Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-10 22:41

Fisico

by Fabian

Coenen schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:42:
Absoluut weer een lekkere aflevering. Waarom die zoon dood moest snapte ik eigenlijk ook niet zo. Ik ben benieuwd wat dat achter gebleven horloge gaat opleveren.
Hood gaat zijn 'zoon' ophalen en vindt daar een veel te schone kamer, maar ook het horloge. Sugar heeft hem weg zien gaan met de nicht van Kai. Dus dit lijntje zal wel 1 plus 1 worden. De vraag is of het nog tot een deal komt tussen de heren zoals de vorige keren het geval was.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:42:
Absoluut weer een lekkere aflevering. Waarom die zoon dood moest snapte ik eigenlijk ook niet zo.
Ik ben er wel blij mee, vond het wat apart die verhaallijn en vond het ook een irritant figuur, mooi dat hij opgeruimd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:23

d0s

sssst

Phyxion schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:56:
[...]

Kan ook zijn dat Carrie de echte diamanten heeft, of Job en zelfs Lucas for that matter. Zoveel is er nog niet duidelijk behalve dat deze diamanten nep waren :+

[...]

Omdat Kai haar voor zichzelf wil hebben, wat al regelmatig doorgeschemerd is in de serie ;)
Er wordt wel een bepaalde spanning neergezet ja, maar niet dat je zegt van 'Kai heeft interesse in haar'. Dat leek dan nog eerder andersom op een bepaalde manier. En om dan meteen iemand om te leggen.

Maargoed, het is Banshee dus luguber en over the top, dus het past wel.

Wel goed zat ze wat meer diepte aan de personages lijken te gaan geven, dat komt de serie ten goede denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:58

Quad

Doof

Was zeker een heerlijke aflevering maar ik vond de vorige aflevering mij de hele episode meezuigen erin, hier gebeurde het op een paar momenten en toen had ik wel een, damn of wow of shit gedachte door mijn hoofd. :+
Maar aflevering 5 blijf ik nog steeds intrigerend vinden, meer dan deze. Deze is niet de beste ooit, ook niet de beste van de hele Banshee serie.
Zitten wel paar nieuwe mooie plottwisten erbij, Jason dood, diamantjes van glas, hulpsherrif zit achter Hood aan (althans vermoed iets), en Deva haalt Anna denk ik terug bij de familie.
Overigens is Procters hulpje een van de meest epische personages in deze serie. _O_

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb de ep nog niet gezien (ga hem nu kijken), maar wat mij iedere keer weer opvalt is dat de intro ook echt GE-WEL-DIG is. Op een of andere manier is de combinatie van muziek (flink hard aanzetten!) en foto's erg goed om je meteen de wereld van Banshee binnen te slepen.

Er zijn maar weinig series waarvan ik de intro helemaal bekijk of beluister, maar Banshee is er zeker een van geworden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Matige aflevering, voelt allemaal wat geforceerd aan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 17 februari 2014 @ 00:22:
Deze is niet de beste ooit, ook niet de beste van de hele Banshee serie.
Ik vind dat wel de beste. Tevens vind ik de aflevering ervoor het slechtste van de hele serie. Smaken verschillen ;)

Hoop ook dat ik anders denk over de aflevering van vandaag dan de reactie hierboven, maar ik vrees het ergste :X

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 22:29

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

99 pounds of dynamite. :) Ik vond het wel weer vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 21:23
Vond em gewoon vermakelijk hoor, zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi nieuws. Zo eerst naar het voetbal toe en dan later op de avond met een 0,5 liter blik kanonnenbier en blokjes kaas en worst nog even wat quality tv time :P

Jammer dat het seizoen alweer bijna ten einde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ow, en ik had vandaag m'n Zeppelin voor wat betere geluidseffecten aangezet. Dat geeft toch ook weer een extra dimensie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik vond het ook wel een vermakelijke aflevering :)

Ben wel benieuwd wie uiteindelijk echt Proctor zal vermoorden. De antiheld die voor sheriff speelt, de oude bejaarde politieman die graag sheriff wil zijn, het Indianenstamhoofd, of misschien zijn eigen nichtje...

Aan de andere kant ben ik ook een beetje bang dat ze dit moment nog lang zullen gaan uitstellen, want zonder Proctor is er geen Banshee -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Ik dacht hetzelfde. Leuke verhaallijn om Proctor aan te pakken. Maar afmaken is niet helemaal de bedoeling. Dan is het gauw wat saaier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat een heerlijke aflevering was het weer! De muziek zo meeslepend, ik zat de hele episode in de manhunt story zo lekker! Proctor gaat dood, maar laat die nog maar een seizoen extra erin zitten, ik geniet zo veel van zijn epische maffioso acties. O+ _O_

Proctor 0 sherrifs 1. 8)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Als je nog meer kont/tieten van Lili Simmons wilt zien... kwam gisteren ook in true detective langs 8)7
Komt straks Proctor Woody Harrelson aanpakken :+

[ Voor 19% gewijzigd door BARACUS op 24-02-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:08:
Als je nog meer kont/tieten van Lili Simmons wilt zien... kwam gisteren ook in true detective langs 8)7
Komt straks Proctor Woody Harrelson aanpakken :+
dat zou wel heel vet zijn, gewoon als grapje op youtube. Kom er maar in HBO :D

Mooie borsten heeft die meid trouwens, damn :9~
google images heeft zijn werk ook gedaan zie ik O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Geen straf om haar (naakt) te zien in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is Banshee van dag veranderd? Ik zag namelijk dat de 8e aflevering al online stond (in SD dat wel)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Inderdaad, om 20:51 stond hij op mijn nas, zo even kijken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Nu ook in HD.. raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 09:28
Verbaasde me er net ook over dat ik een notificatie kreeg dat hij binnen was... gelijk maar even gekeken en toch wel weer een erg vette aflevering moet ik zeggen.

Benieuwd hoe dat afloopt met Em... Vind hem wel oke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Goede aflevering inderdaad!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik vind de serie juist mooi omdat het juist niet politiek correct is. Iedereen krijgt er van langs, alle stereotypes komen langs d:)b

Deze aflevering was daarom toch wel erg waardeloos. Boehoe de arme neger heeft het moeilijk gehad in zijn leven... en zijn papa ook :') Ging echt eindeloos door dat gehuil :N

Het neo-nazi vs neger gevecht had ook wel iets beter mogen zijn. Alle gevechten zijn juist mooi omdat beide personen elkaar 5 minuten lang flink aframmen. Nu was het even met een boksbeugel zijn schedel tot moes slaan, echt spannend hoor :z

Proctor is wel hard aan het trainen in zijn cel, christelijke kung-fu. Dat gaat vast iets leuks opleveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gehuil moet er absoluut niet in. Wie dat bedacht heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
BARACUS schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:45:
Proctor is wel hard aan het trainen in zijn cel, christelijke kung-fu. Dat gaat vast iets leuks opleveren :D
Proctor zie je toch wel regelmatig trainen in de serie. Hood nooit. Wel jammer dat Hood dan straks gewoon uiteindelijk weer wint in dat gevecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 09:28
Dat je Hood nooit ziet trainen is niet helemaal waar, je ziet hem ook nog wel eens pushups doen of losgaan op zijn boks zak.

Zou me niets verbazen als het einde van dit seizoen de ondergang van Proctor zal zijn, en dan seizoen 3 on the run voor Rabbit? Beetje bij beetje brokkelt de leugen rondom Hood toch wel af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robsta86 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:44:
Dat je Hood nooit ziet trainen is niet helemaal waar, je ziet hem ook nog wel eens pushups doen op mooie vrouwen
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:29
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooooo, heerlijke aflevering weer Gaat naar een gigantische climax toe, heel veel nieuwe ontwikkelingen, er wordt veel uitgesproken (I don't trust you etc.) en volgens mij gaat seizoen 3 (http://tvline.com/2014/01...season-3-renewed-cinemax/) er heel anders uitzien.

En die Russische kungfu killing priests waren meesterlijk. Erg gave shootout in een ziekenhuis ook, een rechercheur die achter Hood en Rabbit aangaat, dit gaat volgende week gigantisch genieten worden.

Ik vraag me wel af wat seizoen 3 gaat brengen, hopelijk een nieuwe stad en dan weer meerdere seizoenen genieten, heerlijk, echt genoten weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 04-10 15:31
Blijft een erg gave serie, gelukkig komt er een 3e seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oef hij was wel weer heel erg lekker! De openingsscène was echt super gaaf maar het gevecht in het ziekenhuis.. Epic!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

final episode morgenochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat het Rabbit verhaal dit seizoen moet worden afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me ook

komt die grote indiaan met die tattoo's trouwens nog terug? Die zat toch in de cel? Die is gewoon weg opeens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Die Indiaan was ontstnapt tijdens het transport naar de gevangenis. Die mag inderdaad wel terugkomen. Ik verwacht dat Rabbit wel het einde wordt dit seizoen. Tenzij ze er een leuke draai aangeven natuurlijk, maar nog een bijna-dood ervaring zie ik niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de dynamiek in Banshee namelijk ook veel leuker. Je hebt te maken met zoveel partijen die soms eenzelfde en soms een heel andere kant op willen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:25:
Die Indiaan was ontstnapt tijdens het transport naar de gevangenis. Die mag inderdaad wel terugkomen.
ik zie hem niet in de final terugkomen (ze zitten nu immers in een stad), zou wel een mooie verhaallijn voor het nieuwe seizoen worden. Alleen heeft nu wel iedereen door dat hij geen echte sheriff is, dus beetje vaag allemaal hoe het gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Nu alweer de finale, ik heb het gevoel dat we net begonnen zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig komt games of thrones eraan, mooie opvolger, maar wel weer een jaar wachten voor banshee, dat is wel heel balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Nou dat was weer een epische aflevering hoor. Volgens mij zijn jullie er ook blij mee, als ik bovenstaande zo lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChuckyDevil schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:37:
Nou dat was weer een epische aflevering hoor. Volgens mij zijn jullie er ook blij mee, als ik bovenstaande zo lees :)
ik heb tot nu toe alleen de eerste 20 minuten gezien, maar fantastisch dat er meer over het verleden inkomt. Straks even de rest zien, maar ik werd door het gezin naar beneden gehaald om klusjes te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb hem kunnen zien. Ik zou die klusjes maar snel afmaken. Die indiaan komt volgend seizoen wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:19:
Ik heb hem kunnen zien. Ik zou die klusjes maar snel afmaken. Die indiaan komt volgend seizoen wel terug.
ja lol,

nog een fiets repareren en wat snacks inslaan voor film avond vanavond. Ik ga hem vanavond wel zien, huis zit momenteel ook vol met kids die hier allemaal willen spelen.

Ik heb gisteren een abonnement op HBO genomen (via Ziggo was het 4 maand voor 50%) en ik zat in die hbo go app te kijken en zag daar banshee met wat scenes en er zit 1 scene in die ik nog nooit gezien had, waarin Hood op andere agenten aan het schieten was. Geen idee of dat in de final episode zit, anders vind ik het wat vaag omdat het volgens mij een special was voor seizoen 2. Lijkt me niet dat ze een jaar geleden al seizoen 3 aan het opnemen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hood heeft wel op agenten geschoten, dat was het eerste seizoen volgens mij. Season finale was nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
:Y Lekker bloederig ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Anthirian op 16-03-2014 12:03 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Heb ik. Het gemist.. Of is het verhaal met de neppe diamanten niet meer uitgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:25
Rabbit wist in ieder geval wel dat ze hem gingen bedonderen, grote kans dat het daarom nep diamanten waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-10 22:41

Fisico

by Fabian

Rabbit heeft wellicht het bedrijf verteld dat de roof zou komen en zo nog iets aan de deal kunnen verdienen. Met Ana is nooit gedeeld dat ze nep zijn, dat is wel een misser. Maar het blijft natuurlijk allemaal gissen.

Benieuwd naar het volgende seizoen, Hood is geen fan van Proctor maar ook niet van de grote indiaan. Ik denk dat ze zus van long shadow ook nog wel langs zal komen. Proctor en zijn nichtje, dat is wel tamelijk ziek, maar dat geldt voor meer in deze serie. Dit keer geen dampende scene, er zijn dus grenzen?

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Wat een brute finale zeg. Ik kan niet wachten op season 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dit was geen finale. Dit was kunst _/-\o_

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 14:31

jpiwf

licenced pepernootaddict

Wat een epische montage heeft deze serie toch, geniaal hoe ze verschillende scenes door elkaar heen laten lopen en er toch een verhaal van weten te maken. Ook bruut die scene op het laatst, gewoon even z'n nek breken alsof het niets is. And the crowd loves it (best ziek dat trouwens). Ook mooi opzetje naar volgend seizoen met de moord op Emmet en z'n dinnetje (wordt snel en onder tafel opgelost denk ik), Proctor en z'n nichtje vs. de indianen olv een vrouw (die zus gaat gewoon de touwtjes in handen nemen denk ik) en die FBI dude die op het spoor van Hood is. Jammer dat het nog 10 maanden wachten is :9~

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Ik ben vaak aan het multitasken als ik series kijk, wat ik mij nu af vraag is waarom Proctor nu weer vrij is. Heb ik iets gemist of omdat Alex nu dood is is er minder bewijs tegen hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m19 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:19:
Ik ben vaak aan het multitasken als ik series kijk, wat ik mij nu af vraag is waarom Proctor nu weer vrij is. Heb ik iets gemist of omdat Alex nu dood is is er minder bewijs tegen hem?
die was gewoon opeens uit de cel 8)7 :P

Ik denk er nu pas aan nu je het zegt, apart. Wel een meesterlijke finale in die kerk. Erg grappig ook dat droge commentaar toen Hood met dat mes bezig wilde en die fat au daar een opmerking over maakt :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Blijf Job toch wel een geweldige character vinden.

YouTube: Banshee - Job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste helft van de aflevering direct doorgespoeld. Was weinig bijzonders en meer vulling van de actie die daarop volgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 07:22
Dat meen je niet.. als je dit soort series al doorspoelt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Seizoen 4 is ook al min of meer bevestigd :)
I cannot wait until season four. It is the ultimate fan finale coming up at the end of season three.

[ Voor 12% gewijzigd door Phyxion op 17-03-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:19:
Dat meen je niet.. als je dit soort series al doorspoelt... :|
Ik heb Banshee nog niet eerder doorgespoeld ;). Oh ja misschien die zeer trage uitzending een keer. Maar dit sloeg ook nergens op. Ze gaan eerst nog even terugblikken naar het begin? Al die terugblikken sloegen ook nog eens nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 12:27
Damn wat een episode Epic! Vond het juist wel wat hebben die flashbacks dan is het verhaal tenminste helemaal compleet.

[ Voor 14% gewijzigd door JT888 op 17-03-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:35:
Op http://www.welcometobanshee.com/ staan een aantal filmpjes over de 15 jaar voor het begin van de serie.
Ik zat dat interessante interview op imdb te lezen en zag dat de producer voor elk seizoen afleveringen maakt op http://www.welcometobanshee.com/

straks eens even goed bekijken allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe kijkers van Banshee zouden moeten weten dat www.welcometobanshee.com bestaat? Het wordt nergens in de serie vermeld, maar toch zou men het wel moeten weten. Het is namelijk echt leuk om al die dingen op de site ook te kijken en te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de post, van maanden geleden, boven jou wordt het genoemd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikkiedikdik kwam er toen pas achter dat die site bestond. Maar dat moet toch al vanaf het begin duidelijk zijn eigenlijk? Die website is er niet om toevallig ontdekt te worden lijkt me, maar om het volledige verhaal te kunnen volgen. Maar HOE worden kijkers ervan bewust gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:45:
Dikkiedikdik kwam er toen pas achter dat die site bestond.
Wellicht is het een bonus op een dvd of bluray als je hem koopt?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg niet! Maar we hoeven niet lang meer te wachten nu. Januari gaat t weer beginnen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Alle "Origins" van season 3 zijn ook uit (kan je op YouTube bekijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik zag ze, ik heb er een gedownload, maar omdat ze zo klein zijn nog niet gekeken. Zijn het de voorstukjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Meestal zijn dit stukjes tussendoor, ik ga er vanuit dat deze plaatsvinden tussen seizoen 2 en 3. Ik moet ze zelf nog wel kijken overigens, dus het kan ook anders zijn dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anthirian schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:05:
Meestal zijn dit stukjes tussendoor, ik ga er vanuit dat deze plaatsvinden tussen seizoen 2 en 3. Ik moet ze zelf nog wel kijken overigens, dus het kan ook anders zijn dit keer.
Nee, Origins zijn de stukjes nog van voor de serie is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik dacht eerst dat het virussen waren, vandaar dat ik ze nog niet gekeken had. Morgen maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 3 nachtjes slapen....

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10847602_681405365302101_7695050151005973669_o.jpg

iemand trouwens dit gezien? Ik zal het even downloaden:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/1932694_686398934802744_7770703776390218058_o.jpg

Ik was gestopt met het kijken van de UFC een tijdje terug, ben alleen bang dat ik het dan weer oppak en ik moet nog zoveel bekijken :9

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, in die UFC aflevering zat geen Banshee, althans wel een bulk Banshee reclame, maar geen gevecht. Kennelijk heb ik die reclame niet begrepen of het is eruit geknipt door de uploader.

Maar afijn, nog een paar uur en dan is seizoen 3 aflevering 1 beschikbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Banshee is weer terug! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En nog steeds even ziek als eerst :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Eerste scene: moord en doodslag. Tweede scene: neukpartij.
Man wat een serie. :D _O_

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bra-Jo schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:56:
Amen. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bra-Jo schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:56:
Inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het nog wat matigjes hoe het begon dit seizoen, maar aan het einde wordt het meer dan goedgemaakt. Man, kan niet wachten totdat ze die overval gaan plegen. En die indianen worden ook erg tof. Al vond ik het wel jammer dat die indiaan nu zo lafjes tegen dat chickie deed die buiten zat te roken, hij had haar beter een paar littekens kunnen bezorgen, dat had het nog toffer gemaakt. Nu is het zo lafjes terwijl het zo'n badass moet voorstellen.

Maar afgezien daarvan, smullen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Was een mooie opmaat voor wat er nog gaat komen idd. Die indiaan heeft echt een hele toffe stem voor een bad guy. Vond alleen die soldaten in die truck niet logisch handelen. Big ass dude voor je, helemaal 'in the open', en wat gastjes achter je. Schiet je toch eerst die grote dude een paar keer in z'n borst (moeilijk te missen, groot target) en dan die gasten in die bus achter je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:32

Snow_King

Konijn is stoer!

jpiwf schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:13:
Was een mooie opmaat voor wat er nog gaat komen idd. Die indiaan heeft echt een hele toffe stem voor een bad guy. Vond alleen die soldaten in die truck niet logisch handelen. Big ass dude voor je, helemaal 'in the open', en wat gastjes achter je. Schiet je toch eerst die grote dude een paar keer in z'n borst (moeilijk te missen, groot target) en dan die gasten in die bus achter je?
Ik vond het ook wel apart inderdaad hoe de Marines zo even af werden geslacht.

Met een automatisch wapen ben je wel stuk sterker. Ook vreemd dat pijlen door kevlar vesten gaan :)

Verder: super toffe serie nog steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Mwa, dat van die pijlen kan ik nog wel geloven. Zo'n compound boog kan de pijlen vrij hard afschieten, en een pijlpunt heeft minder frontaal oppervlak dan een kogel en een stuk meer massa. Pijlen zullen niet door die ceramische platen van een vest gaan, maar door een paar lagen kevlar kan ik wel geloven. Ook omdat pijlen geslepen zijn, en kevlar gewoon te knippen/snijden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpiwf schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:15:
maar door een paar lagen kevlar kan ik wel geloven. Ook omdat pijlen geslepen zijn, en kevlar gewoon te knippen/snijden is.
Heb het een en ander op youtube zitten bekijken van mensen die het testen. Maar in een paar heel specifieke gevallen gaat er 1 cm pijlpunt doorheen, maar in 9 van de 10 gevallen niet.

Maar zo kan je elke film wel gaan analyseren en dan blijkt er niks van te kloppen (bijv. een James Bond film). Banshee is gewoon mooi vermaak.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Chayton is zo iemand waarbij je accepteert dat hij het kan, ook als hij later op een leeg parkeerterrein opeens naast Rebecca staat.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Leuk begin van het derde seizoen. Zeer vermakelijk weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 18:14
Eerste aflevering was smullen, kan niet wachten op S03E02 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lekker Amish van Kay ook weer om met zijn nichtje te liggen batsen :+

Fijne start, staan weer wat leuke bad asses op stapel om pijn te hebben :9. Also, dat kapsel van Job :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Damn, gewoon eerste aflevering gemist.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je vandaag aflevering 1 en 2 gaan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Goed plan. :) Die gekke origins afleveringen hadden bij mij Sickbeard wat in de war gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Iemand Ep02 al kunnen zien? Kan hem op dit moment nergens van binnen halen..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Quad schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:10:
Ben nu aan het kijken. Er zijn heel veel takedowns; moest het via torrents binnen hengelen

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Hm, daar heb ik eigenlijk al maanden niet meer iets van gemerkt. Misschien omdat ik sowieso elke ochtend mijn pc aan zet en die ook de series downloadt. Ik heb hem zaterdag aan het eind van de middag nog gewoon kunnen downloaden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:16
Quad schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:10:
Heb hem gelijk zondagochtend binnengehaald, dijk van een aflevering zeg, echt weer genieten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb episode 2 ook binnen, doet mijn nas in de nacht, anders moet je met torrents bezig, ze verdwijnen verder overal nogal snel inderdaad.

Ik heb hem wel wat laat gekeken. Een de indrukken die ik bewaard heb en die zijn niet zo helder omdat ik doodmoe ben:

- scene aan het begin van aflevering 2 van seizoen 3 is fantastisch. Dit had episode 1 van seizoen 3 moeten zijn

- die 2 meiden aan het einde hadden elkaar moeten gaan zoenen en meer, ben helemaal kwijt wie het waren, maar dat had een lesbische liefdesscene moeten worden, daar had ik op gehoopt weet ik nog.

- die "nette" bewaker van proctor had ik graag iets heftiger zien knokken aan het einde

Het begint heerlijk, het einde had iets beter gekund, maar het kan natuurlijk niet elke aflevering 50 minuten lang pure volle actie zijn. Al met al een leuke aflevering, 8 van de 10 dikkiediks geef ik hem.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:13
Wat een aflevering! :D

Zelfs voor Banshee begrippen was dit wel erg lompe episode zeg. 40vd50 minuten knokken :D

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:04

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Overdrijven is ook een vak :P

Maar er zaten best wat leuke scenes in. Ik vraag me wel af wat nu in hemelsnaam het nut van het personage van Odette Annable was. Die heeft best wat screentijd gehad waarvan 90% niet meer was dan door verlaten gebieden lopen, even stilstaan en langs de camera kijken en weer verder lopen... 8)7

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Omdat ze lekker weg kijkt. Eens hoor. Vroeg ik mij in eerdere seizoenen al af.

Hier wat meer info over het gevecht tussen haar en Burton.

[ Voor 13% gewijzigd door ChuckyDevil op 24-01-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bladeslayer schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:46:
Wat een aflevering! :D

Zelfs voor Banshee begrippen was dit wel erg lompe episode zeg. 40vd50 minuten knokken :D
Dit alleen maar dit! :D Wat een prachtig iets! :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:52

Pinobigbird

doesn't share food!

Gejat uit het Grote grappigeplaatjestopic, maar hier past hij zeker ook:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/opmSc94.jpg
Wat een brute aflevering! Banshee in het kwadraat. :9~

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 08:10

BoltYes

This is the Way

Extreem goed, letterlijk :}

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste