Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Set in present day Washington, D.C., House of Cards is the story of Frank Underwood, a Democrat from South Carolina's 5th congressional district and the House Majority Whip, who, after getting passed over for promotion to Secretary of State, decides to exact his revenge on those who betrayed him.

"Such a waste of talent. He chose money over power, in this town a mistake nearly everyone makes. Money is the McMansion in Sarasota that starts falling apart after ten years, power is the old stone building that stands for centuries. I can not respect someone who does not see the difference."

- Frank Underwood
Personages

U.S. Representative Francis "Frank" J. Underwood, a Democrat and a graduate of The Sentinel, a fictional military college, and Harvard Law School from South Carolina's 5th congressional district and the House Majority Whip. He often breaks the fourth wall to speak directly to the viewer.

Claire Underwood, Francis' wife. She runs the Clean Water Initiative, a non-profit that often gets mixed up in Frank's political scheming.

Zoe Barnes, a reporter for the The Washington Herald. Desperate for a break, she looks for new opportunities to get real political information.

U.S. Representative Peter Russo, a Democrat from Pennsylvania's 1st congressional district. Russo becomes loyal to Frank Underwood after some persuasion.

Doug Stamper, Underwood's chief of staff, abetter and confidant.

Other characters. Garrett Walker, the President of the United States. He increasingly relies on and trusts Underwood. Linda Vasquez, the President's newly-appointed White House Chief of Staff. And Christina Gallagher, a headstrong congressional staffer involved with Peter Russo.

Links
IMDbIMDB: House of Cards (TV Series 2013– )
Wikipedia gebruikt als bron voor dit topicWikipedia: House of Cards
Disclaimer

House of Cards is in één keer beschikbaar gemaakt op Netflix. De regels voor spoilers zijn wat mij betreft dus iets anders dan normaal. Het lijkt me het prettigst om de spoiler-tag te gebruiken voor alle afleveringen behalve aflevering 1. Boven de spoiler schrijf je om welke aflevering het gaat.

....911....

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:33
Gister de eerste aflevering gezien, fantastische serie! Na al het voetbal van de week gaan we weer verder.

To dare is to do

• boe.i
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-01 17:18
De hele serie afgekeken. Lijkt op Boss, jammer dat die gecancelled is.
Prima serie dit, Kevin Spacey is natuurlijk ook een geniale acteur.

• GrooV
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 19-01 20:40
Apart dat dit in een keer op netflix gezet is.

• Eijkb
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15-01 16:55
Heerlijke serie, heerlijk dat ze alles ineens online gooien. Zelf bepalen wanneer je kijkt. Dat is de toekomst.

Is het Koers? Eijkb schrijft voor Het is Koers! over wielrennen.

• Teckna
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 02:35
quote:
GrooV schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:29:
Apart dat dit in een keer op netflix gezet is.
Ben eigenlijk wel blij dat het gewoon in een keer erop staat. Vaak spaar ik gewoon series op om in een keer te kijken maar aan de andere kant mis je nu wel de constante chatter die je krijgt als je van release naar release gaat en mogelijk ook eventuele nieuwe kijkers. Ik ben wel benieuwd hoe het experiment gaat aflopen en of er toekomst in zit.

Ik ben nu halverwege de serie en het begint nu goed op gang te komen in ieder geval ;)

• RBH
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23-12-2018

RBH

Wazzup?

Nog niet eerder van gehoord, klinkt interessant. Eens even drie afleveringen kijken om te zien of ik het wat vind. :)

Op wat voor serie lijkt het ongeveer? Ik lees hierboven Boss, maar dat zegt me ook niks eerlijk gezegd.

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:33
Dan heb je nog een super serie te kijken ;)

Is een politiek drama, met erg sterke acteurs.

To dare is to do

• ChicaneBT
  • Niet online
quote:
RBH schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:18:
Nog niet eerder van gehoord, klinkt interessant. Eens even drie afleveringen kijken om te zien of ik het wat vind. :)

Op wat voor serie lijkt het ongeveer? Ik lees hierboven Boss, maar dat zegt me ook niks eerlijk gezegd.
Ik zou eigenlijk niet weten op welke serie of film House of Cards lijkt. Ik kan enkel zeggen dat ik het echt een aanrader vindt. De acteurprestaties zijn sterk, het verhaal blijft interessant, het spreken van Frank Underwoord rechtstreeks naar de kijker heeft wel iets en natuurlijk het politieke steekspel waar je in meegevoerd wordt. De serie is nooit saai en kijkt daardoor lekker weg.

....911....

• duderuud
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 17-01 01:29

duderuud

Sliden is koel

Dit is al een hele tijd beschikbaar volgens mij? Heb alle afleveringen ook gedownload een paar dagen geleden, 3 afleveringen gekeken. Erg leuke serie!

Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl - Motormedia.nl

• 8088
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
quote:
duderuud schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:23:
Dit is al een hele tijd beschikbaar volgens mij?
Sinds 1 februari.

Zie uit naar het volgende seizoen. Tot die tijd maar eens kijken of het Britse origineel de moeite waard is.

• VHD
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 25-04-2015
Paar dagen terug de eerste aflevering gekeken, in de tussentijd geen tijd meer gehad om te kijken maar het is zeker weten een goeie serie

• mngm
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15-01 09:55
Net alle 13 afleveringen gezien. Prachtige serie.
Aan de ene kant heb je zoveel bewondering voor de sluwheid van Underwood, en aan de andere kant verafschuw je hem.

• krvabo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:56

krvabo

MATERIALISE!

Kevin Spacey is hier echt geweldig in, alleen daarom al is de serie het aanraden waard.
Hoewel dit type serie normaal nooit op mijn radar zou verschijnen ben ik blij dat ik hem toch heb gekeken, want hij pakt je echt van begin tot eind goed vast.

Het spreken naar het publiek is inderdaad goed gedaan; zeker zoals Spacey het doet. Die man heeft een geniale stem.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Rainbow_Dash
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:00

Rainbow_Dash

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

Zit nu op aflv 7, geweldige serie zover. Dankjewel voor het aanmaken van dit topic, anders had ik er nooit van gehoord!

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Lees Film reviews!

• Rainbow_Dash
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:00

Rainbow_Dash

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

House of cardinals XD

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Lees Film reviews!

• VHD
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 25-04-2015
quote:
hahaha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adamoland
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-01 14:28

Adamoland

Multithreaded Tweaker

Top serie. Had in london de posters al zien hangen in februari. Zeker de moeite waard.

imdb: 9/10 van 16,868 users

Adamoland wijzigde deze reactie 03-03-2013 15:55 (35%)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• 8088
  • Niet online
quote:
Da's wel vaker het geval met nieuwe films en series en echt veel zegt 't niet. Nu heeft 47,6% een 10 gegeven; als de hype voorbij is zal 't waarschijnlijk wat lager uitkomen.

8088 wijzigde deze reactie 04-03-2013 00:06 (5%)

• Spike_wolf
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 12:48

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb inmiddels ook alle afleveringen gezien, zeker een aanrader dit.
Ik ben ook zeer benieuwd wat de 'resultaten' van dit release experiment gaan zijn, ik denk dat eigenlijk iedereen er wel over te spreken is, als je op het web je oor te luisteren legt merk je wel dat het overgrote deel van de kijkers al jaren afleveringen opsparen om er meerdere achter elkaar te kunnen kijken wanneer het ze uit komt, en dan heb ik het niet alleen over mensen buiten de US die alles toch al naderhand moeten binnen slepen, ook in de US zijn er ontzettend veel mensen die alles opnemen om later te kijken.

De enige nadelen die ik hier aan zie zijn dat je nu veel makkelijker gespoiled gaat worden omdat er genoeg mensen zijn die twee dagen na de release alle afleveringen al gezien hebben en dat je veel grotere pauzes tussen seizoenen hebt zitten.

De serie zelf is erg netjes uitgewerkt, het verhaal is erg sterk en de personages zijn heel goed gecast.
Die intro mogen ze er van mij uit slopen, ouderwets lomp lang ding, zeker omdat de gedachte was om alles tegelijk te releasen zodat mensen alles achter elkaar door kunnen kijken slaat dat nergens op, ik zit er niet op te wachten om die intro 4 keer op een dag te zien, in die tijd kun je bijna nog een aflevering gezien hebben :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
It's time to roll the dice...
Star Wars Awakens | Instagram | Shapeways

• ChicaneBT
  • Niet online
quote:
Spike_wolf schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:16:
Ik heb inmiddels ook alle afleveringen gezien, zeker een aanrader dit.
Ik ben ook zeer benieuwd wat de 'resultaten' van dit release experiment gaan zijn, ik denk dat eigenlijk iedereen er wel over te spreken is, als je op het web je oor te luisteren legt merk je wel dat het overgrote deel van de kijkers al jaren afleveringen opsparen om er meerdere achter elkaar te kunnen kijken wanneer het ze uit komt, en dan heb ik het niet alleen over mensen buiten de US die alles toch al naderhand moeten binnen slepen, ook in de US zijn er ontzettend veel mensen die alles opnemen om later te kijken.

De enige nadelen die ik hier aan zie zijn dat je nu veel makkelijker gespoiled gaat worden omdat er genoeg mensen zijn die twee dagen na de release alle afleveringen al gezien hebben en dat je veel grotere pauzes tussen seizoenen hebt zitten.

De serie zelf is erg netjes uitgewerkt, het verhaal is erg sterk en de personages zijn heel goed gecast.
Die intro mogen ze er van mij uit slopen, ouderwets lomp lang ding, zeker omdat de gedachte was om alles tegelijk te releasen zodat mensen alles achter elkaar door kunnen kijken slaat dat nergens op, ik zit er niet op te wachten om die intro 4 keer op een dag te zien, in die tijd kun je bijna nog een aflevering gezien hebben :P
Het nadeel lijkt me dat een serie minder lang in the picture staat en dus mensen er minder snel in aanraking mee komen. Misschien is dat minder een probleem omdat mensen die Netflix hebben toch wel direct zien dat er een nieuwe Original Netflix serie opstaat. Verder is, wat je zegt, het bespreken inderdaad minder leuk omdat mensen asynchroon van elkaar de afleveringen bekijken. Ook kijken mensen meerdere afleveringen per keer en je weet dan ook niet meer zo helder wat er in een bepaalde aflevering is gebeurd.

....911....

• Fisico
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 07-01-2015

Fisico

by Fabian

Bijna klaar met het seizoen en ondanks Kevin & Robin pakt de serie mij niet echt. Twee tamelijk matige series kijk ik nog steeds omdat de lol om erover te praten ze leuk is. Dat het niet bij deze serie kan vind ik echt heel jammer. Het is wel fijn dat alles in een keer te bekijken is. Een aantal series volg ik alleen op dvd en in je eigen tempo kijken heeft toch ook wel wat.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Brons
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-01 02:43

Brons

Fail!

Geweldige serie. Heb er echt van genoten. Persoonlijk denk ik wel dat een uitgestelde release beter is voor de hype van de serie, het was nu onmogelijk om de serie te bespreken op fora omdat de spoilers om de oren vlogen. Misschien kunnen ze voor het volgende seizoen een aantal afleveringen per week online zetten, werkt denk ik een stuk beter.

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16:27

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Dat idee heb ik dus ook. Ook in dit topic heb je niet veel meer te bespreken dan een review van het gehele seizoen. Het lijkt me heel lastig om op die manier een hype te creëren. Terwijl de kwaliteit van de serie daar zeker wel naar is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11:08
Daarnet aflevering 1 eens bekeken: in het begin van de aflevering heel veel "wijsheden" en "wijze oude spreuken" die de revue passeerden: is dit enkel het geval geweest bij de eerste aflevering of wordt deze lijn gevolgd in de afleveringen hierna?

Verder een leuke eerste aflevering: ben benieuwd naar de rest geworden in ieder geval.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phyxion
  • Laatst online: 15:02

Phyxion

_/-\o_

Wordt doorgezet, maar wel wat minder. Bekijk absoluut de tweede (en derde) aflevering ook om een beter beeld van de serie te krijgen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• superbassie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16:56
Ben gisteren begonnen met House of Cards. Wat een geweldige serie tot nu toe (aflevering 4) _/-\o_
Kevin Spacey vind ik ook zeer goed als Francis Underwood! d:)b

• deraco96
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 11-01 19:33

deraco96

Altijd.

Zie dit topic nu pas. Zelfde als de anderen eigenlijk, kwam er een paar weken geleden achter dat dit bestond en ik vond het geweldig. Kan wel beamen dat de intro van 2 minuten een beetje veel van het goede is, maar dat was dan ook het enige wat ik minder vond.

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

• superbassie
Zojuist aflevering 11 gezien en ik zal niets spoilen maar deze serie is een aanrader voor fans van The Sopranos, want daar begint het toch wel een beetje op te lijken...alleen dan aan de andere kant van de wet. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
quote:
8088 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:18:
[...]

Sinds 1 februari.

Zie uit naar het volgende seizoen. Tot die tijd maar eens kijken of het Britse origineel de moeite waard is.
Dat is ie zeker! Ik heb die lang lang geleden op tv gezien en niet lang geleden voor een prikkie alle drie "seizoenen" (Brits model, dus drie keer vier eps) op dvd opgepikt. Erg goede serie, prima acteerwerk. Ik ben alsnog benieuwd naar de US serie, hoewel ik twijfel of Spacey kan tippen aan Ian Richardson als Machiavelliaans politicus.

I like bacon!

• gr00v
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19-08-2015
Heerlijke serie. Net op gebotst en ben toch vrij hooked al na 2 afleveringen.

Sterke spacey !

• The Legend
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 13:59
Heb ik hem vorige week ook maar es aan geslingerd. Net de laatste aflevering gezien, goeie serie! Iemand enig idee of al duidelijk is of er meerdere seizoenen komen? Ik vraag me af of je de serie veel langer zo pakkend kan houden.

Ik ben toch malle pietje niet!

• 8088
  • Niet online
quote:
The Legend schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:12:
Iemand enig idee of al duidelijk is of er meerdere seizoenen komen?
A second season of 13 episodes is currently in production.[3][4]

8088 wijzigde deze reactie 17-09-2013 00:03 (18%)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik kwam deze toevallig tegen omdat hij bij de Emmy's genoemd werd als concurrent van Breaking Bad.
Gisteren de eerste 3 afleveringen gekeken en hij is toch wel belachelijk goed!

Vooral het acteerwerk en dan af en toe in de camera kijken om uitleg te geven is strak gedaan, het is wel een serie waar je goed moet opletten want het gaat allemaal best snel net als Suits af en toe.
En Zoe Barnes natuurlijk O+

• DerOllie
  • Laatst online: 13:31

DerOllie

PSN = DerOllie

Gister aflevering 1 bekeken, en na The Newsroom toch ook wel weer vet. Dat "breaking the fouth wall" is zeker vet, geeft een meer insider gevoel voor de kijker. Zo nu alleen de andere 12 afleveringen nog. 8) _/-\o_

www.youtube.com/DerOllie

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
superbassie schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:25:
Zojuist aflevering 11 gezien en ik zal niets spoilen maar deze serie is een aanrader voor fans van The Sopranos, want daar begint het toch wel een beetje op te lijken...alleen dan aan de andere kant van de wet. :D
.... house-of-cards in lijn met sopranos, dat weet ik nu ook weer niet:
spoiler:
het duurde 11 afleveringen voor de eerste moord

bij onze pizzabakkers ligt die verhouding anders. Echter snap ik wel waar je vandaan komt. Draait voornamelijk om manipulatie, details, sociale druk, belachelijke burocratie en soms een goeie doordenker. Wanneer 't genre je ligt, zal deze serie je wel bevallen.

Maar tot nu een zeer smakelijke serie, positief verrast dat netflix zelf met een kwalitatief sterke serie als deze komt. Acteerwerk van Kevin Spacey is sterk en geloofwaardig (niet alles gezien, maar sinds the usual suspects ben ik een fan). Ook de bijrollen worden plezierig geintroduceerd en boeiende karakters van aart. Camera werk, met name het direct spreken tegen publiek, vind ik een leuke afwisseling die niet overmatig toegepast is.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• 2mb
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-01 23:19
The streaming service has just announced that the second season of House of Cards will land on February 14, with all thirteen episodes premiering at once.

Synopsis:
spoiler:
Francis (Kevin Spacey) and Claire (Robin Wright) Underwood continue their ruthless rise to power as threats mount on all fronts. Zoe Barnes (Kate Mara), an up-and-coming reporter and Francis’s former paramour, is inching closer to the truth about his crimes. President Walker’s (Michel Gill) billionaire confidante Raymond Tusk (Gerald McRaney) demands that Francis reciprocate political favors or face retribution. And Claire must confront the increasing glare of the spotlight as it eats away at her and Francis’s once private existence. The Underwood’s must overcome these dangers — past and present — to avoid losing everything, regardless of collateral damage they leave in their wake.

2mb wijzigde deze reactie 05-12-2013 00:57 (62%)

Mijn muziek op SoundCloud

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19-01 19:15
hoezee! dat duurt niet lang meer!

• gr00v
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19-08-2015
Good. Heb ik iets om Justified & Suits mee te combineren dan in afwachting van Game of Thrones.

Er is leven na sons of anarchy / boardwalk empire !

• DerOllie

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
gr00v schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:40:
Good. Heb ik iets om Justified & Suits mee te combineren dan in afwachting van Game of Thrones.

Er is leven na sons of anarchy / boardwalk empire !
Als je dit leukt vind, kan ik The Newsroom ook erg aanraden. 2 series vol kijkplezier van 8)

www.youtube.com/DerOllie

• Emphast
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08:35
The Newsroom loopt inderdaad wat in dezelfde lijn. Beiden toppertjes!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Erg goed nieuws, er zit dus weer voldoende aan te komen voor de liefhebbers van goede series. Vooral dat alles in een keer beschikbaar is, is erg fijn. Van week naar week leven of het op moeten sparen heeft allebei zo zijn nadelen. Tot die tijd nog maar wat net ontdekte vullers kijken.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

4 februari. Kan niet wachten :)

Oh, en dit is een 4k trailer :D

• DerOllie

DerOllie

PSN = DerOllie

Vraagje: 14 februari komt seizoen 2 uit. Komt ie dan ook meteen in het Nederlandse Netflix assortiment?
Ik lees dat daar nog wel eens wat verschil in kan zitten, USA vs NL. Zo ja, dan kun je toch een maand gratis op 13 februari aanvragen voor Netflix, House of Cards seizoen 2 kijken en daarna, als je er verder niets bij hebt zitten, Netflix weer opzeggen? Of is die eerste maand niet voor nieuwe releases ofzo?

www.youtube.com/DerOllie

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

S3 bevestigd *O* http://www.theguardian.co...ards-netflix-third-season
@hierboven; je kunt ook iedere maand nieuw account aanmaken met 9 random cijfers voor bankrekening :X

himlims_ wijzigde deze reactie 07-02-2014 17:27 (33%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Fivel
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16-01 15:16
Morgen vanaf ongeveer 11 uur staat seizoen 2 online ;)

• Martijn19
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 11:43
quote:
Fivel schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:16:
Ik was al benieuwd hoe laat het in onze tijd was :) Bedankt.

• Spacey23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-04-2017
Beter, dan kijken we deze dit weekend mooi even. De reviews zijn positief, maar iets minder als seizoen 1.

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quote:
Fivel schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:16:
Ook meteen op de NL netflix?
Ja dus: https://twitter.com/NetflixNL, daar zeggen ze rond een uur of 10.

Woy wijzigde deze reactie 14-02-2014 09:00 (17%)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

S2 is per direct beschikbaar! E15 staat aan

himlims_ wijzigde deze reactie 14-02-2014 11:24 (19%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15:05

Kecin

Je keek.

Mijn vriendin en ik staan in de startblokken hiervoor. Voor valentijn gaan we een marathon doen (gezien we vorige week ons zoveel-jaar-bij-elkaar jublileum hadden en volgende week ergens op reis gaan leek ons "gewoon" valentijn vieren een beetje saai). Vanavond dus snacks, drank en House Of Cards. Alles in één nacht doorkijken denk ik haha.

-edit-
Geweldig overigens deze tweet van Barack Obama (officiële account!):
https://twitter.com/BarackObama/status/434108103789793281

Kecin wijzigde deze reactie 14-02-2014 11:41 (16%)

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Teckna
Ligt het trouwens aan mij of is house of cards nog niet beschikbaar in HD. Als ik manueel mijn streaming opties bekijk kan ik ook max 1750 kiezen (shift, alt, linksklik en dan stream manager)

edit:

Inmiddels HD beschikbaar :P Binge watching here we go :p

Teckna wijzigde deze reactie 14-02-2014 18:49 (16%)

• 1shot1kill
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13:34
De eerste 6 afleveringen gekeken, blijft een geweldige serie.

spoiler: Eerste aflevering seizoen 2
De dood van Zoe zag ik niet aankomen, wat een briljante aflevering was dat zeg, maar nog geen enkele aflevering die ik zover heb gezien was saai.

• Schimanski81
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online
Wat een opener van s2, heerlijk!

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Tijd voor S03 >:)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

NOOOOOOOO, wat een begin van een seizoen zeg :D
Alleen aflevering s02e01 nog maar gezien, dit weekend verder met de rest.

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:16
quote:
1shot1kill schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:08:
De eerste 6 afleveringen gekeken, blijft een geweldige serie.

spoiler: Eerste aflevering seizoen 2
De dood van Zoe zag ik niet aankomen, wat een briljante aflevering was dat zeg, maar nog geen enkele aflevering die ik zover heb gezien was saai.
Precies. Briljant gedaan :P

TheS4ndm4n#1919

• superbassie
"Welcome back"
Ja de eerste aflevering was wel een binnenkomer, zit er weer helemaal in. :9

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Dat was een geweldige binnenkomer :D
Nu maar even zorgen dat ik de komende dagen tijd kan maken voor nog wat meer afleveringen.

• weststar
  • Laatst online: 18-01 16:44
En Seizoen 2 alweer uitgekeken! :) Erg goed, ik vond Seizoen 1 echter nog iets beter.
Nog genoeg open verhaallijntjes voor het derde seizoen.

Nu mijn vriendin er nog voor zien te porren. ;)

i5 3570K @ 4,4Ghz | Asrock Z77 Pro4 M | ASUS Geforce GTX 960 STRIX | Corsair 16Gb DDR3 @1600Mhz | Crucial SSD 128 +265 Gb | CoolerMaster 212 EVO Cooler

• Teckna
En afgekeken, met een bewuste break ergens na de 6e aflevering gisteren zodat ik vandaag nog wat te kijken had.

Ik moet je zeggen ik zag de finale al wel 4 afleveringen van te voren aankomen, gewoon ook omdat je natuurlijk weet wat de bedoeling is door seizoen 1. Ben erg benieuwd naar de volgende 13 afleveringen in ieder geval. Ik heb wel gewoon geen moment van saaiheid gehad. Het blijft gewoon die trein die maar aan het doordenderen is.

• Sagaris
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 13-01 22:00
Man... wat een gave serie is dit toch. Dertien afleveringen vlammen inderdaad, geweldig!

Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: LG Nexus 5 | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G

• Ves
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 12-01 18:53

Ves

A gadget addicted Bounty

Goed seizoen waar je het einde al een tijdje zag aankomen. Bleef een twijfel als het daadwerkelijk zou lukken. Had Netflix niks gezegd voor 2 weken na de release zou de season finale nog een grotere twijfel zijn geweest.

Er is genoeg materiaal aanwezig voor het volgende seizoen.

• NvM
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 00:36
Tja. Veel te veel gekeken dit weekend. Goed seizoen alleen miste ik zelf de subtiliteit en het onderhuidse van het eerste seizoen. Seizoen 2 was veel meer een openbare bitch fight over wie de grootste inbreng (piemel) had bij de president.

Ondanks het simpelere verhaal toch weer erg genoten van Kevin Spacey.

• BvZwolle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:23
Hey, ik kijk Netflix via de Apple TV en draadloos. Ik heb om de zoveel tijd ( ongeveer halve minuut ) last van haperend beeld. Apple tv loopt op laatste firmware. Ook kijk ik af en toe via de iPad en dan heb ik er geen problemen mee. Wel krijg ik op de iPad alleen maar Engelse ondertiteling en als ik Nederlandse gebruik krijg ik het geluid van het commentaar van de seriemaker... Iemand hier ook last van?

Vette serie btw!!!

• OkkE
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 08:56

OkkE

Front-end ninja :+

quote:
BvZwolle schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:07:
Hey, ik kijk Netflix via de Apple TV en draadloos. Ik heb om de zoveel tijd ( ongeveer halve minuut ) last van haperend beeld. Apple tv loopt op laatste firmware. Ook kijk ik af en toe via de iPad en dan heb ik er geen problemen mee. Wel krijg ik op de iPad alleen maar Engelse ondertiteling en als ik Nederlandse gebruik krijg ik het geluid van het commentaar van de seriemaker... Iemand hier ook last van?

Vette serie btw!!!
Misschien komt het dan toch door dat je wifi de bandbreedte voor HD net niet aan kan, aangezien je iPad (waarschijnlijk) een lagere resolutie gebruikt. Zelf kijk ik ook via Apple TV (via draadje) en iPad (niet retina) en heb met beide geen haperend beeld.

Audio bij NL ondertitels (op iPad) heb ik nog niet getest, kijken altijd zonder ondertitels.

Gister begonnen met seizoen 2, vond 'm toch al direct weer goed beginnen. Had niet verwacht dat gelijk in de eerste aflevering
spoiler:
...Zoe zou worden vermoord. Wat me wel opviel, ze hadden logischerwijs beeldmateriaal van haar moord, dan hadden ze toch ook een man naar dat punt op het perron zien lopen. Daar werd niks over vertelt, wat ik wel had verwacht. Dat ze vervolgens Underwood niet zouden herkennen had ik logischer gevonden, ipv niks over melden.

Verder vind ik het een geweldige tv show. Al is het soms wel een beetje ingewikkeld met hoe de hele politiek werkt in USA, heb me daar nooit zo in verdiept.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
BvZwolle schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:07:
Hey, ik kijk Netflix via de Apple TV en draadloos. Ik heb om de zoveel tijd ( ongeveer halve minuut ) last van haperend beeld.
zegt meer over je apple meuk of wifi dan over Netflix imho :X

S2 ging mij te snel, daarmee bedoel ik op de stappen richting presidentschap. Hadden best wat meer hindernissen in mogen zitten. Maar goed, dat is weer de skills van francis zullen we maar zeggen :+
Nu weer eeuwigheid wachten op S3 (reeds aangekondigd). De downfall van....?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• GeeEs
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-12-2018
Gisteren voor de grap ook even de originele? House of Cards (ook op netflix) opgezet... Gaat dan dus over de prime minster van Engeland... grappig wel om te zien dat ze deze bijna 1 op 1 hebben nagemaakt...

De amerikaanse versie vond ik wel een stuk leuker/spannender tot nu toe. Uiteraard logisch, want wat meer up to date etc... De engelse is wel meer stylish.

Helaas S2 er ook keihard doorgejaagd afgelopen weekend :P.. Nu dus weer wachten inderdaad.

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Oh, gaaf dat de originele House of Cards ook beschikbaar is op netflix, die ga ik dan zeker ook even kijken nadat ik de laatste paar afleveringen van S2 gekeken heb.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• ChicaneBT
  • Niet online
spoiler: Seizoen 2 Aflevering 10
Of een iets eerdere aflevering dat weet ik niet meer :P. Hoe kan het zijn dat die hacker Doug zijn telefoon volgt? Hoe kent hij Doug, hoe kent hij zijn nummer en waarom volgt hij hem? Weet hij ook iets van het hele Rachel verhaal of dat niet? Soms worden stukjes informatie weggelaten in de serie die wel gebeuren maar die je niet ziet. Kan ook gewoon zijn dat ik het niet gezien heb omdat ik vrij veel :P afleveringen achter elkaar heb gekeken.

Ik vind de dynamiek trouwens wel minder geworden nadat die journalisten zijn opgeruimd.

ChicaneBT wijzigde deze reactie 18-02-2014 19:05 (8%)

....911....

• Fisico

Fisico

by Fabian

Van mij mogen de spoilertags wel weg, gewoon niet in het topic komen als je nog niet klaar bent is het normale beleid. De eerste ep was echt geweldig en geweldadig met de dood van Zoe. Dat Frank dat zou doen had ik niet verwacht. Dat hij er zo makkelijk mee weg zou komen trouwens ook niet. Dat hij pas aan het einde tegen ons begon te praten gaf mij echt een boost voor de rest van het seizoen. Waarbij ik lang heb gedacht dat dit seizoen zou draaien om de president in het zadel te houden, zodat hij pas volgend seizoen (desnoods via de verkiezingen) een good naar de macht zou doen.

Veel twists en truns,maar uiteindelijk toch ook wel een wie heeft de langste / wie kan het verste pissen. De verhaallijn Doug, Rachel en de hacker werd mij ook niet helemaal duidelijk. Het zal niet zo zijn dat de hacker gegevens van Rachel had en hij wist volgens mij pas toen zij de naam van Doug zei dat het Doug zijn telefoon was. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij alle telefoons in de buurt van Frank volgende.

Kevin is goed, maar vlak ook Robin niet uit. Die speelt met veel overtuiging het ijskonijn met soms een erg klein hartje. Hoe zij op het eind Frank op zijn nummer zet, maar ook haar fotograaf d'r leven uitwerkt is echt heel sterk. In allebei de gevallen doet het haar zeker wel wat. Weer erg genoten en benieuwd wat Frank in het ovale kantoor gaat doen, behalve met die ring op de tafel rammen.

Grootste wtf moment, de trio met de beveiliger, waarom?????

• RocketKoen
quote:
ChicaneBT schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:04:
spoiler: Seizoen 2 Aflevering 10
Of een iets eerdere aflevering dat weet ik niet meer :P. Hoe kan het zijn dat die hacker Doug zijn telefoon volgt? Hoe kent hij Doug, hoe kent hij zijn nummer en waarom volgt hij hem? Weet hij ook iets van het hele Rachel verhaal of dat niet? Soms worden stukjes informatie weggelaten in de serie die wel gebeuren maar die je niet ziet. Kan ook gewoon zijn dat ik het niet gezien heb omdat ik vrij veel :P afleveringen achter elkaar heb gekeken.

Ik vind de dynamiek trouwens wel minder geworden nadat die journalisten zijn opgeruimd.
De hacker heeft dankzij die journalist toegang tot de servers van at&t.
En hij kent Doug omdat Doug degene is die hem dwong om de journalist the framen.

TheS4ndm4n#1919

• T0ny
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12-01 14:04
Dat moment dat Freddy hem verteld dat de "ribs" zo lekker smaken omdat zijn nieuwe slager de biggen illegaal slacht en uren laat doodbloeden.
De slachtkamer is geluid dicht omdat ze dan de stress niet voelen en ze verrast worden door de plotse dood, en dat hij diezelfde dag nog Zoe op precies dezelfde manier aan haar eind laat komen vond ik een sterk maar ijzingwekkend moment.

President Walker kon ik weinig hoogte van krijgen, tot het eind aan toe had hij eigenlijk niet door dat Francis hem onder de bus had gegooid.
Ondanks dat hij eerder al wel vermoede dat het een groot vooropgezet plan was.

"The higher up the mountain the more treacherous the path."

T0ny wijzigde deze reactie 19-02-2014 01:17 (5%)

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quote:
Fisico schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:35:
Grootste wtf moment, de trio met de beveiliger, waarom?????
Inderdaad, dat vond ik ook niet echt heel erg nodig. Ik snap wel dat het nog verder illustreert wat voor vreemde relatie frank en zijn vrouw hebben, maar toch vond ik dat echt als een vreemd stukje tussendoor voelen, waar verder ook niks mee gedaan word.
quote:
RocketKoen schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 00:44:
[...]

De hacker heeft dankzij die journalist toegang tot de servers van at&t.
En hij kent Doug omdat Doug degene is die hem dwong om de journalist the framen.
Nee, want daar confronteert hij die FBI agent pas later mee, hij wist daarvoor niet dat Doug de opdracht gegeven heeft om die journalist te framen, pas als hij weet dat Doug contact met Rachel heeft weet hij hoe het zit. Het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe hij op Doug of Rachel uitgekomen is.

Aan de andere kant is het natuurlijk wel vrij duidelijk dat die Journalist iets met Frank en zijn personeel van doen heeft, dus dat is wel een aanknopingspunt voor hem.

Woy wijzigde deze reactie 19-02-2014 09:14 (48%)

• T0ny
Doug (may he rest in peace!) was de rechterhand van Underwood, dat hij hem volgt is logisch.
Door AT&T te hacken kon hij zien wie er bij Doug in de buurt was, uiteraard gebruikt ze een burner phone maar omdat ze haar naam zij toen de hacker haar belde wist ie dat er iets niet klopte.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
T0ny schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:32:
Doug (may he rest in peace!) was de rechterhand van Underwood,
heb ik iets gemist; hoe/wat/waar is doug foetsie?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Die is er nog gewoon hoor :)

• T0ny
quote:
Hoe ben je daar zo zeker van?
Op het eind van aflevering 13 zie ik hem toch duidelijk dood in het bos liggen nadat Rachel ongeveer 12 uur eerder een baksteen tegen zijn hoofd aan had geslagen, meerdere malen zelfs!
Doug zijn rol was ook een beetje een dead-end(!) geworden door de komst van Seth, die eigenlijk een jongere maar ambitieuzere versie van Doug is.

Misschien zit ik er naast en was een grote red herring maar zou me niets verbazen als Rachel en de hacker een shitstorm naar DC gaan brengen.

• Teckna
Ik vermoed dat seizoen 3 inderdaad zal gaan over een Underwood die zijn positie moet beschermen door alle schandalen die hij gepleegd heeft om op zijn positie te komen. :) Defense ipv offense.

• krvabo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:56

krvabo

MATERIALISE!

Het viel me ook wel op hoe snel redelijk vaste characters uit de serie / lopende verhaallijnen relatief makkelijk uit de weg werden geruimd.
Zoë dood, vrouwelijke journalist die er de brui aan geeft, vriend van Zoë (Lucas) die in de gevangenis belandt, Tom (baas van de krant) die het verhaal niet publiceert, die zwangere Hippiechick die een rechtzaak tegen Claire wilde beginnen doet het niet meer omdat Claire ineens uit het niets 'haar bedrijf' opgeeft, Freddie die uit het verhaal verdwijnt, Doug dood (of iig, lijkt er op), die secretaresse/vriendin van Peter Russo die ontslagen wordt, de president / zijn vrouw / Linda Vasquez, etc..

Bijna de hele vaste cast van seizoen 1 is er aan het einde van seizoen 2 niet meer bij 8)7 :P

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• NvM
quote:
krvabo schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:22:
Het viel me ook wel op hoe snel redelijk vaste characters uit de serie / lopende verhaallijnen relatief makkelijk uit de weg werden geruimd.
Zoë dood, vrouwelijke journalist die er de brui aan geeft, vriend van Zoë (Lucas) die in de gevangenis belandt, Tom (baas van de krant) die het verhaal niet publiceert, die zwangere Hippiechick die een rechtzaak tegen Claire wilde beginnen doet het niet meer omdat Claire ineens uit het niets 'haar bedrijf' opgeeft, Freddie die uit het verhaal verdwijnt, Doug dood (of iig, lijkt er op), die secretaresse/vriendin van Peter Russo die ontslagen wordt, de president / zijn vrouw / Linda Vasquez, etc..

Bijna de hele vaste cast van seizoen 1 is er aan het einde van seizoen 2 niet meer bij 8)7 :P
En dat allemaal om president te worden. Ik weet het niet. Als je iedereen loost of van je vervreemdt, zelfs je vrouw, wiens president ben je dan?

• RocketKoen
quote:
NvM schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:29:
[...]

En dat allemaal om president te worden. Ik weet het niet. Als je iedereen loost of van je vervreemdt, zelfs je vrouw, wiens president ben je dan?
Daar ging het ook niet om.
Aflevering 1 van seizoen 1 begint met Underwood die door de president genaaid wordt, en zweert wraak te nemen.
Mission accomplished :P

TheS4ndm4n#1919

• ChicaneBT
  • Niet online
Jammer dat seizoen 2 alweer is afgelopen. Ik vond eigenlijk seizoen 1 beter. Seizoen 2 zakt een beetje in nadat die journalisten weggewerkt zijn. Totdat moment is het hartsikke goed en ook daarna zijn er hele goede momenten natuurlijk. Het verhaal met Tusk en Dalton wordt alleen een beetje saai. Ik had liever gezien dat er meer politieke zaken hadden gespeeld.

Verder snap ik ook niet dat Claire ervoor zorgde dat secretaresse/vriendin van Russo werd ontslagen. Ze wilde natuurlijk vertrouwen winnen bij de vrouw van de president maar die secretaresse was een van de mensen die Underwood informatie door kon geven.

Over dat trio. Misschien is het om Amerika te schockeren hiermee of is het wel op gay/bi weer extra aandacht te geven.

....911....

• mngm
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15-01 09:55
De relatieproblemen tussen president en zn vrouw beginnen pas echt vanaf het moment dat Claire zegt dat die vriendin van Russo bekend staat om met haar bazen te slapen. Op die manier drijft ze de president en zn vrouw uiteen, waardoor de positie van de president verzwakt, en dat is dan weer goed voor Underwood :)

• Fisico

Fisico

by Fabian

quote:
krvabo schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:22:
Dat vind ik juist lef hebben, de vaste cast opruimen in een seizoen (oke Zoe is visueel een gemis). Dat zouden meer series moeten doen, daarmee wordt het ook veel minder voorspelbaar. De vraag is natuurlijk of de hacker en Rachel elkaar vinden. Voorlopig reed zij weg in Doug zijn auto. Hij had Doug nodig als tegenwicht voor de FBI. Zonder Doug is de FBI-man minder van plan hem een goede positie te geven en komt de journalist zeker niet vrij.

Er zijn nog wel wat losse eindjes die samen kunnen komen. Ik ben benieuwd waar het heen gaat, maar dat weten dus pas over een jaar?

• johncheese002
  • Registratie: december 2004
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

Tot eergisteren nog niet eens van HoC gehoord, zojuist S02 afgegeken :P Wat een dikke serie weer! Topper!
13 afl. vlammen, achter elkaar- zo zit je ook lekker in het verhaal.

En dan te bedenken dat dit een inhouse-serie is, door Netflix zelf geproduceerd (ivm de kosten ipv kopen)!

Nu nog S01 kijken, ben benieuwd!
Net als waar S03 over zal gaan, positie verdedigen, nieuwe verkiezingen+opponent uit de weg ruimen?
Oude schandalen dito… :)

Gaaf hoor, HoC!

Terrified, mortified, petrified, stupified....by you! J. Nash "A Beautiful Mind."

• RocketKoen
quote:
johncheese002 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:46:
Tot eergisteren nog niet eens van HoC gehoord, zojuist S02 afgegeken :P Wat een dikke serie weer! Topper!
13 afl. vlammen, achter elkaar- zo zit je ook lekker in het verhaal.

En dan te bedenken dat dit een inhouse-serie is, door Netflix zelf geproduceerd (ivm de kosten ipv kopen)!

Nu nog S01 kijken, ben benieuwd!
Net als waar S03 over zal gaan, positie verdedigen, nieuwe verkiezingen+opponent uit de weg ruimen?
Oude schandalen dito… :)

Gaaf hoor, HoC!
Spacey was gisteren bij de Daily show. Daar werd hij ook gevraagd waarom Netflix.
Blijkbaar hadden alle netwerken zijn pitch al afgewezen.
Toen kwamen ze bij Netflix. Die bestelden meteen 26 afleveringen. Ze hoefden niet eens een pilot te zien.

En in een interview bij een ontbijtprogramma zei hij dat hij complimenten had gekregen van echte amerikaanse politici. De serie was 99% realistisch.
Het enige wat niet realistisch was is dat er in de serie daadwerkelijk wetten worden aangenomen terwijl dat in het echt vrijwel niet meer gebeurt ;)

TheS4ndm4n#1919

• ChicaneBT
  • Niet online
WTF? Iemand die twee Oscars heeft gewonnen niet eens een pilot aflevering geven. Logisch dat Netflix wel serieus heeft geluisterd naar Spacey. Toch vind ik het jammer dat alle aflevering in één keer beschikbaar zijn. Zo ontstaat er minder discussie en ben je snel uitgekeken. Dat laatste hangt natuurlijk van jezelf af maar als ze allemaal beschikbaar zijn kijk je ze snel weg.

ChicaneBT wijzigde deze reactie 19-02-2014 23:00 (3%)

....911....

• Fisico

Fisico

by Fabian

Ik heb begrepen dat andere netwerken juist wilde dat hij eerst een pilot zou maken. Dat wilde hij niet want in een pilot moet een compleet verhaal zitten met een introductie van personen. Kevin vond dat hij daarvoor meer tijd nodig had. Of het een hele dure serie om te maken is, dat weet ik niet. Veel onbekende acteurs en de twee hoofdrolspeler krijgen ook andere kansen. Kevin om een serie te maken en Robin om met regie te oefenen. Geld is soms ook niet alles. Of alles in een keer beschikbaar stellen nou heel handig is, daar twijfel ik over. Ik vind een week van spanning en discussie met collega's ook wel erg fijn. Gelukkig zijn er nog een paar series die wij allemaal volgen. HoC had ik wel als eerste uit, dus nog een paar dagen mijn mond houden, anders schrikken ze niet van de ring op het bureau van de president.

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
ChicaneBT schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:00:
WTF? Iemand die twee Oscars heeft gewonnen niet eens een pilot aflevering geven. Logisch dat Netflix wel serieus heeft geluisterd naar Spacey. Toch vind ik het jammer dat alle aflevering in één keer beschikbaar zijn. Zo ontstaat er minder discussie en ben je snel uitgekeken. Dat laatste hangt natuurlijk van jezelf af maar als ze allemaal beschikbaar zijn kijk je ze snel weg.
Tsja, ik persoonlijk vind die hele Oscars echt helemaal niks toevoegen als graadmeter van kwaliteit. Goede acteurs krijgen soms nooit een Oscar, slechte acteurs krijgen in eens wel een Oscar (idem met de films). Nee, een goede acteur krijg zelf wel erkenning na jaren acteerwerk, daar is zeker geen Oscar voor nodig.

• NvM
quote:
Phyxion schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:56:
[...]

Tsja, ik persoonlijk vind die hele Oscars echt helemaal niks toevoegen als graadmeter van kwaliteit. Goede acteurs krijgen soms nooit een Oscar, slechte acteurs krijgen in eens wel een Oscar (idem met de films). Nee, een goede acteur krijg zelf wel erkenning na jaren acteerwerk, daar is zeker geen Oscar voor nodig.
Nou zijn toevallig bij Kevin Spacey die twee Oscars wel een graadmeter van kwaliteit.

• jmxd
  • Niet online
President Frank Underwood _O_

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
NvM schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:54:
[...]

Nou zijn toevallig bij Kevin Spacey die twee Oscars wel een graadmeter van kwaliteit.
Maar die was zonder Oscars net zo goed geweest en net zo gerespecteerd ;)

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quote:
Waarom zou je eerst S02 kijken en dan pas S01 :? Nu weet je al redelijk wat er in seizoen 1 gaat gebeuren, en is een stuk van de lol er wel vanaf.

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18-01 14:08

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

quote:
Woy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:49:
[...]

Waarom zou je eerst S02 kijken en dan pas S01 :? Nu weet je al redelijk wat er in seizoen 1 gaat gebeuren, en is een stuk van de lol er wel vanaf.
Plus het feit dat het eigenlijk 1 doorlopend verhaal is...

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• T0ny
quote:
Mijn favoriete TV president tot nu toe is Charles Logan (24), maar Francis maakt zeker kans op die spot.

• RocketKoen
quote:
T0ny schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:07:
[...]

Mijn favoriete TV president tot nu toe is Charles Logan (24), maar Francis maakt zeker kans op die spot.
En president Camacho dan? ;)

TheS4ndm4n#1919

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Geniale film is dat zeg :D

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 19-01 22:03

steveman

"Be curious"

Ha, en dan nu het verval }) >:)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True