Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 278 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.175 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

JimDB schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 20:59:
[...]

Ik geloof dat het deze NPC is voor Alliance.
Nice, de horde equivalent is http://www.wowhead.com/npc=56406 :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-06 20:37
Of je kunt gewoon naar Dawn's Blossom gaan in Jade Forrest, daar is ook zo'n adventurer supplies vendor, voor zowel Horde als Alliance volgens mij en geen prequests nodig. Deze vendor dus..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zo, ToT LFR ook helemaal gedaan. 4 items gewonnen in totaal zonder iets van mogus te gebruiken, dus dat is wel redelijk (denk ik?).

Laatste gevecht was wel een bitch, heeft 4 wipes en heel wat nieuwe mensen gekost, maar toen ging die dan ook eindelijk neer.

Wel vette instance zeg :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15
Freaky Maus schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:03:
Of je kunt gewoon naar Dawn's Blossom gaan in Jade Forrest, daar is ook zo'n adventurer supplies vendor, voor zowel Horde als Alliance volgens mij en geen prequests nodig. Deze vendor dus..
Er zijn trouwens meerdere vendors van dit type per x aantal levels. Ik geloof dat je op level 87 betere groene items kunt kopen en nog een keer op 88 of 89.

Hier is een waslijst van die items: waslijst, waarschijnlijk kan je ook de vendor achterhalen hiermee.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:01
Kapoen schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 09:53:
[...]

Er zijn trouwens meerdere vendors van dit type per x aantal levels. Ik geloof dat je op level 87 betere groene items kunt kopen en nog een keer op 88 of 89.

Hier is een waslijst van die items: waslijst, waarschijnlijk kan je ook de vendor achterhalen hiermee.
Alleen de meeste vendors unlocken/verschijnen pas na een serie quests.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik ben er vrij zeker van dat ik gewoon naar de meeste vendors kon lopen met mijn level 85 char :)
Eentje staat in het dorp vlak achter de hozen tunnel als je van veil of stairs komt. En de vendor met 408 gear staat op de muur, die kom je zeker tegen als je naar je shrine probeert te lopen zonder de poort te openen.

Niet dat het veel uitmaakt hoor, je moet toch level 87/88 om dit spul te kunnen equippen. En tegen dan heb je meestal al betere items door quests/dungeons.

[ Voor 20% gewijzigd door Kapoen op 27-07-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:29
Las Vegas schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:47:
Zo, ToT LFR ook helemaal gedaan. 4 items gewonnen in totaal zonder iets van mogus te gebruiken, dus dat is wel redelijk (denk ik?).

Laatste gevecht was wel een bitch, heeft 4 wipes en heel wat nieuwe mensen gekost, maar toen ging die dan ook eindelijk neer.

Wel vette instance zeg :)
Het lijkt wel alsof je op hetzelfde Lei-shen gevecht zat waar ik ook bij was. Ook 4 wipes en heel veel personeelswisselingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kapoen schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:30:
Ik ben er vrij zeker van dat ik gewoon naar de meeste vendors kon lopen met mijn level 85 char :)
Eentje staat in het dorp vlak achter de hozen tunnel als je van veil of stairs komt. En de vendor met 408 gear staat op de muur, die kom je zeker tegen als je naar je shrine probeert te lopen zonder de poort te openen.

Niet dat het veel uitmaakt hoor, je moet toch level 87/88 om dit spul te kunnen equippen. En tegen dan heb je meestal al betere items door quests/dungeons.
Hmm.... Dacht echt dat je sommige moest unlocken. Dat sommige na phasing in een dorpje ofzo verschijnen ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Carthrax schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:32:
[...]

Het lijkt wel alsof je op hetzelfde Lei-shen gevecht zat waar ik ook bij was. Ook 4 wipes en heel veel personeelswisselingen.
Hhahaha, in het begin van de patch was het pas erg, niemand wist ook maar iets af van de tactics en als er dan iemand er iets van af wist werden de tacs gewoon niet gevolgd ... LFR 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Paar uur gewiped op green fire warlock boss. Wat een tof doch ontiegelijk moeilijk gevecht zeg.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:31
Hij valt best mee hoor, alleen de felhunter phase kan erg klote zijn, zeker als je een laag ilvl hebt. Ik zat destijds op 496 geloof ik of iets in die richting. Daarmee was het goed te doen, al heb ik denk ik ook zo'n 30 tries ofzo nodig gehad. Op laag ilvl kan je beter meer op controle spelen en minder op nuken. Dan na de 2de felhunter phase even zo'n potion pakken die curses removed zodat je 7 of 10 min extra krijgt (weet ff niet meer hoelang die one shot curse ook al weer loopt). Dit hielp mijn guildie op ilvl 480 ofzo enorm. Hij had echt moeitje met en in leven blijven en de dps requirement halen, met de extra tijd door die potion haalde ie het makkelijk.

Er zijn ook wat macro's in omloop die het flink makkelijk maken qua micromanagement.

Verder wel een heel leuke en uitdagende boss om te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 28-07-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

JimDB schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 16:03:
[...]

Hhahaha, in het begin van de patch was het pas erg, niemand wist ook maar iets af van de tactics en als er dan iemand er iets van af wist werden de tacs gewoon niet gevolgd ... LFR 8)7
In LFR zouden dingen fout kunnen gaan op 12x Patchwerk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 15:07
Frerk schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:12:
[...]

In LFR zouden dingen fout kunnen gaan op 12x Patchwerk.. :P
Yep, ik probeerde 1 keer de patchwerk tac uit op primordius in lfr als main tank.
Mensen met 0 raid ervaring begonnen mij uit te maken voor noob en dergelijke, terwijl als je het zo doet het makkelijker gaat.
En sindsdien heb ik nooit meet lfr gedaab

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
Hmm, ik doe eigenlijk niks anders meer dan LFR/LFG/LFS/etc.. alles is LF xD

Maar je mist er niks aan eigenlijk, ik doe het uiteraard voor de gear. Ben nu ilvl 478 dus nog 2 omhoog voor ToT, en dan pas echt gear krijgen. Want verdienen kun je het (tenminste tot aan ToT) niet noemen, alles is zo goed als 'nuke skull'.

Wanneer komt de volgende expansion trouwens? Hopelijk eentje die zich weer richt op TBC verhaal/The Outlands?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Volgende expansie wordt pas annouched zodra Blizzcon er is.

Nog 1 toon naar ilvl 500 en dan heb 9 toons klaar voor 5.4 (misschien volgende expansie).
Gisteren voor het eerst Horridon zien Beserken. dat was echt een WTF.

wing 2 & 3 zijn mijjn minst favo's, 2 vanwege de trash en de noob die de halve wing pulled, 3 vanwege de tactics

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Helaas maar 8 sign ups voor zondag. En ook geen goede pugs gevonden.
Uiteindelijk normal gecleared met 9 man gezien men nog wat upgrades te halen had.

Zelf een ranking gehaald op iron qon terwijl ik naar mijn mening echt slecht bezig was.

Daarnaast mn shaman naar lvl 39 geleveled in dungeons. Resto is wel leuk maar chain lighting spam als elemental is helemaal OP. Ff 800 dps doen waar de rest net 400 haalt en dat met 1 knop.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 22:35
kivanco schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:33:
[...]

Yep, ik probeerde 1 keer de patchwerk tac uit op primordius in lfr als main tank.
Mensen met 0 raid ervaring begonnen mij uit te maken voor noob en dergelijke, terwijl als je het zo doet het makkelijker gaat.
En sindsdien heb ik nooit meet lfr gedaab
Ha dat klinkt bekend :P

We hebben eens op een woensdag dat er te weinig signups waren gewoon met een stel guildies LFR gedaan voor de legendary. Ik was samen met de andere druid MT dus bezig en we hielden primordius lekker in het midden daar. Het gemekker wat je dan om je oren krijgt dat je het niet snapt en blablabla.

Maar even verteld dat ie me zometeen mocht inspecten en dat ik het gevecht zeker wel kende maar dat het rondlopen in LFR van geen enkele toegevoegde waarde is en alleen maar tijdverspilling was. Er werd nog gezegd dat dat niet klopt en je het alleen maar moeilijker maakt maar dat zullen jullie nog wel zien!

Volgens mij hebben ze nog nooit zo snel een primordius kill gehad ;)

Ik deed al niet veel LFR maar ik wist wel weer meteen waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
Sabrac schreef op maandag 29 juli 2013 @ 08:39:
Helaas maar 8 sign ups voor zondag. En ook geen goede pugs gevonden.
Uiteindelijk normal gecleared met 9 man gezien men nog wat upgrades te halen had.

Zelf een ranking gehaald op iron qon terwijl ik naar mijn mening echt slecht bezig was.

Daarnaast mn shaman naar lvl 39 geleveled in dungeons. Resto is wel leuk maar chain lighting spam als elemental is helemaal OP. Ff 800 dps doen waar de rest net 400 haalt en dat met 1 knop.
Lekker hè? :P

Gisteren ondanks 3 lager gegearde recruits mee toch tortos hc geprobeerd. Eind van de avond tot een 6% wipe gekomen, maar geen kill dus.
Tot verdriet van onze druid healer die haar 155K HPS WoL ranking in rook op zag gaan. Ze moet en zal alle disc priests verslaan daar lol

Verder warrior aan het levellen geweest. Level 65 nu, maar heb niet het idee m'n toon onder controle te hebben. 't is meer random buttons bashen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JoeBravo schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:05:
[...]

Gisteren ondanks 3 lager gegearde recruits mee toch tortos hc geprobeerd. Eind van de avond tot een 6% wipe gekomen, maar geen kill dus.
Tot verdriet van onze druid healer die haar 155K HPS WoL ranking in rook op zag gaan. Ze moet en zal alle disc priests verslaan daar lol

Verder warrior aan het levellen geweest. Level 65 nu, maar heb niet het idee m'n toon onder controle te hebben. 't is meer random buttons bashen xD
Gister was onze resto druid ook niet blij met me. Had de logs pas na de 1e kill gestart en net bij durumu zou ie een ranking gehaald hebben.

Ach ja. Moet ie zelf maar logs draaien.

6 % met lager gegearde recruits is best netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:37
Bij ons was het helaas ook droevig. Niet alleen geen 25m raid, zelfs geen team om 10m heroic te kunnen doen bleek. Ben uiteindelijk maar gewoon meegegaan op normal omdat ze anders niet genoeg mensen hadden.

Ik had nog nooit horridon normal 10m gedaan, maar dat gaat echt werkelijk nergens over zeg. Alle adds vielen om als je er maar naar keek. Venom priests hoefden we niet eens te interrupten, want ze waren al dood. Toch nog weten te wipen, want ineens stond de warlord onverwacht naast ons en viel de tank om en daarna automatisch ik en de volgende en de volgende :p

We hadden een paar recruits mee. Die wisten vakkundig te wipen op Tortos helaas. Uiteindelijk maar vroeg gestopt voor Ji-Kun zodat we die misschien vanavond weer heroic kunnen proberen.

Wel de mage naar level 90 gekregen gisteren! Even 1 eindsprint gedaan van 88.5 naar 90 in 5 uur. Volledig rested helpt.

Ook de eerste stappen met m'n dk gezet. Voor nu lijkt button bashen prima te werken :p Ik weet nog wel dat ik m'n paladin en mage wat moeite had met de mobs in het begin van Mount Hyjal, maar de blood dk wandelt er soepeltjes doorheen.

(Ja, ik verveelde me zondag :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 15:07
Jaguar645 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 08:50:
[...]

We hebben eens op een woensdag dat er te weinig signups waren gewoon met een stel guildies LFR gedaan voor de legendary. Ik was samen met de andere druid MT dus bezig en we hielden primordius lekker in het midden daar. Het gemekker wat je dan om je oren krijgt dat je het niet snapt en blablabla.

Maar even verteld dat ie me zometeen mocht inspecten en dat ik het gevecht zeker wel kende maar dat het rondlopen in LFR van geen enkele toegevoegde waarde is en alleen maar tijdverspilling was. Er werd nog gezegd dat dat niet klopt en je het alleen maar moeilijker maakt maar dat zullen jullie nog wel zien!

Jij had nog je guildies die andere kon overhalen, ik was helemaal alleen. :p

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

JoeBravo schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:05:
[...]

Tortos Heroic als resto druid. Mijn favoriete gevecht :P. Ik kan rejuvs blijven spammen daar.
Record tot nu toe is 190k hps :). Volgende keer proberen solo te healen dan moet er nog iets meer te halen zijn :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 29-07-2013 12:25 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Jaguar645 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 08:50:
[...]

Snap tot op heden nog steeds niet waarom het idee er is dat er in LFR gekite moet worden. (of moet het in HC ?)
het zoziezo een vervelende wing, en bijna ongewoon om zonder wipe uit die wing te komen.

Ik que persdoonlijk ook echt niet meer als tank, vind prima om in te vallen dan zijn mensen al blij dat geen X min hoeven te wachten, maar anders is echt gewoon te veel gezeur.

Misschien dat ik met FlexRaids weer tanking oppak, maar waarschijnlijk niet heb geen zin in (ook daar zal n00b gehalte hoog zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zandalari Warbringers killen op m'n DK :D Nog geen mount gekregen helaas, terwijl ik er toch al 9 gekilled heb.

Maar je krijgt zoveel bags en rep tokens, dat het sowieso leuk is om te doen _/-\o_

edit: Behalve als ze buggen dan. Klote fear soms, dan evaden ze en resetten ze 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door London op 29-07-2013 12:45 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Las Vegas schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:44:
Zandalari Warbringers killen op m'n DK :D Nog geen mount gekregen helaas, terwijl ik er toch al 9 gekilled heb.

Maar je krijgt zoveel bags en rep tokens, dat het sowieso leuk is om te doen _/-\o_

edit: Behalve als ze buggen dan. Klote fear soms, dan evaden ze en resetten ze 8)7
9 al :D

*kuch* 130 kills voor alle 3 mounts *kuch*

je hebt als DK 2 talents (lichborne + desecrated ground) en een spell (AMS) tegen fears, gebruik ze ;)
eerste 2 kun je gebruiken als je gefeared bent, laatste om ze te voorkomen (AMS up tijdens fear cast)

fearende warbringers doen dat ongeveer iedere 35-40 seconden, dus je zult AMS en je talents af moeten wisselen.

[ Voor 8% gewijzigd door JoeBravo op 29-07-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Wat is tegenwoordig de beste spec voor een hunter? En waarop moet je kwa character stats op letten?

Ben inmiddels lvl 88, gisteravond een normal MoP dungeon gedaan, maar kon totaal niet meekomen kwa DPS...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Riqy schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:02:
Wat is tegenwoordig de beste spec voor een hunter? En waarop moet je kwa character stats op letten?

Ben inmiddels lvl 88, gisteravond een normal MoP dungeon gedaan, maar kon totaal niet meekomen kwa DPS...
Cliché antwoord: de beste spec is die die jij het leukste vindt om te spelen. Dat je op 88 nog niet meekan is normaal hoor, op dat level heb je alleen maar quest rewards en misschien een paar items uit instances. Vandaar dat je dps nog wat laag is. Eenmaal op 90 zal het wel beter gaan naarmate je betere items vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
Woop, Council HC down! Het voelde afgelopen donderdag echt wel te doen (met iets wat meer dps) en daarom zijn we er gisteren mee verder gegaan. Wel de hele avond ermee bezig geweest, maar de befaamde laatste pull van de avond klikte alles en hebben we hem toch nog neer gekregen.

Ik ben er overigens achtergekomen dat wanneer je een persoon Hand of Protection geeft voordat Malakk gaat beginnen met Frostbite, hij alsnog die persoon kan kiezen als doelwit. Enkel wordt zijn cast dan niet afgevuurd. Zowel ik als de paladin tank namen de Clemency talent en kozen 1 persoon per frostbite om te HoP'en. In ons geval was het de disc priest en ele shaman voor de eerste Frostbite en de boomkin en lock voor de tweede Frostbite. Op de uiteindelijk kill hadden we beide Frostbites vermeden omdat de eerste op mij kwam (Divine Shield ftw) en de tweede op de lock die ik nog net op tijd een HoP had gegeven (scheelde volgens de logs maar 0.3s of ik was te laat geweest).

Toch voelt het eigenlijk wel een beetje als cheaten. We omzeilen (soms) een gehele mechanic van het gevecht. Maar eerlijk gezegd is Frostbite ook wel een beetje achterlijk soms. Al helemaal wanneer hij dezelfde persoon 2 keer achter elkaar kiest; Na de eerste is hij al door z'n cd's heen en dan is hij de tweede keer echt de sjaak. Overigens hadden we wel een 'backup plan' wanneer we wel met Frostbite moesten werken. We hadden 2 groepen van elk 3 personen die om de beurt na 8 seconden in de Frostbite ging staan (enkel 2 van de 3 personen; de 3de persoon hielp mee wanneer 1 van de andere 2 de Frostbite target was). Maarja; combineer dat met Sand Bolt en Sand Trap (en Kazrajin aka Roley Trolley) en je had al snel iemand dood, ondanks dat je de Frostbite mechanic 'goed' doet. EN al dat rondlopen kostte ons waardevolle dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Kapoen schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:34:
[...]

Cliché antwoord: de beste spec is die die jij het leukste vindt om te spelen. Dat je op 88 nog niet meekan is normaal hoor, op dat level heb je alleen maar quest rewards en misschien een paar items uit instances. Vandaar dat je dps nog wat laag is. Eenmaal op 90 zal het wel beter gaan naarmate je betere items vindt.
Heb me eerder laten vertellen dat er tussen verschillende specs soms best grote DPS verschillen kunnen zitten, of is dat tegenwoordig niet meer zo (niet meer gespeeld sinds begin MoP, nu weer wat aant oppakken)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Over mechanics omzeilen. Bij Iron Qon kun je in de bosjes gaan staan vlak voor Windstorm. Dan wordt je niet opgepakt en omzeil je dus een lastige (voor sommigen) mechanic.

Gisteren nogmaals Ji-Kun heroic neer. Weer een aantal nieuwe mensen die alles weer moesten leren, maar uiteindelijk dus toch een kill. Win ik bonus roll loot, ik blij, krijg ik die waardeloze chest :( En weer hebben we de normale loot moeten disenchanten. Tot nu toe hebben we inclusief alle bonus rolls maar 2 tier items en 1 normaal loot item gehad die bruikbaar zijn in onze 3 heroic kills. Alle anderen zijn gedisenchant/vendor... Beetje zonde zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
JoeBravo schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:02:
[...]

9 al :D

*kuch* 130 kills voor alle 3 mounts *kuch*

je hebt als DK 2 talents (lichborne + desecrated ground) en een spell (AMS) tegen fears, gebruik ze ;)
eerste 2 kun je gebruiken als je gefeared bent, laatste om ze te voorkomen (AMS up tijdens fear cast)

fearende warbringers doen dat ongeveer iedere 35-40 seconden, dus je zult AMS en je talents af moeten wisselen.
Zorg daarnaast dat je dps gear gebruikt. Heel hard slaan ze nu ook weer niet en wat je aan damage krijgt kan je snel bijhealen. Daarnaast is veel van de damage te avoiden.

Ik farm ze van tijd tot tijd nog voor de bags. Vooral handig om de guildbank aan te vullen ^^ De commendations zijn leuk, maar daar heb ik er inmiddels zoveel van dat ik ze eigenlijk eens moet vendoren. Een stack van 100 stuks levert je volgens mij al 2k op bij de vendor.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:00

Wootlock

Evilution

IntToStr schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:20:
Over mechanics omzeilen. Bij Iron Qon kun je in de bosjes gaan staan vlak voor Windstorm. Dan wordt je niet opgepakt en omzeil je dus een lastige (voor sommigen) mechanic.

Bedankt voor deze tip :), heb hem bij ons op het forum geplaats
Afgelopen zondag Iron Qon voor het eerst omgelegd, maar die windstorm fase is nog wel tricky.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

deTwisj schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:46:
Woop, Council HC down! Het voelde afgelopen donderdag echt wel te doen (met iets wat meer dps) en daarom zijn we er gisteren mee verder gegaan. Wel de hele avond ermee bezig geweest, maar de befaamde laatste pull van de avond klikte alles en hebben we hem toch nog neer gekregen.

Ik ben er overigens achtergekomen dat wanneer je een persoon Hand of Protection geeft voordat Malakk gaat beginnen met Frostbite, hij alsnog die persoon kan kiezen als doelwit. Enkel wordt zijn cast dan niet afgevuurd. Zowel ik als de paladin tank namen de Clemency talent en kozen 1 persoon per frostbite om te HoP'en. In ons geval was het de disc priest en ele shaman voor de eerste Frostbite en de boomkin en lock voor de tweede Frostbite. Op de uiteindelijk kill hadden we beide Frostbites vermeden omdat de eerste op mij kwam (Divine Shield ftw) en de tweede op de lock die ik nog net op tijd een HoP had gegeven (scheelde volgens de logs maar 0.3s of ik was te laat geweest).

Toch voelt het eigenlijk wel een beetje als cheaten. We omzeilen (soms) een gehele mechanic van het gevecht. Maar eerlijk gezegd is Frostbite ook wel een beetje achterlijk soms. Al helemaal wanneer hij dezelfde persoon 2 keer achter elkaar kiest; Na de eerste is hij al door z'n cd's heen en dan is hij de tweede keer echt de sjaak. Overigens hadden we wel een 'backup plan' wanneer we wel met Frostbite moesten werken. We hadden 2 groepen van elk 3 personen die om de beurt na 8 seconden in de Frostbite ging staan (enkel 2 van de 3 personen; de 3de persoon hielp mee wanneer 1 van de andere 2 de Frostbite target was). Maarja; combineer dat met Sand Bolt en Sand Trap (en Kazrajin aka Roley Trolley) en je had al snel iemand dood, ondanks dat je de Frostbite mechanic 'goed' doet. EN al dat rondlopen kostte ons waardevolle dps.
Ach, daar moet je je niet zo druk om maken ;). Wij doen het al weken dat we immunities gebruiken om Frostbite niet te krijgen. Ik pak altijd Iceblock met mijn Symbiosis van een mage :P.
Als we Frostbite op iemand anders krijgen dan gebruikt die persoon eerst zelf een CD (deterrence, etc) en daarna pop ik meestal een Iron Bark, Sacrifice van een pally en healen we er gewoon doorheen.

En gz :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Riqy schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:02:

Voor zover ik weet liggen de specs heel dicht bij elkaar, maar heeft BM toch een klein voordeel.
Je zou als slecht gegearde hunter best goed mee moeten kunnen komen met dps, mits je de gelegenheid krijgt om je rotations goed te doen. Als je in een groep terechtkomt met veel AoE dps spammers (ele shaman, monk, mage, warlock) dan wordt het als hunter al lastig om goede competitie te kunnen geven.
Je zou, als de tank niet continue blijft rennen en packs met zich meeneemt, bij 2 of meer mobs al een Explosive Trap neer moeten gooien en misschien ook wel een Snake Trap om wat extra dps te doen. Multishot wanneer beschikbaar en voor de rest hopen dat je je rotation goed kan doen.
Als je een rennende tank hebt, dan wordt het wel vervelend.
Spec Dire Beast voor de focus regen en de extra dps en vergeet Thrill of the Hunt. Gebruik Dire Beast wanneer het van cooldown afkomt.
Je moet tegenwoordig ook niet vergeten om Expertise te cappen met een Hunter.
Stat prio = Agi>Hit (tot 7,5)>Expertise (tot 7,5)>Crit>Haste/Mastery. Crit, Haste en Mastery liggen erg dicht bij elkaar qua stat prio. Crit geeft echter toch net iets meer dps dan Haste of Mastery.
Hou je focus rond de 70-80 als dat mogelijk is. Dump focus met Arcane Shots en gebruik je Cobra Shot en Dire Beast om focus te genereren.

[ Voor 14% gewijzigd door Poops_McGhee op 30-07-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Het cappen van stats ga ik pas doen zodra ik 90 ben denk ik, heeft nietecht veel nut nog, aangezien ik nu nog best veel nieuwe gear krijg. Ga vanavond wel ff kijken of ik niet een ultra lage hit en expertise heb uiteraard ;)

Ik speel overigens met SV, gewoon omdat ik die het fijnste vind spelen (en het kwa DPS niet heel veel uitmaakt)

Nog ff een andere vraag: zijn de lvl 60 raids solo te doen als lvl 88 hunter? Wil ze vanavond misschien gaan doen met een vriend van me voor de gear (hij is lvl 60 nu)...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Riqy schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:09:

Nog ff een andere vraag: zijn de lvl 60 raids solo te doen als lvl 88 hunter? Wil ze vanavond misschien gaan doen met een vriend van me voor de gear (hij is lvl 60 nu)...
Met je ogen dicht en je vingers in je neusgaten. MC kan je bijna helemaal door je pet laten solo'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Hahah dat ga ik proberen :P Hoe zit het met de lvl 70 raids dan? Daarvan moet ik er nog een paar voor achievements...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Riqy schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:31:
Hahah dat ga ik proberen :P Hoe zit het met de lvl 70 raids dan? Daarvan moet ik er nog een paar voor achievements...
lvl 70 raids kan nog wel eens vervelend worden. De game mechanics laten niet lekker toe dat je die vlekkeloos kunt solo'en. In BT zal je op de eerste boss denk ik wel dps tekort komen.
Ik heb niet veel oude raids met mijn hunter gesolo'ed, dus het fijne weet ik er niet van. Ik zou zeggen, gewoon proberen en kijken hoever je komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Level 88 is heel inefficient qua stats eigenlijk. Gewoon eerst 90 worden en beetje gear verzamelen in dungeons en lfr en zo en dan kun je vast wel een aantal level 70 raids doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ga vanavond eerst die lvl 60 raid(s) wel eens leegtrekken, dat moet sowieso wel goedkomen. Als die vriend van me lvl 70 is, moet ik vast inmiddels wel lvl 90 zijn :) Dan moet ik dan maar eens verder zien ;)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Na een server move en opnieuw vormen van raid team, uiteenvallen, vormen, weer wat vertrekken ... stonden we twee weken terug op 6/12 normal. Maar de laatste 6 weken lukte meestal eigenlijk alleen maar 4/12 :X

Wel wat nieuwe mensen die duidelijk wel skill hadden, maar met een gearlevel waarmee ze ToT LFR niet eens in konden.

Na hardwerken aan de gear hadden we ander halve week terug ineens een team dat wel geared was en hebben we in de laatste anderhalve week nu 10/12 normal staan. Iedereen zo enthusiast dat we ipv de regulier 2 a 3 raids vanavond een 4e raid hebben ingelast om de laatste twee ook maar even te doen.

<3 hardcore TBC raiders die wegens een gezin of werk gestopt waren en weer beginnen maar dan iets meer casual. Wij hebben in Cata FL en DS heroic gecleared (met 2 a 3 raids per week van 20:30 tot 24:00, who needs hardcore) Als de mensen nu wel blijven (en iedereen is nu positief en enthousiast ik heb er eindelijke goede hoop op) dan doen we de laatste tier deze expansion 'gewoon' weer heroic modes :-) (dat is progress was afgelopen week van >1 nieuwe boss per avond :D )
IntToStr schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:55:
Level 88 is heel inefficient qua stats eigenlijk. Gewoon eerst 90 worden en beetje gear verzamelen in dungeons en lfr en zo en dan kun je vast wel een aantal level 70 raids doen.
Dit is zonder meer waar, door de manier waarop stats scalen per level. Level 90 met wat crafted gear is 100 keer beter dan level 88 in het beste wat je op dat level kan dragen. Ik deed op dat level minder dps in mijn hogere ilevel gear dan op 85 in mijn DS gear! Op 90 schiet dat weer omhoog.

Overigens kan je veel solo-en van de level 70 raids. Je moet alleen even goed opletten.

Als je een pet hebt, zelfs al is het een tijdelijke summon (maar locks en hunters full time dus) dan zal Kael'thas je mindcontrollen en resetten. Pet classes moeten daar hun pet dus dismissen en zijn gimped (Warlocks kunnen dan natuurlijk gewoon grimoir of sacrifice gebruiken). Rest van Tempest Keep is een eitje, zolang je maar zorgt dat je MC adds snel doodt, dus niet eerst hele room pullen maar erinrennen en losse groepen nuken.

SSC heb ik tijdje niet gedaan, maar Fathom-Lord Karathress ?had/heeft? een ability die mana users oneshot. Enige optie is dat hij dood is voor hij die gebruikt, dat gaat je alleen als verse 90 niet lukken. De rest is eenvoudig, maar Lady Vash'j duurt alleen heel lang.

Mount Hyjal raid is goed to solo-en met 1 boss waar je op moet letten. Die moet dood zijn voor de mark of doom expireert aanders is het een wipe. Tenzij je warlock bent, soulstone jezelf dan. De boss blijft in combat met de npc's waardoor je het gevecht kan hervatten.

BT is op level 90 te solo-en in heroic dungeon gear; Reliquary of souls bijvoorbeeld is een kwestie van geduld. Als je vol nuke doet dan nuke je jezelf dood.

Karazhan is een eitje nu Chess generfed is.

Magtheridon is eenvoudige zerg

Maulgar is even opletten dat je de healer nuked. Je wordt continu gefeared en polymorphed dus als je die niet als eerste doet lukt het niet. Ook zijn (tijdelijke) pets hier imba aangezien die lekker doormeppen als jij een schaapje oiben of als kip zonder kop rond rent.

Gruul is gewoon op je plek blijven staan en dps-en.

Sunwel plateau: Breng een vriend mee. Door boss mechanics lukt dat je solo niet (als iemand weet hoe je solo voorbij eerste boss komt hoor ik het graag)

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 30-07-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
hey jongens,

Ik ben een hardcore vanilla / tbc raider die sinds kort terug begonnen is op TN. Deze keer wat meer casual aangezien IRL het toelaat :)

Nu heb ik de eerste paar LFR's tot en met TOT doorsparteld etc. maar nu kom ik op het punt om mijn 2de char te level van 80 naar 90. (mage)

Nu kan ik niet genoeg gamen om dat zo maar even snel 2 dagen non stop te doen en weet ik te weinig van het level proces om het zo tijdseffienct mogelijk te maken met die 20-30 min instant que's.

(mijn eerst char was holy priest dus bijna uitsluitend instance lvled)

Kan iemand mij tips given (behalve the quest quest and quest more) of wijzen naar een gidsje ?

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

willemvh schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:28:
Kan iemand mij tips given (behalve the quest quest and quest more) of wijzen naar een gidsje ?

Bedankt !
euhm, naa de recente XP nerf hoef je geen enkel gebied volledig te doen (dat was uberhaupt al niet zo, dus nu ...)

Quest, quest and quest more is het snelste. Maar je kan daarbij beste alleen de verhaallijn quests doen en de optionele questhubs overslaan. Deze liggen out of the way en je wil zo snel mogelijk door naar gebieden met betere rewards. Kun-lai doen om toegang over land tot de flying trainer te krijgen. Maar als je 90 bent en Kun-lai niet af hebt kan je ook iemand met een 2 persoons flying mount vragen je even naar shrine te vliegen.

Gids is niet nodig, aangezien je de soryline volgt en je dus automatisch wordt doorverwezen naar volgende hub.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 30-07-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

@omega eerste baas in sunwell is makkelijk. Aan de rand blijven en er voorbij rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Voor de achievement heb je zeker alleen de final boss nodig voor die lvl 70 raids ?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sabrac schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:59:
@omega eerste baas in sunwell is makkelijk. Aan de rand blijven en er voorbij rennen.
Lol, bij solo-en van een raid denk ik aan alle bosses dood. Maar er langs lopen is natuurlijk een optie als het alleen om de legendary gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 20:25

Vae Victus

Awesome God

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:31:
[...]

Lol, bij solo-en van een raid denk ik aan alle bosses dood. Maar er langs lopen is natuurlijk een optie als het alleen om de legendary gaat.
Hier iemand die hem wel solo'ed
YouTube: How to Solo: Sunwell Plateau Part 1

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
Das een handige lijst! Tnx. :)

En Kara is generfed? Cool, dat was namelijk nogal K-U-T in je eentje. Heb het zowaar één keer gehaald, waarschijnlijk door geluk. Nu is opnieuw kijken dan, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar BT nu; kijken wat er in die andere raids van TBC huist.

M'n enhancement shaman gaat wel lekker, ilvl 485 momenteel. Helaas geen geluk met drops mbt wapens en trinkets of ringen, maar wel de andere gear. Als ik me toch 2x die mace kan krijgen van Animus.. <3 (zelfs al is het 502 raidfinder shit! het staat mooi bij m'n transmog set)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:31:
[...]

Klopt maar de woorden die jij koos was "solo er voorbij kunnen" vandaar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Tegenwoordig is de eerste baas in Sunwell Plateau te solo'en. Dit is gefixed in 5.3 geloof ik :). Daarvoor moest je er voorbij rennen.
Lastigste die ik ooit gesolo'd heb is Deathbringer Saurfang als Boomkin :P.

[ Voor 21% gewijzigd door Jerry op 30-07-2013 17:37 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:29
Saurfang is op veel classes gewoon lastig :p Vond het zelf op 10 man progress een echt geweldig gevecht om te doen. Met solo'en precies hetzelfde :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
SSC heb ik tijdje niet gedaan, maar Fathom-Lord Karathress ?had/heeft? een ability die mana users oneshot. Enige optie is dat hij dood is voor hij die gebruikt, dat gaat je alleen als verse 90 niet lukken. De rest is eenvoudig, maar Lady Vash'j duurt alleen heel lang.
Dat was een bug, is een tijdje terug als het goed is gefixed.
Ik heb op een altje (prot pala) recent nog sunwell gedaan (inclusief de eerste baas) met waardeloze gear (ik kan net lfr in denk ik), eigenlijk alleen vashj en de illidari council waren lastig in t5/6 content (de eerste vanwege die phase met de tainted elementals en de 2e omdat ik niet echt veel dps doe als prot)
Naxx 10 man is ook prima te doen (behalve gluth)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Kara chess wat op lvl 70 al te solóen enkel zo nu en dan wassie bugged en dan even wat lastiger (vaker cheat) maar heb volgens mij nog nooit meer dan 3-4 tries nodig gehad voor solo, na de laatste MOP bugfix zelfs altijd one shot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Las Vegas schreef op zondag 28 juli 2013 @ 00:44:
Paar uur gewiped op green fire warlock boss. Wat een tof doch ontiegelijk moeilijk gevecht zeg.
Misschien heb je hier wat aan.
YouTube: Warlock Green Fire Questline: Final Boss Fight
Van wat ik begrijp zorgen je portals ervoor dat die mega chaos bolt jou niet raakt maar die pit lord omdat je aggro verliest door die portals.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Gisteravond nog een paar vanilla raids geprobeerd te solo'en, maar BWL is me gewoon echt niet gelukt in mijn eentje. Kwam maar niet voorbij die eerste boss doordat al die adds me gewoon rapete zodra mijn mind control over was....

MC was echt koekje eitje, die is erg goed te doen :)

Nog een ander vreemd puntje was dat ik ineens geen quests meer heb ik Valley of the four winds, terwijl ik volgens de achievement nog drie quest chains te gaan heb. Ben momenteel wel bezig met die crops quests bij de Tillers, waar ik waarschijnlijk met meer rep wel quests ga krijgen...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Vae Victus schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:43:
[...]

Misschien heb je hier wat aan.
YouTube: Warlock Green Fire Questline: Final Boss Fight
Van wat ik begrijp zorgen je portals ervoor dat die mega chaos bolt jou niet raakt maar die pit lord omdat je aggro verliest door die portals.
Als je je portal/gateway strategisch neerzet dan LoS je de chaosbolt en dan cast hij hem niet eens.

Wat voor mij het wipe-moment was dat waren de felhunters. Wat ik heb gedaan: Immolate + havoc op de eerste die spawned, pit lord stun op 2e die spawned en chaosbolt erop (dit 1shot de eerste 2 als je een beetje gear hebt). Daarna de 3e nuken voordat hij je pit lord despawned. Zelfs als hij dat doet is het niet zo erg omdat je hem bijna gelijk kunt re-enslaven zonder dat er 3 puppies om je heen rennen.

Hiernaast helpt het om je nukes/on use trinkets en chaosbolts te bewaren om tijdens de pit lord stun te gebruiken, en om deze stun zo vaak mogelijk te gebruiken (let wel op dat je hem hebt voor die massive aoe-shit)

Mezelf despellen deed ik alleen met die talent die alles removed en 20% health kost, verder heb ik me er niet druk om gemaakt. Gebruik Fire and Brimstone voor de imps (nuke ze hard) en negeer/banish de doomguard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Riqy schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:44:
Gisteravond nog een paar vanilla raids geprobeerd te solo'en, maar BWL is me gewoon echt niet gelukt in mijn eentje. Kwam maar niet voorbij die eerste boss doordat al die adds me gewoon rapete zodra mijn mind control over was....

Nog een ander vreemd puntje was dat ik ineens geen quests meer heb ik Valley of the four winds, terwijl ik volgens de achievement nog drie quest chains te gaan heb. Ben momenteel wel bezig met die crops quests bij de Tillers, waar ik waarschijnlijk met meer rep wel quests ga krijgen...
Het is net de bedoeling dat al die adds jou aanvallen en zo weinig mogelijk Drakki Razorgore, hij moet net de eerste fase overleven :)

Als ik me niet vergis speel je een hunter? Misschien kan je je pet op aggrevise zetten zodanig dat ie de meeste adds gewoon wegknabbelt? Daarnaast kan je misschien af en toe een trap gooien met AoE damage? Bij dit gevecht moet je snel kunnen afwisselen tussen het mindcontrollen en het killen van adds als dat nodig is.

En idd bij de Tillers krijg je quests naargelang de reputation, maar er zijn ook een aantal chains in die area waar je op moet lopen, zoals de Nesingwary safari in het zuid westen (grens met krasarang) v/d Valley.

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 31-07-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Hunter pet heeft tegenwoordig geen aggressive mode meer, deze is verandert naar support. Daarmee valt ie pas iets aan als jij wordt aangevallen, of als je zelf iets aanvalt (of als je em er opdracht voor geeft, maar dat kan niet omdat je bezig bent met mind control)

Ik werd overigens bij MC op gegeven moment helemaal gestoord van die core hounds in het eerste gedeelte, die bleven maar respawnen, zelfs tot in de helft van de raid bleven ze komen...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
spoiler:
Als de quest gedaan heb waarbij de grote "bug" (die voor die tijd in dread-waste staat tegen de muur te beuken) heb gekilled dan heb je inderdaad de complete chain gehad in de zone.
Zo niet dan heb je nog ergens wat gemist.

Meest makkelijker is via wow-pro.com, addon daar te download om precies en snel te achter halen waar je wat gemist hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[b][message=40635715,noline]
Ik werd overigens bij MC op gegeven moment helemaal gestoord van die core hounds in het eerste gedeelte, die bleven maar respawnen, zelfs tot in de helft van de raid bleven ze komen...
Ja die moeten ongeveer tegelijk neervallen, anders 'warmen ze elkaar op' waardoor ze blijven respawnen.
AoE dmg is dus de boodschap. Overigens kan je er wel vanaf geraken door in de lava te springen aan dat brugje wanneer je dat stuk van de grot uit komt. Dan zwem je naar beneden naar de volgende boss, in principe resetten ze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo

de quests of een deel van de quests in het dorpje in het westen van de valley worden unlocked door Krassang Wilds te doorlopen. Dit gaat idd om de grote bug aan de andere kant van de muur.

Maandag een goeie raid gehad met de alliance groep: voor het eerst heel ToT gecleared. voor Lei Shen uiteindelijk maar een uur of 4 nodig gehad, niet slecht voor deze groep. :P Meteen de axe mogen looten op m'n bonusroll *O*

Horde groep had minder geluk gisteren: we hadden nog een uur willen besteden aan Tortos HC, maar onze tank liep tegen de 5 instance/uur limiet aan toen er van normal naar hc geswitched werd terwijl hij al binnen was geweest....
bijna 40 minuten niks kunnen doen omdat we ook geen vervanger hadden. :'(
nog wel 2 tries gedaan, maar leek nergens op. En ook iron Qon hc later wilde ook niet meer, dus beetje matige avond.
Lei Shen P2 en 3 ging overigens wel prima met maar 1 tank (monk). Tank naar max range laten rennen bij lightning slash is genoeg om stacks te resetten. Dat dat werkte in LFR wist ik al, normal nog niet :P

[ Voor 32% gewijzigd door JoeBravo op 31-07-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Kapoen schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:44:
[...]

Ja die moeten ongeveer tegelijk neervallen, anders 'warmen ze elkaar op' waardoor ze blijven respawnen.
AoE dmg is dus de boodschap. Overigens kan je er wel vanaf geraken door in de lava te springen aan dat brugje wanneer je dat stuk van de grot uit komt. Dan zwem je naar beneden naar de volgende boss, in principe resetten ze dan.
Die waren heel irritant met een prot pala op lvl 85. Je output was net te laag om ze dood te houden. Respawn na respawn en op een gegeven moment waren het er heel veel. Ik heb ze rustig aan naar de ingang van de instance meegenomen en snel naar buiten gegaan. Dan resetten ze ook.
Op lvl 90 kan je makkelijk langs ze heen rennen. No aggro.
Gelukkig heb ik alles uit die instance wat ik maar wilde hebben, dus ik hoef er niet meer te komen. Kan het ding niet meer zien. De meeste tijd besteedt je aan het rennen van boss naar boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 11:11

hmr

Ik ben er toch steeds meer over aan het nadenken om te stoppen... Ik heb geen tijd om normals te lopen.. Loop achter met legendary quests.. Gear is en sich wel ok.. maar LFR en die hc scenario's komen mijn neus uit.. En falende PUG's in ToT normal zijn ook niet om over naar huis te schrijven.. lijkt wel alsof ik mijn lol een beetje verloren heb in wow. Vind het alleen zo zonde van mijn account :[

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik ben op m'n verse level 90 priest bezig met dat Barrens event. En dat gaat traaaaaaaag, omdat niemand nog de commanders/elites afmaakt (toch niet op mijn realm). Nu is de weekly quest dus echt een weekly :)

Toen het event pas begon kon ik met m'n andere chars op een uurtje tijd genoeg farmen om die quest meteen 3 of 4 keer in te leveren, nu mag ik al blij zijn als ik ooit genoeg bij elkaar kan sparen voor één keer in te leveren. Niet dat ik achter de epics of zo jaag, maar de titel en pet wil ik toch nog behalen voor 5.4 live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Kapoen schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:05:
Ik ben op m'n verse level 90 priest bezig met dat Barrens event. En dat gaat traaaaaaaag, omdat niemand nog de commanders/elites afmaakt (toch niet op mijn realm). Nu is de weekly quest dus echt een weekly :)

Toen het event pas begon kon ik met m'n andere chars op een uurtje tijd genoeg farmen om die quest meteen 3 of 4 keer in te leveren, nu mag ik al blij zijn als ik ooit genoeg bij elkaar kan sparen voor één keer in te leveren. Niet dat ik achter de epics of zo jaag, maar de titel en pet wil ik toch nog behalen voor 5.4 live gaat.
Als je de titel op 1 char al binnengehaald hebt, dan heb je die toch voor alle chars? Op mijn server is het nog wel te doen. Al zijn de groepen een stuk kleiner dan in het begin. Vorige week hebben we met een groep van 8 de commanders nog prima kunnen killen. Duurde alleen wat langer en je ging wat vaker dood. Ik kan me wel altijd geel en groen ergeren aan die spelers die expres PVP flagged meedoen. 1 keer AoE en je bent ook geflagged en zit je ineens verplicht in een Barrens pvp strijd waar je helemaal geen zin in hebt. Commanders killen, items farmen en weer wegwezen. Ik zit niet op een pvp server, juist om die flauwekul te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
hmr schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:34:
Ik ben er toch steeds meer over aan het nadenken om te stoppen... Ik heb geen tijd om normals te lopen.. Loop achter met legendary quests.. Gear is en sich wel ok.. maar LFR en die hc scenario's komen mijn neus uit.. En falende PUG's in ToT normal zijn ook niet om over naar huis te schrijven.. lijkt wel alsof ik mijn lol een beetje verloren heb in wow. Vind het alleen zo zonde van mijn account :[
Ik ken er genoeg die zijn gestopt met spelen. Het merendeel waren allemaal fanatieke raiders en deden niets anders dan dat in de game. Dan kan ik me goed voorstellen dat het je neus uitkomt, na maanden en maanden dezelfde content te doen.
Ik heb het raiden achter me gelaten en ben andere dingen in de game gaan doen. Ik speel ook lang niet meer zoveel als voorheen, maar ik heb er nog altijd lol in. Zolang ik thuis de Wife Aggro nog simpel kan tanken, zie ik nog geen reden om te stoppen met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Poops_McGhee schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:12:
[...]

Als je de titel op 1 char al binnengehaald hebt, dan heb je die toch voor alle chars? Op mijn server is het nog wel te doen. Al zijn de groepen een stuk kleiner dan in het begin. Vorige week hebben we met een groep van 8 de commanders nog prima kunnen killen. Duurde alleen wat langer en je ging wat vaker dood. Ik kan me wel altijd geel en groen ergeren aan die spelers die expres PVP flagged meedoen. 1 keer AoE en je bent ook geflagged en zit je ineens verplicht in een Barrens pvp strijd waar je helemaal geen zin in hebt. Commanders killen, items farmen en weer wegwezen. Ik zit niet op een pvp server, juist om die flauwekul te vermijden.
Dat van die titel klopt, maar de pet en andere toys wil ik wel nog kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:29
Poops_McGhee schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:45:
[...]

Ik ken er genoeg die zijn gestopt met spelen. Het merendeel waren allemaal fanatieke raiders en deden niets anders dan dat in de game. Dan kan ik me goed voorstellen dat het je neus uitkomt, na maanden en maanden dezelfde content te doen.
Ik heb het raiden achter me gelaten en ben andere dingen in de game gaan doen. Ik speel ook lang niet meer zoveel als voorheen, maar ik heb er nog altijd lol in. Zolang ik thuis de Wife Aggro nog simpel kan tanken, zie ik nog geen reden om te stoppen met de game.
Wat doe je dan als ik vragen mag? Moet zelf zeggen dat ik tegen hetzelfde aanliep en daarom ben gestopt. En ben altijd wel nieuwsgierig naar de manieren waarop andere mensen spelen (om er zelf ideeen uit te halen)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
Zojuist weer eens Het Grote World of Warcraft Topic beetje doornomen.

Moet toch wel zeggen dat het zo nu en dan weer kriebelt om WoW te gaan spelen. Ik heb heel kort Mists of Panderia wel gespeeld, maar toen mijn monk eenmaal lvl 90 was had ik het wel weer gezien.

Nu met die virtual realms in aantocht moet ik zeggen dat ik er best weer zin in krijg, maar helaas heb ik te weinig tijd om te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

hmr schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:34:
Dan zou straks Flex raiding toch een uitkomst zijn voor jou als je nog iets "zoekt" in het spel, kwestie van dan een leuke flexraiding guild zoeken die op een "normal" manier aan raiding doet maar geen attendency eisen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
lanerios schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:17:
[...]

Wat doe je dan als ik vragen mag? Moet zelf zeggen dat ik tegen hetzelfde aanliep en daarom ben gestopt. En ben altijd wel nieuwsgierig naar de manieren waarop andere mensen spelen (om er zelf ideeen uit te halen)
Altijd wanneer ik een beetje wow moe ben (vooral raiden ver in een patch) ga ik wat anders doen, oude achie's voltooien, heb ooit aan het begin in MoP met mijn druid alt een pvp set bij elkaar gespaard en wat pvp gedaan. Ben nu weer ff vooral pet battles aant doen dat soort zaken, en wanneer de nieuwe patch dan komt, komt de raiding fun ook vanzelf weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Anoniem: 233450 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:12:
[...]

Dan zou straks Flex raiding toch een uitkomst zijn voor jou als je nog iets "zoekt" in het spel, kwestie van dan een leuke flexraiding guild zoeken die op een "normal" manier aan raiding doet maar geen attendency eisen heeft.
Probleem is dat 20.00 voor mij bijna nooit haalbaar is i.v.m. werk ..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ik verwacht dat flexx raiding het oude DS normal puggen wordt, dus op alle tijden van de dag wel runs, zeker met virtual realms. Daarnaast kun je altijd later instappen zolang een run niet vol is bedenk ik me net omdat flex scaled van 10 tot 25 man.

[ Voor 32% gewijzigd door Dennism op 31-07-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:18

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hmr schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:26:
[...]

Dan begint die flex-group gewoon met 8-9 man en kom jij later als 9e, 10e, enz. erbij? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

hmr schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:26:
[...]

Dat is juist het mooie eraan, je kan elk moment instappen en de raid past zich vanzelf aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Tenzij je met 8 dps (random oke) van start kan gaan blijf je altijd issues hebben
veel raids worden gecanceld puur op tanks/healers niet op aanwezige aantal members (van gezonde guild uitgaande)

Persoonlijk doe ik heel veel LFRs (nu 8/11 toons in ilvl500), kom nu langzaam ook in de "kom op met volgende patch"-mode. dus al paar weken nu geen wow meer gelaunced.
Daarnaast Mounts farmen in TBC/WotlK raids, en Pet-battles tijdens het wachten op de LFR que-pop. LFR moet je zelf leuk maken, je haalt 0.0 voldoening uit de boss neerhalen (zoals bij normal raiding, ik beschouw het maar als continue farm-runs).
Persoonlijk verwacht niet veel van FR, zal wel weer ilvl 550, achief X, etc om mee te mogen.
als dan eindelijk mee gaat dan is naar de eerste wipe 90% al weer pleite. (heb inderdaad zeer lage verwachtingen van gemiddelde communtie in wow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Op m'n main log ik alleen nog maar in voor raids, en dan voornamelijk alleen nog voor heroic progress.

Verder ben ik gisteren bijv. eens wat gaan spelen met m'n blood dk vanaf level 80. Questen gaat echt supersnel :o Mobs gaan letterlijk in een paar seconden plat en je health gaat amper naar beneden. Ook eens de 2 dungeons voor level 80 geprobeerd. Op de randdebielen na (die van alles extra pullen terwijl ik aangeef dat ik dit voor het eerst doe en dan uiteindelijk zelf dood gaan en ik toch overleef) ging het nog vrij aardig. Wel een heel andere speelstijl die runes en dat gaat ook nog wel even duren voordat ik echt met voorbedachte rade speel ipv kijken waar ik nu eens op ga rammen. Nu level 82 en klaar voor Deepholm.

Maar goed, vanavond misschien een poging op heroic horridon. Tijd voor de paladin dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Vanavond mn laatste raid voor de vakantie. Volgende week is de guild leader terug dus ben benieuwd hoe komende zondag en volgende week woensdag gaat.

Vanavond mogelijk ook heroic horridon proberen. Beetje afhankelijk wie allemaal komen. Jin rokh en ji kun moeten sowieso 1 shots zijn. Hopen dat ze dan zondag verder kunnen op iron qon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
lanerios schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:17:
[...]

Klinkt misschien bot, maar je zou kunnen beginnen met ontdekken wat er nog meer allemaal in de game te doen is, behalve raiden, en wat je daarvan bevalt. Als je al jaren in de game rondwandelt, dan zou je een generaal idee moeten hebben mbt de mogelijkheden.
Er is heel veel te doen. Ik ben met oude achievements bezig, profs levelen (voor de achievements en mounts), zelf mats farmen als ik zin heb, pet battles, alts gearen, mounts verzamelen en dergelijken.
Als ik dat achter de rug heb, dan ga ik misschien wel BG's doen. Heb ik ook nooit echt meer gedaan na TBC. Voorlopig heb ik nog zat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-06 12:36
Ik heb WoW 2x op mijn PC staan, een keer op m'n SSD en een keer op m'n HDD. Dit heb ik destijds gedaan omdat ik de WoW op mijn SSD gebruik als ik gewoon op m'n main wil spelen, dan staat hij gewoon op full HD windowed mode met zo'n beetje alles op max, en de WoW op de HDD gebruik ik als ik op meerder van mijn accounts speel, dan is hij namelijk gewoon alles op low en lagere resolutie.

Nu viel het me laatst op dat, nadat ik wow van de HDD had gebruikt, dezelfde instellingen stonden bij mijn SSD WoW, dus ook alles low, lage resolutie, etc. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik er voor zorg dat hij dat niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Daffie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:20:
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik er voor zorg dat hij dat niet doet?
Hoe dat kan weet ik niet, maar je kan proberen om het volgende bestand readonly te maken.
..\World of Warcraft\WTF\config.wtf

Dan kan WoW hem zelf niet meer overschrijven als goed is en worden je instellingen niet aangepast.
Houd dan wel rekening mee dat je zelf ook geen wijzigingen meer kunt aanbrengen vanuit het spel, maar zal je handmatig moeten doen via het bestand (of even tijdelijk readonly eraf halen, dan instellen en readonly weer terug).

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 31-07-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister helaas weer maar 8 mensen ( we hadden 11 signups, maar 3 last minute afzeggingen).
2 pugs gevonden en gaan met die banaan.

Heroic Jin rokh - Erg messy, maar ging na 2x neer
Heroic Horridon - 4 pogingen gedaan, beste was een 13 % wipe.
Heroic Ji Kun - 2 pogingen, maar ook hier erg messy.

Al dit zonder timewarp, waardoor ik wel benieuwd ben hoe horridon was gegaan zonder de pugs :P

De pugs in kwestie zaten ook stukken lager in healing en dmg dan de normale members. Dus horridon was een eitje geweest met de 2 guildies.

Anyway gister mn laatste raid voor mn vakantie.
Nog wel een ranking op tortos gehaald met 285k dps.

[ Voor 23% gewijzigd door Sabrac op 01-08-2013 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:18
hier mensen die in de magtheridon realm zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
En tortos hc is ook plat, daarmee komen we op 5/13 hc (jin'rokh, ji-kun, iron qon, horridon, tortos). :)
Volgende stap wordt twins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
even een vraagje,

Is er ergens een lijstje op welke realms er allemaal tweakers zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Ambianz schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 21:27:
hier mensen die in de magtheridon realm zitten?
Alliance hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vanochtend vanwege de hitte om 6 uur wakker geworden... En toen voor het eerst sinds tijden met mijn horde shammy de LFR ingesprongen... En het was toch wel weer vermakelijk om met deze char te spelen :) ook die even naar 500+ ilevel tillen en misschien wil ik toch in 5.4 proberen weer te raiden :D maar ik weet nog niet met welke char.. en of het horde of alliance wordt...

Monk (dps) , Pala (dps of tank), Hunter of Shaman DPS ...

ARGH!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik begin de dk steeds beter te begrijpen. Gisterenavond toch nog maar even een uurtje of 2 gespeeld (toch te warm om te slapen) en nu level 84. Tanken in dungeon ging al een stuk soepeler en ben nog steeds niet dood te krijgen.

Vooral mooi als iemand per ongeluk 2 trash mob packs extra pulled tijdens een boss fight en dan toch alles vrolijk neermaaien. Ook de laatste boss in Stonecore, vrouwtje met 3 grote packs voor zich, gewoon alles tegelijk pullen, berg cds poppen en meppen maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
tanken met DK is (was tenminste zo in cata HC dungeons) best makkelijk, heb zelf op cata een lvl 85 tank/dps DK gehad. Uiteindelijk ben ik toen naar de DPS kant gegaan...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-05 17:01
Zijn hier mensen die spelen op Dragonblight?

Al mijn vrienden zijn gekapt en heb daardoor een beetje moeite om te settlen op deze realm (vooral doordat het buiten de guild om niet echt heel druk is)

Zijn er toevallig interessante guilds van mede-tweakers die nog mannetjes zoeken o.i.d.? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:18
Aii ik zit bij de horde, maar ben pas net begonnen hoor, nu een dag of 10 aan het spelen, een level 46 sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ik verveel me weer dus maar weer een alt begonnen. Ik had nog steeds geen warlock dus ben ik er één gaan levelen :). Toch ga ik altijd iets te enthousiast van start waardoor ik met 1 dag (/played) al op level 67 zit :X.
Van level 10-47 heb ik als demonology geleveled, daarna ben ik geswitched naar destruction. Vooral als je Rain of Fire zonder channel (level 54 passive talent) en fire and brimstone krijgt, kan je echt blijven pullen :P.
Nu maar weer even een kleine pauze inlassen voordat ik hem weer te snel zat wordt ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Scallius schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:52:
Zijn hier mensen die spelen op Dragonblight?

Al mijn vrienden zijn gekapt en heb daardoor een beetje moeite om te settlen op deze realm (vooral doordat het buiten de guild om niet echt heel druk is)

Zijn er toevallig interessante guilds van mede-tweakers die nog mannetjes zoeken o.i.d.? :D
Faction?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-05 17:01
Maakt mij niet heel veel uit, op Dragonblight ben ik Ally, maar wil best re-rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Ragnaros - Horde hier.

Ben nu bezig om mn Paladin Tank te levelen. Lvl 82 nu. Had alleen laatst een healer in een instance die beweerde dat ik maar meer cds moest gebruiken op trash omdat ik volgens hem teveel damage opliep.
Kijk ik naar recount zie ik dat ik meer healing dan hem doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Vrijdag kleine guildmeet gehad, dus minder WoW dit weekend, maar gisteren nog wel ff m'n 12e runestone meegepakt op m'n DK. Als alles goed gaat vandaag m'n 2e legendary cloak dus :D
Ja, ik weet het, stompzinnig veel geluk met runestone drops gehad (3, 4, 2, 1, 2) :$

@scallius: stuur je later vandaag wel ff een PM

[ Voor 8% gewijzigd door JoeBravo op 05-08-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Hier ook mensen die op Frostmane spelen? Ik speel daar sinds kort op de Alliance kant samen met een vriend van me ;)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
Even een vraag over hunters:

Ik wil de mijne (momenteel lvl 85) weer ophalen naar lvl 90 maar het is al een behoorlijk tijd geleden dat ik hunter heb gespeeld. Welke spec gebruik je nu voor in dungeons/raids? En welke voor PvP?
Weet nog dat ik in WotLK marksman was en dat werkte in dungeons lekker. Hoe zit dit nu? Alvast bedankt! :)

Ondertussen is alles zo veel veranderd dat alle actionbars en dergelijke op de schop moeten, vandaar de vraag. ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Freaky Maus schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:27:
Even een vraag over hunters:

Ik wil de mijne (momenteel lvl 85) weer ophalen naar lvl 90 maar het is al een behoorlijk tijd geleden dat ik hunter heb gespeeld. Welke spec gebruik je nu voor in dungeons/raids? En welke voor PvP?
Weet nog dat ik in WotLK marksman was en dat werkte in dungeons lekker. Hoe zit dit nu? Alvast bedankt! :)

Ondertussen is alles zo veel veranderd dat alle actionbars en dergelijke op de schop moeten, vandaar de vraag. ;)
Antwoord op die vraag vind je 2 pagina's terug in dit draadje. Beetje beter zoeken mag best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 15:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb WoW voor de zoveelste keer weer opgepakt, heerlijk!!!

Nu ben ik met mijn originele account en 3 nieuwe aan het multiboxen (RaF) wat heerlijk snel gaat!
Ik had al een highlvl warrior, druid, shaman en priest maar nu level ik een paladin, mage, warlock en hunter tegelijk omdat deze classes mij niet heel erg interesseren (op de paladin na). Zodoende heb ik toch alle classes op een respectabel level: Door RaF kan ik levels granten waardoor de Death Knight en Monk dadelijk ook op 80 zitten.
Dan blijft alleen nog een Rogue over, deze level ik gewoon op de normale manier samen met een vriend van mij via RaF, wat is dat triple XP een verademing zeg!

Zodra ik alle classes op minimaal lvl 80 heb en ze naar mijn originele account getransfered heb wil ik voor het eerst aan PvP beginnen, ik heb vroeger (TBC) eigenlijk alleen maar PvE geraid altijd, en een (heel) klein beetje in Cataclysm.

Voor beginnende PvPers wordt altijd geadviseerd eerst een hoop Battlegrounds te grinden voor Honor gear, nu vraag ik mij af of er bepaalde items éérst vergaard moeten worden zoals bijvoorbeeld een bepaalde trincket of weapon, of dat het niet veel uitmaakt.

Ook vraag ik mij af in verband met de PvP seizoenen: moet je ieder seizoen weer opnieuw grinden voor de nieuwe set of wordt je oude gear weer inwisselbaar of iets dergelijks?

Is het ook verstandig vóór level 90 battlegrounds te doen of is de bonus honor op lvl 90 erg groot?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.