Your Friendly Neighborhood Moderator
Arrow: eerste seizoen via netflix gekeken. Vond/vind bepaalde personages, en dan doel ik op Thea, Laurel en officer Lance. Laatstgenoemde kon ik niet tegen vanwege zijn verbale vaardigheden, leek wel alsof ie met zn kiezen eerst de binnenkant van zijn wangen vastbeet en dan pas begint met praten. Maar aan het eind van seizoen 1 en de rest daarna vond ik hem wel acceptabel. Thea is gewoon irritant, in het begin vooral met die freaking mood swings, hetzelfde geldt voor die Laurel.
Modern Family: een van mijn favoriete comedy's. Was na seizoen 3 het effe uit zicht geraakt, dus S04 en S05 gedownload. Ik sta versteld hoe ze die show op zo een hoog niveau weten te houden.
True Detective: Wauw, wauw, wauw, wauw, wauw, wauw. Heb hele seizoen in 2 avonden gepakt, was zo spannend. Sterke personages natuurlijk en de juiste acteurs daarvoor. Vooral Mcconaughey vond ik echt goed uit de verf komen. Dat mysterieuze en beschadigde karakter zette hij goed neer.
The Folllowing: Over beschadigde karakters gesproken: Ryan Hardy. Ik downloadde deze show na True Detective, dus ik moest echt wennen aan Kevin Bacon. Gaandeweg de serie, als Ryan wat meer uit zijn schulp komt, werd het ook leuker. Alleen ben ik van mening dat deze show bij 1 seizoen had moeten blijven.
The Blacklist: dit is een zeer spannende serie. Met natuurlijk case of the week, maar ook genoeg tijd per aflevering voor de rode draad in de serie, die zeer origineel is en ook goede acteurs. Reddington is baas.
Marvel's Agents: Elk einde van een aflevering is reden genoeg om de volgende te kijken. Goed neergezet allemaal, zowel de actie, de personages als de plot twists.
NCIS Los Angeles: Acteerkunsten zijn hier niet altijd wauw, flauwe grapjes af en toe die totaal niet grappig zijn, maar ik kijk voor Hetty, ook al kijkt ze af en toe scheel. Actie is leuk, alleen jammer dat ze vrijwel nooit iemand gewoon gewond schieten in plaats van gelijk morsdood. Omgekeerde van A-Team dus. Maar ziet er leuk uit, een goede "fastfood-serie"

Odette lijkt in ieder geval terug te komen volgend seizoen in Banshee
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Anoniem: 32279
En dat Banshee tshirt
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-04-2014 11:04 ]
Hier staan ook nog wat meer foto's, ze zijn al aan het filmen voor zover ik begreep.
[ Voor 42% gewijzigd door Phyxion op 16-04-2014 11:07 ]
Zeker! als je ons een uurtje stil wilt hebben moet je dat aanzetten. Prachtig, erg mooi gedaanJorgen schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:05:
Cosmos is echt prachtig, dus zeker een aanrader.
[ Voor 36% gewijzigd door 2Dutch op 16-04-2014 11:59 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
How the Universe Works
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:55:
Weet iemand een goede ruimtevaart / cosmos achtige serie? Of is de huidige de beste keuze om te gaan zien? Er is namelijk ook veel ouder materiaal.
Ik kijk ze alle 2, maar de budgetten/tijd van beide verschillen ook heel veel.Coenen schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:51:
Ik kijk liever Fast and Loud, ik vind overhaulin' net wat te smooth. Fast And Loud is net wat ruiger.
Maar gelukkig smaken verschillen.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Daarnaast ben ik echt groot fan van Cosmos. Wat een prachtige serie is dat zeg. Neil deGrasse Tyson is een zeer goede verteller. Het is ook wonderlijk om te zien hoe sommige dingen, die soms op het eerste gezicht niets met de kosmos te maken hebben, zo aaneengeregen worden tot een zeer duidelijk en onderhoudend verhaal. Fantastisch.
Daarnaast valt het wel mee qua budget voor S.H.I.E.L.D., je moet alleen nog even een paar afleveringen verder kijken
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Discussies over het verhaal kunnen daar heen ja, discussie over de serie in het algemeen kan ook prima hier.
Bovendien, ik kom via dit topic regelmatig series tegen (die ook een eigen topic hebben) maar waar ik niet eerder over gehoord had. Daar is dit topic voor.
Vanavond Turn maar eens gaan bekijken, ik heb weer wat tijd omdat ik met een aantal series ben gestopt (Shield, the following en nog een paar).
To dare is to do
Kan geen kwaad lijkt mij. Van de andere kant weten sommige mensen niet dat er een speciaal topic is voor bepaalde series. Dus een verwijzing naar het topic moet prima kunnen.Twylight schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:56:
Hou eens op met bij elke opmerking over een serie in het Buitenlandse TV Series topic die ook een eigen topic heeft daar direct naar toe te linken. Ja ik weet dat er ook een apart topic is, nee ik heb geen interesse om daar ook te posten als ik die serie verder niet volg.
Discussies over het verhaal kunnen daar heen ja, discussie over de serie in het algemeen kan ook prima hier.
Bovendien, ik kom via dit topic regelmatig series tegen (die ook een eigen topic hebben) maar waar ik niet eerder over gehoord had. Daar is dit topic voor.
PSN: Fruitschaaltje
Ja, ik wist dat die er was, maar vond het meer een algemene opmerking.
Verdere inhoudelijke posts betreffende S.H.I.E.L.D zal ik daar posten.
@Twylight:
Klopt, dit topic lees ik ook voor de tips en verwijzingen. Daarna inderdaad de diepte in, in een serie-topic.
Tomorrow is not today!
Deze is voor series gestart tussen 1 september en 31 maart
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De shit tussen de broertjes....dat blijft maar doorgaan. Het is gewoon niet meer leuk zo. Alle leuke interessante karakters gaan dood, er worden veel coole concepten (zoals Nephilim) aangestipt en direct weer weggeschreven, veel filler-episodes die ook niet leuk genoeg meer zijn, beloftes dat Bobby terugkomt lijkt niet waar te zijn en de relatie tussen Sam en Dean schiet maar niet op. Veel loose ends...
Ik blijf eigenlijk alleen nog kijken omdat ik wil zien hoe het verder gaat.
Ze hadden na seizoen 5 ermee moeten kappen.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
[ Voor 14% gewijzigd door IJzerlijm op 19-04-2014 17:45 ]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Over The Newsroom. Nog maar zes afleveringen"It was up to Sorkin, if we were going to do another one, so we were all waiting. HBO still won't let us out of our contracts, really, because they say, “Just in case Sorkin wants to do more, we can’t let anybody go”. But Sorkin writes every single episode, and that’s exhausting and that’s very hard, to always do that. So, he made a decision to do six more and tell that story.
I’m excited, personally, for two reasons. One, it's really exciting to be able to end a show on a high note. It’s exciting because we all get to go off and do other stuff. We get to have this experience, but also go off and do other projects.
And as a friend of Aaron’s, I’m happy that he's not being forced to keep writing something when he’s just exhausted, and he’s got other things that he wants to write. It's so much better that way. I’m happy that we get to do six and end it. I’m sure other people have a different opinion, but I think it's nice."
Zag het ook. Wel erg weinig
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
ja! geweldig begin weer! Ik heb echt uitgekeken naar die serie weerCoenen schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:59:
Heeft iemand Orphan Black al gekeken? Ik heb er weer helemaal zin.
Liever 6 hele sterke afleveringen dan 10 middelmatige of 6 sterke en 4 middelmatige.wontcachme schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:16:
[...]
Zag het ook. Wel erg weinig. Een erg sterke serie en dan draaien op één schrijver is erg jammer. Voor seizoen één hadden ze nog meerdere meen ik, maar die zijn allemaal ontslagen na het seizoen. Waarom geen team schrijvers en gewoon 10 eps per jaar
Een verhaal zoals ze het nu gaan uitzenden voelt dan ook echt af, ipv dat ze dingen gaan uitrekken of onnodige dingen gaan toevoegen.
Al zou het wel fijn zijn als ze meer schrijvers hebben, maar ik hoef niet meer afleveringen van een serie om dan meer afleveringen te kijken als met een eerder aantal de afleveringen ook af zijn.
Niet echt, Sokrin schrijft eigenlijk alles maar heeft wat hulp. Niemand is ook ontslagen, check de wiki. Ik vind het erg jammer maar het tweede seizoen was lang niet ee kwaliteit van het eerste. Hopelijk een goede afsluiting.wontcachme schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:16:
[...]
Zag het ook. Wel erg weinig. Een erg sterke serie en dan draaien op één schrijver is erg jammer. Voor seizoen één hadden ze nog meerdere meen ik, maar die zijn allemaal ontslagen na het seizoen. Waarom geen team schrijvers en gewoon 10 eps per jaar
Weet je niet of je Arrested Development al hebt gezien, maar dat is mijns inziens de beste comedy ooithyptonize schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:15:
Nu How I Met Your Mother is afgelopen voel ik een grote leegte in sitcom-land. The Big Bang Theory en HIMYM waren eigenlijk de twee sitcoms die ik wekelijks volgde, maar nu heb ik geen idee welke sitcom die grote leegte zou kunnen vullen...
Wat voor sitcom zoek je dan?hyptonize schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:15:
Nu How I Met Your Mother is afgelopen voel ik een grote leegte in sitcom-land. The Big Bang Theory en HIMYM waren eigenlijk de twee sitcoms die ik wekelijks volgde, maar nu heb ik geen idee welke sitcom die grote leegte zou kunnen vullen...
- 2 Broke Girls
- Veep
- House of Lies
- Silicon Valley
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
2 Broke Girls en The exes zijn wel een aanrader.hyptonize schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:15:
Wat voor sitcom zoek je dan?
Of uit de iets oudere doos "3rd rock from the sun" en "Frazier"
[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Awesome op 22-04-2014 18:23 ]
En Last Man Standing is ook wel leuk maar daar heb ik helaas geen Nederlandse subs meer bij gevonden voor het laatste seizoen (heb ik nodig voor mam)
[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 22-04-2014 19:47 ]
Anoniem: 19894
Maar ik vermaak me wel met oude eps van HIMYM, Jackass (voor de onderbroekenlol, hoewel niet echt een serie als in rode draad
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Persoonlijk vind ik Veep, Girls en Louie van ongekende kwaliteit maar dat wordt niet altijd door iedereen begrepen.hyptonize schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:15:
Ben je van het platte niveau "two and à half men" dan kan het wel wat wennen zijn namelijk.
Maar ik denk dat Silicon Valley ook wel leuk kan worden, althans als je de SV sfeer en way of life een beetje kent.
Edit: Ooh en Legit vind ik ook erg leuk, moet je wel even inkomen.
Misschien is NewGirl ook wel wat voor je trouwens, dat is ook "feelgood comedy" zoals HIMYM was
En er zijn natuurlijk een hele hoop series op Abc/Nbc/TNT/TheCW/enz die je gewoon als comedy kunt kijken omdat ze zo slecht zijn binnen hun eigen thema
Ja dat is ook wel een aanrader idd, zeker als je van woordspelingen houd enz.Exocet schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:50:
[...]
Weet je niet of je Arrested Development al hebt gezien, maar dat is mijns inziens de beste comedy ooit
De eerdere seizoenen waren alleen wel beter als dat laatste ding van Netflix.
[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 22-04-2014 21:11 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Thanks voor de tip vwb Fargo trouwens! Morgen de 2e ep kijken
EDIT: Ah, daar is ie, 9 uur 's ochtends blijkbaar
[ Voor 25% gewijzigd door piderman op 23-04-2014 09:06 ]
Anger Management is wel leuk. TAAHM sinds Charlie weg is is er eigenlijk niks meer aan (kijk het zo nu en dan nog). Archer is ook niet meer wat het geweest is (bedroevend seizoen en het vorige seizoen was al niet veel soeps meer).Martinspire schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:38:
Niemand die Archer, Anger Management of Two and a half men even noemt? Moet mogelijk je smaak zijn, maar vermaak me prima met allen. TAAHM is nu ok wel weer wat boeiender geworden (al loop ik er wel weer een paar achter). Ook Melissa & Joey is vermakelijk. Die kijken we tegenwoordig op zaterdag met bord friet op schoot.
En Last Man Standing is ook wel leuk maar daar heb ik helaas geen Nederlandse subs meer bij gevonden voor het laatste seizoen (heb ik nodig voor mam)
Na 10 minuten afgehaakt om de hoofdrolspeelster, wat een irritant characterjoppe113 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:41:
Mom is ook erg grappig imho

Andy Samberg, bekend van Saterday Night Live, speelt de hoofrol.
Beschrijving: Absurde politie serie.
Cijfer: 8/10.
Ik kijk uit naar het nieuwe 2e seizoen.
Ik kijk qua comedy series alleen The Big Bang Theory. Keek vroegeh Friends.
[ Voor 10% gewijzigd door jmk op 23-04-2014 20:44 ]
Yippie kayak, other buckets!
IMDB: Accidentally on Purpose (TV Series 2009–2010)hyptonize schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:59:
Iets in de trant van According to Jim/Dharma & Greg/Friends kan me wel bekoren, maar volgens mij heb ik alles wel gezien wat daar op lijkt...
Die al gezien? Geen superhoog cijfer maar ik vond het wel een vermakelijke serie.
Ik vind de serie nog steeds leuk. Het heeft even geduurd voor ze hun draai gevonden hadden maar het is nu weer lekker op dreef met de foute humor.Phyxion schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:04:
[...]
Anger Management is wel leuk. TAAHM sinds Charlie weg is is er eigenlijk niks meer aan (kijk het zo nu en dan nog).
Silicon Valley vind ik tot nu toe ook wel vermakelijk. Beetje vreemde humor maar dat mag ik wel. De humor is in ieder geval nog niet zo erg als in New Girl.
"When you grow up your heart dies"
Nice, net aflevering 1 gekeken, erg nice!piderman schreef op woensdag 23 april 2014 @ 07:57:
Weet iemand wanneer de tweede aflevering van Fargo beschikbaar zal zijn op Netflix?
EDIT: Ah, daar is ie, 9 uur 's ochtends blijkbaar
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Heb verder nog seizoenen Parks en Office te gaan.
Iemand dat Friends with better lives al gezien?
Dank je. Ik kende het niet, maar het bevalt uitstekend!Donstil schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:04:
[...]
Edit: Ooh en Legit vind ik ook erg leuk, moet je wel even inkomen.
[...]

Dubbel gevoel hier, jammer dat hij er mee stopt, maar ook wel fijn dat hij stopt voor het berg afwaarts gaat
Ik heb er toch jaren van genoten.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dat ie maar meer tijd maakt voor stand-up shows, en neem Geoff en Secretariat maar lekker mee op tournee
Maar of hij veel meer tijd gaat hebben voor stand-up weet ik niet, volgens het interweb heeft hij al weer wat nieuwe dingen klaar staan. Hij gaat Celebrity Name Game presenteren en produceren en aan de slag met de ontwikkeling voor het een en ander voor Science Channel en Discovery.
Humankind… be both.

Humankind… be both.
Als ze nog iets meer van het mooie-mensen-syndroom laten vallen dan zou het zelfs nog wel wat kunnen worden met deze serie

Dat zit wel Schnorr.
Dat was een leuke, originele serie. Jammer dat ie blijkbaar weer het onderspit moet delven tegen de bakken reality-soaps die tegenwoordig door moeten gaan voor "original TV".

Nomen nescio

Jammer, want het was inderdaad een leuke en originele serie.
Humankind… be both.
Mooi, was ook 10x niks.jmk schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:23:
'Almost Human' Canceled by FOX After One Season.
Bericht komt van meerdere bronnen.
jmk schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:23:
'Almost Human' Canceled by FOX After One Season.
Bericht komt van meerdere bronnen.
Jammer. Het was geen super topper of zo, maar best leuk en zelfs af en toe wat leuke vraagstukken in het verhaal gemengd. Er is toch veel met mindere kwaliteit dat wel overleeft - blijft frustrerend, ook al went het.
Ik zou me er niet te hard aan vastklampen, zou me verbazen als er een seizoen 2 komt, aangezien die of "the 100" gecancelled moet woren, en the 100 heeft veel betere kijkcijfers.Stukfruit schreef op woensdag 30 april 2014 @ 01:33:
Wauw, nu al twee afleveringen van The Tomorrow People achter elkaar die spannend lijken te zijn
Als ze nog iets meer van het mooie-mensen-syndroom laten vallen dan zou het zelfs nog wel wat kunnen worden met deze serie
[ Voor 47% gewijzigd door Magic op 30-04-2014 13:36 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Britse mini-serie die gaat over de jonge inspecteur Morse. Het acteerwerk is sterk, de verhalen en het tempo zijn een verademing, echt een aanrader voor de fans van Britse whodunnits. Ook leuk dat de jaren zestig sfeer er goed in zit, heeft ook wel iets
[ Voor 6% gewijzigd door 2Dutch op 30-04-2014 13:56 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Doe ik ook niet hoorMagic schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:33:
Ik zou me er niet te hard aan vastklampen, zou me verbazen als er een seizoen 2 komt, aangezien die of "the 100" gecancelled moet woren, en the 100 heeft veel betere kijkcijfers.
Dat van Almost Human vind ik veel erger.
Dat zit wel Schnorr.
Maar het blijft inderdaad erg zeperig.
Supernatural ga ik binnenkort denk ik ook maar van m'n lijstje wippen trouwens. Op een of andere manier kan ik daar echt helemaal niets meer aan vinden, terwijl het ooit een van m'n favorieten was

[ Voor 50% gewijzigd door Stukfruit op 30-04-2014 18:48 ]
Dat zit wel Schnorr.
Daar heb ik alleen nog wat losse eps van gekeken met special guests. Zo jammer.Stukfruit schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:47:
...
Supernatural ga ik binnenkort denk ik ook maar van m'n lijstje wippen trouwens. Op een of andere manier kan ik daar echt helemaal niets meer aan vinden, terwijl het ooit een van m'n favorieten was
Anoniem: 32279
2Dutch schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:54:
Missus en ik hebben de afgelopen tijd weer erg genoten van Endeavour (imdb link).

Anoniem: 153905
Het acteer werk van deze mensen vind ik echt goed en hebben een Italiaans dialect uit een buitenwijk van Rome .
Zowel seizoen 1 & 2 zijn op een waargebeurd verhaal gebaseerd en had de naam La Banda Della Magnala
Een serie om nooit meer te vergeten .
Anoniem: 153905
Heb seizoen 1 & 2 gezien maar seizoen 3 , 4 , 5 kun je helaas niet kopen en zelfs in Italië ook niet .
Echt een heel spannende serie over de Mafia en opgenomen in Palermo , Catania , Roma .
Echt heel jammer dat ik de rest niet kan zien .
2Dutch schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:54:
Missus en ik hebben de afgelopen tijd weer erg genoten van Endeavour (imdb link).
Britse mini-serie die gaat over de jonge inspecteur Morse. Het acteerwerk is sterk, de verhalen en het tempo zijn een verademing, echt een aanrader voor de fans van Britse whodunnits. Ook leuk dat de jaren zestig sfeer er goed in zit, heeft ook wel ietsWel wordt er gemeld dat vanaf seizoen 2 het wat minder schijnt te worden, maar zo ver ben ik nog niet..iets met 'ontzettend veel series nog op de plank hebben liggen'
Bevalt ons ook uitstekend. Moet gezegd worden dat mijn vrouw helemaal gek is van Britse detectives in het algemeen, en (de oude) Morse in het bijzonder.
Deze verjongingskuur hebben ze (zoals het de Engelsen betaamt) prima aangepakt. Inderdaad goede 60s sfeer, goede, over het algemeen lekker onvoorspelbare verhalen en uitstekende acteurs. Wij vonden seizoen twee ook uitstekend, alleen jammer dat er maar vier afleveringen per seizoen zijn en deze eindigt met een flinke cliffhanger.
Ik hoop wel dat ze in deze serie nog een beetje naar de oude serie gaan toewerken. Er zitten al wat overeenkomsten in (die auto
Overigens is de journaliste uit deze serie, ms Frazil, de dochter van John Thaw, die de oude Morse speelde. En de schrijver van de boekenreeks, Colin Dexter, heeft in seizoen twee een aantal cameos.

Nomen nescio
Daarnaast lappen ze keer op keer hun eigen regels van het bovennatuurlijke aan hun laars, zoals dat een shapeshifter niet zomaar in 1 seconde naar iemand kan shapeshiften, het wel/niet tegen zilver kunnen....
Kep het al vaker gezegd: t/m season 5 was het schitterend, daarna ging het snel bergafwaarts. Schandalig dat ze slechts 7 of 8 rode draad-episodes maken en de rest vullen met fillers die niet interessant zijn.
Erg slecht geschreven met veel loose ends en veel afgekapte concepten waar veel potentie in zou kunnen zitten.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Abaddon werd erg goed neergezet tegen het einde van seizoen 8 als opper-demon, waarbij ik de hoop had op "eindelijk weer eens een dreiging". Maar nee. Het knights of hell principe...het moeten de allergevaarlijkste demon-soldiers zijn, maar ik merk er verdorie niks van.
Ze laten alle interessante personages (Bobby, Meg, Kevin e.d.) doodgaan, er is 0,0 karakter- en relatieontwikkeling bij Sam en Dean, ze beloofden dat Bobby terug zou komen en dan zien we 1 aflevering van hem waarin hij in Sams hoofd zit. Come on.
Mischa Collins vertolkt de rol van Castiel gewoon goed, maar de afwezigheid van zijn vroegere screentime draagt ertoe bij dat hij ergens gewoon geen deel uitmaakt van het verhaal. Zo voelt het.
Ik heb het idee dat de schrijvers van de serie de fans echt uitlachen.
Maar ja, toch blijf ik kijken, ookal gaan ze nu alles in 3 afleveringen nog afraffelen, ALS er al geen filler meer tussen zou zitten.
En toch ga ik ook seizoen 10 kijken omdat ik nog steeds de hoop heb (zoals bij Seizoen 6 én 7 én 8....) dat ze echt eens wat wat beters neerzetten. Dieper ingaan op Cain & Abel, of een Heaven-Hell battle op aarde gaan toen, het reinstaten van archangels, heck, misschien wel God zelf erbij halen, whatever. De mogelijkheden zijn eindeloos, maar ze doen er nooit wat mee.
Naast het goeie spel en sfeer vind ik ook de verzorging en details zo mooi. Diverse (verklarende) hints naar hoe Morse later is en hoe hij zich ontwikkelt. Ook heel mooi was ergens in seizoen 1 de casting van de vader van Endeavour Morse. Zonder nu sprekend op de oude Morse te lijken was het wel hetzelfde tiepe als Morse op latere leeftijd, als kijker kan je voorstellen dat dit de vader van Morse is - heel subtiel en sterk gedaan.Bra-Jo schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:49:
[...]
(Endeavour)
Deze verjongingskuur hebben ze (zoals het de Engelsen betaamt) prima aangepakt. Inderdaad goede 60s sfeer, goede, over het algemeen lekker onvoorspelbare verhalen en uitstekende acteurs. Wij vonden seizoen twee ook uitstekend, alleen jammer dat er maar vier afleveringen per seizoen zijn en deze eindigt met een flinke cliffhanger.![]()
Ik hoop wel dat ze in deze serie nog een beetje naar de oude serie gaan toewerken. Er zitten al wat overeenkomsten in (die auto), maar ik vind Morse nog wat "menselijker" overkomen dan wanneer ie ouder is. (...)
p.s.
Ik zeg: Ik wil wel Stargate 720p WEB-DL?
[ Voor 141% gewijzigd door Tijgert op 01-05-2014 22:14 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Anoniem: 93986
Pff, toevallig vorige week begonnen met S01. Maar het is wel taai hoor. Sommige karakters zijn ronduit vervelend om naar te kijken.Twylight schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:37:
Voor de liefhebbers. Er zijn nu 720p WEB-DL versies van alle seizoenen van 24 die vroeger alleen in SD verkrijgbaar waren
Ik had 24 nooit gevolg toentertijd en als je het nu terugkijkt snap je niet dat het toen zo'n knaller van een serie was.
Anoniem: 153905 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:26:
Ik heb de Italiaanse TV serie Romanzo Criminale gezien en is voor mij zeker de allerbeste TV serie wat ik ooit heb gezien en daar kunnen de Amerikanen echt niet aan tippen .
Het acteer werk van deze mensen vind ik echt goed en hebben een Italiaans dialect uit een buitenwijk van Rome .
Zowel seizoen 1 & 2 zijn op een waargebeurd verhaal gebaseerd en had de naam La Banda Della Magnala
Een serie om nooit meer te vergeten .
Volgens mij is tijd het probleem... Als je het toen niet keek, dan overkomt het als outdated. Zelfde als je The Wire nu opnieuw zou kijken.Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:06:
[...]
Pff, toevallig vorige week begonnen met S01. Maar het is wel taai hoor. Sommige karakters zijn ronduit vervelend om naar te kijken.
Ik had 24 nooit gevolg toentertijd en als je het nu terugkijkt snap je niet dat het toen zo'n knaller van een serie was.
Had wel wat lachmomentjes de laatste aflevering, maar inderdaad, dit kan je niet maken. We naderen het seizoenseinde en dan nog een dergelijke slechte filler/spinoff door het strot duwen van je kijkers. Heel jammer. Van the mark of Cain hoor je ook niets meer, blijft een wazig concept en Metatron is ook echt een lachertje. Wat mij wel opviel was dat Dean en Sam zo oud leken vergeleken met die twee jonge gasten (dat was ook Kohl uit The Vampire Diaries).Deathchant schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:40:Dieper ingaan op Cain & Abel, of een Heaven-Hell battle op aarde gaan toen, het reinstaten van archangels, heck, misschien wel God zelf erbij halen, whatever. De mogelijkheden zijn eindeloos, maar ze doen er nooit wat mee.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Kol uit the vampire diaries is een original vampire. Dies veeeeeeel ouder dan Sam en Dean bij elkaarNitai schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:47:
[...]
Had wel wat lachmomentjes de laatste aflevering, maar inderdaad, dit kan je niet maken. We naderen het seizoenseinde en dan nog een dergelijke slechte filler/spinoff door het strot duwen van je kijkers. Heel jammer. Van the mark of Cain hoor je ook niets meer, blijft een wazig concept en Metatron is ook echt een lachertje. Wat mij wel opviel was dat Dean en Sam zo oud leken vergeleken met die twee jonge gasten (dat was ook Kohl uit The Vampire Diaries).
Maar inderdaad. Afgelopen oktober wachtte ik vol spanning af toen ik op wikipedia zag dat S09E20 een backdoor pilot zou worden, en dan komen ze met zoiets enorm onorigineels en afgezaagd.
De vampire diaries volg ik ook, en de originals is de spinoff daarvan (die volg ik ook), maar die werkt tenminste goed. Leuk concept en elke aflevering is een rodedraadaflevering. Fillers kennen ze daar niet.
Supernatural heeft altijd fillers gehad, maar die waren in het begin nog wel interessant. Je had uitdiepingen van karakters als Jodie Mills, Bobby & Rufus of andere interessante personen, maar nu is het gewoon crap waarbij Sam en Dean amper screentime hebben of aan het einde van een aflevering zeggen: oh ik heb trouwens toevallig een nieuwe lead on Metatron.
De serie verdiende na seizoen 6 al geen nieuw seizoen meer. Ze hadden nog zoveel potentie kunnen halen uit het Leviathan concept. Ken je Eve nog? The mother of all? Die legde wel erg snel het loodje, ook een mooi concept op op verder te gaan.
"Megstiel"....echt super ontwikkeling tussen die 2, maar ineens wordt ze doodgemaakt....
Toen ik de opening zag van seizoen 9 en toen het introplaatje van die engelenvleugels die verbranden dacht ik: sow, eindelijk hoop op een goed seizoen.
Not....
"When you grow up your heart dies"
Silicon Valley vind ik tot nu wel leuk wegkijken. Big Bang is tot nu toe inderdaad leuker, maar die zijn ook al wat langer bezig. Het eerste seizoen moeten ze daar ook hun draai nog vinden, naar mijn idee.
Geen idee eigenlijk hoe ze een 90 minuten lang verhaal kunnen bedenken daarover maar toch...
Dit topic is gesloten.