Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 278 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.294 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:26
beste wat je kan doen is voor 5.4 gereleased (of level 90) wordt 3k HP + 3K JP hebben, zo dat je dan meteen een vrij goede start set kan kopen, en de rest craft/koop je.

tenzijn je echt rated bg's of arena gaat doen, moet je niet te veel druk maken over gear. de beter het wordt des de leuker pvp wordt.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Volgens mij moet je ieder seizoen weer nieuwe gear bij elkaar sparen/grinden (correct me if im wrong). Door de Call to arms weekenden te doen, kun je extra HP halen ten opzichte van de "normale" battlegrounds.

In hoeverre je echt al gear nodig hebt als je gaat beginnen hangt helemaal af van het niveau dat je wilt gaan bereiken, als je alleen voor "normale" battlegrounds gaat doen, is het minder belangrijk dan dat je direct bezig wilt met rated bg of arena (alleen zijn deze 2 volgens mij pas vanaf lvl 90 beschikbaar, samen met de tier sets)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

bedankt voor de input!

Teunis bedoel je met 3K JP 3K Conquest Points?

Zo ja, dit kan ik toch alleen met rated krijgen? (dit lijkt mij lastig aangezien ik geen pvp gear heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
JP = Justice Points
HP = Honor Points

Je kan met Honor Points ook PvP gear aanschaffen, alleen is dit (iets) minder goed als de Conquest gear ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Riqy op 05-08-2013 16:33 ]

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Maar de justice points zijn toch alleen voor PvE gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
RMB schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:33:
Maar de justice points zijn toch alleen voor PvE gear?
Justice & Valor = PvE
Honor & Conquest = PvP

Je kan wel Honor -> Justice en andersom omwisselen overigens, of dit bij Valor/Conquest ook kan weet ik niet

[ Voor 20% gewijzigd door Riqy op 05-08-2013 16:35 ]

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Dus als ik 3000 Honor en 3000 Justice heb en dit laatste omwissel, heb ik effectief 6000 honor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
RMB schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 17:23:
Dus als ik 3000 Honor en 3000 Justice heb en dit laatste omwissel, heb ik effectief 6000 honor?
Als ik me niet vergis is de wisselkoers 275 JP -> 250 HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:29
IntToStr schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 17:26:
[...]

Als ik me niet vergis is de wisselkoers 275 JP -> 250 HP
375 JP = 250 HP, dus 1,5:1.

In 5.4 gaat dat waarschijnlijk naar 2:1. Dus alles wat je wilt halen is vóór 5.4 goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Poops_McGhee schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:37:
[...]

Antwoord op die vraag vind je 2 pagina's terug in dit draadje. Beetje beter zoeken mag best.
Sorry hoor, zag alleen onderstaand 'antwoord' maar daar kun je niet zoveel mee. Had die van jou gemist, maar toch bedankt voor de verwijzing.. *O*
Kapoen schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:34:
[...]

Cliché antwoord: de beste spec is die die jij het leukste vindt om te spelen. Dat je op 88 nog niet meekan is normaal hoor, op dat level heb je alleen maar quest rewards en misschien een paar items uit instances. Vandaar dat je dps nog wat laag is. Eenmaal op 90 zal het wel beter gaan naarmate je betere items vindt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Zo ik ben nog altijd gestopt met spelen maar ik denk er wel over om weer terug te keren in patch 5.4. Vooral om me voor te bereiden op de volgende expansion want MoP met panda's en die Aziatische landscape stijl trekt me echt niet.

Hoe dan ook, even een vraag: Het is voorspelbaar, maar wederom is de prot warrior de slechtste tank. Dat waren ze natuurlijk al in WotLK (ICC) en zeker in Cataclysm, waarbij veel gevechten in DS magic damage betrof en je dus met een druid, DK of paladin beter af was, zeker bij die laatste boss.

Ook in MoP is dat dus het geval, geen immune/absorption cooldowns, laagste damage done van alle tanks, slechtste survival, enorm healer dependent, etc. Weet iemand of dat in 5.4 eindelijk wordt verbeterd. Het wordt hoog tijd dat de warrior weer een van de betere tanks is en de paladin tank eindelijk eens een keer een mindere tank want al drie expansions op rij zijn die de beste tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
MysticSnake schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 03:23:
Zo ik ben nog altijd gestopt met spelen maar ik denk er wel over om weer terug te keren in patch 5.4. Vooral om me voor te bereiden op de volgende expansion want MoP met panda's en die Aziatische landscape stijl trekt me echt niet.

Hoe dan ook, even een vraag: Het is voorspelbaar, maar wederom is de prot warrior de slechtste tank. Dat waren ze natuurlijk al in WotLK (ICC) en zeker in Cataclysm, waarbij veel gevechten in DS magic damage betrof en je dus met een druid, DK of paladin beter af was, zeker bij die laatste boss.

Ook in MoP is dat dus het geval, geen immune/absorption cooldowns, laagste damage done van alle tanks, slechtste survival, enorm healer dependent, etc. Weet iemand of dat in 5.4 eindelijk wordt verbeterd. Het wordt hoog tijd dat de warrior weer een van de betere tanks is en de paladin tank eindelijk eens een keer een mindere tank want al drie expansions op rij zijn die de beste tanks.
Tbh, ik vond het de afgelopen patch wel meevallen. Mijn tankmaatje was een warrior en de healers merkten nauwelijks verschil. Damage done is misschien wel laag, maar voor de rest is het een prima tank. Damage done voor de andere tanks komt volgens mij ook vooral omdat zij ook profiteren van dps stats waar een warrior voor mastery en avoidance kiest. Voor mijn dk heb ik bijvoorbeeld de keuze gemaakt voor meer haste. Dat gecombineerd met hit/expertise cap, meer crit en natuurlijk vengeance hebben er voor gezorgd dat ik momenteel onze dpsers eruit kan dpsen op bepaalde fights en anders in de top 3 eindig. Dat kon onze warrior ook niet bijhouden.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

Freaky Maus schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 21:29:
[...]

Sorry hoor, zag alleen onderstaand 'antwoord' maar daar kun je niet zoveel mee. Had die van jou gemist, maar toch bedankt voor de verwijzing.. *O*

[...]
Een simpele google opdracht had je waarschijnlijk gestuurd naar:

- www.mmo-champion.com (en dan het forum)
- www.icy-veins.com
- www.noxxic.com

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Mijn priest heeft intussen level 82 aangetikt en zit met de priamry tradeskills (Tailoring en Enchanting) op MoP level (500+ op elk). Voor tailoring erg gemakklijk want current expansion mats zijn een stuk goedkoper :)

Enchanting heb ik nog zat mats op voorraad dus dat gaat straks ook wel hard.

Cataclysm levelt op dit moment wel erg snel....wat quests en een instance en je zit alweer bijna aan je level.
Alleen zijn de queues voor dungeons soms best lang. (Soms is LFD ook wat vaag, als je voor 2 rollen in de queue gaat kan hety soms zijn dat je een hele tijd moet wachten op een healer terwijl jezelf ook als healer in de queue staat)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
Zo, na m'n shaman heeft nu ook m'n dk een legendary cloak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Wat voor legendary cloak heb je het dan over? klinkt wel leuk =D

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Technisch gezien is hij epic:P Je krijgt hem als je die Black Prince quest-chain volgt.

[ Voor 48% gewijzigd door Feihcretsam op 06-08-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren dan voor het eerst een kijkje genomen bij Megaera 10m HC. De eerste paar pogingen was weer even wennen. Veel mensen die gewoon maar ergens gaan staan wat natuurlijk resulteerde in heel veel troep in het midden van de kamer. Na (vaak) benadrukken dat ranged en healers op max casting range moeten staan. Uiteindelijk een aantal keer op de 4de rampage lopen wipen en aan het eind van de raid zaten we op de 5de rampage. Toch heb ik het gevoel dat we nog wat healing missen op het gevecht, vooral omdat tot nu toe die 4de rampage al redelijk rampzalig gaat en de 5de rampage nogal hopeloos lijkt :P

WoL logs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
hmr schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 08:12:
[...]

Een simpele google opdracht had je waarschijnlijk gestuurd naar:

- www.mmo-champion.com (en dan het forum)
- www.icy-veins.com
- www.noxxic.com
Correct, alleen ik hoor het graag van een speler zelf die hunter speelt. Die informatie is veel bruikbaarder dan de uitleg op één van die websites, op Noxxic zie je bijvoorbeeld welke spec het meeste dps doet. Ok, leuk maar ik zit nog niet in ToT Hc mode met m'n hunter. Daarnaast verschillen Icyveins en Noxxic nog wel is van elkaar (talent prio's en stats priorities bijvoorbeeld).
Wat ik wilde is gewoon wat handige tips voor de herstartende hunter, zoals de post van Poops_McGhee eigenlijk. Maar die had ik net gemist, af en toe gaat dit topic vrij snel.. Vandaar, maar bedankt voor de links.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Kan iemand me vertellen waarom mn ilvl 455 is terwijl zo'n beetje al mn gear tussen de 463-522 zit.
Hier de link naar de armory:
http://eu.battle.net/wow/...ragnaros/Vicecomes/simple

Kwam er achter doordat ik opeens geen LFR meer kon doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Vae Victus op 06-08-2013 12:12 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Vae Victus schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:11:
Kan iemand me vertellen waarom mn ilvl 455 is terwijl zo'n beetje al mn gear tussen de 463-522 zit.
Hier de link naar de armory:
http://eu.battle.net/wow/...ragnaros/Vicecomes/simple

Kwam er achter doordat ik opeens geen LFR meer kon doen.
Ik miss een off-hand (daardoor wordt die nu gezien als ilvl 1, gk dat je staff ahd een die ge-de/verkocht hebt)

[ Voor 12% gewijzigd door Teunis op 06-08-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Teunis schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:16:
[...]

Ik miss een off-hand (daardoor wordt die nu gezien als ilvl 1, gk dat je staff ahd een die ge-de/verkocht hebt)
Ah vandaar. Had eerst een staff (2H, ilvl 460 oid). Dagger die ik nu heb was in alle opzichten beter.
Eens kijken waar ik zo snel een offhand vandaan kan halen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Gewoon die staff recoveren en in je bag houden tot dat je goede offhand hebt.

Das nadeel van 1h + offhand, als pech hebt kan je heel lang duren voor dat andere dropt.
van de 7 toons (die 1h + offhand kunnen gebruiken) heb ik pas op 1 een 1h + offhand.

Zelfde met mijn dk nogsteeds een 2H, gewoon 0 1H en das vervelend als je dual-1H leuker vind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Freaky Maus schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:38:
[...]

Correct, alleen ik hoor het graag van een speler zelf die hunter speelt. Die informatie is veel bruikbaarder dan de uitleg op één van die websites, op Noxxic zie je bijvoorbeeld welke spec het meeste dps doet. Ok, leuk maar ik zit nog niet in ToT Hc mode met m'n hunter. Daarnaast verschillen Icyveins en Noxxic nog wel is van elkaar (talent prio's en stats priorities bijvoorbeeld).
Wat ik wilde is gewoon wat handige tips voor de herstartende hunter, zoals de post van Poops_McGhee eigenlijk. Maar die had ik net gemist, af en toe gaat dit topic vrij snel.. Vandaar, maar bedankt voor de links.
Beast Master blijft het prettigst om te levelen. Je pet tanked veel en doet dan ook veel damage.

Maar het is mogelijk om andere specs te spelen, omdat pets tegenwoordig een echte taunt hebben, daardoor zou je eventueel ook survival/marksmanship kunnen gaan.

Overigens zou ik icy-veins ALTIJD verkiezen boven Noxxic. Icy-veins wordt continu gechecked en berekend door end-game raiders, waar noxxic meer theorycrafting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
nadeel van dat soort websites altijd uitgaan van BiS gear.
bv voor een Rogue is Mutilate spec beetje beste is in crap gear qua dps.
en zo zullen er vast weel meer voorbeelden zijn waar als gear bager is dat 1 spec veel meer dps er uit kan pushen dan de andere spec.

Overal gezien ben je beste af in de spec die je leuk vind, jammer dan dat 10k minder doet dan 1 van de andere opties.
Zo vind ik persoonlijk Unholy DK echt vreselijk een ga ik ook nooit spelen of nu meer of minder dps is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Vae Victus schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:20:
[...]

Ah vandaar. Had eerst een staff (2H, ilvl 460 oid). Dagger die ik nu heb was in alle opzichten beter.
Eens kijken waar ik zo snel een offhand vandaan kan halen.
Voor PveE is het vloeken in de kerk, maar ik zou voor de PvP-offhand gaan.
ik had een ilvl 504 staff maar had een ilvl522 in de bag. Ik ben maar arena's gaan doen en daarna de offhand gekocht. Deed nu in raid rond de 100k dps terwijl ik daarvoor nog op 80 zat.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Zo, na m'n shaman heeft nu ook m'n dk een legendary cloak
Dan heb je toch geluk met de drops, de afgelopen 8 weken slechts....8 runestones gehad, alleen van lei-shen, de rest dropt gewoon 0,0.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

sabriel schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:03:
[...]

Voor PveE is het vloeken in de kerk, maar ik zou voor de PvP-offhand gaan.
ik had een ilvl 504 staff maar had een ilvl522 in de bag. Ik ben maar arena's gaan doen en daarna de offhand gekocht. Deed nu in raid rond de 100k dps terwijl ik daarvoor nog op 80 zat.
Bedankt voor de tip. Zo gek is het niet hoor. Om met je verse lvl 90 te gearen werdt mij aangeraden om pvp gear te gebruiken. Omdat je dan al meteen op een hoog ilvl zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Je kunt die DPS lijsten sowiso al met een korrel zout nemen. Goed voorbeeld is Demonology warlock. Je kunt een heel specifieke spec/talent combinatie nemen als je die Lei Shen trinket hebt (Unerring vision of Lei Shen -> 100% crit proc voor 4sec). Als dit dit goed doet en je cast je Doom (dot) met die crit proc dan krijg je een ongelofelijke hoeveelheid Wild Imp pets en kablam, je bent in de top 3 single target DPS specs ingame. Heb je deze trinket niet dan is demo een van de slechtste specs die je kunt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

blouweKip schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:54:
[...]

Dan heb je toch geluk met de drops, de afgelopen 8 weken slechts....8 runestones gehad, alleen van lei-shen, de rest dropt gewoon 0,0.
Zelfde hier. Best wel niet grappig.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
blouweKip schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:54:
[...]

klopt, zowel met shaman als dk vreselijk veel mazzel gehad. Met m'n DK had ik in een week of 9 a 10 zowel de secrets als de runestones bij elkaar... (runestones was 3, 4, 2, 1, 2) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Nu online
Zelfde hier. Best wel niet grappig.
Het is nog de enige reden dat ik iedere week nog de laatste 2 wings ToT lfr doe, persoonlijk vind ik dat ze de droprate op normal/heroic een stuk hoger hadden mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:57
Kan je op level 65-70 ongeveer je wapens/armor ook al (makkelijk) enchanten? En zoja hoe?

Hebben jullie ook allemaal geld tekort? Ben nu bezig tailoring wat omhoog te doen maar dat duurt best wel lang, moet alles farmen ed. zit nu op ong. 300 gold...

Eerste keer wow ooit trouwens dit account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Mik! schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 07:46:
[...]

Tbh, ik vond het de afgelopen patch wel meevallen. Mijn tankmaatje was een warrior en de healers merkten nauwelijks verschil. Damage done is misschien wel laag, maar voor de rest is het een prima tank. Damage done voor de andere tanks komt volgens mij ook vooral omdat zij ook profiteren van dps stats waar een warrior voor mastery en avoidance kiest. Voor mijn dk heb ik bijvoorbeeld de keuze gemaakt voor meer haste. Dat gecombineerd met hit/expertise cap, meer crit en natuurlijk vengeance hebben er voor gezorgd dat ik momenteel onze dpsers eruit kan dpsen op bepaalde fights en anders in de top 3 eindig. Dat kon onze warrior ook niet bijhouden.
Dank je voor je reactie.
Kun je mij ook misschien vertellen welke tank over het algemeen de hoogste damage done heeft en welke tank de beste is momenteel (na de paladin natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ambianz schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 01:38:
Kan je op level 65-70 ongeveer je wapens/armor ook al (makkelijk) enchanten? En zoja hoe?

Hebben jullie ook allemaal geld tekort? Ben nu bezig tailoring wat omhoog te doen maar dat duurt best wel lang, moet alles farmen ed. zit nu op ong. 300 gold...

Het kan uiteraard wel, maar is het zinvol, ik denk van niet namelijk, je loopt zo hard door die wotlk content heen dat je gear in nu time vervangen wordt. Er zullen vast wel mensen zijn die de enchants voor je willen maken, maar sat is zonde van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

LFR doen op 3 chars kost best wel veel tijd heb heb ik gemerkt afgelopen week :D Helemaal naast een fulltime baan, haha. Deze reset maar even wat rustiger aandoen. Sowieso direct weer werken tot 16:45, maar vanavond wel even ToT induiken met de DK.

Ook even het laatste level proberen mee te pakken op m'n paladin, kan ik voor de achtste keer 90 aantikken. Zit er over te denken om 'm prot te gearen, maar moet nog even kijken of prot pallies een beetje goed zijn in vergelijking met hun concurrenten. Met name m'n DK tanking offspec bevalt mij ook wel.

Inmiddels na 25 kills ook eens een mount gewonnen van een Warbringer trouwens :D Daarnaast doe ik nog 12x Karazhan, 4x Onyxia en 4x Malygos iedere week. Ohja, en BT voor de OH glaive en ZG voor beide mounts. So far no luck helaas :(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met beschikking tot de patchnotes van deze week kijken of die 20% nerf van ToT vandaag al ingaat?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 07:30:
Kan iemand met beschikking tot de patchnotes van deze week kijken of die 20% nerf van ToT vandaag al ingaat?

Alvast bedankt!
Pas met 5.4 ;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah toch... helaas dan zal ik vanavond op Horridon HC tries toch me best moeten gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ambianz schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 01:38:

Je kan eens op het auction house zoeken.

Omdat ik enchanting pas heb geleveled op mijn priest, dump ik de enchants die ik heb gemaakt op het AH voor prijzen die voor mij net iets boven de vendor prijs liggen (sommige voor 50 silver).

Een enchant helpt iets, maar je levelt wel snel dus heb je ook snel toegang tot beter gear. (Hoewel als het je eerst char is dit minder snel gaat door het ontbreken van heirlooms).

Maar met goedkope enchants van het AH kun je wel iets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
sub 90, is het enchante van je gear echt een waste of money (tenzij je je account locked op 60/70/ etc om zo content op lvl te doen waarvoor het gemaakt was.), tenzij je het gratis kan krijgen van vriend die enchanting aan het levelen is.

Crafting profession levelen kosten nu eenmaal veel tijd/geld, zelf ik ben zeer slecht in hele AH gebeuren.
enige wat ik weet te verkopen met moeite zijn de tcg-mounts. wat ook alleen maar doe als ik in geld nood zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Dat was een frustrerende avond twins hc :(
Guides: nauwelijks dmg in p1
Wij: voortdurend geraped door adds...
/Rage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 08:59
Twins HC kan irritant zijn ja;)

De damage is niet echt miniem op phase 1, maar is wel goed op in te spelen:

-Gespread blijven ivm Cosmic Barrage
-Indien iemand gefocussed wordt door Lurkers voor/na een Barrage een minor CD gebruiken op het persoon en indien mogelijk een healthstone gebruiken.
-Ook een optie is Suen over de adds laten rennen, niet ideaal maar wel mogelijk als het echt een probleem is.
-NIET combatressen. Als je dat wel doet is die player praktisch meteen weer dood, de lurkers focussen namelijk op die player om een of andere reden.

Phase 2 is daarna vrij simpel, stacken, adds killen en daarna de comets goed doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Suen over adds laten lopen een 'optie'? Wtf, dat deden we al en nog werden mensen ge-one shot... Dat moet juist beter. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 08:59
Het is vaak de combinatie van Cosmic Barrage+Adds die er voor zorgt dat er doden vallen, als je adds zichtbaar maakt kan je ze in melee krijgen en cleaven/multidotten, scheelt weer damage!

Spreaden is cruciaal om te voorkomen dat er doden vallen, 2 Barrages IS dodelijk. Maak overigens ook goed gebruik van de statues. Tiger buff voor wat extra dps op Suen is erg nuttig, en Ox is erg goed om mensen in leven te houden tegen het eind van Phase 1.

Als dit allemaal goed verloopt en er alsnog doden vallen is het helaas een healing probleem:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

Vanavond maar eens kijken of ik een PUG ToT op Ragnaros kan vinden met mijn Monk... Kom er achter, nu ik met mijn Shaman op stormscale weer wat aan het spelen ben, dat op Stormscale er veel meer ToT pugs zijn dan op Raggy.. Anyways ik hoop er een mee te kunnen pakken! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Ben op zoek naar een Horrifying Meatsaw voor m'n Paladin. Zijn erg lastig te verkrijgen of snel verkocht op de AH. Als iemand van jullie er 1 tegen komt of hem redelijk goedkoop (~1k) op de AH kan kopen. Hou ik me erg aanbevolen.

Ik wil je er voor betalen of ruilen. Heb een Recipe: Elixer of Dream Vision om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 19:52
welk realm zit je ? ik heb al een paar van die dingen gevendord wist niet dat ze iets waart zijn oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

willemvh schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:47:
welk realm zit je ? ik heb al een paar van die dingen gevendord wist niet dat ze iets waart zijn oO
Zit op Ragnaros, hier in de AH 1x gezien voor 1500 bid 2k buyout. Het is het beste 1h zwaard (zeker voor mijn Prot Paladin) totdat je dat lvl 85 archeology weapon krijgt. Mantid Sky Reaver.

[ Voor 23% gewijzigd door Vae Victus op 07-08-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Moet je voor dat archeology wapen verder nog wat speciaals doen? zijn wel leuke "goodies" om te verzamelen ;)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
@ Riqy; Ik zat ook even mee te lezen en dat wapen lijkt me ook gaaf om te hebben. Dus ben ff wat gaan zoeken omdat ik ook bezig ben met Archeology.

http://wowpedia.org/Mantid_Sky_Reaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Ja jullie hebben indd gelijk dat mijn gear in no time verandert, heb dus ook nog niks geenchant en zal daar even mee wachten.

Ben nu 67 DK voornamelijk als tanker om de dungeons lekker door te komen, wat raden jullie nu aan qua armor? Krijg constant nieuw spul van questen/dungeons maar moet ik voor een hoge armor gaan? Hoog stamina/haste/hit?

Heb eigenlijk geen flauw idee wat nu goed is en alles ligt erg ver uit elkaar. Heb bv een plate van 1000 armor en 61 stamina en een plate van 800 armor en 40 hit en 20 crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ambianz schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:43:
Ja jullie hebben indd gelijk dat mijn gear in no time verandert, heb dus ook nog niks geenchant en zal daar even mee wachten.

Ben nu 67 DK voornamelijk als tanker om de dungeons lekker door te komen, wat raden jullie nu aan qua armor? Krijg constant nieuw spul van questen/dungeons maar moet ik voor een hoge armor gaan? Hoog stamina/haste/hit?

Heb eigenlijk geen flauw idee wat nu goed is en alles ligt erg ver uit elkaar. Heb bv een plate van 1000 armor en 61 stamina en een plate van 800 armor en 40 hit en 20 crit
Ik ben nu ook een dk aan het levelen. Nog nooit zo makkelijk overal doorheen gelopen. Zelfs met zo'n 80 ilvls lager gaat het soepeler dan m'n paladin waarvan ik de class goed ken bij de start van pandaria. Nu level 86.

Maar goed, zie voornamelijk http://icy-veins.com/blood-death-knight-wow-pve-tank-guide.

Stamina en armor kun je negeren, die krijg je vanzelf wel. Gewoon voor strength plate gear gaan. De optimale stat prio is mastery > parry / dodge > hit/exp > haste, maar zeker met levelen zou ik gewoon alles pakken wat je ziet dat plate strength is voor nu. Beetje haste en crit kan geen kwaad aangezien je echt wel overleeft in dungeons en het is wel handig voor extra dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
die "stat prio is mastery > parry / dodge > hit/exp > haste" zou ik met een korrel zout nemen ;)
ik houd zelf mastery tot 150-200% (afhankelijk van content) > hit/exp > haste > parry > dodge aan (lvl 90).

tijdens het levellen houd ik iLvl > Str > mastery > hit/exp > rest aan. (ben (blood-)DK verslaafd :') )

En stamina negeren zoals IntToStr zegt is imo ook niet helemaal waar: stamina trinkets zijn regelmatig waardevoller dan mastery trinkets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JoeBravo schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:20:
die "stat prio is mastery > parry / dodge > hit/exp > haste" zou ik met een korrel zout nemen ;)
ik houd zelf mastery tot 150-200% (afhankelijk van content) > hit/exp > haste > parry > dodge aan (lvl 90).

tijdens het levellen houd ik iLvl > Str > mastery > hit/exp > rest aan. (ben (blood-)DK verslaafd :') )

En stamina negeren zoals IntToStr zegt is imo ook niet helemaal waar: stamina trinkets zijn regelmatig waardevoller dan mastery trinkets :)
Uiteraard scheelt het nogal of je aan het levelen bent rond level 60 of heroic ToT aan het doen bent. Vandaar ook mijn opmerking: pak alles wat je vinden kunt voor nu, want het maakt toch niet veel uit als je elke 5 minuten nieuwe gear krijgt.

Moet zeggen dat ik zelf ook veel neig naar de dps stats ipv de tank stats bij keuze. Meestal pak ik gewoon maar het hoogste ilvl. Mocht ik ooit LFR in gaan met de dk, dan zie ik dan wel weer of ik op de (volgens sites als icy-veins) optimale stats prio overga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_

En voor level 80 zul je ook nooit mastery vinden, aangezien dat pas vanaf Cataclysm level werkt en op gear van dat level zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij aub een ressurection scroll willen sturen?
Ik zou wel weer eens willen proberen na een tijdje.

DM maar eventjes , anders krijg ik er 100 tegelijk.
Als ik niet meer reageer heb ik al eentje verkregen.

Bij voorbaat dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Laatst online: 03-03-2023
Riqy schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:43:
Hier ook mensen die op Frostmane spelen? Ik speel daar sinds kort op de Alliance kant samen met een vriend van me ;)
Wij zijn met onze (super gezellige) Raiding guild van Outland-EU naar Frostmane-EU verhuist.
Als je wilt mag je Joozle adden, ben altijd wel in voor leuke dingen. (Resto druid / Boomkin 534 ilvl)

We zijn een 10 man 3/13HC Guild, 2 dagen in de week raiden en een zeer leuke (maar grote) groep die na een merge met en andere guild (Zeus op Outland) weer aan de progressie kan.

Ik zie veel mensen die weer stoppen/beginnen (alsof het een verslaving is? :+), helaas mag ik er binnenkort ook weer aan geloven, school gaat voor en combineren lukt niet altijd. Spijtige hiervan is dat we net eens een steady goed gegearde raid group hebben die zo door SoO normal heen zou vliegen en we nu eens echt kunnen competen met de rankings op onze server.

[ Voor 23% gewijzigd door Jooz op 07-08-2013 20:11 ]

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Oke nog even een vraagje,

ik zie nu veel verschillende wapens voorbij komen,
ter info:
blood elf dead knight

wapens met 300-500 dmg + 120 att power + 10 str
en wapens met 400-700 dmg + 10 str

wat is dan het beste om te nemen?

ben echt een noob wat dat betreft, voor het eerst dat ik speel nu.. lvl 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ambianz schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 01:50:
Oke nog even een vraagje,

ik zie nu veel verschillende wapens voorbij komen,
ter info:
blood elf dead knight

wapens met 300-500 dmg + 120 att power + 10 str
en wapens met 400-700 dmg + 10 str

wat is dan het beste om te nemen?

ben echt een noob wat dat betreft, voor het eerst dat ik speel nu.. lvl 70
grofweg levert 14 AP je 1 dps op, al kan dat per class aan het eind vd rit een beetje variëren, ik zou me daar op dt lvl niet druk om maken, gear in wotlk is zo vervangen, gewoon pakken wat er voor je voeten valt. Om de specifieke stats zou ik me pas op 90 druk om gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
MysticSnake schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 02:28:
[...]

Dank je voor je reactie.
Kun je mij ook misschien vertellen welke tank over het algemeen de hoogste damage done heeft en welke tank de beste is momenteel (na de paladin natuurlijk)
Om eerlijk te zijn, daar houd ik mij nooit echt heel erg mee bezig ;) Zolang je niet in de cutting edge progression guilds zit, maakt het in mijn ogen niet uit welke class je meeneemt. Als de speler z'n class beheerst en er plezier in heeft dan vind ik het al best. Misschien handig om wat logs uit te pluizen van de verschillende top guilds?

Ik merk in ieder geval dat een Blood DK erg veel dps kan doen als je gaat voor een haste based spec. Maar als je volledig voor mastery gaat dan blijft de dps weer achter. Hit en expertise cap maakt ook een (klein) verschil in dps. Altijd leuk om na Jinrokh in LFR de opmerkingen te moeten lezen dat men weinig vertrouwen in de groep heeft omdat de tank in de top3 damage done/dps staat. Men vergeet even de buff, vengeance en haste spec ^^
Volgens mij geldt voor paladins hetzelfde en doen zij daarnaast ook een bult aan healing. Ik hoorde verhalen over solotanking Tortos met healingcijfers die zelfs de healers niet bij konden houden. Warrior blijft vooralsnog achter qua dps heb ik het idee, maar qua survivability doet de warrior met wie ik tankte het goed. Monk en guardian geen idee. Ik begreep dat beide wel redelijk goed mee moeten komen qua dps, maar ik kom ze te weinig tegen om een oordeel te vellen.

Je zou zelfs voor de current content mastery > hit/exp > haste > crit > parry > dodge aan kunnen houden.
Mijn eigen gear is meer haste > hit/exp > mastery > avoidance (parry > dodge). Ik zit unbuffed op 135% mastery en dat werkt vooralsnog prima. Misschien voor 5.4 weer iets meer naar mastery, maar ik verwacht wel een focus te houden op haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Oeh, 135% vind ik wel heel weinig :o
Houd zelf een ondergrens van 150% aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteravond nog een Cata normal gedaan op mijn priest. We kwamen uit in Vortex Pinacle.

Groepje bestond uit DK-tank, een elemental shaman, prot paladin (als dps :( ) nog een DK en ik als Disc Priest healer.

Viel me op dat de DK best veel damage pakte, maar ik kon hem in leven houden. De rest van de groep pakte ook best nog wel wat damage. Eerste boss ging nog goed neer, daarna raakten de dps DK en shaman de weg kwijt en we moesten nog even op ze wachten. Dat duurde de tank kennelijk te lang, (althans hij zei niets, maar was op een gegeven moment DC-ed). Uiteindelijk kwamen de DK en Shaman er weer aan en gingen we met zijn 4-en verder, waarbij de paladin het tanken overnam. Dat ging eigenlijk al beter, alleen waren de tactics niet bij iedereen bekend (de eerste drake bleef een tijdje in zijn groene cirkel).

De 2e boss hebben we met zijn 4-en gedaan, ging eigenlijk best soepel.

Vlak voor de laatste boss kregen we aanvulling in de vorm van een Brewmaster Monk. Ik gaf de party nog de waatschuwing: Move into the lighting field when he creates it. Dus bij de eerste keer dat hij dat deed....alle 3 de dps bleven lekker staan en gingen dus dood.

De boss heb ik dus samen met de tank af moeten maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
JoeBravo schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 08:10:
Oeh, 135% vind ik wel heel weinig :o
Houd zelf een ondergrens van 150% aan. :)
Voor nu, zeker omdat we bij normals blijven hangen door het vertrek van enkele goeie spelers, is 135% voor mij voldoende. Ik verwacht bij 5.4 wel weer meer mastery aan te houden ^^ Ik zat bij het begin van 5.3 op 200% mastery of iets dergelijks, maar ik heb nu niet het idee veel ingeleverd te hebben. En ik hoor de healers niet klagen ;) Belangrijke graadmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mooie wapens voor alts (en uiteraard je main :) ): http://ptr.wowdb.com/item...min=548&filter-quality=16

Alleen jammer dat je waarschijnlijk op flex alleen maar spec/class specifieke loot kunt krijgen en dus niet een staff voor m'n mage op m'n paladin winnen bijv. Op normal wel uiteraard.

Feather trinket wordt heel hard generfed met 5.4, dus goed mogelijk dat ik weer terug ga vallen op valor trinket voor 5.4. Die wordt ten minste niet getroffen door de aanpassingen rond haste/trinkets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

http://media.mmo-champion...3/august/heirloomBoAs.jpg

Ze zijn nu ook Heirlooms geworden. Check, requires level 90 to 100. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een leuk RBG team om rating te pushen.
Ik heb een paar maanden niet meer gespeeld, maar ben het nog steeds niet verleerd!!

Ik ben een lvl 90 Frost Mage (horde) Item level: 491, mis nog aantal Tyrannical gear, weapons zijn wel Tyrannical + jade spirit & enchant op off-hand.

Als hier intresse voor is hoor ik dit graag!

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Als dit inderdaad zo blijft is dit misschien een item dat je dus kan gebruiken tijdens het levelen van de volgende expansie (wat, gezien het feit dat dit de laatste grote content patch van MoP wordt, ook niet ondenkbaar is)
Wel apart: Blizzard heeft altijd volgehouden dat het ok is dat ook raiders hun items upgraden bij een nieuwe expansion na een level of 3/4. Raiders die deze items hebben zouden dan heel het stuk tijdens het levelen deze items kunnen gebruiken, wat de quest upgrades dan een beetje overbodig zal maken.
Aan de andere kant, niet heel veel mensen zullen deze items hebben, en misschien ook wel goed dat mensen die er nu veel tijd in steken ook een beetje voordeel hebben tijdens het levelen...

Maar lijkt er dus wel op dat het geen traditionele heirloom is voor leveling alts, maar meer voor mains...
Benieuwd of het zo blijft.

Wat verwachten jullie trouwens? Nieuwe patch in 2 weken? 3 weken?

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Heb het al eens eerder gevraagd. Maar als iemand een Horrifying Meatsaw tegen komt, neem ik hem graag van je over. Ben nu al een paar dagen aan het grinden en de AH aan het afspeuren. Helaas is de drop chance erg laag.

Ook andere ilvl 409-442 blues neem ik graag van je over. Eens kijken hoe epic OP ik mijn Paladin Tank kan krijgen.

Dit lijkt me het meest bruikbare lijstje voor mij.

[ Voor 47% gewijzigd door Vae Victus op 09-08-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Hebben mensen nog goede tips voor pala prot tanking rotation en dan ook nog een tip hoe ik de spells het beste in me actionbar kan zetten ?

Ik gebruik momenteel deze (http://www.icy-veins.com/protection-paladin-wow-pve-tank-rotation-cooldowns-abilities). Bij mij slaat het niet aan, of de spells zitten niet goed in me actionbar of ik bak er gewoon niks meer van :9

Momenteel is me ilevel 463 en me char is hier te vinden voor de geïnteresseerde.
http://eu.battle.net/wow/...gent-dawn/Talbotev/simple

[ Voor 14% gewijzigd door XzeroD op 09-08-2013 12:38 . Reden: Netter gemaakt, ilevel toegevoegd + link naar char ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Je kan eens aan enchants denken (al zijn het de goedkope versies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Heb ook een Prot Paladin, nog geen lvl 90. Zelf gebruik ik de volgende rotation meestal.
Om een groep te pullen vaak Avengers Shield, daarna om zsm holy power te genereren. Hammer of the Righteous. Crusader Strike gebruik ik bijna niet. Daarna Holy Wrath, dan Judgement.
Dan of Consegration of Avengers Shield als je een proc hebt. Als je dan 3 holy power hebt Shield of the Righteous.

Qua Glyphs zou je kunnen overwegen de Glyph of the Battle Healer te kiezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vae Victus op 09-08-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Gister avond Ra-den omgelegd nadat we eergister EINDELIJK Lei shen hebben gedaan na een lange maand van vakanties. Ik durf bijna te zeggen dat dit ongeveer de makkelijkste baas is in de hele tier op het moment dat je hem kan doen. Wat een anti-climax :(

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=k5jFQKMeN0w&feature=c4-overview&list=UUlHmZdEELSTwcrDvL3vxWaA]

Mijn Resto druid PoV

[ Voor 5% gewijzigd door Chefbierrr op 09-08-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
XzeroD schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:36:
Hebben mensen nog goede tips voor pala prot tanking rotation en dan ook nog een tip hoe ik de spells het beste in me actionbar kan zetten ?

Ik gebruik momenteel deze (http://www.icy-veins.com/protection-paladin-wow-pve-tank-rotation-cooldowns-abilities). Bij mij slaat het niet aan, of de spells zitten niet goed in me actionbar of ik bak er gewoon niks meer van :9

Momenteel is me ilevel 463 en me char is hier te vinden voor de geïnteresseerde.
http://eu.battle.net/wow/...gent-dawn/Talbotev/simple
Je zult wat moeten doen aan je hit en expertise ratings. Die zijn nog best onder de maat en wel belangrijke stats. Elke misser is weer minder threat. Je expertise moet je minimaal op 7,5% hebben. Hit hoeft niet perse op de softcap, maar ook niet ver er vanaf. Enchants en gems doen een hoop. Stamina mag je rustig wat meer van hebben. 387K unbuffed voor een protpala is wel aan de magere kant. Zeker als je Mastery ook al aan de lage kant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Poops_McGhee schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:42:
[...]

Je zult wat moeten doen aan je hit en expertise ratings. Die zijn nog best onder de maat en wel belangrijke stats. Elke miser is weer minder threat. Je expertise moet je minimal op 7,5% hebben. Hit hoeft niet perse op de softcap, maar ook niet ver er vanaf. Enchants en gems doen een hoop. Stamina mag je rustig wat meer van hebben. 387K unbuffed voor een protpala is wel aan de magere kant. Zeker als je Mastery ook al aan de lage kant is.
Ah top bedankt voor de info, ik ga hier even wat meer over opzoeken. 387K is inderdaad weinig maar ben ook pas net begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Niets mooiers dan een drukke werkdag thuis te komen en vrijwel direct met een GM te kunnen praten :D

Sansa is bij deze ook vrijgemaakt door hem, dus weer een mooie naam erbij voor mij om te gebruiken.

GMs _O_ Meneer/mevrouw was zelf ook fan van GoT zei die trouwens.

[ Voor 11% gewijzigd door London op 09-08-2013 18:59 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Chefbierrr schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:17:
Gister avond Ra-den omgelegd nadat we eergister EINDELIJK Lei shen hebben gedaan na een lange maand van vakanties. Ik durf bijna te zeggen dat dit ongeveer de makkelijkste baas is in de hele tier op het moment dat je hem kan doen. Wat een anti-climax :(

[video]

Mijn Resto druid PoV
Ra-den is meer een gearcheck boss. Tegen de tijd dat je hem bereikt heeft iedereen al meer dan genoeg gear voor hem.

Hoe komt het trouwens dat die Mage en Warlock zo ver onder die Monk staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik heb een tijdje geen wow meer gespeeld (begin cataclysm) maar wel de expansion gekocht. Nu wilde ik toch een keer een nieuw mannetje levelen om dat andere spellen me vervelen en ik er weer eens vanouds zin in heb.

Nu vroeg ik mij af wat een leuke class is om te levelen.
Ik heb vooral paladin en shaman gespeeld en vind melee classes het leukst. Ik wil waarschijnlijk healen of tanken maar weet het nog niet echt. Zijn de quees voor dungeons nog steeds zo slecht dat je de hele tijd wacht op een tank?

En hoe is de warrior? Ik heb gehoord dat hij in een slechte staat is maar ik weet het niet.
Monk weet ik niet echt hoe die speelt, maar ik heb gehoord dat er duizenden zijn. Deathknight heb ik eerder gespeeld en heb ik geen interesse in.

Kan iemand mijn vragen beantwoorden? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFlaton
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-07-2024
Beste Tweakers,

Aangezien ik een dagje vrij ben heb ik zin om weer ns WoW te spelen. Heeft iemand toevallig een scroll of ressurection voor mij? DM ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

PFlaton schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:11:
Beste Tweakers,

Aangezien ik een dagje vrij ben heb ik zin om weer ns WoW te spelen. Heeft iemand toevallig een scroll of ressurection voor mij? DM ! :)
Kan ik voor je doen, moet je even je email of character + realm naar me sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 09:16

PhilipvD

Ondertiteld

Aangezien ik alle requests voor een scroll of ressurection voorbij zien komen: wie o wie heeft er nog een voor mij over? :)

DM maar even. ^^

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
kleine tip en vermoedelijk al bekend, als je een monk aan het levelen bent, heb je vanaf volgens mij level 30 maar kan ook eerder zijn, een terug naar hoofdkwartier op pandaria gaan spell.

Heb mezelf aangeleerd dit dagelijks te doen. Je krijgt dan een daily quest om een monk uit te dagen. Win je dit gevecht, dan krijg je na inleveren een 1 uur 50% bonus op ook de xp voor inleveren van questen. Dus krijg je normaal 20.000 voor de quest dan krijg je met deze bonus 30.000 voor dezelfde quest.

Ik spaar zoveel mogelijk questen op, haal deze daily monk uitdaag quest, krijg de 1 uur bonus en ga dan al de complete quests inleveren. Ben inmiddels level 73 en ben nu bezig in nagrand. De vervolg gebieden (shadow etc) ben ik nog niet eens in geweest.

Na inleveren van alle questen pak ik weer de nieuwe beschikbare questen. Doe wederom zoveel mogelijk, vaak 20+, en doe daarna wat andere dingen. En de volgende dag weer de daily ophalen etc etc.

Je zou kunnen zeggen dat dit een variant is op de bonus xp potion, al vraag ik me af of die bonus xp potion alleen voor kills zal zijn of ook -zoals bij deze monk variant- voor inleveren van questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:01
fitznl schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:52:
Je zou kunnen zeggen dat dit een variant is op de bonus xp potion, al vraag ik me af of die bonus xp potion alleen voor kills zal zijn of ook -zoals bij deze monk variant- voor inleveren van questen.
Wel opletten, vanaf level 85 gaat die monk bonus naar beneden (naar 20% dacht ik). Ook de stacks die je reeds hebt verzameld worden verlaagd.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Hoe komt het dat ik in sommige battlegrounds 44k health heb in plaats van ongeveer 20k health? Tevens zijn alle wapens/armor heel erg gebuffed,

heb dat ongeveer 3x achter elkaar gehad maar de battleground van net niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
fitznl schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:52:

Ik spaar zoveel mogelijk questen op, haal deze daily monk uitdaag quest, krijg de 1 uur bonus en ga dan al de complete quests inleveren. Ben inmiddels level 73 en ben nu bezig in nagrand. De vervolg gebieden (shadow etc) ben ik nog niet eens in geweest.
Nog een tip. Als je al lvl 73 bent, ga dan snel naar Northrend. Je bonus voor je quests ben je al kwijt, omdat je een stuk minder XP per quest krijgt voor je level. Nagrand quests leveren niet veel op voor een lvl 73. Je 50% bonus dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Nu online
Soms kriebelt het toch wel weer als ik die filmpjes zie, vroeger in de 25 man tijd (lees: voor cata) altijd lekker lopen racen met andere guilds voor de eerste kills (realm dan, veel hoger dan 400 hebben we niet gestaan op wowprogress) en nu weer terug in een casual guild waar maar de helft zin heeft in hc's, motiveert totaal niet als je alles al wel gezien hebt op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Van 't weekend mijn prot warrior naar 90 gekregen. Na een dagje gearen staat ze nu op 479 ilvl. Als je een beetje weet waar je moet zijn, kan je redelijk makkelijk een startset in elkaar flansen om direct MSV in te kunnen. Dankzij het farmen van warbringers op mijn main exalted met GL en Klaxxi voor de neck en ring. Verder de 502 boots opgepakt, met BS de 496 chest gecraft en de honored belt van Kirin Tor opgepakt.

Uiteindelijk gister tot en met ToES gecleared. Warrior tanken is toch best wel leuk, al is het knettershard werken als je andere tank beter gegeared is. Misschien wordt dit dan toch de alt waarmee ik bij ga proberen te blijven qua gear.. M'n druid, monk, lock en shaman staan inmiddels stof te vergaren en gebruik ik alleen voor de Tiller-farm en professions. Al ben ik toch ook wel geneigd om mijn shaman om te gooien naar enhancement en die te gearen ^^ Keuzes, keuzes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Awaken1 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:16:
Kan iemand mijn vragen beantwoorden? Bedankt!
Monks, als je graag stilstaad en niet 30 timers wilt bijhouden, dan kun je deze beter links laten liggen.
Druids, erg leuke class (van mijn minst fova, naar main-alt, wat een in-form heal al niet kan doen)
alleen kan de "not enough energy" kan soms vervelend worden.
Paladin, still loving it. (zelf nu reti fan :o)
DK speel puur van wege OPness van bloodspec. (en omdat mijn enige gnome tank is)
Warrior kan ik weinig over zeggen (de mijne is 90 en staat nog steeds 450 gear.)

ps. waarom vond je de DK niet leuk ? (of pala/shaman juist wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zo, gister wel een hele lekkere dag gehad. Begon met 460 iLvl op m'n verse level 90 druid, dus direct MSV, HoF etc. in. Ik eindigde de dag met 483 iLvl :D 17 items gewonnen in totaal, ontiegelijk veel geluk gehad.

Altijd leuk zulke dagen :) Mooiste was nog wel het 502 wapen wat ik won van Elders. Healing fist weapon ahoy!

[ Voor 14% gewijzigd door London op 12-08-2013 10:16 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Ambianz schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:00:
Hoe komt het dat ik in sommige battlegrounds 44k health heb in plaats van ongeveer 20k health? Tevens zijn alle wapens/armor heel erg gebuffed,

heb dat ongeveer 3x achter elkaar gehad maar de battleground van net niet meer?
Je word sinds 5.3.0 gescaled naar een lvl.. vandaar de health boost.

Grtz

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Las Vegas schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:15:
Zo, gister wel een hele lekkere dag gehad. Begon met 460 iLvl op m'n verse level 90 druid, dus direct MSV, HoF etc. in. Ik eindigde de dag met 483 iLvl :D 17 items gewonnen in totaal, ontiegelijk veel geluk gehad.

Altijd leuk zulke dagen :) Mooiste was nog wel het 502 wapen wat ik won van Elders. Healing fist weapon ahoy!
Lucky one! Ik won er maar 2 helaas :'( Zit inmiddels op 463 en mag weer wachten tot ik weer kan looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Als iemand nog een scroll of resurrection nodig heeft, dm me maar!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Las Vegas schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:15:

Hah lucky. Ik ben blijven steken op 478 deze week. Mis nog net wat valor om de neck te halen. Kan ik misschien vandaag en morgen doen. En heb nog steeds een 429 trinket.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

junglebeast schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:53:
[...]

Hah lucky. Ik ben blijven steken op 478 deze week. Mis nog net wat valor om de neck te halen. Kan ik misschien vandaag en morgen doen. En heb nog steeds een 429 trinket.. :)
Zit onder tussen op ilvl 491 maar heb nog steeds 2x ilvl 463 trinkets. Eens kijken waar ik makkelijk een upgrade vandaan kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Naar een goede 6-7 maanden niet gespeeld te hebben vorige week maar eens de stof van mijn wow account geveegd.

Oef... wennen weer... heb dan ook 8x 90s 2x 86s 1x 85....

Ondanks de nerfs die hunter gaat krijgen in 5.4 zal ik hem toch blijven spelen, speelt gewoon lekker! Ben er nog niet uit wat mijn alt zal worden.. Daarnaast is de realm waar ik op zit (Thunderhorn - alliance) totaal dood.... Vind het omzetten van mijn characters een duur geintje en daarnaast zal ik dan max 100k mee mogen nemen (2 champs..) nee ik sla over... blijf wel waar ik zit zolang het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Spuitelf schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:34:
Ondanks de nerfs die hunter gaat krijgen in 5.4 zal ik hem toch blijven spelen, speelt gewoon lekker! Ben er nog niet uit wat mijn alt zal worden.. Daarnaast is de realm waar ik op zit (Thunderhorn - alliance) totaal dood.... Vind het omzetten van mijn characters een duur geintje en daarnaast zal ik dan max 100k mee mogen nemen (2 champs..) nee ik sla over... blijf wel waar ik zit zolang het kan!
Er komen virtuele realms, waarbij meerdere realms tot één behoren. Ook met 5,4.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:01
Het is ondertussen al bevestigd dat die connected realms later zullen volgen, dus nog niet bij de launch van 5.4. Ik kan de blauwe post helaas niet meteen terugvinden of checken, maar het bericht staat zeker op mmo-champion.com.

Wat ik mij afvraag, wanneer die verbinding tussen realms er komt... hebben we dan ook effectief meer character slots ter beschikking per realm? Je zou eventueel nieuwe chars op de andere verbonden servers kunnen zetten en zo je capaciteit verhogen?

[ Voor 35% gewijzigd door Kapoen op 12-08-2013 16:39 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Wat ik gek vind: Laatst levelde ik en ik kwam al steeds mensen van andere servers tegen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kapoen schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:37:
Het is ondertussen al bevestigd dat die connected realms later zullen volgen, dus nog niet bij de launch van 5.4. Ik kan de blauwe post helaas niet meteen terugvinden of checken, maar het bericht staat zeker op mmo-champion.com.

Wat ik mij afvraag, wanneer die verbinding tussen realms er komt... hebben we dan ook effectief meer character slots ter beschikking per realm? Je zou eventueel nieuwe chars op de andere verbonden servers kunnen zetten en zo je capaciteit verhogen?
Ja dat vroeg ik me ook al af. En kun je tussen deze chars wel mailen/traden etc. Ik heb nu 11 Alliance op Turalyon. Zou leuk zijn als dan op de andere server mijn Horde chars kan maken, met eventueel nog een Alliance of zo.
RMB schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:26:
Wat ik gek vind: Laatst levelde ik en ik kwam al steeds mensen van andere servers tegen!?
Ja dat is CRZ: Cross Realm Zones. Bepaalde zones kun je andere spelers zien van je battleground. En dat is sinds MoP.

[ Voor 56% gewijzigd door junglebeast op 12-08-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Aangezien je kunt traden met mensen van je realm verwacht ik dat je ook kunt traden met mensen uit je virtual realm en dus ook met je alts op de andere realm.

De vraag is hoe boa items gaan werken. Nu kun je die alleen naar alts op dezelfde server sturen, maar zou dat dan ook kunnen naar alts binnen dezelfde virtual server.... Ook iets als instant mail tussen alts zal hier mee te maken krijgen.

Maakt voor mij niet veel uit, maar het antwoord zal afhankelijk zijn van de implementatie van blizzard.

Misschien maken ze je # char slots ook wel afhankelijk per virtual realm. Ook hier hangt het af van de implementatie van virtual realms door blizaard.

Op zich interessante vragen vanuit oogpunt van een software developer. Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor keuzes ze hebben gemaakt.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.