Echt doodzonde dat dit het laatste seizoen wordt, maar 'bring it on'!
Anoniem: 738905
Vanmiddag genieten, moest helaas eerst boodschappen doen, zo een verjaardag, de tuin moet ik nog klaarmaken, maar daarna ga ik op de bank mest een pot bier genieten.
Omg a lot has changed!
Goeie aflevering - heerlijk dat het weer terug is
[ Voor 57% gewijzigd door calsonic op 02-04-2016 14:10 ]
Zeker weten, dit wordt een knallend einde.calsonic schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 14:07:
Omg a lot has changed!
Winst = Papie = ZeroT0ne
Zoveel anders, maar toch zoveel herkenbaar.. 
Die redneck met dat Sarah Palin-shirt
Die redneck met dat Sarah Palin-shirt
Dat zit wel Schnorr.
Ik waardeer de politieke boodschappen wel in Banshee.Stukfruit schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 23:56:
Zoveel anders, maar toch zoveel herkenbaar..
Die redneck met dat Sarah Palin-shirt![]()
![]()
Uitleggen dat Amerika een gaarkeuken is geworden terwijl de bankschroef wordt aangedraaid
Woah wat een start weer 
Jammer dat Rebecca dood is. Gelukkig kwam ze nog veelvuldig in beeld in al haar glorie

Was wel weer even graven naar de gebeurtenissen van het laatste seizoen, maar de flashbacks hielpen daar goed bij

Jammer dat Rebecca dood is. Gelukkig kwam ze nog veelvuldig in beeld in al haar glorie
Was wel weer even graven naar de gebeurtenissen van het laatste seizoen, maar de flashbacks hielpen daar goed bij
Ik snap niet waarom dit het laatste seizoen is? Bizar toch.. Zoveel meuk en een goede serie laten ze dan stoppen...
Het verhaal is op een gegeven moment ook gewoon op hè, om interessant te blijven.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 406530
Helaas heb ik de nieuwe aflevering nog niet op HBO NL terug kunnen vinden. Hopelijk komt daar binnenkort verandering. Tot die tijd ben ik genoodzaakt dit topic te mijden.
@Hobbykok: het is een afweging, maar sommige series worden door extra seizoenen minder interessant of langdradig en vallen in herhaling, waarbij het kennelijk ook lastig is om een serie in de ogen van de fans een juist einde te geven. De eerste 3 seizoenen van Banshee heb ik met plezier gekeken en als dit laatste seizoen die lijn weet voort te zetten, dan kan ik ermee leven dat er een eind aan komt.
@Hobbykok: het is een afweging, maar sommige series worden door extra seizoenen minder interessant of langdradig en vallen in herhaling, waarbij het kennelijk ook lastig is om een serie in de ogen van de fans een juist einde te geven. De eerste 3 seizoenen van Banshee heb ik met plezier gekeken en als dit laatste seizoen die lijn weet voort te zetten, dan kan ik ermee leven dat er een eind aan komt.
wat bedoel je daarmee? die shot was niet zo ... 'vernietigend' als had verwacht, dare i say it ... little dissapointedQuad schreef op zondag 17 februari 2013 @ 02:04:
Inderdaad, Banshee is heerlijk hard.
Wtf die shot na deze still...
[afbeelding]
Nog erger dan NSFW om hier op GoT te dumpen
Anders quote je even een bericht uit 2013 johhimlims_ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:25:
[...]
wat bedoel je daarmee? die shot was niet zo ... 'vernietigend' als had verwacht, dare i say it ... little dissapointed
Ja. Nou. Uh. Geen idee.himlims_ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:25:
[...]
wat bedoel je daarmee? die shot was niet zo ... 'vernietigend' als had verwacht, dare i say it ... little dissapointed
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoor maar weinig mensen praten over Banshee. Dit vinden een hoop mensen dus een kut serie?Anoniem: 738905 schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:52:
Ik snap niet waarom dit het laatste seizoen is? Bizar toch.. Zoveel meuk en een goede serie laten ze dan stoppen...
Als de kijkcijfers hoog zijn dan rekken ze de boel wel uit totdat het een treurige boel wordt.
De lijst van series die geniaal zijn met s01/02 en daarna volledig inkakken is enorm.
Laat Banshee maar in vrede sterven. Daarna kunnen de schrijvers een nieuwe serie ontwikkelen
Net de eerste ep van seizoen 4 gezien, begint meteen weer lekker!
Ja begint zeker sterk, maar snap prima dat het om afronding vraagt. Wel jammer van Rebecca. En waarom ze ineens een mega politiebureau hebben in zo'n plaatsje, tsja.
Anoniem: 406530
Inmiddels heb ik de aflevering via HBO NL kunnen kijken. Verrassende opening en ook een mooie wijze van terugblikken, waarbij er dus ineens veel tijd verstreken blijkt te zijn.
gezien de hoeveelheid knokpartijen per vierkante meter is dat wel nodig daarsambalbaj schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:56:
Ja begint zeker sterk, maar snap prima dat het om afronding vraagt. Wel jammer van Rebecca. En waarom ze ineens een mega politiebureau hebben in zo'n plaatsje, tsja.
Yamaha MT-09
Die hebben gewoon geen verfijnde smaak zoals wijBARACUS schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:29:
Ik hoor maar weinig mensen praten over Banshee. Dit vinden een hoop mensen dus een kut serie?
Banshee en verfijnde smaak? 
Heb zin in morgen!
Heb zin in morgen!
Ja, Lucas Hood heeft een verfijnde smaak voor vrouwen
Aflevering 2 was ook weer mooi, maar al die flashbacks heb ik liever niet. Ik zie ze echter niet snel verdwijnen. Wel weer heerlijke vechtscenes in deze aflevering, stuk beter dan de vorige episode. Ik denk dat iedereen straks in Banshee dood is, er blijft weinig over zo
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 09-04-2016 19:19 ]
Was weer een interessante aflevering.
Arrogante dames moeten een kusje van Samson krijgen
Proctor kan heel goed gitaar spelen
Neo-nazi's vs Amish vs Mexicaanse kartel = gegarandeerde ultra gewelddadige confrontaties
Arrogante dames moeten een kusje van Samson krijgen
Proctor kan heel goed gitaar spelen
Neo-nazi's vs Amish vs Mexicaanse kartel = gegarandeerde ultra gewelddadige confrontaties
Stunt team van Banshee heeft voor de lol een filmpje gemaakt.
YouTube: Identity Crisis
hoe dat zo? banshee gaat ook na s02 door waar ze gebleven zijn, qua stijl, camera en personages (wat er nog van leeft). sommige zaken zijn zwaaaar overdreven en zo fake als maar zijn kan, maar goed; is ook het gene wat serie en actie interresant maakt. Hoewel ik eigenlijk de karakters/personages van de serie zo leuk vind, meeste zijn aardig uitgewerkt, goed neergezet en interresant genoeg om te kijken.BARACUS schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:29:
De lijst van series die geniaal zijn met s01/02 en daarna volledig inkakken is enorm.
Laat Banshee maar in vrede sterven. Daarna kunnen de schrijvers een nieuwe serie ontwikkelen
voorzetje geven ze ook in zon beetje de eerste scene; "it's been two years..." (sinds de redskins het bureau gesloopt hebben, burgemeester dood is)sambalbaj schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:56:
ik geloof accepteer niet dat het gevonden lijk van haar isUltraSub schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:53:
Was dat nou Rebecca in die laatste shot?
nice, doet me beetje denken aan john wickBARACUS schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:58:
spoiler:
//edit; laatste scene s02, Job
.. is dat niet dezelfde ruimte waar Lucas ook is gehouden?

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 11-04-2016 22:56 ]
Is de stunt dubbel voor Hood eigenlijk nog die Nederlander die de eerste seizoenen deed?BARACUS schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:58:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit blijft een echt briljante serie
Daarom ook doodzonde dat dit het laatste seizoen is, al voorkomen ze hiermee wel dat het niveau (veel) minder wordt en de serie uitgemolken wordt.
Hij heeft daarna meegewerkt aan enkele grote films
Daarom ook doodzonde dat dit het laatste seizoen is, al voorkomen ze hiermee wel dat het niveau (veel) minder wordt en de serie uitgemolken wordt.
Hahaha, ik was ook in shockhimlims_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:42:
ik geloof accepteer niet dat het gevonden lijk van haar is
Nee, Martin de Boer is hiermee gestopt na seizoen 2.Donstil schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:49:
Is de stunt dubbel voor Hood eigenlijk nog die Nederlander die de eerste seizoenen deed?
Hij heeft daarna meegewerkt aan enkele grote films
[ Voor 27% gewijzigd door Baseman77 op 14-04-2016 14:02 ]
Zojuist S4E2 afgerond, wat zit ik weer midden in de serie. Het gaat ook maar door, tempo ligt lekker hoog. Van eerdere seizoenen herinner ik me wel wat "trage" afleveringen, maar daar nu in de eerste 2 afleveringen nog geen last van.
Dat is wel zo slim, niemand vangt zoveel klappen per aflevering als Lucas Hood.Baseman77 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:58:
Nee, Martin de Boer is hiermee gestopt na seizoen 2.
And to think they once said that computers would take away jobs.
In een podcast met Jonathan Tropper kwam het nog ter sprake en Anthony Starr kreeg op dag 1 van het filmen al een kopstoot in z'n gezicht van een stuntman door een slecht getimede beweging van hem.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Aflevering 3, snurk snurk
De achtervolging was wel leuk geschoten maar voor de rest...
Als het zo nog een paar afleveringen doorgaat ben ik blij dat ze stoppen. Ik heb nog niet op het puntje van mijn stoel gezeten dit seizoen. Waar zijn de grote macho gevechten met gekke personages gebleven?
Wat was eigenlijk het nut van de gangster neger in deze aflevering? Ik zat in mijn handen te wrijven en te wachten op creatieve gewelddadigheid maar hij bleef een zoutzak

Als het zo nog een paar afleveringen doorgaat ben ik blij dat ze stoppen. Ik heb nog niet op het puntje van mijn stoel gezeten dit seizoen. Waar zijn de grote macho gevechten met gekke personages gebleven?
Wat was eigenlijk het nut van de gangster neger in deze aflevering? Ik zat in mijn handen te wrijven en te wachten op creatieve gewelddadigheid maar hij bleef een zoutzak
Tof, ik had eigenlijk geen seizoen meer verwacht. Ik dacht dat het verhaal afgerond was vorig seizoen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Afgerond? Je had gemist dat Job ontvoerd werd in de laatste minuten?Marzman schreef op zondag 17 april 2016 @ 01:26:
Tof, ik had eigenlijk geen seizoen meer verwacht. Ik dacht dat het verhaal afgerond was vorig seizoen.
Ik denk dat je een andere serie gekeken hebt dan ikBARACUS schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:05:
Aflevering 3, snurk snurk![]()

In de mijne gebeurde namelijk genoeg. Job vrij, Hood opgepakt en caracter building voor die NeoNazi cop.
Best een belangrijke aflevering voor de rest van het seizoen.
Mooi ook dat de eerste zin die Job spreekt gelijk weer "Motherfucker" in zich heeft.
Het is toch geen drama serie.Donstil schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:01:
[...]
Afgerond? Je had gemist dat Job ontvoerd werd in de laatste minuten?
[...]
Ik denk dat je een andere serie gekeken hebt dan ik![]()
In de mijne gebeurde namelijk genoeg. Job vrij, Hood opgepakt en caracter building voor die NeoNazi cop.
Best een belangrijke aflevering voor de rest van het seizoen.
Mooi ook dat de eerste zin die Job spreekt gelijk weer "Motherfucker" in zich heeft.
Weet je nog de gevechten tussen Hood vs Proctor, Hood vs albino man, Hood vs kickboxer.
De gekke motorbende die op bezoek kwam bij de braderie
Introduceren ze een lekker wijf als agent en die heeft ook precies 1 seconde gevochten.
Banshee is niet meer de wilde achtbaan waardoor je op het puntje van je stoel zit

Mm alleen maar vechten maakt het allemaal wel heel erg inhoudsloos natuurlijk. Dat was het in de seizoenen hiervoor ook niet, er zaten altijd verhaal afleveringen tussen.BARACUS schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:23:
[...]
Het is toch geen drama serie.
Weet je nog de gevechten tussen Hood vs Proctor, Hood vs albino man, Hood vs kickboxer.
De gekke motorbende die op bezoek kwam bij de braderie![]()
Introduceren ze een lekker wijf als agent en die heeft ook precies 1 seconde gevochten.
Banshee is niet meer de wilde achtbaan waardoor je op het puntje van je stoel zit
Ik heb me met deze prima vermaakt verder.
ana ayora, heerlijk inderdaad. En wat is google weer vriendelijk, lekker kontje heeft ze zonder kleren aan... Damn, hoop dat die ook nog even wat meer dan 1 seconde vechten gaat doen.BARACUS schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:23:
Aflevering 3 was al niet al te best, aflevering 4 vond ik helemaal saai. Beetje jammer, het was zo'n mooie serie. Nu krijgen we een gevecht tussen de nazi's en het politiekorps en er zit nog een sidestory in van die jongen en meid die vrouwen het hart uitsnijden. Weinig boeiends eigenlijk.
Je kan beter stoppen als ik het zo bekijk bij het vorige seizoen,seizoen 4 hadden ze beter niet kunnen maken. Het heeft gewoon niet meer de kwaliteit van seizoen 1 t/m 3.
tot nu toe is het ook al 4 afleveringen flashback hier en flashback daar. Echt saai, ik weet het nu wel. Ze blijven er maar mee doorgaan. Laat toch iets moois zien met die nieuwe politievrouw of wat dan ook.
Je kan beter stoppen als ik het zo bekijk bij het vorige seizoen,seizoen 4 hadden ze beter niet kunnen maken. Het heeft gewoon niet meer de kwaliteit van seizoen 1 t/m 3.
tot nu toe is het ook al 4 afleveringen flashback hier en flashback daar. Echt saai, ik weet het nu wel. Ze blijven er maar mee doorgaan. Laat toch iets moois zien met die nieuwe politievrouw of wat dan ook.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 24-04-2016 12:40 ]
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ja kijk je alleen maar voor het neuken en het vechten dan is dit seizoen idd wat minder. Kijk je voor de algemene kwaliteit dan stijgt ook dit seizoen uit boven het gros van de andere series.
Het acteer werk is goed, het zit filmisch goed in elkaar, de muziek is lekker. Ik vermaak me er nog steeds prima mee eigenlijk.
Ja kijk je alleen maar voor het neuken en het vechten dan is dit seizoen idd wat minder. Kijk je voor de algemene kwaliteit dan stijgt ook dit seizoen uit boven het gros van de andere series.
Het acteer werk is goed, het zit filmisch goed in elkaar, de muziek is lekker. Ik vermaak me er nog steeds prima mee eigenlijk.
ik kijk vooral voor de gevechten inderdaad. Het verhaal is wel veel beter geworden, maar voor verhalen kijk ik meestal bbc series. Dit was mijn zaterdagochtend vermaak met lekkere meiden en geknok en dat is grotendeels weg. Ik hoop wel op een goede finale die nog epischer gaat worden dan dat gevecht in de kerk (een van de mooiste momenten in een serie ooit naar mijn mening).
Muziek is inderdaad lekker, al vond ik seizoen 2 daarin beter (heb een spotify playlist gemaakt). Maar meer gevechten en eventueel meer vrouwelijk naakt mag wel. Maar het liefst meer gevechten. En niet van die slappe hap zoals bij de bevreiding van Job. Dat was gewoon hetzelfde als een persons of interest die ik net gezien heb (seizoen 1 aflevering 17).
Muziek is inderdaad lekker, al vond ik seizoen 2 daarin beter (heb een spotify playlist gemaakt). Maar meer gevechten en eventueel meer vrouwelijk naakt mag wel. Maar het liefst meer gevechten. En niet van die slappe hap zoals bij de bevreiding van Job. Dat was gewoon hetzelfde als een persons of interest die ik net gezien heb (seizoen 1 aflevering 17).
Ik vind juist de spanningsvelden die tussen de hoofdpersonen ontstaan zo goed uitgewerkt bij Banshee. Je weet gewoon dat het op een gegeven moment knokken wordt 
Een gefrustreerde Proctor, een machteloze Brock en een onherkenbare Job. Nieuwe personages, wat 'horror-brutaliteit' en Hood die net weer uit het gevang komt. Actie gegarandeerd!
Een gefrustreerde Proctor, een machteloze Brock en een onherkenbare Job. Nieuwe personages, wat 'horror-brutaliteit' en Hood die net weer uit het gevang komt. Actie gegarandeerd!
Winst = Papie = ZeroT0ne
volgens mij aardit wat om seizoen mee door te zetten, vind het juist smakelijke serie; veel dingen gebeurd, paar jaar verder. nieuwe personages, ook die moeten opgebouwd en uitgewerkt worden zoals bij de rest. gelukkig doen ze dat vrij aardig en zijn het karakters ipv personagesAnoniem: 738905 schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:39:
Aflevering 3 was al niet al te best, aflevering 4 vond ik helemaal saai. Beetje jammer, het was zo'n mooie serie. Nu krijgen we een gevecht tussen de nazi's en het politiekorps en er zit nog een sidestory in van die jongen en meid die vrouwen het hart uitsnijden. Weinig boeiends eigenlijk.
kan dat alleen maar toe juichen; ze blijven bij hun coretot nu toe is het ook al 4 afleveringen flashback hier en flashback daar. Echt saai, ik weet het nu wel. Ze blijven er maar mee doorgaan. Laat toch iets moois zien met die nieuwe politievrouw of wat dan ook.

maar goed, smaak verschilt
Ben ik de enigste die Banshee zo leuk vond omdat het qua stijl op jaren 80/90 actiefilms leek.Donstil schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:43:
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ja kijk je alleen maar voor het neuken en het vechten dan is dit seizoen idd wat minder.
Een hoop stoere praatjes en lekker matten met allerlei stereotype figuren
YouTube: OUT FOR JUSTICE (1991): Steven Seagal's Pool Hall Brawl
Dat stoere is er wel van af, jammer.
Ja het is meer van een goede actie/crime etc naar drama (True Detective?) met wat meppen gegaan.
Juist het eerste seizoen was echt geweldig ook de manier van vechten.
Niet dat ik het niet leuk vind hoor ik blijf wel kijken tot het weer wat leuker word.
Juist het eerste seizoen was echt geweldig ook de manier van vechten.
Niet dat ik het niet leuk vind hoor ik blijf wel kijken tot het weer wat leuker word.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Anoniem: 30965
Hood: "You should get some rest."
Eliza: "I should... but I can't drink all this scotch by myself."
Hood: "Yyyyyeah I think we both know that's not true."
In vorige seizoenen had hij haar vervolgens alsnog alle hoeken van de kamer laten zien.
Eliza: "I should... but I can't drink all this scotch by myself."
Hood: "Yyyyyeah I think we both know that's not true."
In vorige seizoenen had hij haar vervolgens alsnog alle hoeken van de kamer laten zien.
Haha gaan we nou elke week dat gezever krijgen dat er niet genoeg vechten en neuken in zit?
Vond het persoonlijk wel weer een fijne aflevering, mooie dialogen, wederom weer lekker gefilmd enz.
Vond het persoonlijk wel weer een fijne aflevering, mooie dialogen, wederom weer lekker gefilmd enz.
eerste drie afleveringen vond ik wat magertjes, veel opbouw en geschiedenis van de afgelopen 2 jaar. Gisteren de vierde gezien en het begint nu weer echt tof te worden!
Benieuwd hoe dat verder gaat met the brotherhood en die occult sekte
en die Eliza Dushku ... hoop daar nog wel wat meer van te zien
Benieuwd hoe dat verder gaat met the brotherhood en die occult sekte
en die Eliza Dushku ... hoop daar nog wel wat meer van te zien
[ Voor 12% gewijzigd door cypher21 op 02-05-2016 09:07 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
JaDonstil schreef op zondag 01 mei 2016 @ 09:54:
Haha gaan we nou elke week dat gezever krijgen dat er niet genoeg vechten en neuken in zit?
Het is niet eens het gebrek aan geweld maar het geweld is te simpel.
Een icepick door de nek, scene afgelopen. Normaal gesproken is zo'n scene op zijn minst een gevecht van 2 minuten.
Chance Kelly herkende ik als een echte badass in andere films. Goed gebouwd en brede kaken. Ik zat te wachten op een topgevecht van hem. Dit is gewoon kouwe kak

Papa Amish zijn kar slopen is leuk maar er gebeurt helemaal niets. Ik zou hem uit de Amish kast laten komen en een pak rammel laten uitdelen. Proctor heeft dat vechten toch van iemand moeten leren? Dat zou een typisch Banshee moment zijn
Maar goed. Ze kunnen Banshee dus gaan uitzenden bij omroep max i.p.v. cinemax
Pff, dat einde. Dat zag ik niet aankomen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Nooit van rumspringar gehoord? Vanaf je 14 to 16 mag je doen wat je wilt buiten de amish. Dan moet je keuze maken of amish of niet.BARACUS schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:23:
Papa Amish zijn kar slopen is leuk maar er gebeurt helemaal niets. Ik zou hem uit de Amish kast laten komen en een pak rammel laten uitdelen. Proctor heeft dat vechten toch van iemand moeten leren? Dat zou een typisch Banshee moment zijn![]()
Maar goed. Ze kunnen Banshee dus gaan uitzenden bij omroep max i.p.v. cinemax
Lijkt me wel dat proctor duidelijk niet voor amish gekozen heeft, (16 is meer dan jong genoeg om te leren vechten)
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Nou sterker nog de rumspringar duurt niet van 14 tot 16 hij begint bij 14 tot 16 en duurt zolang de jeugd nog geen besluit heeft gemaakt. Maximaal tot 21 dacht ik. Meestal zijn het echter geen kids (14/16) maar eerder jong volwassenen (18/19).
Er is dus ruimte genoeg om dan vechten te leren. Al is het in het verhaal niet duidelijk of Proctor tijdens deze periode idd is weg gelopen.
Er is dus ruimte genoeg om dan vechten te leren. Al is het in het verhaal niet duidelijk of Proctor tijdens deze periode idd is weg gelopen.
Goede aflevering. Carrie zal nog wel een episch gevecht krijgen met politie-meisje
Beste aflevering van een toch wel tegenvallend seizoen tot nu toe. Dat wat Banshee zo memorabel maakte ontbreekt: de epische gevechten, de band en interactie tussen de hoofdrolspelers en een echt lekkere story arc. Deze seriemoordenaar onzin slaat wel de plank mis. Eigenlijk elke serie met een seriemoordenaar is problematisch. Dit in Banshee is niet slecht, maar de verhaallijn is niet pakkend genoeg. De seriemoordenaar is niet interessant en weet niet te boeien. Het is jammer dat ze niet gewoon lekker knallen in het laatste seizoen. Hopelijk knallen ze nog in de laatste twee eps nu de confrontatie met Procter en tussen Kurt en Calvin eraan komt. Maar dan nog komt dit absoluut niet in de buurt van het fantastische derde seizoen, wat echt vorig jaar een van de beste dingen op televisie was. Deze prachtige serie had een sterker laatste seizoen verdiend.
Sorry, mijn fout. Banshee is natuurlijk gebaseerd op realiteitazz_kikr schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:38:
[...]
Nooit van rumspringar gehoord? Vanaf je 14 to 16 mag je doen wat je wilt buiten de amish. Dan moet je keuze maken of amish of niet.
Lijkt me wel dat proctor duidelijk niet voor amish gekozen heeft, (16 is meer dan jong genoeg om te leren vechten)
Ik zou het gewoon tof vinden als die oude pa ineens kung-fu doet en een badass blijkt te zijn
We hadden deze week eindelijk een ouderwetse knokpartij (catfight
Het huilie huilie moment van Hood is een goede samenvatting van dit seizoen
Banshee lijkt wel een gecastreerde pitbull waar de tanden van zijn uitgevallen.
Nou he wat slecht, weinig tieten en vechten ook he. Ik zou volgende week gewoon weer terug komen hier en het nog eens melden, misschien helpt het.
Inderdaad.
Ik vind het juist erg mooi, karakters evolueren en er gebeuren dingen die niet zo standaard zijn.
Nog steeds vind ik dit een enorm sterke serie en ik kan niet wachten op de volgende aflevering.
De negatieve commentaren zijn ook erg stellig geschreven, ik mis daar wel een beetje de woorden: 'ik vind' bij.
Ik vind het juist erg mooi, karakters evolueren en er gebeuren dingen die niet zo standaard zijn.
Nog steeds vind ik dit een enorm sterke serie en ik kan niet wachten op de volgende aflevering.
De negatieve commentaren zijn ook erg stellig geschreven, ik mis daar wel een beetje de woorden: 'ik vind' bij.
Banshee trekt ook een bepaald type volk aanKaiseRRuby schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:59:
[ Voor 27% gewijzigd door BARACUS op 09-05-2016 00:12 ]
Zoals?
Ben het hier helemaal mee eens. Azijn*******KaiseRRuby schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:59:
Winst = Papie = ZeroT0ne
Daar doe je de serie geen eer mee vind ik persoonlijk. De serie is veel meer dan kortzichtig vechten en neuken.
Dat jij of "een bepaald type volk" daar alleen voor kijkt zegt meer over die kijkers dan over de serie.
Laatste seizoen is toch wel heel erg matig in vergelijking met de voorgaande drie. Je zit eigenlijk de hele tijd te wachten op de ultieme showdown tussen Proctor en Hood maar ondertussen wordt er wat gerommeld met een Satanische killer, een overbodige FBI miep en drugshandel op kartelniveau.
De ontwikkeling bij de neo-nazi's vind ik nog wel mooi, hoop dat de broederconfrontatie er nog van komt. Het afmaken van deputy Cruz door Burton snapte ik niet helemaal, was ook zo gepiept in het begin. Of Proctor wilde z'n sporen wissen of Cruz was op eigen houtje bezig. De wraak van Job was ook erg mooi bedacht, maar de uitvoering wel erg afgeraffeld. Ook de bekentenis van Hood tegen Brock was wel erg makkelijk en snel, maar ja het einde nadert. Hoop wel op een mooie slotaflevering.
De ontwikkeling bij de neo-nazi's vind ik nog wel mooi, hoop dat de broederconfrontatie er nog van komt. Het afmaken van deputy Cruz door Burton snapte ik niet helemaal, was ook zo gepiept in het begin. Of Proctor wilde z'n sporen wissen of Cruz was op eigen houtje bezig. De wraak van Job was ook erg mooi bedacht, maar de uitvoering wel erg afgeraffeld. Ook de bekentenis van Hood tegen Brock was wel erg makkelijk en snel, maar ja het einde nadert. Hoop wel op een mooie slotaflevering.
De camera 360 graden draaien en vervolgens ligt de hele kamer vol lijken.
Het budget was duidelijk op
Zonder rotzooi herken je de genialiteit van de eerste seizoenen niet, zullen we maar denken.
Het budget was duidelijk op
Zonder rotzooi herken je de genialiteit van de eerste seizoenen niet, zullen we maar denken.
Dat vond ik juist erg mooi gedaan en ook best wel passen bij de serie.
Dat Burton een baas is, is wel duidelijk, maar dit was denk ik iets te superheropowers geweest als ze hier een complete vechtscene uit hadden gemaakt.
Dat Burton een baas is, is wel duidelijk, maar dit was denk ik iets te superheropowers geweest als ze hier een complete vechtscene uit hadden gemaakt.
Ja, als heel groot fan van Banshee vind ik dit seizoen zonde. De Brotherhood verhaallijn is de enige verhaallijn die boeit, de rest stelt teleur. Deze heerlijke serie had een beter eind verdiend.
Brotherhood verhaallijn is ook de enige die ze door laten gaan.
Rest wordt naar mijn mening iets te snel afgeraffeld.
Maar gok dat t kartel straks wel een grotere rol gaat krijgen als proctor niet op tijd levert
Rest wordt naar mijn mening iets te snel afgeraffeld.
Maar gok dat t kartel straks wel een grotere rol gaat krijgen als proctor niet op tijd levert
Moeten ze heel snel komen, ze hebben nog een aflevering.cypher21 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:45:
Och... dit seizoen heeft maar 8 afleveringen...Donstil schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:55:
[...]
Moeten ze heel snel komen, ze hebben nog een aflevering.
Pfff... dan gaat ook dat afgeraffeld worden jah
Misschien stoppen ze met het Sherrif Hood gedeelte en gaan ze met Proctor door?cypher21 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:58:
[...]
Och... dit seizoen heeft maar 8 afleveringen...
Pfff... dan gaat ook dat afgeraffeld worden jahmatig...
De setting/wereld vraagt om nog wel meer seizoenen, de verhaallijn met Hood enz is wel klaar nu.
Al zal ik ook *Motherfucker* Job missen.
Zonde toch dit seizoen, vorige seizoen keek ik elke zaterdag om 07:00, nu vergeet ik het soms een week. Al was de een na laatste wel weer ok. Maar ik had liever gehad dat ik vorig seizoen gestopt was. Zonde zonde... Maar ik heb genoten, top serie met een matig laatste seizoen.
Hoogtepunt was voor mij het gevecht in de kerk, oh yeah
Hoogtepunt was voor mij het gevecht in de kerk, oh yeah
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 18-05-2016 23:05 ]
Erm, dit is het laatste seizoen.... Ever. Na de volgende aflevering is het afgelopen met Banshee.Donstil schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:10:
[...]
Misschien stoppen ze met het Sherrif Hood gedeelte en gaan ze met Proctor door?
De setting/wereld vraagt om nog wel meer seizoenen, de verhaallijn met Hood enz is wel klaar nu.
Al zal ik ook *Motherfucker* Job missen.
Het zal echt moeten knallen, maar ik vrees het ergste...
Ja i know maar in de vorm van een SpinOff zou dit toch zeker wel mogelijk zijn.Notna schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:20:
[...]
Erm, dit is het laatste seizoen.... Ever. Na de volgende aflevering is het afgelopen met Banshee.
Het zal echt moeten knallen, maar ik vrees het ergste...
De setting is er mijn inziens goed genoeg voor.
Zo, net de laatste aflevering gezien. Wat mij betreft een beetje een soft einde, ik had meer van een knal verwacht. Verder was het w.m.b. wel een prima seizoen, wel iets artistieker dan de voorgaande, maar alleen maar meer van hetzelfde is ook niet goed.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
En weer een serie ten einde. Inderdaad wel iets soft, maar ik vond het wel allemaal prima afgerond zo. Beter dan Castle...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
"Suck my Tit"
Ik ga Job nog het meest missen. Prachtig karakter was dat toch, de rest is prima afgerond zo eventueel een spin-off met Procter had gekund maar nu hij een belangrijke rol krijgt in The Blacklist zal dat niet gebeuren.
Ik ga Job nog het meest missen. Prachtig karakter was dat toch, de rest is prima afgerond zo eventueel een spin-off met Procter had gekund maar nu hij een belangrijke rol krijgt in The Blacklist zal dat niet gebeuren.
Ik vond dit een goede afsluiter. Wel teveel losse eindjes in 1x opgelost. En wat is Job toch een geweldig personage. Was blij dat ie zich weer geschoren had en het 'motherfucker' weer te pas kwam. Net als in deze: 'suck mah tit!', die ga ik het meest missen. Maar ben blij dat het op een degelijke manier gestopt is. (Wel jammer, had ff niet van te voren in de gaten dat dit de laatste aflevering was...)
Ik blijf het jammer vinden. Dit laatste seizoen was echt niet sterk. Ik vind het ook wel goed dat het niet weer de zoveelste shootout was, net als in de eerste drie seizoenen. Ik waardeer dat ze een andere insteek hebben gekozen. Maar de vraag is altijd of een keuze goed uitpakt. Ik denk dat de Banshee fan er niet omheen kan dat dit seizoen een stap terug was. Dit seizoen ontbeerde wat Banshee zo mooi maakt. Ik begrijp nu helemaal dat de makers ervoor kozen om de serie te beëindigen. De verhalen waren duidelijk op. Dat Burton Rebecca heeft vermoord is ook zo jammer. Ik snap de uitleg, maar waarom deze keuze? Waarom de seriemoordenaar verhaallijn? Vooral als nu blijkt dat iemand anders Rebecca had vermoord. Het is zonde. Waarom niet het seizoen helemaal centreren rond de Brotherhood en een ultieme showdown met Procter? Prachtige serie, ik ben blij dat ik deze vanaf de start heb bekeken. Toch de beste actieserie van de laatste jaren. Dit laatste seizoen is een klein smetje, maar haalt de serie in zijn geheel niet heel erg omlaag. Vaarwel, Banshee! Ik heb ervan genoten. May we meet again.. Over een paar jaar, wanneer ik de serie herkijk. Viva Banshee!
Helaas, helaas, geen Banshee meer. Ik heb genoten de afgelopen jaren.
En ik maar tot het laatste moment wachten tot ze Lucas z'n echte naam zouden zeggen
smakelijke serie, erg van genoten; smakelijke personages, leuk plot, verrassende twists, smakelijke aktie (vd weekd ie oude JB007 films gezien .... ), nodig 'functioneel' naakt en dat allemaal binnen de grenzen van bansheexoniq schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 21:32:
Ik vond dit een goede afsluiter. Wel teveel losse eindjes in 1x opgelost. En wat is Job toch een geweldig personage. Was blij dat ie zich weer geschoren had en het 'motherfucker' weer te pas kwam. Net als in deze: 'suck mah tit!', die ga ik het meest missen. Maar ben blij dat het op een degelijke manier gestopt is. (Wel jammer, had ff niet van te voren in de gaten dat dit de laatste aflevering was...)
Lees hier veel kritiek, die ik niet altijd deel. Alleen dat stuk van die (duivelse)sekte had er wel uit gekomen van mij, maar dat was ook weer nodig om dat gedoe van rebecca beetje 'mysterieus' te houden. Afgezien daarvan vond ik het een van de smakelijkste series van de laatste tijd. Zeker op gebied van actie en (donkere)humor maar vooral de personages/karakters maken de serie voor mij
Had graag nog een seizoen gezien, maar opzich ook content met huidig einde en afwikkeling verhaal. Hoewel, de slot monoloog de deur wel open laat
Een spinnoff ... weet het niet, meestal pakken die niet zo goed uit. Hoewel, eentje met Job .. Mr.Robot meets Banshee wel zie zitten

Dus ... wat nu te kijken?
[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 22-05-2016 18:47 ]
Job zou wel in een realistische hacker serie kunnen a la Mr Robot, maar voor die specifieke serie is ie iets te grappig. Daar passen zijn heerlijke uitspraken niet in. Maar ik zou een serie zoals Mr Robot die wat minder op schizofrenie goed leunt met meer actief wel kunnen waarderen ernaast. Job verdient het gewoon als personage.himlims_ schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:36:
[...]
smakelijke serie, erg van genoten; smakelijke personages, leuk plot, verrassende twists, smakelijke aktie (vd weekd ie oude JB007 films gezien .... ), nodig 'functioneel' naakt en dat allemaal binnen de grenzen van banshee![]()
Lees hier veel kritiek, die ik niet altijd deel. Alleen dat stuk van die (duivelse)sekte had er wel uit gekomen van mij, maar dat was ook weer nodig om dat gedoe van rebecca beetje 'mysterieus' te houden. Afgezien daarvan vond ik het een van de smakelijkste series van de laatste tijd. Zeker op gebied van actie en (donkere)humor maar vooral de personages/karakters maken de serie voor mij![]()
Had graag nog een seizoen gezien, maar opzich ook content met huidig einde en afwikkeling verhaal. Hoewel, de slot monoloog de deur wel open laat
Een spinnoff ... weet het niet, meestal pakken die niet zo goed uit. Hoewel, eentje met Job .. Mr.Robot meets Banshee wel zie zitten![]()
![]()
Ik kijk nu nog altijd Game of Thrones, maar een actie zoals Banshee zou ik nu ff niet weten.
Ash vs evil dead voor de gevechten en het bloed en submission voor het functionele naakthimlims_ schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:36:
lol watxoniq schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:59:
[...]
Job zou wel in een realistische hacker serie kunnen a la Mr Robot, maar voor die specifieke serie is ie iets te grappig.
Job is een geweldig karakter maar zijn 'hacker" acties in de serie zijn echt compleet onrealistisch
Nou ik heb het eerste kwartier gezien van Submission. Dat naakt is absoluut niet functioneel, das gewoon naakt om het naakt zijn.Anoniem: 738905 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:01:
[...]
Ash vs evil dead voor de gevechten en het bloed en submission voor het functionele naakt
Verder ook bizar slecht geacteerd trouwens, niet alles uit de Showtime koker is goed helaas maar dat is voer voor een ander topic.
Het epische gevecht van Proctor vs een tuin vol aryan brotherhood dat nooit kwam
Van dit seizoen krijg je echt blauwe ballen.
Gelukkig hebben we de vorige seizoenen nog. Die zal ik voor een 3e keer gaan kijken en in de toekomst waarschijnlijk nog vaker. Dat is voor mij vrij zeldzaam, deze serie bereikt gewoon het niveau van the A-team qua pure entertainment en waanzin

Van dit seizoen krijg je echt blauwe ballen.
Gelukkig hebben we de vorige seizoenen nog. Die zal ik voor een 3e keer gaan kijken en in de toekomst waarschijnlijk nog vaker. Dat is voor mij vrij zeldzaam, deze serie bereikt gewoon het niveau van the A-team qua pure entertainment en waanzin
Outcast, zelfde kanaal triple de wtf
pilot pas uit
Helemaal mee eensCoenen schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:39:
Helaas, helaas, geen Banshee meer. Ik heb genoten de afgelopen jaren.
Het laatste seizoen was duidelijk het minste seizoen, maar het was nog steeds prima te verteren.
Ik ga Banshee missen!
reeds gezien, maar inderdaad een smakelijke serie om hierna te kijkenAnoniem: 738905 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:01:
[...]
Ash vs evil dead voor de gevechten en het bloed en submission voor het functionele naakt
overigens staan er nogal wat 'shorts' op; http://www.welcometobanshee.com/
aanvullingen of achtergrond op verhaal
op reddit tipte iemand; IMDB: Peaky Blinders (TV Series 2013– )
[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 23-05-2016 09:48 ]
Ik vond het nog best een redelijke afsluiting van een geweldige serie met helaas een erg matig laatste seizoen. In ieder geval een goed genoeg afgerond verhaal.
Nu eindelijk eens aan Strike Back beginnen.
Nu eindelijk eens aan Strike Back beginnen.
Peaky Blinders is zeker een aanrader, maar IMHO niet echt vergelijkbaar met banshee.himlims_ schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:47:
[...]
op reddit tipte iemand; IMDB: Peaky Blinders (TV Series 2013– )
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Die outcast die 3 juni pas start? Heb je toevallig een titel van de pilot? Dan weet ik of we het over dezelfde hebbenkingpol schreef op maandag 23 mei 2016 @ 05:03:
[...]
Outcast, zelfde kanaal triple de wtf
pilot pas uit
Precies dit, vooral toen hij "Bye Ana" zei tegen Carrie.FireSonus schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:48:
En ik maar tot het laatste moment wachten tot ze Lucas z'n echte naam zouden zeggen
is everything cool?
Zo, ook ondergetekende heeft net eindelijk de laatste aflevering gezien 
Wat een serie zeg! In het begin was ik er niet echt een fan van, maar gaandeweg heeft de serie me volledig naar binnen getrokken. Er zijn maar weinig series die je in de finale met een behoorlijke bro(c)k (haha, get it?) in de keel kunnen laten meeleven met de karakters op het scherm. Banshee deed het keihard.
Ondanks het gebrek aan seks en geweld in dit laatste seizoen vind ik het verhaal zeker wel goed afgerond zo.
* Stukfruit is blij - beter zo'n seizoenseinde dan opeens niets meer, of nog erger, zoiets als de recente finale van Arrow
Wat een serie zeg! In het begin was ik er niet echt een fan van, maar gaandeweg heeft de serie me volledig naar binnen getrokken. Er zijn maar weinig series die je in de finale met een behoorlijke bro(c)k (haha, get it?) in de keel kunnen laten meeleven met de karakters op het scherm. Banshee deed het keihard.
Ondanks het gebrek aan seks en geweld in dit laatste seizoen vind ik het verhaal zeker wel goed afgerond zo.
* Stukfruit is blij - beter zo'n seizoenseinde dan opeens niets meer, of nog erger, zoiets als de recente finale van Arrow
Dat zit wel Schnorr.
Vandaag ook tijd gehad de finale te kijken. Wát een serie. Ik den dat het wel weer even wat tijd gaat kosten een dergelijk pareltje te ontdekken. Verhaallijnen zijn mooi afgerond, mooie beelden, goede muziek; alles zat er in wat mij betreft.
De Blue Ray set (dus ik hoop op een mooie box
) gaat hier p de plank staan in ieder geval (mocht die uitkomen
)
De Blue Ray set (dus ik hoop op een mooie box

eigenlijk niets aan toe te voegen. Ik heb net de laatste aflevering bekeken, wat een serie.Notna schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:58:
Vandaag ook tijd gehad de finale te kijken. Wát een serie. Ik den dat het wel weer even wat tijd gaat kosten een dergelijk pareltje te ontdekken. Verhaallijnen zijn mooi afgerond, mooie beelden, goede muziek; alles zat er in wat mij betreft.
De Blue Ray set (dus ik hoop op een mooie box) gaat hier p de plank staan in ieder geval (mocht die uitkomen
)
Ik snap best dat veel mensen het laatste seizoen wat minder vonden, echter heb ik in een aantal dagen het hele seizoen gekeken en dat beviel me meer dan uitstekend. Laatste kwartier met al het afscheid nemen e.d. was erg mooi in beeld gebracht, goede muziek. Top serie.
Zijn er nog goede aanraders als "vervanging" van banshee? Het eerder genoemde Strike Back heb ik reeds gezien, en is voor iedereen die van een goede actieserie houdt een grote aanrader (indien seizoen 1 niet bevalt, even doorzetten met de hoofdpersonen van seizoen 2 en verder wordt de serie een stuk sterker op het gebied van actie en chemie tussen de spelers)
op aanraden van hierboven ben ik Peaky Blinders (TV Series 2013– ) gaan kijken, wel iets minder humor en andere settings. Zeker aanrader.hellboy123 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:02:
Zijn er nog goede aanraders als "vervanging" van banshee?
Meer humor en minder verhaal Ash vs Evil Dead (TV Series 2015– ) Kan weinig andere bedenken die je met Banshee kunt vergelijken. Gang Related (TV Series 2014) misschien
Strike Back, ook van Cinemax. Misschien Preacher dat onlangs begonnen is. Voor mooie matpartijen (hoewel geen denderende serie), Into the Badlands. Gang Related is een politieserie over een agent die een dubbelrol speelt. Heel andere serie. Wel aardig, geen topper. Ook van Cinemax: Hunted. Vrouw met geheugenverlies die een badass blijkt te zijn.himlims_ schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:30:
[...]
op aanraden van hierboven ben ik Peaky Blinders (TV Series 2013– ) gaan kijken, wel iets minder humor en andere settings. Zeker aanrader.
Meer humor en minder verhaal Ash vs Evil Dead (TV Series 2015– ) Kan weinig andere bedenken die je met Banshee kunt vergelijken. Gang Related (TV Series 2014) misschien
Hap and Leonard vond ik erg vermakelijk.himlims_ schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:30:
[...]
op aanraden van hierboven ben ik Peaky Blinders (TV Series 2013– ) gaan kijken, wel iets minder humor en andere settings. Zeker aanrader.