Teunis schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:25:
[...]
Monks, als je graag stilstaad en niet 30 timers wilt bijhouden, dan kun je deze beter links laten liggen.
Druids, erg leuke class (van mijn minst fova, naar main-alt, wat een in-form heal al niet kan doen)
alleen kan de "not enough energy" kan soms vervelend worden.
Paladin, still loving it. (zelf nu reti fan

)
DK speel puur van wege OPness van bloodspec. (en omdat mijn enige gnome tank is)
Warrior kan ik weinig over zeggen (de mijne is 90 en staat nog steeds 450 gear.)
ps. waarom vond je de DK niet leuk ? (of pala/shaman juist wel)
Bedankt voor het beantwoorden.
DK vond ik niet leuk omdat ik niet graag in 1 rol wordt gedrukt.
Je kan wel tanken maar het lijkt toch te veel op gewoon dps doen.
Is blood tankspec nu? Ik ben na wotlk gestopt met DK, volgens mij was blood net tankspec geworden.
Warrior ben ik om dezelfde reden als DK geen fan van.
Druid, heb ik gespeeld en vind het een leuke class, het switchen tussen de shapeshifts vond ik wat vervelend maar het feit dat je 4 rollen kan spelen is natuurlijk heel interessant.
Monks, geen interesse, vind het gewoon niet interessant.
Priest, te squishy en niet leuk om te levelen. Verder vind ik healen met priest heel leuk.
Warlock, lang gespeeld in TBC, niet veel interesse meer in.
Hunter, lijkt me leuk maar omdat het ook maar 1 rol is wacht ik hier even mee.
Mage, zelfde als hunter, veel gespeeld voor TBC.
Rogue, lijkt me niks, 1 rol.
Shaman is leuk, maar heb ik veel gespeeld tijdens TBC, Sunwell elke avond gaat je niet in de koude kleren zitten.
Paladin, deze vond ik het meest interessant. Ik wilde healer gaan, maar bedacht me dat ik dan niet zo snel level en het switchen tussen specs is voor level 60 nog niet echt interessant. Dus besloten om protection te gaan en het levelt echt supersnel. Ik kan makkelijk 6-7 mobs pullen en kill ze sneller dan retribution. Ik ben inmiddels al level 40.
Iemand nog goede tips voor levelen? Ik heb geen heirlooms want ik zit op een nieuwe server;)