_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Anoniem: 32279
Denk inderdaad dat hij voor Proctor gaat werken. Dat was in ieder geval de indruk die ik kreeg van de finale. Proctors gelaatsuitdrukking sprak boekdelen namelijk. Zou wel heel vet zijn! Vond het echt een vette finale! Zag Gordons dood niet aankomen. Wel mooi hoe Hood en Gordon met hun arsenaal bezig warenAnoniem: 32279 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 15:53:
zou hood nu met proctor gaan samenwerken? Of komt hij terug als sherrif? Ik hoop van niet trouwens, met proctor samenwerken lijkt me veel toffer voor de serie namelijk.
Mejor así
Ook ik denk dat hij proctor gaat joinen ja, if you cant beat them join them zeg maar
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Anoniem: 16328
@Dikkie
Dan is er geen serie meer die Banshee heet
Ik denk dat hij Proctor en zijn connecties nodig heeft om uberhaupt Job terug te kunnen vinden. Normaal gesproken was Job diegene die personen voor Hood kon vinden, alleen is Job nu zelf zoekAnoniem: 32279 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:06:
Waarom zou hij eigenlijk bij proctor gaan? Ik snap het toch niet echt. Hij heeft denk ik vele vele miljoenen ergens liggen. Althans, hij overvalt af en toe banken en militaire basissen etc. Waarom zou hij uberhaupt in Banshee blijven? Hij kan beter (desnoods met het gezin) wegtrekken en relaxed gaan leven?
Mejor así
Wat jij nou zegt zou waarschijnlijk het (happy) einde zijn van de serie. Aangezien ze nog niet klaar zijn met de serie lijkt het mij sterk dat hij uit Banshee vertrekt, maar we zullen het zienAnoniem: 32279 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:06:
Waarom zou hij eigenlijk bij proctor gaan? Ik snap het toch niet echt. Hij heeft denk ik vele vele miljoenen ergens liggen. Althans, hij overvalt af en toe banken en militaire basissen etc. Waarom zou hij uberhaupt in Banshee blijven? Hij kan beter (desnoods met het gezin) wegtrekken en relaxed gaan leven?
Goed seizoen, zeer mooie beelden en opnames.
Helaas een stuk minder bloot dan in de vorige twee seizoenen
Jammer dat ze niet een paar afleveringen meer hebben gemaakt, de laatste twee afleveringen vond ik eerlijk gezegd een beetje afgeraffeld en vooral de laatste.
Verhaal van Proctor moest afgerond worden, verhaal met het leger moest afgerond worden en ook nog een cliffhanger voor het volgende seizoen. Wel dikke aktie, maar een beetje afgeraffeld.
Nu helaas weer een klein jaar wachten
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Helaas jaartje wachten en volgend seizoen maar 8 afleveringen i.p.v. 10..
Bron?jasper2603 schreef op maandag 06 april 2015 @ 10:07:
Geweldige serie, aanrader voor iedereen die van actie houdt!
Helaas jaartje wachten en volgend seizoen maar 8 afleveringen i.p.v. 10..
Kom kom, beetje zoeken kan geen kwaad he
http://www.ew.com/article...hee-renewed-fourth-season
ChuckyDevil in "[Serie] Banshee"
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
[ Voor 51% gewijzigd door Major_ton op 06-04-2015 21:17 ]
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch
Eliza Dushku, speelde onder anderen Faith in Buffy the Vampire Slayer, Echo in Dollhouse

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
De makers van de serie hebben al meermaals gezegd dat ze vijf seizoen wilden maken, dus het is nog niet voor volgend jaar dat we afscheid zullen moeten nemen van deze serie. Iets wat ik heel jammer zou vinden, want dit is nu eenmaal één van de betere series die nu loopt.Major_ton schreef op maandag 06 april 2015 @ 21:15:
Werd wel tijd dat er weer een nieuwe dame geïntroduceerd zou worden in Banshee! Kom maar op. En dus waarschijnlijk een 8 episode final season van de serie. Wel jammer als dat waar is, maar zolang ze er iets moois van maken, kunnen we terugkijken op een hele vette en niet uitgemolken serie!
Ik had de afleveringen opgespaard omdat ik een grote reis maak op dit moment en zo dus elke avond voor het slapen gaan iets kan kijken.
Ik heb Banshee er alleen al doorheen geknald in 3 dagen. Het keek zo lekker weg dat ik drie keer tot 3:00 heb zitten kijken. Heerlijke serie, seizoen 3 was naar mijn mening weer zo goed als het eerste, goed te zien dat ze na het wat mindere tweede seizoen weer in de lift zitten.
Er leek ook wat meer vrijheid te zijn bij de directors en schrijvers had ik het idee, mooie flashbacks, creatieve camera dingen, gopro spul enz.
Top.
Even een wat ouder topic oprakelen maar is minder naakt zolang de serie langer loopt niet gemeen goed aan het worden inmiddels? Je ziet dit bij steeds meer series gebeuren namelijk.cypher21 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:56:
nice, hopelijk volgend seizoen wel weer meer naakt
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klopt, zie je bij Game of Thrones en een hoop andere series inderdaad ook.Donstil schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 05:06:
[...]
Even een wat ouder topic oprakelen maar is minder naakt zolang de serie langer loopt niet gemeen goed aan het worden inmiddels? Je ziet dit bij steeds meer series gebeuren namelijk.
Op zich niet veel mis mee, maar ik mag graag vrouwelijk schoon zien
Precies, eigenlijk moet elke vrouw in elke tv serie gewoon 1 keer naakt en niet in een shot van 0,5 seconden. Als man moet je toch ook wat te bekijken hebbencypher21 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:58:
[...]
Klopt, zie je bij Game of Thrones en een hoop andere series inderdaad ook.
Op zich niet veel mis mee, maar ik mag graag vrouwelijk schoon zien
Maar Banshee is wel van heel veel naakt naar niks naakt gegaan, in game of thrones hadden we nog carice die goed liet zien wat ze in huis heeft twee afleveringen terug).
Banshee Sets End Date: Season 4 Will Be Cinemax Drama's Last
The jig is almost up for Lucas Hood.Although unconfirmed by Cinemax, TVLine has learned exclusively that Banshee‘s upcoming eight-episode fourth season will be the show’s last.
I’m told producers have known for some time that that end was near, and, as a result, were able to craft an “epic” conclusion to the series.
In an interview with TVGuide.com last March, EP Greg Yaitanes — who’s currently helming Cinemax’s new hitman drama Quarry — acknowledged that Banshee “always had a limited premise and lifespan,” adding, “We push hard to make sure every episode is better than the one before it, and that takes an enormous amount of energy and creativity and work.”
http://tvline.com/2015/07...ending-cinemax-cancelled/
Zonde
Yamaha MT-09
Het aantal tieten werd met het seizoen minder dus gok op veel actie en bloedBergie schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:23:
Banshee kennende zal het wel eindigen met veel tieten, schieten, helikopters en explosies. Ik ga weer braaf kijken dus
And to think they once said that computers would take away jobs.
Jammer dan Cinemax altijd maar een paar seizoenen van een serie maakt, want het zijn allemaal geweldige shows.
En wat is Job een heerlijk karakter in die serie.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Wat toch een vervelende trend is naar mijn mening. Het lijkt overal wat minder te worden.IJzerlijm schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:58:
De baas van Cinemax wou af van hun 'Skinemax' imago, in Strike Back is het ook duidelijk anders.
Nou kijk ik geen serie alleen om de tieten maar het maakt het soms allemaal wat geloofwaardiger. Op de "gratis" Amerikaanse zenders stoor ik mij altijd mateloos dat de vrouw met laken en al uit bed stapt. Net na dat ze keihard uitelkaar getrokken is.
Nomen nescio
dat s4 maar snel moge beginnen
Anoniem: 406530
Anoniem: 738905
Goeie aflevering - heerlijk dat het weer terug is
[ Voor 57% gewijzigd door calsonic op 02-04-2016 14:10 ]
Zeker weten, dit wordt een knallend einde.calsonic schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 14:07:
Omg a lot has changed!
Goeie aflevering - heerlijk dat het weer terug is
Winst = Papie = ZeroT0ne
Die redneck met dat Sarah Palin-shirt
Dat zit wel Schnorr.
Ik waardeer de politieke boodschappen wel in Banshee.Stukfruit schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 23:56:
Zoveel anders, maar toch zoveel herkenbaar..
Die redneck met dat Sarah Palin-shirt![]()
![]()
Uitleggen dat Amerika een gaarkeuken is geworden terwijl de bankschroef wordt aangedraaid

Jammer dat Rebecca dood is. Gelukkig kwam ze nog veelvuldig in beeld in al haar glorie
Was wel weer even graven naar de gebeurtenissen van het laatste seizoen, maar de flashbacks hielpen daar goed bij
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
@Hobbykok: het is een afweging, maar sommige series worden door extra seizoenen minder interessant of langdradig en vallen in herhaling, waarbij het kennelijk ook lastig is om een serie in de ogen van de fans een juist einde te geven. De eerste 3 seizoenen van Banshee heb ik met plezier gekeken en als dit laatste seizoen die lijn weet voort te zetten, dan kan ik ermee leven dat er een eind aan komt.
wat bedoel je daarmee? die shot was niet zo ... 'vernietigend' als had verwacht, dare i say it ... little dissapointedQuad schreef op zondag 17 februari 2013 @ 02:04:
Inderdaad, Banshee is heerlijk hard.
Wtf die shot na deze still...
[afbeelding]
Nog erger dan NSFW om hier op GoT te dumpen
Anders quote je even een bericht uit 2013 johhimlims_ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:25:
[...]
wat bedoel je daarmee? die shot was niet zo ... 'vernietigend' als had verwacht, dare i say it ... little dissapointed
Ja. Nou. Uh. Geen idee.himlims_ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:25:
[...]
wat bedoel je daarmee? die shot was niet zo ... 'vernietigend' als had verwacht, dare i say it ... little dissapointed
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoor maar weinig mensen praten over Banshee. Dit vinden een hoop mensen dus een kut serie?Anoniem: 738905 schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:52:
Ik snap niet waarom dit het laatste seizoen is? Bizar toch.. Zoveel meuk en een goede serie laten ze dan stoppen...
Als de kijkcijfers hoog zijn dan rekken ze de boel wel uit totdat het een treurige boel wordt.
De lijst van series die geniaal zijn met s01/02 en daarna volledig inkakken is enorm.
Laat Banshee maar in vrede sterven. Daarna kunnen de schrijvers een nieuwe serie ontwikkelen
gezien de hoeveelheid knokpartijen per vierkante meter is dat wel nodig daarsambalbaj schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:56:
Ja begint zeker sterk, maar snap prima dat het om afronding vraagt. Wel jammer van Rebecca. En waarom ze ineens een mega politiebureau hebben in zo'n plaatsje, tsja.
Yamaha MT-09
Die hebben gewoon geen verfijnde smaak zoals wijBARACUS schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:29:
Ik hoor maar weinig mensen praten over Banshee. Dit vinden een hoop mensen dus een kut serie?
Heb zin in morgen!
Ja, Lucas Hood heeft een verfijnde smaak voor vrouwen
Aflevering 2 was ook weer mooi, maar al die flashbacks heb ik liever niet. Ik zie ze echter niet snel verdwijnen. Wel weer heerlijke vechtscenes in deze aflevering, stuk beter dan de vorige episode. Ik denk dat iedereen straks in Banshee dood is, er blijft weinig over zo
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 09-04-2016 19:19 ]
Arrogante dames moeten een kusje van Samson krijgen
Proctor kan heel goed gitaar spelen
Neo-nazi's vs Amish vs Mexicaanse kartel = gegarandeerde ultra gewelddadige confrontaties
YouTube: Identity Crisis
hoe dat zo? banshee gaat ook na s02 door waar ze gebleven zijn, qua stijl, camera en personages (wat er nog van leeft). sommige zaken zijn zwaaaar overdreven en zo fake als maar zijn kan, maar goed; is ook het gene wat serie en actie interresant maakt. Hoewel ik eigenlijk de karakters/personages van de serie zo leuk vind, meeste zijn aardig uitgewerkt, goed neergezet en interresant genoeg om te kijken.BARACUS schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:29:
De lijst van series die geniaal zijn met s01/02 en daarna volledig inkakken is enorm.
Laat Banshee maar in vrede sterven. Daarna kunnen de schrijvers een nieuwe serie ontwikkelen
voorzetje geven ze ook in zon beetje de eerste scene; "it's been two years..." (sinds de redskins het bureau gesloopt hebben, burgemeester dood is)sambalbaj schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:56:
Ja begint zeker sterk, maar snap prima dat het om afronding vraagt. Wel jammer van Rebecca. En waarom ze ineens een mega politiebureau hebben in zo'n plaatsje, tsja.
ik geloof accepteer niet dat het gevonden lijk van haar isUltraSub schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:53:
Was dat nou Rebecca in die laatste shot?
nice, doet me beetje denken aan john wickBARACUS schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:58:
Stunt team van Banshee heeft voor de lol een filmpje gemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 11-04-2016 22:56 ]
Is de stunt dubbel voor Hood eigenlijk nog die Nederlander die de eerste seizoenen deed?BARACUS schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:58:
Stunt team van Banshee heeft voor de lol een filmpje gemaakt.
Daarom ook doodzonde dat dit het laatste seizoen is, al voorkomen ze hiermee wel dat het niveau (veel) minder wordt en de serie uitgemolken wordt.
Hahaha, ik was ook in shockhimlims_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:42:
ik geloof accepteer niet dat het gevonden lijk van haar is
Nee, Martin de Boer is hiermee gestopt na seizoen 2.Donstil schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:49:
Is de stunt dubbel voor Hood eigenlijk nog die Nederlander die de eerste seizoenen deed?
Hij heeft daarna meegewerkt aan enkele grote films
[ Voor 27% gewijzigd door Baseman77 op 14-04-2016 14:02 ]
Dat is wel zo slim, niemand vangt zoveel klappen per aflevering als Lucas Hood.Baseman77 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:58:
Nee, Martin de Boer is hiermee gestopt na seizoen 2.

De achtervolging was wel leuk geschoten maar voor de rest...
Als het zo nog een paar afleveringen doorgaat ben ik blij dat ze stoppen. Ik heb nog niet op het puntje van mijn stoel gezeten dit seizoen. Waar zijn de grote macho gevechten met gekke personages gebleven?
Wat was eigenlijk het nut van de gangster neger in deze aflevering? Ik zat in mijn handen te wrijven en te wachten op creatieve gewelddadigheid maar hij bleef een zoutzak
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Afgerond? Je had gemist dat Job ontvoerd werd in de laatste minuten?Marzman schreef op zondag 17 april 2016 @ 01:26:
Tof, ik had eigenlijk geen seizoen meer verwacht. Ik dacht dat het verhaal afgerond was vorig seizoen.
Ik denk dat je een andere serie gekeken hebt dan ikBARACUS schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:05:
Aflevering 3, snurk snurk![]()
De achtervolging was wel leuk geschoten maar voor de rest...
Als het zo nog een paar afleveringen doorgaat ben ik blij dat ze stoppen. Ik heb nog niet op het puntje van mijn stoel gezeten dit seizoen. Waar zijn de grote macho gevechten met gekke personages gebleven?
Wat was eigenlijk het nut van de gangster neger in deze aflevering? Ik zat in mijn handen te wrijven en te wachten op creatieve gewelddadigheid maar hij bleef een zoutzak

In de mijne gebeurde namelijk genoeg. Job vrij, Hood opgepakt en caracter building voor die NeoNazi cop.
Best een belangrijke aflevering voor de rest van het seizoen.
Mooi ook dat de eerste zin die Job spreekt gelijk weer "Motherfucker" in zich heeft.
Het is toch geen drama serie.Donstil schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:01:
[...]
Afgerond? Je had gemist dat Job ontvoerd werd in de laatste minuten?
[...]
Ik denk dat je een andere serie gekeken hebt dan ik![]()
In de mijne gebeurde namelijk genoeg. Job vrij, Hood opgepakt en caracter building voor die NeoNazi cop.
Best een belangrijke aflevering voor de rest van het seizoen.
Mooi ook dat de eerste zin die Job spreekt gelijk weer "Motherfucker" in zich heeft.
Weet je nog de gevechten tussen Hood vs Proctor, Hood vs albino man, Hood vs kickboxer.
De gekke motorbende die op bezoek kwam bij de braderie
Introduceren ze een lekker wijf als agent en die heeft ook precies 1 seconde gevochten.
Banshee is niet meer de wilde achtbaan waardoor je op het puntje van je stoel zit

Mm alleen maar vechten maakt het allemaal wel heel erg inhoudsloos natuurlijk. Dat was het in de seizoenen hiervoor ook niet, er zaten altijd verhaal afleveringen tussen.BARACUS schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:23:
[...]
Het is toch geen drama serie.
Weet je nog de gevechten tussen Hood vs Proctor, Hood vs albino man, Hood vs kickboxer.
De gekke motorbende die op bezoek kwam bij de braderie![]()
Introduceren ze een lekker wijf als agent en die heeft ook precies 1 seconde gevochten.
Banshee is niet meer de wilde achtbaan waardoor je op het puntje van je stoel zit
Ik heb me met deze prima vermaakt verder.
ana ayora, heerlijk inderdaad. En wat is google weer vriendelijk, lekker kontje heeft ze zonder kleren aan... Damn, hoop dat die ook nog even wat meer dan 1 seconde vechten gaat doen.BARACUS schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:23:
Je kan beter stoppen als ik het zo bekijk bij het vorige seizoen,seizoen 4 hadden ze beter niet kunnen maken. Het heeft gewoon niet meer de kwaliteit van seizoen 1 t/m 3.
tot nu toe is het ook al 4 afleveringen flashback hier en flashback daar. Echt saai, ik weet het nu wel. Ze blijven er maar mee doorgaan. Laat toch iets moois zien met die nieuwe politievrouw of wat dan ook.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 24-04-2016 12:40 ]
Ja kijk je alleen maar voor het neuken en het vechten dan is dit seizoen idd wat minder. Kijk je voor de algemene kwaliteit dan stijgt ook dit seizoen uit boven het gros van de andere series.
Het acteer werk is goed, het zit filmisch goed in elkaar, de muziek is lekker. Ik vermaak me er nog steeds prima mee eigenlijk.
Muziek is inderdaad lekker, al vond ik seizoen 2 daarin beter (heb een spotify playlist gemaakt). Maar meer gevechten en eventueel meer vrouwelijk naakt mag wel. Maar het liefst meer gevechten. En niet van die slappe hap zoals bij de bevreiding van Job. Dat was gewoon hetzelfde als een persons of interest die ik net gezien heb (seizoen 1 aflevering 17).
Een gefrustreerde Proctor, een machteloze Brock en een onherkenbare Job. Nieuwe personages, wat 'horror-brutaliteit' en Hood die net weer uit het gevang komt. Actie gegarandeerd!
Winst = Papie = ZeroT0ne
volgens mij aardit wat om seizoen mee door te zetten, vind het juist smakelijke serie; veel dingen gebeurd, paar jaar verder. nieuwe personages, ook die moeten opgebouwd en uitgewerkt worden zoals bij de rest. gelukkig doen ze dat vrij aardig en zijn het karakters ipv personagesAnoniem: 738905 schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:39:
Aflevering 3 was al niet al te best, aflevering 4 vond ik helemaal saai. Beetje jammer, het was zo'n mooie serie. Nu krijgen we een gevecht tussen de nazi's en het politiekorps en er zit nog een sidestory in van die jongen en meid die vrouwen het hart uitsnijden. Weinig boeiends eigenlijk.
kan dat alleen maar toe juichen; ze blijven bij hun coretot nu toe is het ook al 4 afleveringen flashback hier en flashback daar. Echt saai, ik weet het nu wel. Ze blijven er maar mee doorgaan. Laat toch iets moois zien met die nieuwe politievrouw of wat dan ook.

maar goed, smaak verschilt
Ben ik de enigste die Banshee zo leuk vond omdat het qua stijl op jaren 80/90 actiefilms leek.Donstil schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:43:
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ja kijk je alleen maar voor het neuken en het vechten dan is dit seizoen idd wat minder.
Een hoop stoere praatjes en lekker matten met allerlei stereotype figuren
YouTube: OUT FOR JUSTICE (1991): Steven Seagal's Pool Hall Brawl
Dat stoere is er wel van af, jammer.
Juist het eerste seizoen was echt geweldig ook de manier van vechten.
Niet dat ik het niet leuk vind hoor ik blijf wel kijken tot het weer wat leuker word.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Anoniem: 30965
Eliza: "I should... but I can't drink all this scotch by myself."
Hood: "Yyyyyeah I think we both know that's not true."
In vorige seizoenen had hij haar vervolgens alsnog alle hoeken van de kamer laten zien.
Vond het persoonlijk wel weer een fijne aflevering, mooie dialogen, wederom weer lekker gefilmd enz.
Benieuwd hoe dat verder gaat met the brotherhood en die occult sekte
en die Eliza Dushku ... hoop daar nog wel wat meer van te zien
[ Voor 12% gewijzigd door cypher21 op 02-05-2016 09:07 ]
JaDonstil schreef op zondag 01 mei 2016 @ 09:54:
Haha gaan we nou elke week dat gezever krijgen dat er niet genoeg vechten en neuken in zit?
Het is niet eens het gebrek aan geweld maar het geweld is te simpel.
Een icepick door de nek, scene afgelopen. Normaal gesproken is zo'n scene op zijn minst een gevecht van 2 minuten.
Chance Kelly herkende ik als een echte badass in andere films. Goed gebouwd en brede kaken. Ik zat te wachten op een topgevecht van hem. Dit is gewoon kouwe kak

Papa Amish zijn kar slopen is leuk maar er gebeurt helemaal niets. Ik zou hem uit de Amish kast laten komen en een pak rammel laten uitdelen. Proctor heeft dat vechten toch van iemand moeten leren? Dat zou een typisch Banshee moment zijn
Maar goed. Ze kunnen Banshee dus gaan uitzenden bij omroep max i.p.v. cinemax

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Nooit van rumspringar gehoord? Vanaf je 14 to 16 mag je doen wat je wilt buiten de amish. Dan moet je keuze maken of amish of niet.BARACUS schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:23:
Papa Amish zijn kar slopen is leuk maar er gebeurt helemaal niets. Ik zou hem uit de Amish kast laten komen en een pak rammel laten uitdelen. Proctor heeft dat vechten toch van iemand moeten leren? Dat zou een typisch Banshee moment zijn![]()
Maar goed. Ze kunnen Banshee dus gaan uitzenden bij omroep max i.p.v. cinemax
Lijkt me wel dat proctor duidelijk niet voor amish gekozen heeft, (16 is meer dan jong genoeg om te leren vechten)
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Er is dus ruimte genoeg om dan vechten te leren. Al is het in het verhaal niet duidelijk of Proctor tijdens deze periode idd is weg gelopen.
Sorry, mijn fout. Banshee is natuurlijk gebaseerd op realiteitazz_kikr schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:38:
[...]
Nooit van rumspringar gehoord? Vanaf je 14 to 16 mag je doen wat je wilt buiten de amish. Dan moet je keuze maken of amish of niet.
Lijkt me wel dat proctor duidelijk niet voor amish gekozen heeft, (16 is meer dan jong genoeg om te leren vechten)
Ik zou het gewoon tof vinden als die oude pa ineens kung-fu doet en een badass blijkt te zijn
We hadden deze week eindelijk een ouderwetse knokpartij (catfight
Het huilie huilie moment van Hood is een goede samenvatting van dit seizoen
Banshee lijkt wel een gecastreerde pitbull waar de tanden van zijn uitgevallen.
Ik vind het juist erg mooi, karakters evolueren en er gebeuren dingen die niet zo standaard zijn.
Nog steeds vind ik dit een enorm sterke serie en ik kan niet wachten op de volgende aflevering.
De negatieve commentaren zijn ook erg stellig geschreven, ik mis daar wel een beetje de woorden: 'ik vind' bij.
Banshee trekt ook een bepaald type volk aanKaiseRRuby schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:59:
De negatieve commentaren zijn ook erg stellig geschreven, ik mis daar wel een beetje de woorden: 'ik vind' bij.
[ Voor 27% gewijzigd door BARACUS op 09-05-2016 00:12 ]
Zoals?
Ben het hier helemaal mee eens. Azijn*******KaiseRRuby schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:59:
Nog steeds vind ik dit een enorm sterke serie en ik kan niet wachten op de volgende aflevering.
Winst = Papie = ZeroT0ne