Yay!MegaTronics schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:14:
Ik kwam er vanavond achter dat er na 16 jaar een nieuw seizoen van Birds of a Feather is begonnen.
Alleen jammer dat de originele series nergens te vinden is.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Yay!MegaTronics schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:14:
Ik kwam er vanavond achter dat er na 16 jaar een nieuw seizoen van Birds of a Feather is begonnen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ep3 van Helix is ook uit hoorTimocos schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:53:
[...]
Net de eerste 2 episodes bekeken. Beklemmend sfeertje van de basis op de Noordpool is wel leuk gedaan. Special effects zijn weer zoals je van SyFy zender gewend bent. Serie kan echt nog alle kanten op, dus ga zeker nog wel een paar episodes kijken voordat ik oordeel geef of ik hem echt boeiend vind.
Be nice, You Assholes :)
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Oh echt? Ik hoop dat ik m beter vind, want het was voor mij toch wel een serie waar ik erg naar uit keek.Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:50:
[...]
Zo, had ik dat ook maar gedaan, na 30 minuten trok ik het niet meer, wat een slechte pilot. Wat een gaten in het verhaal, ook zo voorspelbaar hoe het gaat lopen, bah, gelukkig nog wat naakt om de pijn wat te verzachten...
To dare is to do
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
EektheMan schreef op maandag 13 januari 2014 @ 07:36:
Voor de liefhebbers, vanavond start het nieuwe seizoen van Archer.
Deze omschrijving vat de seie goed samen: "James Bond meets Arrested Development". Het heeft dan ook veel actors uit AD.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mij greep P&R ook niet in het begin, maar mede door Tom, Andy maar vooral Ron Swanson ben ik deze serie meer op prijs gaan stellen dan The Office.YellowCube schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:19:
Ben vorige week aan Parks and Recreations begonnen, maar dat gaat 'm ben ik bang niet worden.
Het is een zelfde concept als The Office en dat vond ik echt een topserie.
Het concept werkt bij P&R voor mij i.i.g nog niet.
Voor de rest ben ik begonnen aan Bron|Broen (The Bridge). Dat gaat 'm wel worden.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 58% gewijzigd door Goner op 13-01-2014 12:26 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Helix (2014–) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Sci-Fi, Thriller | Runtime: 80min. Doet aan The Thing denken met die claustrofobische sfeer. Het heeft een duidelijke verhaallijn. De eerste 3 afleveringen vond ik in ieder geval heel goed. Er is een voortdurende spanning aanwezig maar zonder echte pieken of schrikmomenten. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hier nog een liefhebber. Hoewel het een heel andere stijl is doet het me soms een beetje aan Terry Pratchett denken. Beiden doen een paar aannames en houden daar keihard aan vast. Alles op wordt op z'n kop gezet maar The Guild is een bloedserieuse organisatie. Grappen hebben ook vaak een dubbele of driedubbele bodem door verschillende culturele elementen te combineren. Het loopt over de anachronismes en vreemde referenties.EektheMan schreef op maandag 13 januari 2014 @ 07:36:
Voor de liefhebbers, vanavond start het nieuwe seizoen van Archer.
Deze omschrijving vat de seie goed samen: "James Bond meets Arrested Development". Het heeft dan ook veel actors uit AD.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Há.Sterling Archer: I'm not saying I invented the turtleneck. But I was the first person to realize its potential as a tactical garment. The tactical turtleneck! The... tactleneck!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Heb hem al gezien ( Usenet). Super start, erg goede serieSagaris schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:43:
Nu 48 minuten in True Detective, wat een ray of sunshine dit.
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
2mb schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:31:
Voor de mensen die Sherlock gezien hebben:
spoiler:Had die mediamagnaat nou een elektronische database in z'n ogen/bril zitten? We zagen telkens stukjes daarvan, maar hij verklaarde dat het enkel in zijn geheugen zat. Lijkt me raar in combinatie met die zoekqueries. Sowieso, wat wilde die man eigenlijk bereiken?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat stukje dat je hem in een grote bibliotheek zag lopen; dat was een visualisatie van zijn "memory palace", oftewel een geheugenpaleis. Dat is een soort techniek die je kan gebruiken om veel dingen te onthouden.2mb schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:31:
Voor de mensen die Sherlock gezien hebben:
spoiler:Had die mediamagnaat nou een elektronische database in z'n ogen/bril zitten? We zagen telkens stukjes daarvan, maar hij verklaarde dat het enkel in zijn geheugen zat. Lijkt me raar in combinatie met die zoekqueries. Sowieso, wat wilde die man eigenlijk bereiken?
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Ja die was echt geweldig idd! Zo jammer dat we weer minstens een jaar kunnen wachten, denk zeer waarschijnlijk nog wel weer meer.
[ Voor 27% gewijzigd door RegularJohn op 14-01-2014 07:40 ]
[ Voor 23% gewijzigd door yinx84 op 14-01-2014 07:53 ]
Indeed! Sherlock was ook echt super, kijk nu al uit naar het nieuwe seizoen! Vanavond staat true detective op het menu, een serie waar ik erg naar uit kijk.Vraaag schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:50:
Chicago P.D. was awesome!
En dat is dan echt een klote bericht! Kan echt zwaar genieten van the Newsroom.wontcachme schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:54:
Fuck Fuck Fuck. Aankomend 3e seizoen van The Newsroom zal de laatste zijn
To dare is to do
Idd dat viel me ook al op, leuk gedaanyinx84 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 07:52:
Leuke referentie trouwens... tot drie keer toe werd Sherlock met een draak in verband gebracht (Dragonslayer, another dragon for you to slay, etc..). Hij speelt Smaug in the Hobbit. Freeman werd 'a terrible burglar' genoemd in de laatste aflevering. Mijn inziens een referentie naar Bilbo
Jep, erg jammer dat dit het laatste seizoen is. Net als Boardwalk Empire overigens. HBO, what are you doingSlaapje schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 07:59:
[...]
Indeed! Sherlock was ook echt super, kijk nu al uit naar het nieuwe seizoen! Vanavond staat true detective op het menu, een serie waar ik erg naar uit kijk.
[...]
En dat is dan echt een klote bericht! Kan echt zwaar genieten van the Newsroom.
Series stoppen op hun hoogtepunt voordat het bergafwaarts gaatPhyxion schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:01:
[...]
Jep, erg jammer dat dit het laatste seizoen is. Net als Boardwalk Empire overigens. HBO, what are you doing
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Of worden zoals Ripper Street de nek omgedraaid omdat ze moeten concurreren tegen programma's die het gros van de kijkertjes makkelijker tot zich nemen ... lees : "reality/celeb" bagger (IMHO)Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:10:
[...]
Series stoppen op hun hoogtepunt voordat het bergafwaarts gaat
Wow !! Scherp zeg !yinx84 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 07:52:
Leuke referentie trouwens...
[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 14-01-2014 09:57 ]
Denk dat ze dat juist willen voorkomenGoner schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:51:
[...]
Of worden zoals Ripper Street de nek omgedraaid omdat ze moeten concurreren tegen programma's die het gros van de kijkertjes makkelijker tot zich nemen ... lees : "reality/celeb" bagger (IMHO)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Deze doet me in de eerste 30 minuten die ik heb gezien nogal denken aan Resident Evil:mowa schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:21:
Helix (2014–) [afbeelding] IMDb: N/A | Genre: Sci-Fi, Thriller | Runtime: 80min. Doet aan The Thing denken met die claustrofobische sfeer.
Het heeft een duidelijke verhaallijn. De eerste 3 afleveringen vond ik in ieder geval heel goed. Er is een voortdurende spanning aanwezig maar zonder echte pieken of schrikmomenten.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8 / 10
Tsja, Boardwalk Empire zat nog genoeg verhaal in, Al Capone begint net wat op gang te komenTouchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:10:
[...]
Series stoppen op hun hoogtepunt voordat het bergafwaarts gaat
Historisch gezien zou het me niks verbazen als ze Capone een soort van spinoff geven..Phyxion schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:33:
[...]
Tsja, Boardwalk Empire zat nog genoeg verhaal in, Al Capone begint net wat op gang te komen. Voor The Newsroom was er ook nog meer dan genoeg te doen omdat ze toch het nieuws volgen. Ach, hopelijk komt er wat goeds voor in de plaats.
Heeft HBO dat ooit gedaan met een serie dan?Evil Cowman schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:15:
[...]
Historisch gezien zou het me niks verbazen als ze Capone een soort van spinoff geven..
Tuurlijk gaat je vriendin voor.CRXDelSol schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:15:
[...]
Deze doet me in de eerste 30 minuten die ik heb gezien nogal denken aan Resident Evil:
spoiler:Als ze in dat grote centrum naar beneden gaan waar zijn broer doordraait, doet me dat nogal denken aan 'The Hive' van 'Umbrella Corporation' in Resident Evil.
Ben benieuwd.
Ik heb nog niet meer kunnen kijken omdat m'n vriendin toen aandacht wou.
Graag gedaan.wontcachme schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:55:
Dankzij jullie ook Ground Floor gaan kijken. Het is echt een duidelijke "low budget" komedie vergeleken met broadcasters/kabelaars, maar ik heb toch wel erg vaak dubbel gelegen. Dr. Cox maakt daarin veel goed.
Beetje dezelfde sfeer als Men at Work. Dezelfde zender en ook een beetje low budget.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
ja dat is inderdaad ook een puntje wat ik mij later bedacht.. lijkt me erg sterk dat in gedachte houdendePhyxion schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:56:
[...]
Heeft HBO dat ooit gedaan met een serie dan?
Carnivàle, jammer genoegEvil Cowman schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:19:
[...]
ja dat is inderdaad ook een puntje wat ik mij later bedacht.. lijkt me erg sterk dat in gedachte houdende
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
En ik zag telkens maar Dr. Phlox uit Star Trek Enterprisem0nk schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:20:
en de vader van Meredith Grey uit Grey's Anatomy..
Dit probleem is voor mij ook, Catherine uit CSI en vooral James 'Sawyer' Ford uit LOST. (Dit is de ergste, daar is ie zo'n droogkloot met lang blond haar, en hier ineens een persoon met boven(kunst-)matige intelligentie.)m0nk schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:20:
Bitten ook gekeken gisteren, Laura is idd wel een lust voor het oog.. Serie zelf matig, wordt voor mij ook geen blijvertje denk ik, ook gezien met het aantal series dat ik momenteel volg. Denk dat ik er nog een of twee ga kijken en dan beslis wat ik doe.
Intelligence was de pilot wel redelijk.. Nog even wennen aan de cast. Ik zag de hele tijd Catherine van CSI, Sawyer van Lost, en de vader van Meredith Grey uit Grey's Anatomy.. Ga zeker nog wel even door met kijken.
True detective moet ik nog aan beginnen.
Verwijderd
Fargo is an upcoming television series on FX, based on the film of the same name. The series is similar to American Horror Story, in that each season is a self-contained story. Unlike American Horror Story, the cast from each season will not return in the next one.
.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Alleen jammer dat het al 100% zeker is dat de serie gecancelled gaat wordenSpike_wolf schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:57:
De tweede aflevering van Killer Women was al een stuk beter dan de eerste, op deze manier mag dat best een tijdje door blijven lopen
[ Voor 20% gewijzigd door Spike_wolf op 15-01-2014 20:03 ]
Humankind… be both.
Killer Woman notched a 0.7, down two tenths from last week's 0.9 adults 18-49 premiere rating and tying the lowest rating for any Tuesday broadcast original this season.Spike_wolf schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:03:
Nouja, de cijfers van deze aflevering zijn daar nog niet bij mee genomen natuurlijk, en zolang er nog geen officieel oordeel over is kunnen we nog hoop hebben
Hoog tijd dat we Tricia weer eens regelmatig in een leuke rol op de buis zien.
Gewoon positief denken!wontcachme schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:09:
[...]
Killer Woman notched a 0.7, down two tenths from last week's 0.9 adults 18-49 premiere rating and tying the lowest rating for any Tuesday broadcast original this season.
![]()
Ik vind het best meevallen, het moet een beetje op gang komen, wat verhaal bouwen.Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:09:
In vergelijking met Chicago PD is KW wel heul traag![]()
Humankind… be both.
Als het 'hillbilly southern USA sfeertje' jouw ding is moet je ook Friday Night Lights (als je toevallig ook van Amerikaanse sporten houdt, dubbel win) en Justified checken.Eijkb schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:55:
True Detective gezien. Heerlijk. Ik ben nogal een sucker voor het hillbilly southern USA sfeertje en Matthew McConaughey (en natuurlijk ook Woody Harrelson) passen daar prima in. Voor mensen die nu denken "Precies!" nog een filmtip: Mud.
.
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Verwijderd
To dare is to do
Vergeet Salamander nietEijkb schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:55:
Even wat anders! Vlaamse TV series. Gisteren laatste aflevering van Clan gezien. Gaat over 5 zussen waarvan er eentje ongelukkig getrouwd is. Die vent moet dood en dat lukt. Maar wie, hoe etc is de rode draad van het verhaal. Erg goed en grappig. Als je dan toch begint, kan je meteen Quiz me Quick meepakken.
Komt 25/1 pas op TVPhyxion schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:19:
Van Black Sails is de eerste aflevering ook te vinden (in een wat matige kwaliteit). Iemand al gezien?
Nope, een screener. DuckDuckGo.com het maar eens als je niet weet wat het isGoner schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:47:
[...]
Komt 25/1 pas op TV![]()
Is dit een soort onaffe previiew ?
Dank voor de tip. Heb die serie een paar keer gezien op TV. Is wel iets anders dan de absurd humoristische series waar ik het over had maar inderdaad goed te pruimen.
.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 22:29 ]
Humankind… be both.
Nou, als je dezelfde hebt als ik, het geluid valt een beetje tegen ... nogal hol.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:29:
Hoop dat mijn sick-pirate-beard wel een goede versie gevonden heeft.
[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 19-01-2014 19:51 ]
En natuurlijk "Eigen Kweek" niet vergeten. Hoewel het taaltje niet voor iedereen even gemakkelijk te begrijpen isEijkb schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:05:
[...]
Dank voor de tip. Heb die serie een paar keer gezien op TV. Is wel iets anders dan de absurd humoristische series waar ik het over had maar inderdaad goed te pruimen.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
vond het ook een fantastische pilot, een veelbelovende serie. Matthew McConaughey deed t geweldig. hier houd ik het wel even mee vol tot GoT S04jmk schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:49:
True Detective vind ik heel goed. Rustig opgebouwd verhaal, mooie landschappen, zorgvuldig opgebouwde jaren '80 decors. Goed geacteerd, boeiend verhaal. Van de series die zijn gestart in januari zeker een blijvertje.
Ja is het wat? Hij staat hier voor morgenavond op de planning
Tsurany schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:55:
[...]
Allebei dikke prima pilots. Leuke acteurs, goede setting. Zeker het checken waard.Carthrax schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:34:
De eerste aflevering van The Musketeers is ook binnen gekomen. Nieuwe serie van de BBC.
Vanavond maar even kijken of dat de moeite waard is.
Jep, absoluut. Heb echt een uur genotenTsurany schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:55:
[...]
Crossbones is NBC, meh.Tsurany schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:38:
The Musketeers dus ook prima, dat is mooi. Eerste keer dat ik er over hoor maar het klonk al direct veelbelovend. Twee mooie series in een mooie en relatief unieke setting. Als Crossbones nu ook goed uitpakt hebben we weer een paar pareltjes
Als je bedenkt dat ABC al bekend heeft gemaakt dat er maar 6 van de 8 gaan worden uitgezondenCRXDelSol schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:42:
Net Killer Woman verwijderd uit Sickbeard, maar die heeft de huidige 2 afleveringen gedownload, maar er staat al bij 'Ended' .. Zou het?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq