods of the Arena, 1 seizoen.
[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 26-06-2014 16:33 ]
Edit: zie nu dat je liever geen spoilers tegenkomt. Beter niet deze post lezen dan.Magic schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:26:
Kan iemand me zonder spoilers vertellen of believe een normaal einde heeft, of in een cliffhanger eindigt? Ik wil de 12 afleveringen wel kijken, maar dan moet het wel fatsoenlijk eindigen
Als ik google op de ending dan ben ik bang spoilers tegen te komen
Wat een verschrikkelijk verhaal en slecht en voorspelbaar einde.
Vond het vermakelijk hoor, maar het meisje dat niet de oogappel was, daarom op een rampage tour ging en vervolgens last minute wordt overgehaald door Beau om weer goed te worden. He forgives you.
Zucht.
[ Voor 6% gewijzigd door Matthijs op 26-06-2014 17:29 ]
thetvdb komt maar tot 3 seizoenen. Of moet ik de 6 specials zien als het 4e seizoen?Twylight schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:07:
Donstil zegt het verkeerd, Seizoen 3 en 4 heten niet Blood and Sand seizoen 2 en 3.
Er zijn gewoon 4 seizoenen alleen speelt seizoen 2 (Gods of the Arena) zich af vóór de gebeurtenissen in het eerste seizoen, Blood and Sand. Dit hebben ze gedaan omdat Andy Whitfield herstellende was van kanker. Helaas is hij toen toch onverwachts overleden en hebben ze een nieuwe acteur voor hem in de plaats gecast. Seizoen 3 (Vengeance) gaat verder waar ze aan het einde van seizoen 1 gebleven waren, met nieuwe acteur, en seizoen 4 (War of the Damned) is weer een vervolg van seizoen 3.
Dus:
S1 Spartacus: Blood and Sand
S2 Spartacus: Gods of the Arena
S3 Spartacus: Vengeance
S4 Spartacus: War of the Damned
Het klinkt gecompliceerd maar is het eigenlijk helemaal niet. Gewoon in bovenstaande volgorde kijken
De afleveringen van seizoen 1 zijn genummerd 101/102/enz. Van seizoen 3 201/202/enz en van het laatste seizoen 301/302/enz.
Gods of the arena is ep1/ep2/enz.
Info van de officiële Starz site. Ze weten het zelf dus ook niet echt
Om een lang verhaal kort te houden. Als je mijn volgorde kijkt zit je goed, zo is het ook uitgezonden.
De namen van de seizoenen had ik misschien fout de nummering in de scène loopt gelijk met wat ik hierboven beschreef.
Seizoen 1, dan Gods of the Arena en dan "seizoen 2" en "3"
Nouja, eerst maar seizoen 1 afkijken. :-)
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Perception heb ik na een paar afleveringen gelaten voor wat het is ... alhoewel Rachael Leigh Cook wel een stimulans is om de serie misschien toch weer opnieuw op te pakken
believe is toch gestopt ? had er meer van verwacht tbh. this leuk allemaal maar de serie lijkt geen echte rode draad te hebben.Matthijs schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:52:
[...]
Edit: zie nu dat je liever geen spoilers tegenkomt. Beter niet deze post lezen dan.
Wat een verschrikkelijk verhaal en slecht en voorspelbaar einde.
Vond het vermakelijk hoor, maar het meisje dat niet de oogappel was, daarom op een rampage tour ging en vervolgens last minute wordt overgehaald door Beau om weer goed te worden. He forgives you.
Zucht.
edit: Gezien. Wel een Spielberg sausje, maar niet zoals je die in Falling Skies naar je toe gesmeten krijgt. Daar is het vaak echt storend.
Het is een beetje Thriller, Drama en Sc-FI in 1. Deze eerste aflevering legt behoorlijk wat twijfels neer over wie er nu goed(bij zijn hoofd) of slecht is. Daarbovenop nog een mysterie over wat er met Halle Berry gebeurd is. En dan heb ik het niet alleen over de plots veel grotere boezem die ze heeft in de ruimte. Of is dat gewoon een Push-up effect van gewichtloosheid?
De eerste aflevering smaakt naar meer. Hopen dat Spielberg het niet alsnog verpest.
[ Voor 57% gewijzigd door EektheMan op 11-07-2014 23:24 ]
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Ik moet de aflevering trouwens nog zien en kijk ook naar Falling Skies, dus ik ben benieuwd wat je met die opmerking bedoelt.
Ben benieuwd naar seizoen 3.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mening dusver: nog te kort om er echt helemaal in te kunnen zijn maar het schijnt gebaseerd te zijn op de film 'Legion'
Jammere van die film was met name de uitwerking, howel ik het idee wel kon waarderen:
Even verder kijken dus alvorens een verdict te geven. Tot nu toe is het redelijk te noemen met een enorm low budget CGI. Maargoed; je moet watDominion is an epic supernatural drama set in the near future. Specifically, 25 years after "The Extinction War," when an army of lower angels, assembled by the archangel Gabriel, waged war against mankind. The archangel Michael, turning against his own kind, chose to side with humanity. Rising out of the ashes of this long battle are newly fortified cities which protect human survivors. At the center of the series is the city of Vega, a glistening empire that has formed from the ruins of what was once Las Vegas.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Of bedoel je een andere 'a gifted man'?On May 10, 2012, A Gifted Man was canceled by CBS
Nopes die bedoel ik! Echt een hele vette pilot! Als de serie zich zo door gaat zetten dan ga ik er zoiezo van genieten.
Ik heb dus enkel de pilot nog maar gezien hoor. als de rest van het eerste (en enige) seizoen zich zo voortzet dan snap ik niet waarom die gecancelled is.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
KijkcijfersIk heb dus enkel de pilot nog maar gezien hoor. als de rest van het eerste (en enige) seizoen zich zo voortzet dan snap ik niet waarom die gecancelled is.
Je kan dan nog een geweldige serie hebben, met fantastische acteerprestaties ... als het grote publiek het maar niets vindt, dan wordt de serie gecancelled.
Daarom was ik bijvb. zo verbaasd dat er een 2de seizoen (en blijkbaar binnenkort nog een 3de seizoen) van de Newsroom is. Zeker als je bijvb. ziet dat een serie als Revolution met gemiddeld meer dan 2x zoveel US kijkers gecancelled werd. Maar dat was bij NBC. Gelukkig houdt HBO er voorlopig nog een andere strategie op na.
Voor HBO boeien kijkcijfers niet zo heel erg. Aangezien zij betaald krijgen per aansluiting en niet per reclameblok.wiemelen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:47:
[...]
Kijkcijfers![]()
Je kan dan nog een geweldige serie hebben, met fantastische acteerprestaties ... als het grote publiek het maar niets vindt, dan wordt de serie gecancelled.
Daarom was ik bijvb. zo verbaasd dat er een 2de seizoen (en blijkbaar binnenkort nog een 3de seizoen) van de Newsroom is. Zeker als je bijvb. ziet dat een serie als Revolution met gemiddeld meer dan 2x zoveel US kijkers gecancelled werd. Maar dat was bij NBC. Gelukkig houdt HBO er voorlopig nog een andere strategie op na.
Fox, NBC en ABC zijn "publieke" zenders en moeten het doen met reclame.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat idee heb ik ook, meen ook dat ik de pilot wel goed vond, maar daarna ging het snel bergafwaarts.Anthirian schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:20:
A Gifted Man heb ik heel snel weer weggegooid. Wat was dat een draak van een serie. Het wilde te graag een kopie zijn van House M.D. naar mijn idee. Destijds waren vele Amerikanen dat blijkbaar met mij eens, waardoor het is gecanceld.
Ik vond hem ook wel aardig. Niet een Serie van de bovenste plank. Maar een leuke weg kijker.lj_tree schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:42:
Gisterenavond de pilot van A Gifted Man gezien. Als deze serie zich zo door gaat zetten hebben we er een toppertje bij!
Lees wel een hoop positieve reacties, moet eens tijd maken ervoor. Heb paar afleveringen in bezit.sig69 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 00:04:
Iemand The Strain al gezien? Vond het wel dikke prima
Yippie kayak, other buckets!
Las net dat Perception wordt stopgezet..hebben nog wel wat eps in feb..en dat was het.
Jammer, vond het wel een geinige serie
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Maar gisteren begonnen aan chicago fire. Leuke brandweer serie
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Super serie inderdaadsig69 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 00:04:
Iemand The Strain al gezien? Vond het wel dikke prima
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Iedereen zit al in Buitenlandse TV Series 2014-2015 ...
Dit topic is gesloten.