Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.663 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

Heeft iemand hier de pilot van "The Tomorrow People" gezien? Is het wat?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat voor vanavond op de planning, op basis van omschrijving klinkt het wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ChuckyDevil schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:51:
Was seizoen 2 nog wat van American Horror Story? Eerste 2 a 3 afleveringen gezien. Maar mijn aandacht ging naar andere series.
Ja hoor, was wel te kijken, al werd ik gek van dat ene deuntje dat telkens weer gedraaid werd :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:27
Arethusa schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:55:
Vanavond ook maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:46:
Die hand op het einde van Shield, totaal niet verwacht, nee hoor :') En zo is dus een superschurk gemaakt :P
Makkelijk: Ja.
Kijkt lekker weg: zeker.

Leuk ook af en toe de links naar The Avengers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
Daarnaast hebben ze natuurlijk een superschurk nodig om de rest van het seizoen mee te schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:11
Arethusa schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:55:
Staat bij mij ook al voor vanavond in de planning na de nieuwe aflevering van Arrow :)
Concept spreekt me wel aan, maar ben beetje bang dat het net zoals Heroes wordt dat ze een paar personages te sterk maken...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb net de pilot van Tomorrow people gezien en vond 'm ronduit zwak. Ik blijf vast wel kijken omdat het concept me ook aanspreekt, maar allejezus wat een slecht hak-tak-onlogisch script ;(

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 10-10-2013 11:46 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
FunkyTrip schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:46:
Ik heb net de pilot van Tomorrow people gezien en vond 'm ronduit zwak. Ik blijf vast wel kijken omdat het concept me ook aanspreekt, maar allejezus wat een slecht hak-tak-onlogisch script ;(
Jammer, ik had er wel redelijk verwachtingen van. Hopelijk ben ik minder kritisch dan jij, maar ik vrees er voor :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MLPN schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:48:
[...]

Jammer, ik had er wel redelijk verwachtingen van. Hopelijk ben ik minder kritisch dan jij, maar ik vrees er voor :-(
Vooral toen TIM werd geintroduceerd stierf ik een beetje van binnen. En nee, het is niet eens de moeite van het spoilertaggen waard...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

Ik vond The Tomorrow People wel vermakelijk eigenlijk. Het script is erg hak-op-de-tak, klopt, maar je moet wat als je de serie op dreef wil krijgen in slechts 40 minuten. Het is helaas geen dubbele of langere aflevering. Geen topper maar ik blijf nog even kijken. :Y)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Net American Horror Story gezien, S3 heeft naar mijn mening een goed begin gemaakt. En wat een toepasselijk voorstukje van een andere serie met Charlie Sheen tijdens de end credits, alsof dat expres zo gedaan is :+
[spoiler]Vrouw: You have got to stop seeing her immediately, she has a disease.
Charlie Sheen: A disease? :X
Vrouw: Sex addiction!
Charlie Sheen: O thank god :D [/]
Terwijl Zoe in American Horror Story
[spoiler]jongens dood laat gaan tijdens een vluggertje :P [/]

Zie [Serie] American Horror Story

[ Voor 61% gewijzigd door argro op 12-10-2013 18:59 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the wrong mans, tomorrow people er even bijgezet. Alleen zit ik meer te lezen momenteel dan tv te kijken, maar heb nog wel wat opslagruimte, dus verzamel rustig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Tomorrow People staat in de vaste kijklijst, prima eerste aflevering, en vond het beter dan Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
The Tomorrow People is gewoon een serieversie van Jumper. Echt sterk vind ik het (nog) niet, maar meer dan genoeg om hem op mijn kijklijstje te houden. Sowieso moeten de acteurs nog even inkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
We are men kan al weer weggegooid worden. Is al gecancelled. Verder ziet het er voor Dads, Brooklyn 9-9, Hostages, Mom, Betrayel, Trophy Wife, Welcome to the family, Ironside en Sean Saves the World er (zeer) slecht uit.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shields heeft er 9 eps bijgekregen en is dus nu een volledig seizoen geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Teckna schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:11:
The Tomorrow People is gewoon een serieversie van Jumper. Echt sterk vind ik het (nog) niet, maar meer dan genoeg om hem op mijn kijklijstje te houden. Sowieso moeten de acteurs nog even inkomen :P
Ik heb hem ook klaar staan, maar voordat ik hem opzet: beter of slechter dan Agents of Shield? :P Want die vond ik echt heel slecht. (Heb aflevering twee nog niet gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ik vond hem beter dan Agents of Shield maar misschien had ik daar (veel) te hoge verwachtingen van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pilot van Shields was gewoon dikke MEH, eps 2 en 3 zijn een stuk beter te pruimen. Maar de pilot van Tomorrow People is gewoon goed, en de klik met de personages erin was er eigenlijk wel meteen, itt Shields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Gaat Ironside ook niet verder dan? Dat leek me eigenlijk de enige serie die nog wel wat kwaliteit bracht?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:58:
Gaat Ironside ook niet verder dan? Dat leek me eigenlijk de enige serie die nog wel wat kwaliteit bracht?
Ze gaan allemaal nog gewoon door, maar kunnen zomaar ook gecancelled worden. Of ze stoppen er na 13 eps mee en bestellen geen compleet seizoen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Teckna schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:11:
De serie is een remake van de series die in de jaren '70 en '90 zijn uitgezonden.
Ik vind het in ieder geval een typische CW serie.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:21:
We are men kan al weer weggegooid worden. Is al gecancelled. Verder ziet het er voor Dads, Brooklyn 9-9, Hostages, Mom, Betrayel, Trophy Wife, Welcome to the family, Ironside en Sean Saves the World er (zeer) slecht uit.
Ik kijk er niet een van :+ Naja, hostages heb ik nog een aflevering van liggen maar betwijfel hoe lang die het nog volhoudt.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:10
http://www.imdb.com/news/ni56286750/?ref_=hm_nw_tp_t1

in ieder geval een vol Seizoen van Shield :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
Hopelijk wordt dat het duwtje in de rug waardoor de serie beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

sjaool schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 01:45:
[...]

De serie is een remake van de series die in de jaren '70 en '90 zijn uitgezonden.
Ik vind het in ieder geval een typische CW serie.
Inderdaad qua camerastandpunten, vaart en acteurs typisch CW :) Desondanks vond ik hem zeer te pruimen voor een pilot, die blijft itt bijvoorbeeld Hello Ladies nog even in ziekebaard staan!

Shield vond ik veeeeel te kazig, heb pilot niet af kunnen kijken. (maar goed ik vond the Avengers al niet al te best dus had t ook wel kunnen weten :P)

[ Voor 14% gewijzigd door Tomba op 11-10-2013 09:16 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Ruben1075 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:04:
[...]

Al ergens te vinden met ondertitels dan?
Nope, maar momenteel kun je van seizoen 2 E1 t/m E3 bekijken met Engelse subs. NL subs zijn er natuurlijk nog niet.

Seizoen 2 is voor mij minstens zo lekker als seizoen 1 tot nu toe. Imo een serie die best nog wel eens realistisch zou kunnen zijn (tot zekere hoogte), lekker grauw gefilmd (zo is het daar ook meestal), de acties die gebeuren zijn van meerdere kanten belicht en komt dus vaak behoorlijk "hard" aan, de acteurs voelen ''echt'' aan (zeer goede acteerprestaties), het landschap komt mooi naar voren, interessante locaties die ze gebruiken als toneel, etc. ...

Een voorbeeld is bijvoorbeeld de
spoiler:
epidemie die zich spreid in de serie. Als je bijvoorbeeld op vakantie je hond mee wilt nemen, dient je hond allerlei inentingen en behandelingen hebben gehad en wat papierwerk in orde hebben: ze zijn daar streng wat betreft het meebrengen van mogelijke ziektes. Hetzelfde geldt voor het meenemen van "geen landbouwproducten of verse zuivel of vleeswaren invoeren in Noorwegen (aardappelen.. worstjes...zuivel)": dit soort producten kunnen ziektes met zich meebrengen en mogen dus niet de grens van Noorwegen over officieel.

Daarom staat deze serie momenteel bij mij hoog in het lijstje van de series die ik volg vergeleken met vele andere series uit Scandinavië die ik tot nu toe gezien heb, zoals The Killing, Wallander, Varg Veum, Lisa Marklund (nieuwere verfilmingen), Millennium, Those Who Kill, Borgen, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Bij de out takes van The Crazy Ones:

Robin tegen Sarah na die aanrijding "Where did you learn that Dukes of Hazard thing?"
Sarah heel droog "Sunnydale" en loopt weg _O-

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind er geen hol aan die show :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:53:
Bij de out takes van The Crazy Ones:

Robin tegen Sarah na die aanrijding "Where did you learn that Dukes of Hazard thing?"
Sarah heel droog "Sunnydale" en loopt weg _O-
Het is Hazzard :+ En na even geGoogled te hebben even opgezocht wat er nou specifiek bedoelt werd met "that Dukes of Hazzard thing", was blijkbaar niet het over riviertjes springen met een Charger...
1-paragraph review of ‘The Crazy Ones: Bad Dad’
Season 1, Episode 3: ‘Bad Dad’

Original air date: Oct. 10, 2013

“The Crazy Ones” made me laugh this week. This is a big improvement from the previous two. There was a scene in which Sarah Michelle Gellar slides across the hood of a car to confront people making fun of Robin Williams, who plays her father. Williams asks Gellar, “Where did you learn that ‘Dukes of Hazzard‘ thing?” Gellar says, “Sunnydale.” SMG made a “Buffy the Vampire Slayer” reference! I was giddy. It is too bad this bit of enjoyment came in a brief blooper reel tagged on at the end of the episode because it was too short. It doesn’t fill me with a lot of confidence that only three episodes in, the writers don’t have enough material to fill 22 minutes and must resort to blooper reels. But maybe it doesn’t matter. About 16 million people watched the first episode and nearly 12 million watched the second. American must be seeing something I am not. Ah, well. I’m sure they know what they’re doing.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:16:
[...]

Het is Hazzard :+ En na even geGoogled te hebben even opgezocht wat er nou specifiek bedoelt werd met "that Dukes of Hazzard thing", was blijkbaar niet het over riviertjes springen met een Charger...
1-paragraph review of ‘The Crazy Ones: Bad Dad’

[...]
Wel stoer mijn typo verbeteren terwijl je niet eens weet dat de motorkap bedoeld werd? :')
:+

@Krush, het is lang niet zo goed als ik gehoopt had, vooral erg flauw, maar best leuk voor tussendoor. Met wel zeggen dat het al beter lijkt te worden, de eerste aflevering was Robin heel erg over the top, dat is al een stuk minder geworden gelukkig.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou zeggen met die twee, vuurwerk qua humor, maar echt, ik heb geen enkel moment erom kunnen lachen.
Ach, het heeft wel Buffy in mijn Twitter timeline gebracht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:20:
[...]

Wel stoer mijn typo verbeteren terwijl je niet eens weet dat de motorkap bedoeld werd? :')
:+
Dat springen over missende bruggen en rivieren is ook een Dukes of Hazzard ding, dus meerdere opties :P

Nu nog een Youtube filmpje O-)
edit:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QXNLKVZKiTw]
Maar ze laten daar 't "Dukes of Hazzard thing" niet zien, alleen de opmerking...

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 11-10-2013 12:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:24:
Je zou zeggen met die twee, vuurwerk qua humor, maar echt, ik heb geen enkel moment erom kunnen lachen.
Tje, wellicht dat ze nog even hun draai moeten vinden.
Ach, het heeft wel Buffy in mijn Twitter timeline gebracht :+
:Y
Raven schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Dat springen over missende bruggen en rivieren is ook een Dukes of Hazzard ding, dus meerdere opties :P
Het springen, over de motorkap glijden en via het raam instappen zijn de eerste drie dingen waar je aan denkt. Maar het springen en door het raam instappen heb ik ze niet zien doen, alleen over de motorkap glijden, een minuut voor die opmerking gemaakt wordt, dus tja. Zo moeilijk was die niet, toch? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hint: * Raven heeft The Crazy Ones nog nooit gezien :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ah, op die fiets :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was trouwens voorbij voordat je kon knipperen :P

Zonder geluid is het best grappig trouwens met de scene's in de auto, alleen zag ik Buffy en Giles erin :F :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Robin Williams is meer irritant dan grappig in The Crazy Ones omdat het nep overkomt.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Mandrake466 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:59:
Robin Williams is meer irritant dan grappig in The Crazy Ones omdat het nep overkomt.
Dat kon je toch al zien in de trailer. Op basis daarvan heb ik al besloten dat ik het niks vond.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56
ik vond de eerste aflevering van the crazy ones heel grappig. Het verhaal kan mij gestolen worden zolang ik Robin Williams maar lekker grappen kan zien maken. Ik ben dus wel benieuwd naar de rest van de afleveringen.

Iemand al Once upon a time in wonderland gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Once Upon a Time in Wonderland heb ik voor vanmiddag klaar staan, ben benieuwd.

Een paar uur geleden werd ook bekend gemaakt dat de laatste Clone Wars afleveringen inmiddels af zijn en we die in begin 2014 te zien zullen krijgen, net als de nieuwe Rebels show (hoewel die pas later in het jaar komt verwacht ik). Verdere informatie is er uiteraard nog niet, maar ik ben heel benieuwd naar die Yoda Arc waar Filoni zo enthousiast over lijkt te zijn en uiteraard dat Order 66 gebeuren waar we al iets van hebben kunnen zien in promo materiaal.
Dave Filoni op Facebook:
Star Wars fans - I have some exciting news! We have wrapped production on all of the remaining Star Wars: The Clone Wars episodes, and while that might be sad news in one way, it's good news in another. It means you will finally get to see them. When, exactly, is a detail I cannot yet share. I can confirm that in early 2014 you will be watching the final episodes of The Clone Wars, including one of Master Yoda's most challenging missions. So, get ready. We've got Clone Wars and Rebels coming at you in 2014. Animated Star Wars is alive and well. Trust in the Force my friends.
- Dave

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Spike_wolf schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:18:
Once Upon a Time in Wonderland heb ik voor vanmiddag klaar staan, ben benieuwd.
[...]
Hou maar rekening met een korte serie. De kijkcijfers van de premiere waren lager dan de premiere cijfers van Last Resort vorig jaar in dezelfde tijdslot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Maar Once Upon a Time zelf heeft een stuk betere cijfers toch? Zou deze niet een hoop van die kijkers trekken?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Once Upon A Time in Wonderland -P 1.7 5 5.82m
Once Upon A Time 2.6 7 8.00m

De kijkcijfers van de laatste uitzending van beide series. Bedenk wel dat de originele serie op zondag zit. Als je dit ziet dan is de spinoff eigenlijk al een gonner. Tijdens de premiere ep zit het al onder het dag gemiddelde van de zender en de series erna hebben 8 en 9 miljoen kijkers. En vergeet niet dat vaak 20% van de kijkers nog verdwijnen na een premiere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nouns, we verwachten niet te veel en zien het wel :P

Die Lost referentie in Hawaii 50 was wel leuk gedaan :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zat het nu ook alweer met die ratings?

Je hebt ten eerste de Viewership (million, Live+SD), maar hoeveel miljoen is goed en hoeveel miljoen is matig?

Daarnaast heb je de Adults 18-49 rating (Live+SD) rating, maar hoe werkt die? Duck Dynasty had bijvoorbeeld een 3.2 en BUBBLE GUPPIES een 0.4

Nu lijkt me de 3.2 beter, maar hoe werkt dat precies? Is dat een schaal van 0 tot 5 en wat betekend een getal als 3.2 dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:35:
Hoe zat het nu ook alweer met die ratings?

Je hebt ten eerste de Viewership (million, Live+SD), maar hoeveel miljoen is goed en hoeveel miljoen is matig?

Daarnaast heb je de Adults 18-49 rating (Live+SD) rating, maar hoe werkt die? Duck Dynasty had bijvoorbeeld een 3.2 en BUBBLE GUPPIES een 0.4

Nu lijkt me de 3.2 beter, maar hoe werkt dat precies? Is dat een schaal van 0 tot 5 en wat betekend een getal als 3.2 dan precies?
http://tvbythenumbers.zap...g-2013-14-edition/199735/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Houd wel in de gaten dat ze het daar over een rating hebben, maar je ziet ook weleens dat er een "Share" wordt gepubliceerd. Volgens mij is dat een percentage van de mensen die op dat moment tv kijken.
Dus daar waar een rating eigenlijk overeenkomt met een absoluut aantal kijkers (zo te zien is 1% van de belangrijkste rating ruim 1 miljoen kijkers), is het zo dat een share dus telkens een ander aantal kijkers vertegenwoordigd.

Hier zichtbaar:
http://tvbythenumbers.zap...ers-adjusted-down/208377/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hmmz, Once Upon a Time in Wonderland... het idee is leuk, Alice doet het ook aardig, de stem van Lithgow als het konijn is ook wel tof, maar de show hangt te veel aan CGI die het steeds net niet of helemaal niet is. De momenten waar het witte konijn in de echte wereld rond loopt klopt de belichting en de schaduwen van geen kanten, en wanneer de grote Wonderland stukken te zien krijgt met echte mensen er in klopt de belichting en schaduwen van de mensen van geen kanten, erg jammer. Als ze het konijn in het verhaal ergens opsluiten zodat we hem amper meer zien, en die grote CGI shots weg laten kan het wat leuks worden, maar als ze zo zwaar blijven hangen op ondermaatse CGI dan wordt het alleen maar vervelend om naar te kijken ben ik bang.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah thanks, had al wel gezocht op die site, maar kwam alleen de uitleg video's tegen, maar die vond ik nogal onduidelijk omdat ze het in jip en janneke taal doen, dit werkt voor mij een stuk beter.

Baal wel dat ik op die site weer lees dat welcome to the family alweer gecancelled gaat worden, ik heb alleen de pilot nog gezien, maar die vond ik wel grappig en had gehoopt dat die zou blijven.
Raymond schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:05:
Houd wel in de gaten dat ze het daar over een rating hebben, maar je ziet ook weleens dat er een "Share" wordt gepubliceerd. Volgens mij is dat een percentage van de mensen die op dat moment tv kijken.
Ik meen dat share huishoudens waren waar meer mensen tegelijk het programma bekijken, maar ik zal vanavond als het hier wat rustiger is even die 2 video's doornemen en de site die hier genoemd werd en dan proberen te onthouden, het is al de 3e keer in een paar jaar dat ik het kwijt ben hoe het ook alweer werkt. Meestal irriteer ik me teveel aan die cancellations dat ik eerder boos ben dan dat ik er moeite voor wil doen om te lezen wat er nu precies achter steekt :/

Ik merk ook dat ik meer en meer zaken wel download met sickbeard (momenteel 65 series), maar pas kijk als er een groot aantal afleveringen zijn (zeg maar 6+ episodes), dat scheelt al een hoop met van die series die na 2 of 3 episodes gecancelled worden.

de video's met uitleg over die rating had ik hier gevonden:

http://tvbythenumbers.zap2it.com/numbers-101/
http://tvbythenumbers.zap2it.com/numbers-102/

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk niet (meer) naar kijkcijfers, je kunt er toch niets aan doen als een show slechte ratings heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:48:
Ik kijk niet (meer) naar kijkcijfers, je kunt er toch niets aan doen als een show slechte ratings heeft.
Nee, maar het geeft een idee of je uberhaupt aan een show moet beginnen. Als een serie al dood is na de eerste ep wil ik niet meegezogen worden in het verhaal door toch te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Als je meegezogen wordt door het verhaal zit je al met een show die op dit moment wel verlengd zou worden (de meeste series op dit moment zijn vrij brak imo). Alleen Ironside vind ik op dit moment een prima toevoeging. De rest is niet onaardig of saai en zal ik dus niet echt missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:16:

Die Lost referentie in Hawaii 50 was wel leuk gedaan :P
Niet zo gek met die bolle :+

X-Files ref. gemist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Wat ik nog een beetje mis in het hele rating-verhaal: Wat is acceptabel voor de zendgerechtige? Dat kan ook weer afhangen van het budget en de tijd dat het wordt uitgezonden.

Misschien ben ik een beetje lui, maar ik zou graag zien dat ze bij TVbythenumbers wat vaker zeggen of ratings goed of slecht zijn. Of het er goed uit ziet of niet.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
jmk schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:44:
Wat ik nog een beetje mis in het hele rating-verhaal: Wat is acceptabel voor de zendgerechtige? Dat kan ook weer afhangen van het budget en de tijd dat het wordt uitgezonden.

Misschien ben ik een beetje lui, maar ik zou graag zien dat ze bij TVbythenumbers wat vaker zeggen of ratings goed of slecht zijn. Of het er goed uit ziet of niet.
Dit bedoel je: http://tvbythenumbers.zap...ly-to-be-canceled/206684/. En de generieke link naar de sectie: http://tvbythenumbers.zap2it.com/the-renew-cancel-index/

Daar letten ze ook op die dingen. Althans, deze lijstjes kloppen vaak wel heel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 13-10-2013 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:50:
[...]

Niet zo gek met die bolle :+

X-Files ref. gemist? :P
Tuurlijk niet, maar dat waren gewoon rechtstreekse verwijzingen, die Lost ref was leuk 'verstopt' in hun band camp verhaal :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
wontcachme schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:44:
[...]

Nee, maar het geeft een idee of je uberhaupt aan een show moet beginnen. Als een serie al dood is na de eerste ep wil ik niet meegezogen worden in het verhaal door toch te kijken.
Ik trek sowieso automatisch iedere s01e01 mee waardoor ik alle eerste episodes te zien krijg, maar de helft van wat ik eigenlijk dan meteen al afschrijf blijkt achteraf ook niet renewed te worden :P Af en toe is het juist leuk om te zien wat het niet gered heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Precies, ik kom al om in de series dus als het ook nog zeker is dat een serie gecancelled wordt hoef ik er niet aan te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

[...]

Precies. Exact de reden waarom ik vaak een week of twee wacht voor ik aan iets nieuws begin.
Martinspire schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:48:
Als je meegezogen wordt door het verhaal zit je al met een show die op dit moment wel verlengd zou worden (de meeste series op dit moment zijn vrij brak imo). Alleen Ironside vind ik op dit moment een prima toevoeging. De rest is niet onaardig of saai en zal ik dus niet echt missen.
En laat nou net Ironside het erg slecht doen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 14-10-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, heeft iemand tijd te koop? Ik heb 20 eps (van diverse series) die ik nog moet kijken.. Vanaf afgelopen zaterdag :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:31
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:11:
Pff, heeft iemand tijd te koop? Ik heb 20 eps (van diverse series) die ik nog moet kijken.. Vanaf afgelopen zaterdag :F
Te koop niet, maar wel een tip: slaap is overrated, gewoon een extra bak koffie 's ochtends :9

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moi_in_actie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:33:
[...]

Te koop niet, maar wel een tip: slaap is overrated, gewoon een extra bak koffie 's ochtends :9
Ik ben net een maand af van de koffie, no thanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Prima timing om weer te beginnen, hakt het er lekker extra hard in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P

Shield keek lekker weg, net een korte film :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:11:
In mijn nog te kijken folder staan nog 82 episodes en 17 films :P Het kan altijd erger :D (sommige series spaar ik ook op om gewoon ineens te kijken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Teckna schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:01:
[...]

In mijn nog te kijken folder staan nog 82 episodes en 17 films :P Het kan altijd erger :D (sommige series spaar ik ook op om gewoon ineens te kijken :))
Alleen breaking bad telt al meer dan 80 afleveringen, die ik nog nooit heb gezien.

Genoeg te kijken volgens Sickbeard, al staan hier ook een aantal al bekeken series in:
82 shows (56 active) | 1380/3842 episodes downloaded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:11

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ik weet niet of het al gezegd is maar Overhaulin' is terug begonnen al 3 weken blijkbaar :o

S07E01: Sarahs Skylark AD: 01-10-2013
S07E02: Bills 1965 Mustang Fastback AD: 08-10-2013
S07E03: Scotts 1967 Chevy Pickup Truck AD: 15-10-2013

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Tweede aflevering van Tomorrow People was weer super lame. Deze schrap ik van m'n lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Weer even een lans breken voor een guilty pleasure: Wikipedia: Comic Book Men

Reality serie over een stripwinkel, Jay and Silent Bob's Secret Stash. De eigenaar is Wikipedia: Kevin Smith die we allemaal wel kennen natuurlijk. We volgen de 3 personen die werken in de winkel, en 1 persoon die er gewoon altijd rond hangt. Je ziet de 4 personen en Kevin Smith een podcast maken in een studio waarin allerlei filmpjes van de winkel worden getoond. Typische heldendingen passeren de revue. Wie is je favo superheld, welke kracht zou je het liefst willen hebben etc etc.

Veel gastoptredens oa Stan Lee, Jason Lee (Jay) en die gast die vroeger de Hulk speelde in de jaren 70.

Eerste seizoen waren afleveringen van 40 minuten. Dit was iets te lang vond ik zelf ook. 2e en 3e seizoen zijn 20 minuten. Dit past veel beter. Aanrader voor fans van strips en Jay en Silent Bob, want daar heeft het iets van weg. Het is een "amusing geekfest"

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ik erger me niet snel aan dingen die niet kloppen in series maar in the originals op het end van de 3e aflevering een vertaalmachine waar dan 'auto' staat naar de te target taal ipv English en een voor een de sourcetaal wordt gekozen is wel erg stom.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Zp7XGOjgNVYRgfxYUfTILszc/medium.png

[ Voor 5% gewijzigd door Teckna op 17-10-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Laatst online: 24-05 21:29
Eén voor één brontaal kan ik me nog wel iets voorstellen als de detectie van de brontaal niet helemaal lekker gaat ivm talen die sterk op elkaar lijken en dergelijke.

De target taal op auto lijkt een default te zijn van de website als ik kijk naar de verschillende kleuren. Zou kunnen dat dat automatisch aan de hand van de browser een target taal kiest.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zanbee schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:23:
Eén voor één brontaal kan ik me nog wel iets voorstellen als de detectie van de brontaal niet helemaal lekker gaat ivm talen die sterk op elkaar lijken en dergelijke.

De target taal op auto lijkt een default te zijn van de website als ik kijk naar de verschillende kleuren. Zou kunnen dat dat automatisch aan de hand van de browser een target taal kiest.
Aan "Nos omnia perdetu" zou je al kunnen zien dat het latijn is. En ze zeggen volgens mij niet el eam maar eliam (Elijah). Zou het meest logische zijn. Maar dat zal volgende week wel duidelijk worden neem ik aan.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonetti
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
[video]http://www.youtube.com/watch?v=eBG8An5uCUY&feature=player_embedded#t=11"[/video]

PC specs are Asus ROG Crosshair VIII Impact/AMD R9 3900X/Corsair Vengeance 16GB 3200Mhz/Crucial MX500 1TB/ Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Laatst online: 24-05 21:29
Google translate detecteerd Gallicisch lijkt er dus op dat detectie niet altijd goed werkt. En ik heb tijdens het intypen er van ook Spaans en Catalaans gezien. Nu moet ik wel toegeven dat mijn eerste gedachte ook Latijns was. Vooral in combinatie met een heks, maar we zien niet wat ze allemaal al geprobeerd heeft om tot de juiste vertaling te komen ze was al met de laptop bezig voordat wij een blik op het scherm kregen. En als ze inderdaad eliam zegt inplaats van el eam zou dat het nog beter verklaren waarom de brontaal detectie niet goed gaat.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Weet niet of hij al langsgekomen is, maar bij deze de trailer van True Detective (HBO - begint in januari).

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=i8i5CR4kDjM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

O.a. The crazy Ones heeft een volledige seizoen pick-up gekregen :)

CBS Orders Full Seasons of 'The Crazy Ones,' 'The Millers' and 'Mom'

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn gek daar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nouja, tot nu toe vindt ik het prima te doen voor een comedy voor tussendoor :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er gewoon echt niet om lachen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
"'Ironside' & 'Welcome to the Family' Canceled by NBC; 'Community to Premiere January 2, 'Chicago P.D.' January 8"

En wat ik niet had verwacht, Brooklyn 9-9 krijgt een volledig seizoen.

[ Voor 24% gewijzigd door wontcachme op 18-10-2013 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Community :D
Hoe was de leus ook alweer? Six seasons and a movie?
Zijn aardig op weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
wontcachme schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:05:
"'Ironside' & 'Welcome to the Family' Canceled by NBC; 'Community to Premiere January 2, 'Chicago P.D.' January 8"

Rare mensen, Brooklyn 9-9 is echt slecht. Welcome to the family vond ik wel grappig zonde.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het van Ironside enorm jammer. Dat was de enige nieuwe serie die ik wel top vond dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Martinspire schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:29:
Ik vind het van Ironside enorm jammer. Dat was de enige nieuwe serie die ik wel top vond dit seizoen.
Ik vind het zelf ook een leuke serie, maar blijkbaar vonden de reviewers het niet zo'n goede show omdat deze repitetief was etc. maar dat kan je evengoed zeggen voor series als CSI en NCIS ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:40
Anthirian schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:33:
Weet niet of hij al langsgekomen is, maar bij deze de trailer van True Detective (HBO - begint in januari).

[video]
Ben benieuwd, aan de cast zou het niet moeten liggen zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:05:

NBC, dat iemand daar nog wat van kijkt _O-

Masuka in Blue Bloods :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Phyxion schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:40:
[...]

NBC, dat iemand daar nog wat van kijkt _O-
Chicago Fire, SVU en Community. Maar ik krijg het idee wel tot een minderheid te gaan behoren :+

Schaamteloos gekopieerd van een andere site, maar hier de tussenstand tot nu toe voor dit jaar:
Afbeeldingslocatie: http://wiethoofd.info/serietopic/img/cancellation_index.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Revolution zou begrijpelijk zijn dat ze die eruit trappen maar wel jammer :(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:40
Touchdomex schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:00:
Revolution zou begrijpelijk zijn dat ze die eruit trappen maar wel jammer :(
Zolang het maar een fatsoenlijk einde krijgt. Haat het als series geen einde krijgen of een heel open einde :-)

Series die minder zijn voor mij

Vampire diaries
Under the dome
Originals

Stop die maar maar geen revolution :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
OMG, gisteren Reign gekeken, wat een soundtrack, leuke setting, knappe dames in korsetten, die blijven we volgen :D

Breathless lijkt een slechtere versie van Masters of Sex te worden met dokters die een beetje de held uit gaan hangen en al die stigma's...

[ Voor 37% gewijzigd door Wiethoofd op 20-10-2013 14:42 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:58
Deadline bericht dat Marvel in alle stilte een pakket van vier dramaseries en één miniserie voorbereidt. In totaal zou de studio zestig afleveringen willen maken. De series worden uitgezonden op Video On Demand kanalen en kabelnetwerken. Netflix, Amazon en WGN America worden door Deadline genoemd als kandidaten.

Die kandidaten zijn uiteraard erg geïnteresseerd in deze series, gezien het grote succes van de Agents of S.H.I.E.L.D. televisieserie. Onlangs werd groen licht gegeven om van die serie een volledig seizoen te maken.

Genoeg reden dus voor Marvel om uit te breiden en nieuwe televisieseries te ontwikkelen. Het kleine beeld is immers nog niet veroverd. Er worden nog geen namen genoemd voor de series, maar de kans is groot dat Marvel-adviseur Joss Whedon er wel op de één of andere manier mee te maken zal krijgen.

Op dit moment weten we van één serie zeker dat Marvel er aan werkt. Die is geinspireerd op de One Shot over Agent Carter (Hayley Atwell) die verscheen op de DVD van Iron Man 3. Het is onzeker of die serie op ABC te zien zal zijn, zoals bij Agents of S.H.I.E.L.D. het geval is.

Bron: filmtotaal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Marvel + Joss Whedon... ik hoor een nieuwe hype :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Geen idee wat dat met een hype te maken heeft. Eerst SHIELD maar eens wat dieper maken met beter verhaal en we kunnen praten over vervolg series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:58
Precies. Tot nu toe kijk ik Shield wel. Maar het kan zeker beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Laatst online: 15:38
Shield wordt imo wel per week beter. Als het zo doorgaat wordt dat een prima serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh, The Blacklist was weer lekker hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Ja alleen jammer dat Tea Bag alweer kassie wijle is...

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?
Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.