Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.
Ik vond het op het randje zittenArethusa schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:20:
De nieuwe Supernatural was weer erg vermakelijk. Deze past prima in het straatje van die "Looney Tunes" aflevering.
Wel tof dat ze weer meer naar de roots van SN gaan trouwens.
Dus meer vreemde wezens en veel humor ipv het eeuwige gezaag over demonen en engelen.
Dat zit wel Schnorr.
Nog iemand die er naar kijkt?
Verwijderd
Ook maar eens binnenslepen en kijken hoe en wat.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwijderd
Het is een leuke twist op het bekende verhaal, in een historische setting in Londen, ik kan er wel van genieten. En geen glittervampierenSpike_wolf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:20:
Is Dracula inderdaad de moeite waard?
Ook maar eens binnenslepen en kijken hoe en wat.
Er wordt wel echt heel erg slecht geacteerd imoVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:27:
[...]
Het is een leuke twist op het bekende verhaal, in een historische setting in Londen, ik kan er wel van genieten. En geen glittervampieren
Verwijderd
Ik heb het (veel) erger meegemaakt.Twylight schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:03:
[...]
Er wordt wel echt heel erg slecht geacteerd imo
Die is inderdaad best leuk, had het een stuk slechter verwacht, maar het is goed te doen. Het feit dat alle dames leuk zijn om naar te kijken helpt ook, maar dat ze allemaal ook nog eens wat diepgang, een geloofwaardig karakter en een doel hebben is helemaal netjesVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:01:
Witches of East End was ook weer heerlijk sappy![]()
En waarom doet Ingrid mij denken aan Summer Glau![]()
#guiltypleasure
Humankind… be both.
Vinden jullie trouwens niet dat het te lang duurt dat Dean het voor Sam geheim houdt dat Ezekiel in em zit?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Sam weet dat hij inmiddels al meerdere keren spontaan omgevallen is of door een vijand 'van achteren' aangevallen is waardoor hij knock out ging. Hij weet ook dat Dean zich wazig gedraagt en meerdere keren tegen ene Zeke gesproken heeft wat hij probeert te verbergen.
Helemaal in de laatste aflevering waar hij eerst op het punt staat dood te bloeden om vervolgens nergens last van te hebben maar wel helemaal onder het bloed te zitten.
Dat hij het nog niet door heeft is compleet out of character.
[Edit]
@ hierboven: Ja, die sprong was even wat wazig inderdaad
[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 07-11-2013 21:22 ]
Humankind… be both.
Wel bij het bespreken van sneak peaks en trailers en dergelijke.
Ik zou hier dus lekker weg blijven tot je de nieuwste afleveringen gezien hebt
Humankind… be both.
@Spike, idd, en zeker omdat Dean nu meer dan ooit te voren blijft vragen of Sam zich goed voelt en dat hij moet rusten e.d.
Maar ik vind het wel te lang duren nu...maar volgens mij komt Sam voorlopig nog niet erachter. We hebben nu weer 2 filler eps achter de rug....mag nu wel weer eens een rode-draad-aflevering worden
Ik zag op wikipedia (Wikipedia: Supernatural (season 9)) dat ze in episode 20 een nieuw character gaan introduceren waar mogelijk gebruikt wordt voor een eventuele supernatural-spinoff....Lijkt me dan sterk dat het Samuel Colt gaat zijn; da's niet echt een nieuw karakter....
A new, unnamed character will be introduced in episode twenty of this season, which will serve as a backdoor pilot for a potential Supernatural spin-off series.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Make lovecraft not warcraft.
Ik zie daar nu net staan:
- Timothy Omundson as Cain
Misschien wordt dat wel die nieuwe persoon en dus de spinoff: het verhaal van Cain & Abel (De winchesters zijn afstammelingen van hun).
Yippie kayak, other buckets!
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
zo jij bent er snel bij, ik ga m vanavond binnenhalen! Zag voor morgen ook nog een aflevering staan dus wacht misschien nog, maar zonder al te veel spoilers weg te geven, vondt je t een goed verhaal?Arethusa schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:13:
Heeft iemand Almost Human al gezien? Ik moet zeggen dat ik het er wel goed vond uit zien. Door Karl Urban en Michael Ealy heb je wel het gevoel alsof je naar een film zit te kijken.
[ Voor 10% gewijzigd door Arethusa op 18-11-2013 10:46 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
In België zijn ze namelijk sinds gisteren begonnen met de Pilot ervan uit te zenden (wat een primeur zeg, zo vroeg beginnen met een nieuwe serie) en had het opgenomen omdat ik het hier al eens voorbij had zien komen. Ben er jammer genoeg nog niet aan toegekomen, maar wou de algemene mening tot nu toe wel eens weten (buiten de 3 comments die er al zijn)
[ Voor 3% gewijzigd door JimDB op 18-11-2013 12:32 ]
Hier ben ik wel benieuwd naar, ik zag hem vanmorgen ook binnenkomen. Wellicht vanavond een begin maken.Arethusa schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:13:
Heeft iemand Almost Human al gezien? Ik moet zeggen dat ik het er wel goed vond uit zien. Door Karl Urban en Michael Ealy heb je wel het gevoel alsof je naar een film zit te kijken.
To dare is to do
To dare is to do
zouden meerdere zenders moeten doen ipv die 1,5 uur durende pilot afleveringen.Sagaris schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:24:
Yes, ter introductie van de nieuwe serie zendt FOX vandaag meteen aflevering 2 uit.
NBC, 'nuff said.JimDB schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:19:
Wat zijn de gedachten hier eigenlijk over Dracula?
In België zijn ze namelijk sinds gisteren begonnen met de Pilot ervan uit te zenden (wat een primeur zeg, zo vroeg beginnen met een nieuwe serie) en had het opgenomen omdat ik het hier al eens voorbij had zien komen. Ben er jammer genoeg nog niet aan toegekomen, maar wou de algemene mening tot nu toe wel eens weten (buiten de 3 comments die er al zijn)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
To dare is to do
Wat is eigenlijk de reden dat ze 2 dagen achter elkaar een aflevering uitzenden, zie je niet vaak toch?
Almost human zou eigenlijk al eerder beginnen. Ze hebben toen besloten om de premiere even uit te stellen. Ik denk dat dat de reden is om nu 2 in een week uit te zenden.MLPN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:44:
Ook mij bevalt Almost Human wel, sy fy dat in de near future afspeelt is toch wel mijn favoriet. Dus ik ben helemaal happy.
Wat is eigenlijk de reden dat ze 2 dagen achter elkaar een aflevering uitzenden, zie je niet vaak toch?
Ik denk dat er geen tijdslot vrij was voor een dubbele aflevering op de maandag avond.avec_style schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:41:
[...]
Almost human zou eigenlijk al eerder beginnen. Ze hebben toen besloten om de premiere even uit te stellen. Ik denk dat dat de reden is om nu 2 in een week uit te zenden.
Wel bagger dat er geen 'The Blacklist' was vindt dat toch een van de betere nieuwe series dit seizoen.
Verwijderd
Het kijkt lekker weg, ondanks de domheid van de FBI agente, en de totaal ongeloofwaardige acties en situatiesbartjas schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:05:
[...]
...
Wel bagger dat er geen 'The Blacklist' was vindt dat toch een van de betere nieuwe series dit seizoen.
Bij sommige situaties heb ik inderdaad zoiets van "really...??Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:37:
[...]
Het kijkt lekker weg, ondanks de domheid van de FBI agente, en de totaal ongeloofwaardige acties en situaties

- leuke meid om te zien, altijd mooi meegenomen
- Reddington is een heerlijke droogkloot
- ben erg benieuwd hoe het nu precies zit met die vriend van Elizabeth, wat de precieze relatie is tussen Elizabeth en Raymond etc.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Nee dat is ook zo.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:37:
[...]
Het kijkt lekker weg, ondanks de domheid van de FBI agente, en de totaal ongeloofwaardige acties en situaties
Moet ook wel zeggen dat ik, buiten de HBO en BBC UK series om, vindt dat alle series ongeloofwaardige momenten en situaties kennen. Dus neem dat zeg maar voor lief! Ben al lang blij dat er dit jaar, weer wat bovengemiddelde kwaliteit te begluren valt.
Ik verwacht/hoop dat hij nog een keer compleet "pshyco" gaat, dat zou hem wel goed passen.Moi_in_actie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:43:
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door bartjas op 19-11-2013 11:49 ]
Verwijderd
Och ik zeg altijd maar, als je geloofwaardigheid wilt kijk je maar documentairesbartjas schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:45:
[...]
Nee dat is ook zo.
Moet ook wel zeggen dat ik, buiten de HBO en BBC UK series om, vindt dat alle series ongeloofwaardige momenten en situaties kennen. Dus neem dat zeg maar voor lief! Ben al lang blij dat er dit jaar, weer wat bovengemiddelde kwaliteit te begluren valt.
...
Is Raymond niet gewoon stiekem de papa van Elizabeth? Want hij vermoorde de pleegvader van Elizabeth omdat hij haar 'de waarheid' wilde vertellen.Moi_in_actie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:43:
[...]
Bij sommige situaties heb ik inderdaad zoiets van "really...??". Gelukkig zijn er meer dan genoeg pluspunten:
- ben erg benieuwd hoe het nu precies zit met die vriend van Elizabeth, wat de precieze relatie is tussen Elizabeth en Raymond etc.
Kzou zoiets even in spoiler-tags zetten
Zou me niets verbazen, het is en blijft een rare vogel. Het ene moment helpt ie braaf de FBI, even later staat ie weer z'n eigen niet bepaald legale zaakjes te regelen.bartjas schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:45:
[...]
Ik verwacht/hoop dat hij nog een keer compleet "pshyco" gaat, dat zou hem wel goed passen.
[ Voor 39% gewijzigd door Moi_in_actie op 19-11-2013 13:06 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Same here, al had ik de intrede van hem in deze serie juist wel van toepassing gevonden! Maar helaas..Moi_in_actie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:05:
[...]
Kzou zoiets even in spoiler-tags zettenMaar blijft de vraag, ik dacht dat die man de echte vader was, niet haar pleegvader. Schijnbaar heb ik dat niet goed meegekregen.
Nee, Red lijkt me ook de vader. Hij zegt in het ziekenhuis tegen Sam ('vader' van Elizabeth): You did a wonderful thing, took her in and raised her as your own.Moi_in_actie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:05:Kzou zoiets even in spoiler-tags zettenMaar blijft de vraag, ik dacht dat die man de echte vader was, niet haar pleegvader. Schijnbaar heb ik dat niet goed meegekregen.
Het is toch al uitgezonden, dan hoeft een spoiler tag toch niet meer? Of zie ik het nu verkeerdMoi_in_actie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:05:
[...]
Kzou zoiets even in spoiler-tags zettenMaar blijft de vraag, ik dacht dat die man de echte vader was, niet haar pleegvader. Schijnbaar heb ik dat niet goed meegekregen.
[...]
Zou me niets verbazen, het is en blijft een rare vogel. Het ene moment helpt ie braaf de FBI, even later staat ie weer z'n eigen niet bepaald legale zaakjes te regelen.

Het is alleen de vraag hoe en wanneer dat zal uitkomen in de serie. Hopelijk wel voordat de serie gecancelled wordt. Ik vind The Blacklist leuk wegkijken, maar het zou me verbazen als het meer dan twee seizoenen krijgt. Een plus is dat het bij NBC wordt uitgezonden, die draaien zo beroerd met series de laatste jaren dat soms een goeie serie met matige kijkcijfers het langer volhoudt dan normaliter verwacht zou mogen worden. Chuck was het bekendste voorbeeld, die kreeg zelfs een echt einde (ook al was die slecht helaas, maar dat was NBC's schuld niet voor de verandering).
Dat is voor serie specifieke topics zeker waar. Maar voor algemene topics is het wel zo netjes aangezien mensen daar wellicht met een hele andere reden komen dan die ene serie maar door een bepaalde spoiler wel direct die serie niet mer hoeven te kijken terwijl ze dat nog wel van plan waren.MLPN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:40:
[...]
Het is toch al uitgezonden, dan hoeft een spoiler tag toch niet meer? Of zie ik het nu verkeerd
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Netjes of niet, de regels zijn hier toch al heel lang erg duidelijk. Als het uitgezonden is zijn spoiler tags niet nodig (alleen voor teasers en trailers). Heb je een show waarvan de kans aanwezig is dat hij hier besproken wordt nog niet gezien? Dan blijf je hier even weg. Kan de rest gewoon bespreken wat ze al gezien hebbenTsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:17:
[...]
Dat is voor serie specifieke topics zeker waar. Maar voor algemene topics is het wel zo netjes aangezien mensen daar wellicht met een hele andere reden komen dan die ene serie maar door een bepaalde spoiler wel direct die serie niet mer hoeven te kijken terwijl ze dat nog wel van plan waren.
Humankind… be both.
Natuurlijk zijn de regels duidelijk. Dat betekent echter niet dat je het uit respect voor je mede-tweakers kan doen. Dit is toch een iets ander topic dan de serie specifieke topics.Spike_wolf schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:19:
Netjes of niet, de regels zijn hier toch al heel lang erg duidelijk. Als het uitgezonden is zijn spoiler tags niet nodig (alleen voor teasers en trailers). Heb je een show waarvan de kans aanwezig is dat hij hier besproken wordt nog niet gezien? Dan blijf je hier even weg. Kan de rest gewoon bespreken wat ze al gezien hebben
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik vind dit seizoen ook weer een stuk sterker dan seizoen 2.Phyxion schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:12:
OUAT blijft toch ook leuk, deze twist zag ik niet aankomen
Ik kijk nu in ieder geval weer uit naar de volgende aflevering! Dat had ik bij het vorige seizoen lang niet altijd.
Verwijderd
Dan nog, het is tot op nader order speculatie. Als je dat al ook in spoilertags moet gaan zetten heb je hier één grote darkroomTsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:17:
[...]
Dat is voor serie specifieke topics zeker waar. Maar voor algemene topics is het wel zo netjes aangezien mensen daar wellicht met een hele andere reden komen dan die ene serie maar door een bepaalde spoiler wel direct die serie niet mer hoeven te kijken terwijl ze dat nog wel van plan waren.
Jep, inderdaad, zit lekker veel in dit seizoen. De acteur van Peter Pan doet het ook erg goed, past er echt perfect bij. Zeer goed gecastKefding schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:28:
[...]
Ik vind dit seizoen ook weer een stuk sterker dan seizoen 2.
Ik kijk nu in ieder geval weer uit naar de volgende aflevering! Dat had ik bij het vorige seizoen lang niet altijd.
Verwijderd
van mij hoeft het ook niet, ik vind het ook maar lastig. Al kan je er nu wel op de ipad ofzo op klikken om het te lezen, dus het is wel beter dan voorheen met die tags.Raymond schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:02:
En vergeet niet: Er zijn ook mensen (ikke!!!!) die zich groen en geel ergeren aan spoilertags. Dus je doet mij juist een plezier door ze niet te gebruiken.
Hopelijk gaat er nu weer een stijgende lijn inzitten. Nieuwe staat al klaar!
To dare is to do
Het is allemaal te geforceerd. Dat is het probleem. Het is daardoor voorspelbaar. Ik snap prima waarom mensen afhaken.Slaapje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:42:
SHIELD weet ik ook nog steeds niet goed wat ik er van vind. Zou het niet heel erg vinden als ie gecancelled zou worden. Almost Human vind ik ook na de tweede aflevering nog erg leuk, het allemaal wat volwassener als je kijkt naar de grappen en de manier hoe de conversaties verlopen. Hopelijk houdt de serie dit niveau een beetje vast.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat is zeker jammer, maar als je ziet tegen welke line-up (CBS) de show het moet opnemen. Dan is het niet meer dan logisch dat een dergelijke serie wegzakt, zeker als het wat puntjes op de 'i' mist.jmk schreef op woensdag 20 november 2013 @ 05:57:
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. is "on the bubble"
Het geluk dat het programma misschien heeft is dat "the goldbergs" (uitgezonden op dezelfde avond) er nog slechter voorstaat in de bubble watch. Volgende week is er geen NCIS dus zal er waarschijnlijk een stijging zijn ten opzichte van deze en afgelopen week.
Wat ik niet snap is dat zenders weten dat programma's als NCIS super sterk zijn, waarom ze dan een nieuwe serie niet eerst tot wasdom laten komen op een rustigere (vrijdag/zondag) avond is mij dan ook een raadsel.
Zal vast een afweging zijn, als er sterkere programmering tegenover andere sterke programma's gezet wordt dan is heeft het vast te maken met reclame (inkomsten) of kijkcijfers. Wellicht dat het het verschil qua kijkcijfers over de lijn gezien niet beter maakt maar juist verslechtert.bartjas schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:51:
[...]
Wat ik niet snap is dat zenders weten dat programma's als NCIS super sterk zijn, waarom ze dan een nieuwe serie niet eerst tot wasdom laten komen op een rustigere (vrijdag/zondag) avond is mij dan ook een raadsel.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Noes!!!jmk schreef op woensdag 20 november 2013 @ 05:57:
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. is "on the bubble"
De aflevering van deze week was weer prima. En de eindscene was priljant
Coulson: Did I fall asleep?
Masseuse: For a little while.
Humankind… be both.
Verwijderd
Bij ABC ben ik niet zo bang voor cancellation.Spike_wolf schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:41:
[...]
Noes!!!![]()
De aflevering van deze week was weer prima. En de eindscene was briljant
[...]
Dat einde... Nu zit iedereen natuurlijk op een cameo van een bepaalde stoel te wachten

Probleem van de serie momenteel is dat het pieken en dalen heeft, de ene ep blah en de andere weer

Maar goed, [Serie] Agents of S.H.I.E.L.D.
Kijkcijfers zijn altijd de graadmeter, want daaraan gekoppeld zijn de reclame inkomsten.Nitai schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:09:
[...]
Zal vast een afweging zijn, als er sterkere programmering tegenover andere sterke programma's gezet wordt dan is heeft het vast te maken met reclame (inkomsten) of kijkcijfers. Wellicht dat het het verschil qua kijkcijfers over de lijn gezien niet beter maakt maar juist verslechtert.
Weet niet meer welke show vorig jaar dit tijdslot vulde bij NBC, maar als de kijkcijfers nu beter zijn dan vorig jaar zal de show het wel redden, ondanks dat ze tegenvallen over de gehele avond. En zoals eerder gezegd staan er nog meer shows van NBC op de rol, misschien dat het verplaatst wordt volgend seizoen naar een andere dag.
POI is immers dit jaar door CBS ook naar de dinsdag avond verplaatst.
Cijfers van volgende week zullen zoiezo geflatteerd zijn aangezien direct na Agents of S.H.I.E.L.D de finale van de Amerikaans The Voice zit.
Verwijderd

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 19:26 ]
Ik vroeg me al af wat de reacties hier op The Blacklist zouden zijn. Ik vind het tot nu toe lekker wegkijken.Moi_in_actie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:43:
[...]
Bij sommige situaties heb ik inderdaad zoiets van "really...??". Gelukkig zijn er meer dan genoeg pluspunten:
Zeker Reddington maakt het lekker smeuig.
Ik heb er nog een beetje moeite mee, het heeft wel wat, maar ook weer niet. Het is niet de show waar ik elke week naar uitkijk. Eerder een serie die ik toch maar niet kijk.jmk schreef op woensdag 20 november 2013 @ 05:57:
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. is "on the bubble" Jammer, ik geniet er iedere week enorm van. Kennelijk zijn de cijfers iedere week iets slechter dan van de week daarvoor.
Hopelijk gaat er nu weer een stijgende lijn inzitten. Nieuwe staat al klaar!
Ik vermaak me tegenwoordig erg goed met Fast N' Loud. Mooie wagens, donuts, slap geouwehoer.
Leuke serie om te kijken, maar om nu te zeggen dat die geweldig is nee. Sommige dingen zijn een beetje over de top. En de CGI is ook niet al te bestCoenen schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:37:
[...]
Ik vroeg me al af wat de reacties hier op The Blacklist zouden zijn. Ik vind het tot nu toe lekker wegkijken.
Zeker Reddington maakt het lekker smeuig.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Bishop is cool, de vrouwelijke GibbsArethusa schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:21:
Bishop, ik mag haar wel. Dat kan een leuke invalshoek zijn.
Kan klappen op de werkvloer, Dinozzo is 'bang' voor haar
Sherlock s3 deze winter
leosand schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:19:
http://www.bbc.co.uk/medi...packs/xmas13/bbc-one.html
Sherlock s3 deze winter

Humankind… be both.
Briljante aflevering. Op naar de season finale!arsimo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:46:
The Blacklist was best heftig - benieuwd hoe ze er uit gaan komen in de volgende aflevering. Aardig om te zien zijn trouwens de diverse kleine Die Hard verwijzingen in deze aflevering, zonder dat ze het verhaal storen of voor onbedoelde komische noten zorgen.
LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam
Verwijderd
Die zat toch niet eerder in ncis? Ik ben nog maar bij aflevering 3 van het huidige seizoen, maar die blonde meid zegt me niks?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:42:
Helaas moeten we tot 11 december wachten voor Bishopy goodness
Verwijderd
Die is nieuw jaVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:09:
[...]
Die zat toch niet eerder in ncis? Ik ben nog maar bij aflevering 3 van het huidige seizoen, maar die blonde meid zegt me niks?
S3E1: The Empty Hearse will air January 1 2014.
S3E2: The Sign of Three will air January 5 2014.
S3E3: His Last Bow will air January 12 2014.
Verwijderd
http://www.history.co.uk/shows/the-great-martian-war
Dat is gewoon zo vet, bizar , als dit de nieuwe weg gaat worden die history channel gaat inslaan, dan ga ik heel blij worden.
Zie alleen al de vette shots:

Een 2 uur event vanwege the war of the world anniversary, zo te zien oude beelden gemixt met aliens.
Must see voor de SF / Alternate History fans.
Verwijderd
Maar officieel mag dat hier niet zie ik nu, het is een eenmalig iets en geen serie.
Ik heb deze info van een maat uit Engeland:
Now this looks like it will be good, airs in the UK Sunday 8th December. on History VM 234, BT 886 & Sky 529
Nu weet ik niet wat hij precies bedoelt, volgens mij zijn dat tv kanalen, maar ik neem aan dat dit wel online komt voor ons.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 19:34 ]
Verwijderd
Ja, erg jammer dat ze de finale er niet achter geplakt hebbenarsimo schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:46:
The Blacklist was best heftig - benieuwd hoe ze er uit gaan komen in de volgende aflevering....

Wat ik heel mooi vind is dat het karakter van Red steeds ronder wordt, hij blijkt ineens een geweten te hebben en zorgzaam te zijn. Mooi gedaan.
To dare is to do
Verwijderd
GMTATsurany schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:39:
Vandaag 3 episodes Almost Human gezien, lekker sfeertje
Verwijderd
http://tvbythenumbers.zap...for-second-season/219888/
And to think they once said that computers would take away jobs.
Hoera! Moet zeggen dat het eerste seizoen me tot nu toe erg heeft kunnen bekoren, leuk dat ze er dus mee verder gaanVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:06:
The Blacklist heeft inmiddels een volledig 22 episodes 2e seizoen erbij:
http://tvbythenumbers.zap...for-second-season/219888/
Heel fijne serie inderdaad, de humor is leuk, maar niet overdone en vooral geloofwaardig tussen 2 nauwe collega's/vriendenVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:34:
[...]
GMTAKeek ook zo weg eigenlijk. En die 1-tweetjes, heerlijk
Ik hoop alleen dat ze een beetje afstappen van het "case of the week" principe. Het kan wat mij betreft een mooi epische verhaallijn krijgen
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Leuk topic !!
Ik zie hem nu voor het eerst helaas.
Deze ga ik eens op mijn gemak thuis doorlezen
Dit topic is gesloten.