Tip, Castle kun je al op de maandag downloaden
Heerlijk weer nieuw materiaal! Grappig hoe sommige langverwachte serie's, uiteindelijk flopt. Die toch wel boven gemiddeld was lucky 7,low winter sun).
Ik had de indruk dat er genoeg Sci-Fi was, maar dat valt dus vies tegen. Helix zit erg los in zijn script. The tomorrow people ook afgehaakt na paar episodes.
Jammer dat na Fringe er nu echt een onwijs diep gat is gevallen in de sci-fi sectie...
Ik had de indruk dat er genoeg Sci-Fi was, maar dat valt dus vies tegen. Helix zit erg los in zijn script. The tomorrow people ook afgehaakt na paar episodes.
Jammer dat na Fringe er nu echt een onwijs diep gat is gevallen in de sci-fi sectie...
Verwijderd
Het wachten is op Ringworld en The 100, voor de rest is het inderdaad enorm leeg in de SciFi afdeling 
Tijd voor weer een Eureka en een Warehouse 13 serie

Perception is echt helemaal niks.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:50:
[...]
Ja! Super! In één ruk uitgekeken, zonder snurken- zo spannend, dan wil je het weten ook! Echt top-kwaliteit series maken die Denen/Zweden, daar kan imo menig US-serie niet aan tippen. Mooi dat het plot ook pas aan het einde echt duidelijk wordt. Zal verder niks meer zeggen- anders dan is de lol eraf.
@Moby; welke 'funky' kleuren bedoel je? Ik vind de serie juist een beetje 'flets' qua kleuren, waardoor imo juist het verhaal en personages beter uitkomen. Of was 'funky' sarcastisch bedoeld?
Iemand ervaring met "Perception", is dit wat? Dadelijk even S02E11 d/l, verhaal lijkt aardig (in theory.)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Toch trekt iets in Helix me wel aan om het braaf op zaterdag te kijken, op een kf andere manier wil ik toch doorkijken. Terwijl eigenlijk alles niet klopt aan die serie.Brazza schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:19:
Jammer dat zoiets niet op een zender met budget komt, het idee vind ik namelijk best tof.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Warehouse 13 mag ook wel weer beginnen (nog maandje of twee, dacht ik)
Moet zeggen dat ik Haven ook nie slecht vind. Na een paar afleveringen had ik iets van "tja, voor als er eens echt niets anders id". Maar mijn mening is wel geëvolueerd. Laatste seizoen bekeken in dag of drie.
Zal die Helix toch eens proberen.
Heb hier de titel "Silk" zien passeren. Omdat het Brits is en redelijk score heeft, ook eens proberen. Laatste twee jaar Britse series meer en meer beginnen appreciëren
Moet zeggen dat ik Haven ook nie slecht vind. Na een paar afleveringen had ik iets van "tja, voor als er eens echt niets anders id". Maar mijn mening is wel geëvolueerd. Laatste seizoen bekeken in dag of drie.
Zal die Helix toch eens proberen.
Heb hier de titel "Silk" zien passeren. Omdat het Brits is en redelijk score heeft, ook eens proberen. Laatste twee jaar Britse series meer en meer beginnen appreciëren
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Hahaha, dat heb ik precies ookDonstil schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:01:
[...]
Toch trekt iets in Helix me wel aan om het braaf op zaterdag te kijken, op een kf andere manier wil ik toch doorkijken. Terwijl eigenlijk alles niet klopt aan die serie.
Jammer dat zoiets niet op een zender met budget komt, het idee vind ik namelijk best tof.
Inderdaad die fletsheid en algemene groenheid van het beeld. Het was goed uitgevoerd maar ik hou er gewoon niet zo van.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:50:
[...]
@Moby; welke 'funky' kleuren bedoel je? Ik vind de serie juist een beetje 'flets' qua kleuren, waardoor imo juist het verhaal en personages beter uitkomen. Of was 'funky' sarcastisch bedoeld?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Verwijderd
the 100 is erg matig qua boek, ik verwacht er niets van. Ringworld daarentegen...Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:23:
Het wachten is op Ringworld en The 100, voor de rest is het inderdaad enorm leeg in de SciFi afdeling
Goed nieuws voor fans van Ripper Street, deze krijgt waarschijnlijk toch een nieuw seizoen. De catch is echter dat het door Amazon overgenomen is van de BBC en het eerst enkel op Amazon Prime te zien zal zijn en pas enkele maanden daarna op BBC One. Of er in het nieuwe seizoen dezelfde acteurs aanwezig zullen zijn is nog de vraag, het verhaal zal zich vier jaar later afspelen. Zie ook deze bron
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Wil zeker gaan kijken, maar kon een week of wat geleden alleen maar subtitles (NL of EN) vinden voor de eerste 4 episodes.habermas schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:33:
kijken mensen hier naar Bron/Broen (The Bridge)? gisteren met S02E01 begonnen en dat was zeer sterk!
OEPS: herstel, ik haal wat Scandinavische series door elkaar ... bedoelde ondertitels voor Real Humans (Akta Manniskor)
[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 27-02-2014 12:55 ]
Er is nog Defiance en Falling Skies.Brazza schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:19:
Heerlijk weer nieuw materiaal! Grappig hoe sommige langverwachte serie's, uiteindelijk flopt. Die toch wel boven gemiddeld was lucky 7,low winter sun).
En enigszins ouder (en al gestopt) was er Primeval en Primeval New World
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
En Continium en Borealis en Under the Dome
Ik ben weer eens begonnen met hele oude series weer te gaan kijken tussendoor, zoals: 7 Days, The Chronicle, Defying Gravity, Blake's 7, Early Edition, Odyssey 5, PSI Factor, Poltergeist The Legacy, Voyagers en The Others.
Voor mij allemaal jeugd sentiment
Weet niet hoe oud je bent, maar tussen Defying Gravity en Blake's 7 zit toch wel heeeeel veel jaartjesxippie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:33:
Ik ben weer eens begonnen met hele oude series weer te gaan kijken tussendoor, zoals: 7 Days, The Chronicle, Defying Gravity, Blake's 7, Early Edition, Odyssey 5, PSI Factor, Poltergeist The Legacy, Voyagers en The Others.
Beiden overigens wel juweeltjes. Nog steeds zonde dat Defying Gravity zo snel gecancelled werd....
[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 27-02-2014 13:50 ]
Net geen 50
Ik vond de series op een stapel hele oude HD's die ik nog ergens achter de kast had liggen. Vroeger ooit eens binnen gehengeld via IRC. Daarom is het best weer leuk. Alle series zijn helemaal compleet gelukkig, en ik kon ze met gemak, zonder lees fouten overzetten op mijn NAS 
Er zou een Remake van Blake's 7 komen maar die komt er "helaas" nog niet. Hopelijk over een tijdje wel.
Er zou een Remake van Blake's 7 komen maar die komt er "helaas" nog niet. Hopelijk over een tijdje wel.
[ Voor 58% gewijzigd door xippie op 27-02-2014 14:10 ]
Verwijderd
Beiden nu de pilot gezien en de usa gaat eraf en op netflix kijk ik nu de Scandinavische versie, wat een klasseverschil.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 01:46:
Die "Those Who Kill" is echt een 1:1 remake van de Deense/Zweedse/Noorse variant, lijkt het.
Maar ja, het blijft een 'remake'- de echte is vele malen beter (gelukkig, eigenlijk.)
De originele versie is juist gecancelled zover ik begreep omdat iedereen het helemaal niks vondVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:48:
[...]
Beiden nu de pilot gezien en de usa gaat eraf en op netflix kijk ik nu de Scandinavische versie, wat een klasseverschil.
Zowel Dikkiedik als Phyxion zitter er wb Those Who Kill naast.
Een serie vergelijken en beoordelen aan de hand van alleen de pilot is natuurlijk onmogelijk. Tenzij de pilot al erg slecht is. En in mijn beleving was de US pilot gewoon goed zoals ik eerder schreef.
De Deense serie was zover ik weet in Denemarken gecanceld vanwege sommige expliciete scenes (lijken) die voor het Deense publiek kennelijk ongewenst waren om te zien op een bepaalde uitzend tijd. Dat zou de reden geweest zijn dat de kijkcijfers daalden. En wanneer je de Deense serie hebt gezien, zeker in mijn beleving, niet vanwege de slechte kwaliteit. In Duitsland en UK is het erg goed door het kijkpubliek ontvangen. Bovendien wordt er volgens mij niet voor niets een remake gemaakt alleen vanwege het idee/thema maar op basis van de Deense serie.
Het is alleen niet het nieuwe Deense kijkcijferkanon geworden in navolging van The Killing.
Ik zeg zeker niet dat het een top serie is als The Killing. Daarvoor heeft het te veel onwaarschijnlijkheden en toevalligheden die ik hier niet ga spoileren voor eventuele toekomstige kijkers. Je moet wel blind zijn om die niet te zien.
Desondanks vind ik het erg jammer dat de serie is gecanceld want het kijkt erg lekker weg. De acteerprestaties zijn over het algemeen redelijk, soms wat amateuristisch maar met name Laura Bach acteert erg goed en (op een enkele momenten na) erg geloofwaardig en ik vind haar ook meer dan bezienswaardig.
Een serie vergelijken en beoordelen aan de hand van alleen de pilot is natuurlijk onmogelijk. Tenzij de pilot al erg slecht is. En in mijn beleving was de US pilot gewoon goed zoals ik eerder schreef.
De Deense serie was zover ik weet in Denemarken gecanceld vanwege sommige expliciete scenes (lijken) die voor het Deense publiek kennelijk ongewenst waren om te zien op een bepaalde uitzend tijd. Dat zou de reden geweest zijn dat de kijkcijfers daalden. En wanneer je de Deense serie hebt gezien, zeker in mijn beleving, niet vanwege de slechte kwaliteit. In Duitsland en UK is het erg goed door het kijkpubliek ontvangen. Bovendien wordt er volgens mij niet voor niets een remake gemaakt alleen vanwege het idee/thema maar op basis van de Deense serie.
Het is alleen niet het nieuwe Deense kijkcijferkanon geworden in navolging van The Killing.
Ik zeg zeker niet dat het een top serie is als The Killing. Daarvoor heeft het te veel onwaarschijnlijkheden en toevalligheden die ik hier niet ga spoileren voor eventuele toekomstige kijkers. Je moet wel blind zijn om die niet te zien.
Desondanks vind ik het erg jammer dat de serie is gecanceld want het kijkt erg lekker weg. De acteerprestaties zijn over het algemeen redelijk, soms wat amateuristisch maar met name Laura Bach acteert erg goed en (op een enkele momenten na) erg geloofwaardig en ik vind haar ook meer dan bezienswaardig.
Verwijderd
Ik heb hem vergeleken op verhaallijn. In de US versie kwam ik zoveel vreemde zaken tegen (even 1 voorbeeld: Catherine (met een afschuwelijk kapsel, eeuwig zonde gezien andere foto's van haar op imdb.com) drukt gewoon een vuurwapen in de buik van Thomas uit woede. Dat is absoluut onmogelijk, in het echte leven was dat onheroepelijk een heel groot probleem voor Catherine en had ze zeker een paar maand thuis gezeten bij een onderzoek. Vervolgens geeft ze een excuus aan Thomas en dan is alles goed.mowa schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:47:
Zowel Dikkiedik als Phyxion zitter er wb Those Who Kill naast.
Maar dit is maar 1 van de 8 zaken die totaal niet kloppen met hoe het daadwerkelijk werkt bij de politie. Dat is bij andere series mij nooit zo opgevallen. Ik wil ze niet allemaal noemen om te gaan spoileren.
Na het bekijken van de pilot had ik er zo'n raar gevoel over. Toen ben ik op netflix aflevering 1 van de Scandinavische serie gaan volgen en daar doen ze 45 minuten over de helft van de us pilot, maar alles zit verhaaltechnisch beter in elkaar.
Het is net alsof de us versie een heel stuk is ingekort omdat er 10 afleveringen ipv 12 afleveringen moesten komen. Op imdb staan trouwens interessante theorieen dat ze bij pakweg aflevering 6 zich gaan splitsen van de Scandinavische versie.
Ik vind de us pilot verhaaltechnisch niet goed, het lijkt wel haastwerk. Er missen ook stukken, er is veel in geknipt. Ze hadden de pilot over 2 afleveringen moeten uitsplitsen zodat het verhaal wat beter uitgelegd kon worden, nu zitten er gewoon gaten in die duidelijk zijn voor kijkers die wat achtergrond van de politiewereld en de manier waarop men naar crime scene's e.d. gaat en hoe het met backup van andere collega's is geregeld. Net alsof ze daar geen informatie over hebben ingewonnen of vanwege de drang om 2 episodes in 49 minuten te proppen heel veel geschrapt hebben.
De us versie was qua acteerprestaties, locaties waar gefilmd werd etc. waren wel goed, maar voor mij teveel plotholes waardoor ik er niet van kan genieten.
Ik heb van de Deense versie trouwens ook alleen de pilot gezien, ga zo aflevering 2 kijken. Dus mijn mening basseer ik alleen op de 2 pilot afleveringen. Dat lijkt me trouwens wel prima te kunnen, een pilot aflevering is toch geschreven om tv kijkers warm te krijgen voor de serie, als een pilot niet bevalt haken veel mensen al af (hier op tweakers geven we het meestal na 3 afleveringen pas een ok of niet ok).
Maar ik vind het erg leuk om andere meningen erover te horen, het is ook echt een persoonlijke mening hoe ik (en mijn vrouw) er tegenaan kijken. Maar we zijn ook wel liefhebbers van Scandinavische series, dus die hebben altijd al een +1 bij ons.
Een dikke + trouwens voor netflix dat die Scandinavische versie online staat, heerlijk zeg. Ik had eerst niet door dat die er was, maar na het bericht van mowa die gaan zoeken en hij stond online, dus je kon hem gelijk kijken zonder eerst te downloaden, ik hoop dat op termijn alle tv series voor ons zo te zien zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 12:13 ]
Pardon? In elke serie die maar een beetje met handhaving te maken heeft kloppen de regels niet hoor. Gelukkig ook maar want anders was er niets aan geweest.Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:05:
[...]
Ik heb hem vergeleken op verhaallijn. In de US versie kwam ik zoveel vreemde zaken tegen (even 1 voorbeeld: Catherine (met een afschuwelijk kapsel, eeuwig zonde gezien andere foto's van haar op imdb.com) drukt gewoon een vuurwapen in de buik van Thomas uit woede. Dat is absoluut onmogelijk, in het echte leven was dat onheroepelijk een heel groot probleem voor Catherine en had ze zeker een paar maand thuis gezeten bij een onderzoek. Vervolgens geeft ze een excuus aan Thomas en dan is alles goed.
Maar dit is maar 1 van de 8 zaken die totaal niet kloppen met hoe het daadwerkelijk werkt bij de politie. Dat is bij andere series mij nooit zo opgevallen. Ik wil ze niet allemaal noemen om te gaan spoileren.
Banshee aflevering 1, Hoofdpersonage schiet 3x in de lucht.
Banshee aflevering 2, Hoofdpersonage vult papierwerk in voor onrechtmatig gebruik van vuurwapen.
Banshee aflevering 3, Hoofdpersonage levert Wapen in op hoofdbureau en gaat thuis gamen.
Banshee aflevering 4, Hoofdpersonage ontvangt wapen retour met proef tijd van 3 maanden.
Nou dat wordt een dolle boel dan voor al onze series
Edit: Haha ik zie in het Banshee topic dat je dat ook kijkt. Het was meer een voorbeeld van mijn kant. Maar dan zeur je aan deze kant over het ontbreken van realiteit maar aan de andere kant kijk je gewoon Banshee waar echt niets aan klopt op het gebied van de regeltjes

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 01-03-2014 12:41 ]
Donstil heeft natuurlijk gelijk. Geen enkele serie is conform de realiteit. Wanneer je een serie daarop beoordeelt blijft er idd weinig tot niets over. Desondanks moet een verhaal wel geloofwaardig aan het daglicht worden gebracht en men moet ook geloofwaardig en goed kunnen acteren.
Van Banshee heb ik de 1e 2 afleveringen gezien en de 3e heb ik niet meer afgekeken omdat ik het, kennelijk als 1 van de zeer weinige, tenenkrommend ongeloofwaardig vond. Terwijl het gros binnen Tweakers het wel een goede serie vinden.
Ik weet niet meer of het afl. 2 of 3 was (of dat ik me in een serie vergis
) maar op een gegeven moment waren ze elkaar een half uur op elkaars bek aan het timmeren met schijnbaar al hun kracht. Hoe dan ook. Geloof me....in realiteit gaat na 1 zo'n klap onherroepelijk het licht al dan niet voor korte duur uit. Ik ga ook altijd ff wat anders zitten doen als ze elkaar te lijf gaan met knuppels of ijzeren staven want na 1 klap op je romp heb je een gebroken rib en of een gescheurd orgaan (vaak lever, nieren of milt) maar nee, de Rambo's doen dat lekker ff 5 minuten achter elkaar.
De DK heb ik vorig jaar op TV gezien en ik ben ook een liefhebber van Scandinavische films/series (daarnaast ook van UK en DE) Hoewel mijn vrouw bijv. Borgen volgt die ik weer minder vind.
Het grote verschil tussen de US en de DK versie is dat de US volledig de opzet van een serie heeft. De DK is meer filmisch. Een verhaallijn duurt 1.5 uur, er is dus meer tijd om scenes uit te werken waar dat in de US serie binnen 45 of 50 minuten moet.
Dat ze een eigen draai aan het verhaal en de personages geven vind ik in dit geval zeker niet storend. Deze serie komt daardoor ook op zichzelf te staan. Zeker ook vanwege Chloe Sevigny die weliswaar niet de looks heeft van Laura Bach maar zeker wel de acteerkwaliteiten. Ook is zij denk ik meer in staat om een gecompliceerd personage te spelen, wat ze ook van haar maken gezien de twist die ze geven. Bovendien past dat ook zo goed bij haar, zeker wanneer je Hit & Miss hebt gezien. Het is daarom denk ik zeker niet zomaar een gestyleerde remake met mooie bekkies.
Vooralsnog geloof ik wel in de US Those Who Kill.
Van Banshee heb ik de 1e 2 afleveringen gezien en de 3e heb ik niet meer afgekeken omdat ik het, kennelijk als 1 van de zeer weinige, tenenkrommend ongeloofwaardig vond. Terwijl het gros binnen Tweakers het wel een goede serie vinden.
Ik weet niet meer of het afl. 2 of 3 was (of dat ik me in een serie vergis

De DK heb ik vorig jaar op TV gezien en ik ben ook een liefhebber van Scandinavische films/series (daarnaast ook van UK en DE) Hoewel mijn vrouw bijv. Borgen volgt die ik weer minder vind.
Het grote verschil tussen de US en de DK versie is dat de US volledig de opzet van een serie heeft. De DK is meer filmisch. Een verhaallijn duurt 1.5 uur, er is dus meer tijd om scenes uit te werken waar dat in de US serie binnen 45 of 50 minuten moet.
Dat ze een eigen draai aan het verhaal en de personages geven vind ik in dit geval zeker niet storend. Deze serie komt daardoor ook op zichzelf te staan. Zeker ook vanwege Chloe Sevigny die weliswaar niet de looks heeft van Laura Bach maar zeker wel de acteerkwaliteiten. Ook is zij denk ik meer in staat om een gecompliceerd personage te spelen, wat ze ook van haar maken gezien de twist die ze geven. Bovendien past dat ook zo goed bij haar, zeker wanneer je Hit & Miss hebt gezien. Het is daarom denk ik zeker niet zomaar een gestyleerde remake met mooie bekkies.
Vooralsnog geloof ik wel in de US Those Who Kill.
Verwijderd
Banshee is een klasse apart, dat is kunst en geen tv serie meerDonstil schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:38:
Edit: Haha ik zie in het Banshee topic dat je dat ook kijkt. Het was meer een voorbeeld van mijn kant. Maar dan zeur je aan deze kant over het ontbreken van realiteit maar aan de andere kant kijk je gewoon Banshee waar echt niets aan klopt op het gebied van de regeltjes
Als het aan mij lag waren er alleen nog maar series als Banshee, The Shield en The Wire op tv en door al dat vermaak let ik niet op de realiteit
Helemaal mee eens. Ze is een erg goede actrice en deze rol past beter bij haar dan voor Laura Bach. Alleen dat kapsel (ik blijf daar wat tegenaan hikken) ... waarom ... Interessante resultaten trouwens in google afbeeldingen als je zoekt op Chloe Sevigny sexymowa schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:33:
Zeker ook vanwege Chloe Sevigny die weliswaar niet de looks heeft van Laura Bach maar zeker wel de acteerkwaliteiten. Ook is zij denk ik meer in staat om een gecompliceerd personage te spelen, wat ze ook van haar maken gezien de twist die ze geven.
Ze is van dit naar dit gegaan:

Maar ik ga voor nu de Scandinavische versie kijken en laat de US versie even voor wat het is. Als ze het verhaal verdraaien krijgen we er weer een politieserie bij met een case of the week ben ik bang (na seizoen 1) en daarvan kijk ik er momenteel al een aantal.
En die banshee opmerking klopt wel, ik moet niet teveel letten bij bepaalde series op realiteit en bij andere niet
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 14:31 ]
Banshee is aardig en kijkt wel lekker weg, maar het vechten en de sex zijn wel erg overdreven en haast de leidraad.
Chloe Sevigny is zeker goed, ken ik vooral van Big Love (ook een aanrader!) en Portlandia, maar als je het verhaal al kent dan trekt een remake totaal niet. Deense versie was ook zeker goed.
Chloe Sevigny is zeker goed, ken ik vooral van Big Love (ook een aanrader!) en Portlandia, maar als je het verhaal al kent dan trekt een remake totaal niet. Deense versie was ook zeker goed.
De DK versie is natuurlijk ook case of the week.Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:17:
[...]
Maar ik ga voor nu de Scandinavische versie kijken en laat de US versie even voor wat het is. Als ze het verhaal verdraaien krijgen we er weer een politieserie bij met een case of the week ben ik bang (na seizoen 1) en daarvan kijk ik er momenteel al een aantal.
Overigens speelt in 1 van de afleveringen van de DK serie, ik dacht een gevangene, ook in Banshee.
Chloe Sevigny is op een mooie manier lelijk.
Tweede seizoen van Hannibal is gisteren trouwens van start gegaan. IMDB: Hannibal (TV Series 2013– )
Het begint gelijk met een dergelijk gevecht zoals ik hierboven heb beschreven.

Desondanks blijft het sterk geacteerd, mooi gefilmd en het verhaal blijft sterk. Veel moois en ubermilf Gillian Anderson als kers op de taart. Lekker hoor.
Verwijderd
Ah ok, ik heb alleen episode 1 en 2 nog gekeken tot nu toe, vanavond weer 2 stuks kijken en dan is het over een paar dagen weer op.mowa schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:37:
De DK versie is natuurlijk ook case of the week.
Merk bij steeds meer series dat het maar 10 tot 12 afleveringen per seizoen zijn, ik meen toch dat het een jaar of wat meer terug altijd wel 20+ afleveringen per seizoen was. Jammer, zo duren series maar zo kort en ben je binnen en week met een heel seizoen klaar.
you don't saysambalbaj schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:26:
Banshee is aardig en kijkt wel lekker weg, maar het vechten en de sex zijn wel erg overdreven en haast de leidraad.
Zag dat de BBC begonnen is met seizoen 5 van Jonathan Creek ... dacht dat de serie gestopt was afgezien van af en toe een kerst- of paas-special.
Toch maar eens kijken.
Toch maar eens kijken.
Mee eens maar het is wel een behoorlijk verzadigde markt waarin het moeilijk is om een graantje mee te pikken. Men is daarom voorzichtig met de kwantiteit, ook van goed lopende series, want ook van een goed lopende serie kan binnen een seizoen zomaar de kijkcijfers dalen. Wat ik jammer vind is dat kwaliteit minder bepalend/maatgevend is of een serie een lang leven beschoren is, ondanks dat we steeds meer gerenommeerde (Hollywood) acteurs zien optreden in series. Vaak zijn dat dan wel weer series van een hogere kwaliteit.Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 19:41:
Merk bij steeds meer series dat het maar 10 tot 12 afleveringen per seizoen zijn, ik meen toch dat het een jaar of wat meer terug altijd wel 20+ afleveringen per seizoen was. Jammer, zo duren series maar zo kort en ben je binnen en week met een heel seizoen klaar.
Hoewel ik momenteel wel wat ambivalent sta tegenover The Following. Enerzijds vind ik het verhaal erg slap, lijkt de verhaallijn nodeloos opgerekt te zijn en is tegelijkertijd ook weer intrigerend genoeg om toch te kijken. IMDB: The Following (TV Series 2013– )
Van bijv. Modern Family kunnen ze niet genoeg afleveringen uitzenden, zeker wanneer ze huidige kwaliteit weten te handhaven. IMDB: Modern Family (TV Series 2009– )
Van elke aflevering weten ze weer iets moois te maken en lig ik met tranen van het lachen rollend op de bank. Schitterende vondsten worden afgewisseld met flauwe grappen die dan weer door goed acteren leuk worden.
Van de week vergeten te vermelden dat The Americans met het 2e seizoen is gestart.
IMDB: The Americans (TV Series 2013– )
Het is in ieder geval nog steeds een behoorlijk "zware" serie 
Geinig dat ze ook eens niet hebben gekozen voor het cliche "kom laten we naar een hoogtepunt werken dat iedereen al aan zag komen" en gewoon meteen *bam* in de eerste minuten al laten zien wat er gaat gebeuren.

Geinig dat ze ook eens niet hebben gekozen voor het cliche "kom laten we naar een hoogtepunt werken dat iedereen al aan zag komen" en gewoon meteen *bam* in de eerste minuten al laten zien wat er gaat gebeuren.
Dat zit wel Schnorr.
you don't sayTwylight schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:51:
Hannibal is ook weer begonnen. Prima eerste aflevering van het seizoen vond ik
mowa schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:37:
Tweede seizoen van Hannibal is gisteren trouwens van start gegaan. IMDB: Hannibal (TV Series 2013– )
Haha, Dallas S3E1 gekeken, met de vrouw 
Zelfde als vorig seizoen
Zelfde als vorig seizoen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vanwege tijdgebrek kan ik (helaas) niet alles bekijken en ben begonnen met het maken van een schifting.
Een aantal series die ik aanvankelijk leuk vond maar onderhand een beetje zat ben zijn onder meer; Agents of S.H.I.E.L.D en Helix. Castle en Bones waarvan ik af en toe een aflevering bekijk moeten ook sneuvelen. The Good Wife is op zich best een goede serie maar die ben ik nu ook even zat.
Bijvoorbeeld Person of Interest IMDB: Person of Interest (TV Series 2011– b68 ) is op zich ook niet zo heel sterk maar nog wel leuk genoeg om voorlopig nog te blijven volgen.
Scandal die onlangs na een season break weer is gestart IMDB: Scandal (TV Series 2012– ) is in mijn beleving een erg onderschatte serie.
16 maart start Crisis IMDB: Crisis (TV Series 2013– ) waar ik heel erg naar uit kijk.
Al was het maar voor twee van de mooiste schepsels die er rondlopen; ubermilf Gillian Anderson en Rachael Taylor
In mei start er weer een nieuw seizoen van 24: 24: Live Another Day. IMDB: 24: Live Another Day (TV Series 2014– )
Na seizoen 1 was ik zelf uitgekeken, mijn vrouw heeft ze allemaal gezien. Maar het nieuwe seioen ziet er "op papier" toch erg sterk uit met een indrukwekkende cast.
Ook kijk ik uit naar Crossbones IMDB: Crossbones (TV Series 2014– ) - IMD 111c b met John Malkovich maar helaas staat er nog geen startdatum vast.
Een aantal series die ik aanvankelijk leuk vond maar onderhand een beetje zat ben zijn onder meer; Agents of S.H.I.E.L.D en Helix. Castle en Bones waarvan ik af en toe een aflevering bekijk moeten ook sneuvelen. The Good Wife is op zich best een goede serie maar die ben ik nu ook even zat.
Bijvoorbeeld Person of Interest IMDB: Person of Interest (TV Series 2011– b68 ) is op zich ook niet zo heel sterk maar nog wel leuk genoeg om voorlopig nog te blijven volgen.
Scandal die onlangs na een season break weer is gestart IMDB: Scandal (TV Series 2012– ) is in mijn beleving een erg onderschatte serie.
16 maart start Crisis IMDB: Crisis (TV Series 2013– ) waar ik heel erg naar uit kijk.
Al was het maar voor twee van de mooiste schepsels die er rondlopen; ubermilf Gillian Anderson en Rachael Taylor
In mei start er weer een nieuw seizoen van 24: 24: Live Another Day. IMDB: 24: Live Another Day (TV Series 2014– )
Na seizoen 1 was ik zelf uitgekeken, mijn vrouw heeft ze allemaal gezien. Maar het nieuwe seioen ziet er "op papier" toch erg sterk uit met een indrukwekkende cast.
Ook kijk ik uit naar Crossbones IMDB: Crossbones (TV Series 2014– ) - IMD 111c b met John Malkovich maar helaas staat er nog geen startdatum vast.
Even op de link geklikt voor de cast. Zitten wat bekende gezichten in uit 24 zelf maar ook Yvonne Strahovskimowa schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:25:
Ik heb ongeveer hetzelfde, ook geen tijd meer om alles te kijken wat ik wil zien. Dus kijk ik nieuwe series ook pas als ze vernieuwd worden. Of het moeten komedies zijn, die kan ik nog wel ergens tussendoor kijken.mowa schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:25:
Vanwege tijdgebrek kan ik (helaas) niet alles bekijken en ben begonnen met het maken van een schifting.
Logisch ook dat je Shield en Helix laat vallen, beide niet erg sterke series. Leuk voor als je niks anders hebt, maar er zijn genoeg betere series te vinden. Bones volg ik niet, Castle kijk ik nog zo nu en dan, maar loop daar ook een half seizoen achter.
Person of interest niet zo sterk? Dat vind ik nou juist een van de sterkere series van afgelopen jaren, de afleveringen worden steeds beter (alleen loop ik nu wel een aflevering of zes achter)
Scandal heb ik de eerste twee seizoenen gezien, moet nog aan het derde beginnen. Inderdaad, een erg onderschatte serie.
Person of Interest merk ik van dat ik het sindsBigWillem89 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:04:
[...]
Ik heb ongeveer hetzelfde, ook geen tijd meer om alles te kijken wat ik wil zien. Dus kijk ik nieuwe series ook pas als ze vernieuwd worden. Of het moeten komedies zijn, die kan ik nog wel ergens tussendoor kijken.
Logisch ook dat je Shield en Helix laat vallen, beide niet erg sterke series. Leuk voor als je niks anders hebt, maar er zijn genoeg betere series te vinden. Bones volg ik niet, Castle kijk ik nog zo nu en dan, maar loop daar ook een half seizoen achter.
Person of interest niet zo sterk? Dat vind ik nou juist een van de sterkere series van afgelopen jaren, de afleveringen worden steeds beter (alleen loop ik nu wel een aflevering of zes achter)
Scandal heb ik de eerste twee seizoenen gezien, moet nog aan het derde beginnen. Inderdaad, een erg onderschatte serie.
spoiler:
eigenlijk niet meer zo actief volg. Heb er nog een stuk of 4 in de backlog staan, maar het mist voor mij een beetje ziel nu.de dood van Carter
Dit seizoen vind ik vooral True Detective ijzersterk. Brooklyn Nine-Nine is een erg leuke nieuwe politie serie, kan regelmatig hardop lachen
Helix volg ik nog, maarhet scheelt niet veel of ik geef die ook op.
Growing Up Fisher moet ik nog kijken, lijkt me gezien de cast wel OK. Iemand dat al gezien?
Moeten nog komen en ga ik zeker een kans geven:
Crossbones, Crisis en The 100 ben ik ook nog benieuwd naar
Persoonlijk gecancelled:
S.h.i.e.l.d., The Tomorrow People, The Millers, Almost Human en Intelligence.
Ik vergeet helemaal Bates Motel IMDB: Bates Motel (TV Series 2013– )
Die is gisteren namelijk weer gestart.
Intelligence lig ik trouwens ook al achter, die gaat waarschijnlijk ook sneuvelen. Met Almost Human vermaak ik me nog prima.
Die is gisteren namelijk weer gestart.
Wat ik er, althans momenteel, minder sterk aan vind is de toenemende, "coole" hoewel bijna apatische houding van Reese maar ook Shaw. Dat begint mij wat te storen. Toch blijft de serie mij intrigeren en ik ben erg benieuwd hoe The Machine zich gaat ontwikkelen.BigWillem89 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:04:
Growing Up Fisher ziet er "op papier" idd aardig uit. Kan nooit kwaad om ff te checken want zal wel een 20 minuten comedy zijn.Tomba schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:23:
Growing Up Fisher moet ik nog kijken, lijkt me gezien de cast wel OK. Iemand dat al gezien?
Persoonlijk gecancelled:
S.h.i.e.l.d., The Tomorrow People, The Millers, Almost Human en Intelligence.
Intelligence lig ik trouwens ook al achter, die gaat waarschijnlijk ook sneuvelen. Met Almost Human vermaak ik me nog prima.
Het zijn met Person of Interest op het moment
spoiler: title
weer wat meer filler-afleveringen heb ik het gevoel. Zijn vermakelijk maar zeker niet zo interessant als de afleveringen die het verhaal als het ware echt vooruit brengen (sinds de dood van Carter)
[ Voor 4% gewijzigd door Evil Cowman op 04-03-2014 13:59 ]
Verwijderd
Almost Human is voor mij nu de #1 in Scifi series (prima mix van humor, drama en spanning en sensatie
), Helix is gewoon rotzooi, AoS staat op de nominatie naar stoppen met kijken (de enige reden dat ik nog kijk is FitzSimmons...), Castle, tja ik kijk het vanaf het begin en dan wil ik zover in de serie het einde ook wel zien, dito voor Bones.
Daar hebben jullie een punt. PoI is wel wat minder geworden sinds
Almost Human niet gezien, de moeite waard?
Bates Motel had ik na vijf minuten afgezet, ergerde me kapot aan dat mannetje.
Ik ben gestopt met:
Arrow, the following, Hannibal --> alle drie het eerste seizoen gezien, maar ga niet verder met het tweede.
Aan Intelligence en The tomorrow people ben ik niet eens begonnen, verwachtte ik beide al niet veel van.
Nu net House of Cards afgekeken, nu nog even Boardwalk Empire en Shameless (S3) afronden. Dan kan ik eindelijk eens beginnen aan Breaking Bad. Dan zijn ondertussen Vikings en The Americans weer begonnen en beginnen Suits en Game of Thrones bijna weer. Tijdgebrek...
spoiler: title
, maar het blijft een goede serie. Carter's dood
Ik ben gestopt met:
Arrow, the following, Hannibal --> alle drie het eerste seizoen gezien, maar ga niet verder met het tweede.
Aan Intelligence en The tomorrow people ben ik niet eens begonnen, verwachtte ik beide al niet veel van.
Nu net House of Cards afgekeken, nu nog even Boardwalk Empire en Shameless (S3) afronden. Dan kan ik eindelijk eens beginnen aan Breaking Bad. Dan zijn ondertussen Vikings en The Americans weer begonnen en beginnen Suits en Game of Thrones bijna weer. Tijdgebrek...
The Americans is al weer begonnen !BigWillem89 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:29:
Daar hebben jullie een punt. PoI is wel wat minder geworden sindsspoiler: title, maar het blijft een goede serie.Carter's dood
Ik ben gestopt met:
Yeuh !!
John
Maak er ff een spoiler van?Evil Cowman schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:04:
Het zijn met Person of Interest op het moment () weer wat meer filler-afleveringen heb ik het gevoel. Zijn vermakelijk maar zeker niet zo interessant als de afleveringen die het verhaal als het ware echt vooruit brengen
En ik word zijn stem een beetje zat. dat zachte gedoe de hele tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door chimera2 op 04-03-2014 13:57 ]
Almost Human verschillen de meningen sterk over. Ik vind het helemaal top, hoewel ik een aflevering of wat achterloop.BigWillem89 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:29:
Ik ben gestopt met:
Anderen schieten het af. Zoals altijd is het een kwestie van smaak.
Die jongste zoon in Bates Motel, ja dat is idd een irritant en stom jong.
Arrow ben ik na anderhalve aflevering al afgehaakt. Boardwalk Empire liep ik al hopeloos achter en ben toen maar gestopt. Shameless US heb ik nooit gezien, wel UK die t/m Seizoen 5 erg leuk was. Heb Vikings er al uit geschift en The Americans S2E01 heb ik vorige week gezien, is helemaal top.
GOT start idd ook nog met een nieuw seizoen, in april dacht ik.
Suits volg ik ook, is best leuk maar kijk ik eerlijk gezegd alleen voor Sarah Rafferty. Ze is echt een feest voor het oog.
mowa schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:04:
[...]
Suits volg ik ook, is best leuk maar kijk ik eerlijk gezegd alleen voor Sarah Rafferty. Ze is echt een feest voor het oog.

Ik loop nog een aantal afleveringen achter met Suits. Pas 3 weken geleden bij seizoen 1 begonnen op Netflix, maar totally hooked. Sommige afleveringen zijn wat minder, maar blijft zeker boeien.
Verwijderd
Voor de fans van Veronica Mars:
Veronica Mars film niet in de NL bios
@&^&$@^&*#^!(^#!&*(

Wat maak je me nou Warner Bros.
@&^&$@^&*#^!(^#!&*(
Wat maak je me nou Warner Bros.

Crosspost.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je kunt hem straks wel downloaden via iTunes en Amazon.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:30:
@&^&$@^&*#^!(^#!&*(![]()
![]()
Wat maak je me nou Warner Bros.![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Dat weet ik, en de dvd krijg ook wel, maar ik had zoveel zin om in het in de bios te zien in mijn Veronica Mars tshirt

Ik denk dat ik maar wat wagonladingen marshmallows ga opsturen naar de distributeur

Ik denk dat ik maar wat wagonladingen marshmallows ga opsturen naar de distributeur

Helpt toch niets.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Realist
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bij de TV serie Jericho lukte het met nootjes om de show te uncancellen... Waarom niet een bios releaseMrVegeta schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:01:
Helpt toch niets.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ja, beetje jammer dat. Troost is wel dat hij bijna nergens in de bios komtVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:57:
Dat weet ik, en de dvd krijg ook wel, maar ik had zoveel zin om in het in de bios te zien in mijn Veronica Mars tshirt![]()
Ik denk dat ik maar wat wagonladingen marshmallows ga opsturen naar de distributeur![]()

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ook maar op mijn lijstje gezet. Als het een nieuw seizoen krijgt dan geef ik het een kans. Met deze ratings kan het alle kanten op...mowa schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:04:
[...]
Almost Human verschillen de meningen sterk over. Ik vind het helemaal top, hoewel ik een aflevering of wat achterloop.
Anderen schieten het af. Zoals altijd is het een kwestie van smaak.
Ik vond de pilot van Those who kill (US) trouwens erg tegenvallen, daar had ik meer van verwacht.
Die verdwijnt van mijn lijstje.
[ Voor 13% gewijzigd door BigWillem89 op 05-03-2014 15:58 ]
Dat is juistVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:30:
@&^&$@^&*#^!(^#!&*(![]()
![]()
Wat maak je me nou Warner Bros.![]()
[afbeelding]

Zo zijn er nog een aantal actrices die ik niet kan uitstaan om dezelfde reden... VERSCHRIKKELIJK!!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
nero355 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:42:
[...]
Dat is juistwat mij betreft : Dat Kristen Bell mens verpest elke film waar ze in meespeelt met d'r onnodig dramatische rollen die ze speelt elke keer en dat huil huil huil gezicht van d'r
Zo zijn er nog een aantal actrices die ik niet kan uitstaan om dezelfde reden... VERSCHRIKKELIJK!!!
Verwijderd
Wie is er hier nu huil huil, juistnero355 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:42:
[...]
Dat is juistwat mij betreft : Dat Kristen Bell mens verpest elke film waar ze in meespeelt met d'r onnodig dramatische rollen die ze speelt elke keer en dat huil huil huil gezicht van d'r
Hehehe
Geen huil huil huil : Haat haat haat
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
nero355 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:42:
[...]

Ik weet niet hoe, maar ik ben met Intelligence tot de 7e aflevering gekomen voordat ik er genoeg van had. Wat een pruts acteurs, wat een slechte gemaakte chemie tussen die twee hoofdspelers -.- Ik vind het concept op zich wel interessant, maar dit is zo slecht gedaan dat ik het echt niet meer trek.
Ik heb van True Detective de 1e aflevering gezien, kan iemand mij zonder spoilers vertellen of de rest nog beter wordt ? Ik vond het niet slecht, maar had er ws meer van verwacht of misschien moet ik nog in de flow van de serie komen
Ik heb van True Detective de 1e aflevering gezien, kan iemand mij zonder spoilers vertellen of de rest nog beter wordt ? Ik vond het niet slecht, maar had er ws meer van verwacht of misschien moet ik nog in de flow van de serie komen
spoiler:
oh en wat is dat met Almost Human met die Wall ? Komt ineens 1 aflevering naar boven en hoor je niks meer van ? Klnikt juist als een interessant iets oim v erder uit te werken. Het is nu ook nog wel te behappen maar dit zo het nog wat leuker maken imo.
[ Voor 20% gewijzigd door TTLCrazy op 06-03-2014 10:31 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Ligt eraan waar je van houd. De opbouw van de serie is langzaam en er word veel tijd genomen om alles uit te diepen. Er worden ook elke aflevering langzaam clues weg gegeven waardoor je steeds meer van het verhaal gaat snappen. Maar als je verwacht dat het een actie serie is alla Banshee of Spartacus dan kan je beter op houden en een andere serie gaan volgen. Anders kijk nog een aantal afleveringen om te zien of het verhaal je kan pakken. Ik kijk iig elke week uit naar de volgende aflevering.TTLCrazy schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:29:
Actie serie of niet maakt mij niet zoveel uit. Ik vond bijvoorbeeld House of Cards een geweldige serie en dat is enkel politieke intrige. De kwaliteit is belangrijker. Ik ga denk ik ga doen wat jij aanraadt en wat meer afleveringen bekijken en dan zie vanzelf wel of ik het wat vindt.DutchDevil79 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:11:
[...]
Ligt eraan waar je van houd. De opbouw van de serie is langzaam en er word veel tijd genomen om alles uit te diepen. Er worden ook elke aflevering langzaam clues weg gegeven waardoor je steeds meer van het verhaal gaat snappen. Maar als je verwacht dat het een actie serie is alla Banshee of Spartacus dan kan je beter op houden en een andere serie gaan volgen. Anders kijk nog een aantal afleveringen om te zien of het verhaal je kan pakken. Ik kijk iig elke week uit naar de volgende aflevering.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Shield uit de lijst gegooid. Ik bleef het kijken in de hoop dat het wat werd maar het grijpt me totaal niet.
Vanmorgen een stukje IMDB: Mind Games (TV Series 2014– ) gekeken. Op het eerste gezicht wel leuk, voor nu een blijver. Steve Zahn speelt erg leuk en Christian Slater is ook okee.
Vanmorgen een stukje IMDB: Mind Games (TV Series 2014– ) gekeken. Op het eerste gezicht wel leuk, voor nu een blijver. Steve Zahn speelt erg leuk en Christian Slater is ook okee.
Ga er maar van uit dat Mind Games geen tweede seizoen krijgt. Kijkcijfers zijn niet best.Moby schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:44:
Shield uit de lijst gegooid. Ik bleef het kijken in de hoop dat het wat werd maar het grijpt me totaal niet.
Terwijl het juist ( zeker in de eerdere seizoenen ) een hele sterke serie is, later word ie wat behh, maar het einde is wel weer heel erg passend.Moby schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:44:
Uiteindelijk is bovenstaande een mening, maar misschie moet je het nog eens een kans geven.
Kan me hier wel in vinden, maar toch, ik blijf kijken.TTLCrazy schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:29:
Ik weet niet hoe, maar ik ben met Intelligence tot de 7e aflevering gekomen voordat ik er genoeg van had. Wat een pruts acteurs, wat een slechte gemaakte chemie tussen die twee hoofdspelers -.- Ik vind het concept op zich wel interessant, maar dit is zo slecht gedaan dat ik het echt niet meer trek.
Misschien is het mijn verslaving wel gewoon.
Sorry, ik bedoel Agents of ShieldFatal Mind schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:33:
[...]
Terwijl het juist ( zeker in de eerdere seizoenen ) een hele sterke serie is, later word ie wat behh, maar het einde is wel weer heel erg passend.
Uiteindelijk is bovenstaande een mening, maar misschie moet je het nog eens een kans geven.
[...]
Kan me hier wel in vinden, maar toch, ik blijf kijken.
Misschien is het mijn verslaving wel gewoon.
Is Revolution intussen al wat beter geworden? Ik heb vorig jaar de eerste afleveringen bekeken, maar het was echt crap qua verhaal en de acteerprestaties waren afschuwelijk.
Is het verbeterd? Ik zie niemand hier nog over praten..
Is het verbeterd? Ik zie niemand hier nog over praten..
Ik vermaak tegenwoordig me prima met Revolution, het verhaal is nu wel enorm aan het afronden. Ik vraag me af of ze een heel andere kant op willen gaan of dat het bijna klaar is.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Hmm, inderdaad niet al te spannend, maarja als fanboy van de Marvel / DC comics kijk ik toch, en ik zie enige overlap in de komende Captain America film en de serie atm, dusja, toch wel intressant.
Revolution is de laatste tijd beter te pruimen dan in het begin inderdaad. Ik had wel even de stille hoop dat ze de nano daadwerkelijk zouden laten "sterven" en zo het verhaal naar een eindpunt konden sturen, maar dat is niet gebeurt, op deze manier kunnen ze het toch wel nog een flink aantal seizoenen uitrekken als ze willen, waardoor het uiteindelijk weer helemaal nergens over gaat natuurlijk.CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:28:
Ik vermaak tegenwoordig me prima met Revolution, het verhaal is nu wel enorm aan het afronden. Ik vraag me af of ze een heel andere kant op willen gaan of dat het bijna klaar is.
[Edit]
Verhaal over de laatste aflevering verplaats naar Spike_wolf in "[Serie] Revolution"
[ Voor 31% gewijzigd door Spike_wolf op 06-03-2014 23:10 ]
Humankind… be both.
Omg @ Almost Human.
Dit was de season finale? Echt waar? Serieus?
Zo jammer. Wat gebeurt er nu met de geheimzinnige beelden in de databank van DRN? Wat is er verder gebeurd met de vader van de hoofdrolspeler? Wat is de rol van de geheimzinnige groepering? Wat ligt er achter de muur?
Dat zijn zaken waar ze 40 minuten per aflevering aan hadden moeten besteden ipv 5...
Dit was de season finale? Echt waar? Serieus?
Zo jammer. Wat gebeurt er nu met de geheimzinnige beelden in de databank van DRN? Wat is er verder gebeurd met de vader van de hoofdrolspeler? Wat is de rol van de geheimzinnige groepering? Wat ligt er achter de muur?
Dat zijn zaken waar ze 40 minuten per aflevering aan hadden moeten besteden ipv 5...
Dat zit wel Schnorr.
Is het wel een season finale? Ik begreep dat de kans klein was dat de serie nog terug zou komen.
To dare is to do
Dan nog, als seizoen afsluiter had ik ook wat meer verwacht. Met name over The Wall, wordt een paar keer over gesproken, weten we nog vrij weinig over. Ik had met name daar wat over verwacht. Daar kun je mooi op verder gaan in seizoen 2, mocht die er komen. Nu was het gewoon een tussendoor aflevering. Jammer had meer in gezeten.
[ Voor 5% gewijzigd door Kw4kje op 07-03-2014 10:29 ]
Wij zijn aardige seriejunkies, maar volgen zo veel dat we soms wat jaren achter de feiten aanlopen, (Breaking Bad..blijven hangen in s2) omdat je een enorme sloot aan eps klaar hebt liggen.. Aan de andere kant kwamen wij Endgame pas tegen en wat jammer dat daar maar 1 seizoen van is gemaakt. Neemt zichzelf niet te serieus, keek lekker weg, jammer..bliezen zo door alle eps heen samen.
Ripper Street is ook leuk voor de afwisseling, maar ik moet nog seizoen 3 van Game of Thrones kijken, voordat het nieuwe seizoen weer begint..oeps.
CSI is inmiddels nog maar 1 reeks ipv 3, maar daar kijken we wat minder serieus naar, vond NY en Miami wat meer boeien. Law & Order SVU en Criminal Minds blijven we ook nog graag kijken, en we gaan ook maar eens Law & Order UK aanslingeren. En dan tussendoor door The Simpsons (dinnetje kan dat ook goed waarderen) en The Big Bang theory. Oh, en laten we de Britse detectives niet vergeten..daar heb ik er ook nog 4 of 5 van liggen. We houden tegenwoordig af en toe een marathonnetje om een beetje de achterstanden in te lopen, dat snap je wel
en dan zijn er nog een aantal die wel in de Sickbeard queue staan maar ik nog geen ep van heb gezien
Ripper Street is ook leuk voor de afwisseling, maar ik moet nog seizoen 3 van Game of Thrones kijken, voordat het nieuwe seizoen weer begint..oeps.
CSI is inmiddels nog maar 1 reeks ipv 3, maar daar kijken we wat minder serieus naar, vond NY en Miami wat meer boeien. Law & Order SVU en Criminal Minds blijven we ook nog graag kijken, en we gaan ook maar eens Law & Order UK aanslingeren. En dan tussendoor door The Simpsons (dinnetje kan dat ook goed waarderen) en The Big Bang theory. Oh, en laten we de Britse detectives niet vergeten..daar heb ik er ook nog 4 of 5 van liggen. We houden tegenwoordig af en toe een marathonnetje om een beetje de achterstanden in te lopen, dat snap je wel

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 07-03-2014 10:52 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dan is het toch een finale?Slaapje schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:31:
Is het wel een season finale? Ik begreep dat de kans klein was dat de serie nog terug zou komen.
Er was geloof ik een optie om meer afleveringen te bestellen, maar dat heeft FOX niet gedaan...
Dat zit wel Schnorr.
Season finale vs. Series finale zit nogal een verschil in.Stukfruit schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 19:52:
[...]
Dan is het toch een finale?
Er was geloof ik een optie om meer afleveringen te bestellen, maar dat heeft FOX niet gedaan...
Onlangs begonnen, dus maar even gekeken:
• Growing Up Fisher - Blijvertje, leuke comedy met Dharma en Cave Johnson
• About a Boy - Pilot liet naar meer smaken, tweede aflevering viel wat tegen, we wachten de 3e even af.
• Inside No. 9 - Aanrader
6 afleveringen van een half uur op de BBC, 2e seizoen bevestigd, een los verhaal per aflevering met een twist.
• Growing Up Fisher - Blijvertje, leuke comedy met Dharma en Cave Johnson
• About a Boy - Pilot liet naar meer smaken, tweede aflevering viel wat tegen, we wachten de 3e even af.
• Inside No. 9 - Aanrader
Dat boeit weinig aangezien het geen van beiden was.Phyxion schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 10:51:
[...]
Season finale vs. Series finale zit nogal een verschil in.
Dat zit wel Schnorr.
zoals ik nu overal kan vinden zijn het maar 13 episodes toch?Stukfruit schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 14:48:
[...]
Dat boeit weinig aangezien het geen van beiden was.
Verwijderd
Zelfs The Cancellation Bear weet niet wat ie ermee moet
Maar goed, het is Fox dus vrees het ergste.
Maar goed, het is Fox dus vrees het ergste.

Verwijderd
Ik zoek dat overzicht van series die misschien gecancelled worden, misschien blijven en zeker blijven etc.
Dat meende ik hier te vinden: http://tvbythenumbers.zap2it.com/the-renew-cancel-index/
Maar het is weg? Er was toch een alfabetische lijst en dan kon je aan de kleur van een smiley zien wat de voorspelling van de beer was?
Dat meende ik hier te vinden: http://tvbythenumbers.zap2it.com/the-renew-cancel-index/
Maar het is weg? Er was toch een alfabetische lijst en dan kon je aan de kleur van een smiley zien wat de voorspelling van de beer was?
Verwijderd
Het is per network ingedeeld, dus je klikt op het tabje Fox, en dan klik je op de nieuwste prediction, en daar zie je alle programma's met de smileys van (in dit geval) Fox.
Onhandig, maar een complete lijst van alle programma's van alle netwerken bij elkaar heb ik nog nooit gezien.
Onhandig, maar een complete lijst van alle programma's van alle netwerken bij elkaar heb ik nog nooit gezien.
hmm almost human spant erom dus volgens die lijst
ben benieuwd volg het met best veel plezier
Verwijderd
Mm, dan ben ik in de war. Maar het tv station dat ik zoek staat er niet bijVerwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 17:19:

Ik wilde even de ratings van Banshee bekijken namelijk, het is al zeker dat er een seizoen 3 komt, maar ik was benieuwd hoeveel mensen dat kijken en wat de beer erover zegt.
Hun doen de kabelaars niet. Alleen broadcasters en soms wat kabel dingen, maar niet zoals ze de broadcasters bekijkenVerwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:56:
[...]
Mm, dan ben ik in de war. Maar het tv station dat ik zoek staat er niet bij![]()
Ik wilde even de ratings van Banshee bekijken namelijk, het is al zeker dat er een seizoen 3 komt, maar ik was benieuwd hoeveel mensen dat kijken en wat de beer erover zegt.
Zoals in de ts staat: https://docs.google.com/s...nge=A1%3AF106&output=htmlWognummer schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 17:24:
hmm almost human spant erom dus volgens die lijstben benieuwd volg het met best veel plezier
Het zal er dus om spannen, ook volgens hun. Hoe hoger in de lijst, hoe slechter je er voor staat.
[ Voor 41% gewijzigd door wontcachme op 08-03-2014 19:12 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Weet niet of het al gemeld was hier maar Brooklyn Nine-Nine krijgt een tweede seizoen 
https://twitter.com/Brooklyn99FOX/status/442092193973428224

https://twitter.com/Brooklyn99FOX/status/442092193973428224
[ Voor 26% gewijzigd door jmxd op 08-03-2014 21:49 ]
Afgelopen nacht de pilot van Resurrection gezien IMDB: Resurrection (TV Series 2014– ). Een nieuwe fantasy/mysterie serie van ABC.
Zag er goed uit met een hele mooie cameravoering en geroutineerde acteurs. De regie kon me echter nog niet voor de volle 100% overtuigen, dat kwam af en toe wat nadrukkelijk over, wat soap-achtig wellicht. Ik weet er niet precies de vinger op te leggen.
Het thema biedt echter voldoende potentie zodat deze voorlopig op mijn lijst komt te staan.
Zag er goed uit met een hele mooie cameravoering en geroutineerde acteurs. De regie kon me echter nog niet voor de volle 100% overtuigen, dat kwam af en toe wat nadrukkelijk over, wat soap-achtig wellicht. Ik weet er niet precies de vinger op te leggen.
Het thema biedt echter voldoende potentie zodat deze voorlopig op mijn lijst komt te staan.
Verwijderd
Veronica Mars toch in de bioscoop, wel éénmalig.
Waar zijn ze in vredesnaam mee bezig, moet je ook nog met een prijsvraag meedoen voor een kaartje

Humankind… be both.
Deed me een beetje denken aan Touch. Hopelijk niet voor lang, want die is bij mij ook na een aflevering of 3 in de prullenbak beland.mowa schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:14:
Afgelopen nacht de pilot van Resurrection gezien IMDB: Resurrection (TV Series 2014– ). Een nieuwe fantasy/mysterie serie van ABC.
[video]
Dit topic is gesloten.