Ik vond persoonlijk ook wel dat White Collar op zijn laatste benen liep. Werd wat veel herhaling. Ik heb wel vertrouwen in zes sterke afleveringen met een mooi eindePhyxion schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:08:
White Collar is gecancelled maar krijgt nog wel 6 afleveringen om het af te ronden.
[afbeelding]
Is ook overleden overigens.
Inderdaad, ik was niet echt van plan om nog veel tijd in White Collar te steken, maar nu er nog maximaal 6 afleveringen komen wil ik het nog wel even uitzingen. Jammer dat die acteur overleden is trouwens, dan zien we hem in Homeland ook niet meer terug als Carrie's vader natuurlijk.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ik denk dat white collar veel verder had kunnen komen als ze het principe van de enkelband hadden losgelaten eigenlijk, ze hadden zo nog een seizoen kunnen vullen met een 'vrije' neal.
Verwijderd
White Collar ben ik begin van dit seizoen al mee gestopt. Het was meer van hetzelfde en het werd erg nep.
Ik heb de eerste 2 aflveringen van crisis net gekeken, ik vond het juist wel leuk, staat dus nu op mijn to-do listmowa schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:35:
Crisis vond ik helaas nogal tegenvallen, Anderson en Taylor ten spijt. Is imo helemaal kapot geregisseerd. Leek wel een soap, zo scripted was het.

Een heel ander genre: Working the Engels kan ik ook waarderen (wat vage flashbacks naar Married with Children). Het schijnt een remake te zijn, eens kijken of het origineel nog te vinden is...
Nu heb ik Resurrection opstaan, een aantal mij bekende namen in de cast (Omar Epps, Frances Fisher en Tamlyn Tomita) dus ben benieuwd
Ligt het nou aan mij of begint dat gedoe tussen Sam en Dean weer te lang te duren (Supernatural)?
En ze zouden zeggen dat Bobby terugkwam....niks van gezien? Tenzij je de eerste episode meetelt waarbij hij welgeteld 5 minuten als een soort ghost in het onderbewustzijn van Sam en Dean voorkomt?
Begint me wel echt te storen, evenals het laten sterven van de interessante karakters. Het verbaast me dat ze Crowley zo lang aanhouden...
En ze zouden zeggen dat Bobby terugkwam....niks van gezien? Tenzij je de eerste episode meetelt waarbij hij welgeteld 5 minuten als een soort ghost in het onderbewustzijn van Sam en Dean voorkomt?
Begint me wel echt te storen, evenals het laten sterven van de interessante karakters. Het verbaast me dat ze Crowley zo lang aanhouden...
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dat is snel!
'From Dusk Till Dawn' Renewed for Second Season by El Rey
Ik heb nu twee afleveringen gezien en de serie omvat wel het zelfde gevoel als de film, maar niet exact dezelfde inhoud. De serie omvat meer verhaal.
Ik heb nu twee afleveringen gezien en de serie omvat wel het zelfde gevoel als de film, maar niet exact dezelfde inhoud. De serie omvat meer verhaal.
Yippie kayak, other buckets!
Ik las dat Vikings ook renewed is voor een derde seizoen. Misschien toch maar eens aan beginnen dan.
Vrij gemakkelijk natuurlijk aangezien het een "Wij van WC Eend" serie is.jmk schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:26:
Dat is snel!![]()
"When you grow up your heart dies"
... en ze een distributieovereenkomst met Netflix hebben.sjaool schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:43:
[...]
Vrij gemakkelijk natuurlijk aangezien het een "Wij van WC Eend" serie is.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Verwijderd
Eliza Dushku fans:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VrHVBFHsUW0]Kevin Tancharoen directed one of Machinima‘s most popular web series, and he has returned to the multi-channel network’s Machinima Prime channel for an encore. Tancharoen is the creative force behind The Gable 5, a short film centered around a nefarious science experiment.
The Gable 5 stars Eliza Dushku as its nameless protagonist, who is dropped into a futuristic facility where she must fight off waves of bad guys. The audience quickly learns that the true situation is not as Dushku’s character sees it, thanks to a long, expository bit of sci-fi mumbo jumbo about five separate emotions that apparently have the power to end war as we know it (or ensure “world domination”, as titular evil scientist Conrad Gable explains).
The plot, however, is a secondary concern for The Gable 5. The main priority is punchy, kicky, shooty, stabby action sequences, which the short film has in spades.
Verwijderd
Van mij mag netflix alle series gaan maken, hebben we dat gezeik van cancellen na een paar episodes ook niet meer. Klasse dat ze dat daar zo doen.sjaool schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:43:
Vrij gemakkelijk natuurlijk aangezien het een "Wij van WC Eend" serie is.
En de kwaliteit is er niet minder om.
En in 1 keer meerdere afleveringen kunnen kijken in plaats van 1 per week
Wat bij From dusk till dawn niet is helaas.dutchgio schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:35:
En in 1 keer meerdere afleveringen kunnen kijken in plaats van 1 per week
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dusk till Dawn hou ik mee op. Toen in ep2 die camper met gezinnetje verscheen was ik er wel klaar mee. Gewoon de film, maar dan uitgebreider en misschien her en der wat andere invallen. En het rekken kan al beginnen met s02 al aangekondigd. Nee, dan kijk ik liever gewoon die topfilm nog wel een keer.
Is trouwens niet van Netflix maar van El Rey, nieuwe netwerk van Robert Rodriguez waar dit de trekker van moet zijn.
Is trouwens niet van Netflix maar van El Rey, nieuwe netwerk van Robert Rodriguez waar dit de trekker van moet zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door sambalbaj op 28-03-2014 01:36 ]
Ik vind het juist goed gedaan. De "gekke" broer blijkt nu begaafd te zijn, wat veel meer verhaal oplevert.
Daarnaast vind ik dat er goed wordt geacteerd, vooral door de broers. De bijrollen zijn, net als in de film, leuk gedaan. Heel vermakelijk neergezet.
Van mij mag het nog wel eventjes doorgaan zo!
Robert Rodriguez en Quentin Tarantino zijn in het echt met elkaar bevriend toch? Ik denk dat QT het ook een leuke serie vindt.
Daarnaast vind ik dat er goed wordt geacteerd, vooral door de broers. De bijrollen zijn, net als in de film, leuk gedaan. Heel vermakelijk neergezet.
Van mij mag het nog wel eventjes doorgaan zo!
Robert Rodriguez en Quentin Tarantino zijn in het echt met elkaar bevriend toch? Ik denk dat QT het ook een leuke serie vindt.
Yippie kayak, other buckets!
In mijn beleving moet je From Dusk Till Dawn niet met de film vergelijken maar als op zichzelf staande serie. Ik wist niet dat de regisseur en Tarantino bevriend zijn. Vandaar wellicht een aantal verwijzingen/kenmerken die aan de stijl van Tarantino doen denken. Echter kan ik niet zeggen dat het imitatie is want de regisseur doet er wel zijn eigen ding mee. Bijvoorbeeld de eerder genoemde camper. Daar heb je zo'n gesprek wat helemaal nergens over gaat. Dat is natuurlijk een typische Tarantino kenmerk maar wel op zijn eigen manier vorm gegeven maar ook zonder de genialiteit van Tarantino.
Vooralsnog vind ik het, hoewel er pas 3 afleveringen van zijn, een goede serie. Er zijn er het afgelopen jaar tenslotte talloze gesneuveld binnen een half uur kijken en nog meer na 10 minuten kijken.
Jammer dat White Collar er mee stopt ook al lig ik nogal achter. Van seizoen 5 heb ik pas 4 afleveringen gezien.
Heb gisteravond de laatste 2 afleveringen gezien van S02 van Line of Duty. Hopelijk komt er een 3e. Niet dat alle Engelse detectives zo goed zijn maar 9 van de 10 amerikaanse detectives kunnen hier niet aan tippen.
Vooralsnog vind ik het, hoewel er pas 3 afleveringen van zijn, een goede serie. Er zijn er het afgelopen jaar tenslotte talloze gesneuveld binnen een half uur kijken en nog meer na 10 minuten kijken.
Jammer dat White Collar er mee stopt ook al lig ik nogal achter. Van seizoen 5 heb ik pas 4 afleveringen gezien.
Heb gisteravond de laatste 2 afleveringen gezien van S02 van Line of Duty. Hopelijk komt er een 3e. Niet dat alle Engelse detectives zo goed zijn maar 9 van de 10 amerikaanse detectives kunnen hier niet aan tippen.
Verwijderd
het stoort me persoonlijk niet. Heb het liefst alles in 1 keer natuurlijk, maar dit is ook wel leuk, heb je elke week wat om naar uit te kijken.Donstil schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:44:
Wat bij From dusk till dawn niet is helaas.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VrHVBFHsUW0]
Van Kevin Tancharoen, met Eliza Dushku en "Bill Buchanan" van 24
Helaas niet erg sterk en het is nog helemaal niet duidelijk of dit meer gaat worden, maar in een tijd met maar weinig scifi-series is het leuk om te zien dat er toch nog een beetje wat mee wordt gedaan.
Van Kevin Tancharoen, met Eliza Dushku en "Bill Buchanan" van 24

Helaas niet erg sterk en het is nog helemaal niet duidelijk of dit meer gaat worden, maar in een tijd met maar weinig scifi-series is het leuk om te zien dat er toch nog een beetje wat mee wordt gedaan.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Helix 
Geen idee wat ik van het volgende seizoen moet verwachten, maar seizoen één gaf voldoende wazige shit op een niet verkeerde manier om te veronderstellen dat het met seizoen twee ook wel goed gaat komen.
Geen idee wat ik van het volgende seizoen moet verwachten, maar seizoen één gaf voldoende wazige shit op een niet verkeerde manier om te veronderstellen dat het met seizoen twee ook wel goed gaat komen.
Gisteren ook maar begonnen aan Helix. Alleen al het bekijken waard door de crazy ass lift muziek op creepy momenten.Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 05:24:
Helix

Haha dat is idd heel tof, zeker aan het begin van de serie keek ik het direct op zaterdag met veel plezier.Sagaris schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:33:
[...]
Gisteren ook maar begonnen aan Helix. Alleen al het bekijken waard door de crazy ass lift muziek op creepy momenten.
Het seizoen is nu afgelopen en aan het einde werd het me allemaal een Tikkie te "bij elkaar geraapt" maar ik geef seizoen 2 zeker nog een kans.
Maar 2015 duurt helaas nog LANG
Zo, the Tomorrow People goes X-Men... (weliswaar met heel veel zeep).
Dat zit wel Schnorr.
Ben het blijven kijken maar blijf bij mijn mening dat het vrijwel een kopie van touch isVerwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:14:
Het is enorm zoetzappig maar ik geniet eigenlijk wel van Believe
Jongetje helpt random mensen door een sequence, meisje helpt random mensen door vlindertjes.
Achtervolgd door justitie en een evil corporatie die de krachten van kind wilt misbruiken.
Papa moet steeds uitwegen vinden om uit de handen te blijven van deze twee. etc.etc.
Verwijderd
Touch ben ik uiteindelijk ook uit het oog verloren, maar ik vermaak mij voorlopig wel met Believe. Zitten een aantal leuke dingen in, en door het gebrek aan scifi blijf ik wel even kijken.
Alleen moeten ze wel opschieten met
Alleen moeten ze wel opschieten met
spoiler:
want dat staat een hoop in de weg.
de hoofdrolspeler vertellen dat 'ie de vader is
Vader zegt niet iedere minuut "sweetheart"?
[x] check!
Goede serie dus
[x] check!
Goede serie dus
Dat zit wel Schnorr.
Iemand die 2 delige NCIS New Orleans spinoff in NCIS gezien? Ik vond er echt geen *** aan. Veel te geforceerd, nep, overdreven accenten en ik merk geen (potentiele) chemie bij de hoofdrol spelers.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Net aflevering 4 van from dusk till dawn gekeken en ikbhaak definitief af. Veeeeel te traag tempo, niet al te beste acteurs (de broers zijn ok). Serie was mss leuker geweest als ze max 4 a 6 afleveringen hadden gemaakt.
Ik hoop dat de Fargo serie een beter lot beschoren is (al wordt dat een losstaand verhaal).
Ik hoop dat de Fargo serie een beter lot beschoren is (al wordt dat een losstaand verhaal).
Verwijderd
Ik haak na episode 4 af, iedere aflevering een goede daad die er veel te dik bovenop ligt en de feelgood waarbij niets verkeerd gaat begint me nu al tegen te staan.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:06:
Touch ben ik uiteindelijk ook uit het oog verloren, maar ik vermaak mij voorlopig wel met Believe. Zitten een aantal leuke dingen in, en door het gebrek aan scifi blijf ik wel even kijken.
Verwijderd
Ik vind het een fantastische serie. Trage tempo en slechte acteerprestaties kan ik niet plaatsen.Schimanski81 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:21:
Net aflevering 4 van from dusk till dawn gekeken en ikbhaak definitief af. Veeeeel te traag tempo, niet al te beste acteurs (de broers zijn ok). Serie was mss leuker geweest als ze max 4 a 6 afleveringen hadden gemaakt.
Hier hetzelfde. Ik dacht bij de pilot al van dit gaat twijfelachtig worden, maar het heeft potentieel. Na de 4e aflevering heb ik de hele formule al door. Er zit gewoon niet genoeg in om voor een 2e seizoen te gaan. Ben haast 100% zeker dat hij gecancelled word. 6.5/10Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 02:23:
[...]
Ik haak na episode 4 af, iedere aflevering een goede daad die er veel te dik bovenop ligt en de feelgood waarbij niets verkeerd gaat begint me nu al tegen te staan.
Nevermind...
[ Voor 123% gewijzigd door BigWillem89 op 04-04-2014 14:42 ]
Hij had het over Believe..BigWillem89 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:25:
[...]
Lol, is al vernieuwd voor een tweede seizoen.
Edit: Zie:
[...]
Jeffrey Dean Morgan en Dichen Lachman in Shameless

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Eerste aflevering is ook uit (nog niet gezien).
[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 07-04-2014 12:23 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ben erg benieuwd naar Silicon Valley:
IMDB: Silicon Valley (TV Series 2014– )
Ziet er wel goed uit, ook al een korte trailer van gezien na de season finale van The Walking Dead, ook van AMC.Phyxion schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:23:
[video]
Eerste aflevering is ook uit (nog niet gezien).
vermakelijk, ik ben benieuwd naar het vervolg.Exocet schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:29:
Wat me wel opvalt, voor een eerse aflevering is er weinig vrouwelijk schoon te bekennen, alleen de assistente van de geldschieter.
Vaak worden de dames toch wel als 'aantrekking' in de serie geplaatst, zoals Penny, die toch wel aanwezig is in TBBT, en Donna in Suits.
[ Voor 8% gewijzigd door FreshMaker op 07-04-2014 13:19 ]
https://twitter.com/LearnSomethlng/status/383775764719476737Raymond schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:28:
Wat is dat?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Ik vond 'm.. mwa. Niet slecht. Niet super goedExocet schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:29:
Natuurlijk nog niks van te zeggen na één aflevering. Opzich kan dit wel wat worden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook een beetje mijn mening.Rivanov schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:37:
[...]
Ik vond 'm.. mwa. Niet slecht. Niet super goed
Natuurlijk nog niks van te zeggen na één aflevering. Opzich kan dit wel wat worden.
Al had ik dat ook met bijvoorbeeld Black Sails (totaal andere serie overigens), pilot vond ik "okay", maar werd alleen maar sterker imo.
Echt comedy vindt ik het niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Martijn19 op 07-04-2014 21:41 ]
Wegrennen voor een grizzly... zeer onverstandig maar wel begrijpelijkVerwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:19:
Ging even wat mis bij het opnemen:
[afbeelding]
De Finale van Shameless was tof
Dat gaat nog veel worden volgend seizoen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Misschien een tip voor de programmeurs onder ons en liefhebbers van bijv. The Big Bang Theory.
HBO heeft een nieuwe serie 'Silicon Valley' die sinds 7-4 de Pilot heeft uitgezonden die eveneens door SB gesnatched kan worden. Ik moet m nog kijken, maar het plot is wel mijn smaak:
Het gaat zover ik weet over een groepje programmeurs die het e.e.a meemaken. Ze proberen grote ideeën te bedenken, maar er gaat wel eens iets mis, of worden gehacked enz, er gebeurt ook wat meer buitenaf dan bij TBBT. Ook worden hier net als in TBBT bepaalde reverenties gemaakt naar zaken die je in de hedendaagse tech cultuur herkent zoals bepaalde sketches richting Steve Jobs e.d.
HBO heeft een nieuwe serie 'Silicon Valley' die sinds 7-4 de Pilot heeft uitgezonden die eveneens door SB gesnatched kan worden. Ik moet m nog kijken, maar het plot is wel mijn smaak:
Het gaat zover ik weet over een groepje programmeurs die het e.e.a meemaken. Ze proberen grote ideeën te bedenken, maar er gaat wel eens iets mis, of worden gehacked enz, er gebeurt ook wat meer buitenaf dan bij TBBT. Ook worden hier net als in TBBT bepaalde reverenties gemaakt naar zaken die je in de hedendaagse tech cultuur herkent zoals bepaalde sketches richting Steve Jobs e.d.
Shit was dit de finale? Dat had ik ff gemistTouchdomex schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:05:
De Finale van Shameless was tofDat gaat nog veel worden volgend seizoen
Jimmy is back! (Die nu weer Jack heet
Ik vond het een erg leuke parodie op de werkwijze in Silicon valley.Exocet schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:29:
Ik geef het een seizoen de kans.
Tip voor wie eens iets heel anders wil: Crimi Clowns.
Een Vlaams/Nederlandse serie over een stel overjarige clowns met een tweede baan in de criminaliteit. Het is niet voor iedereen weggelegd want het is allemaal behoorlijk overdreven, absurd en bij valgen surrealistisch. Johnny de Mol zit in de hoofdrol maar verder spelen er voornamelijk Belgen in en de accenten zijn behoorlijk zwaar. Ondertiteling voor iedereen aanbevolen.
Een Vlaams/Nederlandse serie over een stel overjarige clowns met een tweede baan in de criminaliteit. Het is niet voor iedereen weggelegd want het is allemaal behoorlijk overdreven, absurd en bij valgen surrealistisch. Johnny de Mol zit in de hoofdrol maar verder spelen er voornamelijk Belgen in en de accenten zijn behoorlijk zwaar. Ondertiteling voor iedereen aanbevolen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Gezien, erg creatief. Ik vond het wel leuk ;-)CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 00:47:
Tip voor wie eens iets heel anders wil: Crimi Clowns.
Ja, hier ook maar even onder de aandacht brengen dat 24 weer begint
!
Geen nieuwe serie misschien, maar wel gemaakt door nieuwe creators.
[serie] 24 seizoen 9: Live Another Day 2014

Geen nieuwe serie misschien, maar wel gemaakt door nieuwe creators.
[serie] 24 seizoen 9: Live Another Day 2014
[ Voor 17% gewijzigd door EWK op 09-04-2014 12:01 ]
Hoi!
Ga hem zeker weer volgen, jammer dat niet verder gaat als de oude setting met 24 eps.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Als we dan toch Vlaamse series noemen dan wil ik Matroesjka's nog wel eens onder de aandacht brengen. Erg sterke serie maar ondertiteling wel vereist vanuit NL.
Turn net begonnen, lijkt me vrij aardig.
Las vandaag ook over een Battlestar Galactica film.
Turn net begonnen, lijkt me vrij aardig.
Iemand al Turn gezien? Ik ben na 11 minuten opgehouden omdat het niet heel interessant leek, wordt het later nog beter?
Mwah, als je maar harder loopt dan de rest ...Reinier schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:48:
[...]
Wegrennen voor een grizzly... zeer onverstandig maar wel begrijpelijk
Kan je iets uitgebreider zijn?sambalbaj schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:53:
* Raymond interested
dat is volgens mij het enige wat er bekend is tot nu toeRaymond schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:26:
[...]
Kan je iets uitgebreider zijn?
* Raymond interested
Mits dit een succes wordt kan het eventueel nog een reboot van de serie worden dat ie weer met 2 extra seizoenen verlengt wordt wellicht.Mars18 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:49:
Ga hem zeker weer volgen, jammer dat niet verder gaat als de oude setting met 24 eps.
Ik hoop echt dat ze dat niet in de film gaan zeggen. Enkel daardoor heb ik afgehaakt na een stuk of 6 episodes.
Heb jij even een grote fout gemaakt

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Gelukkig iemand die daar ook niet tegen kan. Zo fucking irritantTwylight schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:44:
[...]
Ik hoop echt dat ze dat niet in de film gaan zeggen. Enkel daardoor heb ik afgehaakt na een stuk of 6 episodes.
Ik zag een aankondiging langskomen op BBC ; is het wat ?? Meeste BBC series zijn goed, maar ...sambalbaj schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 01:18:
Tweede seizoen van Shetland begonnen, 6 afleveringen nu.
Zal anders eerst de pilot van seizoen 1 eens ophalen.
Oh, of maar gelijk het hele eerste seizoen (2 episodes)
[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 10-04-2014 09:06 ]
Nog een Vlaams pareltje: Super 8 (uitgezonden op kanaal Acht als ik me niet vergis)sambalbaj schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:53:
Als we dan toch Vlaamse series noemen dan wil ik Matroesjka's nog wel eens onder de aandacht brengen. Erg sterke serie maar ondertiteling wel vereist vanuit NL.
Korte sketches in een videotheek op z'n retour.
Deze met Philippe Geubels is goed te verstaan: YouTube: Philippe Geubels in Super8
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Mogen we eigenlijk officieel nu ook geen series meet downloaden door het nieuwe verbod? Lijkt me niet natuurlijk maarja zonder dat ik dat download valt 99% af van alle series die ik kijk
en dat zijn er veel
Verwijderd
De wet is nog niet aangepast, Opstelten komt over 2 weken met een voorstel wat hij gaat doen. Dus volgens mij mag het nog wel, maar als goede burger heb ik al netflix (en zelfs nu hbo en film1 tijdelijk), de rest ga ik gewoon blijven downloaden hoor, anders kan ik ze niet zien en dat is ook geen optie.Ricmaniac schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:29:
Mogen we eigenlijk officieel nu ook geen series meet downloaden door het nieuwe verbod? Lijkt me niet natuurlijk maarja zonder dat ik dat download valt 99% af van alle series die ik kijken dat zijn er veel
Goner schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:25:
[...]
Mwah, als je maar harder loopt dan de rest ...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 12:34 ]
Het europees hof heeft het per direct in laten gaan toch. Ik blijf ook downloaden van series, juist door de reden dat netflix in NL zo achter loopt. er zijn zo veel series die ik wekelijks kijk waarvan ze op netflix (zelfs met US plugin) niet bij lopen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:32:
[...]
De wet is nog niet aangepast, Opstelten komt over 2 weken met een voorstel wat hij gaat doen. Dus volgens mij mag het nog wel, maar als goede burger heb ik al netflix (en zelfs nu hbo en film1 tijdelijk), de rest ga ik gewoon blijven downloaden hoor, anders kan ik ze niet zien en dat is ook geen optie.
[...]
Dingen zoals Anime series is ook geval apart want die vind je niet op betaalde diensten (niet veel althans) dus lijkt me vreemd als je dat ook niet meer zou mogen downloaden
[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 11-04-2014 12:40 ]
Ik ga ervan uit dat je officieel niets meer mag downloaden waarvan de bron illegaal is. Alleen, wanneer je kijkt naar het uitlegartikel dat gisteren op de FP verscheen, dan valt het voor de consument allemaal wel mee. Vooralsnog dan...
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Je moet je uiteindelijk maar afvragen wie je liever achter je aan hebt, een stichting zoals Brein of de overheid. Volgens mij valt er met de overheid beter te praten uiteindelijk. En dat zegt wel wat............
Dus als we hier posten dat we een bepaalde aflevering hebben gezien van een serie die niet op netflix e.d. komt zijn gelijk opspoorbaar
De overheid en Stichting brein gaan je niet vervolgen.
Vooralsnog blijft de downloader buiten schot, maar ze gaan de posters/usenetservers aanpakken.
Dus je kan er vanuit gaan dat het aanbod kleiner kan gaan worden.
Maar goed dit heeft ook niet gewerkt wat betreft het downloaden van software, het is maar afwachten hoeveel we er van gaan merken.
Want als we niet meer downloaden hoeven we bv. ook niet meer het hoogste abbo van de providers dus die gaan dan ook minder inkomsten krijgen lijkt mij.
Vooralsnog blijft de downloader buiten schot, maar ze gaan de posters/usenetservers aanpakken.
Maar goed dit heeft ook niet gewerkt wat betreft het downloaden van software, het is maar afwachten hoeveel we er van gaan merken.
Want als we niet meer downloaden hoeven we bv. ook niet meer het hoogste abbo van de providers dus die gaan dan ook minder inkomsten krijgen lijkt mij.
Daar heb je ook een goed punt ja want 1 van de voornaamste redenen dat ik glasvezel wilde is de download snelheidErwinJ schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:34:
De overheid en Stichting brein gaan je niet vervolgen.
Maargoed. dit is natuurlijk niet het toppic voor het downloaden van series maar over de series zelf. Merk alleen dat er aardig wat series weer break hebben. dat is echt de deprimerenste periode van het jaar

Welke series ?Ricmaniac schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:09:
[...]
Merk alleen dat er aardig wat series weer break hebben. dat is echt de deprimerenste periode van het jaar
Als ik SB zo eens bekijk voor de rest v/d maand (volg ze niet allemaal zelf hoor) is er genoeg te zien :

Binnenkort weer een TS update? Er komt nog nieuw spul uit (en al uit gekomen is) wat niet in de TS staat.
Zal komende dagen beginnen aan een zomer topic. Momenteel druk met internet overstap/problemen en aanleggen van een nieuw netwerk in huis (geen kabels meer door de woonkamer FTWPhyxion schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:07:
Binnenkort weer een TS update? Er komt nog nieuw spul uit (en al uit gekomen is) wat niet in de TS staat.
[ Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 11-04-2014 17:31 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wiiiiii terug 2 aflevering van overhaulin'
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Ik kijk liever Fast and Loud, ik vind overhaulin' net wat te smooth. Fast And Loud is net wat ruiger.
Maar gelukkig smaken verschillen.
Maar gelukkig smaken verschillen.
Verwijderd
Ik snap totaal je beredenering niet. Je stelt dat Brein uploaders meer gaat aanpakken dan nu en tevens stel je dat het aanbod lager gaat worden.ErwinJ schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:34:
Waarom zou Brein nu meer uploaders gaan aanpakken dan voorheen? Uploaden was immers al niet toegestaan.
Waarom zou het aanbod kleiner worden? De afleveringen van series worden in Amerika online gezet, daar worden ze immers ook uitgezonden en daar komen de web-dl's vandaan. Brein kan niks beginnen tegen uploaders in Amerika.
Brein gaat sites (nog meer) aanpakken denk ik.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:18:
[...]
Ik snap totaal je beredenering niet. Je stelt dat Brein uploaders meer gaat aanpakken dan nu en tevens stel je dat het aanbod lager gaat worden.
Waarom zou Brein nu meer uploaders gaan aanpakken dan voorheen? Uploaden was immers al niet toegestaan.
Waarom zou het aanbod kleiner worden? De afleveringen van series worden in Amerika online gezet, daar worden ze immers ook uitgezonden en daar komen de web-dl's vandaan. Brein kan niks beginnen tegen uploaders in Amerika.
De wetgeving tegen downloaden is er nu, maar er is geen handhaving op. Blokkeer je dan de websites, dan kun je niet meer downloaden. Al oordeelde men ook dat de piratebay blokkade opgeheven moest worden. Zolang ze het bij de site zelf houden en de talloze proxies achterwege laten heeft dat toch weinig zin...
Brein kan individueel alleen nederlanders aanpakken, en aangezien dit bij downloaders niet gaat gebeuren, zal dat bij uploaders ook niet het geval zijn, wat tevens ook al strafbaar was. VerzamelWebsites als Bierdopje voor subs etc. Kunnen wel worden gedwongen om te stoppen, wat dus ook gebeurd is.
Maar het aanbod van series wordt niet kleiner, aangezien alles vanuit de US wordt verspreid.
Verwijderd
Na een dipje komen de subs toch weer prima binnen met [Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill , websites aanpakken zou inderdaad een hogere prioriteit kunnen krijgen, maar tot nu toe is mijn ervaring dat er juist meer bronnen bijkomen als een bron verdwijnt, ik maak me er geen zorgen over.dutchgio schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:33:
VerzamelWebsites als Bierdopje voor subs etc. Kunnen wel worden gedwongen om te stoppen, wat dus ook gebeurd is.
Gelukkig maar, anders zou dit topic snel niet meer interessant zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2014 12:11 ]
Met sickbeard gaat het ook nog prima. Auto-sub heb ik niet draaien.
Mn iPad pakt via upnp de ondertiteling alleen niet mee, dus kijk ik vaak zonder.
Ik zie ook niet meteen een einde aan het downloaden, anders kan mn nas bij het grofvuil
En anders allemaal massaal aan de Netflix, hopend dat het aanbod daarvoor wat uitgebreider wordt..
Mn iPad pakt via upnp de ondertiteling alleen niet mee, dus kijk ik vaak zonder.
Ik zie ook niet meteen een einde aan het downloaden, anders kan mn nas bij het grofvuil
En anders allemaal massaal aan de Netflix, hopend dat het aanbod daarvoor wat uitgebreider wordt..
Ik heb twee grote problemen gevonden met de Cosmos serie:
1. Ik voel me nietig
2. Ik voel me ontzettend dom als ik alles hoor langskomen
1. Ik voel me nietig
2. Ik voel me ontzettend dom als ik alles hoor langskomen
Verwijderd
Weet iemand een goede ruimtevaart / cosmos achtige serie? Of is de huidige de beste keuze om te gaan zien? Er is namelijk ook veel ouder materiaal.
Je bedoelt drama series of meer uitleggend zoals de Cosmos reeks die er nu op is?
Drama weet ik zo niet, maar meer informatief:
- Cosmos: A Spacetime Odyssey 2014
- Cosmos: A Spacetime Odyssey 1980 (dus grotendeels wel achterhaald nu)
- Through the Wormhole (with Morgan Freeman)
Drama weet ik zo niet, maar meer informatief:
- Cosmos: A Spacetime Odyssey 2014
- Cosmos: A Spacetime Odyssey 1980 (dus grotendeels wel achterhaald nu)
- Through the Wormhole (with Morgan Freeman)
[ Voor 55% gewijzigd door wontcachme op 15-04-2014 19:02 ]
Verwijderd
nee, geen drama.
Ik pak eerst even de 1980 serie mee nu, ik heb wel een geremasterde versie gevonden. En dan kan ik altijd daarna de 2014 versie kijken of die van morgan freeman.
Ik meen dat er ook nog een serie was van 40+ dvd's? Maar ik ben de naam kwijt...
Ik pak eerst even de 1980 serie mee nu, ik heb wel een geremasterde versie gevonden. En dan kan ik altijd daarna de 2014 versie kijken of die van morgan freeman.
Ik meen dat er ook nog een serie was van 40+ dvd's? Maar ik ben de naam kwijt...
Er is ook nog The Universe van History Channel
1980 is denk wel erg outdated nu. Dat is gewoon al 34 jaar geleden en sindsdien is er wel erg veel progressie geboekt aan materialen en equipment.
1980 is denk wel erg outdated nu. Dat is gewoon al 34 jaar geleden en sindsdien is er wel erg veel progressie geboekt aan materialen en equipment.
[ Voor 61% gewijzigd door wontcachme op 15-04-2014 19:08 ]
Verwijderd
nou, boel keuzes. Maar even zien hoe de 1980 serie bevalt vanavond. Als dat toch wat te oud is naar mijn smaak ga ik de 2014 versie eerst meepakken. De rest zet ik even op de interessant-lijst die ik bijhoud.
Edit: mmm, na het lezen van jouw edit pak ik ook gelijk de 2014 versie mee, je kan weleens gelijk hebben. Maar misschien is de 1980 serie iets eenvoudiger qua niveau voor mij
Edit: mmm, na het lezen van jouw edit pak ik ook gelijk de 2014 versie mee, je kan weleens gelijk hebben. Maar misschien is de 1980 serie iets eenvoudiger qua niveau voor mij
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2014 19:12 ]
Through the Wormhole is wel leuk overigens (ooit nog eens een stukje van op TV gezien (ja ja)).
Dit topic is gesloten.