Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

De verhouding sex en geweld was een beetje uit balans....... :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei, zo maar even kijken dan, ben net thuis en was het weekeinde weg. Maar dit klinkt weer veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Godverdomme wat een aflevering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer Nola is te mooi om nu al niet meer terug te komen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:37

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Shit wat bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Idem, de tering zeg. :X _/-\o_

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Ik kom er nu achter dat er nieuwe afleveringen zijn.....geweldig!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nixo schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:08:
Ik kom er nu achter dat er nieuwe afleveringen zijn.....geweldig!!!!!
nou, hopen dat je ze kan meepakken, ze worden wel heel actief verwijderd elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:34:
[...]

nou, hopen dat je ze kan meepakken, ze worden wel heel actief verwijderd elke keer.
Zag ze op popcorntime staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:34:
[...]

BTN ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Is het alweer Zaterdag? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Die zag ik niet aankomen, dacht dat het toch wel een belangrijk supporting character was. :D

spoiler:
Mis overigens wel wat hij met haar lichaam gedaan heeft? Als haar broer erachter komt ...
Zijn kleine broertje en zus kwijt in 1 aflevering :X :X

[ Voor 48% gewijzigd door Kenzi op 29-01-2015 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Dat wordt de running gag van dit seizoen, elke aflevering opent met Burton die de resten van de dode Indiaan van de vorige aflevering opruimt en door een nieuwe wordt aangevallen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
IJzerlijm schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:10:
Dat wordt de running gag van dit seizoen, elke aflevering opent met Burton die de resten van de dode Indiaan van de vorige aflevering opruimt en door een nieuwe wordt aangevallen.
Even een kleine opschoon actie in de serie. Brute aflevering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gevecht aan het begin was goed, maar die vrachtwagen scene, geniaal. Ik heb me er heerlijk mee vermaakt.

Ik verbaas me er altijd over dat het uurtje zo snel voorbij is, zie ik opeens aftiteling en ik heb het gevoel dat ik er net lekker voor ben gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Nog niemand de laatste aflevering gekeken? Pas op het einde begon de actie.
Ben benieuwd hoe die schietpartij volgende week gaat aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:07

d0s

sssst

Dit was een wat mindere aflevering, maar is natuurlijk opbouw naar de grote actie.

Snapte niet helemaal waarom Hood Proctor ineens te lijf ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:18:
Nog niemand de laatste aflevering gekeken?
Nog niet gezien inderdaad, jammer dat het een wat rustigere aflevering is. Maar had ik al verwacht na vorige week :P

Ben wel even benieuwd hoe Hood zich uit het einde van aflevering 3 lult, maar dat gaan we zo even zien. De kids gaan bijna naar mijn schoonzus toe om te logeren, heb ik mooi de tv voor mijn serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:23

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

d0s schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:31:
Dit was een wat mindere aflevering, maar is natuurlijk opbouw naar de grote actie.

Snapte niet helemaal waarom Hood Proctor ineens te lijf ging.
De stukken tekst die door zijn hoofd gingen in de auto niet gehoord?
Voor Banshee en de mensen daar is het nodig dat Proctor sterft of voorgoed opgesloten wordt, maar niemand kan legaal veel tegen hem doen. Omdat hij op het punt stond te vertrekken en nooit meer terug te komen kon hij prima Proctor omleggen en dan vertrekken, dan had hij een goede daad voor Banshee gedaan die niemand anders kan doen. En als hij er daarna vandoor ging was de kans dat hij er op aangerekend werd ook nihil.
Het pakte alleen iets anders uit dan hij in eerste instantie wilde.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik hoop niet dat proctor eraan gaat, vind het wel een tof mannetje geworden. Het halve verhaal achter de serie is ook weg als hij dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik denk dat ie in zijn nichtje een prima opvolgster gevonden heeft, maar ik ben het wel met je eens: laat hem maar lekker leven. _O_

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

[ Voor 19% gewijzigd door jmxd op 01-02-2015 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei oei, the episode everyone will be talking about :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

volgende aflevering hood vs. chayton??

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zou Siobhan dood gaan? Of dat Hood haar misschien 'red' en hem toch wil laten blijven?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:59
Phyxion schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:15:
Zou Siobhan dood gaan? Of dat Hood haar misschien 'red' en hem toch wil laten blijven?
Zat ik ook al over te denken, kan natuurlijk niet anders dat ze in Banshee blijven :P
Ik kijk nu al uit naar de openingsscène van aankomend weekend!

[ Voor 10% gewijzigd door Protax op 02-02-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin drama toch weer. Alsof Siobahn Hood point blank zou neerschieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:16:
Daar gaat het toch ook niet om? Het lijkt mij dat het gaat om het uitbeelden van een innerlijk dilemma bij Siobhan. Dat wij als kijker niet verwchten dat ze schiet is een ander verhaal. Daarnaast lijkt het mij sterk dat de de hoofdspeler omleggen to begin with. Wellicht als seris sluiter maar nu nog niet :+

Leuke aflevering ook weer, nutjob en Procter zijn nichtje zijn made voor elkaar :D Ik ben benieuwd naar a.s zaterdag iig!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:16:
Pfff 8)7.
  1. De laatste aflevering stopte op het moment dat de Redbones het hele politiekantoor volpompen.
  2. Waar natuurlijk ook Siobhan in staat, die daardoor dood zou kunnen gaan door de Redbones.
  3. Het kan natuurlijk ook dat Hood haar op een of andere wijze red.
  4. Of wat anders, maar wat jij ineens uit de lucht trekt lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk.
Hoe dan ook, dat Hood weg gaat uit Banshee zie ik niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het dan ook over het begin van de aflevering. Hood zal sowieso niet weggaan uit Banshee. Hij is de hoofdpersoon en Banshee is de locatie waar de serie zich afspeelt. Het is geen HBO-achtige serie waarbij iedereen op elk moment dood zou kunnen gaan. Je hebt hier heel duidelijk een vaste crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

Kijkt iedereen hier ook tot na de aftiteling door? Zo niet, dan zou ik dat nog maar even doen :)

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik ben niet snel onder de indruk van een serie en had eigenlijk 'goedkope' actie verwacht en wat slappe vechtscenes. Ik volg deze serie al vanaf het begin en het blijft gewoon boeiend.

Ik vind die 'helper' van Proctor echt geweldig, die speelt het zo heerlijk echt een psychopaat.

Ben toch wel benieuwd waar het heen gaat als ik eerlijk ben,

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DylanE schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:40:
Kijkt iedereen hier ook tot na de aftiteling door? Zo niet, dan zou ik dat nog maar even doen :)
(Ja dat wist ik) Weet jij dan weer dat er blijkbaar een soort van Mini Series is over Banshee?:

http://www.welcometobanshee.com/

Ik heb blijkbaar wat gemist :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

Notna schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:55:
[...]

(Ja dat wist ik) Weet jij dan weer dat er blijkbaar een soort van Mini Series is over Banshee?:

http://www.welcometobanshee.com/

Ik heb blijkbaar wat gemist :D
Ik was er al wel op geattendeerd, die ga ik zeker nog even checken, thanks! _/-\o_

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Een echte spoiler.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10838180_704844466291524_1932484215043860428_o.jpg, Billy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk inderdaad dat je vermoeden klopt, maar is ook wel een heel voorspelbare spoiler gezien hoe het in Banshee gaat :P

Die nazi gozer gaat agent worden en er moet nog even een plekje voor hem komen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
billy (en de andere dragen zwarte uniformen)

die sheriff van het reservaat en zijn deputy chick, die dragen khaki
denk eerder dat het die deputy chick is (sorry, ben ff de naam kwijt).
zij wil graag een verschil maken..

of denk ik nu te ver? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O H M Y G O D

Een juweeltje, ongelofelijk. Weten jullie nog dat je onder de indruk was van de aflevering met die kooivechter? Nou, het kan beter. JA, het kan beter.

Ongeloflijk, heb er geen woorden voor, ben helemaal aan het bijkomen. Wat is deze serie goed, geniaal, met open mond bijna 50 minuten voor de tv gezeten, dit blijft nog een tijdje door mijn hoofd spoken.

Een ieder die dit leest, ga onmiddellijk kijken en probeer elke spoiler te voorkomen. Want wat er in deze episode allemaal voorbijkomt, WOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb hem net binnen..... ik zal helaas moeten wachten, want ik verwacht dat deze aflevering niet helemaal geschikt is voor de wat kleinere kijkertjes. Ik mag eerst nog even verder met Sponge Bob... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Pfffff. Even uithuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 10:14:
Ik heb hem net binnen..... ik zal helaas moeten wachten, want ik verwacht dat deze aflevering niet helemaal geschikt is voor de wat kleinere kijkertjes. Ik mag eerst nog even verder met Sponge Bob... ;)
het is gewoon 48 minuten pure actie en 2 minuten erg erg triest.

Maar ik ben wel erg blij met het personeelsbeleid van Hood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:00

Major_ton

Shoot!

Holy.. F*cking.. Crap..

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Jammer van Siobhan (Of hoe je het ook schrijft ;)) was helaas ook wel voorspelbaar dat zij het loodje zou leggen, maar had graag anders gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:23

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat einde was erg jammer inderdaad, de rest van de aflevering was een en al genot :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op zondag 08 februari 2015 @ 02:39:
Jammer van Siobhan (Of hoe je het ook schrijft ;)) was helaas ook wel voorspelbaar dat zij het loodje zou leggen, maar had graag anders gezien :P
Ik had het zelf niet verwacht, ik zou eerder mijn geld gezet hebben op de agent die ook Indiaan is of nog beter, op de dochter van Hood. Maar ik mis wel vaker hints enzo, dus het zal wel aan mij liggen dat ik het niet zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik ging er ook niet van uit! Ik had mijn geld ingezet op Raven of misschien wel Brock, maar niet Siobhan. Ik vond haar een enorme balans factor hebben in de serie, en die factor is nu - samen net Nola - abrupt de nek omgedraaid (oeps...) De aanvulling van Bunker vind ik interessant, maar het wordt dus ook hoog tijd voor een nieuwe vrouwelijk aanvulling. We kunnen natuurlijk niet alleen maar teren op Rebecca. Daarbij krijg ik een donker vermoeden dat dit het laatste seizoen gaat zijn. De toon is nu gezet om een spectaculair einde voor dit seizoen te maken. Hood vs. Chayton vs. Kai. Maar ik heb werkelijk geen idee met voor een verhaal ze daarna kunnen komen zonder het te rekken en uit te melken. Al laat ik mij graag verrassen :-)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Als ik op verhaal zou kijken was ik allang afgehaakt bij Banshee. Ik kijk het wekelijks vanwege de geweldige sfeer, actie en cinematografie. Alleen de intro al is iedere week weer een feest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d0s schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:19:
Als ik op verhaal zou kijken was ik allang afgehaakt bij Banshee. Ik kijk het wekelijks vanwege de geweldige sfeer, actie en cinematografie. Alleen de intro al is iedere week weer een feest :)
Die was de laatste aflevering ook anders, beviel me meer nog dan anders. De muziekkeuze zou ik willen toevoegen. Alle muziek heeft met bijv. de songteksten een relatie met wat je ziet, dat is erg goed gedaan en de muziek heb ik nooit eerder gehoord, maar is vrij goed. Neem nu deze aflevering, het einde (laatste 10 minuten) is qua muziekkeuze echt zo goed, er is mijn inziens bijna geen andere tv serie die dit zo goed voor elkaar heeft (al kijk ik natuurlijk lang niet alles wat er is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent198
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-10-2023
Geweldige episode, maar toch best logisch dat zij dood ging, want anders komt Hood nooit bij zijn oorspronkelijke doel van Carrie. Ik denk ook dat er een 4e seizoen komt waar hij met Carrie gaat, ik hoop het tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-04 22:30

deraco96

Altijd.

Het was inderdaad al wel voorspeld dat of Raven of Siobhan dood zou moeten gaan, er moest immers ruimte worden gemaakt voor Bunker! Raven zou bijna teveel voor de hand liggen, en Siobhan wist teveel. Bovendien heeft Hood nu een echt motief om de indianen te gaan haten, voor zover de aanval op het politiestation nog niet genoeg was. Ben erg benieuwd wat er zich in de volgende episodes gaat afspelen.

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bunker gaat nog een heel gave rol spelen, denk alleen pas dat hij echt los gaat komen in seizoen 4. Ik verwacht dat zijn oude nazi gang naar Banshee komt om wraak te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Laatst online: 16:49
De muziekkeuze zou ik willen toevoegen. Alle muziek heeft met bijv. de songteksten een relatie met wat je ziet, dat is erg goed gedaan en de muziek heb ik nooit eerder gehoord, maar is vrij goed. Neem nu deze aflevering, het einde (laatste 10 minuten) is qua muziekkeuze echt zo goed, er is mijn inziens bijna geen andere tv serie die dit zo goed voor elkaar heeft
Kan ik enkel beamen. Heb al meer nieuwe muzikale ontdekkingen gedaan via deze serie.
Maar o.a. Person of Interest heeft daar ook wel een handje van weg, maar nog niet zo goed als Banshee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Damn, echt wat een aflevering zeg.. vanaf de eerste tot de laatste minuut. :X

Maar verschrikkelijkste moment is nog altijd dat die 'knack', krijg ik gewoon rillingen van.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:05:
Die Bunker gaat nog een heel gave rol spelen, denk alleen pas dat hij echt los gaat komen in seizoen 4. Ik verwacht dat zijn oude nazi gang naar Banshee komt om wraak te nemen.
Er is nog geen officiele aankondiging van een vierde seizoen. Er was sprake van dat het filmen naar New Orleans zou worden verplaatst omdat de belasting voordelen die ze in North Carolina kregen waren beëindigd maar niks definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Quad schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:08:
Damn, echt wat een aflevering zeg.. vanaf de eerste tot de laatste minuut. :X

Maar verschrikkelijkste moment is nog altijd dat die 'knack', krijg ik gewoon rillingen van.
Inderdaad een erg nare manier maar zag dat moment eigenlijk al vanaf het begin aankomen. Niet dat ze op die manier de pijp uit zou gaan maar wel dat ze het niet zou overleven. :( Mooie vrouw overigens :P

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja erg jammer voor de serie van Siobhan. Mooi karakter was dat. Maar wat kwam dat Hood weer even mooi uit, de enige daar die wist wie en wat hij was gaat er weer aan. En dan laat Chayton een uitgetelde Hood weer gewoon levend liggen terwijl ze daarvoor nog iedereen dood willen hebben.

Had eigenlijk verwacht dat ineens die lui van dat legerkamp op zouden duiken en die redbones weg zouden knallen. De muziek is inderdaad echt goed en zeer ondersteunend aan de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Seizoen 3 al afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sambalbaj schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:45:
Ja erg jammer voor de serie van Siobhan. Mooi karakter was dat. Maar wat kwam dat Hood weer even mooi uit, de enige daar die wist wie en wat hij was gaat er weer aan.
Net of ze hem zou verraden. Ze zaten al zowat hun toekomst te plannen man xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de helft volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:55

Pinobigbird

doesn't share food!

Damn net de hele aflevering ademloos zitten kijken. Heftig man! Jammer van Siobhan.
Is dit de enige episode van Banshee zonder seksscene (de flashbacks in het begin niet meegerekend)? :p

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik ben net klaar met aflevering 5, en damn! wat een episode.. Ik had niet gedacht dat een aflevering zonder Job nog zo vet kon zijn.. :+ Serieus voor mij toch een van de betere series die ik de laatste jaren heb gezien.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Niets (proberen) te lezen hier op het forum maar eergisteren begonnen met de serie. Trok gelijk goed mijn aandacht en heb net E3 van S3 gezien :+ Vond S2 hier en daar wat minder sterk maar de opbouw van S3 begint alweer goed. Heerlijk emotieloos gezicht van Clay welke zeer koelbloedig is, hier kan ik mijzelf direct in vinden.

Het enige jammere vind ik de actie in de serie welke soms nogal eens nep over kan komen. Misschien een laag budget voor special effects maar dat is voor mij echt een grote afknapper. Gelukkig spreekt de rest (zoals Carrie) mij wel aan O+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Jammer van Siobhan, we gaan haar in diverse vormen missen :p

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:14
Nieuw seizoen aangekondigd met 8 afleveringen in plaats van 10.

[ Voor 13% gewijzigd door ChuckyDevil op 12-02-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Een renewal is goed nieuws!! De 8 afleveringen is dan wat minder goed nieuws... Meestal betekent zoiets dat het een laatste seizoen betreft al staat dat er nu niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Maar 8? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het helemaal eens met de commentaren, ik wil 13 afleveringen en geen 8.

Maar misschien komen er gewoon 10 afleveringen? We zien het wel, sowieso heel tof dat er een nieuw seizoen komt met nazi cop erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:14
Ik mis de tijden met 20+ afleveringen per seizoen in de huidige series. Maar ja, morgen weer genieten 😄

[ Voor 16% gewijzigd door ChuckyDevil op 13-02-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Dat had ik wel verwacht dat er een iets meer rustige aflevering zou volgen na alle hectiek van afgelopen weken. De 'flashbacks' met alternatieve loop van omstandigheden vond ik gaaf gedaan met wederom goede muziek ter ondersteuning. De aanval op Chayton vond ik zelf wat minder en een beetje te cliché. Hier hadden de script schrijvers toch wel wat beters voor kunnen verzinnen. Je zag alles al van mijlen ver aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuke ontwikkeling met dat nichtje. Snap alleen niet waarom hij haar inruilt voor een oudere vrouw, hij had ze ook prima beiden kunnen houden? Ik vind het ook wat apart dat ze net doet alsof ze daar al jaren woont. Ik hoop in iedergeval op een goede bitch fight in de komende aflevering. Dat nichtje is een stuk toffer dan dat verpleegstertje. We krijgen haar ook niet eens naakt te zien. Niet dat ik daarop heel erg zit te wachten, maar elke vrouw was altijd naakt en nu opeens niet meer?

Die verpleegster is 42 en dat nichtje 23, ik had het wel geweten als ik hem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:35

jpiwf

licenced pepernootaddict

Weer cool camerawerk vandaag, leuk in beeld gebracht met al die kleine camera's. Cheyton gaat het einde van het seizoen wel halen denk ik, gezien ze pas volgend jaar in NO gaan filmen. Die Kolonel is wel echt goed doorgedraaid nu, dat wordt nog een leuke afleiding.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

De familie interventie was ook wel een leuke. Die kleine camera's was wel leuk, maar met dat gevecht in die server ruimte vond ik het weer wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wel een beetje erg rap afgehandeld die overval.. had verwacht dat dat een groter deel van het verhaal zou zijn.

Ik vind stoere indiaantje jagen best een tof deel van de serie maar het begint nu een beetje de main storyline te worden en dat vind ik wat minder ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ach chayton gaat er komende EP wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Twylight schreef op zondag 22 februari 2015 @ 08:58:
Wel een beetje erg rap afgehandeld die overval.. had verwacht dat dat een groter deel van het verhaal zou zijn.

Ik vind stoere indiaantje jagen best een tof deel van de serie maar het begint nu een beetje de main storyline te worden en dat vind ik wat minder ;(
Maar kolonel dinges komt ook nog wel terug.

Dat met die Chayton wordt gewoon irritant, in de Cadi had hij Hood al kunnen doden en in die tent andersom. Just get it over with, rekken om het rekken.

Die overval ging inderdaad weer erg rap, maar ondertussen nog een aflevering terug blijven komen op Siobhan en dan met name dat geknak.

En zitten we nu al twee afleveringen zonder seks?

[ Voor 3% gewijzigd door sambalbaj op 23-02-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Je hebt dan niet goed opgelet sambal ;-) Na de familie interventie werd Carrie even goed op het keukenblok genomen door de burgemeester ;-) Dat je dat gemist hebt hahaha.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Donnie schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:59:
Je hebt dan niet goed opgelet sambal ;-) Na de familie interventie werd Carrie even goed op het keukenblok genomen door de burgemeester ;-) Dat je dat gemist hebt hahaha.
ach ja, dat is waar ook.
Was alleen wat minder expliciet dan we gewend waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zo dan de laatste aflevering was weer lekker, de gevechten in deze serie zijn toch wel van een ander niveau dan meeste andere series of zelfs films. Ben benieuwd waar dit heen gaat.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Weer geen tieten of gekrik, het niveau van de serie zakt met de week af zeg... :(

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste 2 episodes gaan denk ik over die generaal / legerman, volgend en ik denk laatste seizoen gaat over het neerhalen van Kai.

Naaktscenes voegen weinig toe op dit moment, ik snap niet helemaal wat dat met het niveau van de serie doet. De afgelopen aflevering was een van de beterer juist, eerste paar minuten in het moeras waren fantastisch, "kooi"gevecht van uitstekende kwaliteit, mooie shooting op een begraafplaats, geweldig einde met dat oog dat bleef zitten, goede muziek, heerlijk gewoon. En interessante wending met Rebecca.

Dit is gewoon 7 minuten goud waarbij die toeter aan het einde het afmaakt:
YouTube: Hood vs Chayton (Banshee S03E08)

:9

Komende aflevering gaat ook gaaf worden zo te zien, vooruitblikje:
YouTube: Banshee 3x09 Promo "Even God Doesn't Know What to Make of You" (HD)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik zal volgende keer ff een extra :P toevoegen, k?

Ben het helemaal met je eens. Ik ben ook heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren tussen Proctor en die klanten van 'm. En wat Rebecca aantrof in de broek van Burton. :P

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra-Jo schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:43:
Ik zal volgende keer ff een extra :P toevoegen, k?
Nou, die Rebecca in dat kinky pakje waarmee ze op die auto zat te schieten, die zie ik graag nog een keer naakt voorbijkomen weer. Maar verder zijn er niet echt boeiende vrouwen momenteel in Banshee, tijd voor wat extra vrouwelijk schoon in seizoen 4. Dat zou wel mogen hoor :P

Ik vind het ook wat apart dat we niet weten wat er nu in zijn broek zit. Ik dacht eerst dat we het te zien zouden krijgen in die cel waarin hij zat (terugblik scene). Ik denk dat ze hem eraf hebben gesneden 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat shot met het half opengeschoten gezicht en hangende oog... :o

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:56:
[...]

Nou, die Rebecca in dat kinky pakje waarmee ze op die auto zat te schieten, die zie ik graag nog een keer naakt voorbijkomen weer. Maar verder zijn er niet echt boeiende vrouwen momenteel in Banshee, tijd voor wat extra vrouwelijk schoon in seizoen 4. Dat zou wel mogen hoor :P
Die politie agente van het reservaat mag er anders best wezen! Al is ze niet veel in beeld.. O+

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die meid is zo braaf als wat, maar die is inderdaad wel lekker. Misschien gaat de dochter van hood nog uit de kleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:17:
Die meid is zo braaf als wat, maar die is inderdaad wel lekker. Misschien gaat de dochter van hood nog uit de kleren.
:')

Die moet in de serie 15 ofzo voorstellen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze is 24 in real life, ik zeg doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esnesi
  • Laatst online: 11-06-2017
nog maar twee te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:34

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:29:
Ze is 24 in real life, ik zeg doen :p
Wat, Ryann Shane? Heb je een bron? Ik heb wel eens gezocht maar heb echt nergens iets kunnen vinden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het op mijn telefoon opgezocht, maar bij nadere inspectie is het wel wat apart allemaal:

http://www.whathottrends.com/12/what-age-is-ryann-shane.html

Volgens mij gaat het daar over 2 verschillende personen en heb ik het verkeerd gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aflevering 9 is niet zo heel boeiend, het gaat wel een heel toffe aflevering 10 worden, die kolonel is fantastisch. Zitten ook al sporen in waar seizoen 4 over gaat, dat gaat denk ik een mooi seizoen met nazi gasten worden. Het is wel over en uit met de naakte vrouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Vond aflevering 9 wel boeiend. Laat zien welke verhaallijnen er gaan komen. Hood die zijn vrienden gaat redden. Inderdaad ook de nazis, maar ook Kai die weer de "oude" lijkt te zijn geworden. Gaat ie Hood proberen te pakken? En wat gaat hij aan zijn nichtje doen? Of is hij haar dankbaar? Kon dat niet echt opmaken nog uit de aflevering. Er staat ons in ieder geval nog genoeg actie te wachten :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resteleiro schreef op maandag 09 maart 2015 @ 07:18:
Vond aflevering 9 wel boeiend. Laat zien welke verhaallijnen er gaan komen. Hood die zijn vrienden gaat redden. Inderdaad ook de nazis, maar ook Kai die weer de "oude" lijkt te zijn geworden. Gaat ie Hood proberen te pakken? En wat gaat hij aan zijn nichtje doen? Of is hij haar dankbaar? Kon dat niet echt opmaken nog uit de aflevering. Er staat ons in ieder geval nog genoeg actie te wachten :D
Ik heb even de teaser van 3x10 bekeken, er komt een nieuw karakter bij aan de kant van proctor (helaas weer een man) en er gaat zo te zien een hoofdpersoon dood. Wel weer een mooie shooting aan het einde van seizoen 3, maar die hoofdpersoon die misschien dood gaat bevalt me niet zo (je kan het wat lastig uit de teaser opmaken, maar het ziet er niet goed uit).

Kai is volgens mij nog steeds still live and kicking in seizoen 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:41:
[...]

Ik heb even de teaser van 3x10 bekeken, er komt een nieuw karakter bij aan de kant van proctor (helaas weer een man) en er gaat zo te zien een hoofdpersoon dood. Wel weer een mooie shooting aan het einde van seizoen 3, maar die hoofdpersoon die misschien dood gaat bevalt me niet zo (je kan het wat lastig uit de teaser opmaken, maar het ziet er niet goed uit).

Kai is volgens mij nog steeds still live and kicking in seizoen 4 :D
Ik heb de teaser nog niet gezien en dat hou ik zo na het lezen van jouw post :P Ik gok dat het Carrie is. Die kreeg er al flink van langs gisteren. Zou dat wel jammer vinden overigens. Mooie vrouw vind ik dat.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, zekers

Afbeeldingslocatie: http://farm5.staticflickr.com/4030/4283426330_edc580723e_z.jpg

Hier een flinke fotowall van haar:
https://www.flickr.com/search/?text=IVANA%20MILICEVIC

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2015 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

We gaan het komende Zaterdag zien. :) Ik hoop op een mooi spectaculair einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Vette season finale... helaas niet een directe showdown tussen Hood en de generaal. Carrie verweerde zich nog aardig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Finale was top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd, ga hem morgenochtend kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 03-09 22:28
Wat een heerlijke serie is het toch ook!
Finale van dit seizoen was geweldig :)

Ben echt benieuwd naar de nieuwe verhaallijnen, want ze hebben het in de finale goed afgerond.

S4 kan nu mooi fris beginnen, hopelijk met meer schoonheden.
Geweldig seizoen was het, alleen wel jammer van het weinig zien van Rebecca ;)
Viel me erg op dat er in dit seizoen een stuk minder besteed werd aan seks, ben ik toch wel gewend van de eerste 2 seizoenen.

Gelukkig waren de doden in deze aflevering niet erg, zoals Siobhan :(
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste