Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.684 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Daar heb ik Nat. Geo. helemaal niet voor nodig, je kan direct meekijken op ISS: http://www.ustream.tv/channel/live-iss-stream

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

KenVerburg schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:58:
Black Sails is niet zo gek, want daar was zaterdag nog een uitzending van ;)
Was helaas meteen de season finale .. net nu het op gang komt. Maar goed, er komen er nog 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vannacht is S03E01 van Continuum binnengedruppeld. IMDB: Continuum (TV Series 2012– ) Ben heel benieuwd hoe dat verdergaat. Mocht Almost Human gecanceld worden dan hebben we toch nog een goede scifi serie.

Ook is Crisis gestart. Heel benieuwd wat dat gaat worden. IMDB: Crisis (TV Series 2013– )
Er is voor mij in elk geval voldoende eyecandy (Gillian Anderson en Rachael Taylor) om te (blijven) kijken. Hoe slecht het ook is.
Dezelfde reden voor velen van jullie om dat Veronica Mars gedrocht te kijken. Want Kristen Bell heb ik behalve een fraai uiterlijk nog nooit op goede acteerprestaties kunnen betrappen. En ja...ik heb dat andere gedrocht Lifeguard met haar gezien met m'n tong op m'n schoenen maar wat is die slecht zeg. Maar goed, zo hebben we allemaal onze ondeugden. 8) O-)

Als slagroom op het gebak aflevering 2 van Resurrection. IMDB: Resurrection (TV Series 2014– ) - IM b68 Db waarvan ik hoop dat die zich een beetje geloofwaardig gaat ontwikkelen. Zeker na de teleurstelling van Believe.

Ik weet het even niet met The Walking Dead. Dat uitdiepen van de characters komt op mij wat langdradig over. Ik ga de rest van het seizoen opsparen en er ondertussen over nadenken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Goner schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:53:
[...]

Was helaas meteen de season finale .. net nu het op gang komt. Maar goed, er komen er nog 10.
Ik kom er sinds vandaag achter dat Black Sails al op zondagochtend beschikbaar is.. Bij de season final |:(

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Goner schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:53:
[...]

Was een prima season finale overigens.
Begin van de serie vond ik een beetje sloom, maar moet zeggen dat ik zondags/maandag altijd wel de nieuwste aflevering kijk. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 19:20
Heb eerste aflevering van Resurrection bekeken. Vond het wel de moeite waard. Wel jammer van de slordigheden/foutjes. Zeker één van de laatste scènes waarbij iemand haar vader terug ziet. Het is aan het regenen maar niemand wordt nat. Er is dan een overzichtsbeeld met enkele plassen in beeld. En op magische wijze heeft regen geen effect op het wateroppervlak 8)7

Denk toch soms dat het een ziekte is dat ik allemaal zo'n dingen zie :$

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenhas schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:04:
Het is aan het regenen maar niemand wordt nat.
ach, de doden zijn ook herrezen, dan kijken we niet op een regendruppel meer of minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ach ik zie continue van dat soort dingetjes, als je er interesse in hebt: http://www.moviemistakes.com/

Een hele verzameling vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ja dat einde zag er heel fake uit @ regen! Viel mij ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Selfridge is ook alweer een tijdje bezig. Net als bij Downton Abbey speelt elk seizoen zich af in een nieuwe tijdsperiode.
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-PrbgUiM-hGQ/US1qh2f4FmI/AAAAAAAAG0s/EU-zONkzy3k/s400/Mr.+Selfridge+poster.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:39:
Mr Selfridge is ook alweer een tijdje bezig. Net als bij Downton Abbey speelt elk seizoen zich af in een nieuwe tijdsperiode.
[afbeelding]
ARI?! 8)7 Ha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bosch krijgt ook een vol seizoen (van Amazon).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Crisis is wel een leuke actieserie. Ben alleen bang dat Crisis veel te langdradig gaat worden ala Hostages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teckna schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:51:
Crisis is wel een leuke actieserie. Ben alleen bang dat Crisis veel te langdradig gaat worden ala Hostages.
Wellicht niet omdat er veel ouders en dus veel verhaallijnen zijn? Hostages was maar 1 gezin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teckna schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:51:
Hier ben ik ook bang voor. We zullen het wel zien (of niet :P)

Erg aparte uitvoering van Metallica's Nothing Else Matters trouwens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Crisis is tot nu toe wel beter uitgevoerd dan hostages in ieder geval puur gebaseerd op de pilot. Ben erg benieuwd naar de rest.

Dat is deze uitvoering: YouTube: Scala & Kolacny Brothers "Nothing Else Matters"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hostages was ook best aardig voor 1 seizoen.
Wacht nog ff een paar eps met Crises voor wat dan de meningen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het derde seizoen van Continuum is ook begonnen. Met wibbly wobbly timey wimey stuff *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Net aflevering 3 van Vikings gekeken, by far de beste van deze serie. Damn!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:09

Anthirian

In Trance We Trust

Ik las dat Crisis al vrij magere kijkcijfers had voor een pilot. Aangezien over het algemen de tweede aflevering een stuk minder wordt bekeken, en gezien het feit dat het van NBC is laat ik hem nog even een paar afleveringen liggen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

[quote]mowa schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:38:
Vannacht is S03E01 van Continuum binnengedruppeld. IMDB: Continuum (TV Series 2012– ) Ben heel benieuwd hoe dat verdergaat.

en wat voor een begin! Hopelijk blijft de vaart er net zo in, smaakt zeker naar meer.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthirian schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 00:50:
Ik las dat Crisis al vrij magere kijkcijfers had voor een pilot. Aangezien over het algemen de tweede aflevering een stuk minder wordt bekeken, en gezien het feit dat het van NBC is laat ik hem nog even een paar afleveringen liggen.
crisis is toch van fox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Crisis is van NBC, vermakelijke pilot trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Quad schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 00:35:
Net aflevering 3 van Vikings gekeken, by far de beste van deze serie. Damn!
Inderdaad een goede aflevering.

Er is trouwens ook een speciaal Vikings-topic, waar het wel wat drukker mag worden ;). [Serie] Vikings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Crisis was prima te doen. Wel vond ik het op sommige momenten wat knullig overkomen of van die typische handelingen die je al van verre kunt zien aankomen. Maar ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik hoop alleen niet dat ze dit elk seizoen zo willen doen en dat ze niet te lang blijven hangen op hetzelfde stuk. Dit zijn echt van die series die niet echt een case-van-de-week moeten doen, maar gewoon 1 lang spannend verhaal. Ik ga hem in ieder geval nog wel even volgen.

Continuum begon trouwens ook erg goed. Ik zat wel effe te dubben (zeker aan het eind) of het allemaal wel klopte met de tijdlijnen, maar kwam allemaal wel prima over. Ben benieuwd hoe het verder gaat, al vind ik het wel op een ingewikkelde manier opgelost om uiteindelijk weer op de situatie uit te komen van een paar afleveringen terug :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Na de titel een paar keer gelezen te hebben hier, heb ik Crisis ook maar toegevoegd aan het lijstje
Ach ik zie continue van dat soort dingetjes, als je er interesse in hebt: http://www.moviemistakes.com/

Een hele verzameling vol ;)
Zou het soms liever niet zien en eens op het gemak kunnen kijken. Nu is het echt soms van "raar, er klopt precies iets niet" en dan terugkijken om te zien of het klopt wat ik denk. En dan is het meestal iets dom zoals een horloge op de achtergrond die opeens uren verschilt met het voorgaande beeld 8)7

Zo'n sites bekijk ik dus liever niet. Kwestie van de drang niet te voeden ;)
ach, de doden zijn ook herrezen, dan kijken we niet op een regendruppel meer of minder
Is eigenlijk wel waar. Als zoiets kan, dan is "droge regen" nog maar een kleine gebeurtenis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Vikings echt zo goed is dan moet ik het misschien toch gaan kijken. In het begin hoorde ik er niet heel veel positieve berichten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:32:
Als Vikings echt zo goed is dan moet ik het misschien toch gaan kijken. In het begin hoorde ik er niet heel veel positieve berichten over.
Zoals bij zoveel series; je moet er even inkomen. Na een paar afleveringen wordt het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Zeker de moeite waard! Wat mij betreft een van de betere series. Tevens is het ( tot op zekere hoogte) gebaseerd op historische gebeurtenissen, wat het extra boeiend maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net zo ongeveer alles van Helix zitten kijken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Eerste seizoen was wel vermakelijk, maar seizoen 2 lijkt een stuk beter te zijn, met name tweede gedeelte aflevering 2 en de hele aflevering 3, die kwamen er wel even in gehakt zeg! :9~

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 12:15

Sevyx

Facta non verba!

RoadKill21 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 01:27:
[quote]mowa schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:38:
Vannacht is S03E01 van Continuum binnengedruppeld. IMDB: Continuum (TV Series 2012– ) Ben heel benieuwd hoe dat verdergaat.

en wat voor een begin! Hopelijk blijft de vaart er net zo in, smaakt zeker naar meer.
Zeker erg goed. Vooral hoe ze om springen met die timelines en verhaal nog allemaal netjes laten kloppen. _/-\o_

Toch ook benieuwd wat de freelancers allemaal nog gaan uitvoeren.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer aflevering 2 van from dusk till dawn op netflix/internet komt? Dat zal toch wel op een vaste dag zijn? Ik meen dat hij toch elke dinsdag komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:48:
weet iemand wanneer aflevering 2 van from dusk till dawn op netflix/internet komt? Dat zal toch wel op een vaste dag zijn? Ik meen dat hij toch elke dinsdag komt?
Elke dinsdag ja.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Nog zo'n voorbeeldje van foutje. Net Continuum bekeken. In de trappenhal, net na de ontsnapping, schiet die blonde een man door het hoofd. Bloed spat (computergewijs) op de muur. Volgende scene is er geen bloed meer op de muur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

@ supernatural:
Snooki is een crossroads demon _O-
That explains a lot :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:39:
[afbeelding]
LOL is dat nou Arie van Entourage? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij kwam bij mijn netflix pas woensdagmiddag, helaas werken tot 2200, dus morgen maar ff zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Phyxion schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:54:
Bosch krijgt ook een vol seizoen (van Amazon).
Da's mooi. Pilot was prima, hopelijk maken ze er een mooie serie van. :)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Twylight schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:01:
[...]

LOL is dat nou Arie van Entourage? :D
Yup dat zie je goed!

Hij is trouwens perfect voor de rol van Harry Selfridge en de serie op zich is ook zeker de moeite waard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Laatst online: 02:32
Waarschijnlijk niemand hier die het volgt maar Moone Boy was ook weer geweldig, een vrijgezelfeest opgezet door de priester :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banshee krijgt waarschijnlijk ook seizoen 4, zie imdb interview in banshee topic. Meesterlijk slot van seizoen 2 trouwens.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Iemand The 100 al gezien?

Eerste indruk is best prima, leuk idee, ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Het eye candy was ook niet verkeerd natuurlijk :9

Wat op mij wel een beetje lomp over kwam waren de strenge regels in het ruimte station. Op elke (zelfs kleine) misdaad staat de doodstraf, prima als je de populatie laag wil houden en iedereen zich netjes wil laten gedragen. Daarnaast mag elke familie maar 1 kind hebben. We weten niet hoe lang deze regels al gehanteerd worden, maar door iedereen te executeren die een misdrijf begaat (en als ze alleen al 100 minderjarigen gevangen hebben zitten zullen dat er toch redelijk wat zijn), en elke generatie halveert door iedere familie maar 1 kind te laten krijgen denk ik dat je toch vrij vlot door je populatie (en daarbij genetisch materiaal) heen bent. Niet bepaald een gezonde situatie als je de mensheid wil laten overleven lijkt me.

Dat die ene griet zomaar het water in sprong was ook wat vreemd. Mijn eerste gedachte toen ze zich stond uit te kleden was al dat die gasten helemaal niet zouden moeten kunnen zwemmen (wat later ook gezegd werd) omdat je in dat ruimtestation niet de luxe hebt om water te verspillen, maar een grote plas water zal ze waarschijnlijk ook nog nooit in het echt gezien hebben, kennis van water stromingen en het inschatten van diepte zal ook niet aanwezig kunnen zijn. Zomaar in een plas water springen in de veronderstelling dat het ondiep is lijkt me een nogal groot risico om te nemen 8)7

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, vanavond pas }:| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Gezien. Op zich een leuke serie, maar ik ben bang dat het of heel kort zal duren of dat het langdradig gaat worden.

En het is een CW serie dus vooral een mooie mensen serie :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:45:
...

En het is een CW serie dus vooral een mooie mensen serie :+
He bah.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Djeez...ik loop behoorlijk achter met me series.
Heb The 100 al wel binnengehengeld maar Crisis, Continuum, Resurrection etc. staan nog te wachten om gekeken te worden. :( Dus alweer een aantal uren achter elkaar aan series. Maar vanaf morgen t/m dinsdag ben ik vrij vanwege de top hier in Den Haag 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, daar kijk ik wat naar uit. Al ben ik bang dat het niet heel goed gaat worden, het boek is echt matig namelijk en daar zal het wel op gebasseerd zijn. Maar we zullen zien.

Ik bewaar hem wel, kijk al 9 andere series en moet eerst wat oudere meuk afronden.
mowa schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:22:
Maar vanaf morgen t/m dinsdag ben ik vrij vanwege de top hier in Den Haag 8)
Woensdagochtend is ook nog alles afgesloten vermoed ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:21:
Ik bewaar hem wel, kijk al 9 andere series en moet eerst wat oudere meuk afronden.

[...]

Woensdagochtend is ook nog alles afgesloten vermoed ik.
Daarom heb ik ook flink geschift.
Is The 100 niet zon post-apocalyptic serie als Revolution, Jericho, Falling Skies etc..??

Volgens mij zijn de wegen tot woensdagochtend 05:00 afgesloten maar je weet idd maar nooit er is altijd wel oponthoud.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:21:
[...]

ah, daar kijk ik wat naar uit. Al ben ik bang dat het niet heel goed gaat worden, het boek is echt matig namelijk en daar zal het wel op gebasseerd zijn. Maar we zullen zien.
Dat niet alleen, het wordt uitgezonden op The CW, dus dan weet je eigenlijk al wel genoeg. Ik was er toch ingetrapt en met goede hoop de eerste aflevering opgezet maar die heb ik halverwege afgezet en hem uit sickbeard gepleurd, wat ontzettend slecht.

Doe jezelf een plezier, spendeer je tijd aan iets nuttigers dan deze troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ja hier het zelfde, 100x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zet the 100 wel even op bewaar, ook gedaan met under the dome waar ik nog over twijfel.

CW heeft inderdaad nog nooit wat gehad wat mij kon boeien, maar ik werd getrokken doordat het SF is en dat is er niet zoveel. Maar ik vermoed dat hij inderdaad enkele reis prullenbak gaat als ik het zo lees. Als de pilot wat tegenvalt haak ik snel af omdat ik nog genoeg steengoede series heb liggen.

Weet iemand trouwens wanneer seizoen 2 van Rogue komt? Zie http://thetvdb.com/?tab=series&id=265454&lid=7

Of is die gecancelled? Nee toch?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:22:
...

CW heeft inderdaad nog nooit wat gehad wat mij kon boeien...
Whose line is it anyway (start morgen weer! *O* ), Supernatural en Hart of Dixie vind je niks?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Over the 100, het verhaal is al zovaak gedaan in zoveel vormen, de cgi is slecht, maar verder ach het is leuk tijdsverdrijf. Niets hoogstaands meer voor als je toch de tijd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
In het kort (de eerste 20 minuten van) The 100: De aarde is vervuild met straling, ze hebben een paar space-stations aan elkaar geknoopt tot een "arc", die super modern en van alle gemakken voorzien is, inclusief een enorme gevangenis. In die gevangenis zitten alleen maar kinderen onder de 18 want iedereen boven de 18 die een misdaad pleegt wordt direct afgemaakt, en al die kinderen worden naar de aarde gestuurd om te kijken of het er al weer een beetje leefbaar is. Zodra de kids op de aarde geland zijn onstaat er wat puberaal bekgevecht en daarnaast zijn ze allemaal minstens een 8 op de schaal van hot or not. (inclusief perfect geëpileerde wenkbrouwen en een dikke laag make-up voor de dames) die dus net uit de gevangenis komen op een space station waar ze blijkbaar een volledige makeup doos tot haar beschikking had.

Euh ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Dus omdat jij 't zo slecht vind mag je dus ook ff spoilen :?
Aan de andere kant behoedt je me wellicht 3 kwartier verspilde tijd. Ik heb idd geen zin in de zoveelste teen-age perikelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wat ik hierboven beschreef is gewoon in het kort de eerste 20 minuten waarvan de helft eigenlijk ook al direct in de synopsis staat, en waardoor mensen een korte indruk krijgen of het de moeite waard is om te kijken.

spoiler
Een spoiler is een tekst die informatie verklapt over bijvoorbeeld een boek of film, die voor de lezer of kijker verborgen had moeten blijven. Vaak is dit informatie die belangrijk is voor het plot en pas laat in het verhaal verteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

En daarbij nog maar weer eens, spoilers zijn geen spoilers meer als de aflevering al in de US is uitgezonden. Als je hier dingen leest over uitgezonden dingen die je nog niet had willen weten omdat je de aflevering nog niet gezien hebt is dat je eigen fout, niet die van de mensen die een aflevering willen bespreken.

Voor wie nog twijfelt of hij wil afhaken/beginnen, Dichen Lachman heeft ook een rol en zal zeer binnenkort in de serie verschijnen O+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:07:
...

Voor wie nog twijfelt of hij wil afhaken/beginnen, Dichen Lachman heeft ook een rol en zal zeer binnenkort in de serie verschijnen O+
Ja lekker zeg, net nu ik dacht, ok, laat maar waaien die serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

You're welcome :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

Ik vind The 100 een puberserie. Echt iets voor pubers om naar te kijken. Ik geef t een 5.

Zelfde geldt in mindere mate voor Crisis, hoewel dit wat serieuzer in aanpak is. Een 6,5.

Resurrection ben ik op afgehaakt omdat daar preken in zitten. Niet mijn ding.

Believe vondt ik wel leuk. Een interessante rode draad, en de case of the week is een keer geen misdaad, maar een Samaritaanse daad. Een 7.

From Dusk to Dawn is wel leuk. Vooral omdat ik de film al heb gezien een aantal keer. Ik ben een echte Tarantino fan. Het tempo is wel erg wennen. Dat is in de film vrij snel. Maar het is leuk gedaan. Een 8.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, zelfs met het verstand op nul is het amper uit te kijken :P

Dichen maar even afwachten en als het dan nog niet interessant is ben ik er ook gewoon meteen klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Spike_wolf schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:07:
En daarbij nog maar weer eens, spoilers zijn geen spoilers meer als de aflevering al in de US is uitgezonden. Als je hier dingen leest over uitgezonden dingen die je nog niet had willen weten omdat je de aflevering nog niet gezien hebt is dat je eigen fout, niet die van de mensen die een aflevering willen bespreken.
Lekker boeiend die spoilers, ik vond het naderhand juist leuk dat ie dat spoiler gaat verdedigen. en ik zei er nog bij dat hij me wellicht behoedt voor 3 kwartier tijdverspilling. :+
Het is absoluut onbegrijpelijk dat niet iedereen deze aflevering heeft gezien want hij was immers al gisteravond uitgezonden en inderdaad fout wanneer je 'm nog niet hebt gezien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik vind niet dat dit algemene topic vol kan staan met spoilers enkel omdat het uitgezonden is, dat geldt voor serie specifieke topics maar niet voor dit topic imo.

Mijn post is echter helemaal geen spoiler als je het mij vraagt :+

Maar goed, dat gezeik over spoilers dit en spoilers dat altijd in TV topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMHO was dat echt geen spoiler.

Een spoiler is cruciale informatie vertellen over bijvoorbeeld wat er met een personage gaat gebeuren, niet het posten van een synopsis van het plot van een serie.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Twylight schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:06:
Ik vind niet dat dit algemene topic vol kan staan met spoilers enkel omdat het uitgezonden is, dat geldt voor serie specifieke topics maar niet voor dit topic imo.
Precies. Schande dat een moderator dat niet weet!!1!11

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Weet niet of dit echt een TV-serie is (3 afleveringen) en deel 1 was al in 2011 ... maar wel heel goed !!

Officieus bekend als : The Worricker Trilogy
Deel 1 is in 2011 uitgezonden : Page Eight

Gisteren op BBC2 gekeken naar Turks & Caicos (dacht dat het een losse film was)

Deel 3 volgt later deze maand : Salting the Battlefield

Check vooral even de indrukwekkende cast :
o.a.
Bill Nighy
Helena Bonham Carter
Rupert Graves
Ralph Fiennes
Winona Ryder
Christopher Walken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie tip goner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Wat een achterlijke epsiode zeg de laatste keer van Helix. Totaal ongeloofwoaardig. Lijkt wel Ninja Turtles.

spoiler:
..super ninja alien gaat even de groep scientist in elkaar hakken in de lift en geen een drupje bloed op zijn kleding en gezicht.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als ik zie wat voor WTF zooi er bij Helix allemaal gebeurt krijg ik juist zin om te gaan kijken. Bij aflevering 1 leek het me allemaal veel te voorspelbaar maar dat is zo te zien helemaal niet meer.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zag hier laatst een tip voorbij komen dat als ik Kristen Bell een lekker wijf wou zien zijn dat ik dan House of Lies moest kijken.

Dus ik heb perongelijk in 3 dagen aflevering 1x01 tot 3x10 gekeken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft die screenshot toch nog nut gehad O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:09

Anthirian

In Trance We Trust

Twylight schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:09:
Zag hier laatst een tip voorbij komen dat als ik Kristen Bell een lekker wijf wou zien zijn dat ik dan House of Lies moest kijken.

Dus ik heb perongelijk in 3 dagen aflevering 1x01 tot 3x10 gekeken :$
Zij is een van de voornaamste redenen dat ik die serie kijk. Ik moet zeggen dat terwijl ze het adverteren als comedy ik eigenlijk nooit lach. Het is vind ik eigenlijk meer een drama. Neemt niet weg dat met Kristen het aardig vol te houden is. :)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dawn Olivieri (Monica) met haar porno ogen heb ik trouwens ook geen moeite mee om naar te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
The 100 zal ik nog wel eens kijken binnenkort. Maar CW kennende is het toch weer een tienerdrama over 16-jarigen op de middelbare school waarbij de acteur/actrice ouder dan 25 is. Voorbeeld:
http://www.imdb.com/name/nm0913587/?ref_=tt_cl_t2
(geboren in 1982 en zat tot vorig jaar op de middelbare school)

Om een of andere reden vind ik dit bij The Vampire Diaries toch nog boeiend, dus wie weet wordt dit ook wel iets. The Vampire Diaries begon ook enorm slecht, maar werd snel véél beter.

Helix vond ik, in tegenstelling tot de meeste mensen, goede TV. Oké, het is zeker geen serie met een heel hoog niveau, maar wel spannend en leuk om te kijken met verstand op 0. Echter werden de plot twists elke afleveringen achterlijker en onrealistischer en hoop ik dat ze het verhaal dit seizoen afronden (zonder cliffhangers) en geen tweede seizoen maken.

Daarnaast heb ik recent nog alle afleveringen van Revolution gekeken. Ook niet echt een heel hoog niveau en sommige acteerprestaties zijn gewoon slecht, maar het is vermakelijk om te kijken op 1 punt na: de technische kant in het verhaal.

spoiler:
Aaron schrijft een besturingssysteem van enkele duizenden regels code. Dat besturingssysteem wordt, zonder dat hij het weet, in nano tech gestoken dat zich via dat OS kunnen reproducern en de energie opzuigen. De software zorgt er dus voor dat de hardware zich kan verdubbelen..

Vanaf een random computer kan hij z'n code bekijken en bewerken en zijn eigen systeem zorgt ervoor dat hij hallucinaties krijgt. Daarna vindt hij door deze hallucinaties z'n ex-vriendin en nemen de nano techs hem mee naar een alternate universe zodat hij een bug kon fixen.

Deze bug zou waarschijnlijk iets te maken hebben met een "recursive function" en deze vindt hij meteen door al z'n code op de muur te schrijven. Uiteindelijk zat er een memory leak in zo'n functie en gaf dat opeens problemen terwijl de elektriciteit al meer dan 15 jaar uitgevallen was.

Ik bedoel, je kan even goed een GUI interface gaan schrijven in Visual Basic om een IP-adres te achterhalen 8)7

YouTube: GUI interface using visual basic to track the killers IP address CSI
Blijft geweldig :+

[ Voor 52% gewijzigd door Bv202 op 21-03-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Mandrake466 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:04:
Wat een achterlijke epsiode zeg de laatste keer van Helix. Totaal ongeloofwoaardig. Lijkt wel Ninja Turtles.

spoiler:
..super ninja alien gaat even de groep scientist in elkaar hakken in de lift en geen een drupje bloed op zijn kleding en gezicht.
Idd wat wazig, maar zo is heel de serie.

Aan de andere kant, op zwart zie je geen bloedspetters zitten hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Wat is dat toch met die spoilers de laatste tijd? :+

Crisis vond ik helaas nogal tegenvallen, Anderson en Taylor ten spijt. Is imo helemaal kapot geregisseerd. Leek wel een soap, zo scripted was het.
From Dusk Till Dawn E02 gezien en wanneer je niet zo aan de al dan niet gelukte Tarantino immitaties stoort is het best te genieten. Ik denk dat ik deze nog wel ff ga volgen.
Hannibal blijft ook steengoed.
The 100...wil ik niet eens meer zien. :+ _O-

Heb een tip gehad over The Red Road , schijnt goed te zijn. Daar zijn nu 4 afleveringen van beschikbaar. De 1e ligt hier op de stapel, maandag of dinsdag ff checken.
Goner schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:07:
Weet niet of dit echt een TV-serie is (3 afleveringen) en deel 1 was al in 2011 ... maar wel heel goed !!

Officieus bekend als : The Worricker Trilogy
Deel 1 is in 2011 uitgezonden : Page Eight

Gisteren op BBC2 gekeken naar Turks & Caicos (dacht dat het een losse film was)

Deel 3 volgt later deze maand : Salting the Battlefield
Page Eight heb ik toen gezien, die was erg goed en Turks & Caicos heb ik opgenomen die ligt nog op de stapel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
mowa schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:35:

Heb een tip gehad over The Red Road , schijnt goed te zijn. Daar zijn nu 4 afleveringen van beschikbaar. De 1e ligt hier op de stapel, maandag of dinsdag ff checken
The Red Road, heb het een poging gegeven, maar in ieder geval niks voor mij, Jason Momoa |:( en buiten dat, 't gaat gewoon nergens over naar m'n idee. Heb het zelf ieder geval na 40 min ofzo uitgezet en verwijderd van m'n NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mob City na 20 minuten maar uitgezet. Aardige setting maar te gemaakt en irritant traag en kwam niet op gang.

Seizoen 3 van Mad Dogs was ook al erg beroerd. Zal die 2 afleveringen van het afsluitende 4e seizoen nog wel eens kijken maar de rek was er wel uit.

Is The White Queen wat? Beginnen ze vanavond op de Belg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:42:
geen idee, heb hem wel op de nas staan. Staat trouwens ook op netflix. Dus als het bevalt zou je de andere delen kunnen downloaden of via netflix kunnen bekijken zonder elke keer een week te moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bv202 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:42:
Daarnaast heb ik recent nog alle afleveringen van Revolution gekeken. Ook niet echt een heel hoog niveau en sommige acteerprestaties zijn gewoon slecht, maar het is vermakelijk om te kijken op 1 punt na: de technische kant in het verhaal.
En niet alleen die hele nanotech. Ook dat er geen verbrandingsmotoren meer zouden werken. En de uiteindelijke reden dat ik gestopt ben met kijken: De hoofdpersonen hebben hun prioriteiten zo fucked up. Elektriciteit krijgen zou 100% prioriteit nummer 1 moeten zijn. Dat geintje heeft miljarden het leven gekost.

The 100 lijkt me tot nu toe wel vermakelijk, vraag me wel af of het een horrorserie gaat worden. Maar het lijkt tot nu toe niet een heel hoogstaand verhaal, waarbij merendeel van die 100 weinig behoefte heeft aan lange-termijn overleven.

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 22-03-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Van Revolution heb ik destijds de 1e aflevering al binnen een half uur afgezet. Jammer van het thema.
Is een serie van vorig jaar, is zo'n costuum serie waar mijn vrouw van houdt.
Volgens mij was er alles goed aan. Schitterende plaatjes, mooie portretten etc.
Er komt dacht ik geen vervolg op.
Helemaal niets mis mee maar mij kon het niet bekoren. Ik heb ze destijds voor mijn vrouw binnengehengeld en heb er zelf af en toe een blik op geworpen maar nooit een aflevering helemaal gezien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Vandaag begonnen met de serie Black Sails. Leuke serie & acteurs :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Pvxpv_fycl8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Flex schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:42:

[video]
Inderdaad, het eerste seizoen is net een weekje afgelopen. Maar de serie was stukken beter als verwacht. Zeker wel een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Sissors schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:11:
[...]

En niet alleen die hele nanotech. Ook dat er geen verbrandingsmotoren meer zouden werken. En de uiteindelijke reden dat ik gestopt ben met kijken: De hoofdpersonen hebben hun prioriteiten zo fucked up. Elektriciteit krijgen zou 100% prioriteit nummer 1 moeten zijn. Dat geintje heeft miljarden het leven gekost.

The 100 lijkt me tot nu toe wel vermakelijk, vraag me wel af of het een horrorserie gaat worden. Maar het lijkt tot nu toe niet een heel hoogstaand verhaal, waarbij merendeel van die 100 weinig behoefte heeft aan lange-termijn overleven.
Je moet niet vergeten dat ze al meer dan 15 jaar geen stroom meer hebben gehad. De kans is groot dat er weer een heleboel mensen gaan sterven als er wel stroom verschijnt. Je weet verder ook niet wat dat voor effecten gaat hebben. Er zal bv vast wel wat in de fik gaan en hoe zit het met kernreactoren of andere gevaarlijke plekken als die weer ineens aan gaan. De ene keer dat het aan ging, kwamen er ook al meteen een paar kernraketten aan, dat wil je niet nog eens snel proberen.

Maar goed, ik ben het ermee eens dat sommige dingen wel wat vaag zijn. Waarom werken wapen nog wel, maar een simpele motor niet. Nou hadden ze van mij de hele oude auto's wel mogen laten werken, maar zou daarvoor de benzine/diesel ook te waardevol worden denk ik.

Ik vind de acteerprestaties nog best meevallen. Ik weet niet waar jullie nu precies over vallen, maar ik vind het in ieder geval overdreven om te stellen dat het slecht zou zijn. Verder nemen ze toch wel een aantal aparte wendingen, waardoor je je nog steeds aan het afvragen bent waar het nu naartoe gaat. Afgelopen seizoen hebben we in ieder geval een aantal knappe afleveringen gehad en zal het wel een leuke seizoensfinale worden denk ik. Al mogen ze sommige story-arcs wel af gaan ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:31:
maar in ieder geval niks voor mij, Jason Momoa |:(
Ik heb hem nog niet gezien, maar die acteur is toch best goed in the game of thrones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:31:
[...]
..Maar goed, ik ben het ermee eens dat sommige dingen wel wat vaag zijn. Waarom werken wapen nog wel, maar een simpele motor niet. Nou hadden ze van mij de hele oude auto's wel mogen laten werken, maar zou daarvoor de benzine/diesel ook te waardevol worden denk ik...
Omdat verbrandingsmotoren bougies gebruiken.
De elektrische vonk zorgt voor de ontsteking.

In seizoen 1 zag je bijvoorbeeld wel een werkende stoomtrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:00:
[...]

Ik heb hem nog niet gezien, maar die acteur is toch best goed in the game of thrones?
Zolang die geen rollen met emotie hoeft te spelen prima acteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

GOT is zo sterk geregisseerd dat ook matige acteurs als Jason Momoa goed lijken. ;)
The 100 heb ik na 7 minuten uit gezet. Daar ga ik niet eens een woord vuil maken.
M a r c o schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:22:
[...]

Omdat verbrandingsmotoren bougies gebruiken.
De elektrische vonk zorgt voor de ontsteking.

In seizoen 1 zag je bijvoorbeeld wel een werkende stoomtrein.
Benzine en gas motoren worden idd door een elektrische vonk ontstoken maar een diesel motor ontbrand zelf door de hoge druk. In principe is een diesel dus volledig mechanisch te maken. Bijvoorbeeld brandstofinspuiting kan ook mechanisch verlopen. Alleen het starten kan een probleem zijn, door de hoge compressie is het aanslingeren een probleem, hoewel je 'm ook aan kunt duwen. Bijvoorbeeld een 2cv of een citroen gs kon je aanslingeren (zijn weliswaar benzinemotoren). Toevallig was zo'n gs mijn eerste auto en die kon ik eventueel aanslingeren als bijvoorbeeld de accu of startmotor kapot was.

[ Voor 3% gewijzigd door mowa op 23-03-2014 23:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Maar gaan jullie een actieserie (die je op eenzelfde manier moet behandelen als bv een Die Hard) helemaal kapot analyseren? Want dan snap ik dat je het niets gaat vinden. Gewoon verstand op 0 (of iig een tikje minder serieus) en lekker kijken. Vind het prima te doen. Laatste aflevering vond ik ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 21:15
Flex schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:42:

[video]
Die kende ik nog niet. Heb nu 4 episodes gekeken en het is inderdaad wel een leuke serie, ook maar toevoegen aan mijn lijstje.... ik had toch nog meer dan genoeg vrije tijd over (not) 8)7. Snel seizoen afkijken voordat Game of Thrones weer begint.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
sambalbaj schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:42:
Ik vond het een goede serie, maar ik ben dan ook behoorlijk gecharmeerd van de boeken van Phillipa Gregory. Het ziet er mooi uit, acteurs zijn goed gecast en het verhaal blijft behoorlijk dicht bij de boeken.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Deze plottwist in The Good Wife had ik niet verwacht :o :o

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

wontcachme schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:32:
lekkermakertje! :P Ik ben benieuwd, vanavond kijken! :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

:o :o :o inderdaad.

spoiler:
Knap dat ze zoiets hebben kunnen doen zonder dat het uitgelekt is maar als een complete verassing komt en ze het niet de cliffhanger hebben gemaakt of Will het zou overleven of niet.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
IJzerlijm schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:27:
[...]

:o :o :o inderdaad.

spoiler:
Knap dat ze zoiets hebben kunnen doen zonder dat het uitgelekt is maar als een complete verassing komt en ze het niet de cliffhanger hebben gemaakt of Will het zou overleven of niet.
spoiler:
Als ik hem me goed herinner hebben de echt kritieke scene's alleen maar vaste cast erin zitten en konden die opgenomen zijn in een (kleine) set. De scene's met extra's konden nog meerdere kanten op :). Dus wel enige veiligheid ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Plus 1, goeie aflevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Martinspire schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:41:
Maar gaan jullie een actieserie (die je op eenzelfde manier moet behandelen als bv een Die Hard) helemaal kapot analyseren?
Nee, want daar is het in mijn beleving te slecht voor.

Resurrection heeft voor mij uiteindelijk toch niet wat ik er van verwachtte. Is bij mij gecanceld.
The Red Road heb ik na een half uur uitgezet. Bij voorbaat gecanceld.

Het 2e seizoen van Motive is reeds gestart. IMDB: Motive (TV Series 2013– )
Een detective met een aparte benadering waarvan vooraf het slachtoffer en de dader bekend worden gemaakt waarna de detective de aanleiding etc in elkaar moet puzzelen.
Vind mijn vrouw 'n goede serie. Van het 1e seizoen heb ik een aantal afleveringen van gezien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

White Collar is gecancelled maar krijgt nog wel 6 afleveringen om het af te ronden.

Afbeeldingslocatie: http://images.tvrage.com/news/homeland-white-collar-actor-james-rebhorn-dead-at-65.jpg
Is ook overleden overigens.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21
Phyxion schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:08:
White Collar is gecancelled maar krijgt nog wel 6 afleveringen om het af te ronden.
oh, jammer. Ik vind dat een leuke serie. één van de weinige die ik nog volg :)
(ben aan het afkicken van series :P )
Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.