Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.683 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:21:
Veronica Mars toch in de bioscoop, wel éénmalig.

:F Waar zijn ze in vredesnaam mee bezig, moet je ook nog met een prijsvraag meedoen voor een kaartje :/
14 maart ook al on demand dus via het alternatieve circuit hoeven we niet lang te wachten.

Zijn er al vorderingen met die webserie die ook nog in de planning stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
mowa schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:14:
Afgelopen nacht de pilot van Resurrection gezien IMDB: Resurrection (TV Series 2014– ). Een nieuwe fantasy/mysterie serie van ABC.
Zag er goed uit met een hele mooie cameravoering en geroutineerde acteurs. De regie kon me echter nog niet voor de volle 100% overtuigen, dat kwam af en toe wat nadrukkelijk over, wat soap-achtig wellicht. Ik weet er niet precies de vinger op te leggen.
Het thema biedt echter voldoende potentie zodat deze voorlopig op mijn lijst komt te staan.

[video]
Vond het toch wel een erg goede pilot. Ik ben hooked voor nu

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mowa schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:14:
Afgelopen nacht de pilot van Resurrection gezien IMDB: Resurrection (TV Series 2014– ). Een nieuwe fantasy/mysterie serie van ABC.
Zag er goed uit met een hele mooie cameravoering en geroutineerde acteurs. De regie kon me echter nog niet voor de volle 100% overtuigen, dat kwam af en toe wat nadrukkelijk over, wat soap-achtig wellicht. Ik weet er niet precies de vinger op te leggen.
Het thema biedt echter voldoende potentie zodat deze voorlopig op mijn lijst komt te staan.

[video]
Ben benieuwd, ABC is natuurlijk ook wel een Tikkie soapie altijd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Cosmos vond ik ook wel erg leuk. Dit is een serie waarvan ik zou verwachten dat die op Discovery/History/National Geographic zou zijn ipv reality meuk. Science in "hapklare" vorm :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Resurrection heeft wel potentie. Ja de pilot was niet alles, maar geef het een paar afleveringen om volwassen te worden :) Vind de pilot sterker dan menig pilot dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ik kijk zelf iets meer uit naar Believe, vanavond première.

Trailer doet me ook een beetje denken aan Touch.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=6q7ymR55WQo"]YouTube: Believe Trailer #2 (2014) - J.J. Abrams & Alfonso Cuarón[/video]

edit: Is al een tijdje een webripje uit zie ik net, iemand gezien toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Teckna schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:46:
Resurrection heeft wel potentie. Ja de pilot was niet alles, maar geef het een paar afleveringen om volwassen te worden :) Vind de pilot sterker dan menig pilot dit seizoen.
Red :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo…True Detective!!! :P Wat een dikke aflevering!!! Dit was de laatste denk ik? :/

Echte sicke shit met die bolle en dat rare wijf van 'm in dat huis vol boeken….die catacomben helemaal vol met al die rare brouwsels, lijken, poppen etc. Ik zeg: seizoen 2, kom er maar in! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dit was de season finale van True Detective inderdaad. Over seizoen 2 is nog niet veel bekend, alleen dat het een ander verhaal wordt, het zou gaan over “hard women, bad men and the secret occult history of the United States transportation system,”. Volgens de schrijver.
Heel anders, met een andere cast. Maar Seizoen 2 is nog niet besteld, maar volgens mij is S1 verder wel prima onthaald, dus S2 zal ook wel komen. Er is verder nog niemand gecast.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Kw4kje schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:00:
Ik kijk zelf iets meer uit naar Believe, vanavond première.

Trailer doet me ook een beetje denken aan Touch.

[video]

edit: Is al een tijdje een webripje uit zie ik net, iemand gezien toevallig?
Toevallig heb ik die webrip idd een poosje geleden gezien. Althans 5 minuten daarvan gezien omdat de kwaliteit erg slecht was, dus ik kan daar voor mezelf nog geen goed oordeel over geven. Echter zag ik in die 5 minuten een vrouwelijke killer (die zal wel achter dat meisje aan zitten) die moeiteloos 2 nekken brak alsof ze d'r tube tandpasta opendraaide. |:( Dat was in mijn beleving wel zodanig ongeloofwaardig dat, afgezien van de kwaliteit, verder kijken voor mij tijdverspilling was.
Ik heb hier ook erg naar uit gekeken. Het thema heeft veel potentie dus ga ik het, wanneer ik over een versie van goede kwaliteit beschik, nog een kans geven.

Voorlopig hadden van de nieuwe series Bosch IMDB: Bosch (TV Series 2014– ) en Resurrection IMDB: Resurrection (TV Series 2014– ) veruit de beste pilots.
En True Detective maar ook Almost Human mogen van mij idd ook een nieuw seizoen krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door mowa op 11-03-2014 09:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Pilot van Believe gezien, deze ga ik wel even aankijken. Al moet dat kind niet de volgende Karl (TWD) of Dana (Homeland) worden. Genoeg schijtirritante koters op TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het concept spreekt mij wel aan, ik hoop alleen niet dat het te zweverig word.

En die Tate is pas irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

'k zag net dat er een 1080p met zelfs NLsubs is binnengedruppeld, morgen ff checken als ik ff pauze neem tijdens Titanfall.

Tot mijn vreugde zag ik ook een groot deel van S2 van Line of Duty IMDB: Line of Duty (TV Series 2012– ) klaarstaan. In mijn beleving een toch wat onderschatte Britse politie dramas. S1 is alweer uit 2012 met veel te weinig afleveringen. Net als Luther IMDB: Luther (TV Series 2010– ) waar er ook een jaar tussen S2 en S3 zat met elk maar 4 afleveringen. Prachtseries..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Ik heb net de eerste twee episodes van Luther gezien; veelbelovend.
Is het Line of Duty van hetzelfde niveau? Dan is dat ook een mooie voor bij de collectie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Ik vind Luther wel een tandje beter, maar line of duty is zeer zeker goede tv.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

LOD is vind ik niet van hetzelfde niveau maar wel heel goed. Ik vind Luther echt buitencategorie, LOD is meer een regular serie. Luther is meer thriller, LOD is meer drama. In LOD wordt wat natuurlijker geacteerd en de gebeurtenissen zijn waarschijnlijker. Typisch Brits is ook het tempo waarin het drama zich voltrekt.
luther is soms ongeloofwaardig maar de suspense en regie zijn geniaal.

[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 11-03-2014 23:00 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Believe deed mij ook een beetje denken aan het concept van Touch. Ik hoop niet dat het een soortgelijk iets gaat worden aangezien het verhaaltje van persoon die toekomst kan voorspellen en een bedrijf die deze macht wilt misbruiken voor winst en het kat en muis spelletje van de evil company met huurlingen voorblijven al een beetje uitgemolken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Believe blijf ik zeker nog wel volgen, de vaart zat er lekker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Grappig om te hoe iedereen weer wat anders kijkt en vind. Ik ben net ook aan Believe begonnen en na 15 minuten heb ik het afgezet.

Ik spaar er even wat afleveringen van op want ik verwacht niet dat het goed genoeg wordt om elke week weer braaf naar te kijken.

Ze hebben ook voor deze serie weer in de "matige acteurs die je steeds terug ziet" vijver gevist. De typische USA commerciële omroep acteurs zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Spike_wolf schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:32:
Dit was de season finale van True Detective inderdaad. Over seizoen 2 is nog niet veel bekend, alleen dat het een ander verhaal wordt, het zou gaan over “hard women, bad men and the secret occult history of the United States transportation system,”. Volgens de schrijver.
Heel anders, met een andere cast. Maar Seizoen 2 is nog niet besteld, maar volgens mij is S1 verder wel prima onthaald, dus S2 zal ook wel komen. Er is verder nog niemand gecast.
Ook zonder Matthew en Woody?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 23:46:
[...]

Ook zonder Matthew en Woody?
Jep helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
ik believe dat Believe een flop gaat worden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoadKill21 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:46:
Goed nieuws voor fans van Ripper Street, deze krijgt waarschijnlijk toch een nieuw seizoen. De catch is echter dat het door Amazon overgenomen is van de BBC en het eerst enkel op Amazon Prime te zien zal zijn en pas enkele maanden daarna op BBC One. Of er in het nieuwe seizoen dezelfde acteurs aanwezig zullen zijn is nog de vraag, het verhaal zal zich vier jaar later afspelen. Zie ook deze bron
Dit is zeker goed nieuws. Ik vond het erg dom van de BBC om zo'n goed bekeken maar ook kwalitatieve serie te schrappen. Voor de meeste Tweakers maakt het verder niet uit waar de afleveringen worden uitgezonden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Tweede seizoen van Shetland begonnen, 6 afleveringen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Oef....Line Of Duty S2 is retesterk met een suspense die dat van Luther echt dicht nadert. 4 afleveringen op 'n rij gezien. Geweldig.

Eerder gaf ik aan van Believe 5 minuten gezien te hebben maar ik heb het gecheckt en het waren er 3. Had ik het daar maar bij gelaten. Nu heb ik een half uur (te veel) gezien.
OMG wat wordt er daar toch slecht in geacteerd..!! Bij mij dus bij voorbaat gecanceld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
http://www.cbs.com/shows/big_bang_theory/news/1002098/

Big Bang Theory krijgt nog zeker 3 seizoenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan mogen ze wel het roer flink omgooien, want als het zo blijft zoals het nu is, zie ik mij dit niet nog 3 jaar kijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Was al bekend toch? Penny zei laatst al in een interview dat ze nog jaren verder gingen in ieder geval :>

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist het iig. niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
En vele niet aangezien het pas vandaag op alle tv sites is verschenen en bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Goed nieuws, altijd leuk om te kijken.

Tis echter laatste jaren wel wat minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Zijn deze al voorbij gekomen? De Amazon studio pilots:
https://www.amazon.com/gp/feature.html?docId=1001155581

Een hele tijd terug probeerde ik er éént te kijken, maar toen waren ze region-locked.. Nu zijn ze vrij te kijken heb ik gemerkt. Ik heb zelf alleen The after gekeken tot nu toe, de nieuwe serie (mjah, pilot) van Chris Carter. Ik vond het niet echt indrukwekkend, en die Franse chick en die Brit begonnen te vervelen, maar ik vond de twist en mystery op het eind nog genoeg om een 2de aflevering te willen zien. Waarvan het dus de vraag is of die gaat komen..

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:26:
En vele niet aangezien het pas vandaag op alle tv sites is verschenen en bekend gemaakt.
Dat interview was alweer even terug, volgens mij was het deze (geen zin om het nog een keer te bekijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ja.
Althans The After en Bosch. Die Mozart heb ik na 10min uitgezet en verdiend het niet eens om genoemd te worden. Bosch is de moeite meer dan waard.

In april start trouwens S2 van Orphan Black.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Mozart in the jungle klonk ook totaal niet interessant, maar toen zag ik dat ze daar Gael Garcia Bernal voor gestrik hadden.. Wat toch mijn interesse wekt. Misschien dat ik ze uiteindelijk allemaal nog probeer.

Orphan Black heb ik ook ge-preordered trouwens. Gelukkig hoef ik daar niet zo lang op te wachten als Game of Thrones..

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Webrip van de pilot van From Dusk Till Dawn gezien. Sodeknetter. :o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

dan zal ik die maar eens aanzetten in netflix vanavond :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ben ik zeer benieuwd naar. Meteen ff binnenhalen, heb toch de rest van de week vrij 8)
Ook meteen ff 2e afl van Those who kill US checken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:16:
dan zal ik die maar eens aanzetten in netflix vanavond :P
precies, idem hier!

verder zou ik iedereen hier aanraden eens te denken over netflix, ook als die hard tv serie kijker is het goed een site als netflix te steunen door klant te worden. Laat netflix zien dat we als Nederlanders hier blij van worden, toch fantastisch dat we als Nederlanders de mogelijkheid krijgen zonder gebruik te maken van webrips of welke vorm dan ook het gewoon te kijken op een manier waarop de makers er ook nog ietsjes aan verdienen.

Ik ga hem nu even in de pauze op het werk bekijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 02:57
Sagaris schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:10:
Webrip van de pilot van From Dusk Till Dawn gezien. Sodeknetter. :o _/-\o_
Ik kwam 'm toevallig tegen inderdaad. Het is wel wat dus?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sig69 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:37:
[...]

Ik kwam 'm toevallig tegen inderdaad. Het is wel wat dus?
de eerste 5 minuten is wel fantastisch kan ik beamen. Rest ga ik nu zien, maar als dit zo blijft is het echt een must see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Vriendin is ook echt helemaal gek op Netflix. Ze kijkt aardig wat af, ze vind het vooral lekker om 's avonds of 's morgens in bed even wat te kijken op haar telefoon. Voordeeltje voor mijn bankrekening, ik betaal nu de helft per maand, zij de andere helft. _O-

Edit: Fuck dit is niet het Netflix topique. :F

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 13-03-2014 11:39 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal From dusk till dawn helaas moeten vergelijken met de filmreeks. Zal mij benieuwen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik vond de pilot overtuigend. Vooral omdat er maar weinig wordt weggegeven waardoor ik zeer benieuwd ben naar het vervolg. In dit genre vooralsnog een hele sterke ondanks soms wat mindere acteerprestaties.
S2 van Those who kill vond ik ook erg goed maar eerlijk gezegd is ook alleen Chloe Sevigny die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Maar ik heb altijd wel wat te miepen O-)

O ja, en S02E02 van Bates Motel vond ik ook goed. Alleen die Norman vind ik een rotjong en vreselijk irri.

[ Voor 12% gewijzigd door mowa op 13-03-2014 15:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:58:
Ik vond de pilot overtuigend. Vooral omdat er maar weinig wordt weggegeven waardoor ik zeer benieuwd ben naar het vervolg. ...
Waar ik bang voor ben is dat het een enorm uitgerekte versie gaat worden van de film (ik ben even snel door de pilot heen gegaan).

Wellicht leuk als je de filmreeks niet kent, maar niet voor iemand als ik die de reeks van voor naar achter kent en weer terug :P

Plus geen Tarantino, Clooney, Keitel en geen Salma Hayek :/ -O- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb de film nooit gezien omdat het vampieren meuk is. Lijkt mij dat dit niet aangepast is in de serie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Daar heb je gelijk in en Tarantino is natuurlijk uniek. Maar ik probeer het althans om geen vergelijkingen te trekken en om deze serie, zoals het er nu voor staat, op zichzelf te beschouwen.
Of het een al dan niet een slap aftreksel is kan op basis van alleen de pilot nog niet bepalen. Ik geef het een kans.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Brr, 't ziet er al ontzettend cheesy en slecht uit. Daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even op IMDb gekeken en geen een naam van de cast komt me bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don Johnson ken je niet?? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 23:09

NoTimeRemains

I know

Ooit uberhaupt wel eens een film of serie gezien. In deze serie zitten echt super veel bekende acteurs.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Volgens mij is Sonny ook de enige die ik ken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:11:
Even op IMDb gekeken en geen een naam van de cast komt me bekend voor.
Ik vind dat overigens vaak wel fijn. Dat je niet steeds overal dezelfde herkenbare koppen ziet, dat geeft minder afleiding en er zijn ook veel minder bekende getalenteerde acteurs in de VS. Niets is zo irritant als in elke Nederlandse productie altijd weer hetzelfde groepje BN'ers te zien waardoor rollen en personages totaal ongeloofwaardig overkomen vaak.

Trouwens in deze productie toch een aantal gerenomeerde TV acteurs: Don Johnson, Robert Patrick etc.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:43:
Ooit uberhaupt wel eens een film of serie gezien. In deze serie zitten echt super veel bekende acteurs.
Dit groepje C-,D- en E-acteurs ken ik niet. Dat betekent niet dat ik nooit series of films kijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:26:
[...]

Dit groepje C-,D- en E-acteurs ken ik niet. Dat betekent niet dat ik nooit series of films kijk ;).
Onbekend != Slecht of van mindere kwaliteit in dit geval. Het is in mijn ogen alleen maar goed dat je in de VS wat meer variatie hebt in de mensen die je op televisie ziet ten opzichte van hetzelfde blik dat ze hier altijd opentrekken.

Verder vandaag ook de nieuwste aflevering van Chicago P.D. gekeken. Blijft toch één van de betere politieseries van de afgelopen tijd. Doet mij een beetje denken aan The Shield meets Southland. Ook een lekkere cliffhanger weer dus we gaan het zien volgende week. ;)

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

Zeer veel zin in seizoen 2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier melden a.u.b. [Serie] Orphan Black

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Maak ik lekker zelf uit Afbeeldingslocatie: http://i.fok.nl/s/bupatih.gif

[ Voor 47% gewijzigd door jmxd op 13-03-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ach het enige wat ik met herkenbare acteurs heb is dat je ze zo snel herkent bij de 'case of the week' shows. Je ziet een acteur en weet dan al automatisch dat het de dader oid is.

Verder stoor ik mij helemaal niet aan bekende acteurs in nieuwe shows zolang ze maar weer een nieuwe personage aannemen. Ik kan er niet zo goed tegen als acteurs vrijwel hetzelfde personage zijn in iedere show.

Als voorbeeld. Als ik Breaking Bad kijk zie ik daar geen Hal maar gewoon echt een nieuw persoon. Bij sommige acteurs heb je dat totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik soms een clone op je afsturen? :P

Ik heb net de Pilot van Dusk helemaal gekeken, en de beelden zijn wel erg mooi. Ik hou het wel even in de gaten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Net alles gekeken van Almost Human, maar kan zo snel niks vinden van een 2e seizoen, of een vervolg van de huidige afleveringen in seizoen 1.

Misschien zoek ik verkeerd, maar Google verschaft mij geen antwoorden.

Iemand hier die wijsheid kan verschaffen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Fatal Mind op 13-03-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fox zal daar waarschijnlijk in mei wel een antwoord op hebben, maar reken op cancelled.

http://tvbythenumbers.zap...ly-to-be-canceled/242264/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:16:
Fox zal daar waarschijnlijk in mei wel een antwoord op hebben, maar reken op cancelled.

http://tvbythenumbers.zap...ly-to-be-canceled/242264/
Hmm, had die ook gevonden, maar ook daar geen definitief antwoord.

Bedankt voor je moeite, dan moeten we nog maar even wachten op verlossende antwoord, vind het persoonlijk een erg leuke serie, zou jammer zijn als die gecancelled word, naar mijn mening weinig intressante Sci Fi,

Misschien moeten ze eens een nieuwe Star Trek beginnen ofzo :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:19:
[...]

...

Misschien moeten ze eens een nieuwe Star Trek beginnen ofzo :+ _/-\o_
Prima, maar dan geen remake :9

Of iets als Enterprise }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:25:
[...]

Prima, maar dan geen remake :9

Of iets als Enterprise }:|
Inderdaad, wat een bagger was dat, bedoel wel gekeken want Star Trek, maar vergelijkbaar qua kwaliteit als TNG, DS9 of TOS. Hell No ( aan de andere kant, T'Pol, O-) )

Tevens eens eventjes de TS doorgelopen, gelijk nog een paar interessante series TBA series in Sickbeard geplempt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOS is prima als in je acht neemt de ouderdom (of die van mij) ;) , TNG: Patrick Steward, Brent Spiner, LeVar Burton _/-\o_

Maar VOY is mijn favoriet.

Oh en DS9 is geen Star Trek in mijn boek }:|

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:40:
TOS is prima als in je acht neemt de ouderdom (of die van mij) ;) , TNG: Patrick Steward, Brent Spiner, LeVar Burton _/-\o_

Zomg, vergeten, hoe kan dat nu ( Seven O-) )

VOY was inderdaad ook erg amusant. All hail the Borg.

Tis dat ik die serie zo ontzettend al uit m'n knar ken, maar anders had ik em direct weer gaan kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Fatal Mind op 13-03-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:05:
[...]

Moet ik soms een clone op je afsturen? :P
Graag :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19 april ben je de eerste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Those who kill al na twee afleveringen van de buis gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Is nog niet gecancelled, ze zoeken een betere tijdstip. Moet nu plaats maken voor Bates Motel.
Vond de pilot wel aardig opzich, afl 2 alleen nog niet gezien. Krijgt wel lage ratings,
ziet er niet best uit voor de toekomst.

[ Voor 85% gewijzigd door Kw4kje op 13-03-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
De Veronica Mars film is inmiddels als WEB-DL verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:40:

Niet mee eens! DS9 was ook star trek, maar anders star trek! En dat anders star trek was beter dan die reboots waar ze nu mee bezig zijn :P Ik had veel liever dat ze een nieuwe star trek serie hadden gebouwd gebaseerd een aantal jaar na het aflopen van het dominion verhaal / DS9.

overigens is Voyager ook mijn favoriet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:42:
De Veronica Mars film is inmiddels als WEB-DL verkrijgbaar
ga die even binnenhalen. Mooie tip.

verder net 4 maand hbo kanaal afgenomen voor 50% van de prijs (ziggo), kan ik zeker game of thrones dinsdagavond kijken met nl subs. Ik krijg nog prima subs binnen voor alle series met autosub (zie hier op tweakers), maar de nl subs zijn er wat trager en ik heb geen zin om gezeur van mijn vrouw aan te horen dat we nog niet kunnen kijken met alleen de usa subs.

Maar kan niet wachten op game of thrones, nog 3 weken en het is weer puur genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat was dan Veronica Mars -O-

Hopelijk duurt het niet meer zolang voor een vervolg, of zelfs een reboot van de serie op Netflix (aan Rob Thomas zal het niet liggen volgens wat tweets) *O*

En de volgende keer moeten ze maar eens gaan waarschuwen dat Keith (en Sacks ;w ) aangereden worden, ik zat tegen het plafond }:|

Het zat weer vol met verwijzingen, heerlijk :D

Now I'm sad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Hij was het wachten wel waard O+

Op naar het vervolg waar ze de Sherrif's department opruimt en zelf de baan overneemt. Of haar pa weer aangesteld krijgt en zelf Mars Investigations overneemt.

Tof verhaal, zat allemaal prima in elkaar en de hoeveelheid bekende gezichten was geweldig :D
En de toevoeging van Dax was ook wel enigszins grappig.

Franco :') _O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Dick was weer heerlijk een dick :') _O-

Leuke hint naar het niet bestaande 4e seizoen, en Buffy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

:Y

Hij zat boordevol tof materiaal.
Hij is vele malen beter dan ik verwacht had. Heel netjes :)

[Edit]
De Franco scene tussen de credits door ook nog gezien? :P

[ Voor 26% gewijzigd door Spike_wolf op 14-03-2014 21:52 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat er rijmen doet op orange? :P

Het was wel even wennen aan het beeldformaat als je de serie gewend bent (en de scherpte :o) maar all is good :D

WE WANT MORE WE WANT MORE! hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:56:
Wat er rijmen doet op orange? :P

Het was wel even wennen aan het beeldformaat als je de serie gewend bent (en de scherpte :o) maar all is good :D

WE WANT MORE WE WANT MORE! hehe
Die ja.

Over scherpte gesproken, die tablets beschikken wel over puike front facing camera's zeg :X :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mac vertelde toch dat het een hardware hack was? :+

En dr haar vind ik maar niets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Dan nog :P

Dat haar is zonde inderdaad, maar daar loopt ze al een tijd mee rond geloof ik :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens klopt dat verhaal niet helemaal van die camera in de tablets, ik kan prima mijn beide! camera's laten streamen zonder rare hack oid. O-)

/nerd :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Helemaal met android tablets hoeft het niet moeilijk te zijn om dat zonder hardware aanpassingen voor elkaar te krijgen inderdaad :P

Arme Weevil trouwens, the fuck lady?! :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het was ook helemaal niet duidelijk om welk merk het ging he :+

Weevil heeft altijd wel de gave gehad om op de verkeerde plek en de verkeerde tijd te zijn :F
spoiler:
Ben blij dat 'ie er nog is, zonder hem zou het een saaie bedoening zijn :X :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:11:
Tja het was ook helemaal niet duidelijk om welk merk het ging he :+

Weevil heeft altijd wel de gave gehad om op de verkeerde plek en de verkeerde tijd te zijn :F
spoiler:
Ben blij dat 'ie er nog is, zonder hem zou het een saaie bedoening zijn :X :D
spoiler: spoiler omdat niet iedereen hem al gezien zal hebben :P
Was wel even bang dat het over en uit voor hem was. Viel gelukkig mee.
Ronnie moet natuurlijk wel een handige link naar duistere figuren hebben in de sequel wanneer ze de stad gaat opruimen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote mij dan ook niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Is de film ook leuk als je de serie niet gezien hebt?
(En dan bedoel ik niet kijken voor Mevrouw Bell :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Je zult je er wel mee vermaken, maar hij zal veel minder leuk zijn en vooral een stuk verwarrender omdat hij gewoon het verhaal weer oppakt en verder niets uitlegt. Je zult geen verhoudingen tussen personages snappen enzo.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was gewoon een extra lange aflevering van de serie (of twee en een beetje :+), dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Serenity wat veel meer een losstaande film was.
Maar: Meer reden om de serie te gaan kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oké duidelijk, misschien toch maar eens naar Veronica mars kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Niet misschien. Zeker weten gewoon doen.
Die drie seizoenen ben je (jammer genoeg) zo doorheen en zijn zeker de moeite waard :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dit ruikt iig wel naar meer, hopelijk zijn de cijfers daar om een vervolg te maken :9

En anders hebben we een poster screenshot van Veronica met haar benen op het bureau en kunnen we weer mijmeren over wat het had kunnen zijn -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o
@StephenKing: Kickstarter will only work if people support the product. VERONICA MARS is a pretty big deal. I hope lots of people go to see it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:21:
Hopelijk duurt het niet meer zolang voor een vervolg, of zelfs een reboot van de serie op Netflix (aan Rob Thomas zal het niet liggen volgens wat tweets) *O*
volgens mij wilde jij helemaal geen netflix hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ho, dat heb ik nooit gezegd, alleen dat het voor mij op dit moment geen meerwaarde heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Blijkbaar is Vikings ook weer begonnen, ik vond het best een vermakelijke serie dus eens verder bekijken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:06
Geen serie, maar momenteel (nu dus) van 01.00 tot 03.00 op national geographic channel een live from space docu/sessie. Met beelden en verhalen vanuit ISS/ mission control Houston. Best boeiend!
Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.