Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 278 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:18
junglebeast schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:32:
[...]
Ja dat vroeg ik me ook al af. En kun je tussen deze chars wel mailen/traden etc. Ik heb nu 11 Alliance op Turalyon. Zou leuk zijn als dan op de andere server mijn Horde chars kan maken, met eventueel nog een Alliance of zo.
Ik zit ook op Turalyon Alliance kant, de Horde kant is er echt morsdood. Hopelijk komt er een goede horde server bij en kan ik ook nog eens een orc of zo rollen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Zooo net terug van 2 weken vakantie, nog geen 5.4 zag ik maar eens even kijken of ik alles nog een beetje in de vingers heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

junglebeast schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:53:
[...]

Hah lucky. Ik ben blijven steken op 478 deze week. Mis nog net wat valor om de neck te halen. Kan ik misschien vandaag en morgen doen. En heb nog steeds een 429 trinket.. :)
Heel lucky. http://eu.battle.net/wow/...r/auchindoun/Sansa/simple is m'n druid, ben zoals je ziet geëindigd op 489 :D Heel MSV, HoF, ToES en ToT gedaan met dit als resultaat. Zoveel geluk ga ik nooit meer hebben vrees ik :D

429 trinket zou ik gewoon vervangen met de Shado-pan 522 trinket, 2 weekjes sparen en je hebt 'm.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 12-08-2013 22:28 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Valor Points will not be converted to Justice Points for Patch 5.4. "Players who want to stockpile their 3,000 Valor before Patch 5.4 hits will be able to do that, and probably should start thinking about that."
Bron: interview met GhostCrawler: link
Een samenvatting staat op mmo-champion.com

Als je dan bedenkt dat ze de huidige valor items (muv Shado-Pan Assault) gaan verkopen voor justice points en de reputation laten vallen voor deze items kunnen we dus een 'shopping spree' verwachten op launch day :D

Sowieso gingen de Shado-Pan Assault items goedkoper worden (zoals ze met de oude valor items gedaan hebben in 5.3) en verlaagd qua reputatie vereisten (friendly/honoured).

[ Voor 11% gewijzigd door Kapoen op 13-08-2013 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Kapoen schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 07:18:
[...]

Bron: interview met GhostCrawler: link
Een samenvatting staat op mmo-champion.com

Als je dan bedenkt dat ze de huidige valor items (muv Shado-Pan Assault) gaan verkopen voor justice points en de reputation laten vallen voor deze items kunnen we dus een 'shopping spree' verwachten op launch day :D

Sowieso gingen de Shado-Pan Assault items goedkoper worden (zoals ze met de oude valor items gedaan hebben in 5.3) en verlaagd qua reputatie vereisten (friendly/honoured).
Wedden dat de raid servers dan vol zitten, zal niet de eerste keer zijn bij zo'n verandering. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:29
Is er eigenlijk al bekend wat we met valor points kunnen doen in 5.4 behalve oude meuk kopen voor alts en gear upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
nieuwe meuk kopen? :)

Als ik mij niet vergis (kan het nu ff niet verifiëren) gaan we een nieuwe vendor krijgen waar we meteen een item kunnen kopen zoals bij de launch van 5.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kapoen schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:30:
nieuwe meuk kopen? :)

Als ik mij niet vergis (kan het nu ff niet verifiëren) gaan we een nieuwe vendor krijgen waar we meteen een item kunnen kopen zoals bij de launch van 5.3.
Ik hoop het, maar had hier nog niets van gezien op mmo-champion eigenlijk. Of ik ben het gewoon weer vergeten, ook een reele optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Teunis schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:25:
[...]

Monks, als je graag stilstaad en niet 30 timers wilt bijhouden, dan kun je deze beter links laten liggen.
Druids, erg leuke class (van mijn minst fova, naar main-alt, wat een in-form heal al niet kan doen)
alleen kan de "not enough energy" kan soms vervelend worden.
Paladin, still loving it. (zelf nu reti fan :o)
DK speel puur van wege OPness van bloodspec. (en omdat mijn enige gnome tank is)
Warrior kan ik weinig over zeggen (de mijne is 90 en staat nog steeds 450 gear.)

ps. waarom vond je de DK niet leuk ? (of pala/shaman juist wel)
Bedankt voor het beantwoorden.

DK vond ik niet leuk omdat ik niet graag in 1 rol wordt gedrukt.
Je kan wel tanken maar het lijkt toch te veel op gewoon dps doen.
Is blood tankspec nu? Ik ben na wotlk gestopt met DK, volgens mij was blood net tankspec geworden.

Warrior ben ik om dezelfde reden als DK geen fan van.

Druid, heb ik gespeeld en vind het een leuke class, het switchen tussen de shapeshifts vond ik wat vervelend maar het feit dat je 4 rollen kan spelen is natuurlijk heel interessant.

Monks, geen interesse, vind het gewoon niet interessant.

Priest, te squishy en niet leuk om te levelen. Verder vind ik healen met priest heel leuk.

Warlock, lang gespeeld in TBC, niet veel interesse meer in.

Hunter, lijkt me leuk maar omdat het ook maar 1 rol is wacht ik hier even mee.

Mage, zelfde als hunter, veel gespeeld voor TBC.

Rogue, lijkt me niks, 1 rol.

Shaman is leuk, maar heb ik veel gespeeld tijdens TBC, Sunwell elke avond gaat je niet in de koude kleren zitten.

Paladin, deze vond ik het meest interessant. Ik wilde healer gaan, maar bedacht me dat ik dan niet zo snel level en het switchen tussen specs is voor level 60 nog niet echt interessant. Dus besloten om protection te gaan en het levelt echt supersnel. Ik kan makkelijk 6-7 mobs pullen en kill ze sneller dan retribution. Ik ben inmiddels al level 40.

Iemand nog goede tips voor levelen? Ik heb geen heirlooms want ik zit op een nieuwe server;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als paladin tank gewoon dungeons spammen. Sterker nog, als je er een beetje handig mee bent kun je solo dungeons doen als paladin tank. Kies telkens specifieke dungeons waar je de quests nog niet van hebt gedaan, dan gaat het nog harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

IntToStr schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:09:
Als paladin tank gewoon dungeons spammen. Sterker nog, als je er een beetje handig mee bent kun je solo dungeons doen als paladin tank. Kies telkens specifieke dungeons waar je de quests nog niet van hebt gedaan, dan gaat het nog harder.
Ik doe veel dungeons in combinatie met questen, alleen spammen levert te weinig op.

Ik kies gewoon specific dungeons en doe daar de quests, als ik ze gedaan heb ga ik questen tot ik weer een nieuwe dungeon kan doen. Questen gaat ook erg snel omdat ik binnen 2 -3 pulls al vaak alle questmobs of items heb. Straks in outland wordt dit nog makkelijk omdat de mobs dichter op elkaar staan. Dus ik ga zo verder.

Is er ergens een soort van XP verdubbelaar of zo. Ik las eerder dat de monk zoiets had. Eerder had ik er nog nooit van gehoord, maar ik heb ook al een jaar of 2 niet meer gespeeld.

Wat is trouwens de goedkoopste grote bag? Vroeger was het netherweave die je vroeg kon kopen en toch veel bagspace had.

[ Voor 6% gewijzigd door Awaken1 op 13-08-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Shapeshifting voor de druid is inderdaad soms irritant gelukkig is moonkin al verbeterd (blijft in form, nu nog feral), en resto heeft niet eens een shift meer (alleen als CD).

ps. Dual-talent is maar 10G en al beschikbaar @ lvl 30

edit:
nee 10% xp boost is een monk only ding., en langer rested is panda race talent.
(ofc heb je nog de holiday events die je soms zo'n boost geven)

http://www.wowhead.com/item=60335 14 slot is volgens mij de grootste wie je van een vendor kan kopen

[ Voor 35% gewijzigd door Teunis op 13-08-2013 12:51 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Teunis schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:44:
Shapeshifting voor de druid is inderdaad soms irritant gelukkig is moonkin al verbeterd (blijft in form, nu nog feral), en resto heeft niet eens een shift meer (alleen als CD).

ps. Dual-talent is maar 10G en al beschikbaar @ lvl 30

edit:
nee 10% xp boost is een monk only ding., en langer rested is panda race talent.
(ofc heb je nog de holiday events die je soms zo'n boost geven)

http://www.wowhead.com/item=60335 14 slot is volgens mij de grootste wie je van een vendor kan kopen
Klopt dat dual maar 10g is vanaf level 30, dat is het probleem niet.
Maar twee sets gear meenemen (prot en holy) is niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Awaken1 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:03:
[...]

Bedankt voor het beantwoorden.

Is blood tankspec nu? Ik ben na wotlk gestopt met DK, volgens mij was blood net tankspec geworden.

Warrior ben ik om dezelfde reden als DK geen fan van.

Druid, heb ik gespeeld en vind het een leuke class, het switchen tussen de shapeshifts vond ik wat vervelend maar het feit dat je 4 rollen kan spelen is natuurlijk heel interessant.

Monks, geen interesse, vind het gewoon niet interessant.

Priest, te squishy en niet leuk om te levelen. Verder vind ik healen met priest heel leuk.

Warlock, lang gespeeld in TBC, niet veel interesse meer in.

Hunter, lijkt me leuk maar omdat het ook maar 1 rol is wacht ik hier even mee.

Mage, zelfde als hunter, veel gespeeld voor TBC.

Rogue, lijkt me niks, 1 rol.

Shaman is leuk, maar heb ik veel gespeeld tijdens TBC, Sunwell elke avond gaat je niet in de koude kleren zitten.

Paladin, deze vond ik het meest interessant. Ik wilde healer gaan, maar bedacht me dat ik dan niet zo snel level en het switchen tussen specs is voor level 60 nog niet echt interessant. Dus besloten om protection te gaan en het levelt echt supersnel. Ik kan makkelijk 6-7 mobs pullen en kill ze sneller dan retribution. Ik ben inmiddels al level 40.

Iemand nog goede tips voor levelen? Ik heb geen heirlooms want ik zit op een nieuwe server;)
Yay, Paladin en ook nog protection! (greetz mede prot pala)

Als tank heb je vaak instant queue dungeons, mijn advies is ga lekker questen en ondertussen dungeon queue aanzetten. Zodra ja dungeon in kan ga je dat doen, moet je wachten op de queue ga dan door met questen. Dat schiet lekker op.
Awaken1 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:54:
[...]

Klopt dat dual maar 10g is vanaf level 30, dat is het probleem niet.
Maar twee sets gear meenemen (prot en holy) is niet zo handig.
Kijk iemand heel lief aan en kijk of je grote bags kan nemen, dan is 2 sets gear mee nemen prima te doen.
Soms is het joinen van een goede guild ook handig, hier en daar helpen mensen je graag.

p.s. welke server zit je, misschien kan iemand je hier helpen.

[ Voor 12% gewijzigd door XzeroD op 13-08-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
[...]
Hoe bedoel je, 1 rol? Je bent tank (blood) of dps en binnen dps heb je ook nog weer twee smaken (unholy en frost). Blood dk is gewoon een volwaardige tank. Pro-actieve speelstijl met een focus op selfhealing. In ieder geval een andere speelstijl dan een palatank ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
in wotlk kon je als DK in elke talent tree tanken en elke dps doen (en daardoor way op in die release), dat is inderdaad nu 1 talent tree voor tanken en 2 voor dps, maar lijkt er op dat Awaken1 liever healed en dan is DK een nogo.

jammer dat je monk al afschrijft ik vondt het een heerlijke healer, echt vernieuwed qua speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:58
[...]

Te squishy in welk opzicht? Een shadowpriest valt toch nog wel mee. Is trouwens ook best leuk om te levelen. En healen met een priest is erg leuk.

Disclaimer: ik speel holy priest ;)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Down schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:12:
[...]

Te squishy in welk opzicht? Een shadowpriest valt toch nog wel mee. Is trouwens ook best leuk om te levelen. En healen met een priest is erg leuk.

Disclaimer: ik speel holy priest ;)
Inderdaad! Een maat van mij (toevallig ook een raid healer van ons) speelt ook holy priest en hij is absoluut niet squishy, daarnaast als shadow doet hij ook behoorlijk dps. Zie: http://eu.battle.net/wow/...ent-dawn/Pr%C3%A1y/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Teunis schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:54:
in wotlk kon je als DK in elke talent tree tanken en elke dps doen (en daardoor way op in die release), dat is inderdaad nu 1 talent tree voor tanken en 2 voor dps, maar lijkt er op dat Awaken1 liever healed en dan is DK een nogo.

jammer dat je monk al afschrijft ik vondt het een heerlijke healer, echt vernieuwed qua speelstijl.
Ja, ten tijde van WotLK kon dat idd, maar dan nog waren het gewoon 2 rollen die je kon vervullen en dat is nog steeds zo ^^ Vandaar mijn opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

XzeroD schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:43:
[...]
Inderdaad! Een maat van mij (toevallig ook een raid healer van ons) speelt ook holy priest en hij is absoluut niet squishy[/url]
Ik vindt een priest ook niet squishy, vooral als healer heb je en hoge overlevingskans (Prayer of Mending <3).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Disc priest is wat dat betreft leuk om te levellen: net genoeg dps om mobs te killen en je pakt quasi geen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:21
Nieuwe expansion voor WoW of voor D3??
Blizzard Trademarks "The Dark Below" - WoW or D3 Expansion?
Blizzard just trademarked "The Dark Below" and it definitely looks like it has something to do with a new game or expansion!
  • Computer game software; Computer game software downloadable from a global computer network; Downloadable computer game software via a global computer network and wireless devices; Downloadable electronic games via the internet and wireless devices
It could be anything, but it could also be the next WoW expansion. With Gamescom coming up in a couple of days, we could also be looking at the name of the next Diablo 3 expansion.

In any case, it looks like it's time to jump on the speculation train until we can get our hands on more information.

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/august/thumb/theDarkBelow.png
Edit:
Misschien toch voor Warcraft. In Warcraft is er iets wat bekend staat als Dark Below. Wellicht dat de expansion hiermee heeft te maken. Sommige vijanden, zoals Ozumat (heeft de titel Fiend of the Dark Below), komen daar vandaan. Waarschijnlijk zit daar ook N'Zoth. Dus we gaan eindelijk de expansion met Naga, demons, devils en hellegespuis krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 13-08-2013 17:38 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zeror schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:25:
Nieuwe expansion voor WoW of voor D3??

[...]

Edit:
Misschien toch voor Warcraft. In Warcraft is er iets wat bekend staat als Dark Below. Wellicht dat de expansion hiermee heeft te maken. Sommige vijanden, zoals Ozumat (heeft de titel Fiend of the Dark Below), komen daar vandaan. Waarschijnlijk zit daar ook N'Zoth. Dus we gaan eindelijk de expansion met Naga, demons, devils en hellegespuis krijgen.
Oh leuk weer al dat gespeculeer. Dark Below klinkt ook als een soort van diepzee zone. Laat een TBC 2.0 maar komen!

Oh en blijkbaar zegt Ra-Den dit:

Wait! I am... I am not your enemy. You are powerful, more powerful than he was, even... perhaps you are right. Perhaps there is still hope.
But there is a yawning chasm of darkness beneath you mortals, vast, endless, and all consuming. I do not believe that you can correct this doomed course.
But you have earned the right to try. Farewell.

En iemand zei ook nog dat als het niet voor D3 is (horen we op gamescon) dan kan het best voor WoW zijn. :)

Twisting Nether expansion?

The Twisting Nether goes by many names, to some it is the Great Dark and they see no boundaries between it and the Twisting Nether.

To others it is known as the Abyssal Plane or Astral Plane.

To some it is known as the underworld, the lower planes, Hell, Hades, and even possibly the Dark Below.

Maar ook:

The "Below" in The Dark Below

This implies a region that is underneath the crust of Azeroth, and not the twisting Nether in outerspace up in the sky. In early conceptions, hell is percieved to be underneath and not up in the sky.

Comeback van http://wowpedia.org/Abyssal_Maw misschien?

[ Voor 46% gewijzigd door junglebeast op 13-08-2013 18:17 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zou best kunnen. Neptulon the TIdehunter is ook nog steeds gevangen in waarschijnlijk dat Dark Below. door N'Zoth. Wellicht dat daarom Abyssal Maw alsnog in de game komt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zeror schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:53:
[...]

Zou best kunnen. Neptulon the TIdehunter is ook nog steeds gevangen in waarschijnlijk dat Dark Below. door N'Zoth. Wellicht dat daarom Abyssal Maw alsnog in de game komt.
Ken je deze nog? :)

- Plane Set

Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20

Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20

The Green Lands - 88 to 91
The Dying Paradise - 91 to 94
The Emerald Nightmare - 94 to 97
The Eye of Ysera - 97 to 100

Deephome - 88 to 91
Skywall - 91 to 94
The Abyssal Maw - 94 to 97
The Firelands - 97 to 100

- Legion Set

K'aresh - 96 to 99
Argus Meadowlands - 97 to 100
Mac'Aree - 99 to 100
Maw of Oblivion - 100+

Maw of Oblivion is a 2-piece dagger set obtained by rogues from the quest N Rogue [85] Victory in the Depths, part of the quest chain to get [Fangs of the Father].

The Burning Citadel - 100+++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
Jeeej weer old gods :D! ( of alweer nooit anders geweest bijna haha )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben wel blij hiermee. Het is namelijk weer een nieuw gebied, wat we in het Warcraft universum eigenlijk nog niet gezien hebben. Alleen van gehoord, net als bij Pandaria. Dit betekent dat Blizzard weer hun volle creativiteit kan laten zien. Met expansion als TBC en WotLK heb je toch een hoop lore waar je aan vast moet houden.

oh lol @ JungleBeast. Ben jij ook actief op MMO-C? :P

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 13-08-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Onderwater combat tegen Ozumat bijv? :)

Alle ogen staan ook op Gamecon gericht. Wat zal Blizzard daar onthullen.

@zeror Ja check me sig :)

[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 13-08-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Geen onderwater werelden please ! :P ( zo verschrikkelijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mektheb schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:58:
Geen onderwater werelden please ! :P ( zo verschrikkelijk )
Nee, ze zijn niet verschrikkelijk, maar ze kunnen wel beter uitgewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik kan het niks vinden sorry, alleen al dat ik niet kan springen voelt al erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mektheb schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:12:
Ik kan het niks vinden sorry, alleen al dat ik niet kan springen voelt al erg :P
Beter nog. Je kan 'vliegen zonder mount'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kan ik tenminste dat onderwaterpaard van stal halen.. :)

Oh en patch 5.4 komt waarschijnlijk op 28 augustus uit. Voor ons dan..

[ Voor 40% gewijzigd door junglebeast op 13-08-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
junglebeast schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:50:
Kan ik tenminste dat onderwaterpaard van stal halen.. :)

Oh en patch 5.4 komt waarschijnlijk op 28 augustus uit. Voor ons dan..
das dan in mn vakantie :-) blij dat ik iig de hordeslayer titel heb, en de pet van de vendor daar, heb alleen nog niet de itemset compleet, helaa weinig mensen die actief zijn in de 5.3 content :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ga ik toch lachen als het iets van Hearthstone is oid :p Veel mensen denken of Diablo of WoW, maar zou wel grappig zijn als ze totaal iets anders doen haha.

Hoop zelf ook op WoW hoor, Mists is gewoon voor mij echt de minst leuke expansion geweest. Dailycraft is het voor mij gewoon niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik vind MoP vrij geslaagd, op een paar punten na, maar dat is zo voor elke xpac al geweest :)
Een paar puntjes die ik minder vind:
- de overbodige reputation gating en nutteloze blauwe gear voor justice points aan het begin v/d xpac
- warriors die quasi geen andere keuze hebben dan crit te stacken en de overdaad aan haste/mastery plate*
- geen leuke proc trinkets voor healers te koop met valor points, alleen maar use: +mana of +spirit meuk

*wat ik wil zeggen met overdaad aan haste/mastery: er zijn altijd een paar 'intro epics' geweest bij elke patch en meestal hadden die geen crit rating. Zoals bv. de 522 necklace die je kan kopen bij de shado pan assault, de gratis boots die je krijgt bij je eerste sha of fear kill. Straks is het weer van datum, op het nieuwe loot island verkoopt men 533 trinkets, uiteraard weer met een haste proc 8)7

Goeie punten:
- pet battles ;)
- die dure vendor trash items en boa wapens die je her en der kan vinden in de wereld
- de catch up mechanismen voor sommige professions en die tuin waar je je eigen mats kan kweken
- eindelijk weer world bosses
- ...

[ Voor 42% gewijzigd door Kapoen op 14-08-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

WotLk was voor mij nog steeds DE expansion, die raids, die gear geweldig, die storyline.. geweldig!

Vind jammer van MoP dat je die reputation moet farmen, vind dat zooo boring maar je wordt haast gedwongen omdat je dan geen gear kan halen behalve drops uit raids.

World bosses zijn inderdaad weer back, dat is wel tof!

[ Voor 9% gewijzigd door XzeroD op 14-08-2013 08:57 . Reden: world bosses toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik vond zelf de Daily grind te groot, Isle of Thunder vond ik leuker gedaan, omdat dat echt gefaseerd liep, maar uiteindelijk had je daar ook gewoon teveel dailies. Worldbosses zijn echt gewoon een swarmfest, geen uitdaging in..
En wat XzeroD al zegt, de storyline in instances als Naxx, Ulduar en ICC waren gewoon zoveel beter dan in Mists.. Ik mis de epic story :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
lanerios schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:31:
Ga ik toch lachen als het iets van Hearthstone is oid :p Veel mensen denken of Diablo of WoW, maar zou wel grappig zijn als ze totaal iets anders doen haha.

Hoop zelf ook op WoW hoor, Mists is gewoon voor mij echt de minst leuke expansion geweest. Dailycraft is het voor mij gewoon niet.
Het zou zelfs nog de naam van Project Titan kunnen zijn. Zolang Blizzard niks verteld, weten we niks. Maar de kans is zeer groot dat The Dark Below de naam is van de nieuwe WoW expansion. De naam van de Diablo 3 expansion is inmiddels ook al gevonden, namelijk Reaper of Souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lanerios schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:58:
[...]

En wat XzeroD al zegt, de storyline in instances als Naxx, Ulduar en ICC waren gewoon zoveel beter dan in Mists.. Ik mis de epic story :(
Precies, er zit geen echte epic story in. Meer een bla bla story, het lijkt gewoon niet af of afgeraffeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
De laatste instance die voor mij echt dat epic story gevoel had, was toch Dragon Soul. Het werkte gewoon lekker, verhaal liep goed. Alleen tentacle monster Deathwing was erg, erg jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lanerios schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:18:
De laatste instance die voor mij echt dat epic story gevoel had, was toch Dragon Soul. Het werkte gewoon lekker, verhaal liep goed. Alleen tentacle monster Deathwing was erg, erg jammer..
Agree, DS was ook nog wel redelijk.

Deathwing hadden ze heel anders mogen aanpakken van mij, als het goed is was er van Deathwing ook nog een human form. Had daar liever tegen gestreden dan tegen een paar armen / tentacles of wat het ook was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Kapoen schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:47:
*knip*
- de catch up mechanismen voor sommige professions en die tuin waar je je eigen mats kan kweken
*knip*
Waar heb je het hier specifiek over? Dit klinkt wel erg handig namelijk :+

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Tot op heden is een quest chain uit WotLK nog meest bijgebleven (die leid tot Undercity raid, helaas is dat nu uit de game), de eerste keer dat de film zag die daarvoor zit kon ik niet wachten om LK te killen.
Cata was gewoon bagger in elke manier (imo, enige plus was indiana jones questline d:)b)

Persoonlijk heb maar 1 negatieve opmerking over MoP, dat het compleet alt-unfriendly is.
kan begrijpen dat ik op 1 toon alle reps moet unlocken (beetje gaten is niet erg).
maar slaat gewoon nergens op dat ook nog eens moet gaan doen op 10 alts
Had gewoon BoA xp tabart op exalted te koop aangeboden, of als gold sink rep tokens.
tegen de tijd dat ze eindelijk hier wat aangedaan hadden was ik op alle alts al 460+, en dus 0.0 reden om er nog wat mee te doen.
O ja bijna vergeten, de JP & HP vendor in middel of nowhere stoppen
Behalve dat vermaak ik mijn prima.

ps nee geen underwater content, the Abyss was :r, heb toen gedaan voor de loremaster, voor alts was het niet eens een optie.

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 14-08-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Riqy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:27:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat je niet meer bepaalde mats nodig heb bij bepaalde levels maar een soort van standaard kan gebruiken (denk ik,zelf nooit gebruik van gemaakt).
En de tuin zal je toch moeten weten lijkt me :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Reaper of souls wordt wss nieuwe D3 expansion http://us.battle.net/d3/en/reaper-of-souls/
dus the dark below zal normaal nieuwe wow expansion worden.

Dat 27 augustus arena seizoen eindigt betekend nog niet dat op 28 nieuwe patch verschijnt kan nog altijd 1 of 2 weken later zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gokken we grompie!

Die site zegt echt totaal niks. Kan van alles zijn van Diablo, van een expansion tot een tabletop RPG release en alles ertussen in.
The Dark Below zou ik overigens wel een erg lame naam vinden voor een expansion. Hoewel ik vashjir achtige zones alleen maar toejuich :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Riqy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:27:
[...]

Onder andere dat je herbing, mining, archeology,... kan levellen door op het pandaria continent te blijven.
Blacksmithing kan je in theorie ook levellen met alleen maar ghost iron, maar dat valt wel een beetje duur uit dan. Maar toch, 't is leuk om bepaalde gaten te kunnen overbruggen als je een bepaalde low level ore mist.
Cooking gaat ook razendsnel dankzij die tuin faction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik vind de hele PvE dungeon setting in Pandaria stom, het is totaal niet serieus en dat azië gedoe heb ik na 2 dungeons wel gezien.
Daarom speel ik nu voor het eerst sinds vanilla PvP, en level ik alts van alle klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
XzeroD schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:24:
[...]

Agree, DS was ook nog wel redelijk.

Deathwing hadden ze heel anders mogen aanpakken van mij, als het goed is was er van Deathwing ook nog een human form. Had daar liever tegen gestreden dan tegen een paar armen / tentacles of wat het ook was.
Inderdaad. Die human form, als Lord Prestor, had de 7e bossfight kunnen zijn. Waarna Deathwing zijn true dragon form aanneemt voor de laatste bossfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kapoen schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:47:
*wat ik wil zeggen met overdaad aan haste/mastery: er zijn altijd een paar 'intro epics' geweest bij elke patch en meestal hadden die geen crit rating. Zoals bv. de 522 necklace die je kan kopen bij de shado pan assault, de gratis boots die je krijgt bij je eerste sha of fear kill. Straks is het weer van datum, op het nieuwe loot island verkoopt men 533 trinkets, uiteraard weer met een haste proc 8)7
Paladins, zowel prot als ret, (en volgens mij ook death knights) willen juist wel haste/mastery. Ik heb als ret paladin ook regelmatig gedacht van "f*ck, weer een crit item voor vp of bij die eerste bosses". Volgens mij kunnen we wel stellen dat crit/haste/mastery items wel redelijk verdeeld zijn :)

Twitter posts gaven aan dat 5.4 op 27 augustus zou komen, gelijk met einde pvp seizoen, uiteraard met de bekende disclaimers.

Gisteren voor de fun eindelijk eens heroic dragon soul afgemaakt met een paar guildies. Vond het zowaar wel leuk om daar weer eens terug te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heroic Dragon Soul vind ik inderdaad wel erg leuk nog steeds. Erg makkelijk om te falen op bepaalde fights (Ultraxion, Spine e.d.) zelfs op hoger level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

TBC blijft voor mij toch de beste expension qua raiding.
Karazahn <3
Black Temple <3
Sunwell <3

Zulke toffe settings, de hele instances ademde sfeer uit, iets wat ik in de huidige expensions een beetje mis.
De enige raid instances die mij terug deed denken aan TBC, zijn Ulduar en Icecrown Citadel :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
IntToStr schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:13:
[...]

Paladins, zowel prot als ret, (en volgens mij ook death knights) willen juist wel haste/mastery. Ik heb als ret paladin ook regelmatig gedacht van "f*ck, weer een crit item voor vp of bij die eerste bosses". Volgens mij kunnen we wel stellen dat crit/haste/mastery items wel redelijk verdeeld zijn :)
Ik geef toe dat er genoeg crit gear is, en ik heb ook nog een pally en dk gelevelled, dus ik kan alles gebruiken als ik wil ;)

Maar het viel op dat ik in het begin van de expansion moest wachten tot ik golden lotus op revered had eer ik een eerste epic zag met +crit op. De necklace van Klaxxi is haste/mastery, de boots van sha of fear hebben haste/mastery. De shado-pan assault necklace: haste/mastery,... In 5.4 krijgt de strength melee een haste trinket,...

Nuja, dit is gewoon omdat de itemization van warriors verkeerd zit. Ze zijn zodanig afhankelijk van crit dat haste en mastery weinig waard zijn. Hit en expertise zijn gemakkelijk op 7,5% te krijgen, het is zelfs een kunst om er niet teveel van te hebben. Daarna is het alleen maar crit wat de klok slaat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Voor wat het waard is, die haste trinket in 5.4 is ook vrij waardeloos voor mij als ik het goed heb onthouden :p

Inderdaad wel suf dat 1 stat er ver bovenuit steekt. Was voor paladins ook wel een beetje met haste in het begin, maar nu is mastery bijna net zo sterk en komen we zelfs aan de haste cap in 5.4. Daarnaast is crit ook ver van waardeloos, al geeft het natuurlijk wisselende resultaten, vooral bij lagere crit percentages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Wootlock schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:29:
Karazahn <3
Black Temple <3
Sunwell <3

Zulke toffe settings, de hele instances ademde sfeer uit, iets wat ik in de huidige expensions een beetje mis.
De enige raid instances die mij terug deed denken aan TBC, zijn Ulduar en Icecrown Citadel :)
Ik geef je 1000% gelijk, gewoon omdat het zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Karazahn <3
Black Temple <3
Sunwell <3

./Signed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lanerios schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:00:
Gokken we grompie!

Die site zegt echt totaal niks. Kan van alles zijn van Diablo, van een expansion tot een tabletop RPG release en alles ertussen in.
The Dark Below zou ik overigens wel een erg lame naam vinden voor een expansion. Hoewel ik vashjir achtige zones alleen maar toejuich :p
Plaats die link even in facebook en wees verbaasd.
(Deze link: http://us.battle.net/d3/en/reaper-of-souls/)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ts19BF7.png

(Bron: comment van 'basketnoobj3' bij Blizzard registreert merknaam The Dark Below)

[ Voor 4% gewijzigd door XzeroD op 14-08-2013 14:41 . Reden: Link toegevoegd, scheelt weer terug zoeken :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Karazahn <3
Black Temple <3
Sunwell <3

De leukste raids voor mij:
- Karazhan
- originele Zul'Gurub
- originele Zul'Aman
- Black Temple
- Naxxramas
- Blackwing Lair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 04:29
Ik vond raids nog leuk toen het geen gearcheckfest was. Of de achievementschecks. Als je een paar items niet mee had, dan kon je je raid al bijna vergeten. Dat is iets dat na WotLK niet verbeterd is, dus ben ik simpelweg gestopt met raiden.
Ik heb het idee dat je voorheen veel meer als echt een groep een raid in ging, in plaats van het indivuele wat ze nu menen nodig te hebben om een raid zo snel mogelijk te kunnen doen. Dan kan de lore nog zo goed zijn, als de groep niet leuk is, dan is de hele raid experience ook slecht.
Mensen waren ook veel meer genegen om iets uit te leggen. Nu moet je maar zorgen dat je de tacts kent.
Kennelijk heft Blizz na WotLK zijn raids daarop aangepast en op een verkeerde manier naar de community geluisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Poops_McGhee schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:11:
Ik vond raids nog leuk toen het geen gearcheckfest was. Of de achievementschecks. Als je een paar items niet mee had, dan kon je je raid al bijna vergeten. Dat is iets dat na WotLK niet verbeterd is, dus ben ik simpelweg gestopt met raiden.
Ik heb het idee dat je voorheen veel meer als echt een groep een raid in ging, in plaats van het indivuele wat ze nu menen nodig te hebben om een raid zo snel mogelijk te kunnen doen. Dan kan de lore nog zo goed zijn, als de groep niet leuk is, dan is de hele raid experience ook slecht.
Mensen waren ook veel meer genegen om iets uit te leggen. Nu moet je maar zorgen dat je de tacts kent.
Kennelijk heft Blizz na WotLK zijn raids daarop aangepast en op een verkeerde manier naar de community geluisterd.
Klopt, bij WotLK was het achievment die ze checkde, daarna was het ilevel. Zeer jammer omdat mensen vaak meer ego kregen en je alles zelf maar moest uitzoeken. Sinds LFR is het gelukkig makkelijker om bij een raid mee te doen omdat je die al hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hele LFR vind ik eigenlijk niets aan, maar dat vond ik al met het introduceren van LFG voor instances etc.
Beetje random met andere mensen random een instance doen waar random wat gezegd word.

Geef mij maar lekker LFG in trade veel makkelijker en veel beter leer je de community van je realm kennen.
Maar dat zijn dingen die anderen weer niet met me eens zijn en blizzard ook niet dus helaas.
Ik zou nu niet eens nemen kunnen opnoemen van guilds die behoorlijk zijn kwa progress en ook vriendelijk en behulpzaam zijn op de realm zelf.
WoWprogress kan ik wel kijken maar ik ken daardoor de mensen niet.

" het voelt nu allemaal als een individuele missie die ik toch MET anderen moet doen anders kom je nergesn "
Terwijl het juist vroeger de kick was het samen te doen, jij iets voor mij ik iets voor jouw.
Met mats farmen etc.
Dat idee heb ik van WoW met vanilla tbc en zelfs met wotlk nog gehad, maar dat is toch in cataclysm aardig verandert.

Maar ach er zijn ook een hoop andere dingen die ik wel erg leuk ben gaan vinden, achievements petbattles transmorg en zo zijn er nog een hoop dingen waarvan ik denk kijk dat is top ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik kijk eigenlijk wel uit naar Flex raids. Hopelijk is dat de terugkeer van realm pugging. Of gewoon met wat vrienden een raid gaan doen.

En grappig die Reaper of Souls. Volgens mij hebben ze expres die link online gegooid voor wat extra speculatie en hype. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:56:
[...]
De leukste raids voor mij:
Als we toch met favorieten bezig zijn:
1. Ulduar
2. Zul'Gurub
3. Zul'Aman
4. Karazhan
5. Serpentshrine Cavern (voornamelijk door leuke variatie in gevechten)

Originele Naxx en Sunwell heb ik nooit op juiste level gedaan, maar ik kan me voorstellen waarom die zo vaak in het lijstje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Dit weekend heb ik ein-de-lijk eens blacksmithing geleveled van 150 (oid) tot 575!
Stond al op de planning sinds TBC maar toen ik indertijd bezig was vond ik het opeens wel erg duur :p.
Nu dus de knoop doorgehakt en meteen op Thunder Isle die TBC reborn schematics gehaald. Nu geduldig wachten op die daily mats! Die heb ik nodig voor de 2H Lionheart Blade, wat mijn 1e pvp wapen wordt.

Het is wel erg jammer dat er niet meer zoals vroeger van die super goede BoP items te craften zijn, dat maakt het geheel een stuk waardelozer.
Ik heb het geleveld voor de 2 extra sockets en de bijbehorende flexibiliteit. De 2e prof. is Mining, wat ik ga wijzigen naar Engineering voor de extra spell.

[ Voor 28% gewijzigd door RMB op 14-08-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

RMB schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:03:
Dit weekend heb ik ein-de-lijk eens blacksmithing geleveled van 150 (oid) tot 575!
Stond al op de planning sinds TBC maar toen ik indertijd bezig was vond ik het opeens wel erg duur :p.
Nu dus de knoop doorgehakt en meteen op Thunder Isle die TBC reborn schematics gehaald. Nu geduldig wachten op die daily mats! Die heb ik nodig voor de 2H Lionheart Blade, wat mijn 1e pvp wapen wordt.

Het is wel erg jammer dat er niet meer zoals vroeger van die super goede BoP items te craften zijn, dat maakt het geheel een stuk waardelozer.
Ik heb het geleveld voor de 2 extra sockets en de bijbehorende flexibiliteit. De 2e prof. is Mining, wat ik ga wijzigen naar Engineering voor de extra spell.
Pff dat zal flink wat geld hebben gekost niet waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hoeft niet hoor. Ging bij mij ook vrij soepel. Heb een hele hoop heel goedkoop op de AH gekocht en de duurdere/missende varianten zelf gemined. Soms even die nieuwe recepten obv ghost iron bars gebruiken als je iets mist bijv. Viel me echt mee.

Ben benieuwd of ik nog wat nuttigs kan craften in 5.4 eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
XzeroD schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:34:
[...]

Plaats die link even in facebook en wees verbaasd.
(Deze link: http://us.battle.net/d3/en/reaper-of-souls/)
[afbeelding]

(Bron: comment van 'basketnoobj3' bij Blizzard registreert merknaam The Dark Below)
Werkt alleen niet (meer). Dat van die expansion is helaas niet meer te zien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Zeror schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:18:
[...]

Uurtje geleden nog wel, zullen ze wel ontdekt hebben en veranderd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

@XzeroD Het blacksmithing levellen heeft me ongeveer 13K gekost en nu heb ik niet veel meer over :).
Ik zit op Sylvanas aan de Horde zijde.

Nu heb ik al die crafted prul op de AH gezet en het lijkt erop dat ik er uiteindelijk zo'n 1 tot 2K mee terugverdien, waardoor het effectief dus zo'n 11K kost.

Edit:

Ik oriënteer mij over een 2e profession, het belangrijkste is de stat bonus. Eigenlijk lijkt engineering mij helemaal niet zo goed zie ik! Een extra spell die gemiddeld zorgt voor een bonus die bij andere proffs. passive is.
Wat kunnen jullie aanraden voor een Warrior? Ik speel PvE als Protection en PvP als Arms (dus alleen Stamina bonus is niet goed bijvoorbeeld).

[ Voor 74% gewijzigd door RMB op 14-08-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

RMB schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:34:
@XzeroD Het blacksmithing levellen heeft me ongeveer 13K gekost en nu heb ik niet veel meer over :).

Nu heb ik al die crafted prul op de AH gezet en het lijkt erop dat ik er uiteindelijk zo'n 1 tot 2K mee terugverdien, waardoor het effectief dus zo'n 11K kost.

Edit:

Ik oriënteer mij over een 2e profession, het belangrijkste is de stat bonus. Eigenlijk lijkt engineering mij helemaal niet zo goed zie ik! Een extra spell die gemiddeld zorgt voor een bonus die bij andere proffs. passive is.
Wat kunnen jullie aanraden voor een Warrior? Ik speel PvE als Protection en PvP als Arms (dus alleen Stamina bonus is niet goed bijvoorbeeld).
Aye prijzig.. ik heb geen zin om eraan te beginnen :P mij veel te duur.
Wat voor een muziek luisteren mensen eigenlijk tijdens het raiden (als je muziek luisterd) ?

[ Voor 8% gewijzigd door XzeroD op 14-08-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:54:
[...]

Aye prijzig.. ik heb geen zin om eraan te beginnen :P mij veel te duur.
Wat voor een muziek luisteren mensen eigenlijk tijdens het raiden (als je muziek luisterd) ?
Als raidleader luister ik naar de muziek van Mumble ...

En erger ik mij aan mensen die aanwijzingen niet horen en als ze dan gaan vragen op de achtergrond keihard muziek hebben. Zet die dan wat zachter |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

RMB schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:34:

Edit:

Hier een overzichtje voor handige professions die je met jouw spec kan gebruiken.
Icy-Veins

Ligt een beetje aan je smaak wat je wilt denk ik. Zowel JC, als Engineering als LW hebben goede voordelen.

Edit:
Hier nog een link voor mogelijk handige PVP professions.
Noxxic
Volgens mij geen verschil met PVE bonusses maar heb niet heel uitgebreid gekeken.

[ Voor 14% gewijzigd door Vae Victus op 14-08-2013 17:16 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Die heb ik ook al gevonden, dankje! :D
Wat ik niet snap is dat Icy Veins zegt dat de gathering professions slecht zijn voor bonussen, terwijl de bonus exact in lijn staat met de meeste andere profs?
+480 stam. als miner lijkt mij toch juist erg goed als tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zeror schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:18:
[...]

Kan die reaper link nog wel zien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RMB schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:17:
Wat ik niet snap is dat Icy Veins zegt dat de gathering professions slecht zijn voor bonussen, terwijl de bonus exact in lijn staat met de meeste andere profs?
Wat extra stamina is leuk, maar inderdaad alleen voor tanks. Andere classes hebben veel liever de extra int/str/agi van BS, JC, etc. En de permanente critbonus of de haste die je krijgt op een korte cooldown van herbalism is ook leuk, maar stiekem blijft een secondary stat gewoon slechter dan een primary voor de meeste classes en specs.

Overigens ben ik als heroic raider zelf nog steeds gewoon herbalist/alchemist, ik heb geen zin om andere professions te nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 14-08-2013 17:40 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Maar het gekke is dus dat Icy Veins over tanks gaat, en dat zij Mining afraden terwijl die 480 Stam geeft!

Ik weet dat de extra stats van professions vrij zinloos zijn in het groter geheel, maar sinds TBC vreet het aan mij dat ik geen fatsoenlijke professions heb :) !
Vroeger had ik altijd Skinning en Mining voor het geld tijdens het levelen, maar crafters zijn toch veel cooler en respectvoller 8)7

[ Voor 58% gewijzigd door RMB op 14-08-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik denk dat veel paladin tanks liever 640 extra haste hebben door 2x 320 haste gem in een blacksmithing gem slot dan 480 stamina bijv. Volgens mij moet je het in die hoek zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

RMB schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:47:
Maar het gekke is dus dat Icy Veins over tanks gaat, en dat zij Mining afraden terwijl die 480 Stam geeft!

Ik weet dat de extra stats van professions vrij zinloos zijn in het groter geheel, maar sinds TBC vreet het aan mij dat ik geen fatsoenlijke professions heb :) !
Vroeger had ik altijd Skinning en Mining voor het geld tijdens het levelen, maar crafters zijn toch veel cooler en respectvoller 8)7
Waarom haste als tank, dat snap ik eventjes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Meer rammen , meer self healen. Zomaar een gokje :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik had een tijdje geleden een addon die in m'n character frame de gems en enchants naast het item slot weergaf. Zoiets als dit: http://media-curse.cursec...145d17fc799f566d88a3a.png
alleen dan echt naast de slots waarop de betreffende gem/enchant van toepassing is.

Iemand enige idee welke addon dit was?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Laatst online: 13-08 15:04
Zo, Lei Shen neer, voor 5.4, zondag beginnen aan heroics voordat de nieuwe patch dropped! Ik ben trots (1e keer in laatste fase zonder Hero) dus ik share even onze kill vid:
http://nl.twitch.tv/kupauw/c/2752022

[ Voor 10% gewijzigd door Kupauw op 14-08-2013 23:34 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
RMB schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:17:
Voor protection paladin staat er ook "with exception of mining". :)

Ik heb mijn pally weer opgepakt en is intussen level 70 geworden..helaas is rested (bijna) op, maar kan nu als prot de WotLK dungeons in gaan duiken.

>>> Pally <<<

Ik zie dat ik mijn talents nog wel aan moet passen.
Pally zit nu ook op WoTLK niveau voor tradeskills (Mining / Blacksmithing).
Vooral Cataclysm zal een dure hobby worden om voorbij te komen (maar ik kan altijd nog zelf minen)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Eindelijk ook de ilvl 600 cloak binnen. Heeft helaas langer geduurd dan normaal.
Voor de vergadering even gauw de LFR wing 4 gedaan, kreeg natuurlijk alleen weer 1 coin van Lei-Chin.
In Wing 3 kreeg ik gelukkig mijn laatse coin. Daarna vergaderingen etc. Hoopte gauw in 1 uurtje voor de raid de cloak te halen, moest ik weer LFR in voor het heart. Dus helaas te laat. Na de raid het heart ingeleverd, moest ik 4 sellestials bezoeken en 1 challange. Moest zeggen dat de challange mode vrij hard was, maar heb er in totaal 15 tries voor nodig gehad voor ik alle mechanics en adds onder controle had.
Ik ben gegaan voor de ranged DPS challange (jade forest).

Raid helaas maar gekomen tot megera. Zag er in het begin goed uit, maar helaas zakte het na de break in qua dps. Vandaag weer verder. Ben benieuwd of ik nu mijn haste breakpoint van 30% wel kan bereiken

* Einder dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Kapoen
Mijn level 86 hunter mocht gisteren met m'n guild mee op pad om world bosses te killen, en ik ben daardoor twee epics rijker. Wel leuk te weten dat er op 90 al epics wachten ;)

Nuja, van de sha of fear krijg je sowieso een token voor gratis boots bij de eerste kill. Leuk meegenomen aangezien ik niet zeker ben dat het Barrens event (met de gratis 502 boots quest) er nog zal zijn tegen dat dit char 90 is. Daarnaast was Galleon voor de eerste keer (echt al 20 keer gekilled of zo) eens zo vriendelijk om loot te droppen, een necklace *yay*

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Kupauw schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:32:
Zo, Lei Shen neer, voor 5.4, zondag beginnen aan heroics voordat de nieuwe patch dropped! Ik ben trots (1e keer in laatste fase zonder Hero) dus ik share even onze kill vid:
http://nl.twitch.tv/kupauw/c/2752022
\o/

Ja goede kill, beetje rommelig maar fok die shit hij is dood :D

"Don't let your dreams be memes"

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Patch 5.4: Destruction of the Vale of Eternal Blossoms
For those who have yet to earn the Achievement “Eternally in the Vale,” time is running out! Once Patch 5.4 is launched, this Achievement will become a Feat of Strength and will no longer be possible to earn. This is also your last opportunity to experience the Golden Lotus reputation story line, advanced at Honored, Revered, and Exalted.
Hmm eens kijken of ik dat nog op tijd ga halen. Ben nu net Honored en ga de 21e op vakantie.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• IntToStr
Volgende week mogelijk al laatste week in ToT. We hebben nog steeds geen 25m Lei Shen kill bedenk ik me nu. Dat moeten we toch nog maar even doen...

Vergeet niet dat er een nieuwe currency komt voor coins. Niet meer de huidige quest inleveren dus, maar lesser coins sparen voor de nieuwe variant :)

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Kapoen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:50:
Mijn level 86 hunter mocht gisteren met m'n guild mee op pad om world bosses te killen, en ik ben daardoor twee epics rijker. Wel leuk te weten dat er op 90 al epics wachten ;)

Nuja, van de sha of fear krijg je sowieso een token voor gratis boots bij de eerste kill. Leuk meegenomen aangezien ik niet zeker ben dat het Barrens event (met de gratis 502 boots quest) er nog zal zijn tegen dat dit char 90 is. Daarnaast was Galleon voor de eerste keer (echt al 20 keer gekilled of zo) eens zo vriendelijk om loot te droppen, een necklace *yay*
Die boots heb ik op mijn hunter inderdaad ook al, kwam bij toeval langs de locatie waar die world boss rondliep, laatste 30% meegedaan met killen en het item kunnen krijgen O-)

Is er ergens een overzicht van die world bosses? wil de rest er ook nog wel van "farmen" :9~

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

temp00 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:37:
Meer rammen , meer self healen. Zomaar een gokje :)
Ben meer op haste over gestapt en gaat inderdaad wel lekkerder, weer wat geleerd _/-\o_
Riqy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:28:
[...]

Die boots heb ik op mijn hunter inderdaad ook al, kwam bij toeval langs de locatie waar die world boss rondliep, laatste 30% meegedaan met killen en het item kunnen krijgen O-)

Is er ergens een overzicht van die world bosses? wil de rest er ook nog wel van "farmen" :9~
In-game is er ergens een scherm voor maar weet zo niet uit me hoofd waar. Je kan ook hier kijken, hier staan ze zelf van oudere exp nog bij. http://www.wowwiki.com/World_boss

[ Voor 53% gewijzigd door XzeroD op 15-08-2013 10:37 ]

• Kapoen
Riqy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:28:
[...]

In pandaria zijn er maar 4 afaik:
- Nalak (thunder island)
- Oondasta (island of giants?)
- Sha of Fear (Townlong Steppes)
- Galleon (Valley of the four winds)

Die van de oudere xpacs zijn er niet meer denk ik, zeker die van vanilla content zijn allemaal 'the way of the dodo' gegaan bij de cataclysm upgrade.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Kapoen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:46:
[...]

- Nalak (thunder island)
- Sha of Fear (Townlong Steppes)

Die van de oudere xpacs zijn er niet meer denk ik, zeker die van vanilla content zijn allemaal 'the way of the dodo' gegaan bij de cataclysm upgrade.
De World Bosses in vanilla zijn er inderdaad niet meer, maar die van TBC in outland zijn er zeker nog wel. Doomwalker o.a. :9~

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik moest laatst nog denken aan die hunter quest uit vanilla. Dat je van die elites moest killen in o.a. Burning Steppes. Soms wou ik zo'n hunter helpen, maar blijkbaar despawnde de mob dan :D Heb heel wat hunters boos gekregen op die manier.

Tesla M3LR '21

• Mik!
En voor de tanks die de legendary dps cloak en dps meta gebruiken: in 5.4 wordt de prockans met 40% verminderd als je in tankspec rondloopt. Tank meta wordt wel aangepast naar 20% damage reduction, in plaats van physical damage reduction. Cloak gaat vooralsnog niet veranderen.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Vae Victus schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:21:
Patch 5.4: Destruction of the Vale of Eternal Blossoms

[...]

Hmm eens kijken of ik dat nog op tijd ga halen. Ben nu net Honored en ga de 21e op vakantie.
hier ook ff aand de bak dus, moet nog 16knaar exalted, maar heb als het goed is nog wat insignias die ik kan gebruiken

• RMB

RMB

_Peter2_ schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:18:
[...]

Voor protection paladin staat er ook "with exception of mining". :)

Ik heb mijn pally weer opgepakt en is intussen level 70 geworden..helaas is rested (bijna) op, maar kan nu als prot de WotLK dungeons in gaan duiken.

>>> Pally <<<

Ik zie dat ik mijn talents nog wel aan moet passen.
Pally zit nu ook op WoTLK niveau voor tradeskills (Mining / Blacksmithing).
Vooral Cataclysm zal een dure hobby worden om voorbij te komen (maar ik kan altijd nog zelf minen)
Bij Warrior staat juist "with the exception of Herbalism" :S

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
RMB schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:13:
[...]

Bij Warrior staat juist "with the exception of Herbalism" :S
Hmm en in het lijistje met professions eronder komt herbalism niet voor, maar staat mining er wel bij.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Zeror
Kapoen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:46:
[...]

- Nalak (thunder island)
- Sha of Fear (Townlong Steppes) Sha of Anger (Kun-Lai Summit)

Even gefixed. :)
Dit is sowieso een haox. Dat "The Dark Below" als expansion is mogelijk ook een hoax jammergenoeg. Maar we zullen hopelijk snel weten.

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 15-08-2013 14:07 ]

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

EelcoB schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:37:
[...]

hier ook ff aand de bak dus, moet nog 16knaar exalted, maar heb als het goed is nog wat insignias die ik kan gebruiken
Moet hier nog bijna 33k. Mooie guide gevonden.

Darkmoon Top Hat 10% 1h
Grand Commendation of the Golden Lotus (revered) 100%
Stolen Golden Lotus Insignia 1k rep
Sunsong Ranch Work Order I + II quests 400 rep

The Golden Pagoda 500 rep
Whitepetal Lake 400 rep
Mistfall Village 400 rep
Ruins of Guo-Lai 400 rep Beschikbaar bij honored
Setting Sun Garrison 400 rep Beschikbaar bij honored

Totaal daily:
2100

Elite quest:
200 rep

Totaal:
2300 rep

Totaal inclusief buffs:
2300 x 20% = 2760 (Darkmoon hat + Guild)

Op revered
Setting Sun Garrison 600 rep (ipv 400)
Ruins of Guo-Lai 600 rep (ipv 400)

Totaal
2700 rep

Totaal inc buffs:
2700 x 20% = 3240 rep (Darkmoon hat + Guild)

Geen idee of de Grand Commendation of the Golden Lotus stacked met Darkmoon hat en Guild.
Anders zou je op Revered max 6480 dagelijks rep kunnen halen.

Optioneel is nog de Stolen Golden Lotus Insignia farmen. Naast Zandalari Warscouts en Warbringers dropt ook deze rare elite ze in stacks van 2-4.

Als iemand op Ragnaros me wil helpen om deze rare elite te slopen een paar keer per dag. Had ergens gelezen dat hij om de 30 min spawnd. Groepje van 3-5 man moet wel lukken. Voeg me ff ingame toe. Battle tag: Vicecomes#2558

[ Voor 4% gewijzigd door Vae Victus op 15-08-2013 16:04 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.