Alle quotes van Frank op een rij:
http://thewhipquotes.tumblr.com/
"Friends make the worst enemies"
— Frank Underwood
http://thewhipquotes.tumblr.com/
"Friends make the worst enemies"
— Frank Underwood
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 23-02-2014 02:28 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Genoeg skeletten in zijn kast die hij moet beschermen. En eentje daarvan heeft net Doug vermoordt.Donstil schreef op zondag 23 februari 2014 @ 02:26:
Ik weet het nog zo net nog niet voor seizoen 3, de president heeft toch wel een hele andere rol binnen de Amerikaanse regering dan de wip en vp hebben.
Het stiekeme zal er wel een beetje af gaan, de president wordt natuurlijk 24/7 gevolgd en dient ook deel te nemen aan openbare gelegenheden, staatsbezoeken enz enz.
Daar zie ik het regelen van geheime afspraakjes, nachtelijke meetings enz gewoon niet tussen.
[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 23-02-2014 12:21 ]
In het geval van een vallende president door welke reden dan ook wordt de VP president zoals nu gebeurde, voor zover ik weet zit die VP de termijn dan gewoon uit. Er komen geen vervroegde verkiezingen zoals we dat hier kennen.RocketKoen schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:20:
[...]
Genoeg skeletten in zijn kast die hij moet beschermen. En eentje daarvan heeft net Doug vermoordt.
Daarnaast zal er wel een druk zijn om nieuwe verkiezingen uit te schrijven, aangezien hij nooit gekozen is door het volk.
En nu hij de hoogste boom heeft moet hij dealen met alle lagere politici die op zijn baan azen.
Verwijderd
Omdat S02 eerst gedownload is…als ik een nieuwe serie zie, die al uit is- dan haak ik eerst in bij een recente episode, sommige series hebben even nodig 'om op gang te komen' zeg maar…Woy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:49:
[...]
Waarom zou je eerst S02 kijken en dan pas S01Nu weet je al redelijk wat er in seizoen 1 gaat gebeuren, en is een stuk van de lol er wel vanaf.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 18:19 ]
Wat een ongeduldige manier van series kijken. Aan de hand van welke factoren bepaal jij dat in een serie het verhaal nog niet genoeg op gang is gekomen? Hoe kun je dat bepalen als je het verhaal niet kent omdat je er midden in begint? Je weet niet eens op welk punt je je in het verhaal bevindt omdat je totaal onbekend bent met het verhaal. Begin je dan ook halverwege in een boek? Ik begrijp niet goed waarom je er überhaupt tijd aan besteedt als je te ongeduldig bent om een gedegen ontvouwing van een plot of verhaal uit te zitten.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:15:
[...]
Omdat S02 eerst gedownload is…als ik een nieuwe serie zie, die al uit is- dan haak ik eerst in bij een recente episode, sommige series hebben even nodig 'om op gang te komen' zeg maar…
Verwijderd
Dat zeg je goed, halverwege in een boek en soms alleen passages die mij interesseren!NvM schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:25:
[...]
Wat een ongeduldige manier van series kijken. Aan de hand van welke factoren bepaal jij dat in een serie het verhaal nog niet genoeg op gang is gekomen? Hoe kun je dat bepalen als je het verhaal niet kent omdat je er midden in begint? Je weet niet eens op welk punt je je in het verhaal bevindt omdat je totaal onbekend bent met het verhaal. Begin je dan ook halverwege in een boek? Ik begrijp niet goed waarom je er überhaupt tijd aan besteedt als je te ongeduldig bent om een gedegen ontvouwing van een plot of verhaal uit te zitten.
Dit vond ik ook wel een rare scène. Totaal overbodig omdat er verder niets mee gedaan werd.Fisico schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:35:
Grootste wtf moment, de trio met de beveiliger, waarom?????
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2014 17:48 ]
Voor dit topic geld hetzelfde als alle andere TV show topics. Als je nog niet alle uitgezonden afleveringen gezien hebt moet je hier weg blijven als je niet gespoild wil worden.AequitasII schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:21:
Lekker spoilertopic dit zeg. Wel echt een geniale serie!
Die scene kwam op mij ook echt heel vreemd over, ik kan me niet voorstellen dat Frank daar iets mee kan later anders dan Michen chanteren wellicht.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:00:
Dat was idd een beetje typisch, dat trio…was dat nou een machtsdingetje of gewoon spontaan uit lust/verbondenheid met die bodyguard, of om gewoon te showen dat 'keurige' lieden ook weleens kinky dingen doen? Wellicht een combinatie van bovenstaande…who knows.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
ja die laatste scene is koning. Ik zoek nog een wallpaper (1920x1080) met hem achter die tafel. Nog niet kunnen vinden tot nu toe...driedees schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:27:
Even een crosspost uit het algemene Netflix-topic. Nadat ik S02 van HoC US heb gezien, toch maar HoC UK aangezet. Die serie diende als basis voor Kevin Spacey en na een wat trage start in aflevering 1, is dat toch wel een aanrader. Er zitten overeenkomsten tussen beide series, maar ook genoeg verschillen. Ik ben erg fan van Brits acteerwerk, sarcastisch, hautain, duidelijke klassenverschillen in de samenleving en de Francis (Urquhart) uit de Britse serie is misschien nog wel harder dan Underwood.
Over de US versie, die laatste scene met Underwood, hoe die de camera in kijkt. BAAS!!!
www.youtube.com/DerOllie
Deze?DerOllie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:47:
[...]
ja die laatste scene is koning. Ik zoek nog een wallpaper (1920x1080) met hem achter die tafel. Nog niet kunnen vinden tot nu toe...
[ Voor 37% gewijzigd door Kecin op 26-03-2014 10:14 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
ja die ja, alleen niet echt scherp, screengrab, had gehoopt dat HoC er nog een officiele wallpaper van zou maken...Kecin schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:13:
Mijn god, door seizoen 2 heen. Meesterlijk, de dialoog is geweldig. Hierboven las ik iets over de Britse versie. Daar ga ik even achteraan!
[afbeelding]
[...]
Deze?
http://i1.ytimg.com/vi/V4Y_vyMw4FI/maxresdefault.jpg
[ Voor 10% gewijzigd door DerOllie op 26-03-2014 15:16 ]
www.youtube.com/DerOllie
Google: House of cards ring, ergens rond de bovenste 10 van resultaten:UltraSub schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:23:
Ik ben even kwijt wat ook weer het verhaal achter het kloppen op tafel met de ring was. Dat heeftie een keer uitgelegd meen ik. Iemand?
"Something my father taught me. It's meant to harden your knuckles so you don't break them if you get into a fight. It also has the added benefit of knocking on wood. My father believed that success is a mixture of preparation and luck. Tapping the table kills both birds with one stone." -- Frank Underwood to Raymond Tusk
[ Voor 40% gewijzigd door DerOllie op 26-03-2014 17:27 ]
www.youtube.com/DerOllie
ThanksDerOllie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:25:
[...]
Google: House of cards ring, ergens rond de bovenste 10 van resultaten:
https://answers.yahoo.com...qid=20140225154014AAcNCCG
[...]
Ik interpreteerde ik het niet als een trio. Het is veel meer alsof Claire de catalyst is om Frank en Meechum hun heil bij elkaar te laten zoeken. Dat wordt ondersteund door de wijze waarop ze naar hen kijkt, haar vraag de volgende ochtend 'How did you sleep?', beantwoord met 'Like a baby', alsof ze het nodig vond dat Frank even moest relaxen tijdens alle stress. Van de seizoen 1 episode op zijn alma mater kan je ook concluderen dat Frank gay of biseksueel is.Grootste wtf moment, de trio met de beveiliger, waarom?????
[ Voor 5% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-04-2014 12:22 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
House of Cards is nu beschikbaar in 4k, zou het dan niet mogelijk zijn om een high-res screengrab van deze scene te maken? Ik zou graag een 2560x1440 versie van die wallpaper willen...Kecin schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:13:
Mijn god, door seizoen 2 heen. Meesterlijk, de dialoog is geweldig. Hierboven las ik iets over de Britse versie. Daar ga ik even achteraan!
[afbeelding]
[...]
Deze?
http://i1.ytimg.com/vi/V4Y_vyMw4FI/maxresdefault.jpg
Ik denk dat hij verwachtte dat Peter zich sneller zelf van kant zou maken. De tijd begon te dringen voor hem met Peter aangezien er niet zoveel tijd meer was om de VP als Governor weer in t zadel te krijgen. Tenminste, dat gevoel kreeg ik toen ik de laatste paar scenes met Peter bekeek.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:47:
Klopt, dat gevoel had ik ook een beetje, met name met de moord op Peter. Een beetje te grof voor iemand die normaal zo sneaky te werk gaat. Dat hij Zoe vervolgens zelfs eigenhandig van kant maakte (Peter was toch een beetje murder by proxy) was ook net een stapje verder dan ik had verwacht.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 14-08-2014 15:23 . Reden: Spamlink is niet nodig. ]
www.youtube.com/DerOllie
Je hoort die stem gewoon, wat een heerlijke stem heeft die man ook.
Moments like this require someone like me. Someone who will act. Who will do what no one else has the courage to do. Someone who will do the unpleasant thing. The necessary thing. You are warned! House Of Cards is better!baba420 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:45:
In z'n genre is het zeker te pruimen, maar beter als Breaking Bad? Dat gaat me iets te ver.
Zal een kwestie van smaak zijn, ik vond Breaking Bad goed en sommige seizoenen zelfs geniaal maar de serie in z'n geheel had ook flink mindere stukken (bijv. rond de overname van de carwash vond ik de serie tergend traag). HoC loopt natuurlijk nog, en kan die mindere seizoenen/stukken nog krijgen maar tot nu toe bevalt het me beter dan BBad.baba420 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:45:
In z'n genre is het zeker te pruimen, maar beter als Breaking Bad? Dat gaat me iets te ver.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Die vergelijking gaat niet helemaal op inderdaad; het is een totaal ander genre.baba420 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:45:
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 15-08-2014 14:43 ]
Nieuwe seizoen zou geplanned staan voor feb 2015 volgens mij maar er zijn wat problemen geweest met geld her en der. Kan me het fijne er niet van heugen.dutchgio schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:42:
[...]
Die vergelijking gaat niet helemaal op inderdaad; het is een totaal ander genre.
Is er al wat meer bekend over het volgende seizoen?!
[ Voor 13% gewijzigd door Erkel op 15-08-2014 15:00 ]
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Dit is hoe het gaat op GoT: Na reguliere uitzending van een aflevering wordt erover gepraat zonder de spoiler tags. Ook bij andere series op letten dus.HaskoF schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:20:
Afgelopen weekend seizoen 1 afgekeken. Echt een meesterwerk. Vanaf woensdag lekker een weekje vrij en genoeg tijd om seizoen 2 af te kijken. Ik lees topic niet door, want zag af en toe spoilers die het verhaal voor mij kunnen verpesten.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
En als Netflix het volhoud natuurlijk, tijdens de lancering van Seizoen 2 ging dat niet zo goed toch?Phyxion schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:38:
9 uur in de ochtend volgens mij (net als de vorige keer).
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Humankind… be both.
Dit is de beoordeling van Rivanov zelf. Rode sterren zijn van de Netflix gebruikers en gele sterren heb je zelf beoordeeldstok schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:21:
hoe kan die nou al 5 sterren hebben
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Humankind… be both.
Ik heb Season 3 nog niet beoordeeld hoor.Erulezz schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:35:
[...]
Dit is de beoordeling van Rivanov zelf. Rode sterren zijn van de Netflix gebruikers en gele sterren heb je zelf beoordeeld
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De beoordeling geld voor de hele serie en niet per seizoen.Rivanov schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:37:
[...]
Ik heb Season 3 nog niet beoordeeld hoor.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 14:37 ]
Hardwarematige h264 codering in je gpu.Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 23:04:
Ik gebruik nu de Windows 8.1 Metro app en die werkt erg goed. Nagenoeg geen CPU load, hoe dat kan weet ik niet, maar heel netjes gedaan van MS en Netflix. House of Cards is een maandabonnement waard.
Bij mij werkte HD via web ook niet. Via de app werkt het perfect.Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 23:04:
Ik gebruik nu de Windows 8.1 Metro app en die werkt erg goed. Nagenoeg geen CPU load, hoe dat kan weet ik niet, maar heel netjes gedaan van MS en Netflix. House of Cards is een maandabonnement waard.
[ Voor 8% gewijzigd door triesvan op 28-02-2015 21:17 ]
Eensch, alle verhaallijnen zijn nu nog openWoy schreef op zondag 01 maart 2015 @ 09:39:
Zo heb het hele seizoen al weer er doorheen gejaagd. Het was wel weer een mooi seizoen, maar toch wat minder dan de vorige twee IMHO. Vooral het einde vind ik nogal jammer. De vorige twee seizoenen hadden een redelijk afgesloten eind, maar nu is het echt een opmars naar een 4e seizoen.
Tevens vind ik het jammer dat het teveel ingaat op de relatie tussen claire en frank, dingen zoals de relatie met rusland trekken mij wat meer.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 14:41 ]
Nou het doel is nou natuurlijk om een verkozen president te worden ( En daarvoor nog om überhaupt de kandidaat van de democraten te worden ).Sounderr schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:35:
terwijl hij in seizoen 3 president is, en er dus niet echt meer een uiteindelijk doel is. Dat is al behaald. Daarom vermoed ik dat meer mensen dit seizoen als trager of 'braver' zullen ervaren.
Dat is ook hetgeen dat ik wel leuk vind aan dit seizoen. Vooral het gedeelte met Rusland en "Putin" konden mij wel bekoren.Desalniettemin vond ik het zeker vermakelijk om te zien, zo vond ik het leuk dat de internationale verhoudingen iets meer aan bod kwamen in dit seizoen. In de vorige seizoenen kreeg ik het idee dat de nationale verhoudingen / verhoudingen binnen het Witte Huis veel belangrijker waren.
JohNew Yorker schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:46:
Volgens mij is die rus gewoon Putin.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Lars Mikkelson, je ziet hem overal tegenwoordig. Geweldig acteur.New Yorker schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:46:
Volgens mij is die rus gewoon Putin.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Just a simple thought....
Oh, de broer van Mads zo te zien (o.a. Hannibal) dat wist ik nietXanderDrake schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:03:
[...]
Lars Mikkelson, je ziet hem overal tegenwoordig. Geweldig acteur.
[..]
Behalve het postuur en lengtesteveman schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:53:
[...]
Joh![]()
Dat had er niet nog dikker bovenop kunnen liggen, ze hebben zelfs hun best gedaan om het uiterlijk overeen te laten komen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Afvalzak schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:06:
[...]
Oh, de broer van Mads zo te zien (o.a. Hannibal) dat wist ik niet
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Something is really missing this season.
Frank Underwood is/was a fascinating character to watch because to the public he was a dedicated, shrewd and serious politician who got things done whereas we the audience got to see that he was a ruthless, self-serving sociopath who would never hesitate to politically throw another politician under a bus, or literally push a snoopy journalist in-front of a speeding train. I mean c'mon, this man murdered two people with his own hands in the first season!
Frank Underwood is the political analogue of Hanibal Lechter. The stone-cold killer who still comes off as suave and charming, to the point that you have to keep reminding yourself that this character is a murderer.
Then there's Doug Stamper, an even bigger thug than Underwood who handles Frank's dirtiest of deeds.
A hallmark of both Underwoods is that they use people to get what they want and when they have exhausted their value, whey dispose of them like empty cans.
When Frankie the rib guy had his life all but ruined by the fame Frank brought to him, though this was accidental on Frank's part, Frank walked away and let him be ruined. I therefore thought it was appropriate that just as Frank was realizing his life dream and taking over the white house, Doug was getting a taste of his own medicine and being brutally beaten to death by his own prey. That is exactly where this whole show should have concluded. Doug dead because, let's face it, a sitting President is simply not going to have a use for a man like Doug and it was time to throw him away.
We would have seen an utterly sick and undeserving individual taking the oath of office and realize that some people can get to that position without ever having let the American know anything real about them.
Season 3 should never have happened. But here we are and Doug is back from the dead (spoiler alert Frankie comes back into the story too) and they don't really seem to have anything for Doug to do. So, Doug has a side story arc about trying to gather evidence from his FBI mole that allows him to clear-up the runaway girl quandry he left the President in last season.
Underwood seems to be blowing Doug off every chance he gets and it certainly looks like he simply sees Doug as an unpleasant reminder of his past.
So, if Frank Underwood can no longer be a sociopathic climber in the white house, how can we now seriously follow this character when he suddenly seems to genuinely care about his political legislative agenda? He never endorsed or opposed a piece of legislation before unless it directly benefited his position. Now he's a scrapper?
Sorry. This season seems forced. Notice how chunky Kevin Spacy has gotten since last season? He's a good 25-30 lbs heavier and since it is not mentioned in the story line, I think that is just that the actor has let himself go because he has no enthusiasm for playing Frank Underwood anymore.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
In tegenstelling heeft hij aan het einde van dit seizoen niets gewonnen, niets bereikt. OK hij heeft de caucus van Iowa gewonnen, big woop. Nog 40 andere staten te gaan. Vind ik inderdaad een misser, vandaar geen knock on wood with wedding ring.oZy schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:32:
En misschien het meest kenmerkende voor dit seizoen: heel jammer dat Frank niet één keer z'n signature 'knock on wood' heeft hoeven doen
Maar dan zit je met hetzelfde probleem als nu, dan heeft hij "alweer" gewonnen. Ook de verhouding met de russen hebben ze afgelopen seizoen wel een beetje uitgespeeld.XyritZz schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:12:
Helemaal eens met bovenstaande, het blijft een goede serie maar de doortrapte technieken van Underwood missen dit seizoen een beetje. Denk dat dit in het volgende seizoen wel weer terugkeert aangezien dan de strijd om het witte huis echt los zal gaan barsen en hij weer wat te winnen heeft.
Of ze moeten met een gigantische verrassing komen, en S4 laten beginnen na de verkiezingen d.m.v. een tijdsprong...
De eerste "what are you looking at?" vond ik daarentegen wel weer vetdutchgio schreef op zondag 03 mei 2015 @ 17:23:
Miste ook veel van die tusstenstukjes waaron Francis recht in de camera kijkt en de boel op scherp zet, dat was nu wel aanwezig maar minder.
Sowieso schrijf je zo!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq