Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

YES BANSHEE! O+

Dit was gewoon fijn en een mooie kickoff voor het volgende seizoen!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

zou hood nu met proctor gaan samenwerken? Of komt hij terug als sherrif? Ik hoop van niet trouwens, met proctor samenwerken lijkt me veel toffer voor de serie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:23

Barbas

Gallego!

Anoniem: 32279 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 15:53:
zou hood nu met proctor gaan samenwerken? Of komt hij terug als sherrif? Ik hoop van niet trouwens, met proctor samenwerken lijkt me veel toffer voor de serie namelijk.
Denk inderdaad dat hij voor Proctor gaat werken. Dat was in ieder geval de indruk die ik kreeg van de finale. Proctors gelaatsuitdrukking sprak boekdelen namelijk. Zou wel heel vet zijn! Vond het echt een vette finale! Zag Gordons dood niet aankomen. Wel mooi hoe Hood en Gordon met hun arsenaal bezig waren :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb ook genoten van dit seizoen, ze hebben in de laatste paar afleveringen Gordon toch best naar vechtersbaas omgeturnt (komende vanaf dronkelap status). Jammer dat de 10 afleveringen alweer voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 07:10

Donnie

AKA DonCorleone

Gordon zijn schietkunsten opeens waren wel opmerkelijk ja... verder was de season finale wel goed te doen hoor.

Ook ik denk dat hij proctor gaat joinen ja, if you cant beat them join them zeg maar ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom zou hij eigenlijk bij proctor gaan? Ik snap het toch niet echt. Hij heeft denk ik vele vele miljoenen ergens liggen. Althans, hij overvalt af en toe banken en militaire basissen etc. Waarom zou hij uberhaupt in Banshee blijven? Hij kan beter (desnoods met het gezin) wegtrekken en relaxed gaan leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Ik vond het een dikke uitzending. Beetje onrealistisch :P, maar erg goede actie en soms ook wreed vooral het ninja zwaard en de sigaar.

@Dikkie
Dan is er geen serie meer die Banshee heet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:23

Barbas

Gallego!

Anoniem: 32279 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:06:
Waarom zou hij eigenlijk bij proctor gaan? Ik snap het toch niet echt. Hij heeft denk ik vele vele miljoenen ergens liggen. Althans, hij overvalt af en toe banken en militaire basissen etc. Waarom zou hij uberhaupt in Banshee blijven? Hij kan beter (desnoods met het gezin) wegtrekken en relaxed gaan leven?
Ik denk dat hij Proctor en zijn connecties nodig heeft om uberhaupt Job terug te kunnen vinden. Normaal gesproken was Job diegene die personen voor Hood kon vinden, alleen is Job nu zelf zoek :P

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 18:02
Anoniem: 32279 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:06:
Wat jij nou zegt zou waarschijnlijk het (happy) einde zijn van de serie. Aangezien ze nog niet klaar zijn met de serie lijkt het mij sterk dat hij uit Banshee vertrekt, maar we zullen het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

achja, dat was ik vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:32
Als Hood besluit om Proctor te ondersteunen, mag hij dan ook het nichtje weer "aanraken"?? Maakt het wel weer aantrekkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Gister de laatste twee afleveringen gekeken.

Goed seizoen, zeer mooie beelden en opnames.
Helaas een stuk minder bloot dan in de vorige twee seizoenen :P

Jammer dat ze niet een paar afleveringen meer hebben gemaakt, de laatste twee afleveringen vond ik eerlijk gezegd een beetje afgeraffeld en vooral de laatste.
Verhaal van Proctor moest afgerond worden, verhaal met het leger moest afgerond worden en ook nog een cliffhanger voor het volgende seizoen. Wel dikke aktie, maar een beetje afgeraffeld.
Nu helaas weer een klein jaar wachten :(

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-05 08:50
Geweldige serie, aanrader voor iedereen die van actie houdt!

Helaas jaartje wachten en volgend seizoen maar 8 afleveringen i.p.v. 10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:34
jasper2603 schreef op maandag 06 april 2015 @ 10:07:
Geweldige serie, aanrader voor iedereen die van actie houdt!

Helaas jaartje wachten en volgend seizoen maar 8 afleveringen i.p.v. 10..
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:23

Notna

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:03

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Eliza Dushku is toegevoegd aan de cast: http://deadline.com/2015/...nshee-cinemax-1201405176/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-05 20:28

Major_ton

Shoot!

Werd wel tijd dat er weer een nieuwe dame geïntroduceerd zou worden in Banshee! Kom maar op. En dus waarschijnlijk een 8 episode final season van de serie. Wel jammer als dat waar is, maar zolang ze er iets moois van maken, kunnen we terugkijken op een hele vette en niet uitgemolken serie!

[ Voor 51% gewijzigd door Major_ton op 06-04-2015 21:17 ]

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:03

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Eliza Dushku, speelde onder anderen Faith in Buffy the Vampire Slayer, Echo in Dollhouse

Afbeeldingslocatie: http://images2.fanpop.com/images/photos/3100000/Eliza-Dushku-buffy-the-vampire-slayer-3100976-663-1057.jpg

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:34
Major_ton schreef op maandag 06 april 2015 @ 21:15:
Werd wel tijd dat er weer een nieuwe dame geïntroduceerd zou worden in Banshee! Kom maar op. En dus waarschijnlijk een 8 episode final season van de serie. Wel jammer als dat waar is, maar zolang ze er iets moois van maken, kunnen we terugkijken op een hele vette en niet uitgemolken serie!
De makers van de serie hebben al meermaals gezegd dat ze vijf seizoen wilden maken, dus het is nog niet voor volgend jaar dat we afscheid zullen moeten nemen van deze serie. Iets wat ik heel jammer zou vinden, want dit is nu eenmaal één van de betere series die nu loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
nice, hopelijk volgend seizoen wel weer meer naakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Godsie wat een gaaf seizoen zeg.
Ik had de afleveringen opgespaard omdat ik een grote reis maak op dit moment en zo dus elke avond voor het slapen gaan iets kan kijken.

Ik heb Banshee er alleen al doorheen geknald in 3 dagen. Het keek zo lekker weg dat ik drie keer tot 3:00 heb zitten kijken. Heerlijke serie, seizoen 3 was naar mijn mening weer zo goed als het eerste, goed te zien dat ze na het wat mindere tweede seizoen weer in de lift zitten.

Er leek ook wat meer vrijheid te zijn bij de directors en schrijvers had ik het idee, mooie flashbacks, creatieve camera dingen, gopro spul enz.

Top.
cypher21 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:56:
nice, hopelijk volgend seizoen wel weer meer naakt :P
Even een wat ouder topic oprakelen maar is minder naakt zolang de serie langer loopt niet gemeen goed aan het worden inmiddels? Je ziet dit bij steeds meer series gebeuren namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Donstil schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 05:06:

[...]

Even een wat ouder topic oprakelen maar is minder naakt zolang de serie langer loopt niet gemeen goed aan het worden inmiddels? Je ziet dit bij steeds meer series gebeuren namelijk.
Klopt, zie je bij Game of Thrones en een hoop andere series inderdaad ook.
Op zich niet veel mis mee, maar ik mag graag vrouwelijk schoon zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cypher21 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:58:
[...]

Klopt, zie je bij Game of Thrones en een hoop andere series inderdaad ook.
Op zich niet veel mis mee, maar ik mag graag vrouwelijk schoon zien :P
Precies, eigenlijk moet elke vrouw in elke tv serie gewoon 1 keer naakt en niet in een shot van 0,5 seconden. Als man moet je toch ook wat te bekijken hebben :+

Maar Banshee is wel van heel veel naakt naar niks naakt gegaan, in game of thrones hadden we nog carice die goed liet zien wat ze in huis heeft twee afleveringen terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

Banshee Sets End Date: Season 4 Will Be Cinemax Drama's Last

The jig is almost up for Lucas Hood.

Although unconfirmed by Cinemax, TVLine has learned exclusively that Banshee‘s upcoming eight-episode fourth season will be the show’s last.

I’m told producers have known for some time that that end was near, and, as a result, were able to craft an “epic” conclusion to the series.

In an interview with TVGuide.com last March, EP Greg Yaitanes — who’s currently helming Cinemax’s new hitman drama Quarry — acknowledged that Banshee “always had a limited premise and lifespan,” adding, “We push hard to make sure every episode is better than the one before it, and that takes an enormous amount of energy and creativity and work.”

http://tvline.com/2015/07...ending-cinemax-cancelled/

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik wilde het net posten.
Zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Lichtpuntje is dat ze het al vantevoren wisten en dus waarschijnlijk een zeer episch einde hebben gemaakt in plaats van "oh shit we moeten het snel afronden" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:05

Bergie

Lekker belangrijk...

Banshee kennende zal het wel eindigen met veel tieten, schieten, helikopters en explosies. Ik ga weer braaf kijken dus :P

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Bergie schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:23:
Banshee kennende zal het wel eindigen met veel tieten, schieten, helikopters en explosies. Ik ga weer braaf kijken dus :P
Het aantal tieten werd met het seizoen minder dus gok op veel actie en bloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De baas van Cinemax wou af van hun 'Skinemax' imago, in Strike Back is het ook duidelijk anders.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat een geweldige serie is dit zeg!
Jammer dan Cinemax altijd maar een paar seizoenen van een serie maakt, want het zijn allemaal geweldige shows.

En wat is Job een heerlijk karakter in die serie.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
IJzerlijm schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:58:
De baas van Cinemax wou af van hun 'Skinemax' imago, in Strike Back is het ook duidelijk anders.
Wat toch een vervelende trend is naar mijn mening. Het lijkt overal wat minder te worden.

Nou kijk ik geen serie alleen om de tieten maar het maakt het soms allemaal wat geloofwaardiger. Op de "gratis" Amerikaanse zenders stoor ik mij altijd mateloos dat de vrouw met laken en al uit bed stapt. Net na dat ze keihard uitelkaar getrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Eén woord: Amerika. Waar de moorden niet grafisch genoeg in beeld gebracht kunnen worden, maar mensen he-le-maal over de flos gaan bij het zien van een tepel. :')

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 18:19
dat ziet er allemaal verdomd epic uit!
dat s4 maar snel moge beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-05 18:17
Eliza Dushku _/-\o_ _/-\o_

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-05 21:54
Helaas het laatste seizoen, maar aan de trailer te zien wordt het wel een knallend einde!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Zaterdag gaat het vierde en laatste seizoen van Banshee van start. Toevallig gisteren weer een abonnement genomen op HBO, de houder van de uitzendrechten in Nederland, dus ik ben er helemaal klaar voor. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Heb er weer zin an oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 21:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben d'r ook klaar voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Nu online

Baseman77

We move

Echt doodzonde dat dit het laatste seizoen wordt, maar 'bring it on'! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Vanmiddag genieten, moest helaas eerst boodschappen doen, zo een verjaardag, de tuin moet ik nog klaarmaken, maar daarna ga ik op de bank mest een pot bier genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Omg a lot has changed!
Goeie aflevering - heerlijk dat het weer terug is >:)

[ Voor 57% gewijzigd door calsonic op 02-04-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Laatst online: 02-05 18:20
calsonic schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 14:07:
Omg a lot has changed!
Goeie aflevering - heerlijk dat het weer terug is >:)
Zeker weten, dit wordt een knallend einde.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zoveel anders, maar toch zoveel herkenbaar.. _/-\o_

Die redneck met dat Sarah Palin-shirt :D :') :'(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Laatst online: 30-12-2021
Stukfruit schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 23:56:
Zoveel anders, maar toch zoveel herkenbaar.. _/-\o_

Die redneck met dat Sarah Palin-shirt :D :') :'(
Ik waardeer de politieke boodschappen wel in Banshee.
Uitleggen dat Amerika een gaarkeuken is geworden terwijl de bankschroef wordt aangedraaid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Woah wat een start weer :Y

Jammer dat Rebecca dood is. Gelukkig kwam ze nog veelvuldig in beeld in al haar glorie :$ :P

Was wel weer even graven naar de gebeurtenissen van het laatste seizoen, maar de flashbacks hielpen daar goed bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wat een heerlijke serie is dit toch. Kan niet wachten op hoe episch dit laatste seizoen wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Het begin was in ieder geval weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap niet waarom dit het laatste seizoen is? Bizar toch.. Zoveel meuk en een goede serie laten ze dan stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Het verhaal is op een gegeven moment ook gewoon op hè, om interessant te blijven. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas heb ik de nieuwe aflevering nog niet op HBO NL terug kunnen vinden. Hopelijk komt daar binnenkort verandering. Tot die tijd ben ik genoodzaakt dit topic te mijden.

@Hobbykok: het is een afweging, maar sommige series worden door extra seizoenen minder interessant of langdradig en vallen in herhaling, waarbij het kennelijk ook lastig is om een serie in de ogen van de fans een juist einde te geven. De eerste 3 seizoenen van Banshee heb ik met plezier gekeken en als dit laatste seizoen die lijn weet voort te zetten, dan kan ik ermee leven dat er een eind aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Quad schreef op zondag 17 februari 2013 @ 02:04:
Inderdaad, Banshee is heerlijk hard.
Wtf die shot na deze still...

[afbeelding]

Nog erger dan NSFW om hier op GoT te dumpen :+
wat bedoel je daarmee? die shot was niet zo ... 'vernietigend' als had verwacht, dare i say it ... little dissapointed

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

himlims_ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:25:
[...]

wat bedoel je daarmee? die shot was niet zo ... 'vernietigend' als had verwacht, dare i say it ... little dissapointed
Anders quote je even een bericht uit 2013 joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

himlims_ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:25:
[...]

Ja. Nou. Uh. Geen idee. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 738905 schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:52:
Ik snap niet waarom dit het laatste seizoen is? Bizar toch.. Zoveel meuk en een goede serie laten ze dan stoppen...
Ik hoor maar weinig mensen praten over Banshee. Dit vinden een hoop mensen dus een kut serie? :'(
Als de kijkcijfers hoog zijn dan rekken ze de boel wel uit totdat het een treurige boel wordt.

De lijst van series die geniaal zijn met s01/02 en daarna volledig inkakken is enorm.
Laat Banshee maar in vrede sterven. Daarna kunnen de schrijvers een nieuwe serie ontwikkelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-05 11:50

Krizzie

Progressive Music \o/

Net de eerste ep van seizoen 4 gezien, begint meteen weer lekker! :D

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ja begint zeker sterk, maar snap prima dat het om afronding vraagt. Wel jammer van Rebecca. En waarom ze ineens een mega politiebureau hebben in zo'n plaatsje, tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels heb ik de aflevering via HBO NL kunnen kijken. Verrassende opening en ook een mooie wijze van terugblikken, waarbij er dus ineens veel tijd verstreken blijkt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:05

Bergie

Lekker belangrijk...

sambalbaj schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:56:
Ja begint zeker sterk, maar snap prima dat het om afronding vraagt. Wel jammer van Rebecca. En waarom ze ineens een mega politiebureau hebben in zo'n plaatsje, tsja.
gezien de hoeveelheid knokpartijen per vierkante meter is dat wel nodig daar :+

Yamaha MT-09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

BARACUS schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:29:
Ik hoor maar weinig mensen praten over Banshee. Dit vinden een hoop mensen dus een kut serie?
Die hebben gewoon geen verfijnde smaak zoals wij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 18:19
Banshee en verfijnde smaak? :D
Heb zin in morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, Lucas Hood heeft een verfijnde smaak voor vrouwen :9

Aflevering 2 was ook weer mooi, maar al die flashbacks heb ik liever niet. Ik zie ze echter niet snel verdwijnen. Wel weer heerlijke vechtscenes in deze aflevering, stuk beter dan de vorige episode. Ik denk dat iedereen straks in Banshee dood is, er blijft weinig over zo :D

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 09-04-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Was weer een interessante aflevering.

Arrogante dames moeten een kusje van Samson krijgen :P
Proctor kan heel goed gitaar spelen :D
Neo-nazi's vs Amish vs Mexicaanse kartel = gegarandeerde ultra gewelddadige confrontaties 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Was dat nou Rebecca in die laatste shot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Stunt team van Banshee heeft voor de lol een filmpje gemaakt.
YouTube: Identity Crisis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

BARACUS schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:29:
De lijst van series die geniaal zijn met s01/02 en daarna volledig inkakken is enorm.
Laat Banshee maar in vrede sterven. Daarna kunnen de schrijvers een nieuwe serie ontwikkelen 8)
hoe dat zo? banshee gaat ook na s02 door waar ze gebleven zijn, qua stijl, camera en personages (wat er nog van leeft). sommige zaken zijn zwaaaar overdreven en zo fake als maar zijn kan, maar goed; is ook het gene wat serie en actie interresant maakt. Hoewel ik eigenlijk de karakters/personages van de serie zo leuk vind, meeste zijn aardig uitgewerkt, goed neergezet en interresant genoeg om te kijken.
sambalbaj schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:56:
voorzetje geven ze ook in zon beetje de eerste scene; "it's been two years..." (sinds de redskins het bureau gesloopt hebben, burgemeester dood is)
UltraSub schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:53:
Was dat nou Rebecca in die laatste shot?
ik geloof accepteer niet dat het gevonden lijk van haar is
BARACUS schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:58:
nice, doet me beetje denken aan john wick

spoiler:
//edit; laatste scene s02, Job *O* .. is dat niet dezelfde ruimte waar Lucas ook is gehouden?

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 11-04-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BARACUS schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:58:
Is de stunt dubbel voor Hood eigenlijk nog die Nederlander die de eerste seizoenen deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

Dit blijft een echt briljante serie _/-\o_
Daarom ook doodzonde dat dit het laatste seizoen is, al voorkomen ze hiermee wel dat het niveau (veel) minder wordt en de serie uitgemolken wordt.
himlims_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:42:
ik geloof accepteer niet dat het gevonden lijk van haar is
Hahaha, ik was ook in shock :D
Donstil schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:49:
Is de stunt dubbel voor Hood eigenlijk nog die Nederlander die de eerste seizoenen deed?
Nee, Martin de Boer is hiermee gestopt na seizoen 2.
Hij heeft daarna meegewerkt aan enkele grote films d:)b

[ Voor 27% gewijzigd door Baseman77 op 14-04-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Zojuist S4E2 afgerond, wat zit ik weer midden in de serie. Het gaat ook maar door, tempo ligt lekker hoog. Van eerdere seizoenen herinner ik me wel wat "trage" afleveringen, maar daar nu in de eerste 2 afleveringen nog geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Baseman77 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:58:

Nee, Martin de Boer is hiermee gestopt na seizoen 2.
Dat is wel zo slim, niemand vangt zoveel klappen per aflevering als Lucas Hood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

Hahaha, dat is helemaal waar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

In een podcast met Jonathan Tropper kwam het nog ter sprake en Anthony Starr kreeg op dag 1 van het filmen al een kopstoot in z'n gezicht van een stuntman door een slecht getimede beweging van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Aflevering 3, snurk snurk :z

De achtervolging was wel leuk geschoten maar voor de rest...

Als het zo nog een paar afleveringen doorgaat ben ik blij dat ze stoppen. Ik heb nog niet op het puntje van mijn stoel gezeten dit seizoen. Waar zijn de grote macho gevechten met gekke personages gebleven?

Wat was eigenlijk het nut van de gangster neger in deze aflevering? Ik zat in mijn handen te wrijven en te wachten op creatieve gewelddadigheid maar hij bleef een zoutzak :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tof, ik had eigenlijk geen seizoen meer verwacht. Ik dacht dat het verhaal afgerond was vorig seizoen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 17 april 2016 @ 01:26:
Tof, ik had eigenlijk geen seizoen meer verwacht. Ik dacht dat het verhaal afgerond was vorig seizoen.
Afgerond? Je had gemist dat Job ontvoerd werd in de laatste minuten?
BARACUS schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:05:
Aflevering 3, snurk snurk :z

De achtervolging was wel leuk geschoten maar voor de rest...

Als het zo nog een paar afleveringen doorgaat ben ik blij dat ze stoppen. Ik heb nog niet op het puntje van mijn stoel gezeten dit seizoen. Waar zijn de grote macho gevechten met gekke personages gebleven?

Wat was eigenlijk het nut van de gangster neger in deze aflevering? Ik zat in mijn handen te wrijven en te wachten op creatieve gewelddadigheid maar hij bleef een zoutzak :?
Ik denk dat je een andere serie gekeken hebt dan ik 8)7

In de mijne gebeurde namelijk genoeg. Job vrij, Hood opgepakt en caracter building voor die NeoNazi cop.

Best een belangrijke aflevering voor de rest van het seizoen.

Mooi ook dat de eerste zin die Job spreekt gelijk weer "Motherfucker" in zich heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Donstil schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:01:
[...]

Afgerond? Je had gemist dat Job ontvoerd werd in de laatste minuten?

[...]

Ik denk dat je een andere serie gekeken hebt dan ik 8)7

In de mijne gebeurde namelijk genoeg. Job vrij, Hood opgepakt en caracter building voor die NeoNazi cop.

Best een belangrijke aflevering voor de rest van het seizoen.

Mooi ook dat de eerste zin die Job spreekt gelijk weer "Motherfucker" in zich heeft.
Het is toch geen drama serie.

Weet je nog de gevechten tussen Hood vs Proctor, Hood vs albino man, Hood vs kickboxer.
De gekke motorbende die op bezoek kwam bij de braderie :D

Introduceren ze een lekker wijf als agent en die heeft ook precies 1 seconde gevochten.

Banshee is niet meer de wilde achtbaan waardoor je op het puntje van je stoel zit ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BARACUS schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:23:
[...]

Het is toch geen drama serie.

Weet je nog de gevechten tussen Hood vs Proctor, Hood vs albino man, Hood vs kickboxer.
De gekke motorbende die op bezoek kwam bij de braderie :D

Introduceren ze een lekker wijf als agent en die heeft ook precies 1 seconde gevochten.

Banshee is niet meer de wilde achtbaan waardoor je op het puntje van je stoel zit ;w
Mm alleen maar vechten maakt het allemaal wel heel erg inhoudsloos natuurlijk. Dat was het in de seizoenen hiervoor ook niet, er zaten altijd verhaal afleveringen tussen.

Ik heb me met deze prima vermaakt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BARACUS schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:23:
ana ayora, heerlijk inderdaad. En wat is google weer vriendelijk, lekker kontje heeft ze zonder kleren aan... Damn, hoop dat die ook nog even wat meer dan 1 seconde vechten gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aflevering 3 was al niet al te best, aflevering 4 vond ik helemaal saai. Beetje jammer, het was zo'n mooie serie. Nu krijgen we een gevecht tussen de nazi's en het politiekorps en er zit nog een sidestory in van die jongen en meid die vrouwen het hart uitsnijden. Weinig boeiends eigenlijk.

Je kan beter stoppen als ik het zo bekijk bij het vorige seizoen,seizoen 4 hadden ze beter niet kunnen maken. Het heeft gewoon niet meer de kwaliteit van seizoen 1 t/m 3.

tot nu toe is het ook al 4 afleveringen flashback hier en flashback daar. Echt saai, ik weet het nu wel. Ze blijven er maar mee doorgaan. Laat toch iets moois zien met die nieuwe politievrouw of wat dan ook.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 24-04-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ja kijk je alleen maar voor het neuken en het vechten dan is dit seizoen idd wat minder. Kijk je voor de algemene kwaliteit dan stijgt ook dit seizoen uit boven het gros van de andere series.

Het acteer werk is goed, het zit filmisch goed in elkaar, de muziek is lekker. Ik vermaak me er nog steeds prima mee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kijk vooral voor de gevechten inderdaad. Het verhaal is wel veel beter geworden, maar voor verhalen kijk ik meestal bbc series. Dit was mijn zaterdagochtend vermaak met lekkere meiden en geknok en dat is grotendeels weg. Ik hoop wel op een goede finale die nog epischer gaat worden dan dat gevecht in de kerk (een van de mooiste momenten in een serie ooit naar mijn mening).

Muziek is inderdaad lekker, al vond ik seizoen 2 daarin beter (heb een spotify playlist gemaakt). Maar meer gevechten en eventueel meer vrouwelijk naakt mag wel. Maar het liefst meer gevechten. En niet van die slappe hap zoals bij de bevreiding van Job. Dat was gewoon hetzelfde als een persons of interest die ik net gezien heb (seizoen 1 aflevering 17).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Ik vind juist de spanningsvelden die tussen de hoofdpersonen ontstaan zo goed uitgewerkt bij Banshee. Je weet gewoon dat het op een gegeven moment knokken wordt :D

Een gefrustreerde Proctor, een machteloze Brock en een onherkenbare Job. Nieuwe personages, wat 'horror-brutaliteit' en Hood die net weer uit het gevang komt. Actie gegarandeerd!

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 738905 schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:39:
Aflevering 3 was al niet al te best, aflevering 4 vond ik helemaal saai. Beetje jammer, het was zo'n mooie serie. Nu krijgen we een gevecht tussen de nazi's en het politiekorps en er zit nog een sidestory in van die jongen en meid die vrouwen het hart uitsnijden. Weinig boeiends eigenlijk.
volgens mij aardit wat om seizoen mee door te zetten, vind het juist smakelijke serie; veel dingen gebeurd, paar jaar verder. nieuwe personages, ook die moeten opgebouwd en uitgewerkt worden zoals bij de rest. gelukkig doen ze dat vrij aardig en zijn het karakters ipv personages
tot nu toe is het ook al 4 afleveringen flashback hier en flashback daar. Echt saai, ik weet het nu wel. Ze blijven er maar mee doorgaan. Laat toch iets moois zien met die nieuwe politievrouw of wat dan ook.
kan dat alleen maar toe juichen; ze blijven bij hun core *O* een serie die vast houdt aan het gene wat er sterk aan is. De karakters, side stories, rode draad, tieten, knokken, a-team achtige situaties etc. :9~ heb eerder iets "eingelijk een serie die doorgaat waar het mee begonnen is."

maar goed, smaak verschilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Donstil schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:43:
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ja kijk je alleen maar voor het neuken en het vechten dan is dit seizoen idd wat minder.
Ben ik de enigste die Banshee zo leuk vond omdat het qua stijl op jaren 80/90 actiefilms leek.
Een hoop stoere praatjes en lekker matten met allerlei stereotype figuren 8)

YouTube: OUT FOR JUSTICE (1991): Steven Seagal's Pool Hall Brawl

Dat stoere is er wel van af, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 03:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ja het is meer van een goede actie/crime etc naar drama (True Detective?) met wat meppen gegaan.
Juist het eerste seizoen was echt geweldig ook de manier van vechten.

Niet dat ik het niet leuk vind hoor ik blijf wel kijken tot het weer wat leuker word.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

Hood: "You should get some rest."
Eliza: "I should... but I can't drink all this scotch by myself."
Hood: "Yyyyyeah I think we both know that's not true."

In vorige seizoenen had hij haar vervolgens alsnog alle hoeken van de kamer laten zien. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha gaan we nou elke week dat gezever krijgen dat er niet genoeg vechten en neuken in zit?

Vond het persoonlijk wel weer een fijne aflevering, mooie dialogen, wederom weer lekker gefilmd enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
eerste drie afleveringen vond ik wat magertjes, veel opbouw en geschiedenis van de afgelopen 2 jaar. Gisteren de vierde gezien en het begint nu weer echt tof te worden!
Benieuwd hoe dat verder gaat met the brotherhood en die occult sekte

en die Eliza Dushku ... hoop daar nog wel wat meer van te zien :9

[ Voor 12% gewijzigd door cypher21 op 02-05-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Donstil schreef op zondag 01 mei 2016 @ 09:54:
Haha gaan we nou elke week dat gezever krijgen dat er niet genoeg vechten en neuken in zit?
Ja :P

Het is niet eens het gebrek aan geweld maar het geweld is te simpel.
Een icepick door de nek, scene afgelopen. Normaal gesproken is zo'n scene op zijn minst een gevecht van 2 minuten.

Chance Kelly herkende ik als een echte badass in andere films. Goed gebouwd en brede kaken. Ik zat te wachten op een topgevecht van hem. Dit is gewoon kouwe kak

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/615724522306670592/iLZz7-v3.jpg

Papa Amish zijn kar slopen is leuk maar er gebeurt helemaal niets. Ik zou hem uit de Amish kast laten komen en een pak rammel laten uitdelen. Proctor heeft dat vechten toch van iemand moeten leren? Dat zou een typisch Banshee moment zijn :D

Maar goed. Ze kunnen Banshee dus gaan uitzenden bij omroep max i.p.v. cinemax :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

Pff, dat einde. Dat zag ik niet aankomen. :X :9

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

BARACUS schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:23:

Papa Amish zijn kar slopen is leuk maar er gebeurt helemaal niets. Ik zou hem uit de Amish kast laten komen en een pak rammel laten uitdelen. Proctor heeft dat vechten toch van iemand moeten leren? Dat zou een typisch Banshee moment zijn :D

Maar goed. Ze kunnen Banshee dus gaan uitzenden bij omroep max i.p.v. cinemax :'(
Nooit van rumspringar gehoord? Vanaf je 14 to 16 mag je doen wat je wilt buiten de amish. Dan moet je keuze maken of amish of niet.

Lijkt me wel dat proctor duidelijk niet voor amish gekozen heeft, (16 is meer dan jong genoeg om te leren vechten)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou sterker nog de rumspringar duurt niet van 14 tot 16 hij begint bij 14 tot 16 en duurt zolang de jeugd nog geen besluit heeft gemaakt. Maximaal tot 21 dacht ik. Meestal zijn het echter geen kids (14/16) maar eerder jong volwassenen (18/19).

Er is dus ruimte genoeg om dan vechten te leren. Al is het in het verhaal niet duidelijk of Proctor tijdens deze periode idd is weg gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:23

d0s

sssst

Goede aflevering. Carrie zal nog wel een episch gevecht krijgen met politie-meisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Beste aflevering van een toch wel tegenvallend seizoen tot nu toe. Dat wat Banshee zo memorabel maakte ontbreekt: de epische gevechten, de band en interactie tussen de hoofdrolspelers en een echt lekkere story arc. Deze seriemoordenaar onzin slaat wel de plank mis. Eigenlijk elke serie met een seriemoordenaar is problematisch. Dit in Banshee is niet slecht, maar de verhaallijn is niet pakkend genoeg. De seriemoordenaar is niet interessant en weet niet te boeien. Het is jammer dat ze niet gewoon lekker knallen in het laatste seizoen. Hopelijk knallen ze nog in de laatste twee eps nu de confrontatie met Procter en tussen Kurt en Calvin eraan komt. Maar dan nog komt dit absoluut niet in de buurt van het fantastische derde seizoen, wat echt vorig jaar een van de beste dingen op televisie was. Deze prachtige serie had een sterker laatste seizoen verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
azz_kikr schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:38:
[...]

Nooit van rumspringar gehoord? Vanaf je 14 to 16 mag je doen wat je wilt buiten de amish. Dan moet je keuze maken of amish of niet.

Lijkt me wel dat proctor duidelijk niet voor amish gekozen heeft, (16 is meer dan jong genoeg om te leren vechten)
Sorry, mijn fout. Banshee is natuurlijk gebaseerd op realiteit :P
Ik zou het gewoon tof vinden als die oude pa ineens kung-fu doet en een badass blijkt te zijn :D

We hadden deze week eindelijk een ouderwetse knokpartij (catfight :Y) ) maar het was zo slecht gedaan. Het budget kan blijkbaar geen goede stunts en choreografie financieren.

Het huilie huilie moment van Hood is een goede samenvatting van dit seizoen :S
Banshee lijkt wel een gecastreerde pitbull waar de tanden van zijn uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou he wat slecht, weinig tieten en vechten ook he. Ik zou volgende week gewoon weer terug komen hier en het nog eens melden, misschien helpt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-05 14:54
Inderdaad.

Ik vind het juist erg mooi, karakters evolueren en er gebeuren dingen die niet zo standaard zijn.

Nog steeds vind ik dit een enorm sterke serie en ik kan niet wachten op de volgende aflevering.

De negatieve commentaren zijn ook erg stellig geschreven, ik mis daar wel een beetje de woorden: 'ik vind' bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
KaiseRRuby schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:59:

De negatieve commentaren zijn ook erg stellig geschreven, ik mis daar wel een beetje de woorden: 'ik vind' bij.
Banshee trekt ook een bepaald type volk aan :+

[ Voor 27% gewijzigd door BARACUS op 09-05-2016 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
BARACUS schreef op maandag 09 mei 2016 @ 00:12:
[...]

Banshee trekt ook een bepaald type volk aan :+
Zoals? ;)
KaiseRRuby schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:59:
Nog steeds vind ik dit een enorm sterke serie en ik kan niet wachten op de volgende aflevering.
Ben het hier helemaal mee eens. Azijn******* >:)

Winst = Papie = ZeroT0ne

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste