Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.674 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Phyxion schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:17:
Die vervolgens weer gecancelled wordt :D. Nee, ik heb het helemaal gehad met NBC. Elke keer als ze eens een leuke serie hebben dan wordt het weer gecancelled met een open einde waar je gewoon niet goed van wordt.
Chuck hebben ze netjes afgemaakt.

(Al was het dan dankzij an offer they couldn't refuse van Warner en was het einde niet zo best)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, The Musketeers bevalt mij een stuk beter dan Black Sails. Plus Doctor Who zit erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Tsja, wat wil je met zoveel doctors ? In Broadchurch zit er ook eentje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Goner schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:36:
[...]

Tsja, wat wil je met zoveel doctors ? In Broadchurch zit er ook eentje ...
Maar niet een die nu Doctor is :P

Vandaag ep1 van True Detective bekeken, maar het is niet echt mijn serie. Wel heb ik nog ep2 bekeken ivm een bepaalde scene met een bepaalde actrice :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik kan niet wachten op seizoen 4 van Sherlock. _O_
Wat is dit lekker kijken zeg! Eindelijk alle 3 de eps van seizoen 3 kunnen zien, 3 maal anderhalf uur is wel erg snel voorbij gegaan. Bizar knappe mini serie. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:46
Bevalt Sleepy Hollow nog? Zag dat er een dubbele aflevering op de planning stond. Was t na een paar afleveringen kwijt, maar dat gebeurt wel bij meerdere series bij. Wil ze meestal in 1 keer kijken :P

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Musta schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:13:
Bevalt Sleepy Hollow nog? Zag dat er een dubbele aflevering op de planning stond. Was t na een paar afleveringen kwijt, maar dat gebeurt wel bij meerdere series bij. Wil ze meestal in 1 keer kijken :P
Ja.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Sleepy Hollow is geweldig, een van mijn favoriete shows van dit moment.

spoiler:
ZOMBIE GEORGE WASHINGTON OMFG

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

Intelligence wordt gecancelled.

The Blacklist was een beetje saai. Weinig Red, heel veel zeurende huisman. Ik dacht altijd dat ik een hekel had aan zeurende huisvrouwen in series. Blijkt nu: huismannen zijn veel erger.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Als iemand zijn/haar kijklijst wat wil aanvullen:

The Bletchley Circle (seizoen 2) (ITV)

Ik heb met het eerste seizoen van deze serie kennisgemaakt via Netflix, en was zeer aangenaam verrast. Sterke verhaallijn en dialogen en een uitstekende cast. De rode draad is een viertal ex codebreeksters die zich na de Tweede Wereldoorlog dodelijk vervelen en zich daarom storten op het oplossen van zo op het eerste gezicht onoplosbare misdaden.

The Musketeers (BBC)

Het nieuwe enigzins historisch verantwoorde kijkcijferkanon (of tenminste, dat is het idee) van de Beeb. Als je de boeken van Alexandre Dumas leuk vond een absolute must. Als je eerder Robin Hood leuk vond ook.

Bitten (Space)

Soso 'enge' serie, leuk voor die momenten dat je echt even niets te doen hebt. Verstand op 0 en kijken :p
Oh, en voldoende afleiding in de vorm van Laura Vandervoort als weerwolf in de hoofdrol.
(gebaseerd op de Otherworld boeken van de in Nederland volstrekt onbekende Kelley Armstrong bijdeweg)

(Ik kijk zo af en toe weer wat :) )

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Awww, vond die eigenlijk best leuk. sadface.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WoWjfOlegX90Y06cwl4ESbxu/full.jpg

:D _O- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

IJzerlijm schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:48:
Sleepy Hollow is geweldig, een van mijn favoriete shows van dit moment.

spoiler:
ZOMBIE GEORGE WASHINGTON OMFG
Sleepy Hollow is zeker de moeite waard. Ook een behoorlijke cliffhanger voor volgend seizoen.

I'm married to a witch... cool! >:)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Gisteren Brooklyn Nine-Nine ontdekt. Best vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Eerste aflevering van Black Sails gezien, aanrader. CGI zit goed in elkaar, verhaallijn is prima en interessant, characters zijn leuk neergezet en er zit ook wel wat humor in. Het kijkt gewoon goed weg en heeft mij een uur geboeid.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

jmk schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:44:
Intelligence wordt gecancelled.

The Blacklist was een beetje saai. Weinig Red, heel veel zeurende huisman. Ik dacht altijd dat ik een hekel had aan zeurende huisvrouwen in series. Blijkt nu: huismannen zijn veel erger.
Beter lezen, dat staat er namelijk helemaal niet. Het heeft lage ratings maar kan best renewed worden, het zal niet de eerste keer zijn. Ik ben nog niet verder gekomen dan de eerste aflevering maar ben nog wel van plan om de tweede even te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Ik vond de serie prima zat eigenlijk. Denk dat het eerder weer een probleem is van een serie die ze uitzenden en dan meteen naar een ander tijdslot verplaatsen zodat mensen niet weten waar ze nou eigenlijk moeten kijken.

En inderdaad "likely to be cancelled" is niet hetzelfde als "cancelled".

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

En nu staat er "certain to be cancelled by May, 2014" bij Hostages en Intelligence. Geen moeite mee overigens, best wel 13 in een dozijn series.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

Toen ik het poste over Intelligence, stond er ook al "certain to be cancelled by May, 2014". Hoe zou je dat anders kunnen zien.

Het is natuurlijk een voorspelling van TVBTN met 99,99% zekerheid, want het netwerk zelf heeft nog niets bekend gemaakt. Ze zeggen daar niet zomaar "zeker". Je hebt daar ook nog andere gradaties.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Toch zit er een verschil tussen "ze maken het seizoen af" en "er wordt niets meer uitgezonden". Iets wat de eerste keer dat het werd vermeld in dit topic wel deed vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

jmk schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:35:
Toen ik het poste over Intelligence, stond er ook al "certain to be cancelled by May, 2014". Hoe zou je dat anders kunnen zien.

Het is natuurlijk een voorspelling van TVBTN met 99,99% zekerheid, want het netwerk zelf heeft nog niets bekend gemaakt. Ze zeggen daar niet zomaar "zeker". Je hebt daar ook nog andere gradaties.
Die website heeft het al vrij vaak fout gehad anders. Je weet nooit wat zeker tot het netwerk het zelf aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
Ik heb dit topic al een tijdje niet gevolgd en dan ook aardig wat gemist. ;)
Ik kijk het liefst 'wanneer ik dat wil' en wacht niet wekelijks totdat er weer een aflevering verschenen is, maar kijk vooral al geëindigde series. Ik heb dan ook nog een flinke backlog om in te halen....
Nu bezig met Dexter....
Onder andere Black Sails ziet er goed uit, die kan ik toevoegen aan mijn sickbeard-lijst!
En dan wordt de backlog nog groter...
Zucht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik zie dat ik intussen ook 2 seizoenen Lilyhammer en straks vanaf Februari seizoen 2 van House of Cards voor de kiezen heb. Lilyhammer is best wel grappig. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 22:47
dutchgio schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:21:
...
Onder andere Black Sails ziet er goed uit, die kan ik toevoegen aan mijn sickbeard-lijst!
En dan wordt de backlog nog groter...
Zucht. :+
Van black sails wordt je backlog niet heel veel groter hoor :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iemand al gezien?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/esuS3hp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mmNE4mV.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bxVqlq8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ibxvzyd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is da? Zie ik een western serie die ik gemist heB???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En het enige waar ik aan kan denken is dit:
Afbeeldingslocatie: http://data2.whicdn.com/images/33477987/large.jpg

Het is zo te zien een miniserie van zes afleveringen welke in drie delen is uitgezonden de afgelopen dagen.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 23-01-2014 13:55 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:50:
wat is da? Zie ik een western serie die ik gemist heB???
Nope, het is een scripted miniserie van bijv. Gold Rush, maar dan in de late 19 eeuw gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Klondike follows the lives of two childhood best friends, Bill and Epstein, in the late 1890s as they flock to the gold rush capital in the untamed Yukon Territory. This man-versus-nature tale places our heroes in a land full of undiscovered wealth, but ravaged by harsh conditions, unpredictable weather and desperate, dangerous characters including greedy businessmen, seductive courtesans and native tribes witnessing the destruction of their people and land by opportunistic entrepreneurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
The King In The North!

nice find, ziet er goed uit, goeie cast. had er nog nooit van gehoord maar deze ga ik zeker proberen.

[ Voor 70% gewijzigd door habermas op 23-01-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tsurany schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:54:
En het enige waar ik aan kan denken is dit:
[afbeelding]

Het is zo te zien een miniserie van zes afleveringen welke in drie delen is uitgezonden de afgelopen dagen.
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik die poster zag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Jullie zitten wat dat betreft idd goed. Er is goed gekeken naar GOT.
Kijk zelf maar kijken om te zien of dat zo is.

Geproduceerd door Ridley Scott zorgt in elk geval wel voor hele mooie plaatjes. Epish zelfs.
Echter ook erg breedsprakig zodat je het ook weer zat wordt. Numb3rs en The Good Wife beginnen ook erg goed maar op een gegeven moment stop je met kijken.
Nu is zo'n 6 uur, dat deze miniserie duurt, wel te over overzien maar al snel wordt er erg gemoraliseerd. Daar wordt ik een beetje moe van.

Veel geschreeuw weinig wol in mijn beleving. Al hangt Phyxion het Centraal station in A'dam vol met die plaatjes, wordt het niet een betere serie van...!!

Maar het moet gezegd. Goed geacteerd, prachtige plaatjes en mooie cameravoering.
Wat dat betreft veegt het de vloer aan met pulp als Arrow, The Tommorow people, Banshee en noem maar op.
Ridley Scott kan echter beter kijken of hij nog een laatste keer inspiratie heeft om een klassieker als Bladerunner, Alien of Gladiator te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door mowa op 23-01-2014 16:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mijn post van plaatjes was 1:1 gekopieerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

mowa schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:28:

Ridley Scott kan echter beter kijken of hij nog een laatste keer inspiratie heeft om een klassieker als Bladerunner, Alien of Gladiator te maken.
Met Prometheus heeft ie in elk geval geen klassieker gemaakt, hoewel die film visueel ook wel erg indrukwekkend was. Ik vermoed dat het beste er wel een beetje af is bij hem. Hopelijk verrast ie ons nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/966pE4r.jpg

Duurt ook nogal even :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Comedy Central's Broad City ep 1 gezien...

Um...Right.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Vanmiddag heb ik de eerste aflevering van Helix gekeken, dat kan ook best interessant zijn, maar wel hooguit een enkel seizoen denk ik, ik ben wel bang dat als het goed loopt weer zo ver uitgetrokken wordt dat het nergens meer over gaat :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Episode 1 en 2 van het nieuwe dug dynasty vallen wel big time tegen zeg, bah, waar is mijn oude duck dynasty gebleven, lijkt nu wel heel erg scripted en nep, zeker met die nieuwe personen erin.

Zo even episode 3 zien en als het zo blijft is het exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Net eerste ep gezien van Black Mirror

Non de ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :X 8)7

Wel steengoed :S

Eerste keer sinds jaren dat ik weer echt zit te rillen en beven van angst voor de buis

[ Voor 26% gewijzigd door Guillome op 23-01-2014 20:55 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:46:
Episode 1 en 2 van het nieuwe dug dynasty vallen wel big time tegen zeg, bah, waar is mijn oude duck dynasty gebleven, lijkt nu wel heel erg scripted en nep, zeker met die nieuwe personen erin.

Zo even episode 3 zien en als het zo blijft is het exit.
Dat was het vorig seizoen ook al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black mirror? Die heb ik gemist, dank voor de tip

Episode 3 van duck dynasty was opeens weer erg goed, mmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag wel dat ik ooit info over Black Mirror heb opgezocht (thanks Google :+) maar kennelijk is het niet blijven hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat lezen erover trekt het me toch niet? Of kijk ik nu bij de verkeerde versie. Is die uit 2011?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2011, yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ep 2 ook gezien van Black Mirror. Uit 2011 idd. Weird.

Tja ik hou hier van. Vage shit, vage ideeën, goed geacteerd, gevoel en passie komen over.
Hou ik van :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou ook van vage handel (Utopia (maar niet die SBS rommel!), Orphan Black, Black Swan, Pi, Pulp Fiction.. to name a few) maar op één of andere manier is Black Mirror gewoon niet meegekomen.

Maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ziet er inderdaad vaag uit dat Black Mirror.
In de ene trailer zie je iemand vastzitten in een ruimte van 4 bij 3; omgeven door tv-schermen en in de volgende trailer mensen die veranderen in een zombie door het maken van iPhones?!
Ik denk dat ik de pilot/eerste aflevering maar download en kijk of het wat is, want wordt me nu niet echt duidelijk waar het nou over gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Elke ep is een andere cast en ander verhaal lijn. Is niet een lopend verhaal. Heeft niets met elkaar te maken.
Behalve dan dat het vage weirde verhalen zijn en, vind ik, steengoed uitgevoerd.
Ik zit echt zo te kijken: :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:20
Zijn elke keer losse stukken rondom techonologie/media, ook door verschillende regisseurs als ik het goedheb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dat verklaart het voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik vind Black Mirror ook geweldig. Prachtige bespiegelingen op de moderne wereld. Het idee achter de eerste aflevering is daarbij ook nog enorm grappig.

De titel heeft een dubbele betekenis. Enerzijds slaat het op het het zwarte spiegelende scherm van telefoons/tablets. Ten tweede is het een donkere reflectie van de moderne tijd.

Iedere aflevering is een op zichzelf staand verhaal, lopend van heel realistische en eigentijds tot klassiek science fiction. Dus geen ruimteopera ala StarWars maar fictie gebaseerd op een extrapolatie van de wetenschap.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik zeg zelf altijd dat black mirror een onderdeel van de maatschappij extreem uitvergroot. (en ook een beetje een waarschuwingsgehalte heeft) Het is hier een van mijn favoriete series en kijk echt een hoop series :P Vind het jammer dat er zo weinig afleveringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
mowa schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:28:
Wat dat betreft veegt het de vloer aan met pulp als Arrow, The Tommorow people, Banshee en noem maar op.
Arrow e.v.a. zijn inderdaad wegkijkpulp zonder enige artistiek pretentie (waar je best van mag genieten daar niet van), maar Banshee is dat zeker niet. Dat is echt kwaliteit. Misschien niet iedereens ding, dat mag, maar het is absoluut geen pulp, integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arsimo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:31:
Arrow e.v.a. zijn inderdaad wegkijkpulp zonder enige artistiek pretentie (waar je best van mag genieten daar niet van), maar Banshee is dat zeker niet. Dat is echt kwaliteit. Misschien niet iedereens ding, dat mag, maar het is absoluut geen pulp, integendeel.
Precies, vond het zelf zo'n opmerking waarvan ik dacht: daar reageer ik niet op. Er zouden meer series als Banshee moeten komen, zeker ook de manier waarop het gefilmd is is erg mooi en in mijn ogen goed gedaan, ook veel over nagedacht welke shots het beste overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Banshee vind ik ook pulp, wel zeer vermakelijk. Maar kom op zeg die sex scenes slaan kant nog wal. Vorige aflevering begon als pure softporn wat echt 0,0 aan de verhaallijn toevoegde. Het is puur sex omdat er sex in moet zitten om wat voor reden dan ook.. De serie is enorm simpel en rechtlijnig het doet me denken aan een jaren 80 no fuss actiefilm. Het is ronduit slecht maar toch kijk ik er elke week weer naar uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja dat vind ik ook. Ik vind het eerder overdreven dan dat het echt iets toevoegt aan de serie. Qua verhaal zijn ze nou ook niet echt vooruit gegaan. Nog steeds een trage voorspelbare troep van items die eigenlijk weinig toevoegen waardoor de vaart er ook niet echt in zit.
Wat dat betreft vind ik Strike Back wat boeiender omdat daar wat meer verhaal in zit en de productiewaarde wat beter naar voren komt. Daar zit verder ook nog wel wat sex in wat verder niet zoveel toevoegt, maar het is niet onnodig lang of puur erin vanwege de "kijk ons eens sex hebben in een serie"-gehalte.

Heb de serie voorlopig on-hold staan voor als ik toevallig even niets meer te kijken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als man kan je nooit klagen over teveel sex, komop heren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker wel, of kom je soms tekort.

Banshee was super, maar dat geneuk zit ik echt niet op te wachten, en ik ben alles behalve maar niet preuts.

En verder gaan in [Serie] Banshee

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Phyxion schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:17:
Die vervolgens weer gecancelled wordt :D. Nee, ik heb het helemaal gehad met NBC. Elke keer als ze eens een leuke serie hebben dan wordt het weer gecancelled met een open einde waar je gewoon niet goed van wordt.
Als je kijkt naar wat een succes The Blacklist is zal die niet zo snel verdwijnen, in US alleen al wekelijks een 10 miljoen kijkers. ;)

Ben je nu niet in de war met ABC, waarvan men wel eens zegt dat het staat voor 'Already Been Canceled'? :)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 25-01-2014 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NBC
Never BroadCasted

FOX
Fuck Off eXterminate

CBS
Craig Ferguson. heh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CptChaos schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:57:
[...]
Als je kijkt naar wat een succes The Blacklist is zal die niet zo snel verdwijnen, in US alleen al wekelijks een 10 miljoen kijkers. ;)

Ben je nu niet in de war met ABC, waarvan men wel eens zegt dat het staat voor 'Already Been Canceled'? :)
Nah, ABC is prima. NBC is het drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Phyxion schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:12:
[...]

Nah, ABC is prima. NBC is het drama.
NBC heeft Hannibal, dat alleen al maakt ze best wel OK.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het een hoop gezeur om niets. Elke zender heeft wel eens een serie die niet goed in de markt wordt gezet of minder promotie krijgt dan het verdiend. So be it...
Met de hoeveelheid series die wél gewoon wordt uitgezonden mogen we niet ontevreden zijn, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nieuwe promo voor Hannibal S2:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VPoF9PSv3ws]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:46:
Zeker wel, of kom je soms tekort.

Banshee was super, maar dat geneuk zit ik echt niet op te wachten, en ik ben alles behalve maar niet preuts.

En verder gaan in [Serie] Banshee

:P
Hebben we het hier al niet eens over gehad ?

precies dezelfde discussie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

The Booth at The End is ook wel een intrigerende serie. Is trouwens al wat ouder maar wel de moeite waard. Jammer genoeg alleen geen goede ondertitels voor te vinden.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gestpt met hannibal na 1 of 2 episodes, maar een seizoen 2, toch meepakken? Ik vond aflevering 2 meen ik heel saai. Wordt het nog wal bloederiger enzo?
Yep, vorig seizoen.

En hopelijk mogen jullie nog vele seizoenen klagen over de naakte vrouwen, geniet ik er wel van :+

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Richting het einde werd Hannibal steeds interessanter, maar als je van bloed/vuurwerk/naakt houdt dan is het inderdaad niet je serie.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Eerste ep van Black Sails was zeker niet slecht. Vrij historisch accuraat (tot op zekere hoogte :P) voor een piratenserie. Cast was alleen iets te 'mooi' voor de gritty setting. :P

[ Voor 19% gewijzigd door ijdod op 27-01-2014 09:15 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:05
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:05:
Ik was gestpt met hannibal na 1 of 2 episodes, maar een seizoen 2, toch meepakken? Ik vond aflevering 2 meen ik heel saai. Wordt het nog wal bloederiger enzo?
Ik vond de afleveringen allemaal erg verschillen qua niveau. Soms erg leuke ep, dan weer gevolgd door eentje waar ik m'n aandacht met moeite bij kon houden. Heb seizoen 1 wel helemaal gekeken, omdat het 'concept Hannibal' me wel intrigeert. Hoop dat seizoen 2 een wat constanter (hoog!) niveau haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mefjoew schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:04:
[...]

Ik vond de afleveringen allemaal erg verschillen qua niveau. Soms erg leuke ep, dan weer gevolgd door eentje waar ik m'n aandacht met moeite bij kon houden. Heb seizoen 1 wel helemaal gekeken, omdat het 'concept Hannibal' me wel intrigeert. Hoop dat seizoen 2 een wat constanter (hoog!) niveau haalt.
Ik had het ook, tot afl. 3 was het interessant.
Daarna kwam het al op een "ik bewaar hem wel voor een regenachtige dag" lijstje

Nu er een vervolg komt, ga ik wel kijken, want dat had ik niet verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:14
ijdod schreef op maandag 27 januari 2014 @ 08:10:
Eerste ep van Black Sails was zeker niet slecht. Vrij historisch accuraat (tot op zekere hoogte :P) voor een piratenserie. Cast was alleen iets te 'mooi' voor de gritty setting. :P
Ik ben ook zeer benieuwd naar deze serie. Helaas weer HBO exclusive en ik weiger om voor elke zender een apart abbo te nemen. Vandaag dus maar eens kijken of ik hem elders kan zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Kaap schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:46:
[...]

Ik ben ook zeer benieuwd naar deze serie. Helaas weer HBO exclusive en ik weiger om voor elke zender een apart abbo te nemen. Vandaag dus maar eens kijken of ik hem elders kan zien ;)
Black Sails is een Starz serie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jep, maar dat zal hier wel op het HBO kanaal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Klopt, wordt uitgezonden op HBO. Ik vind het zo jammer dat HBO materiaal niet via Netflix aangeboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ijdod schreef op maandag 27 januari 2014 @ 08:10:
Eerste ep van Black Sails was zeker niet slecht. Vrij historisch accuraat (tot op zekere hoogte :P) voor een piratenserie.
Als je echt gaat nit-picken (muggeziften) zal er vast wel iets te vinden zijn. Voor een piraten-serie niet zo erg, maar bij bijv. Davinci's Demons vond ik het wel slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mefjoew schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:04:
ik blijf de reacties hier wel even in de gaten houden, even zien wat niveau 2 gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

WTF was dat nou voor een lompe actie in The Musketeers? d'Artagnan zit vast gebonden aan die tonnen buskruid terwijl die lont aan springt, hij maakt zichzelf los en het eerste wat hij doet is op die ton af duiken en de lont er uit trekken d:)b
Vervolgens doet hij de deur open waarmee hij nog een stel andere lonten aan steekt.... wat is het gene dat hij nu doet? Hij gaat proberen ze uit te stampen 8)7
Trek die lonten er ook gewoon uit, die dingen waren meer dan lang genoeg om op je dooie akkertje naar de andere kant van de kamer te lopen, een kop koffie te zetten en vervolgens die lonten eruit te trekken... Beetje wazig schrijfwerk, maargoed.

Verder is het een best aardige serie :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, klinkt als een slapstick versie :D

Ik zie het vanavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik vond Hannibal seizoen 1 echt ontzettend goed, maar inderdaad vooral vanaf ep.6 nam het een vlucht wat betreft niveau. Had wbt het verhaal geen seizoen 2 verwacht, ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:40:
:+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt the musketeers wat op pirates of the carribean films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:36:
lijkt the musketeers wat op pirates of the carribean films?
Totaal niet, ben je niet in de war met Black Sails?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:38:
[...]

Totaal niet, ben je niet in de war met Black Sails?
nee, maar ik probeer even te peilen of ik het leuk ga vinden. Ik vind piratenseries leuk en musketeers lijken toch wat op piraten, maar dan zonder boot? Tenminste qua verhaallijnen? Van die verhalen als een vrouw uit een bewaakt ford halen of overvallen op handelskaravaans?

Maar ik download hem wel even, dan kan ik het zelf zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

The Musketeers E2 is ook binnen, aangezien hier men best positief is over Black Sails heb ik die ook maar even op de lijst gezet, vanavond na The Musketeers maar even bekijken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:51:
The Musketeers E2 is ook binnen, aangezien hier men best positief is over Black Sails heb ik die ook maar even op de lijst gezet, vanavond na The Musketeers maar even bekijken.
je moet ook even crossbones in de gaten houden, past volgens mij erg goed naast deze twee. Maar die is nog niet op tv geweest, 1 februari komt dat moois, zie

http://www.thetvdb.com/?tab=series&id=259030&lid=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:40:

Ik zie het vanavond wel.
}:O

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:48:
[...]

nee, maar ik probeer even te peilen of ik het leuk ga vinden. Ik vind piratenseries leuk en musketeers lijken toch wat op piraten, maar dan zonder boot? Tenminste qua verhaallijnen? Van die verhalen als een vrouw uit een bewaakt ford halen of overvallen op handelskaravaans?

Maar ik download hem wel even, dan kan ik het zelf zien.
Nee, de musketeers hebben totaal niks met piraten te maken. Maar ik zou gewoon een aflevering kijken, dan weet je het zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, het heeft beide zwaarden en pistolen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
True Detective was weer goed vond ik. Ik hou wel van de traagheid, het niet alles uitspreken en de mooie beelden. En het diepe depri geblaat van Rust :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Musketeers was weer fijn, heb heel ep 2 eigenlijk met een big smile zitten kijken, net zoals de pilot. Het zal de combinatie van sfeer, droge humor en intriges zijn die het in mijn boek fijn doen :)

En ja lekker suf om die lonten uit te gaan stampen, maar iets met paniek ofzo :+ Ook niet erg handig, iedereen die weleens vuur uit heeft wezen stampen weet wat er kan gebeuren :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ben nog bezig met aflevering 2, heb Black Sails al wel gezien, best een leuke setting! Ga ik ook maar volgen. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Is aflevering 2 er al dan? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Yes, en was weer mooi. Wel voorspelbaar maar de actie, setting het verhaal en comedy doen het leuk. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Van The Musketeers ja.

True Detective is min of meer renewed trouwens (HBO heeft de maker/schrijver voor nog een jaar getekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:20
musketeers lijken toch wat op piraten, maar dan zonder boot
Moest toch even lachen toen ik deze las _O-

Black Sails vond ik wel goed. Maar SB had ergens een iso gevonden ipv een MKV. Gevolg: lelijke ondertitels en zo en beeldkwaliteit vond ik ook niet echt om naar huis te schrijven. Denk dat met een echte HD versie de ervaring iets beter zou zijn.

True Detective vind ik zeker de moeite waard maar is wel een serie die je niet moet bekijken als een half stuk in je voeten hebt en/of half in slaap valt. Je moet er toch wel bijblijven om bepaalde uitspraken te kunnen volgen. Matthew McConaughey is echt wel top. Aanwezigheid van Michelle Monaghan en Alexandra Daddario kan natuurlijk ook geen kwaad :9 hoewel die laatste er blijkbaar niet zo lang in zit

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kenhas schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:12:
[...]
Denk dat met een echte HD versie de ervaring iets beter zou zijn.
Ik had een .mp4 van 560MB (HDTV.x264-2HD) en die ziet er prachtig uit. Zijn die HD versies van meer dan 1GB versies echt veel mooier om te zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:20
Bedoelde, in dit geval, eigenlijk wel meer de ondertiteling en zo. Op die ISO was gele,cursieve ondertiteling en echt in van die blokjes. Verknalde wel veel. En dat terwijl ik meestal zonder ondertiteling kijk. Maar in sommige scenes is er zoveel lawaai dat het soms moeilijk te begrijpen was.

Eigenlijk net eens gekeken en was een ISO van 3.4GB. Had ik nog niet opgemerkt. Toch wel belachelijk slechte kwaliteit dan. Hoe SB aan die versie geraakt is, is me toch een raadsel.

Heb een tijd in SB ingesteld om "HD" binnen te halen en kwam dan uit op bestanden van minder dan 1GB. Daarna eens geprobeerd met instelling op "HD 720p" en kwam dan uit op bestanden van 1.2GB (ongeveer). En verschil is toch wel opmerkelijk. Zelfs mijn vriendin ziet het verschil en dat wil al veel zeggen.
Weet niet of het HD/HD720p zorgde voor grotere bestanden. Kan ook gewoon toevallig zijn dat ie net begon met grotere bestanden. Ik ben al tevreden dat de series binnen komen ;)
Verschil tussen MP4 en andere bestandsindelingen weet ik niet zo echt. Weet dat MKV een container is maar wat er dan in die container zit, weet ik niet

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik had een MKV bestand (usenet) kwaliteit was goed, Engelse subs heb ik elders vandaan getoverd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Goner schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Ik had een .mp4 van 560MB (HDTV.x264-2HD) en die ziet er prachtig uit. Zijn die HD versies van meer dan 1GB versies echt veel mooier om te zien ?
Die heb ik ook het liefst, mooi klein dus neemt niet te veel ruimte in, download snel, en de kwaliteit is goed. Ondertitels zijn ook altijd vrij snel beschikbaar voor die versies.
Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.