Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 16:12
Nou, hier is Helix na de 5e aflevering vroegtijdig afgekapt. Het verhaal wil maar niet pakken en de keuzes die de hoofdrolspelers maken begint enorm te irriteren.

Ik wacht wel af totdat de Strain gelanceerd wordt deze zomer. Tot die tijd maar weer lekker komedies kijken.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Joarie schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:51:
Nou, hier is Helix na de 5e aflevering vroegtijdig afgekapt. Het verhaal wil maar niet pakken en de keuzes die de hoofdrolspelers maken begint enorm te irriteren.

Ik wacht wel af totdat de Strain gelanceerd wordt deze zomer. Tot die tijd maar weer lekker komedies kijken.
Mee eens. Het gaat steeds meer richting B serie. :) Nog eventjes aankijken en dan de prullebak in.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Musta schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:49:
Supernatural en Arrow hebben er een seizoen bij lees ik net op twittter. Hopelijk zakt het niveau niet verder in
Ik vind juist dat bij Arrow net het niveau weer omhoog ging, het begint de afgelopen afleveringen weer interessant te worden. Supernatural vind ik ook nog steeds wel prettig, al had ik niet verwacht dat er nog een seizoen zou komen, ik merk nu al dat de schrijvers het moeilijk hebben om wat nieuws neer te zetten. Een seizoen van 13 afleveringen om alles af te ronden zou ik wel kunnen waarderen.

Weet iemand hier toevallig ook waarom in de US afgelopen week en deze week zo weinig afleveringen zijn/worden uitgezonden?

[ Voor 8% gewijzigd door Magic op 17-02-2014 10:09 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olympische Spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ah, De wedstrijden vallen daar natuurlijk niet netjes overdag :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:18

jpiwf

licenced pepernootaddict

nope, ze vallen in de ochtend |:( 8)7

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
Mon., Feb. 17
3 - 5 p.m.  2014 Olympic Winter Games    
8 - 11:30 p.m. 2014 Olympic Winter Games     
1:01 - 2 a.m.  2014 Olympic Winter Games     
2 - 4 a.m.  2014 Olympic Winter Games

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:18

jpiwf

licenced pepernootaddict

Sotchi - New York is 9 uur verschil, dus de wedstrijden zijn van 1 uur 's nachts (10 a.m.) tot ong 2 uur (11 p.m.) 's middags. Dat die amerikanen te veel van slaap houden om live te kijken kan ik ook niets aan doen :+

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, nog even volhouden, vanaf maart is de reguliere programmering weer terug (zucht, steun :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand die buck commander kijkt? Ik hoor graag of dat wat is (duck dynasty vind ik leuk).

En verder: het is nog 2 weken wachten, maar dan komt deze mythbuster die mij afgaande op de titel zeer gaan aanspreken:

Supersonic Ping Pong/Ice Cannon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Ik vol spanning zoeken naar The Musketeers S01E05, blijkt dat deze pas weer vanaf 23 Feb. terug is. ;(
Idemdito voor Black Sails.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:37

KenVerburg

Race-fan

Black Sails is niet zo gek, want daar was zaterdag nog een uitzending van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oops, overheen gekeken. :+
Inmiddels gezien, vond hem wel iets beter als vorige week maar nog niet echt hoogstaand. Ziet er naar uit dat het vanaf de volgende aflevering eindelijk actie erin komt. :*)

[ Voor 76% gewijzigd door Quad op 17-02-2014 20:30 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Star Crossed is binnen, vanavond maar even kijken of het wat is. Hopelijk is het niet te soapy, en meer richting Taken, maar ik heb zo mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 10:11
Quad schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:53:
Ik vol spanning zoeken naar The Musketeers S01E05, blijkt dat deze pas weer vanaf 23 Feb. terug is. ;(
Idemdito voor Black Sails.
Musketeers serie vind ik echt fijn! Beetje luchtig, maar leuke verhaallijnen en vlotte stijl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het is geen topserie maar wel een hele leuke wegkijker.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:11:
Star Crossed is binnen, vanavond maar even kijken of het wat is. Hopelijk is het niet te soapy, en meer richting Taken, maar ik heb zo mijn twijfels.
Het is CW dus het is mooie mensen en een beetje soapy. Keek op zich best goed weg. Maar ik ben dan ook een sucker voor series met scifi erin. En het is niet alsof syfy channel zoveel heeft nog :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
House of Cards kijkt ook weer erg lekker weg, heb er nu 6 afleveringen op zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
BtM909 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:15:
[...]

Hoezo? Als je First Class de wereld overvliegt, dan heb je toch tijd zat om te kijken :+
TV: Either adapted from reality, or a complete fantasy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Maikel64 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:18:
[...]

En de afleveringen worden alleen maar leuker!
fantastische serie. Samberg is echt een baas

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

NoTimeRemains schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:15:
[...]

fantastische serie. Samberg is echt een baas
Gelukkig is er ook ruimte genoeg voor de rest van de cast, Santiago is echt fantastisch in haar scenes met Captain Holt.

Het is een beetje wat Castle ooit was maar dan wel leuk en bizar genoeg realistischer politiewerk.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
IJzerlijm schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:28:
[...]

Gelukkig is er ook ruimte genoeg voor de rest van de cast, Santiago is echt fantastisch in haar scenes met Captain Holt.

Het is een beetje wat Castle ooit was maar dan wel leuk en bizar genoeg realistischer politiewerk.
Sorry, maar dit is compleet niet wat Castle ooit was. Ten eerste is het verschil al dat Castle een 40m Drama serie is en B99 20m Komedie serie. B99 is realistisch te noemen als CSI dat ook is. Dan noem ik Castle een stuk meer realistisch.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:11:
[...]

...En het is niet alsof syfy channel zoveel heeft nog :P
Nee die is na de naamswijziging alleen maar slechter geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

IJzerlijm schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:28:
[...]

nou ja realistisch vind ik het absoluut niet maar leuk is t wel :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Config schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:13:
[...]

TV: Either adapted from reality, or a complete fantasy ;)
Dat ligt dan aan jou :P Ik doe niet minder dan business class hoor :*

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

wontcachme schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:33:
[...]

Sorry, maar dit is compleet niet wat Castle ooit was. Ten eerste is het verschil al dat Castle een 40m Drama serie is en B99 20m Komedie serie. B99 is realistisch te noemen als CSI dat ook is. Dan noem ik Castle een stuk meer realistisch.
Ik weet nog dat Castle in seizoen 1 aan kwam zetten met 'de missing persons database' en dat stapels dossiers bleken te zijn, nu hebben ze ook een magische tech-miep die alles kan opzoeken en zijn ze geworden waar ze grappen over maakten.

B99 heeft een Sergeant, iets dat ze in Castle altijd vergeten zijn dat dat bestaat, een rang tussen de Captain en het Detectives voetvolk. Ook heb ik al een detective zien getuigen in een rechtszaak (Diaz op haar best _/-\o_ ) en gaan ze security tapes bekijken in het hotel waar ze zijn opgenomen in plaats van dat het magischerwijs op laptops te zien is.

Beiden zijn natuurlijk helemaal geen police procedurals maar B99 is voor een silly serie best goed gedaan.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
IJzerlijm schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:02:
[...]

Ik weet nog dat Castle in seizoen 1 aan kwam zetten met 'de missing persons database' en dat stapels dossiers bleken te zijn, nu hebben ze ook een magische tech-miep die alles kan opzoeken en zijn ze geworden waar ze grappen over maakten.
Ik kan met voorstellen niet iedereen in die DB staat. Zeker niet oude vermissingen. Dus een deel op papier zou nog kunnen.
B99 heeft een Sergeant, iets dat ze in Castle altijd vergeten zijn dat dat bestaat, een rang tussen de Captain en het Detectives voetvolk.
Dat mist idd. Denk meer dat het is omdat er anders nog een rol zou zijn met weinig screentime (nu heeft de Captain al amper iets te doen).
Ook heb ik al een detective zien getuigen in een rechtszaak (Diaz op haar best _/-\o_ )
Het rechtszaak gedeelte komt nooit langs in Castle dus daar kan je ze niet op afrekenen.
en gaan ze security tapes bekijken in het hotel waar ze zijn opgenomen in plaats van dat het magischerwijs op laptops te zien is.
Ze zeggen ook best vaak dat iemand de tapes moet gaan halen en als ze al op die locatie zijn bekijken ze die daar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Star Crossed hoef ik verder niet meer te zien, als je het laagje aliens wegstreept is het gewoon de zoveelste teenage@college dramaserie :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:10:
Nou Star Crossed hoef ik verder niet meer te zien, als je het laagje aliens wegstreept is het gewoon de zoveelste teenage@college dramaserie :Z
Idd…welke aliens trouwens? Ik heb gekeken terwijl ik bezig was met iets, maar zag vanuit mijn ooghoeken dat het weer de zoveelste bout-tiener-serie is. Boring.

True Detective E05 was nice…House of Cards S02 kijkt ook goed weg. The Following draait ook lekker, al ontgaat mij de draad in het verhaal eigenlijk, lijkt alsof er niet echt een sterk plot in zit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:40:
[...]

Idd…welke aliens trouwens?...
Aliens is dan ook een groot woord, het zijn gewoon mensen met veel tattoo's, echt te suf :P

Ik hou het wel weer bij Almost Human en AoS als scifi serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brooklyn Nine Nine is echt leuk van flauwigheid :D Soort mix van Chuck en NTSF:SU:SUV:: :')

Leuke bekende acteurs ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Brooklyn kijk ik vaak ook het eerst van mijn lijstje series op die dag. Gewoon omdat het mij laat lachen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Brooklyn Nine Nine is erg leuk inderdaad, aanrader :Y

Andy Samberg heeft ook gewoon een komisch hoofd :P

[ Voor 33% gewijzigd door jmxd op 18-02-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip, dan gaan we die maar eens kijken! :)

Edit: net gekeken, dat wordt hem niet. Te verkeerd-flauw imo. Moet grappig zijn, maar is het imo niet, dan krijg je dit resultaat. Wellicht voor een andere doelgroep. Zat laatst ook iets te kijken met de Joey en nog een andere serie met Chandler van Friends, maar dan nu beiden met hun eigen serie- ook zoiets; zou grappig kunnen zijn, maar is gewoon te flauw om nog leuk te zijn. Er zijn toch wel een soort formules nodig à la The Big Bang Theory, Friends of Rules of Engagement om naar mijn smaak de lachspieren in beweging te krijgen. :)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Moet altijd zo lachen om Boyle, hij hoeft maar in beeld te lopen. :D

[ Voor 33% gewijzigd door Kw4kje op 18-02-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Shameless (US) is weer verlengd met een extra seizoen. :*)

B99 is een leuke serie voor erbij. Bij de eerste afleveringen dacht ik van mwah maar als je de karakters leert kennen dan leer je de situaties en serie goed te waarderen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Shameless blijft imo ook echt erg sterk. Fantastische serie!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
Shameless is dit seizoen inderdaad weer helemaal top! Samen met True Detective de enige serie waar ik iedere week weer naar uitkijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Iemand enig idee waarom de "Previously on" van ep 6 van Killer Women dingen laat zien die we helemaal nog niet gezien hebben :?
Ik kan me niet herinneren dat we al gezien hebben wat er met haar broer gebeurde nadat hij gearresteerd werd, volgens dit stukje is er met hem al aardig wat gebeurd sindsdien :?

[Exit]
Ah, dat klopt ook inderdaad, wat nu als 6 is uitgezonden zou eigenlijk 8 moeten zijn, maar omdat ze de stekker er uit getrokken hebben zenden ze 6 en 7 niet uit :/
Gooi ze dan in ieder geval op het web met een melding bij deze uitzending ofzo, af zijn ze toch al...

[ Voor 31% gewijzigd door Spike_wolf op 19-02-2014 10:20 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firefly geintje dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Beetje jammer dat soort onzin :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog drie afl. van House of Cards en S02 zit er weer op… :P

Goede serie, ik mag het wel als zo'n evil character als die vice-president af en toe zijn eigen gedachten weergeeft, beetje net als Dexter doet. En dan te bedenken dat Netflix dit in eigen beheer geschoten heeft, zij kunnen dus best series maken, naast het streamen. Valt niet tegen iig. :)

Ik lees net hierboven dat ik Shameless ook even ga testen, benieuwd wat voor kaliber dit is...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

D'r is een heel topic over [Serie] House of Cards :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Pas lezen als je seizoen twee gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja dat is altijd toch het geval. Spoilers hoeven niet meer zodra een show ergens wordt geaired (wat het "lastiger" kan maken door een Netflix die een heel seizoen in een keer beschikbaar stelt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Is NCIS LA vannacht niet uitgezonden? Ik heb nog steeds niks binnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NCIS staat vanaf volgende week weer op de programmering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Hmmm, net even m'n Sick Beard laten updaten.....
Zo maar eens kijken wat ik nog niet gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Laatst online: 02:32
Moone Boy is ook weer begonnen met seizoen 2. Helaas maar 6 afleveringen zoals wel vaker bij Engelse sitcoms, al is dit een Ierse sitcom.

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:10:
+1. Ik heb 'm na 10 minuten afgezet. "Aliens" die onderling Amerikaans Engels spreken en idd niet meer dan een tekening op het gezicht om ze te onderscheiden van mensen. Neuh.

Nomen nescio

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:20
House of Cards blijft na ondertussen een zestal afleveringen ijzersterk. Soms niet altijd even gemakkelijk met het verschil in werking van politiek maar je zou al enkel kijken voor de manier waarop Kevin Spacey zijn personage neerzet.Er zijn van die momenten dat hij iets zegt (of hoort) en dan een blik in de camera en die momenten vind ik op momenten echt kippevel.

Ook de laatste aflevering van Shameless vond ik prachtig. Frank, Fiona, Lipp, ... vind ik stuk voor stuk sterk geacteerd.

disclaimer : volgens mijn bescheiden mening natuurlijk

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bra-Jo schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:39:
[...]

+1. Ik heb 'm na 10 minuten afgezet. "Aliens" die onderling Amerikaans Engels spreken en idd niet meer dan een tekening op het gezicht om ze te onderscheiden van mensen. Neuh.
Ben jij mogelijk net iets sneller geweest dan ik. Ik heb 't gestopt op het moment dat die aliens, zwaar bewaakt, op school kwamen. Ik kan mij niet voorstellen dat deze shit een lang leven beschoren is maar er is altijd wel publiek voor dit soort puberale wegkijkpulp.

Van Shameless US heb ik destijds alleen de eerste 3 afleveringen gezien.
Kennen jullie de UK serie? IMDB: Shameless (TV Series 2004– )
Vergeleken daarbij is de US in mijn beleving net iets "te" gestileerd. De UK is rauwer met bovendien die geniale Engelse humor.
Er zijn 11 seizoenen maar ik heb t/m 5 gezien. Halverwege 6 zijn we gestopt want m'n vrouw vond die minder. Op zich is 6 wel leuk maar daar lagen we niet meer zo op de bank te rollen en te gillen van het lachen van de seizoenen daarvoor.

House of Cards is idd geweldig maar ik betreur het nog steeds dat Boss is gecancelled IMDB: Boss (TV Series 2011– ) Boss zit ook in die league en vind ik zelfs nog beter. Misschien was die wel te goed want het is geen serie om ff weg te kijken maar 1 waar je bij moet blijven.En superieure acteer prestaties..!!

iRacing Profiel

• Kenhas
Heb de originele versie van Shameless bekeken tot seizoen 3 (als ik mij goed herinner). Heb die gedownload nadat ik seizoen 1 van Shameless US had gezien. Wou het origineel eens zien. Ik kan niet zeggen waarom maar de US versie sprak me meer aan.
Misschien toch maar nog eens verder kijken.

Boss was inderdaad ook wel goed. Hier wordt het verschil voor mij gemaakt door Kevin Spacey. Kelsey Grammar (of hoe heette hij weer) is ook wel goed maar die momenten dat Spacey tegen de kijker praat en vooral de momenten dat ie gewoon kijkt naar de kijker, vind ik magnifiek. Hoe die met één blik perfect kan zeggen wat hij bedoelt ...

Geraakt wel tijd dat ook de doorsnee serie'tjes weer in gang schieten. Is normaal de bedoeling te kijken naar die dingetjes (Mentalist, Castle, Rizolli & dinges,Chicago Fire,...) samen met de vriendin, die valt dan in slaap en dan kan ik kijken naar wat ik wil ;)

Verwijderd

Nou die Shameless wordt het niet hoor, net als Brooklyn NN een beetje te crappy op één of andere manier… :/ Net S01 van House of Cards binnengelurkt, dus dat wordt genieten, ik ben er al even spoiler-gewijs doorheen geragged, een aantal afl. snel slepen in de time-line…ziet er goed uit! :) Nu kijken!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Er komt een spinoff van Supernatural genaamd Supernatural: Tribes en men heeft al enkele cast leden bekend gemaakt.

Plot[blockquote] the pilot is involves mafia-like monster families who secretly run the Chicago underworld and the new hunter who’s trying to rid the city of all of its supernatural elements.[/]

Afgezien van het hunter element is er weinig van de Supernatural over lijkt me.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Klondike ook uit, leuke (mini) serie :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=krF-EMCedCA]

Iemand al gezien? Eerste ep is uit.

Wiethoofd en wontcacheme, gaat de SP nog eens geupdatet worden? Er ontbreekt inmiddels wel erg veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Phyxion schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:56:
Wiethoofd en wontcacheme, gaat de SP nog eens geupdatet worden? Er ontbreekt inmiddels wel erg veel :)
Vergeet het elke keer weer. En als ik er aan denk dan ben ik niet in de buurt van een pc :X :X

Misschien vanavond dat ik zal updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:58:
[...]

Vergeet het elke keer weer. En als ik er aan denk dan ben ik niet in de buurt van een pc :X :X

Misschien vanavond dat ik zal updaten.
Zou mooi zijn, mis het overzicht wat :+

Nog een nieuwe serie waar de eerste episode van uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Ik heb de TS geupdate. Morgen zal ik nog meer gegevens van series invullen. Heb nu alleen maar de titels toegevoegd van een lading series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:35
So they are coming back! Hopelijk met de kwaliteit van het eerste seizoen
Sylar en Hiro en de Petrelli's _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Musta op 23-02-2014 11:10 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

[video]

Toevallig heb ik onlangs nog Hit & Miss met Chloe Sevigny gezien. Ook zo'n fantastische Britse serie die helaas geen tweede seizoen heeft gekregen maar waarin Sevigny mij is opgevallen als een ontzettend goede actrice. Daarom staat deze bij mij bovenaan mijn wachtlijst. Hopelijk morgen tijd om te kijken.
Musta schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:08:
Die eerste seizoen was geniaal, de 4e, jammer genoeg, duidelijk minder.
Daarom sta ik sceptisch tegenover het uit de modder trekken van dit in potentie veelzijdige thema. Momenteel proberen ze het met het slappe aftreksel The Tomorrow People die bij mij al tijdens de eerste aflevering keihard is gecancelled.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Tot eind maart de TS posts geupdate met verhaaltjes en links

De series die later komen moet ik nog aanvullen en die komen in het zomertopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Musta schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:08:
Hopelijk seizoen 1 kwaliteit inderdaad. Het had zoveel potentie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hopelijk maken ze er gewoon een fatsoenlijk einde aan zonder de achterliggende gedachte dat ze heeeeeeel misschien als het goed gaat wel verder mogen. Nee, je krijgt 13 afleveringen, laat het daarbij en maak het gewoon af, klaar. Geen verder gezeur :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
De fout bij Heroes was dat Sylar en Peter steeds krachtiger werden en uiteindelijk twee god-heroes waren waardoor de rest van de heroes er niet meer toe deden want die waren maar slapjes vergeleken met die twee.

Tijd reizen hadden ze ook niet moeten doen. Tijd stopzetten, ok, maar overal naartoe waar je maar heen wil staat garant voor enorme plot holes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Nee de fout is dat het netwerk en/of schrijvers gezwicht zijn en het originele idee hebben laten varen. Dat was namelijk elk seizoen een nieuwe cast over mensen die hun krachten ontdekken enzo. En dan cameo's of verwijzigingen naar de oude cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Had je liever elk seizoen een nieuwe cast gehad?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Jorgen schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:21:
Ja eigenlijk wel :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:05
Jorgen schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:21:
In retrospect, ja. Heroes werd zo snel saai, je kon zien dat ze geen idee hadden waar ze naar toe moesten. Was volgens mij ook in die tijd dat er een writers strike was, en dat was flink te merken. Ik had het volgens mij 2 seizoenen vol gehouden, maar het bleef bij een iets bovengemiddelde serie. Wel één met veel potentieel, dat dan wel :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[video]

Is het wat? Heb de serie al een tijdje op mijn radar maar had gek genoeg gemist dat de eerste epp uit was.

Is ook een remake toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Those Who Kill ga ik zeker checken, maar pilot is nog niet uitgezonden op TV,
sickbeard zegt 2014-03-03.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Ziet er wel interessant uit, die ga ik ook in de gaten houden.
Kijken doe ik vaak pas als het al beëindigd of cancelled is :+
Op afraden van velen hier toch maar doorgekeken tot aan het laatste seizoen van Dexter; ik snap de reacties nu ik nog 8 afleveringen te gaan heb. Maar een halve serie kijken is ook 'not done', je wilt toch weten hoe ze het uit weten te rekken tot 8 seizoenen, en hoe ze er een einde aan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Itt een paar posts eerder waar ik dacht dat Those Who Kill een Britse serie zou zijn, vanwege Chloe Sevigny, blijkt het een Amerikaanse serie van A&E te zijn.
Gebasseerd op een Deense serie die vorig jaar door de KRO is uitgezonden. IMDB: Den som dræber (TV Series 2011– )

Ondanks dat ik de pilot morgen wilde bekijken toch daarnet maar ff gedaan;
Sevigny speelt een rechercheur die samen met een forensisch psychiater/psycholoog en haar team op serie moordenaars jaagt. IMDB: Those Who Kill (TV Series 2014– )
spoiler:
Zowel Catherine (Sevigny) als Thomas (de psycholoog) hebben een twist. Catherine pleegt bijvoorbeeld automutilatie en Thomas lijkt een verdachte fascinatie te hebben voor de killer en heeft nog iets ondefinieerbaars.

Is denk ik ook een case of the week serie. Dat moet je bevallen en het is denk ik verder niet iets wat we al niet eerder hebben gezien maar ik vond de pilot goed met overtuigende acteerprestaties. Ik geef deze serie een kans.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kw4kje schreef op zondag 23 februari 2014 @ 23:06:
Those Who Kill ga ik zeker checken, maar pilot is nog niet uitgezonden op TV,
sickbeard zegt 2014-03-03.
De 720p webrip is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

duh

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op zondag 23 februari 2014 @ 14:20:
Tot eind maart de TS posts geupdate met verhaaltjes en links

De series die later komen moet ik nog aanvullen en die komen in het zomertopic :)
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Ben niet helemaal mee met "duh" :?

Sickbeard geeft aan dat de eerste aflevering in maart uitgezonden wordt. donstil is behulpzaam en meldt dat de webrip er al is. Toch niets mis mee ? Of mis ik iets ?

Zal in ieder de serie ook toevoegen in SB. Vond Chloe Sevigny ook wel goed in Hit & Miss. Vond het wel raar dat er geen vervolg op komt. Maar ook wel respect dat ze voet bij stuk houden. Was enkel bedoeld voor één seizoen en ondanks succes niet willen uitmelken (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 08:03
[video]

Wel leuk dat ze de soundtracks van games (Mass Effect 3) gebruiken in trailers :)

[ Voor 6% gewijzigd door Vertor op 24-02-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Ik had even de meningen gevraagd over:

* The Tunnel: variant op Broen / The Bridge
* Helix
* Bitten : Is dit trouwens ook geen serie van SyFy ? Zag die toch staan op hun website
* Hostages

De laatste heb ik mijn twijfels van toen ik de trailer zag. Maar omdat die blijkbaar nog niet geannuleerd is en op imdb dicht bij de ondergrens zit (ik negeer alles < 7), wil ik het toch even vragen.

De eerste had ik nog niets van gehoord. Door het updaten van de startpost zag ik deze staan.
Bij SyFy geef ik nog graag het voordeel van de twijfel

[ Voor 8% gewijzigd door Kenhas op 24-02-2014 15:45 . Reden: tekst klopte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
- The Tunnel vond ik best leuk. Wel redelijk wat overlap (zeker de eerste eps) met The Bridge.
- Helix heb ik (voor nu) laten vallen. Begon me te veel te ergeren aan stomme beslissingen
- Hostages is al gecancelled. Geen idee of daar een eind aan zit.
- Bitten is van Space Channel in Canada. Die lenen de serie dan uit aan Syfy voor de Amerikaanse markt. bv ook zo met Continuum meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Kenhas schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:44:
Ik had even de meningen gevraagd over:

* The Tunnel: variant op Broen / The Bridge
* Helix
* Bitten : Is dit trouwens ook geen serie van SyFy ? Zag die toch staan op hun website
* Hostages

De laatste heb ik mijn twijfels van toen ik de trailer zag. Maar omdat die blijkbaar nog niet geannuleerd is en op imdb dicht bij de ondergrens zit (ik negeer alles < 7), wil ik het toch even vragen.

De eerste had ik nog niets van gehoord. Door het updaten van de startpost zag ik deze staan.
Bij SyFy geef ik nog graag het voordeel van de twijfel
Die laatste is wel degelijk gecanceld, althans er komt geen seizoen 2, was vooraf ook niet het plan. Hostages werd steeds beter vond ik, geen topper, maar ook niet slecht. Goed dat ze het bij 1 seizoen laten, het verhaal was gewoon klaar. Verder ken ik nog Helix, die doet door de setting een beetje denken aan The Thing, de spanning zit er in elke aflevering wel. Af en toe wel het gevoel dat ik naar een low budget serie zit te kijken. Maar tot nu toe wel mysterieus en vermakelijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 24-02-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hostages is nog niet officieel gecancelled hoor, ze staan nog open voor season 2 maar dan waarschijnlijk met een ander verhaal en cast (kans is nihil denk ik :+). Ik heb het helemaal uit gezien, als je van dit soort series houdt (ik wel) is het zeker een aanrader. Het verhaal wordt ook behoorlijk goed afgerond overigens.

Helix zelf nooit aan begonnen na het gezeik van iedereen dus ik verwacht dat het niet veel is :+

[ Voor 13% gewijzigd door Phyxion op 24-02-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Kenhas schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:48:
Ben niet helemaal mee met "duh" :?

Sickbeard geeft aan dat de eerste aflevering in maart uitgezonden wordt. donstil is behulpzaam en meldt dat de webrip er al is. Toch niets mis mee ? Of mis ik iets ?

Zal in ieder de serie ook toevoegen in SB. Vond Chloe Sevigny ook wel goed in Hit & Miss. Vond het wel raar dat er geen vervolg op komt. Maar ook wel respect dat ze voet bij stuk houden. Was enkel bedoeld voor één seizoen en ondanks succes niet willen uitmelken (denk ik)
Je mis niets, ondanks dat ik zei dat de pilot op 3 maart wordt uitgezonden, had ik wel door dat er een webrip van de pilot uit is, werd immers boven mij verteld. Goed bedoeld van Donstil, maar ik begrijp de reactie ''duh' van mowa opzich wel, dat was namelijk ook mijn gedachte toen ik dat las. :P

SB heeft de webrip inmiddels ook gepakt, mooi dat er eng subs in zit.
Those Who kill vanavond maar eens bekijken, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 23 februari 2014 @ 23:13:
Ziet er wel interessant uit, die ga ik ook in de gaten houden.
Kijken doe ik vaak pas als het al beëindigd of cancelled is :+
Op afraden van velen hier toch maar doorgekeken tot aan het laatste seizoen van Dexter; ik snap de reacties nu ik nog 8 afleveringen te gaan heb. Maar een halve serie kijken is ook 'not done', je wilt toch weten hoe ze het uit weten te rekken tot 8 seizoenen, en hoe ze er een einde aan maken.
Ik word er nog rouwig om idd :/
Jammer, hier had men nog lang mee door kunnen gaan, Dexter. Zeker nog een serie of 4-5 van 12 afl. ieder.
Altijd mooi om die lijnen te zien, met Trinity daarna met die barrel-girls etc.
Het einde van S08 is echt zo van: wij moeten er een eind aan breien, dus raffel maar af. Jammer.
Ik vond hem bijna een soort rolmodel op een bepaalde manier…altijd lekker stand-offish tov de rest vd 'herd.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GBT4fp5CqVvJomTROPoJlniu/full.jpg

Waar een zwangerschap al niet goed voor is he Kristen Bell :o :D Wat een verschil met haar Veronica Mars dagen (de serie, niet de film :P) :D

uit House of Lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:05:
[afbeelding]

Waar een zwangerschap al niet goed voor is he Kristen Bell :o :D Wat een verschil met haar Veronica Mars dagen (de serie, niet de film :P) :D

uit House of Lies
Godsiedorie nou ik kijk net aflevering 7 en dacht het zelfde.
Mooie vrouw blijft dat toch he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dax Shepard is one lucky dude :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Quad schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:50:
[...]

Meedogenloze piraten zijn het zeker niet. Het gaat om een kapitein, Flint genaamd, die op zoek wilt naar het schip met het goud, Urca de Lima, maar gaat natuurlijk wel het eea aan vooraf. Hopelijk varen ze de volgende aflevering nu wel uit. Lang genoeg op het land gezeten. ;)
Aflevering 5 is wel erg leuk om te zien! Spanning zit er nu wel lekker in en er gebeurd nu ook aardig wat. Moet wel zeggen dat ik nu wel erg uit kijk naar aflevering 6, benieuwd hoe de confrontatie met het marineschip af zal lopen. :*)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:05:
[afbeelding]

uit House of Lies
Nou…ik had spontaan een kloppende paal…als ik die gast was had ik 'r ook hard tegen die wand aan geplet en mijn paarse knop erin geramd… :P Lekker poppetje hoor! Alleen de volgende keer gewoon lekker een stringetje aan graag en niet zo'n raar apen-pakje aub. :S

Die "Those Who Kill" is echt een 1:1 remake van de Deense/Zweedse/Noorse variant, lijkt het.
Maar ja, het blijft een 'remake'- de echte is vele malen beter (gelukkig, eigenlijk.)

De enige succesvolle remake van Scandinavisch -> Amerikaans is tot op heden imo het eerste deel van de Millenium-trilogie, The Girl With The Dragon Tattoo.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Kristen Bell sowieso +1

Silk s3 nu begonnen, betere advocatenserie. Brits ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
kijken mensen hier naar Bron/Broen (The Bridge)? gisteren met S02E01 begonnen en dat was zeer sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
habermas schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:33:
kijken mensen hier naar Bron/Broen (The Bridge)? gisteren met S02E01 begonnen en dat was zeer sterk!
Inderdaad een sterke serie, al vond ik het tweede seizoen wel beduidend minder dan het eerste. Enjoy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Ik heb net de eerste paar afleveringen van de Amerikaanse remake op mijn PC gezet. Dom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
SaN schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 00:54:
[...]

Ik heb net de eerste paar afleveringen van de Amerikaanse remake op mijn PC gezet. Dom?
Not in my book, vond The Bridge US een heel tof seizoen hebben. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Yup, vond het ook weer indrukwekkend. Inderdaad iets minder dan seizoen 1 maar nog steeds erg sterk. Alleen die funky kleuren gaan me wat tegen staan.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moby schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:24:
[...]

Yup, vond het ook weer indrukwekkend. Inderdaad iets minder dan seizoen 1 maar nog steeds erg sterk. Alleen die funky kleuren gaan me wat tegen staan.
mmm, die is opeens van mijn nas af. Zie nog wel de usa versie. Ik ga hem weer toevoegen, had niet door dat het weer begonnen was.

Dallas seizoen 3 is ook net op mijn nas gekomen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja! Super! In één ruk uitgekeken, zonder snurken- zo spannend, dan wil je het weten ook! Echt top-kwaliteit series maken die Denen/Zweden, daar kan imo menig US-serie niet aan tippen. Mooi dat het plot ook pas aan het einde echt duidelijk wordt. Zal verder niks meer zeggen- anders dan is de lol eraf. ;)

@Moby; welke 'funky' kleuren bedoel je? Ik vind de serie juist een beetje 'flets' qua kleuren, waardoor imo juist het verhaal en personages beter uitkomen. Of was 'funky' sarcastisch bedoeld? :?

Iemand ervaring met "Perception", is dit wat? Dadelijk even S02E11 d/l, verhaal lijkt aardig (in theory.)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Perception is leuk. Case of the week, maar wel met een (dunne) rode draad. Gaat over een docent psychologie die zelf schizofreen is, hij helpt een voormalig leerlinge bij de FBI om dit middel van profiling criminelen te vinden. Ik zou het een 7,5 geven.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik had al een week "My Episodes" niet meer in de gaten gehouden, er waren de laatste tijd toch weinig series. Ik ben zelfs weer opnieuw begonnen met Startrek Voyager en X-files.

Toch maar weer even op "My Episodes" gekeken. En vanavond kan ik weer genieten van zowat al mijn favoriete series.

* True Detective
* The Blacklist
* 2 Broke Girls
* Castle
* Person of Interest
* Rizzoli & Isles
* Justified
* NCIS
* NCIS LA

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.