Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:20:
[...]
Aanstaande maandag staat er weer een nieuwe aflevering van True Detective voor ons klaar :)
Oh ja joh, ik kan S01E04 pas op 10 maart downloaden, als ik het goed gelezen heb. (boe-hoe ;( )
Mazzel dan voor je! #spoileralert ;)

Deze site gebruik ik altijd voor tv-series, iedere dag de verse update:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Battle Star vind ik zelf alleen top voor de echte 'oude' BS, met die oude grijze die de commander is en dan die evil gast met dat scherpe gezicht en die blikken robots.."Your wish is my command!" met die gast die ook "Face" speelt in the A-Team (oude poep.) die dan één van de piloten speelt. Dat was een leuke serie. Alle opvolgers met "de kinderen van" zijn imo maar zo-zo. :/

Maar dat geldt ook voor de oude "V" in relatie tot "V 2009" etc.

Star Wars is natuurlijk EPIC en Legendary!!! Goed dat Lucas heeft besloten de laatste drie delen toch nog te maken, vanaf volgend jaar in de bios dacht ik- kan echt niet wachten!!! :D :P

Waar ik net op aangehaakt ben (trial OK bevonden, down nu ook S01 op moment van schrijven :P ) is "The Following", duistere serie over cult-volgers die overal mensen neerstabben, beetje te dark imo (ben niet zo van het geweld en het zinloos slopen), maar het verhaal en de characters zijn bovengemiddeld OK (Kevin Beacon is toch niet echt een kleine speler.) Ik vind de series waar je over de episodes met een verhaallijn te maken hebt, sowieso beter dan iedere keer iets nieuws per episode. Dat vind ik minder van bijv. Intelligence en Almost Human, bijna iedere keer een andere story. (Vandaag met die muur zal de eerste uitzondering zijn wellicht?)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Martinspire schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:31:
[...]

Als je goed had opgelet bij de intro dan had je gezien dat er wel degelijk een muur om de stad staat. Ik moet de aflevering nog kijken, maar had al wel een vermoeden dat er iets raars aan de hand was met de omgeving.
Oh echt? Toch maar eens terug kijken dan :)
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 02:15:
Star Wars is natuurlijk EPIC en Legendary!!! Goed dat Lucas heeft besloten de laatste drie delen toch nog te maken, vanaf volgend jaar in de bios dacht ik- kan echt niet wachten!!! :D :P
:? Laatste drie delen? Rond kerst 2015 komt Episode VII uit, en de planning is dat we vanaf dat punt elk jaar een Star Wars film krijgen met in ieder geval 3 'Episode' films zoals we gewend zijn en drie Stand Alone character films. Disney heeft verder nog niets gezegd over een vast aantal, alleen dat ze er 'elk jaar' een willen uitgeven, kan best dat we er straks dus 12 bij hebben, of nog meer zelfs...
Daarbij is het ook niet George die ze gaat maken, hij is wel een consultant, maar heeft verder weinig officieel zeggenschap meer.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 18:58:
De acteurs zijn wel bekende figuren uit andere goede series. Bijvoorbeeld Burn Notice, Chuck en Strike Back. Dat zijn dan acteurs uit series die ik ken. De anderen zullen ook wel uit series komen. Maar er is inderdaad geen echte grote naam bij.
Het zijn wel bekende koppen voor velen. Die dame uit Strike Back zal nog een van de minst bekende zijn. Maar Grey Anatomy's Dr. Mark "McSteamy" Sloan a.k.a. Eric Dana en de altijd soldaat of ruwe agent spelende Adam Baldwin (idd o.a. uit Chuck maar gaat al veel langer mee, bijvoobeelde de bekende cultserie Firefly) zijn toch veel kijkers mee vertrouwd.

Zag er klassiek Michael Bay uit. Typisch een serie om moe na een zware week met hersens-op-pauze te gaan zitten wegkijken. Ik heb naast het wat betere werk altijd 2, 3 van dergelijke series die ik volg, dit lijkt me een kandidaat. Overigens, begreep dat die slechts uit 9 afleveringen bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:16:
[...]

Oh echt? Toch maar eens terug kijken dan :)

[...]

:? Laatste drie delen? Rond kerst 2015 komt Episode VII uit, en de planning is dat we vanaf dat punt elk jaar een Star Wars film krijgen met in ieder geval 3 'Episode' films zoals we gewend zijn en drie Stand Alone character films. Disney heeft verder nog niets gezegd over een vast aantal, alleen dat ze er 'elk jaar' een willen uitgeven, kan best dat we er straks dus 12 bij hebben, of nog meer zelfs...
Daarbij is het ook niet George die ze gaat maken, hij is wel een consultant, maar heeft verder weinig officieel zeggenschap meer.
Oh OK, ik heb begrepen dat het in eerste instantie om de laatste drie delen, waarvan idd vanaf eind 2015 ieder jaar een deel te zien zal zijn- van het originele idee van 9 delen, waarvan er nu 6 uit zijn.
Lucas had het verhaal gesmeerd over 9 delen, maar besloot om de laatste drie niet meer te maken, door de overname is dit nu toch weer in het vizier gekomen, ben dus benieuwd. De stand-alone films worden dan zoiets als die Ewoks-film(s) ofzo? Die heb ik niet gezien en boeien ook niet- ik ga alleen voor het hardcore Star Wars gebeuren, dus die laatste drie delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:12:
[...]

Oh OK, ik heb begrepen dat het in eerste instantie om de laatste drie delen, waarvan idd vanaf eind 2015 ieder jaar een deel te zien zal zijn- van het originele idee van 9 delen, waarvan er nu 6 uit zijn.
Lucas had het verhaal gesmeerd over 9 delen, maar besloot om de laatste drie niet meer te maken, door de overname is dit nu toch weer in het vizier gekomen, ben dus benieuwd. De stand-alone films worden dan zoiets als die Ewoks-film(s) ofzo? Die heb ik niet gezien en boeien ook niet- ik ga alleen voor het hardcore Star Wars gebeuren, dus die laatste drie delen.
De Episodes komen om het jaar, er tussen zit steeds een stand alone film die zich op een ander personage richt. Hoe, wie, wat en waar is nog niet bekend, volgens de geruchten is een Boba Fett film bijna zeker, er wordt ook over een Han Solo film gesproken, maar dat is allemaal speculatie.
En wat is er "Hardcore" aan alleen de Episodes? Dat is juis Main stream :P
Hardcore zijn juist de honderden boeken en strips die ik hier heb liggen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha kijk, een echte kenner dus, een echte addict! :P ;)

Zoveel weet ik er niet van, heb eens de speculatie site gelezen over wie er mogelijk in terugkomt, Han Solo, Luke en Leia wilde men opnieuw casten en zouden ook toegezegd hebben, lijkt mij wel cool ook- dat het verhaal zich voortzet en dan verder gaat, een nieuwe richting in. Deel 6 was met de ontmanteling van Darth Vader naar ordinaire goeierik en de dood van de emperor, toch een beetje een soort definitief einde imo.
Ik vind de rol vd badguy mooier dan de 'goede force', dus ben wel benieuwd of men een zwaar evil character neerzet, of dat het allemaal uitgekauwde softe zooi wordt. :/
Star Wars is een film over goed vs. slecht, geen soap imo. Mainstream=de hardcore, de rest er omheen is alleen maar commerciële extra meuk, ben niet geïnteresseerd in de 'DVD-extra's.' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoo hoo Bishop is nu officiëel in NCIS *O* <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 02:15:
[...]

Oh ja joh, ik kan S01E04 pas op 10 maart downloaden, als ik het goed gelezen heb. (boe-hoe ;( )
Mazzel dan voor je! #spoileralert ;)

Deze site gebruik ik altijd voor tv-series, iedere dag de verse update:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik zal toch een andere site aanhouden als ik jouw was, want je gaat dan wat afleveringen missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Psych is canceled :'(

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

Kw4kje schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:51:
[...]

Ik zal toch een andere site aanhouden als ik jouw was, want je gaat dan wat afleveringen missen ;)
Ik wou net zeggen, en dan heb je nog niet eens de typo in de naam genoemd van de serie.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:19:
Whoo hoo Bishop is nu officiëel in NCIS *O* <3
*O*
Het is wel enigszins jammer dat haar personage van compleet wacco++ al heel snel is teruggeschroefd naar "een beetje vreemd" :/
Maargoed, voor een hoop mensen zal ze wel 'te' vreemd geweest zijn, en ze zou misschien wel vervelend worden als ze zo bleef. Maar wat mij betreft hadden ze die verandering wat geleidelijker kunnen doen als invloed van Team Gibbs.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook compleet wacco++ zou ik haar zoo graag knuffelen O+

Maar inderdaad, jammer dat ze niet meer is zoals in het begin. Oh well.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kw4kje schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:51:
[...]

Kom eens met een suggestie aub? Ik had ook nog een andere, maar is minder overzichtelijk…?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:36:
[...]

Kom eens met een suggestie aub? Ik had ook nog een andere, maar is minder overzichtelijk…?

Thnx!
SickBeard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, maar die vind ik niet zo heel ok, daar heb je ook een app voor nodig toch?

Ik download het liefst via de TPB en KAT, omdat je dan ook de verschillende versies makkelijk ziet, van ettv bijv.- dan weet je een beetje welke kwaliteit je in huis haalt. De ene seeder is de andere niet, als het om encoding-quality gaat. Dus gewoon een site waar ze allemaal op staan, is imo het best. :)

Zo'n app filtert imo iets teveel, waardoor teveel bepaalt wordt (lees: gelimiteerd wordt) wat je kunt d/l.

Ik dacht trouwens dat True Detective overal tegelijk uitkwam, in de US, in NL/de EU. Waarom zou de ene site eerder met E04 komen dan de ander? Of is dat niet wat bedoeld werd met "je mist een hoop afl."? :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Sickbeard kan je goed instellen, ook op kwaliteit. Weet niet of dat voldoende voor je is, maar wellicht nog eens naar kijken? Jouw website laat gewoon veel fouten zien volgens mij, ten eerste is het detective, dus zonder s. Verder komt er volgens mij aanstaande maandag gewoon de volgende aflevering uit.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:23:
Ook compleet wacco++ zou ik haar zoo graag knuffelen O+
:Y

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 02:20:
Thanks, maar die vind ik niet zo heel ok, daar heb je ook een app voor nodig toch?

Ik download het liefst via de TPB en KAT, omdat je dan ook de verschillende versies makkelijk ziet, van ettv bijv.- dan weet je een beetje welke kwaliteit je in huis haalt. De ene seeder is de andere niet, als het om encoding-quality gaat. Dus gewoon een site waar ze allemaal op staan, is imo het best. :)

Zo'n app filtert imo iets teveel, waardoor teveel bepaalt wordt (lees: gelimiteerd wordt) wat je kunt d/l.

Ik dacht trouwens dat True Detective overal tegelijk uitkwam, in de US, in NL/de EU. Waarom zou de ene site eerder met E04 komen dan de ander? Of is dat niet wat bedoeld werd met "je mist een hoop afl."? :)
Zelf ben ik wel tevreden met Trakt. Die houdt bij bij welke aflevering gaat komen. Er is ook een leuke gratis Android App voor(seriesguide). Trakt heeft ook een scrobbler-functie in XBMC. Na het kijken van en aflevering in XBMC kan je de aflevering ook een cijfer geven.

Maar ik gebruik sickbeard ook veel hoor. Voor het downloaden van de media.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Ik ben dan toch maar begonnen aan The Blacklist en kijk tegelijkertijd ook het derde seizoen van Sherlock. Ik moet zeggen dat met name die laatste mij constant weer grijpt, Cumberbatch is een geniale acteur en eigenlijk is de hele casting gewoon fantastisch. Ook die kerel die in de eerste 2 seizoenen Moriarty speelt, daar hadden ze geen betere acteur voor kunnen vinden.

The Blacklist (inmiddels de eerste 3 afleveringen gezien) suddert wel een beetje, maar komt nog niet echt tot koken. Ik had gehoopt dat het me net zo zou grijpen als Homeland of 24 in het begin, maar dat is zeker niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Matige PoI episode, snap nog steeds niet waarom dit nummer kwam, ze was toch nooit in gevaar geweest? Het ergste was ook nog dat de 'badguy' dit ook nog zei. Daarnaast met die 3D printer...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:50
Phyxion schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:02:
Matige PoI episode, snap nog steeds niet waarom dit nummer kwam, ze was toch nooit in gevaar geweest? Het ergste was ook nog dat de 'badguy' dit ook nog zei. Daarnaast met die 3D printer...
de jurk van Shaw in het begin maakte echter wel weer wat goed O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3ngckLWXG9FiYW6AVjUhMa6B/full.jpg

al gezien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opposite worlds…hmmm halverwege afgebroken, maar smaken verschillen.

Vanavond weer "Wie is de mol?" :D (Alleraardigste NL RL-show, 20:30 NED1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:36:
[...]

Thnx!
www.followmy.tv. Als je je daar aanmeldt, kun je een agenda integreren in bv Gmail, en krijg je een mailtje wanneer een nieuwe aflevering van je serie begint. In praktijk loopt ie vaak een uurtje ofzo achter, maar wat mij betreft is dat geen probleem omdat ik toch slaap wanneer alles in de VS wordt uitgezonden; kan het toch pas de dag erna downloaden, en of het er dan al 5 uur of pas 4 uur op staat, ach...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik sinds jaar en dag http://myepisodes.com, en zo nu en dan check ik http://pogdesign.co.uk/cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

MyEpisodes ben ik ook al zo lang als ik me kan herinneren erg tevreden over. Doet alles wat ik wil, zonder gezeur :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb heel lang MyEpisodes gebruikt maar tegenwoordig overgestapt op followmy.tv. Die laatste is helaas volgens mij wel in de steek gelaten door de developers want er is al in geen tijden geen update meer geweest aan de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Nederlander als gast bij Craig Ferguson? :D (Jan Maarten Troost)

Best wel zeldzaam ofzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:40:
Een Nederlander als gast bij Craig Ferguson? :D (Jan Maarten Troost)

Best wel zeldzaam ofzo? :D
Ach, hij heeft best regelmatig buitenlanders in de stoel zitten, dus waarom niet een Nederlander? :P
Wel fijn dat hij na jaren daar gewoond te hebben nog steeds een belachelijk accent heeft :X :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach alles beter dan op tv een Nederlander met een Duits accent plaatsen. WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks for the tips, de sites staan inmiddels in my bookmarks en idd, er staan een stuk meer series op!

Lekker chickie in the tomorrow people E13 trouwens, die Serinda Swan :P Die mag er nog lang in blijven imo… :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik ben nog steeds heel benieuwd hoe het nu met Seizoen 6 / The Lost Missions van The Clone Wars staat. Voor zover ik weet staat Super RTL (Duitsland) er nog steeds op dat ze vanaf volgend weekend de nieuwe afleveringen gaan uitzenden, maar Lucasfilm zelf heeft er nog helemaal niets over vrijgegeven, ook hebben ze volgens mij niet gereageerd op de aankondiging van Super RTL, heel wazig...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Amazon heeft 10 pilots online gezet. Bosch ziet er wel interessant uit. Let wel, het is maar één aflevering en het is niet bekend of er een heel season van gemaakt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:20
Twylight schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:02:
Heb heel lang MyEpisodes gebruikt maar tegenwoordig overgestapt op followmy.tv. Die laatste is helaas volgens mij wel in de steek gelaten door de developers want er is al in geen tijden geen update meer geweest aan de website
Dus followmy.tv raad je niet echt aan ? Was dat niet door Nederlanders of Belgen gemaakt ?

Weet eigenlijk niet wat ik met dergelijke site zou moeten doen. Ik heb overzicht van de door mij gevolgde series in SickBeard en nieuwe series lees ik in dit topic ;)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenhas schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:57:
Weet eigenlijk niet wat ik met dergelijke site zou moeten doen. Ik heb overzicht van de door mij gevolgde series in SickBeard en nieuwe series lees ik in dit topic ;)
sickbeard lijkt me inderdaad een veel handigere keuze, snap niet dat er nog tweakers zijn die handmatig downloaden, voor die presonen is het zeker de moeite om eens te kijken naar een nas of iets dergelijks om dat werkt te automatiseren.

ik wis zelf de episodes die ik gezien heb en hoef niet bij te houden wat ik gezien heb, maar ik ga eens naar myepisodes kijken. als dat wat op de ipad werkt met een app ofzo is het wellicht wel interessant, zeker als er vermeld wordt welke acteurs in de betreffende aflevering spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Kenhas schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:57:
[...]

Dus followmy.tv raad je niet echt aan ? Was dat niet door Nederlanders of Belgen gemaakt ?

Oh, ik raad het wel aan hoor. Het is beter dan myepisodes (die nog veel langer geen updates meer heeft gehad).

Sickbeard download alleen series, met followmy.tv houd ik bij wat ik wel en niet gezien heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
En dan is er ook altijd nog trakt.tv ...
Maar sickbeard voor het downloaden is zoiezo handig, velen malen beter dan het handmatig moeten doen.
Eigenlijk zou er ook een add-on moeten zijn die ook binnen sickbeard bijhoudt wat je al bekeken hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:17:
En dan is er ook altijd nog trakt.tv ...
trakt vind ik veel te bloated
zoiezo
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:29
Twylight schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:18:
[...]
trakt vind ik veel te bloated
[...]
Zijn er dan andere sites die automagisch vanuit xbmc bijhouden wat je gekeken hebt?
Heb nu in xbmc trakt plugin die netjes markeert wat ik gezien heb.
en seriesguide op me android voor onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Geen idee, dat is inderdaad wel een voordeel van trakt. Zelf gebruik ik geen xbmc dus heb het niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Dus als je iets bekeken hebt, ga je manueel gaan aanduiden dat je iets gezien hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ja, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:59:
[...]

...snap niet dat er nog tweakers zijn die handmatig downloaden, voor die presonen is het zeker de moeite om eens te kijken naar een nas of iets dergelijks om dat werkt te automatiseren.
...
Ik download alles handmatig naar de NAS, dan weet ik tenminste dat ik geen crap binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Echt? Mijn nas werkt met sickbeard en ik heb in 2 jaar nog nooit crap binnengehaald.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zelden dat ik crap binnen krijg. En als dat zo is markeer ik hem als failed heb ik vrijwel direct een nieuwe versie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Heel af en toe een .zip bestand in plaats van een .mp4, avi of of mkv, die je dan dus niet kunt bekijken. Die verwijder ik dan en laat sickbeard opnieuw zoeken, dan is het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Was als vraag bedoeld, voor alle duidelijkheid ;)

Tja, waarom niet. In de tijd van alle automatisaties kan je ook de vraag stellen "waarom wel"
Ik gebruik nog een zapitti versie van enkele jaren geleden en kan voor mezelf volgen wat ik al gezien heb en wat niet. Daarom staat er ook relatief weinig in sickbeard.

Maar kan me voorstellen dat je, als je zoals sommigen download om te downloaden, iets automatisch verkiest om te kunnen volgen.

Maar allé, zijn weer aan het afwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:46
Tja, ik download ook al mijn series gewoon handmatig (sochtends via Torrents zoeken, en daarna gelijk downloaden) en als ik ze savonds ga kijken zoek ik ook nog even handmatig engelse ondertiteling erbij. En als ik de aflevering afgekeken heb, voer ik ze handmatig in 'tvshowfavs' app die ik op mijn telefoon heb.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:41
Timocos schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:58:
Tja, ik download ook al mijn series gewoon handmatig (sochtends via Torrents zoeken, en daarna gelijk downloaden) en als ik ze savonds ga kijken zoek ik ook nog even handmatig engelse ondertiteling erbij. En als ik de aflevering afgekeken heb, voer ik ze handmatig in 'tvshowfavs' app die ik op mijn telefoon heb.
Mijn qbittorrent zoekt, download en zet in het goede mapje waar xbmc hem oppakt, afspeelt met ondertitels en vervolgens koppelt aan trakt die hem synchroniseerd met seriesguide op mijn telefoon :*)

Google eens op showsrss :) je kan filteren op kwaliteit zo kijk ik minimaal 720p bij de meeste series

[ Voor 5% gewijzigd door eniux op 07-02-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Slaapje schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:51:
Echt? Mijn nas werkt met sickbeard en ik heb in 2 jaar nog nooit crap binnengehaald.
Same here .. zelfs als er 's een episode is met een foutje, dan komt de PROPER of REPACK versie vanzelf binnen. Ideaal.
Haalde ook altijd torrents 'handmatig' op, maar SB werkt echt uit de kunst voor TV series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Kenhas schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:53:
Dus als je iets bekeken hebt, ga je manueel gaan aanduiden dat je iets gezien hebt ?
Ik kijk al mijn series toch via de computer. Niet veel moeite om even een paar keer te klikken om aan te geven wat ik gezien heb. En dat hoeft ook niet persé direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Spike_wolf schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:56:
Ik ben nog steeds heel benieuwd hoe het nu met Seizoen 6 / The Lost Missions van The Clone Wars staat. Voor zover ik weet staat Super RTL (Duitsland) er nog steeds op dat ze vanaf volgend weekend de nieuwe afleveringen gaan uitzenden, maar Lucasfilm zelf heeft er nog helemaal niets over vrijgegeven, ook hebben ze volgens mij niet gereageerd op de aankondiging van Super RTL, heel wazig...
Super RTL zendt wel reclames uit met een dag en tijd, dus het lijkt er op dat ze het daadwerkelijk gaan uitzenden. Heel wazig dat Lucasfilm/Disney er nog helemaal niets over los laat :?

https://twitter.com/ThomasStorai/statuses/432289090461896704
https://twitter.com/ThomasStorai/statuses/432290561471418368

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
vanavond eindelijk weer een nieuwe True Detective :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:35
http://www.amazon.com/Pilot-HD/dp/B00I3MPDP4

iemand Bosch gezien? Zag een boek ervan toevallig gisteren. Of een van de andere pilots van Amazon. Wel gokken met welke shows ze zullen doorgaan, straks is t net de ene die je niet wilt

[ Voor 23% gewijzigd door Musta op 09-02-2014 11:42 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heb de pilot van The After gezien. Het is toch jammer dat een verhaal en personages waarmee je uit de voeten kunt, zo slecht en ridicuul worden uitgewerkt. De karakters gedragen zich compleet onzinnig, de situaties die ontstaan zijn stompzinnig en voor slechts een paar minuten relevant, of juist overgeforceerd om het verhaal te versnellen. Beetje van het niveau Under the Dome (inclusief achterlijke agente)

[ Voor 4% gewijzigd door haribold op 09-02-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

habermas schreef op zondag 09 februari 2014 @ 09:47:
vanavond eindelijk weer een nieuwe True Detective :p
en daarvoor zenden ze een GoT trailer uit :
http://hbowatch.com/game-...and-fire-a-foreshadowing/

Buckle up, Game of Thrones fans. On Sunday, February 9th, HBO will be airing an exclusive 15-minute special just before the new episode of True Detective.

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 09-02-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

vandaag de pilot van Brooklyn Nine-Nine gezien. Grappig politie comedy zonder laugh track.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
True Detective begint nu wel lekker op gang te komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:07
Even over xbmc: Is er een manier om automatisch een ondertiteling bij een aflevering te laten downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, daar is een plugin voor.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 23:13
NoTimeRemains schreef op zondag 09 februari 2014 @ 19:16:
vandaag de pilot van Brooklyn Nine-Nine gezien. Grappig politie comedy zonder laugh track.
En de afleveringen worden alleen maar leuker!

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

keesheid schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:27:
Geniale TS...! Wauw erg strak.
Heb weer zin in September. Veel series die weer verder gaan.. kan bijna niet wachten ;).

Ik lees alleen erg weinig over House of lies. Zijn al twee seizoenen van, volgend jaar begint 3. Volgens mij ondergewaardeerd?
House of Lies is een meesterlijke serie (wellicht iets beter te waarderen als je affiniteit met consultancy hebt).

Zijn er meer mensen die kijken? Wellicht weet iemand ook waarom de afleveringen een week vooroplopen op de normale uitzendtijd :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Yes! House of Lies is schitterend. Geen idee vwb je vraag, ik heb (op zich geen verrassing qua affiniteit met consultancy) geen tijd om elke week de nieuwste episode te kijken. Ze zullen wel een mannetje hebben on the inside of een web download oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:07
Wat is de naam daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
verrassend ... xbmc subtitle plugin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Het leven is zwaar. Vandaag even bijkomen van een zit van 5 uur in het muziektheater gisteravond dus heb ik even wat nieuwe series gechekt. 8) O-)

Mozart in the Jungle
IMDB: "Mozart in the Jungle" Pilot (TV Epis 5b4 ode 2014)
Handelt over wat er achter de schermen van een symfonieorkest gebeurd.
Ondanks dat ik van klassieke muziek hou was het half uur dat de pilot duurde lang genoeg.
Bij mij cancelled.

The After
IMDB: The After (TV Series 2014– )
Een soort Lost, slecht geacteerd.
Lijkt op zich best interessant maar is bij mij cancelled.

True Detective
IMDB: True Detective (TV Series 2014– ) - 16d0 IMDb
Niet meer geheel nieuw want zijn al weer 5 afleveringen van. 1e gezien en Klasse geacteerd..!!

Bosch
IMDB: "Bosch" Pilot (TV Episode 2014)
Met een klasse cast;
Titus Welliver (Lost, Dead Wood, Touch, The good wife)
Jamie Hector (Heroes)
Amy Aquino (ER,being human)
Amy Price-Francis (King)
Lance Reddick (Fringe, The Wire, Intelligence)
Valerie Cruz (True Blood,Homeland, Dexter, The Following)
etc,etc
Verhaalt over een rechercheur die terwijl hij terecht moet staan voor het doodschieten van een mogelijke massamoordenaar die ongewapend zou zijn, ook nog een massagraf ontdekt en vervolgens onderzoekt. Klasse geacteerd..!!
Kan niet wachten op wat volgt

The Musketeers
IMDB: The Musketeers (TV Series 2014– )
Niet geheel nieuw want is halverwege januari gestart.
BBC serie, beloofd daarom wel iets leuks. Althans mij bevallen die BBC series over het algemeen wel.
Nog niet gezien, nu eerst ff schaatsen kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Config schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:25:
Yes! House of Lies is schitterend. Geen idee vwb je vraag, ik heb (op zich geen verrassing qua affiniteit met consultancy) geen tijd om elke week de nieuwste episode te kijken. Ze zullen wel een mannetje hebben on the inside of een web download oid.
Hoezo? Als je First Class de wereld overvliegt, dan heb je toch tijd zat om te kijken :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Raymond schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:52:
Even over xbmc: Is er een manier om automatisch een ondertiteling bij een aflevering te laten downloaden?
Je zou ook een externe scraper kunnen gebruiken als Auto-Sub. Die download ondertiteling van meerdere bronnen. Hij draait als een service op je PC, net als sickbeard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
jmk schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:30:
[...]

Je zou ook een externe scraper kunnen gebruiken als Auto-Sub. Die download ondertiteling van meerdere bronnen. Hij draait als een service op je PC, net als sickbeard.
Ondertitels in xbmc is een basis functionaliteit.
Als hij het niet gevonden heeft, heeft hij ECHT niet gezocht ..... daar helpt een serverscript ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wanneer is House of Cards nou precies te downloaden van Netflix? Vrijdag ochtend al meteen of moeten we wachten tot de avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
mowa schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:05:

Bosch
IMDB: "Bosch" Pilot (TV Episode 2014)
Met een klasse cast;
Titus Welliver (Lost, Dead Wood, Touch, The good wife)
Jamie Hector (Heroes)
Amy Aquino (ER,being human)
Amy Price-Francis (King)
Lance Reddick (Fringe, The Wire, Intelligence)
Valerie Cruz (True Blood,Homeland, Dexter, The Following)
etc,etc
Verhaalt over een rechercheur die terwijl hij terecht moet staan voor het doodschieten van een mogelijke massamoordenaar die ongewapend zou zijn, ook nog een massagraf ontdekt en vervolgens onderzoekt. Klasse geacteerd..!!
Kan niet wachten op wat volgt
Thanks voor de tip. Ziet er heel goed uit dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb net de 3e episode van Black Sails gekeken, boeide mij niet echt eerlijk gezegd.
Blijf wel kijken maar hopelijk trekt het weer terug naar het niveau van de eerste aflevering.

Al vermoed ik wel dat deze aflevering een opmaat naar meer is, aardig wat voorbereidingen op het komende uitvaren van de (nu dus) twee schepen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ongetwijfeld. Een heel seizoen alleen op een schip zitten gaat ook snel vervelen, echt veel ruimte qua ontwikkeling heb je daar niet.

Mob City is ook gecancelled overigens.

[ Voor 13% gewijzigd door Phyxion op 11-02-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

BtM909 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:53:
[...]

House of Lies is een meesterlijke serie (wellicht iets beter te waarderen als je affiniteit met consultancy hebt).

Zijn er meer mensen die kijken? Wellicht weet iemand ook waarom de afleveringen een week vooroplopen op de normale uitzendtijd :?
Die vraag had ik ook ja, dus heb laatst even gezocht. Ze zijn een week eerder on demand beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Aha, dat verklaart! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vage aflevering van Almost Human zeg :S Viel nogal uit de toon met de voorgaande eps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:57:
Wat een vage aflevering van Almost Human zeg :S Viel nogal uit de toon met de voorgaande eps..
De afleveringen worden niet in de goeie volgorde uitgezonden, dit was eigenlijk aflevering 4.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ja ik kijk het ook, je moet het echt kunnen waarderen idd. Heb het al eens geprobeerd aan te raden aan mensen maar die haakten allemaal al snel af.

Dat Showtime afleveringen voorlopen is volgens mij omdat ze dan on demand al beschikbaar zijn.
Soms is dit met Shameless US ook en in 2013 liep het hele seizoen van Californication een week voor op Usenet dacht ik.

Edit: oké eerst doorlezen en dan posten in het vervolg :)
Quad schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:22:
Ik heb net de 3e episode van Black Sails gekeken, boeide mij niet echt eerlijk gezegd.
Blijf wel kijken maar hopelijk trekt het weer terug naar het niveau van de eerste aflevering.

Al vermoed ik wel dat deze aflevering een opmaat naar meer is, aardig wat voorbereidingen op het komende uitvaren van de (nu dus) twee schepen.
OK had eigenlijk gehoopt dat het wat meer als Spartacus was geworden maar dan met meedogenloze piraten.

Dat komt er niet echt uit.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 12-02-2014 00:12 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
Twylight schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:33:
True Detective begint nu wel lekker op gang te komen :9
heerlijk die 4e episode, met name het laatste kwartier was heel intens en realistisch. deze serie komt steeds dichter bij mijn top 3 van de laatste jaren (met GoT en BB)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Donstil schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 00:07:
[...]

OK had eigenlijk gehoopt dat het wat meer als Spartacus was geworden maar dan met meedogenloze piraten.

Dat komt er niet echt uit.
Meedogenloze piraten zijn het zeker niet. Het gaat om een kapitein, Flint genaamd, die op zoek wilt naar het schip met het goud, Urca de Lima, maar gaat natuurlijk wel het eea aan vooraf. Hopelijk varen ze de volgende aflevering nu wel uit. Lang genoeg op het land gezeten. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:50:
[...]

Meedogenloze piraten zijn het zeker niet. Het gaat om een kapitein, Flint genaamd, die op zoek wilt naar het schip met het goud, Urca de Lima, maar gaat natuurlijk wel het eea aan vooraf. Hopelijk varen ze de volgende aflevering nu wel uit. Lang genoeg op het land gezeten. ;)
Ja precies dat kennen we nu wel.

Wat medogenlozer zou wel tof zijn geweest maar dat zal het wel niet goed doen op Tv. Dat zag je ook bij Vikings. Die waren ook super braaf als je dit vergelijkt met de "verhalen" van vroeger.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Black Sails heeft wel veel details historisch correct neergezet. Kapiteins werden gekozen door de bemanning, voor de gewonden werd een deel van de buit gereserveerd en bij de verdeling kregen de kapitein maar twee keer zoveel als de rest van de bemanning. Het is een boeiend stukje historie hoe deze regels ontstonden als alternatief voor de bestaande wetten van dat moment waar de kapitein van een schip de absolute macht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maar halverwege de afgelopen aflevering hadden ze het erover dat ze pas 2 dagen aan land waren? Voor mijn gevoel zijn ze dat al veel langer iig.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets uit de koker van Geek & Sundry :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

*O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen jammer van het mono geluid }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Parker & Hardison *O*
Ellen May *O*

Leuk hoe die vage webseries toch best wel semi-grote namen zo gek krijgen even mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scott Bakula gemist? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Aankomende week is S03E07 -> me watching too… :) Ook wel lachen situaties waar ze iedere keer in terecht komen…
habermas schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:14:[...]
heerlijk die 4e episode, met name het laatste kwartier was heel intens en realistisch. deze serie komt steeds dichter bij mijn top 3 van de laatste jaren (met GoT en BB)..
Gruwelijk he?! Echt gaaf…mooie characters! Het duurde trouwens even voor ik door had, dat die langharige met al die blikken bier in een flashback die detective met dat korte haar is die nu undercover die kale baardmans uit de tent lokte…lekker pruimtabak pruimen die ander, echt supersterk spul is dat (t.o.v. normale sigaretten) als je voor het eerst de lichtste variant neemt, sta je te waggelen op je pootjes… :')

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 22:22 ]

• Spike_wolf

Spike_wolf

IJzerlijm schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:41:
Leuk hoe die vage webseries toch best wel semi-grote namen zo gek krijgen even mee te doen.
Nouja, heel vreemd is dat natuurlijk niet. Die 'vage webseries' zijn in veel gevallen erg aan het groeien en krijgen tegenwoordig veel meer credit dan voorheen. Zo is een berg van het materiaal van Geek and Sundry bijvoorbeeld net beschikbaar geworden op Hulu, wat het publiek al weer een stuk vergroot heeft.

Daarnaast is deze show (Caper) ontwikkeld door onder anderen Amy Berg, iemand die niet bepaald onbekend is.
Als je bij shows van Geek and Sundry en Nerdist bijvoorbeeld eens een kijkje achter de schermen neemt zul je ook zien dat heel veel van die acteurs, schrijvers en producers elkaar redelijk goed kennen en vertrouwen en door je vrienden te gebruiken kun je samen natuurlijk heel veel leuk spul in elkaar zetten. Zo is Amy Berg bijvoorbeeld goed bevriend met Felicia Day (de oprichter van Geek and Sundry), als de een opzoek is naar goed materiaal en de ander al een tijdje met een leuk idee zit kun je elkaar natuurlijk prima helpen om leuk spul te maken dat je in geen 100 jaar bij een TV netwerk goedgekeurd krijgt, terwijl het toch best succesvol kan zijn. Kijk naar Wil Wheatons' TableTop, no way dat er een netwerk is die dat idee gekocht zou hebben, maar de show is awesome en een wereldwijd succes. Voor een show die niet op TV is zijn 250k views per aflevering zeker niet slecht.

Humankind… be both.

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:15:
[...]

Gruwelijk he?! Echt gaaf…mooie characters! Het duurde trouwens even voor ik door had, dat die langharige met al die blikken bier in een flashback die detective met dat korte haar is die nu undercover die kale baardmans uit de tent lokte…lekker pruimtabak pruimen die ander, echt supersterk spul is dat (t.o.v. normale sigaretten) als je voor het eerst de lichtste variant neemt, sta je te waggelen op je pootjes… :')
Rust Cohle heet die, gespeeld door Matthew McConaughey. Die stukjes waar hij lang haar heeft zijn trouwens geen flashbacks; het is net andersom. Het hele idee waarom ze steeds wisselen tussen heden en verleden is het feit dat er een moord is gepleegd op (ongeveer) dezelfde wijze als destijds Dora Kelly Lange vermoord was. Omdat ze de moordenaar destijds hadden opgepakt werden ze nu gevraagd om te adviseren bij het onderzoek.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het duurde even, maar Lucasarts/Disney hebben het eindelijk bekent gemaakt.
7 Maart verschijnt Star Wars The Clone Wars op de US en CA Netflix. Niet alleen de al uitgebrachte Seizoen 1 t/m 5, ook Seizoen 6 (The Lost Missions) komt dan beschikbaar *O*

http://starwars.com/news/...t-netflix-on-march-7.html

En we zien (horen) ook weer een oude bekende in de nieuwe afleveringen *O*
http://www.usatoday.com/videos/life/tv/2014/02/13/5446207/

Humankind… be both.

Verwijderd

Anthirian schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:49:
[...]

Rust Cohle heet die, gespeeld door Matthew McConaughey. Die stukjes waar hij lang haar heeft zijn trouwens geen flashbacks; het is net andersom. Het hele idee waarom ze steeds wisselen tussen heden en verleden is het feit dat er een moord is gepleegd op (ongeveer) dezelfde wijze als destijds Dora Kelly Lange vermoord was. Omdat ze de moordenaar destijds hadden opgepakt werden ze nu gevraagd om te adviseren bij het onderzoek.
Dat is ook wat ik zeg en bedoel: het is een flashback van het lange haar naar het korte, omdat die moord 12 jaar eerder werd gepleegd, de flash-forward is als je hem dan weer even ziet met dat langharige kapsel. :)

• Musta
Supernatural en Arrow hebben er een seizoen bij lees ik net op twittter. Hopelijk zakt het niveau niet verder in

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Zojuist de pilot van Bosch ook gekeken, mag ook wel als je alle boeken met veel plezier hebt gelezen en in de kast hebt staan van Michael Connelly. Smaakt naar veel meer, hopelijk krijgt het een vervolg! Wat mij betreft een aanrader.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Vanavond de pilot van The After gezien. Wtf zeg. Wtf.

Het lijkt eerder op een persiflage dan iets serieus, de oneliners zijn tenenkrommend slecht, de "Franse" hoofdrolspeelster is een C-actrice en het "verhaal" gaat letterlijk alle kanten op.

Je zou niet verwachten dat namen als Chris Carter en Adrian Pasdar hier achter zitten...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

De Trailer van Penny Dreadful ziet er wel aardig uit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
jmk schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 08:04:
De Trailer van Penny Dreadful ziet er wel aardig uit:
[video]
Mijn interesse is gewekt, had er niet eerder van gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:30:
[...]

Dat is ook wat ik zeg en bedoel: het is een flashback van het lange haar naar het korte, omdat die moord 12 jaar eerder werd gepleegd, de flash-forward is als je hem dan weer even ziet met dat langharige kapsel. :)
Oh ja nu zie ik het, ik had het verkeerd gelezen. Excusez moi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:59:
Het duurde even, maar Lucasarts/Disney hebben het eindelijk bekent gemaakt.
7 Maart verschijnt Star Wars The Clone Wars op de US en CA Netflix.
Dat meen je niet? Ik zat me vorig weekeinde een moeite te doen om dat spul te downloaden, maar het staat op netflix usa en canada dus, mijn avondvulling is bekend bij deze :9

Edit: clone wars is niet op de usa en canada netflix te vinden, ook niet seizoen 1 ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 20:52 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.