Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Dennis
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:36
Ik heb sinds kort Netflix en ben ook House of Cards gaan kijken, maar na 3 afleveringen in seizoen 2 ben ik er eigenlijk klaar mee. Iedereen die Frank ook maar een beetje in de weg zit wordt opgeruimd of de FBI komt even langs voor een cursusje intimidatie. De geloofwaardigheid is voor mij wel een beetje weg: het wordt ook nooit echt spannend dat zijn positie en de dingen die gebeurd zijn echt in gevaar komen.

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 18-01 14:48

JerX

Ik scheld niet.

quote:
Dennis schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:28:
Ik heb sinds kort Netflix en ben ook House of Cards gaan kijken, maar na 3 afleveringen in seizoen 2 ben ik er eigenlijk klaar mee. Iedereen die Frank ook maar een beetje in de weg zit wordt opgeruimd of de FBI komt even langs voor een cursusje intimidatie. De geloofwaardigheid is voor mij wel een beetje weg: het wordt ook nooit echt spannend dat zijn positie en de dingen die gebeurd zijn echt in gevaar komen.
Ik had precies hetzelfde, maar politieke series zijn sowieso niets voor mij :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
quote:
Dennis schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:28:
Misschien moet je juist even doorkijken als je er zo over denkt :')

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• cordonbleu
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14:24
quote:
miicker schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:32:
[...]

Misschien moet je juist even doorkijken als je er zo over denkt :')
Precies!

• dennisk.
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-01 23:54
Laatste aflevering die ik heb gezien was episode 10 van seizoen 2. Vanaf daar niet zoveel zin meer in de serie. Maar idd, kwestie van even doorkijken.

Geen tijd, geen tijd :p

dennisk. wijzigde deze reactie 04-09-2015 10:52 (8%)

Reviewtjes.. PSN: Vraag maar (Overwatch) Blizzard: DVX#2743

• MikelenniuM
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Underwood for president!
Pas vanaf 4 maart :(

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
FU 2016

TheS4ndm4n#1919

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13:31

DerOllie

PSN = DerOllie

Trailer voor de nieuwe serie trouwens...

www.youtube.com/DerOllie

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 11:42

Bartske

Valar Morghulis

quote:
Niet echt een goede afkorting trouwens, dacht eerst aan fuck you 2016.

Ben wel weer benieuwd naar de nieuwe serie!

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Blauwschaap
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16:44
quote:
Bartske schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:59:
[...]

Ik vind het juist een geniale afkorting :P

• RocketKoen
  • Nu online
quote:
Bartske schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:59:
[...]

Dat is nu juist de grap :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
HYPE

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

XLM HODLER

Staat hij op?

• jmxd
  • Niet online
quote:
Morgen ochtend om 9:00

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Elke morgen om te gaan werken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16:59

Rivanov

Apple freak

Heerlijk dat het vandaag weer online komt! Kan niet wachten. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 09:39

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

Bijna zover *O* oOo

www.google.nl

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quote:
Hij staat al online, helaas moet ik vandaag nog werken, en vanavond op wintersport. Maar dan heb ik ieder geval wat te doe als ik terug kom *O*

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Halverwege aflevering 5 moeten afhaken omdat de kinderen thuis komen van school.

Reactie tot nu toe:

holy shit! :9 _o_

Nomen nescio

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 19-01 09:36
Hmm dit weekend niet heel veel tijd om te kijken, denk dat we volgende week maar eens moeten gaan bingen :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Clavat
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 14:07
Zit al op ep 9... Shit...
Weer een achtbaan geweldig

PSN: McMillan0984

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 19-01 09:36
quote:
Bra-Jo schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:24:
Halverwege aflevering 5 moeten afhaken omdat de kinderen thuis komen van school.

Reactie tot nu toe:

holy shit! :9 _o_
Nu bij aflevering 3.

Wauw..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Clavat schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:37:
Zit al op ep 9... Shit...
Weer een achtbaan geweldig
7 nu, bijzonder sterk tot nu :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Conscience NL
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-01 21:42
Ik ga vandaag ook maar binge watchen...

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• jmxd
  • Niet online
Ik heb er al weer 13 afleveringen op zitten :X oeps

• MikelenniuM
  • Niet online
quote:
Twylight schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:47:
Ik heb er al weer 13 afleveringen op zitten :X oeps
Eh... van seizoen 4 al? :o

• jmxd
  • Niet online
quote:
Jep, lol

:P

• Bossie
  • Nu online

Bossie

PSN = Patje_b_

• The_Scarabial
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16-01 23:32

The_Scarabial

MTB for life!

weer begonnen met Ep1, moest wel even weer ff iets teruglezen van seizoen 3 om er in te raken.

• MikelenniuM
  • Niet online
quote:
Hmm... om nu nog de 8 resterende afleveringen te kijken... Wordt dan wel heel erg veel nachtwerk :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 16:56
Seizoen 4 ook gezien. Nu weer een jaar wachten. :'(

spoiler:
'We don't submit to terror - we make the terror' en Claire die ook opeens in de camera kijkt gaf me spontaan een koude rilling. :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
Gisteren om 1 uur ook de binge completed :P
En damn... wat een geweldig seizoen was dit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-01 17:25

nwagenaar

God, root. What's the differen

Inderdaad. Ook een binge watching sessie gedaan. Nu is het weer een jaar wachten :(

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• momania
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19-01 12:23

momania

iPhone 30! Bam!

Ep 8 and counting...

Ga het redden vandaag 8)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-01 07:35
Wauw wat een seizoen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Journalist:
spoiler:
Waarom gaat Hammersmith opeens toch het verhaal uitzoeken terwijl hij juist meerdere keren tegen verschillende mensen heeft verteld dat hij denkt dat het onzin is? Tegen journaliste Baldwin zegt hij nog eens duidelijk dat hij inderdaad het eens is met de president en denkt dat er iets is geknapt bij Lucas.

Andere opmerkingen:
spoiler:
Gezeur met die schrijver Tom hoeft van mij. Sowieso wil Netflix altijd Amerika 'shockeren' als het om seks gaat.

Het seizoen weet voor mij toch niet de kwaliteit te leveren van seizoen 1 of 2. Waarom ging Cathy eigenlijk zo makkelijk akkoord met het inleveren van de stemmen aan Claire? Enkel door die bedreiging van president Underwood? Vooral bij een paar tussenafleveringen gebeurt er weinig interessants. Zoals het kinderlijke spel tussen Underwood en Conway vond ik maar redelijk saai. Bijvoorbeeld geen interessante dialogen. Hier had best een wat hardere persoonlijkere moddergooi campagne mogen plaatsvinden. Pas de laatste aflevering weten ze weer een krachtige performance neer te zetten.

ChicaneBT wijzigde deze reactie 06-03-2016 17:04 (15%)

....911....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-01 22:47
Tot nu toe bij aflevering vijf, wat een verbetering tegenover vorig seizoen.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 10-01 10:04
Wat een top seizoen! Echt weer van genoten.
Ik moest toch wel lachen om dat einde van aflevering 10, heerlijk ongemakkelijk :+

In case of fire: Git commit, git push, leave building | V&A Advertenties | AlpenCams

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Zo ik heb het er ook op zitten.

Erg fijn seizoen, zeker beter dan het vorige maar nog niet van het niveau als 1 en 2.

En met 'We don't submit to terror, we make the terror' een prachtig shot op het einde.

Donstil wijzigde deze reactie 06-03-2016 23:14 (3%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Spoilertags hoeft niet meer toch? Tenminste, ik ben zo slim om pas in dit topic te komen wanneer ik klaar ben met seizoen 4.

Zo...er gebeurd wel heel veel zeg dit seizoen. Soms wat lastig om de tijdslijn in te schatten.
Geen idee hoe snel je een hersteld van een geheel nieuwe lever? Was wel een shock van Meechum! Die had ik niet verwacht.

Wat ik minder goed vind:
- Dat Claire Blythe ineens influistert wat hij moet zeggen en hoe hij zich moet gedragen. Dat sloeg nergens op.
- Dat hele gedoe met die Yates. Zal wel voor de vrouwelijke kijkers zijn, maar ook dat slaat nergens op. Zeker in zo'n spannende verkiezingsstrijd.

Ik snap het in de verhaallijn wel, maar deze zaken worden wel erg opdringerig gebracht

Het stuk rondom de open conventie was wel apart ja. Dat Catherine ineens zo makkelijk toegaf.

Op het laatst begon hij gelukkig weer wat meer tegen de camera te praten. Dat maakt het altijd wel leuker vind ik. Met als apotheose daarop het slotbeeld natuurlijk... :o

Ben benieuwd hoelang ze dit volhouden. Die president 'mothafucka' moet toch nog harder van zijn voetstuk vallen dan Nixon destijds...

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Was een leuk en goed seizoen, gaat weer naar het niveau toe van S1 en S2! Vond de achterbakse acties en doordachte plannen van Frank en Claire weer geweldig, hoe ze het dan toch weer voor elkaar krijgen om hun zin te krijgen!

Ben erg benieuwd wat komend seizoen ons gaat brengen, hoop ergens ook wel dat dat het laatste seizoen is, ik ging er vanuit dat dit het laatste seizoen zou zijn, vond het wel jammer dat dit niet zo was, aan de andere kant wel weer iets om naar uit te kijken.

Wat blijft president Petrov toch een gaaf character en goed gespeeld ook!

Ik vond het niet storend dat BuZa toegaf om de stemmen aan Claire te geven, ik denk dat ze heel goed door had dat Francis geen grapje maakte toen hij toegaf Zoë en Russo vermoord te hebben.

Vond het ergens jammer van de onenigheid tussen Frank en Freddy, had niet verwacht dat Freddy zo de pik op hem zou hebben.

Ben erg benieuwd naar volgend seizoen, ik verwacht eigenlijk een van de volgende scenario's:
- Frank wordt president, maar alles komt dan uit (ook de moorden en zo)
- Alles over Frank komt uit voordat hij president wordt
- Frank wordt president, Claire vermoord hem en haar lange termijnplan wordt duidelijk. Claire kan hem bijvoorbeeld vermoorden op het moment dat er iets met zijn lever is (is een theorie, maar lijkt me toch aardig, Claire had tot de helft van het seizoen een enorme hekel aan Frank, en dat was ineens toch vrij snel over.)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• RocketKoen
  • Nu online
quote:
miicker schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:42:
Ik vond het niet storend dat BuZa toegaf om de stemmen aan Claire te geven, ik denk dat ze heel goed door had dat Francis geen grapje maakte toen hij toegaf Zoë en Russo vermoord te hebben.
Als iemand "grapt" dat hij mensen die in zijn weg staan vermoordt heeft. En er mee weg is gekomen.
Dan is het misschien verstandig om niet in zijn weg te gaan staan. Die another day.

TheS4ndm4n#1919

• Bossie
  • Nu online

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
readytoflow schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:13:
Ben benieuwd hoelang ze dit volhouden. Die president 'mothafucka' moet toch nog harder van zijn voetstuk vallen dan Nixon destijds...
Er is ook moment waar hij naar een paar schilderijen van presidenten kijkt in het witte huis en vervolgent eindigt bij nixon.

(ben ik de enige die bij nixon aan futurama denkt :+)

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
zonder te spoilen.. maar die gezichtsuitdrukking aan het einde van ep. 6 bijna eng :| :/

wat een meesterlijke serie _/-\o_

spartacusNLD wijzigde deze reactie 07-03-2016 23:02 (10%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i5 6600K | Scythe Mugen 4 | MSI GTX 980 Ti 6G | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• lubbertkramer
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:22
Gisteravond HoC S4 dan toch afgekeken, ik vraag mij af wat ze nog met S5 gaan doen of dat het een seizoen lang vervolgingen gaat worden

Suits combi spoiler
spoiler:
bijvoorbeeld net als bij Suits met de vervolging van Mike
ze dat nogal lang wisten te rekken). Ik vond sowieso het seizoen matig vergeleken met eerdere seizoenen, maar wel weer het vertrouwde "kille" einde.

Misschien hadden ze toch moeten stoppen met HoC nu het aantal afleveringen gelijk is aan een kaartspel, maar desondanks tel ik evengoed af naar volgend jaar (A)

• readytoflow
  • Niet online
Hoe goed ik de serie ook vind, nog 1 of 2 seizoenen en dan moet het eindigen met het moment dat de traliedeur achter Frank dichtslaat.

• Bra-Jo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

quote:
readytoflow schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:41:
Hoe goed ik de serie ook vind, nog 1 of 2 seizoenen en dan moet het eindigen met het moment dat de traliedeur achter Frank dichtslaat.
Ik zat precies hetzelfde te denken ja. Het is een fantastische serie, maar ze moeten opletten dat ze het niet te lang gaan rekken. En wat is een passender einde dan Frank achter tralies?

Nomen nescio

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17:13
quote:
Bra-Jo schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:43:
[...]

Ik zat precies hetzelfde te denken ja. Het is een fantastische serie, maar ze moeten opletten dat ze het niet te lang gaan rekken. En wat is een passender einde dan Frank achter tralies?
Frank die moet vluchten naar het buitenland en het vliegtuig "per ongelijk" in noord Siberië land?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
quote:
miicker schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:42:
Was een leuk en goed seizoen, gaat weer naar het niveau toe van S1 en S2! Vond de achterbakse acties en doordachte plannen van Frank en Claire weer geweldig, hoe ze het dan toch weer voor elkaar krijgen om hun zin te krijgen!

Ben erg benieuwd wat komend seizoen ons gaat brengen, hoop ergens ook wel dat dat het laatste seizoen is, ik ging er vanuit dat dit het laatste seizoen zou zijn, vond het wel jammer dat dit niet zo was, aan de andere kant wel weer iets om naar uit te kijken.

Wat blijft president Petrov toch een gaaf character en goed gespeeld ook!

Vond het ergens jammer van de onenigheid tussen Frank en Freddy, had niet verwacht dat Freddy zo de pik op hem zou hebben.

Ben erg benieuwd naar volgend seizoen, ik verwacht eigenlijk een van de volgende scenario's:
- Frank wordt president, maar alles komt dan uit (ook de moorden en zo)
- Alles over Frank komt uit voordat hij president wordt
- Frank wordt president, Claire vermoord hem en haar lange termijnplan wordt duidelijk. Claire kan hem bijvoorbeeld vermoorden op het moment dat er iets met zijn lever is (is een theorie, maar lijkt me toch aardig, Claire had tot de helft van het seizoen een enorme hekel aan Frank, en dat was ineens toch vrij snel over.)
Freddy de ondankbare tuinman. Hij heeft in vorig seizoen al tegen Remy gezegd dat hij Frank een klootzak vindt en het liefste altijd een klusje bedenkt om bij het gesprek met Frank weg te komen.

Ik denk dat Claire en Frank echt weer één zijn, gelukkig maar want tegen elkaar vechten haalt voor beide niets uit.

....911....

• Viccers
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 03-01 16:41
Vroeg me alleen af wat Doug nu weer moet gaan uitvoeren. Vlak voor het einde zei Frank tegen Doug iets in de trend van: "If you have to go then go, take all the time you need."
Was dat weer een dirty job van Frank? Want ik kan niet geloven dat Frank Doug even een break laat nemen omdat ie emotioneel niet stabiel is (Frans doesn't care)...

• Chevy454
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Ik ben speciaal voor season 4 vanaf 0 begonnen :X
Bijna season 2 compleet gezien. Zijn toch aardig wat gaten in mijn geheugen geschoten :|

Elke avond 3 EP's zet wel zoden aan de dijk qua dataverbruik :+

Chevy454 wijzigde deze reactie 11-03-2016 09:11 (23%)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen.

• readytoflow
  • Niet online
quote:
ChicaneBT schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:00:
[...]

Freddy de ondankbare tuinman. Hij heeft in vorig seizoen al tegen Remy gezegd dat hij Frank een klootzak vindt en het liefste altijd een klusje bedenkt om bij het gesprek met Frank weg te komen.

Ik denk dat Claire en Frank echt weer één zijn, gelukkig maar want tegen elkaar vechten haalt voor beide niets uit.
Dat ie voor Frank werkt was toch omdat Frank vond dat hij 'm iets schuldig was? Was de aanwezigheid van Frank in zijn restaurantje niet de oorzaak van die brand? Ik weet. Het niet goed meer...

Maar dat ie nu ineens zo uitviel vond ik ook opmerkelijk ja. Neem dan die baan niet aan.
Pas nu hij een nieuwe goede baan aangeboden heeft gekregen durft ie wat te zeggen.
Als ik Frank was zou ik zelfs nog overwegen om zijn nieuwe werkgever van 'wat advies' te voorzien...

• Batiatus
  • Laatst online: 17-01 14:41
Laatste aflevering.. kippenvel op sommige momenten. Geweldige serie.. Met uitzondering van seizoen 3 staat House of Cards bij mij op 1. _/-\o_

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16:43
quote:
readytoflow schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:31:
[...]

Dat ie voor Frank werkt was toch omdat Frank vond dat hij 'm iets schuldig was? Was de aanwezigheid van Frank in zijn restaurantje niet de oorzaak van die brand? Ik weet. Het niet goed meer...
Nee, d'r was - volgens mij - geen brand.
Het was volgens mij door de media opgepikt dat de president in dat BBQ restaurant kwam, daarna kreeg Freddy een aanbod om een franchise-keten op te richten.

Met het geld heeft 'ie toen z'n zoon/kleinzoon(?) er bij gehaald - echter waren daar wat juridische problemen mee. Zoon/kleinzoon had een pistool, gebruikte dat ook (terwijl er fotografen bij waren), dat kwam weer in de media en het franchise-contract werd ontbonden. Z'n eigen restaurant moest Freddy toen noodgedwongen verkopen - en toen had 'ie niets meer.

Dus het is mij niet helemaal duidelijk waarom Freddy zo'n enorme hekel aan Frank heeft. Frank heeft 'm volgens mij niet echt iets misdaan, geholpen met een baan bij het witte huis, niet echt misbruik van 'm gemaakt en Frank is ook niet de oorzaak van het mislopen van de franchise. Hooguit dat Frank de reden is dat dat restaurant plotseling bekend is geworden.

• twerk
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 16:07
quote:
vanaalten schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:39:
[...]

Nee, d'r was - volgens mij - geen brand.
Het was volgens mij door de media opgepikt dat de president in dat BBQ restaurant kwam, daarna kreeg Freddy een aanbod om een franchise-keten op te richten.

Met het geld heeft 'ie toen z'n zoon/kleinzoon(?) er bij gehaald - echter waren daar wat juridische problemen mee. Zoon/kleinzoon had een pistool, gebruikte dat ook (terwijl er fotografen bij waren), dat kwam weer in de media en het franchise-contract werd ontbonden. Z'n eigen restaurant moest Freddy toen noodgedwongen verkopen - en toen had 'ie niets meer.

Dus het is mij niet helemaal duidelijk waarom Freddy zo'n enorme hekel aan Frank heeft. Frank heeft 'm volgens mij niet echt iets misdaan, geholpen met een baan bij het witte huis, niet echt misbruik van 'm gemaakt en Frank is ook niet de oorzaak van het mislopen van de franchise. Hooguit dat Frank de reden is dat dat restaurant plotseling bekend is geworden.
Frank denkt alleen aan zichzelf, dat geeft Freddy letterlijk aan. Frank doet alsof Freddy zijn vriend is maar eigenlijk interesseert Freddy hem geen sh*t en dat weet Freddy.

• vanaalten
Klopt inderdaad, Freddy heeft 'm helemaal door en is daar een uitzondering in.
Maar dan nog - waarom is Freddy zo boos op Frank? Episode 11, "...and I DO hate him"... ik zou 'dislike' begrijpen, maar 'hate'?

Maar goed, Freddy zal in S5 vast wel terugkomen, dan wordt het misschien duidelijker.

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15:05

Kecin

Je keek.

Net de laatste aflevering gezien. Zou er nog makkelijk 20 kunnen kijken. Wederom subliem!

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 14:27
Wat een meesterserie toch. Ep. 9 momenteel.
https://gfycat.com/AccomplishedAdeptGossamerwingedbutterfly
Dit moet met opzet geweest zijn :p

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• vanaalten
Vond het wel jammer dat het stuk "Frank tegen Clare" snel weer voorbij was, vond juist dat wel een verfrissende twist in de serie. Maar wellicht dat Clare volgend seizoen nog wat gaat uithalen...

• XyritZz
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-01 14:27
quote:
readytoflow schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:13:
Geen idee hoe snel je een hersteld van een geheel nieuwe lever?
Blythe had het er over dat hij 2 maanden presidentschap wel genoeg vond toen hij het aanbod om running mate van Frank te worden weigerde. Lijkt me dat je 2 maanden na een operatie wel weer ter been bent?
quote:
Wat ik minder goed vind:
- Dat Claire Blythe ineens influistert wat hij moet zeggen en hoe hij zich moet gedragen. Dat sloeg nergens op.
Juist wel, dit was haar kans om invloed uit te oefenen. Claire heeft torenhoge ambities, ziet dat de tijdelijke president moeite heeft z'n taak te vervullen en springt handig in het gat.
quote:
- Dat hele gedoe met die Yates. Zal wel voor de vrouwelijke kijkers zijn, maar ook dat slaat nergens op. Zeker in zo'n spannende verkiezingsstrijd.

Ik snap het in de verhaallijn wel, maar deze zaken worden wel erg opdringerig gebracht
Volgens mij zijn die momenten juist nuttig om te zien waar Frank en Claire staan in hun relatie. Het feit dat Frank het prima vind geeft aan dat de koppen weer dezelfde kant op staan en ze beiden maar één doel hebben, die verkiezingen winnen.
quote:
Het stuk rondom de open conventie was wel apart ja. Dat Catherine ineens zo makkelijk toegaf.
Dit vond ik vooral opvallend, volgens mij is in dit "wereldje" iedereen zo'n haai als Frank en ik had verwacht dat Catherine totaal niet onder de indruk zou zijn van hem en haar support juist vol op Dunbar zou gooien.
quote:
Op het laatst begon hij gelukkig weer wat meer tegen de camera te praten. Dat maakt het altijd wel leuker vind ik. Met als apotheose daarop het slotbeeld natuurlijk... :o

Ben inderdaad wel erg benieuwd waar een serie als deze moet gaan eindigen. Frank in de gevangenis of onder de grond lijkt het meest voor de hand liggende...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:23

mrsar

waar een sar is,is een wodka

daarnaast zag je toch duidelijk dat Cath toch wel enigsinds schrok/bang was en er niet omheen kan dat hij waarschijnlijk (in haar ogen) mensen vermoord heeft,maar volgend seizoen zal die gok ik nog wel een streek uithalen,ze kan best pittig zijn

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13:09
Wat een geweldige serie is het toch.. kan niet anders zeggen dan 10/10. Vanavond maar eens de laatste episode kijken van dit seizoen. Weet iemand toevallig of de zwarte mok van Frank ergens te koop is? Ik zoek me rot maar ik kan hem tot nu toe nergens vinden.

Hier zie je de mok:

<-- klik

• Renzzs
  • Laatst online: 15:27
quote:
mprkooij schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:42:
Wat een geweldige serie is het toch.. kan niet anders zeggen dan 10/10. Vanavond maar eens de laatste episode kijken van dit seizoen. Weet iemand toevallig of de zwarte mok van Frank ergens te koop is? Ik zoek me rot maar ik kan hem tot nu toe nergens vinden.

Hier zie je de mok:

[afbeelding] <-- klik
Lijkt me deze http://www.ebay.co.uk/itm...-Coffee-Mug-/291695148353

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:29
Ook net klaar met S4. Zoals meerderen hier, na een geweldig S1 en S2 wat teleurgesteld door S3 maar in S4 weer helemaal terug erin!

Enige die ik niet kan uitstaan is die Tom Yates en heel dat verhaal er omheen. Die Leann Harvey en haar data analist kerel vind ik ook nog maar wat vreemd, die zijn wat mij betreft iets te gemakkelijk toegevoegd aan "the president's gang"

Ben erg benieuwd hoe S5 verder gaat. Het is nog maar 3 weken tot de verkiezing dus ik vraag me af of ze de tijd een stuk trager zullen laten gaan en op die manier het nog lang spannend houden tot aan de verkiezing.

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18-01 14:08

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

quote:
Thompson schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:06:
Ook net klaar met S4. Zoals meerderen hier, na een geweldig S1 en S2 wat teleurgesteld door S3 maar in S4 weer helemaal terug erin!

Enige die ik niet kan uitstaan is die Tom Yates en heel dat verhaal er omheen. Die Leann Harvey en haar data analist kerel vind ik ook nog maar wat vreemd, die zijn wat mij betreft iets te gemakkelijk toegevoegd aan "the president's gang"

Ben erg benieuwd hoe S5 verder gaat. Het is nog maar 3 weken tot de verkiezing dus ik vraag me af of ze de tijd een stuk trager zullen laten gaan en op die manier het nog lang spannend houden tot aan de verkiezing.
Ik ben het ook wel eens met je LeAnn-argument, maar het is toch wel goed eyecandy materiaal, dus ik kan mij er niet te druk om maken 8)

Nu weer een jaar wachten, dat gaat even duren zeg.

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13:09
Net de laatste aflevering van seizoen 4 gekeken, kippenvel. Volgensmij is het nu bijna onmogelijk dat er geen 5e seizoen komt, maar we gaan het zien. Ik kijk met smart uit naar "maart 2017".

• DerOllie
  • Registratie: april 2004

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
mprkooij schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:09:
Net de laatste aflevering van seizoen 4 gekeken, kippenvel. Volgensmij is het nu bijna onmogelijk dat er geen 5e seizoen komt, maar we gaan het zien. Ik kijk met smart uit naar "maart 2017".
Seizoen 5 is al bevestigd, dus die komt gewoon.

Gisteravond ook S4 afgekeken, wauw! :7

www.youtube.com/DerOllie

• Hellboy!
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18-01 17:39
Ik kijk ook uit naar seizoen 5. Wat een geweldige serie is het ook.

• Dennis
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:36
Het zou ook goed (voor het verhaal en de geloofwaardigheid) zijn als seizoen 5 het laatste seizoen wordt en het hiermee eindigt :).

• MikelenniuM
  • Niet online
Seizoen 5: de eerste helft nog over de verkiezingen, 2e helft over het verlies van de Underwoods en hoe ze afglijden naar de criminaliteit (en daarna komt er een spin-off serie over de nieuwe POTUS)

• T0ny
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12-01 14:04
Als hij gekozen wordt tot President gaat het moeilijk worden om zijn termijn van 4 jaar in 1 seizoen te proppen.
Wat mij betreft mag hij herkozen worden, een eerlijk integer mens die Francis.
#4moreyears!

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 11-01 00:29

Niku

Alagaesii

Vrees dat ik in twee weken tijd de eerste drie seizoenen aan één stuk door heb gekeken. Straks beginnen aan seizoen 4, ik vind de serie echt top. Eerste serie waarbij ik aan mijn trekken heb kunnen komen sinds Sons of Anarchy.

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Hier ook S4 er eindelijk door, kreeg hier ook weer het gevoel van S1 en S2 terug, wat volgensmij goed is voor deze serie. Ik ga nog wel alles even herbekijken om het nog iets beter te plaatsen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

Stukfruit

Lekker!

Na jaren van uitstel ben ik er ook mee begonnen. Wat heb ik veel gemist zeg! :o

Ook grappig om agent Snow weer te zien, naast natuurlijk de bijna misselijkmakende rol van Kevin Spacey!

* Stukfruit is hooked..

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-01 17:25

nwagenaar

God, root. What's the differen

Voor de personen die op zoek zijn naar een andere House of Cards-achtige serie om de tijd naar het nieuwe seizoen iets te verkorten, dan kan ik de voor Netflix geproduceerde Marseille (met Gérard Depardieu in de hoofdrol) enorm aanbevelen.

Ja, het is Franstalig, maar voorzien van Nederlandse subs.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 12:51
Heb hem ook eindelijk weer afgekeken... de eerste twee afleveringen van seizoen 4 vielen me wat tegen, kwam traag op gang en heb het toen lang laten liggen. Vanaf aflevering drie echter komt juist de vaart er in en vanaf dat punt heb ik het op tijd van een paar avonden afgekeken. Wat een geweldig seizoen is het uiteindelijk geworden!

Wat ik vooral erg cool vond en een mooi subtiel extraatje om nog eens te onderstrepen dat ze weer echt samen werken is dat in de laatste scene Claire ook rechtstreeks de camera in kijkt en daarmee de 'fourth wall' min of meer doorbreekt. Tot dat punt was dat volgens mij echt 100% voorbehouden aan Frank. Echt een geweldig moment!

Ik verwacht overigens wel dat ze de verkiezing winnen. Volgens mij heeft Kevin Spacey ergens ook gezegd dat hij verwacht dat deze serie zo'n 12 seizoenen zal beslaan uiteindelijk. Dat zou precies uitkomen met 2 presidentstermijnen, het maximale wat Frank als president zou mogen dienen, als ze die realtime blijven volgen (dus 8 jaar). Het is alleen natuurlijk de vraag of ze dingen kunnen blijven verzinnen om het spannend te houden. Ik kijk in ieder geval weer uit naar het volgende seizoen :)

Gamertag: Finraziel42

• Stukfruit
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

Stukfruit

Lekker!

quote:
Finraziel schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:45:
Wat ik vooral erg cool vond en een mooi subtiel extraatje om nog eens te onderstrepen dat ze weer echt samen werken is dat in de laatste scene Claire ook rechtstreeks de camera in kijkt en daarmee de 'fourth wall' min of meer doorbreekt. Tot dat punt was dat volgens mij echt 100% voorbehouden aan Frank. Echt een geweldig moment!
Helemaal mee eens :Y

De seizoenseindes van House of Cards zijn sowieso erg sterk, maar Claire die de fourth wall doorbreekt is zelfs oneindig beter dan die met Frank en z'n dubbele klop :P
quote:
Ik verwacht overigens wel dat ze de verkiezing winnen. Volgens mij heeft Kevin Spacey ergens ook gezegd dat hij verwacht dat deze serie zo'n 12 seizoenen zal beslaan uiteindelijk. Dat zou precies uitkomen met 2 presidentstermijnen, het maximale wat Frank als president zou mogen dienen, als ze die realtime blijven volgen (dus 8 jaar). Het is alleen natuurlijk de vraag of ze dingen kunnen blijven verzinnen om het spannend te houden. Ik kijk in ieder geval weer uit naar het volgende seizoen :)
Ik lees zelf op meerdere plekken dat de serie uit 5 seizoenen zou bestaan. Dat van die 12 seizoenen zou een grappig bedoelde opmerking van Spacey zijn. Zou ik eigenlijk niet eens niet erg vinden. Het is jammer dat het misschien al zo snel stopt, maar ik zou liever zien dat het net zo ijzersterk eindigt als het begon.

Daarnaast is Frank ook duidelijk ziek(er) aan het worden. En niet alleen in z'n hoofd. Zie bv. de subtiele momenten waarop hij letterlijk wegvalt, minder gezonde dingen doet tegen beter weten in, het gekuch, het niet meer bedrijven van bepaalde intieme activiteiten, etc. Op deze manier haalt hij die 8 jaar niet eens :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Spooksel
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-01 22:54

Spooksel

Spooksel!

Ik ben denk ik een maand of twee geleden eens begonnen met het kijken van deze serie op aanraden van wat collega's... gisteravond eindelijk de laatste aflevering gehad. O... M... G...

Die laatste scene, echt zooooooooooooo AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH. Als Frank zijn 4th wall break begint en dat Claire niet 'afwezig' voor zich uit kijkt zoals de karakters gebruikelijk doen, maar eerst naar Francis kijkt en dan samen in de camera... WHAAAAAAAAA

Is het al Maart? :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• MikelenniuM
  • Niet online
quote:
Nog niet, maar 24 februari is de datum die je denk ik in de gaten moet houden :9~

• rsca777
  • Registratie: februari 2015
  • Niet online
Vanaf 30 mei 2017 seizoen 5.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MikelenniuM
  • Niet online
Trailer S05 is online!

Ik durf niet te kijken, dan hou ik het helemaal niet meer! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

quote:
MikelenniuM schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:23:
Trailer S05 is online!

Ik durf niet te kijken, dan hou ik het helemaal niet meer! :P
Gaan alle sluizen dan open? :+

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Worden ze gewoon weer allemaal in één keer gepost zoals altijd het geval is geweest bij House of Cards. Of één per week zoals bij de andere nieuwere series?

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Laatst online: 17:12
quote:
Rivanov schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:22:
Worden ze gewoon weer allemaal in één keer gepost zoals altijd het geval is geweest bij House of Cards. Of één per week zoals bij de andere nieuwere series?
Alles komt in 1x online. De enige reden waarom het bij andere series week voor week gebeurd is omdat ze in Amerika niet op Netflix staan maar gewoon zoals gebruikelijk elke week op tv komen :) House of Cards is echt een Netflix original serie overal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
Evil Cowman schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:28:
[...]

Alles komt in 1x online. De enige reden waarom het bij andere series week voor week gebeurd is omdat ze in Amerika niet op Netflix staan maar gewoon zoals gebruikelijk elke week op tv komen :) House of Cards is echt een Netflix original serie overal
Duidelijk! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 13:32
Zojuist nog even de laatste aflevering van seizoen 4 gekeken. Wat een geweldig einde/climax.

Morgen weer 13 nieuwe afleveringen. Maar :)

Lieve Netflix wilt u in het vervolg niet meer deze serie op een dinsdag beschikbaar stellen? Ik weet het, iets met zelfbeheersing en disipliene (geen idee of dat correct gespeld is).

Anyhow.. Kan niet wachten op FU :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

dit is ook wel handig linkje om ff terug op te frissen van S4: http://www.express.co.uk/...le-frank-claire-underwood

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikelenniuM
  • Niet online
Dit topic vanaf vandaag maar even niet meer lezen... Kan waarschijnlijk vrijdag pas kijken :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online
Wat duurt de werkdag toch lang. Ik wil met het bord op schoot House of Cards kijken! :(

SW-0040-8191-9064

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patje4
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 31-05-2017
Netflix geeft zeer goede reeksen maar wat is het verschil met een tv zender?
Niets is zoals een tv zender iedere week een aflevering van die reeks. Dus ongeveer 3 maand om die reeks te zien.
Dus House of Cards dat een gans seizoen in 1 keer beschikbaar is de toekomst op serie kijken.

En ook groot verschil in het aanbod in het Nederlandstalige onderschriften. Even voorbeeld geven:
Z Nation seizoen 1 in Vlaanderen in Franstalig gebied zitten ze al aan seizoen 4. Kan hier een waslijst geven dat wij achterlopen op Nederlandstalig gebied betreffende onderschriften.

Ander voorbeeld The Expanse op Netflix seizoen 1 die in 2016 te bekijken was zijn nu 30/05/17 en nog altijd dezelfde. Intussen al via popcorn seizoen 3 gezien.

Netflix moet leren om korter op de bal te spelen en niet zoals nu jaren achterlopen met reeksen dat de klant via andere kanalen wel de laatste reeksen kan bekijken en gratis dan nog :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-01 14:27
Enige nadeel van heel seizoen in één klap online is dat volgens de regels hier geen spoiler tags nodig zijn, terwijl ik nu al weet dat ik er wel een maand over ga doen om het hele seizoen te kijken.

Ik vind het leuk er hier over te discussieren, maar dat is dus lastig als ik spoilers wil ontlopen ;)

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Hij staat online! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:21
quote:
Review van de "azijnbode" (vragen erom na dat artikel over Dumoulin gisteren) niet echt juichend, maar we gaan het zien vanavond... hoewel bingen is leuker, kijken of ik het kan rekken tot volgende week.

5k iMac (i5, R9 M290X) | Win 10 HTPC (i5 7400, GTX 1050 TI) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Apple TV 4K | Fire TV Stick Basic Edition | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-01 12:42
Nieuwe seizoen is redelijk. niet denderend. heb nu een paar episodes gekeken. Het wordt iets teveel "door perfect te zijn gaat alles goed en gaat er nooit wat fout" wat ik wel jammer vind

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• spartacusNLD
Seizoen 5 helemaal gezien. 7/10

Had meer verwacht.

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i5 6600K | Scythe Mugen 4 | MSI GTX 980 Ti 6G | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• Shaffy
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 19-01 21:22

Shaffy

We zullen doorgaan

Helemaal gezien, ook een 7/10 want het is vooral 'meer van hetzelfde'.
Maar dat is best welkom want season 5 zit vol met:

spoiler: title
Sluwheid en intimidatie, waar als je aan de verkeerde kant van de tafel zit sowieso f*cked bent welke beslissing je ook neemt.

Breken-van-de-vierde-muur-genot :P

Conway die de druk niet aan kan en volledig door het lint gaat.

Tom Yates die er aan gaat omdat ‘ie teveel weet. Hij had toch wel een hele mooie rol, beetje schrijven, borrelen, neuken en rondhangen in het witte huis, zonder echt veel verantwoordelijkheden te hebben. Droombaan! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Geen tags, want dat hoeft niet. Toch?

Tja...inderdaad redelijk seizoen. Niet super. Hoop dat volgend seizoen het laatste is. de ondergang van de Underwoods.

De eerste helft vond ik erg sterk. Met die verkiezingsperikelen en hoe ze daar alles uit de kast halen om niet te verliezen en dat ze dat nog lukt ook. Vooral de verontwaardiging en frustratie van Conway vond ik mooi neergezet.

Jammer is de opkomt en het vertrouwen dat sommige personages ineens snel krijgen. Met name natuurlijk die Usher en Davis. Vooral bij Usher is het toch overduidelijk dat die niet te vertrouwen is.

Iedereen zit ze nu op de hielen en velen die iets weten wat de Underwoods kan schaden die zijn eraan.
Kathy half half, Tom, LeAnn. Als je als journalist op een rijtje zet wie er in hun omgeving allemaal middels verdachte omstandigheden om het leven zijn gekomen...

Ik dacht eerst dat Het van Kathy een gedachtebeeld was, maar bleek dus echt te zijn. Beetje vreemde move... Ze was al akkoord met de commissie om te getuigen (tegen Frank) en een dag later ligt ze onder aan de trap in het Witte huis? 8)7

Maar het allermooiste moment waren de speeches van Frank tijdens de inauguratie en zijn bezoek aan de commissie. Ik vond het een overduidelijke verwijzing naar Trump. 'maakt niet uit wat ik doe, als ik maar wat doe en jullie vinden het geweldig'. Sowieso wel meer subtiele verwijzingen naar het politieke landschap. De vraag is echter wie hier wie nadoet :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• max
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Seizoen 5, 7 episodes in....

Ben ik de enige die het een boel onsamenhangend oninteressant repetitief gedoe vind? :X

Waar is the whip I love to hate?

En de love interest van Claire, die Tom "I write" Yates, ....pfff zeg hoe lang blijven ze dat nog uitmelken?

max wijzigde deze reactie 02-06-2017 22:15 (30%)

Bald by design, beard by choice.

Discussiëren met een vrouw is zoals het lezen van algemene gebruiksvoorwaarden: uiteindelijk negeer je alles en zeg je "OK".

• Rips10
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 19-01 15:15
Helaas vond ik dit seizoen erg tegenvallen. Er zitten wel bepaalde leuke momentjes in, maar verder interressert het hele verhaal me ook niet meer. Als volgend jaar het volgende seizoen komt, wacht ik eerst de reviews af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 16:30

kazuka

Building Better Worlds

Ik las dat dit het eerste seizoen is dat door iemand anders is geregisseerd en geschreven en niet meer door de oorspronkelijke regisseur en schrijver van de eerste 4 seizoenen. Hoop dat dat niet ten koste gaat van de kwaliteit maar de eerst 2 afleveringen vind ik tot nu te behoorlijk teleurstellend en halen absoluut niet het niveau van de eerste 2 seizoenen.

PSN ID: Jetpaction

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True