Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.666 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het probleem van dit topic is dat je veel teveel leuke series tegenkomt. Het enige waarvan je zeker weet dat gecancelled wordt is je sociale leven :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:06:
The Blacklist heeft inmiddels een volledig 22 episodes 2e seizoen erbij:

http://tvbythenumbers.zap...for-second-season/219888/
Als ze op dezelfde voet verder gaan als de laatste aflevering dan zullen ze seizoen 3 en 4 ook wel alvast bestellen. Ze pakken toch 12,3 milioen kijkers en zijn daarmee na de voice het best bekeken programma.

Laatste aflevering had toch wel weer een aantal leuke plot-twists gezien en in een keer WTF Alan Alda (kreeg toch even weer die m*a*s*h intro in mijn gedachten)? En zijn karakter? daar gaan nog wel een aantal verhaallijnen naar verwijzen

Weer n hoop food for thought aangezien we tot 14 januari moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:44
Holyyy ***
What did just happen in Supernatural?!?!
Dit kwam wel erg uit t niets

spoiler: title
Kevin dood

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Mob City al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
hmm Ripper Street is gecancelled :( Ik vond het een heerlijke serie en een mooie setting daarvoor maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

En dan de reden ... moest opboksen tegen een of andere reality show (blegh). Toch nog meer dan 3 miljoen kijkers.

http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-25214343

the idea of I'm A Celebrity... crushing the "beautifully made" Ripper Street was like "a flamethrower melting a snowflake".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Carthrax schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:53:
hmm Ripper Street is gecancelled :( Ik vond het een heerlijke serie en een mooie setting daarvoor maar helaas.
Serieus..... :'(
En ik er nog heilig van overtuigt zijn dat de BBC zich niet met dit soort praktijken bezighield (cancelen van kwalitatief en educatief betere programma's ten faveure van nep entertainment)

Dit is wel even een domper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Yes, doesn't hold a candle against Boardwalk Empire maar ik vond het zeker wel goed kijkbaar. Simon Pegg in de eerste aflevering. _/-\o_ Zeker de moeite waard om verder te kijken in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Musta schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:52:
Holyyy ***
What did just happen in Supernatural?!?!
Dit kwam wel erg uit t niets

spoiler: title
Kevin dood
Ja ik verwachtte ook echt niet dat dit het laatste is dat we van hem te zien krijgen. Er wordt vast volgende week weer een manier gezocht om hem terug te brengen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:19:
[...]

Yes, doesn't hold a candle against Boardwalk Empire maar ik vond het zeker wel goed kijkbaar. Simon Pegg in de eerste aflevering. _/-\o_ Zeker de moeite waard om verder te kijken in mijn ogen.
Boardwalk Empire kijk ik niet dus daar kan ik niets over zeggen.
Maar de serie bevalt tot dusver wel, alleen mag er wel een beetje meer "noir" in. En Simon Pegg met een Amerikaans accent, dat was wel even vreemd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Er komt een Terminator: The Series reboot! *O* *O*

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Maar wel met tie ins he?

Als ze dat net zo goed aanpakken als met SHIELD, dan.. dan gaan ze waarschijnlijk een keer de naam van John Connor roepen.

Spanning!! :o

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me stuurt Summer Glau er alvast op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:37

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik geloof dat ze een nieuwe film trilogie met een tie in tv serie gaan maken... Ik vrees al voor het ergste, maar hoop op het beste :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zo, wat rustig hier in dit topic de laatste tijd.

Low Winter Sun is gecancelled trouwens.

Wat vinden we tot nu toe van het huidige seizoen (en nieuwe series) overigens?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Op een schaal van 1 tot 10:

Nieuw:
Almost Human 7,0
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D 8,5
Sleepy Hollow 7,0
The Blacklist 8,5

Lopende series:
CSI Crime Scene Investigation 8,5
The Big Bang Theory 8,0
The Walking Dead 7,5

Die zevens in mijn lijstje moeten niet slechter worden, voor een zesje zet ik de TV niet aan. Ik vind het al met al een heel goed seizoen, persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
The Walking Dead viel mij dit seizoen tegen en het moest niet langer zo doorgaan anders was ik gestopt met kijken. Gelukkig is er verandering op komst zoals in de laatste aflevering te zien is.

Agents of S.H.I.E.L.D. bevalt mij hartstikke goed.

Revolution kan me niet meer zoveel bekoren en ik denk dat ik het voor gezien houd met die serie.

Arrow, mwa. Ik vond het niet zoveel aan dit seizoen maar het kan interessant worden gezien de ontwikkelingen in de laatste aflevering.

The Michael J. Fox Show heb ik meerdere afleveringen van gekeken maar het trekt mij niet genoeg om te blijven kijken. De laatste aflevering heb ik dan ook (nog) niet gezien.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Phyxion schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:39:
Zo, wat rustig hier in dit topic de laatste tijd.

Low Winter Sun is gecancelled trouwens.

in Engeland is het ook niet verder gekomen dan 1 seizoen en ik vind dat het best zo mag eindigen. mooie serie.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:50:
Op een schaal van 1 tot 10:

Nieuw:
Almost Human 7,0
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D 8,5
Sleepy Hollow 7,0
The Blacklist 8,5

Die zevens in mijn lijstje moeten niet slechter worden, voor een zesje zet ik de TV niet aan. Ik vind het al met al een heel goed seizoen, persoonlijk.
Beetje zoals ik erover denk. Geen slecht seizoen (zeker niet in vergelijking met vorig jaar), maar ik klets hier persoonlijk minder omdat ik vooral op netflix usa mijn tijd zit te verdoen, dat bevalt me zo extreem goed dat ik wellicht helemaal ga stoppen met downloaden en alleen netflix ga gebruiken. De usa omgeving dan, bizar wat ik daar nog moet zien. Ik heb al een lijst van 500+ series en films op mijn to watch list staan (in Excel) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Geen tv-serie maar wel een erg gave fake docu nu op History Channel (HD)... The Great Martian War.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Phyxion schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:39:
Schaal van 1 tot 10.

Nieuw:
  • Atlantis: 6.0 (maak het seizoen af maar stop m daarna weg)
  • Almost Human: 7.5 (Leuk idee! Verwacht dat mijn mening niet meer gaat veranderen dit seizoen)
  • The Blacklist: 8.5 (Kan alleen maar beter worden)
  • Brooklyn Nine-Nine: 6.5 (leuk maar niet goed genoeg, beetje reno 911 maar zitten nog veel amateuristische moment in)
  • The Crazy Ones: 7.0 (Wisselende afleveringen maar de humor van Robin Williams houdt het cijfer hoog)
  • Marvel Agents of S.H.I.E.L.D.: 8.5 (Zit nog een hoop potentie in, maar of die gebruikt gaat worden, denk het niet dus cijfer zal in 2de seizoenshelft wel onder de 8 terecht komen)
  • The Micheal J. Fox Show: 6.5 (Tjah leuke comeback maar niet meer aan mij besteed)
  • Mob City: 7.0 (Enkel de pilot die gedraaid heeft, deze week afwachten wat het gaat brengen)
  • Sleepy Hollow: 7.0 (Leuk verhaal twist alleen wel eentje uit de 13 in een dozijn)
Al lopende series:
  • Arrow: 7.0 (Veel van hetzelfde, maar denk dat het er niet beter op gaat worden)
  • The Big Bang Theory: 8.5 (tjah blijft gewoon geweldige serie)
  • Chicago Fire: 7.0 (veel van hetzelfde; al is die heks die de boel moet reorganiseren wel een sterke toevoeging)
  • Criminal Minds: 8.0 (Kijkt heerlijk weg)
  • NCIS: 8.5 (Geen idee hoe maar het blijft me boeien)
  • NCIS: LA : 7.5 (Ook erg leuk al zou ik toch meer aanvulling op het origineel zien, Referenties over bijvoorbeeld een afgeschoten Mossad-baas blijven ontbreken terwijl dat toch wel een impact is, of de directeur zelf die aangevallen wordt, alsof ze dat niks boeit aan de west-kust)
  • Person Of Interest: 8.0 (sterk terug gekomen van een in mijn ogen zwakke seizoensopening)
  • Ripper Street: 8.5 (Sherlock maar dan wel uit de goede periode met leuke dialogen)
  • White Collar: 7.5 (Verwacht niet dat deze serie nog beter wordt
Guilty Sins:
(de Shows die ik had moeten volgen, maar na seizoensopening niet meer doorgekeken heb, ze liggen wel op de plank, maar das voor de wintermaanden als ik me echt verveel)
  • Boardwalk Empire: 6.5 (eerste aflevering kon me niet genoeg vastpakken voor weer een seizoen actief volgen)
  • Homeland: 6.0 (Tjah mijn eigen verwachtingen waren gewoon te hoog waar de eerste aflevering totaal niet aan kon voldoen)
  • Sons of Anarchy: 5.5 (Het verhaal moet af en zo komen de afleveringen ook op mij over)
  • The Walking Dead: 6.5 (De strip blijft veel dynamischer en daar hadden ze dan ook echt wel meer uit moeten halen)
Over het algemeen wel een leuk tv seizoen met als grootste downside het Cancelen van Ripper Street verder geen schokkende dingen!

[ Voor 3% gewijzigd door bartjas op 09-12-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Boardwalk Empire wordt later veel leuker, even doorkijken.
Ik zal binnenkort ook even een rijtje maken.

Eerst verplicht kijkvoer (zitten niet spoilers in):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Mijn nieuwe seizoen in een notendop:

Veel mensen geven The Blacklist een hoge waardering, maar gaat die serie nog meer worden dan een terrorist jagen per aflevering en dat elke aflevering weer?

De eerste aflevering vond ik leuk. De tweede al minder en bij de derde viel ik al bijna in slaap namelijk. Daarna maar gestopt.

The Michael J. Fox Show vind ik een leuke nieuwe toevoeging. Gewoon lekker droog met goede karakters.

Marvel Agents of SHIELD heb ik een paar afleveringen van gezien, maar het geheel voelde nogal amateuristisch. Kon me ook niet heel erg boeien allemaal. Misschien ben ik hier gewoon iets te oud voor inmiddels.

Hostages vind ik nog een van de interessantere titels van dit nieuwe seizoen. Moest er even inkomen in het begin, maar daarna wordt het wel steeds interessanter.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:07:
Damn, ik kom me toch iets gaafs tegen:

http://www.history.co.uk/shows/the-great-martian-war

Dat is gewoon zo vet, bizar , als dit de nieuwe weg gaat worden die history channel gaat inslaan, dan ga ik heel blij worden.

Zie alleen al de vette shots:

[afbeelding]

Een 2 uur event vanwege the war of the world anniversary, zo te zien oude beelden gemixt met aliens.

Must see voor de SF / Alternate History fans.
Ow dat moet ik even zien! Vond History Channel al briljant bezig met Vikings namelijk!

[ Voor 80% gewijzigd door Bosmonster op 10-12-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

The Blacklist is hier kennelijk ook nog steeds populair. De 2e aflevering heb ik tandenknarsend zitten kijken en daarna ben ik afgehaakt omdat ik Reddington te gemanieerd vind spelen, de omstandigheden waarin hij werd opgepakt en vast gezet waren tenenkrommend B-film achtig ongeloofwaardig dat de fraaie Megan Boone zelfs niet de reden kon zijn om door te kijken. Vorige week heb ik aflevering 3 proberen te kijken omdat velen in mijn omgeving de serie zo goed vinden. Maar dat deel heeft mijn mening (lees ergernis) alleen maar bevestigd.
Van The Tomorrow People heb ik aflevering 1 gezien maar is mij te puberaal. Laat ze in vredesnaam een nieuw seizoen van Heroes starten. Dat was in dit genre tenminste wat.

Momenteel volg ik onderstaand lijstje.

Goed tot zeer goed
  • Almost Human Goed geacteerd, leuke humor en leuke gevarieerde boeven.
  • Modern family Lachen gieren brullen..!!
  • Homeland Seizoen 3 is eindelijk op gang gekomen en Carie is eindelijk wat tot rust gekomen, ik werd erg moe van dat neurotische gedoe.
  • Dracula In het vampier genre wellicht de zoveelste maar we zien voor het eerst een "klassieke" dracula met allerlei machinerie die aan Wild Wild West uit '99 met Wil Smith doet denken.
  • Scandal Een van de betere series in de trant van Boss en House of Cards
  • American Horror Story De enige goede horror serie.
Voldoende
  • Person of Interest
  • Marvel Agents of SHIELD Tegelijkertijd te slecht voor woorden maar toch leuk.
  • Witches of East End
  • The Walking Dead
Voldoende genoeg om af en toe een aflevering mee te pikken maar met de hakken over de sloot.
  • Covert Affairs
  • Blue Bloods
  • Betrayal
  • White Collar
  • The Mentalist

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:44
Heroes _/-\o_

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:33:
Ow dat moet ik even zien! Vond History Channel al briljant bezig met Vikings namelijk!
Oeps, zelf helemaal vergeten. Even zoeken nu :P

aha, al gevonden, spotnet is wel fijn in dit geval. Vanavond gelijk kijken, ben benieuwd.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Reign, Peaky Blinders en Masters of Sex zijn mijn favorieten van dit TV seizoen tot nu toe.
De laatste twee krijgen in ieder geval een tweede seizoen :)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, lekker zooitje bij NCIS :P

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
Idd...NCIS was dit keer weer erg vermakelijk

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Wiethoofd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:30:
Reign, Peaky Blinders en Masters of Sex zijn mijn favorieten van dit TV seizoen tot nu toe.
De laatste twee krijgen in ieder geval een tweede seizoen :)
Masters of Sex ben ik inderdaad ook erg over te spreken. Serie heeft mij echt verrast. Fijne jaren 50 setting, goede acteurs en het verhaal zit ook goed in elkaar.

Reign is voor mij echt zo'n guilty pleasure. Het is allemaal niet heel hoogstaand, maar toch kijkt het goed weg. Zelfde geldt ook voor Once Upon a Time in Wonderland en The Tomorrow People.

Verder natuurlijk Almost Human (Karl Urban O+) en Agents of S.h.i.e.l.d. (Coulson O+) als persoonlijke favorieten.

Dracula, Sleepy Hollow, Witches of Eastend, the Originals en Ravenswood staan nog in de backlog om te kijken, maar daar wacht ik nog even mee.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Verwijderd

Is The Tomorrow People eindelijk spannend aan het worden, is de ep op. DANGIT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Phyxion op 13-12-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:00:
Is The Tomorrow People eindelijk spannend aan het worden, is de ep op. DANGIT :P
daar ff op in haken ze gaan verhuizen naar de Maandag ;w

hoop niet dat het de serie laat omvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Reign is inderdaad een goeie.
Ik vind de setting altijd fascinerend. Dat er dan nog paar leuke meiden bij zitten om naar te kijken maakt het er nog leuker op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Nog mensen die Grimm volgen? Heb een tijdje wat eps gemist en recent weer begonnen met alles opnieuw kijken. De serie kijkt toch wel erg lekker weg vergeleken met wat ik me kon herinneren.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Grimm had ik in het eerste seizoen moeite mee, maar is naar mening steeds beter geworden.
Vandaag was er volgens mij een dubbele aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Vanavond maar de seizoensfinale van Haven kijken. _/-\o_ Blijft toch echt een heerlijke serie met al die wazige gebeurtenissen en qua verhaal.
Vorige week maar het boek gelezen waar deze serie op gebaseerd is (The Colorado Kid van Stephen King), maar dat was even een deceptie zeg :| Ze zeggen wel dat de serie gebaseerd is op het boek, maar het enige wat ze uit het boek hebben zijn: 2 personages, de plaatsnaam, en the Colorado Kid (wat eigenlijk niet echt een mysterie is in de serie) 8)7 Dus eigenlijk vind ik de serie stukken beter dan het boek, wat je overigens in ongeveer 5 uur uitgelezen hebt.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer zeg dat Ripper Street gecanceld is zeker ook als er gewoon wel goede kijkcijfers zijn. Het lijkt me ook een serie die ze wereldwijd kunnen verkopen. Ik vond het juist het tweede seizoen echt goed. In het begin kreeg die Amerikaan een te grote rol, maar nu is de verhouding beter gevonden.

Verder is op de Noorse TV Lilyhammer weer begonnen :). En is Bron (The Bridge) seizoen 2 afgelopen vooral lekker als je ze in een korte tijd achter elkaar wilt doorkijken.

Edit: Weet iemand hoe het zit met IMDB: Pr 111c ófugos (TV Series 2011– ) ik dacht dat deze serie zou worden uitgezonden op HBO NL is dat zo?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:30

Elvhenk

/me hartje GO

Ik vind Grimm weer erg leuk. Almost Human niet zo toppie, zeker aflevering 3 niet. Die was saai.
The Mentalist heeft een verfrissende wending gekregen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Haven is inderdaad lekker wazig :)

Wat ik alleen heel jammer vind is dat ze waarschijnlijk dezelfde fout gaan maken als met Sam/Owen in Nikita (hoewel dat na vandaag wat lijkt bij te trekken). Er is een goed karakter dat een "origineel" (en vooral heel evil) karakter heeft, opeens ontdekt wie hij/zij was en dan spontaan de afgelopen tien jaar of zelfs meer lijkt te vergeten en een totaal ander persoon wordt. Dat is natuurlijk een beetje raar.

En Almost Human moet volgens mij z'n weg nog een beetje vinden. Na de eerste twee episodes is er *helemaal niets* meer met de overkoepelende verhaallijn gebeurd en is het een case of the week-serie geworden met een tintje Blade Runner. Het is te hopen dat ze dit nog gaan aanpassen, anders zal het in ieder geval niet de Fringe-achtige cultstatus krijgen. Hoe leuk de interactie tussen Ealy en Urban ook is.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Stukfruit schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 23:27:
Haven is inderdaad lekker wazig :)

Wat ik alleen heel jammer vind is dat ze waarschijnlijk dezelfde fout gaan maken als met Sam/Owen in Nikita (hoewel dat na vandaag wat lijkt bij te trekken). Er is een goed karakter dat een "origineel" (en vooral heel evil) karakter heeft, opeens ontdekt wie hij/zij was en dan spontaan de afgelopen tien jaar of zelfs meer lijkt te vergeten en een totaal ander persoon wordt. Dat is natuurlijk een beetje raar.

En Almost Human moet volgens mij z'n weg nog een beetje vinden. Na de eerste twee episodes is er *helemaal niets* meer met de overkoepelende verhaallijn gebeurd en is het een case of the week-serie geworden met een tintje Blade Runner. Het is te hopen dat ze dit nog gaan aanpassen, anders zal het in ieder geval niet de Fringe-achtige cultstatus krijgen. Hoe leuk de interactie tussen Ealy en Urban ook is.
Haven heeft wel vaker zulke foutjes in afleveringen zitten. Ach kan ik wel doorheen kijken, aangezien veel series dat hebben. Vind het jammer dat William weg is die kwam echt heel relaxt over.
Nieuw seizoen kijk ik zeker naar uit met 'nieuw' personage en Duke zijn transformatie.

Almost Human blijf ik ook nog volgen. Inderdaad wel leuke dialogen tussen hoofdrolspelers. Zou me niks verbazen als de rode draad pas midden/Eind seizoen naar boven komt... Hopelijk wel iets qua Fringe style ;)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

De makers van Almost Human hebben aangegeven geen rode draad te willen en puur case of the week. Samen met de belabberende pilot die ik na 20 mins heb uitgezet is het gewoon niks voor mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:03:

Edit: Weet iemand hoe het zit met IMDB: Pr 111c ófugos (TV Series 2011– ) ik dacht dat deze serie zou worden uitgezonden op HBO NL is dat zo?
De serie staat op HBO GO en is ook op HBO uitgezonden. Het was een aardige serie, onbeschaamd sentimenteel maar ook af en toe keihard en het is altijd boeiend om eens in een hele andere setting zoiets te zien met volstrekt onbekende acteurs. Chili is een prachtig mooi land en het is hier en daar ook wel een toeristische advertentie zoals een scene die zich afspeelt in een ski resort met een handig "20 kilometer van Santiago" onderschrift.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Almost Human heeft toch echt wel een soort rode draad, namelijk die bende Insyndicate. Niet dat ze daar veel mee zullen doen denk ik, maar dat is toch een soort rode draad. Overigens ben ik nog niet helemaal bij, maar dat was in ep 1, 2 en 3 toch wel een kleine draad.

Mij maakt het weinig uit, vind de hoofdpersonen prima en verhaal zit vaak wel leuk in elkaar.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Phyxion schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:03:
De makers van Almost Human hebben aangegeven geen rode draad te willen en puur case of the week. Samen met de belabberende pilot die ik na 20 mins heb uitgezet is het gewoon niks voor mij in ieder geval.
Waar heb je dat gelezen? Alle dingen die ik nu langs heb zien komen gaven aan dat ze vooral eerst de tijd willen nemen om alle karakters neer te zetten en daarna *misschien* nog wat meer gaan doen?

Van mij hoeft het trouwens ook weer geen Fringe- of Supernatural te worden qua verhaallijn, maar een beetje is wel fijn...
Liever niet zoals SN, want daarin hebben ze het juist veel te ver doorgetrokken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Phyxion schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:03:
Ok, bedankt voor de tip, dan gaat die serie nu van de lijst. Een paar crook-of-the-week afleveringen om de personages te leren kennen vind ik prima maar ik had op een doorlopend verhaal gerekend. Hoewel het allemaal prima in elkaar zit, goed uit ziet en de chemie tussen de hoofdrolspelers prima is ontbreekt het aan originaliteit. Good-cop/bad-cop en de robot met gevoelens heb ik wel genoeg gezien.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:55

Niellie41

[object Object]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=D-3kFjFbSSE]

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 16-12-2013 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stukfruit schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:03:
[...]

Waar heb je dat gelezen? Alle dingen die ik nu langs heb zien komen gaven aan dat ze vooral eerst de tijd willen nemen om alle karakters neer te zetten en daarna *misschien* nog wat meer gaan doen?

Van mij hoeft het trouwens ook weer geen Fringe- of Supernatural te worden qua verhaallijn, maar een beetje is wel fijn...
Liever niet zoals SN, want daarin hebben ze het juist veel te ver doorgetrokken.
Weet ik niet meer, het was een interview met J.J. Abrams en er zou vrijwel geen rode draad in komen omdat hij graag case of the week wilde doen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

:O Ik heb het net even opgezocht.

Aside from the relationship between Kennex and Dorian, what other major plotlines will propel the story forward each week?

WYMAN: The difference between Almost Human and Fringe is that Fringe had a mythology, every week, that was the main thrust of it. Underneath it all, at least to me, it was a quintessential kidnapping story, and a show about a family that really is trying to hold it all together in a time where holding families together is really hard. People immediately gravitated toward that mythology. These are cops. They’re going to show up at work and they’re going to have a case. That case is going to be really compelling and really fun, and it’s going to take them on a journey. Through those cases, we’re going to learn more about our characters, and the relationships are going to diversify and grow. That’s not to say that there is not any mythology. There is definitely going to be some mythology. Inherently, this show is a week-to-week, great action show with cases that you’ve never really seen before, or concepts that you have seen, but that are told in very different ways because of the nature of our program. I’m always interested in hiding certain things and planting some things that will come around later, maybe in different ways than you first thought. What we’re hoping is that you’ll really be engaged by the compelling stories and these great characters, and go forward with them as they understand their place in the world.

Dit klinkt inderdaad wel heel erg case of the week..hmmz :(

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima toch, beter dan een laaaaaaaaaaaaaaaaaange rode draad waar op je van het eind van de serie uiteindelijk toch niets meer terug vind. Of opeens cancelled met een enorme... komt ie.. cliffhanger :P

Dan geniet ik toch meer van de personages in een serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

DeppOx schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:48:
{knip}
Through those cases, we're going to learn more about our characters, and the relationships are going to diversify and grow.
{knip}
Dit klinkt inderdaad wel heel erg case of the week..hmmz :(
Mwa vindt deze zin eigenlijk wel de spijker op zijn kop slaan. Ja inderdaad case to case afleveringen, misschien een paar cases die meerder afleveringen beslaan, maar zoals hij aangeeft laat hij de karakters groeien, om dat te doen moeten de verhalen toch op een gegeven moment op elkaar gaan aansluiten en is de rode draad eigenlijk al begonnen voor je door hebt dat er een rode draad was. Waar hij later in dit stuk ook aan refereert, hij verbergt en begraaft graag een berg aan details die op het moment van uitzenden nergens toe doen maar veel later pas hun uitwerking hebben.

AH vindt ik wel een leuke aansluiting op de films "Surogates" en "Gamer" en (ik druf deze er ook wel bij te scharen) "i-Robot". Een Niche die niet echt verder is opgepikt!
wontcachme schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:30:
Nog mensen die Grimm volgen? Heb een tijdje wat eps gemist en recent weer begonnen met alles opnieuw kijken. De serie kijkt toch wel erg lekker weg vergeleken met wat ik me kon herinneren.
Zeker, iedere week weer ff lekker terug naar de fabeltjes en rariteiten. Daarover gesproken weer een super schattige afleveringen dit weekend, al had ik verwacht dat het verhaal meer op elkaar zou aansluiten. Enige wat ik vreemd(gemist heb) vindt is dat bijna alle benamingen van Vessen (of Vässen?) allemaal Duitstalig zijn. Iemand daar toevallig een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Case to case series vind ik heerlijk. Ik ben met Bones gestopt omdat de rode draad te complex werd waardoor ik na een korte pauze niet meer wist waar ik het verhaal moest oppakken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik heb ook totaal geen problemen met de case of the week opzet. Kijkt heerlijk weg.
Bones had die hele Pelant verhaal lijn die mij uiteindelijk begon te irriteren. Gelukkig is die nu klaar.

Grimm is ook een heerlijke serie met een wesen of the week opzet ;) Kijkt gewoon lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Ik reserveer mn weekend van 14 februari alvast, wat heb ik hier een zin in.

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
bartjas schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:09:
[...]
Zeker, iedere week weer ff lekker terug naar de fabeltjes en rariteiten. Daarover gesproken weer een super schattige afleveringen dit weekend, al had ik verwacht dat het verhaal meer op elkaar zou aansluiten. Enige wat ik vreemd(gemist heb) vindt is dat bijna alle benamingen van Vessen (of Vässen?) allemaal Duitstalig zijn. Iemand daar toevallig een idee over?
Wat ik me zo bedenk is dat het is omdat de gebroeders Grimm uit Duitsland kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

wontcachme schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:57:
[...]

Wat ik me zo bedenk is dat het is omdat de gebroeders Grimm uit Duitsland kwamen.
ja idd, 8)7 niet eens bij stil gestaan. Aan de andere kant heeft Grimm in deze serie een compleet andere betekenis dan de achternamen van een stel broers. Het is een type persoon, die door Wesen (OMFG zie m nu pas) Grimm wordt genoemd. Maar zie zo wel enige verbanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Hij is een afstammeling van de schrijvers. Het waren geen verhalenschrijvers maar monsterjagers. Hun boek was niet bedoeld als entertainment maar als handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphandor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:04
Kijkt iemand van jullie ook niet-Engelstalige buitenlandse series?

Na mezelf een overdosis Breaking Bad te hebben toegediend, was ik even toe aan wat heel anders. Ik ben nu Amachan aan het kijken. Het is een asadora; een Japanse dramaserie die 6 keer per week ochtends wordt uitgezonden, in afleveringen van 15 minuten en dat over een half jaar. Noem mij een huisvrouw, maar ik ben helemaal verslaafd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

De Scandinavische landen produceren veel moois. Het is onder andere aansprekend omdat europese series beter aansluiten bij de Nederlandse mentaliteit. Het is minder overdreven en veel realistischer dan de gemiddelde Amerikaanse serie. Ik vrees ik met Japanse series juist nog minder klik heb, de omschrijving die je linkt maakt me niet echt warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

NCIS: van NSA-praatpaal (serieus, hoeveel positieve PR wil je in je serie stoppen?) tot zeer komische aflevering met lekker op scherp staande relaties tussen Gibbs, Fornell en ex. Er zitten zoveel uitersten in dat het amper bij te houden is.

PS: de toevoeging van de denktankchick is best leuk en rebels. Good move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphandor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:04
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:03:
De Scandinavische landen produceren veel moois. Het is onder andere aansprekend omdat europese series beter aansluiten bij de Nederlandse mentaliteit. Het is minder overdreven en veel realistischer dan de gemiddelde Amerikaanse serie. Ik vrees ik met Japanse series juist nog minder klik heb, de omschrijving die je linkt maakt me niet echt warm.
Heb je tips? Ik ken eigenlijk alleen de scandinavische kinderseries van vroeger en wat detectives van nu.
Ik vind het wel leuk als je in zo'n serie ook wat van het land en de cultuur ziet. Probleem met die niet Engelstalige series is alleen dat er maar met iemand zo gek moet zijn geweest om ze te vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Borgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Borgen is inderdaad helemaal top. Als je een beetje in politiek geinteresseerd bent helemaal. Het is een prima voorbeeld van een serie die veel dichter bij de Nederlandse realiteit staat als Amerikaanse series als House of Cards.
The Bridge (Bron / Broen) is mijn eigen favoriet.
The Killing (Forbrydelsen) doet het ook goed.

Ondertitels vinden is geen probleem.

PS. Deze series zijn zo goed dat er remakes van zijn. Zorg dat je het origineel te pakken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier 'Vikings' gezien ??? Is het wat ? Op imdb best een hoge score, maar zegt vaak ook nix :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon kijken, krijg je geen spijt van.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja, die was goed ja. Best bloederig trouwens :P.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stik, dat was dus de laatste ep van Witches of East End, lekker dan. Weer wachten op season 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SXtiafKjAjR84cw80uUuyELs/full.jpg

Helemaal vergeten dat ze in NCIS L.A. zou verschijnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaximusTG schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:48:
Ja, die was goed ja. Best bloederig trouwens :P.
Ok, is geen minpunt voor mij ;-)

Ben intussen ook erg benieuwd naar "Lilyhammer "

http://www.imdb.com/title/tt1958961/?ref_=nv_sr_1

Lijkt me echt supergrappig, met "Silvio" uit The Sopranos :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:47
Ik heb de eerste paar eps op Netflix gezien. Ben dr nog niet helemaal over uit. Wel leuke/absurde situaties en hij speelt min of meer Silvio. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verhaallijn is al dat je denkt 'wtf ? ' hoe kom je erop, hahaha, lijkt me ook eerder gewoon grappig dan emmy-materiaal ofzo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kerstaflevering van NTSF:SD:SUV was echt 7(8)7 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:39:
[...]

Ok, is geen minpunt voor mij ;-)

Ben intussen ook erg benieuwd naar "Lilyhammer "

http://www.imdb.com/title/tt1958961/?ref_=nv_sr_1

Lijkt me echt supergrappig, met "Silvio" uit The Sopranos :-)
Erg vermakelijk, binnen een paar 'weken' is hij gewoon de Don in dat dorp ;)
Ik heb het eerste seizoen in 2 dagen erdoor gejaagd ... nu aan het wachten op de ondertitels voor seizoen 2 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ga ff seizoen 1 binnenhalen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Er komt woensdag 25-12 een 90 minuten durende special van Sherlock.

Zie ook trakt: http://trakt.tv/show/sherlock/specials/episode/4

Ik vond 't al zo raar staan...

[ Voor 16% gewijzigd door jmk op 22-12-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Vreemd, op followmy.tv staat deze special van Sherlock nog op 1 januari.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 21-12-2013 19:11 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:30

Elvhenk

/me hartje GO

Tsurany schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:31:
Gewoon kijken, krijg je geen spijt van.
[Vikings]
Nou daar had ik best spijt van. :P Mooie plaatjes wel, maar rommelig verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:11
Inmiddels is seizoen 2 van Lilyhammer op Netflix te bekijken: aanrader wat mij betreft. Mocht je er aan beginnen, dan is vanwege het verhaal het handiger om te beginnen met seizoen 1, welke ook leuk was.
Lilyhammer is een combinatie van humor en actie en speelt zich af in het plaatsje Lillehammer/Lilyhammer in Noorwegen. Daarom is het ook half Engels en half Noors gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op zondag 22 december 2013 @ 11:59:
Inmiddels is seizoen 2 van Lilyhammer op Netflix te bekijken: aanrader wat mij betreft. Mocht je er aan beginnen, dan is vanwege het verhaal het handiger om te beginnen met seizoen 1, welke ook leuk was.
Lilyhammer is een combinatie van humor en actie en speelt zich af in het plaatsje Lillehammer/Lilyhammer in Noorwegen. Daarom is het ook half Engels en half Noors gesproken.
Hebben geen Netflix, maar gister wel seizoen 1 binnengehaald ;-) binnenkort 's aan beginnen, lijkt me echt te grappig, die kop van 'Silvio" al, hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
lol ik kom er net pas achter dat er een seizoen 4 is van Eastbound & Down :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Na aanleiding van de goede reviews maar eens begonnen met The Blacklist, inderdaad een top serie. Enige waar ik bij na blijf denken is of Megan Boone een kloon is van Emily Rose, en dan vooral uit haar rol als Audrey Parker in Haven. Haar stem en rol klopt precies, als ik mijn ogen dichtdoe dan kan het zo Haven zijn :p

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:24

StrongArmLance

Endless flow

Ik ga mezelf wagen aan Lost helemaal opnieuw kijken, ikzelf vind het een tijdloze serie :)

Ik vind Borgen overigens slechts 'oké', ik was in het begin maar op de bandwagon gesprongen, geweldig, de eerste 10(?) afleveringen, ik heb er wel 5 achter elkaar gekeken, daarna was het stramien/structuur ideetje heel erg doorzichtig. Misschien wel door die overdose.
Desalniettemin nog steeds vermakelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 22-12-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
Sphandor schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 05:22:
[...]

Heb je tips? Ik ken eigenlijk alleen de scandinavische kinderseries van vroeger en wat detectives van nu.
Ik vind het wel leuk als je in zo'n serie ook wat van het land en de cultuur ziet. Probleem met die niet Engelstalige series is alleen dat er maar met iemand zo gek moet zijn geweest om ze te vertalen.
Morden, ook een mooie mini serie. Heerlijke sfeer en geen Amerikaans high tech gedoe met eindeloze achtervolgingen afgewisseld met explosies en dat alles door erg mooie mensen.
Deze serie is gewoon wat realistischer, mooie plotwendingen.

En er zijn ook 5-6 afleveringen met NL subs van de boekverfilmingen van Arne Dahl. Gaat over een speciaal samengesteld politie team dat bijzondere zaken oplost. Wel beginnen met Misterioso, dan is de context wat duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Mini-aflevering van Sherlock:

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Stukfruit schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:28:
Mini-aflevering van Sherlock:
[KNIP]
Fijn nu kan ik helemaal niet meer wachten tot ze uitkomen en had nog wel op de planning om ze op te sparen en dan een marathon te houden. Dat ga ik dus niet meer volhouden hahaha thx voor de link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

CAPSLOCK2000 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:03:
De Scandinavische landen produceren veel moois
Reken maar van yes !
Wat dacht je van Äkta människor (Real Humans) ?!
jmk schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:46:
Er komt woensdag 25-12 een 90 minuten durende special van Sherlock.
7 minuten ook goed ? :+
bartjas schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:09:
[...]
Enige wat ik vreemd(gemist heb) vindt is dat bijna alle benamingen van Vessen (of Vässen?) allemaal Duitstalig zijn. Iemand daar toevallig een idee over?
Ze hebben hun fantasie wel de vrije loop gelaten met die 'Duitse' namen van de Wesen ; Blutbad, Bauerschwein ... zie : http://grimm.wikia.com/wiki/Wesen

[ Voor 69% gewijzigd door Goner op 25-12-2013 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

7 minuten maar? Das jammer. Mogen ze wel eens aanpassen op trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Trakt kiest gewoon de gegevens van TheTVDB, en voor zover ik weet kan je daar niet per aflevering de tijdsduur aangeven. Neemt niet weg dat het inderdaad even tegenvalt als je 1,5 uur verwachtte. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Was trouwens wel heel leuk gedaan die mini episode. Smaakt naar meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik vind het de naam episode niet waard. Er gebeurt niks in en je ziet niks inhoudelijks over de zaken. Alleen de suggestie dat Sherlock er misschien iets mee te maken heeft. Het is gewoon ordinaire reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Het is gewoon leuk in elkaar gezet en heeft, zoals eerder gezegd, inderdaad de sfeer van Sherlock. Liever dit soort "reclame" dan die standaard onzin op de tv. Dit smaakt inderdaad naar meer en ik vind het ook wel logisch dat ze zo'n soort aankondiging doen, het is toch al een aardige tijd geleden dat de laatste uitzending was.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:12
Ik denk dat ik gezien de reacties hier ook maar eens lillyhammer moet gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Lilyhammer is wel grappig. Beetje low budget soprano's.
Maar goed te kijken. Zorg wel voor ondertitels, er komt een hoop noors voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Lilyhammer vind ik zeker een aanrader! Kijkt lekker makkelijk weg. Zeker geen topper maar prima te doen serie in een originele setting.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 13:52
Zo, deze dagen maar even goed mijn best gedaan. The Blacklist, Hostages (alle uitgezonden afleveringen) en House of Cards helemaal gekeken.

House of Cards is overigens wel de betere serie van die 3

Ga nu met Low Winter Sun of The Bridge US verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Wie hebben er nog meer het Nederlandse tintje in de mini Episode van Sherlock gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:27
De krant met daarop de wedstrijd Man City - Ajax? :P
Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.