This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Was helaas meteen de season finale .. net nu het op gang komt. Maar goed, er komen er nog 10.KenVerburg schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:58:
Black Sails is niet zo gek, want daar was zaterdag nog een uitzending van
Ook is Crisis gestart. Heel benieuwd wat dat gaat worden. IMDB: Crisis (TV Series 2013– )
Er is voor mij in elk geval voldoende eyecandy (Gillian Anderson en Rachael Taylor) om te (blijven) kijken. Hoe slecht het ook is.
Dezelfde reden voor velen van jullie om dat Veronica Mars gedrocht te kijken. Want Kristen Bell heb ik behalve een fraai uiterlijk nog nooit op goede acteerprestaties kunnen betrappen. En ja...ik heb dat andere gedrocht Lifeguard met haar gezien met m'n tong op m'n schoenen maar wat is die slecht zeg. Maar goed, zo hebben we allemaal onze ondeugden.

Als slagroom op het gebak aflevering 2 van Resurrection. IMDB: Resurrection (TV Series 2014– ) - IM b68 Db waarvan ik hoop dat die zich een beetje geloofwaardig gaat ontwikkelen. Zeker na de teleurstelling van Believe.
Ik weet het even niet met The Walking Dead. Dat uitdiepen van de characters komt op mij wat langdradig over. Ik ga de rest van het seizoen opsparen en er ondertussen over nadenken.
Ik kom er sinds vandaag achter dat Black Sails al op zondagochtend beschikbaar is.. Bij de season finalGoner schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:53:
[...]
Was helaas meteen de season finale .. net nu het op gang komt. Maar goed, er komen er nog 10.

PSN: Fruitschaaltje
Was een prima season finale overigens.Goner schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:53:
[...]
Was helaas meteen de season finale .. net nu het op gang komt. Maar goed, er komen er nog 10.
Begin van de serie vond ik een beetje sloom, maar moet zeggen dat ik zondags/maandag altijd wel de nieuwste aflevering kijk. Aanrader.

Denk toch soms dat het een ziekte is dat ik allemaal zo'n dingen zie
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Verwijderd
ach, de doden zijn ook herrezen, dan kijken we niet op een regendruppel meer of minderKenhas schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:04:
Het is aan het regenen maar niemand wordt nat.
Een hele verzameling vol
Verwijderd

ARI?!Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:39:
Mr Selfridge is ook alweer een tijdje bezig. Net als bij Downton Abbey speelt elk seizoen zich af in een nieuwe tijdsperiode.
[afbeelding]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Wellicht niet omdat er veel ouders en dus veel verhaallijnen zijn? Hostages was maar 1 gezin.Teckna schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:51:
Crisis is wel een leuke actieserie. Ben alleen bang dat Crisis veel te langdradig gaat worden ala Hostages.
Verwijderd
Hier ben ik ook bang voor. We zullen het wel zien (of nietTeckna schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:51:
Crisis is wel een leuke actieserie. Ben alleen bang dat Crisis veel te langdradig gaat worden ala Hostages.
Erg aparte uitvoering van Metallica's Nothing Else Matters trouwens

Dat is deze uitvoering: YouTube: Scala & Kolacny Brothers "Nothing Else Matters"
Wacht nog ff een paar eps met Crises voor wat dan de meningen zijn.

Dat zit wel Schnorr.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Vannacht is S03E01 van Continuum binnengedruppeld. IMDB: Continuum (TV Series 2012– ) Ben heel benieuwd hoe dat verdergaat.
en wat voor een begin! Hopelijk blijft de vaart er net zo in, smaakt zeker naar meer.
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
crisis is toch van fox?Anthirian schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 00:50:
Ik las dat Crisis al vrij magere kijkcijfers had voor een pilot. Aangezien over het algemen de tweede aflevering een stuk minder wordt bekeken, en gezien het feit dat het van NBC is laat ik hem nog even een paar afleveringen liggen.
Inderdaad een goede aflevering.Quad schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 00:35:
Net aflevering 3 van Vikings gekeken, by far de beste van deze serie. Damn!
Er is trouwens ook een speciaal Vikings-topic, waar het wel wat drukker mag worden
Continuum begon trouwens ook erg goed. Ik zat wel effe te dubben (zeker aan het eind) of het allemaal wel klopte met de tijdlijnen, maar kwam allemaal wel prima over. Ben benieuwd hoe het verder gaat, al vind ik het wel op een ingewikkelde manier opgelost om uiteindelijk weer op de situatie uit te komen van een paar afleveringen terug
Zou het soms liever niet zien en eens op het gemak kunnen kijken. Nu is het echt soms van "raar, er klopt precies iets niet" en dan terugkijken om te zien of het klopt wat ik denk. En dan is het meestal iets dom zoals een horloge op de achtergrond die opeens uren verschilt met het voorgaande beeldAch ik zie continue van dat soort dingetjes, als je er interesse in hebt: http://www.moviemistakes.com/
Een hele verzameling vol

Zo'n sites bekijk ik dus liever niet. Kwestie van de drang niet te voeden
Is eigenlijk wel waar. Als zoiets kan, dan is "droge regen" nog maar een kleine gebeurtenisach, de doden zijn ook herrezen, dan kijken we niet op een regendruppel meer of minder
Verwijderd
Zoals bij zoveel series; je moet er even inkomen. Na een paar afleveringen wordt het een stuk beter.Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:32:
Als Vikings echt zo goed is dan moet ik het misschien toch gaan kijken. In het begin hoorde ik er niet heel veel positieve berichten over.
Zeker de moeite waard! Wat mij betreft een van de betere series. Tevens is het ( tot op zekere hoogte) gebaseerd op historische gebeurtenissen, wat het extra boeiend maakt.Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:32:
Als Vikings echt zo goed is dan moet ik het misschien toch gaan kijken. In het begin hoorde ik er niet heel veel positieve berichten over.
Eerste seizoen was wel vermakelijk, maar seizoen 2 lijkt een stuk beter te zijn, met name tweede gedeelte aflevering 2 en de hele aflevering 3, die kwamen er wel even in gehakt zeg!Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:32:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zeker erg goed. Vooral hoe ze om springen met die timelines en verhaal nog allemaal netjes laten kloppen.RoadKill21 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 01:27:
[quote]mowa schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:38:
Vannacht is S03E01 van Continuum binnengedruppeld. IMDB: Continuum (TV Series 2012– ) Ben heel benieuwd hoe dat verdergaat.
en wat voor een begin! Hopelijk blijft de vaart er net zo in, smaakt zeker naar meer.
Toch ook benieuwd wat de freelancers allemaal nog gaan uitvoeren.
Psn - Sevyxs
Verwijderd
Elke dinsdag ja.Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:48:
weet iemand wanneer aflevering 2 van from dusk till dawn op netflix/internet komt? Dat zal toch wel op een vaste dag zijn? Ik meen dat hij toch elke dinsdag komt?
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Snooki is een crossroads demon

That explains a lot
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
LOL is dat nou Arie van Entourage?Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:39:
Mr Selfridge is ook alweer een tijdje bezig. Net als bij Downton Abbey speelt elk seizoen zich af in een nieuwe tijdsperiode.
[afbeelding]
Verwijderd
hij kwam bij mijn netflix pas woensdagmiddag, helaas werken tot 2200, dus morgen maar ff zien.
Da's mooi. Pilot was prima, hopelijk maken ze er een mooie serie van.Phyxion schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:54:
Bosch krijgt ook een vol seizoen (van Amazon).
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Yup dat zie je goed!
Hij is trouwens perfect voor de rol van Harry Selfridge en de serie op zich is ook zeker de moeite waard!
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 22:06 ]
Eerste indruk is best prima, leuk idee, ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Het eye candy was ook niet verkeerd natuurlijk
Wat op mij wel een beetje lomp over kwam waren de strenge regels in het ruimte station. Op elke (zelfs kleine) misdaad staat de doodstraf, prima als je de populatie laag wil houden en iedereen zich netjes wil laten gedragen. Daarnaast mag elke familie maar 1 kind hebben. We weten niet hoe lang deze regels al gehanteerd worden, maar door iedereen te executeren die een misdrijf begaat (en als ze alleen al 100 minderjarigen gevangen hebben zitten zullen dat er toch redelijk wat zijn), en elke generatie halveert door iedere familie maar 1 kind te laten krijgen denk ik dat je toch vrij vlot door je populatie (en daarbij genetisch materiaal) heen bent. Niet bepaald een gezonde situatie als je de mensheid wil laten overleven lijkt me.
Dat die ene griet zomaar het water in sprong was ook wat vreemd. Mijn eerste gedachte toen ze zich stond uit te kleden was al dat die gasten helemaal niet zouden moeten kunnen zwemmen (wat later ook gezegd werd) omdat je in dat ruimtestation niet de luxe hebt om water te verspillen, maar een grote plas water zal ze waarschijnlijk ook nog nooit in het echt gezien hebben, kennis van water stromingen en het inschatten van diepte zal ook niet aanwezig kunnen zijn. Zomaar in een plas water springen in de veronderstelling dat het ondiep is lijkt me een nogal groot risico om te nemen

Humankind… be both.
Verwijderd
Nee, vanavond pasSpike_wolf schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:37:
Iemand The 100 al gezien?...
En het is een CW serie dus vooral een mooie mensen serie
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
He bah.wontcachme schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:45:
...
En het is een CW serie dus vooral een mooie mensen serie
Heb The 100 al wel binnengehengeld maar Crisis, Continuum, Resurrection etc. staan nog te wachten om gekeken te worden.
Verwijderd
ah, daar kijk ik wat naar uit. Al ben ik bang dat het niet heel goed gaat worden, het boek is echt matig namelijk en daar zal het wel op gebasseerd zijn. Maar we zullen zien.Spike_wolf schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:37:
Iemand The 100 al gezien?
Ik bewaar hem wel, kijk al 9 andere series en moet eerst wat oudere meuk afronden.
Woensdagochtend is ook nog alles afgesloten vermoed ik.mowa schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:22:
Maar vanaf morgen t/m dinsdag ben ik vrij vanwege de top hier in Den Haag
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 15:26 ]
Daarom heb ik ook flink geschift.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:21:
Ik bewaar hem wel, kijk al 9 andere series en moet eerst wat oudere meuk afronden.
[...]
Woensdagochtend is ook nog alles afgesloten vermoed ik.
Is The 100 niet zon post-apocalyptic serie als Revolution, Jericho, Falling Skies etc..??
Volgens mij zijn de wegen tot woensdagochtend 05:00 afgesloten maar je weet idd maar nooit er is altijd wel oponthoud.
Dat niet alleen, het wordt uitgezonden op The CW, dus dan weet je eigenlijk al wel genoeg. Ik was er toch ingetrapt en met goede hoop de eerste aflevering opgezet maar die heb ik halverwege afgezet en hem uit sickbeard gepleurd, wat ontzettend slecht.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:21:
[...]
ah, daar kijk ik wat naar uit. Al ben ik bang dat het niet heel goed gaat worden, het boek is echt matig namelijk en daar zal het wel op gebasseerd zijn. Maar we zullen zien.
Doe jezelf een plezier, spendeer je tijd aan iets nuttigers dan deze troep.
Verwijderd
CW heeft inderdaad nog nooit wat gehad wat mij kon boeien, maar ik werd getrokken doordat het SF is en dat is er niet zoveel. Maar ik vermoed dat hij inderdaad enkele reis prullenbak gaat als ik het zo lees. Als de pilot wat tegenvalt haak ik snel af omdat ik nog genoeg steengoede series heb liggen.
Weet iemand trouwens wanneer seizoen 2 van Rogue komt? Zie http://thetvdb.com/?tab=series&id=265454&lid=7
Of is die gecancelled? Nee toch?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 17:24 ]
Verwijderd
Whose line is it anyway (start morgen weer!Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:22:
...
CW heeft inderdaad nog nooit wat gehad wat mij kon boeien...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 17:31 ]
Euh ja
Aan de andere kant behoedt je me wellicht 3 kwartier verspilde tijd. Ik heb idd geen zin in de zoveelste teen-age perikelen.
spoiler
Een spoiler is een tekst die informatie verklapt over bijvoorbeeld een boek of film, die voor de lezer of kijker verborgen had moeten blijven. Vaak is dit informatie die belangrijk is voor het plot en pas laat in het verhaal verteld wordt.
Voor wie nog twijfelt of hij wil afhaken/beginnen, Dichen Lachman heeft ook een rol en zal zeer binnenkort in de serie verschijnen
Humankind… be both.
Verwijderd
Ja lekker zeg, net nu ik dacht, ok, laat maar waaien die serieSpike_wolf schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:07:
...
Voor wie nog twijfelt of hij wil afhaken/beginnen, Dichen Lachman heeft ook een rol en zal zeer binnenkort in de serie verschijnen
Humankind… be both.
Zelfde geldt in mindere mate voor Crisis, hoewel dit wat serieuzer in aanpak is. Een 6,5.
Resurrection ben ik op afgehaakt omdat daar preken in zitten. Niet mijn ding.
Believe vondt ik wel leuk. Een interessante rode draad, en de case of the week is een keer geen misdaad, maar een Samaritaanse daad. Een 7.
From Dusk to Dawn is wel leuk. Vooral omdat ik de film al heb gezien een aantal keer. Ik ben een echte Tarantino fan. Het tempo is wel erg wennen. Dat is in de film vrij snel. Maar het is leuk gedaan. Een 8.
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Dichen maar even afwachten en als het dan nog niet interessant is ben ik er ook gewoon meteen klaar mee.
Lekker boeiend die spoilers, ik vond het naderhand juist leuk dat ie dat spoiler gaat verdedigen. en ik zei er nog bij dat hij me wellicht behoedt voor 3 kwartier tijdverspilling.Spike_wolf schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:07:
En daarbij nog maar weer eens, spoilers zijn geen spoilers meer als de aflevering al in de US is uitgezonden. Als je hier dingen leest over uitgezonden dingen die je nog niet had willen weten omdat je de aflevering nog niet gezien hebt is dat je eigen fout, niet die van de mensen die een aflevering willen bespreken.
Het is absoluut onbegrijpelijk dat niet iedereen deze aflevering heeft gezien want hij was immers al gisteravond uitgezonden en inderdaad fout wanneer je 'm nog niet hebt gezien.
Mijn post is echter helemaal geen spoiler als je het mij vraagt
Maar goed, dat gezeik over spoilers dit en spoilers dat altijd in TV topics.
Verwijderd
Een spoiler is cruciale informatie vertellen over bijvoorbeeld wat er met een personage gaat gebeuren, niet het posten van een synopsis van het plot van een serie.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 21:14 ]
Precies. Schande dat een moderator dat niet weet!!1!11Twylight schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:06:
Ik vind niet dat dit algemene topic vol kan staan met spoilers enkel omdat het uitgezonden is, dat geldt voor serie specifieke topics maar niet voor dit topic imo.
Dat zit wel Schnorr.
Officieus bekend als : The Worricker Trilogy
Deel 1 is in 2011 uitgezonden : Page Eight
Gisteren op BBC2 gekeken naar Turks & Caicos (dacht dat het een losse film was)
Deel 3 volgt later deze maand : Salting the Battlefield
Check vooral even de indrukwekkende cast :
o.a.
Bill Nighy
Helena Bonham Carter
Rupert Graves
Ralph Fiennes
Winona Ryder
Christopher Walken
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
And to think they once said that computers would take away jobs.
Dus ik heb perongelijk in 3 dagen aflevering 1x01 tot 3x10 gekeken
Zij is een van de voornaamste redenen dat ik die serie kijk. Ik moet zeggen dat terwijl ze het adverteren als comedy ik eigenlijk nooit lach. Het is vind ik eigenlijk meer een drama. Neemt niet weg dat met Kristen het aardig vol te houden is.Twylight schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:09:
Zag hier laatst een tip voorbij komen dat als ik Kristen Bell een lekker wijf wou zien zijn dat ik dan House of Lies moest kijken.
Dus ik heb perongelijk in 3 dagen aflevering 1x01 tot 3x10 gekeken
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
http://www.imdb.com/name/nm0913587/?ref_=tt_cl_t2
(geboren in 1982 en zat tot vorig jaar op de middelbare school)
Om een of andere reden vind ik dit bij The Vampire Diaries toch nog boeiend, dus wie weet wordt dit ook wel iets. The Vampire Diaries begon ook enorm slecht, maar werd snel véél beter.
Helix vond ik, in tegenstelling tot de meeste mensen, goede TV. Oké, het is zeker geen serie met een heel hoog niveau, maar wel spannend en leuk om te kijken met verstand op 0. Echter werden de plot twists elke afleveringen achterlijker en onrealistischer en hoop ik dat ze het verhaal dit seizoen afronden (zonder cliffhangers) en geen tweede seizoen maken.
Daarnaast heb ik recent nog alle afleveringen van Revolution gekeken. Ook niet echt een heel hoog niveau en sommige acteerprestaties zijn gewoon slecht, maar het is vermakelijk om te kijken op 1 punt na: de technische kant in het verhaal.
Vanaf een random computer kan hij z'n code bekijken en bewerken en zijn eigen systeem zorgt ervoor dat hij hallucinaties krijgt. Daarna vindt hij door deze hallucinaties z'n ex-vriendin en nemen de nano techs hem mee naar een alternate universe zodat hij een bug kon fixen.
Deze bug zou waarschijnlijk iets te maken hebben met een "recursive function" en deze vindt hij meteen door al z'n code op de muur te schrijven. Uiteindelijk zat er een memory leak in zo'n functie en gaf dat opeens problemen terwijl de elektriciteit al meer dan 15 jaar uitgevallen was.
Ik bedoel, je kan even goed een GUI interface gaan schrijven in Visual Basic om een IP-adres te achterhalen

YouTube: GUI interface using visual basic to track the killers IP address CSI
Blijft geweldig
[ Voor 52% gewijzigd door Bv202 op 21-03-2014 20:58 ]
Idd wat wazig, maar zo is heel de serie.Mandrake466 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:04:
Wat een achterlijke epsiode zeg de laatste keer van Helix. Totaal ongeloofwoaardig. Lijkt wel Ninja Turtles.
spoiler:..super ninja alien gaat even de groep scientist in elkaar hakken in de lift en geen een drupje bloed op zijn kleding en gezicht.
Aan de andere kant, op zwart zie je geen bloedspetters zitten hé.
Crisis vond ik helaas nogal tegenvallen, Anderson en Taylor ten spijt. Is imo helemaal kapot geregisseerd. Leek wel een soap, zo scripted was het.
From Dusk Till Dawn E02 gezien en wanneer je niet zo aan de al dan niet gelukte Tarantino immitaties stoort is het best te genieten. Ik denk dat ik deze nog wel ff ga volgen.
Hannibal blijft ook steengoed.
The 100...wil ik niet eens meer zien.

Heb een tip gehad over The Red Road , schijnt goed te zijn. Daar zijn nu 4 afleveringen van beschikbaar. De 1e ligt hier op de stapel, maandag of dinsdag ff checken.
Page Eight heb ik toen gezien, die was erg goed en Turks & Caicos heb ik opgenomen die ligt nog op de stapel.Goner schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:07:
Weet niet of dit echt een TV-serie is (3 afleveringen) en deel 1 was al in 2011 ... maar wel heel goed !!
Officieus bekend als : The Worricker Trilogy
Deel 1 is in 2011 uitgezonden : Page Eight
Gisteren op BBC2 gekeken naar Turks & Caicos (dacht dat het een losse film was)
Deel 3 volgt later deze maand : Salting the Battlefield
The Red Road, heb het een poging gegeven, maar in ieder geval niks voor mij, Jason Momoamowa schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:35:
Heb een tip gehad over The Red Road , schijnt goed te zijn. Daar zijn nu 4 afleveringen van beschikbaar. De 1e ligt hier op de stapel, maandag of dinsdag ff checken

Seizoen 3 van Mad Dogs was ook al erg beroerd. Zal die 2 afleveringen van het afsluitende 4e seizoen nog wel eens kijken maar de rek was er wel uit.
Is The White Queen wat? Beginnen ze vanavond op de Belg mee.
Verwijderd
geen idee, heb hem wel op de nas staan. Staat trouwens ook op netflix. Dus als het bevalt zou je de andere delen kunnen downloaden of via netflix kunnen bekijken zonder elke keer een week te moeten wachten.sambalbaj schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:42:
En niet alleen die hele nanotech. Ook dat er geen verbrandingsmotoren meer zouden werken. En de uiteindelijke reden dat ik gestopt ben met kijken: De hoofdpersonen hebben hun prioriteiten zo fucked up. Elektriciteit krijgen zou 100% prioriteit nummer 1 moeten zijn. Dat geintje heeft miljarden het leven gekost.Bv202 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:42:
Daarnaast heb ik recent nog alle afleveringen van Revolution gekeken. Ook niet echt een heel hoog niveau en sommige acteerprestaties zijn gewoon slecht, maar het is vermakelijk om te kijken op 1 punt na: de technische kant in het verhaal.
The 100 lijkt me tot nu toe wel vermakelijk, vraag me wel af of het een horrorserie gaat worden. Maar het lijkt tot nu toe niet een heel hoogstaand verhaal, waarbij merendeel van die 100 weinig behoefte heeft aan lange-termijn overleven.
[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 22-03-2014 22:13 ]
Is een serie van vorig jaar, is zo'n costuum serie waar mijn vrouw van houdt.sambalbaj schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:42:
n ze vanavond op de Belg mee.
Volgens mij was er alles goed aan. Schitterende plaatjes, mooie portretten etc.
Er komt dacht ik geen vervolg op.
Helemaal niets mis mee maar mij kon het niet bekoren. Ik heb ze destijds voor mijn vrouw binnengehengeld en heb er zelf af en toe een blik op geworpen maar nooit een aflevering helemaal gezien.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Pvxpv_fycl8]
Inderdaad, het eerste seizoen is net een weekje afgelopen. Maar de serie was stukken beter als verwacht. Zeker wel een aanrader.Flex schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:42:
Vandaag begonnen met de serie Black Sails. Leuke serie & acteurs![]()
[video]
Je moet niet vergeten dat ze al meer dan 15 jaar geen stroom meer hebben gehad. De kans is groot dat er weer een heleboel mensen gaan sterven als er wel stroom verschijnt. Je weet verder ook niet wat dat voor effecten gaat hebben. Er zal bv vast wel wat in de fik gaan en hoe zit het met kernreactoren of andere gevaarlijke plekken als die weer ineens aan gaan. De ene keer dat het aan ging, kwamen er ook al meteen een paar kernraketten aan, dat wil je niet nog eens snel proberen.Sissors schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:11:
[...]
En niet alleen die hele nanotech. Ook dat er geen verbrandingsmotoren meer zouden werken. En de uiteindelijke reden dat ik gestopt ben met kijken: De hoofdpersonen hebben hun prioriteiten zo fucked up. Elektriciteit krijgen zou 100% prioriteit nummer 1 moeten zijn. Dat geintje heeft miljarden het leven gekost.
The 100 lijkt me tot nu toe wel vermakelijk, vraag me wel af of het een horrorserie gaat worden. Maar het lijkt tot nu toe niet een heel hoogstaand verhaal, waarbij merendeel van die 100 weinig behoefte heeft aan lange-termijn overleven.
Maar goed, ik ben het ermee eens dat sommige dingen wel wat vaag zijn. Waarom werken wapen nog wel, maar een simpele motor niet. Nou hadden ze van mij de hele oude auto's wel mogen laten werken, maar zou daarvoor de benzine/diesel ook te waardevol worden denk ik.
Ik vind de acteerprestaties nog best meevallen. Ik weet niet waar jullie nu precies over vallen, maar ik vind het in ieder geval overdreven om te stellen dat het slecht zou zijn. Verder nemen ze toch wel een aantal aparte wendingen, waardoor je je nog steeds aan het afvragen bent waar het nu naartoe gaat. Afgelopen seizoen hebben we in ieder geval een aantal knappe afleveringen gehad en zal het wel een leuke seizoensfinale worden denk ik. Al mogen ze sommige story-arcs wel af gaan ronden.
Verwijderd
Ik heb hem nog niet gezien, maar die acteur is toch best goed in the game of thrones?Fatal Mind schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:31:
maar in ieder geval niks voor mij, Jason Momoa
Omdat verbrandingsmotoren bougies gebruiken.Martinspire schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:31:
[...]
..Maar goed, ik ben het ermee eens dat sommige dingen wel wat vaag zijn. Waarom werken wapen nog wel, maar een simpele motor niet. Nou hadden ze van mij de hele oude auto's wel mogen laten werken, maar zou daarvoor de benzine/diesel ook te waardevol worden denk ik...
De elektrische vonk zorgt voor de ontsteking.
In seizoen 1 zag je bijvoorbeeld wel een werkende stoomtrein.
Zolang die geen rollen met emotie hoeft te spelen prima acteur.Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:00:
[...]
Ik heb hem nog niet gezien, maar die acteur is toch best goed in the game of thrones?
The 100 heb ik na 7 minuten uit gezet. Daar ga ik niet eens een woord vuil maken.
Benzine en gas motoren worden idd door een elektrische vonk ontstoken maar een diesel motor ontbrand zelf door de hoge druk. In principe is een diesel dus volledig mechanisch te maken. Bijvoorbeeld brandstofinspuiting kan ook mechanisch verlopen. Alleen het starten kan een probleem zijn, door de hoge compressie is het aanslingeren een probleem, hoewel je 'm ook aan kunt duwen. Bijvoorbeeld een 2cv of een citroen gs kon je aanslingeren (zijn weliswaar benzinemotoren). Toevallig was zo'n gs mijn eerste auto en die kon ik eventueel aanslingeren als bijvoorbeeld de accu of startmotor kapot was.M a r c o schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:22:
[...]
Omdat verbrandingsmotoren bougies gebruiken.
De elektrische vonk zorgt voor de ontsteking.
In seizoen 1 zag je bijvoorbeeld wel een werkende stoomtrein.
[ Voor 3% gewijzigd door mowa op 23-03-2014 23:40 ]
Die kende ik nog niet. Heb nu 4 episodes gekeken en het is inderdaad wel een leuke serie, ook maar toevoegen aan mijn lijstje.... ik had toch nog meer dan genoeg vrije tijd over (not)Flex schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:42:
Vandaag begonnen met de serie Black Sails. Leuke serie & acteurs![]()
[video]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ik vond het een goede serie, maar ik ben dan ook behoorlijk gecharmeerd van de boeken van Phillipa Gregory. Het ziet er mooi uit, acteurs zijn goed gecast en het verhaal blijft behoorlijk dicht bij de boeken.sambalbaj schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:42:
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
lekkermakertje!wontcachme schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:32:
Deze plottwist in The Good Wife had ik niet verwacht![]()
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
wontcachme schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:32:
And to think they once said that computers would take away jobs.
IJzerlijm schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:27:
[...]
![]()
![]()
inderdaad.
spoiler:Knap dat ze zoiets hebben kunnen doen zonder dat het uitgelekt is maar als een complete verassing komt en ze het niet de cliffhanger hebben gemaakt of Will het zou overleven of niet.
Plus 1, goeie aflevering!wontcachme schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:32:
Nee, want daar is het in mijn beleving te slecht voor.Martinspire schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:41:
Maar gaan jullie een actieserie (die je op eenzelfde manier moet behandelen als bv een Die Hard) helemaal kapot analyseren?
Resurrection heeft voor mij uiteindelijk toch niet wat ik er van verwachtte. Is bij mij gecanceld.
The Red Road heb ik na een half uur uitgezet. Bij voorbaat gecanceld.
Het 2e seizoen van Motive is reeds gestart. IMDB: Motive (TV Series 2013– )
Een detective met een aparte benadering waarvan vooraf het slachtoffer en de dader bekend worden gemaakt waarna de detective de aanleiding etc in elkaar moet puzzelen.
Vind mijn vrouw 'n goede serie. Van het 1e seizoen heb ik een aantal afleveringen van gezien.

Is ook overleden overigens.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
oh, jammer. Ik vind dat een leuke serie. één van de weinige die ik nog volgPhyxion schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:08:
White Collar is gecancelled maar krijgt nog wel 6 afleveringen om het af te ronden.
(ben aan het afkicken van series
Dit topic is gesloten.