Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hFpN4RD.png?1
Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/caliabout.jpg
From the creator of 'True Blood,' 'Banshee' stars Antony Starr as Lucas Hood, an ex-con and master thief who assumes the identity of the sheriff of Banshee, Pennsylvania, where he continues his criminal activities, even as he’s hunted by the shadowy gangsters he betrayed years earlier.

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/calicast2.jpg
Lucas Hood
Lucas Hood
Played by Anthony Starr
Lucas Hood is an ex-convict and master thief who assumes the identity of the sheriff of Banshee, PA, where he continues his criminal activities even as he's being hunted by the gangsters he betrayed years earlier.
Carrie Hopewell
Carrie Hopewell
Played by Ivana Milicevic
Carrie was once a notorious jewel thief, but now lives in Banshee under an assumed identity with a husband and children who know nothing of her past.
Gordon Hopewell
Gordon Hopewell
Played by Rus Blackwell
A former marine who served in the first Gulf War, Gordon is Banshee's D.A. and Carrie's husband.
Deva Hopewell
Deva Hopewell
Played by Ryann Shane
Deva is Carrie and Gordon's rebellious teenage daughter.
Kai Proctor
Kai Proctor
Played by Ulrich Thomsen
Kai is an intimidating and wealthy Banshee businessman who considers himself above the law. Disowned by his Amish family, Kai has a hand in nearly all of Banshee's criminal enterprises.
Job
Job
Played by Hoon Lee
Job is a cross-dressing hair stylist and genius computer hacker who plays a key part in Lucas' criminal endeavors.
Mr. Rabbit
Mr. Rabbit
Played by Ben Cross
Rabbit is a ruthless Ukrainian gangster who has been hunting down Lucas and Carrie since they betrayed him 15 years earlier.
Sugar Bates
Sugar Bates
Played by Frankie Faison
Sugar is a former boxer, an ex-con and the owner of the local watering hole, The Forge. Sugar knows Lucas' secret past and has his back.
Brock Lotus
Brock Lotus
Played by Matt Servitto
The Banshee sheriff's department longest serving deputy, Brock is surly by nature and resents Lucas for taking the job he wanted.
Siobhan Kelly
Siobhan Kelly
Played by Trieste Kelly Dunn
A deputy in the Banshee sheriff's department, Siobhan has put her painful past behind her to become a cop.
Emmett Yawners
Emmett Yawners
Played by Demetrius Grosse
A deputy in the Banshee sheriff's department, Emmett is a strong, devoutly Christian man who can kick ass when he needs to.
Rebecca Bowman
Rebecca Bowman
Played by Lili Simmons
A local Amish girl in her early 20s, Rebecca is observant during the day, but parties at night.
Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/calieps.jpg
SeasonAir date    Uitzenddatum V.S.EpisodeTitleAired
111-01-20131PilotYes
18-01-20132The RaveYes
25-01-20133Meet the New BossYes
01-02-20134Half Deaf Is Better Than All DeadYes
08-02-20135The KindredYes
15-02-20136WicksYes
22-02-20137Behold a Pale RiderYes
01-03-20138We Shall Live ForeverYes
08-03-20139Always a CowboyYes
15-03-201310A Mixture of MadnessYes
210-01-20141Little FishYes
17-01-20142The Thunder ManYes
24-01-20143The Warrior ClassYes
31-01-20144BloodlinesYes
07-02-20145The Truth About UnicornsYes
14-02-20146Armies of OneYes
21-02-20147Ways to Bury a ManYes
28-02-20148Evil For EvilYes
07-03-20149HomecomingYes
14-03-201410Bullets And TearsYes
309-01-20151The Fire TrialsYes
16-01-20152Snakes and WhatnotYes
23-01-20153A Fixer of SortsYes
30-01-20154Real Life Is the NightmareYes
06-02-20155TribalYes
13-02-20156We Were All Someone Else YesterdayYes
20-02-20157You Can't Hide from the DeadYes
27-02-20158All the Wisdom I Got LeftYes
06-03-20159Even God Doesn't Know What to Make of YouYes
13-03-201510We All Pay EventuallyYes
401-04-20161Something Out of the BibleYes
08-04-20162The Burden of BeautyYes
15-04-20163JobYes
22-04-20164Innocent Might Be a Bit of a StretchYes
29-04-20165A Little Late to Grow a PairYes
06-05-20166Only One Way a Dogfight EndsYes
13-05-20167Truths Other Than the Ones You Tell YourselfYes
20-05-20168RequiemYes
Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/calilinks2.jpg
Cinemax (Extra's)
TvRage.com
TV.com
IMDb
Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/calidisc.jpg
Dit topic is bedoeld voor nieuwe afleveringen die momenteel in de V.S. worden uitgezonden. Je hoeft dus geen spoiler te gebruiken als de episode uitgezonden is in de V.S. Spoiler tags wel gebruiken met betrekking tot episodes die nog niet in de V.S. zijn uitgezonden!

Deze openingspost is gebaseerd op het Californicationtopic gemaakt door Energy99 en op het Breaking Badtopic gemaakt door Twylight. Ik heb vooral de inhoud veranderd, en hier en daar wat layout.

[ Voor 255% gewijzigd door Anthirian op 02-06-2016 23:41 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Siobhan Kelly gaat het bed induiken met Lucas Hood, ze maakte immers al een toespeling toen hij bij haar in huis was. Snap alleen niet waarom hij haar bij Emmett Yawners laat slapen, komop die kans laat je toch niet liggen Hood?

Ik vermoed wel dat Rebecca Bowman er beter naakt uitziet, dus op zich had hij wel weer genoten in episode 4, maar toch... wat meer afwisseling in bedvlees voor meneer Hood is welkom.

En het litteken wat iedereen leek te zien in de spiegel bij Siobhan Kelly leken me eerder verwondingen van de brand? Ik heb alleen de episode al gewist en kan hem niet terugkijken, vond dat laatste ministukje ook niet echt boeiend. Van mij hoeft dat niet elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:42

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Leuk topic!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een oude bekende uit de gevangenis komt volgens mij in episode 5 langs, mooie combi met het fbi verhaal:

YouTube: Banshee 1x06 Promo "Wicks" (HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Op http://www.welcometobanshee.com/ staan een aantal filmpjes over de 15 jaar voor het begin van de serie.

Er wordt de indruk gewekt dat Olek, de rechterhand van Mr. Rabbit de echte vader van Deva is. De scene tussen Deva en Carrie laat ook zien dat Carrie haar gezin heeft verteld dat de vader van Deva dood is. Verder zie je dat Siobhan een ex met losse handjes heeft en dat Carrie een paar keer op het punt stond in de gevangenis langs te gaan maar het steeds niet durfde.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, zo zonder spoilers kan ik het ook fijn op de ipad lezen, thanks

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 09-02-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 21:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Top, een eigen Banshee topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nice *O*

Vond in de laatste aflevering (5) het camerawerk in de scene waar ze met de motorbende door het festival scheuren nogal slordig. Dat was misschien met opzet zo, maar ik vond het nogal storend en kon het ook totaal niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, was denk ik met opzet, ze hadden duidelijk wat moeten bezuinigen, minder figuranten en maar een mini motorbende. Als er meer geld was was het denk ik beter geweest. Zonder dat vage camerawerk zal het er wel niet echt realistisch uitgezien hebben.

Maar liever zo dan een serie die teveel kost en weer van de buis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:43

Quad

Doof

Heb ep5 nog niet kunnen zien omdat ik er nog niet aan gekomen ben. Maar vraag mij inmiddels wel af waarom ik deze serie zo tof vind, is het verhaal zo goed of is de hele actie gewoon erg goed? Wel veel afwisseling iig.

Zo, ep5 zit er dus ook op :).
En ik maar wachten wanneer Hoods met Kelly onder de lakens duikt, maar komt volgende aflevering misschien, ze heeft geen slaapplek meer.

De Amish girl is echt een lekkertje zeg! :9~

Overigens vraag ik mij af waarom ze het grootste gedeelte uit de hand hebben gefilmd en niet gewoon op stands oid.. Ik begon zelfs te twijfelen aan een cameraman met parkinson. :'(

[ Voor 50% gewijzigd door Quad op 11-02-2013 01:36 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Volgens mij is de aantrekkingskracht van de serie dat het allemaal sterk overdreven is. Zowel de actiescenes als de bedscenes. In deze serie raakt een auto niet gewoon in de slip, hij gaat drie keer over de kop. Het verhaal en de uitwerking is niet zozeer goed en geloofwaardig (het is volstrekt ongeloofwaardig), maar vooral vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Die kerel van de FBI heeft ook zo'n C-acteur hoofd :'). Het is wel vermakelijk maar het moet allemaal niet te veel verslechteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang er gruwelijk veel lekkere meiden naakt gaan en de actie zo hard blijft kijk ik wel door :p

Gewoon heerlijk vermaak, elke zaterdagochtend voor het boodschappendoen even 45 minuten een mannenserie kijken. Want eigenlijk is dat het gewoon, een echte serie voor kerels. Werd ook weleens tijd, als je ziet hoeveel series er alleen voor vrouwen zijn...

Maar dat fbi figuur vind ik wel wat slap, komop, dat is echt matige casting, dat had gewoon http://www.imdb.com/name/nm0004821/ moeten zijn, dan eas hij helemaal top :9~

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-02-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Ik skip wel die neukscene's. Die zijn flauw en blah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Voor de special effects hoef je niet te kijken maar het is wel een geinige serie, het acteer werk is dan nog wel aardig :)
En natuurlijk lekker veel actie en een lompe sherrif, altijd leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 19894 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:21:
Homo! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:58

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik vind het ook gewoon een toffe serie zo voor de zaterdagochtend. En bij gebrek aan Sons of Anarchy is dit een leuk en enigszins vergelijkbaar alternatief.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Anoniem: 19894 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:21:
Nou dat Amish meisje is toch wel erg lekker hoor :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door calsonic op 12-02-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Jup. En die Ivana heeft overigens totaal geen tieten, maar wel de meeste naaktscènes :|

[ Voor 17% gewijzigd door Anthirian op 12-02-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Anthirian schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:43:
Jup. En die Ivana heeft overigens totaal geen tieten, maar wel de meeste naaktscènes :|
Bij Rebecca valt het overigens ook wel mee.
Hopelijk gaat Siobhan nog uit de kleren O-)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, die heeft ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de bloemkolen...

die meid van die man die hij doodgeschoten heeft was wel erg goed, zou mooi zijn als die nog eens terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:00:
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:00:

die meid van die man die hij doodgeschoten heeft was wel erg goed, zou mooi zijn als die nog eens terugkomt.
Vond ik Rebecca toch echt veel lekkerder :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:05

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ben ik de enige die tijdens de intro elke keer weer moet grinniken als die kluis de eerste keer op 42 stopt? :+

Los daarvan mag die intro wel met 99% gekort worden, wat heb ik een gruwelijke hekel aan die ouderwetse onnodig lange intro's...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

42 is The answer for everything :+
Viel mij ook al op.

Sowieso zijn intro's kut, welke serie heeft dat niet?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:36

jpiwf

licenced pepernootaddict

Quad schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:32:
42 is The answer forto life, the universe and everything :+
Viel mij ook al op.

Tiftfy

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Quad schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:32:
Het is tegenwoordig gelukkig heel normaal om een intro van 3-5 seconden te hebben waar alleen de titel in beelt staat met een kort herkenbaar stukje muziek. Alle andere credits komen daarna lekker in beeld terwijl het verhaal bezig is. Dat is prima, duidelijk wat het is, geen gezeur dat je elke week weer diezelfde 30 seconden onzin aan moet zien :)

Jammer genoeg zijn er ook nog series dat niet snappen dat het voor de kijker verre van leuk is om telkens datzelfde stuk te zien }:|

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Naja intro van Sons of Anarchy kan ik wel dromen :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Spike_wolf schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:15:
Los daarvan mag die intro wel met 99% gekort worden, wat heb ik een gruwelijke hekel aan die ouderwetse onnodig lange intro's...
Amen. Standaard fast-forward. Bij Dexter zit ik nu op S3 (ja, ben een laatbloeier) en daar laat ik m'n PS3 standaard 3 minuten vooruit spoelen bij het begin van de aflevering, om de combinatie "previously on Dexter" en het hele intro te vermijden. 3 minuten x 12 afleveringen per seizoen x 6 seizoenen tot nu toe is toch ruim drie en een half uur van m'n leven minder verspild. :P Wat dat betreft ben ik blij met bv Once Upon A Time, 2 Broke Girls en Two And A Half Men.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De acteurs en schrijversgildes in Hollywood hebben nogal strenge regels over wie wat en in welke volgorde in de credits moet staan. Het valt wel op dat een serie als Castle de credits in beeld brengt terwijl de aflevering gewoon verder gaat terwijl andere series twee minuten verspillen aan credits. Als de credits als ondertitel lopen tijdens de aflevering krijg je wel weer rare dingen zoals een eventuele Nederlandse ondertitel die opeens bovenaan moet staan en voor een acteur is er veel minder exposure voor hun naam tegenover een standaard introfilmpje.

Als ik me niet vergis heeft Justified een beetje van beiden, een kort filmpje met muziek en de standaard cast met daarna de guest stars, schrijver, regisseur enzo over de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Lange intro's zijn juist goed, dat moeten veel meer series weer krijgen. Nu is de intro van Banshee niet zo pakkend, dus die mag inderdaad wél korter. Maar Game of Thrones, The Walking Dead, Boardwalk Empire, Haven, American Horror Story... allemaal voorbeelden van hoe het ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

IJzerlijm schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:07:
Als ik me niet vergis heeft Justified een beetje van beiden, een kort filmpje met muziek en de standaard cast met daarna de guest stars, schrijver, regisseur enzo over de aflevering.
Dat "beetje van beide" is de standaard manier. Alle vaste mensen staan in het filmpje, de schrijvers, co-stars en guest stars, producers en ander personeel dat niet elke aflevering mee doet komt er zo "los" bij te staan zodat dat makkelijk per aflevering te wijzigen is.
haribold schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:19:
Lange intro's zijn juist goed, dat moeten veel meer series weer krijgen. Nu is de intro van Banshee niet zo pakkend, dus die mag inderdaad wél korter. Maar Game of Thrones, The Walking Dead, Boardwalk Empire, Haven, American Horror Story... allemaal voorbeelden van hoe het ook kan.
Echt niet, ophoepelen met die tijdverspilling, series hebben al zo weinig tijd als je de reclames erbij pakt, wat Brabo net zegt, met Dexter zou je dus zo'n 3 uur wat 3-4 AFLEVERINGEN zijn kwijt zijn in 6 seizoenen, daar kun je veel andere leuke dingen mee doen :P

Er zit zo nu en dan wel een mooie intro tussen en ik zou het prima vinden om een goeie intro alleen de eerste aflevering of alle eerste afleveringen van een seizoen te doen. Verder gewoon 3-5 seconden de naam herkenbaar in beeld en verder met het verhaal :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ben ik de enige die tijdens de intro elke keer weer moet grinniken als die kluis de eerste keer op 42 stopt? :+

Kwestie van doorspoelen, ik zie intro's meestal maar één keer ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind intro's wel prima, heb ik even tijd om de subtitle op nederlands te zetten , geluid in te stellen als ik dat vergeten ben en even naar de wc te gaan als dat nodig mocht zijn.

Kan natuurlijk ook op pauze klikken, maar dat laten we voor het gemak maar even achterwege :+
Ik stoor me er niet aan. Maar heel boeiend is hij inderdaad niet. Vind het muziekje erachter wel leuk.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 07:10

Donnie

AKA DonCorleone

Ik zat tijdens dat moment op dat bankje te wachten tot ze ging vertellen, "het is jou dochter", of hadden jullie dat niet? Die blik in haar ogen deed iig vermoeden dat er nog wat gaat komen...

Jullie kijken overigens wel altijd de eind scene heh? (komt na de credits etc)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Quad

Quad

Doof

Is dat zo? Ik sluit het altijd direct af wanneer het afgelopen is en de eindcredits in beeld komen.

PVOutput☀️

Quad schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:24:
Is dat zo? Ik sluit het altijd direct af wanneer het afgelopen is en de eindcredits in beeld komen.
Ik ook, voor het geval er spoilers komen :X

• Quad

Quad

Doof

De spoilers lees je hier wel :+

Ik weet niet of het de eind scene is, maar de man van Carrie kijkt van boven uit een raampje en ziet die twee zitten, ik heb een vermoeden dat hij denk dat die twee een relatie krijgen. En dat er in de volgende episode een leuke familieruzie te verwachten is.

PVOutput☀️

Quad schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:31:
De spoilers lees je hier wel :+...
Ik kom pas in dit topic als ik de current ep heb gezien ;)

• calsonic
  • Niet online
Donnie schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:16:
Ik zat tijdens dat moment op dat bankje te wachten tot ze ging vertellen, "het is jou dochter", of hadden jullie dat niet? Die blik in haar ogen deed iig vermoeden dat er nog wat gaat komen...

Jullie kijken overigens wel altijd de eind scene heh? (komt na de credits etc)
Thanks dat wist ik ook niet - net van alle 5 de afleveringen alsnog gedaan :)

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:24
Ik dacht bij het bankje precies het zelfde ja. Van ja ze is jouw dochter... maar dat kwam niet. Zal ook nog wel even duren denk ik voor dat het uitkomt.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 07:10

Donnie

AKA DonCorleone

Grappig dat veel mensen het dus toch niet hebben gezien, die van de 1e episode heb ik helaas ook gemist maar daarna was het toch steeds wel gaaf om even te zien. Die van episode 5 was niet zo bijzonder, maar de 2 daarvoor toch wel... Al ben ik nu wel benieuwd waar die vrouwelijke agente die wond van heeft overgehouden op haar schouder!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OH MY GOD, OH MY GOD. Episode 6 is zooo goed, de beste aflevering van welke tv serie ik ooit gezien heb. Ik kijk normaal tv afleveringen nooit 2 keer, maar deze heb ik niet gelijk na het kijken gewist. Ik ga hem nog zeker 1 keer kijken.

Wat is dit een fantastische serie.

Het einde (na de aftiteling) was me alleen niet helemaal duidelijk. Iemand die dat begrijpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Zo wou ik ook beginnen. OMG, wat een aflevering!! :)
Niet geschikt voor de kleine kijkertjes die normaal Buurman en Buurman kijken....

Ik begreep het einde ook niet helemaal, ik had het idee dat z'n (of een) zoon belde voor hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lawl jullie maken mij wel nieuwsgierig :9

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coenen schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:44:
Ik begreep het einde ook niet helemaal, ik had het idee dat z'n (of een) zoon belde voor hulp.
Zou die een zoon hebben? Dat zou goed kunnen.

Meesterlijke albino man in deze episode, damn, dat is een scary motherfucker.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/1zqeo44.png

Prison Break is een mietjesgevangenis vergeleken met elke gevangenis met albino man erin :o

Ik zag toevallig dat de serie ook op HBO NL wordt uitgezonden, volgens mij elke zaterdag of zondagavond. Maarja, die zender kost 15 euro (of meer) per maand, dus meer voor de mensen die niet downloaden. Maar wel tof dat ze hem daar al uitzenden (al snap ik niet de link met HBO, ik dacht dat hij van een andere betaalzender was).

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-02-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik vroeg me al af wanneer die albino zou komen. Je kon hem al zien in het intro stuk. ;)
Hoe lang gaat het nog duren voor dat ie verlinkt gaat worden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Sodetering wat een aflevering. Meer woorden wil er niet aan vuil maken. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:57:
[...]

Zou die een zoon hebben? Dat zou goed kunnen.

[afbeelding]

Prison Break is een mietjesgevangenis vergeleken met elke gevangenis met albino man erin :o

Ik zag toevallig dat de serie ook op HBO NL wordt uitgezonden, volgens mij elke zaterdag of zondagavond. Maarja, die zender kost 15 euro (of meer) per maand, dus meer voor de mensen die niet downloaden. Maar wel tof dat ze hem daar al uitzenden (al snap ik niet de link met HBO, ik dacht dat hij van een andere betaalzender was).
Banshee is van Cinemax, wat van HBO is ;) Cinemax heeft overigens ook Strike Back en Transporter: The Series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phyxion schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:23:
Banshee is van Cinemax, wat van HBO is ;) Cinemax heeft overigens ook Strike Back en Transporter: The Series.
Ah, vandaar die strike back bus in episode 1 van banshee. Ik had voor Banshee nooit van Cinemax gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 08:58:
OH MY GOD, OH MY GOD. Episode 6 is zooo goed, de beste aflevering van welke tv serie ik ooit gezien heb. Ik kijk normaal tv afleveringen nooit 2 keer, maar deze heb ik niet gelijk na het kijken gewist. Ik ga hem nog zeker 1 keer kijken.

Wat is dit een fantastische serie.

Het einde (na de aftiteling) was me alleen niet helemaal duidelijk. Iemand die dat begrijpt?
Hij was wel heel goed, maar zo veel lof wil ik deze ep nou ook weer niet geven :P

Dat stukje waar die vis die oogbal uit die kop plukte was wel tof :P

Dat stukje na de aftiteling wordt natuurlijk vanzelf duidelijk maar blijkbaar heeft hij een zoon met problemen, die zal in een van de volgende afleveringen wel langs komen.

Waar ik wel even van stond te kijken was dat er in de aftiteling een Animal Trainer genoemd wordt, die zal er wel elke aflevering in staan, maar we hebben nog helemaal geen dieren gezien toch? (op die cgi vis na).

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Dat was wel een Darwin Award kandidaat die een beetje iemand probeert te chanteren die hij die Albino tot moes heeft zien slaan.

spoiler:
Goed nieuws: Odette Annable gaat een rol spelen als Indiaanse assassin.

[ Voor 4% gewijzigd door IJzerlijm op 16-02-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Gooi dat eens in een spoiler, leuk dat ze mee gaat doen maar haar rol wilde ik liever niet weten. :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Voldoende ontwikkelingen in het achtergrondverhaal deze week.
  • Gordon uit zijn vermoedens dat er iets speelt tussen Carrie en Lucas
  • Carrie lijkt Lucas aan Mr. Rabbit te willen uitleveren
  • Lucas blijkt een zoon te hebben die hij uit het oog verloren is
Ik twijfel echter of Carrie hem echt gaat uitleveren, want ze lijkt toch wel echt verliefd. Zo reed ze een aantal afleveringen terug midden in de nacht naar zijn 'huis' voor een verzetje.

Ik had echter wel meer van Siobhan verwacht te zien, nadat vorige week haar huis platgebrand was. Apart dat ze daar zo overheen stappen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anthirian op 16-02-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Plus ook het einde van vorige week. Hoe kwam ze aan dat litteken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:28:
Hij was wel heel goed, maar zo veel lof wil ik deze ep nou ook weer niet geven :P
:P

Hij is wel supertoll die aflevering, jammer dat we weer een week moeten wachten. En misschien was die vis wel echt en getrained door die animal trainer :+

Weet iemand trouwens wat het liedje aan het einde van aflevering 6 was? Volgens mij zat dat bij elke aflevering, wil weleens meer van die vrouw/band horen.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-02-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Ik heb even wat tijd gestoken in het maken van een fatsoenlijk ogende lijst met afleveringen. Zie TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Wow wat een heerlijke aflevering weer. Was weer een lekker hard gevecht :) Zelfs OZ verbleekt een beetje in het gevangenis geweld...

[ Voor 10% gewijzigd door ChuckyDevil op 16-02-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmm, lees net op de twitter van Ryann Shane dat sezoen 2 pas in 2014 op tv komt? Damn...

Ik was eigenlijk op zoek naar haar leeftijd, maar die is nergens bekend?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-02-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:57:
[...]
...

[afbeelding]

Prison Break is een mietjesgevangenis vergeleken met elke gevangenis met albino man erin :o...
Ik ben blij dat ik nog wat leuke dingen heb te zien want brrrrrrrrrrrrrrrrrr stuff nightmares are made of :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:12:
Mmm, lees net op de twitter van Ryann Shane dat sezoen 2 pas in 2014 op tv komt? Damn...
Dat is niet zo gek toch? De eerste aflevering was half januari, grote kans dan S2 ook in januari begint dan lijkt me.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had najaar 2013 gehoopt of zoals bij dallas een paar maand ertussen, dit wordt straks afzien, net als bij game of thrones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Och, er komen vast wel weer nieuwe series aan om te tijd de doden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 21:29

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:46:
Ik had najaar 2013 gehoopt of zoals bij dallas een paar maand ertussen, dit wordt straks afzien, net als bij game of thrones.
Dat is één van de uitzonderingen. In 99% van de gevallen zit er een jaar tussen de seizoenen OF een half jaar en dan krijg je seizoen 2 en 2.5 (veel USA series en Syfy Series doen dat).

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, balen. Maar laat ik maar blij zijn dat er een seizoen 2 komt, dat is vandaag de dag al heel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:58:
Nou, balen. Maar laat ik maar blij zijn dat er een seizoen 2 komt, dat is vandaag de dag al heel wat.
Tot het seizoen uitgezonden is, kan er nog van alles gebeuren :X Dat is helaas ook vandaag de dag hoe het met series kan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

Anthirian schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:36:
  • Lucas blijkt een zoon te hebben die hij uit het oog verloren is
Het leek mij de gebroken telefoon van de echte Hood uit aflevering 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:12:

Ik was eigenlijk op zoek naar haar leeftijd, maar die is nergens bekend?
Sommigen zeggen dat ze 19 zou zijn. Zou best kunnen kloppen :Y

Ik dacht eerst trouwens even dat die albino (Joseph Gatt) dezelfde persoon was als de engineer uit Prometheus, maar dat bleek niet zo te zijn :P Wel had hij blijkbaar een rol in Thor.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:42
Leuke serie! Net de nieuwste aflevering gezien. Ik heb niet alles hier gelezen, dus misschien is het al genoemd, maar na de aftiteling komt telkens nog een stukje. Ik moet zeggen dat ik die Job wel goed gespeeld is.

Banshee is een mooie opvulling voor Arrow, want die kijk ik niet meer. Vind er geen reet meer aan.
Veel te slap gespeeld, net als Nikita. Nee, dan is Banshee beter.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Inderdaad, Banshee is heerlijk hard.
En die Albino komt mij bekend voor, alleen deze praat..

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/13z3abp.jpg

Edit:

Wtf die shot na deze still...

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2iu6ntx.jpg

Nog erger dan NSFW om hier op GoT te dumpen :+

Overigens het einde is de zoon van de echte sherrif en niet Hoods dus. Dat mag wel duidelijk zijn lijkt me. Maar die gaat Hoods wel in de problemen brengen denk ik in de volgende episode :)
(Gokje: Zoon komt erachter dat zijn vader dood is, Hoods probeert hem te helpen, lukt niet en uiteindelijk zoon dood. O-) )

Nu al zin aan overigens, want deze episode was echt gaaf! Die flashbacks zijn geweldig goed gedaan, en had wel ff een wtf op het einde met die Wiggs (zo heet hij toch?).

[ Voor 79% gewijzigd door Quad op 17-02-2013 02:35 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 21:23
Quad schreef op zondag 17 februari 2013 @ 02:04:
Inderdaad, Banshee is heerlijk hard.
En die Albino komt mij bekend voor, alleen deze praat..

[afbeelding]

Edit:

Wtf die shot na deze still...

[afbeelding]

Nog erger dan NSFW om hier op GoT te dumpen :+

Overigens het einde is de zoon van de echte sherrif en niet Hoods dus. Dat mag wel duidelijk zijn lijkt me. Maar die gaat Hoods wel in de problemen brengen denk ik in de volgende episode :)
(Gokje: Zoon komt erachter dat zijn vader dood is, Hoods probeert hem te helpen, lukt niet en uiteindelijk zoon dood. O-) )

Nu al zin aan overigens, want deze episode was echt gaaf! Die flashbacks zijn geweldig goed gedaan, en had wel ff een wtf op het einde met die Wiggs (zo heet hij toch?).
Dat einde verwachtte ik al wel. Vent dacht macht te hebben. Stja, als de sheriff een man van de wet was misschien wel ;)

Ik vond het ook een topaflevering! Many more may come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De acteur die de Albino speelde heeft ook de motion capture voor Kratos van God of War gedaan: http://www.imdb.com/name/nm1395532/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Quad schreef op zondag 17 februari 2013 @ 02:04:
Klinkt eigenlijk wel logisch. Ik hoop dat ik komende Zaterdag weer een rustig momentje kan vinden om de nieuwe aflevering te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:08:
Het leek mij de gebroken telefoon van de echte Hood uit aflevering 1.
Dat is erg erg scherp, handig zo'n forum, dit soort dingen zie ik nooit zelf namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

PS Vita wordt wel nadrukkelijk getoond laatste tijd. Te laat lijkt me want het product is al soort van geflopt. Bij House of Cards werden ook al nadrukkelijk Sony gameproducten genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah, is dat een vita. Ik vond het al een vreemd apparaat, dacht dat het een soort portable playstation 1 was. Beetje vage marketing ook, het hele stadje lijkt 100 jaar terug in de tijd te zijn en dan zit er een playstation in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Anoniem: 16328 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:50:
PS Vita wordt wel nadrukkelijk getoond laatste tijd. Te laat lijkt me want het product is al soort van geflopt. Bij House of Cards werden ook al nadrukkelijk Sony gameproducten genoemd.
Als je zelf veel met zulke dingen bezig bent dan zal het vast ook meer opvallen, want ik heb het hele apparaat niet voorbij zien komen :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stukfruit schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:58:
[...]

Als je zelf veel met zulke dingen bezig bent dan zal het vast ook meer opvallen, want ik heb het hele apparaat niet voorbij zien komen :P
Ah, dat verklaart het O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 08:29

jmk

Zo wat ben ik blij met de uitgebreide flashback uit de gevangenis!! Echt kicken actie/drama.
Zijn er mensen hier die Oz hebben gezien en ook de laatste Ep van Banshee?

Welke is beter qua gevangenis drama/actie?

Ik zit nog steeds te twijfelen om Oz op te pakken maar ik vind 4:3 zo MEH....
Stukfruit schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:58:
[...]

Die PS Vita is ook een financiele flop voor Sony, kwam/komt bijna niet van de grond.

[ Voor 37% gewijzigd door jmk op 17-02-2013 19:35 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jmk schreef op zondag 17 februari 2013 @ 19:33:
...

Ik zit nog steeds te twijfelen om Oz op te pakken maar ik vind 4:3 zo MEH....

...
crop->16:9 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:43

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik vind dit echt een geniale serie! Het begin was even "mwa", maar episode 6 heeft echt een hele hoop goed gemaakt!

Lekkere mannen serie: Geweld en mooie vrouwen! Al moet ik zeggen dat ik niet helemaal was voorbereid op zo veel sex scenes, dus toen ik Banshee vrolijk aan zette met mijn vriendin naast me op de bank keek ze toch even raar na de zo veelste scene.

Hopelijk houden ze dit vast, veel potentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
@jmk, ga maar snel OZ kijken. Misschien iets minder qua geweld (in beeld), maar zeker een goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En dan heeft iedereen zijn wenkbrauwen tegen de bovenkant van je tv zitten }:|

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:23:
[...]

En dan heeft iedereen zijn wenkbrauwen tegen de bovenkant van je tv zitten }:|
Beter dan tegen balken links en rechts van je scherm aankijken :X

Maar ik heb nog een 4:3 CRT monitor dus ach :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dan heb ik liever die balken, en beide is beter dan stretchen :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gewoon een bloedhekel aan balken. Voor het goede moet ik eigenlijk nog zo'n 2.35:1 scherm hebben, maar dat is ook weer zo decadent he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Balken zijn vervelend, maar als ik crop ben ik altijd bang dat ik dingen mis die voorbij komen in die stukken die weg valen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:35:
Balken zijn vervelend, maar als ik crop ben ik altijd bang dat ik dingen mis...
Och daar heb ik zonder croppen toch al "last" van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Vandaag eerste 2 afleveringen gekeken, aardige serie alhoewel ik wel het idee heb dat hij voorspelbaar gaat zijn en dat hij uiteindelijk wanneer de serie stopt het rechte pad gaat kiezen ofzo.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03
Ik vond het eigenlijk net wat minder worden, maar na aflevering 6 blijf ik toch nog even kijken. Kon hem vanmiddag nog net op tijd uitzetten toen m'n zoontje van 3 thuiskwam ;) Niet echt geschikt voor jonge kijkers.
Weet iemand trouwens wat het liedje aan het einde van aflevering 6 was? Volgens mij zat dat bij elke aflevering, wil weleens meer van die vrouw/band horen.
Cold Specks

Dank je voor het nummer!
Anoniem: 244101 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 02:00:
Vandaag eerste 2 afleveringen gekeken, aardige serie alhoewel ik wel het idee heb dat hij voorspelbaar gaat zijn en dat hij uiteindelijk wanneer de serie stopt het rechte pad gaat kiezen ofzo.
Dat kan niet meer, kijk maar verder :+

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-02-2013 21:07 ]

• Quad

Quad

Doof

Natuurlijk wel, zijn zus regelt de ID's etc wel :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Was er gisteren wel een episode geweest?

Edit: jup, moet alleen wel bij de juiste bronnen zoeken :+

[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 23-02-2013 11:43 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Wauw, ik had niet verwacht dat Carrie echt Hood zou proberen aan pappie te leveren. Het leek me dat het wel een val of zo zou zijn voor Mr. Rabbit maar ze hebben wel lef om het ene hoofdkarakter zoiets het andere aan te doen. Niemand is een held in Banshee, niemand behalve Jobe dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, wat zijn die afleveringen kort zeg, elke keer lijkt het wel 10 minuten..

Het gaat nu erg tof worden, Rabbit is coming. En Carrie moet een diamantje gebruiken voor een boobjob :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Maar 1 diamantje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wow, just wow...

Echt weer een wtf fantastische aflevering! Ik dacht echt van Hood is fucked up, die moet dan weer van die Russen af zien te komen, gelukkig komt dat goed maar wat een verhaal in een aflevering!

En ondanks haar A cup is Carrie echt een fantastische vrouw! Heerlijk O+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Was het iemand al opgevallen dat de intro steeds anders is ? Bij elke naam van de acteur/actrice zie je de foto wat veranderen. Bij sommige karakters is het een flashback en bij anderen zo te zien wat ze te wachten staat.

Dit was de foto bij de eerste aflevering bij Rus Blackwell die de man van Carrie speelt:

http://i.imgur.com/26DlJJv.jpg

En dit in de nieuwste:

http://i.imgur.com/24xndyq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

D'r viel me gister wel wat op met die foto's. Ik zocht er alleen niet 123 wat achter, ik wou zo snel mogelijk de aflevering kijken. De kluis stopte iniedergeval weer op 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

IJzerlijm schreef op zondag 24 februari 2013 @ 08:55:
[...]

Was het iemand al opgevallen dat de intro steeds anders is ? Bij elke naam van de acteur/actrice zie je de foto wat veranderen. Bij sommige karakters is het een flashback en bij anderen zo te zien wat ze te wachten staat.

Dit was de foto bij de eerste aflevering bij Rus Blackwell die de man van Carrie speelt:

http://i.imgur.com/26DlJJv.jpg

En dit in de nieuwste:

http://i.imgur.com/24xndyq.jpg
Niet opgevallen, maar ik skip de (veel te lange) intro dan ook altijd :Y)

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste