Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.665 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
ChuckyDevil schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:27:
Is vast een heel goede serie / verhaallijn met zoveel versies... heb er nog geen een van gezien.
Ik vind het origineel erg goed 2e seizoen bevalt mij ook wel tot nu toe.

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Arethusa schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:20:
De nieuwe Supernatural was weer erg vermakelijk. Deze past prima in het straatje van die "Looney Tunes" aflevering.
Ik vond het op het randje zitten :P De humor is geinig, maar pratende dieren gaan misschien net iets te ver voor iets als Supernatural...

Wel tof dat ze weer meer naar de roots van SN gaan trouwens.
Dus meer vreemde wezens en veel humor ipv het eeuwige gezaag over demonen en engelen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Heb uit nieuwsgierigheid eens gekeken naar Brooklyn Nine-Nine en moet zeggen dat ik het wel geslaagd vind. Vind de personages leuk en moet toch enkele malen gieren van het lachen bij iedere episode.

Nog iemand die er naar kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaa!! Netflix en Marvel sluiten een deal voor vijf series!

http://goo.gl/e2oSy1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e ep van Dracula was ook weer genieten :9 Alleen stoor ik mijn aan het accent van Dracula, oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Is Dracula inderdaad de moeite waard?
Ook maar eens binnenslepen en kijken hoe en wat.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:20:
Is Dracula inderdaad de moeite waard?
Ook maar eens binnenslepen en kijken hoe en wat.
Het is een leuke twist op het bekende verhaal, in een historische setting in Londen, ik kan er wel van genieten. En geen glittervampieren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witches of East End was ook weer heerlijk sappy :')
En waarom doet Ingrid mij denken aan Summer Glau :F

#guiltypleasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:27:
[...]

Het is een leuke twist op het bekende verhaal, in een historische setting in Londen, ik kan er wel van genieten. En geen glittervampieren :P
Er wordt wel echt heel erg slecht geacteerd imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:03:
[...]

Er wordt wel echt heel erg slecht geacteerd imo
Ik heb het (veel) erger meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:05:
[...]

Ik heb het (veel) erger meegemaakt.
Ja GTST heb ik ook wel eens gezien ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:01:
Witches of East End was ook weer heerlijk sappy :')
En waarom doet Ingrid mij denken aan Summer Glau :F

#guiltypleasure
Die is inderdaad best leuk, had het een stuk slechter verwacht, maar het is goed te doen. Het feit dat alle dames leuk zijn om naar te kijken helpt ook, maar dat ze allemaal ook nog eens wat diepgang, een geloofwaardig karakter en een doel hebben is helemaal netjes :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Ja idd, was me ook opgevallen :) Was idd een leuke aflevering. Met dat soort afleveringen, en ook met de afleveringen waar je echt emotionele momenten (zoals het sterven van Bobby in S7 e.d.) in ziet, zie je wel dat Jensen Ackles de betere acteur is.
Vinden jullie trouwens niet dat het te lang duurt dat Dean het voor Sam geheim houdt dat Ezekiel in em zit?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het nou over Supernatural? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik vind het meer vreemd en ongeloofwaardig dat Sam er nog niet achter gekomen is. Sam is 4 keer zo slim als Dean en zelfs Dean had ondertussen wel uitgevogeld dat er iets niet klopt.
Sam weet dat hij inmiddels al meerdere keren spontaan omgevallen is of door een vijand 'van achteren' aangevallen is waardoor hij knock out ging. Hij weet ook dat Dean zich wazig gedraagt en meerdere keren tegen ene Zeke gesproken heeft wat hij probeert te verbergen.
Helemaal in de laatste aflevering waar hij eerst op het punt staat dood te bloeden om vervolgens nergens last van te hebben maar wel helemaal onder het bloed te zitten.
Dat hij het nog niet door heeft is compleet out of character.

[Edit]
@ hierboven: Ja, die sprong was even wat wazig inderdaad :P

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 07-11-2013 21:22 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 08:51
Is het gebruikelijk om in dit topic te praten zonder spoiler-tags? Zo ja, dan verwijder ik em uit m'n Bookmarks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Als een aflevering in de US is uitgezonden zijn spoiler tags niet nodig.
Wel bij het bespreken van sneak peaks en trailers en dergelijke.

Ik zou hier dus lekker weg blijven tot je de nieuwste afleveringen gezien hebt :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@krusher...ow ja, ik had mijn schermpje een paar uur open en in de tussentijd waren er wat andere discussies tussen gekomen, dus sorry voor de onaangekondigde jump :)
@Spike, idd, en zeker omdat Dean nu meer dan ooit te voren blijft vragen of Sam zich goed voelt en dat hij moet rusten e.d.
Maar ik vind het wel te lang duren nu...maar volgens mij komt Sam voorlopig nog niet erachter. We hebben nu weer 2 filler eps achter de rug....mag nu wel weer eens een rode-draad-aflevering worden :)

Ik zag op wikipedia (Wikipedia: Supernatural (season 9)) dat ze in episode 20 een nieuw character gaan introduceren waar mogelijk gebruikt wordt voor een eventuele supernatural-spinoff....Lijkt me dan sterk dat het Samuel Colt gaat zijn; da's niet echt een nieuw karakter....
A new, unnamed character will be introduced in episode twenty of this season, which will serve as a backdoor pilot for a potential Supernatural spin-off series.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Is dit al voorbij gekomen?

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik snap niet wat je bedoelt? Het staat in ieder geval gewoon op wikipedia.
Ik zie daar nu net staan:
- Timothy Omundson as Cain

Misschien wordt dat wel die nieuwe persoon en dus de spinoff: het verhaal van Cain & Abel (De winchesters zijn afstammelingen van hun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Er komt nu ook een "FROM DUSK TILL DAWN: THE SERIES". De film was wel epic, qua humor, ben benieuwd. Q1 2014.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Heeft iemand Almost Human al gezien? Ik moet zeggen dat ik het er wel goed vond uit zien. Door Karl Urban en Michael Ealy heb je wel het gevoel alsof je naar een film zit te kijken.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Arethusa schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:13:
Heeft iemand Almost Human al gezien? Ik moet zeggen dat ik het er wel goed vond uit zien. Door Karl Urban en Michael Ealy heb je wel het gevoel alsof je naar een film zit te kijken.
zo jij bent er snel bij, ik ga m vanavond binnenhalen! Zag voor morgen ook nog een aflevering staan dus wacht misschien nog, maar zonder al te veel spoilers weg te geven, vondt je t een goed verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Ik moet bekennen dat ik hem vanochtend tijdens mijn ontbijt gekeken heb en niet aandachtig het verhaal gevolgd heb, de lijn voor de rode draad is in ieder geval opgezet. Ik zal hem nog eens bekijken wanneer ik er meer tijd voor kan nemen. De special effects zijn in ieder geval dik in orde.

[ Voor 10% gewijzigd door Arethusa op 18-11-2013 10:46 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Wat zijn de gedachten hier eigenlijk over Dracula?

In België zijn ze namelijk sinds gisteren begonnen met de Pilot ervan uit te zenden (wat een primeur zeg, zo vroeg beginnen met een nieuwe serie) en had het opgenomen omdat ik het hier al eens voorbij had zien komen. Ben er jammer genoeg nog niet aan toegekomen, maar wou de algemene mening tot nu toe wel eens weten (buiten de 3 comments die er al zijn) :)

[ Voor 3% gewijzigd door JimDB op 18-11-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Er wordt zelfs deze pagina nog gesproken over Dracula, even teruglezen dus. Ik kan er niets over zeggen want ik heb hem nog niet gezien. Hij staat wel klaar, maar eerst andere dingen afkijken.
Arethusa schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:13:
Hier ben ik wel benieuwd naar, ik zag hem vanmorgen ook binnenkomen. Wellicht vanavond een begin maken.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Net Almost Human gezien, I'm a happy camper. Toffe serie; Michael Ealy, Minka Kelly en Mackenzie Crook. d:)b CGI ziet er soms een beetje meh uit, maar dat vind ik allang niet meer raar/storend in series. Vanavond wordt aflevering 2 uitgezonden, dus morgen kunnen we meteen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Vanavond al aflevering 2? Nice! Dat schiet tenminste op :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Yes, ter introductie van de nieuwe serie zendt FOX vandaag meteen aflevering 2 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Sagaris schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:24:
Yes, ter introductie van de nieuwe serie zendt FOX vandaag meteen aflevering 2 uit.
zouden meerdere zenders moeten doen ipv die 1,5 uur durende pilot afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JimDB schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:19:
Wat zijn de gedachten hier eigenlijk over Dracula?

In België zijn ze namelijk sinds gisteren begonnen met de Pilot ervan uit te zenden (wat een primeur zeg, zo vroeg beginnen met een nieuwe serie) en had het opgenomen omdat ik het hier al eens voorbij had zien komen. Ben er jammer genoeg nog niet aan toegekomen, maar wou de algemene mening tot nu toe wel eens weten (buiten de 3 comments die er al zijn) :)
NBC, 'nuff said.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Almost Human bevalt me wel, het kijkt lekker weg en het verhaal spreekt me ook wel aan. Ben benieuwd naar de aflevering van morgen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Ook mij bevalt Almost Human wel, sy fy dat in de near future afspeelt is toch wel mijn favoriet. Dus ik ben helemaal happy :P.

Wat is eigenlijk de reden dat ze 2 dagen achter elkaar een aflevering uitzenden, zie je niet vaak toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:35
Almost Human is idd erg gaaf. Je ziet wel weer dat JJ betrokken is want er zitten ook weer Fringe trekjes in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56
MLPN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:44:
Ook mij bevalt Almost Human wel, sy fy dat in de near future afspeelt is toch wel mijn favoriet. Dus ik ben helemaal happy :P.

Wat is eigenlijk de reden dat ze 2 dagen achter elkaar een aflevering uitzenden, zie je niet vaak toch?
Almost human zou eigenlijk al eerder beginnen. Ze hebben toen besloten om de premiere even uit te stellen. Ik denk dat dat de reden is om nu 2 in een week uit te zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

avec_style schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:41:
[...]

Almost human zou eigenlijk al eerder beginnen. Ze hebben toen besloten om de premiere even uit te stellen. Ik denk dat dat de reden is om nu 2 in een week uit te zenden.
Ik denk dat er geen tijdslot vrij was voor een dubbele aflevering op de maandag avond.

Wel bagger dat er geen 'The Blacklist' was vindt dat toch een van de betere nieuwe series dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartjas schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:05:
[...]
...

Wel bagger dat er geen 'The Blacklist' was vindt dat toch een van de betere nieuwe series dit seizoen.
Het kijkt lekker weg, ondanks de domheid van de FBI agente, en de totaal ongeloofwaardige acties en situaties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 00:31
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:37:
[...]

Het kijkt lekker weg, ondanks de domheid van de FBI agente, en de totaal ongeloofwaardige acties en situaties :P
Bij sommige situaties heb ik inderdaad zoiets van "really...?? 8)7 ". Gelukkig zijn er meer dan genoeg pluspunten:
- leuke meid om te zien, altijd mooi meegenomen :)
- Reddington is een heerlijke droogkloot
- ben erg benieuwd hoe het nu precies zit met die vriend van Elizabeth, wat de precieze relatie is tussen Elizabeth en Raymond etc.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:37:
[...]
Nee dat is ook zo.
Moet ook wel zeggen dat ik, buiten de HBO en BBC UK series om, vindt dat alle series ongeloofwaardige momenten en situaties kennen. Dus neem dat zeg maar voor lief! Ben al lang blij dat er dit jaar, weer wat bovengemiddelde kwaliteit te begluren valt.
Moi_in_actie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:43:
[...]
Ik verwacht/hoop dat hij nog een keer compleet "pshyco" gaat, dat zou hem wel goed passen.

[ Voor 20% gewijzigd door bartjas op 19-11-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:53
net de 2e Almost Human gezien en die serie is erg prima te doen! Eentje die ik zal blijven volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartjas schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:45:
[...]

Nee dat is ook zo.
Moet ook wel zeggen dat ik, buiten de HBO en BBC UK series om, vindt dat alle series ongeloofwaardige momenten en situaties kennen. Dus neem dat zeg maar voor lief! Ben al lang blij dat er dit jaar, weer wat bovengemiddelde kwaliteit te begluren valt.
...
Och ik zeg altijd maar, als je geloofwaardigheid wilt kijk je maar documentaires :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
[...]

Bij sommige situaties heb ik inderdaad zoiets van "really...?? 8)7 ". Gelukkig zijn er meer dan genoeg pluspunten:
- ben erg benieuwd hoe het nu precies zit met die vriend van Elizabeth, wat de precieze relatie is tussen Elizabeth en Raymond etc.
Is Raymond niet gewoon stiekem de papa van Elizabeth? Want hij vermoorde de pleegvader van Elizabeth omdat hij haar 'de waarheid' wilde vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 00:31
Kzou zoiets even in spoiler-tags zetten ;) Maar blijft de vraag, ik dacht dat die man de echte vader was, niet haar pleegvader. Schijnbaar heb ik dat niet goed meegekregen.
bartjas schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:45:
[...]
Ik verwacht/hoop dat hij nog een keer compleet "pshyco" gaat, dat zou hem wel goed passen.
Zou me niets verbazen, het is en blijft een rare vogel. Het ene moment helpt ie braaf de FBI, even later staat ie weer z'n eigen niet bepaald legale zaakjes te regelen.

[ Voor 39% gewijzigd door Moi_in_actie op 19-11-2013 13:06 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Moi_in_actie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:05:
[...]

Kzou zoiets even in spoiler-tags zetten ;) Maar blijft de vraag, ik dacht dat die man de echte vader was, niet haar pleegvader. Schijnbaar heb ik dat niet goed meegekregen.
Same here, al had ik de intrede van hem in deze serie juist wel van toepassing gevonden! Maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:13
Moi_in_actie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:05:Kzou zoiets even in spoiler-tags zetten ;) Maar blijft de vraag, ik dacht dat die man de echte vader was, niet haar pleegvader. Schijnbaar heb ik dat niet goed meegekregen.
Nee, Red lijkt me ook de vader. Hij zegt in het ziekenhuis tegen Sam ('vader' van Elizabeth): You did a wonderful thing, took her in and raised her as your own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Moi_in_actie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:05:
[...]

[...]

Zou me niets verbazen, het is en blijft een rare vogel. Het ene moment helpt ie braaf de FBI, even later staat ie weer z'n eigen niet bepaald legale zaakjes te regelen.
Het is toch al uitgezonden, dan hoeft een spoiler tag toch niet meer? Of zie ik het nu verkeerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Iedereen kon toch al na de eerste aflevering zien dat uiteindelijk zal blijken dat Reddington haar echte vader is? (ik schreef het al hier op 24 september)

Het is alleen de vraag hoe en wanneer dat zal uitkomen in de serie. Hopelijk wel voordat de serie gecancelled wordt. Ik vind The Blacklist leuk wegkijken, maar het zou me verbazen als het meer dan twee seizoenen krijgt. Een plus is dat het bij NBC wordt uitgezonden, die draaien zo beroerd met series de laatste jaren dat soms een goeie serie met matige kijkcijfers het langer volhoudt dan normaliter verwacht zou mogen worden. Chuck was het bekendste voorbeeld, die kreeg zelfs een echt einde (ook al was die slecht helaas, maar dat was NBC's schuld niet voor de verandering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

OUAT blijft toch ook leuk, deze twist zag ik niet aankomen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MLPN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:40:
[...]

Het is toch al uitgezonden, dan hoeft een spoiler tag toch niet meer? Of zie ik het nu verkeerd 8)7
Dat is voor serie specifieke topics zeker waar. Maar voor algemene topics is het wel zo netjes aangezien mensen daar wellicht met een hele andere reden komen dan die ene serie maar door een bepaalde spoiler wel direct die serie niet mer hoeven te kijken terwijl ze dat nog wel van plan waren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Tsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:17:
[...]

Dat is voor serie specifieke topics zeker waar. Maar voor algemene topics is het wel zo netjes aangezien mensen daar wellicht met een hele andere reden komen dan die ene serie maar door een bepaalde spoiler wel direct die serie niet mer hoeven te kijken terwijl ze dat nog wel van plan waren.
Netjes of niet, de regels zijn hier toch al heel lang erg duidelijk. Als het uitgezonden is zijn spoiler tags niet nodig (alleen voor teasers en trailers). Heb je een show waarvan de kans aanwezig is dat hij hier besproken wordt nog niet gezien? Dan blijf je hier even weg. Kan de rest gewoon bespreken wat ze al gezien hebben :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Spike_wolf schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:19:
Netjes of niet, de regels zijn hier toch al heel lang erg duidelijk. Als het uitgezonden is zijn spoiler tags niet nodig (alleen voor teasers en trailers). Heb je een show waarvan de kans aanwezig is dat hij hier besproken wordt nog niet gezien? Dan blijf je hier even weg. Kan de rest gewoon bespreken wat ze al gezien hebben :)
Natuurlijk zijn de regels duidelijk. Dat betekent echter niet dat je het uit respect voor je mede-tweakers kan doen. Dit is toch een iets ander topic dan de serie specifieke topics.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Laatst online: 11-09 14:59
Phyxion schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:12:
OUAT blijft toch ook leuk, deze twist zag ik niet aankomen :Y)
Ik vind dit seizoen ook weer een stuk sterker dan seizoen 2.
Ik kijk nu in ieder geval weer uit naar de volgende aflevering! Dat had ik bij het vorige seizoen lang niet altijd.

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:17:
[...]

Dan nog, het is tot op nader order speculatie. Als je dat al ook in spoilertags moet gaan zetten heb je hier één grote darkroom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
En vergeet niet: Er zijn ook mensen (ikke!!!!) die zich groen en geel ergeren aan spoilertags. Dus je doet mij juist een plezier door ze niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kefding schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:28:
[...]

Ik vind dit seizoen ook weer een stuk sterker dan seizoen 2.
Ik kijk nu in ieder geval weer uit naar de volgende aflevering! Dat had ik bij het vorige seizoen lang niet altijd.
Jep, inderdaad, zit lekker veel in dit seizoen. De acteur van Peter Pan doet het ook erg goed, past er echt perfect bij. Zeer goed gecast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:34
Almost Human bevalt erg goed! :) Kwam gisteren toevallig de pilot tegen en maar aangeklikt. Vanavond aflevering 2 gezien, ook erg goed. Is wel mijn soort serie, beetje syfy, wat humor (leuke geintjes vanavond), actie, en er zit ook nog iets van diepgang in. De special effects en het acteerwerk zijn ook dikke prima.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:02:
En vergeet niet: Er zijn ook mensen (ikke!!!!) die zich groen en geel ergeren aan spoilertags. Dus je doet mij juist een plezier door ze niet te gebruiken.
van mij hoeft het ook niet, ik vind het ook maar lastig. Al kan je er nu wel op de ipad ofzo op klikken om het te lezen, dus het is wel beter dan voorheen met die tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. is "on the bubble" Jammer, ik geniet er iedere week enorm van. Kennelijk zijn de cijfers iedere week iets slechter dan van de week daarvoor.

Hopelijk gaat er nu weer een stijgende lijn inzitten. Nieuwe staat al klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Meh ik vind SHIELD wel iets té, het rammelt eigenlijk aan alle kanten. Jammer maar ik ben ook afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
SHIELD weet ik ook nog steeds niet goed wat ik er van vind. Zou het niet heel erg vinden als ie gecancelled zou worden. Almost Human vind ik ook na de tweede aflevering nog erg leuk, het allemaal wat volwassener als je kijkt naar de grappen en de manier hoe de conversaties verlopen. Hopelijk houdt de serie dit niveau een beetje vast.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Slaapje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:42:
SHIELD weet ik ook nog steeds niet goed wat ik er van vind. Zou het niet heel erg vinden als ie gecancelled zou worden. Almost Human vind ik ook na de tweede aflevering nog erg leuk, het allemaal wat volwassener als je kijkt naar de grappen en de manier hoe de conversaties verlopen. Hopelijk houdt de serie dit niveau een beetje vast.
Het is allemaal te geforceerd. Dat is het probleem. Het is daardoor voorspelbaar. Ik snap prima waarom mensen afhaken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Dat is zeker jammer, maar als je ziet tegen welke line-up (CBS) de show het moet opnemen. Dan is het niet meer dan logisch dat een dergelijke serie wegzakt, zeker als het wat puntjes op de 'i' mist.
Het geluk dat het programma misschien heeft is dat "the goldbergs" (uitgezonden op dezelfde avond) er nog slechter voorstaat in de bubble watch. Volgende week is er geen NCIS dus zal er waarschijnlijk een stijging zijn ten opzichte van deze en afgelopen week.

Wat ik niet snap is dat zenders weten dat programma's als NCIS super sterk zijn, waarom ze dan een nieuwe serie niet eerst tot wasdom laten komen op een rustigere (vrijdag/zondag) avond is mij dan ook een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

bartjas schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:51:
[...]
Wat ik niet snap is dat zenders weten dat programma's als NCIS super sterk zijn, waarom ze dan een nieuwe serie niet eerst tot wasdom laten komen op een rustigere (vrijdag/zondag) avond is mij dan ook een raadsel.
Zal vast een afweging zijn, als er sterkere programmering tegenover andere sterke programma's gezet wordt dan is heeft het vast te maken met reclame (inkomsten) of kijkcijfers. Wellicht dat het het verschil qua kijkcijfers over de lijn gezien niet beter maakt maar juist verslechtert.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Noes!!! :'( :'(

De aflevering van deze week was weer prima. En de eindscene was priljant
Coulson: Did I fall asleep?
Masseuse: For a little while.
:P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:41:
[...]

Noes!!! :'( :'(

De aflevering van deze week was weer prima. En de eindscene was briljant

[...]

:P
Bij ABC ben ik niet zo bang voor cancellation.

Dat einde... Nu zit iedereen natuurlijk op een cameo van een bepaalde stoel te wachten O-)

Probleem van de serie momenteel is dat het pieken en dalen heeft, de ene ep blah en de andere weer _/-\o_ 8)7

Maar goed, [Serie] Agents of S.H.I.E.L.D. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Nitai schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:09:
[...]

Zal vast een afweging zijn, als er sterkere programmering tegenover andere sterke programma's gezet wordt dan is heeft het vast te maken met reclame (inkomsten) of kijkcijfers. Wellicht dat het het verschil qua kijkcijfers over de lijn gezien niet beter maakt maar juist verslechtert.
Kijkcijfers zijn altijd de graadmeter, want daaraan gekoppeld zijn de reclame inkomsten.

Weet niet meer welke show vorig jaar dit tijdslot vulde bij NBC, maar als de kijkcijfers nu beter zijn dan vorig jaar zal de show het wel redden, ondanks dat ze tegenvallen over de gehele avond. En zoals eerder gezegd staan er nog meer shows van NBC op de rol, misschien dat het verplaatst wordt volgend seizoen naar een andere dag.
POI is immers dit jaar door CBS ook naar de dinsdag avond verplaatst.

Cijfers van volgende week zullen zoiezo geflatteerd zijn aangezien direct na Agents of S.H.I.E.L.D de finale van de Amerikaans The Voice zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus komt Bishop weer terug in NCIS?? Please? <3

:F Ja dus, te vroeg op stopknopje gedrukt :P *O*

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Bishop, ik mag haar wel. Dat kan een leuke invalshoek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

[...]

Ik vroeg me al af wat de reacties hier op The Blacklist zouden zijn. Ik vind het tot nu toe lekker wegkijken.
Zeker Reddington maakt het lekker smeuig.
jmk schreef op woensdag 20 november 2013 @ 05:57:
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. is "on the bubble" Jammer, ik geniet er iedere week enorm van. Kennelijk zijn de cijfers iedere week iets slechter dan van de week daarvoor.

Hopelijk gaat er nu weer een stijgende lijn inzitten. Nieuwe staat al klaar!
Ik heb er nog een beetje moeite mee, het heeft wel wat, maar ook weer niet. Het is niet de show waar ik elke week naar uitkijk. Eerder een serie die ik toch maar niet kijk.

Ik vermaak me tegenwoordig erg goed met Fast N' Loud. Mooie wagens, donuts, slap geouwehoer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Coenen schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:37:
[...]

Ik vroeg me al af wat de reacties hier op The Blacklist zouden zijn. Ik vind het tot nu toe lekker wegkijken.
Zeker Reddington maakt het lekker smeuig.
Leuke serie om te kijken, maar om nu te zeggen dat die geweldig is nee. Sommige dingen zijn een beetje over de top. En de CGI is ook niet al te best :+

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Arethusa schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:21:
Bishop, ik mag haar wel. Dat kan een leuke invalshoek zijn.
Bishop is cool, de vrouwelijke Gibbs ;)

Kan klappen op de werkvloer, Dinozzo is 'bang' voor haar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas moeten we tot 11 december wachten voor Bishopy goodness :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 11-09 15:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Erg veel zin in!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hWEIehZHhxjD8S3UQ2PiNgoL/full.jpg
:+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
The Blacklist was best heftig - benieuwd hoe ze er uit gaan komen in de volgende aflevering. Aardig om te zien zijn trouwens de diverse kleine Die Hard verwijzingen in deze aflevering, zonder dat ze het verhaal storen of voor onbedoelde komische noten zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:46

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik irriteerde me wel mateloos aan hoe makkelijk die getrainde agenten met asualt wapens afgeschoten werden terwijl Bischop met zen handgun ff 3 man neer legt. Mjaaaa denk ik dan.

iRacing Profiel

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:35
arsimo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:46:
The Blacklist was best heftig - benieuwd hoe ze er uit gaan komen in de volgende aflevering. Aardig om te zien zijn trouwens de diverse kleine Die Hard verwijzingen in deze aflevering, zonder dat ze het verhaal storen of voor onbedoelde komische noten zorgen.
Briljante aflevering. Op naar de season finale!

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

• noiz13
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-04 16:50
jaaa sherlock 19 januari kan niet wachten.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jeej Sherlock ftw :D

• Evil Cowman
  • Laatst online: 22:53
dacht dat hij 19 januari in Amerika op tv komt? En met kerst op de BBC?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:42:
Helaas moeten we tot 11 december wachten voor Bishopy goodness :(
Die zat toch niet eerder in ncis? Ik ben nog maar bij aflevering 3 van het huidige seizoen, maar die blonde meid zegt me niks?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:09:
[...]

Die zat toch niet eerder in ncis? Ik ben nog maar bij aflevering 3 van het huidige seizoen, maar die blonde meid zegt me niks?
Die is nieuw ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 11-09 15:32
Meer nieuws sherlock:
S3E1: The Empty Hearse will air January 1 2014.
S3E2: The Sign of Three will air January 5 2014.
S3E3: His Last Bow will air January 12 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik kom me toch iets gaafs tegen:

http://www.history.co.uk/shows/the-great-martian-war

Dat is gewoon zo vet, bizar , als dit de nieuwe weg gaat worden die history channel gaat inslaan, dan ga ik heel blij worden.

Zie alleen al de vette shots:

Afbeeldingslocatie: http://www.history.co.uk/sites/default/files/styles/16_9_responsive/public/B%2BW__0005_SH0T_06_1.jpg?itok=LxH4Cnl1

Een 2 uur event vanwege the war of the world anniversary, zo te zien oude beelden gemixt met aliens.

Must see voor de SF / Alternate History fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy moly

kwijl... :9~

/me schrijft datum op in agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens ook een must voor de half life 2 fans als ik zo wat meer screenshots bekijk :P
Maar officieel mag dat hier niet zie ik nu, het is een eenmalig iets en geen serie.

Ik heb deze info van een maat uit Engeland:

Now this looks like it will be good, airs in the UK Sunday 8th December. on History VM 234, BT 886 & Sky 529

Nu weet ik niet wat hij precies bedoelt, volgens mij zijn dat tv kanalen, maar ik neem aan dat dit wel online komt voor ons.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arsimo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:46:
The Blacklist was best heftig - benieuwd hoe ze er uit gaan komen in de volgende aflevering....
Ja, erg jammer dat ze de finale er niet achter geplakt hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ja maar nu heeft de cliffhanger een groter effect (zwart beeld, gunshot) :P Ben wel benieuwd.

Wat ik heel mooi vind is dat het karakter van Red steeds ronder wordt, hij blijkt ineens een geweten te hebben en zorgzaam te zijn. Mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Almost Human bevalt mij tot nu toe wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaag 3 episodes Almost Human gezien, lekker sfeertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Almost human is een erg fijne serie inderdaad.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:39:
Vandaag 3 episodes Almost Human gezien, lekker sfeertje :D
GMTA :+ Keek ook zo weg eigenlijk. En die 1-tweetjes, heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Blacklist heeft inmiddels een volledig 22 episodes 2e seizoen erbij:

http://tvbythenumbers.zap...for-second-season/219888/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Het is te hopen dat James Spader geen ritjes met snelle auto's gaat maken, hij is echt de enige reden om The Blacklist te kijken.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou op zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:06:
The Blacklist heeft inmiddels een volledig 22 episodes 2e seizoen erbij:

http://tvbythenumbers.zap...for-second-season/219888/
Hoera! Moet zeggen dat het eerste seizoen me tot nu toe erg heeft kunnen bekoren, leuk dat ze er dus mee verder gaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:34:
[...]

GMTA :+ Keek ook zo weg eigenlijk. En die 1-tweetjes, heerlijk :D
Heel fijne serie inderdaad, de humor is leuk, maar niet overdone en vooral geloofwaardig tussen 2 nauwe collega's/vrienden :)

Ik hoop alleen dat ze een beetje afstappen van het "case of the week" principe. Het kan wat mij betreft een mooi epische verhaallijn krijgen :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Laatst online: 12-09 08:56
WoW

Leuk topic !!
Ik zie hem nu voor het eerst helaas. :(
Deze ga ik eens op mijn gemak thuis doorlezen :P aangezien ik ook een grote fan van series ben ;)
Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.