![]() | ||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 255% gewijzigd door Anthirian op 02-06-2016 23:41 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
|
[ Voor 255% gewijzigd door Anthirian op 02-06-2016 23:41 ]
Anoniem: 32279
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
And to think they once said that computers would take away jobs.
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 09-02-2013 20:35 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Quad op 11-02-2013 01:36 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 16328
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-02-2013 23:13 ]
Homo!Anoniem: 19894 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:21:
Ik skip wel die neukscene's. Die zijn flauw en blah
Yamaha MT-09
Nou dat Amish meisje is toch wel erg lekker hoorAnoniem: 19894 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:21:
Ik skip wel die neukscene's. Die zijn flauw en blah
[ Voor 22% gewijzigd door calsonic op 12-02-2013 10:09 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Anthirian op 12-02-2013 13:43 ]
Bij Rebecca valt het overigens ook wel mee.Anthirian schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:43:
Jup. En die Ivana heeft overigens totaal geen tieten, maar wel de meeste naaktscènes
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:00:
Nou, die heeft ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de bloemkolen...
Vond ik Rebecca toch echt veel lekkerderAnoniem: 32279 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:00:
Nou, die heeft ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de bloemkolen...
die meid van die man die hij doodgeschoten heeft was wel erg goed, zou mooi zijn als die nog eens terugkomt.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
⏩ PVOutput☀️
TiftfyQuad schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:32:
42 is The answer forto life, the universe and everything
Viel mij ook al op.
Sowieso zijn intro's kut, welke serie heeft dat niet?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Het is tegenwoordig gelukkig heel normaal om een intro van 3-5 seconden te hebben waar alleen de titel in beelt staat met een kort herkenbaar stukje muziek. Alle andere credits komen daarna lekker in beeld terwijl het verhaal bezig is. Dat is prima, duidelijk wat het is, geen gezeur dat je elke week weer diezelfde 30 seconden onzin aan moet zienQuad schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:32:
Sowieso zijn intro's kut, welke serie heeft dat niet?
Humankind… be both.
⏩ PVOutput☀️
Amen. Standaard fast-forward. Bij Dexter zit ik nu op S3 (ja, ben een laatbloeier) en daar laat ik m'n PS3 standaard 3 minuten vooruit spoelen bij het begin van de aflevering, om de combinatie "previously on Dexter" en het hele intro te vermijden. 3 minuten x 12 afleveringen per seizoen x 6 seizoenen tot nu toe is toch ruim drie en een half uur van m'n leven minder verspild.Spike_wolf schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:15:
Los daarvan mag die intro wel met 99% gekort worden, wat heb ik een gruwelijke hekel aan die ouderwetse onnodig lange intro's...
Nomen nescio
Dat "beetje van beide" is de standaard manier. Alle vaste mensen staan in het filmpje, de schrijvers, co-stars en guest stars, producers en ander personeel dat niet elke aflevering mee doet komt er zo "los" bij te staan zodat dat makkelijk per aflevering te wijzigen is.IJzerlijm schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:07:
Als ik me niet vergis heeft Justified een beetje van beiden, een kort filmpje met muziek en de standaard cast met daarna de guest stars, schrijver, regisseur enzo over de aflevering.
Echt niet, ophoepelen met die tijdverspilling, series hebben al zo weinig tijd als je de reclames erbij pakt, wat Brabo net zegt, met Dexter zou je dus zo'n 3 uur wat 3-4 AFLEVERINGEN zijn kwijt zijn in 6 seizoenen, daar kun je veel andere leuke dingen mee doenharibold schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:19:
Lange intro's zijn juist goed, dat moeten veel meer series weer krijgen. Nu is de intro van Banshee niet zo pakkend, dus die mag inderdaad wél korter. Maar Game of Thrones, The Walking Dead, Boardwalk Empire, Haven, American Horror Story... allemaal voorbeelden van hoe het ook kan.
Humankind… be both.
Kwestie van doorspoelen, ik zie intro's meestal maar één keerSpike_wolf schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:15:
Ben ik de enige die tijdens de intro elke keer weer moet grinniken als die kluis de eerste keer op 42 stopt?
Los daarvan mag die intro wel met 99% gekort worden, wat heb ik een gruwelijke hekel aan die ouderwetse onnodig lange intro's...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 19894
Ik ook, voor het geval er spoilers komenQuad schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:24:
Is dat zo? Ik sluit het altijd direct af wanneer het afgelopen is en de eindcredits in beeld komen.
⏩ PVOutput☀️
Thanks dat wist ik ook niet - net van alle 5 de afleveringen alsnog gedaanDonnie schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:16:
Ik zat tijdens dat moment op dat bankje te wachten tot ze ging vertellen, "het is jou dochter", of hadden jullie dat niet? Die blik in haar ogen deed iig vermoeden dat er nog wat gaat komen...
Jullie kijken overigens wel altijd de eind scene heh? (komt na de credits etc)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
⏩ PVOutput☀️
Zou die een zoon hebben? Dat zou goed kunnen.Coenen schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:44:
Ik begreep het einde ook niet helemaal, ik had het idee dat z'n (of een) zoon belde voor hulp.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-02-2013 12:23 ]
Banshee is van Cinemax, wat van HBO isAnoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:57:
[...]
Zou die een zoon hebben? Dat zou goed kunnen.
Meesterlijke albino man in deze episode, damn, dat is een scary motherfucker.
[afbeelding]
Prison Break is een mietjesgevangenis vergeleken met elke gevangenis met albino man erin
Ik zag toevallig dat de serie ook op HBO NL wordt uitgezonden, volgens mij elke zaterdag of zondagavond. Maarja, die zender kost 15 euro (of meer) per maand, dus meer voor de mensen die niet downloaden. Maar wel tof dat ze hem daar al uitzenden (al snap ik niet de link met HBO, ik dacht dat hij van een andere betaalzender was).
Ah, vandaar die strike back bus in episode 1 van banshee. Ik had voor Banshee nooit van Cinemax gehoord.Phyxion schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:23:
Banshee is van Cinemax, wat van HBO isCinemax heeft overigens ook Strike Back en Transporter: The Series.
Hij was wel heel goed, maar zo veel lof wil ik deze ep nou ook weer niet gevenAnoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 08:58:
OH MY GOD, OH MY GOD. Episode 6 is zooo goed, de beste aflevering van welke tv serie ik ooit gezien heb. Ik kijk normaal tv afleveringen nooit 2 keer, maar deze heb ik niet gelijk na het kijken gewist. Ik ga hem nog zeker 1 keer kijken.
Wat is dit een fantastische serie.
Het einde (na de aftiteling) was me alleen niet helemaal duidelijk. Iemand die dat begrijpt?
Humankind… be both.
[ Voor 4% gewijzigd door IJzerlijm op 16-02-2013 12:31 ]
Humankind… be both.
[ Voor 12% gewijzigd door Anthirian op 16-02-2013 12:37 ]
Spike_wolf schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:28:
Hij was wel heel goed, maar zo veel lof wil ik deze ep nou ook weer niet geven
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-02-2013 14:01 ]
[ Voor 10% gewijzigd door ChuckyDevil op 16-02-2013 15:08 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-02-2013 15:14 ]
Ik ben blij dat ik nog wat leuke dingen heb te zien want brrrrrrrrrrrrrrrrrr stuff nightmares are made ofAnoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:57:
[...]
...
Meesterlijke albino man in deze episode, damn, dat is een scary motherfucker.
[afbeelding]
Prison Break is een mietjesgevangenis vergeleken met elke gevangenis met albino man erin...
Dat is niet zo gek toch? De eerste aflevering was half januari, grote kans dan S2 ook in januari begint dan lijkt me.Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:12:
Mmm, lees net op de twitter van Ryann Shane dat sezoen 2 pas in 2014 op tv komt? Damn...
Humankind… be both.
Dat is één van de uitzonderingen. In 99% van de gevallen zit er een jaar tussen de seizoenen OF een half jaar en dan krijg je seizoen 2 en 2.5 (veel USA series en Syfy Series doen dat).Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:46:
Ik had najaar 2013 gehoopt of zoals bij dallas een paar maand ertussen, dit wordt straks afzien, net als bij game of thrones.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Tot het seizoen uitgezonden is, kan er nog van alles gebeurenAnoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:58:
Nou, balen. Maar laat ik maar blij zijn dat er een seizoen 2 komt, dat is vandaag de dag al heel wat.
Anoniem: 30965
Het leek mij de gebroken telefoon van de echte Hood uit aflevering 1.Anthirian schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:36:
- Lucas blijkt een zoon te hebben die hij uit het oog verloren is
Sommigen zeggen dat ze 19 zou zijn. Zou best kunnen kloppenAnoniem: 32279 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:12:
Mmm, lees net op de twitter van Ryann Shane dat sezoen 2 pas in 2014 op tv komt? Damn...
Ik was eigenlijk op zoek naar haar leeftijd, maar die is nergens bekend?
Dat zit wel Schnorr.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
[ Voor 79% gewijzigd door Quad op 17-02-2013 02:35 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat einde verwachtte ik al wel. Vent dacht macht te hebben. Stja, als de sheriff een man van de wet was misschien welQuad schreef op zondag 17 februari 2013 @ 02:04:
Inderdaad, Banshee is heerlijk hard.
En die Albino komt mij bekend voor, alleen deze praat..
[afbeelding]
Edit:
Wtf die shot na deze still...
[afbeelding]
Nog erger dan NSFW om hier op GoT te dumpen
Overigens het einde is de zoon van de echte sherrif en niet Hoods dus. Dat mag wel duidelijk zijn lijkt me. Maar die gaat Hoods wel in de problemen brengen denk ik in de volgende episode
(Gokje: Zoon komt erachter dat zijn vader dood is, Hoods probeert hem te helpen, lukt niet en uiteindelijk zoon dood.)
Nu al zin aan overigens, want deze episode was echt gaaf! Die flashbacks zijn geweldig goed gedaan, en had wel ff een wtf op het einde met die Wiggs (zo heet hij toch?).
Klinkt eigenlijk wel logisch. Ik hoop dat ik komende Zaterdag weer een rustig momentje kan vinden om de nieuwe aflevering te kijken.Quad schreef op zondag 17 februari 2013 @ 02:04:
Overigens het einde is de zoon van de echte sherrif en niet Hoods dus. Dat mag wel duidelijk zijn lijkt me. Maar die gaat Hoods wel in de problemen brengen denk ik in de volgende episode
(Gokje: Zoon komt erachter dat zijn vader dood is, Hoods probeert hem te helpen, lukt niet en uiteindelijk zoon dood.)
Dat is erg erg scherp, handig zo'n forum, dit soort dingen zie ik nooit zelf namelijk.Anoniem: 30965 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:08:
Het leek mij de gebroken telefoon van de echte Hood uit aflevering 1.
Anoniem: 16328
Als je zelf veel met zulke dingen bezig bent dan zal het vast ook meer opvallen, want ik heb het hele apparaat niet voorbij zien komenAnoniem: 16328 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:50:
PS Vita wordt wel nadrukkelijk getoond laatste tijd. Te laat lijkt me want het product is al soort van geflopt. Bij House of Cards werden ook al nadrukkelijk Sony gameproducten genoemd.
Dat zit wel Schnorr.
Ah, dat verklaart hetStukfruit schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:58:
[...]
Als je zelf veel met zulke dingen bezig bent dan zal het vast ook meer opvallen, want ik heb het hele apparaat niet voorbij zien komen
Die PS Vita is ook een financiele flop voor Sony, kwam/komt bijna niet van de grond.Stukfruit schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:58:
[...]
Als je zelf veel met zulke dingen bezig bent dan zal het vast ook meer opvallen, want ik heb het hele apparaat niet voorbij zien komen
[ Voor 37% gewijzigd door jmk op 17-02-2013 19:35 ]
Yippie kayak, other buckets!
crop->16:9jmk schreef op zondag 17 februari 2013 @ 19:33:
...
Ik zit nog steeds te twijfelen om Oz op te pakken maar ik vind 4:3 zo MEH....
...
En dan heeft iedereen zijn wenkbrauwen tegen de bovenkant van je tv zitten
Humankind… be both.
Beter dan tegen balken links en rechts van je scherm aankijkenSpike_wolf schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:23:
[...]
En dan heeft iedereen zijn wenkbrauwen tegen de bovenkant van je tv zitten
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Och daar heb ik zonder croppen toch al "last" vanSpike_wolf schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:35:
Balken zijn vervelend, maar als ik crop ben ik altijd bang dat ik dingen mis...
Anoniem: 244101
Cold SpecksWeet iemand trouwens wat het liedje aan het einde van aflevering 6 was? Volgens mij zat dat bij elke aflevering, wil weleens meer van die vrouw/band horen.
Dat kan niet meer, kijk maar verderAnoniem: 244101 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 02:00:
Vandaag eerste 2 afleveringen gekeken, aardige serie alhoewel ik wel het idee heb dat hij voorspelbaar gaat zijn en dat hij uiteindelijk wanneer de serie stopt het rechte pad gaat kiezen ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-02-2013 21:07 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Was het iemand al opgevallen dat de intro steeds anders is ? Bij elke naam van de acteur/actrice zie je de foto wat veranderen. Bij sommige karakters is het een flashback en bij anderen zo te zien wat ze te wachten staat.Spike_wolf schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:15:
Ben ik de enige die tijdens de intro elke keer weer moet grinniken als die kluis de eerste keer op 42 stopt?
Niet opgevallen, maar ik skip de (veel te lange) intro dan ook altijdIJzerlijm schreef op zondag 24 februari 2013 @ 08:55:
[...]
Was het iemand al opgevallen dat de intro steeds anders is ? Bij elke naam van de acteur/actrice zie je de foto wat veranderen. Bij sommige karakters is het een flashback en bij anderen zo te zien wat ze te wachten staat.
Dit was de foto bij de eerste aflevering bij Rus Blackwell die de man van Carrie speelt:
http://i.imgur.com/26DlJJv.jpg
En dit in de nieuwste:
http://i.imgur.com/24xndyq.jpg
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq