2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Iemand die Chicago PD volgt ? Als ik afga op de namen van de personages lijkt het me een spin off van Chicago Fire, wat ik trouwens ook wel aangenaam vind om te volgen.
Verwijderd
Ik heb deze: Black.Sails.S01E01.I.HD.TV.2hd.mkvGoner schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:23:
Ik had een .mp4 van 560MB (HDTV.x264-2HD) en die ziet er prachtig uit. Zijn die HD versies van meer dan 1GB versies echt veel mooier om te zien ?
Maar die kwaliteit is ook niet denderend. Kennelijk komt er geen web-dl versie van. Ik snap alleen niet hoe jouw mp4 er fantastisch uitziet als mijn 2000MB versie maar matig is?
Of kijk je niet op een wat grotere tv? Voor een ipad zou ik ook mp4 kiezen, maar als je een wat redelijke tv thuis hebt hangen is dat toch minder dan een mkv web-dl versie van rond de 2 gig. Ik heb zelf deze instellingen in sickbeard : Initial: HD TV, RawHD TV, 1080p HD TV en archive: 720 WEB-DL, 1080p WEB-DL
Krijg dan in iedergeval geen iso's binnen. Helaas kom ik die mp4's vaker tegen, vooral bij mijn favo serie the biggest loser, maar dan proppen die knuppels 45 minuten show in een bestand van 280 MB en dat is niet echt tof
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 16:07 ]
Maar SB draait nu al voor zolang ik mij herinner (ben geneigd te zeggen twee jaar) onafgebroken. Als ie voorkomt in de meuktracker, bekijk ik de comments en hier en daar staat dan iets tussen dat ik aanpas qua instellingen. Maar waarschijnlijk draai je één van de andere varianten op SB
Verwijderd
een tijd terug kwamen die 1080p versies en toen was er daarin een update.Kenhas schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:52:
Maar waarschijnlijk draai je één van de andere varianten op SB
Ik heb zelf versie 20130103-5, geen idee of dat de meest actuele is, maar hij doet het en het zal verder wel. Ik heb een versie voor de synology. Meestal zie ik niet zoveel nut voor de updates van sickbeard, maar die settings voor 1080p versies is wel fijn.
Klopt, als je Chicago Fire volgt is het juist leuk om P.D ook te volgen de volgende dag, af en toe komen personages en stukjes verhaal van Fire ook voor in P.D en andersom.Kenhas schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:59:
Iemand die Chicago PD volgt ? Als ik afga op de namen van de personages lijkt het me een spin off van Chicago Fire, wat ik trouwens ook wel aangenaam vind om te volgen.
Emily Rose Tweette:
HUGE NEWS! We got a 26 ep. pickup! 13 new HAVEN eps-fall & icing on the cake 13 more eps in 2015.
#workingmybuttoff #DiscoverHaven #truth

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Flickr PSN ID= cheironnl
Tsja, wat ik fantastisch vind, vindt jij misschien maar matig of beroerd ... smaken verschillen nu eenmaal.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:03:
[...]
Ik snap alleen niet hoe jouw mp4 er fantastisch uitziet als mijn 2000MB versie maar matig is?
Niet echt groot nee, een 32 inch HD (LG 32LG5700).Of kijk je niet op een wat grotere tv?
Ik laat SB zoeken naar SD kwaliteit. Da's gemiddeld 720*404 en 24fps (zegt MediaInfo) en dat ziet er gewoon goed uit.
Bij Walking Dead kan ik alle gory details goed zien en die zijn gemiddeld maar 500MB.
Ziet er goed uit inderdaad. Bedoel je Guillermo of Benicio del Toro?Joarie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:22:
Ik ben erg benieuwd naar de serie van Del Toro "The Strain", gebaseerd op de boeken die hij heeft geschreven heeft met Chuck Hogan. Was wel weer een aangename verandering op het genre Vampieren.
@ dikkiedikdik : het enigste dat ik zie staan als versie is "alpha build 502". Heb al veel goeds gehoord over die piratebay versie. Zal deze keer zoeken.
Guillermokazuka schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:51:
[...]
Ziet er goed uit inderdaad. Bedoel je Guillermo of Benicio del Toro?
Vermakelijke boekentrilogie, nu maar afwachten wat ze daar daadwerkelijk van gaan gebruiken. Hopelijk niet een al te slappe case of the day serie a la Under The Dome.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Zal ik eens doen ... maar ik vrees dat ik niet erg kritisch benKenhas schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:42:
@ Goner : ik zou toch een de (Full) HD versies afhalen. Denk dat je toch redelijk zal staan kijken.
<knip>
[ Voor 25% gewijzigd door Ramzzz op 29-01-2014 14:15 ]
Inderdaad een heerlijk donkere sfeer. Eigenlijk na de eerste aflevering al onder de indruk, dan is het natuurlijk even afwachten waar het naar toe gaat. Kan nu bijna niet wachten tot volgende weekcheiron schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:44:
Na drie afleveringen lijkt True Detective voor mij, in ieder geval dit seizoen, een blijvertje. Ik kan mij nauwelijks heugen dat een sfeer zo goed en consequent neerzette. Erg onder de indruk.
Gaat dit langer door dan 1 seizoen?
hoe lang deed je er over om het op prijs te gaan stellen.Tomba schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:32:
[...]
Mij greep P&R ook niet in het begin, maar mede door Tom, Andy maar vooral Ron Swanson ben ik deze serie meer op prijs gaan stellen dan The Office.
Ik zit nu halverwege seizoen 2 en het is echt aan m'n vingernagels dat ik me er doorheen sleep.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
And to think they once said that computers would take away jobs.
YellowCube schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:28:
[...]
hoe lang deed je er over om het op prijs te gaan stellen.
Ik zit nu halverwege seizoen 2 en het is echt aan m'n vingernagels dat ik me er doorheen sleep.

Volgend seizoen komt er een andere case met andere acteurs.IJzerlijm schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:29:
Het idee is geloof ik dat het volgende seizoen wel de naam True Detective heeft maar een hele andere zaak is. Of ze dezelfde acteurs gebruiken voor andere rollen zoals bij American Horror Story weet ik niet, Matthew McConaughey z'n carriere zit nogal in de lift en is hij is misschien niet beschikbaar.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Cool ! Detroit lijkt me een goeie plek met een vergelijkbare sfeer.Phyxion schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:01:
[...]
Volgend seizoen komt er een andere case met andere acteurs.
Verwijderd
Justified is trouwens wel weer lekker op gang. Het Marshal werk ligt denk ik stil want op dat vlak valt er weinig te doen, maar de andere bekende personages die doen voldoende
Humankind… be both.
Knap. Ik ben met heel veel moeite door seizoen 1 gekomen, maar het beste moment voor mij was toch echt toen ik de map in de prullenbak gooide.YellowCube schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:28:
[...]
hoe lang deed je er over om het op prijs te gaan stellen.
To dare is to do
Verwijderd
Verwijderd
Ik maar zoeken naar een tv serieVerwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:00:
... maar was uiteindelijk drukker bezig met Hill Climb.

Verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 19:30 ]
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 19:51 ]
Wordt het beter?
Haven is een van de weinige zomerseries (en King-series) die per seizoen beter werdBv202 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:32:
Net de pilot van Haven bekeken en het is een beetje teleurstellend...
Wordt het beter?

Dat zit wel Schnorr.
Black Sails
Moet zeggen, potentie, een mooie piratenserie.
Klondike
De goldrush in Yukon, mooi weergegeven en sterk verhaal
Ga ik zeker in de gaten houden, ( en Klondike afkijken deze dagen )
[ Voor 4% gewijzigd door ChuckyDevil op 31-01-2014 12:01 ]
Nog geen rip van zeker? Klinkt zeker interessant, even toegevoegdVerwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:26:
Nieuw op de radar: IMDB: Fleming (TV Mini-Series 2013)
Zal mij benieuwen.
Agents of S.H.I.E.L.D."I love our fans so much, but they want the end of it already," she said. "We have 22 episodes and, hopefully, years to come of stories and developing characters, and all we want is our fans to just be patient and not come down hard. Go with us. It’s a slower ride."
"Hopefully, a five-year-plus ride," interjected Brett Dalton, who stars as Agent Grant Ward. "And I think all of the stuff that they want, we have in store."
Waar hebben we dat eerder gehoord? Oh ja... *kuch* Dollhouse *kuch*
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ik heb gisteren de afleveringen van dit seizoen gekeken. Voor mijn gevoel wordt het steeds beter en grappiger
CoolRaymond schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:26:
Volgen we community nog?
Ik heb gisteren de afleveringen van dit seizoen gekeken. Voor mijn gevoel wordt het steeds beter en grappiger
Cool, cool, cool
Blijft een leuke serie
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Black Sails was weer leuk.
Moet zeggen dat ik behoorlijk geniet van seizoen 2 van Banshee.Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:49:
Banshee is dit seizoen ook gewoon erg goed op dreef. Het budget kan misschien dan omhoog?
Vorige week de pilot van Black Sails gezien, ook vermakelijk. De komende week s01e02 maar eens kijken.
ik heb echt gevouwen gelegen daarom XDSagaris schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:13:
Fruit, fruit. Tits, tits. Plant, plant!![]()
Black Sails was weer leuk.
YouTube: Michael Bay's THE LAST SHIP Series Trailer
Die trailer had ik al een tijd geleden gezien.Goner schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:04:
liep net, zoekend naar iets heel anders, tegen dit aan :
lijkt me een leuke serie/
Dat zit wel Schnorr.
Ja dusStukfruit schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:04:
Als je van explosies, explosies en overdreven vaderlandsliefde houdt dan is dat waarschijnlijk inderdaad een erg leuke serie.
Verwijderd
Maar overal staat opeens zomer 2014?
Ik hoor nog geen nadelenStukfruit schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:04:
Als je van explosies, explosies en overdreven vaderlandsliefde houdt dan is dat waarschijnlijk inderdaad een erg leuke serie.
Het lijkt mij wel interessant om zoiets eens te zien met Russen, Chinezen.. of.. misschien wel Europianen die de wereld redden van het grote gevaar
Okay, misschien is dat laatste niet zo realistisch
Dat zit wel Schnorr.
Wij zijn bondgenoten van Amerika. Zonder bondgenoten is Amerika nergens. Dat mogen ze die schrijvers best eens duidelijk maken. Amerikanen in series als Strike Back zijn veel beter te pruimen, juist omdat die dingen in juist* perspectief zien.
*volgens jmk
Yippie kayak, other buckets!
Dat zit wel Schnorr.
Ik vind het juist wel makkelijk om de Amerikanen telkens als domme schapen neer te zetten, want (gebaseerd op eigen ervaringen) is eerder het tegendeel duidelijk. Wat je zoals via internet of via media tegenkomt is helemaal niet representatief. Of zijn jullie niet op de hoogte over de Nederlandse indruk in het buitenland? Wij komen ook nog wel eens dom in het nieuws namelijk.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
inderdaad, vriend van mij is verloofd geweest met een Amerikaanse en heeft jaren in the Bronx gewoond (New York). Maar die mensen daar, ook in de armere buurten waren heel anders dan ik dacht dat ze warenMartinspire schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:19:
Ik vind het juist wel makkelijk om de Amerikanen telkens als domme schapen neer te zetten, want (gebaseerd op eigen ervaringen) is eerder het tegendeel duidelijk. Wat je zoals via internet of via media tegenkomt is helemaal niet representatief.
Maar ik zal dat Intelligence eens gaan bekijken, ik erger me meestal niet zo aan de dingen die hier genoemd worden.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2014 19:37 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Goner op 02-02-2014 20:37 ]
Oh, je kijkt liever 'reality' ??Stukfruit schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:28:
We hebben het hier over series, niet over hoe de mensen echt zijn
Boer zoek vrouw en Utopia ... nee, doe mij dan maar de explosies en de chauvinistische Yanks.
Ja, iets leuks met Assad of zoStukfruit schreef op zondag 02 februari 2014 @ 18:18:
Het lijkt mij wel interessant om zoiets eens te zien met Russen,

En verder, zie deze post:
Stukfruit schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:28:
We hebben het hier over series, niet over hoe de mensen echt zijn
Dat zit wel Schnorr.
Ik vond de suggestie om Chinezen en Russen de wereld te laten redden ietwat naïef. Ja, de Amerikanen deugen ook niet, maar daar maken ze in Rusland en China dan misschien leuke series over ... en als ik dan net het nieuws gezien heb over de spijkerbommen van Assad en dat de Russen de VN beletten daar een resolutie over aan te nemen ... (maar ik dwaal af ...
Verwijderd
Almost Human begon vet vond ik, om vervolgens weer cliché slecht, bagger doorsnee te worden.
Intelligence is wel aardig, maar ook wel weer zo-zo, 13 in een dozijn Nikita achtig- dus niet echt speciaal (geen parel, zoals Dexter bijv.)
Waar ik laatst op stuitte is "Bitten" over weerwolven, met een lekker blond chickie erin (heeft 3e dan karate IRL) dat zag er ook wel redelijk uit, maar niet beter dan de gemiddelde vampier-shit (Dracula, Originals, VDiaries etc. 20 in een dozijn volgens mij.)
Tomorrow People begon vet, maar als ik nu kijk, blijft het niet hangen- teken dat de spanning en verhaal eruit zijn. Bagger dus.

Helix heb ik net binnen gelurkt, maar tijdens het kijken vraag ik mij eigenlijk af, waar zit ik naar te kijken?
Weer de zoveelste in-chemisch-pak serie met DNA als causale oorzaak voor ellende, met nietszeggende spelers in een nietszeggend verhaal? Ik moet er nog 2 kijken van de eerste 4-5, dus geef het nog een kans, maar lijkt weer op een 'formule' zonder sterke verhaallijn. Boyband meets serie, trek een blik acteurs open en de rest gaat vanzelf denkt men?!
Hello Ladies was echt hilarious, wat een creep is die gast toch! Echt master, als hij de baas probeert uit te hangen bij die werklui die dan zijn garagedeur onderspuiten met graffiti "I suck dick" ofzo iets!!
(Dating, mating or masturbating? Pff…gast! Met die gast die iedere keer foto's van zijn eigen 'sjaak' stuurt.)
Big Bang, oud vertrouwd, geen onaardig seizoen- de ene afl. is beter/grappiger dan de ander.
Heb af en en toe wel het idee, alsof de makers echt moeite moeten doen om iets te verzinnen.
Kauw het dan niet te ver uit, denk ik dan.
Traantje pinken nog steeds om afscheid van Dexter en ROE (Rules of Engagement) Dex was über dan über imo en ROE was echt wel gruwelijk grappig (kan ze alle 100 afl. met plezier terugkijken!) Ook jammer dat CSI:Miami en NY niet meer gemaakt worden, dat was ook goede shit.

Maar welke ik echt wel een dikke binnenkomer vind, op no.1, is True Detectives!!!
Hij begon echt gort-en-gort droog, lovende woorden bij DWDD, maar ik dacht na afl. 1 "dit wordt hem niet", maar na 3 afl. zit ik gewoon 'hooked' iedere week. Super characters (ben benieuwd naar die psycho met dat gasmasker en die parang op het einde van afl. 3.) Dit is een beetje CSI meets Dexter in Twin Peaks heb ik het idee. Psycho eat your heart out! #dikkeshit
En de echte absolute killer is: The Bridge Seizoen 2 !!!! Die heb ik in één ruk uitgekeken, zonder snurken, gewoon achter elkaar door, 10 afl. 's avonds begonnen, de nacht door 's ochtends 10 uur AM klaar ongeveer.
Echt aan te raden, 1000% zeker, als je van dit soort dingen houdt, dan mag je deze niet missen. Is weer met die Asperger-chick Saga en haar collega Martin. Ik vind al die Scandinavische detectives goed eigenlijk, ook The Killing, Those Who Kill, Millenium-trilogie en The Bridge S01. Allemaal om te snijden…er komt ook van de The Bridge een S03 (Yeah!) dus als zij zich weer zo overtreffen, dan belooft dat veel goeds.
Jammer dat de BBC een beetje achterblijft tegenwoordig- zij hadden in het verleden goede series, zoals Spooks bijv.- dat was echt genieten!
Kijk niet veel tv, maar ben wel een sucker voor US-series, beetje uitproberen wat aanslaat en als iets suf wordt, afkappen die handel en de hardcore-ones blijven over!
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2014 05:00 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fo4_r5RlBII]
Dat zit wel Schnorr.
Wauw, dit is bijna sci-fi/Asylum materiaal.Goner schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:04:
liep net, zoekend naar iets heel anders, tegen dit aan :
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Want? Ik zie nergens B/C-acteurs?MrVegeta schreef op maandag 03 februari 2014 @ 08:32:
[...]
Wauw, dit is bijna sci-fi/Asylum materiaal.
Die kapitein ziet er wel buitengewoon on-militair uit.

Ik zie hem al bij het eerste alarm gaan "nog even niet mannen, mijn stylist is nog met m'n haar bezig !!".
Ik heb net weer Seizoen 7 en 8 gekeken om me voor te bereiden op seizoen 9, en oh man ik kan niet wachten.Stukfruit schreef op maandag 03 februari 2014 @ 05:00:
Voor deze Amerikanen maak ik trouwens graag een uitzondering. Guess who's back...
[video]
Vind je? Zo heel bijzonder zit zn haar nou ook niet. Dat is ook binnen een minuut te doen (een echt militair kapsel dus). Maar volgens mij had je al vooroordelen voordat je de trailer ging kijken.IJzerlijm schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:49:
[...]
Die kapitein ziet er wel buitengewoon on-militair uit.
[afbeelding]
Ik zie hem al bij het eerste alarm gaan "nog even niet mannen, mijn stylist is nog met m'n haar bezig !!".
Verwijderd
ik heb the bridge ook alle 10 achter elkaar gekeken echt een heerlijke serie.
is het al zeker dat er nog een seizoen komt kan er weinig over vinden?
Verwijderd
Ik heb het ergens gelezen toen ik op zoek was naar S02, weet de site helaas niet meer- en niks is zeker, tot hij echt uit is, maar er stond van wel en dat de kijker dan nog meer een blik krijgt in het leven en verleden van Saga. Dus ben benieuwd! Echt een killer, die serie…Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:22:
@johncheese002
ik heb the bridge ook alle 10 achter elkaar gekeken echt een heerlijke serie.
is het al zeker dat er nog een seizoen komt kan er weinig over vinden?
Anders in de zin van..niet zwart? Niet vet? Niet blank? Niet aggressief? Niet menselijk?Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:35:
[...]
inderdaad, vriend van mij is verloofd geweest met een Amerikaanse en heeft jaren in the Bronx gewoond (New York). Maar die mensen daar, ook in de armere buurten waren heel anders dan ik dacht dat ze waren
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Verwijderd
Ze stonken alleen maar, voor de rest waren zij OK.Mandrake466 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:05:
[...]
Anders in de zin van..niet zwart? Niet vet? Niet blank? Niet aggressief? Niet menselijk?
Dat acteerwerk is toch bizar? Die "chick" die een briljant wetenschapper is, yea sure. Ze is verdomme nog geen dertig jaar. Die kapitein acteert ook alsof die gewoon op een set staat. Ik ken de acteurs trouwens niet, maar ik heb vandaag stukjes van de trailer laten zien zonder dat mensen weten dat het van Bay is en de keuze "Asylum of Bay" voorgelegd, van de 8 zeiden 5 dat het van Asylum was.
Je bedoeld de helikopter die ze opblazen maar het is niet echt opblazen er is gewoon een explosie en geen wrak ofzoIJzerlijm schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:10:
De actiescenes uit de trailer zien er ook zeer goed uit voor een TV serie.

No more secrets! I WANT ANSWERS
Wat een kutserie.
Vind ik he
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Vind ik ook, ik kan nog net zo'n trailer afkijken.. maar dan heb ik 't ook wel weer gezien.
Deze werd mij laatst ook aangeraden, maar eens aan beginnen danVerwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 03:13:
Maar welke ik echt wel een dikke binnenkomer vind, op no.1, is True Detectives!!!
Winst = Papie = ZeroT0ne
Verwijderd
Dat had ik ook echt zo'n 'bummer' gevoel, zo van: is dit het nou?Twylight schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:43:
Gisteren ook de eerste aflevering van True Detective bekeken. Vond het allemaal nog niet erg bijzonder maar heb gehoord dat de tweede en derde afleveringen dat goed zouden maken. Ben benieuwd

Maar het wordt beter! Het is wel een beetje echt oud-Amerikaans, stoffige-meuk omgeving, niet het flitsende van CSI:Miami of Dexter, maar spelers en verhaallijn maken het wel goed imo. Jammer dat de volgende afl. pas over een maand verschijnt ofzo.
Verwijderd
Ze waren verstandiger en beter opgeleid dan Nederlanders, voornamelijk zwart en niet vet, niet het beeld wat je krijgt uit series, maar dat maakt de series niet minder leuk. Bij de serie banshee moet ik wel aan mijn schoonfamilie denken, een deel is mormoons, maar dat zijn ook intellectuele mensen, allemaal hoog opgeleid. In banshee zijn ze gelukkig anders, gelukkig maar omdat de serie anders saaier zou zijn. En het zijn amish, maar ik gooi het even op 1 hoopje.Mandrake466 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:05:
Anders in de zin van..niet zwart? Niet vet? Niet blank? Niet aggressief? Niet menselijk?
Maar dit gaat wel offtopic en het is ook maar net in welke wijk je zit, je hebt hier ook een schildersbuurt en een wassenaar.
Zelf zit ik trouwens nu battlestar galactica te kijken en daarin wel een rode draad met hemlock grove, acteurs die in beide spelen en de naam van die lange zus uit hemlock grove komt ook in battlestar voor (shelly godfrie als ik het goed spel). Apart...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2014 21:22 ]
Korte versie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gwxBxsQkXVw]
Lange versie:
Ziet er nog wel interessant uit. Even kijken hoe het verder uitpakt qua verhaal, acteerprestaties en spanning
Aanstaande maandag staat er weer een nieuwe aflevering van True Detective voor ons klaarVerwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:34:
[...]
Dat had ik ook echt zo'n 'bummer' gevoel, zo van: is dit het nou?
Maar het wordt beter! Het is wel een beetje echt oud-Amerikaans, stoffige-meuk omgeving, niet het flitsende van CSI:Miami of Dexter, maar spelers en verhaallijn maken het wel goed imo. Jammer dat de volgende afl. pas over een maand verschijnt ofzo.
Yippie kayak, other buckets!

Hij maakte zijn stem heel nep zwaar, dat leek nergens naar en kwam ook verre van natuurlijk over..
Humankind… be both.
ben dus gelukkig niet de enige die zich daar aan irriteerde! Je hoorde ook duidelijk dat ie het niet de hele tijd volhield omdat ie plotseling tussendoor gewoon normaal praatte enzow.. echt heel maf..Spike_wolf schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:02:
Waar the frak was James Callis met zijn stem mee bezig in The Musketeers?
Hij maakte zijn stem heel nep zwaar, dat leek nergens naar en kwam ook verre van natuurlijk over..
wowStukfruit schreef op maandag 03 februari 2014 @ 05:00:
Voor deze Amerikanen maak ik trouwens graag een uitzondering. Guess who's back...
[video]
Supervet !!!
Inderdaad, dat was een hele vreemde keus.Evil Cowman schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:28:
[...]
ben dus gelukkig niet de enige die zich daar aan irriteerde! Je hoorde ook duidelijk dat ie het niet de hele tijd volhield omdat ie plotseling tussendoor gewoon normaal praatte enzow.. echt heel maf..
Humankind… be both.
Geen last van gehad, ik ken die hele kerel ook nietSpike_wolf schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:02:
Waar the frak was James Callis met zijn stem mee bezig in The Musketeers?
Verwijderd
graag gelijk 12 seizoenen en op netflix zodat alles in 1 keer te zien isAxelfoley007 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:32:
[...]
wowIk wist helemaal niet dat ze hier mee bezig waren.
Supervet !!!Ik hoop dat het een succes wordt en ze er een goed seizoen van kunnen maken.
en nu ook de eerste seizoenen in full hd please
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 18:16 ]
Verwijderd
geen battlestar gekeken?Phyxion schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:05:
[...]
Geen last van gehad, ik ken die hele kerel ook niet
Niet iedereen vindt/vond dat interessant ook al zitten we hier op Tweakers : Zo heb ik zelf ook echt 0,0 met het hele Star Trek/Wars gedoe en vele andere stereotype films en seriesVerwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:28:
geen battlestar gekeken?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
En heerlijke synthmuziek

Humankind… be both.
Verwijderd
Doet mij dan weer denken aan Judge Dredd
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Puur speculatie, ik heb geen idee hoe de situatie daar is, maar zo kwam het een beetje op me over. Het lijkt wel een heel groot en belangrijk iets te zijn dat we 'toevallig' nog niet gezien hebben
Maargoed, daar kunnen ze best wat tofs mee doen denk ik
Humankind… be both.
Als je goed had opgelet bij de intro dan had je gezien dat er wel degelijk een muur om de stad staat. Ik moet de aflevering nog kijken, maar had al wel een vermoeden dat er iets raars aan de hand was met de omgeving.Spike_wolf schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:36:
Almost Human blijft best leuk zijn inderdaad, maar ben ik nou zo onoplettend geweest of hebben we die muur nog helemaal niet gezien, ook niet in de overzicht shots van de stad? Lijkt me toch een beetje lastig over het hoofd zien zo'n gigantisch ding. Net alsof hij er op magische wijze bij verzonnen is ofzo
Kun je mij vertellen wat je ziet dan? Ik zie vooral weer F.B.I. en C.I.A, weer een matige actrice in de hoofdrol welke weer een jonge F.B.I griet speelt die zogenaamd wat te zeggen heeft, iets wat totaal afwijkt van de realiteit.Martinspire schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:56:
NBC komt ook nog met een andere spannende serie (naast The Blacklist dus)
Korte versie:
[video]
Lange versie:
[video]
Ziet er nog wel interessant uit. Even kijken hoe het verder uitpakt qua verhaal, acteerprestaties en spanning
Kennen we dat niet inmiddels wel? De "Zoektocht" naar de criminelen is altijd het zelfde alleen de crimineel is in de basis anders. Dit wordt weer een echte "case of the week" serie, waar we er al onwijs veel van hebben.
[small](Mompelt iets over NBC en al jaren geen kwaliteit meer)[/small]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nope, heb niet veel met sci-fi series. Komt vooral omdat het bijna altijd alleen maar om de CGI en effecten gaat met 0,0 verhaal of gewoon identiek verhaal aan alle andere sci-fi series. Als je er een gezien hebt dan heb je alles gezien zeg maar.
Overigens:
"We are pleased to announce that House of Cards will return to Netflix for a 3rd Season."
Dit topic is gesloten.